לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

לצפיה ב-'לאישור הממשלה: הרכבת המהירה תוקם על ידי חברות'
לאישור הממשלה: הרכבת המהירה תוקם על ידי חברות
25/01/2012 | 19:25
328
18
מתוך כתבה שפורסמה היום בNRG:
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/330/414.html?hp=16&cat=1901
"שר התחבורה ומשרד ראש הממשלה ניסחו הצעה שתובא ביום ראשון להצבעה, לפיה המסילה שאמורה... המשך>>
מתוך כתבה שפורסמה היום בNRG:
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/330/414.html?h...
"שר התחבורה ומשרד ראש הממשלה ניסחו הצעה שתובא ביום ראשון להצבעה, לפיה המסילה שאמורה לחבר בין אילת למרכז תוקם על ידי חברות סיניות המתמחות בפרויקטים מסוג זה".
חמישה חודשים לאחר ששר התשתיות והתחבורה, ישראל כץ, נפגש עם מקבילו הסיני בבייג'ין, תובא ביום ראשון הקרוב לאישור הממשלה הצעת המחליטים להקמת קו הרכבת המהיר לאילת. על פי ההצעה תוואי הרכבת, שצפויה לקצר את הנסיעה מתל אביב לאילת לשעתיים בלבד, יוקם על ידי חברות סיניות המתמחות בפרויקטים מסילתיים, בפרק זמן של כ-6 שנים. עלות הפרויקט כולו מוערכת בכ-10 מיליארד שקל.

נוסח הצעת המחליטים מביא בפני הממשלה שלוש חלופות אפשריות לביצוע הקו לאילת: הקמת המסילה על בסיס הסכם בין ממשלת ישראל לממשלת סין, הקמת המיזם בשיתוף הסקטור הפרטי או הקמת הפרויקט באמצעות מימון ישיר מתקציב המדינה. החלופה המועדפת תוגש לאישור הממשלה בתוך 90 יום.  

השר כץ ציין היום כי החלופה המובילה והמועדפת היא הסינית. הסיבה לכך נעוצה לדבריו בעובדה כי לאורך השנים הוקמו בסין חברות ממשלתיות עם יכולות ביצוע יעילות וגבוהות ביותר. "הניסיון מוכיח שהיכולת המקצועית של החברות הסיניות בבניית מערכות מסילתיות ורשתות תחבורה הינה מהטובות בעולם", אמר כץ.
חיבור בין דרום מזרח אסיה ומערב אירופה

הרכבת לאילת צפויה להגיע למהירות מרבית של עד 300 קמ"ש ותקצר את זמן הנסיעה מתל אביב לאילת לשעתיים בלבד. הפעלת הרכבת תתבסס על מערך מחושמל התואם את תוכנית החישמול של הרכבת המקודמת במסגרת תוכנית נתיבי ישראל.

מעבר לקיצור הנסיעה לאילת, חשיבותו של הפרויקט היא בכך החיבור בין הים האדום לים
התיכון, שיאפשר מעבר של סחורות בין דרום מזרח אסיה ומערב אירופה.

הפרויקט יכלול מסילת ברזל כפולה מצין ועד אילת, באורך של כ-170 קילומטר. תוואי המסלול כולל 63 גשרים, באורך של 4.5 קילומטרים ו-5 מנהרות, באורך כולל של 9.5 קילומטרים. אורך המסילה מתל אביב ועד אילת יהיה 350 קילומטר.
לצפיה ב-'מערכת כריזה '
מערכת כריזה
25/01/2012 | 18:35
17
50
השבוע שמעתי לראשונה מערכת כריזה באוטובוסים של אגד בחיפה, המודיעה בכל תחנה את שם התחנה הבאה והתחנה הנוכחית עם קריינות של אייל גלברג. לדעתי יש חשיבות עצומה לכתיבת השם של התחנה הבאה. לא חייבים מערכת כריזה, אבל כן חייבים לכתוב את שם התחנה בכל האוטובוסים. האם גם באזורכם יש מערכת כזו? בכל החברות? ממתי? עם אותו קריין?
לצפיה ב-'צריך גם מערכת קול וגם תמונה'
צריך גם מערכת קול וגם תמונה
25/01/2012 | 19:21
8
14
זה חיוני ביותר לאנשים שיש להם ליקוי בחוש השמיעה או הראייה!
לצפיה ב-'עוזר גם למי שיש ליקוי בחוש'
עוזר גם למי שיש ליקוי בחוש
25/01/2012 | 19:48
2
7
ההתמצאות
לצפיה ב-'להבדיל מהחושים שהזכרתי קודם, זה ניתן לשיפור..'
להבדיל מהחושים שהזכרתי קודם, זה ניתן לשיפור..
25/01/2012 | 19:57
1
4
לאנשים לקויי-התמצאות היתה מספיקה רק מערכת קול או תמונה.
לצפיה ב-'מערכת קולית יותר חשובה מתמונה, כי מי שיש'
מערכת קולית יותר חשובה מתמונה, כי מי שיש
25/01/2012 | 20:04
8
לו ליקוי שמיעה אבל יש לו חוש התמצאות יכול לראות מתי הוא מגיע לתחנה... מי שלא רואה אין לו אפשרות להתמצא בלי חוש השמיעה...

זה מזכיר לי שנסעתי ברכבת תחתית בבודפשט והיתה כריזה אבל רק בהונגרית, ואת השלטים בתחנות היה קשה לקרוא ממקום מושבי (אם היה לי מושב), אז הדרך שלי להתמצא היתה לספור את התחנות... זה אפשרי ברכבת אבל לא באוטובוס... איך תדע אם האוטובוס עוצר ברמזור או בתחנה?
לצפיה ב-'באגד בתל אביב היה את זה'
באגד בתל אביב היה את זה
25/01/2012 | 21:11
4
11
בקו 171 נתקלתי השבוע לראשונה בכריזה קולית באוטובוס אגד. עוד קודם(לפני כשבועיים) היה קו 274 עם מסך גדול בתוך האוטובוס שבו הייתה רשומה התחנה הקרובה בכתב גדול+זמן הגעה משוער לתחנה.
לצפיה ב-'יש את זה בחלק מהאוטובוסים של '
יש את זה בחלק מהאוטובוסים של
25/01/2012 | 21:27
2
8
אגד ודן במרכז, לא בכולם עדיין.
כמה זה עוזר? לא תמיד זה עובד, לפעמים זה מכריז ולפעמים לא. לפעמים זה מכריז על התחנה הקרובה כשהוא כבר נמצא בא, אז זה מבלבל. לפעמים הוא מכריז על שם מסוים, ועל המסך כתוב שם אחר (כמו ברכבת הקלה בירושלים), שזה מאוד מבלבל.
לפעמים הוא מכריז על תחנות שמוגדרות לא נכון (רחוב איקס פינת וויי, כשהצומת האמיתי הוא רחוק בהרבה וקרוב יותר לתחנה אחרת בכלל), אבל זו כנראה בעיה גדולה יותר, כי זה מופיע גם באתרי האינטרנט, לאחרונה.




בכל מקרה, מעניין איך עובדת הכריזה הזו. איך האוטובוס "יודע" כשהוא עובר תחנה או מתקרב לאחרת? מישהו יודע להסביר?
לצפיה ב-'האיך זה מאוד פשוט, GPS'
האיך זה מאוד פשוט, GPS
25/01/2012 | 23:02
8
לגבי שמות התחנות, המחשב יודע רק מה שהזינו לו...
לצפיה ב-'רוב האוטובוסים של דן כבר מצוידים במערכת'
רוב האוטובוסים של דן כבר מצוידים במערכת
25/01/2012 | 23:37
8
בדרך כלל היא עובדת היטב ומדויק. הכריזה ברורה מאוד. באגד יש פה ושם ואפילו אפשר להבין. בקווים זה קטסטרופה.
לצפיה ב-'כן, גם לי יצא לשמוע את זה בקווי X71 לאחרונה'
כן, גם לי יצא לשמוע את זה בקווי X71 לאחרונה
26/01/2012 | 00:26
9
בחדשים שבהם התקינו גם את השילוטים האלקטרוניים. ההבדל ששמתי לב הוא שהוא אומר את התחנה הבאה ברגע שהאוטובוס יוצא מהתחנה הנוכחית, בעוד בדן, לוקח כמה שניות לכך.
לצפיה ב-'בדן זה עובד למעלה משנה, ברוב האוטובוסים'
בדן זה עובד למעלה משנה, ברוב האוטובוסים
26/01/2012 | 00:02
1
30
עם שילוט וכריזה מפי גיליה שטרן.
לצפיה ב-'בקווים , אגב, זה מחריד'
בקווים , אגב, זה מחריד
26/01/2012 | 00:27
15
זה רק אומר את הכתובת המדוייקת (למשל ויצמן 24), במקום לתת גם שם של רחוב פינתי ו/או אתר מוכר באזור כמו בדן (למשל, עיריית גבעתיים).
לצפיה ב-'וידאו קצר שצילמתי בקו 171 בחולון '
וידאו קצר שצילמתי בקו 171 בחולון
26/01/2012 | 00:33
15
עם מערכת כריזה, באגד הלכו על בטוח עם כרוז זכר

כאן
לצפיה ב-'בירושלים המערכת מותקנת בימים אלה'
בירושלים המערכת מותקנת בימים אלה
26/01/2012 | 00:59
11
בכל האוטובוסים.
לצפיה ב-'איפה-בוס - מה התחנה הבאה'
איפה-בוס - מה התחנה הבאה
26/01/2012 | 01:21
11
בפורום הזה כתבתי שהשקתי מערכת חדשה לאיתור קווי אוטובוס ושיתוף נסיעות. אחת התכונות של המערכת היא שכאשר מפעילים את האפליקציה ומשתפים נסיעה, מציגה האפליקציה בכל רגע את רשימת התחנות, מה היא התחנה הבאה, המרחק אליה וזמן ההגעה אליה.

מכיוון שהאפליקציה מציגה את רשימת כל התחנות, הרי ניתן לדעת מבעוד מועד מתי עומדים להגיע לתחנת היעד ובעוד כמה תחנות מגיעים.

למי שיש איפון או אנדרואיד, שווה לנסות.

תודה

משה
לצפיה ב-'חידוש שילוט התחנות '
חידוש שילוט התחנות
26/01/2012 | 09:15
2
19
אגב זה, הבחנתי השבוע, שסוף כל סוף, כמעט שמונה חודשים אחרי הרה-ארגון (שסופו עוד לא התרחש, טרם הפעלת הפעימה השלישית, ככה שזה גם נראה סיזיפי משהו) - הוחלפו השילוטים שהיו בכתב יד או במדבקות מכוערות בשלטים מחודשים נורמלים - בתחנות כמו קניון עזריאלי (תחנת 60/63 לצפון, 51/60 לדרום ועוד שם), על פרשת דרכים (תחנת 60/61 למזרח). אשתדל לצלם ולהעלות.
לצפיה ב-'הביאו תמונה אתמול'
הביאו תמונה אתמול
26/01/2012 | 09:30
1
10
לצפיה ב-'משום מה, זה לא נראה לי כמו שילוט תחנה'
משום מה, זה לא נראה לי כמו שילוט תחנה
26/01/2012 | 09:46
7
רגילה, אלא של מסוף. הפונט שונה לחלוטין.
לצפיה ב-'נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...'
נסיעה באווטבוס: לא מה שחשבתי...
25/01/2012 | 16:22
8
4
שלום,

קצת רקע על עצמי: אני בן 40, עובד בהייטק, נשוי+3 ובעל 2 רכבים. אתמול, הרכב שלי היה במוסך בכ"ס. בבוקר, ביקשתי מחבר לעבודה שיחכה לי במוסך ויקפיץ אותי לעבודה.

אחה"צ, כאשר רציתי לחזור למוסך - חשבתי פתאום על לקחת אוטובוס...

בפעם החאחרונה שנסעתי באוטובוס היה בשירות הצבאי... (מדי פעם נסעתי ברכבת, אבל לא באוטובוס)

פתאום - זה נראה כל כך לא מציאותי להתרגל לתחבורה הציבורית.

נסעתי מצומת רעננה מרכז לאזה"ת כ"ס, קו 149 של מטרופולין. הרגשתי כמו תייר שלא יודע מה זה השלט העומד בתחנת האוטובוס, המפות על התחנה, כמה זה עולה, אם משלמים לנהג, ומה זה המכשיר המוזר הזה ליד הנהג (מכשיר הגבייה...)

שילמתי 6.60, קיבלתי קבלה, התיישבתי בנוחות, פתחתי מחשב נייד (הרווחתי כמה דקות של עבודה). מרוב התלהבות אפילו ירדתי תחנה מאוחר מדי: לא נורא - הלכתי קצת ברגל.

אז אני לא מתכוון למכור את הרכב שלי, אבל בהחלט אשקול זאת לחיוב להשתמש בתחבורה הציבורית כאלטרנטיבה לעתיד.

לדעתי, חייבים מיתוג נכון של התחבורה הציבורית והתייעלותה. משהו כמו 'חודש חינם' בעידודם של מקומות העבודה.
לצפיה ב-'תודה ששיתפת אותנו בחוויית החזרה לתח"צ.'
תודה ששיתפת אותנו בחוויית החזרה לתח"צ.
25/01/2012 | 17:33
3
מבחינתי, מדובר בתחושות מוכרות היטב למי שאינו עושה שימוש תדיר בתח"צ ובאוטובוסים בפרט. למרות השוני שבין סוגי הנסיעה, אני מאוד מקווה שהדברים שכתבת יגיעו לעיניהם של חיילים רבים ככל האפשר והוריהם.
לצפיה ב-'הבעיה שזה לא המצב המייצג'
הבעיה שזה לא המצב המייצג
25/01/2012 | 17:42
5
למזלך נהנית מתחבורה ציבורית בין שני מקומות שיש קו אוטובוס תדיר המקשר בין שניהם, ומסלולו מהיר יחסית.
אם למשל היית צריך להגיע מצומת רעננה לאזור התעשייה של רעננה, לרחוב מגדיאל בהוד השרון, או לאזור תעשיה עתיר ידע בכפר סבא, היית עושה מרחק דומה בזמן ארוך בהרבה.
חלק גדול מקווי האוטובוס עוד עושים מסלול שנקבע לפני כמה עשורים, והשינויים בהם הם הוספת פיתולים רבים שנוצרו עם השנים, מבלי להתחשב בכבישים ומחלפים חדשים שיכולים לקצר משמעותית את דרכם, ומבלי להיכנס לאזורי תעשיה חדשים. רשת האוטובוסים בארץ צריכה לעבור מתיחת פנים רצינית מאד כדי להוות אלטרנטיבה אמיתית לנסיעה במכונית (אלא אם כן כאמור יש קו מהיר המקשר בין מקום מגוריך למקום עבודתך, מה שלא מתקיים למרבית האנשים).
לצפיה ב-'מוזר שאין כמעט קמפיין לעידוד שימוש בתח"צ'
מוזר שאין כמעט קמפיין לעידוד שימוש בתח"צ
25/01/2012 | 17:51
2
לצפיה ב-'אני אישית משאיר את הרכב בבית'
אני אישית משאיר את הרכב בבית
25/01/2012 | 18:08
1
2
ונוסע בתחבורה ציבורית (לרוב רכבת) ברוב ימי השבוע. לא אכפת לי ואני אפילו שמח ללכת כמה דקות, העיקר לא לנהוג בפקקים ולא להתענות בחיפוש חנייה.

גם כשאני צריך להגיע למרכז ת"א (אני גר בשולי העיר) אני מעדיף אוטובוס אם מתאפשר.

לא שאין מה לשפר בתחבורה הציבורית. מהרבה בחינות המצב רחוק מאד ממשביע רצון.
לצפיה ב-'זה כי במרכז תל אביב אין חניה'
זה כי במרכז תל אביב אין חניה
25/01/2012 | 20:06
1
לצפיה ב-'אם היית מתקדם תחנה אחת קדימה'
אם היית מתקדם תחנה אחת קדימה
25/01/2012 | 20:04
1
כבר לא היית יכול לקחת 149 והיית חייב לקחת 29/39 .  מעניין אם אז היית כל כך נהנה .
לצפיה ב-'לך על זה. ממליץ הבחלט'
לך על זה. ממליץ הבחלט
25/01/2012 | 20:13
2
אתה צפוי לחסוך לא מעט כסף.
מן תכנית חיסכון נחמדה לילדים, שכל מה שנחסך לילדים (או למעשה גם לך) יהיה לכל מיני דברים אחרים.
גם אם יש מכונית ולא נוסעים בה, חוסכים בין היתר הוצאות דלק והוצאות בלאי.
עוד לגבי מקומות עבודה ונסיעה אליהם באוטובוס, שכתבת; כאשר מקום עבודה משלם על דמי נסיעה זה מכסה, לרב על נסיעה באוטובוס. ברכב פרטי זה לא מכסה.

כמו, שכתבת השכלת להשתמש במחשב, שאת זה לא ניתן לבצע בנהיגה. אני באופן אישי קורא בנסיעה באוטובוס.

לצפיה ב-''
26/01/2012 | 00:48
2
לצפיה ב-'מערכת "איפה-בוס" לאיתור קווי אוטובוס'
מערכת "איפה-בוס" לאיתור קווי אוטובוס
25/01/2012 | 13:28
74
30
לאחרונה השקתי מערכת חדשה המאפשרת לאתר קווי אוטובוס המגיעים כמעט לכל יעד בארץ. בהזנת היעד המבוקש, מציגה המערכת את כל קווי האוטובוס המגיעים ליעד ואת מרחק התחנה הקרובה מהמקום בו ניצבים בזמן החיפוש. המערכת מבוססת על שיתוף מידע ונסיעות בזמן אמת. במידה שמשתפים נסיעות בזמן אמת, יכולים לראות המשתמשים האחרים... המשך>>
לאחרונה השקתי מערכת חדשה המאפשרת לאתר קווי אוטובוס המגיעים כמעט לכל יעד בארץ. בהזנת היעד המבוקש, מציגה המערכת את כל קווי האוטובוס המגיעים ליעד ואת מרחק התחנה הקרובה מהמקום בו ניצבים בזמן החיפוש. המערכת מבוססת על שיתוף מידע ונסיעות בזמן אמת. במידה שמשתפים נסיעות בזמן אמת, יכולים לראות המשתמשים האחרים את מיקום האטובוס על מפה בכל רגע ורגע. בכדי לקבל תחושה מה רואים המשתמשים בזמן שיתוף נסיעה ניתן להקיש על הקישור הבא המציג נסיעה במסלול אמיתי של קו 89 של חברת דן מחולון לעתידים בתל אביב.

http://m.efobus.com/WhereBus/2.2/RouteMap.html?sha...

המערכת זמינה להורדה בחינם כמובן לטלפונים מסוג איפון וכאלה שהם מבוססי מערכת אנדרואיד - כל שצריך לעשות הוא לחפש "איפה-בוס" בחנות של אפל או במרקט של גוגל.

אתם מוזמנים לדף הפייסבוק של המערכת ב: http://www.facebook.com/efobus

תהנו
לצפיה ב-' מסמך נדיר: הטראמים בחוצותיה של קייב'
מסמך נדיר: הטראמים בחוצותיה של קייב
25/01/2012 | 01:19
3
4
לקראת צאתו לאור של ספר חדש - "Trams on the streets of Kiev" המספר את סיפורה של הרכבת הקלה הראשונה באימפריה הרוסית, הופק גם סרט קצר המביא לראשונה צילומים נדירים ביותר של רחובות קייב מסוף המאה ה-19 ועד אמצע המאה ה- 20. בסרט המדהים אפשר לראות את הכלים המסילתיים הראשונים - קרונות ה"קונקה" המונעים ע"י סוסים - אבותיהם של הטראמים, הטראמים הראשונים, ביניהם מכונות של SIEMENS ואפילו MAN! גם טרוליבוסים ראשונים ואוטובוסים משנות ה- 20 של המאה ה-20 יש שם. גם הפוניקולור המפורסם של קייב מופיע בסרט. אותו פוניקולור שמבחינה טכניתדומה מאוד לכרמלית שלנו וכל זה בליווי פס קול אותנטי ויפהפה!

צפיה מהנה!
לצפיה ב-''
25/01/2012 | 10:14
כך נראה התהליך הטבעי של התפתחות התחבורה בערי אירופה...
לצפיה ב-'Thanks David, and..'
Thanks David, and..
25/01/2012 | 12:17
1
may I take the opportunity to thank you not only for that, but for the whole range of stuff from Russia and former USSR

Here in the UK, there is scant info about the USSR and ex USSR countries- I think it is an issue of language barrier, and the fact that much of this world was simply 'not accessible' to people from the West till the 90s.

So, I enjoy,and very much appreciate, the opportunity links like this allow me- to see at least something of a world I know very little about.

regards

Yoram
לצפיה ב-'בכיף!'
בכיף!
25/01/2012 | 13:14
1
לצפיה ב-'מבוא להכרת ה-TBM'
מבוא להכרת ה-TBM
24/01/2012 | 23:54
93
398
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים...
המשך>>
הכרת ה-TBM - באמת נראה לכם?
במסגרת ניסיונותיי הנואשים להבין את אופן פעולתו של הקומפלקס המפלצתי שנולד וגדל בלטרון, התארחתי היום אצל מנהל הקו לעוד שיעור מעשי. השיעור כלל טיפוס על האנייה הענקית, שוטטות בשביליה ואימוני זחילה למתקדמים בנבכי המפלצת. את השיעור סיימתי מלא התפעלות ורשמים, שכן לא בכל יום נופלת בידך ההזדמנות להימצא בכלי הנדסי מרשים כל כך. כשסיימתי את פרק ההתפעלות והרשמים, נותרתי עם התסכול. כן, ככה זה כשמנסים להבין בבת אחת דבר כה גדול ומורכב.
כשגבר התסכול קראתי לעזרתי את משפטיהם החכמים והמנחמים של קהלת וסוקרטס על מחירה הכואב של הידיעה. מה אומר? שני החבר'ה האלה ידעו כבר לפני שנים רבות שעם תסכול לא ניתן לפתוח שרשור תשתיות בפורום תח"צ

אז יאללה, נצא לדרך עם שרשור פיצוי לששת קוראיי הנאמנים.
בתמונה: מכונת הכרייה באתר בלטרון. אם חשבתם שזהו אורכה הכולל של המכונה, טעיתם. חסרות שתי עגלות זנב נגררות להשלמה. אלו תורכבנה רק לאחר תחילת הכרייה. יש לכם שלוש תמונות עד לפתרון, לנסות ולנחש מדוע. לא תאמינו כשתקראו!
לצפיה ב-'שרשור הכוונה ומודיעין 25/1'
שרשור הכוונה ומודיעין 25/1
24/01/2012 | 23:53
46
29
המשך>>
לצפיה ב-'תמונה בודדת ללילה טוב מ-2006: '
תמונה בודדת ללילה טוב מ-2006:
24/01/2012 | 22:14
4
9
תמונה המזכירה לנו שבשנה האחרונה הגיעו עד כה 37 קרונות דאבל-דק במדוייק והיד נטויה.
התמונה צולמה על-ידי בנמל אשדוד ואי לכך אין עליה שום זכויות יוצרים כרגיל.
לילה טוב מלשכת תיעוד הסטטיסטיקה לציוד נייד בעיר הקודש....
אביה.
לצפיה ב-'אביתר תמונה מקסימה ...'
אביתר תמונה מקסימה ...
25/01/2012 | 00:01
6
ידוע לך במקרה מדוע בקרון הנכים בקרונות ה- DD העלייה לקרון
היא בעזרת 2 מדרגות ולא מעלון חשמלי מותקן בקרון ?

האם במוסכי ההרכבה בארץ [דוגמת דימונה] ניתן להוסיף מתקן כזה ?

תודה !
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-' - היום בבוקר לוד'
- היום בבוקר לוד
25/01/2012 | 17:26
2
8
לצפיה ב-'תודה ! ה- G26 נראה הרבה יותר מרשים מהיורו4000'
תודה ! ה- G26 נראה הרבה יותר מרשים מהיורו4000
25/01/2012 | 19:55
1
3
יש בקטרים אמריקאים פוזה שאין בקטרים אירופאיים....
תמונה יפיפייה ! רב תודות !
אביתר.
לצפיה ב-' '
26/01/2012 | 02:18
לצפיה ב-'חייל קיבל שעה ביציאה! '
חייל קיבל שעה ביציאה!
24/01/2012 | 13:07
15
5
בשם הפורום כולו אני מרכין ראש בתדהמה וצער וקופץ אגרופיי בזעם לנוכח העוול הנורא שנעשה לחייל בצבא ההגנה לישראל, אשר נענש בשעה ביציאה לאחר שאחר בשעה וחצי ביום "אסון הרכבות הגדול" אתמול. זאת בניגוד להוראת סגן הרמטכ"ל שלא להעניש את המאחרים.

שמו של החייל ופרטי המקרה, כפי שנמסרו מפי הוריו האובייקטיבים, שמורים אצל חברת הכנסת החרוצה מירי רגב יחד עם סיפורים מסמרי שיער אחרים, כולל על מפקדים שאיימו על חיילים שייענשו אם ייאחרו בעתיד! אשרינו שיש לנו בכנסת נציגים כמו רגב, שיידעו להקים קול צעקה גדול.
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'כדאי שחברי הפורום ידעו דבר בקשר לח"כ רגב'
כדאי שחברי הפורום ידעו דבר בקשר לח"כ רגב
24/01/2012 | 13:59
5
1
מירי רגב מתמודדת מול השר כץ על תפקיד יו"ר מזכירות הליכוד. ע"פ ההערכות, סיכוייה לזכות בתפקיד קלושים. יודעי דבר יודעים לספר באחרונה על חליפת דברים עסיסיים בין השר לחברת הכנסת. עד כדי עסיסיים, שלצערי לא ניתן לפרסמם אפילו בפורום שלנו.

ובקשר לידיעה: אכן מדובר באסון גדול שרק הנסיעה באוטובוס יכולה להשתוות לו...
לצפיה ב-'* עד כדי כך'
* עד כדי כך
24/01/2012 | 14:00
לצפיה ב-'וזה עדיין לא אומר שזה לא נכון.'
וזה עדיין לא אומר שזה לא נכון.
24/01/2012 | 14:28
1
היא פשוט, ע"פ הגדרתך, מתעלת מקרה זה לעתידה הפוליטי.
לצפיה ב-'לפחות היא בחמישיה הפותחת '
לפחות היא בחמישיה הפותחת
24/01/2012 | 14:52
לצפיה ב-'זאת לא "חברת הכנסת מירי רגב בשבילכם" ?'
זאת לא "חברת הכנסת מירי רגב בשבילכם" ?
24/01/2012 | 18:16
1
ממש היפוך עמדות מה"תאכלו עוגות" שלה בקיץ, וממש "הקדימה תרופה למכה" בכך שהיא נגררת אחרי הגל התקשורתי.

מה שחסר בארץ זה לא פוליטיקיאים שרוכבים על הנושא העדכני, אלא "ממשלת צללים" מאורגנת שבה לכל שר בממשלה יש "צל" אופוזיציוני שנמצא בקשר ישיר עם המשרד אותו הוא מלווה. בקונסטלציה הנוכחית שר הצללים המושלם לתחבורה או צבא הוא שאול מופז, אבל קולו לא נשמע בעניין, במיוחד לא מראש.

כרגע נראה שזה די הצליח, אבל האם זה בגלל שהרכבת היתה הגורם היחיד שהסיע דרומה מצפון לגוש דן? נראה מוזר שקו שבא פעם בשעה היה יכול להיות העורק הראשי של התנועה הצבאית דרומה בימי א'.

אבל אל תחגגו את הניצחון הזה - השלב הבא הוא שדורשי רעתה של רכבת ישראל ידרשו ללמוד את הלקח מהחיילים ולחסוך למדינה כסף על חשבון פיתוח הרכבת.

לצפיה ב-'מופז דווקא השתתף בחגיגת הפופוליזם'
מופז דווקא השתתף בחגיגת הפופוליזם
24/01/2012 | 22:23
טוב, יש לו פריימריז...
לצפיה ב-'איזה סופרלטיבים!'
איזה סופרלטיבים!
24/01/2012 | 17:42
5
1
בחיי, אני באמת מבינה ללבם של החיילים, כי גם אני הייתי עד לא מזמן חיילת- אבל "מרכין ראש" ו"סיפורים מסמרי שיער"- בחיאת, זה די מביך בעיני.

נגד מפקד שהשאיר שעה ביציאה אפשר להגיש תלונה חיצונית.
לצפיה ב-'ואגב, רק אני שמתי לב לכותרת המגוחכת?'
ואגב, רק אני שמתי לב לכותרת המגוחכת?
24/01/2012 | 18:10
1
אין *שום* סיכוי שחייל שאיחר בכמה שעות לבסיס חטף ריתוק או כלא. אפילו חלק מהחיילים שנשפטים על נפקדות לא תמיד עפים לכלא, אז על איחור של כמה שעות? נו, די. באמת.

מה גם שבגוף הכתבה לא נאמר כלום על עונשי מאסר.

בקיצור, די לסמוך על טמקא. אתר די מזופת.
לצפיה ב-''
24/01/2012 | 19:38
לצפיה ב-'סביר שדבריו של פותח השרשור היו אירוניים...'
סביר שדבריו של פותח השרשור היו אירוניים...
24/01/2012 | 20:13
2
סוג של פארודיה על הדיווחים בתקשורת ובכנסת.
לצפיה ב-'אופס! אני לא מבריקה בציניות...'
אופס! אני לא מבריקה בציניות...
25/01/2012 | 10:40
לצפיה ב-'אכן בציניות. הדיווחים עצמם הם די פארודיה'
אכן בציניות. הדיווחים עצמם הם די פארודיה
25/01/2012 | 12:52
לצפיה ב-'וזאת הסיבה שמעולם לא מימשתי את זכות הבחירה'
וזאת הסיבה שמעולם לא מימשתי את זכות הבחירה
24/01/2012 | 18:51
1
שלי.

יש רגעים שפשוט בא לי להוציא את האנשים האלו אל מחוץ לחוק.
לצפיה ב-'ומנגד...'
ומנגד...
24/01/2012 | 19:40
1
1
"רכבת צפופה עד אימה שבה קשישים, נשים בהריון וסתם אנשי עסקים בדרך למשרד יושבים במעבר ונדחסים בין צ'ימידנים - זה בדיוק מה שמשגר את האזרחים בחזרה לרכב הפרטי, אל הפקקים, התאונות הקטלניות, זיהום האוויר ומחירי הדלק המאמירים. למה המדינה לא משקיעה ברכבת כמו שהיא משקיעה במחלפים?"
אביב לביא, mako

ועוד פסקה מהמאמר שהייתי רוצה להדגיש:

"כבר לפני כמה שנים הגיעו ברכבת למסקנה שהסיוט שמתרחש בקרונות ביום ראשון בבוקר לא יכול להימשך. הפתרון הראשון שעלה על השולחן, ואף זכה לתמיכת קצינים בכירים בהווה ולשעבר, היה דחיית שעת ההגעה של חיילים לבסיסים המרוחקים. לפי המתווה הזה החיילים היו ממשיכים לנסוע ברכבת, אבל אחרי שעות העומס, ומגיעים מאוחר יותר לבסיס מתוך הנחה שממילא יום ראשון הוא יום אבוד למחצה. הצבא, מסיבותיו שלו, התנגד, וכך נולד פרויקט האוטובוסים שיצא אתמול לדרך בהמולה רבה."
לצפיה ב-' + + לאביב לביא.'
+ + לאביב לביא.
24/01/2012 | 19:58
1
ישנם לא מעט משפטים במאמרו הכל-כך נכון של לביא, שבעיניי ראוי להדגישם.
לצפיה ב-'עדכונים והודעות'
עדכונים והודעות
24/01/2012 | 00:35
52
17
המשך>>
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 24/1 '
שרשור הכוונה ומודיעין 24/1
24/01/2012 | 00:32
87
7
המשך>>
לצפיה ב-' ארץ נהדרת חוזרת מהחופשה'
ארץ נהדרת חוזרת מהחופשה
( לעמוד שלי בתפוז )
23/01/2012 | 15:46
1
תוכנית הסאטירה הפופולרית ביותר בישראל - ארץ נהדרת - חוזרת אלינו ממש הערב
האם העונה התשיעית תצליח להצחיק אותנו כמו הקודמות האם נצליח בכלל להסתדר בלי אסי כהן
בואו להתרגש, להיקרע מצחוק ולשתף בדמויות ובקטעים האהובים עליכם בפורום שילווה אותנו לאורך כל העונה -
http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumPage.aspx?f...
לצפיה ב-'הנוסעים חוטפים קנסות בגלל תקלות במערכת הכרטוס'
הנוסעים חוטפים קנסות בגלל תקלות במערכת הכרטוס
23/01/2012 | 01:15
36
7
חודש וחצי אחרי ש"סיטיפס" החלה לגבות תשלום עבור הנסיעה ברכבת הקלה בירושלים, הצטברו עשרות תלונות של נוסעים שנקנסו ב-180 שקל בשל תקלות שונות במכשירי הכרטוס. ח"כ אורי מקלב מתכוון להגיש תביעות נגד פקחים

nrgמעריב
לצפיה ב-'תראו את מי מייצג מקלב ואז תבינו...'
תראו את מי מייצג מקלב ואז תבינו...
23/01/2012 | 10:04
11
1
כרגיל החרדים והחרד"לים לא רוצים לשלם ומהלכים אימים על הפקחים, שסה"כ עושים את עבודתם. תקלות קורות והן יתמעטו עם הזמן. אני בעצמי הבחנתי לפחות פעמיים שהפקחים ויתרו לאנשים(למרות שלא הייהת שום תקלה במערכת הכרטוס) ורק אמרו להם לתקף את הכרטיסים שברשותם. שיתחילו להכיר בחוקים של המדינה לפני שהם תובעים משהו.
לצפיה ב-'ידעתי שיהיה משהו שיגיב כמוך.'
ידעתי שיהיה משהו שיגיב כמוך.
23/01/2012 | 10:30
2
כאחד שנוסע יום יום ברכבת. יש פקחים שויתרו, אבל יש שלא ויתרו. ויום יום יש תקלות במכונות למכירת הכרטיסים. כמו למשל, שהיא לא רוצה לקבל את השטר או שנגמר לה העודף וכו. אנשים רצים ממכונה למכונה ובנתיים חולפים להם רכבות. בסוף הם עולים בלי לשלם ועולה פקח, יש שאומרים להם לרדת בתחנה הקרובה ולשלם ויש שמקבלים קנס.
לצפיה ב-'מנסיוני, לפחות חצי מהמכונות לא עובדות'
מנסיוני, לפחות חצי מהמכונות לא עובדות
23/01/2012 | 12:19
1
ונראה שאף אחד לא ממהר לתקן. אנשים נאלצים לחצות את המסילה כדי לשלם על כרטיס תוך סיכון חיים, וזה במקרה הטוב (כלומר שהמכונה בצד השני עובדת). הבעיה חוצה מגזרים ואין לה שום קשר לחרדיותו של הח"כ.
לצפיה ב-''
23/01/2012 | 21:40
1
לצפיה ב-'כרטיס הרב-קו הוא חוקי '
כרטיס הרב-קו הוא חוקי
23/01/2012 | 12:23
7
לא

פעילותו של כרטיס הרב-קו איננה מוסדרת בשום חוק או בחקיקת משנה, גם אין שום נוהל מסודר לתפעולו של כרטיס הרב-קו, לכן הכפייה על משתמשי התח"צ להשתמש בכרטיס הרב-קו איננה חוקית
לצפיה ב-'בהצלחה בבג"ץ'
בהצלחה בבג"ץ
23/01/2012 | 12:25
לצפיה ב-''
23/01/2012 | 18:40
2
לצפיה ב-'מה שתגיד.'
מה שתגיד.
23/01/2012 | 21:41
4
1
לצפיה ב-'זה לא אני, זו הלשכה המשפטית של משרד התחבורה..'
זה לא אני, זו הלשכה המשפטית של משרד התחבורה..
23/01/2012 | 21:48
3
לצפיה ב-'שיטפלו בזה'
שיטפלו בזה
24/01/2012 | 01:26
2
1
לצפיה ב-'לטענת הלשכה המשפטית של משרד התחבורה'
לטענת הלשכה המשפטית של משרד התחבורה
24/01/2012 | 04:29
1
הנושא נמצא בטיפול מול משרד המשפטים ואמור להיפתר בשבועות הקרובים. אבל לך תדע האם הם באמת מעוניינים לטפל בנושא או שהם מעוניינים לנפנף את הפונים...
לצפיה ב-'לנפנף את הפונים'
לנפנף את הפונים
24/01/2012 | 17:08
1
לצפיה ב-'ברכבת הקלה מודים בתקלה אך קונסים נוסעים'
ברכבת הקלה מודים בתקלה אך קונסים נוסעים
23/01/2012 | 12:24
21
1
לטענת הנוסעים, פקחים ליגלגו עליהם לאחר שכרטיס ה"רב קו" המשולב שרכשו באוטובוסים לא עבד כהלכה. החברה המפעילה: התלונות ייבדקו

הארץ

גם אני נתקלתי בבעיה דומה. באחת התחנות עלתה אישה שלא הצליחה לקתף את הרב-קו שלה ברק"ל. היא שאלה אותי למה זה לא עובד, והתברר שהיא מילאה את הכרטיס באוטובוס. הבנתי שהבעיה היא שהקוד שהנהג הכניס לא היה נכון, למרות שהיא עשתה את זה הרבה אחרי שנכנסו הקודים החדשים. היא גם הראתה לי את הקבלה מהנהג ואכן הקוד היה 2 ולא 62 כנדרש. אני חושב שזה פשוט ביזיון שחודשיים אחרי שהקוד שונה נהגים ממשיכים למכור קוד שלא עובד ברכבת הקלה. למזלה של אותה נוסעת לא עלו פקחים בנסיעה ההיא.
לצפיה ב-'לפי מה שהבנתי'
לפי מה שהבנתי
23/01/2012 | 12:46
אם אתה עולה לרכבת, ומציג את הקבלה של קוד 2, אז המבקרים מאשרים זאת
לצפיה ב-'תקלות אנושיות קורות'
תקלות אנושיות קורות
23/01/2012 | 17:24
19
אי אפשר לבוא בתלונה לאגד על זה שנהג אחד נתן בטעות כרטיסייה לא מתאימה פעם אחת. תקלות אנושיות כאלו תמיד ייקרו, ואין דרך למנוע אותן לחלוטין.

הבעיה היא במערכת הגדולה. למה לא היה אפשר שסיטיפס יקבלו גם את קוד 2, לפחות לתקופה מוגבלת? למה אגד לא מתכנתים את המכונות שלהם שלא יוכלו למכור כרטיסיות קוד 2 בירושלים? למה לא הסבירו לציבור באופן יותר ברור על הקודים השונים (זה היה חוסך את הרבה מהבלגן של הימים הראשונים)?

אבל הרושם הוא שעיקר הבלבול והתקלות היו רק בימים הראשונים, ומקלב היה צריך להבין שחלק גדול מהתקלות הוא אופייני לתקופת מעבר, והעניינים מטבעם ייפתרו בעצמם.

לצפיה ב-'זו לא תקלה אנושית, זה טמטום'
זו לא תקלה אנושית, זה טמטום
23/01/2012 | 21:52
18
ממדרגה ראשונה. הטמטום הראשון הוא שלא הצליחו להתאים את קוד 2 לרכבת - עניין תכנותי פעוט.
הטמטום השני הוא שגם כאשר כבר המציאו קוד חדש - לא ביטלו במודולים של אגד את קוד 2 שאם אני לא טועה עדיין מופיע ראשון, מה שגורם לטעויות של הנהגים.
אני יכול לרשום פה מגילה שלמה של טעויות וחוסר תכנון מטומטמים בכל הקשור לזה.

אני אישית נוסע ברכבת יום-יום. אימצתי מנהג לעמוד בתחנות תמיד ליד מכונות הכירטוס ולהסייע בידי הנוסעים הרבים המתקשים בתפעולן. חלק גדול מהקושי נוסע מהמכונות עצמן. נראה בבירור שאלגוריתם מתן העודף שלהן נוקשה מאוד והן לא ששות להחזיר עודף בהפרשים גדולים. לפחות ב- 50% מהמקרים(!!!) אני מוצא בתחנות העמוסות יותר מכונות שלא רק שלא מחזירות עודף, גם לא מוכנות לקבל כסף בכלל, גם לא סכום מדוייק. בנוסף, מכונות רבות עובדות מאוד לאט, נתקעות ומגיבות בדיליי של 10 שניות על כל לחיצה, מה שגורם לתורים ארוכים, גורם לאנשים לקפוץ מרציף לרציף בצורה מסוכנת ועוד בעיות רבות אחרות.

לצפיה ב-' ועוד '
ועוד
23/01/2012 | 22:03
2
משרד התחבורה חייב להתערב. הביזיון הזה לא יכול להימשך.
לצפיה ב-'מיידית!!! '
מיידית!!!
24/01/2012 | 11:32
1
אני מאמין שהד תקשורתי יציף במהרה את הבעיות ויכריח את משרד התחבורה להתערב ואת סיטיפס להפסיק להתלהב.
לצפיה ב-'מהתקשורת התל אביבית?'
מהתקשורת התל אביבית?
24/01/2012 | 16:52
הצחקתם אותם, ירושלים זה רחוק בשבילם וזה גם לא מספיק צהוב...

עכשיו מה ששולט זה שחיילים לא יכולים לעלות ברכבת ביום ראשון בבוקר.
לצפיה ב-'נסעתי ברכבת לראשונה לא מכבר'
נסעתי ברכבת לראשונה לא מכבר
24/01/2012 | 10:48
1
ואני יכול להעיד שהסתבכתי קשות עם המכונה, וגם הנוסעת שהייתה איתי כך. לא שהייתה בעייה במכונה, פשוט הממשק לא ברור.

הנקודה החיובית היא שנוסעים (שכנראה מתורגלים בזה) נחלצו לעזרתנו מייד.
לצפיה ב-'דווקא עם הממשק אין שום בעיה.'
דווקא עם הממשק אין שום בעיה.
24/01/2012 | 16:08
1
הוא ברור דיו. הבעיה היא עם הלוגיקה.
לצפיה ב-'דוד, פנה לקרן נויבך ולתקשורת מהר!!'
דוד, פנה לקרן נויבך ולתקשורת מהר!!
24/01/2012 | 11:29
2
קרן נויבך בתוכניתה היומית ברשת ב' כל בוקר מתייחסת מאוד לדברים שרגישים לציבור ולחוסר צדק, אני מאמין שפנייה לתוכניתה תביא להצפת העניין בציבור ולתגובתה הנדרשת של סיטיפס.
לצפיה ב-'הייתי פונה ליהיה בסדר בגלי צה"ל.'
הייתי פונה ליהיה בסדר בגלי צה"ל.
24/01/2012 | 16:53
1
הם קצת יותר מעצבנים את הגופים השונים שזה שהם מוציאים אותם אדיוטים כל פעם מחדש, הם לא עדינים כמו קרן נוייבך.
לצפיה ב-'הם הרבה יותר רציניים מקרן נויבך הפופוליסטית'
הם הרבה יותר רציניים מקרן נויבך הפופוליסטית
24/01/2012 | 22:58
2
לצפיה ב-'בתחילת העבודה מופיעה'
בתחילת העבודה מופיעה
24/01/2012 | 16:22
9
לכל הנהגים באגד הודעה על צג מכשיר הכירטוס שמזכירה לא להטעין קוד 2 בירושלים.
לצפיה ב-'אהא והנהגים גם שמים לב לזה.'
אהא והנהגים גם שמים לב לזה.
24/01/2012 | 16:31
8
1
למה פשוט לא לבטל את קוד 2 או לעשות שלא יופיע ראשון?
לצפיה ב-'כי קוד 2 משמש במקומות אחרים בארץ וכי '
כי קוד 2 משמש במקומות אחרים בארץ וכי
24/01/2012 | 19:05
7
1
הספרה 2 קטנה מ 62.
בסה"כ נידרשת תשומת לב של הנהגים. באיזור גוש דן הנהגים היו מטעינים כרטיסיות בקוד 41  במקום 42 בטעות עד שהתרגלו.
לצפיה ב-'טוב... איפה יש עוד קוד 2?'
טוב... איפה יש עוד קוד 2?
24/01/2012 | 20:03
3
8
לצפיה ב-'בחיפה, לא?'
בחיפה, לא?
25/01/2012 | 12:38
1
1
לצפיה ב-'בחיפה זה קוד 2 עם מעבר.'
בחיפה זה קוד 2 עם מעבר.
25/01/2012 | 23:43
3
לצפיה ב-'לדוגמה'
לדוגמה
25/01/2012 | 17:48
4
בקווי רחובות-נס ציונה ובקווי נס ציונה-ראשל"צ בוודאות.
לצפיה ב-'מצטער אבל '
מצטער אבל
25/01/2012 | 00:05
2
2
לצפיה ב-'לא הבנתי מדוע הורדת'
לא הבנתי מדוע הורדת
25/01/2012 | 00:56
1
את התשובה.
לצפיה ב-'מה הורדתי?'
מה הורדתי?
25/01/2012 | 15:58
1
לצפיה ב-'האם פקחים מקבלים בונוס על קנסות?'
האם פקחים מקבלים בונוס על קנסות?
23/01/2012 | 18:52
היות וסיטיפס היא חברה פרטית, לא מן הנמנע שיש עידוד לחלוקת קנסות. מעניין איך מכווינים את הפקחים לעבוד.
לצפיה ב-'"סטודנטים, הקופה סגורה?! שלמו מחיר מלא!!!"'
"סטודנטים, הקופה סגורה?! שלמו מחיר מלא!!!"
23/01/2012 | 00:50
17
7
"כתבה" שראוייה להתפרסם בעיתונות: הערב נכנסתי לתחנת עכו עם רב-קו המוגדר כפרופיל "סטודנט מורחב", הקופה הייתה סגורה - אין 50% הנחה (הכרטיסומט נותן מחיר מלא לכיוון אחד ו-33% הנחה להלוך ושוב), לאחר טלפונים עם מודיעין הרכבת וייעוץ עם מנהל התחנה סוכם שאני מוציא מהכרטיסומט כרטיס של אזרח ותיק, אך זה היה כרוך עם ויכוח לא נעים עם הפקח ברכבת (הוא עוד היה בטוח בעצמו שלסטודנטים לא מגיע בכלל הנחה בנסיעה בודדת), הוא רק ויתר לי כשדיברתי על מנהל התחנה!

מצורף בזה ציטוט מאתר הרכבת (שפקחי הרכבת לא מעודכנים עליו):

"הנחה לסטודנטים - בהצגת כרטיס אוטובוס סמסטיריאלי/שנתי  

סטודנטים זכאים להנחה של 50% ברכישת כרטיס רגיל וכרטיסיות, בהצגת כרטיס אוטובוס סמסטיראלי/שנתי:

•כרטיס רגיל לנסיעה בודדת, בהנחה של 50%.

•כרטיסיית 12 נסיעות, במחיר של 6 כרטיסים רגילים באותו הקו.


ליל מנוחה!
לצפיה ב-'אולי זה המענה לכל מי שרוצה '
אולי זה המענה לכל מי שרוצה
23/01/2012 | 14:03
8
1
להוציא את הכירטוס לגמרי מידי של נהג האוטובוס ....
ואולי בעצם נהג נהג הקטר צריך למכור כרטיסים?
לצפיה ב-'פעם היו כרטיסנים שהסתובבו בקרונות ומכרו כרטיס'
פעם היו כרטיסנים שהסתובבו בקרונות ומכרו כרטיס
23/01/2012 | 18:26
זה היה ממש מזמן כשהייתי ילד.
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
23/01/2012 | 20:45
6
נהג אוטובוס, אשר מסיע נוסעים, אל לו להתעסק בממכר כרטיסי נסיעה ו/או מתן עודף.
מתוקף תפקידו צריך הוא להתרכז בנהיגה עצמה.

עצם העובדה כי קיים כרטיס "חכם" מסוג זה או אחר ועצם העובדה כי המכשירים ה"חכמים" של "אגד" אינם יודעים לזהות את הכרטיס ה"חכם" אינה צריכה להפריע לנהג האוטובוס לבצע את תפקידו.

כרטיסי נסיעה אפשר שיימכרו גם בקיוסקים וסופרים נבחרים.

אני כולי תקווה שאכן יגיע היום ולא יצטרך אדון 846 למכור כרטיסי נסיעה יותר ולהתרכז אך ורק בעבודתו כנהג!
לצפיה ב-'אני מרוכז מאד במכירת הכרטיסים ואחרי '
אני מרוכז מאד במכירת הכרטיסים ואחרי
23/01/2012 | 21:20
3
כן ממשיך בנסיעה ומרוכז בנהיגה, אין קשר בין שני הדברים.
המכשירים של אגד מבצעים את תפקידם במו שצריך, כרגע כל הבאגים שניתקלנו בהם נבעו מטעויות  נהגים או  אפשרויות בילתי סבירות של המכשירים מהחברות האחרות כמו שני ארנקים לאותה חברה  או שתי חברות שונות במקום ארנק אחד מאוחד.
לצפיה ב-'ומה עם הזמן שמתבזבז?'
ומה עם הזמן שמתבזבז?
23/01/2012 | 21:54
2
1
לצפיה ב-'זניח, טיילתי בהרבה מקומות בעולם, מצבינו טוב'
זניח, טיילתי בהרבה מקומות בעולם, מצבינו טוב
23/01/2012 | 23:33
1
לצפיה ב-'גם אני. מצבנו לא כ"כ טוב'
גם אני. מצבנו לא כ"כ טוב
23/01/2012 | 23:56
1
לצפיה ב-'נהג אוטובוס שמקפיד על קיום תקנות התעבורה'
נהג אוטובוס שמקפיד על קיום תקנות התעבורה
24/01/2012 | 20:49
1
אכן לא מוכר כרטיסים ונוהג בו זמנית. (תקנה 420)

מצד שני ספק אם הוא מצליח לעמוד בזמנים
לצפיה ב-''
24/01/2012 | 22:19
1
לצפיה ב-'איך הקופאיות ברכבת יודעות על הפרופיל סטודנט?'
איך הקופאיות ברכבת יודעות על הפרופיל סטודנט?
23/01/2012 | 14:14
3
1
דרך הרב קו או שצריך להציג תעודת סטונדט?
לצפיה ב-'מהנסיון שלי צריך רק רב-קו.'
מהנסיון שלי צריך רק רב-קו.
23/01/2012 | 14:41
3
לצפיה ב-'יש בקופות קורא רב קו'
יש בקופות קורא רב קו
24/01/2012 | 01:15
3
לצפיה ב-'בתחנת האוני' יש שערים חדשים בכניסה'
בתחנת האוני' יש שערים חדשים בכניסה
25/01/2012 | 17:15
איפה שמעבירים את הכרטיס, זה נראה כאילו יש קורא רב קו מובנה בהם אבל אני לא בטוח.

מישהו יודע?
לצפיה ב-'במדינה נורמאלית כרטיסי ההנחה הן אופציה במכונה'
במדינה נורמאלית כרטיסי ההנחה הן אופציה במכונה
23/01/2012 | 15:17
2
לי יש כרטיס רשת דרום-מזרח שעולה £25, ומקנה לי הנחה של 33% אחרי 9 בבוקר עם עוד תנאי או שניים. כאשר אני בא למכונת כרטיסים של רשת הרכבות הבריטית ובוחר יעד יש כפתור נוסף על המסך שנועד לכרטיסי ההנחה השונים ושם אני בוחר בזה שיש לי. יש לפחות 5 מצבי הנחה שונים ( נוער, נכים, פנסיונרים וכו') ולרובם יש כרטיס שהפקח יכול לדרוש לראות עם כרטיס הנסיעה. האופציה האלקטרונית הזו קיימת לפחות עשור ופועלת ברשת עם חברות מופרטות שמשתמשות בסליקה משותפת כך שזה רלוונטי לא רק לרכבת ישראל אלא גם לכל סיפורי הרב-קו.


לצפיה ב-'אם אני מציג תעודת סטודנט'
אם אני מציג תעודת סטודנט
23/01/2012 | 18:48
1
5
אני מקבל הנחה על כרטיס בודד?
לצפיה ב-'לא.'
לא.
23/01/2012 | 19:04
2
לצפיה ב-'היה לי מקרה דומה עם כרטיס מילואים'
היה לי מקרה דומה עם כרטיס מילואים
23/01/2012 | 19:00
הגעתי לתחנת רכבת (לא מהמרכזיות) בשעת ערב, אבל הקופה לא הייתה פעילה. ההצעה של מנהל התחנה הייתה שאני אקנה כרטיס מהפקח ברכבת. גם הפקח ברכבת לא הבין איך בדיוק הוא מנפיק כרטיס מילואים, והפנה אותי לקופה בתחנת הירידה. בקופה היה תור ומיהרתי, אז לאחר כמה ימים ניגשתי לקופה באחת התחנות ולבקשתי הקופאית הוציאה את הכרטיס שהייתי צריך (בשביל שהרכבת תקבל את התשלום ממשרד הבטחון עבור הנסיעה) וקרעה אותו. בהתחלה היא חשבה שלא ניתן להנפיק כרטיס נסיעה שהיעד או המוצא שלו אינו התחנה בה נמצאת הקופה, אבל הסתבר שדווקא אפשר.
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 23/1 '
שרשור הכוונה ומודיעין 23/1
23/01/2012 | 00:02
66
58
המשך>>
לצפיה ב-'שבתשתיות'
שבתשתיות
22/01/2012 | 21:38
45
11
השבת חלפה, אך המדור נשאר. הפעם יהיה זה מדור קצר במיוחד שיוקדש כולו לפרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע. אפתח באזהרה חמורה: פרויקט ההכפלה הולך ונעשה משעמם יותר ויותר מיום ליום. כל עוד פרופ' מלינג אינו מזמין אותי לגיחה נוספת לצפון, השעמום צפוי להימשך גם בשבועות הקרובים. אלא שחובת התיעוד עדיין מקננת בי,... המשך>>
השבת חלפה, אך המדור נשאר. הפעם יהיה זה מדור קצר במיוחד שיוקדש כולו לפרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע. אפתח באזהרה חמורה: פרויקט ההכפלה הולך ונעשה משעמם יותר ויותר מיום ליום. כל עוד פרופ' מלינג אינו מזמין אותי לגיחה נוספת לצפון, השעמום צפוי להימשך גם בשבועות הקרובים. אלא שחובת התיעוד עדיין מקננת בי, ולכן החלטתי שלא לגנוז את המדור השבועי ולהסתפק בקיצורו בלבד.
אפתח בעדכון מגשר 8 של פרויקט A1, שם אני מדווח על התקדמות משמעותית בהקמת הגשר. בנוסף, השבוע תיערך הפעלה ניסיונית של מכונת הכרייה בלטרון. במהלך השבוע אני מקווה להעלות תמונות משני האתרים אלה.

תמונת הפתיחה: גשר ההפרדה המפלסית במפגש 244. העבודות על הגשר מתקדמות ועושות דרכן לעבר הנחת האספלט. צוותי העבודה עוסקים כעת בהקמת מעקה הגשר,עבודות ניקוז והידוק מצעים על רמפת הגשר.
לצפיה ב-'היום הראשון לניסוי בתחבורה'
היום הראשון לניסוי בתחבורה
22/01/2012 | 10:54
224
9
החיילים עולים לרכבת - על חשבונם

http://www.themarker.com/dynamo/1.1622635


המשך>>
החיילים עולים לרכבת - על חשבונם

http://www.themarker.com/dynamo/1.1622635


לצפיה ב-'מדוע אין לדומם מנועי קטרים בלילות: '
מדוע אין לדומם מנועי קטרים בלילות:
22/01/2012 | 09:30
65
50
להלן ציטוט אחד לאחד אודות אי הדממת קטרים מפי אחד ממהנדסי הרכבת הבוקר (שמו שמור במערכת) בשיחה טלפונית עימי:
"עיתוק של מערך דאבל-דק או סימנס הוא תמיד בעייתי וכאשר מצמידים קטר - עדיף לא לדומם עקב ענין מילוי האויר האורך זמן רב. יהיו יותר בעיות אם ידוממו ושורה של תקלות בלתי נמנעות. התנעה מאסיבית...
המשך>>
להלן ציטוט אחד לאחד אודות אי הדממת קטרים מפי אחד ממהנדסי הרכבת הבוקר (שמו שמור במערכת) בשיחה טלפונית עימי:
"עיתוק של מערך דאבל-דק או סימנס הוא תמיד בעייתי וכאשר מצמידים קטר - עדיף לא לדומם עקב ענין מילוי האויר האורך זמן רב. יהיו יותר בעיות אם ידוממו ושורה של תקלות בלתי נמנעות. התנעה מאסיבית מתרחשת במוצ"ש, דימום מאסיבי עורכים ביום שישי.
מילוי אויר לוקח 40 דקות לפחות - זמן רב בקרונות פוש-פול ארוך מאוד. עדיף להשאיר הכל מונע - זה תמיד הרבה יותר בריא.
אי אפשר לקחת סיכון בבוקר ובמילא הקטר ידומם רק לשלוש שעות לכל היותר - צריכת הדלק בקטרים החדשים היא מזערית במצב סרק כך שלמעשה אין כמעט בזבוז דלק. בכל מקרה יש יתרון רב על השארת מנוע פועל ולא כדאי בכלל לדומם".

הציטוט הוא אחד לאחד ללא תיקוני ניסוח !

עד כאן בנושא. מומלץ למנכ"ל לשנות את החלטתו...
לצפיה ב-' בקשות/שאלות (לא הכוונה) '
בקשות/שאלות (לא הכוונה)
21/01/2012 | 23:09
28
2
לצפיה ב-'רשמים מהרפורמה בירושלים'
רשמים מהרפורמה בירושלים
21/01/2012 | 18:06
2
3
האם ישנם רשמים שבוע לאחר הפעלת הרפורמה בדרום-מערב העיר?
לפי מה שאני שמתי לב אין עומס רב מדי על הרכבת, אך אין לי מושג על שעות העומס בבוקר. מה כן זה שחרר מאוד את רחוב יפו והתחנה בגשר המיתרים.
וכמובן עד עתה הרכבת עם בעיות שרות שגורמות להמתנה של 20 ד'...
לצפיה ב-'הנושא של חפצים חשודים עלול להתברר כבעיה ממשית'
הנושא של חפצים חשודים עלול להתברר כבעיה ממשית
21/01/2012 | 18:22
2
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/232013

"מספר החפצים החשודים ירד משמעותית והוא עומד כיום בממוצע על כחפץ חשוד אחד ביום. על אף ירידה זו עדיין קיימים עיכובים משמעותיים בתנועת הרכבות הקלות כתוצאה מכך."
לצפיה ב-'ההתרשמות שלי חיובית למדי'
ההתרשמות שלי חיובית למדי
22/01/2012 | 19:40
1
כמי שמבלה חלק מימי השבוע ברמת בית הכרם השתמשתי בשבוע שעבר בשעות הבוקר (תשע עד עשר) פעם אחת בקו 50 ופעם אחת בקו 5 כדי להגיע לתחנןת יפה נוף או לתחנת כיכר דניה שבהן עליתי על הרק"ל. התדירות המוכרזת היא אחת לעשרים דקות לכל אחד משני הקווים, מה שאומר בפועל המתנה של עד עשר דקות לאוטובוס. פעם אחת חיכיתי חמש דקות, ובפעם השניה שבע.

הרכבת שעליה עליתי יחד עם אבי בתחנת יפה נוף (השניה בקו) לאחר המתנה של תשע דקות נוספות היתה עמוסה לגמרי ובקרון לא היה מקום ישיבה. גבר צעיר פינה את המקום לאבי. גם כשעליתי לבדי ביום אחר לרכבת בכיכר דניה לאחר המתנה של שלוש דקות בלבד לא היה מקום בקרון ונסעתי בעמידה עד תחנת קרית משה, שם ירד אחד היושבים.

בחזרה חיכינו אבי ואני עשר דקות לרכבת בתחנה המרכזית. וביום אחר המתנתי שמונה דקות לרכבת בתחנת יפו מרכז / המלך ג'ורג גם שתי הרכבות בחזור היו מלאות למדי אך אבי ואני הצלחנו למצוא מקום ישיבה כשירדו נוסעים בתחנת צומת האפט / החלוץ.

מהנוסעים שעלו בתחנה המרכזית לכיוון הר הרצל שמעתי טענות על כך שהם נאלצים להשתמש ברכבת תחילה ואחר כך להחליף אוטובוס בהר הרצל כדי להגיע עם קו 27 לבית החולים הדסה.

לי ולאבי העובדה שקו 5 וקו 50 כבר לא מגיעים לתחנה המרכזית איננה מפריעה כלל, משום שכבר התרגלנו מתחילת פעולתה של הרכבת בחודש אוגוסט 2011 לנסוע באוטובוס לתחנות לאורך שדרות הרצל ושם לעלות על הרכבת בדרכנו לאיזור התחנה המרכזית, שוק מחנה יהודה או מרכז העיר.
.
לצפיה ב-'עצומה להורדת מחיר הנסיעה בקווי הרכבת מראשון'
עצומה להורדת מחיר הנסיעה בקווי הרכבת מראשון
21/01/2012 | 14:23
6
לציון לתל אביב.

בעקבות הפרסומים על הוועדה שקמה על מנת לבחון את מחירי הנסיעה ברכבת ישראל ועל רקע ההכנות של רכבת ישראל לאפשר שימוש בכרטיס הרב קו, פתחתי עצומה הקוראת להורדת מחיר הנסיעה בקווי הרכבת מראשון לציון לתל אביב. אשמח אם תחתמו עליה.

http://www.atzuma.co.il/fairrailpricesrishon
לצפיה ב-'קראתי שלפי טרכנברג בשנת 2020 כל הקווים של אגד'
קראתי שלפי טרכנברג בשנת 2020 כל הקווים של אגד
20/01/2012 | 23:10
1
9
ודן יוצאו למכרזים .איך זה אמור להתבצע ?מצד שני הולכים לפרק את אגד ל3 חברות ,כאשר כל חברה תיבדק עיי מודדים של משרד התחבורה .מה זה אומר מבחינת אגד ?האם יפגעו המשכורות של חברי אגד ?
לצפיה ב-'כנראה שלא'
כנראה שלא
23/01/2012 | 08:13
4
מצד שני, אולי שמת לב שיש פחות ופחות חברי אגד כי לא קולטים חדשים. (היום מרבית הנהגים שכירים).
את אגד יבדקו כמו שבודקים את כל החברות החדשות. והדבר יאפשר לתעדף את הוצאת המכרזים מאגד בהתאם לאשכולות בהם ציון הבקרה יהיה נמוך יותר.
לצפיה ב-'שאלה לגבי רב קו.'
שאלה לגבי רב קו.
22/01/2012 | 13:15
2
6
ברשותי כרטיס רב קו, עליו מוטען סטודן סמסטריאלי. הסטודן הינו בתוקף עד ה1/3/12.
היום בבוקר, המכונה לא הצליחה לקרוא את הכרטיס שלי. הצעתי לנהג כי אראה לו את הקבלה שברשותי, אשר מאשרת כי אכן על הכרטיס הספציפי מוטען החוזה הזה (על הקבלה לא מופיע שמי, אבל כן מופיע סוג החוזה, והמספר הסידורי של כרטיס הרב-קו עליו החוזה מוטען).
הנהג סירב, וטען כי עלי לשלם או לרדת מהאוטובוס.

מה הנוהל במקרה שכזה?
ברור שאלך להחליף את הכרטיס (גם באוטובוס הבא הוא לא עבר במכונה), אבל חשוב לי לדעת - האם הנהג פעל כשורה?
ואם לא - יש טעם להתלונן?
לצפיה ב-'ע"פ הנוהל, הנוסע חייב לשלם ואחרכך '
ע"פ הנוהל, הנוסע חייב לשלם ואחרכך
22/01/2012 | 19:59
1
6
לגשת לעמדת הנפקה ולהסדיר את ענייניו ואולי אף לקבל זיכוי על התשלום.
הנהג פעל כשורה.
לצפיה ב-'תודה על התשובה,'
תודה על התשובה,
23/01/2012 | 08:33
4
מרגיז, אך הנחתי שכך.

האם אפשר למצוא את הנוהל הזה כתוב ברשת?
לצפיה ב-'האם ייתכן שהאוטובוס של בני הספל וחבריו'
האם ייתכן שהאוטובוס של בני הספל וחבריו
22/01/2012 | 12:31
1
5
שכונה בעבר ה"אפור", נע כנגרר באיזור מחלף שפירים ביום שישי בצהריים?
לצפיה ב-'כן, הועבר לחניון אחיסמך של אגד'
כן, הועבר לחניון אחיסמך של אגד
22/01/2012 | 20:00
4
ואגב הכינוי הוא " הכחול"
לצפיה ב-'הנחות רב קו - חוסר תאימות בין נהגים?'
הנחות רב קו - חוסר תאימות בין נהגים?
22/01/2012 | 22:13
1
7
יש ברשותי כרטיס רב קו עם הנחת סטודנט רגיל (33%) כשלושה חודשים.

אני מבצע נסיעות קבועות כל ימי ראשון וחמישי, בקו 947 מצומת בית ליד למרכזית חוף הכרמל בחיפה. ומשם ממשיך בנסיעה פנימית בקו 146.
לפני תקופת הרב קו, הייתי משלם 41.70 עבור כרטיס הלוך ושוב עם נסיעות המשך (קונה ביום ראשון, וחוזר עם הכרטיס ביום חמישי). אציין שהייתי קונה את הכרטיס בצומת בית ליד.

בעקבות הנפקת הכרטיס, מחיר הכרטיס הוזל ל32.70 וכלל את שתי הנסיעות הבין-עירוניות ו2 נסיעות המשך. (על הכרטיס עצמו הייתה כתובה הזכאות ל33% הנחת סטודנט)

ביום חמישי האחרון, בבואי לרכוש את הכרטיס (הפעם בחיפה, ולא בצומת בית ליד כהרגלי), הנהג סירב למכור לי כרטיס הלוך ושוב עם נסיעות המשך בהנחת סטודנט, בטענה שהנסיעות הפנימיות לא נכללות במחיר. הראיתי לו את אוסף הכרטיסים שהיו לי, שכולם כרטיסי הלוך ושוב בקוד 12 (קוד הנסיעה) עם נסיעות המשך, וכולן במחיר 32.70 ש"ח עם הנחת סטודנט.
תגובתו הייתה שכל הנהגים טעו, ואסור היה להם למכור לי כרטיס כזה.
לבסוף הייתי צריך לרכוש כרטיס במחיר הרגיל.

השאלה שלי היא מי צודק?
והאם יש מקום מסודר בו ניתן לראות את הנהלים לגבי הכרטיס?

זה נראה לי תמוה במקצת, שכן הכרטיס שאמור להקנות לי הנחה של 33% לא יכול לעזור לי, והמחיר יישאר זהה איתו או בלעדיו.
לצפיה ב-'מישהו יודע? '
מישהו יודע?
23/01/2012 | 20:16
2
לצפיה ב-'לא יודע אם כ"כ קשור לפה אבל:'
לא יודע אם כ"כ קשור לפה אבל:
22/01/2012 | 22:58
5
למישהו יש תמונות של מה שמכונה היום כביש בגין צפון הכוונה מרמות לגבעת שאול הכביש הישן שהיה שם... תודה.
לצפיה ב-'אפשר מידע על ההנחות ברכבת ישראל לסטודנטים?'
אפשר מידע על ההנחות ברכבת ישראל לסטודנטים?
23/01/2012 | 19:01
3
3
מהו אחוז ההנחה, ואיך מוכיחים על פרופיל סטודנט?
לצפיה ב-'תודה!!'
תודה!!
23/01/2012 | 19:12
2
לצפיה ב-'הינה'
הינה
23/01/2012 | 19:07
2
http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/...
30 אחוז לסטודנט רגיל, 50 לבעלי חופשי חודשי סימסטריאלי

מוכיחים בהצגת רב קו סטודנט בקופה
לצפיה ב-'נסיעת המשך עם כרטיסית נייר?'
נסיעת המשך עם כרטיסית נייר?
23/01/2012 | 19:29
3
6
על כרטיסית הנייר שלי (ראשל"צ-י-ם) מצוין "נסיעות המשך בפ"ת, ראשל"צ בלבד". אולי עוד מקום. מה זה אומר? שכשאני נוסע מי-ם לראשל"צ אני זכאי לבקש מהנהג כרטיס לנסיעת המשך? איך זה עובד?

תודה
לצפיה ב-'תקרא כאן'
תקרא כאן
23/01/2012 | 19:40
2
5
לצפיה ב-'אז הם פשוט מנקבים,'
אז הם פשוט מנקבים,
23/01/2012 | 19:49
1
3
בלי שום אישור שהרגע ירדתי מקו בינעירוני? מגניב ומוזר. טוב לדעת את זה.

ומזל שאני לא שואל לגבי פ"ת/נתב"ג, כי על זה אגד לא עונים באתר שלהם.
לצפיה ב-'דווקא גם על פתח תקוה יש תשובה בעמוד הזה'
דווקא גם על פתח תקוה יש תשובה בעמוד הזה
23/01/2012 | 19:54
1
מיועד לנסיעת המשך מבלינסון לתחנה מרכזית פתח תקוה

שים לב שהנסיעת המשך היא רק בקווי אגד, ונסיעה אחת כלומר בלי מעברים בין אוטובוסים.
לצפיה ב-'הנחה לסטודנטים? 30% או 50%?'
הנחה לסטודנטים? 30% או 50%?
23/01/2012 | 20:06
1
3
מישהו יכול לעשות לי סדר ובהנחה שאני נוסע עם כרטיסיות ולא חופשי חודשי, האם מגיע לי 30 או 50 אחוז הנחה?
תודה!
לצפיה ב-'תלוי אם טענת חופשי סימטסריאלי'
תלוי אם טענת חופשי סימטסריאלי
23/01/2012 | 20:12
2
אם יש לך חופשי סימסטריאלי/שנתי במקום כל שהוא בארץ, אז אתה מקבל הנחה 50 אחוז על כל כרטיס בודד או כרטיסיות באיזורים האחרים וברכבת

אם אין לך ורק מוטען לך פרופיל סטודנט רגיל אז יש לך הנחה בכרטיסיות ובערך צבור של 30-33 אחוזים.
לצפיה ב-'כרטיס הלוך חזור'
כרטיס הלוך חזור
24/01/2012 | 02:02
1
10
האם כרטיס הלוך חזור תקף לשתי נסיעות באותו קו בכיוון אחד , או שזה תקף רק להלוך-חזור?
לצפיה ב-'איזה כרטיס?'
איזה כרטיס?
24/01/2012 | 08:11
5
ברכבת ניסיתי פעם אחת לא היה אפשרי לנסוע באותו כיוון.(לפני כמה שנים)
באוטובוס, יש הרבה שמתבלבלים בין כרטיס הלוך ושוב לבין כרטיסית שתי ניקובים.

כרטיס הלוך ושוב, כשמו כן הוא.
כרטיסית שתי ניקובים, ניתן לנסוע בהתאם לקוד המחיר ולא משנה איזה כיוון. ואפילו שני נוסעים יחד בכיוון אחד.
לצפיה ב-'אי פיצוי בגין רכבת'
אי פיצוי בגין רכבת
24/01/2012 | 08:50
1
12
שלום לפורום,

בתאריך 19.12.2011 היו שיבושי רכבת - קריעת כבל בכפר חב"ד (מצ"ב קישור תזכורת לכתבה ב YNET) ורכבות לא עצרו בת"א.
עקב כך, נסעתי באוטובוס.
פניתי לרכבת בבקשה לפיצוי אולם נעניתי שמדובר בחופשי חודשי ולכן לא ניזוקתי כי מדובר בהטבה משמעותית (מצ"ב תשובתם)

אני חושב שההנחיות מאד ברורות ולא קשורות לחישובי עלות הכרטיס וכדומה - פיצוי זה פיצוי !!

אלא אם כן, וזה החשש היחיד, החוק מדבר על איחור רכבת, ולא על ביטול או כל דבר אחר....

האם ברכבת צודקים? האם לפנות שוב? לפנות למשרד התחבורה?

מה עצתכם?
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'מקפיץ'
מקפיץ
25/01/2012 | 10:52
5
אשמח לתגובה עניינית.
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 22/1 '
שרשור הכוונה ומודיעין 22/1
22/01/2012 | 00:43
64
1
המשך>>

חם בפורומים של תפוז

במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

אופני שחף
אופני שחף
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ