לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

לצפיה ב-'שאלה: איחורי אוטובוס קבועים'
שאלה: איחורי אוטובוס קבועים
16/12/2016 | 13:45
21
310
שלום וברכה,

בשבועות האחרונים יצא לי לנסוע באופן קבוע בשעות הלילה, ביום מסויים, באחד מקווי האוטובוס בירושלים.

בכל פעם מתרחשת התופעה הבאה: השלט האלקטרוני בתחנה (ואפליקצייה כמו Moovit למשל) מראים את הזמן עד להגעת האוטובוס (למשל 20 דקות) שכמובן הולך ומתקצר ככל שמתקרבת הגעת האוטובוס. אבל... כאשר זמן ההגעה הגיע לאחר ציפיה ארוכה לדקה אחת - פתאום הוא שוב השתנה ל-23 דקות.

ככל שתיעדתי לעצמי, הדבר קורה באופן קבוע באותו אוטובוס ואותה תחנה, וככל שהשתמשתי - באותו היום ובאותה השעה (לא בדקתי בדרך כלל ימים אחרים. כמובן, לא משנה המספר והמיקום - משנה כאן העיקרון).

בשבוע האחרון זה היה בלתי נסבל בגלל הקור. וה-"תרגיל" התרחש באופן כפול (כלומר, חיכיתי כעשרים דקות, שכאשר הסתיימו בדקה האחרונה - נהפכו לעוד 25 דקות, וכאשר אלו הסתיימו חזר התהליך על עצמו שוב - לעוד 25 דקות).

מה ניתן לעשות? למי ניתן לפנות באופן שהבעיה אכן תטופל ותתוקן באופן יעיל (אם בכלל יש דבר כזה)?

תודה על עזרתכם.

לצפיה ב-'הבעיה היא האלגוריתם'
הבעיה היא האלגוריתם
16/12/2016 | 14:21
4
268
אלגוריתם החיזוי של משרד התחבורה לא חכם במיוחד, ולא מסתמך על תנאי הכביש או על זמני ההגעה הממוצעים של נסיעות קודמות.
 
הוא מסתמך על המהירות ההמוצעת של האוטובוס. זאת אומרת שאם הקו נוסע 90 קמ"ש בקטע מסויים, המהירות הממוצעת תעלה וזמני ההגעה בשלטים ידווחו שהוא מגיע ממש עוד מעט (כי החישוב מניח שהמהירות נשמרת בממוצע) אבל אז אם האוטובוס נתקע בפקק, או רמזור, או רחוב שצריך לנסוע בו 30 קמ"ש, המהירות ההמוצעת יורדת והחיזוי משתנה בהתאם.
 
האלגוריתם של חיזוי זמני ההגעה שמשתמש בו משרד התחבורה הוא מה שנקרא "אלגוריתם נאיבי". מאוד פשוט למימוש, אבל עובד טוב רק במקרה קצה מסויים: אם האוטובוס נמצא ממש מעבר לפינה.
 
ב"איפה בוס" (אפליקציה ואתר) ניתן לראות זמני הגעה ממוצעים לקו לפי שעות. זה אמין יותר מהחיזוי של משרד התחבורה בד"כ.
 
אם יש איחור קבוע בהגעה לתחנה (ולא "איחור" לפי השלט האלקטרוני, אלא לפי לוח הזמנים הסטטי שניתן לראות ב bus.gov.il ) אפשר להתלונן למשרד התחבורה בטופס כאן: https://motssl5.mot.gov.il/FORMS/he/
אבל פנייה בטופס הזה לא באמת תפתור את הבעיה, המקסימום שיכול לצאת לך מזה זה שהמפעיל יקבל קנס ואתה תקבל פיצוי כספי.
 
אם מה שאתה רוצה לפתור זה את הנאיביות של האלגוריתם... זה הרבה יותר מסובך, כי בשביל זה צריך לשכנע את משרד התחבורה שהאלגוריתם שלהם לא משהו, ולהשקיע משאבים וכוח אדם כדי לממש אלגוריתם (טיפה) יותר מסובך.
לצפיה ב-'לפי לוח הזמנים מדובר בדילוג על אוטובוס הרשום בלוח הזמנים...'
לפי לוח הזמנים מדובר בדילוג על אוטובוס הרשום בלוח הזמנים...
16/12/2016 | 15:08
2
167
תודה. אכן לפי Bus.gov.il מדובר על כך שאוטובוס הרשום בלוח הזמנים הסטטי פשוט לא הגיע (והשבוע, גם זה הרשום אחריו לא הגיע).
 
לפי עצתך, כנראה שהפניה למשרד התחבורה בהחלט באה בחשבון. ככל הנראה, הקנס למפעיל והפיצויים שאקבל (או שלא) יהיו זניחים בכל קנה מידה. גם אני פסימי כמוך לגבי האפשרות שזה מה שיגרום למפעיל להימנע מדילוג על אוטובוס באופן שיטתי.
לצפיה ב-'הערה קטנה: מפעילים לא "מדלגים על אוטובוס" בכוונה'
הערה קטנה: מפעילים לא "מדלגים על אוטובוס" בכוונה
16/12/2016 | 15:26
200
זה בד"כ קורה בגלל בעיות תפעוליות, למשל נהג שנתקע בפקק ולא הספיק להגיע בזמן כדי להתחיל את הנסיעה הבאה שלו, או נסיעה שלא משובץ אליה נהג קבוע (בגלל מחסור בנהגים) ואז לפעמים קורה מצב שהסדרן לא מוצא נהג פנוי כדי להוציא את הנסיעה בזמן.
 
למפעיל מאוד לא משתלם לא להוציא נסיעה, כי הוא מפסיד על זה כסף.
לצפיה ב-'הקנס למפעיל'
הקנס למפעיל
16/12/2016 | 19:09
140
דווקא לא נמוך. יכול להגיע לסכום גבוה מאוד. בנוסף על כך, התלונות מקנות למפעיל "נקודות רעות" אצל משרד התחבורה. אני מאמין שעל כל דבר צריך להתלונן למשרד התחבורה, ובהחלט בסוף הוא קונס את המפעיל.
לצפיה ב-'מצטרף להמלצה על איפהבוס'
מצטרף להמלצה על איפהבוס
17/12/2016 | 00:13
46
לצפיה ב-'גם אני נתקלתי בזה, אפילו לפנות בוקר'
גם אני נתקלתי בזה, אפילו לפנות בוקר
16/12/2016 | 14:34
2
331
הזמן הלך והתקצר, למרות שבפועל האוטובוס לא יצא כלל. כנראה שיש timeout מסויים,אחרי X זמן השלט מציג את הנסיעה הבאה.
אאל"ט,באותו מקרה לא הופיע זמן אמת באיפה בוס.
 
נתקלתי בחידוש אחר- עדכון על איחורי הרכבת בתחנת האוטובוס הצמודה. לא ברור למי המידע מיועד.
לצפיה ב-'לנהגים בקווי ההזנה'
לנהגים בקווי ההזנה
18/12/2016 | 10:23
1
96
בקווים שמוגדרים קווים מזיני רכבת (פרויקט קו רציף) הנהג מחוייב לחכות במקרה של רכבת מאחרת עד 10 דקות (סידור העבודה אמור להיות בנוי כך שהוא לא יאחר לתחנה הבאה שלו)
 
עד עכשיו היתה בעיית תקשורת לכאורה מנהלת התחנה היה אמור ליידע את הנהגים אבל דווקא כשיש רכבות מאחרות אי אפשר באמת לצפות ממנו לצאת החוצה מהתחנה. או אפילו לדווח למוקד של חברת האוטובוסים.
 
הפתרון הטכנולוגי הזה אמור לעבוד באופן אוטומטי. כאשר השילוט בתוך תחנת הרכבת מודיע על איחור גם השילוט מחוץ לתחנה מודיעה לנהגים על האיחור.
לצפיה ב-'בטח טוב גם למי שאוסף נוסעים בתחנה, נהגי מוניות וכו...'
בטח טוב גם למי שאוסף נוסעים בתחנה, נהגי מוניות וכו...
20/12/2016 | 00:14
10
לצפיה ב-'לי קרה דבר הפוך בסביבות השעה 21:35 באלקנה בעבר'
לי קרה דבר הפוך בסביבות השעה 21:35 באלקנה בעבר
16/12/2016 | 17:47
3
129
השלט האלקטרוני הראה שנותרו 3 דקות כך שהנחתי שנותרה לי לפחות דקה אחת כך שהרשיתי לעצמי לא להסתכל לכמה שניות אם בא קו 185 מאלקנה לפתח תקוה.
כשהרמתי את הראש גיליתי שפספסתי את האוטובוס שבדיוק בא ולא עצר כי הנהג לא ראה אותי מסתכל לעברו ,ומיד אחר כך ה3 דקות השתנה ל0.
 
למדתי מזה שהחיזוי בשלט האלקטרוני לא אמין ואסור להסתמך עליו(קודם חשבתי ש3 דקות יכולות להיות 4 או 2 אבל לא 0).
 
ביום מאוחר יותר כתוצאה ממה שלמדתי הסתכלתי אם מגיע אוטובוס גם כשהשלט האלקטרוני הראה שנותרו 5 דקות ,והאוטובוס אכן הגיע בזמן שהשלט האלקטרוני הראה שרשום 5 דקות(לפעמים האוטובוס מגיע רק כשהשלט האלקטרוני מראה שהוא באמת מגיע אבל אני יודע שאי אפשר להסתמך על זה, והטענה בשרשור כאילו האלגוריתם עובד טוב אם האוטובוס נמצא ממש מעבר לפינה לא נכונה).
 
עריכה כדי להבהיר:ברוב גדול של המקרים מנסיוני האלגוריתם עובד טוב אם האוטובוס נמצא ממש מעבר לפינה אבל לכל הפחות יש מקומות שזה לפעמים לא ככה,והמסקנה היא שעדיף לא לסמוך על זה בשום מקום.
 
לצפיה ב-'הטענה שלי נכונה, אבל היא הפשטה'
הטענה שלי נכונה, אבל היא הפשטה
16/12/2016 | 18:52
2
83
"מעבר לפינה" זו הפשטה כי זה מושג לא מוגדר.
 
באופן מפורש יותר, האלגוריתם עובד טוב אם ורק אם האוטובוס לא ישנה בצורה משמעותית את המהירות שלו (ביחס למהירותו הממוצעת בנסיעה עד ההגעה לתחנה בה אתה מחכה) לפני ההגעה לתחנה, הכוונה לא יעצור ברמזור או פקק, לא יצטרך להאט את המהירות שלו בצורה משמעותית, ולא יגיע לקטע כביש שבו הוא יכול להאיץ בצורה משמעותית (למשל: ירידה לכביש מהיר).
 
בסביבה עירונית, בד"כ זה קורה רק כשהאוטובוס ממש מעבר לפינה.
 
 
בקשר להבהרה שלך:
"אבל לכל הפחות יש מקומות שזה לפעמים לא ככה"
 
אם כך אתה אומר שיש מקרה שהאוטובוס לא נמצא ממש מעבר לפינה, והאלגוריתם עובד טוב? זה לא סותר את הטענה שהעלתי
 
"האלגוריתם עובד טוב אם האוטובוס נמצא מעבר לפינה" לא אומר בהכרח שלא יכול להיות מצב שהאלגוריתם עובד טוב והאוטובוס לא נמצא מעבר לפינה. בהצרנה של לוגיקה פורמלית זה האוטובוס נמצא מעבר לפינה ←האלגוריתם עובד טוב.
 
לצפיה ב-'הנקודה שלי היא שיש מקרים שהאלגוריתם לא עובד טוב'
הנקודה שלי היא שיש מקרים שהאלגוריתם לא עובד טוב
16/12/2016 | 21:43
1
43
למרות שהאוטובוס מגיע.
 
כלומר האוטובוס מגיע בזמן X ובזמן X בדיוק אני רואה שצריך לחכות כמה דקות לאוטובוס.
הלוואי שהאלגוריתם היה עובד טוב תחת הנחה שהאוטובוס זז במהירות קבועה.
 
הנסיון מראה שזה לא המצב אחרת לא הייתי רואה לעולם 5 דקות להגעה בזמן שהאוטובוס מגיע. כי בזמן שהוא מגיע אני צריך לראות 0 דקות כי זה הזמן בהנחה שהאוטובוס זז במהירות קבועה. גם אם נניח שהאלגוריתם מראה לי את מה שהיה מעודכן לפני דקה ולא את המצב כרגע זה לא נראה לי סביר שדקה לפני שהאוטובוס הגיע היה צפי שיגיע תוך 5 דקות(בהנחה של מהירות קבועה כי זה אומר שהוא היה תקוע בפקק בתחילת הדרך ולא נראה לי סביר שיש פקקים באלקנה בשעות הלילה).
לצפיה ב-'נראה לי שמה שאתה רואה אלו זמני לו"ז ולא זמני אמת'
נראה לי שמה שאתה רואה אלו זמני לו"ז ולא זמני אמת
16/12/2016 | 22:20
67
לפעמים אין זמני אמת והשלט עושה fallback לזמן לו"ז סטטי. האפליקציות מראות לך אם שעת ההגעה היא סטטית או זמן־אמת.
לצפיה ב-'מה שצריך זה לא לסמוך על מוביט...'
מה שצריך זה לא לסמוך על מוביט...
16/12/2016 | 19:01
6
145
וגם על אייפבוס וכולי....
כל אלו אפליקציות פרטיות שלא חייבות לך כלום ובסה"כ הן מתפרנסות ממכירת "זמן" אוויר....
תנסה את "כל קו" שאין בה פירסומות או תכנס לאתד של אגד ותחפש לפי מס' קו וזמן אמיתי לפי תחנה.
זה בד"כ יותר מדוייק.
 
לצפיה ב-'זה לא ממש נכון'
זה לא ממש נכון
16/12/2016 | 19:04
5
120
איפה בוס, כל קו, ומוביט שואבות מידע מאותו מקור: שרתי זמן האמת של משרד התחבורה. הן לא משנות את המידע הזה כדי להרוויח.
 
מוביט ספציפית פחות מדוייקת כי היא מרעננת את המידע באינטרבלים ארוכים יותר מאיפה בוס.
 
אבל חוץ מזה ההבדל היחיד זה הממשק. זה הכל. זה לא שלאפליקציות הפרטיות האלו יש מקור מידע סודי משלהם או משהו כזה, ולא שמשרד התחבורה משדר לאפליקציה שלו נתונים יותר מדוייקים שמוסתרים מהציבור.
לצפיה ב-'אני כנהג לא הצלחתי למצא את הנסיעות של עצמי במוביט...'
אני כנהג לא הצלחתי למצא את הנסיעות של עצמי במוביט...
16/12/2016 | 19:09
4
134
בסיכומו של דבר האפליקציות האלו לא מדוייקות ולא ניתן לסמוך עליהן, לא משנה מה בדיוק הסיבה...
 
לצפיה ב-'מוביט היא'
מוביט היא
16/12/2016 | 19:14
1
134
האפליקציה הכי מדויקת ונוחה שראיתי עד היום, מכל האפליקציות לתחבורה ציבורית, ובממשק שלה גם יותר טובה מאפליקציות אחרות לא של תחבורה ציבורית. מוביט מעבירה את המידע מיידית כשהוא משתנה, ואם יש טעות זו טעות של משרד התחבורה ולא של מוביט שבסה"כ מעתיקה מהם (גם בזמני אמת).
לצפיה ב-'מנסיוני במוביט.... רק במיקרים בודדים היא היתה מדויקת'
מנסיוני במוביט.... רק במיקרים בודדים היא היתה מדויקת
16/12/2016 | 19:31
128
בכל מיקררה השואל שאל מה לעשות?
אני עניתי: לא לסמוך על האפליקציות הפרטיות המיסחריות,
למה כמה ואיך? למפתחים הפיתרונות...
לצפיה ב-'איפה בוס יותר אמינה'
איפה בוס יותר אמינה
16/12/2016 | 19:17
1
124
ממבוביט.
 
חוץ מזה יש עוד כמה מקרים שבהם המערכת נכשלת:
 
לפעמים המשדר לנתוני זמן האמת על אוטובוס מסויים לא עובד, ואז הוא מגיע לתחנה בלי שהאפליקציות ידעו על זה. לפעמים נהגים שוכחים להגדיר את כיוון הנסיעה ואז נוסעים עם שלט שמורה על הכיוון ההפוך (ומערכת כריזה שלא עובדת) ולכן מערכת זמן האמת לא רואה את כיוון הנסיעה.
 
חוץ מזה שלמערכת זמן האמת יש דיליי קטן (כמה קטן? תלוי בכל מיני גורמים, וגם באפליקציה) שגורם לסטייה של בד"כ פחות מדקה בחיזוי, וסטייה משמעותית במיקום האוטובוס על המפה באפליקציה (לפעמים כמה עשרות מטרים, תלוי במהירות הנסיעה).
 
אני לא יודע איך מוביט הצליחו להיות פחות מדוייקים מאיפה בוס (אבל אני יודע שזה המצב, מניסיון אישי), אני חושב שזה בגלל שעיקר העסק שלהם זה ניווט ולא זמני אמת, אז הם מרעננים את המידע בתדירות נמוכה יותר. באיפה בוס, שעיקרה זמני אמת, הנתונים מדוייקים יותר (ועדיין סובלים מכל תחלואי האלגוריתם).
 
הטבלה שמראה את זמני ההגעה הממוצעים באיפה בוס היא בד"כ מדוייקת, בגלל שבד"כ אלא אם קרה משהו חריג, כל הפקקים כל יום הם באותו מקום, וכל העיכובים הם אותם עיכובים. לכן ממוצע הגעה שמתחשב בנתונים היסטורים הוא הכי מדוייק.
 
הייתי מאוד רוצה שמשרד התחבורה ישנה את האלגוריתם שלו כך שיסתמך על נתונים נוספים, כמו ממוצע נתונים היסטוריים, האם לאוטובוס יש נת"צ במקטע הנסיעה הנוכחי, ומצב התנועה (לפי waze) בכביש שבו האוטובוס נוסע אם אין נת"צ. כמובן שזה לא יקרה, כי זה דבר שדורש השקעה לא קטנה ממשרד התחבורה, ואת התקציב הזה כנראה עדיף להשקיע בשיפורי שירות משמעותיים יותר משיפור הדיוק של זמני האמת.
לצפיה ב-'איפהבוס היא האפליקציה היחידה האמינה מבחינתי'
איפהבוס היא האפליקציה היחידה האמינה מבחינתי
17/12/2016 | 01:15
107
כל שאר האפליקציות מערבבות בין זמני אמת לבין לו"ז הרבה יותר מדי פעמים.
 
באיפה בוס, כל עוד אתה מחפש את הקו על המפה, לא תראה במפה לעולם קו שלא נמצא שם בפועל.
אולי לא תראה על המפה קווים שקיימים במציאות בשל אי דיווח (זה קורה לא מעט ב"דן", ואז כשמגיע האוטובוס רואים על המסך שלו את תחנת המוצא, זה פשוט תקוע),
אבל אף פעם לא תראה אוטובוס שלא נמצא שם באמת.
 
מבחינתי, זה הכלי הכי ודאי שיש כיום בשוק.
לצפיה ב-'תודה לכל המשיבים'
תודה לכל המשיבים
17/12/2016 | 18:40
82
המידע על האפליקציות חשוב ומעניין, תודה על התשובות.
 
כפי שכתבתי, במקרים אלו, אפליקציית Moovit לא היתה שונה בהרבה מהשלט האלקטרוני בתחנה, אינני יודע אם גם "איפה-בוס" היתה יכולה להיות שונה בהרבה. בסופו של דבר לפי לוח הזמנים הסטטי - הנסיעה המתוכננת (וגם זו שאחריה) כלל לא יצאו, והדבר נעשה באופן קבוע באותו יום ובאותה השעה...
 
כמובן, אגיש את התלונה למשרד התחבורה כפי שהמלצתם ונראה כיצד יגיבו. לצערי, אינני בטוח (בלשון המעטה) שבעקבות התלונה יבוא האוטובוס.
 
שוב תודה,
יבגני
 
לצפיה ב-'אני אישית משתמש בBUS REALTIME ולא נתקלתי בתקלות'
אני אישית משתמש בBUS REALTIME ולא נתקלתי בתקלות
18/12/2016 | 22:53
57
אני אישית משתמש בBUS REALTIME ולא נתקלתי בתקלות ב3 השנים האחרונות ברמה של דיוק נמוך(הסטיה הכי גדולה שראיתי היתה 2 דק') , ברוב המקרים גם היתה יותר מדויקת מהשלט בתחנה.
לצפיה ב-'בחנוכה - פתיחת כביש 6 מזרחה לכל אורכו????'
בחנוכה - פתיחת כביש 6 מזרחה לכל אורכו????
16/12/2016 | 10:58
3
328
לצפיה ב-'בחנוכה ייפתח כביש 20 משבעת הכוכבים עד כביש 531 לכיוון מזרח'
בחנוכה ייפתח כביש 20 משבעת הכוכבים עד כביש 531 לכיוון מזרח
16/12/2016 | 13:49
2
340
וכביש 531 לכיוון מזרח ייפתח לכל אורכו.
בכביש 6 עצמו (שכיוונו צפון-דרום) לא ייפתח דבר. כביש 531 זה הכביש שייפתח מזרחה.
בינתיים בקטע שבין כביש 20 לדרך ירושלים רק לכיוון מזרח. וכביש 20 רק לכיוון צפון.
לצפיה ב-'התכוונתי ל531 כמובן'
התכוונתי ל531 כמובן
16/12/2016 | 13:53
1
208
השאלה היא האם מחלף רעננה דרום אכן ייפתח לכיוון מזרח כל כך מוקדם?
לצפיה ב-'זו הכוונה. הכביש ייפתח וימשיכו לעבוד על המחלף ועל תחנת הרכבת'
זו הכוונה. הכביש ייפתח וימשיכו לעבוד על המחלף ועל תחנת הרכבת
16/12/2016 | 14:03
231
את הקטעים שמשבעת הכוכבים  עד לדרך ירושלים תכננו בכל מקרה לפתוח עד סוף השנה.
לצפיה ב-'בתכנון: תחנת רכבת בצומת מחניים'
בתכנון: תחנת רכבת בצומת מחניים
16/12/2016 | 00:07
41
630
שר התחבורה אומר כי התחנה הגלילית תיקרא צח"ר-רמת הגולן  עוד בתכנון: שתי תחנות רכבת לשימוש הצבא

מול צומת מחניים מתוכננת תחנת רכבת נוספת בקו הרכבת המתוכנן לקריית שמונה. בכינוס במכון בגין בירושלים, אמר (יום ד', 14.12.16) שר התחבורה ישראל כ"ץ כי התחנה תיקרא ״צח״ר - רמת הגולן״....
המשך>>
שר התחבורה אומר כי התחנה הגלילית תיקרא צח"ר-רמת הגולן  עוד בתכנון: שתי תחנות רכבת לשימוש הצבא

מול צומת מחניים מתוכננת תחנת רכבת נוספת בקו הרכבת המתוכנן לקריית שמונה. בכינוס במכון בגין בירושלים, אמר (יום ד', 14.12.16) שר התחבורה ישראל כ"ץ כי התחנה תיקרא ״צח״ר - רמת הגולן״. לדבריו, היא תשרת ותחבר את ישובי אצבע הגליל והגולן למרכז המדינה ו"תסייע רבות בהתפתחות רמת הגולן הישראלית ברוח חזונו של מנחם בגין". כ"ץ קרא "לפעול מול הממשל החדש בארה״ב להשגת הכרה אמריקנית בריבונות ישראל ברמת הגולן". הוא אמר כי על מדינת ישראל "לקבוע יעד של 100 אלף מתיישבים ברמת הגולן במהלך השנים הבאות, ולהעמיד לשם כל את האמצעים הנדרשים".

צח"ר הם ראשי התיבות צפת, חצור הגלילית וראש פינה. זהו אזור המונה כיום אוכלוסייה של כ-40 אלף תושבים.

במסגרת הרכבת לגליל נשקלות שתי חלופות - תוואי צפת ותוואי נחל עמוד הדרומי יותר. בין היתר מתוכננות שתי תחנות רכבת לשירות צה"ל - ליד היישובים יפתח וגונן.

מקור: http://www.news1.co.il/Archive/001-D-386083-00.htm...

הערה: את שתי הפיסקאות האחרונות הורדתי, משום שהן עוסקות בנושא אחר לגמרי - החלת ריבונות, העברת השגרירות האמריקאית, התנגדות למדינה פלסטינית וכו' כי הן ממש לא קשורות לפורום (למרות שאני מסכים בנושא זה עם השר)
לצפיה ב-'בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג'
בקרוב: קו אוטובוס חדש בין ירושלים לנתב"ג
15/12/2016 | 11:50
49
602
בוקר טוב אליהו.
המשך>>
ידיעה כאן.
בוקר טוב אליהו.
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 15/12 '
שרשור הכוונה ומודיעין 15/12
15/12/2016 | 09:25
12
15
לצפיה ב-'עלויות נסיעה בפתח תקווה והוד השרון'
עלויות נסיעה בפתח תקווה והוד השרון
15/12/2016 | 11:53
2
36
שלום,
 
(לצורך דיווח למעסיק):
כמה עולה נסיעה בתוך פ"ת?
כמה עוה חופשי חודשי הוד השרון?
 
תודה
לצפיה ב-'נסיעה עירונית בתוך פ"ת עולה 5.90 ש"ח'
נסיעה עירונית בתוך פ"ת עולה 5.90 ש"ח
15/12/2016 | 12:15
1
55
(בלי להתחשב בהנחה האוטומטית ברב קו).
 
חופשי חודשי בתוך איזור 2.1 של מטרופולין גוש דן בלבד, הכוללת את הוד השרון, עולה 149 ש"ח.
חופשי חודשי שכולל גם את פתח תקווה (איזור 1) וגם את הוד השרון (איזור 2.1) עולה 243 ש"ח.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
16/12/2016 | 23:18
3
לצפיה ב-'איך מגיעים מ...'
איך מגיעים מ...
16/12/2016 | 21:18
1
60
תחנת הרכבת בבית שאן למתחם צים בעיר?
תודה מראש
שבת שלום!
לצפיה ב-'ברגל כ־15–20 דקות'
ברגל כ־15–20 דקות
17/12/2016 | 07:17
38
להתקדם מזרחה לאורך כביש הגישה לתחנה, אחרי זה לאורך דרך 71 עד רחוב העמל.
 
באוטובוס קו מספר 2 עד המקום
לצפיה ב-'הגעה מאשקלון לצפת'
הגעה מאשקלון לצפת
17/12/2016 | 11:10
3
59
צריך להגיע ביום שישי לפני הצהריים
הדבר הכי טוב שראיתי זה רכבת לעכו, ואז אוטובוס.
הצעות נוספות?
 
תודה :)
לצפיה ב-'אפשרויות נוספות:'
אפשרויות נוספות:
17/12/2016 | 11:25
2
52
845 מתל אביב, ואז: או לרדת בצומת עמיעד ולהחליף ל-450, או לרדת בראש פינת ולהחליף ל-511, 522. תלוי בתזמון ההגעה שלך לאיזור.
או שאפשר לקחת לעלות על אחד הקווים הרבים שנוסעים מבני ברק לצפת. יש גם קו מאשדוד לצפת, אבל הוא מגיע לצפת אחרי 1 בצהריים.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
17/12/2016 | 11:38
1
40
צריך להגיע באזור 11:00
לצפיה ב-'לדעתי קו 355 מאשקלון '
לדעתי קו 355 מאשקלון
17/12/2016 | 14:01
41
יוצא ב6:30 בבוקר
יורד בחזון איש בבני ברק ואחרי מספר דקות עולה על 984 לצפת מאותה תחנה
 
לצפיה ב-'מחיר נסיעה מראשל"צ לרחובות'
מחיר נסיעה מראשל"צ לרחובות
17/12/2016 | 13:48
2
68
ראיתי קו 301/201 שעולה 8.2 שח.
קו 367-371 מתחנה מרכזית בראשל"צ-לא מצאתי את המחיר?
לצפיה ב-'4.20'
4.20
17/12/2016 | 13:59
1
18
לצפיה ב-'שווה לנסוע עם מטרופולין במקרה הזה'
שווה לנסוע עם מטרופולין במקרה הזה
17/12/2016 | 14:04
11
לצפיה ב-'בעקבות הגשמים והסופות - איחורים רבים נרשמו ברכבת'
בעקבות הגשמים והסופות - איחורים רבים נרשמו ברכבת
15/12/2016 | 08:31
139
לפחות בקו העמק לפי מה שאני יודעת, אתמול הרכבת של השעה 16:45 שאמורה לצאת לבית שאן מתחנת עפולה התעכבה ב3 דקות, ויצאה רק ב16:53 כשהרכבת לכיוון עתלית גם התעכבה בכ5 דקות
למישהו ידוע על איחורים נוספים בקווים אחרים?
לצפיה ב-'איך מתקדמים עם החשמול בסופות האלו?'
איך מתקדמים עם החשמול בסופות האלו?
14/12/2016 | 21:59
5
221
עושים משהו, או שהגשם והרוח עוצרים את כל העבודות?
לצפיה ב-'האם בכלל החלו עבודות רציניות על החשמול?'
האם בכלל החלו עבודות רציניות על החשמול?
15/12/2016 | 17:43
4
143
אם לא החלו עדיין העבודות הרציניות על החשמול, אז מזג האויר לא משפיע על כלום.
לצפיה ב-'בפעם האחרונה שקראתי דיברו על זה שיש כבר כלים של SEMI בשטח'
בפעם האחרונה שקראתי דיברו על זה שיש כבר כלים של SEMI בשטח
15/12/2016 | 18:50
3
158
ושקודחים יסודות לעמודים...
לצפיה ב-'לדעתי הקטע היותר קריטי של חשמול זה תחנות השנאה ושידרוג תחנות'
לדעתי הקטע היותר קריטי של חשמול זה תחנות השנאה ושידרוג תחנות
15/12/2016 | 23:33
2
113
כרגע יש לנו דחייה של הסגירה הקרובה של דצמבר שעברה לינואר.
לא רואים שום התקדמות בשטח בהערכת פלטפורמות בתחנות.
גם אין ממש התקדמות ממשית בתחנת השלום (אני לא סגור עד כמה זה קשור לחשמול והאם זה יכול לעכב את פרוייקט החשמול).
 
לצפיה ב-'שדרוג התחנות לא רלוונטי לחשמול'
שדרוג התחנות לא רלוונטי לחשמול
15/12/2016 | 23:48
103
הוא רלוונטי לנתיב הקריטי של A1, אבל לא לחשמול עצמו.
והבנתי שעל תחנות ההשנאה בשער הגיא ובהולץ כבר עובדים בשטח, אם כי ייתכן שאני טועה.
 
אני גם לא רואה למה העבודה על תחנת השלום עלולה לעכב את החשמול באופן משמעותי.
לצפיה ב-'למיטב ידיעתי, לסגירה הקרובה שעברה לינואר אין כל קשר לחישמול'
למיטב ידיעתי, לסגירה הקרובה שעברה לינואר אין כל קשר לחישמול
16/12/2016 | 00:13
109
בסגירה הקרובה שעברה לינואר יבוצע ההמשך של הפרוייקט שבו החלו בסגירה של חודש אפריל. בסגירה הקרובה יועתק הקו המזרחי בחלקו לתוואי חדש. בסגירה של אפריל הועתק הקו המערבי לתוואי חדש בחלקו. ואז לאחר שגם הקו המזרחי יועתק לתוואי החדש יתפנה שטח לצורך הוספת שתי מסילות נוספות מהרצליה דרומה.
 
ובנוסף תנוצל הסגירה הקרובה גם לצורך מה שלא בוצע בסגירה הקודמת בסבידור (הוספת מפלג כפול).
לצפיה ב-'האם בקרוב שביתה באגד ?'
האם בקרוב שביתה באגד ?
14/12/2016 | 21:29
149
מ.ב. הודעה פנימית מאגד
בוקר טוב חברים ,הודעה שפורסמה לידיעת השכירים.
 
בעקבות שינוי מפת התנועה אשר בוצעה ע"י הנהלת אגד וכתוצאה מכך נפגעו בצורה   חמורה הפרמיות בשכר הנהגים וכן פגיעה בעובדי המשק באזור ירושלים ,
 
היום התקיימה ישיבת עבודה דחופה בירושלים בנוכחות מזכיר ועד אזור ירושלים , חברי ועד ירושלים , יו"ר הועד הארצי , מזכיר הוועד הארצי והחת"מ .

 
לאור חוסר התייחסות הנהלת אגד לדרישות הוועד לתקן את המצב הוחלט : על נקיטת צעדים ארגוניים עד כדי שביתה החל מיום רביעי 14.12 בכפוף לבדיקת משפטית של העילות .
 
לאחר בדיקתה של עו"ד טל קרט מתברר כי בסכסוך העבודה האחרון אשר הוכרז ע"י איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות מחודש ספטמבר אין את העילות הדרושות לקיים עיצומים חוקים .
 
בעקבות כך הודיע יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי כי הוא פועל להכרזת סכסוך עבודה בנושא הפרמיות ופגיעה בשכר העובדים באופן מיידי ..
 
בברכה ,
דורון עזרא ,
ממונה חטיבה ארצית,
איגוד עובדי התחבורה.
ההסתדרות הכללית החדשה
dorone@histadrut.org.il
נייד: 054-6312312 משרד: 03-6921535
מזכירות האיגוד:03-6921270פקס:03-6921455
לצפיה ב-'האם בתאריך 8/8/2017 תהיה רכבת לעיר כרמיאל?'
האם בתאריך 8/8/2017 תהיה רכבת לעיר כרמיאל?
14/12/2016 | 21:10
56
701
ביום שלישי 8/8/2017 אמור להיפתח פסטיבל מחול כרמיאל ה-30.
 
האם בתאריך הנ"ל תהיה רכבת לעיר כרמיאל?
המשך>>
ביום שלישי 8/8/2017 אמור להיפתח פסטיבל מחול כרמיאל ה-30.
 
האם בתאריך הנ"ל תהיה רכבת לעיר כרמיאל?
לצפיה ב-'כמה שאלות בנוגע לקווי אריאל'
כמה שאלות בנוגע לקווי אריאל
14/12/2016 | 20:23
10
158
כמה שאלות בנוגע לקווי אריאל..אשמח לתשובות!

1. מתי מתוכנן לצאת מכרז חדש לקווי האשכול? השירות של אפיקים מתחת לכול ביקורת! והאם אגד ודן יוכלו להשתתף במכרז (הבנתי שבשנים הקרובות יוסר האיסור על אגד ודן להשתתף במכרזים)??

2. בשבועות הקרובים ייפתח הקניון באריאל, אך על פי מפת התח"צ הקיימת בעיר- אין שום קו שמגיע לקניון! וזאת מאחר והקווים בעיר יוצאים דרך היציאה הישנה (רח' עפרון) והקניון ממוקם בשד' ירושלים ביציאה החדשה, ואין קווים פנימיים בעיר (השירות העירוני מסתמך לצערי רק על קווי חוץ).
הקו היחידי שחולף על פני הקניון הוא קו 100 לרכבת קסם שיוצא פעם בשעה וחצי.
ידוע על איזשהו שינוי בדמות קווים פנימיים בעיר שיתנו שירות לקניון? פניתי לעירייה ולאפיקים ומהם אין תשובה.

3. בכללי, ידוע על איזשהו שינוי או שיפור שאמור להיות בקווי אריאל בקרוב?

תודה וסליחה על החפירה :)

לצפיה ב-'מה כ"כ רע בשירות של אפיקים באשכול שומרון? תוכל לפרט?'
מה כ"כ רע בשירות של אפיקים באשכול שומרון? תוכל לפרט?
14/12/2016 | 20:29
9
125
יצא לי לנסוע הרבה בקווי אפיקים לאריאל ולא זכור לי שירות רע (אם כי כמובן שלא מושלם, כמו בכל חברה)
לצפיה ב-'שמע'
שמע
14/12/2016 | 20:59
8
137
אם נשווה את השירות בין מה שהיה לפני שנה לעכשיו, אפשר להסיק בהיבט הכללי שבהחלט יש שיפור קל.

אבל בהיבט הספציפי, השירות לא משהו.
קווי אוטובוס שמאחרים בצורה כרונית והרבה פעמים לא מדובר בקווים עמוסים (דוג' קו 100 של 13:20 מאריאל לרכבת שבאופן קבוע מאחר קרוב לחצי שעה על אף שבשעה הזו נוסעים בו 5 נוסעים בלחץ, שכולם יורדים בתוך אריאל,אולי אני היחידי שנוסע בו לפארק אפק). כמובן שפניתי לאפיקים כמה פעמים וכלום לא קרה.
מה גם שרבים מהנהגים לא אדיבים בלשון המעטה, וגרוע מכך הם נוסעים פשוט כמו מטורפים!!! אמנם בכול חברה יש נהגים מטורפים ותאמין לי שנסעתי בכול חברה, באפיקים זה הנהגים הכי מטורפים שפגשתי!
וגם עניין העומסים בשעות אחה"צ בקווי X86, פתחו את קווי 288,289 להקל על העניין אך התדירות לא מספיקה ובכללי לדעתי צריך לעשות ארגון מחדש של הקווים הללו מבלי לפגוע בישראלים שמתייבשים בתחנות שעות, ובפועלים הפלשתינים שנעזרים בקווים הללו.

באופן כללי יש הרגשה שאפיקים לא רואה באשכול שומרון לקוחות שלה, האשכול הכי גדול (לדעתי) שלה והכי מורכב. אפילו בסרטון תדמית של החברה בפייסבוק אנחנו לא מופיעים כאשכול תפעול של החברה (קצת קטנוני וקצת "ריגשי", אבל זה דבר שבאמת הרתיח אותי ומעיד לא מעט על איכות השירות של החברה בעיר).

לצפיה ב-'אשכול השומרון אינו הכי גדול של אפיקים'
אשכול השומרון אינו הכי גדול של אפיקים
14/12/2016 | 21:04
7
117
אשכולות פתח תקוה - ראש העין, אשדוד - יבנה - תל אביב, והקווים העירוניים באשדוד (שהיא מתחילה להפעיל ביום שישי הקרוב) גדולים יותר.
לצפיה ב-'לא חשוב'
לא חשוב
14/12/2016 | 21:12
6
82
מה שחשוב הוא שהשירות גרוע.
יש עוד לא מעט מגרעות בשירות של החברה באריאל שפשוט לא ציינתי מפאת עצלנות להקליד.
חוצמזה, סטינו קצת מהנושא חחחחח... רציתי לדעת אם מתוכנן שיפור או ארגון מחדש בקווים בעיר..
לצפיה ב-'לא ידוע על שינוי מתוכנן בטווח הקרוב, אבל הכתובת לשאלותיך'
לא ידוע על שינוי מתוכנן בטווח הקרוב, אבל הכתובת לשאלותיך
14/12/2016 | 22:30
5
85
בנושא ארגון קווים מחדש היא משרד התחבורה שרק הוא קובע מסלולים ולוחות זמנים של קווים.
לצפיה ב-'מכרז צפוי לצאת בסביבות 2019 סיום פעילות של אפיקים'
מכרז צפוי לצאת בסביבות 2019 סיום פעילות של אפיקים
14/12/2016 | 23:51
4
88
2020-2021 
לצפיה ב-'אתה מניח מראש שאפיקים לא תזכה במכרז ותסיים את פעילותה באשכול'
אתה מניח מראש שאפיקים לא תזכה במכרז ותסיים את פעילותה באשכול
14/12/2016 | 23:58
3
43
לצפיה ב-'לגבי הקניון איך תרצה שיעצור שם קו אם אין תחנות '
לגבי הקניון איך תרצה שיעצור שם קו אם אין תחנות
15/12/2016 | 11:22
2
59
אוטובוס ?
העירייה צריכה להסדיר שם את התשתית זה דבר ראשון.
רצוי שהעירייה גם תסדיר את התשתית לשכונת נווה שאנן.
ואגב, אפיקים מסיימת ב2019. לכן לא ייתכן שהמכרז יפורסם ב2019. הוא חייב להתפרסם ב2017
וממליץ שכל הפניות והרעיונות יופנו למשרד התחבורה.
יש את פניות הציבור והם מחויבים (מאיר חן אמר כך...לא?!) לענות בתוך חודש
לצפיה ב-'שרשרת לא נכון, התגובה שלך לא אליי אבל שרשרת להודעה שלי'
שרשרת לא נכון, התגובה שלך לא אליי אבל שרשרת להודעה שלי
15/12/2016 | 11:27
25
לצפיה ב-'אז שיעשו תחנות'
אז שיעשו תחנות
15/12/2016 | 14:03
44
מקום שיהפוך להיות המרכזי בעיר, איך קורה מצב שאין לו תחבורה ציבורית?
ולגבי נווה שאנן (שכ' מוריה) אני מסכים ולכן בעיניי הפתרון הוא לעשות רשת של קווים עירוניים פנימיים בעיר ולא להסתמך על הקווים הקיימים כי זה סתם יאריך את המסלול (וגם ככה המסלול באריאל לוקח חצי שעה) וגם ייאלץ להעביר את האוטובוסים הגדולים דרך רחוב גנים הצר על מנת לתת שירות לקניון.

לצפיה ב-' תמונות ראשנות של מצג הקרונות של הרכבת הקלה נת"ע'
תמונות ראשנות של מצג הקרונות של הרכבת הקלה נת"ע
14/12/2016 | 16:47
10
363
לצפיה ב-'מבחוץ יפה, מבפנים מכוער ממש'
מבחוץ יפה, מבפנים מכוער ממש
14/12/2016 | 16:49
96
לצפיה ב-'למה הכיסאות ברביעיה ולא בטור '
למה הכיסאות ברביעיה ולא בטור
14/12/2016 | 18:14
5
201
זה היה יכול לחסוך המון מקום
 
חוץ מזה עיצוב חיצוני יפה
לצפיה ב-'עיריית פריז הסבה תחנת רכבת יפה מ 1920 לקמפוס סטראט אפ'
עיריית פריז הסבה תחנת רכבת יפה מ 1920 לקמפוס סטראט אפ
14/12/2016 | 19:24
153
צרפת עשתה אקסיט שיא ב 2015 והפכה למובילה באירופה במקום הראשון ,
המנוע הכלכלי של היי טק חשוב וזה כולל בתוכו את שקלול יציאה של ברטניה
מהאיחוד וכוח האדם וחברות וממנו נוצר צורך לשטחי היי טק וסטראט אפ בפריז .

אחד מהם המתחם הגדול ברובע ה 13 בפריז ,מעל 1,000 מקומות ליזמים צעירים
וחברות סטארט במחירים זולים שיחפשו משקעים זרים מכל
העולם כולל חברות מהמזרח הרחוק,ארה"ב רוסיה אוסטרליה
ועוד כאלה שבאים להקים חברה באירופה ,כולל דיור צמוד למקום .
המקום תוכנן בתוך תחנה רכבת הרכבת שנבתנה ב 1920 Halle Freyssinet
הפתיחה אפריל 2017 .
מי שרוצה לראות את סרטון המתחתם.
אתר המקום
https://stationf.co/
לצפיה ב-'הרביעיות נמצאות מעל לחוגונים. אין מספיק עמודים לאחיזה.'
הרביעיות נמצאות מעל לחוגונים. אין מספיק עמודים לאחיזה.
14/12/2016 | 21:05
106
ברק"לות נמוכות רצפה החוגונים נמצאים מתחת לבליטות מרובעות בגוף הרכבת. בהדמייה אלו הבליטות שעליהן נמצאות רביעיות המושבים.
 
מה שאותי מסקרן זה מדוע בחלק שבנוי לעמידה (מושבים מתקפלים מהקיר) לא תיכננו מספיק מקומות אחיזה. בקושי רואים עמודים ומוטות האחיזה בתקרה די מינימליים ולא מתאימים לכל הגבהים.
לצפיה ב-'אתה מתכוון כמו באוטובוסים?'
אתה מתכוון כמו באוטובוסים?
14/12/2016 | 21:16
1
86
לא יותר נכון לשים את הכיסאות כמו ברוב רכבות תחתיות שהן אם הפנים לצד השני?
לצפיה ב-'זה מה שהתכוונתי'
זה מה שהתכוונתי
14/12/2016 | 22:56
24
לצפיה ב-'מסלול מעניין - התחנה הבאה, "שנקר" ואחריה "דרך אם המושבות"'
מסלול מעניין - התחנה הבאה, "שנקר" ואחריה "דרך אם המושבות"
( לעמוד שלי בתפוז )
14/12/2016 | 20:27
2
84
לצפיה ב-'אני בספק אם באמת יהיו רכבות שיסעו במסלול הזה'
אני בספק אם באמת יהיו רכבות שיסעו במסלול הזה
14/12/2016 | 20:35
1
142
זה בעצם קו תחנה מרכזית פ"ת - קריית אריה, אם יפעילו אותו אז זה יהיה על חשבות התדירות של הרכבות שממשיכות לת"א, ואני די בטוח שהוא לא יהיה פופולרי במיוחד
 
עריכה:
אה רגע, זה גם אומר שהתחנה הנוכחית היא רחוב ניסבאום בבת ים. אז המסלול הזה לא הגיוני בכלל.
לצפיה ב-'זה לא מסלול - סתם הדמייה של תצוגת תחנות'
זה לא מסלול - סתם הדמייה של תצוגת תחנות
14/12/2016 | 21:00
42
לצפיה ב-'פיצול ערך צבור ברב קו אנונימי?'
פיצול ערך צבור ברב קו אנונימי?
14/12/2016 | 16:16
89
יש לי רב קו אנונימי, ידוע וברור לי שהוא לא מבוטח במקרה של אבדן/גניבה.
פחות ברור לי במקרה של תקלה טכנית, במיוחד אם היא גם אינה באשמתי וגם עולה לי כסף.
כמו למשל אם נוצר מצב של ערך צבור שהתפצל לשניים במקום להתווסף ליתרה קיימת, ואז גם לא מזוהה ולא ניתן לשימוש במכונות - כפי שראיתי שתואר כאן לא מזמן. האם במקרה של אנונימי בעמדות השירות יסרבו לאחד אותם לערך צבור אחד כפי שהיה אמור לקרות מלכתחילה?
לצפיה ב-'2 שאלות על רב קו"'
2 שאלות על רב קו"
14/12/2016 | 13:45
12
119
האם יש דבר כזה חופשי יומי? אם כן - כמה זה אמור לעלות?
כמה עולה חופשי חודשי לסטודנטים (בגוש דן אם זה משנה) והאם יש הגבלות נסיעה בימי לימוד או בלבד למשל שאסור לנסוע בחופשים או בקיץ?
לצפיה ב-'יש כזה דבר כרטיס יומי'
יש כזה דבר כרטיס יומי
14/12/2016 | 14:20
10
76
המחיר תלוי באיזור.
לצפיה ב-'בגוש דן אם זה משנה. יש תעריפון?'
בגוש דן אם זה משנה. יש תעריפון?
14/12/2016 | 14:27
9
35
לצפיה ב-'אולי זה יעזור?'
אולי זה יעזור?
14/12/2016 | 14:35
8
59
לצפיה ב-'ואולי גם זה'
ואולי גם זה
14/12/2016 | 14:43
7
63
לצפיה ב-'זה אפילו יותר פשוט מזה'
זה אפילו יותר פשוט מזה
14/12/2016 | 14:55
6
64
תיכנס לאתר הרפורמה בתעריפים
 
תקיש במחשבון את עיר המוצא ועיר היעד
ותקבל את המחירים לחופשי יומי, חופשי שבועי וחופשי חודשי.
תרשום לעצמך את קוד הכרטיס ושם הכרטיס כדי שתוכל להגיד אותו לנהג בלי להתבלבל וצא לדרך. (תוכל גם לטעון אותו לרב קו בלי לדבר עם הנהג בעזרת אפליקציית ravkavonline)
 
לגבי חופשי חודשי לסטודנט, אני לא חושב שיש כזה דבר.
יש חופשי חודשי שמספק הנחה מאד יפה של כ-33% עבור הציבור הכללי, ויש מנוי חופשי לסטודנט שניתן לקנות לסמסטר אחד או לשנה שלמה שמספק הנחה גדולה יותר של 50%. 
החופשי סמסטריאלי תקף גם בתקופת חופשת הבחינות בין הסמסטרים והחופשי שנתי תקף גם בקיץ.
לצפיה ב-'ברפורמה מתייחסים לרק לכרטיסים משולבים רכבת'
ברפורמה מתייחסים לרק לכרטיסים משולבים רכבת
14/12/2016 | 15:10
5
44
אני לדוגמא נוסעת מאשדוד לאשקלון וקונה חודשי של אפיקים שתקף מרחובות עד אשקלון.
מה שעולה פחות מחצי מהמחיר של הכרטיס שהרפורמה מציאה לי כשאני מקלידה אשדוד-אשקלון.
אם הוא לא צריך רכבת, אז יתכן והמחירים של הרפורמה יקרים יותר מהחודשי שהוא צריך.
לצפיה ב-'נכון, אבל הוא שאל על גוש דן'
נכון, אבל הוא שאל על גוש דן
14/12/2016 | 15:12
4
56
בגוש דן יש רק את כרטיסי הרפורמה (למעט פנימי רמלה/פנימי לוד/פנימי נתניה/ורחובות רשל"צ) כמו שניתן לראות כאן
לצפיה ב-'לא ידעתי את זה'
לא ידעתי את זה
14/12/2016 | 16:03
35
הנחתי שזה עובד באופן דומה.
חבל שאי אפשר באמת למצוא הסבר על כל סוגי הכרטיסים האפשריים, עם או בלי רכבת.
לצפיה ב-'בקישור שנתת'
בקישור שנתת
14/12/2016 | 19:55
2
39
רשום  קוד 41 של נתיב אקספרס בגליל כולל מעברים- איפה זה תקף? לא כל כך הבנתי.
האם חופשי יומי נתניה כולל רק את נתניה ואגד תעבורה פנימי בעיר??
לצפיה ב-'חבל להתאמץ,יש שם גם מיליון טעויות עשויות בין היתר מcopypasta'
חבל להתאמץ,יש שם גם מיליון טעויות עשויות בין היתר מcopypasta
14/12/2016 | 21:38
21
לצפיה ב-'זה תרגום במבנה שונה לצו התעריפים'
זה תרגום במבנה שונה לצו התעריפים
18/12/2016 | 10:25
10
לגבי קוד 41  של נתיב - אני לא יודע בדיוק
לגבי חופשי יומי נתניה, אכן תקף רק באגד תעבורה ללא חברות אחרות.
לצפיה ב-'יש חופשי יומי,תלוי היכן ומפורט באתר'
יש חופשי יומי,תלוי היכן ומפורט באתר
14/12/2016 | 18:25
38
לצפיה ב-'איפה יש לו"ז לקו 252?'
איפה יש לו"ז לקו 252?
14/12/2016 | 11:36
1
68
לצפיה ב-'תבדקי כאן'
תבדקי כאן
14/12/2016 | 18:27
74
 
יש גם כמה אפליקציות כמו bus real time
 
לצפיה ב-'עבודות הרכבת בת"א נדחו בשבועים בשל חנוכה/פסטיגל'
עבודות הרכבת בת"א נדחו בשבועים בשל חנוכה/פסטיגל
14/12/2016 | 11:32
8
201
עבודות התשתית בתחנות הרכבת במרכז שתוכננו לשבוע הבא נדחו בשבועיים בשל אירועי הפסטיגל שנערכים בסמוך לתחנת תל אביב האוניברסיטה. בעקבות כך תחנות תל אביב האוניברסיטה והרצליה ייסגרו מיום רביעי 4 בינואר מהשעה 19:00 ועד יום ראשון 8 בינואר בשעה 5:00. תנועת הרכבות מצפון תסתיים בבית יהושוע והתנועה מדרום תסתיים בתחנת תל אביב מרכז.
 
(מתוך טמקא).
לצפיה ב-'קצת מטופש לדעתי, עדיף להשבית בחנוכה כשחלק מהאנשים בחופש'
קצת מטופש לדעתי, עדיף להשבית בחנוכה כשחלק מהאנשים בחופש
14/12/2016 | 14:54
5
146
רוב האנשים עובדים בחנוכה, אבל עדיין יש כאלו שזה חופש בשבילם (כולל סטודנטים שהם קהל היעד העיקרי של תחנת האוניברסיטה).
 
לכן עדיף היה להשבית בחנוכה מאשר לדחות לימים שהם ימי עבודה רגילים עבור כולם.
לצפיה ב-'זה גם מה שאני חשבתי על תקופת העבודות הקודמת '
זה גם מה שאני חשבתי על תקופת העבודות הקודמת
14/12/2016 | 15:05
2
120
שחבל שלא עשו אותה בחול המועד (שאז יש עוד יותר אנשים בחופשה).
לצפיה ב-'יותר אנשים בחופשה משמעותם יותר נוסעים בקווים הבינעירוניים'
יותר אנשים בחופשה משמעותם יותר נוסעים בקווים הבינעירוניים
14/12/2016 | 15:50
1
124
ברכבת.
לצפיה ב-''
14/12/2016 | 15:54
24
לצפיה ב-'אני לא בטוח שבחנוכה יש פחות נוסעים'
אני לא בטוח שבחנוכה יש פחות נוסעים
14/12/2016 | 15:48
1
108
מאוד ייתכן שיש דווקא יותר, במיוחד בקווים הבינעירוניים.
בחנוכה הרכבת מתגברת למשל את השירות בין ת"א לחיפה.
לצפיה ב-' ייתכן, שזהו אכן המצב בחנוכה'
ייתכן, שזהו אכן המצב בחנוכה
14/12/2016 | 15:54
88
בכל מקרה זהו לא בדיוק שבוע שלם. כלומר לא השבתה מיום ראשון עד יום ראשון, אחרי זה. הפעם ההשבתה שמתחילה ברביעי בערב, כשבהמשך יש את שישי-שבת. 
לצפיה ב-'החלטה טובה לדעתי'
החלטה טובה לדעתי
14/12/2016 | 18:10
93
לפני כמה שנים, כשהבנות עוד היו קטנות וקיבלנו כרטיסים מהעבודה,יצא לי להשתתף בחוויה המפוקפקת הזו שנקאית פסטיגל במשך כמה שנים.
 
הדרך ההגיונית ביותר להגיע היתה ברכבת ברוב שעות היום ואכן רבים עשו בה שימוש.
 
מדובר על הפקה שבה מדי 3 שעות נכנסים ויוצאים אלפי בני אדם, ממשפחות וילדים מהבוקר (עם כל הפקקים) ועד הערב.
לצפיה ב-'נשמע שאין תיאום ותיכנון מראש של עבודות תשתית.'
נשמע שאין תיאום ותיכנון מראש של עבודות תשתית.
14/12/2016 | 21:23
106
במערכת הבריטית עבודות התשתית הן חלק מהלו"ז החצי שנתי ואפשר למצוא אותן מראש באתרי המפעילות. בארץ נראה שהתיכנון הוא מהיום למחר או אולי בקנה מידה של חודש. עם תיכנון מראש אפשר להשיג תיאום טוב ולהמנע מבעיות כמו שהיו סביב העבודות בחגים.
 
אם זאת אציין שבמערכת הבריטית מקדמים את ימי העבודה הרגילים והחגים וסופי השבוע הם אלו שמועדים לפורענות. משום שמדובר במערכת גדולה כשמשביתים משהו אפשר להשתמש במסלולים אלטרנטיביים אם ישנם והכירטוס נהיה תקף גם למסלולים אלו ולתחתית בלונדון (אם מדובר במסלול הגיוני). אם אין באזור קו רכבת אחר נהיים תלויים בשירות האוטובוסים החלופי וזה מאריך את הנסיעה. בתחתית תמיד קל להם להמליץ להשתמש במסלולים חלופיים, אין מנטאליות של הפעלה מלאה לארועים ציבוריים בחג אלא ציפייה שהציבור ישתמש ב80%-90% המערכת הפעילה לעקוף את אזור העבודות. אם זאת אני מניח שלא ישביתו את תחנת וומבלי פארק ביום של משחק כדורגל חשוב או את צפון גריניץ' ביום של קונצרט גדול ב O2 (לשעבר כיפת המילניום) או שלא יקיימו ארועים שם ביום של השבתת תשתית
לצפיה ב-'איפה יש לו"ז לקו 252?'
איפה יש לו"ז לקו 252?
14/12/2016 | 11:27
28
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 14/12 '
שרשור הכוונה ומודיעין 14/12
14/12/2016 | 09:10
7
16
לצפיה ב-'צריך להגיע מתל-אביב לכפר הס רחוב האסיף 1'
צריך להגיע מתל-אביב לכפר הס רחוב האסיף 1
14/12/2016 | 11:42
1
49
מחר בשעה 14:00.  אני רוצה להגיע בסבירות של 99 אחוז בזמן.
 
אני יוצא מצפון תל-אביב ליד פנקס פינת אבן גבירול.
 
מה הדרך הכי מהירה להגיע,ומתי צריך לצאת(אני מעדיף לתכנן להגיע חצי שעה לפני הזמן כדי שאגיע בזמן במקרה של תקלה לא צפויה).
 
בחיפוש באינטרנט מוצע לי קו 608 מכיכר מילאנו אבן גבירול שיוצא ב11:40 לרדת ב12:06 במרכז מסחרי שדרות גיבורי ישראל,ואחר כך להגיע בהליכה לקו 43 שיוצא ב12:11 לכפר הס ואחר כך בהליכה של 11 דקות להגיע לכתובת בכפר הס.
 
זה נראה לי קצת מסוכן כי אם אני מפספס את ה43 אני לא אגיע בזמן ולפי לוח הזמנים שראיתי האוטובוס הבא של 43 מגיע רק שעתיים מאוחר יותר.
אפשרויות אחרות שאני רואה כוללות יותר אוטובוסים אז אולי כדאי לי לקחת 608 שיוצא ב11:10 ומכיון שמדובר רק בהערכה ואולי הוא יגיע מוקדם מדי להגיע לתחנה באבן גבירול 186 בשעה 11.  אחר כך לרדת בנתניה שדרות גיבורי ישראל בשעה צפויה 11:36 ,וללכת לאיקאה לקו שאמור להגיע בשעה 12:11 ולרדת בתחנה האחרונה בכפר הס בשעה צפויה 12:44 ואחר כך ללכת ברגל לרחוב האסיף ולהגיע בסביבות 13:00.
 
אני לא אוהב את זה שאני מקדים בשעה שלמה אבל אני חושש שאין לי דרך בטוחה אחרת בתחבורה ציבורית להגיע בזמן עם צפי של להקדים בחצי שעה, ואם אני נוסע ביותר מ2 אוטובוסים אני חושש עוד יותר מתקלה בדרך.
 
לצפיה ב-'43 עובר בתחנת הרכבת בית יהושע.'
43 עובר בתחנת הרכבת בית יהושע.
14/12/2016 | 12:09
204
יש רכבת בערך כל חצי שעה. אם אתה לא רוצה לפספס את 43, פשוט קח רכבת מוקדמת יותר.
לצפיה ב-'מתל אביב לתל אביב'
מתל אביב לתל אביב
14/12/2016 | 17:41
3
49
היי אשמח לעזרה
אם מישהו יכול לומר לי איך מגיעים מרחוב וולפסון 2 בתל אביב (איזור דרום תל אביב פלורנטין, מרחק הליכה מרח' העליה)
לתבואות הארץ 3, שיכון דן (מכון אדם מילא)
בשעות הבוקר
וכמה זמן זה אמור לקחת
תודה לכל העוזרים 
לצפיה ב-'תשובה-'
תשובה-
14/12/2016 | 17:53
2
41
יש ללכת לדרך שלמה לתחנת דרך שלמה/אבולעפיה ולקחת קו 42  ולרדת בתחנת פנחס רוזן / קהילת יאסי ומשם לעלות ברגל לרח' בנימין מטודלה (יש שם גרם מדרגות לעלות למעלה כל כמה מטרים) ואז משם לרח' תבואות הארץ. הנסיעה תיקח ככל הנראה בבוקר ( מניח שצריך להיות שם ב-8 בבוקר) בין 45 ל-60 דק'. תלוי בעומס.
 
ישנו גם קו 40 מדרך יפו, אבל רק כל נסיעה שנייה שלו עוצרת בתחנת פנחס רוזן / שלונסקי (תחנה לפני קהילת יאסי) . מדובר בנסיעות שעל האוטובוס כתוב בדף מודפס "דרך הדר יוסף". נסיעות שהן לא כאלו, מורידות בבכור שלום שטרית/ אצטדיון הדר יוסף ומשם זה 10-12 דק' ברגל לחזור לפינת פנחס רוזן ומשם להמשיך עד גרמי המדרגות לבנימין מטודלה ומשם לתבואות הארץ.
לצפיה ב-'קודם כל תודה :) יש תחנה של 42 שהיא קרובה יותר לאיזור שלי ?'
קודם כל תודה :) יש תחנה של 42 שהיא קרובה יותר לאיזור שלי ?
14/12/2016 | 18:47
1
31
דרך יפו זה ממש חמש דקות הליכה ממני. אבל דרך שלמה זה הליכה  
יש קו אחר שמגיע ממש לשם ??
כמו שאני מכירה את עצמי יקח לי שעה למצוא את המקום
לצפיה ב-'אז סעי עם קו 40 מתחנת בית רומנו'
אז סעי עם קו 40 מתחנת בית רומנו
14/12/2016 | 19:39
33
אם זו החלופה דרך הדר יוסף, סעי איתו עד היעד.
אם זו החלופה הרגילה, רדי בקניון איילון ותחליפי באותה התחנה לקו 33, 42, 525 או 531.
בשעות השיא בבוקר כל אוטובוס שלישי או רביעי הוא בחלופה דרך הדר יוסף, שזה יוצא בערך כל 20-30 דקות. רוב האוטובוסים הם בחלופה הרגילה.
זמן הנסיעה עד היעד שלך בבוקר הוא כ-50 דקות בממוצע.
לצפיה ב-'הגעה מרחובות לכפר המכביה'
הגעה מרחובות לכפר המכביה
15/12/2016 | 08:39
21
שלום רב,
כיצד אני מגיעה משכונת שרונה רחוב חכם עפג'ין אברהם לכפר המכביה?
 
תודה
לצפיה ב-'כביש החוף - הנתיב הדרומי'
כביש החוף - הנתיב הדרומי
14/12/2016 | 06:00
167
מישהו יודע מה קורה שם? האם עניין השלולית מאתמול נפתר? צריכה לנסוע ופוחדת להיתקע שוב. האם עדיף לנסוע ברכבת למרות שזה ידרוש ממני עוד אוטובוס? תודה.
לצפיה ב-'מפה של האומניבוסים בפריז בשנת 1830'
מפה של האומניבוסים בפריז בשנת 1830
13/12/2016 | 16:28
7
284
http://transitmap.net/post/154410154545/paris-omni...

לפריזאים הייתה מפה רשמית כבר ב1830.
ואילו בת"א עדיין אין מפה רשמית של כל הקווים.
לצפיה ב-'איך תעשה מפה רשמית בתל אביב? היא תצטרך להיות בגודל'
איך תעשה מפה רשמית בתל אביב? היא תצטרך להיות בגודל
( לעמוד שלי בתפוז )
14/12/2016 | 09:38
6
199
המגדל העגול של עזריאלי עם מספר הקווים והחלופות המטורף.
לצפיה ב-'בדיוק זו הבעיה!'
בדיוק זו הבעיה!
14/12/2016 | 14:52
43
לצפיה ב-'כל החלופות המבלבלות האלו הורסות את היכולת להסתמך על תח"צ.'
כל החלופות המבלבלות האלו הורסות את היכולת להסתמך על תח"צ.
15/12/2016 | 11:57
4
103
כל שירשור ההכוונה מלא בהמלצות להשתמש בחלופות כאלו ואחרות שבאות פעם ב, אין להן מספר ייעודי שמאפשר את זיהויין וזה אומר לא רק שצריך להגיע לאוטובוס אחד בדיוק ללא איחור אלא גם שלנוסע בקו הרגיל מובטח טיול לא צפוי ל"חלופה".
לצפיה ב-'לא רק טיול לא צפוי בחלופה אלא לפעמים אף דילוג על תחנת היעד'
לא רק טיול לא צפוי בחלופה אלא לפעמים אף דילוג על תחנת היעד
( לעמוד שלי בתפוז )
15/12/2016 | 17:57
3
78
של אותו נוסע...
לצפיה ב-'היתה דוגמה של חלופה עם שתי תחנות שגרמה לנוסעים לפספס את הקו'
היתה דוגמה של חלופה עם שתי תחנות שגרמה לנוסעים לפספס את הקו
16/12/2016 | 02:12
2
63
זה עלה בפורום, כנראה קו בצפון תל אביב, ובגלל החלופות היו לו שתי תחנות באותו הכיוון בצומת אחת, על שני רחובות שנכנסו לצומת בזווית של 90 מעלות האחד לשני. התוצאה היתה שהנוסעים לא ידעו איפה להמתין כי בכל תחנה שימתינו הקו יגיע להם ממעבר לפינה ואי אפשר היה לחצות את הכביש ולתפוס את הקו שברח להם.
לצפיה ב-'חלופות'
חלופות
18/12/2016 | 10:50
1
19
אני אישית נגד חלופות
יש רק שלוש הצדקות לחלופה, ובשתיהן מילת המפתח היא "כל עוד היא לא גורמת לבלבול לציבור.
1. כאשר נסיעות מסוימת באותו קו הן קצרות יותר (מתחילות מאמצע המסלול אבל נוסעות עד סופו, נפוץ מאד בקווי חרדים בסופי שבוע, כאשר הקו הרגיל מתמלא כבר באמצע המסלול ולא מצליח לאסוף אז מוציאים עוד אוטובוס מאמצע המסלול שלו).
2. כאשר מספר "שלוחות" מתנקזות לקטע מרכזי, ומשם ממשיכות אותו דבר. נפוץ בחלופות בוקר שמטרתן להקל על ההגעה לעבודה על ידי חסכון במעבר.  אני לדוגמה משתמש בחלופה של 502 שיוצאת פעם ביום מלב הפארק ברעננה במקום מהצומת, ואחרי שהיא מתחברת ל-502 המרכזי היא ממשיכה בדיוק אותו דבר.
 
3. רק אם מספר בודד של נסיעות לא יכול מסיבות כלשהן להגיע לתחנה אחת במסלול. כך לדוגמה בקווים ביישובים ערביים יש חלופה רק ליום שישי ב-12:00 שלא מתקרבת למסגד (בגלל שכמות הולכיה רגל הגדולה לידו לא מאפשרת הגעה), לקו 1 של המטרונית יש חלופה רק לשעות הלילה שבהן הוא לא יכול להיכנס למרכזית חוף הכרמל הנעולה וכו'. במקרים כאלה ברור שהבלבול שייגרם על ידי קו נוסף שפועל פעם בשבוע (במקרה של המסגדים) גדול מהבלבול שייגרם על ידי החלופה.
 
בכל מקרה אחר, עדיף מספרי קו נפרדים במקום חלופות.
לצפיה ב-'להבנתי החלופות לא מסומנות וזו הבעיה. '
להבנתי החלופות לא מסומנות וזו הבעיה.
18/12/2016 | 14:00
16
הסימונים שאני מכיר הם:
 
קווי א' למיניהם במערכת ההיסטורית בירושלים (4א, 17א למשל). במקרה כזה הקו העיקרי ברור ואת מסלול החלופה ניתן לרשום בלו"ז.
 
קווי N בלונדון שמוצאם בווסט אנד (מרכז העיר המערבי, אזור הבילויים והתאטראות) בכיכר טרפלגר אף שקו היום משרת בכלל את הסיטי (מרכז העיר המזרחי, אזור הפיננסים וכן אזור המשפטים שחוצץ בין שני המרכזים). כך בעבר N43 למשל שיורד את ציר A1 דרך הולוווי וממשיך לאיזלינגטון התפצל משם דרך שדרות רוזברי והולבורן לכיכר טרםלגר. בימינו קו 43 הוא קו 24 שעות שאינו מגיע לווסט אנד בלילה וביום הוא מתאים לקטגוריה הבאה...
 
קווים לונדוניים עם שם יעד שונה. כשגרתי בארץ המידע בחזית האוטובוס היה מוגבל ל"ישיר/מהיר/מאסף" ומספר הקו. באנגליה היו שיטות לכיתוב במקביל למספר גם לפני הדילוט האלקטרוני, עם גלילה של שילוט משני שהכיל את יעד הקו בגדול וכן "דרך" ושמות מספר תחנות ראשיות. במעבר לשילוט אלקטרוני נשאר היעד אך אבדו כל תחנות הדרך. זו שיטה קצת מעצבנת כי לא מספיק לקרוא את המספר מרחוק וללעלות לאוטובוס. דוגמאות: ל 134 היה בעבר קו אחות עם המספר 135 שהסתיים בארצ'ווי בעוד ש134 המשיך צפונה ושירת מספר שכונות ממזרח לצירים A1 A1000 לפני שהגיע למסוף צפון פינצ'לי. בשלב מסויים 135 סופח לקו 134 ומדי פעם ישנה נסיעה שמסתיימת בארצ'ווי. יש לציין שאוטובוסים הם אמצעי משלים אז בין קמדן טאון לארצווי יש אולי 4-5 תחנות ביניים אוטובוסיות בין כל שתי תחנות תחתית וזה אומר שבנסיעת ביניים קצרה בקטע אולי לא שווה להחליף לתחתית ולכן כשהאוטובוס מסתיים בתחנת הויסות בארצ'ווי זה מעצבן במיוחד כי אז היה עדיף לקחת את התחתית.  קו 43 שציינתי מסתיים כיום או בכיכר פינסברי שבסיטי (יעדו ההיסטורי, סיבוב סביב כיכר עירונית) או שהוא חוצה את הסיטי ואת הנהר למסוף הגדול שבתחנת לונדון ברידג'. במקרה הזה ההארכה אינה מפריעה לנוסעים ליעד ההיסטורי אבל הנוסעים להארכה חייבים לוודא שהאוטובוס מגיע ליעדם. ביום התחתית עדיפה מהקו למרחקים גדולים אך בלילה כשהתחתית סגורה (תחתית הלילה לא פועלת בענף בנק) הקו מציע חיבור טוב במקביל לענף בנק פלוס ההולוווי רוד. לנוסעי ענף צ'ארינג קרוס עדיף לקחת את קו היובל ולהחליף  בווטרלו (לונדון ברידג' היא תחנת טרמינל חשובה והרכבות מגיעות אל 9 רציפיה הפעילים ויחזרו לששת הרציפים המושבתים כיום לעבודות פרוייקט טמזלינק 2000 ואולי אך לרציפים חדשים). השיטה הזו מסורבלת בעיני כי הנוסע רגיל לחשוב על מספרים ובקו חלופה לא תדיר הוא חושב שהוא מכיר את הקו לפי המספר ולכן אינו קורא את היעד כל פעם - מה שמוביל לבעיות כשהיעד אינו היעד הרגיל.
לצפיה ב-'אז מה צפוי באשדוד החל מיום שישי?'
אז מה צפוי באשדוד החל מיום שישי?
13/12/2016 | 22:53
5
218
בשלב הראשון אפיקים היו אמורים להפעיל את הקווים העירונים באותה מתכונת שהפעילה אגד תעבורה אך כבר כעת ישנם מספר שינויים בולטים:
1- הקווים לרכבת 21-22-23-24 יעבדו גם ביום שישי
2-קו 85 מתחיל ממסוף הרכבת
3-שני קווים חדשים 3-20 (שאגב לא ברורה לי מדיניות מספור החלופות שכן קו 3 הוא מספור חדש לחלופה של קו 2 אך עדיין ישנה חלופה לקווים 33 34 המסומנים כ33א 34א)
4-ביטול קו 11 והפיכת החלופה 11א לקו 11
5-שינויי מסלולים בחלק מן הקווים
השאלה כעת, האם תהיה פעימת שינוים במרץ כמובטח או ששינויים יהיו רק כאשר פרוייקט התחבורה ברת קיימא יסתיים?
לצפיה ב-'בפעימת פברואר יהיו שינויים מינוריים'
בפעימת פברואר יהיו שינויים מינוריים
14/12/2016 | 05:42
4
185
קו 13 לבית העלמין יחל לפעול
קו 26 מהרכבת לא.ת יחל לפעול
קווי הרכבת יפעלו לאורך כל היום והגברת תדרות בשאר הקווים.
 
לגבי קו 3, הוא מוספר במכרז כמספר קו אחד לגמרי, כנראה העתיקו מהמכרז.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
16/12/2016 | 17:30
52
ידוע לך אם יהיו בפברואר שיפורים בקו 8 בעיקר בערב כך שהתדירות תהיה מעבר לפעם ב20 דקות עד 22:00 וחצי שעה מ22:00 עד גמר השירות וכנ"ל במוצ"ש?
ידוע האם יהיו קווים נוספים שיעברו ברובע ט' באזור משאש?
 
לצפיה ב-'מה זה קווי הרכבת יופעלו לאורך כל היום ?'
מה זה קווי הרכבת יופעלו לאורך כל היום ?
16/12/2016 | 17:32
1
38
לצפיה ב-'קוים 21,22,23,24'
קוים 21,22,23,24
16/12/2016 | 17:36
69
פעילים בבוקר רק לכיוון הרכבת ואחר הצהרים לנקודות מוצא (ט"ו והמרכזית)
הכוונה שבדומה ל66 הם יפעלו לאורך כל שעות היום משני הכיוונים
 
לצפיה ב-'יש היכנשהו מידע על מסלולי קו 13 ו-26 ?'
יש היכנשהו מידע על מסלולי קו 13 ו-26 ?
19/12/2016 | 12:17
12
מאיפה השגת את המידע ?  אני לא מוצא כלום בגוגל.

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא פוריות והפריה חוץ גופית
אירוח בנושא פוריות...
ביום שלישי יתארח ד``ר שי אליצור, מנהל היחידה...
אירוח בנושא פוריות והפריה חוץ גופית
אירוח בנושא פוריות...
ביום שלישי יתארח ד``ר שי אליצור, מנהל היחידה...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ