לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

כבר ידוע מה יהיה עם 3643 (4071354)?
07/08/2005 | 15:35
2
7
ראיתי את 7081 נוסע בקו 4 בשבוע שעבר ולאחר שראיתי את האוטובוס במצב מבריק במיוחד ועם המדבקות של "דן" מלפנים ועם הכיתוב M.A.N מאחור (כמו ב-3643), חשבתי שכנראה אילן מזרחי החליף אוטובוס ועכשיו, כשנכסתי לפורום מתברר ש-3643 עבר תאונה.
האם הוא (3643) עדיין ישנו? האם כבר הוחלט מה יהיה איתו?
ראשית, אילן החליף ל-4081
07/08/2005 | 15:55
1
5
שנית, אני לא יודע בדיוק מאיפה קיבלת את הרושם ש-3643 עבר תאונה, אבל כנראה שפספספת בגדול אם לא שמת לב ש-3643 נכנסה למוזיאון אגד בחולון (ביום שישי לפני שבוע)...
ה3643 עברה איזושהיא תאונה
07/08/2005 | 16:32
5
לפני כמה חודשים,ותוקנה לא משהו רציני עד כמה שידוע לי.
מי יודע מה ?
07/08/2005 | 14:35
6
4
יום חמישי האחרון חנתה במוסך מכונה מספר 86-001-01 המכונה היתה כלאחר תאונה מכל הכיוונים, שייכת כנראה לראשון לציון סיפרו שכבר היתה ברמאללה וניצלה ברגע האחרון
זה בטח האוטו שנגנב לפני כחודש
07/08/2005 | 14:44
5
1
זהו ?
07/08/2005 | 16:03
4
1
אפשר לתעד את תשובתך ? הלו חביבי יותר פרטים בבקשה.  אגב מה עם הביקור המיוחל ?
הביקור בקרוב אני מקווה
07/08/2005 | 16:12
3
1
השבוע אני צריך להיות שוב בחיפה לדאבוני...
לגבי האוטובוס, אני זוכר שלפני כחודש דווח על גניבת אוטובוסים מסניפי אגד בראשל"צ ונתניה. זה O404, נכון?
כן 001=404
07/08/2005 | 16:24
2
איך אפשר לקחת אוטובוס מחניון
07/08/2005 | 16:30
1
2
סגור עד עכשיו אני לא מבין את זה,גם מחולון לפני כמה שנים נגנבה משאית לחם והגיעה לעזה,לא מובן לי.
יש פרצות, אבל הן לא לפורום
07/08/2005 | 16:38
1
כתבה חזקה של צביקה בורג
07/08/2005 | 13:00
11
102
ב-Ynet.
מלכתחילה טענתי שכביש 6 בצורה שבה
07/08/2005 | 13:06
6
הוא יצא אל הפועל הינו חלם אחד גדול. מדוע להבטיח רשת בטחון כה נדיבה ? אם הזכיין אינו יכול לתמחר כמו שצריך זו בעייתו, ואל יגידו לי שכך לא יגיעו זכיינים. חובתה של המדינה לדאוג לתשתיות ולא להשליך את יהבה על בעלי הון שמעוניינים להגדיל את חשבון הבנק שלהם. אבל, כרגיל, במשרדי האוצר והתחבורה, כמו גם במשרדי אחרים, יושבים פקידים, שמשום מה סבורים, כי הם יודעים יותר טוב מכולם
דמגוג
07/08/2005 | 13:10
5
3
לא שאין צדק בחלק מדבריו, אבל לומר ש"רכבת ישראל קורסת" זה אולי wishful thinking של הכותב.
אך תן את הדעת
07/08/2005 | 15:38
4
2
אילו רכבת ישראל, שלא בניהול ובעלות המדינה ,בתימחור של המדינה ובתחרות חופשית נוסח התחרות שהכניסו לאגד ודן, תוכל להתקיים ללא סובסידיות? .
גם רכב פרטי ואוטובוסים זוכים לסבסוד
( לעמוד שלי בתפוז )
07/08/2005 | 19:01
3
1
כבישים שנסללים לשימוש חופשי ללא אגרה הם צורה אחרת של סובסידיה. כך שגם את המסילות של רכבת ישראל הממשלה צריכה לסלול על חשבון התקציב.

אומנם יש אגרת רכב ומס על הדלק אבל בכלל לא בטוח שסכומים אלה משתווים לסכומי העתק שמושקעים כל שנה בסלילה חדשה ותחזוקה של כבישים עירוניים ובינעירוניים.
לצערי אתה טועה
07/08/2005 | 22:06
2
1
ההוצאות על תשתיות בארץ עדיין קטנות מאוד ביחס לשאר העולם כאחוז מהתמ"ג. המיסוי על רכב בארץ, לעומת זאת, הוא מהגבוהים. ההכנסה ממסים על רכב/דלק היא כ-20 מיליארד שקל בשנה ו יותר. "סכומי העתק" המושקעים כל שנה בסלילה ותחזוקה של כבישים הם מיליארדים בודדים.

המדינה זקוקה נואשות לשיפור התשתיות (מסילות רכבת וכבישים) שהוזנחו במשך שנים. איפה משקיעים זה כבר סיפור אחר. שתי הדוגמאות שצביקה בורג מביא (איילון מזרח והמשך איילון צפון) לא תוקצבו עדין, אבל בכתבה מתקבל הרושם כאילו לשם כל הכסף הולך. פשוט דמגוגיה.

ואני מסכים אתך שסלילת מסילות ברזל היא באחריות המדינה, כמו שלא מצפים ש"אגד" יסלול כבישים או אפילו מת"צים.
האם כללת את כל הכבישים העירוניים
( לעמוד שלי בתפוז )
08/08/2005 | 00:32
1
1
שמתוקצבים על ידי רשויות מקומיות (ורק לפעמים עם השתתפות משרד התחבורה)?

יכול להיות שבארץ המצב הוא כזה (לא בדקתי - ולכן גם כתבתי שאני לא יודע), אבל בחלקים גדולים של העולם המערבי (בריטניה, ארצות הברית), הכבישים זוכים לסבסוד לא מבוטל.
לא יודע מה ההוצאה הכוללת
08/08/2005 | 02:27
1
על כבישים עירוניים, אבל מהתוצאה אני מסיק שלא יותר מדי...

הגירעון התשתיתי של ישראל הוא עובדה ידועה (והוא הוחמר בשנתיים האחרונות שבהן מע"צ כמעט לא תפקדה).
כתבה נכונה...
07/08/2005 | 18:38
1
בעיקר לגבי איילון מזרח אבל הוא גם שם דגש בנוגע לכביש 6 לדברים ממש נכונים...כתבה שלא כיף אבל חשוב לקרוא
עוד כתבת תשתיות בYNET.
07/08/2005 | 14:56
2
3
הפינה לשיפוטכם.
כתובות אינטרנט מצורפות:
מדינה מושחת, אלה מה!?
07/08/2005 | 15:08
1
אין לי עצבים לקרוא עוד כתבה
07/08/2005 | 22:33
סתם!
פרסומת אחת בשבוע: מי רוצה משרד?
07/08/2005 | 12:37
14
9
המשרד של נח במוזיאון כמובן...
המודעה היא משנת 1973
המשרד של נח הוא מסוג ד.א.ף לא?
07/08/2005 | 12:41
5
6
87-887 הוא המשרד מסוג דאף של
07/08/2005 | 12:55
5
הארגז והאוטו הוא ממודל 1974 כמובן. כמובן שלא מדובר באוטובוס פיאט !
, המשך כך
07/08/2005 | 13:00
2
לא היה לו בכניסה אוטובוס פיאט?
07/08/2005 | 15:11
1
לא היה לו פיאט בכניסה.
07/08/2005 | 16:46
איל
07/08/2005 | 15:26
2
תוכל להוסיף לחתימה שלך ב"חיפה מזרח" את המשפטי הבא:
"הרכבת 'טאורוס אקספרס' לצור, ביירות, טריפולי, וכו' וכו' ולאיסטמבול, מתבקשים לעבור לרציף מס' 3. הנוסעים ב"רכבת העמק" לדמשק דרך בית שאן וצמח מתבקשים לחכות לרכבת הבאה ברציף מס' 1"
בני היקר דחוף דרוש
07/08/2005 | 16:43
6
2
משרד .עם פקס טלפון אדום וקו פתוח לדן כולל אגף המשק.תנועה .תיכנון, ארכיון דן עבור קו33 ועוד קו פתוח לעיריית תא  אושרי ידידי מה לא עושים בשבילך
חחחחחחחחחחחחח גדול עובד.
07/08/2005 | 16:46
1
2
מה נשמע חוץ מזה.
עם כמות הקווים שאושרי
07/08/2005 | 16:51
1
מתכנן לנו צריך בשבילו איזה מפרקית מושבתת בשביל שיהיה מקום לכל השרטוטים של הקווים.
שלחתי אחד..אבל איבד את הדרך
07/08/2005 | 16:52
1
8
או ששמע "דן" ואז רצה לאבד את הדרך..
וזה מה שיכלו לעשות ממנו
07/08/2005 | 16:53
7
עובד, במיוחד בשבילך
07/08/2005 | 17:14
1
2
לחץ על הכחול
עולה רק 27 יורו...
יש SG?XD
07/08/2005 | 17:19
תודה רבה. אני מאוד אוהב מוסטלגיה.
07/08/2005 | 22:48
2
תופעה מוזרה בדאבל-דקים בדנמרק:
07/08/2005 | 12:33
8
3
הם כמעט זהים לדאבלים שלנו, נסעתי בכזה לפני שבועיים, המערך נדחף ע"י קטר דיזל-חשמלי והקטע לא היה מחושמל.
מה מוזר? בניגוד לדאבלים שלנו, הקרונות השמיעו רעש לוואי של מנועים חשמליים קטנים!
התוכלו להסביר לי את התופעה?

הניחושים שלי:
א. הקטר, שהוא דיזל חשמלי, מחולל זרם לא רק למנועי ההסעה החשמליים של עצמו (כמו בארץ) אלא הותקנו מנועי הסעה חשמליים גם בקרונות.
ב. בדנמרק לא משתמשים בקרונות כח, ולכן הותקנו בקרונות אלטרנטורים שמטעינים את המצברים במהלך הנסיעה.
ולמה 4X-EKI של אלעל
07/08/2005 | 17:56
7
צבוע ככה??
כי הוא חכור. זאת אומרת מושכר
07/08/2005 | 18:58
2
מחברת אמריקה סאות'
טעות
07/08/2005 | 19:04
1
לא מושכר ממנה. ולשעבר נורט אמריקן אירלינס
אכן טעות, והרי 4X זהו קידומת של
07/08/2005 | 22:36
מטוס בבעלות ישראלית!
תשובה
07/08/2005 | 19:01
3
המטוס הוא לשעבר של נורט' אמריקן אירלינס והצביעה הנוכחית הינה תוצאה של שילוב בין אל על לצביעה הקודמת. מה שנקרא במחוזותינו יצור כלאיים (HYBRID). בכל מקרה נראה לי שפורום חובבי תעופה יכול לתת לך תשובות טובות ומלאות יותר.
תודה! ובאיזה פורום יכולים לענות לי
07/08/2005 | 22:28
2
על שאלת הקומתיים?!
נסה בדנמרק...
07/08/2005 | 22:50
1
מה עם חן? הוא לבטח ידע...
08/08/2005 | 12:02
חבל שלא רואים אותו פה לעיתים קרובות יותר...
למי קיבל סטיקרים, מה אפשר לעשות
07/08/2005 | 10:50
12
1
איתם?, אני מציע ככה:
כל חבר פורום שעולה על אוטובוס,מונית שירות,רכבת ימסור אותו לנהג (כמובן שברכבת אי אפשר להדביק אבל לא חשוב...). ושיציג את עצמו כחבר פורום תחבורה ציבורית של תפוז,
ואז?
07/08/2005 | 10:55
גרך אגב, לפורום יש כרגע שתי
07/08/2005 | 10:56
1
פרסומות נוסעות:
90-314-01
86-115-01
אני אתן אחד לשכן שלי שהוא נהג מונית
07/08/2005 | 11:08
ולאוטובוס הבא שאני יעלה עליו
תגובתי בעניין הסטיקרים
07/08/2005 | 10:58
8
זה בהחלט דבר נחמד, ולא הייתי מתנגד לתת כמה סטיקרים לנכדים שלי, אבל אם תחשבו קצת ברצינות יש אנשים שזה יראה בעיניהם בצורה מגוכחת. אני מבין את התלהבות החברים בפורום וגם בעיני זה דבר נחמד אבל קצת פרופורציות חברים.
למה צורה מגוכחת?
07/08/2005 | 11:15
7
גם אני לא מבין מה מפריע פה?
07/08/2005 | 11:21
6
האם אמרתי שזה מפריע?
07/08/2005 | 11:27
5
לי בוודאי שזה לא מפריע. אבל כשאני מדבר לפעמים עם חברים וידידים שביניהם יש נהגים וגימלאים בדן, ומספר להם על הפורום הזה שאני משתתף בו, רובם צוחקים מכל העניין הזה. לכן אני חושב שאם תעלו לאוטובוסים ותתנו את הסטיקרים לנהגים לפחות חלק מהם יתייחס לזה בזלזול. אני מבין את ההתלהבות כאן, ועובדה שגם אני למרות כעסים שהיו לי בעבר ועודם יש לי לפעמים אני משתתף בפורום. אבל כמה משתתפים יש כאן ואת כמה שלא משתתפים זה בכלל מעניין? הרי רוב נהגי האוטובוסים עושים זאת מחוסר ברירה לצרכי פרנסה. "בתוך עמי אני חי".
תראה אני מאיזור הקריות
07/08/2005 | 11:29
4
מכיר נהגים של אוטובוסים ושל מוניות שישמחו לקבל סטיקרים של הפורום אז אני לא חושב שיש צורך בזלזול.
אני רואה שאתה לא מבין
07/08/2005 | 11:42
3
איפה כתבתי שיש צורך בזילזול? לא כתבתי זאת. ובכל מקרה תתן למי שאתה רוצה ואני בוודאי שלא אתנגד לכך. אתה כנראה לא מבין את הדברים שאני כותב או שאתה לא קורא אותם בכלל.
אני לא הבנתי את דבריך בהתחלה
07/08/2005 | 11:53
2
אני מתנצל.
ככה זה יפה
07/08/2005 | 12:12
1
תודה וכמובן שההתנצלות מתקבלת. אחד הדברים שאני מתפלא תמיד זה התגובות הנשלפות והמהירות של החברים כאן בלי שהם מנסים להבין את הדברים. לא חייבים להגיב מיידית.
07/08/2005 | 13:03
שאלה חשובה לתומכי הרכבת
07/08/2005 | 10:32
11
2
(בוקר טוב ושבוע טוב לכולם...)
מישהו יודע למה סוגרים את הקטע נהריה-קריות יום שישי הבא?
מה בדיוק יעשו בקו?
כנראה לצורך עבודות ההכפלה של הקטע
07/08/2005 | 10:35
5
הזה.
כבר התחילו????
07/08/2005 | 11:10
4
לא הייתי מרחיק לכת עד כדי כך
07/08/2005 | 11:18
3
ניחוש שלי: זה קשור במעבר החדש בעכו (איפה שמצאו קברים..).
אז אפשר להתחיל את הרכבת במוצקין
07/08/2005 | 11:19
2
מה הבעיה?
זה בדיוק מה שנאמר
07/08/2005 | 11:21
1
בהודעה באתר הרכבת.
אז יהיה אפשר לצלם המון רכבות
07/08/2005 | 11:24
שאלה חשובה: מה זה "תומכי הרכבת"?
07/08/2005 | 11:13
3
תשובה :עמודי ברזל שמטרתם לשמור
07/08/2005 | 14:20
2
הרבת שלא תיפול מהמסילה.
07/08/2005 | 14:22
1
אפילו אביתר לא ידע את התשובה
07/08/2005 | 16:48
הלוואי שזה היה לצורך ההכפלה!
08/08/2005 | 23:11
אבל זה כנראה לא. כמו שאמרו כאן כנראה שזה בקשר למנהרה שבונים מתחת למסילה בעכו. כי בכל הנוגע להכפלה אפילו לא עשו צעד אחד (כמו... פינוי קצת של התוואי או משהו כזה).
לכל מקצועני המוזיאון:
07/08/2005 | 01:06
37
3
המגה עושה סדר בלוח 202 ומבקש מספר פרטים חשובים כדי להיות בטוח:
1. מהו מס' הרישוי המדוייק של אוטובוס המרצדס O405 המיועד למוזיאון???
   האם זה 83-000-01 ?
2. מהו מס' הרישוי המדוייק של אוטובוס המרצדס הדו-מפרקי המיועד למוזיאון??? האם זה 83-078-01 ?
3. מהו מספר הרישוי המדוייק של הדו-קומתי בעל מנוע המרצדס O442 ???
4. מהו מס' הרישוי שנוח הציב בזמנו על השוסון-תלמה-כרטיסנית שטרם שופץ ?
5. מהו מספר הרישוי של הסקניה-ואביס המכוסח ? מישהו זוכר ?
6. היכן מוצג כרגע 337-741 ומה עושים איתו?
7. מהם כל מספרי הרישוי של כל שורת האמבטיות המשמשות מחסנים לנוח ?
8. האוטו המשמש משרד של נוח הוא בעל מס' רישוי_____________.
תודה מראש על תשובות. פשוט אני מכין רשימה מדוייקת (לוח 202) של כל כלי הרכב במוזיאון אגד מיום הקמתו בשנת 1988. ואני רוצה להיות בטוח שאין לי שום טעות. מס' כלי הרכב הכולל במוזיאון מאז 88 מגיע כמעט ל-90.
והערה: למוזיאון יש GMC יחודי מודל 1942 שטרם שופץ... הועבר לערד ונחשב לאוטובוס המיוחד ביותר במוזיאון.
תודה על התשובות. אביתר.
לא בדיוק מקצוען המוזיאון אבל בכ"ז..
07/08/2005 | 01:30
7
2
לגבי הO405 מדובר ב 40-000-59, קבל קישור לנושא מארכיון הפורום.
ותמונות השיקום של האוטובוס.
ותודה לדרור על המידע והתמונות.
תודה ואני מבין גם ש-40-939-00
07/08/2005 | 01:35
4
2
מיועד למוזיאון?
ככה, איל כתב בעבר. אם אני לא טועה,
07/08/2005 | 08:14
2
1
אמור להיות וולוו "יוניקר" להיות במוזיאון. אולי-אולי זה ה 84-840-01 - ואתה (אביתר) כתבת על זה לפני שנה כמעט.
הבנתי מדני שזה השתנה ולכן שאלתי.
07/08/2005 | 10:50
1
נכון
07/08/2005 | 10:59
1
זה השתנה ,תיור ונופש עושים המון בעיות גם עם הוולוו....
כרגע שום דבר לא בטוח.., יותר נוטה לצד של תיור ונופש.
אכן אבייתר, אמור,
07/08/2005 | 10:13
1
אבל יש מלחמות רציניות עם תיור ונופש על האוטו המסויים הזה, הם רצים כסף...
עוד קישור שברח לי מההודעה המקורית
07/08/2005 | 01:42
1
1
תודה רבה.
07/08/2005 | 01:56
ה-O405 היא 40-000-59.
07/08/2005 | 01:41
1
3
הניאופלן המוצג במוזיאון הוא 84-189-01.
תודה רבה. יעודכן מיד.
07/08/2005 | 01:56
האם זה הסקאניה המכוסח לו התכוונת?
07/08/2005 | 02:55
4
7
צילום שלי.
כנראה שהוא התכוון לסקניה
07/08/2005 | 08:44
2
2
ואביס שנמצאת בערד,המפרקית למיטב ידיעתי היא 073 או 072,אני מבין שהוולוו שהיה אמור להכנס למוזיאון לא יגיע בזמן הקרוב .
ה741 אמור להיות מחסן של נח וחונה
07/08/2005 | 08:47
1
1
(לפחות עד לפני שבוע)מול הכניסה למוזיאון,ככל הידוע לי אין כוונה לשפץ אותו מכיוון שיש כמה כאלה במוזיאון בתצוגה וכמחסנים.
תודה רבה.
07/08/2005 | 10:46
לא. התכוונתי לסקניה ואביס.
07/08/2005 | 10:46
337-741 נמצא מול המוזיאון בשורת
07/08/2005 | 10:19
3
2
המפרקיות ואין כל כוונה לשפצו או לעשות בו משהו מיוחד.
יש לך שגיאת כתיב חמורה בנוסח
07/08/2005 | 10:48
2
2
למטה. שים לב לזה. כעט = כעת.
07/08/2005 | 10:58
1
למה? כעט = כמו עט
07/08/2005 | 12:03
הרכבת נכנסת לתחנה באופן אלגנטי שקט וחלק וברור כמו עט הכותב על נייר כרומו.......
אולי תגיע מתישהו למוזיאון לבדוק את
07/08/2005 | 10:27
4
זה ?! האא יא חלוד?
אני אתאם עם נוח ואגיע באחד הימים
07/08/2005 | 10:46
3
1
הקרובים. בכל מקרה אין מנוס מלהגיע. אני רואה שיש לי שם הרבה עבודה לתעד.
אחלה! ,ושלא תעיז לא להודיע מתי אתה
07/08/2005 | 10:58
2
בא למוזיאון!
תלוי באשתי. אני מטייל רק איתה.
07/08/2005 | 11:54
1
היא תמיד מצליחה לגלות שלטים מעניינים ונטושים בדרך.
במוזיאון יש הרבה שלטים, גם נטושים..
07/08/2005 | 15:22
מס' תשובות
07/08/2005 | 12:35
11
מה שלא אענה כאן ארשום ביום שישי הקרוב.
1. ה-O405 הוא 43-000-59 (או 42 בהתחלה).
3. 84-189-01, הדו קומתי שמוצב במוזיאון.
4. שוסון תלמה כרטיסנית - ת2174, כיום בערד ובעבר בחולון.

אביתר, כדאי שתדע שלנח יש מס' עותקים (ממוסגרים) עם רשימת כל האוטובוסים השייכים למוזיאון, כולל חניון האם שלהם, מס' הרישוי, יעודם, יצרן השלדה ויצרן המרכב.
תודה רבה. בהמשך השבוע אחד
07/08/2005 | 12:52
2
מהעותקים האלה ימצא את עצמו בירושלים...
ודרך-אגב: הנה הפרטים האמיתיים של ת-2174: הוא לא היה מעולם שוסון תלמה כרטיסנית במקור אלא שוסון רגיל מהמודל הישן !!! לכן, חובה להגיע אל מספר הרישוי המקורי-אמיתי שלו ולכן כל-כך חשוב לי להשיג את מספר השלדה המקורי של השוסון-תלמה-כרטיסנית שבערד. ברור מייד שמס' הרישוי שניתן לו שגוי לחלוטין. הנה הפרטים המדוייקים של ת-2174 האמיתי: !!!
מס' מקורי: ת 2174
מס' רישוי חדש: 38-276
מס' שלדה: 310485
עלה על הכביש: ספטמבר 1952
דגם: ASH52    
מחיר מדוייק ששילמה חברת "אגד" לסוכן האוטובוס בארץ - קייזר-פרייזר: 21,986.233 ל"י.
יום טוב ודרך-אגב: אני צריך את מספרי הרישוי של כל האמבטיות המשמשות מחסנים במוזיאון ואת מס' השלדה של השוסון במוזיאון !!!
אגב אבייתר בירור שלי מעלה שה39486
07/08/2005 | 13:43
1
2
מעולם לא הייתה 38 אלא נכתב כך עליה בטעות בזמן השיפוץ שלה,פרטים בערב.
תודה, אני ממתין.
07/08/2005 | 15:27
0405 המספר הוא 40-000-59
07/08/2005 | 14:29
1
2
הקידומת של 43 היה של ה-0303 כמובן
אגב. הקידומת של 43, לא היתה רק של
07/08/2005 | 14:42
2
אוטובוסים של אגד, אלא גם של חברות הסעה פרטיות. יש וולוו B10M של "רן-שי" עם קידומת 43 וסיומת 59 ושל עוד חברות פרטיות.
יש גם אוטובוס ללימוד נהיגה מסוג מאן עם קידומת 43 וסיומת 59 (אריהT צילם אותו בעבר) ועוד.
כפי שרתם כתב: 40-000-59. 43
07/08/2005 | 14:30
5
2
זה היה קידומת של מרצדס בינעירוני...

מרצדס 0405 היו 40-000-59 עד 099. הם הושבתו פחות או יותר לפני שנתים.
07/08/2005 | 18:03
4
1
1) מתי כל האוטובוסים האלה אמורים להכנס למוזיאון????
2) למה ה405 היה צריך לעבור שיפוץ ושחזור??? היו יכולים פשוט לקחת אחד שהושבת לאחרונה [אדום]?
הקפצה
07/08/2005 | 18:37
1
לענות על השאלות מעל
למה ה0405 היה חה חה חה חה חה חה
07/08/2005 | 20:13
2
1
דרור-חביבי, למה שלא תענה לו?
07/08/2005 | 20:38
1
07/08/2005 | 22:07
1
אם היית רואה את ה405
08/08/2005 | 13:14
1
כפי שהם נראים אחרי השבתה לא היית אומר כך,חוץ מזה האוטו היה יחסית שמור ומטופל ובנוסף הוא היה ה405 הקצר הראשון באגד
חוצפה של אגד
07/08/2005 | 01:04
37
30
שלום לכולם. חברה שלי היתה אמורה לעלות על 480 האחרון מארלוזרוב לירושלים במוצ"ש. היא הגיעה לתחנה ב23:45, כאשר האוטובוס אמור לצאת ב- 24:00 (לפי כל לוחות הזמנים של אגד). היא ועוד חמישים איש חיכו עד 24:45 והאוטובוס פשוט לא הגיע !! - כמובן שהמשרד של אגד היה סגור כך שלא היה אפשר לעשות כלום. בלית ברירה היא אירגנה כמה אנשים והם שידלו מונית שירות שנוסעת בקו לנתניה לקחת אותם לירושלים . כמובן שהנהג לא יצא 'פראייר' וגבה מהם מחיר מופקע.
מה אפשר לעשות מול אגד החצופים ??
תודה ושבוע טוב לכולם
לפנות בתלונה לאגד, אפשר באמצעות
07/08/2005 | 10:31
28
5
האתר של אגד
אין שעה 24:45 השעה 0045
07/08/2005 | 10:46
26
4
איך תפסתי חייל שגנב רכב צבאי?
בכרטיס העבודה יש שעת תחילת הנסיעה ושעת סיום צפויה ושעת סיום מעשית.

שעת תחילת הנסיעה היה כתוב 2130 , שעת סיום צפויה 2830.......
מר שפירא - לידיעתך
07/08/2005 | 10:56
15
6
ב"דן" ואולי גם ב''אגד'' ובמקומות אחרים יש גם שעה 28:30. נכון שזה נראה מצחיק אבל מכיוון שאם תרשום לנהג תחילת משמרת בשעה 20:00 לדוגמא וסיום 01:35 לדוגמא המחשב יתבלבל ולכן רושמים את השעון ה"וירטואלי" הזה. ככה זה נהוג כבר שנים. מה קרה לחייל שגנב רכב צבאי ואיך תפסת אותו זה מעניין אבל כפי שציינתי יש מקומות שהשעה הזאת קיימת ולו רק לצרכי התחשבנויות של שכר וכדומה.
תפסיק להאשים את המחשב
07/08/2005 | 11:50
9
4
אני יזמתי הקמתי וניהלתי את מערך המיחשוב המבצעי במשטרה (ההתחלה היתה במחוז תל-אביב) ואין שום בעיה בניהול שעות כמקובל בישראל ובכל העולם.

אף רישום שעה לא מתקיים באויר אלא בצמוד לתאריך.
כך שאין שום בעיה שמישהו יתחיל לעבוד ב-1.2.2005-2000 ויסיים את עבודתו ב-2.2.2005-0135
לרוב אתה לא רואה את התאריך אלא רק את השעה, אבל המחשב מקשר כל העת כל דקה וכל שניה לתאריך מסויים.
לגבי חישוב השכר, זה מצחיק, אין יותר קל מזה.
כאשר המוקד והמרד"מ היו ממוחשבים (החל מ-1991), לכל יחידה היה לוקח חודשיים להגיש סיכום שנתי לפיקוד, לי כמנהל המערך המבצעי היה לוקח בדיוק שעה לרכז את כל הנתונים כולל כל הסטטיסטיקות הנדרשות.
שעה, זה כולל כמובן הפסקת קפה באמצע.....

מערך האירועים המבצעיים במרד"מ (מרכז דיווח מבצעים) ובמוקד המשטרה (טלפון 100) שם כל דקה היא ברת חשיבות רבה, מסובך הרבה יותר מסידור עבודה פשוט של עובדים בחברת "דן" , ואין שום בעיה.

אז כדאי שדן יחליפו את מי שאחראי על הנושא ולא ינהלו מערך דיווח מטופש, מי שסיפר לך שזה כך כי אין ברירה, כדאי שיחליף מקצוע ומהר.

אחרי השעה 2359 השעה היא 0000 או בכתב "חצות".
ולא שום שעה אחרת, וזה גם בניגוד לחוק כיוון שחוק הפרשנות 1981 קבע במפורש שיום תחילתו בחצות אחד ומסתיים בחצות הבא.
ואני בכוונה לא נכנס לחוקי העבודה הנכנסים לפירוט נוסף, אבל זה הענין, יום הוא בן 24 שעות ואפילו לא דקה יותר.
המצחיק הוא שאפילו שעוני הנוכחות העתיקים ביותר עבדו בלי בעיות, אז חברת דן כדאי שתתעשת.
מר שפירא
07/08/2005 | 12:08
8
2
אני לא מבין את צורת הכתיבה שלך. זה לא מוצא חן בעיני. אתה ואני לא ילדים והנוסח שלך לא מוצא חן בעיני. אני לא מאשים אף אחד. אני כותב רק עובדות ויותר מזה בכלל לא מעניין אותי. אני לא ייקה ולא מעניינים אותי דיקדוקים כפי שמעניינים אותך. כתבתי רק עובדות. וזה הכל.
שוב נעלב?
07/08/2005 | 12:26
7
2
מי אמר שאתה מאשים?
אני קובע שמישהו שם מפשל בגדול, והגיע הזמן שחברת דן תצעד אל המאה העשרים לפחות אם לא המאה העשרים ואחת.
ואם אתה לא מבין, אסביר לך:

יש שתי אפשרויות תגובה למסירת מידע כזה=
האחת
להודות על המידע שהעשיר אותך בפרט נוסף, כי כל החיים לומדים.
השניה
להיעלב מכך אם אתה מעורב אישית במחדל המתמשך הזה בניהול, ואז זבש"ך.

מה שלא ברור כאן, שאם אתה לא מעורב אישית מדוע אתה מגיב בתגובה השניה ולא הראשונה, אם זה היה ההיפך, הייתי מודה לך על המידע.

זה שלא מעניינים אותך הפרטים, זה ממש עניינך האישי הפרטי, ולא לי לענות בו, רק מה לעשות שבעידן הטכנולוגי הכל תלוי בפרטים הקטנים.

אם נעלבת מהעובדה שאני מעשיר אותך בעובדות ופרטים נכונים, אני לא מתנצל,
יש לך בעיה,
כי המצחיק בכל הענין שהתשובה שלך ממש לא מתאימה לפורום שכל הזמן עוסק בעיקר בפרטי-פרטים, ובכך מתמחים אנשים רבים ורק בזכות הפרטים הקטנים הללו אנחנו צוברים מידע רב ועשיר.
מה יש פה להעלב או לא להעלב
07/08/2005 | 12:57
2
3
כשאני קורא משהו אני תמיד מנסה לקרוא את הדברים בהטעמה שלדעתי הכותב כתב אותם. ואתה כותב בצורה קצת מתנשאת אם לא קצת הרבה. לא ביקשתי שתתנצל. רק כתבתי וחוזר וכותב שכתבתי ע ו ב ד ו ת ! מהשטח ולא שום דבר אחר. ואם אתה לא רוצה להבין זבש''ך. שתהיה לי בריא. אין לי עניין להמשיך בדיון הטפל הזה.
אתה כבר גם פסיכולוג, וגם עונה בשמי?
07/08/2005 | 13:08
1
1
אז באמת כדאי שתפסיק.
הרי החלטת שזה -"דיון טפל" כשבמקומות ונושאים רבים הוא מהותי מאוד, אזי באמת כדאי שתפסיק.
ראה תשובתי כמה שורות למטה.
07/08/2005 | 13:11
מה זה משנה?
07/08/2005 | 14:20
3
1
לא חשוב איך כותבים את השעה. לא משנה איך שאתה כותב או מדבר. קוראים לזה פוליטקל קורקט,ואנחנו לאחרונה דשים בצורת הניסוח ומתעלמים מהנושא.  אך מה ? אנו שוכחים את שאר העובדות משטרת ישראל כל כך דקדקנית ברשימות וכבר כל כך קשה שם לזייף נתונים בכדאי להציל את התחת ואו להרשיע נאשמים. כמו לדוגמא , שוטר שתפס אותי על עברת תנועה וזייף את השעה ל15 דקות מוקדם יותר.
אז אתה מתלונן או מקטר?
07/08/2005 | 14:41
2
1
הרמז שלך לא נאות לחלוטין:"...משטרת ישראל כל כך דקדקנית ברשימות וכבר כל כך קשה שם לזייף נתונים בכדאי להציל את התחת...".

מה הקשר בין מחט לתחת?
מה הקשר בין פעילות המחשב לבין שוטר שרשם זמן אחר ממה שהיה במציאות?

התלוננת נגד השוטר?

ואל תאמר שבוודאי יאמינו לו, כי יש גם פוליגרף, שמוסכם כי איננו מהווה ראיה אבל מהווה כלי עזר, ומספיק הספק הזה כדי לבטל את הדוח.
אם כמובן תצא דובר אמת (ויש גם פוליגרף פרטי)......

אם לא התלוננת, אז אתה סתם מקטר,
כי השוטר הזה (אם זה נכון מה שאמרת) צריך להיות מטופל בחומרה, ואם לא התלוננת, אתה אשם אם הוא ימשיך לעשות דברים כאלו מתוך תחושה שבלאו הכי לא יתלוננו נגדו.
תגיד מה הבעיה שלך בדיוק?
07/08/2005 | 17:03
1
רגשי נחיתות או רגשי עליונות? צא מזה! אתה מתנהג כמו תינוק. לא מתאים לגילך ולמעמדך.
איזה רמז ?
07/08/2005 | 22:41
1
אתה לא יודע לקרוא ? מי נתן פה רמז ? בסך הכל אמרתי מפורשות שכל העינין החולני של דיוק אינו שווה כקליפת השום אם המשתמש בשיטה רוצה לרמות אותה. דבר שני האם התלוננתי או לא? זה לא רלוונטי לסיפור ולא באתי לפתוח כאן טלאנובלה, אוסיף רק שאת המערכת הזאת הכרתי מקרוב ולמדתי מה זו אחוות שוטרים
גם באגד עבדו ככה
07/08/2005 | 12:25
2
4
יש לו לוחות זמנים ישנים וישנים הכוונה ל 1998 ובלוחות האלה מצויינת השעה 25:35 הכוונה בשעה הזאת היא לאוטובוס שיצא בחצות של אותו הלילה.
בלוחות זמנים היותר חדשים (שנת 2001) כבר מצויינת השעה 01:35 ולא 25:35.
בבקשה:
07/08/2005 | 13:05
1
11
זה בדיוק מוכיח את מה שאני אומר
07/08/2005 | 13:10
4
צריך להקפיד על קטנות כגדולות, כיוון שמי שמתרגל שאפשר לכתוב בסידור עבודה שעה 2830 יכתוב גם שעות לא קיימות כאלו גם מחוץ לזה, ולכן יש להקפיד.
אגב, היכן צולם השלט?
אצלנו גם עובדים 28 שעות
07/08/2005 | 14:58
גם בהופעות ככה רושמים. הופעה
07/08/2005 | 22:46
2
שמתחילה ב 22:00, למשל, עלולה להסתיים לקראת 25:00. ככה זה רשום ברשימות פניומיות של ההפקה.
יש דוחות ממוחשבים, נדמה לי
07/08/2005 | 12:49
7
2
שאפילו במטה הארצי של מ"י בי-ם, ובוודאות בחברת כא"ל (בעבר נקראה ויזה)
שאם התחלת יום עבודה בשעה כלשהי וסימת אחרי חצות,
בדוח תופיעה שעת הסיום כמספר הגדול מ-24 !

לדוגמא בתאריך 2.8.05 הגעתי בשעה 16:00 לעבודה והעברתי הכרטיס המגנטי
בשעון וסיימתי בשעה 3:10 לפנות בוקר, הרי שבדו"ח הנוכחות הממוחשב (!)
של סוף החודש תופיעה השורה הבאה :

02.08.2005   כניסה 16:00  יציאה 27:10.  


כן, כן. ראיתי זאת במו עייני לא פעם ולא פעמיים.

וכמו שאמר הפילוסוף הנודע (בעצם אני לא זוכר) "עם עובדות לא מתווכחים".
עזוב את המחשבים. מר שפירא לא אוהב
07/08/2005 | 12:55
6
2
אותם ואת הטימטום שלהם.
כעת אתה כבר עונה בשמי?
07/08/2005 | 13:03
5
1
זה שגם בעוד מקום זה ככה, זה רק מעיד שבעוד מקום מישהו עשה עבודה גרועה.

ומטה ארצי הוא בטח לא דוגמא, כאשר הנוהג שם היה לקחת תעודת מינוי תמורה לתג מבקר, שזו כמובן עבירה, ורק אחרי שסרבתי לתת את תעודת המינוי הפסיקו את זה (גם בענף התנועה בתל אביב קיים נוהג פסול כזה).
אתה צודק מאירק'ה
07/08/2005 | 13:09
1
סליחה מקרב לב שכתבתי עובדות. תבין: אותי לא מעניין ללמוד כבר. אני רק כתבתי עובדות ואם זה לא מוצא חן בעיניך יש לך בעייה. לי אין בעייה. שא ברכה!
הבהרה לגבי התוכנה הזאת
07/08/2005 | 13:15
3
3
כאמור, בררתי עם כאלו שעובדים לתוך הלילה במטא"ר ואכן זה כך.
ולא רק במטא"ר אלא גם בחברת כא"ל (לשעבר ויזה כאל).

אם באת לעבודה אחרי חצות אין בעיה. השעה 3:00 לפנות בוקר תופיעה 03:00.
אבל אם באת אתמול ויצאת היום אחרי חצות הרי שהשעה תהיה, ביציאה, גדולה
מ-24.
לדוגמא, שוב, באתי ב-11:00 בבוקר ויצאתי למחרת ב-10:30 בבוקר
בדוח יופיע : כניסה 11:00   יציאה 34:30.


אבל אם באתי לעבודה ב-3 אחרי חצות ויצאתי ב-14 (שתיים בצהריים)
תופיעה השורה הבאה:   כניסה 03:00  יציאה  14:00.

רק אם כניסה ביום X ויציאה ביום שגדול מ-X (כלומר תוך כדי יום העבודה
התחלף התאריך) רק אז השעה יכולה להיות גדולה מ-24.


ושאלה, איזה תעודה מותר להפקיד בביקור במקום שדורש הפקדת תעודה,
אם (לטענתך) אסור להפקיד תעודת מינוי ?
האם מותר עפ"י החוק להפקיד תעודת זהות ?
אין בחוק הפלילי שום דבר בענין הפקדה
07/08/2005 | 13:49
1
1
בניגוד לדרכון ששם כתוב במפורש גם בחוק וגם בהוראות משרד הפנים ומשרד החוץ (הנתמך באגף ללוחמה בטירור) שאסור למסרו לאיש, כולל בקבלה במלון (חוץ מהצגתו לזיהוי, כמובן[במלון אם אתה נדרש ובביקורת דרכונים]), הרי לא מצאתי שום סייג לתעודת זהות.

בניגוד לתעודת מנוי שלגביה כתוב בפקודות בדיוק מתי רשאי השוטר למסור את התעודה או מתי תילקח ממנו (והפקדה איננה בין ההיתרים) , אין בשום מקום הוראות בקשר לתעודת זהות.

בתעודות הזהות הישנות היתה אזהרה כמו בדרכון שיש לשמור על התעודה, בתעודות הנוכחיות גם זה איננו.

הפקדת התעודה (כל שהיא) במוסדות שונים היא האמצעי להבטיח שתחזיר את התג.
הדבר דומה לנטילת 10.000 שקלים כערבון למסירת משאבה לאופניים.
לדעתי יש בכך טעם לפגם חמור, ואם מקבל התעודה ייאבד אותה (או ימסור אותה לעבריינים?)
אבל,
שימו לב היטב: ע"פ החוק אסור למסור את תעודת הזהות לאף אחד.
בחוק כתוב במפורש שעליך לשאת החל מגיל 16 את תעודת הזהות עליך "תמיד" ולהציגם בפני שוטר או חייל בתפקיד או ראש רשות מקומית.
משמע, אם הפקרת את התעודה בידי מישהו, היא איננה עליך תמיד ואתה עובר עבירה פלילית. תג הכניסה איננו תחליף לתעודת זהות, מה גם שברוב המקרים התג למבקר איננו שמי.

אני לא מוסר לאף אדם לא תעודת זהות ולא תעודת מינוי (גימ.) ולא רשיון נהיגה, בקיצור אף לא מסמך רשמי אחד, ומי שלא רוצה לאפשר לי כניסה, לא צריך.
אז איזה תעודה אתה כן מפקיד ?
07/08/2005 | 14:43
1
הרי לעתים הביקור הוא אינטרס שלך (למשל סידורים במשרד ממשלתי וכו').
הסבר מקצועי:
08/08/2005 | 08:34
1
גם קובי וגם אני אנשי מחשוב (אני מנתח מערכות/תכניתן בכיר, 17 שנות וותק), וניהלתי בעבר מערכת דיווח שעות (6 שנים), כך שהנושא מוכר וידוע.
כמו שמאיר כתב, השעה היא חלק ממכלול הכולל תאריך, ואין שום בעיה להחזיק ולהדפיס שעה אמיתית ולא מתודית. (במערכות שאני עובד איתם בבסיס הנתונים נשמר המכלול "זמן" בצורה אחרת, ג'וליאנית לדוגמא, המאפשרת חישובים מדויקים וקלים בין 2 מועדים, ולקראת הצגה במסך/דוח מתורגם לזמן במבנה המוכר)
אם כותבים נכון את התוכנה, החישוב מבוצע על שעה אמיתית (ברקע מופעלת שגרה חכמה שמטפלת בגלישת שעות, כמו המתואר,אך הכל שקוף למשתמש הקצה).
אותה הבעיה קיימת בהחלפת שעון חורף/קיץ, ואם המערכת כתובה נכון, משולם לעובד במשמרת שבאמצעה מתחלף השעון בדיוק לפי שעות העבודה האמיתיות ולא לפי הרישום.
אותם דוחות שמצוין בהן שעות וירטואליות הן מערכות ישנות ו/או לא נכונות
אז לידיעתך
07/08/2005 | 14:12
1
2
יש מקומות שכן משתמשים בשעון מעל 2400בכדי להבהיר למח התשלומים שהעבודה בוצעה ברצף משעה 2100 עד שעה 2515 , מה לעשות?
מר אלבז
07/08/2005 | 17:07
1
עזוב. יש לנו עניין עם אדם שלא מוכן לקבל "שגעונות" כאלה. אני בכלל לא יודע למה אני שב ומגיב שוב ושוב. אחרי עשרות שנים בדן למדתי להכיר שיש דברים משוגעים יותר מהשעון הזה אבל מר שפירא מנסה לשנות את העולם. הוא לא יודע כמה קשה לשנות את העולם. אז נכון, אולי זה מצחיק אבל עם עובדות קשה להתווכח.
בזבוז זמן.
08/08/2005 | 07:04
מה אפשר לעשות עם החוצפה האדירה הזו?
07/08/2005 | 10:45
2
2
ביננו לא הרבה.
"בית הקברות לתלונות ע"ש אגד מלא ! אנא נסו במשרד התחבורה"
או כפי שהציעו ידידיי: ברק
07/08/2005 | 11:55
1
2
ואליאנס: מכתב לאגד ולמטה לציין: "העתקים: עיתון X ומשרד התחבורה".
הם מפחדים מזה
07/08/2005 | 13:27
2
כמו מאש... פרסום שלילי בלוחות אינטרנטיים הוא סיוט של כל חברה גדולה
אם בלוחות הזמנים מופיעה השעה
07/08/2005 | 11:01
2
23:45 שהיה צריך לצאת בה אוטובוס והוא לא יצא אתם בהחלט יכולים לפנות בתלונה לאגד ואפילו למשרד התחבורה. למרות שאני גימלאי של דן אחד הדברים שמצליחים להתסיס אותי זה זילזול בנוסעים ובמקרה הנדון אני מרגיש זילזול אלא אם כן קרה משהו כגון כח עליון (למשל תאונה חלילה) שמנעה את הגעת האוטובוס.
זאת בעייה מוכרת באוטובוסים האחרונים
07/08/2005 | 11:08
2
ונתקלתי בה במקומות שונים.
אני אישית בכל מקרה מציע תמיד [גם בפורום וגם לקרובי] שלא יסעו אף פעם באוטובוס האחרון אלא ישתדלו לנסוע באוטובוס שלפניו.
כבר היו מקרים שאוטובוס אחרון נתקע עם סתם פנצ'ר בדרך וחלפו שעות עד שהנוסעים פונו באוטובוס חלופי.
אבל אני לא בא לחנך את הציבור אלא רק להציע את שהצעתי.
כמובן שזה לא פותר את הבעייה שהוזכרה לעיל ואני מציע לפנות לאגד לבירור העניין. אם אגד לא יענו אפשר לפנות למשרד התחבורה.
מול אגד, אין מה לעשות.
08/08/2005 | 07:06
2
3
חבורת המושחתים עושים הכל לשמור על נהגים סורחים (שבמקרה, כל הנהגים הסורחים, מקורבים לאנשי הנהלה)

לשלוח תלונה אל משרד התחבורה עם העתק לאגד, לשלוח לעיתון צרכנות, להגיש תביעה.


רון רטנר עדיין צריך לתת את הדין על רצח שני צעירים.
גמדון בבקיני התעוררת תזהר
08/08/2005 | 08:27
1
4
תפסיק להאשים אנשים ברצח לפני שנקרע אותך בטביעה משפטית
שלא תדע איך תצא ממנה
אני יודע לשחות, זה בסדר טרולי.
08/08/2005 | 08:32
2
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3114365,00.html

היכצד זה?
07/08/2005 | 00:23
2
2
לפני מספר שעות נפל מטוס אלגירי לים, בצרפת תאונת רכבת ,  ואתם שותקים ?
אז ככה.......
07/08/2005 | 09:59
א. בעניין המטוס שנפל לים :
הוא לא נפל אלא הטייס ניסה לבצע נחיתת חירום והתוצאה היתה אומללה.
ב. בעניין תאונת הרכבת בצרפת לא שמעתי עליה עד לרגע זה.
ועוד משהו
07/08/2005 | 10:12
1
כאן יש כמה תמונות של המטוס אחרי הנחיתה הלא מוצלחת [בלשון המעטה] בים ונסיונות ההצלה.
תמונה אחת
עוד
ואחרונה

ל- 980 לרגל יום הולדתו |בלון
06/08/2005 | 23:12
15
06/08/2005 | 23:13
06/08/2005 | 23:19
=מזל טוב (לא רואים אייקון
06/08/2005 | 23:27
2
בסלולרי ש"980" מרבה לגלוש משם לכאן.)
והרבה בריאות
06/08/2005 | 23:46
1
1
והכי חשוב תשמור על עצמך
תודה רבה, אבל מדוע אני צריך לשמור
07/08/2005 | 00:08
על עצמי? מה אתה מתכוון?
מזל"ט.
07/08/2005 | 00:09
תודה רבה לכל המברכים, על הברכות
07/08/2005 | 00:11
וגם עלג€Ž הפירגונים <:
מזל טוב עד 980!
07/08/2005 | 00:18
2
ח ח ח ח ח ח <:
07/08/2005 | 01:04
..........
מזל"ט! עד 890 מספיק...
07/08/2005 | 18:04
מזל טוב ל980
07/08/2005 | 04:53
07/08/2005 | 07:16
מזל טוב ל980
07/08/2005 | 10:34
07/08/2005 | 14:30
1
מזל"ט עד 120
07/08/2005 | 20:02
מישהו יכול לתת קישור לשירשור
06/08/2005 | 22:13
3
5
בשירשור שהיה לפני כמה ימים,היה הסבר קצר על העבודה עם פוטושופ+דוגמאות על האוטובוס החדש של אגד תיור ונופש.
תודה.
כן
07/08/2005 | 00:59
2
תודה רבה
07/08/2005 | 10:21
1
1
והנה העבודה הראשונה שלנו
07/08/2005 | 10:32
8
שרשור קטרי COCO מהעולם
06/08/2005 | 21:24
47
26
אתם מוזמנים להוסיף תמונות שלכם
אפשר גם קטרי BOBO
יש לי בעיקר מספרד,אנגליה וסוריה
מי שיש לו עוד
יכול להוסיף
נתחיל בספרד...
המשך>>
אתם מוזמנים להוסיף תמונות שלכם
אפשר גם קטרי BOBO
יש לי בעיקר מספרד,אנגליה וסוריה
מי שיש לו עוד
יכול להוסיף
נתחיל בספרד...
שאלות הכוונה ומודיעין
06/08/2005 | 18:33
120
43
הנכם מתבקשים לשרשר לכאן שאלות הכוונה ומודיעין תחבורה ציבורית. חברי הפורום יענו לכם כאן. המשך>>
הנכם מתבקשים לשרשר לכאן שאלות הכוונה ומודיעין תחבורה ציבורית. חברי הפורום יענו לכם כאן.
ירושלים 2008{כך לפחות אומרים}
06/08/2005 | 18:11
2
2
כתבה מאתר י-ם
כתובות אינטרנט מצורפות:
ירושלים סוף 2005 {למי שאין סבלנות}
06/08/2005 | 21:56
1
1
בעזרת השם!
07/08/2005 | 01:04
2
נקווה שזה יעיר את העיר וישאיר בה איזה שניים שלושה אשכנזים חילונים
זה בטח גם מעניין את חלקכם
06/08/2005 | 17:48
1
1
עיצוב האוטובוס החדש של הארגז
פגשנו את דורי בהשקה של "ברק21"
06/08/2005 | 19:41
1
במרצדס.., בטח ג'קי עדיין זוכר אותו
עוד בעניין יוסי מור
06/08/2005 | 17:45
1
רבה!
06/08/2005 | 21:37
כתבה מעניינת.
למנהלי פורום יקרים
06/08/2005 | 17:28
1
5
הודעה כאן בפומבית

כחבר פורום ,אני חשבתי  שתי דברים

א. להרחיב לכם את קישורים ללוח קישורים בשבילכם
אף להוסיף עוד קטגוריה חדשה תחת מושג "אתר השירותים והמידע של ממשלה"

להלן קישורים: (העתקתי לכם מאתר כמה הסברים על כל אתר)
=============



שאלות ותשובות בנושא תחבורה ציבורית

בדף זה תשובות לשאלות נפוצות בנושא תחבורה ציבורית לנוחיותכם.  

אלפון לנהגי מוניות

בדף זה מרוכזים טלפונים החשובים לנהגי מוניות: המשרדים בהם מקבלים רישיון למונית, חברות השכרת רכב ואוטובוסים, המפקח על התחבורה וטפסים מרכזיים לנהגי מוניות.  

תעודת זכאות: הנחות בתחבורה ציבורית

מקבלי קצבאות שארים והשלמת הכנסה, נכות, הבטחת הכנסה מן הביטוח הלאומי ודמי מזונות מן הביטוח הלאומי, זכאים להנחות במחירי הנסיעה בקווי האוטובוסים. כאן תוכלו לקבל מידע על קבלת תעודת הזכאות, האגף המטפל כולל מספרי טלפון של האגף ודרכי ההתקשרות עימו.  




דבר שני .לאחר שיש לכם מדבקה .אלוי תשימו בדף ראשי של פורום כסמל פורום ..
יפה מה שכתוב

"נוסע בתחבורה ציבורית -פורום תחבורה ציבורית"

כבר נתתי אחד למודעין דן ואחד לאגד .מה עשו ממנו לא יודע (כתבתי על זה ביום שישי)

ממכם בברכה
אגדן 777
כתובות אינטרנט מצורפות:
06/08/2005 | 17:49
כמה שאלות
06/08/2005 | 15:47
4
2
פעם לפני הרפורמה היו רק אגד ודן, נכון (הכוונה בקווי שירות)?

אז מה הקטע של נזרין טורס. האם הם עבדו בקווי שירות בנצרת ? ואיך זה קרה כשאיחדו את כל החברות לאגד (המקשר אשד וכו') נזרין נשארו בנצרת?

ושאלה נוספת: האם יונייטד טורס הפעילו גם כן קווי שירות  (לפני הרפורמה) ?
ואם כן איזה?


יוםטוב
לפני הרפורמה:
06/08/2005 | 15:55
3
2
בנוסף לאגד ודן, יש את חברת "נצרת תחבורה ותיירות" של עפיפי ואת חברת GB טורס, שפועלים, אם אני לא טועה, עוד מתקופת המנדט. הם עדיין עובדים בנצרת וקווים מ/לנצרת (יישובי הסביבה וחיפה). בנוסף לחברת "נצרת תחבורה ותיירות", יש את חברת הבת "ש.א.מ", שעושה את הקווים הפנימיים בנצרת.
כמו כן, היתה חברת התח"צ של באר שבע. זו היתה חברה של העירייה, שפעלה עד דצמבר 2003, והוחלפה בחברה הפרטית "מטרודן".
לגבי יונייטד טורס - הם הפעילו קווי שירות. בעבר, הם הפעילו את קו 222 (תל אביב-נתב"ג). הקו הזה פעל למשך שנים רבות. יותר מאוחר הפעילו אותו חברת "תור-בוס", אחר כך "אגד" ואחר כך "ז'אק יולזרי". לא מזמן הקו בוטל לגמרי.
יונייטד טורס הפעילו בעבר את קו 90, אשר פעל גם בשבתות. בסוף שנות התשעים או בשנת 2000 הקו עבר ל"דן" וחדל לפעול בשבתות.
תיקון לאורי
06/08/2005 | 15:59
1
1
קו 90 עבר לדן בשנות התשעים
אם כך, זה היה בסוף שנות התשעים.
06/08/2005 | 16:00
תדוה
06/08/2005 | 20:36
יש לי ספר שיכול לעניין אותכם:
06/08/2005 | 17:11
1
1
The Classic Buses מאת Gavin Booth, בהוצאת Fraser Stewart משנת 1990, ההוצאה יושבת באנגליה והספר הודפס בצ'כוסלובקיה.

מישהו מכיר או מתעניין?
קיימים אלפי ספרים בהוצאה זו:
06/08/2005 | 17:21
1
וכמובן קיים המגזין הדו-חודשי שלהם. התמונות בספרי הוצאה זו נהדרות אך רמת החומר הכתוב ירודה ביותר. מתאים לתלמידים חדשים בתחום.
חם בפורומים של תפוז
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
פורום ממונעים לילדים
פורום ממונעים לילדים
מחסני ממונעים
מחסני ממונעים וקארטינג
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ