לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

שימו ל-735 תמונות של הרכבת החיגאז'ית ב
29/08/2011 | 01:20
11
6
בתמונות מדהימות שטרם נראו במקומותינו ! בקישור המצורף גם תמונות נדירות ביותר מהקמת רכבת-העמק המקורית ומהקמת גשריה המקוריים. רבות מהתמונות צולמו מן האויר ולדעתי בקישור המצורף תמצאו את מגוון התמונות הגדול ביותר שראיתם עד היום בהקשר לרכבת החיגאז'ית. אבקש להשאיר את השרשור עצמאי ולא לצרף אותו לשרשור קיים אחר. הוא ראוי מאוד להיות עצמאי בפני עצמו. לאחר שתראו את כל התמונות תהיו בהלם. ייקח לכם לילה שלם לעבור ולהוריד את כולן ! בהצלחה.
http://www.flickriver.com/search/hedjaz+railway/
כתובות אינטרנט מצורפות:
וואו...תודה! אבו איל, מזכיר לך משהו?
29/08/2011 | 05:40
1
שום דבר לא השתנה בירדן מאז 1996.....
29/08/2011 | 08:27
1
פשוט מדהים. העוני, הלכלוך, אותם קטרים אותם קרונות אותן תחנות...
מעניין
29/08/2011 | 08:55
תודה אביתר. תמונות מדהימות
29/08/2011 | 18:49
6
לדעתי שווה לשקול להוסיף את זה לעמוד הקישורים בפורום.
אוסף תמונות נדיר מיפו: חלקן מוכרות:
29/08/2011 | 23:30
5
חבר יקר ביקש להוסיף זאת כאן. הנה האוסף הלקוח מאלבום ישן. הצבע נוסף בהליך מלאכותי:
http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=...
כתובות אינטרנט מצורפות:
הנה הקישור לאוסף השלם
30/08/2011 | 00:29
1
הכולל אריזה של גלויות קטנות שהודפסו בקהיר בתחילת המאה ה-20.

בתחתית הדף יש קישור אל כל אחת מן הגלויות

http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=...
תודה רבה משה ! כל הכבוד !
30/08/2011 | 00:36
2
תודה, אביתר. מעוניין באתגרון קטן
30/08/2011 | 17:57
2
תודה גם על האוסף.
אם זה מתאים וידוע על זה, הייתי מאוד שמח לראות תמונות משלוחת הרכבת הישנה לכפר סבא.
אם יש תמונות צבעוניות עוד יותר טוב.
אני אחפש לך. בזמנו שיכפלתי כמה מארכיון הרכבת
31/08/2011 | 00:17
1
אני לא יודע מתי אגיע אלייהן עם כל הלחץ ולכן כדאי שתשלח גם מסר פרטי לחן בענין. ברגע שהן תימצאנה, אעלה אותן בקומונה כמובן בשבילך.
אם תמצא תמונות כאלה, אשמח מאוד
31/08/2011 | 19:05
1
לדעתי גם גולשים אחרים ישמחו לראות
תודה רבה!
30/08/2011 | 18:21
בהחלט תמונות מיוחדות.
שרשור הכוונה ומודיעין 29/8
29/08/2011 | 00:02
73
39
המשך>>
מסיפורי אל עזי - היה היה...
28/08/2011 | 21:37
24
4
זה.
ואחר כך היה...
28/08/2011 | 21:39
2
זה.
פתאום מרחוק הגיעה הרכבת...
28/08/2011 | 21:43
1
2
תעוד היסטורי מהמסילה החדשה. תודה.
28/08/2011 | 21:55
1
התקרבה
28/08/2011 | 21:44
3
1
לפי התמונה, היישור חסך כמעט 600 מטרים
28/08/2011 | 22:50
2
1
ישנו את שלטי המרחק אחרי הנקודה או ישאירו אותם על כנם (אבל עם מרחקים שגויים)?
ישנו לקראת סיום הפרויקט.
28/08/2011 | 23:38
1
29/08/2011 | 10:41
ועוד קצת התקרבה...
28/08/2011 | 21:48
ולבסוף קיבלה החלטה:
28/08/2011 | 21:50
מהיום אני נוסעת רק כאן!
וכאן
28/08/2011 | 21:52
לפני שניפרד: מי אמר שאין חשמול?
28/08/2011 | 21:55
3
הנה!
מה שממש מצחיק כאן בועז, הוא שהעמודים האמיתיים
28/08/2011 | 22:24
1
של חישמולת רכבתית, נמוכים לפחות פי 3 מהעמודים שבתמונה... וגם דקים מהם פי 4 בערך... אז איפה יונה יהב, כשבאמת צריכים אותו?
אל תפריע ליהב, אריק.
28/08/2011 | 22:31
1
יהב נלחם כעת עם הקולגות מחולון/בת ים/ראשל"צ על הסרת עמודי החשמל הענקיים שלאורך קו ראשל"צ מערב. ראש עיריית חיפה אינו מטיל ספק בתמיכתך במאבקו הצודק.
מסתירים את הים!
28/08/2011 | 23:14
הנה ההוכחה שהחלה"ט ויהב צודקים: לא ניתן לראות את הים בתמונה! הכל בגלל החישמול!
תמונת סיום.
28/08/2011 | 22:05
4
רכבת המודו חולפת על גשר נחל האלה בתוואי החדש. ביום ו' הועברה תנועת הרכבות למסילה המערבית בקטע אל עזי. בשונה ממה שכתבתי על "החלטתה" של הרכבת, היום היה דווקא היום הראשון בתולדות הפרויקט בו הופעל כל קטע כפר מנחם - ק.גת כקטע כפול. הדבר התאפשר הודות לפעימת התקשורת הוירטואלית שבוצעה לפני מספר חודשים בקו. מובן מאליו שהתנועה על הקטע הכפול באל עזי התנהלה על המסילה המזרחית שבתוואי הישן והמערבית שבתוואי החדש. החל ממחר יחלו עבודות לפירוק גשר נחל האלה הישן והמסילה שבתוואי הישן. שטח המסילה הננטשת יוחזר למנהל מקרקעי ישראל.

העברת התנועה לקטע החדש מאפשרת כעת את תחילת העבודות לשדרוג קטע מסילה בין הק"מ ה-25 ל-27. שדרוג זה צפוי להימשך כחודש וחצי ובסיומו ניתן יהיה להפעיל את קטע כפר מנחם - ק. גת כקטע כפול.
עד כאן.
תודה על עוד עדכון נהדר מהקו, בועז.
28/08/2011 | 22:29
1
ו- לעוסקים במלאכה!
אגב, כדאי גם להזכיר שבכך למעשה הסתיים
28/08/2011 | 22:51
שלב יישור תוואי המסילה בין לוד לבאר שבע. כל הרכבות ייסעו בתוואי החדש והסופי מהרגע שיפורק הקטע הישן שצילמת.
תודה בועז!
28/08/2011 | 22:31
1
28/08/2011 | 22:34
תודה רבה על הדיווח מהקו המחושמל הראשון בארץ
28/08/2011 | 22:46
רבה על התמונות בועז
28/08/2011 | 23:10
29/08/2011 | 00:20
בועז.
29/08/2011 | 11:46
תודה רבה!
02/09/2011 | 01:36
זמן שמתבזבז בתחנות
28/08/2011 | 18:54
161
13
אחד מהדברים שיכולים להטריף את השכל כשנוסעים באוטובוס וגם מאריכים מאוד את זמן הנסיעה הוא זמן העלאת הנוסעים בתחנות. בתקופה שכולם נסעו עם כרטיסי חופשי חודשי מנייר וכרטיסיות נייר שרק צריך לנקב, אני חושבת שהעליה היתה יחסית זריזה. עם הרב קו הלכנו קצת אחורה, כי הנוסעים מתעכבים יותר זמן ליד הנהג. בדן זה עוד... המשך>>
אחד מהדברים שיכולים להטריף את השכל כשנוסעים באוטובוס וגם מאריכים מאוד את זמן הנסיעה הוא זמן העלאת הנוסעים בתחנות. בתקופה שכולם נסעו עם כרטיסי חופשי חודשי מנייר וכרטיסיות נייר שרק צריך לנקב, אני חושבת שהעליה היתה יחסית זריזה. עם הרב קו הלכנו קצת אחורה, כי הנוסעים מתעכבים יותר זמן ליד הנהג. בדן זה עוד לא נורא, כי המכשיר אוטומטי ומי שנוסע עם ערך צבור, כרטיסיה או חופשי חודשי פשוט מעביר אותו, אבל בחברות האחרות הנהג צריך להתעסק עבור כל נוסע ונוסע וזה מעכב מאוד את הנסיעה.

דוגמה מדהימה לזה היתה לי עכשיו בדרך חזרה מהעבודה: אני עולה על מה שבא ראשון ומתקדמת איתו אז עליתי על 22 (שהתמלא לגמרי תוך כדי הנסיעה בוולנברג, אני לא היחידה שנוקטת בשיטה הזו, וזה מאוד מעודד), וירדתי בקניון. שם עליתי על 525 שהגיע ראשון. ירדתי ברכבת מרכז ופסעתי לי לאיטי לתחנות של על פרשת דרכים לכיוון גבעתיים. כשהתקרבתי היה נדמה לי שאני רואה מעבר לרמזור שממתין לו אוטובוס של קווים, אז עצרתי בתחנה הראשונה של 55. חלפה דקה, הרמזור התחלף והסתבר שזה באמת 55 (מנמוכי הכניסה). הוא הגיע מלא וגדוש, אבל נראה היה שרוב האוטובוס יורד ממנו. הלכתי לדלת וראיתי לא מעט אנשים הולכים אל הדלת איתי. היה ברור שהוא הולך להתמלא, וזה תמיד לוקח המון זמן באוטובוסים של קווים, וגם ראיתי שלא יהיה לי מקום ישיבה אז החלטתי לוותר ולנסות את מזלי בקווי 60. (לפני הרפורמה לא היה עולה בדעתי לא לעלות על 55). הלכתי לתחנה של 60, והמתנתי. והמתנתי. והמתנתי. מדי פעם העפתי מבט לאחור וראיתי שה 55 עדיין מעלה נוסעים והתור כמעט לא זז.
עמדתי שם לפחות 3 דקות אולי יותר. ואז הגיע 45. הלכתי לתחנה שלו. הוא היה די מלא בישיבה, אבל היו כמה מקומות. אני ועוד כמה אנשים עלינו, לכולם היה מקום לשבת. ה 45 גמר להעלות נוסעים. 55 עדיין עמד שם. ה 45 התחיל לנסוע, ה 55 עדיין עמד בתחנה והעלה נוסעים. עקפנו אותו ונסענו לגבעתיים.

אני לא יודעת כמה זמן הוא עמד שם, אבל זה היה לפחות 5 דקות, וחבל שלא לקחתי זמן, אולי בפעם הבאה. זה לגמרי לא הגיוני. וזה כמעט תמיד ככה באוטובוסים של קווים, וגם באגד לפעמים. (לא יודעת לגבי מטרופולין, בקושי יוצא לי לנסוע איתם).
בשורות טובות מנתיב אקספרס ומשרד הבטחון
28/08/2011 | 15:03
4
5
כל הקווים החדשים בהם חיילים נאלצו לשלם עבור הנסיעה בשנה האחרונה אושרו לנסיעה חינם, בדומה לכלל הקווים הקיימים כיום.
מדובר על קווי חדרה-ואדי ערה, קווי נהריה וקיי כרמיאל-משגב.
שים לב שבמשגב צוינו רק קווים 34-40.
28/08/2011 | 19:28
3
5
קווים 41-44 וקווים 265, 294 ו-295 לא מצויינים בהודעה.
מוזר למדי וסביר שמדובר בטעות פרסום באתר הנהדר והמצטיין בדיוקיו של נתיב אקספרס, אך בכל זאת כדאי לברר את הנושא.
ראיתי. קיוויתי שזו אכן טעות דפוס ולכן התעלמתי
28/08/2011 | 23:05
2
תודה על התזכורת
29/08/2011 | 09:26
1
1
הספקתי לשכוח מהעניין אחרי שחזרתי ממילואים, הנה בזכותך המידע המלא:
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-276236-00.htm...
באמת שאני לא יודע אם לצחוק או לבכות...
30/08/2011 | 00:28
2
לפי המשתמע מהידיעה, עכשיו חיילים לא יצטרכו לשלם בקווים המקומיים שעולים ליישובים (קווים שגם ככה בודדים החיילים שמשתמשים בהם), אבל ימשיכו לשלם דווקא בקו 265 שהוא הקו הראשי ובעל הפוטנציאל הגבוה ביותר לשרת את החיילים במשגב.

אני מסתייג ומדגיש שצריך לבדוק את הנושא טוב ואני מקווה מאוד שהפרטים שנכתבו אינם נכונים (אני מסתמך על רשימת הקווים שפורסמה באתר נתיב אקספרס. היא שונה מזו שהכנסת לכתבה אך גם היא לא כוללת את קו 265). אבל אם הדברים אכן נכונים, זה מצביע על חלמאות וטימטום מדרגה ראשונה.

קו 265 לא מיועד לקשר בין חיפה לכרמיאל. הוא מיועד לקשר בין חיפה ליישובי משגב ובין כרמיאל ליישובי משגב!
בקטעים האלה אין שום חלופה אחרת. הרי לשם כך הקו הזה נפתח. כמעט אף אחד לא נוסע בו את כל המסלול מחיפה לכרמיאל כי זה לא הייעוד שלו. איך החיילים ממשגב יכולים ליישם את ההצעה הפנטסטית לנסוע בקווים 262, 361 ו-500, כשהקווים האלה בכלל לא מתקרבים ליישובים שאליהם הם צריכים להגיע?! זה פשוט עלבון לאינטיליגנציה.

החלטה שלא להכליל את 265 בהסדר פשוט חוצה את כל גבולות הטימטום האפשריים. מי שהכין את הטבלה שצירפת (וכנראה בדק את הנושא לעומק עאלק), כנראה לא נסע כבר שנים באוטובוס ולא קולט שלא כל קווי האוטובוס הם ישירים אלא יש גם דבר שנקרא תחנות ביניים. כנראה שגם אין לו מושג איפה זה משגב והוא לא מכיר כלל את האזור. הוא פשוט ראה שקו 265 מתחיל בחיפה ומסתיים בכרמיאל ועל זה הוא התבסס.

מהיכרות מעמיקה עם היישובים המדוברים, אני יכול להגיד גם שהנתונים על מספר החיילים בסדיר ובקבע שרשומים ליד כל קו הם נתונים שקריים. הם כנראה מתייחסים רק ליישובים שבהם הקווים מסתיימים ולא כוללים את היישובים אליהם הם נכנסים בדרך. כשמכלילים את כל היישובים אליהם הקווים נכנסים, המספרים גדולים פי שלושה או ארבעה. פירסום נתונים כאלה שמתייחסים רק ליעדים הסופיים של הקווים, הוא בגדר חפיפניקיות משוועת של משרד הביטחון. אולי אפילו בכוונה על מנת לצמצם בהוצאות (אני לא אתפלא).  
אם אכן כך הדבר, אני מקווה מאוד שראש המועצה יתערב במהרה בנושא על מנת לשנות החלטה אבסורדית שכזאת. אבל שוב אני חוזר ומדגיש שיש לבדוק את הנושא לעומק.

ורק תיקון קל בשבילך, ההסדר לפיו חיילי משגב מקבלים החזרי דלק ממשרד הביטחון עדיין בתוקף. אני מכיר אישית חיילים בסדיר ממשגב שעדיין מקבלים החזרים.
רחוב קינג גורג' ממש מזעזעז
28/08/2011 | 13:52
2
7
כל מטר יש רמזור .במיחוד רמזור פנוי לי שוק בצאלאל

צריך להעיף את קו 72 מהרחוב בעצמו


אני אתמול שהייתי באגאדיר  ציפיתי לחוזר מהר הביתה בגלל הקו החדש ובספופו דבר הזמן הוכפל .צריך להחזיר את הקו 72 לקודמו לאלתר  היה אתמול מחמאה על דיור ,למה אין מחמאה על תחוברה ציבורית





פעם בזמנו ארגנו חברי פורום התנדבות במוזיאון אוטובוסים ,וכיום איפשר לארגן משהו לקו החדש
אני לא מבין
28/08/2011 | 17:08
1
3
בשביל מה דחפו את הרמזור הזה בבעלי המלאכה , הוא רק מאריך את הפקק בכניסה לאלנבי .   מה היה כל כך דחוף לשים אותו שם?  הכל היה בסדר לפניו .
זה מה שאני מנסה להבין
28/08/2011 | 22:29
2
סתם בזבוז משאבים .

היה עדיף להשאיר קווים בבן יהודה גמו לפני 1/7 לפחות לפני 5/8
חוויה תחבורתית ל ובתוך ירושליים
28/08/2011 | 11:02
15
5
ביום שישי האחרון נסעתי לירושליים ויכולתי קצת לחוות את הדעת על אמצאי וחברות תחבורה אחרים ממה שאני מכיר כאן בתל אביב
את היום התחלנו בנסיעה ברכבת מתל אביב לירושליים, בצד החיובי:
-נוף מדהים
-סיבובים מרגשים
- שירותים מגניבים
- שקע טעינה מפתיע לנייד
-נוחות נסיעה מופלאה
אבל מה:
- נסיעה איטית בטירוף
אף אחד לא חשב על wifi
- זמן נסיעה לא נורמלי למרות שמדובר ב 3 -4 עצירות עד ירושליים
- צריך לעשות משהו עם הילדים בהצורחים האלו
-תחנת סיום לא הגיונית בירושליים , אין שום זכר לתחבורה ציבורית נורמלית מן התחנה של מלחה והתחנה נראית כתחנת רפאים

לאחר מכן המשכנו בשתי נסיעות באגד ירושליים, אחת ממלחה (אחרי הליכה מאומצת) לרחביה והשנייה מרחבייה למרכז העיר. הנהגים היו מאוד אדיבים והנחו אותנו בדיוק איפה לרדת ,
חבל שאין חופשי יומי אבל הטריק של 90 דק' מעבר הוא אחלה, מה שכן 10 דק' נסיעה באוטובוס עירוני ירושלמי גורמו לי להתגעגע לאוטובוסים החדשים והממוזגים היטב (לפחות בקווים שלי ) של דן.

אחרי שסיימנו את עיניינינו במרכז העיר החלטנו לנסות את הדובדבן שבקצפת, הרכבת הקלה עד התחנה המרכזית (נסיעה של 4 תחנות )
בצד החיובי:
- יש רכבת קלה בירושליים- לא דבר של מה בכך
- הקרונות נקיים ומצוחצחים
- מערכת הכריזה ברורה ונוחה
- זה חינם עכשיו :)
בצד הפחות חיובי:
- אם היה פיגוע בתוך הקרון, ההדף היה ניספג בהמוני האנשים שצבאו איתנו את הקרון, צפיפות איומה ונוראית שבה לא ברור מי עולה ומי יורד ומתי , מפחיד ומסוכן.
- אלמנט הרמזורים- קראתי שעדיין אין רמזורים שנותנים עדיפות לרכבת הקלה אבל לחוות את זה באופן אישי זה מגוחך בטירוף כל דקה הרכבת עוצרת לטובת רמזורות אחר וכל זה בנסיעה שעל הנייר אמורה לקחת כלום זמן
לסיכום חויית הרכבת הקלה, רגשות מעורבים של כיף, היסטוריה ודוחק איום ונורא.

בתחנה המרכזית לקחנו את הקו לרכבת מרכז בתל אביב אין מה לעשות עם כל הכבוד לרכבת ישראל הנסיעה באוטובוס היא 40 דק' פחות, אמנם צפוף אבל בסופו של דבר אתה מגיע ממש מהר.

לסיכום, עברנו באותו היום כמה אמצעי תחבורה ציבוריים , אין ספק שהמערכת עובדת אבל חלקה כל כך לא יעיל ומסורבל שאני לא יכול לדמיין את עצמי עושה זאת מעבר לנסיעה חד פעמית אחת
אין ויכוח על כך שקו הרכבת הקיים לירושלים,
28/08/2011 | 13:01
2
הוא כישלון גמור עם זמן נסיעה לא הגיוני. בגלל זה משקיעים עכשיו 7 מיליארד ש"ח בהקמה של הקו החדש שאמור להפוך את הרכבת למתחרה שקולה לאוטובוסים ולרכב הפרטי.
טוב לראות שיישמת את החתימה שלך
28/08/2011 | 13:21
1
3
כמה הערות:
1. מתחנת הרכבת במלחה יש תחבורה ציבורית לרחבי העיר, אם כי לא לכל מקום (למרכז העיר כן, לא זוכר אם יש לרחביה).
2. גם בירושלים יש אוטובוסים חדישים וממוזגים. לא יודע במה נסעת. זה לא ממש מייצג.
3. כדי להימנע מצפיפות ברק"ל עדיף לנסוע לפני 10 בבוקר. לא כ"כ רלוונטי לגביך...
4. המצב הזה של נסיעה איטית וצפופה הוא תוצאה של כמה גורמים: סקרנות, חופש גדול (בעיקר של חרדים) ותדירות נמוכה. כל שלושת הגורמים הנ"ל ישתנו בקרוב.
שכחתי את הסיבה החשובה ביותר...
28/08/2011 | 13:29
1
נסיעות חינם..
חסר יצירתיות בקו לירושלים:
28/08/2011 | 13:40
2
2
רכבת טילטינג שמגיעה עד תחנת החאן תוך 50 דקות לא קיבלנו מסיבות כאלה ואחרות!
שירותי מזנון\מסעדה ברכבת, ודברים אחרים שאוטובוסים אינם יכולים להציע - גם לא.
אלא סתם "אוטובוס מסילתי" איטית ומשעממת (ופי כמה וכמה בשעות החשיכה).
אבל עדיין יש בזה משהו מקסים
28/08/2011 | 13:46
1
1
דוקא בגלל שזה לכאורה "לא מכאן"
ולכן אני עושה כמוך:
28/08/2011 | 13:54
1
בפעמים המעטות בהם אני מבקר בירושלים, אני עולה ברכבת בשעות אח"צ (שזה עדיף לי מאשר אוטובוס בכביש 1 הפקוק) ויורד באוטובוס בשעות המאוחרות בהם אין עומס תנועה.
הרכבת לירושלים נכון להיום
28/08/2011 | 17:55
2
2
היום בחרתי לעלות לירושלים מבית שמש ברכבת שיוצאת ב11:46 (למרות שהיא מגיעה לתחנה כבר ב 11 וארבעים)
לא היו בעיות בדרך.והרכבת הייתה בתפוסה כמעט מלאה (כ75%מהרכבת)בגלל משפחות שנסעו לגן חיות וגם אנשים שהחליטו לעלות לירושלים ברכבת.בגלל הריפוד הרכבת הגיעה לגן חיות 7 דקות לפני הזמן הרשמי שלו שלו"ז(12:24 במקום 12:31)
ולתחנת מלחה 5 דקות לפני הזמן.בתחנת מלחה ירדו יחסית הרבה אנשים מהרכבת אולי זה בגלל החופש אבל זה היה נראה שיש אנשים שלוקחים את הרכבת באופן יום יומי כמעט.
המסקנות שלי מהקו הם שרכבת ישראל צריכה להקטין משמעותית את הריפודים העבים מידי בלו"ז.
וצריך שתהיה רכבת לירושלים כל שעה ולא כל שעתיים כמו שזה כיום.
אפשר לקצר עוד יותר אם הרכבת תיסע 160 קמ"ש
28/08/2011 | 18:28
מת"א עד לבית שמש (אין כ"כ הרבה מגבלות בתוואי זה מבחינת סיבובים).
הרכבות לירושלים ובעיקר לגן החיות עמוסות
28/08/2011 | 21:13
רק בגלל החופש הגדול.
מסכימה שאיתך שרצוי להגדיל את התדירות ואת מהירות הנסיעה, אחרת זה קו שאף אחד לא ממש משתמש בו..
חוויה תחבורתית
28/08/2011 | 17:56
3
הרכבת מת"א לירושלים מאד איטית ובימי החופש היא די מלאה במשפחות שנהנות לנסוע בה.
בתחנת הרכבת בירושלים יש קווי אוטובוסים: 4, 6, 18 למרכז העיר וכן קו 24 לרחביה.
מהתחנה המרכזית בירושלים יש קו 480 לת"א שיוצא כל 10 דקות.
הנסיעה ברכבת
28/08/2011 | 18:08
2
1
יקרה יותר מאשר הנסיעה באוטובוס.
באוטובוס אני קונה כרטיסיה במחיר של 16 ש"ח לכל נסיעה. ברכבת - 22 ש"ח לנסיעה אחת.
באוטובוס אשה מעל גיל 60 מקבלת הנחה של אזרח ותיק, ברכבת רק מעל גיל 62!
גם ילדים נוסעים יותר בזול באוטובוס מאשר ברכבת.
לא רק יקרה, צריך לשלם גם על אוטובוס ממלחה
28/08/2011 | 18:21
1
2
ואין כרטיס מעבר. אולי כן בעתיד כשהרב-קו יכנס לשימוש ברכבת!
ואם אתה נוסע לגן החיות או לקניון מלחה
28/08/2011 | 20:45
1
או לאיצטדיון טדי או לגן הטכנולוגי במלחה?
אגב
28/08/2011 | 19:27
אני לא רוצה להרוס לך את החוויה, אבל כרטיס מעבר בתוך ירושלים עומד כרגע על 80 דקות ולא 90...
הרכבת על המסילה הישנה תמיד היתה נפקד-נוכח
29/08/2011 | 00:13
1
גם כשתחנת החאן עדיין פעלה הרכבת במסילת השורק היתה חוויה תיירותית, חוויה חד פעמית שמראים לילדים רכבת. הקו מבית שמש לירושלים נפתח מחדש בגלל לחץ פוליטי שנבע מתקופת הזמן הארוכה שיקח לבנות את הקו הסטנדרטי (המכונה בטעות "מהיר" כשלא יהיה מהיר יותר ממסילת החוף) לבנייני האומה, ההערכות בפורום מדברות על 2020 והלאה כתאריך ראלי לפתיחתו.

הרכבת הקלה מתפקדת כרגע עם חצי מהמערכים, ולכן הצפיפות. קשה לשפוט אם זה יהיה המצב בטווח הארוך, אבל אם גם בעת ההפעלה המלאה הרכבות תהיינה עמוסות האופציה הראליסטית היחידה שעומדת בפני סיטיפס היא לקנות עוד 23 יחידות ולהוסיף יחידה שלישית לכל מערך. זה יכריח הארכת תחנות, וגם הארכת תחנות תיפעוליות, אבל גם אם היתה עדיפות ברמזורים אי אפשר להריץ מספר הולך וגדל של רכבות שיתקע את שאר התנועה בצמתים.

רעיונות לשנויים/שיפורים במערך קווי
28/08/2011 | 02:10
43
22
האוטובוסים במדינת ישראל
נא לרשום איזה שנויים אתם מציעים במערכת קווי האוטובוסים בישראל לרבות קוים חדשים,ביטול קוים,החזרת קוים וכדומה

גוש דן
קו 37 סיבובי כחלק ממזלג 37/137/237 שאני מציע
תל אביב-רכבת האוניברסיטה,2224,וייז,קלצ'קין,קלאוזנר,לבנון,דרך נמיר,שדרות רוקח,שיטרית,מבצע קדש,ששת...
המשך>>
האוטובוסים במדינת ישראל
נא לרשום איזה שנויים אתם מציעים במערכת קווי האוטובוסים בישראל לרבות קוים חדשים,ביטול קוים,החזרת קוים וכדומה

גוש דן
קו 37 סיבובי כחלק ממזלג 37/137/237 שאני מציע
תל אביב-רכבת האוניברסיטה,2224,וייז,קלצ'קין,קלאוזנר,לבנון,דרך נמיר,שדרות רוקח,שיטרית,מבצע קדש,ששת הימים,ר"ג-
בן גוריון,ז'בוטינסקי,זיסמן,תובל,היצירה,אבא הלל,ז'בוטינסקי,בן גוריון,ששת הימים,מבצע קדש,תל אביב-בכור שיטרית,שדרות רוקח,דרך נמיר,לבנון,קלצ'קין,קלאוזנר, וייז,2224,רכבת האוניברסיטה-הורדה
המטרה בקו הזה היא להחזיר את קו 40 למסלולו הקודם,מבלי לנתק את רמת גן מהאוניברסיטה ופארק הירקון
קו 137 תגבור תדירותו ואולי לשנות קצת את מסלולו  שיכנס לרמת אביב והדר יוסף
אם מסלול קו 237 שאני מציע לא טוב לדעתכם
קו 237
מתל השומר עד גבעת שמואל כמו קו 45 המשך כביש גהה,יציאה לדרך אם המושבות,דרך אם המושבות,מבצע קדש
בכור שיטרית או כניסה להדר יוסף ואז בני אפרים,דרך נמיר,לבנון,רדינג,ברודצקי,איינשטיין,לבנון,קלצ'קין-הורדה
קו זה נועד להיות תחליף לקו 45 כפי אני מציע
קווי בת ים
החזרת קו 54 לפעילות ולהפעלתו עד שעה 20 וצמצום פעילות קו 240 לשעות הערב בלבד
תגבור תדירות קו 141 והחזרת קו 86 לפעילות
החזרת קו 26 לפעילות בתדירות נמוכה יותר ממה שפעל והפעלתו על ידי אוטובוסים מפרקיים
קוים אחרים
קו 61/161  
א.הפעלתם על ידי אוטובוסים מפרקיים
ב.שנוי מסלול הנסיעה מכיוון תל אביב לפחות לאחד מהמסלולים הבאים
מכרמלית עד ל
1.בן יהודה/בוגרשוב ללא שנוי המשך בוגרשוב,טשרניחובסקי,דיזנגוף,ארלוזורוב והמשך כרגיל
2.בן יהודה/שדרות בן גוריון המשך בן גוריון,
3.החזרת המסלול מכיוון ת"א יסעו כמו שנסעו לפני הפעימה השניה
פתרונות בעניין התפעולי של התח"צ
1.הסבת חניון הדולפנריום בתל אביב למסוף אוטובוסים והסבת מגרשי החניה שם למספר רציפים שישמשו כתחנת מוצא לחלק מקווי מסוף כרמלית הפועלים כיום כגון קוים 23,61,161,38,82,47,48,149,282 ועוד
2.החזרת קוים 20,21,28 לפעילות עם שנוי קטן
יציאה מחניון שיכון דן,לולנברג,המשך אשכנזי,טורקוב,משמר הירדן,ולנברג,דבורה הנביאה ומשם קו 21 יסע כמו שנסע לפני ביטולו
ואולי קו 20
ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,ק"ם,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן, ולנברג,מבצע קדש והמשך
ללא שנוי
קו 28
ימשיך כך דבורה הנביאה,משמר הירדן,מרכוס,עולי הגרדום,הרוגי מלכות,משמר הירדן,ולנברג,פנחס רוזן ומשם עד דרך בגין
כמו שנסע עד ביטולו המשך דרך בגין,השומרון,שדרות הר ציון,לוינסקי וסיום בקומה 4

נא להגיב על הרעיונות שלי





שרשור הכוונה ומודיעין 28/8
27/08/2011 | 23:50
46
40
המשך>>
קצת תח"צ חו"ל - סלובקיה
27/08/2011 | 23:11
61
21
לא יצא לי לצלם הרבה תח"צ בסלובקיה, אבל מהמעט שכן צילמתי אני אעלה. המשך>>
לא יצא לי לצלם הרבה תח"צ בסלובקיה, אבל מהמעט שכן צילמתי אני אעלה.
שאלות כלליות (לא הכוונה)
27/08/2011 | 21:25
52
7
המשך>>
מתחילות עבודות כריית המנהרה לרכבת הקלה בת"א
27/08/2011 | 21:08
46
14
לפני כמה שבועות שמתי לב לשלט חדש הקשור לרכבת הקלה בת"א שהופיע ליד חניון באזור הבורסה ברמת גן (איפה שהייתה פעם בריכת גלי גיל למי שמכיר ברמת גן)
החניון צמוד לבית המלון ליאונרדו (לשעבר שרתון סיטי טאוור).
החלטתי שהשבוע ביום שבת אני אלך לצלם ולראות אם יש משהו מעניין שם.
התוצאות לפניכם.
המשך>>
לפני כמה שבועות שמתי לב לשלט חדש הקשור לרכבת הקלה בת"א שהופיע ליד חניון באזור הבורסה ברמת גן (איפה שהייתה פעם בריכת גלי גיל למי שמכיר ברמת גן)
החניון צמוד לבית המלון ליאונרדו (לשעבר שרתון סיטי טאוור).
החלטתי שהשבוע ביום שבת אני אלך לצלם ולראות אם יש משהו מעניין שם.
התוצאות לפניכם.
מפאריס באהבה עבור אביתר
27/08/2011 | 18:14
16
2
פאריס 2
27/08/2011 | 18:16
2
פאריס3
27/08/2011 | 18:20
2
2
גם  הם  בונים  רק"ל  -הרובע ה-12 port de orre
רק שזה לא התקדם  כל  הזמן  שהיינו  שם  
בלי שום קשר נזכרתי ברחוב יפו בתקופת העבודות
27/08/2011 | 19:40
1
על קו הרק"ל. מה לומר, בית מרקחת סטרילי לעומת הבלאגן שחגג אצלנו.
אתה צודק בועז
27/08/2011 | 19:48
1
בתמונה זה סטרילי אבל  בשטח זה בלאגן  
התמונה צולמה מהחדר במלון  שהיינו  בו  ,
פאריס 4
27/08/2011 | 18:22
11
3
מבט מהקומה ה-2 של  המגדל  
תודה רבה !!!! הייתי שם יחסית מעט אבל
27/08/2011 | 19:14
7
1
ממה שהתרשמתי זו עיר הקניות הראשית באירופה ! היא וברלין ! אפשר לבזבז בפריז 100 אלף ש"ח ביום בלי להרגיש. עיר יפיפייה עם המון חן וארכיטקטורה יחודית.
בזאת אתה צודק אבייתר
27/08/2011 | 19:29
יש איתה רק בעיה קטנה אחת...
27/08/2011 | 19:35
5
היא מלאה בצרפתים!
דוקא יותר ערבים וכושים מאשר פרנצוזן
27/08/2011 | 19:49
2
וזה אמור להחשב לטובתה?
27/08/2011 | 20:04
1
עם "הגנה" כזו, עדיף להודות באשמה...
מה אתה רוצה שאומר
28/08/2011 | 05:05
שלמקומות שלמים  לא נכנסים  בגלל  ..............
יש מקומות שהם  לא נמצאים  בו  ויש מקומות שהם  שם  הרוב
היא מלאה גם בצרפתיות...
28/08/2011 | 05:36
1
ובהרבה מאוד אוכל טוב שבישראל אפשר רק לחלום עליו. ובעוד הרבה מאוד דברים טובים...
נו, אבל כל הדברים הטובים האלה
28/08/2011 | 09:39
מתבטלים עקב נוכחותם המאוסה של הצרפתים
יפה ,אבל רק 4 תמונות ???
27/08/2011 | 21:36
2
רוצים עוד .
27/08/2011 | 23:01
יש יותר אולי בהמשך
28/08/2011 | 05:01
ועדת טרכטנברג ותחבורה ציבורית
27/08/2011 | 14:41
9
5
הוועדה כתבה בדף הפייסבוק שלה שלא תעסוק בתחבורה ציבורית - וחזרה בה, בעקבות לחץ ציבורי.

כתובות אינטרנט מצורפות:
ימים יגידו אם זה רציני
27/08/2011 | 15:04
נראה האם 'משחק המונופול' הזה של ועדת טרכטנברג בכל התחומים השונים בכלל ובתחבורה הציבורית בפרט, האם יש ניסיון באמת לשפר או, שאלה בעיקר דיבורים.
רק זה היה חסר לנו , עוד ועדת חקירה
27/08/2011 | 19:17
7
1
הרי היתה ועדה כזאת כשמופז היה שר התחבורה והיא לא ממש תרמה יותר מדי , אז במה זאת בדיוק תועיל הועדה הזאת, מה לטרכטנברג ולתחבורה ציבורית .   בכלל הפכנו ליהות עם שמכור לועדות חקירה , מספיק לאגד סביב השולחן כמה "מצליחנים" כמו כלכלנים,שופטים ואנשי צבא והם כבר יעשו קסמים .
אני אגיד לך מה לטרכטנברג ולתחבורה ציבורית
27/08/2011 | 20:18
6
2
האם אתה יכול לדמיין מה שאנחנו קוראים "צדק חברתי" כשרק בעלי רכב פרטי נהנים מחופש תנועה? כשהנוסעים בתחבורה ציבורית הם נוסעים סוג ב'?
האם הקריאה של הממשלה לצעירים לעבור לפריפריה באמת ישימה בלי תחבורה ציבורית יעילה?
האם יתכן "צדק חברתי" כשרק בעלי רכב יכולים להתנייד בסופי שבוע ובחגים?

נקודות למחשבה...
ובמה טרכטנברג יעזור?
27/08/2011 | 20:21
5
1
מה יש לו שיטות שאנחנו לא מכירים איך להעלות תדירות ? מה הוא יודע להפליץ נהגים ?
בתור התחלה דרוש שינוי גישה
27/08/2011 | 20:52
4
1
להתחיל להתייחס לתחבורה ציבורית כאל תשתית חיונית ולא כמשהו שמיועד רק למי שאין לו ברירה אחרת.
ויש הרבה מה לעשות, נתחיל בשיתוף הנוסעים בתכנון התחבורה הציבורית ולהפסיק להעדיף את המפעילים על פני הנוסעים.
מה זה "דרוש שינוי גישה"? מה אתה אלון גל?
27/08/2011 | 20:53
3
אז מה הפתרון לדעתך?
27/08/2011 | 21:02
2
או שאתה חושב שהתחבורה הציבורית בארץ במצב מעולה ואין מה לשפר?
יש לי כמה
27/08/2011 | 21:10
1
1.לעשות נת"צים בכל מרכז תל אביב ולא רק בחלק ממנה(שזה ממילא בתכנית של משרד התחבורה).
2.לאכוף את הנת"צים האלה.
3.להפריד בין הנהג לנוסעים +תוספת שכר, ובכך להפוך את מקצוע הנהגות למקצוע בעל ביקוש ולפתור את המחסור בנהגים.
4.לפתוח כבר את הנת"צ בין אורלוב לבלינסון ,ולתת קדימות ברמזורים לאוטובוסים (כיום האוטובוסים שנוסעים בנתצ שבין בלינסון לגהה דווקא סובלים מאפליה ברמזורים למרבה האבסורד).
מסכים לכל מה שכתבת
27/08/2011 | 21:34
1
אלה דברים נקודתיים - ויש עוד הרבה מאוד כאלה.
כשאני מדבר על שיתוף הציבור אני מדבר בדיוק על זה - על אנשים כמוך שמשתמשים בתחבורה ציבורית ויכולים להצביע על הבעיות
שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289
27/08/2011 | 10:11
107
12
חברת דן פרסמה מודעה במקומון "ידיעות חולון", ולפיה, החל מ- 1/9 (לשם שינוי מאז הפעלת הרפורמה, יום חמישי ולא יום שישי) יחולו שינויים בקווים 42 ו- 89/289.

קו 42 יחזור לנסוע בדרך בגין מבלי להיכנס לשדרות רוטשילד/לונדון מיניסטור.

89 ימשיך מרוקח לבני אפרים ויפנה לשלונסקי, משה סנה, דבורה...
המשך>>
חברת דן פרסמה מודעה במקומון "ידיעות חולון", ולפיה, החל מ- 1/9 (לשם שינוי מאז הפעלת הרפורמה, יום חמישי ולא יום שישי) יחולו שינויים בקווים 42 ו- 89/289.

קו 42 יחזור לנסוע בדרך בגין מבלי להיכנס לשדרות רוטשילד/לונדון מיניסטור.

89 ימשיך מרוקח לבני אפרים ויפנה לשלונסקי, משה סנה, דבורה הנביאה ויסתובב ברמת החי"ל דרכו לעתידים.

289 יגיע עד תחנת רכבת האוניברסיטה בלבד (לא מצויין האם במסוף המזרחי או המערבי)
(חבל שבאותה הזדמנות כבר לא איחדו אותו עם 13 עד קרית החינוך)

שאלה למבינים בwin7 ובקבצי תפוז
27/08/2011 | 00:08
3
שלום! מדוע כאשר אתה נמצא בקובץ עם תמונות כלשהו ברגע שקבעת את יעד השמירה לתמונה הראשונה ,יתר התמונות שתרצה לשמור ברירת המחדל היא הקובץ ששמרת את התמונה הראשונה ,היה כך גם בתפוז ,מאז שהתקנתי win7 האופציה הזו אינה קיימת רק בתפוז , בתפוז כל תמונה אתה מתבקש להקליד את הנתיב מחדש .
יש למישהו מושג מתי ה"נכות" הזאת של תפוז תתוקן ?
תודה מראש למשיב
סגירת ספטמבר: הוד השרון-ת"א. למישהו יש פרטים
26/08/2011 | 20:03
12
3
מה הולך להתבצע?
כתוב לך
26/08/2011 | 20:20
11
1
איפה בדיוק זה רשום ? אני לא ראיתי
26/08/2011 | 22:14
10
כתוב שעושים עבודות פיתוח ובטיחות
26/08/2011 | 23:02
9
אבל אם התכוונת לבדיוק איך ומה .אז תשאיר את השאלה לאחרים .


ככל כנראה זה עבודגות על מסילה
רציתי לשאול אם יסיימו ב-4 הימים את ההכפלה
27/08/2011 | 00:10
8
1
לכל אורכה.
קראתי בפורום שזה קשור לפתיחה של הקו ב 24 בספטמבר אבל לא מבין בדיוק את הקשר.
האם ממש יפתחו את הרציפים הנוספים בתחנות פ"ת סגולה, ק.אריה וב"ב?
הקו הכפול לא ייפתח ב-24/9
27/08/2011 | 00:22
2
מה שייפתח הוא קו איילון הדרומי עד ראשל"צ-מערב.
בתחנות בני ברק ופ"ת סגולה כל הרציפים
27/08/2011 | 01:28
1
עובדים ופעילים. רק בתחנת קרית אריה של פ"ת הרציף היחיד שפעיל הוא הרציף הצפוני (שלא זוכר כרגע את מספרו [האם הוא 1 או 2]).
2
27/08/2011 | 16:42
במסגרת עבודות ההכפלה בקטע סגולה
27/08/2011 | 07:38
4
1
בני ברק/אוניברסיטה תפורק המסילה הפעילה  בק''מ 7.500 (בין ק.אריה לב''ב)ע''מ לאפשר הנחת מעבר להולכי רגל.
קידום עבודות התשתית בקו אכן בשורה ראויה אך אינה מבשרת עדיין את סיום העבודות.
סיום העבודות על הכפלת המסילה בקו הוד השרון ת''א אוניברסיטה צפוי במהלך 2012.
הרכבות בקו החדש לראשון מערב ובהמשך עד יבנה מערב תצאנה מתחנת הוד השרון.
סליחה .זה לא ברור לי
27/08/2011 | 10:58
2
1
מפרקים את המסליה בשביל הנחת מעבר להלוכי רג
אז איך ייסע כבת שאין מסליה .או איך יעברו הולכי רגל


אני מכיר את רכבת בני ברק כמו כוס חלב .
הוא עובר תחת גשר החדש שבו אין הולכי רגל
ובהמשך יש פארק ענק של ירקון ומשם הוא יורד דרך הגשר לאיילון

ומבני ברק לפתח תקווה אני לא מכיר .אז פרט
הסבר
27/08/2011 | 12:07
1
1
מדובר על הקמת מעבר חדש מתחת למסילות, בקרבת שכונת הדר המושבות בפתח תקווה (בין תחנת פ"ת קרית אריה לבין פ"ת סגולה).
מבחינת תהליך העבודה: מפרקים את המסילה, חופרים בור עמוק, מניחים אלמט גדול מבטון שיהווה חלק מהמעבר התת קרקעי, מכסים את האלמנט ומהדקים מעליו את העפר, ומחזירים חזרה את המסילות.(הרכבות לא נוסעות במהלך כל פרק זמן העבודות).
הבנתי .תודה על הספבר
27/08/2011 | 12:20
זה מזכיר לי בדיוק לפי מה שעשו לאונבריסטה
מעבר להולכי רגל באמת לא קשור ישירות להכפלה
28/08/2011 | 10:50
1
ואנו תושבי כפר סבא שבעי הבטחות לסיום ההכפלה, שלא נגמרת, כבר לפחות עשר שנים.
עד עכשיו ידעתי רק על הגשר בצומת עולמית....
נאמר לי שרוכבי אופניים שמגיעים לעבודה באופנייהם מאוד יעריכו נקודה בה הם יכולים לחצות את המסילה, לכן נראה שיש פה שימוש נוסף למעבר הזה.
התחנה המרכזית של מודיעין יוצאת לדרך
26/08/2011 | 17:50
7
10
עיריית מודיעין מתכננת כבר בימים הקרובים
לפרסם מכרזים להקמת התחנה
שתקום בכיכר העיר -
בצמוד אל תחנה הרכבת פאתי מודיעין
פאתי מודיעין?
26/08/2011 | 18:35
6
2
בזמנו נאמר שתחנה שכזאת תקום ליד קניון עזריאלי ותחנת מודיעין מרכז.
גם פאתי מודיעין יכול להיות טוב במקום לחכות שעה במקרה הרע לאוטובוס שאוסף משם
כיכר העיר זה לא פאתי מודיעין
26/08/2011 | 22:52
4
2
לא מכיר טוב את מודיעין
27/08/2011 | 18:47
3
1
הוזכרה בהודעה הראשית תחנת פאתי מודיעין ואני יודע שהייתה כוונה להקים תחנה מרכזית סמוך לתחנה השנייה  
פאתי מודיעין זה לא מודיעין
27/08/2011 | 19:50
2
1
פתח מפה כמו YMAP וחפש מודיעין > שדרות המלאכות

תן הגדלה לתמונה אם זה לא רושם לך איפה תחנת הרכבת. אחר כך תקטין ותקטין עוד, עד שמצד ימים תוכל לראות איפה מודיעין ואיפה תחנת פאתי מודיעין.

מדובר על 5 וחצי קילומטרים בים תחנת פאתי מודיעין לבין הכניסה לעיר עצמה.
אני יודע מנסיון שהתחנה סמוכה לישפרו סנטר
27/08/2011 | 22:05
1
2
אם אני לא טועה,פעם אפילו שאלתי באחד משרשורי ההכוונה אם ניתן ללכת ברגל ובסוף התייבשתי שעה בתחנה עד שקו 6 נדמה לי,הגיע
אבל כל האזור לרבות הישפרו סנטר לא נחשב שטח בתחום השיפוט של מודיעין?
נחשב, אבל נמצא 5.5 קילומטר מהעיר.
27/08/2011 | 22:16
1
צודק ! - טעות שלי י
27/08/2011 | 21:12
1
מה אתם אומרים חברים?
26/08/2011 | 10:22
230
14
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה... המשך>>
הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן יצאה לדרכה לפני קצת יותר משנה, עם הפעימה הראשונה שכללה שינויים קטנים, אבל ב-1.7 התחבורה הציבורית בגוש דן עברה מתיחת פנים רצינית ביותר, שכללה הרבה קווים חדשים, קווים שבוטלו, שינו מסלולם או סתם שינו את מספרם. עכשיו, קרוב לחודשיים לאחר יישום הרפורמה, מה אתם חושבים עליה בהשוואה למצב הקודם?
1) הרפורמה מעולה
2) לבטל את הרפורמה ולחזור למצב הקודם
3) לבטל את הרפורמה אבל לא לחזור למצב הקודם אלא ליצור רפורמה חדשה תוך הסקת מסקנות מהבעיות שהועלו(שיתוף ציבור, הסברה וכו')
לראשונה בארץ - TBM
26/08/2011 | 13:18
116
12
עכשיו זה רשמי והרבה לפני כולם: מפלצת הכרייה מגרמניה הגיעה ארצה והיא עושה דרכה, חלק אחר חלק, מנמל אשדוד ל"עיר של שפיר" בשער הגיא.
בהמשך הערב תועלה סקירה מפורטת על הגעת המכונה שתכרה את המנהרה הארוכה ביותר בארץ. כמו"כ, יימסר מידע חדש ומעניין מגזרותיו השונות של הפרויקט ההנדסי המרתק ביותר,...
המשך>>
עכשיו זה רשמי והרבה לפני כולם: מפלצת הכרייה מגרמניה הגיעה ארצה והיא עושה דרכה, חלק אחר חלק, מנמל אשדוד ל"עיר של שפיר" בשער הגיא.
בהמשך הערב תועלה סקירה מפורטת על הגעת המכונה שתכרה את המנהרה הארוכה ביותר בארץ. כמו"כ, יימסר מידע חדש ומעניין מגזרותיו השונות של הפרויקט ההנדסי המרתק ביותר, המבוצע כיום בארץ.
חם בפורומים של תפוז
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
פורום ממונעים לילדים
פורום ממונעים לילדים
אופני שחף
אופני שחף
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ