לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

בני מיעוטים פרקו חלקי מסילת רכבת בקו קרית גת.
21/07/2008 | 22:30
2
1
אנשים ברברים...
22/07/2008 | 02:05
2
לפי דעתי מחוייבים להיות על עבירות כאלו
22/07/2008 | 17:31
1
עונשי מאסר כבדים מאוד.
היום התחילו בהריסת מוסך דן לשעבר
21/07/2008 | 20:03
4
5
ברח' ארלוזורוב בת"א שתיפקד בכמה שנים האחרונות כחניון.

עוד פיסת היסטוריה נעלמת ואיתה גם הזכרונות מהמקום הזה
כתובות אינטרנט מצורפות:
, אני זוכר את הבוטקה בכניסה שעליה רשום
21/07/2008 | 20:17
4
המספר 17 בתוך החלון של מספר הקו ומעל הבוטקה דגם מוקטן של אוטובוס מדגם GMC
מצויין! כן ירבו!
23/07/2008 | 20:27
2
1
ממשיכים להפטר מכל המפגעים שמכערים את העיר במשך עשרות שנים.

במהרה בימינו ככר אתרים, ככר דיזנגוף, הדולפינריום, וכל הגוש המטונף לאורך המסגר/חרש מדרום ליצחק שדה.
ולא לשכוח כמובן את התחנה המרכזית הישנה, שלפני 15 שנה כבר הוכרז שתהפוך לפארק ירוק.
שכחת לציין גם את התמח"ת.
23/07/2008 | 21:06
1
1
לדעתי היא בראש הרשימה.
מקובל עליי
23/07/2008 | 21:37
1
אך בניגוד לשאר המקומות, הריסתה לא מתוכננת.
חיפה שלא חלמתם (?!)
21/07/2008 | 14:28
15
1
בקישור הזה תמצאו כתבה... 'מעוררת מחשבות', באתר 'גלובס'.

שתי נקודות לראשון שכותב היכן עוגנות המפרשיות בתמונה של מגדל הטיל.
כתובות אינטרנט מצורפות:
הקישור לא עובד
21/07/2008 | 16:41
4
1
אנו מתנצלים, אך לא קיים דף אינטרנט של גלובס התואם לכתובת שהזנת. ייתכן שהקלדת את הכתובת בצורה שגויה, או שהדף אינו קיים עוד. ייתכן שתהיה מעוניין לנסות כתובת אחרת, או לבחור מתוך הקישורים שלהלן, שאנו מקווים שיסייעו לך לאתר את המידע הדרוש לך.
אצלי עובד - יש למישהו מושג למה?
21/07/2008 | 18:45
2
אצלי זה גם עובד
21/07/2008 | 19:24
הקישור עובד.
21/07/2008 | 19:26
3
אאל"ט, ייתכן וצריך Cookie לאחר שנרשמים לאתר.
הוא עובד עכשיו
21/07/2008 | 21:13
משום מה מקודם הוא לא עבד.
בוא'נה חן, התמונה שבכתבה ממש מזכירה לי את...
21/07/2008 | 19:31
תעלת בלאומילך!
זה מגדל המפרש, לא מגדל הטיל!
21/07/2008 | 19:57
3
1
יו סיי טומייטו, איי סיי טומאטו...
21/07/2008 | 20:03
1
מה שתגיד, ראובן זיפזיף...
21/07/2008 | 20:48
אתה רואה, אמנם שמך הוא חן מלינג אבל על אותו משקל
החלטתי לקרוא לך ראובן זיפזיף.
עממיקו, בנאדם...
22/07/2008 | 00:27
21/07/2008 | 20:19
זה קל
21/07/2008 | 22:47
המפרשיות עוגנות בדיוק איפה שהקרונות היגוסלביים עומדים בד"כ...

תחנת חיפה מזרח. אפילו הגשר האדום נשאר...


תוכנית יפה. הלוואי שתצא לפועל. אני מאד אוהב את חיפה.

למה הוא השאיר את המוזיאון במקום?
22/07/2008 | 11:59
2
אולי בחזונו הוא מתכנן להפוך את מוזיאון הרכבת למוזיאון יאכטות, כיוון שאת כל התצוגה בחצר הוא "הטביע" בתעלה שלו. הרעיון להכניס את מסילת החוף בקטע העירוני לתוך תעלה/מינהרה, בתוואי הנוכחי, נראית לי הרבה יותר סבירה.
שיקוע מסילת הרכבת בחיפה
22/07/2008 | 12:45
1
מעבר לבעיות ההנדסיות שמציב רעיון שיקוע המסילה בחיפה (ושי בהחלט כמה כבדות), מי בדיוק אמור לממן את מאות המיליונים, ואולי את המיליארדים ששיקוע המסילה יעלה?

האם הכסף צריך לבוא מקופת העירייה המדולדלת, על חשבון גני הילדים, המתנ"סים בשכונות המצוקה והטיפוח העירוני? ואולי על חשבון תקציב הפיתוח של רכבת ישראל, במקום קו עיירות הפיתוח, קו העמק, הקו לכרמיאל או (חלק מ) הקו לאילת?

האם יש תועלת כלכלית מיישום הרעיון? אני מניח שכן, לפחות מבחינת התיירות והעלאת ערך הקרקע, אבל אני די משוכנע שאת רוב התועלת הזו ניתן להשיג באופן הרבה יותר זול ומיידי, באמצעות הקמת מעברי הפרדה מפלסית רבים - כמו שישנם היום כבר באיזור תחנת חוף הכרמל (גשר כביש ומנהרת הולכי רגל), במעבר דולפין (מנהרת כביש), בגשר כביש 22 ובכניסה למסוף הנוסעים בנמל חיפה (גשרי כבישים). כמובן שכדי שהמעברים האלו באמת ישפרו את מצב התושבים באיזור, הם צריכים לחצות גם את הכביש הראשי, ולא את המסילה.

בקטעים מסויימים, כדאי אולי אפילו לאפשר פיתוח הקרקע מעל למסילה, כמו שנעשה בכמה ערים גדולות ביפן.  מועמדים בולטים לרעיון זה הם איזור התחנה המרכזית בבת גלים והקטע הצמוד למת"ם. בשניהם לא יפריע פיתוח כזה לנוף הקיים ויכול להשתלם למי שיקים מלונות או שכונות יוקרה באיזורים שנמצאים בצמוד לחופי הים.
כתובות אינטרנט מצורפות:
לפני שנתיים הייתי בספרד בקוסטה ברבה (קטלוניה)
22/07/2008 | 19:03
1
כל חופי האזור "מצופים" בעיירות קטנות, כולן מחוברות ע"י רכבת פרברית לברצלונה ובכולן הרכבת עבורת בסמוך לחוף עצמו. רק בכניסה לברצלונה היא יורדת למנהרה. לא שמתי לב שהעובדה הזאת מפריעה לפיתוח התיירותי של אותן העיירות. נהפוכו - גישה מצוינת לברצלונה וממנה ביש יד ממש. קו מחושמל, כמובן.

מצד שני, בתור חיפאי, תושב בת גלים אני חייב לציין כי הרכבת די "מפריעה" וחוסמת את הגישה לים. אני ל חושב שצריך לשקע את הקו בגלל הכיעור של החישמול, ממש לא. אבל צריך איכשהוא "להסתיר" את הקו ויזואלית ולאפשר גישה נוחה לים דרכו. אולי עדיף באמת מעליו. ליצור סוג של צוק לחוטי מעל פסי הרכבת ועל הים.
פצוע בתאונת רכבת ליד כפר מנחם
21/07/2008 | 13:24
13
נהרג
21/07/2008 | 13:28
בINN כתוב שנפצע אנוש.
ועכשיו בYNET נהרג.
שני הרוגים מפגיעות רכבת היום
21/07/2008 | 17:56
1
בשתי תאונות רכבת נפגעו היום שני הולכי רגל
כתובות אינטרנט מצורפות:
2 בני אדם נהרגו היום מפגיעת רכבות
21/07/2008 | 18:28
8
יהיה זכרם ברוך.
כתובות אינטרנט מצורפות:
הצעת תיקון לכותרת
21/07/2008 | 18:47
7
"שני אנשים גרמו היום עיכובים לנוסעי הרכבת בכל רחבי הארץ"
וכותרת משנה:
"השניים פרצו לשטח מסילת הרכבת ונהרגו כתוצאה מכך"

יש למישהו רעיונות נוספים?
"לראשונה: ר"י מממשת את זכות הקניין על הדרך"
21/07/2008 | 23:14
6
קטע נוסף מתוך הכתבה המתוקנת: לאחר שנכשלה במאמציה לשמור על זכות הקניין בתחנות רמלה והחאן שבירושלים, נוקט ר"י צעדים אפקטיביים כנגד מסתננים שניסו לערער על זכותה זו...
* נוקטת
21/07/2008 | 23:18
זכות על הדרך.
21/07/2008 | 23:24
4
האם זהו פרק הזמן שיידרש לתחנת רמלה להסיר מעליה את הפולשים המעכבים את ביצוע הכפלת המסילה?
כתבה קצת , אבל נותנת מושגים בסיסיים על הצפוי לנו.
אתה משווה
21/07/2008 | 23:38
3
בעלי וילה בהרצליה פיתוח לערבים מרמלה?

משום מה לא נראה לי שזה יקח 9 שנים הפעם...
המציאות מוכיחה
22/07/2008 | 11:54
2
שערבים מרמלה או לוד אי אפשר לפנות
ראה 2 בתים (שנהפכו לשכונה קטנה) ליד מפגש הרכבת כביש בין תחנת רמלה לתחנת לוד.

ביוני 1999. ב-22 ביוני הרסה עיריית לוד בית על פי צו שיפוטי, תחת שמירה כבדה של משטרה ומשמר הגבול. בערב אותו יום קראה הוועדה השכונתית לערוך הפגנת מחאה נגד מדיניות הריסת הבתים הלא חוקיים. מאות מתושבי לוד ורמלה, וביניהם גם חברי כנסת ערבים, השתתפו בהפגנה שהתפתחה להתנגשות אלימה עם השוטרים. המפגינים יידו אבנים וחסמו כביש ראשי. ההפגנה פוזרה תוך ירי של גז מדמיע וגלילני גומי וכעשרה מפגינים נפצעו, ביניהם ח"כ עזמי בשארה. (מקור - אתר הנהלת בתי המשפט)

היום באותו מקום עומד בית עם 2 קומות, מוקף חומת אבנים.
יש בזה משהו...
22/07/2008 | 23:18
1
יש בזה יותר ממשהו.
22/07/2008 | 23:36
כשיגיע הרגע, יגיעו ה"נשמות הטובות" שיהפכו את הסוגיה המשפטית לסוגיה לאומנית.
איחורים ושיבושים בתנועת הרכבות.
21/07/2008 | 23:47
1
כתוצאה מהאירועים שפורטו באתרים השונים נגרמו איחורים ושיבושים בתנועת הרכבות.
1. רכבת  מס.112 שיצאה בשעה 11.27 מתחנת ב"ש מרכז בדרכה לקריית מוצקין פגעה בהולך רגל בקטע מסילה בין כפר מנחם לנען.
כתוצאה מכך נסגר לזמן מה, קו הרכבת ת"א - ב"ש., רכבת חלופית העבירה את הנוסעים.
2. רכבת מס.69 שיצאה מעכו למודיעין-מרכז  בשעה 13.40 פגעה בהולך רגל בקטע מסילה  שבין צומת "רמז" (מחצית הדרך בין קיסריה פרדס חנה לחדרה).
כתוצאה מכך , הופסקה  לחלוטין תנועת הרכבות בין ת"א לצפון לכשעה ויותר, ואילו הרכבות הפרבריות בקו אשקלון בנימינה סיימו ויצאו מתחנת חדרה.
במשך שעות רבות נמשכו השיבושים בתנועת הרכבות  בכל הארץ, ורק לקראת השעה 17.00 החלה בהדרגה תנועת הרכבות לחזור לסדרה .
בשעות הערב עדיין נרשמו שיבושים קלים בתנועת הרכבות בדרום,במרכז ובצפון.
צופה במחסום רכבת, מס.10 בעתלית-צפון
22/07/2008 | 00:16
1
הותקף.
פרטים ב Ynet
תחבורה סוג א' לחרדים וסוג ז' לשאר האוכלוסיה
21/07/2008 | 12:57
18
2
אם ברצונך להגיע מערי עוטף עזה כגון: נתיבות, שדרות ואופקים למרכז הארץ או לירושלים יש שתי דרכים: האחת להגיע בקוים הרגילים שהינם מאספים ולא יעילים, או שאתה יכול לעלות על קוי האוטובוס המהירים המיועדים לציבור החרדי ועוצרים רק בתחנות המצויות בשכונות שלהם. במצב האבסורדי שנוצר נסיעה לבני ברק אורכת מנתיבות מעט יותר משעה, אך לת"א תאלץ לבלות כמעט שעתיים באוטובוס איטי ומאסף. אין לי שום תלונות כלפי החרדים שהשיגו שירות נאות ויעיל, אלא על הציבור כולו שיושב בשקט ומקבל תחבורה ציבורית קלוקלת..
באמת מה אתה מצפה מהם.
21/07/2008 | 13:11
הם פשוט נוסעים יותר באוטובוסים
21/07/2008 | 16:37
מדובר באוכלוסייה שאין לה רכב כמו לאוכלוסיה החילונית. לכן הם נוסעים באוטובוסים הרבה יותר מאשר חילונים.
חכה, אוטוטו יש רכבת...
21/07/2008 | 23:52
1
עניין של הצע וביקוש
22/07/2008 | 02:57
1
3
לדוגמה קו 480/405 י-ם ת"א יוצא כל 5-10 דקות. והוא לא קו חרדי.
למה שאגד תוציא אוטובוסים ישירים וריקים מנתיבות לת"א?
עיקר התחבורה הצבורית מנתיבות לתל-אביב...,
22/07/2008 | 16:52
1
כיום בידי מטרופולין,אם זכור לי טוב,אגד כבר לא קשור לזה.
אם יהיה קו ישיר האוטובוסים יהיו מלאים
22/07/2008 | 07:43
1
ראשית כל גם לחרדים לא היו קוים ישירים לפני זמן לא רב ועובדה שהיום האוטובוסים מלאים.
ושנית אם מטרופולין תשפר את השירות ותהפוך חלק מהקוים למהירים, אנשים רבים יותר יסעו באוטובוס. כיום המצב הוא בלתי נסבל והנסיעה היא יותר כמו טיול שנתי.
ונקודה נוספת להבארה: הקו לא משרת רק את נתיבות אלא גם את שדרות וכל ישובי הנגב המערבי, כך שהפוטנציאל הוא גדול. לא בכדי יוצא אוטובוס כל 45 דקות בממוצע לת"א.
הבעיה עם הציבור הכללי היא שהוא עולה למונית
22/07/2008 | 08:54
שנוסעת לפני האוטובוס ולאחר מכן לא מבין למה ביטלו לו את הקו הישיר שהיה כל כך מצוין (רק חבל שהוא לא נסע בו...). כמובן שברגע בו מבוטל הקו הסדיר גם המוניות מפסיקות לנסוע במסלול וכך הוא נשאר קרח משני הצדדים. החרדים, לעומת זאת, נשמעים להוראות הרבנים ולא עולים על מוניות לאחר שנפתח עבורם קו ייחודי, מה שמאפשר לפעול ברווחיות.
החרדים באוטובוסים.
22/07/2008 | 10:22
זה לא ממש נכון שהחרדים נוסעים יותר באוטובוסים והחילוניים לא יכולים למלאות אוטובוסים והאוטובוסים יצאו ריקים
מנסיון באשדוד בקו למשל לירושלים קו 450 החרדי שיוצא הרבה יוצא הרבה פעמים ריק ולא מלא כי החרדים פשוט צועקים יותר {או לא יודע מה}והקו 448 הרגיל שיוצא כל שעה יוצא מפוצץ אין מקומות ישיבה לפעמים בהחלט יכלו להוציא עוד אוטובוסים
ומה בדיוק הבעיה לעלות על הקו ה"חרדי"??
22/07/2008 | 10:47
7
הוא מגיע לאן שאתה צריך, תעלה עליו אף אחד לא אומר לך לא.
אתה צריך לת"א תעלה על הקו לבני ברק תחליף שם אוטובוס זה בטוח יהיה יותר מהיר.
אם היית אישה היית מבין למה לא לעלות
22/07/2008 | 10:50
5
את ההשפלה שנשים עוברות בקווים האלה אני לא מאחל לעצמי.. גם כגבר נסיעה בקווים האלה זאת לא בדיוק "חוויה מתקנת".
אבל אני לא אישה....
22/07/2008 | 11:40
4
אז זה בסדר, אם כך
22/07/2008 | 13:59
1
כלומר אפלייה ועוול לגיטימיים, כל עוד הם לא פוגעים בך אישית?
נושא השרשור זה המסלולים
22/07/2008 | 21:31
לא מה שקורה או לא קורה בתוך האוטובוס.
אגב, נסעתי כבר כמה עשרות פעמים בקווים האלה ועוד אף פעם לא נתקלתי במקרים שבהם העירו לנשים על צורת הלבוש או על הכסא שהם בחרו לשבת עליו גם בפעמים שנשים ישבו בחלק הקדמי של האוטובוס.

וגם לגבר זו חוויה מפוקפקת למדי..
22/07/2008 | 14:12
העיקר שיהיה קולה במקרר
22/07/2008 | 21:07
אם תקח כדוגמא את קו 550 "החרדי"...,
22/07/2008 | 17:04
2
שבין בני-ברק לערד וחזרה,זהו קו מייגע מאד,בעיקר האיסוף בבני-ברק.יצא לי פעם לנסוע עם האחרון שיצא מבני-ברק ב-23:05,עליתי בתחנתו הראשונה,סמוך לאולמי-מודיעין(אחרי ארוע בבנין ),המשך האיסוף לקח רק בתוך בני-ברק,כ- ¾-שעה,עם הפיזור בקרית-גת,ובאזורי החרדים בערד,הביתה הגעתי ב-02:00,אבל זו ברירת-מחדל לא רעה,בהתחשב בזה שהיה לי אוטובוס זמין מליד המקום בו שהיתי במקרה ברמת-גן,ועוד בשעה מאוחרת כזו.
קו 389 הרגיל האחרון מתל-אביב(תמח"ת),יוצא ב-20:15,ומתחיל פיזור בערד בערך בין 21:45 ל-22:00,אם אין עיכובים מיוחדים בדרך בשעות אלו.

לא כל הקווים ישירים ומהירים
22/07/2008 | 21:06
1
חלקם עושים מסלול ארוך ומפותל בין השכונות המתאים לאופי הנוסעים ולזמן הרב שברשותם, והאמת... לא תמיד זה חוסך זמן.
יש בקווים האלה הרבה חוסר הגיון תחבורתי.
22/07/2008 | 23:17
אבל מה לא עושים כדי לרצות את הילד המפונק...
קווים מחזירה שני קווי אוטובוס לדן
21/07/2008 | 11:01
11
2
כתבה בהארץ-TheMarker
אחרי כל הטלטלות שעבר קו 69 בשנה האחרונה מאז
21/07/2008 | 11:50
2
2
שעבר לקווים, הוא "חוזר הביתה"
בשעה טובה ומוצלחת
21/07/2008 | 15:05
1
1
סוף סוף מתחשבים בנוסעים אחרי שהם אמרו "שהם לא מרוצים מהקו 69". אולי בעתיד הוא יחזור לתחנה מרכזית כמו שהיה.
באתר של קווים
21/07/2008 | 18:21
1
זה לא מעודכן
יוחזר גם 55, או שתואיל קווים ותרכוש מפרקיות
21/07/2008 | 12:37
4
2
גם בסוף תקופת "דן" לא פעלו מפרקיות בקו הזה.
21/07/2008 | 18:57
1
עם זאת, אם אינני טועה בתקופת "דן" התדירות של קו 55 הייתה גבוהה יותר.
צחוק צחוק, אבל דן רצו אותו כחלק מעיסקת חבילה
21/07/2008 | 19:48
2
1
עם 69. שהרי צריך קו שיאזן את 69 המפסיד....
ומה בסוף ? 55 ירד מהפרק ?
21/07/2008 | 20:21
1
1
נראה שכן, אך נקווה שלא
21/07/2008 | 21:02
1
ועוד לחשוב שרוצים להפריט את הקווים בחיפה ו..
21/07/2008 | 15:07
2
וירושלים...
נראה לי שזאת פעם ראשונה
21/07/2008 | 22:07
1
שקווים שנלקחו מדן/אגד הוחזרו להם. לא כך?
כל כך הרבה טעויות ואי דיוקים בכתבה אחת...
21/07/2008 | 22:25
1
ואני רוצה לראות בעיניים את הסקר שקבע שקווים הם מקום ראשון באיכות השירות... הייתי מציע לדרור בריל לעזוב את עסקי התחבורה ולפתוח בקריירת סטנד אפ כי בזה הוא בטוח יותר טוב.
המכונית הקטנה ביותר
21/07/2008 | 02:37
5
4
וכנראה גם הטובה ביותר שיוצרה אי פעם.

Peel P50
ג'רמי קלרקסון - האחד והיחיד
21/07/2008 | 06:10
2
התארח בתכנית של "מה לא ללבוש"
23/07/2008 | 20:50
2
הבנות ניסו ללמד אותו להתלבש ונכשלו כשלון חרוץ!
הוא לא רק מצחיק, הוא גם עומד על עקרונותיו וזכותו להמשיך להיות שלוך!

הנה הסיבה האמיתית לראות את התכנית - סוזנה
מכונית נגד טרמפיסטים
24/07/2008 | 12:09
ומי יכול לנהוג בה? עופר שכטר, עידן אלתרמן, מיכל זוארץ, ליטל שוורץ ועוד כמה אנשים קומפקטים וחמודים כאלה
צריך לייצר אותה בייצור המוני!
21/07/2008 | 15:20
ולמכור אותה בכל העולם!!!!
איזו מכונית מגניבה! אני הייתי מת לאחת כזאת
כמו שהוא אמר וגם קפטן slow המכונית
21/07/2008 | 19:34
הטובה ביותר שיוצרה אי פעם!!!!
תחנות מרכזיות ומסופי אוטובוסים בישראל- ויקיפד
21/07/2008 | 01:55
4
בויקיפדיה חסר המון מידע על תחנות מרכזיות ברחבי הארץ. אם מישהו יכול לתרום מהידע שלו יהיה נהדר.

כתובות אינטרנט מצורפות:
בעבר כתבתי בויקיפדיה
21/07/2008 | 07:20
3
מספר מונחים בתחום התחבורה הציבורית, אך בעקבות מחלוקת עם הנהלת ויקיפדיה על התמונות שאני מצלם, בעניין זכויות היוצרים ושימוש הוגן.. הסרתי מהאתר את כל התמונות והפסקתי לעדכן מונחים.

עם זאת ידוע לי כי חברי הפורום (בהווה או בעבר) כתבו ואולי אף כותבים שם כבר מונחים בנושא.
יש בעיה עם התמונות בויקיפדיה
21/07/2008 | 13:53
ובכלל עם זכויות יוצרים. סביר להניח שמה שהחליטו לגבי הנושא הוא צעד בלתי נמנע.

לפי דעתי חבל שהפסקת לעדכן ערכים רק בגלל זה.
גם לי היו חיכוחים עם מנהלי ומפקחי האתר
21/07/2008 | 18:41
1
אבל זאת לא סיבה לעזוב. עצם העובדה שאתה עוזב אתה פשוט מרים ידיים. אם אתה אוהב לתרום מהידע שלך לדעתי אתה צריך להמשיך כי אתה עושה שירות אדיר להמון אנשים אפילו אם מס' מנהלים או מפקחים לא מרוצים ממשהו.

מקווה שתחזור לכתוב שם.
אני רואה זאת כחוסר הערכה לכתיבה
21/07/2008 | 19:52
שלמעשה אותה הערכה היא התמורה היחידה לשעות הרבות של הכתיבה באתר. ואם היא גם לא קיימת, אני מעדיף ל"בזבז" את שעות הכתיבה הללו על הארכיון שברשותי מאשר במקום שלא מעריכים.
שרשור הכוונה ומודיעין 21/7
21/07/2008 | 00:05
44
21
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר
אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.

נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע
אודות...
המשך>>
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר
אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.

נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע
אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
אין צורך להשתמש באייקון  - זה פשוט מיותר.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא
לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.

הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ
לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום


פינת הנוסטלגיה: ת"א - חיפה ב- 75 דקות
20/07/2008 | 23:31
2
1
קטע מתוך יומני כרמל על סלילת קו הרכבת ת"א - חיפה ב- 1953
כתובות אינטרנט מצורפות:
21/07/2008 | 13:52
על הקישור
חמוד מאד!
21/07/2008 | 17:35
1
טריוויה: איזה סוג אוטובוס היה 338-781?
20/07/2008 | 23:18
8
6
מרצדס עירונית?
21/07/2008 | 00:12
1
3
אאל"ט היתה שייכת לאיזור חולון - בת ים והועברה לכפר סבא.
ואם אני לא טועה - אפילו עבדתי עליה שנה.

גדי
לא.
22/07/2008 | 01:50
1
אם היא היתה מפרקית תוצרת פיאט ?
21/07/2008 | 14:21
1
1
לא.
22/07/2008 | 01:51
1
ליילנד B21?
21/07/2008 | 23:16
3
1
לא.
22/07/2008 | 01:52
2
1
לגלות לכם?
22/07/2008 | 12:01
1
1
338-781 להלן התשובה:
24/07/2008 | 00:29
4
בשנת 1981 רכש אגד מספר אוטובוסים מתוצרת בלגיה (עם מנוע ותיבת הילוכים מתוצרת ארה"ב) מסוג "ברמודה".
אולם האוטובוס הראשון מסוג זה נכנס לשימוש כבר בשנת 1979 בתור אוטובוס ניסיוני.
האוטובוס נצבע במקור בצבעים כתום ולבן (הברמודה הבינעירוני שמוצג במוזיאון צבוע בדיוק בדוגמת הצביעה הזאת, למרות שזו לא הייתה הצביעה המקורית של האוטובוס הספציפי שבמוזיאון).
הברמודות שנכנסו לשימוש בשנת 1981 היו שונים במקצת מהדגם של 1979, למשל באופן פתיחת הדלתות.
בשנותיו הראשונות, פעל האוטובוס בעיקר בקו 421 מתל אביב לסדום דרך ירושלים ונהגו העיקרי היה ארזי גפן (ההוא עם התכשיטים), שגם הוסיף לאוטובוס קישוטים מפרי מכחולו ובהם הכיתוב בחזית "תל אביב עין גדי סדום".  
מה דעתכם על הכתבה הרצ"ב ?
20/07/2008 | 18:20
5
1
כתבה בנושא ההפרש במחירי הנסיעה בין ירושלים וחיפה לגוש דן.
אחרי קריאת הכתבה אני תוהה האם הכתב אינו יודע מה הוא כותב או שמשרד התחבורה מטעה ביודעין, או שני הדברים כאחד ?
הרי בקווי אגד בת"א/כפר סבא/הרצליה/ראשל"צ משלמים הנוסעים 5.40 ולא 5,70.
בדן כבר שנים יש הפרש של עשר אגורות.
משרד התחבורה הוא שקובע את המחירים, ובאפשרותו לקבוע מחיר נמוך יותר.
דובר משרד התחבורה אומר: "כמובן שהיינו רוצים להפעיל את הקווים בכל הארץ במחירים נמוכים יותר, אבל יש לכך השלכות תקציביות. כל הנחה עולה מיליוני שקלים לקופת המדינה". הרי הוא אומר במפורש שמדובר במתן סובסידיה ע"י המדינה, והרי כל הזמן משרדי האוצר והתחבורה מדברים על ביטול הסובסידיה.
בקיצור, גיבוב של דברים חסרי קשר
כתובות אינטרנט מצורפות:
ותרשה לי לצטט:
20/07/2008 | 18:58
1
"במשרד גם אומרים לא ניתן להוזיל את מחירי הנסיעה בתחבורה ציבורית שלא במסגרת ההפרטה, ולכן לא צפוי שינוי במחירי הנסיעה בירושלים או בחיפה"
ובאותה נשימה אומרים במשרד התחבורה:
20/07/2008 | 19:15
"סביר להניח כי דווקא בירושלים - עיר הבירה, שהיא גם העיר הענייה בישראל - יימשך המצב הקיים. במשרד התחבורה מסבירים: "אי אפשר להפריט בירושלים חלק מהקווים, בשיטת האשכולות הנהוגה באזורים אחרים בארץ. המטרופולין הוא מקשה אחת". ומאותה סיבה, האם בחיפה אפשר להפריד בין קווים פנימיים ?
צריך לעשות עצומה!!
20/07/2008 | 19:35
2
אסור לתת להם להפריט את התח"צ בחיפה
(לגבי ירושלים זה סיפר אחר)
בקיצור.. אסור לתת להם להפריט..
השירות בחיפה- קריות מצויין!!!
לא צריך להפריט שום דבר!!
אנחנו לא רוצים שינוי במערך התח"צ שלנו..
רוצים להפריט? תשאלו את הציבור שנוסע...
(וממש לא מעניין אותי איך)
ורק אז אם הציבור יחליט ברוב מוחלט אז תפריטו..
אנחנו כבר יודעים מה קרה לשירות בערים שההפרטה
בהם כבר נעשת (אין מספיק אוטובוסים, זמן המתנה ארוך,
אוטובוסים עמוסים-0 מקום מוחלט, נהגים עצבניים, ועוד הרבה!!)
אני בעד עצומה לפני שיהיה מאוחר!!
זה מה שההפרטה עושה!
20/07/2008 | 20:12
1
כנסו לפליקס ותראו כמה זמן צריך לחכות לאוטובוס מסכן
כדי להגיע לעבודה/בצפר/סידורים
כתובות אינטרנט מצורפות:
תיקון
20/07/2008 | 20:36
70-816-81...,מי מכיר,מי יודע?
20/07/2008 | 15:55
8
11
נמצא כרגע במתחם קייטנת אגד בבאר-שבע.
ומזוית נוספת דרך הגדר
20/07/2008 | 15:57
3
6
להלן המידע:
20/07/2008 | 21:24
2
5
16/03/2006 אוטובוס זה משמש כאוטובוס קייטנות לילדי אגד, האוטובוס בשימוש בתקופות הקיץ
                    ומשמש לאכסון והפעלת הקייטנות של ילדי אגד בבאר שבע וערד. האוטובוס מניע ואף במצב
                    נסיעה סביר, אך משום שאין לו רשיונות וביטוח מתאים הוא נגרר בעת הצורך למקום יעדו.
                    בתקופות הביניים כאשר אינו בשימוש, האוטובוס עומד בחצר סניף אגד בבאר שבע.
-רבה לך אפי,מידע מעניין.
20/07/2008 | 21:55
אלון תודה
21/07/2008 | 19:04
ואילו אלה...,
20/07/2008 | 16:00
6
בהמתנה מחוץ למתחם הקייטנה,אבל בטח צמודים אליה.
20/07/2008 | 18:21
מספר פנימי 72686
22/07/2008 | 00:03
1
3
שלום! מספר פנימי 72686 יש תמונה שלו באתר אגד הישן עומד בתחנה של קו פנימי בתחנה מרכזית של נהריה  אז מי שיש לו ארכיון מסודר ימצא אותו קלי קלות ,האוטובוס במקור ללא מזגן היכן שהוא ב86 או 87 הותקן מזגן
מתנצל פיקששתי אחד לא 816 אלא 815 ועוד סיפור
25/07/2008 | 10:42
8
שלום!מתנצל פיקששתי אחד מהאתר הישן של אגד התמונה המצורפת  לא 816 אלא 815  ,כאן בתמונה 7081581 בתחנה מרכזית נהריה  , 7081681 היה שייך אם כן לסניף נו"ש חיפה
והסיפור הנוסף הוא , יש פורמט אחר לאתר זה  ושם ההודעה לא נקלטה , נראה מה קורה כאן
חדש מאגד קו 391.
20/07/2008 | 11:39
7
141
מי אילת ואשדוד ועד אשקלון כתובת אינטרנט
כתובות אינטרנט מצורפות:
פעם 391 היה מצפה רמון - תל אביב
20/07/2008 | 12:23
6
106

נסיעה  בבוקר  ממצפה  רמון  ,
נסיעה  מת"א  בשעה  14:45.
הוא לא היה ב"ש-אילת דרך הגבול המערבי
20/07/2008 | 12:40
12
391 התחיל כקו ת"א-אילת דרך מצפה רמון, כאשר
20/07/2008 | 12:48
4
29
כביש הערבה לא היה קיים במתכונתו הנוכחית. כאשר נפתח כביש הערבה והופעלו קווים 393/394 נעשה קו 391 מיותר וקוצר עד מצפה רמון, וברבות הימים בוטל לחלוטין
קרוב לוודאי שהוא פשוט שונה ל392...
20/07/2008 | 13:35
3
16
הכי קרוב אליו הוא 395 -->
20/07/2008 | 21:13
2
17
הקווים האלה מספקים לרוב את הביקוש לבסיסי הנגב ומהם.
395 - מתל אביב עד מחנה סיירים (30 דקות מאילת), אוטובוס בודד ביוםראשון בבוקר.
ממחנה סיירים אל ת"א אוטובוס בודד ביום חמישי.

392 סיפק את הביקוש  (אילת - ב"ש דרך מ. רמון) ופועל בתדירות של 5 אוטובוסים מאילת ביום, ו4 פעמים ביום מב"ש.

382 פועל בדומה ל- 395 עד סיירים רק היציאה היא מב"ש וחזרה אליה.פועל בימים ראשון ושני, וחמישי.


אגב 391 במתכונותו הנוכחית אינו חדש, הוא אוטובוס קיץ ( יולי - אוגוסט) של אגד שנועד לענות על הביקוש הרב בעונה זאת.
אגד אינו שירות הסעות של הצבא
21/07/2008 | 06:18
1
13
ישנם קוים מסויימים שמרגישים ממש שאגד הוא שירות הסעות של הצבא, קוים שאולי נוסעים לאיזה 3-4 יישובי-ספר שכוחי-אל, אבל עדיין ב99% של המקרים לא תמצא שם אפילו אזרח אחד (שגם הוא בטח נוסע למילואים בבסיס).
לדעתי קווים יעודיים אלה (כמו למשל ב"ש-צאלים) צה"ל צריך לממן בנוסף להסדר הכללי שיש למשרד הבטחון עם חברות האוטובוסים לנסיעות חינם של חיילים. אין סיבה שקווים אלו יסובסדו ע"ח קידום פרוייקטים תחבורתיים אחרים.
הקווים שצוינו משרתים הרבה ארחים שגרים באזור
21/07/2008 | 22:44
8
כתבה מצולמת על התקדמות קטע 18 בכביש 6
20/07/2008 | 02:04
1
כולל הסברים+תמונות
כתובות אינטרנט מצורפות:
תפסיק לאכול עוגה ולך לישון!
20/07/2008 | 05:12
נכון התגעגעתם לכתבות על קווי המהדרין של אגד?
20/07/2008 | 00:27
12
1
אז הנה עוד אחת. (כותרת קצת מתלהמת לטעמי.)
מתלהמת? ממש לא - ההתלהמות היא של אגד והחרדים
20/07/2008 | 00:44
1
גועל נפש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20/07/2008 | 00:45
1
האם כבודו הוא שזה שניסה להכניס קצת פרופורציות
20/07/2008 | 10:30
5
באחת התגוביות (זו המלה העברית למלה הלועזית שמתחילה באות ט' [ושאיננה מחבבה יתר על המדה])?
היתה שם תגובית של בחור בשם עמית.
עמית?
20/07/2008 | 17:04
ואם כן?
20/07/2008 | 21:46
3
יש לך מה להגיד על הדברים או שזו סתם סקרנות?
אני יודע שאתה יהודי
20/07/2008 | 21:49
1
אין צורך להשיב בשאלה על שאלה.
סתם סקרן אותי אם החוש הבלשי שלי לא בוגד בי.
אז התשובה היא:
20/07/2008 | 21:59
מה זה משנה?
וספציפית לתוכן, לא יודע
20/07/2008 | 21:51
לא כן מסכים עימם ולא לא מסכים עימם.
כותרת מתלהמת, תוכן לא מזהיר או מחדש אבל...
20/07/2008 | 10:35
1
נכון. לצערנו זה המצב כיום בבירתנו. ובנוסף, תכנון התחבורה העירונית שמצוי (ותקנו אותי) בידי משרד התחבורה (עם סגן השר החרדי, שהיה ועודנו עוד); עיריית ירושליים (בעלת שליטה חרדית, ולא, לא הכוונה לראש העירייה המכובד מר אורי לופוליאנסקי, אלא לשליטה האמיתית המצוייה בחזקתן של המפלגות הדתיות/חרדיות במועצת העיר); וחברת אגד (שאין להכביר עליה מילים בתחום).

כל אלה מובילים קו כזה שמבקש להתאים את התחבורה הציבורית לכללי הנוהג בחברה החדית (הפרדה מגדרית, וכללי צניעות נוקשה בעיקר) על ידי הדרת רגליהם של הנוסעים הלא-חרדיים מהאוטובוסים על ידי: הקמת קווים כפולים (מבחינת מוצא ויעד) שעוברים/מאספים/מורידים בשכונות חרדיות בלבד; הפרדה פיזית בתשתיות (תחנות ומסופים) שמיועדים לציבור אחד בלבד, ובתוך כך תורמים לכאוס התחבורתי (והתח"צי) הידוע כירושלים; ולבסוף, מעודדים את נותני השירות שלהם (הנהגים) לאכוף "וולנטרית" כמובן, את אותם כללים ומנהגים.

נו שויין...

שיהיה שבוע טוב...
נכון, המצב לא מזהיר.
20/07/2008 | 21:49
אבל החוק עומד לצידם של הנפגעים.
מבלי להיכנס לעצם הכתבה, כי יתכן שיש פרטים
20/07/2008 | 11:37
1
שונים או מוטים, הקווים האלה הם בזיון ופגיעה בציבור הרחב ובמיוחד בציבור הנשים.
בין היתר מספרת אותה נוסעת: "כשעליתי על אותו קו בדרך חזרה הביתה, התבקשתי בידי אחד מהגברים שישבו מלפנים לרדת ולעלות שוב על האוטובוס מהכניסה האחורית שלו". מרזורטי סירבה לבקשה זו, וזכתה בתגובות כגון "באמת, קצת כבוד".
אם הנוסע דורש שינהגו בו בקצת כבוד, עליו להעניק כבוד לגם אותה נוסעת, מאחר שלידיעת אותו נוסע, הוא טוען, כי בני האדם נבראו בצלם אלוהים, אבל מאחר שאין הפרדה בענין הזה בין זכר לנקבה ומאחר שזה משלים את זו זו משלימה את זה עליו לנהוג כבוד גם בנשים ולא להתייחס אליהן כאל ציבור בזוי !
קווי מהדרין
20/07/2008 | 23:01
בתור נהג בקו כזה 402 אני רוצה להוסיף קצת הבהרות.
1.כולם עולים מדלת קידמית מי שלא רוצה שישאר למטה.
2.נוסעים הרבה לא חרדים מכיוון שהר חוצבים הוא לא בדיוק שכונה חרדית.
3.התדירות והשעות שהקווים עובדים יותר טובים מקווים רגילים.
4.הנוסעים ב 99% מכבדים איש את רעהו.
5.אן לסרב לקחת נוסע כל עוד הוא מוכן לשלם את מחיר הנסיעה לפי חוק.
6.למישהו משעמם בעיתון.
שרשור הכוונה ומודיעין 20/7
20/07/2008 | 00:14
47
48
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר
אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.

נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע
אודות...
המשך>>
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.

על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר
אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.

נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר. אם דרוש לכם מידע
אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.

שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
אין צורך להשתמש באייקון  - זה פשוט מיותר.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא
לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.

הכוונות נפוצות ניתן למצוא באגף השאלות הנפוצות של הפורום - מומלץ
לבדוק טרם כתיבת השאלה בפורום.

נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום


למה הצבת תחנות אוטובוס נעשית בלי תיאום
19/07/2008 | 20:27
5
38
עם הגופים האחרים בעירייה?
לא ממש כדאי לשבת בתחנה הזו - עדיף לעמוד ולהיות בהיכון.
זה לא חדש בארצנו...,
19/07/2008 | 20:44
8
שדברים נעשים ללא מחשבה ותכנון,ובלי ראיה ארוכת-טווח.
איפה נמצאת התחנה הזו?
20/07/2008 | 09:43
3
6
לפי דעתי כדאי לפנות בנושא לעירייה או לחברה שמפעילה אוטובוסים באיזור
זה נראה לי כמו דרך יפו/רח' אילת בדרום ת"א
20/07/2008 | 12:49
2
2
חד משמעי, זה אכן גבול יפו-ת"א
20/07/2008 | 19:22
1
3
ברח' אילת או בקטע שלו שנקרא דרך יפו (אותו כביש מתחלף לו השם באמצע).
בעבר דגל התחנה היה על עמוד הפירסום
20/07/2008 | 21:37
1
האם מישהו ראה את הכתבה בערוץ 2
19/07/2008 | 13:30
1
2
על שני ניצולי הפיגוע בכביש החוף 1978 ורואים שהם הלכו למוזיאון אגד ועלו אל האוטובוס השרוף.
אם לא הנה קישור אל הכתבה.
כתובות אינטרנט מצורפות:
ערן. רואים אותי נעצר עם ה 357
19/07/2008 | 16:07
כאשר דיברתי עם המפיקה, ביציאה לקו.
סיור למפעל הארגז
19/07/2008 | 19:34
24
2

שלום רב !

בתחילת החודש עלתה הצעה בקומונה של דרור למפגש במפעל הארגז .

בעקבות מסר ששלחתי לאורן סאאב , ברגע שיתארגנו מספר אנשים
הוא יבצע את התיאום לפגישה וגם חלק מההדרכות במפעל .

אשמח אם תשרשרו בהמשך - לבדיקת מספר האנשים המעוניינים להגיע למפגש .

בתודה מראש .
אני מעוניין
19/07/2008 | 20:08
1
מעונין.
19/07/2008 | 20:26
1
אני מגיע בכייף
19/07/2008 | 23:10
1
מעוניין, אך רק אחרי אמצע אוגוסט.
20/07/2008 | 00:26
1
20/07/2008 | 18:01
2

נא לשרשר את שמכם יחד עם הכינוי בתפוז .
הסיור מיועד לכל המעוניינים !
20/07/2008 | 18:03
1
אולי כדאי להחליט האם מדובר בסיור של הפורום
20/07/2008 | 20:10
1
או בסיור קומונה עם ספיחים.
כך ההזמנה תהיה ברורה יותר, ובעיקר מקודמת הרבה יותר ובעלת חשיפה גבוהה יותר.

בינתיים נראה כי מדובר בסיור קומונה של אחד החברים שמשום מה (לא ברור למה) בחרת לפרסם גם בפורום.

בהצלחה!
הבהרה בנושא הסיור
20/07/2008 | 21:12
3
2
קיראו לו "פגישת פורום", "פגישת קומונה" או "יום הולדת למוישל'ה". מבחינתי כולם מוזמנים להרשם ולהצטרף.
מועד מתאים הוא במחצית השניה של אוגוסט, והודעה על מועד מדויק תבוא בימים הקרובים.

בברכה,
אורן
אני מעוניין להצטרף...
20/07/2008 | 21:22
1
נשמע מעניין,תלוי בתאריך...,
21/07/2008 | 21:31
1
כי בין ה-17/08 ל-21/08 אני אמור להיות בחופשה בצפון.
מעוניין גם כן
21/07/2008 | 22:56
1
אני רוצה גם
20/07/2008 | 21:44
3
למרות שפעם ארגנתי סיור לא יזיק עוד אחד
מעוניין בכיף ,היום עברתי באיזור של המפעל
21/07/2008 | 00:43
2
5
ראיתי את  האוטובוס הזה
עוד תמונה שלו מהצד של החלונות
21/07/2008 | 00:47
1
5
ומאחור
21/07/2008 | 00:49
3
חברים - נא להתעורר!!! מדובר בסיור מעניין מאוד
21/07/2008 | 19:49
2
ולמעשה בתעשיית הרכב האחרונה שעוד נשארה כאן, וללא ספק בראשה של תעשיה זו.
תריץ סקר,
21/07/2008 | 22:31
עם תאריכים ייעודים למפגש.. וכל אחד יצביע מתי יוכל להגיע לשם... ובתאריך שיהיה רוב ... נסדר מפגש.
ואני לתומי חשבתי
24/07/2008 | 13:07
שהארגז עדיין בונים את האוטובוסים שלהם באותה טכנולוגיה בה הם בנו ארגזי הדרים בשנת 1932.
חבר שפעם אחת נשלח להוציא משם אוטובוס חדיש מעדיף מאז לנהוג רק על תוצרת מרכבים.

מי שביקר במרכבים ובארגז יודע שמרכבים מפעל הרבה יותר מודרני בתהליכי הייצור, בבקרת האיכות, ובמגוון הדגמים.

אין ספק שחוד החנית של תעשיית האוטובוסים בארץ הוא מרכבים ולא הארגז.
איפה המפעל?
21/07/2008 | 19:55
3
ברח' יגאל אלון בת"א, ליד מגדל טויוטה
21/07/2008 | 19:56
2
1
תודה
21/07/2008 | 21:50
1
הסיכוי שאני אוכל להגיע בתאריכים האלו נמוך יחסית, עקב תקופת בחינות...
אם זה יהיה שבועיים יותר מאוחר אז זה יהיה הרבה יותר פשוט עבורי.

חוץ מזה זה אחלה ואולי כדאי לעשות סיורים כאלו לעיתים יותר קרובות.
אני בא
22/07/2008 | 06:56
אני מעוניין
22/07/2008 | 11:11
אבל עדיף עד ה 18/8, אח"כ אני בגרמניה לשבוע
22/07/2008 | 15:39
חם בפורומים של תפוז
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
Flix וידאו
לירז בנגו יחסי ציבור
עד כמה העסק שלך מוכר?
פורום ציוד לספורט
פורום ציוד לספורט
פורום ממונעים לילדים
פורום ממונעים לילדים
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ