לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2789127,891 עוקבים אודות עסקים

פורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופניים

קהילת רוכבי אופניים בישראל - הבית של הרוכבים הישראלים. רכיבה על אופניים, למרות מה שמקובל לחשוב, היא ספורט קבוצתי. מהטור דה-פראנס עד הטיול בשבת, הרוכבים שסביבנו הופכים אותנו לטובים יותר, מקצועיים יותר ובעיקר עושים את הרכיבה למהנה הרבה יותר... מטרתה של קהילת האופניים היא ליצור את התמיכה הקבוצתית לרוכבים הישראלים גם בשעות שאינם לובשים מכנסי טייטס שחורים וחולצות עם פרסומת של בנק ספרדי, או יצרן דלתות איטלקי. קהילת האופניים של מגזין אופניים, אשר נוסדה ב-iol עברה לוואלה וכעת היא בתפוז, מיועדת לרוכבי האופניים בישראל, אשר הולכים ומתרבים בשנים האחרונות. היא פתוחה לכל הקשורים לענף: רוכבי הרים וכביש וספורטאים בענפי הטריאתלון, הדואתלון והניווט הספורטיבי, רוכבים המשתמשים באופניהם ככלי תחבורה ועבודה, בעלי חנויות וסוחרים, אנשי האיגודים השונים, מארגני טיולים ותחרויות וחובבי הענף בכלל. הקהילה מנוהלת בחסות מגזין אופניים, אשר יוצא לאור בכל חודש ומופץ למינויים ובחנויות הספרים והאופניים. בקהילה יכולים הרוכבים בישראל להביע את דעתם לגבי נושאים הקשורים באופניים, להתייעץ עם מומחים, להתעדכן בארועים האחרונים בעולם האופניים, לקרוא מאמרים, ולגלוש לאתרים המובילים בעולם הקשורים לספורט. מטרת הקהילה היא לקדם את ספורט האופניים בישראל, ליצור דיאלוג פורה בין הגורמים השונים בענף, לתמוך ברוכבים החדשים ולתרום לוותיקים. נשמח לארח אותכם בקהילה, אבל אל תשכחו: זה בשום מקרה לא תחליף לרכיבה! להתראות בקהילה, על הכבישים ובשבילים, איציק הופמן וצוות הניהול של הפורום: רן פרגמין, רמי לשם, בועז שחר, עידו מזור, אילן שחם (ניווט וטיולי אופניים), דרור האס, גיל בניטה ואורן בג'איו (פרירייד ודאון-היל) וניר טל (אופניי-טכני) עוד בפורומים: פורום אופני כביש. אין להכניס כל תוכן פרסומי לפורום. הודעות מכירה וקנייה יש לפרסם בלוחות הפורום בלבד. "תפוז אופניים", המקום לכל התכנים הקשורים לאופניים, היכנסו ולמדו. אמרו עלינו (מקבץ קטן בלבד): "…פורום האופניים, שהוקם לפני כשנתיים הוא כיום אחד הפורומים הפעילים ברשת…" הארץ, 10.9.2002 "הפורום הכי פעיל באינטרנט" מעריב 18.9.2003 "זה המקום ללמוד כל מה שרציתם בנושאי אופניים…" העיר, 11.10.2003 "פורום האופניים בתפוז…נחשב לאחד התוססים מסוגו…" 7 ימים, ידיעות-אחרונות 25.6.2004

לצפיה ב-'The Eagle has landed'
The Eagle has landed
18/09/2016 | 11:02
7
152
הנשר נחת.
מי שעוד לא שמע או קרא - SRAM הרימו את הרף של מערכות 11 הילוכים והשיקו לפני כמה חודשים את סדרת ה״נשר״ Eagle בת 12 הילוכים.
לב המערכת החדשה היא הקסטה בעלת 12 גלגלי שיניים שהקטן שבהם בן 10 שיניים והגדול - 50 שיניים. יחס העברה של 500% מהקטן לגדול.
המערכת מגיעה בגרסת XX1 בגווני שחור וזהב, ובגרסת X01 בגווני שחור ואדום. ההבדלים במשקל מזעריים ובמחיר קצת פחות מזערים. המערכות תואמות זו לזו באופן מלא.
לצפיה ב-'הקראנק והפלטה'
הקראנק והפלטה
18/09/2016 | 11:04
94
פרט חדש נוסף במערכת הוא גלגל השיניים המניע, הפלטה, שהוא בעל עיצוב שיניים מיוחד, פטנט של SRAM, שלטענתם מגדיל את מספר השיניים שמבצעות בפועל את משיכת השרשרת מ-3 ל-5 ובכך מקטין את שחיקת השיניים והשרשרת ומאריך את חיי המערכת בין החלפות שרשרת.
גלגלי השיניים הללו מגיעים אך ורק בגרסת Direct Mount לקראנקים של SRAM כך שבעלי קראנקים של יצרנים אחרים לא יכולים ליהנות מהיתרונות שבגלגלי השיניים הללו. אבל אל דאגה - פלטות Narrow-Wide של מרבית היצרנים פועלות היטב עם המערכת. השרשרת של מערכת זו מעט צרה לעומת שרשרות ה-11 המוכרות בשוק, אבל הרוחב הפנימי שלה לא השתנה. רכבתי עם המערכת על פלטה של Race-Face ללא בעיה וללא רעשים. עוד בהמשך.
הקראנק של המערכת החדשה אינו שונה מהותית מהקראנקים הקודמים של SRAM. הוא מגיע בגרסאות BB30 ו-GXP בהתאם לסוג ה-Bottom-Bracket המותקן באופניכם, אלא שכאמור הוא מגיע רק בגרסאות Direct Mount לכן הוא מתאים רק לפלטות המקוריות של SRAM. עם הקראנק מגיעה מובנית פלטה של 32 שיניים, אבל ניתן להרכיב פלטות חלופיות בגדלים 30-34-36 ואפילו יותר. קראנק קארבון, כמובן, כיאה למערכת עילית. גרסת X01 כבדה בכמה גרמים מגרסת XX1 ואמורה להיות חזקה יותר ומיועדת לשימושים אגרסיביים יותר.
הפלטות מגיעות בשתי גרסאות: הגרסה הרגילה, בעלת הסט של 6 מ׳מ מיועדת לצירים אחוריים ברוחב 142 מ׳מ. הגרסה שנקראת Boost, בעלת היסט של 3 מ׳מ, מיועדת לצירים אחוריים ברוחב 148 מ׳מ. הנתון זה משפיע על מיקום הפלטה יחסית למרכז הקסטה - ומתברר שיש לו דווקא חשיבות לא מעטה - עוד בהמשך.
 
לצפיה ב-'המעביר וידית ההילוכים'
המעביר וידית ההילוכים
18/09/2016 | 11:06
67
המעביר וידית ההילוכים - מלבד גלגל פולי תחתון מוגדל ובעל שיניים בעיצוב דומה לאלו של הפלטה, אין במערכות אלו חידוש מיוחד. בגלל יחס ההעברה הגדול והצורך של המעביר להתמודד עם פער של 40 שיניים בין הגלג׳שים הגדול והקטן - זרוע המעביר ארוכה למדי. התקנתי את המערכת על גלגלי-29 ובמצבה הפתוח ביותר הפולי מתקרב לקרקע... לא ממליץ לנסות להתקין את המערכת על גלגלי-26.
הידית מופעלת על ידי האגודל בלבד, גם העלאה וגם הורדת הילוך. אפשר לכוון את המרחק בין הידיות באמצעות בורג אלן על הידית. ידית ההילוכים ניתנת להתקנה בפני עצמה או במשולב עם מערכות ה-Match-Maker של SRAM (שימושי אם יש לכן גם מעצורים של SRAM או AVID ו/או מוט אוכף מתכוונן של RockShox).
 
על המעביר הקדמי אין מה לכתוב כמובן, משום שמדובר במערכת 1x12 ללא מעביר קדמי בכלל. בעוד במערכות 11 ההילוכים של שימאנו קיימת האפשרות להתקין מעביר קדמי ומספר פלטות, במערכת זו עם יחס ההעברה של 500% אין כל צורך במעביר קדמי.
 
לצפיה ב-'התקנת המערכת'
התקנת המערכת
18/09/2016 | 11:18
48
התכנת המערכת פשוטה למדי.
הקסטה מצריכה נאבה אחורית עם דרייבר XD כמו מערכות 11 ההילוכים של SRAM. הצורך בדרייבר המיוחד נובע מקוטר גלגל השיניים הקטן: 10 שיניים. גלגלי שיניים של 11 שיניים ניתן כבר להתקין על דרייבר רגיל.
מרבית הנאבות הקיימות בשוק ניתנות להסבה ל-XD ואם מדובר בהזמנת גלגל חדש - פשוט מזמינים אותו עם דרייבר מתאים.
הפירוק וההרכבה של הקסטה נעשים בצורה הרגילה ומצריכים ״שוט״ מתאים כדי להפעיל כוח ״קונטרה״ בעת הפתיחה והסגירה. הסגירה מבוצעת בכוח של 40 ניוטון כבכל קסטה רגילה ומומלץ להשתמש לשם כך במפתח טורק מתאים.
 
הרכבת המעביר והשחלת הכבל ברורים אפילו בלי המדריך למשתמש. כיוון הגבלות התנועה מבוצע כרגיל, וכך גם ה-B-Tension. מומלץ להצטייד בקאטר ייעודי כדי לוודא חיתוך נקי של הצינור והכבל. הכיוון פשוט ונוח ולאחר התקנה ראשונית כל מה שנותר הוא רק לבצע כיוון עדין של מתח הכבל כדי להבטיח העלאה והורדת הילוכים ללא עיכובים וגמגומים.
 
השרשרת מגיעה עם חוליית חיבור מהירה. במקרה שלי קיצרתי את המערכת בשש חוליות (ובהמשך בשתיים נוספות).
 
הפעולה שקטה. העברה חלקה גם תחת מאמץ, אבל יש לשים לב ל-Chain-Line. עוד על כך בהמשך.
לצפיה ב-'התקנת הפלטה והקראנק'
התקנת הפלטה והקראנק
18/09/2016 | 11:32
48
בהתקנה הראשונית חשבתי לחסוך מעצמי את רכישת הקראנק של SRAM ולהשתמש בקראנק הנוכחי שלי. שימאנו 785 דאבל. התקנתי על הקראנק פלטה Narrow-Wide של 34 שיניים של Race-Face והמערכת פעלה בסך הכל בסדר. העברה קלה ומהירה של השרשרת על כל ההילוכים ללא מאמץ. הבעיה היתה בהעלאת השרשרת לגלג׳ש הגדול תחת מאמץ. המהלך הזה היה מלווה לעיתים בהחלקה של השרשרת ורק לאחר שניים-שלושה ״קרעכצענים״ היא עלתה. הסיבה, להערכתי - קו שרשרת מפותל מדי.
 
כמה מילים על ה-Chain-Line. מאחר ומדובר בכל מקרה בפלטה בודדת מול 12 גלגלי שינים, ברור שכאשר השרשרת נמצאת על הגלגלים הגדולים ביותר או הקטנים ביותר היא נמצא בפיתול די חזק. מהנדסי SRAM כנראה פיתחו ברשרשת יכולת לעמוד בפיתול שכזה, אבל... בדיעבד הבנתי את עניין גרסת ה-Boost והגרסה הרגילה.
כאשר השתמשתי בקראנק הדאבל של שימנו - הרכבתי את הפלטה על ארבעת הברגים החיצוניים BCD104. התוצאה היא שהפלטה נמצאת כמה מ׳מ מימין לקו האמצע של הקסטה (שנמצא בדיוק באמצע בין הפלטה שהתקנתי לבין ה״אין-פלטה״ הקטנה). אותם כמה מ׳מ הם כנראה שגרמו לקושי של השרשת לטפס על הגלג׳ש הגדול בקסטה - הפיתול היה גדול מדי.
החלפה של הקראנק לזה המקורי של SRAM עם פלטה ״רגילה״ באופסט של 6 מ׳מ מיקם את השרשת בדיוק במקום וההעברה לגלג׳ש הקטן נעשית עכשיו חלק גם תחת מאמץ. מאחר והקראנק מגיע במקור עם פלטה 32, קיצרתי בשרשרת עוד שתי חוליות.
 
אם הקראנק שמותקן באופניים שלכם מאפשר התקנה של הפלטה בדיוק בקו האמצע - תוכלו להשתמש בפלטה צד שלישי ולא תצטרכו לרכוש את הקראנק המקורי של SRAM.
לצפיה ב-'למה לעשות את זה? והאם זה בכלל נחוץ? כדאי?'
למה לעשות את זה? והאם זה בכלל נחוץ? כדאי?
18/09/2016 | 11:49
2
85
לפני בערך שנה שדרגתי את מערכת ה-2x10 שלי ל-1x11 של שימנו עם קסטה 11-42 ופלטה 30.
יחסי ההעברה שימשו אותי ברוב המכריע של המקרים. לגלג׳ש הגדול ביותר הגעתי רק בעליות ממש תלולות ביחס העברה של 0.71, והגלג׳ש הקטן איפשר לי להגיע למהירות 30 קמ׳ש בקדנצה 80 לפי יחס העברה של 2.73.
המערכת החדשה נותנת לי עוד קצת בשני הכיוונים: יחס העברה של 0.64 בגלג׳ש הגדול ויחס העברה של 3.2 בגל׳ש הקטן. למעשה גם אם הייתי בוחר בפלטה של 34 שיניים הייתי מקבל עדיין יחס העברה טוב יותר בשני הצדדים: 0.68 בגל׳ש הגדול ו-3.4 בגלג׳ש הקטן. זו אכן היתה הבחירה המקורית שלי, אבל מרגע שהגעתי למסקנה שאזדקק לקראנק המקורי של SRAM - החלטתי לחסוך מעצמי, לפחות לעת עתה, את שינוי הפלטה שמגיעה איתו במקור מ-32 ל-34.
כמו כן התחושה שלי היתה, כאשר השמשתי עדיין בפלטה של 34, שהגלג׳ש האחד לפני האחרון נותן יחס העברה קצת פחות נוח בעליות הפחות תלולות מאשר הייתי מקבל בשימנו על הגלג׳ש האחד לפני אחרון - ומצאתי את עצמי מגיע ל-Granny מהר מדי. כך שהסידור הנוכחי של פלטה 32 מול קסטה 10-50 נראה לי תואם את אופי הרכיבה שלי.
 
האם זה נחוץ? כדאי? זו שאלה שאין עליה מענה רציונלי. האופניים החלופיים שלי מצויידים במערכות 2x10 ואני מסתדר איתם יופי. המערכת של SRAM עולה הרבה כסף. היא חוסכת קצת משקל אבל כל גרם עולה הרבה מאד שקלים. השדרוג הזה, מבחינה כלכלית טהורה, הוא מהלך לא הגיוני. מבחינת תפעול - הוא נותן עוד גמישות ומרחיב קצת את המעטפת. בשוליים.
אבל הנה - אפילו אם זה רק בשביל ״לרוץ לספר לחבר׳ה״ - מי שלוקה בשדרגת יאהב את השדרוג הזה עד מאד. גם רוכבים תחרותיים שסופרים כל גרם יאהבו אותו. אבל להם יש ספונסור...
 
לצפיה ב-' תודה על הסקירה'
תודה על הסקירה
18/09/2016 | 20:07
1
85
השיפור התפעולי דווקא עוזר מאוד לרוכבים מתחילים, אבל סדרות העילית כמובן לא מיועדות להם.
סדרת ה- GX של SRAM, עם 1X11, הולכת לכיוון הזה.
שימנו עדיין מסתובבים עם פרצוף חמוץ, ולא מוכנים להודות שסטנדרט הקסטה שלהם, שמאפשר גלג"ש 11 בקסטה ולא קטן יותר - דופק אותם לגמרי. 
כל פתרונות ה"שיפרנו את העברת ההילוכים מקדימה/ חישמלנו/ מיחשבנו/ אחר: __________" לא משתווים בפשטות התפעול והאמינות למערכת 1X11 עם קסטה 10-42, או 9-44 (הקסטה של E*Thirteen)
לצפיה ב-'יש פה קאץ׳ כפול. מלכוד-22'
יש פה קאץ׳ כפול. מלכוד-22
18/09/2016 | 21:55
85
לכאורה אפשר היה להגיע לאותם יחסי העברה של 500% גם עם קסטה של 11-55 רק שמתקבל גלג׳ש גדול מאד ומשמעותו גם משקל גבוה וגם סבירות לעיוותים כתוצאה מהכוחות שמופעלים על גלגלי השיניים.
ראה את הגלג׳ש הגדול בקסטה XT בגודל 42 שיניים (או בדגם החדש בן 46 שיניים) מדובר בגלגל מלא כמעט לגמרי בעוד הגלג׳ש 50 של SRAM בנוי בצורת רשת. מכאן גם הבדל של כמעט 200 גרם במשקל...

בכל אופן הפרוייקט הבא יהיה להתקין את מערכת ה-1/11 שימנו שירדה מהאופניים שלי על אלה של זוגתי ולהסיר את המעביר הקדמי.
לצפיה ב-'פנס כידון לרכיבה לילית'
פנס כידון לרכיבה לילית
15/09/2016 | 00:55
2
62
אני מתנייד על קורקינט חשמלי שכולל מערכת תאורת לדים מובנת (מצויינים בשביל להראות, על הפנים בשביל לראות את הדרך ואת המרצפות העקומות או הבורות בכביש בשעות החשיכה). אני מעוניין לתגבר את התאורה בפנס נוסף אשר ארכיב על הכידון. הדרישות הן שיהיה קל, קומפקטי, עם סוללה נטענת - אין צורך בזמן תאורה של למעלה משעה ואינדיקציה על סוללה חלשה תהיה יתרון.
הגבלות - שטח הנדל"ן הפנוי על הכידון מצומצם ביותר, רצוי שהפנס יהיה כמה שפחות רחב וכמו כן שהסוללה תהיה פנימית על מנת למנוע סרבול יתר

מקום הקניה המועדף - אמזון ארה"ב

אם יש לכם המלצות - זה הזמן והמקום לירות אותן 
לצפיה ב-'השאלה כמה אתה רוצה להשקיע'
השאלה כמה אתה רוצה להשקיע
15/09/2016 | 06:34
57
המוצרים של NiteRider אמינים ואיכותיים אבל המחיר בהתאם.

מציע גם לבקר בקומונת ״משה לומנס״ במערכת הקומונות של ״תפוז״ ואולי לשמוע שם על הדגמים הסיניים העדכניים והדרך לייבא אותם ארצה מסין.
לצפיה ב-'ממליץ על המוצר בלינק משמש אותי כבר קרוב לשנתיים '
ממליץ על המוצר בלינק משמש אותי כבר קרוב לשנתיים
15/09/2016 | 08:41
88
מספיק ל3 שעות תאורה, יתכן שגם יותר, פשוט הרכיבות שלי בנות 3 שעות.
תאורה מפלצתית גם לשטח מוחשך לחלוטין, תשתדל להאיר את הרצפה ולא את העיניים של האנשים כי עוצמת האור ממש חזקה עבור כל מי שבא מולך.

אני רוכב עם נצנץ נוסף מקדימה, למצבים שאין צורך בתאורה משמעותית 

אגב, לפני חודש הזמנתי עוד אחד, מאחר והמטען עשה קצת בעיות ... אב בסה"כ תמורה מעולה לכסף בטח לעומת מחירי פנסים בארץ וכל מותגי העל  למינהם.
הסוללה אמנם לא פנימית אבל מגיעה בנרתיק שניתן להצמיד לשלדה.
 
 
לצפיה ב-'מבקש המלצה לחנות אופניים באזור ראש העין- פ"ת- כפ"ס והסביבה '
מבקש המלצה לחנות אופניים באזור ראש העין- פ"ת- כפ"ס והסביבה
13/09/2016 | 20:39
4
88
שלום לכולם,
אני מעוניין לרכוש 2 זוגות אופניים, למבוגר ולילד בן 9.
מחפש אופני שטח- מדבקה, זולים כדי לרכב יחד מידי פעם, קצת כבישים ולפעמים פארקים...
בעיקרון מה שחשוב לי לגבי 2 זוגות האופניים.
זנב קשיח
שלדת אלומיניום
מעצורי דיסק
מידות נתאים בחנות
מחפש המלצה על מקום שבו ניתן לקבל שרות אדיב ומקצועי
ומחירים הוגנים.
האם יש דברים נוספים שעלי לתת להם משקל?
פסי גומי לצמיגים, חומר מונע פנצ'רים, דברים אחרים... מה מומלץ?
הסכום שאני  חושב להשקיע ל-2 הזוגות הוא כ- 2500 ש"ח+-
 
איני מבין גדול , אבל אלה נראים לי פרמטרים משמעותיים.
 
תודה 
לצפיה ב-'איפה אתה גר?'
איפה אתה גר?
14/09/2016 | 23:08
3
65
כדאי לקנות בחנות קרובה לבית כדי לקבל שירות במקום קרוב.
אם אתה מראש העין, ממליץ על עמית מ"האופן"
לצפיה ב-'תודה על התגובה, עוד שאלה בנוגע למעצור אחורי'
תודה על התגובה, עוד שאלה בנוגע למעצור אחורי
15/09/2016 | 17:54
2
58
האם שווה להשקיע כסף עבור מעצור דיסק לאופני מדבקה?
מעצור דיסק יעיל יותר?
אותה שאלה לגבי מעצור דיסק לאופניים של הילד,
הבנתי שזה מנגנון רגיש שעלול להינזק בקלות מכל מכה, או נפילה של האופניים, ואני משער שבאופני ילדים מעצור הדיסק עשוי להיפגע ולהינזק דיי מהר.
האם אני טועה?
מלכתחילה חשבתי לרכוש את שני זוגות האופנים עם מעצור דיסק, ומישהו בעבודה פשוט אמר לי שחבל על הכסף...
אשמח לתובנות.
לצפיה ב-'באופני מדבקה לרוב אין מעצורי דיסק'
באופני מדבקה לרוב אין מעצורי דיסק
15/09/2016 | 21:25
1
61
ושדרוג למעצורי דיסק,ְ אם בכלל אפשרי מבחינת השלדה וציר הגלגל האחורי, לא באמת כדאי כלכלית. השדרוג עלול לעלות כמו חצי אופניים.

אם יש התלבטות בין שני זוגות, אחד עם אחד בלי, וההפרש עד 150-200 ש׳ח, שווה להשקיע את ההפרש לדעתי.

מבחינת אמינות ורגישות זה לא רגיש יותר ממעצור רגיל. כל רכיב יינזק אם יפגע אבל המעצור לא ניזוק מכל נפילה. להיפך - הרבה יותר קל להוציא מעצור רגיל מכיוון בגלל מכה מזדמנת.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
15/09/2016 | 21:34
11
לצפיה ב-'אחסון אופניים בחצר בחורף'
אחסון אופניים בחצר בחורף
13/09/2016 | 20:20
2
199
היי,
 
אשמח להצעות איך אפשר לאחסן את האופניים בחצר במהלך החורף,
כמה אופציות -
- גגון קטן שיבלוט מהקיר (לא מוגן מכל הכיוונים).
- מחסן כתר - יש דגם שמתאים לזוג או שניים וזהו? (יקר)
- כיסוי פלסטיק - יצבור לחות בפנים (אולי מעמד מוגבהה של האופניים יעזור לאוורר מלמטה?)
 
יש רעיונות יצירתיים?
 
לצפיה ב-'שלוש האפשרויות ראויות'
שלוש האפשרויות ראויות
14/09/2016 | 02:57
1
116
כיסוי פלסטי - מה שטוב למנגל טוב גם לאופניים ְ

אין אצלך באזור בעיית גניבות ? זה נקודה לזכות הפתרון של מחסן.

מעבר לזה קצת גשם לא מזיק לאופניים כל עוד אתה מקפיד על מערכת הינע משומנת כראוי.
לצפיה ב-' תודה. נראה לי שאתחיל עם כיסוי ונראה איך זה מתקדם'
תודה. נראה לי שאתחיל עם כיסוי ונראה איך זה מתקדם
14/09/2016 | 20:35
40
לצפיה ב-'שאלת הילוכים - הילוך בגלגש הקידמי לא עובר לקטן ביותר'
שאלת הילוכים - הילוך בגלגש הקידמי לא עובר לקטן ביותר
13/09/2016 | 15:15
1
52
ומצד שני יכול לעבור ימינה מהגדול (השרשרת היתה נופלת אם לא היה שם מגן פלסטיק)  -  לא מאוד קריטי לי כי אין לי עליות ממש קשות אבל אם קל מאוד לסדר את זה אז אשמח להסבר.
 
תודה
לצפיה ב-'אולי זה יעזור לך'
אולי זה יעזור לך
13/09/2016 | 21:41
53
לצפיה ב-'בעיית פנצ'רים'
בעיית פנצ'רים
13/09/2016 | 14:35
12
93
רוכב על מאופני הרים לרכבת ,רוב הדרך על כבישים וכ2 קמ על שבילים חקלאיים,אני עם פנימיות עם חומר+ פס גומי ועדיין אין שבוע לדעתי בלי פנצר באחד הגלגלים,אציין שיש לי אופניים בסיסיות באלף שח.
 
האם לחשוב על טיובלס או להמשיך להחליף פנימיות?
 
יש פיתרון אחר?
 
תודה
לצפיה ב-'מה מפנצר אותך? ניתוח הגורמים יעזור למצוא פתרון אופטימלי'
מה מפנצר אותך? ניתוח הגורמים יעזור למצוא פתרון אופטימלי
13/09/2016 | 18:00
5
72
היכן נמצאים הפנצרים? בחלק החיצוני של הפנימית? בחלק הפנימי? אתה מוצא את החפץ הזר שגרם לפנצר? הפנצרים מופיעים באותו מקום בהיקף  הגלגל? מופיעים נקבים כפולים? בדקת מזוזות? יש לך רגל של ארנב?
לצפיה ב-'י'
י
13/09/2016 | 18:09
4
46
 
אני חושב שבעיקר קוצים קטנים אבל מאזהפס גומי זה קורהפחות,הפנצר האחרון הואברכיבה בחושך כנראה עליתי על משהו רציני
לצפיה ב-'קוצים קטנים? טיובלס יסדר אותך'
קוצים קטנים? טיובלס יסדר אותך
13/09/2016 | 19:05
3
35
לצפיה ב-'זה לא פתרון יקר מידי?כל האופניים עלו אלף'
זה לא פתרון יקר מידי?כל האופניים עלו אלף
13/09/2016 | 20:50
2
67
עליהם נשים צמיגים שיעלו יותר?
לצפיה ב-'יקר?'
יקר?
13/09/2016 | 23:27
1
89
אני לא יודע כמה יעלה לך להסב את הגלגלים לטיובלס. אולי יעלה לך כמו שתי פנימיות וחומר למילוי, אולי גם צמיגים, אולי גם גלגלים חדשים. לא יודע. תבדוק.
מול זה תשים את הזמן את הכסף ואת חוסר הנוחות בתיקון פנצר פעם בשבוע ותעשה את החשבון שלך. מחיר האופניים לא נראה לי פקטור בחישוב הזה.
לצפיה ב-''
13/09/2016 | 23:35
15
לצפיה ב-'טיובלס פותר את הבעיה'
טיובלס פותר את הבעיה
14/09/2016 | 02:52
5
89
תוכל להשתמש בצמיגים הנוכחיים. רק איטום החישוק וחומר אטימה.
לצפיה ב-'אני אנסה,הבנתי שלא כל חישוק מתאים וכו''
אני אנסה,הבנתי שלא כל חישוק מתאים וכו'
14/09/2016 | 12:52
4
30
לצפיה ב-'אפשר להתאים כמעט כל חישוק'
אפשר להתאים כמעט כל חישוק
14/09/2016 | 15:13
3
69
יש חישוקים שכל מה שנדרש עבורם הוא סרט לסגירת חורי ה״שפיצים״. אלו חישוקים שהם ״מוכנים לטיובלס״.
יש חישוקים שמגיעים אטומים מראש.
ויש חישוקים שמצריכים איטום באמצעות פס אטימה יעודי - אבל אפשר להשתמש במקומו בפנימית. הסבר יינתן בנפרד אם יהיה צורך.
 
ניסיתי את שלושתם. כל הפתרונות טובים ועובדים בסדר.
לצפיה ב-'קראתי קצת על זה ודובר על UST שזה'
קראתי קצת על זה ודובר על UST שזה
14/09/2016 | 20:43
2
61
כביכול סוג החישוק שמתאים,אם אפשר לעשות עם החישוקים שלי אני אעשה בשמחה.
לצפיה ב-'UST הוא הסטנדרט המקובל לטיובלס'
UST הוא הסטנדרט המקובל לטיובלס
16/09/2016 | 07:24
1
74
אבל כאמור ניתן להתקין מערכת כמעט בכל חישוק.

ישנם שני פקטורים עיקריים שמשפיעים על ההיתכנות ועל קלות ההתקנה.

1. האיטום של החישוק עצמו: החישוק עשוי פרופיל מתכת שמיוצר בפס ישר ומעובד באמצעות כיפוף לטבעת. נקודת התפר בין שני הקצוות מקובעת באמצעות מחבר ובחלק מהחישוקים גם מרותכת באופן שאוטם מעבר אוויר. באחרים נותר בנקודה זו חריץ דרכו יברח האוויר בהיעדר פנימית. כמובן שישנם גם החורים של השפיצים. במידה וכל אלה אינם אטומים מראש - ניתן לבצע אטימה באמצעות סרט אטימה יעודי או לאלתר אטימה באמצעות פנימית חתוכה למידה שתהווה גם את הוונטיל של המערכת.

2. הפרופיל בדופן הפנימית של החישוק. החישוקים היעודיים מצויידים בבליטה יותר  בולטת פנימה מאשר חישוקים רגילים. זה מאפשר אחיזה חזקה יותר של הצמיג בדופן באופן שימנע בריחת אוויר. מאחר ובמערכות טיובלס משתמשים היום בנוזל  אטימה ולא רק בהדבקה של הצמיג לדופן החישוק, זה פקטור פחות משמעותי.

בנוסף לכך ישנו עניין אטימת הצמיג עצמו. צמיגים יעודיים עשויים גומי בלתי חדיר ובעל דופן מעובה. כאמור - מאחר ומשתמשים היום בנוזל אטימה - הוא יאטום חרירים בדופן ולא מצריך שימוש בצמיג יעודי. נדירים המקרים בהם אטימה לא תצלח, אבל האטימה הראשונית עלולה להיות משימה די מתסכלת.

מכאן שההבדל בין מערכת טיובלס עם תקן UST לבין מערכת  רגילה אינו בהיתכנות אלא בקלות ההתקנה והאטימה הראשונית. מערכות UST יאטמו בקלות אפילו עם משאבת רצפה פשוטה. מערכות מאולתרות יצריכו קרוב לוודאי קומפרסור שיצליח להזרים די אוויר לבצע את האטימה הראשונה. מתקן מילוי אוויר למכוניות בתחנת דלק למשל.
לצפיה ב-'תודה רבה - אני ארכוש צמיג חדש ולא אעשה עם הנוכחי כי אני חושד'
תודה רבה - אני ארכוש צמיג חדש ולא אעשה עם הנוכחי כי אני חושד
18/09/2016 | 09:52
29
שהוא מחורר - אחרי החוויה שתהיה לי עם הראשון אני אחליט אם אני עושה גם בשני.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
12/09/2016 | 22:09
1
67
מה כתובת של פוקס  אנסה אצלם תודה בנתיים 
לצפיה ב-'סינגל טרק '
סינגל טרק
12/09/2016 | 23:14
60
קיבוץ בית אורן. יש גם סניף בתל אביב.
לצפיה ב-'בולם אחורי '
בולם אחורי
10/09/2016 | 20:13
3
83
בהמשך לשאלות ששאלתי בענין הבולם , לצערי לא הצלחת  למצוא  במידה המבוקשת. בכתובות שמסרתם לי לרבות  בהרצליה אצל היבואן
אנסה למלא אויר בנתיים בבולם הנוכחי . האם ניתן למלא   בתחנת דלק או  שאני זקוק  למשאבה מיוחדת ? אני שוקל 70 קג   מה לחץ האויר  שאני צריך  תודה מרש  לכל מי שישיב
לצפיה ב-'למה להחליף אם אפשר לתקן?'
למה להחליף אם אפשר לתקן?
11/09/2016 | 03:15
2
72
בדקת עם היבואן של רוקשוקס אם יש לו אפשרות לתקן?

ניפוח מבוצע באמצעות משאבת לחץ גבוה ייעודית. למשקלך תצטרך לחץ של בין 130-180psi להערכתי.
לצפיה ב-'בולם אחורי'
בולם אחורי
11/09/2016 | 09:35
1
57
אני גר לא רחוק ממנו . אדם מבוגר ולא סימפטי . הסתכל על האופניים  ועשה לי טובה שענה בשלילה .אין לי  מושג כעת היכן  ניתן לתקן  ,מדובר בבולם  מסוג epicom  .בנתיים הזמנתי  מסין  בולם קפיץ רגיל  בכ 14 דולר .   אם יש לך מושג בחנויות אופניים  בתל אביב  או אזור מרכז  אם  ניתן  לתקן או  לרכוש   משומש אשמח 
שוב תודה 
עדי
לצפיה ב-'155 מ׳מ'
155 מ׳מ
12/09/2016 | 02:38
54
זו מידה לא ממש סטנדרטית.
המידה הסטנדרטית הקרובה היא 6 אינטש.
בדוק בדיוק את המרחק בין אמצע החורים בשני הקצוות.
 
לפוקס יש בולמים באורך הזה, אבל חוץ מהמרחק חור לחור צריך גם לוודא שטווח התנועה מתאים. בבולמים באורך הזה מקובל טווח תנועה של אינטש ורבע או אינטש וחצי.
לצפיה ב-'אינטרקציה בין נהגים לרוכבים. בעייתית גם מעבר לים...'
אינטרקציה בין נהגים לרוכבים. בעייתית גם מעבר לים...
10/09/2016 | 09:56
6
131
הקישור מוביל לסירטון. הרוכב מצלם את המתרחש בו זמנית מ2 מצלמות. אחת לכוונת לפנים והאחרת מכוונת לאחור.
שימו לב, ההבדלים בין התרבות המוטורית בלבנט לבין התרבות המוטורית במערב הם הבדלים גדולים ומרשימים. מדובר לא רק על הנהגים אלא על השיטור, בתי המשפט והמחוקקים.
ההבדלים קשורים כנראה לעובדה שיש % גבוה של מדוושים ושזה חלק מתרבות המערב. בלבנט אלה רק הפסיכים שמדוושים, ועל כן אלה שפוגעים שם ברוכבים נענשים בלי "להתבחבש" יותר מדי
 
לצפיה ב-'תגדיר לבנט, כי אני יכול להראות לך סרטונים שנהגת '
תגדיר לבנט, כי אני יכול להראות לך סרטונים שנהגת
13/09/2016 | 12:15
5
74
היסטרית צורחת שהיא רוצה לרצוח כבישונים שרוכבים מולה (והיא זו שמצלמת)
 
ויש סרטונים באנגליה שמכונית עקפה רוכב אופניים והנהג שלה ניסה לפתור את הנושא בעזרת אלת בייסבול.
 
פסיכים יש בכל מקום, ממונעים או לא.. המנוע פשוט נותן להם מנוף...
לצפיה ב-'אתה מתבלבל בין נוכחות בבונים על הכבישים לבין הגדרת הלבנט'
אתה מתבלבל בין נוכחות בבונים על הכבישים לבין הגדרת הלבנט
13/09/2016 | 21:24
4
37
בבונים יש בכל מקום אבל הלבנט מחייב משהו נוסף:
שגם המשטרה, גם בתי המשפט וגם המחוקק יתמכו בבבונציה...
קח כדוגמה את הסירטון שהבאתי. סתכל על התמרור המזהיר נהגים לבל יפגעו ברוכבים בנתיב הצר. תשמע את סיפורו של הרוכב שהשוטר שהביט בסירטון התאונה קבע נחרצות שהנהג/ת אשם וחייב אותו במקום בקנס כספי + קורס נהיגה זהירה...
אצלינו סוגרים תיקים דומים על חוסר עניין לציבור.
האם אתה מבין גאוגרפית היכן הלבנט?
לצפיה ב-'זה ממש לא יחודי לישראל'
זה ממש לא יחודי לישראל
13/09/2016 | 21:55
3
36
ראשית, מתוך הסרטון שקישרת אליו: " City of London Police decided to take no further action".
שנית, תמצא בפורומים בחו"ל סיפורים רבים על מקרים שבהם נהגי רכב פגעו ברוכבי אופניים, באשמת נהג הרכב ויצאו ללא עונש, כולל מקרים של פגיעות קשות. לפעמים זה אדישות הרשויות, ולפעמים הם פשוט מאשימים את רוכב האופניים.
 
אגב, אתה מכיר מקרה דומה בארץ, מהשנים האחרונות,  שבו רוכב אופניים נפגע על ידי רכב בגלל רשלנות של נהג הרכב, היו ראיות לכך, ויצא ללא עונש כלשהו?
לצפיה ב-'משטרת לונדון שלחה לקורס נהיגה מונעת וגם קנסה'
משטרת לונדון שלחה לקורס נהיגה מונעת וגם קנסה
14/09/2016 | 07:24
2
35
2 רכיבים לעונש.
מעבר לזה אכן לא עשו משהו נוסף. למה "נטפלת" דווקא לסיומת שמעבר לזה "החליטו שלא לעשות משהו נוסף"? הרוכב הופל אבל לא נזוק. לא צריך לכלוא את הנהג/ת וגם לא לערוף את ראשם. אין צורך להגזים.
 
כשאתה מציג האינפורמציה ככה אתה מטעה. האם אתה לא חושב ככה?
לצפיה ב-'יש מקרים כאלו ויש גם אחרים'
יש מקרים כאלו ויש גם אחרים
14/09/2016 | 16:31
1
41
ראיתי את הוידאו לפני מספר חודשים, זכרתי שלא קרה כלום במקרה הזה. במקרים אחרים המשטרה לא התעניינה בנושא (בלונדון וגם במקומות אחרים).
זה לא משנה את שאר הדברים:
1. לא זכור לי מקרים שבהם המשטרה בישראל התעלמה מפגיעה ברוכב אופניים על ידי רכב. אתה מוזמן לתקן אותי.
2. גם אם יש מקרים כאלו, זה לא דבר יחודי לישראל ובטח לא קשור להודעתך המקורית בדבר היותנו בלבנט.
 
הגישה הזאת (שיש לה שמות רבים: "לבנט", "כולם מושחתים" וכו') לדעתי מזיקה מאוד והיא אחת הסיבות שקשה מאוד לקדם פתרונות פשוטים או מורכבים בארץ. חוסר האמון הזה גורם לכך שבכל מקום כל גורם מנסה לגלות איפה עובדים עליו במקום לשלב ידיים ולקדם את הפתרונות המוצעים.
 
כאנקדוטה אוכל לציין שרק השבוע התפרסם וידאו שבו האוטובוס של קבוצת סקיי עוקף בפראות וחותך רוכב אופניים בצורה מאוד מסוכנת. למי שלא מכיר, קבוצת סקיי זו הקבוצה שרוכביה זכו ב-4 מתוך 5 השנים האחרונות בטור דה פרנס. כמובן שהקבוצה התנצלה וכו', אבל אם נהג אוטובוס של קבוצת סקיי לא מודע לסכנה שהוא מציב לרוכבי אופניים, קשה לבוא בטענות לנהגי אוטובוסים בארץ למשל (או בלונדון לצורך העניין).
לצפיה ב-'אתה מערבב עניינים שאינם קשורים זה בזה'
אתה מערבב עניינים שאינם קשורים זה בזה
15/09/2016 | 07:18
20
הלבנט איננו קשור ל"כולם מושחתים" כי אצלינו לא כולם מושחתים.
לדעתי לא ראית את הסירטון שקישרתי אליו, הזיכרון שלך מבולבל וככה כשהעולם מבולבל קשה להתקדם למסקנות כלשהן...
אתה טוען שיש גם כאן וגם שם מקרים לכאן ולשם ואני אשאל אותך כדי לצאת מה"אווריריות" שאיננה מפוקסת מתי נתקלת בארצינו בנהג שנשלח לקורס נהיגה מונעת וגם נקנס לאחר שהוא רק הפיל רוכב אופניים שלא נפגע בכלל...?
לצפיה ב-'ללמוד רכיבה על אופניים'
ללמוד רכיבה על אופניים
07/09/2016 | 15:27
4
100
שלום,
כבר תקופה ארוכה שאני מאוד רוצה להתחיל לרכוב על אופניים.
בגלל העבודה וכול מיני אילוצים אחרים, לא ממש מצאתי זמן לזה ועכשיו החלטתי שמספיק.
בקיצור, אני לא יודע לרכוב על אופניים.
צריך ללמוד הכול מאפס :(.
 
חשבתי קודם ללכת לקנות ואופניים ואז להתחיל ללמוד לאט לאט בפארק הקרוב למקום מגוריי. 
 
האם זה מה שנכון לעשות או שעדיף לשלם על כמה שיעורים לשיעורי רכיבה בשביל לקבל את הבסיס ורק אז לרכוש אופניים?
 
תודה
לצפיה ב-'הביצה או התרנגולת?'
הביצה או התרנגולת?
07/09/2016 | 19:08
1
73
איך תלמד רכיבה בלי אופניים?
בין אם תלמד לבד או בעזרת מורה - תצטרך אופניים לרכוב עליהם.
 
מציע שתיגש לחנות שמחזיקה אופניים יד שניה ותבקש שיסיעו לך להתאים זוג למידתך. הם יוכלו גם להמליץ לך על מדריך שיוכל לסייע לך בצעדים (או יותר נכון לומר בדיוושים) הראשונים.
לצפיה ב-'כמו שלומדים נהיגה לפני שקונים אוטו'
כמו שלומדים נהיגה לפני שקונים אוטו
08/09/2016 | 07:02
31
לצפיה ב-'לקחת כמה שיעורים אצל מורה מקצועי'
לקחת כמה שיעורים אצל מורה מקצועי
08/09/2016 | 12:04
60
ויש כמה, הקש בגוגל  מורה לאופניים למבוגרים. בכל מקרה, המורה מביא את האופניים (והקסדה!) כך שבשלב ראשון אין צורך לקנות אופניים.
לצפיה ב-'שיטת לימוד'
שיטת לימוד
08/09/2016 | 16:02
68
להוריד את הפדלים ...מורידים את המושב עד שהרגליים נוגעות בריצפה ...עושים כמה דחיפות עם הרגליים עד שמתרגלים לרכב כשהרגליים לא נוגעות ושווי המישקל פועל..
להחזיר פדלים ןלהתחיל לדווש...
כך אני למדתי רק בגיל 14
...
לצפיה ב-'שאלות של רוכבת חדשה '
שאלות של רוכבת חדשה
07/09/2016 | 13:27
12
194
כבר כמה ימים שיש לי את האופניים,
 
יש כמה דברים שאני לא בטוחה אם הם בסדר,
 
* כשאני לוחצת על הבלם הקדמי האופניים חורקות, ולא רעש חלש,
* זה לא קורה כשלוחצים על הבלם האחורי.
 
* כשהאופניים נמצאות בתנופה, לא חייב תנופה ממש ממש מהירה, אי אפשר לדווש.
 
* כאבי ראש אחרי רכיבה, 
פעם אחת היה לי כאב ראש חלש, ואתמול אחרי הרכיבה היה לי כאב ראש שהלך והתחזק עד שהכמעט הגיע לרמה של מגרנה..
 
מה עושים?
לצפיה ב-'תתחדשי'
תתחדשי
07/09/2016 | 21:10
4
139
חריקה של המעצורים - נובעת לרוב מרפידה חדשה או חישוק מלוכלך/משומן. לנסות לנקות את אזור המגע של הרפידה עם החישוק במים וסבון.  כל עוד המעצור עושה את מלאכתו הרעש לא מצביע על תקלה.

דיווש במהירות גבוהה - כשאת אומרת ״אי אפשר לדווש״ את מתכוונת שאת מרגישה שאת מדוושת ״על ריק״? זה טבעי והגיוני - כאשר הגלגל מסתובב מהר יותר מהמהירות בה עת מדוושת - התחושה תהיה של דיווש ״על ריק״. אם יש לך הילוכים באופניים - אפשר לשלב להילוך גבוה יותר.
אם ״אי אפשר לדווש: אומר שהפדלים לא מסתובבים - זה מצביע על תקלה אפשרית.

כאבי ראש - חוסר בנוזלים? חוסר בסוכר? סינוור מהשמש? לחץ דם גבוה/נמוך? מציע להתייעץ עם רופא. אין קשר ספציפי בין רכיבה למיגרנה או לכאבים שאינם קשורים לחלקי הגוף שנמצאים במגע עם האופניים (מפשעה, כפות ידיים) או נעים בדיווש (ברכיים). מיגרנה יכולה לנבוע מהרבה סיבות ופעילות גופנית (אופניים או אחרת) עלולה  להיות הטריגר הספציפי אצלך. גשי לרופא.
לצפיה ב-'זהירות מלשמן את הדיסק'
זהירות מלשמן את הדיסק
09/09/2016 | 21:44
91
רוב הסבונים הביתיים מכילים חומרי שימון ל"עור עדין".  
לכן ניקוי הדיסק והרפידות ע"י: אלכוהול בריכוז גבוה, או חומר ייעודי לניקוי מעצורים הקיים בחנויות.
ראי הוזהרת!
לצפיה ב-'אופנית שפה קשה'
אופנית שפה קשה
12/09/2016 | 20:17
2
56
תוכל להסביר למשתמש החדש, מה זה רפידה ומה זה חישוק?
 
לגבי הדיווש, אפשר לדווש, אבל אני מדוושת על ריק...
 
לגבי הכאב ראש, רכבתי מספר פעמים מאז והראש מתפקד טוב :)
אני חושבת שפשוט לא אכלתי מספיק באותו יום וזה היה מקור הבעיה... עכשיו אני דואגת לאכול כמו שצריך זמן מה מראש, ואחרי...
 
לצפיה ב-'חישוק = ג׳אנט'
חישוק = ג׳אנט
12/09/2016 | 23:54
1
40
החישוק הוא הג׳אנט. החישוק המתכתי עליו מולבש הצמיג.

הרפידות הן חתיכות הגומי שמתחכחות בדפנות החישוק וכך עוצרות את האופניים.
יש גם מעצורי דיסק שמבוססים על רפידות שמתחכחות בדיסק מתכת שמחוברת לציר הגלגל. כמו באופנוע.

דיווש ״על ריק״ הוא מצב בו הגלגלים מסתובבים יותר מהר ממה שהפדלים מסובבים אותם. אם יש הילוכים באופניים אפשר לשלב להילוך מהיר יותר. אם אין - אז לא מדובר בתקלה אלא בתופעה רגילה ונורמלית.
לצפיה ב-'אני כבר אלך לחנות שייבדקו את העניין...'
אני כבר אלך לחנות שייבדקו את העניין...
19/09/2016 | 21:29
7
לצפיה ב-'סיבה אפשרית נוספת'
סיבה אפשרית נוספת
08/09/2016 | 01:16
2
106
לכאבי הראש..
רכיבה בלי משקפיים שיעצרו את הרוח..
אצלי העיניים מתייבשות בלי משקפי רכיבה,מה שגורם לי לכאבי ראש
 
(יש משקפיים באיביי ב-6 שקלים,עושים את העבודה לא רע)
לצפיה ב-':)'
:)
12/09/2016 | 20:19
1
41
לגבי הכאב ראש תראה מה כתבתי בתגובה למעלה...
 
אני כבר עם משקפיים, אז נראה לי מסורבל לרכב עם שני זוגות..
 
אם כבר אני צריכה משקפיים לפה שמתייבש ממש!
לצפיה ב-'משקפיים לפה אין, תיק camel לעומת זאת..'
משקפיים לפה אין, תיק camel לעומת זאת..
13/09/2016 | 12:29
49
ברכיבות ארוכות ישנם אנשים עם מימייה על הגב וקשית מיוחדת שנמשכת משם ישר לפה.
לגבי מעצורים ישנו ספרי מיוחד לניקוי מעצורים ממליץ להשתמש בו ואחר לעבור עם נייר זכוכית..
לצפיה ב-'רצועת כלב לחיבור לאופניים'
רצועת כלב לחיבור לאופניים
19/09/2016 | 21:31
3
26
אני רוצה לרכב עם הכלב שלי, וחשבתי לרכוש מתקן שמחברים לאופניים ומחוברת עליו רצועה,
באיביי אני רואה טווח של מחירים, האם למישהו יש ניסיון?
האם אפשר לקנות את הרצועות במחירים הזולים יחסית? (20$)
לצפיה ב-'אני לא בטוח שזה נכון לרכוב מחובר לכלב'
אני לא בטוח שזה נכון לרכוב מחובר לכלב
20/09/2016 | 07:08
2
21
כי הכלב הולך לאן שהוא רוצה ולאופניים יש אינרציה. יכול לגרום למצבים מאד לא נעימים.
מעבר לזה לא רואה צורך במתקן יעודי. פשוט קושרים את הרצועה לאופניים במקום בו היא לא משפשפת או נתקעת בשום דבר.
כשאני רוכב עם הכלב (זאת אומרת לא מצליח לשכנע את הכלב להישאר בבית כשאני יוצא לרכוב) נושא פשוט רודף אחרי במישורים, משיג אותי בעליות, ואני מחכה לו בקצה הירידות. אגב, אחרי שלושה נסיונות הוא למד שזה לא כיף לרדוף אחרי והוא נשאר בבית מיזמתו. כשאני יוצא לצעידה הוא מצטרף בשמחה. אבל אני לא רוכב בעיר אלא בשטח, והכלב חופשי.
לצפיה ב-'הוא קטנצ'יק'
הוא קטנצ'יק
20/09/2016 | 13:49
1
17
לכן לא נראה לי שתהיה בעיה, העניין הוא שהוא ממש רוצה לבוא איתי (או שהוא אוהב את זה, או שהוא עדיין לא למד שהוא לא אוהב את זה) ואני צריכה גם לנסוע באופניים וגם להוצא אותו, וחשבתי לעשות שניים במכה....
לצפיה ב-'אז קחי אותו בסלסלה שתרכיבי על האופניים'
אז קחי אותו בסלסלה שתרכיבי על האופניים
21/09/2016 | 17:15
18
בטוח יותר מאשר לרכוב מחובר לכלב ברצועה, אפילו אם הוא קטן.
רק תחשבי על הסיטואציה שאת מנסה לעבור הולך רגל שבא מולך מימין והכלב מנסה לעבור אותו משמאל.
לצפיה ב-'למכירה זוג כרטיסים לאפיק ישראל 2016'
למכירה זוג כרטיסים לאפיק ישראל 2016
07/09/2016 | 12:26
39
בצער רב עקב פציעה ומחלה אני נאלץ לוותר על חלום האפיק השנה. מבקש למכור זוג כרטיסים בחבילה עם לינה של 4 בחדר. אם יש מי שמעוניין בבקשה להתקשר לעוזי גל 0548141201
אודה על שיתוף ואו הפצת ההודעה. 
לצפיה ב-'שרשרת וקסטה'
שרשרת וקסטה
07/09/2016 | 06:44
1
65
באופני הרים קסטה 9 הילוכים ושרשרת תואמת.
מדי פעם הייתי רוצה להחליף גלגל (צמיגי שטח/ צמיגי כביש ) - האם ניתן להשתמש בגלגל 6 הילוכים או שאני חייב קסטה 9 ??
לצפיה ב-'בלי להחליף הילוכים ברכיבה אפשר'
בלי להחליף הילוכים ברכיבה אפשר
07/09/2016 | 11:51
56
להחליף הילוכים כמו שצריך אי אפשר.
השיפטר מכוון לתת 9 דרגות אורך לכבל עם אינטרוולים קבועים ביניהם התואמים קסטה 9. נסיון להעביר הילוכים על קסטה 6 שהגלגשים שלה מרווחים אחרת מאלו בקסטה 9 לא יצלח.
לצפיה ב-'מחפש left BB cup של sealed cartridge'
מחפש left BB cup של sealed cartridge
06/09/2016 | 21:04
1
65
היי לכולם.
 
יש ברשותי Sealed Cartridge BB שה left cup חסר.
אם יש ברשות מי מכם BB שנהרס ואפשר לקבל את ה left cup שלו, אשמח לעזרה.
 
נוכל להתכתב בפורום וליצור קשר במסרים.
בתמונה החלק הדרוש מסומן כ Adjustable cup
 
תודה על העזרה.
לצפיה ב-'שלחתי לך מסר'
שלחתי לך מסר
06/09/2016 | 21:32
11
לצפיה ב-'המלצה לצמיגי חורף'
המלצה לצמיגי חורף
06/09/2016 | 17:16
42
למטרת רכיבה עירונית. כרגע אני עם צמיג 700x28c חשבתי ללכת על משהו קצת יותר רחב ,אולי 35 או 37.
האופניים היברידיות יכולות לקבל גם 40 לדעתי.
לצפיה ב-'המלצות לכסא לאופני הרים'
המלצות לכסא לאופני הרים
06/09/2016 | 13:42
4
44
יש לי אופני TREK EVOKE ELITE  29"
אני רוכב איתם גם כביש וגם שטח,
ומשום מה,
לאחר רכיבה של כ-40 ק"מ,
אני מרגיש כאבים בישיבה,
כאילו שאני יושב על אבן ולא על כסא מרופד.
הכסא שיש לי כרגע הוא הכסא שהגיע אם האופניים
אשמח להמלצה על כסא מתאים
לצפיה ב-'כמעט בלתי אפשרי להמליץ על אוכף'
כמעט בלתי אפשרי להמליץ על אוכף
06/09/2016 | 14:32
3
55
מהסיבה הפשוטה שלאנשים שונים יש צרכים שונים, מבנה אנטומי שונה ונתונים שונים ולכן מה שיהיה לי נוח לא בהכרח יהיה נוח לך.

יש היום בלא מעו חנויות כלי למדידת רוחב עצמות הישיבה באגן, שעוזר לתת כיוון ראשוני לאוכף המומלץ. אני מציע שתיגש לבצע מדידה כזו ואז תחפש המלצות בהתבסס על רוחב האוכף (וגם, כמובן, תקציב והתאמה לאופניים שלך)
לצפיה ב-'שמעתי שיש קשר לרוחב עצמות הישיבה באגן, '
שמעתי שיש קשר לרוחב עצמות הישיבה באגן,
06/09/2016 | 14:49
2
38
אבל באתרים שמוכרים כסאות לא ראיתי שהפרמטר הזה מצויין.
יש המלצות לחנויות שמציעות שירות כזה?
באיזור ראשון -רחובות (עדיף),
תל אביב והאזור - פחות עדיף
לצפיה ב-'נסה במצמן ביל״ו'
נסה במצמן ביל״ו
06/09/2016 | 17:09
1
100
אם אינני טועה בסניפים של מצמן אפשר היה לעשות את הבדיקה הזאת, שם גם תמצא מבחר די רחב (תרתי משמע) לבחור ממנו לפי הצורך
לצפיה ב-'מעולה. תודה'
מעולה. תודה
06/09/2016 | 17:19
14
לצפיה ב-'הבוקר קיבלתי דוח על חציית מעבר חצייה ברכיבה עם אופניים '
הבוקר קיבלתי דוח על חציית מעבר חצייה ברכיבה עם אופניים
06/09/2016 | 09:16
17
263
האופניים הינם אופניים עם מנוע עזר חוקיים שנקנו ברוזן מינץ, כלומר חובה לדווש על מנת לקבל סיוע ממנוע עזר.
רכבתי על הכביש בפקקי הבוקר מצפון לדרום לכיוון כיכר הדמעות בחולון, וכשהגעתי אל הכיכר חציתי על גבי מעבר החציה, שוטר עצר אותי והסביר לי שאני רכב לכל דבר ואסור לי לחצות ברכיבה על מעבר חציה ?!

פשוט הזוי !!!
שאלתי אם זה בגלל שאלה אופניים עם מנוע עזר ? ואם היתי מקבל רפורט אם היתי על אופניים רגילים ? אמר שלא.
אם אני רכב ? למה לא נותן רפורט על ריכבה על מדרכה ?
אני אני רכב למה לא עוצרים אותי על אי ציות לתמרור אין כניסה.

השוטרים נראו חסרי אונים וציינו שהם רק מיישמים

מה אני אמור לעשות לרדת מהאופניים בכל מעבר חציה ולחצות ברגל  ? או לרכב רק על הכביש עד שתהיה עלי כתבה בYNET ?
לצפיה ב-'ללכת עשרה מטרים או להידרס.. אכן התלבטות קשה'
ללכת עשרה מטרים או להידרס.. אכן התלבטות קשה
06/09/2016 | 13:41
5
95
לצפיה ב-'זה לא עניין ההליכה'
זה לא עניין ההליכה
07/09/2016 | 07:39
4
108
זה עניין העצירה וקטיעת רצף הרכיבה. זה הופך את האופניים מכלי רכב נעים וקליל לכלי רכב מסורבל. יש סיבה שאף אחד לא עושה את זה כיוון שלעתים יש מעבר חציה כל 50 מטר.
 
החוק הטפשי הזה מקביל לחוק שידרוש מכל בעל רכב לעצור עצירה מלאה בכל צומת, לא משנה אם יש שם רמזור ירוק, או יש רמזור בכלל.
ולא, האלטרנטיבה היא לא להדרס, האלטרנטיבה היא רכיבה זהירה על פני מעבר החציה.
לצפיה ב-'בוא נהיה רגע מעשיים (מנקודת הראות של מערכת האכיפה)'
בוא נהיה רגע מעשיים (מנקודת הראות של מערכת האכיפה)
07/09/2016 | 10:18
3
102
מה לדעתך יותר קל ומעשי לאכוף: רכיבה על מעבר חציה, או רכיבה לא זהירה על מעבר חציה?
לצפיה ב-'זו שאלה לא רלוונטית'
זו שאלה לא רלוונטית
07/09/2016 | 10:30
1
72
מדיניות לא צריכה להיות מושפעת ממה הכי קל לעשות, אלא ממה הכי מועיל ונכון לעשות. מעבר לזה, החוק הזה צריך להתבטל, הוא אבסורדי.
אגב, הכי קל זה לקבל צילומי וידאו מאזרחים כאשר נתקלים בנהג מסוכן ולהפיק דוחות בשלט רחוק. צריך רק כמה שוטרים עם מחשב ופנקס דוחות בשביל זה. במקרה הזה עשויה גם לצמוח תועלת.
 
אגב, לגבי מעברי חצייה, אם כבר שמים שוטרים שם, צריך לאכוף התנהגות לא זהירה במעבר חצייה, ולא רכיבה לא זהירה. כלומר, גם נהגים והולכי רגל צריכים להזהר בקרבת מעבר חצייה. במיוחד נהגים.
לצפיה ב-'הבעייה היא ש"מסוכנות" היא עניין סובייקטיבי'
הבעייה היא ש"מסוכנות" היא עניין סובייקטיבי
07/09/2016 | 12:24
49
ולכן נחקקים חוקים גורפים, בשלל תחומים
לצפיה ב-'אם אתה לא מגדיר מה זה לא זהירה באופן חד משמעי '
אם אתה לא מגדיר מה זה לא זהירה באופן חד משמעי
13/09/2016 | 12:26
22
אז יותר קל לללכת עם בומבה, לעשות לעצמך לך את החיים יותר קלים.
קרוב לוודאי שחשבו רוב הזמן שמעבר חצייה אמור להיות קיים רק בין מדרכות אז גם ככה אתה אמור ללכת, הבעיה האמיתית היא מעבר חצייה בין שבילי אופניים, זה פשוט הופך שבילי אופניים למלכודות. (במילים של אדמירל אקבר)
אבל זה פתרון מד"ב, אני מבין את ההגיון מאחוריו, כי לא רוצים שרוכבים אופניים יתפרצו לכביש, אבל בהמון מובנים מעבר חצייה הוא ממשק, זה משאב שמחולק בין מכוניות הולכי רגל ואופניים. אבל בסופו של דבר גם צומת היא כזו, ואף אחד לא מבקש מרוכב אופנוע לרדת ולהוליך אותו דרך מעבר חצייה וכנ"ל לגבי מכונית.
 
קצת מרחם על השוטרים, לשים מישהו בשיא החום לתפוס על כזה דבר כשכמעט כולם יודעים שזה החוק הכי דבילי רק כדי שאיזה יחצ"ן יוכל בסוף תקופה לפרסם סטטיסטיקה נראה לי כמו עונש שנותנים למישהו שעיצבן שוטר בכיר או the one who drew the shortest straw..
לצפיה ב-'כי שמו אותם לתפוס רוכבי אופניים חשמליים שעוברים במעבר חציה.'
כי שמו אותם לתפוס רוכבי אופניים חשמליים שעוברים במעבר חציה.
06/09/2016 | 13:43
96
כשישימו אותם לתפוס רוכבי אופניים חשמליים או לא ברכיבה על מדרכה, אז תקבל דוח גם שם. 
אופניים חשמליים (או לא) נחשבים ככלי רכב ולכן עליהם לציית לחוקי התנועה ובנוסף לרכוב על הכביש היכן שאין שביל אופניים. זה החוק, כרגע, להבנתי, לא נאכף באופן משמעותי ולכן כדאי לשמור על מצב זה. 
לצפיה ב-'מה גובה הקנס?'
מה גובה הקנס?
06/09/2016 | 15:53
1
65
זו אכיפה סלקטיבית
לצפיה ב-'100 שח'
100 שח
07/09/2016 | 08:27
26
לצפיה ב-'בעיתון היתה סטטיסטיקה לגבי הדוחו"ת האלו'
בעיתון היתה סטטיסטיקה לגבי הדוחו"ת האלו
07/09/2016 | 01:11
2
92
דבר שכדאי לדעת:
לפי הסטטיסטיקה רוב הדוחו"ת (אחוז גבוה מאד, לא יודע בדיוק את המספר) ניתנים על:
1. רכיבה על המדרכה.
2. רכיבה במעבר חציה (וכן, זה חוק מוזר וארכאי, אבל קיים).
במעבר חציה יש לרדת מהאופניים.
 
ממש, כמעט כל הדוחו"ת זה העבירות האלה.
 
 
המסקנה היא אחת:
הקפדה לרכב בשבילי אופניים או בכביש והליכה, ללא רכיבה, במעבר חציה, ויש לכם סיכוי גבוה לסיים את הרכיבה מבלי להעשיר את קופת המדינה.
 
מקווה שעזרתי.
לצפיה ב-'זה נכון גם לגבי אופניים רגילים ?'
זה נכון גם לגבי אופניים רגילים ?
07/09/2016 | 08:31
1
59
הרי אם האופניים החשמליים, אני רוכב עליהם ומפדל על מנת להתקדם ? הרי הם אופניים רגילים לכל דבר, השוטר לא מסוגל לקבוע האם רכבתי כאשר מנוע העזר פעל ברקע או לא  ?
 
זה בלתי ישים החוק הזה 

אני לצורך העניים רוכב על אופניים רגילים 80 קמ 3 פעמים בשבוע, משתדל רק על מסלולי רכיבה, נשמע לכם הגיוני שאני ארד מהאופניים בכל מעבר חציה  ?
לצפיה ב-'מבחינת החוק זה אותו דבר'
מבחינת החוק זה אותו דבר
07/09/2016 | 14:00
61
ככל הידוע לי - מבחינת החוק אין הבדל בין אופניים חשמליים ולא חשמליים. 
שניהם: "אופניים". 

מכיר גם מישהי שרכבה על אופניים רגילים (אופני עיר) במעבר חצייה ונגעה קלות בילד קטן, שהתברר כבן של מקושר (במשטרה), והסתבכה עד מעל הראש. בדיוק בגלל החוק הזה.
לצפיה ב-'חשבת על לנסות לברוח להם ?'
חשבת על לנסות לברוח להם ?
07/09/2016 | 13:21
70
לא חושב שיש להם הרבה סיכוי..
 
ואגב,הסיבה לדו"ח מאוד מובנת (לפחות לי)-המון פעמים יוצא שרוכב אופניים מתפרץ לכביש במהירות,מה שלא משאיר סיכוי לאף רכב שמגיע במהירות סבירה
לצפיה ב-'אני לא מבין לשם מה לדווש על מעבר חציה'
אני לא מבין לשם מה לדווש על מעבר חציה
07/09/2016 | 21:30
3
87
הרי הרבה יותר קל להשתלב נכון עם התנועה מאשר לדלג על מעברי חציה...כשמגיעים לצומת תכנס למרכז הנתיב כמו קטנוע וכך לא  יעלו על הרוכב..אולי תקבל מבט נזעם....בכלל המהירות שבא מגיעים רוכבים לחציית כביש ולא מאטים ומתפרצים גורמת לפגישות לא נעימות. עם פח וגם עם הכביש  ..
לצפיה ב-'אופניים לא מכבדים על הכביש ואין להם זכות על המדרכה'
אופניים לא מכבדים על הכביש ואין להם זכות על המדרכה
08/09/2016 | 08:36
74
אין להם בעצם זכות קיום, בכביש צופרים לי ומקללים אותי ועל המדרכה רק כשאני חייב וממש בקטנה אני מרגיש לא בנוח מצידם של הולכי הרגל 
 
אני רוכב על חשמליים כל יום לעבודה מחולון לר"ג הלוך חזור ורוכב 3-4 פעמים בשבוע 80 קמ רכיבה אורבנית + שבילים ובאמת שהדוח הזה הצליח לבלבל אותי.

במקום לנסוע בצורה הכי בטוחה עבורי תוך התחשבות בסביבה, אני עסוק באיפה המשטרה עוצרת אותי ומתי רכב דורס אותי 
לצפיה ב-'אתה רוכב על אופניים לעבודה מחולון לת"א, לא? כבר כמה שנים?'
אתה רוכב על אופניים לעבודה מחולון לת"א, לא? כבר כמה שנים?
08/09/2016 | 15:18
1
38
לצפיה ב-'10 שנים חולון מרכז תא כביש בלבד..בכל מצבי התאורה ומזג אוויר'
10 שנים חולון מרכז תא כביש בלבד..בכל מצבי התאורה ומזג אוויר
08/09/2016 | 15:45
34
לצפיה ב-'המלצות על ליווי לוגיסטי לטיולים רב יומיים'
המלצות על ליווי לוגיסטי לטיולים רב יומיים
05/09/2016 | 11:01
2
88
אשמח לקבל המלצות וחוות דעת על תומכים לוגיסטיים (רכב ליווי, לינה, ארוחות וכו)
בעיקר לאיזור הדרום...
 
תודה!
לצפיה ב-'יואב בהט הוא הכתובת הנכונה....'
יואב בהט הוא הכתובת הנכונה....
05/09/2016 | 18:11
42
לצפיה ב-'יואב בהט'
יואב בהט
05/09/2016 | 23:04
59
ליווה אותנו 4 ימים על שביל ישראל ממצפה לבקעת עובדה.
היה מדהים
לצפיה ב-'בולם אחרי '
בולם אחרי
01/09/2016 | 22:19
5
55
שלום רב 
תוכלו ליעץ לי בבקשה היכן ניתן לרכוש בולם   באורך 155 ממ  רצוי אויר משומש או לחילוין היכן ניתן לתקן בולם  שמאבד אויר תודה לכל מי שישיב  
עדי 
לצפיה ב-'יש כמה מעבדות בולמים בארץ'
יש כמה מעבדות בולמים בארץ
02/09/2016 | 07:47
4
94
לא ציינת מאיפה אתה, אבל באיזור הצפון תוכל לגשת ל"סינגל טרק", בקיבוץ בית אורן, באיזור ת"א תוכל לגשת לסניף שלהם בתל אביב, בדרום-שפלה יש לך את "שיפ" בצומת ביל"ו.
 
בולמים משומשים תוכל לרכוש מן הסתם גם בכל אחת מהחנויות שציינתי, אך גם בלוחות יד 2 כמו כאן למשל:
לצפיה ב-'בולם אחורי '
בולם אחורי
04/09/2016 | 08:32
1
44
התקשרתי ביום  ו  לספק שציינתם  סינגל טרק  אבל הם  לא מתקנים  בולמים מסוג epicon  האם מישהו יודע היכן ניתן  או לתקן בולם כזה או לרכוש בולם חלופי  משומש  באורך 155 מ"מ 
תודה מרשא 
עדי 
לצפיה ב-'155 מ׳מ נתון לא מספיק'
155 מ׳מ נתון לא מספיק
04/09/2016 | 14:17
47
צריך אורך ״עין ליין״ וגם אורך המהלך (מידת השינוי באורך הבולם ממצב פתוח לגמרי למצב מכווץ לגמרי).
בולם חלופי יש אצל יבואני פוקס (סינגל טרק) או אצל יבואני בולמים אחרים. או בחנות או אפילו באינטרנט.
לצפיה ב-'בולם אחורי'
בולם אחורי
04/09/2016 | 08:29
1
27
התקשרתי  לספק שציינתם אבל הוא איננו  מתקן  בולמי  epicon  האם  ידוע  למשהו כאן  מי  מתקן  בולמים   אלה  או לחילופין היכן אוכל למצוא  בולם   באורך 155 ממ.
תודה עדי
לצפיה ב-'אם הרצליה רלוונטי לך נסה אצל יבואן בולמי רוקשוקס קובי בסידן'
אם הרצליה רלוונטי לך נסה אצל יבואן בולמי רוקשוקס קובי בסידן
08/09/2016 | 21:05
21
החנות שלו נמצאת בחלק המזרחי של רחוב סוקולוב, אולי הוא יוכל לעזור... 
 
בכל מקרה, חיפשתי קצת על הבולם שלך, ואם "אפיקון" זה דגם של חברת סאנטור (תבדוק), אז יש להם נציג מקומי -
Wissotzky Holding
Hachashmal St.# 18, 6511704 Tel Aviv
ISRAEL 
TEL: +972 3 6294791
E-MAIL: Gil.Wissotzky@gmail.com
 
מקווה שעזרתי...
 
לצפיה ב-'דרושים'
דרושים
02/09/2016 | 00:48
96
דהרי אופניים מחפשים עובדים בתנאים מעולים לעבודה מעניינת במכירה ובתיקוניי אופניים מכל הסוגים!
דרישות:
5 משמרות בשבוע- גמיש
שכר הוגן למתאימים
לא נדרש ידע קודם-הכשרה במקום
תנאים טובים ,אפשרויות קידום ובונוסים
מתאים גם לסטודנטים
החנות ממוקמת בצפון תל אביב רחוב הדר יוסף 10
החנות קיימת 40 שנים, בעלת מוניטין רב,אמין ותודעת שירות גבוהה.
פנו אלינו באי-מייל תחת הכותרת "משרה":
mailto:Daharibikes@gmail.com
https://www.facebook.com/Daharibike
www.DahariBikes.co.il

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא: מיסוי ועבודה באופן עצמאי
אירוח בנושא: מיסוי...
בתאריך 24/10 יתארח בפורום רו``ח אלירן הררי, אשר...
אירוח בנושא: מיסוי ועבודה באופן עצמאי
אירוח בנושא: מיסוי...
בתאריך 24/10 יתארח בפורום רו``ח אלירן הררי, אשר...
אירוח בנושא היבטים משפטיים בהקמת עסק או חברה
אירוח בנושא היבטים...
באירוח תוכלו לשאול על היבטים ושיקולים משפטיים...
אירוח בנושא היבטים משפטיים בהקמת עסק או חברה
אירוח בנושא היבטים...
באירוח תוכלו לשאול על היבטים ושיקולים משפטיים...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

פורום טיולים ביוון והאיים
מתכננים טיסה ליוון?
פורום חופשות סקי
פורום חופשות סקי
פינגווין - חופשות סקי
חופשות סקי ומועדוני סקי

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ