לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

טוב. אז אתם כבר יודעים שהייתי ב....
12/08/2005 | 18:58
10
8
מחנה רעים.
אולי רק ארז לא יודע.

אז הנה קצת תמונות.
ועוד אחת של מנופי אבי עם כלובים
12/08/2005 | 18:59
5
ורק כלובים
12/08/2005 | 18:59
5
וקצת אוטובוסים שהיו שם...
12/08/2005 | 19:00
6
מהרבה חברות כפי שכבר ציינתי השבוע.
ועוד קצת אוטובוסים
12/08/2005 | 19:02
6
ולמרות שיש לי יותר תמונות,
12/08/2005 | 19:03
5
11
אני מפרסם כרגע רק תמונה כללית של מיגון נהג ב 303
מה זה מיגון הנהג הזה? את מי הוא
12/08/2005 | 19:28
4
1
מוביל שמיגנו אותו כך?
תנחש
12/08/2005 | 19:29
3
לא שאני עם הכתומים אבל עד כדי כך
12/08/2005 | 19:31
2
1
חוששים שהם עלולוים "להפריע" לנהג?
הכל יכול להיות
12/08/2005 | 19:32
1
עבור התמונות
12/08/2005 | 22:47
חידה לכם מה זה ולמה זה שייך
12/08/2005 | 18:33
19
4
הזוכה\ים מקבלים ו
ואחרים לומדים ומשכילים .
וכבר מקבלים רמז
12/08/2005 | 18:35
1
6
אם יש לזה קשר לתקופת מנדט
12/08/2005 | 18:46
3
הידית ההיא מתקופת אקלקטי
חצי ומי גם האח"מ שנהנו מזה?
12/08/2005 | 18:50
5
4
קרון טרקלין ממוזיאון הרכבת?
12/08/2005 | 19:13
4
2
והאח"מ היא מלכת בלגיה? או דויוד בן-גוריון ורעייתו?
קרון 92 בביתן אהרון, לדעתי
12/08/2005 | 19:37
3
3
או שטעיתי במספר (לא באתר)
שפירא זכית בטרקטור בתמונה שלו
12/08/2005 | 20:38
2
4
ובטרקטור טמפלרי משתפץ
12/08/2005 | 20:40
1
2
וכסא לשבת ולהנות כמו פעם
12/08/2005 | 20:41
1
אכן קרון 95 וכול התשובות שלכם אמת
12/08/2005 | 20:09
2
מעל רואים אותו ככה
12/08/2005 | 20:31
1
ועד שהיגע הלום
עברו עליו מללא שיפורים בכלליות
ניסו לשמור על הקיים מה שלא "הלך" אבל לפחות ניסו
עץ מהגוני הסטורה שעומדת ואם לא
12/08/2005 | 20:34
3
1
ישמרו עליו גם זה ילך ויעלם
מה זה סטורה? וזה ממש מהתקופה ההיא?
12/08/2005 | 20:45
2
הסטוריה| נו דסלקט אנוכי
12/08/2005 | 20:54
1
1
זה ממש יפה! אני אשמח מאוד לשמוע שזה
12/08/2005 | 21:00
אמיתי!
השנה היא 1917
12/08/2005 | 20:35
3
2
מה זה?
12/08/2005 | 20:44
1
היצול שמחובר לקרון מספר95
12/08/2005 | 20:50
1
2
מה זה יצול? זה לא מאגר מים?
12/08/2005 | 21:01
1
חלון לנוחות האחמ"ים
12/08/2005 | 20:37
2
לחבורת הרלס ושאר אוהדי דן קבלו ד"ש
12/08/2005 | 18:08
40
7
ממכונה  382
מספר פנימי של דן לשעבר
מקדימה שלה
12/08/2005 | 18:09
6
וכמובן זהוי שלה רצוי מאוד
12/08/2005 | 18:10
9
7
382 היתה 336-112 ופעלה בקו 1
12/08/2005 | 20:02
8
3
זכית בפרס לשבת על הספסל האחורי
12/08/2005 | 20:24
5
גם מפרקית 382 התחילה בקו 1, נכון?
12/08/2005 | 21:19
6
1
36 נדמה לי..
12/08/2005 | 21:55
2
1
*26 אבל בעצם ב43 אבל היא הייתה ב1.
12/08/2005 | 21:57
1
1
ואפשר לומר שאוהד כתב את זה, נראה לי
12/08/2005 | 22:05
שאוהד יבין.
382 התחילה בקו 43 ויותר מאוחר עברה
12/08/2005 | 22:41
2
1
לקו 1
וגם ל25, לא?
13/08/2005 | 12:30
1
1
מפרקית 382 גם היתה בקו 25
13/08/2005 | 17:52
ובקשה לזהוי נטוש אחר פרטים ממי
12/08/2005 | 18:12
1
8
שיכול לתת זהוי עליו
טייגר מארק 1, דווקא
12/08/2005 | 21:10
6
חמישה חלונות צד אחרי הדלת האחורית
פתח מילוי דלק בצד ימין, בין הדלתות
תמונה נוספת מאחורה
12/08/2005 | 18:13
7
תמונה אחרונה שלו
12/08/2005 | 18:15
5
לעזרתכם בזהויו
בקשה לזהוי בנטוש שלישי שלל מהיום
12/08/2005 | 18:17
6
7
וואו!!!
12/08/2005 | 19:26
1
3
הוא ממש ממש מדהים.
אם אני לא טועה סופר וואיט תוצרת לילנד.. (ותאום של זה שכבר צילמנו בשדות איעבלין....) .

לגבי האוטובוס השני.. לא יודע..לא סגור על זה אבל נראה לי (לא בטוח בכלל!!!!) שהוא צולם בעבר לגלריית הנטושים בימים שהוא עוד היה במצב יותר טוב טיפה

הדרומי כל הכבוד על התמונות!! תותח אתה!

מצטער שעוד לא התקשרתי אבל השבוע חזרתי מהעבודה כל יום מאוחר
(אתמול סיימתי לעבוד בחצות בערך..)

שטויות העיקר קבל תמונה של משהו
12/08/2005 | 20:29
4
בסגנון שאתה אוהב
ולא הוא לא שלי והוא לא למכירה
זקן זקן אל נוסע כמו חדש
מק - ללא ספק
12/08/2005 | 20:52
3
3
כנפים קדמיות, פנסים, חישוקים - הכל מק.

שנת היצור היא 48-51.
סגור שזה מק?
12/08/2005 | 20:57
1
3
לגמרי....
12/08/2005 | 21:07
4
הנה, תראה בעצמך -

צילם: טומי, אם אני זוכר נכון.
Mack EH
12/08/2005 | 23:06
4
סדרה E של מק יוצרה בין השנים 1936 ו- 1951.
בסה"כ יוצרו מעל ל- 78 אלף יחידות, במגוון רב של תצורות.

האוטובוסים שנעו בארץ היו (בדרך-כלל, כנראה) מדגם EH. הם יוצרו בין 1939 ל- 1950, אם כי רובם מדגמי 48-49.

והנה פרסומת אמריקאית מאותה תקופה, לאוטובוס בי"ס על שלדת מאק E:

זווית נוספת שלו
12/08/2005 | 18:18
4
ותודה לאנשים טובים באמצע הדרך
תודה לכם כולם
יכול להיות שהפנסים יתנו לכם סיוע
12/08/2005 | 18:20
2
3
לזהויו
נדמה לי שאפשר להוסיפו לתמונה המצורפ
12/08/2005 | 20:59
1
4
שלום! נדמה לי שאפשר להוסיפו לתמונה המצורפת למרות התמונה בהמשך "טבור גלגל עם השם לילנד" לדעתי מאק
תמונת הטבור לא קשורה לכאן -
12/08/2005 | 21:08
רק קישוט, לא? זה צולם כבר בעבר, ולא באוטו הזה.
אולי זה הכתוב שם יעזור לכם
12/08/2005 | 18:21
4
לעזור לי
סביבת הנהג
12/08/2005 | 18:23
3
אוטובוס זה נבנה או שופץ לפני הרבה שנים ע"י הארגז
כתוב ארגז מטושטש אבל כתוב
12/08/2005 | 18:24
3
זקוק לזהוי של
12/08/2005 | 18:52
2
הנטושים הללו
האם ינתן פתרון עוד היום?
מזיזם קצת את הכסאות ומקבלים
12/08/2005 | 20:44
2
חדר אוכל וחדר מנוחה לפלחים ולעובדי המטעים
חוט למעלה לפעמון עצור ורצועה למטה
12/08/2005 | 20:46
3
2
כמו בתמונה לפתוח חלון
איפה החוט?O.O
12/08/2005 | 20:56
2
1
אם תסתקל טוב טוב כאן תראה חוט
12/08/2005 | 21:03
1
3
שכבר תלוש מהמקום בפינה הקדמים שמאלית
וחוץ מזה אחרי כמעט 50 שנה נראה לך שישאר האורגינל
נו באמת?.
אהה נכון האורך הזה...
12/08/2005 | 21:06
1
אז איזה סוג הוא והשני כי אחד כבר
12/08/2005 | 20:49
2
קביל מספר הדן זוהה
ע"י אוהד11
עוד על דן 382
12/08/2005 | 21:02
2
שלדה: ליילנד רויאל טייגר וורלדמאסטר דגם 1968
הרכבת שלדה: ליילנד אשדוד, דגם 69, מס' 46 מתוך 354 באותה שנה
מרכב: הארגז דגם 202, הזמנה מס' 5130 ל- 44 מרכבים. זהו מספר 28 לערך, אפריל 1969

רישוי: מרץ 69
גריעה: 1987
אבו תודה ויהושוע גם תודה רק מה אם
12/08/2005 | 21:07
1
3
זה יש זהוי לטיגר הזה לילנד מארק 2 אולי?.
רגע, תן ללעוס...
12/08/2005 | 21:09
בתאבון
12/08/2005 | 21:14
3
שאלה לגבי אוטובוס של "דן"
12/08/2005 | 16:01
62
1
בחודש האחרון יוצא לי לנסוע במפרקית חדשה של דן, בקו 143. האוטובוס ממש חדש (עוד יש לו ריח של חדש!!) ויש בפנים מעין מסכים כאלה שצמודים לתקרה ועליהם יש הודעות מתחלפות (על הטלפון ואתר האינטרנט של "דן"...).
מישהו יודע פרטים...
המשך>>
בחודש האחרון יוצא לי לנסוע במפרקית חדשה של דן, בקו 143. האוטובוס ממש חדש (עוד יש לו ריח של חדש!!) ויש בפנים מעין מסכים כאלה שצמודים לתקרה ועליהם יש הודעות מתחלפות (על הטלפון ואתר האינטרנט של "דן"...).
מישהו יודע פרטים על האוטובוס הזה? האם זהו האוטובוס היחיד מהדגם הזה? האם בעתיד יכול להיות שהמסכים שבתוך האוטובוס יראו את התחנה הבאה, כמו בחו"ל?
תודה מראש
פתרון לבעיית העיקולים ושחיקת...
12/08/2005 | 15:53
147
46
הציוד בדרך בין בית שמש לירושלים, רכישת שני מערכים רוכנים שיעשו את הקטע בין בית שמש לירושלים הלוך חזור, מערכת הIC3 תגיע עד לבית שמש ומשם הנוסעים ירדו ויעברו לרכבת רוכנת, זה יחסוך הרבה כסף, ציוד מתכלה, יקצר את זמן הנסיעה משמעותית ומספר הנוסעים יגדל והרכבות יסעו מלאים בכל השנה.
קו של IC3 או מודו ספרדי...
המשך>>
הציוד בדרך בין בית שמש לירושלים, רכישת שני מערכים רוכנים שיעשו את הקטע בין בית שמש לירושלים הלוך חזור, מערכת הIC3 תגיע עד לבית שמש ומשם הנוסעים ירדו ויעברו לרכבת רוכנת, זה יחסוך הרבה כסף, ציוד מתכלה, יקצר את זמן הנסיעה משמעותית ומספר הנוסעים יגדל והרכבות יסעו מלאים בכל השנה.
קו של IC3 או מודו ספרדי מנהריה לבית שמש ומעבר למערך רוכן לירושלים, בכל אופן אני מחכה לחורף, לשלג, מעולם לא ראיתי את ההרים מושלגים.
אפשר גם פעם ביום (יש בצהריים שבמשך קרוב לשעתיים אין נסיעה בקטע לשלב רכבת עם שני קטרים ישנים ומספר קרונות יגוסלביים ישנים שיעוצבו כמו בשנות השיבעים עם המושבים הרכים וקרון אנגלי שתעשה נסיעה איטית ללא מזגן וחלונות פתוחים בין בית שמש לירושלים שהמטרה תיירותית.
עוד פיספוס נוסף, קו 99 סובב ירושלים לדעתי צריך כחלק מהמסלול להגיע לתחנת מלחה, אני רואה הרבה פעמים תיירים שיורדים מהרכבת ונראים אבודים, סביר להניח שרובם היו בוחרים להשתמש בו, קו הקומותיים אילו היה מגיע פעם בשעה מתי שהרכבת מגיעה, הוא היה מתמלה לא רק בתיירים אלה במבקרים מהארץ שמגיעים ברכבת לירושלים.
למה אבייתר עומד כשיש מקומות?
12/08/2005 | 15:33
15
8
הוא טוען שהוא לא נוסע באוטובוסים, וזו עובדה- האוטובוס הזה לא נוסע לשום מקום
יאא מושבי SGמרופדים בריפוד אגד.
12/08/2005 | 15:37
8
1
נמ האוטובוס הזה נראה מאוד יפה, מהו?
12/08/2005 | 15:39
7
1
נמ זה 0405G הראשון נכון?
12/08/2005 | 16:12
6
זה אוטובוס מאוד מוזר...
12/08/2005 | 16:38
5
1
החלון האחורי הוא צר כמו באוטובוס בינעירוני (0303), כך גם התעלות של המזגן, והמושבים הם מושבים של אוטובוס עירוני (0405).
אני צודק או טועה?
המילה "הוא" מיותרת- נא להתעלם.
12/08/2005 | 16:39
1
לא.
12/08/2005 | 17:44
3
הפתרון פשוט: זה מדיבוס, לא אוטובוס.

זהו המדיבוס מרצדס הטורקי שפעל עם חבריו בקו 38 בירושלים לפני שהוחלפו עיי מדיבוסים נמוכי הרצפה של MAN שעובדים בו היום.

מדיבוס זה הפך למשך היום למועדון של חברי הפורום, כהמקום הממוזג היחיד במוזיאון (חוץ מהמשרד של מר נח סלוצקי, ז"א). היה לנו מאד כיף לשבת בו, לפטפט ולאכול.

תודה לאנדי ואייל (וג'קי ואייל עובדייה) שהעבירו לנו, החברים המבקרים, את הזמן בכזה עניין וכייף!
'דה רבה!
12/08/2005 | 17:46
איזה יפה מבפנים! הרכבה מרכבים נכון?
12/08/2005 | 19:21
1
והוא הורכב בשנות התשעים נכון?
93-94. וכן, עיי מרכבים.
12/08/2005 | 20:18
למה ? ככה. כי זה במוזיאון הבוקר...
12/08/2005 | 16:04
1
צדקתי ?
במוזיאון, המיניבוס שלא נוסע לשום מק
12/08/2005 | 17:19
מה קרה? אנשי ההר ירדו ללחות?
12/08/2005 | 18:00
3
מקווה שאמבטית הזיעה הייתה טובה.

חגי
במיניבוס הזה יש רק דבר אחד טוב
12/08/2005 | 19:11
2
ויעיל-המזגן.
נו וחוץ מזה היו עוד תמונות
12/08/2005 | 23:19
1
מהמוזיאון?
זה היה זריז, והביתה
13/08/2005 | 01:53
החזקתי את העיניים פקוחות בגפרורים כמו שצ'יזבטו בפלמ"ח.....
קצת חדשות בתמונות למעוניינים
12/08/2005 | 15:07
9
1
תודה רבה תמונות מצוינות
12/08/2005 | 18:49
2
ארז
12/08/2005 | 23:08
1
תודה רבה למגיבים
14/08/2005 | 09:58
יפות התמונות ונצל"ש לארזs שאלה
14/08/2005 | 11:05
3
למה או מה הסיבה שמטוסי מטען צבועים בלבן
בלבד לוללא שום סימנים מזהים  מה ולמה זה ככה?.
תודה לאחי מהדרום + תשובה לשאלה
14/08/2005 | 12:05
2
והתשובה : לא יודע למה זה ככה...
פעם חשבתי שמטוסי המטען הישראליים לבנים כדי שלא יזהו אותם בכל מיני מקומות, אבל אחרי שראיתי הרבה מטוסי מטען לבנים [לא מישראל] אני לא יודע את התשובה.
אולי בגלל שלמטען לא כל כך אכפת
14/08/2005 | 12:10
1
מהמראה של המטוס, וזה גם זול יותר.
חה חה חה
14/08/2005 | 13:59
תשובה לעניין
יופי של תמונות
15/08/2005 | 14:35
1
כמה זמן בילית בנתב"ג של פרנקפורט ביום 20.6? זה נראה כמו גן עדן של חובבי מטוסים.
אהבתי את התמונה של ה- C-17 והג'מבו של אסיאנה.
עושה רושם שרף של airpics לקבלת תמונות הרבה יותר נמוך משני האתרים האחרים.
שוב, נהניתי.
תודה + תשובות
17/08/2005 | 14:06
1. ביליתי בפרנקפורט כ-10 שעות.

2. אכן רף הקבלה באתר Airpics נמוך בדרך כלל מאשר בשאר האתרים, אך תתפלא שהיו מקרים שהם דחו מה ש-Airliners קיבלו.
כן, גם זה כבר קרה...
תקנת רכב אספנות הורחבה לאוטובוסים
12/08/2005 | 11:52
5
1
וגם למשאיות.
להלן הודעתו של יו"ר מועדון החנש, נחום קדמיאל כפי שמופיעה בפורום של המועדון.
=====================================================================
והפעם זה סופי - שינוי בתקנות תעבורה
חברים יקרים,
ביום שני האחרון התקיימה בכנסת ישראל, בוועדת הכלכלה, ישיבה בנושא אישור תקנות תעבורה. הלחץ שהפעלנו במשך השנה וחצי האחרונות כלפי גורמים במשרד התחבורה, במשרד הרישוי ובוועדות הכנסת השונות, נשא פרי !!! זימנו אותנו (נחום קדמיאל וזמי לוין) כדוברים לישיבת וועדת הכלכלה, והיצגנו בהרחבה, על פי בקשת יו"ר הוועדה וחברי הכנסת שנכחו בישיבה, את מועדון החמש, על פעילויותיו השונות. ניתן היה להבחין שיש אהדה לתחביב שלנו, ואף ביקשו להשתתף בחגיגות העשרים של המועדון.
ולגופו של עניין, ואני מצטט:
"בהגדרת רכב אספנות אחרי "רכב פרטי דו שימושי" יבוא אוטובוס" ובתיקון נוסף יורשה להסיע עד 8 נוסעים.
במקום "4000 ק"ג יבוא- 12,000 ק"ג" (הכוונה למשאיות), ובתיקון נוסף לא יורשו להסיע משא.
באותה ישיבה אף אושרה התקנה בדבר חובת רישום רכב אספנות על-גבי המספר באופן מוסדר.
וועד המועדון ימשיך בפעילותו מול חברי הוועדה, שהשתתפו בישיבה (התחלנו כבר בתיאום פגישות), על מנת לקדם את הנושאים החשובים לנו, ולנצל את ההיכרויות כמנוף לפעילות נוספת בעתיד. לדוגמא, אנו ננסה לקדם את עניין הטסטים, ביטוח אחד למספר כלי-רכב, העלאת משקל למשאיות, ועוד. כמובן, יש בפנינו רשימה ארוכה של בקשות, לרבות אלה אשר הועלו בעבר בפורום זה.
אנחנו ממשיכים ופועלים בנחישות, בהתמדה, ובסבלנות רבה כמתחייב, על-מנת לקדם את מטרות המועדון, ואת האינטרסים של אספני הרכב. כוחינו בלכידות שנפגין !!!

עד כאן ההודעה.
12/08/2005 | 11:55
המון הצלחה- חזקו ואמצו
12/08/2005 | 11:55
ואגב
12/08/2005 | 19:06
נשמה לי שמגבלת המשקל לא חלה על אוטובוסים...
אפשר להביא רוטמסטר אספנות...
12/08/2005 | 19:10
1
12/08/2005 | 23:00
סרטונים נוסטלגיים
12/08/2005 | 10:24
4
2
מכל מיני תקופות - כאן.
מה שעשוי לעניין את הפורום:
"תחנת הרכבת הטורקית בבאר שבע" - סרטון עם הסבר היסטורי על התחנה (אבל בלי צילומים ישנים)
"רכבת ישראל מגיעה לבאר שבע" - נראה כמו שנות ה-50 המוקדמות. מישהו יודע מתי הסרט צולם?

יש שם עוד הרבה קטעים, חדשים וישנים, מוצלחים יותר או פחות.
כתובות אינטרנט מצורפות:
מעולה, ענק המון תודה רבה
12/08/2005 | 12:03
נתון מעניין מהתקופה הטורקית
12/08/2005 | 16:38
2
הטורקים עפ"י אחד הסרטונים סללו מסילות בקצב של 500 מטר ומעלה ליום.
כאשר עקבתי אחר הקמת הקו לי"ם, קצב הנחת המסילה עמד על 300 מטר ליום
בקירוב.נו טוב , ככה זה בקו לי"ם :הכל הולך נגד הזמן...
לא רק זה
12/08/2005 | 18:49
יש בו הכל .כל הסטוריה כולל גולדה מאיר .עופרה חזה בימים טובים ..מזכיר את אתר של סטיבן

זה בעצם מתעד כל מה שהיה .ממש מדהים
התורכים: במחיר נורא של דם זול
12/08/2005 | 19:38
שבויי מלחמה ועבדים.
הקשר בין סודוקו ורכבת לירושלים
12/08/2005 | 09:03
כתבה משעשעת של נרי ליבנה מ"הארץ"
כתובות אינטרנט מצורפות:
ל LINE666 לרגל יומולתדו |בלו
12/08/2005 | 08:57
5
1
12/08/2005 | 08:59
מזל טוב- בריאות, אושר ועושר
12/08/2005 | 09:01
1
ותח"צ טובה
12/08/2005 | 09:07
מזל טוב!
12/08/2005 | 15:09
1
סליחה שלא הגבתי לפני הייתי בחולתה
15/08/2005 | 19:00
מחדל חמור נוסף ברכבת ישראל
12/08/2005 | 08:36
13
1
TheMarker הארץ  
כתובות אינטרנט מצורפות:
המחדל כבר הוצג ע"י ערוצי הטלוויזיה
12/08/2005 | 08:42
2
זוהי אותה כתבה שהוצגה בחד מהערוצים.
כמו כן כל מה שנאמר שם עלה כבר בפורום ממזמן, כולל הסדקות החוגונים (תודה לאביתר)
אוי, הטימטום הנורא הזה!
12/08/2005 | 09:19
4
1
כל כך מייאש, הניהול של החברות הממשלתיות בישראל כל כך נגוע בשחיתויות ובטימטום! אנחנו ראויים ליותר, ואנחנו חייבים לדרוש ולקבל ניהול נקי כפיים של מוסדותנו הציבוריים!
לא שחיתות, סתם חוסר מקצועיות
12/08/2005 | 09:25
3
1
חוסר מקצועיות שנובע משחיתות...
12/08/2005 | 16:42
2
1
הנה, הגענו לעמק השווה
השחיתות היא מינויי המקורבים, המביאים למינויים של אנשים שאינם מקצועיים דיים בתחומים השונים.
בדיוק!
12/08/2005 | 22:11
1
בדיוק לזה התכוונתי!
גם, לא רק
12/08/2005 | 22:25
1
זה לא רק מינויים פוליטיים, אלא גם (ובעיקר) שיטה דפוקה שעוברת בירושה מממשלה לממשלה, ואי אפשר לשנות אותה בקדנציה אחת (ולכן אין גם מוטיבציה לעשות זאת).

לתלות את כל הצרות ב"שחיתות" זה לדעתי דרך לברוח מהבעיות האמיתיות. לא כולם צדיקים, אבל גם לא צריך להיות רשעים, סתם טיפשים.
מה שאי אפשר לראות במהדורת האינטרנט
12/08/2005 | 09:24
5
1
הוא העמוד הראשון של The Marker. תמונה חלקית של IC3 על פני רוב העמוד ועליו הכותרת "רכבת איוולת"...

אני תוהה אם לא היה עדיף להפוך את הקטע שבין בית שמש לי-ם לקו רכבת תיירותי בלבד, דוגמת קווים דומים הקיימים במקומות שונים באירופה. לקנות ציוד ייעודי לקטע הזה בלבד, המתאים לעקומות החדות. למשל: קטרי קיטור וקרונות בעלי מרפסת לנוף. מי שיבקש לתייר לי-ם בדרך יפה ושונה, יסע עד לבית שמש ברכבת מסחרית ובבית שמש, יחזה בנהג משמן את הגלגלים וממלא מים מן הג'נדלה, ואח"כ יטפס לי-ם בנחת, בקצב של ימים עברו, המתאים לתיירים המבקשים להנות מן הנוף.

לדעתי יש סיכוי ממשי שכמות הנוסעים בקטע י-ם - בית שמש, לאחר שינוי כזה, תעלה בצורה משמעותית. על פי המדווח בעיתון, כמות הנוסעים הנוכחית בקטע זה, היא 42,000 נוסעים בממוצע. ז"א כ-1,500 נוסעים ביום. אלה מתחלקים על 30 רכבות (15 הלוך ו-15 שוב) ביום (חול), שזה כ-50 נוסעים לרכבת!... נראה לי שאפשר להגיע בקלות לאותו מספר נוסעים עם מחצית הרכבות ביום (בשעות האור בלבד) ולגבות מחירי נסיעה המקובלים בנסיעות תיירות.

על החגיגה שהתממשות של חלום כזה תביא לנו, חובבי הרכבות, אין כמובן צורך להרחיב הדיבור.
או הרעיון הזה..או שלסגור את הקו עד
12/08/2005 | 15:04
1
לשיפותו או רכישת רכבות מתאימות!
אבל ניתן לראות כאן
12/08/2005 | 23:16
3
6
וההמשך כפי שנראה מבפנים
12/08/2005 | 23:18
6
עמוד כפול. נפח יפה לכתבה העוסקת בנושא חשוב. מצטער על האיכות הנוראית.
תודה, טובה תמונה מאלף מילים
13/08/2005 | 08:27
1
אכן כן.
13/08/2005 | 08:30
1
כמו שכתבתי בשירשור אחר: מדוע
13/08/2005 | 00:29
1
המהנדס הראשי של ר"י עוד לא התפטר????
ממעללי ההפרטה ברמלה
12/08/2005 | 08:26
64
2
נמצורף הלינק לכתבה מה"ארץ"
האוטובוסים ברמלה הופרטו והערבים הולכים ברגל
ראש העיר רמלה: "זה לא תפקיד של העירייה לדאוג לתחבורה. אין מה לעשות, אם קו לא רווחי סוגרים אותו"
מאת רותי סיני

אלפיים התושבים בשכונת גן חק"ל התרגלו לחיו ללא אוטובוסים. "תופסים טרמפים,...
המשך>>
נמצורף הלינק לכתבה מה"ארץ"
האוטובוסים ברמלה הופרטו והערבים הולכים ברגל
ראש העיר רמלה: "זה לא תפקיד של העירייה לדאוג לתחבורה. אין מה לעשות, אם קו לא רווחי סוגרים אותו"
מאת רותי סיני

אלפיים התושבים בשכונת גן חק"ל התרגלו לחיו ללא אוטובוסים. "תופסים טרמפים, מבקשים טובות מהמעטים שיש להם איזו מכונית ישנה, ואם אין ברירה נוסעים בספיישל, שיכול לעלות 40 שקל הלוך וחזור", אומר סלאח אבו-ריאש, תושב ופעיל בשכונה, הלומד משפטים. המצב בשכונה הערבית השנייה ברמלה, ג'ואריש, השוכנת בקצה הדרום-מערבי של העיר, אינו טוב יותר. כל מקומות העבודה, בית ספר התיכון ושירותים חיוניים אחרים נמצאים מחוץ לשכונה. תלמידי התיכון הולכים ברגל כמה קילומטרים לשכונת "קרית דן" ושם עולים על אוטובוס.

פעם הגיע לשכונה קו אוטובוס של אגד, אבל מאז שחברת "סופרבוס" זכתה במכרז של משרד התחבורה להפעיל את קווי האוטובוס בעיר, בשלוש השנים האחרונות, אין תחבורה ציבורית ל-3,000 תושבי ג'ואריש. התחנה הקרובה ביותר נמצאת במרחק שני קילומטרים, בשכונת "בנה ביתך". בגן חק"ל לא היתה אף פעם תחבורה ציבורית וגם כיום אין.

בתחילת אוגוסט פנתה "האגודה לזכויות האזרח" בעניין בעיית התחבורה בשכונות אלה לראש העיר, יואל לביא, ואל המפקחת על התעבורה במחוז תל אביב של משרד התחבורה. במכתב ציין עורך הדין, עאוני בנא, שהאחריות להסדרת תחבורה סדירה וזמינה בתחומי העיר מוטלת באופן משותף על שניהם. "זכויותיהם של תושבי רמלה הערבים לניידות ולנגישות לא צריכות להיפגע בשל מגוריהם בשכונות ערביות", כתב בנא. "השכונות הערביות ברמלה סובלות זה עשרות שנים מאפליה באספקת שירותים עירוניים וציבוריים... אין ספק כי העדר תחבורה ציבורית אל ומן השכונות מוסיף עוד נדבך חמור לניתוקן ולהזנחתן של השכונות הערביות".

בנא העלה טיעון נוסף במכתבו. "במציאות שבה תושבי העיר היהודים נהנים מתחבורה ציבורית והשירות נמנע מתושביה הערבים, עוברת העירייה על החוק בכך שהיא מפלה לרעה חלק מתושבי העיר באספקת שירותים", כתב.

באשר למפקח על התעבורה, לא רק שהוא מופקד על קיומה של תחבורה ציבורית נאותה ושוויונית, הוא רשאי להורות למפעיל התחבורה היכן להפעיל קווים, באיזו תדירות, היכן למקם תחנות ועוד, הוסיף בנא. אבל ראש העיר של רמלה, יואל לביא, אינו מסכים עם טענות האגודה. "זה לא תפקיד של העירייה לדאוג לתחבורה. אין מה לעשות. ככה זה כשמחליטים בממשלה על יזמות פרטית ושוק פרטי. אם קו לא רווחי - סוגרים אותו", הוא אומר.

אחד הכשלים בהפרטה

מתנגדי הפרטתם של שירותים ציבוריים סבורים שהמצב ברמלה הוא דוגמה טובה לאחד הכשלים הבולטים בהפרטת התחבורה הציבורית. הם מצביעים על האירוניה שנוצרה - הממשלה מעודדת הפרטה כדי ליצור תחרות ובכך לשפר את השירות לתושבים. אבל בכך שהיא מעניקה זכיון בכל עיר או בכל קבוצת ערים שכנות למפעיל פרטי אחד בלבד ויוצרת מונופול מקומי.

חברת "סופרבוס" דוחה את הטענה ש"אין עם מי לדבר" ואומרת שהיא דווקא קשובה לצרכי התושבים. בין הקווים שנכללו במכרז בו זכתה נכלל גם קו מספר 3 לשכונת ג'ואריש, אומר המנכ"ל, אלי בליליוס. אבל ריבוי של "חאפרים", המפעילים מכוניות טרנזיט בשכונה, הביא למיעוט נוסעים, להפסדים ולהפסקת הקו, באישור משרד התחבורה. עם זאת, החברה מוכנה לחדש את הקו לתקופת ניסיון, בתיאום עם ועד השכונה, כדי לעשות מאמץ לספק תחבורה ציבורית לתושבים. משרד התחבורה מגבה את עמדת "סופרבוס" לגבי הפסקת פעילות הקו. עם זאת, בעקבות רפורמה בענף מוניות השירות שהחלה באחרונה, מאפשר המשרד לתת שירות בשכונת ג'ואריש, באמצעות מוניות שירות שמחיריהן נמוכים ותחת פיקוח, אומרים במשרד.

כתובות אינטרנט מצורפות:
באחרונה נשמעו שיש גונבים מסילות
12/08/2005 | 07:26
6
4
רכבת
ויש גם תופעה  גנבי תחנות  אוטבוסים



נסרקה  מעיתון ידיעות אחרונות בעמוד ראשי
זו לא פעם ראשונה שגונבים תחנות
12/08/2005 | 14:31
1
כבר קראתי על גניבת מספר תחנות בתל אביב, בלילה אחד.
הייתה אז כוונה לצייד את התחנות במערכת איתור לוויינית.
אוייי..הערבים האלה זאת מכה!
12/08/2005 | 14:35
4
1
היום כולם גונבים ברזל,חול מה שבא
12/08/2005 | 14:37
1
בא.
גנבים=אנשים לא ישרים (לא רק ערבים)
12/08/2005 | 15:17
1
לא יפה, על הסטריאוטיפים.
אני ראיתי אוספי ברזל בפעולה
12/08/2005 | 15:22
1
2
רק שהם אספו גרוטאות צינורות וכו באיזור מחלף גנות ולא ראיתי בטנדר משהו אחר, כי אז הייתי מדווח, והם היו משכונת התקווה לפי הפרסומת על הטנדר.
היו גם גנבי מכסי ביוב
12/08/2005 | 18:19
1
בנתבי  איילון


להלן כתבה מלפני כשנה
באמת אין מה לעשות עם מכת המוניות?
11/08/2005 | 23:24
6
זוועה, סכנה, מטורף, עבריינים, חצופים, נהגים עולם שלישי, וזה רק חלק ממה שיש לי להגיד על נהגי המוניות. הסבלנות שלי אוזלת. הם עוצרים בכל מקום: על מעברי חצייה, בסיבובים, בתחנות אוטובוס, סמוך לגדר בטיחות, על דשאים וכיכרות... היכן לא? הם נוסעים בנתיב שמאלי, למרות שיודעים שכל מטר מעלים/מורידים נוסעים, ואז חותכים בלי חשבון... הם גונבים את הרמזור, גונבים פינות וסיבובים, גונבים מסלולים, נכנסים/יוצאים מהכביש לשוליים וחזרה - בלי להסמיק... אני מאיזור עכו קריות. כל מי שגר כאן באיזור מכיר את הזוועה הזו. ואין מושיע. אין דין ואין דיין. מדוע? מדוע הם חונים באין מפריע בטרמפיאדה של נהריה? זה כל כך מפריע ליציאת רכבים מהעיר. מדוע הם עוצרים באין מפריע, בכל מטר של כביש עכו-נהריה-קריות, גם אם זה ממש לא מפרץ חניה? מדוע הם עוצרים להעלות/להוריד נוסעים בצומת מוצרט, לכיוון דרום, שני מטר לפני מפרץ התחנה - ובכך חוסמים נתיב נסיעה וגורמים לפקקים? והיכן האכיפה?
נא להוריד עבריינים כרוניים מהכביש, במיוחד אם הם מתיימרים להיות נהגי תחבורה ציבורית.
האם פנית למשרד התחבורה ?
11/08/2005 | 23:38
1
טענותייך צודקות, והמפגעים הללו אינם מתרחשים אך ורק באזור נהריה עכו, כי אם בכל רחבי הארץ. אם יש לך מספרי מוניות את יכולה להתלונן אצל המפקח על התעבורה.
ואני חשבתי
11/08/2005 | 23:40
שאכיפה היא תפקיד המשטרה.
תתלונן לגורמים הבאים:
11/08/2005 | 23:41
2
עירייה
מקומון
ואולי שווה גם להגיש תלונה במשטרה..לא יודע..מה דעתכם?
חוץ מזה כמובן גם למשרד התחבורה
יצחקו עלי.. הרי כולם יודעים. בכניסה
11/08/2005 | 23:46
1
לנהריה הם עושים כזה בלאגן! זה מול תחנת המשטרה. וזה יום יום, שעה שעה, דקה דקה. אני מרגישה שאין למי לפנות.
תפנה..גם אם הם יודעים שווה לפנות!
11/08/2005 | 23:47
כי זה שאזרחים פונים ומראים לרשויות שאיכפת להם זה חשוב ויכול לעורר את האחראים לפעול
אני חוזר וטוען
12/08/2005 | 05:13
שנהגים "מקצועיים" משקפים את הרמה הכללית של כל הנהגים.
הרמה הכללית הממוצעת בארץ, מבחינת כיבוד החוק והתחשבות בזולת, היא תהומית, כתוצאה ישירה של "אכיפה" דלה, חלשה, בלתי-רצינית, ובלתי-עקבית.
"לא העכבר אשם - החור אשם!"
מצעצועי הילדים שלי
11/08/2005 | 22:32
16
3
מישהו מכיר או יודע מהיכן?
מקדימה...
11/08/2005 | 22:33
2
מאחור ומצד שמאל...
11/08/2005 | 22:36
1
WOW איזה יופי, ממש מדהים
11/08/2005 | 22:37
12
איפה משיגים כזה?
11/08/2005 | 22:46
9
את יודעת איפה נסעו פעם אוטובוסים כאלו?
לא, איפה?
11/08/2005 | 22:52
8
נו,באמת!
11/08/2005 | 23:10
7
2
כלים כאלו מדגם שנקרא SAVIEM נסעו ברחובות פאריס.את דגם זה עוד ראיתי
בבקורי הראשונים שם בשנים 1981 ו-1983.כשבקרתי שוב לאחרונה ב-2001 וב-
2004 כבר היו דגמים אחרים וחדישים לגמרי.הבעיה שאז עוד לא ידעתי על קיום פורום זה,ויותר מזה,לא היהי לי עדיין אינטרנט,לכן לא כל-כך יחסתי
חשיבות לצלומים כאלה.היום אני מסתכל על זה אחרת.
והנה לכם עוד דגמי תח"ץ שאני בטוח שכולם יודעים מהיכן נלקחו,בזה אין
ספק.
המשך יבוא!
ה-Saviem הללו עוד נוסעים ברומניה
12/08/2005 | 00:47
2
נקנו יד שניה מפריס.
12/08/2005 | 04:34
האם הם משמשים לתחבורה העירונית של בוקרסט?או אולי גם ערים נוספות?
הרומנים לא קונים הם גונבים
12/08/2005 | 05:50
אוטובוסים מסוג SAVIEM כבר לא נוסעים
12/08/2005 | 10:09
3
בקווים סדירים בפריס אבל את האוטובוסים הללו אפשר עדיין לראות בפריס בתור ניידות להשכרת אופניים (של ה RATP!) וניידות לאספקת מזון/הסעת חסרי בית עבור אנשים חסרי בית הנמצאים ברחבי העיר.
אני סבור שאוטובוסים מסוג זה נסעו בערים נוספות מלבד פריס.
גם לי אמר להיות אחד כזה
12/08/2005 | 10:12
2
בבית,תודה על התמונות ועל המידע.
מה??
12/08/2005 | 10:18
1
אהה
12/08/2005 | 10:19


















אם רוצים להשיג כזה...
12/08/2005 | 05:40
רצוי להזדמן לפאריס,ולהכנס לכל חנות צעצועים שרואים ברחוב ולנסות
להתעניין,או לבקש ממכרים שנמצאים שם.
מי שבכל זאת מזדמן לשם,מומלץ להגיע לחנות הכלבו שבתחתית מגדל מונפרנאס
(Montparnasse),יש שם אגף שלם של צעצועים,כולל דגמים מדויקים של רכבים
מכל הסוגים(אוטובוסים,משאיות,מכוניות,כלי-צמ"כ וכו').פעם אחרונה עשיתי
שם קניה ביוני 2001,לצערי לא היה לי מספיק זמן חפשי לעשות זאת שוב
בבקורי האחרון שם ביולי 2004.
ללייינד .הצעה בשבילך
12/08/2005 | 10:23
אם תרצי לקנות פרטים של אטובוסים ללינד תוכלי לגשת לאתר איי ביי ותתעניי ותקני מה שבא לך אני לא אקח אחריות מה שתקני
כתובות אינטרנט מצורפות:
13/08/2005 | 23:11
ערב טוב וסופשבוע נעים לכולם!
11/08/2005 | 19:57
18
6
השתחררתי היום אחה"צ ממילואים,וצריכים ממחר לחזור לשיגרה,ולצמ"כ.
יחד עם זאת יש קצת ספורים ותמונות,גם אם לא תמיד יש קשר ביניהם,פרט לכך
שהם בסדר כרונולוגי של ארועים ומצבים,כפי שקלטה מצלמתי,מאתמול להיום:
אתמול יצאתי ב-07:00 מהבית לחזור ליחידה,עוד לפני הנסיעה מערד,קלטתי
מונית-שרות שמנסה כנראה "לשאוב" נוסעים מול תחנת אגד.לא ידוע אם לבאר-שבע,אבל יתכן שהם מנסים לתפוס נוסעים לים-המלח,עקב תדירות נמוכה כיום של
אוטובוסי אגד מערד לשם.
ומשהו בהמשך...
11/08/2005 | 20:03
1
7
ב-07:20 יצאתי מערד עם קו 388 לבאר-שבע,כדי להגיע לרכבת שיוצאת לתל-אביב
ב-08:44,ובתחנת באר-שבע מרכז עמדה הרכבת ברציף 2,וראיתי שרציף 1 חסום
לצורך עבודת שפוץ כלשהי.
היום לפנות-ערב...
11/08/2005 | 21:08
4
נ.ב.: כשהגעתי לתחנת באר-שבע מרכז,הרכבת "פרקה" אותנו ברציף 1,ואז ראיתי
     שפתחו את הכניסה לרציף,וחסמו את מעקף העץ (כי באותו הזמן ברציף 2
     חנתה דו-קומתית שעמדה לצאת לעכו).
ועוד משם...
11/08/2005 | 20:06
5
כשנכנסתי לרציף 2,ראיתי שבעצם רציף 1 לא נסגר,רק בנו אליו גשר-עץ כמעקף.
עוד חידוש מרענן...
11/08/2005 | 20:16
5
בדרכי היום הביתה לאחר השחרור,עליתי בגלילות על קו 601,שהביאני סמוך
לתחנת תל-אביב מרכז.שם המתנתי לרכבת של 15:08 לבאר-שבע.בתחנה עצמה ראיתי
שהניחו כבר מסילות ברציפים 5 ו-6.
מבט לרציפים החדשים צפונה
11/08/2005 | 20:19
3
וגם זה...
11/08/2005 | 20:21
1
3
לא סתם מנוף, אלא "המנוף"!
12/08/2005 | 09:39
1
ומהרכבת ראיתי...
11/08/2005 | 20:31
1
4
סוללת-חצץ מקבילה למסילה,בתואי של כביש 6,האם זה סימן לכוונה כלשהי
להכפיל את המסילה לבאר-שבע?
מאוד סביר להניח שכן.
11/08/2005 | 20:34
1
צמ"כ עובד על כביש 6,ההמשך דרומה!
11/08/2005 | 20:33
3
וגם אלה דרומה יותר...
11/08/2005 | 20:35
2
ולסיום סיומת מבאר-שבע...
11/08/2005 | 20:41
6
5
במעבר מתחנת באר-שבע מרכז לכיוון תחנת אגד,אוטובוס מטרודן רוצה לקחת
סבוב ימינה אל מסוף התח"צ,ונעצר,שתי מוניות מפריעות לו משני הצדדים,והוא
לא בטוח אם יפגע בהן או לא.הנהג ירד,אמר משהו לנהג המונית שבאחורי
האוטובוס,זה החל לזוז,ומיד אח"כ הותר הפלונטר(בלאגאן של יום חמישי).
עבור התמונות
11/08/2005 | 20:46
5
1
רק שתהנו
11/08/2005 | 21:22
4
1
נזכרתי בקוריוז שקורה מידי פעם,וקרה גם היום ברכבת:כשמתקרבים לתחנת
באר-שבע צפון,מכריז המבקר שהיורדים בתחנה זו,יוצאים באמצעות כרטיסי-הנסיעה,זו סתם בדיחה טובה,או שהוא לא מהאזור.תחנה זו אמורה להתבטל,לא
ישקיעו בה באוטומציה.מעט מערבה משם,נמצאת בשלבי בניה מתקדמים תחנת הצפון
החדשה,ושם בודאי יכניסו את כל ה"שכלולים" שנהוגים בתחנות הרכבת בישראל.
זה לא בידיוק לא נכון...
11/08/2005 | 21:34
3
2
אומנם אין שם מכשירי מעבר של כרטיסים (כמדומני), אבל יש שם אדם שבודק אם כרטיסי הרכבת נכונים או לא..

בכל מקרה. תודה על התמונות!
זה רק ½ דיוק
11/08/2005 | 21:46
2
1
בודקת כרטיסים נמצאת שם,אבל בכל המקרים בהם ירדתי מרכבת שם,מעולם לא
בדקו שם ביציאה.הבקורת הידנית הזו קיימת רק כלפי העולים לרכבת(מחתימים
תאריך ושעה).היציאה מתחנה זו היא חפשית לגמרי.
אוקי. תודה על המידע!
11/08/2005 | 21:47
1
1
Welcome as always
11/08/2005 | 21:59
2
חזרנו לפנות בוקר מבודפשט
11/08/2005 | 19:48
79
2

אז צילמתי כל מה שזז על גלגלים ונראה כמו חשמלית או אוטובוס.

אז הנה ברצף התמונות שנוגעות ישירות לתחבורה.

חוצמיזה יש עוד כ 1200 תמונות שצילמתי, אבל זה סתם תמונות נוף.

3 הראשונות הן בהמראה מנתב"ג

להנאתכן/ם!
המשך>>

אז צילמתי כל מה שזז על גלגלים ונראה כמו חשמלית או אוטובוס.

אז הנה ברצף התמונות שנוגעות ישירות לתחבורה.

חוצמיזה יש עוד כ 1200 תמונות שצילמתי, אבל זה סתם תמונות נוף.

3 הראשונות הן בהמראה מנתב"ג

להנאתכן/ם!
קדשחוגג שנתיים ימים היום
11/08/2005 | 19:39
26
4
שתגדל לאהוב רכבות ואוטובוסים ומטוסים
שתמיד תהיה ילד טוב כמו שאתה
אוהבים  אותך כולנו.
,אני חושב שהוא מתינוק
11/08/2005 | 19:41
1
המצולם ביותר .
ויש תינוק שהוא פוטנציאלי
11/08/2005 | 20:09
להיות המצולם ביותר. על אחת כמה וכמה בגלל אביו, שהוא אחד המשתתפים המצולמים ביותר בפורום.

ושוב, לשקד
11/08/2005 | 19:43
אושר ובריאות טובה!
רק בריאות - הכי חשוב!
11/08/2005 | 19:43
1
לילדון
11/08/2005 | 20:54
מזל טוב לחבר הפורום הכי צעיר!
11/08/2005 | 20:51
2
מזל טוב
מזל טוב לנהג הלארק הצעיר
11/08/2005 | 21:20
כבר לא..
13/08/2005 | 23:14
יש את הבן של ניר נמני.
11/08/2005 | 21:16
למתוק הזה
11/08/2005 | 21:52
11/08/2005 | 22:06
שתרוו הרבה נחת,שיהיו עמו רק בריאות ואושר.
וידוי: קודם-כל: מזל טוב לחבר שקדון
11/08/2005 | 22:30
3
1
לילד הכי חמוד בפורום הזה, לילד שבמוקדם או במאוחר.....יעבור לרמות-אשכול בירושלים כי............

מברוק ילד ! עד 240 !
מזל טוב לשקדון המתוק עד 120
11/08/2005 | 22:41
2
א. מזל טוב לילדון החמודון
12/08/2005 | 07:02
1
ב. האם הגברת שלך מצפה לחסידה עם המכסה של הסיר? האם הבנתי נכון?
לא שידוע לי.
12/08/2005 | 08:22
לחמוד!
11/08/2005 | 22:57
שיזכה ל A1 לפני הבר מצווה
11/08/2005 | 23:22
שיהיה במזל טוב!
11/08/2005 | 23:52






























































12/08/2005 | 00:13
1
והרבה בריאוש ואושר
12/08/2005 | 00:21
12/08/2005 | 03:30
לכול המברכים וניפגש רק
12/08/2005 | 05:55
1
2
בשמחות
לכם בשמו של שקד
מזל טוב .ואני רואה שיש לו עוגת רכבת
12/08/2005 | 07:19
12/08/2005 | 07:16
מזל טוב מקרב ,
12/08/2005 | 09:34
1
מזל טוב מאיתי וממני.
12/08/2005 | 10:11
תמונות מנתניה ושל קו 43
11/08/2005 | 19:42
47
7
המשך>>
חם בפורומים של תפוז
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
מחסני ממונעים
מחסני ממונעים וקארטינג
אופני שחף
אופני שחף
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ