לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2046620,466 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

לצפיה ב-'יורוקום תטמיע ותתפעל מערכת מידע עבור הרכבת'
יורוקום תטמיע ותתפעל מערכת מידע עבור הרכבת
17/02/2010 | 08:29
1
4
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'נחמד.'
נחמד.
17/02/2010 | 09:16
אולי סוף סוף הכריזה תהיה מתואמת עם הגעת הרכבת בפועל.
לצפיה ב-'שאלה בקשר לרכבת'
שאלה בקשר לרכבת
16/02/2010 | 23:45
1
1
יש לי שאלה-למה יש רכבות שמסתיימות בת"א מרכז ולא ממשיכות לאוניברסיטה???? אני מדברת על הקוו של בית שמש-ירושלים וחלק מהרכבות של באר שבע... וגם שמתי לב שהרכבת האחרונה מכפ"ס ומאשקלון גם מסתיימת בת"א מרכז............. למה??

ועוד משהו:

מגיע להם כל הכבוד! רכבת החיוכים העשירית יוצאת לדרך!
לצפיה ב-'אני משער שיש כמה סיבות:'
אני משער שיש כמה סיבות:
17/02/2010 | 00:05
1. ת"א אוניברסיטה היא התחנה עם הכי פחות ביקוש בתל אביב, בהפרש ניכר מהאחרות. למרות זאת מגיעות אליה כמעט כל הרכבות שעוברות בתל אביב, כלומר רכבת כל 5-10 דקות. אני מבין למה לא ראו צורך להאריך לתחנה זו במיוחד רכבת שגם ככה מסתיימת בתל אביב. מי שרוצה להגיע מבאר שבע או מבית שמש לאוניברסיטה ימתין 5-10 דקות בת"א מרכז ויגיע ליעדו בנוחות ובמהירות.

2. בת"א מרכז יש יותר רציפים, מה שמקל על הגמישות התפעולית. שאר התחנות בת"א מהוות צוואר בקבוק, ולכן העדיפו לא להכניס לתוכן רכבות מיותרות.

3. אם אני לא טועה, בין ת"א מרכז לת"א האוניברסיטה יש איזור של חניית רכבות שנוח לנצל אותו עבור רכבות שמתחילות או מסיימות בת"א מרכז.
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 17/2 '
שרשור הכוונה ומודיעין 17/2
16/02/2010 | 23:34
81
24
המשך>>
לצפיה ב-'חברים נכבדים: שאלה לי אליכם'
חברים נכבדים: שאלה לי אליכם
16/02/2010 | 21:53
3
5
האם נסגרה רכישת החירום של רכבת ישראל על מנת לפתוח את הקו של ראשל"צ- ת"א.....כמה קורונות היא מכילה ומתי היא צפוייה להגיע???

והאם יש רכישה נוספת גדולה וארוכת טווח???
לצפיה ב-'קיים זכרון דברים חתום אודות 31 פריטים'
קיים זכרון דברים חתום אודות 31 פריטים
16/02/2010 | 22:16
2
3
רכבתיים מסוג קרונות נוסעים אם כי החתימה הסופית על החוזה טרם נחתמה וטרם ניתנה הנחייה ברורה למפעל באוסטריה לפתוח את קו הייצור. נכון להיום: קו הייצור עדיין אינו פעיל. זמן האספקה הוא בין 19 ל- 24 חודשים ל-27 קרונות וקצת פחות מכך ל-4 קרונות הניהוג (811 עד 814).
קרונות מס' 954 עד 980 יסופקו כמוזכר לעיל. בהזמנה אין קרונות לנכים.
בניגוד להזמנה הראשונה שמספרה בבית החרושת הינו 90235, בהזמנה השניה מגיעים כל 31 הקרונות מוגמרים ומוכנים לנסיעה.
רכישות נוספות: 15 קטרי דיזל, ככל הנראה יהיו קטרי "בו-בו" רגילים ואם כך, הרי שמספרייהם יהיו 779 עד 793 ובמידה ויירכשו 8 נוספים, הרי שמספרייהם יהיו 3001 עד 3008.
כמו-כן יוזמנו 74 קרונות דאבל-דק חדשים. מספרייהם צפוי להיות בין הסדרה 1001 ועד 1199, הכל בהתאם לסוג ולדגם הקרון.
עד כאן.
לצפיה ב-'לפי המצויין לעיל איך יוכלו להשיק את הקו ללא '
לפי המצויין לעיל איך יוכלו להשיק את הקו ללא
16/02/2010 | 22:39
1
2
הקורונות החדשים???
לצפיה ב-'לא ממש יוכלו....'
לא ממש יוכלו....
16/02/2010 | 22:47
1
יצטרכו להעביר ולדלל ציוד מקוים אחרים באופן זמני או להמתין עם פתיחת הקו עד למועד הגעת הציוד. אכן בעיה בהתחשב בזמן שנותר עד ליוני 2011 - מועד פתיחת הקו. לפיכך אפשר לומר שב- 16 החודשים שנותרו, לא יספיקו לספק את הציוד הנדרש ויהא עליך לשאול את המנכ"ל החדש שיבוא בחודש מאי - מה הוא מתכוון לעשות בנדון. אני מניח שפתיחת הקו תידחה בעטיו של ענין זה. ציוד משומש לא ירכש ! אילו הייתי בר הסמכא, היתה לי לבטח תשובה מדוייקת או נכונה יותר לכתוב לך.
לצפיה ב-' רק"ל - סיור מצולם לקראת תחילת ה- T&C'
רק"ל - סיור מצולם לקראת תחילת ה- T&C
16/02/2010 | 21:16
110
לקראת תחילת שלב ההרצה של הרכבת הקלה (Testing and Commissioning) כנראה, בעוד כשבועיים, יצאתי לסייר לאורך קטע הקו בו יתחיל שלב ההרצה הראשון - מהדפו ועד רחוב שמעון הצדיק.
ליבי עם המסכנים שנתקעו היום שעות בפקקים לאורך הצירים המובילים אל צומת הגבעה הצרפתית. היום התבצע שלב העבודות הסופי על הצומת לקראת...
המשך>>
לקראת תחילת שלב ההרצה של הרכבת הקלה (Testing and Commissioning) כנראה, בעוד כשבועיים, יצאתי לסייר לאורך קטע הקו בו יתחיל שלב ההרצה הראשון - מהדפו ועד רחוב שמעון הצדיק.
ליבי עם המסכנים שנתקעו היום שעות בפקקים לאורך הצירים המובילים אל צומת הגבעה הצרפתית. היום התבצע שלב העבודות הסופי על הצומת לקראת הפעלת הרכבת הקלה - החלפת מערכת הרמזורים ומתיחת כבלי ההזנה החשמלית מעל הצומת.
לצפיה ב-'למה הדלת לתא המנוע בסימנסים לא נעולה ?'
למה הדלת לתא המנוע בסימנסים לא נעולה ?
16/02/2010 | 10:14
3
2
זו כבר הפעם השנייה שאני נתקל בדלת בקרון הקיצוני שמובילה לתא המנוע והיא אינה נעולה.
לצפיה ב-'דבר כזה קרה לי ב-DD....'
דבר כזה קרה לי ב-DD....
16/02/2010 | 14:41
לצפיה ב-'שאלה לגבי התא מנוע / גנרטורים'
שאלה לגבי התא מנוע / גנרטורים
16/02/2010 | 23:01
1
על פי הבנתי, כל הרכבת, בין אם הבובו כרגע "מקדימה" או "מאחורה" ביחס לכיוון הנסיעה, בעצם מונעת כולה ע"י אותו קטר, והקרון שהוא חלק מהרכבת, כלומר הקרון ניהוג של סימנס, מספק כח, וכמובן שיש שם איזשהו מנוע שפועל, האמת שיצא לי לראות את זה פעם אחת וזה מאוד הזכיר גנרטור של סטי"ל

בקיצור, מה תפקיד כל אחד מהם בדיוק? האם קרון ההנאה הבובו מזיז את הרכבת בלבד, והמנוע/גנרטור בקרון ניהוג הוא זה שמספק חשמל לכל הרכבת?
זאת אומרת יש מצב שיש בעיה עם הבובו ונגיד הוא מושבת, אבל הרכבת ממשיכה לקבל הספקת חשמל מהגנרטור אבל לא יכולה לזוז? או להפך, בעיה בגנרטור בקרון ניהוג מפסיקה את כל התאורה/חשמל ברכבת, אבל היא יכולה עקרונית להמשיך לזוז בעזרת כח הבובו?

בקיצור, איך בדיוק האנלוגיה עובדת? אני מניח שבDD ובספרדים האנלוגיה זהה.
לצפיה ב-'קרון הכח\ניהוג...'
קרון הכח\ניהוג...
17/02/2010 | 05:43
בקרון הכח אין כל מנועי הסעה, הוא רק מספק חשמל למערכות הקרונות השונות (תאורה, מיזוג, וכו'). כל הכח המניע של הרכבת בא מהקטר.  ברוב המקרים, אין מספיק כח בגנרטור שבקטר גם לספק חשמל למנועי ההסעה שלו וגם למערכות הקרונות ולכן משתמשים בקרונות הכח.

בעתיד, עם חשמול המסילות, לא יהיה צורך יותר בגנרטורים של שבקרונות הכח. שנאי בקטר יוכל להזרים מספיק חשמל מהחשמולת העילית כדי להפעיל את מערכות הקרונות. אבל עדיין יהיה שימוש בקרונות הכח - זאת אומרת בתאי הניהוג שלהם.  מישהו פעם העלה הצעה שבמקום שייתפנה מהגנרטורים שיוסרו מקרונות הכח אפשר יהיה להקצות מקום לאחסון אופניים למשל.
לצפיה ב-'מנכ"ל הרכבת מתפטר באופן מיידי'
מנכ"ל הרכבת מתפטר באופן מיידי
16/02/2010 | 10:10
22
9

בחדשות 10:00 בגלגל"צ נאמר כי מנכ"ל הרכבת מתפטר באופן מיידי מתפקידו מאחר ו"מיצה את יעדיו" וכי הוא פונה לשוק הפרטי.

מה?! למה?! מה כל כך מהר ודחוף?!

מריח (מריח? מסריח למרחוק!!!) שהסיבה האמיתית שונה לחלוטין, שלא לומר פלילית (לא, אין לי מידע כלשהו. רק השערות).
לצפיה ב-'רצ"ב ההודעה הרשמית'
רצ"ב ההודעה הרשמית
16/02/2010 | 10:19
2
לצפיה ב-' הודעת פרישה של מנכ"ל הרכבת'
הודעת פרישה של מנכ"ל הרכבת
16/02/2010 | 10:36
4
מנכ"ל הרכבת מתפטר! מצ"ב הודעה לעתונות.
לצפיה ב-'אתם מוזמנים (לא) לקרוא את הכתבה ב-YNET'
אתם מוזמנים (לא) לקרוא את הכתבה ב-YNET
16/02/2010 | 10:47
1
3
פרי עטו הקודח של מיודעינו...
כמובן, ששום מילה טובה לא נזכה לשמוע ממנו על אחד המנכ"לים היותר טובים שהיו בר"י מאז ומעולם.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3849780,00...
לצפיה ב-'ציטוט מהכתבה '
ציטוט מהכתבה
16/02/2010 | 10:53
2
"אחת הבעיות העיקריות איתן לא הצליח הראל להתמודד במהלך כהונתו, היא העלייה המתמדת במספר הנוסעים - מול קיפאון כמעט מוחלט ברכש ציוד נייד חדש".
מדהים איך אפשר להפוך כל דבר על צידו ולהציג אותו בצורה העקומה ביותר... הקיפאון ברכש ציוד נייד נגרם אך ורק בגלל האוצר, ולהציג את זה ככישלון של המנכ"ל זה כרגיל ספין מכוער.
לצפיה ב-'חבל... ומעניין מהי הסיבה האמיתית להתפטרותו.'
חבל... ומעניין מהי הסיבה האמיתית להתפטרותו.
16/02/2010 | 11:25
2
עד שסוף סוף יש בעל תפקיד מוצלח וישר בשירות הציבורי, שעושה קצת סדר בבלאגן של הרכבת ומנהל אותה כמו שצריך, הוא נאלץ להתפטר אחרי שנתיים וחצי בלבד. פשוט חבל...
מעניין איזה חבר מרכז ליכוד מקורב וחסר כישורים, ימנה עכשיו עסקן התחבורה כ"ץ במקומו של הראל. יש לי הרגשה שהוא פשוט חיכה להזדמנות הזאת.
לצפיה ב-'חקי הראל מתראיין מייד בגלי צה"ל'
חקי הראל מתראיין מייד בגלי צה"ל
16/02/2010 | 12:42
2
בתכנית "עושים צהריים" עם יעל דן (מאוחר יותר אפשר לשמוע את השידור באתר גל"צ)
לצפיה ב-'ואולי המנכ"ל אולץ להתפטר?'
ואולי המנכ"ל אולץ להתפטר?
16/02/2010 | 13:15
2
מה שנקרא בעממית: התפוטר ע"י השר.
כשלא יודעים, לא כותבים. ואגב, גם אני מאוד הייתי רוצה לראות את המנכ"ל ממשיך בתפקידו.
לצפיה ב-'מיצה את יעדיו בתוך שנתיים וחצי'
מיצה את יעדיו בתוך שנתיים וחצי
16/02/2010 | 13:55
12
2
במפעל ענק כמו רכבת ישראל...
כל חילוף כזה בראש המערכת מתבטא בסופו של יום בשטח, וחבל.
לצפיה ב-' גם לי יש בעיה עם המיצוי הזה.'
גם לי יש בעיה עם המיצוי הזה.
16/02/2010 | 14:26
11
2
לר"י נכונו אתגרים רבים וקשים המחייבים החלטות בדרג מנכ"ל. במיוחד אמורים הדברים ביחס לתקופה שעד לפתיחת הקווים לראשל"צ מערב והקו הכפול לב"ש. להערכתי והערכת אנשי המקצוע, פרישתו של הראל תגרור אחריה עיכובים בלו"ז הפרויקטים הנ"ל, אך לא רק בהם.

ואגב, מאוד מוזר לי לשמוע את המנכ"ל טוען שמיצה את יעדיו, שלושה חודשים בלבד לאחר שהצהיר שהוא ממשיך "במלוא המרץ קדימה", עקב שמועות על פרישתו.
לצפיה ב-'מי שלא הבין...'
מי שלא הבין...
16/02/2010 | 15:59
8
2
יש כאן משהו מסריח וסביר להניח שהמנכל אולץ להתפטר.
אל תסיקו מכך על האיש.
לצפיה ב-'להזכירך, לפני כשנתיים פלוס עברנו חוויה דומה'
להזכירך, לפני כשנתיים פלוס עברנו חוויה דומה
16/02/2010 | 20:28
7
3
בה מנכ"ל רכבת התפטר בבהילות לטובת השוק הפרטי. אותו מנכ"ל, שהה בתפקיד קצת יותר משנה ומחצה ועבר לעבוד בחו"ל, בחברה שמשתתפת במכרזי ר"י. איני יוצא במסקנות לגבי אותה פרישה, אך האופן בו נוסחה הודעת הפתיחה של שרשור זה יכול להתפרש לשתי פנים. תוכנה של ההודעה הובן גם הובן, אך משקיימת יותר מאפשרות אחת להבנת התוכן הפלילי לכאורה, יש לנקוט משנה זהירות בניסוח.
לצפיה ב-'עד היום היו לרכבת 17 מנכ"לים במדוייק:'
עד היום היו לרכבת 17 מנכ"לים במדוייק:
16/02/2010 | 21:25
6
4
1.        משה פייקוביץ' (ז"ל)
    מאי 1948    מרס 1951
2.        אריה אפרתי    מרס 1951    אוגוסט 1954
3.        בנימין גלבוע (מ"מ)     יולי 1953    מרס 1954
4.        מנחם סבידור [חודורובסקי]  (ז"ל)

27.09.1954     יוני 1964
5.        אברהם צוויק (ז"ל)
    אוגוסט 1964    אוגוסט 1972
6.        יהודה רשף (ז"ל)      ספטמבר 1972    אוקטובר 1974
7.        צבי צפרירי    נובמבר 1974    דצמבר 1985
8.        אליהו ברק    דצמבר 1985    יולי 1990
9.        משה בר-כוכבא (בריל) (ז"ל)  
    ינואר 1991    נובמבר 1992
10.        יעקב שנצור
    ינואר 1993    דצמבר 1994
11.        אהוד הדר (ז"ל)
    דצמבר 1994    יוני 1996
12.        נחום לוינגר    יוני 1996    ספטמבר 1996
13.        עמוס עוזני
    אוקטובר 1996    אוקטובר 2001
14.        יוסף שניר
    26.12.2001    15.01.2004

15.        יוסף מור (כ-מ"מ)    15.01.2004     23.05.2004 (כמ"מ)
     ----.     יוסף מור (כמנכ"ל)

אישור דירקטוריון כמנכ"ל:
23.05.2004     מודיע על התפטרותו מהרכבת ביום 19.07.2005 , אך חוזר בו מהתפטרותו ביום 31.07.2005 במכתב מנומק אל שר התחבורה. מאושר לו לקבל משכורת מנכ"ל רק עד ליום 19.10.2005 אך נאסר עליו להיכנס אל מתחמי הרכבת.
(ראו לוח ארועים לשנת 2005).
16.     יצחק סרי (כ-מ"מ זמני)     19.07.2005     מכהן באופן זמני כ-מ"מ עד ליום 31.08.2005.  
17.     עופר לינצ'בסקי  
      19.09.2005     מינוי אושר ע"י ועדת רביבי ביום 04.09.2005.

---מכהן עד 10/2007---
18.    יצחק (חקי) הראל
    25.10.2007     מנכ"ל "רכבת-ישראל", מר יצחק (חקי) הראל מודיע על התפטרותו לשר התחבורה מר ישראל כץ לאחר כשנתיים וחצי בתפקידו – 15.02.2010.
            מנכ"ל "רכבת-ישראל", מר יצחק (חקי) הראל יוצא בהודעה רשמית לתקשורת על התפטרותו – 16.02.2010.
            מר הראל פורש מתפקידו לאחר שלושה חודשים, בחודש מאי 2010.
לצפיה ב-'תודה רבה על הרשימה, אביתר.'
תודה רבה על הרשימה, אביתר.
16/02/2010 | 21:51
2
1
את פועלם של מרבית המנכ"לים שברשימה איני מכיר. למעשה, המנכ"ל הראשון ש"חונך" את התעניינותי ברכבת הוא עמוס עוזני. לעוזני זכויות רבות כפורץ דרך, אך כאשר אני לוקח בחשבון באיזו אווירה עבד כל אחד מהמנכ"לים שברשימה, מול איזו תקשורת, מי היו מתנגדיו ומה הספיק לעשות אותו מנכ"ל, אין בלבי ספק: יצחק (חקי) הראל הוא הטוב מכולם. גם בהישגיו וגם בתרבות הניהול שהנהיג ברכבת. בחקי הראל מצוי שילוב נדיר של יכולת להניע תהליכים יחד עם יושרה שאינה מצויה אצל אחרים. יהיה קשה מאוד למצוא מחליף להראל בשיעור קומתו.
לצפיה ב-'אין בליבי ספק שחקי הראל הוא מנכ"ל יחודי ב-'
אין בליבי ספק שחקי הראל הוא מנכ"ל יחודי ב-
16/02/2010 | 22:00
3
בזמננו אך יחד עם זאת הייתי מוסיף מיד לרשימה עוד שניים בסגנון הזה ובראשם האיש שכל מה שאתה רואה כיום זה בזכותו - ואני מתכוון כמובן לעמוס עוזני. מנכ"ל מעולה נוסף הוא יוסי מור. יוסי הוא אדם מדהים ומוכשר, ישר והגון, איש מקצוע שצמח מהרכבת עצמה ואחד מהידענים הגדולים בישראל בתחום יחסי אנוש ועבודה מקצועית.
גם צבי צפרירי משתייך לרשימה זו. מדובר גם במקרה של צפרירי באיש מדהים, ישר הליכות ומאוד צנוע.
המנכ"ל הראשון הוא אחיו של יגאל אלון ז"ל, שהלך לעולמו ביום 29.02.1980.
לצפיה ב-' לא נותר לי אלא להסכים'
לא נותר לי אלא להסכים
17/02/2010 | 03:32
2
אני מניח שאת פירות השינויים שנעשו בתקופתו נראה בשנים הבאות. מצד שני קיימת סכנה שמינוי לא מוצלח במקומו של חקי הראל עלול להחזיר את הרכבת שנים אחורה. ובכל זאת, הירושה שיקבל המנכ"ל הבא בעייתית הרבה פחות ממה שקיבל המנכ"ל הנוכחי, כך שסיכויי ההצלחה די טובים בסה"כ (תרשה לי להיות אופטימי..).

בועז: אתה מוזמן לכתוב כאן גם כמה מילים גם על השיפור הגדול באינטראקציה בין הפורום לרכבת ישראל בתקופה הזאת.
לצפיה ב-'נחמן, לא נחום לוינגר'
נחמן, לא נחום לוינגר
17/02/2010 | 08:08
2
2
לצפיה ב-'תודה. האמת שחסרה לי תמונה שלו: '
תודה. האמת שחסרה לי תמונה שלו:
17/02/2010 | 18:03
2
יש ברשותי תמונות של רוב המנכ"לים. האם אתה מכיר אותו אישית?

האם אתה בטוח ששמו נחמן ולא נחום? משום מה היה נדמה לי נחום ובהחלט יתכן כי אני טועה.

אולי הוא יסכים לתמונה ב-D700 שלי שבינתיים מתמלאת באבק.....
לצפיה ב-'הצדק עימך. הנה מאמר אודות פיטוריו מהרכבת:'
הצדק עימך. הנה מאמר אודות פיטוריו מהרכבת:
17/02/2010 | 20:48
2
האם אתה יודע מה היתה הסיבה לפיטוריו? אני שואל משום שהיו לא מעט שמועות בנדון ורציתי לוודא שרב סרן שמועתי צודק או לא צודק...
הנה המאמר:
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'מיצה את יעדיו= לא רוצה להגיד שהעיפו אותו'
מיצה את יעדיו= לא רוצה להגיד שהעיפו אותו
16/02/2010 | 20:17
1
1
בתקופתו המריאו הקווים לב"ש ולראל"צ ואושר הקו העיירות. כעת כנראה שנראה את העיכובים חוזרים. אלא אם המנכ"ל החדש הוא תושב ב"ש...
לכן לא ברור לי למה מתלהבים ומזילים ריר על תוכנית ל 15 שנה, שבקושי תוכנית של 2.5 שנה מצליחים להוציא אל הפועל

בקשר למהלך עצמו לכץ כנראה רעיונות אחרים, לא מעניין אותו מנכ"ל מקצועי או לקדם את הרכבת..
הוא בטח צריך למלא ג'ובים.

לצפיה ב-'היות ואני מכיר את כל המאטרייה בצורה'
היות ואני מכיר את כל המאטרייה בצורה
16/02/2010 | 22:05
עמוקה ביותר מבפנים, אוכל לומר לך שאיש לא "העיף" את חקי הראל. חקי יכול היה להישאר עד לסוף הקדנצייה בלי שום בעיה.
הוא התפטר מרצונו החופשי ואיש לא הפעיל עליו שום לחץ. מומלץ להכיר את הדברים מבפנים לפני שיוצאים בהכרזות להן אין לך כל בסיס עובדתי. אל תהיה מבין אלה שמאמינים לעיתונאים. עיתונאי הרכבת בישראל אינם יודעים שביעית ממה שאנחנו כאן יודעים. אל תיפול למלכודת העיתונאית. אנשי המדיה על צורותיה השונות אינם יודעים הרבה עובדות חשובות וטוב שכך. אין להם יכולת להגיע לכל המידע הרכבתי ולכן חלק מהם אוהב להמציא סיפורים או להגזים בדברים אחרים...
לצפיה ב-'מאמר: 6 מנכ"לים ב-8 שנים'
מאמר: 6 מנכ"לים ב-8 שנים
16/02/2010 | 16:19
1
3
לצפיה ב-'סוף-סוף מאמר ראוי ונכון ברובו.'
סוף-סוף מאמר ראוי ונכון ברובו.
16/02/2010 | 19:58
1
אעיר רק באשר לסעיף 1: המציאות המתוארת בסעיף זה נכונה חלקית בלבד. חקי הראל אכן הצליח להעביר ממקומם טיפוסים בעייתיים מאוד. חלקם בשכבת הניהול הבכירה. כל אותם תהליכים שהראל כן הצליח להעביר לא היו מתאפשרים לולא סילוקם של אותם טיפוסים.
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 16/2 '
שרשור הכוונה ומודיעין 16/2
15/02/2010 | 23:34
41
1
המשך>>
לצפיה ב-' שורת המידע חוזרת '
שורת המידע חוזרת
15/02/2010 | 22:16
7
1
כבר כמעט שכחנו.... אבל הפורום הוא לא רק דיונים, ויכוחים, שאלות הכוונה ושרשורי יומולדת. יש גם מאמרים, קישורים, אלבומים והמון חומר מעניין, שעד לפני יומיים הסתתר לו בצד שמאל למטה, במקום כמעט בלתי נגיש ובלתי מורגש.

לא עוד! שימו לב לשורה הכחולה פה למעלה - המידע הנוסף חזר למיקומו הטבעי והנכון, וכולכם מוזמנים להיכנס לקישורים, לקרוא במאמרים, לצפות בתמונות ובתוצאות הסקרים ועוד ככל העולה על רוחכם.

אתם מוזמנים להציע קישורים, רעיונות לסקרים או כל חומר מעניין אחר בשרשור הזה.
לצפיה ב-'יפה מאוד.'
יפה מאוד.
16/02/2010 | 20:41
1
1
עכשיו, אחרי שהחזרת לנו את שורת המידע, הנך מוזמן להעלות סקר נחמד...
לצפיה ב-'לבקשתך העליתי סקר חדש'
לבקשתך העליתי סקר חדש
17/02/2010 | 03:40
1
בנושא הקרוב לליבך.
לצפיה ב-' סקר חדש '
סקר חדש
17/02/2010 | 03:42
4
"איזה ציון היית נותן למנכ"ל הרכבת הפורש חקי הראל?"

אתם מוזמנים לענות (פה למעלה) ולהוסיף כאן הערות בנושא.
לצפיה ב-'אני לא עוקב אחר מה שקורה ברכבת'
אני לא עוקב אחר מה שקורה ברכבת
18/02/2010 | 15:34
3
אם תרשמו לי מה ישתנה ומה הוא קידם בתקופת כהונתו לפי זה אני אתן ציון
לצפיה ב-'הרשימה גדולה וארוכה מאוד, אושרי'
הרשימה גדולה וארוכה מאוד, אושרי
18/02/2010 | 16:36
2
אסתפק בהישגיו הבולטים של הראל.
1. החלשה משמעותית של הוועד המיליטנטי וכפועל יוצא: השבת יכולת הניהול לידי ההנהלה, כפי שצריך להיות בכל ארגון מתוקן. אין מדובר בדבר מה בכך.
2. קידום משמעותי של שני פרויקטי תשתיות: קו ראשל"צ מערב והפרויקט הלאומי: הכפלת לוד-ב"ש. ביחס לאחרון, הנ"ל היה כמעט קפוא לחלוטין כשחקי קיבל את ניהולו לידיו. ובכלל: הראל גילה מעורבות אישית בכל פרויקט ופרויקט של הרכבת. הראל רושם לזכותו מספר שיא של הפרדות מפלסיות שנחנכו בשנה החולפת.
3. חתימה על הסכם קיבוצי עם העובדים מול האוצר וע"יכ הרגעת יחסי העבודה המתוחים בארגון. הדבר מתבטא בין היתר בעלייה מרשימה באחוז דיוק הרכבות.
4. החדרת תרבות ניהולית שונה משל קודמיו, המבוססת על יושרה. יושרה זו בלטה בין היתר גם בהצהרותיו לתקשורת: ע"ע מועד סיום A1, החשש מפני דו"ח מבקר בעניין רכש נייד, הבעת תסכול מחוסר היכולת (שאינה באשמתו, אגב) להדביק את הביקוש הגואה לשירותי הרכבת.
5. שקיפות ארגונית ופתיחות שונה מאוד ממה שהכרנו בעבר.
6. רה-ארגון עמוק בשדרת הניהול תוך מלחמה (לא מושלמת, לצערנו) בנורמות פסולות בקרב העובדים וההנהלה.
7. והכי חשוב מבחינתנו כפורום תחבורה ציבורית: שת"פ יוצא דופן, שטרם היה כמותו עם ציבור חובבי הרכבות. שת"פ זה כלל את כל חטיבות הארגון הרלוונטיות כלפינו. קצרה היריעה מלהזכיר את היקפו של שת"פ זה. חקי הראל שווה בהחלט הודעה נפרדת המסכמת את השת"פ עם הפורום.
8. אסתפק ב-7, אך יש עוד.
לצפיה ב-'ועוד הערה קטנה'
ועוד הערה קטנה
18/02/2010 | 17:05
1
הישיגיו של המנכ"ל הושגו תחת שני שרי תחבורה. האחד, חלש ומנודה ע"י ראש הממשלה ושר האוצר שלו. השני: זומם ומחכה לרגע המתאים ע"מ שיוכל לבעוט אותו מחוץ לרכבת.
לצפיה ב-'* הישגיו'
* הישגיו
18/02/2010 | 17:05
לצפיה ב-'טיסת פרידה ממטוסי הדאש-7 של ארקיע '
טיסת פרידה ממטוסי הדאש-7 של ארקיע
15/02/2010 | 22:13
2
1
לקראת השבתתו הקרובה של אחרון מטוסי הדאש-7 בארץ, מתארגנת בפורום השכן קבוצה לטיסת פרידה במטוס.
משך הטיסה - כשעה אחת, כאשר לנו תינתן האופציה לבחור מסלול. עלות: נכון להיום, לפני מו"מ רציני - 370 ש"ח לאדם.
במידה ומספר המעוניינים יהיה גדול - יש סיכוי להוזיל את המחיר.
מי שמעוניין - נא לשרשר הודעה לשרשור הרלוונטי בפורום חובבי תעופה:
http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?For...
לצפיה ב-'האם ידוע לך תאריך ושעת הטיסה?'
האם ידוע לך תאריך ושעת הטיסה?
16/02/2010 | 15:19
1
1
לצפיה ב-'עוד לא סגור כלום.'
עוד לא סגור כלום.
16/02/2010 | 16:28
1
לצפיה ב-'דיווח מיום ברכבת....'
דיווח מיום ברכבת....
15/02/2010 | 19:45
2
1
אני נוסע בקביעות בימי שני בקו כפר סבא- ת"א אוני'. היום כשנסעתי קרו דברים מוזרים מאוד. ראשית, הרכבת שבה אני תמיד נוסע הינה רכבת קומתיים (DD) שעוזבת בשעה 15:40 מכ"ס. הפעם היא הייתה IC3. עזבה בזמן. בהוד השרון בד"כ מפגש רכבות. הפעם לא התקיים. כ-2 דקות מראש-העין עברה רכבת DD לכיוון כ"ס לידנו. בתחנת ראש-העין, אחרי פחות מ-5 מהרכבת הקודמת, עברה עוד רכבת DD לכיוון כ"ס. בפ"ת סגולה לא התקיים מפגש רכבות כמו תמיד. בבני-ברק היה מפגש רכבות כרגיל. הרכבת הגיעה באיחור של 4 דקות (משהו רגיל). מה שמוזר הוא, שקו כ"ס-ת"א בד"כ מאוד מדוייק, ודברים כמו בעיות טכניות, ביטול רכבות וכדומה לא קורים. מה שעוד יותר מוזר, זה שלפני שיצאתי מהבית הדיוק של הרכבות עמד על 100.00% (!!!!!). מישהו יכול להסביר מה קרה או מה יכול היה לקרות?
לצפיה ב-'הסבר אפשרי'
הסבר אפשרי
15/02/2010 | 22:00
1
לצפיה ב-'תודה! זה מסביר הכל!'
תודה! זה מסביר הכל!
15/02/2010 | 22:06
לצפיה ב-'אבסורד בחופשי חודשי הירוק של דן'
אבסורד בחופשי חודשי הירוק של דן
15/02/2010 | 16:09
6
1
התוקף שלו הוא מפ"ת עד נתיבי איילון, בת"א יש לו אזור קטן (אזור יגאל אלון) שנמצא מזרחית לנתיבי איילון וכן נכלל בחודשי חופשי.

מי שנוסע בקו 50 בחלופה של הבוקר (דרך יגאל אלון). מי שיורד קודם למשל ברכבת מרכז יוסיף עוד 5.90 מעבר לחודשי חופשי, לעומת מי שימשיך עוד ויתרחק מפתח תקווה, ויירד למשל ביגאל אלון לא יצטרך להוסיף כלום.
לצפיה ב-'קודם כל, זה לא נכון'
קודם כל, זה לא נכון
15/02/2010 | 18:23
אם אתה נוסע מחוץ לאיזור אתה צריך לשלם, גם אם אתה עולה בתוך האזור ויורד בתוכו.

חוץ מזה, יש פה ושם עוד דוגמאות לכרטיסים שיוצאים מאיזור מסויים וחוזרים אליו

ודבר אחרון - מדובר בדוגמה שולית, של חלופת בוקר שנוסעת רק פעם ביום, ודי קשה לחשוב על מקרים כאלה של "אבסורד"

מילא אם היית אומר שיש כרטיס מנוי שכולל את כל תל אביב ואת כל פתח תקווה אבל לא כולל את בני ברק ורמת גן, אז הייתי מסכים איתך שיש פה איזשהו אבסורד.
לצפיה ב-'חופשי חודשי רק בתנאי "כרטיס נטען" ?'
חופשי חודשי רק בתנאי "כרטיס נטען" ?
15/02/2010 | 20:55
4
הייתי קונה כל חודש חופשי חודשי. עכשיו נהגים דרשו שאוציא כרטיס נטען, טענתי אותו בחופשי חודשי והמכשיר של הנהגים לא קוראים את הכרטיס, ועקב כך שילמתי על נסיעות למרות שכבר שילמתי על החופשי חודשי.
מדוע לא מאפשרים להחזיק נייר חופשי חודשי כמו שהיה כל הזמן ?  מדוע מחייבים להטעין את חופשי חודשי בכרטיס נטען שנראה רק לנהגים ?  הרי זה דומה לשירות עליו שילם הצרכן מראש, ובמקום לקבל קבלה נורמלית הצרכן מקבל חפץ (כרטיס מגנטי) מוסתר שרק נהגים באמצעות גלאי יכולים לראות אם הוא קבלה, יכולים להוריד את מה שהוטען מבלי שהצרכן אפילו מודע לפעולות של הנהגים רק אחרי שמשהו הודפס והצרכן תלוי במזל של תקינות הגלאי כי כאשר הגלאי לא קורא את הכרטיס המגנטי, אז הוא משלם כסף וכדי לקבל החזר הוא צריך לרוץ. וחוץ מזה, שצריך שהצרכן צריך לנסוע לתחנה המרכזית/לקניון מרוחק כדי להוציא את הכרטיס המגנטי המטופש הזה שנדמה שחברת האוטובוסים מתנה את החופשי החודשי בהוצאת כרטיס נטען רק בשביל שיהיו טעויות לרעת הצרכן.
האם זה מותר לחברות האוטובוסים להתנות מכירת חופשי חודשי בכרטיס נטען ?
מאיפה הסמכות בחוק ועל איזה נוהל מדובר ?
לצפיה ב-'קודם כל כרטיס הרב קו הניטען'
קודם כל כרטיס הרב קו הניטען
15/02/2010 | 21:25
3
2
מונפק בהוראת משרד התחבורה, לחברות התח"צ אין שיקול דעת בנושא.

השיקול דעת היחיד שיש לחברות הוא במידת הרוע והנזק שהיא מסבה לנוסעים ובכמות הטעויות והחיובים הכפולים שהחברה מחייבת את הנוסעים בכוונה!!!!
לצפיה ב-'אז מה הפתרון לאזרח הקטן'
אז מה הפתרון לאזרח הקטן
15/02/2010 | 22:35
1
שהיה קונה חופשי חודשי לסידוריו השונים וכעת מחייבים אותו להיות נתון לחיובים הכפולים של חברות האוטובוסים ?
לצפיה ב-'להיות פראיר ולשלם כפול'
להיות פראיר ולשלם כפול
15/02/2010 | 23:17
לצפיה ב-'למה חיוב כפול?'
למה חיוב כפול?
16/02/2010 | 07:54
1
אתה מטעין חופשי חודשי פעם אחת, שומר את הקבלה בארנק לצד הרב קו למקרה של תקלה, וזהו.
לצפיה ב-'שיבושים קשים בתנועת הרכבות'
שיבושים קשים בתנועת הרכבות
15/02/2010 | 15:14
3
עקב חפץ חשוד בין תחנת השלום לההגנה. מדווח לכם מתחנת השלום
לצפיה ב-'הודעת ר"י: עקב חשד של המשטרה לחפץ חשוד'
הודעת ר"י: עקב חשד של המשטרה לחפץ חשוד
15/02/2010 | 15:23
2
בין ת"א ההגנה לת"א השלום, נעצרה זמנית תנועת הרכבות בין ת"א מרכז לתחנת ההגנה, עד לסיום עבודת המשטרה.
שחר וייסמן
דוברות הרכבת
לצפיה ב-'חוזרים לשגרה...'
חוזרים לשגרה...
15/02/2010 | 15:38
לצפיה ב-'הודעת הרכבת: סיום האירוע '
הודעת הרכבת: סיום האירוע
15/02/2010 | 15:49
משטרת ישראל סיימה את בדיקתה ותנועת הרכבות חודשה בין ההגנה וסבידור.
שחר וייסמן
דוברות הרכבת
לצפיה ב-'מדוע אין עדיין זכיין למטרונית בחיפה?'
מדוע אין עדיין זכיין למטרונית בחיפה?
15/02/2010 | 14:16
1
3
בכל הפרסומים היה רשום שעד סוף השנה
יוכרז הזוכה במכרז.
לצפיה ב-'זתומרת עד סוף 2009'
זתומרת עד סוף 2009
15/02/2010 | 14:17
2
לצפיה ב-'תאונת רכבות קטלנית ליד בריסל'
תאונת רכבות קטלנית ליד בריסל
15/02/2010 | 12:16
2
1
בהתנגשות רכבות ליד בריסל כ- 20 הרוגים, תנועת הרכבות במדינה הושבתה
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'שאלה :'
שאלה :
15/02/2010 | 12:19
האם אלו רכבות ישנות?
לפי התמונות מאתר התאונה זה נראה כך.

האם הבטיחות ברכבות בבלגיה טובה?
לצפיה ב-'תאונת רכבות קטלנית ליד בריסל'
תאונת רכבות קטלנית ליד בריסל
16/02/2010 | 17:56
ככל הנראה אחת הרכבות נסעה כנגד אור אדום וזאת הסיבה לתאונה
לגבי הגראפיטי על הרכבות: גם כשהסימנסים היו בתחנת תל אביב דרום מישהו צייר עליהם גראפיטי. אני בטוח שהרכבות בבלגיה הם בטוחות לנסיעה מאחר והם עוברות (כמעט) את כל מערב אירופה
לצפיה ב-'"הארץ" חוגג את ניצחון (?) האוצר על נתניהו'
"הארץ" חוגג את ניצחון (?) האוצר על נתניהו
15/02/2010 | 08:40
53
2
נתניהו בדרך לסגת מרפורמת הכבישים והרכבות: יציג תוכנית מצומצמת "בהתאם ליכולות המשק" המשך>>
נתניהו בדרך לסגת מרפורמת הכבישים והרכבות: יציג תוכנית מצומצמת "בהתאם ליכולות המשק"
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 15/2 '
שרשור הכוונה ומודיעין 15/2
14/02/2010 | 23:31
76
204
המשך>>
לצפיה ב-'רציף אי או שני רציפים - מה עדיף?'
רציף אי או שני רציפים - מה עדיף?
14/02/2010 | 22:58
9
1
האם עדיף לבנות רציף אי שמוזיל את עלויות הבניה ומאפשר מעבר מהיר בין רכבות וחוסך שטח לתחנה או שני רציפים שמבדילים בין כיווני הנסיעה ומונעים בלבול?
לצפיה ב-'ברכבות תחתיות - עדיף רציף אי, ללא ספק.'
ברכבות תחתיות - עדיף רציף אי, ללא ספק.
14/02/2010 | 23:34
3
1
למרות שקיימות מערכות מעולות כמו הרכבת התחתית בפריז שהרציפים בה רובם ככולם רציפי צד, מניסיון - רציף אי נוח יותר לנוסעים.

לגבי רכבת עילית - משום מה העדיפו רציפי צד ברוב הדוגמאות שראיתי. (אולי בגלל הצורך במעבר תחתי/עילי לצורך גישה לרציף, שעלולה לייקר את הבנייה). כאן ניתן לראות דוגמא שונה מיוון (שמזכירה את מסילת האיילון הדרומית הנבנית כעת, מלבד הרציף כמובן).

אשמח כמוך להסבר אפשרי מהמומחים, מדוע נבחרו דווקא רציפים מסוג כזה או אחר בארץ ובעולם.
לצפיה ב-'רציף אי מסוכן בשעות העומס'
רציף אי מסוכן בשעות העומס
15/02/2010 | 22:02
1
בתחנת הרכבת התחתית ANGEL במרכז לונדון היה במשך שנים רבות רציף אי בשנת 1992 שופצה התחנה ובוטל רציף האי מאחר ועומס יתר על הרציף הבודד היה יכול לגרום אסון
גם בתחנת הרכבת התחתית EUSTON היה רציף שכזה ובשנת 1967 הוא חוסל מאחר ונבנה קו ויקטוריה.
בשני המקרים אם היו רציפי האי נשארים במקומם אזי היתה יכולה להיות סכנה שנוסעים רבים יתגודדו על הרציף הצר ויפלו לפסים
לצפיה ב-'לא מדובר כאן על הרוחב כי אם על הטופולוגיה'
לא מדובר כאן על הרוחב כי אם על הטופולוגיה
( לעמוד שלי בתפוז )
16/02/2010 | 09:35
ב-Angel עדיין ניתן לומר שמצוי רציף אי. מדובר אומנם בשני רציפים וביניהם לובי תחתון רחב ידיים. אך מבחינת המיקום יחסית לכיוון הנסיעה, זהו למעשה רציף אי.

לגבי Euston אתה צודק, והורחבה התחנה כך שיש מעבר בין הקווים "חוצה רציף" (cross-platform interchange). ה-Underground השכיל לבנות מעברים כאלה ב-Victoria line גם ב-Oxford Circus וב-Finsbury Park. חבל שכשבנו את ה-Jubilee line עשו בדיוק להיפך והשקיעו בתחנות מפוארות במקום במעברים נוחים.
לצפיה ב-'וואלה אם לא הייתה חישמולת'
וואלה אם לא הייתה חישמולת
15/02/2010 | 22:30
הייתי נשבע שזה בארץ.
לצפיה ב-'לא חושב שיש עדיפות מסויימת..זה תלוי מה צריך'
לא חושב שיש עדיפות מסויימת..זה תלוי מה צריך
15/02/2010 | 17:10
4
אם התחנה היא תחנת שבה צריכים להחליף קווים אז כמובן שרציף אי מתאים יותר, מנגד רציף אי דורש את הטיית המסילות(במידה והן היו צמודות) והרדיוס שנוצר עלול לגרום להגבלת מהירות לרכבות חולפות בנוסף לשטח הנוסף הנדרש להטייה..

ומה בדיוק מבלבל עם כיווני הנסיעה ברציף אי?
לצפיה ב-'ואפילו להפך'
ואפילו להפך
15/02/2010 | 18:04
רציף אי דווקא מאפשר שילוט הרבה הרבה יותר ברור למי שלא בטוח מה הכיוון, והדוגמה הפשוטה לכך היא הרכבת התחתית של פראג שיש בה רציפי אי, והשילוט פשוט גאוני בפשטותו ובהירותו.
לעומת זאת בפריז היה הרבה יותר קשה להבין לאיזה צד צריך ללכת (גם זה עבר אחרי כמה ימים מתחת לאדמה...)
לצפיה ב-'הכי טוב זה שניהם:'
הכי טוב זה שניהם:
15/02/2010 | 19:34
2
מה שמאפשר העלאת והורדת נוסעים משני צדדי הרכבת.
לצפיה ב-'והכי חשוב, וכמו בישראל:'
והכי חשוב, וכמו בישראל:
15/02/2010 | 21:02
1
שתהייה אחידות, שכל התחנות תיראנה אותו דבר, שתהיינה זהiת במראה החזותי שלהן
כמו המחלפים בכבישי ישראל

לצפיה ב-'עכשיו אתה סתם מלכלך.'
עכשיו אתה סתם מלכלך.
16/02/2010 | 07:08
אם יש משהו שאי אפשר להגיד על תחנות רכבת בארץ זה שהן זהות זו לזו. להפך, כמעט לכל תחנה יש עיצוב ארכיטקטוני משלה, דבר מאד לא טריוויאלי אם משווים לתחנות רכבת פרבריות במקומות אחרים (ואחרי הכל, כל רכבת ישראל היא רשת רכבות פרבריות).
לצפיה ב-'המשך הרק"לת להדסה עין כרם שאושר השבוע במחוזית'
המשך הרק"לת להדסה עין כרם שאושר השבוע במחוזית
14/02/2010 | 13:34
13
3
הוא גם של סיטיפס?
(היתה כתבה על האישור ב'כל הזמן').
לצפיה ב-'האם יש לך את הכתבה מצורפת?'
האם יש לך את הכתבה מצורפת?
14/02/2010 | 13:54
3
בעבר היו דיבורים על ההמשך להדסה,
ושאלתי את השאלה בפורום
ולא נענתי...
לצפיה ב-'הכתבה...'
הכתבה...
14/02/2010 | 16:02
2
1
לצפיה ב-'תודה רבה, חדשות מצוינות!'
תודה רבה, חדשות מצוינות!
14/02/2010 | 17:33
1
עכשיו יהיה מעניין לראות איך מתמודדים עם הפרשי הגבהים בין הר הרצל ועין-כרם.
אין ספק שההארכה של הקו לעין-כרם תתרום רבות למס' המשתמשים בקו בעתיד וגם לקמפוס/בית החולים עין כרם שסובל בקביעות ממחסור במקמות חניה.
לצפיה ב-'אם הרחוב צר,איך-'
אם הרחוב צר,איך-
14/02/2010 | 17:56
הם מתכננים להתגבר על הבעיה ולהעביר 2 מסילות כפולות במרכזו?
לצפיה ב-' ר"י מציעה לרכוש ציוד נייד נוסף'
ר"י מציעה לרכוש ציוד נייד נוסף
14/02/2010 | 15:10
1
בתמורה לתחזוקתו ע"י המוכר. לכתבה ב"דה מרקר".
לצפיה ב-'עוד קטרי בובו ודאבל דראק!'
עוד קטרי בובו ודאבל דראק!
14/02/2010 | 15:51
לצפיה ב-'נשמח אם תוכל לסרוק את הכתבה לפורום'
נשמח אם תוכל לסרוק את הכתבה לפורום
14/02/2010 | 15:57
לצפיה ב-'איזה בזבוז , עדיף להאריך את הקו עד קריית יובל'
איזה בזבוז , עדיף להאריך את הקו עד קריית יובל
14/02/2010 | 17:53
2
1
עדיף להאריך את הקו עד לקריית יובל (למרכז המסחרי) או מקסימום עד צומת אורה.
משם ניתן לבצע הסעות (שאטלים) להדסה , ה2 ק"מ~ מצומת אורה להדסה תלולים מפותלים וצריך לחצוב בהר רק בשביל הרכבת. עדיף להסיע בחינם מקריית יובל.
לצפיה ב-'היתרון במערכת הסעת המונים'
היתרון במערכת הסעת המונים
14/02/2010 | 18:01
1
היא העובדה שהיא מגיעה לכל מקום. גם להר, גם מתחת לנהר.

להתחיל לעבור מקו רכבת לקו אוטובוס זה מיותר.
לצפיה ב-'ממש לא. שאטלים אפשר לבטל מהיום למחר'
ממש לא. שאטלים אפשר לבטל מהיום למחר
14/02/2010 | 20:01
1
ההעדפה הברורה של חולי יום (אנשים שמקבלים טיפול בבית החולים אך גרים בביתם) היא לכמה שפחות המתנה, כמה שפחות החלפות אמצעי תחבורה, ואני מבטיח לך שהם יעדיפו קו אוטובוס אחד ישיר גם אם איטי יותר על פני המתנה בקריית יובל שתלוייה מאד באיכות השאטל.

המשך הקו עד לבית החולים יאפשר גישה תכופה שהאוטובוס לא יוכל לתת.

מה גם שעם שלוחה להר הצופים אפשר יהיה לחבר את שתי ההדסות כאשר מה שצריך להוסיף הוא איזה מסוע או מעלית אופקית מתחנת בית הכרם - יד שרה לבית החולים שערי צדק.
לצפיה ב-'אני בטוח שזה יהיה של מוריה'
אני בטוח שזה יהיה של מוריה
14/02/2010 | 19:53
1
1
אני זוכר שקראתי כתבות לפיהן רמת אי האמון של העירייה בסיטיפס הוא כזו שאם יוחלט להאריך את הקו בעתיד העירייה תבצע אותה דרך החברות העירוניות. זה היה בהקשר להארכת הקו להדסה ו(אם לא האריכו אותו כבר) לנווה יעקב.
לצפיה ב-'אני די משוכנע'
אני די משוכנע
14/02/2010 | 20:41
שאם היו נותנים לחברה הכלכלית של ירושלים לבצע את הרקלת היינו מקבלים פרוייקט מוצלח בהרבה. זה לא נאמר מתוך מחמאה למוריה אלא כגנאי לסיטיפס והביצוע העלוב של הפרוייקט...
ככלל, אני נוטה להאמין שלא כל הפרטה ובוודאי שלא כל צורה של הפרטה של פרוייקטים היא בהכרח יתרון.
לצפיה ב-'מצורף כתבה מהאינטרנט'
מצורף כתבה מהאינטרנט
15/02/2010 | 19:43
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'קיימות תרמיות במונה של מוניות?'
קיימות תרמיות במונה של מוניות?
14/02/2010 | 17:09
1
1
נסעתי במונית עכשיו בירושלים

עליתי בתחנה מרכזית בתחנה של אוטובוס 18
דבר ראשון שאל אותי הנהג אם לסוע דרך הרצל או בגין
הוחלט על בגין שהיה פקוק בסוף והבנתי שהייתי צריך דרך הרצל ששם יש נתיבים לתחבורה ציבורית
פשוט אני רגיל דרך בגין אבל לא בשעות אחר הצהריים הטיפה מאוחרות

קיצר המונה התחיל ב 11 ולא היו פקקים עד המנהרה של בגין שם הסתכלתי על המונה והוא הראה 29 שקל
איך זה הגיוני שמתחנה מרכזית עד המנהרה הראשונה של בגין לפני שמגיעים לצומת המרכזית של הקניון המונה יגיע ל 29 שקל

מהקטע הזה ציינתי לנהג שזה מוזר והתחלתי לעקוב אחרי המונה
הנקודת סיום הייתה קריית יובל  ומהקטע הזה היה פקק עד הסוף של בגין שיצאנו מהפקק המונה הגיע ל 35
שהגענו לנקודה הסופית המונה עמד על 42 שקלים הכל בתעריף 1

לא ברור לי איך כל הקטע הראשון של הנסיעה שלא היה פקוק המונה זז מ 11 ל 29
ואז החלק הפקוק של הנסיעה המונה זז מ 29 ל 42

הנהג התחיל להגיד לי שבקטע הראשון בבגין לא היה פקוק אבל הוא נסע מהר אז המונה עלה הרבה
אמרתי לו תעשה לי טובה ולא נכנסתי איתו לדיונים על זה

לפי הרגשתי בקטע בבגין שהוא ראה שפקוק בהמשך הוא איכשהו הקפיץ על המונה בלחיצה והעלה את המחיר בזמן שהסתכלתי מהחלון

ולפי השאלה הראשונה שנכנסתי למונית באיזה דרך לסוע והתשובה השגויה שלי הוא הרשה לעצמו ללכת על הקפצה של המונה

האם קיים כזה דבר שאפשר להעלות מחיר בלחיצה
פעם נדמה לי ראיתי כזה דבר בטלויזיה איך נהגים מקפיצים מחיר ב 10 שקל שהנוסע לא שם לב

מה הניתוח שלכם

הוא גם אמר לי שאני יכול לקחת את הקבלה וללכת לברר או משהו
אבל בסוף הוא לא נתן לי את הקבלה בכלל נזכרתי בזה רק עכשיו


לצפיה ב-'לנהג אין גישה לשינוי המונה, משום שחברות השרות'
לנהג אין גישה לשינוי המונה, משום שחברות השרות
14/02/2010 | 17:38
הם שמשנות את המונה. יתכן, אמנם, שהמונה לא תקין, אך בעקרון, כאמור, הנהג אינו יכול לשנות את המונה.
לגבי קביעת מסלול הנסיעה, דווקא יש לציין זאת "לזכותו", משוםש הוא יכול היה מלכתחילה לקבוע מסלול מסויים, ואז היית בא בטענה שהוא לא התייעץ איתך.
כאשר יש פקקים ומרבית הזמן חולף בעמידה, המונה אינו קופץ כמו בנסיעה רגילה, ולכן נראה לך שהיתה בעיה. אתה עצמך מציין, שהיה פקק והמונה השתנה בסכום מינימלי.

חם בפורומים של תפוז

תחרות מפלצתית עם פרסים שווים במיוחד!
תחרות מפלצתית עם...
משתפים אותנו בסיפורים בדיוניים וזוכים בכרטיסים...
תחרות מפלצתית עם פרסים שווים במיוחד!
תחרות מפלצתית עם...
משתפים אותנו בסיפורים בדיוניים וזוכים בכרטיסים...
אירוח מומחה בפורום בנושא אבטלה
אירוח מומחה בפורום...
ביום ראשון, 13.8, יתקיים אירוח בנושא אבטלה בו...
אירוח מומחה בפורום בנושא אבטלה
אירוח מומחה בפורום...
ביום ראשון, 13.8, יתקיים אירוח בנושא אבטלה בו...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ