לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

לצפיה ב-'לא שמתי לב אם דובר על כך - קו 76 חזר למסלול הקודם באור יהודה'
לא שמתי לב אם דובר על כך - קו 76 חזר למסלול הקודם באור יהודה
01/12/2016 | 03:21
46
227
יש פרסום בהודעות של bus.gov.il אין פרטים על כך באתר קווים. לא בקיא מה היה המסלול החדש במכרז ואני עסוק עד מעל לראש על מנת לנבור בקבצים, מישהו יודע אם כעת המסלול של 76 הוא כבעבר?
המשך>>
יש פרסום בהודעות של bus.gov.il אין פרטים על כך באתר קווים. לא בקיא מה היה המסלול החדש במכרז ואני עסוק עד מעל לראש על מנת לנבור בקבצים, מישהו יודע אם כעת המסלול של 76 הוא כבעבר?
לצפיה ב-' רכבת ישראל מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2016'
רכבת ישראל מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2016
30/11/2016 | 23:56
4
321

הודעת דוברות רכבת ישראל
 
רכבת ישראל מסכמת את תשעת החודשים הראשונים לשנת 2016
החברה ממשיכה להציג רווחים באופן עקבי וגידול מתמיד במספר נוסעי הרכבת, שהגיע לשיא של 255 אלף נסיעות ליום
 
רכבת ישראל מציגה את הישגיה בשלושת הרבעונים הראשונים של 2016: רווח נקי בסך של כ-86 מיליון שקלים, כ- 44.7 מיליון נסיעות וכ- 95.2 אחוזי דיוק
 
היום, יום שלישי, 29 בנובמבר 2016, מדווחת רכבת ישראל על הישגיה לשלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016 ובכלל זה הדו"חות הכספיים. על פי נתוני הרכבת, גם בתקופה זו המשיכה החברה להראות רווחיות, תזרים מזומנים חיובי כאשר מגמת הגידול והצמיחה של החברה בהסעת נוסעים והובלת מטענים נמשכת, תוך  שמירה על אחוז דיוק גבוה.
רכבת ישראל סיימה את שלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2016 ברווח נקי  של כ-86 מיליוני שקלים, בהשוואה לרווח נקי בסך של כ- 56 מלש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, בנטרול רווח בר השבה ושומות מס בתקופה המקבילה בהיקף של כ- 190 מלש"ח. הרבעון השלישי של השנה מציגה החברה רווח נקי של כ-22 מיליוני שקלים, לעומת סך של 7 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח מפעילות שוטפת , EBITDA, עמד בתקופה זו על כ-124 מיליון שקלים, בהשוואה לכ- 80 מלש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה, ברווח מפעילות שוטפת של כ- 35 מיליוני שקלים, לעומת סך של 20 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
לחברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת בשלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016 בסך כ-146 מיליון שקלים בהשוואה לתזרים שלילי מפעילות שוטפת בסך של כ-1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
רבעונית - ברבעון השלישי לשנת 2016 עמד התזרים החיובי מפעילות שוטפת על כ-45 מיליוני שקלים לעומת תזרים שלילי של כ-118 מליוני שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
 
 
רכבת ישראל ממשיכה במימוש יעדיה המרכזיים בפרויקטים הגדולים והלאומיים של תכנית הפיתוח. בין השאר, מקדמת רכבת ישראל את פרויקט הקו המהיר בין ת"א וירושלים, הסבת הרכבות לרשת חשמל, רכש קרונות וקטרים והיערכות להגדלה משמעותית של מספר נוסעי הרכבת עד סוף העשור.
לצד זאת, במהלך שלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016 התקדמה רכבת ישראל בפרויקט רוחבי בהשקעה של כ-50 מיליוני שקלים, לשדרוג עשר תחנות נוסעים וכ-2,500 מקומות חנייה חדשים כחלק מהיערכותה לגידול הצפוי במספר נוסעי הרכבת.
 
 
מנכ"ל רכבת ישראל בפועל, בני לביא: "חברת רכבת ישראל ממשיכה בצמיחה המאפיינת את פעילותה, גם בשלושת הרבעונים הראשונים לשנת 2016. החברה מראה באופן עקבי, במשך שלוש שנים, רווחים ותוצאות חיוביות בכל קשת מרכיבי השרות שאנו מעניקים ללקוחותינו. מספר לקוחות הרכבת עולה בהתמדה במרבית קווי הרכבת, וגאוותנו על כך שהקווים הוותיקים מושכים עוד ועוד לקוחות חדשים. במקביל לכך, תנופת הפיתוח שבאה לידי ביטוי בשנת 2015 בחנוכת רכבת הנגב ותחנותיה, וחנוכת רכבת העמק המחודשת בספטמבר 2016 המעניקה שירות לרבבות לקוחות חדשים. לצד זה הגברה משמעותית של פעילות חטיבת המטענים, הן בכמות המטענים והן ברווחיות החטיבה.
בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2016 האיצה רכבת ישראל מספר תהליכים משמעותיים, ובהם פרויקט חשמול תשתיות הרכבות, הצפויים להשפיע רבות על אופי החברה ואופן השירות, במטרה להכפיל את מספר הרכבות ומספר הנוסעים ברכבת, עד לסוף העשור.
זוהי גם הזדמנות להודות למיליוני הנוסעים ברכבת על האמון, וכמובן הערכה גדולה לעובדי הרכבת אשר עושים לילות כימים לשרות ציבור לקוחותינו.
אנו מבטיחים להמשיך במאמץ לצמוח ולהשתפר. ורואים לעצמנו זכות גדולה להצעיד את התחבורה המסילתית לעידן הבא".
 
מצורפים: הודעה לתקשורת, דו"חות כספיים, קישור למאי"ה
http://maya.tase.co.il/unsupport.html
 
לצפיה ב-'חבל שאין יותר נתוני נוסעים בתחנות'
חבל שאין יותר נתוני נוסעים בתחנות
01/12/2016 | 17:51
3
152
כמו שהיינו מקבלים פעם
לצפיה ב-'אולי אפשר לשלוח להם בקשת חופש-מידע כדי לקבל את זה'
אולי אפשר לשלוח להם בקשת חופש-מידע כדי לקבל את זה
01/12/2016 | 19:23
38
לצפיה ב-'אבקש.'
אבקש.
01/12/2016 | 21:31
1
33
לצפיה ב-'אל תשכח גם את נובמבר-דצמבר 2015 '
אל תשכח גם את נובמבר-דצמבר 2015
02/12/2016 | 00:27
32
לצפיה ב-'נשיא המדינה בעד תחבורה ציבורית בשבת'
נשיא המדינה בעד תחבורה ציבורית בשבת
30/11/2016 | 22:54
6
202
לצפיה ב-'נשיא המדינה אינו בעד או נגד - מי שקרא את דבריו מבין שהוא'
נשיא המדינה אינו בעד או נגד - מי שקרא את דבריו מבין שהוא
( לעמוד שלי בתפוז )
01/12/2016 | 10:14
5
250
חושב שצריך שיח חדש ברמה המקומית והקהילתית.  להתאים את החוק למציאות המקומית, ובכך להקטין את החיכוך ואת השנאה שנובעת מכך, ולא להגדיר חוקים שמונחים על ידי דת ברמה הלאומית.
 
זהו נושא רחב שלא מסתכם בתחבורה ציבורית או פתיחת עסקים אלא באיך שאנחנו מכבדים אחד את השני.
 
לצערי, ובאופן צפוי להחריד, העיתונאים קפצו כמוצאי שלל והופכים את דבריו לכפירה בסטטוס קוו ה"קדוש" במקום לנסות להבין את הממלכתיות של דבריו והמצב היותר הרמוני שהם מנסים ליצור.
לצפיה ב-'משמעות דבריו יצירת קאנטונים ושינויים מהמצב ב47.'
משמעות דבריו יצירת קאנטונים ושינויים מהמצב ב47.
02/12/2016 | 02:32
4
135
אמנם היו דברים מעולם, זבולון אורלב או מידן גביזון אבל זו הפעם הראשונה שנשיא המדינה מדבר בעד תחבורה ציבורית באזורים שיבחרו בכך.
 
הסטטוס קוו להבנתי היא הקביעה שמה שהיה ב1947 הוא שיהיה (למעט ההפרה הבוטה בביטול שירות הרכבת וכן הפשרות שמיזגו קווי אוטובוס חיפאיים לקו המטרונית שהחליף אותם) אז מבחינת תומכיו אין לרון חולדאי למשל זכות לבקש הפעלת אוטובוסים בתל אביב בשבת אך דבריו של הנשיא מצדדים בהענקת הזכות הזו בדיוק לעיריית תל אביב.
 
הצעת הפשרה של הנשיא בעייתית משום שהיא אינה ישימה בערים מעורבות שבהן הקואליציה העירונית תלך לטובת הצד הדתי על חשבון השכונות החילוניות. היא תיצור במקרה הטוב כמה קאנטונים חילוניים מבודדים בערים שבהן יש רוב חילוני מוחלט.
 
לדעתי המטרה צריכה להיות לו"ז שבת חייב להיות מופעל בטווח הליכה סביר מכל מקום ש33%-25% מתושביו אינם שומרי שבת בתדירות של 50% ומעלה מתדירות יום חול בקווים החזקים לפחות. לשירות צריכים להיות קריטריונים ברורים שמשרד התחבורה יישם על כלל השכונות והמוקדים שעונים עליהם. בשיטת הקאנטונים שריבלין מציע יהיו חילונים רבים שיעמדו בתנאים מקצועיים לתח"צ אך זו תמשיך להמנע מהם מאותן סיבות פוליטיות.
לצפיה ב-'איך בדיוק תחליט איפה 25-33 אחוזים מהתושבים אינם שומרי שבת?'
איך בדיוק תחליט איפה 25-33 אחוזים מהתושבים אינם שומרי שבת?
( לעמוד שלי בתפוז )
02/12/2016 | 08:58
3
95
אפשר להתגבר על הבעייתיות של ערים כמו רעננה ואפילו כפר סבא החילונית שלא מצליחה להקים שאטלים לים בגלל לשון המאזניים הדתית בעיר. זאת על ידי חקיקה ראשית שתקבע שהרשות המקומית צריכה רוב מיוחד כדי למנוע את השירות מתושביו. אבל אתה באמת חושב שדבר כזה אי פעם יעבור בכנסת?
לצפיה ב-'בדיוק כמו שקובעים שיש רוב 80% שומרי שבת לסגירת רחובות.'
בדיוק כמו שקובעים שיש רוב 80% שומרי שבת לסגירת רחובות.
02/12/2016 | 11:47
2
103
ישנו קריטריון לקביעת סגירת רחובות בשבת על בסיס אחוז שומרי השבת ולא סוגרים סתם ככה רחוב אלא מתבססים על סוג האוכלוסייה.
 
בימינו לא קשה לדעת דרך אמצעים טכנולוגיים עקיפים אם אזור שומר שבת או לא - צריכת החשמל תראה שימוש באמצעים רציפים של דתיים (אור קבוע, פלטת שבת, שעון שבת שכבה ומודלק באותו הזמן שבוע אחר שבוע), הצריכה הטלפונית תראה אחוז צרכנים מסויים שאינו משתמש בטלפון או בסלולר וכך גם צריכת האינטרנט. את כל זה ניתן לבדוק ברמה של אזור ללא חדירה לפרטים אישיים.
 
אין צורך בחוק חדש משום שהסטטוס קוו מעולם לא עוגן בחוק וזכותו של שר התחבורה לקבוע נסיעות בשבת לבתי החולים, למפעלים חיוניים, לאזורי עדיפות לאומית או כל מה שעולה בדעתו כ"שירות חיוני". מי שיקדם את זה בסוף יהיה בג"ץ כי המצב בארץ זו פגיעה לא מידתית בחופש התנועה של ציבורים שלמים 60 ימים בשנה ללא אח ורע בעולם המפותח. יש במדינת ישראל גם קריטריונים מסודרים על פיהם עבריינים נשלחים למעצר בית וריתוק לאזור המגורים והקריטריונים האלו אינם חלים על מאות אלפי אזרחים חפים מפשע שאין נגדם צווים אישיים כאלו בחתימת שופט.
 
אדגיש שאת הדוגמאות למוסדות במימון עירוני ולאומי הפתוחים לציבור בשבת הבאתי בכוונה מירושלים: מוזיאון (ישראל), גן (ה) חיות (התנ"כי), סינימטק (ירושלים). בשיטת הקאנטונים אלו ימשיכו להיות פתוחים אך לא נגישים בעוד שבשיטה מבוססת קריטריונים תהיה חובה לספק גישה אליהם.
 
חופש תנועה זו זכות בסיסית במדינה דמוקרטית.
לצפיה ב-'אין לי ויכוח איתך. הכוונה שלי היתה שאם צריך רוב מיוחד כדי'
אין לי ויכוח איתך. הכוונה שלי היתה שאם צריך רוב מיוחד כדי
( לעמוד שלי בתפוז )
02/12/2016 | 17:43
1
65
למנוע תחבורה ציבורית בעיר ולא רוב רגיל, אז היה צריך חקיקה.
 
הסטטוס קוו לא עוגן בחוק אבל כן יש את עדכון פקודת התעבורה משנת 1991 ושם בהחלט יש לשר התחבורה את הזכות לקבוע היכן מדובר בשירות חיוני. אם שר התחבורה היה ממר"צ הוא היה יכול לקבוע שכמעט כל קו הוא חיוני, אבל גם סביר שלא היה עושה כן, ובכלל המפלגות החילוניות בגדו כולן בעקרון חופש התנועה בכל ממשלה שבה הן השתתפו.
לצפיה ב-'כידוע אני משוייך למאבק אזרחי אחר שרובו הושג בבג"ץ.'
כידוע אני משוייך למאבק אזרחי אחר שרובו הושג בבג"ץ.
02/12/2016 | 19:27
74
המבנה הפוליטי בישראל מאפשר למיעוט של 20% לכפות אופי מסויים על המדינה בגלל נחיצותן של מפלגות דתיות וחרדיות בקואליציה. אף מפלגת שלטון לא תתנכר לטווח הארוך לשותפים האלו שיכולים להעלות אותה על חשבון היריבה ולכן הסיכוי שהשינוי יבוא דרך חקיקה ישירה בכנסת הוא אפסי כי נציגי 60% מהציבור נותנים לנציגי 20% לעשות כרצונם.
 
מוטב ללמוד ממאבק הקהילה הגאה שהושג ברובו פסק דין פה פסק דין שם ולא בחקיקה ישירה. אגודת הלהט"ב היתה שותפה לבג"צים רבים מבג"ץ דניאלוביץ' ועד לבג"ץ נישואי קנדה שיצרו תשתית שלמה שלא היתה נוצרת מכוחו של המחוקק הישראלי. כך יש לנהוג בנושא התח"צ - עתירה של באי בית חולים זה, עתירה של זקנות שלא יכולות לבקר את נכדיהן, עתירה של סטודנטים במעונות בדימונה וכך הלאה עד שהברירה שתעמוד בפני המדינה תהיה מוניות מסובסדות למחיר נסיעת אוטובוס לכל אזרח או הפעלת מערכת שלד. אם כמה מארגוני התחבורה רוצים לשמור על עמדה ניטראלית בענייני דת-מדינה זכותם אבל על אחד מהם להרים את הכפפה כי היעדר יכולת להסתמך על תח"צ בסופי השבוע היא סיבה חשובה לריבוי הבעלות על רכב פרטי ולשימוש בו גם בימי השבוע והדרת אוכלוסיות חזקות מהתח"צ מחלישה את המערכת כולה גם בימי חול.
 
אני יודע איך זה לחיות בישראל למעלה מעשור ללא רכב (רק אחד מהורי נהג ובשלב מסויים לא היתה היכולת הזו) ואני יודע איך זה לחיות במדינה מפותחת עם תחבורה ציבורית בלו"ז יום א' המותאם לצרכי הנוסעים. הבג"ץ הישראלי יתקשה לקבוע שהמצב הקיים עומד בעקרונות של מידתיות (זכות לחופש תנועה מול רגשות ערטילאים של אנשים שאינם נוכחים במקום), כבוד האדם וחירותו, או נגישות למוסדות ציבוריים פעילים כולל מוסדות בריאות כמו בתי החולים ובתי המרקחת התורנים.
 
 

לצפיה ב-'חופשי חודשי'
חופשי חודשי
30/11/2016 | 16:14
2
147
שלום,

1. האם אפשרי להטעין את הרב קו בערך צבור ואחר כך בחוזה חופשי חודשי?
2. האם אפשרי להטעין את הרב קו בחוזה חופשי חודשי אצל נהג האוטובוס? במידה וכן, הנהג אמור להביא איזו שהיא אסמכתא (קבלה), ששילמתי לו? אפשר לדרוש מהנהג פירוט על החוזה שהוטען לי בכרטיס?
3. עשיתי רב קו של רכבת ישראל, מן הסתם אפשרי להטעין חוזים באוטובוס?

תודה מראש וסליחה על הבורות (:
לצפיה ב-'התשובה לכל השאלות ותתי-השאלות שלך היא כן.'
התשובה לכל השאלות ותתי-השאלות שלך היא כן.
30/11/2016 | 17:18
37
לצפיה ב-'כן לכל השאלות'
כן לכל השאלות
30/11/2016 | 23:18
67
חידוד בקשר לשאלה מספר 1:
לא ניתן להשתמש בכסף שהוטען כערך צבור כדי לרכוש חוזה חופשי חודשי, על חוזה חופשי חודשי יש לשלם בנפרד, וכן, אין בעיה לכמה חוזים על אותו כרטיס. ערך צבור + חופשי חודשי זה מקרה מאוד נפוץ.
 
ניתן להטעין חוזים על כרטיס הרב קו (חופשי חודשי, ערך צבור ואחרים) אצל נהג האוטובוס, במכונות האוטומטיות במסופים, בתחנות הרכבת, ובאמצעות אחת מהאפליקציות "רב קו אונליין" או "hop on" באנדרויד.
לצפיה ב-'נכשל המו"מ בין SEMI אלסטום ורכבת ישראל '
נכשל המו"מ בין SEMI אלסטום ורכבת ישראל
30/11/2016 | 12:06
1
216
כאמור בג"ץ שלח את הגורמים לפשרה בין 3 הגורמים בנסיון
 
למצוא פשרה לשלב את אלסטום בגלל כמה שיפוצים לא תקנים
 
של רכבת ישראלבמכרז , SEMI מתנגדת לחלק את העוגה , 
 
חוזרים לבית משפט,זה אומר שהכל מתעכב  כרגע  .
 
מתוך דה מרקר .
לצפיה ב-'ודווקא לפי שבתשתיות אתמול SEMI התחילו עוד תחנת השנאה...'
ודווקא לפי שבתשתיות אתמול SEMI התחילו עוד תחנת השנאה...
30/11/2016 | 13:25
165
אז מה קורה עם זה? עוצרים הכל עד לסיום ההליכים המשפטיים? או ממשיכים *למרות* ההליכים המשפטיים?
 
ואם בית המשפט יקבל את טענת אלסטום, האם SEMI תחוייב לחלק את העוגה, או שמא SEMI תחוייב להסתלק וייקח זמן עד שאלסטום ישכרו עובדים מקומיים ויביאו כלים שלהם כדי להתחיל לעבוד על החשמול?
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 30/11 '
שרשור הכוונה ומודיעין 30/11
30/11/2016 | 11:38
9
לצפיה ב-'אז.. מתי רכבת ישראל מתכננת לצבוע את רכבות IC3?'
אז.. מתי רכבת ישראל מתכננת לצבוע את רכבות IC3?
30/11/2016 | 09:15
16
352
דווקא לפי התמונה הצביעה לא רעה.. בטח שעדיפה על הצבע הנוכחי שלה..
מודו-אלסטום נצבע כבר, סינמס ודאבל-דק כנראה שישארו באותו צבע.. אבל IC3 חייבת לעבור שיפוץ, אך כרגע זה לא נראה שרכבת ישראל מתאמצת לצבוע אותה
מתי לדעתכם היעד אכן יתממש?
לצפיה ב-'אם יש כוונה להשתמש ב-IC3 באופן קבוע בקו העמק חייבים לצבוע'
אם יש כוונה להשתמש ב-IC3 באופן קבוע בקו העמק חייבים לצבוע
30/11/2016 | 09:25
3
237
אני גם לא מבין למה לא מתקינים כריזה אוטומטית ושילוט אלקטרוני ברכבות הישנות.
לצפיה ב-'גם אני לא מבינה.. גם במודו-אלסטום ובIC3 אין כריזה ושילוט'
גם אני לא מבינה.. גם במודו-אלסטום ובIC3 אין כריזה ושילוט
30/11/2016 | 09:29
1
172
ובקו העמק אני רואה שרכבת ישראל מאוד אוהבים להשתמש בקרונות אלסטום קצרצרים
עיקר הרכבות שרכבת ישראל משתמשת בקו העמק הם אלסטום ולפעמים (בשעות שיא וימי שישי בעיקר היא משתמשת בקרונועי IC3)
בקו מסילת שורק משתמשים אך ורק בIC3 ולכן הצביעה המחודשת הכרחית לרכבת זו
לצפיה ב-'יש שילוט פנימי מוכן מראש ב IC3 וניתן להתקין כריזה.'
יש שילוט פנימי מוכן מראש ב IC3 וניתן להתקין כריזה.
30/11/2016 | 11:39
118
בדנמרק יש IC3 עם שילוט פנימי פעיל וכריזה אוטומטית.
לצפיה ב-'ברכבות ה ic3 יש מערכת שילוט'
ברכבות ה ic3 יש מערכת שילוט
30/11/2016 | 10:53
127
פנימית בוודאות, ואולי גם כריזה.
זה לא הופעל בגלל קושי טכנולוגי שהיה בעבר.
היום לא יודע מה הסיבה.
לצפיה ב-'צביעה מחדש של IC3'
צביעה מחדש של IC3
30/11/2016 | 13:17
6
192
באופן אישי אני דווקא מעדיף את הצביעה הנוכחית, אבל למיטב הבנתי הרכבת אכן מתכוונת בסופו של דבר לצבוע בסכימה החדשה (דומה לצביעת קרונות אלסטום החדשה) את הקרונועים שימשיכו לעבוד.
 
בינתיים נצבע סט אחד, שישמש בשנים הקרובות באופן בלעדי לבדיקות של מערכת ה-ETCS החדשה שתותקן.
לצפיה ב-'נראה לי שהסכמה הכחולה לא תיראה יפה על הIC3'
נראה לי שהסכמה הכחולה לא תיראה יפה על הIC3
30/11/2016 | 13:19
131
אבל אני מקווה שאני טועה. לדעתי היו צריכים פשוט לחדש את הצביעה של הIC3 בסכמה הישנה שלהם.
 
אגב סכמת צבעים, הדאבל דק ייישארו אדומים? או שגם הם צפויים להכחיל כמו האלסטום?
לצפיה ב-'יש תמונות ?'
יש תמונות ?
30/11/2016 | 15:02
34
לצפיה ב-'בדיוק היום ראיתי על אחת ה IC3 לוגו של שיבולת והכיתוב 'אשד''
בדיוק היום ראיתי על אחת ה IC3 לוגו של שיבולת והכיתוב 'אשד'
30/11/2016 | 21:44
3
125
או 'אשר', לא בטוח. מישהו יודע מה זה?
לצפיה ב-'זה אחד מ-12 המערכים שנקראים על שם שבטי ישראל.'
זה אחד מ-12 המערכים שנקראים על שם שבטי ישראל.
30/11/2016 | 23:20
2
50
לצפיה ב-'למעשה רק 10 מערכים'
למעשה רק 10 מערכים
01/12/2016 | 08:37
1
119
רק עשרת המערכים הראשונים של ה-IC3 קיבלו שמות ואיורים כאלו, ולכן אלו לא שבטי ישראל אלא בניו של ישראל (יעקב) - תודה ליהוושע על ההסבר כאן בפורום לפני כמה שנים.
לצפיה ב-'ליעקב אבינו היו 12 בנים זכרים'
ליעקב אבינו היו 12 בנים זכרים
01/12/2016 | 13:38
105
שמהם הפכו ל-13 שבטים, כאשר שבט לוי נטול נחלה.
​מהבן יוסף נהיו שני שבטים, אפרים ומנשה.

​להלן 12 הבנים
​ראובן
​שמעון
לוי
יהודה
יששכר
זבולון
יוסף
בנימין
דן
נפתלי
גד
אשר

​אם אין מערך קרונועים בשם יוסף אזי זה אות וסימן שהתכוונו לשבטים ולא לבנים של יעקב.
 
 
לצפיה ב-'אפרופו IC3 מזמן לא קראנו רשמים שלך מרכבת העמק'
אפרופו IC3 מזמן לא קראנו רשמים שלך מרכבת העמק
30/11/2016 | 21:02
4
155
אני לא ציני אלא רציני.
​אם את ממשיכה לנסוע בה מידי יום (או כמעט מידי יום)
​אשמח לשמוע על כמה נוסעים, להערכתך, מדובר ברכבת ממוצעת
​והאם מתחנות הביניים לא עפולה אלא שתי אלו שהמלה כפר מופיעה בהן יש בכלל
נוסעים או לא.
תודה
 
לצפיה ב-'היי.. אממ אני לא כל יום נוסעת.. רק פעם ב..'
היי.. אממ אני לא כל יום נוסעת.. רק פעם ב..
30/11/2016 | 21:20
3
139
אבל מה שכן - הרכבות שמגיעות מבית שאן לרוב ריקות ומתמלאות בתחנת עפולה
תחנות כפר ברוך ויהושע לרוב דלילות בנוסעים, אם תיסע עכשיו בקו העמק תראה שאין הרבה נוסעים.. הרכבות כמעט ריקות ויש המון מקומות ישיבה
כמובן שיש בודדים שעוד איכשהו אופטימים להשתמש ברכבת מתחנות כפר ברוך ויהושע אבל בעיקרון - הרכבת עוזרת רק לתושבי עפולה ובית שאן ששם הנגישות הרבה יותר טובה
אאה ועוד משהו:
היום נסעתי שוב בקו העמק, IC3 משום מה חנתה ברציף 2 בתחנת מגדל העמק-כפר ברוך, ולא.. זה לא היה מפגש רכבות כיוון שהמפגש הועבר לתחנת עפולה..
וגם ראיתי שהייתה רכבת סינמס מבית שאן לעתלית ברכבת של 20:28 מבית שאן, זה היה ממש מוזר כיוון שסינמס היא רכבת ממש ארוכה והיא הייתה ריקה לחלוטין..
לצפיה ב-'האם רכבות משא'
האם רכבות משא
30/11/2016 | 21:51
2
128
בדרכן לבית שאן יצא לך לראות ?
לצפיה ב-'רכבות משא לא.. '
רכבות משא לא..
30/11/2016 | 21:55
126
רכבות המשא אינן פועלות בשעות היום אלא בלילה בלבד
 
לצפיה ב-'בינתיים רק רכבות מסע '
בינתיים רק רכבות מסע
30/11/2016 | 22:14
46
לצפיה ב-''
30/11/2016 | 00:14
3
303
לצפיה ב-'איפה זה צולם? יש לך מושג מה המהירות של הרכבת הזאת?'
איפה זה צולם? יש לך מושג מה המהירות של הרכבת הזאת?
30/11/2016 | 20:49
2
55
לצפיה ב-'אוקראינה'
אוקראינה
30/11/2016 | 23:36
1
133
לא יודע לגבי המהירות בסרטון אבל הקטר הזה מדגם Su מסוגל להגיע ל- 115 קמ"ש.
לצפיה ב-''
02/12/2016 | 00:19
13
לצפיה ב-'דן באר שבע הפסיקו את הכריזה בערבית'
דן באר שבע הפסיקו את הכריזה בערבית
29/11/2016 | 22:17
42
262
http://www.haaretz.co.il/news/education/1.3137537

בעקבות לחץ של תושבי העיר.
זה די עצוב, ערבית היא שפה רשמית של מדינת ישראל, ובבאר שבע בפרט יש עוד יותר היגיון להפעיל כריזה בערבית עבור הנוסעים... המשך>>
http://www.haaretz.co.il/news/education/1.3137537

בעקבות לחץ של תושבי העיר.
זה די עצוב, ערבית היא שפה רשמית של מדינת ישראל, ובבאר שבע בפרט יש עוד יותר היגיון להפעיל כריזה בערבית עבור הנוסעים הבדואים.
חבל שיש אנשים גזענים שלשמוע ערבית "מפריע להם" עד כדי כך שהם יתלוננו לראש העיר.
לצפיה ב-'דרוש/ה מנהל/ת תכנון לתחום התחבורה'
דרוש/ה מנהל/ת תכנון לתחום התחבורה
29/11/2016 | 22:08
175
http://www.civileng.co.il/דרושה-מנהלת-תכנון-לתחום-התחבורה


https://goo.gl/EB7Z2h
לצפיה ב-'״כלכליסט״ מ 28.11.2016, ליאור גוטמן.'
״כלכליסט״ מ 28.11.2016, ליאור גוטמן.
29/11/2016 | 20:50
143
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L...

סעיף לפני אחרון: מכרז הקרונות לקו האדום בת״א, יעלה לדיון בבית המשפט העליון.
סעיף אחרון: בימים אלה מיוצרים הקרונות באיכות שטרם נראתה כמוה בישראל.
מה נכון?? הסינים מיצרים או לא מיצרים??
עד עכשיו הם הכריזו רק על הזמנת קרונות עבור Boston ו Chicago (ייצור במפעלים אמריקאיים) ו Singapore (ייצור בסין), אבל לא כל כך מוצלח לפי:
http://qz.com/724156/the-chinese-company-making-bo...
לצפיה ב-'ליילנד רישוי 66-207'
ליילנד רישוי 66-207
29/11/2016 | 20:38
58
לידידי היקרים חברי הפורום תחבורה ציבורית ערב טוב
האוטובוס 66-207 היה לו מנוע מארק 1 כי היה לו הגה אויר
ומרכב בצורה של מארק 1 עירוני אני מבקש אם משהוא יוכל למצוא
תמונה מקורית של האוטובוס הנ"ל אני אודה מאוד
למי שיעזור לי המייל שלי הוא ilanstoleru@gmail.com
בתודה מראש
סטולרו אילן
לצפיה ב-'האקרים תקפו את הרכבת התחתית של San Fransisco'
האקרים תקפו את הרכבת התחתית של San Fransisco
29/11/2016 | 20:16
1
63
https://www.smartrailworld.com/san-franciscos-subw...
חצי מיליון דולר הכנסות פחות! די מרשים!
לצפיה ב-'ואז מישהו אחר פרץ לחשבון האימייל של ההאקר'
ואז מישהו אחר פרץ לחשבון האימייל של ההאקר
29/11/2016 | 20:23
91
שהיה מאוד לא זהיר, וגילה פרטים מזהים עליו ושהוא כנראה ממוצא איראני, שהדביק מחשבים של ארגונים נוספים, והשתמש לשם כך בפרצת אבטחה בJava שתוקנה *לפני שנה* - כנראה שהאנשי הIT בMUNI פשוט לא מתקינים עדכונים, וכשלא מתקינים עדכוני אבטחה אין פלא שדברים כאלו קורים.
 
זה כשל שהיה אפשר להימנע ממנו ממש בקלות.
 
לצפיה ב-'מדוע תחנות המטרונית והסמליל של "דן בצפון" חסרים'
מדוע תחנות המטרונית והסמליל של "דן בצפון" חסרים
29/11/2016 | 20:12
45
424
מדוע תחנות המטרונית והסמליל של "דן בצפון", אינם מופיעים
המשך>>
מדוע תחנות המטרונית והסמליל של "דן בצפון", אינם מופיעים
במפה של אתר המפות הממשלתי : http://beta.govmap.gov.il/
רק בתחנות המשותפות ל-"אגד" יש סימון לקווי המטרונית ללא סמליל המטרונית או "דן בצפון".
למשל : התחנות בשדרות ההגנה בחיפה , ברחוב יוספטל בקרית אתא (רק תחנות המשותפות ל-"אגד") , בשדרות ירושלים בקרית ים / סביוני ים (רק תחנות המשותפות ל-"אגד"). 
האם המטרונית איננה חברת תח"צ
תחנות המטרונית יופיעו רק אם באחת התחנות המשותפות מסמנים את קו המטרונית ומבקשים מסלול - אז יופיעו כל התחנות על המפה,
גם תחנות בלעדיות של "המטרונית".
בתמונה: קו 1 של המטרונית לכיוון מרכזית הקריות
שם התחנה: תחנת רכבת מרכז השמונה
מספר התחנה: 47574
אינם מופיעים בחיפוש רגיל למשל : "העצמאות 104 חיפה"
 
לצפיה ב-'עיריית פ"ת מצאה את מי לסחוט בעניין חניון הרכבת: אפיקים'
עיריית פ"ת מצאה את מי לסחוט בעניין חניון הרכבת: אפיקים
29/11/2016 | 19:14
8
257
לפי תגובות של דף הפייסבוק של ראש עיריית פ"ת לתושבים שצועקים עליו (בצדק) בפייסבוק על נעילת חניון האצדטיון בתחנת הרכבת בקריית אריה, מסתבר שעיריית פ"ת איכשהו הצליחה לשכנע את אפיקים לשכור את חניון האצטדיון ולחייב אותם להשאיר אותו פתוח למכוניות פרטיות בחינם.

נשמע לי מוזר כל הסיפור. למה שחברת אוטובוסים תשלם על החניון הזה? זה כאילו שהעירייה סוחטת אותם "רוצים את השטח שמוקצה לכם כמסוף במתחם תחנת הרכבת שנכבש ע"י מכוניות פרטיות? אין בעיה, תשכרו את החניון הענקי הזה שאתם לא צריכים"
לצפיה ב-'מעניין מהיכן יהיה לאפיקים כסף לזה, הם צריכים לחסוך הרבה כסף'
מעניין מהיכן יהיה לאפיקים כסף לזה, הם צריכים לחסוך הרבה כסף
29/11/2016 | 19:30
7
172
לתשלום הקנסות שהם יקבלו ממשרד התחבורה בגין אי עמידה בתנאי רשיונות הפעלת הקווים שלהם.
לצפיה ב-'חחחחחחחחחחח הם יעשו כמו'
חחחחחחחחחחח הם יעשו כמו
29/11/2016 | 19:53
6
162
קווים. יתקמצנו על כל דבר אפשרי, לא יוציאו נסיעות, יקדימו נסיעות, יאחרו נסיעות, יקצרו מסלולים, לא יעצרו בתחנות, ועוד... ואז יקוו שלא יעלו עליהם ולא יקנסו אותם. אבל מה שהם לא יודעים, זה שיש אנשים כמוני שעל כל דבר קטן יתלוננו למשרד התחבורה, ואז אחרי חצי שנה... בום, ההודעות ממשרד התחבורה שהם החליטו לקנוס את קווים זורמות וזורמות למייל שלי
לצפיה ב-'רק אתמול קיבלתי הודעה כזאת'
רק אתמול קיבלתי הודעה כזאת
30/11/2016 | 08:35
5
121
משרד התחבורה בישר לי שהם החליטו לקנוס את קווים בעקבות תלונה שלי. חבל שהם לא משתפים את המתלוננים באחוזים מהקנסות.
לצפיה ב-'לא מבין למה משרד התחבורה לא יכול לבדוק בעצמו'
לא מבין למה משרד התחבורה לא יכול לבדוק בעצמו
30/11/2016 | 09:35
3
96
הרי לכל קו יש GPS ודיווח למערכת.למה המערכת עצמה לא בודקת אוטומטית ומשווה בין הביצוע בשטח לבין הגדרות הקווים (כמות נסיעות ,תדירות,סטייה ממסלול וכו)
לצפיה ב-'לפעמים, משרד התחבורה'
לפעמים, משרד התחבורה
30/11/2016 | 22:47
2
55
כן בודק דברים כאלה. למשל בקווים חדשים או לצורך ביקורת.
אבל המערכת לא בודקת אוטומטית, הם צריכים להסתכל ידנית, ובהתאם לקנוס את המפעילות אם חרגו מתנאי הרישיון שלהם.
לצפיה ב-'שיעבדו כמו מס הכנסה וביטוח לאומי,קודם קונסים'
שיעבדו כמו מס הכנסה וביטוח לאומי,קודם קונסים
30/11/2016 | 22:52
1
49
ושחברות האוטובוס ירדפו אחרי משרד התחבורה ושיוכיחו שהיו בסדר
לצפיה ב-'חחחח הלוואיייייייייייי'
חחחח הלוואיייייייייייי
01/12/2016 | 22:06
10
לצפיה ב-' חבל ש'
חבל ש
30/11/2016 | 22:38
54
משרד התחבורה לא מכפיל את גובה הקנס, ונותן חצי למתלוננים. ככה המתלוננים יקבלו כסף על עוגמת הנפש, משרד התחבורה עדיין יקבל את הכסף מהקנס (בלי להפסיד חלק למתלוננים) והחברות יילמדו את הלקח יותר בקלות
לצפיה ב-'הרכבת הפרברית הבוקר מעכו לחיפה 6:48 בוטלה'
הרכבת הפרברית הבוקר מעכו לחיפה 6:48 בוטלה
29/11/2016 | 19:11
2
120
עקב מערך תקול.
מקסים!
מאות אנשים בדרך לעבודה... לא איחור, לא עיכוב, תקול! מושבת! ואיפה הייתם אתמול?! לא ראיתם את זה קורה, חברים מכובדים ברכבת ישראל?!
לצפיה ב-'כמה '
כמה
29/11/2016 | 20:07
1
95
פעמים זה קרה לך בפרברית ?
לצפיה ב-'רוצה לומר... ?'
רוצה לומר... ?
29/11/2016 | 21:10
22
לצפיה ב-'לא חבל על האוטובוס החדש? הרי זה הדבר הטוב היחיד שאפשר לומר'
לא חבל על האוטובוס החדש? הרי זה הדבר הטוב היחיד שאפשר לומר
29/11/2016 | 11:27
48
517
בינתיים על אפיקים בפתח תקוה...
המשך>>
בינתיים על אפיקים בפתח תקוה...
לצפיה ב-'וואי! איזה חמדנים הסינים '
וואי! איזה חמדנים הסינים
29/11/2016 | 11:13
1
175
עכשיו הם הולכים לקנות את Skoda (שהגישה הצעה לקרונועים החשמליים של ר״י לפני חודשיים).
מעניין שהם עדיין לא מעיזים לפרסם שהם זכו בקרונות הקו האדום של ת״א(החלטת בית המשפט העליון צפויה בקרוב).

http://www.railwaynews.net/railway-news/railway-ro...

אגב: הם גם חתמו על הסכם אסטרטגי עם Thales שהגישה עכשיו את הצעתה למערכות לאותו קו אדום בת״א(ההצעה היקרה יותר).
לצפיה ב-'הסינים במרוץ נגד הממשל שלהם להוציא כמה שיותר כסף מסין'
הסינים במרוץ נגד הממשל שלהם להוציא כמה שיותר כסף מסין
29/11/2016 | 13:39
90
לפני שהיואן יקרוס.
 
הממשל מודע לזה ומערים יותר ויותר קשיים על המשקיעים להוציא כסף מסין בזמן האחרון.
 
אחת השיטות לעקוף את זה זה דרך רכישת חברות בחו״ל וכך בחודשים האחרונים הסינים נמצאים באמוק של רכישת חברות בחו״ל לפני שגם הפרצה הזו תיסגר:
 
 
לצפיה ב-'הסטת קו 289 לקרית שלום מ1.12 (היוש קו 73 ז"ל)'
הסטת קו 289 לקרית שלום מ1.12 (היוש קו 73 ז"ל)
28/11/2016 | 22:00
21
231
עלון השינוי בקו 289 באתר דן
קישור של שכונת קרית שלום (שכבר הכניסו לה את 11, דומני? בנוסף על 7 ו-17) למרכז חולון מדרום ומרכז ת"א (אבן גבירול) מצפון. 
בכך, הקו ממש זהה לקו 73 ז"ל מויצמן/ההסתדרות ועד התמח"ת. 
ועוד פרימה של מזלג X89 שכרגע יש לו קטעים משותפים קצר בחולון  (קולנוע רינה-צומת חולון ) והר ציון/לוינסקי - כיכר רבין.
לצפיה ב-'החודש מחוז מרכז ברשות התח"צ מתעלה על עצמו '
החודש מחוז מרכז ברשות התח"צ מתעלה על עצמו
28/11/2016 | 22:14
5
204
נראה לי שמישהו שם במחזור... לא פחות משלושה שינויים הזויים וגרועים.
אמנם בהשוואה לשינויים בבקעת אונו השינוי הזה קצת פחות הרסני, אבל הוא עדיין גרוע לדעתי ומיותר.
מה פתאום נזכרו עכשיו להכניס את 289 לסמטאות קרית שלום?
אגב קו 73, הוא היה נכנס לקרית שלום רק בכיוון תל אביב. בכיוון קניון הזהב הוא נסע דרך צומת הולץ.
לצפיה ב-'אני תוהה מה יקרה כשתקום רשות מטרופולינית'
אני תוהה מה יקרה כשתקום רשות מטרופולינית
28/11/2016 | 22:56
121
האם יהיה יותר גרוע כי אותם אנשים של מחוז מרכז יעבדו ברשות הזו ואז יהיה לא משהו, או שמא האנשים שהיום עובדים במחוז מרכז יהיו אלו שיפקחו על הרשות המטרופולינית, שתבוא עם אנשים חדשים ויותר כוח אדם לבדוק דברים לעומק, ואז יהיה יותר טוב.
לצפיה ב-'אם הם משועממים יש לי הצעה עבורם:'
אם הם משועממים יש לי הצעה עבורם:
28/11/2016 | 23:10
2
110
שייצאו מהמשרדים לשטח ויתחילו לסמן את קו 64 בתחנות לאורך הקו...
לצפיה ב-'שמע נתת לי רעיון'
שמע נתת לי רעיון
28/11/2016 | 23:28
1
99
צריך לעשות מנהג כזה במשרד התחבורה של יום גיבוש לעובדי המשרד: לתת להם נקודה ספציפית בארץ שתיבחר באופן אקראי ע"י גורם בלתי תלוי, ולהורות להם להגיע לשם בתחבורה ציבורית.
 
ככה אתה תופס שתי ציפורים במכה אחת: גם לעשות פעולת גיבוש שזה משהו שנהוג לעשות כל כמה זמן בסביבה משרדית, וגם לתת להם "לאכול את הדייסה שהם בישלו" (או באנגלית dogfooding) כשזה מגיע לתח"צ, ואולי כך הם יבינו יותר טוב חלק מהצרות של הנוסעים הקבועים.
 
אני מתערב אגב שלרוב, אם לא לכל, עובדי הרשות הארצית לתח"צ יש רכב, ושהם לא חשבו אפילו להגיע לעבודה באוטובוסים. מציע גם לתת להם בונוס קטן במשכורת אם יחליטו לוותר על רכבם הפרטי (כולל בדיקה צמודה של מבקר המדינה שבודקת שהם לא יוצרים לעצמם קווי אוטובוס מיוחדים ולא שימושיים במיוחד רק כדי שלהם יהיה קל יותר להגיע לעבודה, כמובן).
לצפיה ב-'אסי סוזנה (מהמחוז הבעייתי) דווקא נוסע (או לפחות נסע בעבר)'
אסי סוזנה (מהמחוז הבעייתי) דווקא נוסע (או לפחות נסע בעבר)
28/11/2016 | 23:40
99
בתחבורה ציבורית.
לצפיה ב-'נכון. למעט נסיעה שעתית אחה"צ שגם נכנסה לקרית שלום '
נכון. למעט נסיעה שעתית אחה"צ שגם נכנסה לקרית שלום
28/11/2016 | 23:24
94
בכיוון חולון.
תמיד שנאתי את 73 בגלל זה והעדפתי את 74 הישיר כשהייתי נוסע מההורים בחולון לבית של סבתא (שבו אני גר כרגע באזור התמח"ת)
לצפיה ב-'אני לא ממש בעד השינוי.'
אני לא ממש בעד השינוי.
28/11/2016 | 22:18
101
מצד אחד סוף סוף דאגו באיחור רב להכניס את השירות שהיה צריך בקריית שלום כתחליף לקו 73 אבל מצד שני זה פורם את המזלג בדומה לשינויים שנעשו בקו 89 והופך את הקו לקצת פחות מהיר ואטרקטיבי.
אם היה אפשר להוסיף קו חדש שיוכל לשרת גם את הקטעים הבלעדיים של קו 192 בדרום ת"א(רח' שלבים ודרך קיבוץ גלויות).
לצפיה ב-'כפי שהבנתם, אני לגמרי איתכם. מישהו שם מאבד את זה לגמריי'
כפי שהבנתם, אני לגמרי איתכם. מישהו שם מאבד את זה לגמריי
28/11/2016 | 22:36
45
לצפיה ב-'אני הייתי מציע להכניס את 71 לקרית שלום במקום 289'
אני הייתי מציע להכניס את 71 לקרית שלום במקום 289
29/11/2016 | 11:07
2
102
אם לא בנוסף.
ככה היו תופסים שתי ציפורים במכה אחת – גם החזרת עטרה ליושנה בדמות חידוש "הקישור הישיר" (שחביב על לא מעט אנשים פה, וכל שינוי בקו ותיק שהוא לא הארכה בקצה בצורת פלונטר הוא מוקצה) בין תוככי קרית שלום לדרום חולון ואזור התעשיה של ראשל"צ, וגם הרס קטע משותף של קווים נוספים. לא יפה שרק את הקטע המשותף של X71 עדיין לא הרסו, הם מחכים כבר 5 וחצי שנים.
לצפיה ב-' תיזהר, ילדים ועובדי מחוז המרכז לא מבינים סרקאזם...'
תיזהר, ילדים ועובדי מחוז המרכז לא מבינים סרקאזם...
( לעמוד שלי בתפוז )
29/11/2016 | 11:39
1
50
לצפיה ב-'אני מציע לפתוח עצומה למען "חיבור קרית שלום לאזור התעשיה'
אני מציע לפתוח עצומה למען "חיבור קרית שלום לאזור התעשיה
29/11/2016 | 11:48
77
בראשל"צ", לגייס את ראש מועצת אזור למען הדרישה (למה ראש מועצת אזור? כפי שתושב יהוד גייס את ראש עיריית קרית אונו...) ולדרוש קו אוטובוס (שיעבור כמובן גם בתוך אזור).
אז יהיה הישג אפילו גדול יותר מהכנסת 71 לקרית שלום - יבטלו את 71 למען איזה קו 371 חדש שיוכלו להתגאות בו.
לצפיה ב-' נו די כבר אסי, כמה אפשר להרוס מערכת?'
נו די כבר אסי, כמה אפשר להרוס מערכת?
( לעמוד שלי בתפוז )
29/11/2016 | 11:45
45
לצפיה ב-'שינוי הזוי'
שינוי הזוי
29/11/2016 | 13:04
1
83
קו 289 היה עד עכשיו אחלה קו. למה לתקן את מה שלא שבור?  אם אני תושב חולון ורוצה להגיע לאוניברסיטה למה אני צריך לעשות את כל הסיבוב הזה בקריית שלום?
לצפיה ב-'תחליף ל-171 בתחנת פז כיכר הלוחמים , מה זאת אומרת! '
תחליף ל-171 בתחנת פז כיכר הלוחמים , מה זאת אומרת!
29/11/2016 | 13:24
85
חוזרים לאט לאט לשיטה הישנה, ובשנת 2038 יהיה עוד רה ארגון
לצפיה ב-' למי שתהה מי חשב על השינוי.. '
למי שתהה מי חשב על השינוי..
29/11/2016 | 19:06
3
161
לצפיה ב-'כן, הבנתי שתושבי קרית שלום יצרו קבוצת לחץ.'
כן, הבנתי שתושבי קרית שלום יצרו קבוצת לחץ.
29/11/2016 | 22:43
2
32
לצפיה ב-'זו פעילות של 15 דקות, הדף פייסבוק והשינויים.'
זו פעילות של 15 דקות, הדף פייסבוק והשינויים.
30/11/2016 | 02:09
1
65
שמעתי על כך שבשכונות דרום ת"א הולכים להיות שינויים, אך לא הוזכר שם דבר על קו 289. על כן, אןי ליחס חשיבות למי חשב על השינוי - כי העלו שם צרכים, מאיפה לאיפה חסר קישור. ואז את הפתרונות משאירים למשרד התחבורה.
לצפיה ב-'לעזאזל עם הדמגוגייה הזו שקוראים לה 15 דקות.'
לעזאזל עם הדמגוגייה הזו שקוראים לה 15 דקות.
30/11/2016 | 02:52
66
אני מאמין שתחבורה בדרך שלנו היו יכולים להתנהל טוב עם משרד התחבורה בנושא הזה.
בתור תושב חולון אני די מתנגד לשינוי במסלול קו 289 כיוון שזה הורס לו מהאטרקטיביות ועושה אותו פחות מהיר. אני לא רוצה לעשות סיבוב בקריית שלום בשביל להגיע לאבן גבירול.
לצפיה ב-'מעניין כמה תושבים מקרית שלום נוסעים לחולון'
מעניין כמה תושבים מקרית שלום נוסעים לחולון
29/11/2016 | 22:36
70
למרכז תל אביב עוד מילא אבל לחולון?

לגבי קו 71 אני חושב שהכנסתו לקרית שלום תגרום לעומסים יותר כבדים בקווים 171/271 העמוסים במילא לא סתם לא מפרקים את קו המזלג הזה ואם כבר עדיף את 289.

לגופו של עניין לא פשוט יותר לשנות את קו 7 שעובר בשכונה כך שמאיכילוב יפנה לדוד המלך ומשם לאבן גבירול? זה ייתן מענה גם לנוסעים מתל כביר
לצפיה ב-'מעניין אם יש תושבים מקרית שלום שנוסעים לחולון'
מעניין אם יש תושבים מקרית שלום שנוסעים לחולון
29/11/2016 | 22:39
1
77
למרכז תל אביב מילא אבל לחולון?

ולגופו של עניין לא פשוט יותר לשנות את קו 7 כך שמאיכילוב יפנה לדוד המלך ומשם יפנה לאבן גבירול? זה ייתן מענה גם לנוסעים מתל כביר ומשכונת התקווה
לצפיה ב-'למה להאריך את הדרך לנוסעים של קו 7 זה בסדר?'
למה להאריך את הדרך לנוסעים של קו 7 זה בסדר?
30/11/2016 | 00:06
79
חוץ מזה, מתי בפעם האחרונה נסעת ביגאל אלון בבוקר?
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 29/11 '
שרשור הכוונה ומודיעין 29/11
29/11/2016 | 10:46
23
20
לצפיה ב-'מאחת מתחנות הרכבת בתל אביב אל שדרות ההשכלה בתל אביב?'
מאחת מתחנות הרכבת בתל אביב אל שדרות ההשכלה בתל אביב?
29/11/2016 | 11:42
3
57
מתחנת הרכבת בראשון לציון/ או מתחנה המרכזית בראשון לציון אל רחוב קרל נטר?
 
תודה למי שמגיב!
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
29/11/2016 | 13:09
2
57
לשד' ההשכלה בת"א - יורדים בתחנת ת"א השלום בצד הדרומי (לא צד התחנה), והולכים מזרחה לדרך השלום כ-5 דק', שד' ההשכלה תהיינה מצד ימין.
 
לרח' קרל נטר - היא יותר קרובה דווקא לתחנה הישנה של ראשל"צ (הרצל / עין הקורא) , ורחוקה מהתחנה המרכזית בראשל"צ (משם אפשר לקחת קו 5 או 17) ועוד יורת רחוקה מתחנת ראשל"צ משה דיין (מראשל"צ הראשונים לא רחוקה יחסית ויש קווים משם כמו 164 התדיר).
 
השאלה מאיפה את מגיעה לשם במקור ואז אולי יש הכוונה טובה יותר / ישירה יותר.
לצפיה ב-'אין כיום בתחנת השלום יציאה לצד הדרומי'
אין כיום בתחנת השלום יציאה לצד הדרומי
29/11/2016 | 13:11
1
16
לצפיה ב-'סגרו אותה ? באסה. טוב נו, אז לצאת ולחצות את הכביש '
סגרו אותה ? באסה. טוב נו, אז לצאת ולחצות את הכביש
29/11/2016 | 13:22
15
לצפיה ב-'צריך להגיע לרחוב הקוקיה 19 ראשון לציון היום עד שעה 18:00'
צריך להגיע לרחוב הקוקיה 19 ראשון לציון היום עד שעה 18:00
29/11/2016 | 12:07
4
40
איך מגיעים בתחבורה ציבורית בדרך המהירה ביותר מתל-אביב ליד פנקס פינת אבן גבירול,ומתי צריך לצאת?(אני רוצה בהסתברות של 99% לפחות להגיע בזמן ולא לאחר כך שעדיף להקדים ולא לאחר).
 
תודה מראש.
לצפיה ב-'תשובה-'
תשובה-
29/11/2016 | 15:17
2
42
קח קו כלשהו שמגיע לכיכר רבין (24/25/26/56/89/125/126/189/289 בין היתר) - משם לקחת קו 174. יש לו כמה נסיעות אחה"צ שמגיעות לנווה הדרים (שיוצאות מרדינג , שזה כ-10 דק' נסיעה מכיכר רבין) ב14:30, 14:45, 15:15, 15:30, 16:00, 16:45, 17:15 ו-18:00). אתה יורד ממנו בראשל"צ בתחנת ירושלים/החוחית נכנס לרח' החוחית ומשם ממשיך לרח' הקוקייה. בקיצור - לדעתי צא לכל היותר עד הנסיעה של 16:00.
לצפיה ב-'הנסיעה של 4 תגיע ליעד שלו סביב 17:20-17:25.'
הנסיעה של 4 תגיע ליעד שלו סביב 17:20-17:25.
29/11/2016 | 15:32
1
10
לצפיה ב-'הוא אמר עד . '
הוא אמר עד .
29/11/2016 | 17:49
10
לצפיה ב-'יש מספר אופציות, בחר את מה שמתאים לך>>>'
יש מספר אופציות, בחר את מה שמתאים לך>>>
29/11/2016 | 15:30
29
יש חלופה של קו 174 אגד שמגיעה עד לאן שאתה צריך. קו 174 יוצא מרידינג דרך דיזינגוף, שמאלה לבן גוריון וימינה לאבן גבירול. תוכל לעלות עליו או מדיזינגוף או מאבן גבירול בקטע שבין העיריה לסינימטק/לונדון מינסטור.
 
יש נסיעת חלופה כזאת שיוצאת ב16:45 מרידינג, היא מגיעה לתחנת ירושלים/החוחית (תחנת הירידה שלך) סביב 18:00-18:05. מדובר בחלופה לשיכוני מזרח העיר. נסיעת חלופה קודמת יוצאת ב16:00. מתחנת הירידה יש הליכה של 5 דקות ליעד.
 
אופציות נוספות:
 
1. לקחת קו 5/11 מפנקס/אבן גבירול לנמיר/פנקס (תיכון חדש). מקו 5 בתחנה בה יורדים מחליפים ל273, מ11 יורדים בפנקס פינת נמיר, ממשיכים ישר ופונים ימינה לנמיר ומהתחנה ששם עולים על 274.
 
2. עולים על 174 (לא נסיעת חלופה שממשיכה לשיכוני המזרח) מדיזינגוף או נוסעים לעירייה ועם לא מעט קווים ומחליפים שם (174 מגיע מבן גוריון ופונה ימינה לאבן גבירול).
 
בשתי האופציות (174 או 274) יורדים במרכזית הישנה בראשל"צ (אין שם כבר מרכזית אך כך נקרא המקום) עוברים לתחנה בעין הקורא/ביאליק ועולים ממנה על 10/11/14/20/83 אגד (גם חלופות א של הקווים הנ"ל טובות לך). מקו 83 יש לרדת בתחנה השומר/האבות, משם יש הליכה של 3 דקות ליעד, פשוט חוצה לצד השני והולך דרך רחוב מזי"א. משאר הקווים יורדים בתחנת ירושלים/החוחית, משם מדובר כאמור על הליכה של 5 דקות.
לצפיה ב-'2 שאלות לגבי קו 10 תל אביב'
2 שאלות לגבי קו 10 תל אביב
29/11/2016 | 21:14
2
41
1. מה משך הנסיעה מהמוצא עד ליפו (לואי פסטר)
2. מה מרחק ההליכה מתחנת הירידה לרחות מזל דגים?
תודה
לצפיה ב-'תשובות-'
תשובות-
30/11/2016 | 01:01
1
29
1. מרכבת מרכז כ-30-35 דק', תלוי בתנועה ובשעה.
2. כ-5 דק', אם את חותכת דרך רח' מזל תאומים (יש לרדת בתחנת יפת/לואי פסטר, לחזור אחורה עד פינת לואי פסטר, שמאלה ללואי פסטר ואז ימינה למזל תאומים עד  פינת מזל אריה, שמאלה למזל אריה וימינה למעבר לרח' מזל דגים
לצפיה ב-'תודה רבה!!!'
תודה רבה!!!
30/11/2016 | 18:16
8
לצפיה ב-'האם כרטיס הלוך ושוב תקף הלוך לחוצות המפרץ חזור מלב המרץ'
האם כרטיס הלוך ושוב תקף הלוך לחוצות המפרץ חזור מלב המרץ
30/11/2016 | 12:50
2
34
מבת ים לחוצות המפרץ כיוון אחד עולה 37.5 ש''ח, חזור מלב המפרץ לבת ים - 34 ש''ח, סה''כ 71.5 ש''ח. בעוד שכרטיס הלוך-חזור עד חוצות המפרץ רק 60 ש''ח. האם הכרטיס יאפשר לעלות בלב המפרץ? דרך אחרת לחסוך לעומת שני כרטיסים כיוון אחד? 
לצפיה ב-'אתה יכול לחסוך אם תקנה את הכרטיסים בערך צבור ברב קו'
אתה יכול לחסוך אם תקנה את הכרטיסים בערך צבור ברב קו
30/11/2016 | 13:23
32
בפועל תקבל 20 אחוז הנחה על כל כרטיס בגלל ההנחה הגלומה בערך הצבור.
(אבל אם אתה לא נוסע באוטובוסים, ונוסע ברכבת רק לעיתים רחוקות, זה פחות משתלם)
לצפיה ב-'אפשרי, הדייל יעביר אותך בשער.'
אפשרי, הדייל יעביר אותך בשער.
30/11/2016 | 22:24
22
לצפיה ב-'כמה עולה נסיעה עירונית באפיקים בפתח תקווה?'
כמה עולה נסיעה עירונית באפיקים בפתח תקווה?
30/11/2016 | 12:54
2
33
גם באתר שלהם לא מצאתי, וגם באתר של משרד התחבורה רשום מחיר חסר
 
למשל קו 46 מרכבת קרית אריה כמה עולה? ומקבלים ערך צבור?
לצפיה ב-'מקבלים ערך צבור, ועולה 5.90 ש"ח'
מקבלים ערך צבור, ועולה 5.90 ש"ח
30/11/2016 | 13:02
1
16
לצפיה ב-'תודה'
תודה
30/11/2016 | 13:13
11
לצפיה ב-'חופשי חודשי ת"א-ירושלים'
חופשי חודשי ת"א-ירושלים
30/11/2016 | 22:40
4
57
ערב טוב!
הבנתי שאם אני קונה כרטיס חופשי חודשי ברכבת  בקו ת"א-ירושלים אני יכול לנסוע בכל הקווי האוטובוס שבאזור ת"א וירושלים, אולם אם אני רוצה לנסוע על קווי ת"א ירושלים (קו 406 למשל) אני לא יכול.
רציתי לדעת אם הכרטיס תקף גם לגבי שפירים קו 102?
לצפיה ב-'לא.'
לא.
01/12/2016 | 01:12
2
32
הוא תקף רק לרכבת בין ירושלים ות"א והקווים העירוניים בתוך ת"א ובתוך ירושלים.
לצפיה ב-'והוא חייב להיות רק ברב קו, לא?'
והוא חייב להיות רק ברב קו, לא?
01/12/2016 | 01:20
1
34
אין יותר כרטיסים יומיים/חודשיים וכו' שהם בנייר, נכוון?
לצפיה ב-'נכון, מנייר יש רק לנסיעה בודדת או הלוך חזור, נדמה לי.'
נכון, מנייר יש רק לנסיעה בודדת או הלוך חזור, נדמה לי.
01/12/2016 | 01:36
27
אבל לא מנויים תקופתיים
לצפיה ב-'לקווי שפירים יש חופשי חודשי בעלות של 373 ש"ח.'
לקווי שפירים יש חופשי חודשי בעלות של 373 ש"ח.
01/12/2016 | 01:46
43
החופשי חודשי הזה תקף אך ורק בקווי אגד תעבורה שמספרם: 100,101,102,112 ולא בשום קו אחר במדינה.

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא אבחון גנטי טרום השרשה
אירוח בנושא אבחון...
ביום ד` נארח בפורום את ד``ר ברוך פלדמן, מומחה...
אירוח בנושא אבחון גנטי טרום השרשה
אירוח בנושא אבחון...
ביום ד` נארח בפורום את ד``ר ברוך פלדמן, מומחה...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ