לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום תעופה קלה

דבר מייסד הפורום, צור בנר:
"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תעופה קלה

דבר מייסד הפורום, צור בנר:
"שלום לכל חובבי הטייס, אומנם, ימות המשיח עדיין לא הגיעו, אך למרות זאת, בפעם הראשונה בישראל, עולה לאוויר, קהילה, המאפשרת לכל מי שהטיסה זורמת בדמו, להיפגש בה. הטיסה היא ``שגעון לדבר`` - כולנו חשים בזאת. במקרים רבים, ההנאה שאנו שואבים משיחה על טיסה עם עמיתים וחברים, מחילופי החוויות והסיפורים, משתווה (ויש אומרים, אף עולה...) להנאה מהטיסה עצמה. קהילה זו והפורום במרכזה, באים לספק בדיוק את ההנאה הזו. כמה מילים על עצמי, עבדכם הנאמן: אני מחזיק ברשיון טיס מסחרי(עם הגדר מכשירים) וברשיון הדרכה עם נסיון של שמונה שנים כטייס. כמו כן, אני מחזיק ברשיון מסחרי ורשיון מדריך מכשירים (CFII) אמריקאים. בשרותי הצבאי הסדיר שימשתי כקצין בקרת טיסה בחיל האויר (כן, כן - ``פלוטו``) ועדיין אני עוסק בכך במילואים.יש מכם, שיתכן ויזכרו אותי מתחרויות הנווט האוויריות בחיפה ובערד, אותן ארגנתי. ועתה, אגש לעניין: במרכז קהילת ``התעופה הקלה``, עומד הפורום, שיכול לשמש אתכם למטרות רבות, כגון: סיפורים על טיסות וחוויות מיוחדות, המלצות על מוצרים הקשורים בטייס ושאר ``שיחות האנגר`` כאוות נפשכם. כמו כן, יכול הפורום לשמש כאמצעי לברור מידע בנושאי התעופה השונים (נושאים טכניים, אווירודינמיקה, מטאורולוגיה וכו`). כמנהל הפורום, אני מבטיח תשובות מהימנות לשאלות שתועלנה, ביחד עם כל שאר משתתפי הפורום, אשר בוודאי ישמחו לעזור ולענות. אני בטוח שההיכרות דרך הפורום, תעזור בגיבוש הדדי של חובבי טייס מכל הארץ, ובחילופי מידע, שיעשו את כולנו למקצועיים יותר. נוסף על הפורום, תוכלו למצוא הפניות למאמרים בקהילה ומחוצה לה וקישורים לאתרי אינטרנט מעניינים. אשמח לקבל תגובות והצעות לקישורים, אשר הינכם סבורים שיעניינו את באי הקהילה. בעיקר אשמח, לקבל ולפרסם מאמרים וכתבות פרי עטכם, בכל נושא הנראה לכם רלונטי. כמו כן, הנכם מוזמנים ליידע אותי על כל ארוע תעופתי, גדול כקטן, אשר אתם מארגנים או יודעים עליו, ואעשה כמיטב יכולתי לפרסמו בקהילה ואם תרצו, לעזור בעצות לארגונו. בנוסף, קיימת לפורום רשימת תפוצה לדואר אלקטרוני בה חברים משתתפי הפורום. מטרת רשימה זו היא, ליידע את המשתתפים על ארועים בתחום התעופה, עדכונים לקהילה ואף להיות בסיס למפגשים ויוזמות אויריות עתידיות. על מנת להצטרף - כיתבו לי מייל ואתם בפנים. אני מקווה כי כולנו נוכל להפוך קהילה זו לבית הווירטואלי שלנו, וכל הצעה לשיפור, תתקבל בברכה. טיסה נעימה בקהילה, שלכם, צור בנר"

לצפיה ב-'מיזם ההמראות מהכנרת יוצא לדרך...'
מיזם ההמראות מהכנרת יוצא לדרך...
05/10/2004 | 09:14
3
לצפיה ב-'ממריאים לסיבוב בצפון הארץ'
ממריאים לסיבוב בצפון הארץ
05/10/2004 | 09:14
2
לצפיה ב-'עוברים מעל פלוטו....'
עוברים מעל פלוטו....
05/10/2004 | 09:15
1
לצפיה ב-'נוחתתים...טבריה ברקע,נשמח לראותכם'
נוחתתים...טבריה ברקע,נשמח לראותכם
05/10/2004 | 09:21
בטיסותינו הבאות....
לצפיה ב-'מגזין "באויר"'
מגזין "באויר"
05/10/2004 | 01:04
פעם נוספת, למי יש את מגזין "באויר" מאוגוסט 1995
תודה מראש,
דוד עמירם.
לצפיה ב-'מגזין "באויר"'
מגזין "באויר"
05/10/2004 | 01:03
פעם נוספת, למי יש את מגזין "באויר" מאוגוסט 1995
תודה מראש,
דוד עמירם.
לצפיה ב-'איך התעצבנתי (ובצדק) על חגב'
איך התעצבנתי (ובצדק) על חגב
04/10/2004 | 23:33
6
1
היום פשוט השתגעתי מהבקרה. מותר גם לבקר במיל' להגיד מילה רעה. היום ראינו שחגב ופלוטו הם שני עולמות שונים לחלוטין. חגב מבצע בקרה צמודה של כל מטוס, נותן גבהים לכל הנקודות ולא מאפשר טיסת VFR , אלא מכריח את המטוסים לבצע הפרדות בדרכו שלו. זה רע. רע מאד. מעשה שהיה כך היה:

יצאנו 3 מטוסים מתימן צפונה.ראשון - CGV, שני CHF ושליש אנחנו  ב CHA. בבית קמה, ה CHF המשיך מעט צפונה לפני הפניה לברור חיל, ויצא שהתיצבנו לפניו בנתיב לברור חיל, כי פנינו לפניו מערבה. הבקר, שכל הדרך לא הפסיק לשדר בקשר ולשאול גבהים ומהירויות, לא הסתפק בקשר עין שהיה לנו עם ה CHF (לא היה קשר עין הדדי) ואחרי שהתבלבל בינינו, הורה לנו לבצע פניה ימנית בגובה 3000 רגל. אמרתי לו שפנייה כזו תכניס אותנו בדיוק מול הקוקפיט של ה CHF, ולכן הוא ביקש עכשיו מה CHF להמתין בימנית...

כך נשארנו ה CGV, ססנה 172 שטסה 95 קשרים ואנחנו אחריה במהירות מכשירים של 100 קשר (כלומר מהירות סגירה של 5 קשרים, בראות טובה...), מופרדים כ 3 מייל. הבקר שוב נדנד על גבהים ומהירויות והחליט להאיט אותנו ל 90 קשר. אז באמת השתגעתי ושידרתי שאנו לוקחים את ההפרדה עלינו, ע"פ המוגדר בחוק. הבקר אמר: "זה לא עובד ככה כאן. אם אתה לא ק"ע, תאט או שאני אטפס אותך"...

משגע או לא משגע?
לצפיה ב-'צור, ביננו'
צור, ביננו
05/10/2004 | 00:07
1
1
אתה ואני היינו בדיוק אותו הדבר כשישבנו בעמדה הזו בזמן שרותנו הסדיר.
אכן חבל שבחגב טרם הפנימו את מה שהפנימו בפלוטו.

טל.
לצפיה ב-'זה היה פעם'
זה היה פעם
05/10/2004 | 08:36
2
בחגב כבר היו אמורים להתחיל ליישם את הנוהל המיושם בפלוטו, כך לפחות דיווח מפקד היב"א בצפון.
לצפיה ב-'אורי אלוני עוד לא סיים עם חגב'
אורי אלוני עוד לא סיים עם חגב
05/10/2004 | 10:06
1
גם אני לא הבנתי את הטרוף עד ששמעתי את הרצאתו המרתקת של אורי אלוני. הוא הסביר את המהפכה שעשה בבקרה הצפונית ואמר שהפרוייקט הבא שלו הוא חגב.

לצערי, הבנתי שתפיסת הבקרה הצבאית היא שהבקר ולא הטייס מנהל את הטיסה ולכן לא סמכו עליך שתבצע הפרדה בראיה.
לצפיה ב-'גם היום היה קטע...קטע...'
גם היום היה קטע...קטע...
05/10/2004 | 16:33
1
172 RG קיבל המתנות מעל בית קמה משום שהיו תנועות איטיות לפניו בנתיב.
הבקר החביב העמיד בפני הטייס 2 אלטרנטיבות: או להקטין מהירות ל- 80 קשר או לבצע עוד המתנות עד יעבור זעם, ואני שואלת מה קרה לעקיפה בקשר עין ?
לצפיה ב-'אילו הייתי מצליח לשמוע משהו בקשר'
אילו הייתי מצליח לשמוע משהו בקשר
05/10/2004 | 21:25
2
של ה CGV הזה אולי גם הייתי זורק לו מילה, באמת קצת יצא כיוון.
בכל מקרה את הקשר של הCGV הזה צריך לגרוס...
לצפיה ב-'בתור הטייס שהטיס אותך...'
בתור הטייס שהטיס אותך...
05/10/2004 | 22:50
1
הייתי אומר שאתה מתעצבן ברוגע רב!!!
לצפיה ב-'מפעל ה"זלין" בצ'כיה מפסיק ליצר ?'
מפעל ה"זלין" בצ'כיה מפסיק ליצר ?
04/10/2004 | 21:16
רב סרן שמועתי טוען שהמפעל "זלין מורבה" ליד העירה "זלין" בצ'כיה  שייצר כמה וכמה דגמים מפורסמים סגר בגלל בעיות פיננסיות. מישהוא יכול לבדוק ? (אולי בעלי הזלינים בחיפה ? )
זאב
לצפיה ב-'הארוע היום בתימן... תמונות'
הארוע היום בתימן... תמונות
04/10/2004 | 20:39
16
1
היה לטעמי דיי מאכזב..
טסו גבוהה ומול השמש :(

לצפיה ב-'עוד....'
עוד....
04/10/2004 | 20:39
עוד....
לצפיה ב-'3'
3
04/10/2004 | 20:39
1
3
לצפיה ב-'4'
4
04/10/2004 | 20:39
4
לצפיה ב-'5'
5
04/10/2004 | 20:40
1
5
לצפיה ב-'6'
6
04/10/2004 | 20:40
1
6
לצפיה ב-'נייחמד ביותר...'
נייחמד ביותר...
06/10/2004 | 16:40
למה מי אמר שלא היה עשן?
לצפיה ב-'7'
7
04/10/2004 | 20:41
7
לצפיה ב-'8'
8
04/10/2004 | 20:41
8
לצפיה ב-'9'
9
04/10/2004 | 20:41
9
לצפיה ב-'10'
10
04/10/2004 | 20:42
10
לצפיה ב-'11'
11
04/10/2004 | 20:42
11
לצפיה ב-'12'
12
04/10/2004 | 20:42
12
לצפיה ב-'13'
13
04/10/2004 | 20:43
13
לצפיה ב-'14'
14
04/10/2004 | 20:43
14
לצפיה ב-'15'
15
04/10/2004 | 20:43
15
לצפיה ב-'אחרון ודיי :)'
אחרון ודיי :)
04/10/2004 | 20:44
:)
לצפיה ב-'טיסה מחר לתימן'
טיסה מחר לתימן
04/10/2004 | 20:16
מחפש מקום מחר(לתימן), יציאה מחיפה, השתתפות בעלויות!!

במסרים או בפאלפון 0508884988
ניתן להתקשר עד השעות הקטנות של הלילה.
לצפיה ב-'יש למישהו חומר על מטוסי ריסוס ומזג'
יש למישהו חומר על מטוסי ריסוס ומזג
04/10/2004 | 19:00
אויר?
לצפיה ב-'רק עכשיו הגעתי הבייתה מהאירוע'
רק עכשיו הגעתי הבייתה מהאירוע
04/10/2004 | 18:31
20
בתימן ..

שוב - תודה לגידי אמיר על הטיסה.

בגדול - היה מעולה , רק ..

מיקי גולן - היית חייב לעשות את כול התרגילים בדיוק בשמש ?
לצפיה ב-'לופט-געשעפט'
לופט-געשעפט
04/10/2004 | 19:48
14
טוב. אני כנראה הולך לקלקל את החגיגה.

הגעתי לארוע היום בהרכב מלא, אשתי (שאולי סופסוף תבין מה מוצא בעלה במעופפים למיניהם) ילדים, שאולי ידבקו באהבה לעניין, ואמא - שמנסה עדיין להבין מה קרה לבן שלה, ועדיין לא הפנימה את ההבדל בין סיפן ליסעור.

סטירת לחי ראשונה - השומר אומר - תחנה כאן - תקבל דו"ח. סע אחרי האוטובוס הצהוב - ל"טיז אל-נאבי" יש מגרש חניה - שם תפקיר את האוטו ותחזור באוטובוס הצהוב.
נסענו, חנינו, הגענו לקופה - 180 ש"ח. נו בסדר, אני ממלמל לעצמי, כך גם גבו ביום התעופה (ז"ל) שהיה בנתב"ג ב-1994 (להזכירכם - כ-2 ק"מ של תערוכה וכמה שעות טובות של מטסים ומפגנים שונים).

בתוך ערבוייה מתוזמנת היטב, המריאו טיסנים, מטוסים קלים, דאונים, פייפר שגרר כרזה ועוד ועוד,

כמה מעלות לא טובות (ואולי נקודות למחשבה לתכנון הארוע הבא):

1) אילו הכנתם אזור לקהל, ולא תליתם את הרשת נמוך כך שתסתיר את המטס - דיינו.

2) אילו ישב הקהל בסככה ושמע את קולו של הכרוז במקום זימרתו של הבדואי - דיינו.

3) אילו היה אזור הקהל מתוכנן כרצף אחד ולא כמקטעים שכמעט ומנעו את גילוי רחבת המתנפחים של הילדים ותצוגת התע"א - דיינו.

4) אילו היה ולו רק שלט אחד בתערוכת התע"א בגודל המאפשר קריאה מקו החבל - דיינו.

5) אילו היה ולו רק שלט אחד בתצוגת התע"א כתוב בעברית - דיינו.

6) אילו היה מחיר הכניסה סביר לימי המיתון או לפחות ילדים תחת גיל 3 לא היו חייבים בדמי כניסה (כמו נגיד באוטובוסים של אגד) - דיינו.

7) אילו מדיניות המחירים היתה נקבעת על ידי נתניהו, שהרי אז מובן היה כי מי שיש לו כסף לבוא במטוס, או סתם כסף להעמיד מטוס משלו ברחבה - נכנס בחינם, ומי שאין לו כסף למטוס משלם ב"אבי אבי אביו" (במקרה שלי - 180 ש"ח) - היה קל יותר לבלוע את הצפרדע הזו...

8) אילו היה הארוע כולל תצוגה רצינית יותר ומייצגת של התעופה בארץ (למשל חברות תעופה חקלאיות, אגודות תעופה) ובעבור מפגן רציני יותר היינו נדרשים לשלם באבי אבי אבינו - דיינו.

9) אילו היה מי שהיה מוצא את הזמן לקדם בארוע את ספורט התעופה העברית (למשל מספק מידע על מועדוני דאייה, קלובי תעופה, טייסת עשר ועוד), ולא רק מנצל את הארוע לשאוב כסף מהקהל - דיינו.

10) אילו היה אחד המטוסים האוירובטיים (נגיד האקסטרא או הצסנה 152) משארים שובל עשן לבנבן ולא רק נושבים חול אל המסלול בדיוק כאשר מטוס אחר נוחת - דיינו.

אילו ארגון הארוע היה יותר רציני, מושקע, מתוכנן ולא בעל אופי של חלטורה ישראלית ממוצעת - אולי היו מגיעים יותר אנשים וספורט התעופה היה יוצא רק נשכר מכך...

אז בתור אחד שבאמת משתדל להגיע לכל אירוע תעופה בארץ הקודש, והיה פעמיים בנתב"ג ובעטרות ובאוירוע וב"חם באוויר" - נזכרתי באירועים הנ"ל (אפילו שהאוירוע הקודם נקטע בסופת חול אימתנית) שאז גם היו בו צוותות אווירובטיים משוויץ, צרפת וצ'כיה, מליון אולטרלייטים, ג'יירופליינס, צנחנים ועוד.

הרבה צפיות היו שם - וכגודל הצפיות - גודל האכזבות.

לצפיה ב-'אני כאחד שלא בא (מסיבות שונות)'
אני כאחד שלא בא (מסיבות שונות)
04/10/2004 | 20:14
לכול אירוע ואירוע - נהנתי באירוע הזה .. אני מסכים לכול מה שאמרת ,ובמיוחד שזה לא שווה 45 ש"ח..


שכחתי לומר משהוא די מוזר .. עד כמה אנשים בורים ..
ראית היום בן אדם (מבוגר-מעל ל25) שלא יודע מזה דאון. אני רואה ושומע את אותו בן אדם שואל  את אחד המארגנים כמה עולה טיסה ?
והמארגן ענה לו על האפשרות טיסה במטוס קל צניחה ,ושהוא הגיע למילה דאון - אותו אדם שאל אותו מזה דאון? (לפי מה שראיתי המארגן היה בהלם מהשאלה , ולקח לו כמה שניות להיתאפס שהוא היה רציני בשאלה הזו )
לצפיה ב-'מסכים עם כל מילה (לצערי)'
מסכים עם כל מילה (לצערי)
04/10/2004 | 20:22
7
עם כל הכבוד לאלי פרץ (ויש כבוד) שטרח ועשה, האירוע באמת נראה יותר כמו מסחטת כסף תעופתית מאשר אירוע תעופתי.
ירדתי לתימן עם עוד חבר טייס במטרה לבלות שם גם את הלילה ולחזור מחר אחר הצהריים אך בסופו של דבר החלטנו בצהריים לחתוך צפונה לאחר שמיצינו את העניין. התאכזנו קשות, למרות שהגענו ללא כל ציפיות.
היה לי מוזר שהגיעו בקושי עשרה מטוסי תעופה כללית.. למפגשי הפורום
מגיעים למעלה משלושים.
ובכל זאת היה צד חיובי בעניין - טסתי צפונה דרך הבקעה בפעם הראשונה.. סימנתי V על עוד נתיב בארצנו הקטנטונת.
לצפיה ב-'עם כל הכבוד...'
עם כל הכבוד...
04/10/2004 | 22:47
באמת...אל תכעסו עלי...אבל אני מתכוון לחסוך את כספי כדי לממן מסע של תיירות תעופתית ראוי לשמו...

אני מתכוון לעשות זאת במדינה שבה מפגן הוא מפגן, מוזאון הוא מוזאון...

דברו איתי על ארועים כמו Oshkosh, Sun and Fun ועל מוזאונים כמו Udvar Hazy בואשינגטון, מוזאון חיל האויר ב-Dayton

אפשר להוסיף מפגנים מדהימים כמו זה הנערך ב-Chino ואסור לשכוח את ה-AOPA Expo ...

תסלחו לי על חוסר הפטריוטיות...אבל אני באמת לא מבין מה היה כל כך מעניין בשדה תימן - פרט כמובן לביצועים של מיקי גולן.

יתכן שאני מפונק, אבל כדי לגרור אותי עד באר שבע - צריך להתאמץ...איך לומר...מעט יותר...

כן, כן, שמעתי ...מדינה קטנה, מוקפת אויבים, אין תקציבים, אין מודעות...שמעתי כבר את כל זה - ואתם יודעים מה - זה לא מעניין אותי !

חג שמח



לצפיה ב-'היה שם פייפר קאב'
היה שם פייפר קאב
04/10/2004 | 22:54
5
לצפיה ב-'שניסה לדוג מבין שני העמודים האלה'
שניסה לדוג מבין שני העמודים האלה
04/10/2004 | 22:55
4
לצפיה ב-'את הכרזה הזאת'
את הכרזה הזאת
04/10/2004 | 22:55
3
לצפיה ב-'וזה נראה כך:'
וזה נראה כך:
04/10/2004 | 22:56
2
לצפיה ב-'והיה גם צעצוע כזה'
והיה גם צעצוע כזה
04/10/2004 | 22:57
1
לצפיה ב-'וגם אחד כזה'
וגם אחד כזה
04/10/2004 | 22:59
לצפיה ב-'היו גם דברים יפים'
היו גם דברים יפים
04/10/2004 | 21:06
עצם הכינוס של כ"כ הרבה ענפי תעופה היה נהדר. למרות כל החסרונות שהוזכרו, היה כיף לראות כל הזמן כלי טיס באוויר ובעיקר לראות מאות אנשים (אחדות, אבל מאות) נהנה מתעופה.

לאלי פרץ מגיעה מילה טובה על הארגון הבטיחותי והיפה של ארוע תעופה גדול ומורכב, וגם טומי שלנו עבד קשה...
לצפיה ב-'אכן חבל מאוד.'
אכן חבל מאוד.
04/10/2004 | 21:09
כאחד שחובב התאכזבתי מאוד היום. לא מהחום או ממחירי השתייה המופקעים, אלא דווקא מהתכנים המעטים והמשעממים.
האקסטרא הייתה גולת הכותרת, ומהאזנה לקשר הבנתי שלא תיכננו טוב את נושא העשן וה-"שואו". אבל באמת כל הכבוד למיקי.
כל השאר פשוט משעמם.
הטיסנאים (הלא ממושמעים) שבשלב מסוים הפכו את התצוגה לקהל לתצוגה פרטית להם (אולי בגלל המיקום הגרוע שלהם יחסית לקהל), המראת המזל"ט שחוץ מקצת גאווה לאומית לא ריגש בכלל, ומיעוט הכלים המשתתפים.

מספר נקודות לשיפור לפעם הבאה:
1. נכון שזה לא יהיה קל, אבל רוב האנשים שבאו הם חובבים. תנו להם קצת להסתובב בין הכלים. אפשר לעשות תורנות של 2-3 טייסים בכל פעם שייתנו הסברים. כמובן שצריך לסגור חלק משטח ההסעה בשביל זה, אבל זה שווה. הילדים יהנו בטוח.
2. יותר יעפים נמוכים אל מול הקהל. זה מה שאנשים רוצים.
3. תורידו את מחירי הכניסה. מה קרה?
4. לדרבן השתתפות של יותר מטוסים/טייסים או גורמים אחרים. רוצים להיות
אושקוש או לא?

אני טיפה חוזר על מה שהזכירו כבר לפניי, אבל זה רק בגלל התסכול והרגשת הפיספוס. מפאת חוסר הזמן לא כתבתי את כל מה שאני חושב שראוי לשיפור, אשמח אם מישהו ישלים. ולכל הנוגעים בדבר, ראו את מה שכתבו בשירשור הזה כביקורת בונה, כמובן בלי לזלזל כהוא זה בהשקעתו של מי מן הנפשות הפועלות.
כן ירבו שכמותכם.
יניב
לצפיה ב-'חבל'
חבל
04/10/2004 | 21:28
האוירוע שהזכרת ושני המפגנים בעטרות היו ארועים ברמה גבוהה ביותר.
היו ימים אני אותם זוכרת...לה לה לה.

למי שעדיין נשאר כסף מאגרת הכניסה לאוירו-מיקי(האטרקציה היחידה בארוע לפי התמונות) מומלץ לכתת רגליו לארוע צניחה חופשית מיוחד לסוכות, תחרות צניחה מקצועית של מיטב הצנחנים בארץ. בימים רביע וחמישי.
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'עוד קצת ביקורת בונה'
עוד קצת ביקורת בונה
04/10/2004 | 22:19
ואני רוצה להדגיש שמטרת הביקורת מבחינתי היא רק לשפר דברים לשנה הבאה, שכן אני מוריד את הכובע בפני כל אחד שעושה משהוא בביצה האוירית שלנו אפילו אם זה לא מושלם:

1) חסרו מטוסים וחסר ייצוג של סוגי תעופה רבים אחרים- מצנחי רחיפה, מצנחי רחיפה ממונעים (ממר"ים), טרקטורונים מעופפים (ממג"ים), טרייקים, ג'ירוקופטרים, סוגי אזמי"ם נוספים מטוסי ריסוס וכ"ו. לא נוצר קשר בין מארגני האירוע לבין האגודות והמפעילים הרלוונטיים, ובהעדר הזמנה או ארגון או כל גורם מוטיבציוני אחר, רבים לא הגיעו.

2) חסרו מאד דוכני הקניה והמכירה של כל מיני ציודים, ספרות, עיתונות מקצועית, פרסום קורסים וסוגי מטוסים וכ"ו. זה חסר במיוחד לאור העובדה שזה היה בתכנון.

3) חופשת סוכות. אנחנו באירוע אבל מוצמדים לזאטוטים במצוות הבוסית. אני בסככה צופה במפגן, הילדים במתנפחים, והמרחק- גדול. גדול מדי. מיקום המתנפחים ליד הסככה היה מועיל הרבה יותר.

כן ירבו אירועים כאלה. ורק שישתפר.
שי
לצפיה ב-'שאלה'
שאלה
06/10/2004 | 00:01
אני זוכר בשנת 88 או 89 ארוע תעופה גדול של מצג על הקרקע ומצג באוויר. מישהו זוכר? בנתב"ג? בדרום?
שח
לצפיה ב-'יוסי, אם תרד למטה ותראה את התמונות'
יוסי, אם תרד למטה ותראה את התמונות
04/10/2004 | 22:44
של XNIR, אז אנחנו בתמונה מס' 15 במסוק ,
אהממ.. סליחה, מאחורי המסוק.
לצפיה ב-'עוד קצת ביקורת בונה'
עוד קצת ביקורת בונה
05/10/2004 | 10:40
3
הגענו אתמול לאירוע הלילי-" הבר בי קיו",קיבלנו תפריטים מראש,בחרנו מה נאכל,צלצלנו לפקידה של אלי ,הודענו שננחת ב 20:30 ואף השארתי מס. טלפון סלולרי לכל מקרה.

שהתקרבנו לשדה "אפאס" משהו נראה לי "עקום",אורות המסלול לא דלקו,אף אחד לא ענה לי לקשר (חשבתי לתומי שכל החברה עסוקים סביב המנגל-אך לא),שהיינו
מעל השדה ,התחלתי לבצע "הקפת סרק" ואז נדלקו האורות ומישהו מלמל משהו לא ברור בקשר. נחתתי ,שלמה זלקין כיוון אותי לחנייה בעזרת האור מהסלולרי שלו.
שמחתי להפגש עם יזהר נוי שגם בא ברכב לאירוע ועם שלמה,מאוחר יותר נחתו גם יעל ואיזנברג,להם היה צ'ופר אמיתי -גם אורות מסלול דולקים וגם האייקום שלי בידיו האמונות של זלקין.

התברר שהחבר'ה היו עייפים מאירועי היום ולכן החליטו ב"שושו" לבטל את האירוע ,דבר שעלה לי בהזמנה לארוחת לילה מאוחרת ב"קוקונט" בהרצלייה.

מסקנות:
שווה לא לסמוך על התכנון המפורט ולהתקשר לכל אירוע לפני היציאה ממש.

כל הכבוד לצה"ל שבלעדיו לא היו לי אורות מסלול.

חג שמח
שמעון
לצפיה ב-'המאוכזבים האמיתיים'
המאוכזבים האמיתיים
06/10/2004 | 01:16
2
היו הבן שלי וחברו, שלא אכלו יומיים כי חשבו שיהיה מנגל, והצטרפו לטיסת לילה מקסימה עם יעל.

מפגש קצר עם חברים טובים וטיסת לילה מרהיבה. לא צריך יותר.

דוד
לצפיה ב-'בדרך לבאר שבע'
בדרך לבאר שבע
06/10/2004 | 13:29
1
לצפיה ב-'יונתן, אני השארתי לך מטוס נקי '
יונתן, אני השארתי לך מטוס נקי
06/10/2004 | 18:15
...ותראה איך הוא ניראה בתמונה
מי צילם ואיפה?
חג שמח
לצפיה ב-'מישהו יורד לתימן מחר ונשאר ללא שותף'
מישהו יורד לתימן מחר ונשאר ללא שותף
04/10/2004 | 18:30
1
או נוסע?
מחפש דרך להגיע לשם.
אפשר להתקשר חופשי 052-4230790.
לצפיה ב-'ואם יש מקום לשניים .'
ואם יש מקום לשניים .
04/10/2004 | 19:08
אשמח גם כן להצטרף...
054945886
לצפיה ב-'עידן הטיסה הפרטית לחלל החל היום'
עידן הטיסה הפרטית לחלל החל היום
04/10/2004 | 18:02
2
היום הוגשם החלום מאחורי X-prize = טיסה פרטית לחלל
מטוס החלל של ברט רוטאן spaceshipone ביצע את טיסתו השניה אל מעל 100 ק"מ, עם םטען השקול ל-3 אנשים, וזאת תוך 5 ימים לאחר הטיסה הראשונה.
חברת "וירג'ין גלאקטיק" הזמינה אצלו מטוס חלל 5 מושבי, אשר יסופק בעוד 3 שנים.
נותר רק לקוות שמנהל התעופה הישראלי יהיה ערוך ומוכן בזמן
לצפיה ב-'חלל זה VFR או IFR ? '
חלל זה VFR או IFR ?
05/10/2004 | 03:33
1
לצפיה ב-'זה SFR'
זה SFR
05/10/2004 | 07:23
לצפיה ב-'לכל מי שיורד דרומה מחר'
לכל מי שיורד דרומה מחר
04/10/2004 | 17:31
2
תצטיידו בהמון מים(אם אתם לא רוצים לקנות שם)כובע וקרם הגנה ,
היה היום חם בטירוף,

מעבר לזה היה הפנינג תעופתי מרשים, ההפסקות בין מופע אחד לשני היו קצת ארוכות לטעמי.
גולת הכותרת צביקה עוזר ב-C152 אוירובטי וכמובן מיקי גולן עם ה-EXTRA.
עוד בתפריט היו טיסנים מרשימים, צניחות חופשיות דאונים בקיצור כל הדברים שכולנו אוהבים.

כמעט שכחתי מסוק מדגם רובינזון נתן מופע מרשים.


תהנו מחר....

לצפיה ב-' הגעתי בלי כובע ונשרפתי ..'
הגעתי בלי כובע ונשרפתי ..
04/10/2004 | 18:38
לצפיה ב-'שכחת את "מירי"'
שכחת את "מירי"
04/10/2004 | 18:42
המזל"ט(ית) שהמריא ביצע הקפה נמוכה והמשיך לכיוון אשל הנשיא.

יפהיפה
לצפיה ב-'תמונות ראשונות מהאוירועיט.....'
תמונות ראשונות מהאוירועיט.....
04/10/2004 | 17:09
11
היה מוצלח מאד קצת חם
והתמונות הראשונות יהיו של מסמר היום
מיקי גולן הגדול
תודה
לצפיה ב-'1'
1
04/10/2004 | 17:15
לצפיה ב-'2'
2
04/10/2004 | 17:15
לצפיה ב-'3'
3
04/10/2004 | 17:16
לצפיה ב-'4'
4
04/10/2004 | 17:16
לצפיה ב-'5'
5
04/10/2004 | 17:16
לצפיה ב-'6'
6
04/10/2004 | 17:17
לצפיה ב-'7'
7
04/10/2004 | 17:18
לצפיה ב-'7'
7
04/10/2004 | 17:24
לצפיה ב-'8 (סליחה על הכפילות)'
8 (סליחה על הכפילות)
04/10/2004 | 17:25
לצפיה ב-'יש לי עוד אבל הם יהיו מאוחר יותר'
יש לי עוד אבל הם יהיו מאוחר יותר
04/10/2004 | 17:26
לצפיה ב-'ותודה לך מיקי על ההצגה המדהימה'
ותודה לך מיקי על ההצגה המדהימה
04/10/2004 | 17:28
לצפיה ב-'צור אני מקווה שלא תכעס עלי!!!'
צור אני מקווה שלא תכעס עלי!!!
04/10/2004 | 16:30
3
היום טסתי עם צור לבאר שבע
וככה בשקט בשקט מבלי להרגיש
שמתי לב שלצור יש טבעת נישואין " ח ד ש ה " על האצבע
הבחור התחתן בשקט בשקט לפני שבוע בלי לספר לאף אחד...
מזל טוב ענק צור - כולנו אוהבים אותך
מאחל לך ולזוגתך המון שנים של אושר ועושר
לצפיה ב-' לצור ולצורית (?)'
לצור ולצורית (?)
04/10/2004 | 16:42
2
לצפיה ב-'מזל טוב'
מזל טוב
04/10/2004 | 16:44
1
לצפיה ב-'צור - שים לב - מנסיון של נשוי ותיק'
צור - שים לב - מנסיון של נשוי ותיק
04/10/2004 | 17:39
מעט אחרי שהתחתנתי, נתברר לי שאשתי נשאה לי אך ורק כדי להתנקם בגבר מסוים. רק לאחר הרבה שנים, נוכחתי לדעת שאותו גבר מסוים זה אני.....
מזל טוב
זאב
לצפיה ב-'כמה תמונות מהרצליה'
כמה תמונות מהרצליה
04/10/2004 | 15:42
3
היה לנו מן אירוע בהרצליה של הרצאות וטיסות באזור 8 וכניסה למגדל וכל מני. יחד עם הטייס יוסי לוי למי שמכיר.

יצאו לי איזה 70 תמונות מכל האירוע אני אפרסם את הכי טובות כמובן שפרסמתי יותר באתר החטיבה של ואטיל למי שמכיר אבל פה אני אשים את הכי מוצלחות את שאר התמונות אפשר לראות בלינק הבא

http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=4616
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'אוקי משום מה התמונות לא עולות :ן'
אוקי משום מה התמונות לא עולות :ן
04/10/2004 | 15:42
2
מצטער
לצפיה ב-'אני מקווה שעכשיו הן יעלו'
אני מקווה שעכשיו הן יעלו
04/10/2004 | 15:48
1
לצפיה ב-'אחלה תמונות, כל הכבוד'
אחלה תמונות, כל הכבוד
04/10/2004 | 18:05
לצפיה ב-'איפה אני יכול למצוא חומר על מטוסי'
איפה אני יכול למצוא חומר על מטוסי
04/10/2004 | 14:52
ריסוס ומזג אויר?
אני צריך להגיש עבודה על מטוסים...אז צריך חומר

תודה
לצפיה ב-'נטלי'
נטלי
04/10/2004 | 14:46
לצפיה ב-'הפסקת מבחני התיאוריה בנובמבר'
הפסקת מבחני התיאוריה בנובמבר
04/10/2004 | 12:11
2
האם הפסקת מבחני התיאוריה במנהל התעופה שמתוכנן לחודש נובמבר עדיין בתוקף? לא הצלחתי למצוא הודעה בקשר לזה באתר של המינהל.

תודה לעונים.
לצפיה ב-'עדיין בתוקף'
עדיין בתוקף
04/10/2004 | 16:03
1
הסגירה עד פברואר
לצפיה ב-'גונבה שמועה לאוזני ש...'
גונבה שמועה לאוזני ש...
04/10/2004 | 19:36
מי שכבר התחיל/יתחיל את המבחנים לפני ההפסקה, יוכל להמשיך ולהיבחן תוך כדי ההשבתה. כאילו שכוונת המשורר היתה לדלל את העומס על המערכת בתקופת המעבר למערכת/תוכנה חדשה.
נישמע לי טוב מדי מכדי להאמין. עוד מישהוא שמע את זה?

בברכה,
שי
לצפיה ב-'כמה שאלות בקשר לאירועיט'
כמה שאלות בקשר לאירועיט
04/10/2004 | 11:37
עד איזה שעה יש פעילות של כלי טייס שם (מפגנים וכו...)?
מה מחיר כניסה למי שלא מגיע דרך האויר?
לצפיה ב-'פגישה עם התעופה הקלה'
פגישה עם התעופה הקלה
04/10/2004 | 11:56
6
3
נפגשנו בשבת  בבוקר מעל גוש תל מונד ככה אתה נראה
לצפיה ב-'אתה מתכוון זעירה - Tacnam P-92'
אתה מתכוון זעירה - Tacnam P-92
04/10/2004 | 12:38
4
האז"מ המתקדם ביותר בארץ.
לצפיה ב-'אתה מתכוון הכי הכי? אז זה'
אתה מתכוון הכי הכי? אז זה
04/10/2004 | 16:44
3
הטקסן לא???
לצפיה ב-'לא מותק.'
לא מותק.
04/10/2004 | 17:50
2
לצפיה ב-'תודה חמודון,אתה פנוי?'
תודה חמודון,אתה פנוי?
04/10/2004 | 19:08
לצפיה ב-'לפני שאני (כנהוג כאן..) נעלב תסביר'
לפני שאני (כנהוג כאן..) נעלב תסביר
04/10/2004 | 23:42
מדוע ?
לצפיה ב-'מאיפה צילמת את התמונה הזאת?'
מאיפה צילמת את התמונה הזאת?
05/10/2004 | 01:27
לפי הגובה נראה שגם אתה במטוס אולטרלייט...

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

תדמור ערבה - ניהול ופיקוח בניה
זקוקים למפקח בנייה?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ