לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

חידת מקום קטנה לשבת
01/07/2011 | 23:21
14
4
מי מהילדים ידע לזהות היכן צולמה התמונה, ומה הפרט המעניין/מוזר/מצחיק בה?







*התשובה תינתן מחר בערב, אחרי השעה 21:00.
מגניב! מצלמת נוף אוטומטית
01/07/2011 | 23:27
יוזמה של המשטרה לקנוס בעלי חיים על מהירות?
01/07/2011 | 23:56
2
3
על אור אדום
02/07/2011 | 08:43
1
בשביל קצת כסף הכל אצלם הולך...
02/07/2011 | 09:57
צומת הגומא ?
02/07/2011 | 00:21
1
בעצם, לא יכול להיות.
02/07/2011 | 00:24
אבל המצלמה נראית ממש כמו פוטושופ
התמונה צולמה בצומת גיתי
02/07/2011 | 00:52
1
אכן מאוד דומה לצומת גיתי, לכיוון מערב..
02/07/2011 | 21:41
אבל לפי מה שנאמר זה ממש לא..
איזור של כביש 66 וכביש 70?
02/07/2011 | 08:26
5
למשל אזור יוקנעם או צומת התשבי? משהו בכיוון הכללי?
אתה הכי קרוב לפתרון
02/07/2011 | 20:46
4
1
מדובר כמובן בצומת יבור שעל כביש 70.
המצלמה שאמורה להיות מכוונת לכוון הנוסעים דרומה הסתובבה לה בדרך מסתורית
בפעם הראשונה שראיתי את זה, זה היה תוך כדי נסיעה כמובן, וחשבתי לעצמי שלא יכול להיות שאני רואה מה שאני רואה.
בפעם השניה כשעברתי שם, הקדשתי תשומת לב יתרה לעניין, ובפעם השלישית כבר עצרתי לצלם
אם זה צומת יבור, אז לא ממש הייתי קרוב
02/07/2011 | 20:57
משום מה חשבתי, שזה מעט דרומה יותר.
לגבי הקטע עם המצלמה - הוא בהחלט מבדר
אוי לבושה, בתור תושב משגב....
02/07/2011 | 21:32
1
לא נסעתי בקטע הזה המון זמן.
אני עוד זוכר אותו מפותל ומסוכן, ללא רמזור ועם נתיב אחד לכל כיוון.
גם אני לא ניחשתי למרות שאני עובר שם לפעמים.
03/07/2011 | 01:54
משום מה זה היה נראה לי כמו צומת עמיעד.
זה מצלמות מהסוג החדש
03/07/2011 | 00:41
עד שיכיילו אותן הן מוסטות הצידה. גם בואדי ערה זה היה ככה
הרבה שאלות על הרפורמה שמבלבלות את כולם
01/07/2011 | 23:12
69
15
הרבה דברים לא ברורים בקשר לרפורמה:

1. כמה עולה לסוע בתוך כל הערים שנמצאים באזור 1? למשל נגיד מראשון לציון לתל אביב. חלק אומרים שהמחיר יהיה רק 6.4 ש"ח ויש שטוענים שזה יעלה 10. האם המחירים זהים לכל הקוים? יש כאלה שטוענים שלא ויש כאלה שטוענים שהמחירים יהיו שונים. האם המחיר של קו 274 למשל מראשון...
המשך>>
הרבה דברים לא ברורים בקשר לרפורמה:

1. כמה עולה לסוע בתוך כל הערים שנמצאים באזור 1? למשל נגיד מראשון לציון לתל אביב. חלק אומרים שהמחיר יהיה רק 6.4 ש"ח ויש שטוענים שזה יעלה 10. האם המחירים זהים לכל הקוים? יש כאלה שטוענים שלא ויש כאלה שטוענים שהמחירים יהיו שונים. האם המחיר של קו 274 למשל מראשון לצפון תל אביב יהיה 6.4 או 10 שקל?

2. חופשי חודשי: לא ברור מה קורה פה. האם זה של אזור 1 (תל אביב, פתח תיקווה, ראשון וחצי מדינת ישראל) באמת חינם לכל הקוים שעוברים בערים האלה? יש כאלה שטוענים שהוא לא תופס בקוים הבין עירונים כמו 274. ובכלל האם הוא תופס רק לאגד, רק לדן, לשניהם? שוב לא כתוב בשום מקום. פעם היה כזה שתופס גם לרכבת ואני מניח שכבר אין כזה.

3. פעם אפשר היה לקנות חופשי חודשי אצל הנהג כל חודש. הבנתי שהיום חיבים לעשות את זה רק דרך הכרטיס החכם. הבעיה היא שבשביל לעשות את זה חייבים לקחת כל חודש בתחילת החודש יום חופש מהעבודה ולסוע לתחנה המרכזית בתל אביב כי רק שם אפשר להטעין את הכרטיס החכם ורק בשעות בודדות כל יום. למה אי אפשר להטעין את הכרטיס החכם כל חודש אצל הנהג כמו פעם?

4. הנעלם הכי גדול ואחת הסודות הכי גדולים של הרפורמה: כרטיס מעבר ל-90 דקות. מישהו הצליח להבין איך זה עובד? ההגיון אומר שאם שילמתי על נסיעה אז אני יכול לקחת את הכרטיס ולסוע בחינם בכל אוטובוס עד 90 דקות מהנסיעה הראשונה. שמעתי שזה לא נכון וכנראה צריך לקנות כרטיס מיוחד מהנהג שעולה יותר? להחזיק 2 סוגים של כרטיסים חכמים? ומה קורה שרוצים לעבור מדן לאגד? לא ברור. נראה שבפועל כולם ישלמו כפול כי הרבה נסיעות התפצלו ל-2 נסיעות ואף אחד לא יודע איך להשתמש באופציה של ה-90 דקות.

5. קוים 89, 189 ו-289 של דן או אגד?!? לא ברור. חלק מהמקומות כתוב דן וחלק אגד.

תאמת אם היה אפשר לקנות בתחילת החודש את הכרטיס שתופס בכל האזורים ב-248 שקל ולסוע בכל גוש דן בכל החברות אז זה היה משתלם מאוד לקנות אותו. טוב, חוץ מהטיול כל חודש בתחילת החודש לקנות כרטיס חדש. בהולנד למשל אם יש לי כרטיס חכם אז הוא יכול להיות מוטען בהרבה תחנות במכונה מיוחדת ואם הוא לא אנונימי אז אפשר גם לטעון אותו ישר מהחשבון בנק ככה שלא צריך לקחת יום חופש מהעבודה בתחילת החודש כדי להטעין את הכרטיס חכם כמו בארץ.
"לוד: מרחיבים מסלול רכבת, הורסים בתי תושבים."
01/07/2011 | 22:30
62
3
זוכרים את "בגלל הרכבת אין מים בב"ש"?
אז הנה לכם כותרת נוספת מאותו בית מדרש עתונאי- כותרת שנותנת פייט טוב לכותרת ההיא.
זה מה שקורה למסילה המזרחית כשהזרזיר והעורב הם שכנים טובים.... המשך>>
זוכרים את "בגלל הרכבת אין מים בב"ש"?
אז הנה לכם כותרת נוספת מאותו בית מדרש עתונאי- כותרת שנותנת פייט טוב לכותרת ההיא.
זה מה שקורה למסילה המזרחית כשהזרזיר והעורב הם שכנים טובים.
הגב' שושנה יעד בנאום ראשון לרגל צאת הרפורמה
01/07/2011 | 19:32
2
3
חביב ומפתיע! תודה!
02/07/2011 | 21:31
1
בבקשה:)
03/07/2011 | 17:57
בבקשה חיתמו על העצומה לפיטורי שר התחבורה
01/07/2011 | 17:18
7
4
http://www.atzuma.co.il/busreform
זו עצומה מטומטמת.
01/07/2011 | 17:28
5
4
לא שאני מעריץ גדול של ישראל כ"ץ. להיפך, הוא אחד הפוליטיקאים השנואים עלי ביותר.
אני גם מסכים עם רוב הדברים שנכתבו שם בנוגע לרפורמה.
אבל אני חושב שהעצומה הזאת מטומטמת כי בכל זאת אין פה שום עילה לפיטורי שר.
וחוץ מזה, באמת נראה לכם שהוא יתפטר אם תקראו לו לעשות כך? לצערנו זה כבר מזמן לא הולך ככה במדינה שלנו. כיום הדרך היחידה לפטר שר היא כשראש הממשלה חושב שנוכחות השר בקואליציה מסכנת את מעמדו. בדיוק כמו במשטרים מימים עברו. לאור היחסים החמים בין ראש הממשלה לבין כ"ץ שידוע כאחד מנאמניו. אין שום סיכוי שהאחרון יתפטר גם אם מדינה שלמה תדרוש זאת.
מה גם שתכנון הרפורמה החל ב - 2004
01/07/2011 | 17:42
4
כשרש התחבורה היה... אפילו אני לא זוכר (אולי שאול מופז ?).
כשרש = כששר
01/07/2011 | 17:42
וחוץ מזה...
01/07/2011 | 17:50
1
1
איך אפשר לקבוע שהרפורמה נכשלה כבר ביום הראשון שהיא מופעלת? באמת צריך לתת לזה קצת זמן ולראות איך הם מטפלים בבעיות שיווצרו.

וגם אני ממש לא מחסידי ישראל כ"ץ.
01/07/2011 | 18:06
לא שייך
01/07/2011 | 20:12
ישראל כ"ץ היה יכול לשים וטו על התכנית אם היא לא היתה נראית לו , אבל משום מה הוא בחר דווקא לקדם אותה .
קשקוש
01/07/2011 | 22:19
הרפורמה רק החלה היום, אי אפשר לקבוע אםהצליחה על סמך יום אחד. השר נמצא בתפקיד כשנתיים, והרפורמה תוכננה כבר מזמן, ברפורמה יש דברים טובים ולא הכל שחור.
רשמים ותמונות מסיור שערכתי היום בתל - אביב |!
01/07/2011 | 16:05
57
54
הסתובבתי היום בתל אביב וסביבתה מתוך סקרנות עם הפעלת הרפורמה ולהלן כמה רשמים :
א. בניגוד למה שראיתי באתר Ynet - אני דווקא התרשמתי, שבאופן יחסי לא הייתה היסטריה בשל השינויים והיא עברה בסה"כ באופן סביר (בסייג, שמדובר ביום שישי ולא אמצע השבוע). הסתובבתי בהרבה מקומות ראשיים ולא ראיתי הרבה מקרים של...
המשך>>
הסתובבתי היום בתל אביב וסביבתה מתוך סקרנות עם הפעלת הרפורמה ולהלן כמה רשמים :
א. בניגוד למה שראיתי באתר Ynet - אני דווקא התרשמתי, שבאופן יחסי לא הייתה היסטריה בשל השינויים והיא עברה בסה"כ באופן סביר (בסייג, שמדובר ביום שישי ולא אמצע השבוע). הסתובבתי בהרבה מקומות ראשיים ולא ראיתי הרבה מקרים של נוסעים חסרי אונים או כאלו שעלו לקו מוטעה. לדעתי זו לא חוכמה לקחת מס' מרואיינים שמתלוננים (הרי תמיד ישנן בעיות לחלק מהנוסעים) ולהסיק מכך ככלל שהיה בלבול. אבל ברור, שהמבחן האמיתי יהיה החל מיום א' הקרוב.
ב. הסידור של הכרטיס השעתי נוח מאוד ויכול לחסוך הוצאות וזמן אם הוא מנוצל נכון.
ג. הדיילים היו ברובם דיילי חלוקה, ואני כותב את זה כי לא התרשמתי שהם מתמצאים במיוחד בקווים החדשים, פעמים רבות הם עיינו בעלון כדי לתת תשובה (מה שגם נוסע יכול) ולפחות פעמיים תיקנתי טעויות שלהם בהדרכה. אבל אי אפשר להאשים אותם כמי שגויסו לעבודה זמנית בת שבועיים.
ד. לא התרשמתי שתדירות הקווים שופרה, אם כי המסלול הפך יותר הגיוני לפחות בקוים שנסעתי בהם (161 , 160 , 61).
ה. יש לשים לב, שלא ניתן לרכוש יותר כרטיס חופשי יומי ככרטיס, אלא רק בהטענה על הרב קו.
ו. נהגים רבים מצפצפים על איסור הנסיעה ברח' המלך ג'ורג' לכיוון אלנבי, לא הייתה אכיפה משטרתית, ובחצי שעה שהסתובבתי ברחוב ראיתי עשרות כלי רכב פרטיים על הנת"צ.
נקווה לטובת כולנו שהשינוי יוכיח את עצמו, ומיד כמה תמונות...
לידיעת הגולש וילהלם (פארק דה פרנס)
01/07/2011 | 16:03
14
24
קבל קטע ענק של לאטמה ('מהדורת השבט') על אביב לביא.
כתובות אינטרנט מצורפות:
העיקר שאת גלי צה"ל לא יסגרו לנו לעולם!
01/07/2011 | 16:27
2
9
שבת שלום איש יקר
01/07/2011 | 16:35
6
"יא סלאם, יא סלאם, יא סלאם, יא סלאם..."
02/07/2011 | 09:26
8
על מנת שוילהלם לא יפספס
01/07/2011 | 22:50
12
(זה כבר בתחתית העמוד הראשון)
קובי, צר לי "לאכזב" אותך
01/07/2011 | 23:24
5
210
אבל ראיתי זאת 5 שעות לפני הודעתך...
אני לא מפספס שום מהדורה של מהדורת השבט.
רונית אברהמוף שפירא היא כשלעצמה סיבה לצפות באדיקות.
אח, איזו אשה...
איי יא מניאק
02/07/2011 | 01:32
4
22
אני חושב בדיוק אותו דבר עליה. לצערי הרב היא נשואה (לזה שמפיק או ביים את 'סרוגים' [לייזי שפירא]).
אתה מספר לי?!
02/07/2011 | 09:26
3
28
נראה לך שלא בדקתי את מצבה המשפחתי בערך שתי דקות אחרי שראיתי בפעם הראשונה את מהדורת השבט?

אבל עזוב, הכל על הקרח, ממילא אני כבר 15 שנה במאסר עולם עם עבודת פרך וארבעה סוהרים קטנים...

ד"א גם את "סרוגים" ראיתי באדיקות, אמנם התכנית עצמה היתה משעממת מאד, אבל שיחקה בה טלי שרון, ובשבילה אני אראה אפילו ריאליטי זבל...
אתה מתחיל להדאיג אותי
02/07/2011 | 15:13
2
24
יש לנו טעם משותף בהמון נשים.
רננה רז, טלי שרון, רונית אברהמוף שפירא...
אין סיבה לדאוג
02/07/2011 | 19:23
35
כי זה טעם משותף לנו ולעוד בערך 3.7 מיליון גברים...

הנה טלי להנאתך...
ורונית כמובן!
02/07/2011 | 19:26
34
ולדעתי זו המהדורה הכי טובה שלהם אי פעם
03/07/2011 | 15:26
3
19
כתובות אינטרנט מצורפות:
אני אהבתי את השיר של אובמה
04/07/2011 | 00:31
2
15
under the sea
מאיזה אתר לקחת את התמונה המדהימה של רונית?
04/07/2011 | 00:34
1
22
זו שהבאת בשרשור הנוכחי.
קבל קישור
04/07/2011 | 17:09
40
אמצעי תשלום בתח"צ
01/07/2011 | 13:25
12
4
הלוך ושוב ברכבת וחופשי יומי
01/07/2011 | 10:57
5
43
האם ניתן יהיה לרכוש עתה לאחר הרפורמה כרטיס חופשי-יומי משולב בכרטיס הלוך ושוב ברכבת?
במידה וכן, האם הכרטיס החופיש יומי יהיה תקף לא רק בדן אלא גם בשאר החברות?
שאלה לגבי האוטובוסים של קונקס,
01/07/2011 | 10:39
1
7
קו 282 מאשדוד לראשל"צ,
יש לי כרטיס רב קו שכתוב עליו מאחורה "דן" (הוצאתי אותו לפני כמה שנים כשעוד גרתי באיזור),
הבנתי שכדי לקנות כרטיסיות אני חייבת שיהיה לי את הכרטיס הזה-
האם הכרטיס שכתוב עליו דן מאחורה תקף, או שאני חייבת כרטיס שכתוב עליו קונקס?
בשביל מה בכלל צריך את הכרטיס הזה כדי לקנות כרטיסיות? מה הקשר?...
וסליחה אם הייתי אמורה לשרשר...
01/07/2011 | 10:42
ניתן לקנות, תקף ב4 חברות האוטובוסים.
01/07/2011 | 11:27
שאלות על חופשי יומי וכרטיסיה
01/07/2011 | 12:22
4
שלום לכם,
עד היום חופשי יומי פועלת משעה 9 בבוקר ואילך ומשמש רק דן וקווים
האם היום זה פועל גם אחרי 9 בבוקר או אפשר כבר לפני? והאם זה משמש גם אגד בנוסף לדן וקווים?

ושאלה שניה - עד היום יש "כרטיסיה" ברב קו כלומר 10 נסיעות במחיר של 9 או משהו כזה (לא זוכר בדיוק) והודפס בכל הפעם עולה לאוטובוס כאילו ניקבו את הכרטיסיה.
מה עולה הגורל שלהם?
ביטלו את הכרטיס? והאם לא ביטלו אז איך מחשבים אותו ל90 דקות, כלומר לא משתלם האם אסע ב2 אוטובוסים פחות מ90 דקות ומנקבים כל אחד כאילו 2 נסיעות בודדות...

אודה לכם על המענה.
שבת שלום
שאלת רב קו
01/07/2011 | 11:51
3
היי, לא הייתי בארץ מתחילת עניין הרב קו כך שאין לי כרטיס כזה. אני יודעת שפעם זה היה בחינם, האם היום צריך לשלם?
הסתכלתי קצת באתר אבל יש כל כך הרבה סוגים שקצת התבלבלתי..
תודה ושבת שלום
אני מעוניין להנפיק רב קו אישי לסבי וסבתי.
01/07/2011 | 13:52
5
3
האם אוכל להביא תמונות פספורט שלהם לעמדות ההנפקה? הם אנשים מבוגרים ואינני רוצה שיגררו לתורים הארוכים רק כדי להצטלם.
כן, אני עשיתי ככה בשנה שעברה
01/07/2011 | 14:07
1
2
אני חושב שיש להביא גם איזו תעודה רישמית מזהה, נגיד תעודת זהות או דרכון. זה חשוב כי אנחנו רוצים שהם יוגדרו כקשישים, על ההטבות הכרוכות בכך (הנחה 50%).
תודה רבה.
01/07/2011 | 16:51
1
אפשר להנפיק גם באינטרנט דרך כאן
01/07/2011 | 14:25
2
1
איך הכרטיס יגיע אלי? בדואר?
01/07/2011 | 15:35
1
1
ולגבי ההנחה של הקשישים - רשום שם שצריך להגיע לעמדות ההנפקה.
כן זה מגיע בדואר
01/07/2011 | 15:49
"הפסד לנוף: חשמול הרכבת לחיפה מעל הקרקע"
01/07/2011 | 12:16
5
9
"המאבק בין הרכבת לארגוני הסביבה הוכרע. הוועדה לשמירת הסביבה חופית אישרה חשמול קו הרכבת לאורך חיפה מעל הקרקע, ולא בשיקוע"
עיריית חיפה אוכלת את הכובע?
אני מקווה שזה יפנה אותם לעסוק בדברים אחרים
01/07/2011 | 13:58
1
3
חשובים ומועילים יותר.
שישנו את הנוף של חיפה
01/07/2011 | 15:37
2
שכונות חליסה והדר, גועל נפש לראות את השכונות.
לדעת שליד הבניין של העירייה יש בניין בן שלוש קומות, בסכנת התמוטטות, מה דעתם להרוס את הבניין ולשפר את מראה העיר?

שימשיכו עם הטענות של, הרכבת הורסת את הגישה לים, וכבלים חשמליים פשוט מכערים את הנוף...
אין, עיתונות זה כלי מדהים!
01/07/2011 | 14:46
1
3
מדהים עד כמה אפשר לקחת עובדה אחת פשוטה ולהציג אותה באינספור סילופים שונים.
01/07/2011 | 17:26
1
היצירתיות שופעת...
אם יקחו את העלות של מה שאירגוני הסביבה דרשו,
01/07/2011 | 18:30
2
וישקיעו אותו בשיקום פח האשפה האדריכלי שידוע בשם חיפה- התרומה לנוף תהיה קצת יותר גדולה מההסתרה של כמה מאות עמודים בגובה מטרים בודדים.
שרשור מודיעין והכוונה 1/7 - 2/7
01/07/2011 | 01:50
336
172
המשך>>
הקווים החדשים יוצאים לדרך
01/07/2011 | 01:48
271
13
במסגרת זו ישאר בשלב זה קו 45, וקו 89 החדש בחולון ייצא לדרך לפני צאת השבת במקום 172 (לשעבר 1).
ובאותה כתבה גם מככב חברנו איליה

המשך>>
במסגרת זו ישאר בשלב זה קו 45, וקו 89 החדש בחולון ייצא לדרך לפני צאת השבת במקום 172 (לשעבר 1).
ובאותה כתבה גם מככב חברנו איליה

מפגש חברי הפורום עם הנהלת הפעימה השנייה
01/07/2011 | 00:05
66
12
אמש נערך מפגש של חברי הפורום עם הנהלת פרוייקט הפעימה השנייה, במשרדי חברת "נתיבי איילון" בתל אביב. במפגש נכחו מנהלת הפרוייקט רותי אמיר, סגנה, ברוריה נעים יח"צנית הפעימה השנייה ועוזרה ממחלקת יחסי הציבור.
מהפורום נכחו אוהד מנהל הפורום, דני (Dannycom) ואיליה (Image of me), חברי ארגון "תחבורה...
המשך>>
אמש נערך מפגש של חברי הפורום עם הנהלת פרוייקט הפעימה השנייה, במשרדי חברת "נתיבי איילון" בתל אביב. במפגש נכחו מנהלת הפרוייקט רותי אמיר, סגנה, ברוריה נעים יח"צנית הפעימה השנייה ועוזרה ממחלקת יחסי הציבור.
מהפורום נכחו אוהד מנהל הפורום, דני (Dannycom) ואיליה (Image of me), חברי ארגון "תחבורה היום ומחר" ואנוכי.
המפגש ארך כחצי שעה ובו הועלו כל הסוגיות בנושא הפעימה השנייה שעליהם אנחנו דנים פה בפורום כמו תדירות קווי המזלג, המרווחים הלא שווים בין היציאות, פעילות הקווים במוצ"ש, אזורים בהם נפגע השירות, נושא ההסברה לציבור, כפילויות המספרים וכו'.

מכיוון שהמפגש היה קצר לא יכולנו להתעמק בבעיות ספיציפיות והעלו בעיקר שאלות מערכתיות.
נעננו שהשינויים בפעימה הנוכחית לא סופיים. שינויים "דחופים" יבוצעו כבר בשבועות הקרובים כשבנוסף תבוצע "פעימת תיקונים" בעוד שלושה חודשים.
לדברי מנהלי הפרוייקט, עדיין לא ידוע מתי תהיה פעימה שלישית ואפילו התכנון עדיין לא גמור. נרמז לנו כי לגבי שינויים בבקעת אונו הדבר תלוי בהחלטה שתתקבל אם להאריך לקווים את הזכיון או לצאת למכרז.
בנושא המפרקיות נאמר כי מפרקיות ימשיכו לפעול בקווים מסויימים וכי מדובר בהוראה ישירה של משרד התחבורה (למורת רוחו של חולדאי). עיריית ת"א איננה הקובעת בנושא זה.
לגבי תדירויות ושעות פעילות - התדירויות ושעות הפעילות מוגדרות על ידי חברת נתיבי איילון. התשובה לשאלה שעלתה לגבי המרווחים בזמני היציאות של הקווים, היא שמשרד התחבורה וחברת נתיבי איילון מגדירים למפעילים כמה יציאות צריכות להיות בשעה בכל קו והמפעיל הוא זה שמסדר אותן בתוך השעה בהתאם לשיקולים תפעוליים. לגבי הבדלים בשעות סיום השירות בין אגד לדן, נענינו כי מדובר בהוראה של משרד התחבורה וכי לחברת נתיבי איילון אין נגיעה בדבר (והם גם לא יודעים מה עומד מאחורי ההחלטה).
כמו כן, העלינו בפני מנהלי הפרוייקט את העובדה כי אזורים שלמים הנמצאים בפרברים נפגעים קשות מהפעימה השנייה וכי לדעתנו התכנון בא להיטיב בעיקר עם הנוסעים במרכז תל אביב וזאת על חשבון ערים כמו אזור וגבעת שמואל. הבאנו גם דוגמאות ספיציפיות ומכיוון שלא היה זמן לדון בהכל, התבקשנו להכין רשימה עם הערות ודברים שאנחנו חושבים שצריך לשנות, ולהעביר אותה לחברת נתיבי איילון.

בסך הכל גישת המנהלים הייתה שצריך לתת צ'אנס לשינויים הנוכחיים ואחרי זמן מה של הסתגלות, לראות מה צריך לשנות.
אני בכל אופן, יצאתי מהגישה ברגשות מעורבים. יצאתי מעודד בעיקר בנושא המפרקיות.

אוהד, דני ואיליה מוזמנים להוסיף...

הושג שלום עם מדינות ערב
30/06/2011 | 19:41
43
12
סתאאאם, פשוט ארע ארוע שנראה בלתי אפשרי כמעט באותה מידה...

כמו החוויה הקודמת שלי בהקשר לרפורמה, היום התחיל ברגל שמאל כאשר ברכבת החליטו על דעת עצמם להחליף בין הרכבות לרחובות ולאשקלון, וגרמו לאיחור של יותר מחצי שעה בהגעה ליבנה.

ניגשתי...
המשך>>
סתאאאם, פשוט ארע ארוע שנראה בלתי אפשרי כמעט באותה מידה...

כמו החוויה הקודמת שלי בהקשר לרפורמה, היום התחיל ברגל שמאל כאשר ברכבת החליטו על דעת עצמם להחליף בין הרכבות לרחובות ולאשקלון, וגרמו לאיחור של יותר מחצי שעה בהגעה ליבנה.

ניגשתי כמובן לקופה כדי למלא טופס פיצוי על האיחור, והחלטתי  - אם אני כבר שם - לרכוש את הכרטיס החודשי של יולי ולהמנע מהתור הארוך של יום ראשון הקרוב.
כאן החל ויכוח מתיש של 10 דקות עם הקופאית, שלא היתה מעודכנת מספיק בשינוי של הרה-ארגון והתעקשה שהכרטיס החודשי הוא משולב עם דן בלבד ולא עם חברות אחרות (או כלשונה "כל מיני אוטובוסים..."). היא החליטה שהשינוי היחיד הוא ההפרדה בין הכרטיס המרכזי (לערי הליבה של גוש דן) לבין המרחבי (לטבעת החיצונית).
אחרי שהסברתי לה שוב ושוב ושוב ושוב את תוכן שיחתי עם מוקד הרכבת, ואחרי שקופאית "בהפסקה" שישבה בחוץ התערבה מעט בוויכוח, הצלחתי סוף סוף להוציא ממנה הודאה בכך שאכן הכרטיס כולל את כל חברות האוטובוס בגוש דן.
היא אפילו ידעה לומר לי מחיר זהה לזה שנאמר לי במוקד (457).

שילמתי, קיבלתי את הכרטיס ו - היינו כחולמים
על הכרטיס המוכר מופיעים לא אחד, לא שניים, לא שלושה - ארבעה סמלים! דן, אגד, מטרופולין, קווים.
שלום לתלות בחברה אחת.
שלום להמתנה אינסופית לשני קווים בתחנה בה עוברים 20.
שלום לנסיעה בדרכי עקיפין כדי להגיע לעבודה.
שלום לקניית כרטיסיות במזומן.

יחי הכרטוס המשותף!

עשר שנים המתנתי לרגע הזה, וסוף סוף הוא בא...
איזה חרטה ברטה הפרסומת של הרפורמה
30/06/2011 | 16:34
23
11
כרגיל יודעים לעבוד יופי על הציבור.

דב נבון אומר שאפשר לעבור בין קווים עד 90 דקות אבל שוכח לציין שמדובר בכרטיס מיוחד שכמובן עולה יותר.
לא רק עולה יותר, אתה גם צריך לקנות כרטיס חד פעמי (דומה לרב קו אבל שאי אפשר לזהות אותך כי אין עליו תמונה).
כאילו עכשיו הם רוצים שנחזיק 2 כרטיסים, אחד לרב קו ואחד לכרטיס האנונימי.
http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82

וזה אמור להחליף את כרטיס המעבר שיכלת לקבל מהנהג.

כלומר, אם אני רוצה להגיע משכונת עמישב בפתח תקווה לאוניברסיטת תל אביב, אני צריך או לרכוש 2 כרטיסים כמו פעם: אחד לעיר ואחד מהעיר לאוניברסיטה או לקנות את הכרטיס האנונימי היקר יותר (מה גם שבנסיעה הראשונה שלך עם הכרטיס משום מה אי אפשר להטעין עליו כרטיס נסיעה ל- 90 דקות - כנראה כל אחד חייב לשלם מינימום של 17.80 על כל כרטיס).

גם כן רפורמה.
לא משנה בכמה יעלו מחירי הדלק, כל עוד עם התחבורה הציבורית אנחנו צועדים אחורה בוודאי ובוודאי שאנשים רק ימשיכו להתנייד ברכב ולא משנה כמה פקקים הם יאכלו בדרך. זה מסתבר כיותר נוח וזול ברוב המקומות בארץ.
כמה שילמת עד עכשו על נסיעה כזו?
30/06/2011 | 16:47
1
2
פלוס מינוס
30/06/2011 | 17:13
2
לפחות פעם בשבוע אני מבלה במסלול מעמישב לאוניברסיטה ואני באמת לא זוכר במאה אחוז.
מדובר על נסיעה בחברת קויים מעמישב למרכז העיר בסביבות 5 שקל וכמה אגורות
+
נסיעה על קו 49 מפתח תקווה עד אוניברסיטת תל אביב שזה בין 8 ל-10 שקל

וזה מרגיש לי שזה עולה כל שני וחמישי..
מה פתאום
30/06/2011 | 17:08
3
5
הרב קו האנונימי הוא רק תוספת למי שאין עדיין רב קו....
ברור שאפשר להטעין את הרב-קו הקיים לפי תעריפי הרפורמה החדשים....
http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=85&parentId=82

הנקודה היא לא למה צריך כרטיס אנונימי
30/06/2011 | 17:16
2
השאלה היא איפה זה יוצא יותר משתלם ללקוח??
הרפורמה הזו משתלמת יופי טופי לדן בתור חברה שמובילה את רפורמות התחבורה הציבורית בארץ.
היא מכניסה יותר כסף ומפעילה פחות קווים.

נראה אותם עושים קווים לקטורה בדרום ולבני יהודה בצפון, ואז אולי אני אגיד להם כל הכבוד על הרפורמה.
אדם מחזיק רב קו לעבודה.
30/06/2011 | 17:16
1
7
לנסיעות מעבר לעבודה, הוא קונה כרטיס .  ואם הוא יוצא לפני 9 , הוא משלם הרבה יותר.  
הוא משלם הרבה יותר
30/06/2011 | 17:20
2
ולא משנה מאיפה לאיפה - הכל בזכות הרפורמה.
למה? אתה נוסע בבוקר עם 166 עד בילינסון ומשם
30/06/2011 | 17:14
12
6
לוקח 49 עד לאוניברסיטה (לפחות קו 49 לא נפגע ברפורמה עכשיו, הוא כן הולך להיפגע שנה הבאה), אתה בטוח תגיע לבילנסון בפחות משעה וחצי ותעלה על ה-49, כך שכיוון אחד יעלה לך רק 6.40!!
כיום זה עולה 6.00 עם 166 עד בילינסון ועוד 9 ומשהו ב-49. אז הרווחת

בשאר היום תיקח 99 של קווים עד חיים עוזר- העירייה, תעבור צד של הכביש ותיקח 49.
וההבדל במחיר בין המצב היום למצב הקודם?
30/06/2011 | 17:18
4
נעשה חישוב
30/06/2011 | 17:19
8
3
בהנחה שמבלינסון עד האוניברסיטה זה 6.40 (זה ככה?):
6.40 כפול 2 = 12.80

כן, משתלם יותר בכמה שקלים.
אבל איפה הרפורמה פה שעזרה לי? זה משהו שהיה קיים גם קודם, לא?
למה אני צריך לראות את הדובים האלה שמחים כי הקווים יותר יעילים ושאפשר לעלות על אוטובוס לשעה וחצי?
שמישהו יעדכן את הדובים האלה שצריך לשלם יותר.
לא הבנת- מעמישב ועד האוניברסיטה זה
30/06/2011 | 17:22
7
3
רק 6.40. אתה עולה על שני אוטובוסים ומשלם רק על הראשון!!

ואגב את התלונות על פ"ת כדאי לשמור לשנה הבאה כשחלק גדול מקווי פ"ת יבוטלו, יקוצרו וכדומה.

אתה בטוח??
30/06/2011 | 17:26
2
2
איפה אתה רואה את זה??
חישבתי לפי האתר של דן וזה המליץ לי לקחת 166 עד מגדלי המאה ושם לקחת 24 לאוניברסיטה.

הבנתי!
אתה אומר לקנות את האנונימי.
אבל זה לא עולה 6.40, תקרא טוב, זה עולה 6.40 לנסיעה. תוסיף את ה-5 שקל אם אין לך רב קו וזה עולה 17.80.

6.40 כפול 2 ועוד 5 = 17.80
וזה כתוב לא במפורש כמובן באתר של דן: http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82
לא קלנות כרטיס אנונימי ובטח שלא להתייחס
30/06/2011 | 17:28
1
1
להמלצת הדרך מאתר דן.
תיקח רב קו לא אנונימי, עם תמונה ושם. ואז נסיעה של שעה וחצי ואפילו ב6 אוטובוסים תעלה רק 6.40
תעשה את ההמלצה שלי- 166 ואז 49
או 99 ואז 49
אבל 166 הרבה יותר מהיר לבילינסון, אז בבוקר קח אותו.

בקיצור נסיעה מעמישב לאוני' תעלה רק 6.40 בסך הכול!!!
הבנתי מה אתה אומר
30/06/2011 | 19:36
1
אני אבחן את זה מחר.

תודה על תשומת הלב!
זה בתנאי שהוא יוצא אחרי 9 ?
30/06/2011 | 17:30
3
2
ואנא, ספק לנו מידע על מה שעומד לקרות בשנה הבאה.

כדאי להתחיל להתלונן לפני שזה קורה.

פתח תקוה כבר סבלה שינוי גדול  בקוים, עוד אחד כזה הוא מעבר לכוחות של  זקני העיר ונעריה.
לא קשור לאחרי 9. זה לא קשור חופשי י
30/06/2011 | 17:40
2
1
יומי. חופשי יומי זה אחרי 9.

בכל השעות ובכל החברות- דן, אגד, קווים ומטרופולין אפשר לנסוע במשך שעה וחצי ב-6.40
את יכולה אפילו לנסוע מפ"ת עד ראשון, לקחת חבילה ממישהו, ומשם לנסוע לאוניברסיטת ת"א וכל זה ב-6.40 (בתנאי שאין פקקים)!!!

לגבי פ"ת- זה עוד לא בטוח, זה נכון לעכשיו, כך שלא יודע אם יש מה לעשות. התלוננו על קווים, הם עדיין גרועים, ועוד זוכים בעוד ובעוד קווים כמו קו 5, קו 566 וזאת למרות שהמכרז נגמר להם (6 שנים בלבד).

לגבי קו 49 כתבתי מה מתוכנן.
לקו 38 יהיו נסיעות בודדות ביום, כנראה 6 נסיעות בלבד, 3 לכל כיוון
קו 50- תדירות לא תשתנה.
51- כנראה יישאר אותו הדבר.
66- ייסע כמו היום עד ארלוזורוב פינת אבן גבירול, ומשם ייסע על אבן גבירול ועל יהודה הלוי ישר לתחנה מרכזית ת"א. לא יגיע לא לים, לא לאלנבי, לא לסנטר, לא לדיזינגוף, לא לבן יהודה וכו'.
82- יפעל רק בבוקר מפ"ת ורק אחה"צ מת"א. יהפול לקו יוממים. בלי מפרקיות.
150- מבוטל.
166- כנראה ייסע מבן יהודה במקום מדיזינגוף, לא בטוח שיישאר בכלל. בכל מקרה יישאר קו יוממים (רק בוקר ואחה"צ וכיוון אחד,) יהיה ללא מפרקיות. ייתכן ויתחיל מבית רבקה במקום מעמישב, כך שפחות שכונות בפ"ת ייהנו ממנו.

הכול בעירבון מוגבל, ייתכנו שינויים.
ממש דופקים את עמישב
30/06/2011 | 19:40
1
2
למה לעשות שינויים כאלה??
יהיו חלופות? או שצריך לשבת באוטובוסים המצומקים חסרי הכיסאות של קווים?
לדן משרד התחבורה לא מרשה לפתוח קווים חדשים
30/06/2011 | 21:13
2
בפתח תקווה (וגם בחולון למשל למרות שדן רוצים), אז בינתיים תקועים עם קווים.
כיצד יפגע 49 בשנה הבאה?
30/06/2011 | 17:21
1
2
לא ייכנס לפ"ת, ייסע מאזור בילינסון או קריית
30/06/2011 | 17:29
4
אריה לאוניברסיטה, ובחוזר יגיע עד קרית אריה או עד בילינסון, גם התדירות תרד, והוא ימשיך לא לעבוד במוצאי שבת. זה נכון לעכשיו ייתכנו שינויים.
הכי ייפגעו בפ"ת -82,66,166,38
אתה לא צריך שני כרטיסים
30/06/2011 | 17:46
1
2
הכרטיס שקונים מהנהג טעון כבר בשתי נסיעות- הלוך ושוב, זה כתוב בחוברות. רק לקרוא. ושוב, אם יש לך כבר רב קו, תוכל להטעין אותו באותו סכום.
נכון
01/07/2011 | 11:22
4
ומי שמחזיק רב קו עם תמונה, לא צריך גם רב קו אנונימי.
זה לא כרטיס מיוחד, וזה עולה לך פחות
30/06/2011 | 18:22
1
בשביל כרטיס המעבר, שמאפשר לך כמה נסיעות שאתה לא רוצה בטווח של 90 דקות, צריך רב קו.
אם יש לך רב קו, יופי, כל מה שצריך זה להטעין אותו.
אם אין לך רב קו, אתה צריך להנפיק אחד.
יש שתי אפשרויות. או עם שם ותמונה ובחינם ,
או אנונימי, בעלות 5 ש"ח (בקרוב 10 ש"ח), בלי הנחות מיוחדות (קשישים, צעירים, חופשי חודשי)
ראיתי הבוקר את המודעה בנוגע לקווים
01/07/2011 | 13:27
2
שהתבטלו וחלופיהם, ויש שם מידע חלקי ובחלקו לא מדוייק. זו לא דרך להסביר לציבור הנוסעים איך להתגלגל ממקום למקום, זו התנשאות על הציבור
קווי הלילה החדשים
30/06/2011 | 15:54
9
13
מכיוון שהאתר לא מעודכן,ארכז פה את המידע הידוע לי על קווים חדשים
111 של אגד תעבורה-פנימי באשדוד
114 של ויאוליה מאשדוד לקרית מלאכי
115-של סופרבוס מבית שמש לשדרות ממילא בירושלים
246 של סופרבוס מלוד ורמלה לראשל"צ
אשמח לתוספות

קו לילה 444 של אפיקים מאריאל לת"א.
28/06/2011 | 13:18
8
424
מתחיל לפעול החל ממוצ"ש הקרובה. הלו"ז מופיע כבר באתר www.bus.gov.il.
בינתיים זהו קו הלילה החדש היחיד שיש עליו מידע כלשהו, נוסף ל-566 של קווים מראש העין לת"א.
קישור שעובד.
28/06/2011 | 13:18
23
קווי לילה בחיפה
28/06/2011 | 14:50
1
14
שלום,
לא אמורים להיות קווי לילה בחיפה של חברת אגד (200,205) במשך כל השבוע בחופש הגדול? בשבוע הבא מתחיל קיץ עשר ב-10 שקל והוא מתחיל מ21:00 בערב ויש שם סרט ביס פלנט ולמשל אני הולך לסרט בלילה אין לי איך לחזור משם כי אין קווי לילה. חיפשתי באתר של אגד ולא מצאתי.
מיום חמישי (30/6) הם פועלים כל יום
30/06/2011 | 00:32
10
תוודא שאתה בוחר מיום חמישי הלאה, כי לפני כן הם לא פעלו כל השבוע ורק בחמישי-מוצ"ש.
וקו לילה מבית שמש לירושלים
30/06/2011 | 13:47
4
3
ובכרמיאל הארכת חלק מנסיעות קו 263 עד חוף
30/06/2011 | 19:28
3
3
ארגמן בעכו והארכת שעות  השירות  של הקוים הפנימיים 1 2 3 4 עד 20.30 במקום עד 19.45.
אני לא מאמין שזה מה שיוסיף נוסעים לקו 263.
02/07/2011 | 00:16
2
3
אם תשאל אותי, אגד עשו טעות בכך שהפכו את מסלול הקו בכרמיאל ובכך שהפכו את הקו למאסף כללי עם כניסה למג'דל כרום.
במתכונת הקודמת היה לקו הרבה יותר פוטנציאל בקישור מהיר לשכונות בכרמיאל, כמעט ללא תחנות בדרך ועם תיאום לשעות הגעת הרכבות לתחנת עכו. כיום כל היתרונות האלה נעלמו ופשוט מדובר בעוד קו מאסף מעכו שלוקח לו הרבה זמן עד שהוא מגיע לשכונות, בזמן שהמוניות כמובן מנצלות את זה, נוסף על יתרון המיקום שלהן ממש בתוך תחנת הרכבת בעכו (נהגי המוניות עטים על הנוסעים לכרמיאל עוד לפני שהם מסתכלים בכלל לכיוון של תחנת האוטובוס).
לא פלא שהקו נוסע בדרך כלל בתפוסה של חצי אוטובוס ואפילו פחות... זאת לעומת 262 החדש שמצליח מאוד.
קווי לילה לחיפה לעומת זאת...
02/07/2011 | 00:25
1
אל תשכח שכמעט שנתיים הקו נסע במסלול הפוך ואז
02/07/2011 | 13:03
3
לא היו לו נוסעים בכלל. מעבר לזה הקו הוארך לים לפי בקשת נוסעים. בנוסף 262 נוסע באותו מסלול בעיר והוא הצלחה מאחר והוא לא נכנס לעכו ולכן קיים ה-263 במתכונתו החדשה/המשופרת.
פרסום מ 2005 די משעשע (כי אני לא ירושלמי)
30/06/2011 | 15:47
4
4
דויד, בתקווה שלא תכעס על השימוש בתמונה
30/06/2011 | 15:48
2
2
לא על השימוש בתמונה, אלא על העלאתה יום אחרי
30/06/2011 | 17:06
1
2
שדוד בעצמו העלה אותה בשרשור אחר כאן.
30/06/2011 | 19:50
1
יש עוד פירסום משעשע
30/06/2011 | 17:10
3
בלא מעט תחנות בתל אביב יש עדיין פרוספקט גדול שמפרסם את 32 "הקו הכי מהיר בעיר!" .  
מבצע חלוקת פליירים למבלי לילה לבן
30/06/2011 | 14:57
8
18
כידוע חכמי משרד התחבורה שליד חלם מצאו עיתוי "מושלם" לתחילת הרפורמה והוא כמובן במוצאי הלילה הלבן שהולך להפוך בעיני רבים לבוקר שחור. לכן החליטו "תחבורה בדרך שלנו" לצאת בקמפיין חלוקת פליירים לבליינים בלילה הלבן. בפלייר המצורף מפורטות הדרכים להגיע לרוב המקומות הן באמצעות קווי הלילה והן באמצעות קווי המערכת החדשה שמשתנים החל ממחר בבוקר. מכיוון שאנחנו מעטים, נשמח מאוד אם עוד אנשים ידפיסו את הפלייר ויחלקו אותו לכמה שיותר אנשים כדי שלפחות יידעו לצאת מהסבך באירוע הזה בלי לחכות שעות לאוטובוס שלא יגיע.
והקישור לפוסט בנושא
30/06/2011 | 14:58
2
תודה רבה, מקשרת לחברים שידעו
30/06/2011 | 16:21
וקצת בהומור
30/06/2011 | 19:01
2
בן אדם אחרי כמה בירות יתקשה קצת למצוא את הידיים והרגליים בקיר הטקסט והמספרים בפלאייר הזה...


אבל יוזמה מבורכת!
דן לא הבטיחו שיתגברו קווים
30/06/2011 | 21:34
4
5
בלילה הלבן? 63 שני חלף על פנינו ולא עצר בגבעתיים. ואני אפילו לא מנסה להגיע ללילה הלבן. ולזה שחלף עכשיו היה מרום מאחור ואנחנו לא כל כך הרבה אנשים בתחנה אחרי שחצי התייאשו ועלו על מוניות. מרגיז מאוד. ואנחנו מחכים פה המון זמן, זה לא נראה כאילו תגברו משהו.
תודה לחברת דן שהרסה לי את התוכניות להיום
30/06/2011 | 22:14
2
4
חזרתי הביתה אחרי שהאוטובוס השלישי חלף ולא עצר. שלושה אוטובוסים בשעה זה לא תיגבור. לפחות היו שולחים מפרקיות או מוציאים עוד אוטובוס מאמצע הדרך שיהיה סיכוי גם לאנשים בהמשך המסלול לעלות.
עומס של ילדודס ונוער
01/07/2011 | 01:44
1
2
שמפוצצים את האוטובוסים בהמוניהם בדרך ללילה הלבן בתל-אביב ומשגעים את הנהגים בצרחותיהם ההיסטריות.
קווי דן בלילה הלבן הם כמו הסעות בית ספר למהדרין כולל כל ההתנהגויות הנלוות והמבין יבין....
וזה היה צפוי. ובגלל זה הם אמרו שיתגברו
01/07/2011 | 02:48
3
ולא תגברו כלום. הייתי בתחנה בין תשע לעשר ועברו רק שלושה אוטובוסים, כאמור, מלאים לחלוטין ולא עצרו. בין שמונה לתשע אמורים לצאת ארבעה אוטובוסים מאלוף שדה ולוקח להם את החצי שעה להגיע לגבעתיים, בייחוד בקצב המזעזע שהם נסעו בו, אז היו צריכים לעבור ארבעה בזמן שהייתי בתחנה. עברו רק שלושה. נראה כאילו אפילו הורידו אוטובוס אחד, לא רק שלא תגברו.

זה באמת הפתיע מישהו שהיה עומס על 63? לא ציפיתי למקום ישיבה, אבל כן ציפיתי שאוכל להדחק פנימה. הם יכלו לתגבר באוטובוס אחד שיתחיל את האיסוף מכצנלסון או לפחות לשלוח מפרקית או שתיים.

בדיעבד הייתי צריכה ללכת לרכבת ולקחת קו 32. אבל היה לי משהו כבד בתיק ובאמת לא חשבתי ששלושה אוטובוסים לא יעצרו בכלל.
רשמים מהלילה הלבן.
01/07/2011 | 07:21
5
ראשית, אציין כי ללילה הלבן הגעתי מוקדם יחסית (19:30 שעת יציאה מר"ג), כך שאין ביכולתי להשוות ביחס לשעות מאוחרות יותר, את טיב השירות של חברת דן.
אתר דן ציין מראש את הרחובות שעתידים להיסגר (רוטשילד, אלנבי) ועל כן התבצעו שינויי מסלולים בקווי הלילה.
לגבי ההתנהלות באירוע עצמו:
חלק מהאוטובוסים שהגיעו למתחמים "החמים" היו מלאים לחלוטין (נצפו קווים 5, 24, 25, 18 כאשר שני האחרונים נסעו במפרקית). מנגד חלקם היו במיעוט נוסעים, כגון 32 (באזור הסנטר).

חבל שבהלוך לא תיגברו את הקווים במפרקיות, אך ראוי לציין לשבח כי רוב קווי הלילה שנצפו כן יצאו במפרקיות.
קו הלילה האחרון של 418 היה מלא לחלוטין עם מפרקית. כולנו תקווה שזו לא עניין חד פעמי אלא מגמה.

ככל שהערב התקדם יותר ויותר רחובות נחסמו בשל גודש תנועת הולכי הרגל. כמו כן מיותר לציין כי בחלק נכבד מהלילה היו עומסי תנועה רבים וחריגים.

רח' אלנבי היה סגור לתנועה בחלק נכבד מהלילה בקטע בן יהודה דרומה, דבר שהקשה להבין את מסלולי קווי הלילה. באתר של דן נמסר כי המסלולים של הקווים מרדינג ישתנו כך שייסעו על אלנבי עד קינג ג'ורג' יפנו שמאלה (בעזרת שוטר), ימינה דיזנגוף, ימינה אבן גבירול, המשך יהודה הלוי והמשך במסלול הרגיל. לא כך היה בשטח. נראה כי חלק מהקווים יצאו מהכרמלית (כמו 466) ונסעו צפונה על בן יהודה.

מבלים רבים העדיפו לבלות שעות נוספות (מעבר לשעות הפעילות של קווי הלילה) ולקחת את הקווים הראשונים בשעות הבוקר. קווים 61 ו - 66 היו מפוצצים באופן חריג כבר בכיכר ב' בנובמבר. הנהג לא העלה נוסעים לאורך בן יהודה ורק לאחר הגעה לר"ג נוסעים החלו לרדת.
הנסיעה בקו 61 לקחה כ - 45 דקות. זמן רב יחסית בשעות שאין פקקים בכביש, בשל הנוסעים הרבים וכן בגלל שמדובר ביום הראשון (ובנסיעה הראשונה) של הפעימה השנייה.
חבל שלא תיגברו את הקווים בשעות הבוקר המוקדמות במפרקיות, כפי שעשו בקווי הלילה וכפי שלא עשו בחלק מהקווים בנסיעה הלוך בת"א.

בסה"כ האירוע עצמו היה מצוין ומגוון, אך נראה כי קיימות חבלי לידה, כפי שהיה צפוי, ביום הראשון להפעלת הרפורמה.
שאלות (לא הכוונה)
30/06/2011 | 12:02
129
14
המשך>>
דיווח מהשטח
29/06/2011 | 23:27
9
7
היום הייתי דייל בפרויקט ההסברה של הרה-ארגון. הוצבתי בתחנה בחולון ליד האיצטדיון בכניסה לעיר. מסתבר שזו תחנה דלילת נוסעים ובחלק גדול מהמשמרת שלי (מ-1 עד 7) לא היו לי קליינטים...
בשבילי זה היה היום הראשון אבל מבצע ההסברה התחיל כבר אתמול, ומסתבר שחלק מהנוסעים שהצעתי להם את החוברת כבר קיבלו אותה.
התברר לי, ולא ממש בהפתעה, שהרבה אנשים לא מצליחים להבין את המפות בחוברת. חבל שדווקא את הדף בחוברת ההדרכה לדיילים שבו מפורטים הקוים המבוטלים והחלופות שלהם החליטו מארגני הפרויקט לא להפיץ לציבור.
ציון לגנאי הייתי מעניק גם למי שהחליט על הפורמט של השלטים בתחנות. מצוינים בהם רק המספר של הקו ותחנת הקצה שלו. יסלחו לי החברים שמשקיעים את זמנם ומרצם במוזיאון אגד אבל אולי פרומיל אחד מהנוסעים בקו 171 החדש יודעים מה זה ואיפה זה, כך שהשילוט מבחינת הנוסעים הוא חסר תועלת. באותה מידה גם הכיתוב "אזורי חן" בכוון הנגדי של 171 אינו מועיל לרוב המכריע של הנוסעים. הרשיתי לעצמי "לשפצר" את השילוט ולהוסיף יעדי ביניים חשובים לדעתי.
בתחנה "שלי" יש כיום 4 קוים: 1, 86, 90 ו-20. רק קו 20 יישאר לאחר הרה-ארגון ושלושת האחרים יבוטלו ובמקומם יהיו 3 קוים חדשים: 3, 171 ו-172.
מסתבר שהנפגעים העיקריים באזור הזה הם הנוסעים לבת ים בקו 86 שאלה שקו 43 לא יגיע לשכונה שלהם יישארו ללא קשר ישיר לצומת חולון, התחנה המרכזית ורחוב המסגר.
בעיה נוספת שאין לה פתרון סביר ברה-ארגון היא הקשר בין חולון ויפו. גם הקשר מהתחנה שלי לרחוב דיזנגוף נותק בגלל המעבר של 172 לבן יהודה, אבל יש פתרון נסבל: לקחת את קו 129 ממשרד הרישוי.
אף אחד מאלה שנגזר עליהם לנסוע ב-2 קוים במקום קו ישיר לא מקבל את הדין ברצון. הרבה לא מבינים מדוע יש בכלל צורך ברפורמה ולדעתם המערכת הנוכחית מתפקדת טוב.
השינוי לטובה באזורי התעריפים לא רלבנטי לרוב הנוסעים שפגשתי.

דבר נוסף: נוסעים שהלכו לתחנת הנפקת הרב קו בחולון דיווחו על תורים שנמשכו 4 שעות!! איך מארגני הרפורמה לא נערכו לעומס הצפוי לקראת כניסת הרפורמה לתוקף??? הרי צריך היה להיות ידוע להם מהו מספר מחזיקי רב קו לעומת מספר הנוסעים שייצטרכו להצטייד בו?!
אני מניח שהשלטים ש-"שיפצרת" הן המדבקות
29/06/2011 | 23:39
1
1
ששמו עבור נגישות.

בעיקרון על דגלון התחנה אמור להיות יעד ביניים ולא רק היעד הסופי
אני מתכוון לשלטים המרובעים על דופן התחנה
29/06/2011 | 23:57
מבפנים ומבחוץ. הם הרבה יותר בולטים מהדגלים.

הדגלונים החדשים עדיין מכוסים אבל את המדבקות של הקוים החדשים כבר שמו..
גם בתחנה המרכזית הישנה בראשון
29/06/2011 | 23:51
2
יש תורים ארוכים מאוד, ופקידה אחת בלבד. היום פתחו עוד עמדה בתחנה החדשה.
כ"כ קשה לשים שילוט נורמלי בתחנות?
30/06/2011 | 00:32
2
בכל תחנה צריכות להיות מפות שמפרטות את המסלול של כל הקווים שעוברים בה, כולל שמות התחנות בעברית, אנגלית וערבית ומספרי הקווים שעוברים בתחנות האלה- בלי קשר לרפורמה. כרגע במקרה הטוב יש מפה מצ'וקמקת שלא מבינים ממנה כלום ובמקרה היותר נפוץ אין כלום. לא ממש עוזר למישהו שיש מספר קו ותחנת קצה על השלט אלא אם כן הוא במקרה צריך להגיע לתחנת הקצה או שהוא יודע מראש את המסלול של הקו.
בתחנה "שלי" כבר יש מפות של קוים 71/171/271
30/06/2011 | 00:48
1
1
אבל כמו שכבר ציינתי, רוב האנשים לא יודעים לקרוא אותן...

גם צריך להיות לוח זמנים של האוטובוסים בכל תחנה...
וכמה לוח הזמנים רלוונטי?
30/06/2011 | 00:51
2
יהיה יותר חכם לכתוב את התדירות בשעות השונות.
ואני דיברתי על כל התחנות- לא רק הראשיות ולא רק בתחומי הרה-אירגון.
המוקד הטלפוני כל קו
29/06/2011 | 23:54
2
4
האם זו חברה חיצונית או מוקד אמיתי של משרד התחבורה?  

והשאלה שלי היא אם אני רוצה לעבוד שם למי עליי לפנות?

תודה.
הם בטוח לא עובדי מדינה...
30/06/2011 | 00:01
1
מוקדי תמיכה ושרות לקוחות מסוג זה הם כמעט תמיד OUTSOURCING.
זה מוקד אגד
30/06/2011 | 02:01
3
המופעל על ידי חברת בזק און-ליין.המוקד נמצא בבאר-שבע ברחוב יהודה הנחתום.
זה לא מוקד אמיתי של משרד התחבורה.
המוקדנים עובדים שם תחת שני כובעים:כובע אגד שלום וכובע כל-קו שלום.
יש 100 מוקדנים בערך והמוקדנים מחליפים ביניהם בסבב תורנות מי יענה בתור של אגד ומי יענה בתור של כל קו.
אם אתה לא גר באיזור הדרום בסביבת באר-שבע,אז אין על מה לדבר מבחינת עבודה שם.
בזק און ליין מגייסת עובדים למוקד באמצעות חברות כח אדם ומודעות דרושים באוניברסיטת בן גוריון.
רוב העובדים הם סטודנטים מהאוניברסיטה,חיילים משוחררים שלא מצאו עדיין את עצמם ואמהות במשרת אם חצי משרה.
שרשור מודיעין והכוונה 30/6
30/06/2011 | 00:47
49
22
המשך>>
חם בפורומים של תפוז
עוסק מורשה או חברה בע``מ
עוסק מורשה או חברה...
עכשיו בפורום הלוואות לעסקים, דיון בנושא עוסק...
עוסק מורשה או חברה בע``מ
עוסק מורשה או חברה...
עכשיו בפורום הלוואות לעסקים, דיון בנושא עוסק...
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
Flix וידאו
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
אופני שחף
אופני שחף
לירז בנגו יחסי ציבור
עד כמה העסק שלך מוכר?
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ