לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

חידת מקום
22/02/2016 | 02:03
41
468
איפה זה?
המשך>>
איפה זה?
כרטיס יומי זה עד חצות או עד תום קווי הלילה?
22/02/2016 | 00:03
5
241
תראו משהו מוזר.
ב18-02 קניתי חופשי יומי.
ב1 בלילה עליתי על קו של אגד - עבר ללא תלשום
קצת אחכ עליתי על קו של קווים (599) - חויבתי 5.90
הנהג אמר שבלילה זה נחשב כיום חדש ולכן זה לא כלול בכרטיס יומי
 
בכרטיס היומי (שבמקרה נקנה בקווים מצויין במפורש, "תקף עד תום קווי הלילה")
אז באגד זה תקף ובקווים זה לא תקף? תקלה או מדיניות?
צו הפיקוח קובע שהכרטיס תקף עד 4:30 למחרת הקניה
22/02/2016 | 07:42
145
כלומר לא היו אמורים לחייב אותך
תקף עד 4:30 בבוקר. זה תקלה במכשיר של קווים
22/02/2016 | 09:28
129
קרה לי יותר מפעם אחת ב"קווים" דווקא בשעות היום, שלא זיהו חופשי יומי.
שלח להם בפקס את החקבלות שהעלית לפה ותקבל בדואר רשום זיכוי של 5 ש"ח
נצל''ש - יש נהגים שעוברים באדום ויש נהגים שעוצרים בירוק
22/02/2016 | 17:09
2
122
נהג אחד כזה חוויתי היום אחה''צ בקו 55 של קווים.
הנהג הגיע לצומת יהודה הלוי-לוי אשכול בקרית אונו (לכיוון תל אביב) ובאופן הססני נסע לאט לפני הרמזור, כאילו לא יודע אם לבלום או לעבור ולבסוף עצר לפני קו העצירה.
כאשר האוטובוס עומד על מקומו הפניתי את מבטי דרך החלון הימני וראיתי שהרמזור מהבהב ירוק ומיד מתחלף לצהוב.
כלומר לנהג היה עדיין ירוק כאשר היה ב-0 קמ''ש.
כבר שמעתי על נהגים שנוסעים לאט בכוונה כדי לקבל איזה בונוס על מכירת כרטיסים לכל האנשים שבגלל האיטיות שלהם מצטברים בתחנות הקו. אבל הפעם זה היה חריג ביותר, כי לרוע מזלו של הנהג גם מערכת הכריזה לא עבדה ובמקום להציג את התחנה על הצג היה כתוב "קו 55 לכיוון תל אביב-מסוף רידינג שעת יציאה 14:00".
בשעה 14:32 האוטובוס היה עדיין בקרית אונו ברמזור של יהודה הלוי-לוי אשכול.
אפשר לנחש באיזה מהירות האוטובוס הזה נסע.
כמובן שמאחוריו ברמזור כבר עמד עוד אחד, וכעבור שתי דקות הצטרף עוד אחד מאחורי העוד אחד הראשון.
ככה לא מעודדים תחבורה ציבורית. צריך לנקוט יד קשה נגד נהגים כאלה שמבזבזים את הזמן לנוסעים שאחר כך עוד צריכים לתפוס קווי המשך בתל אביב תוך 90 דקות.
אתה בטוח שלא מדובר בנהג חדש עם מינימום ביטחון עצמי
22/02/2016 | 23:10
1
75
ומקסימום זהירות (בטח אחרי שבוע שעבר)?
 
לי קרה פעם שהרמזור התחלף מירוק לצהוב, הנהג החל לבלום ואבל משום מה הוא החליט שהוא כן עובר וזה היה כבר עמוק בתוך האדום.
 
יש נהגים כאלה, שאתה פשוט רואה שמחכים שהרמזור יתחלף
22/02/2016 | 23:16
82
כאילו מבחינתם ה 2 דקות האלה באדום זה כמו הפסקה.
 
היום נסעתי עם אחד כזה בקו 54, שבהמשך לדיון אתמול, זה נהג שתמיד כשאני עולה איתו אני יודעש הנסיעה תיקח רבע שעה במקום 8 דקות.
אבל הוא נהג מאוד נחמד, למרות הדקות האבודות הללו, אני אוהב לנסוע איתו. 
‫ שרשור מודיעין והכוונה 22/02
( לעמוד שלי בתפוז )
21/02/2016 | 23:59
6
7
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
מירושלים אל רחוב רחוב משה לוי 11 (בניין UMI) בראשון לציון?
22/02/2016 | 16:30
3
מירושלים לאריאל (היכל התרבות)
23/02/2016 | 20:25
4
46
שלום לחברי הפורום,
 
אני צריך להגיע מירושלים להיכל התרבות באריאל בשעה 3 אחה"צ, (ולחזור לירושלים לאחר מספר שעות).
 
ככל שאני מצאתי (ואולי אני טועה), הקו שנראה לי מתאים במשך הנסיעה ובמסלול הוא קו 290 של אפיקים, אולם הבעיה היא שהשעות הרשומות ליציאת הקו בירושלים אינן מתאימות לי (שלושה אוטובוסים בלבד מירושלים, בשעה 7:15, 19:15 ו- 20:15 בלבד). אני לא רוצה לנסוע בקוי 462/463/464.
 
אני שוקל נסיעה דרך תל-אביב ארלוזרוב (וכנראה גם חזרה באותו המסלול). האם קוי 286 ו-288 מתאימים? כמובן אני מעריך כל עצה שלכם.
 
תודה על הכוונתכם,
יבגני
 
קו 947 עד צומת ירקון ומשם קווים 86/286/288/289 עד ליעד
23/02/2016 | 21:37
1
16
תודה
23/02/2016 | 21:46
3
לידע כללי ואולי עבור החזרה, 464 הוא קו מהיר בניגוד ל462/463
23/02/2016 | 22:22
1
49
שנכנסים ליישובים בדרך. אלא אם כן המניעה שלך מהנסיעה היא עקב תוואי הנסיעה.
 
כמו כן, בין ירושלים לאריאל פועל גם 251 של אפיקים (לא בשעה שאתה צריך), אולי יתאים לך בנסיעת החזור שלו מאריאל לירושלים (יוצא ב17:00), שים לב שהוא מגיע לפסגת זאב ואח"כ ממשיך למעלה אדומים.
תודה
23/02/2016 | 22:39
1
תחבורה ציבורית לשעבר : 86-521-01 ;
21/02/2016 | 16:13
4
278
נצפה בשבוע שעבר ברמת-אביב,מי יודע מה הסטטוס שלו כיום?
של אגד לשעבר, שייך לחברת הפירסום כנען
21/02/2016 | 16:25
3
148
ניתן להשכירו לקידום מכירות או כמשרד נייד וכד'
מה הסטטוס שלו כיום?
21/02/2016 | 16:38
2
129
הרי ברשיון הרכב זה לא אוטובוס,האם זה סוג של רכב משא סגור,או שיש לו סטטוס אחר? מה יכול להיות רשום ברשיון של רכב כזה שעבר הסבה מאוטובוס ציבורי?
 
 
לא יודע, אם אני אראה אותו במוסך של אגד אני אבדוק את הרשיון
23/02/2016 | 06:50
1
15
+!!!
24/02/2016 | 15:48
3
רכבת ישראל: תחנת זכרון יעקב לא לפני 2020
21/02/2016 | 14:13
1
304
האם יבטלו את המסילה ואת התחנה בבינימינה?
21/02/2016 | 16:40
227
מקווה שהתוכניות האמיתיות הן להשאיר את שתי המסילות הקיימות בבינימינה ורק את שתי המסילות החדשות עבור הרכבות הישירות יעבירו בצמוד לכביש 4.
לצערי אי אפשר לפתח כאן ציפיות מעבר לתחנת חנה וסע מחוץ לבנימינה והפיכת המסילה הקיימת לפארק מסילה!
קווי אגד בצפון השומרון (26, 27) עוברים לאפיקים ב-26.2
21/02/2016 | 09:54
48
340
המשך>>
‫ שרשור מודיעין והכוונה 21/02
( לעמוד שלי בתפוז )
21/02/2016 | 00:35
13
30
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
שתי שאלות
21/02/2016 | 02:20
2
49
הבנתי שיש חופשי יומי בירושלים, האמנם?
 
אפשר להטעין חופשי יומי ברב-קו אנונימי?
 
תודה לכם
כן וכן
21/02/2016 | 07:18
1
11
תודה רבה.
21/02/2016 | 10:16
4
איך מגיעים מקמפוס ברושים רחוב ג'ורג' וייז להרב כהנמן
21/02/2016 | 08:31
3
36
בבני ברק, פינת הרב זוננפלד? אפשרי עם הליכה, העיקר שיהיה מהיר.
באזור השעה 12:00
21/02/2016 | 08:32
2
10
יש 45 מהשער הראשי של האוניברסיטה לכהנמן
21/02/2016 | 09:26
1
34
התחנה נמצאת על איינשטיין לכיוון מערב מול המעונות.
מהיר זה לא (דרך גבעתיים ורמת גן) אבל קו אחד עד למקום.
אם חשוב משהו מהיר אז עדיף 49 מחיים לבנון לכיוון צפון בכניסה למכללה להנדסה, עד צומת גהה (נוסע דרך כביש 5), משם אפשר תחנה אחת בכל קו כמעט שעובר בתחנה של גהה לכיוון דרום (68/69/70/164/244/264) יורדים ונכנסים לבני ברק דרך המעבר להולכי רגל.
סבבה, 49 זה מה שחיפשתי. תודה.
21/02/2016 | 09:36
8
היי(:
21/02/2016 | 16:10
5
38
הדרך הכי נוחה להגיע מרחובות ליס פלאנט בראשלצ? :)
ובנוסף
21/02/2016 | 16:13
27
לחזור משם ב11 בלילה (אולי יש קווים שכבר מפסיקים בשעה הזאת)
מרחוב הרצל ברחובות יש קווים של מטרופולין לתחנה מרכזית בראשון
21/02/2016 | 19:33
1
27
(התחנה החדשה) - 367/371.
משם יש קו 6 של אגד ליס פלנט.
 
הקווים מפסיקים לפני 11 בלילה.
 
פרטים כאן: www.bus.gov.il
למה? יש אופצייה הרבה יותר טובה.
22/02/2016 | 00:01
9
הכי נוח והכי מהיר יהיה עם 164/201 אגד לרכבת הראשונים ומשם 80
22/02/2016 | 00:10
1
27
של אגד ישיר ליס פלאנט (נסיעה של שתי תחנות בלבד!). מרכבת הראשונים אפשר להמשיך גם עם 151 של קווים אם מדובר בשעות המאוחרות יותר, הוא לא מהיר כמו 80 אבל דיי מהיר בהתחשב בכך שברוב התחנות שהוא עובר בדרך לא יהיו נוסעים שיעלו עליו או ירדו ממנו. שימי לב שהתחנות שלהם ברכבת הראשונים שונות.
 
אפשר גם לקחת את כל אחד מהקווים מרחובות לתחנה שאחרי רכבת הראשונים כמו 274/301 אגד ו313/330 של אפיקים ועוד כמה נספחים ואז לחזור ברגל לרכבת הראשונים, זה מרחק הליכה של 3-4 דקות.
 
בחזור 151 האחרון יוצא ב23:30 מחוף הים בראשון, תוך כ5-7 דקות הוא מגיע ליס פלאנט ואת יורדת ממנו גם ברכבת הראשונים. שם עד אחרי חצות יש לך עוד את 164/201 לרחובות.
תודה רבה רבה
22/02/2016 | 00:14
5
למה Moovit לא חוזים נכונה משך נסיעה באוטובוס?
20/02/2016 | 11:35
55
479
שלום,
 
לפני מספר ימים הייתי צריך לעשות מסלול שלא עשיתי מעולם (רעננה->ת"א בקו 641 או 921)
 
אני בדרך כלל עושה חלק מועט יותר מהמסלול (פ"ת-> רעננה בקו 641 או 921)
 
Moovit אמר שהמסלול יקח 60 דקות.
 
מאחר...
המשך>>
שלום,
 
לפני מספר ימים הייתי צריך לעשות מסלול שלא עשיתי מעולם (רעננה->ת"א בקו 641 או 921)
 
אני בדרך כלל עושה חלק מועט יותר מהמסלול (פ"ת-> רעננה בקו 641 או 921)
 
Moovit אמר שהמסלול יקח 60 דקות.
 
מאחר שלא בטחתי בו - לקחתי את זמני הנסיעה בפועל במסלול הקבוע שלי (אני רושם), חישבתי ממוצע שלהם, ואז לקחתי את זמן הנסיעה המוערך (ע"י Moovit), במסלול הקבוע שלי.
 
רציתי לראות מה הפער בין השניים - הנסיעה לוקחת 145% מהדקות ש-Moovit אומר שהיא תיקח.
 
אחר כך - חישבתי 145% מ-60 דקות וקיבלתי 87 דקות.
 
כלומר - לפי החישוב שלי הנסיעה במסלול החדש תיקח 87 דקות, לפי Moovit היא תיקח 60 דקות.
 
כמה זמן אתם חושבים שאותה נסיעה ארכה בפועל?
 
85 דקות.
 
איך זה ייתכן שאני בתור אדם פרטי, יכול לחשב משך נסיעה מדויק יותר, מאשר Moovit?!?
 
זו דוגמה, אבל באופן כללי - משכי הנסיעה של Moovit הם תמיד הערכות חוסר. למה?!
מה המשמעות של הדבר הבא?
19/02/2016 | 23:14
2
367
"תחילת נסיעה באיזור.." תעריף מצטבר.."
 
האם זה מכיוון שקניתי כרטיס יומי לאיזור 1 (ת"א) והוספתי כסף כדי לנסוע לאיזור 2?
אם מישהו בכל זאת יודע להסביר ולפרט יותר, אני אשמח :)
התחלת את הנסיעה באזור שבו תקף קוד 42, החלטת משום מה לקנות
20/02/2016 | 00:10
1
156
חופשי יומי בקוד 141 שתקף רק באזור 1 בטבעת 1 בגוש דן (שבו תקף קוד 42) ובאותו זמן (כאשר כבר ידעת שתסע לאזור 1 בטבעת 2 (אזור 21)) בחרת להוסיף תשלום מערך צבור עבור חלק הנסיעה באזור זה, שבו תקף קוד 43.
 
זה מה שהכרטיס הימני מספר: הכרטיס הוא לקוד 43 כאשר תחילת הנסיעה באיזור 42 (הכוונה לאיזור שבו תקף קוד 42),
הכוונה בתעריף מצטבר 43 היא שהתשלום מבוצע רק על קוד 43, כלומר התשלום על חלק הנסיעה בקוד 42 מתבצע אחרת (במקרה זה באמצעות החופשי יומי).
תודה על ההסבר המפורט
21/02/2016 | 12:52
14
דן בדרום הוכיחו סופית שהם חברה פח חסרת אחריות
19/02/2016 | 19:02
41
503
מאז שנכנסו לפעול הקווים מגיעים באיחור נוראי, לאחר האיחור מגיעים אוטובוסים מפוצצים שלא עוצרים ואי אפשר להתקשר להתלונן
וואי אני מזה שמח שנהור לא פועלים באזור שלי כי עם שירות כמו שלהם הייתי מתרחק מלהשתמש בתחבורה ציבורית
זה פשוט ביזיון של חברה! לדעתי אגד תעבורה היו טובים יותר
המשך>>
מאז שנכנסו לפעול הקווים מגיעים באיחור נוראי, לאחר האיחור מגיעים אוטובוסים מפוצצים שלא עוצרים ואי אפשר להתקשר להתלונן
וואי אני מזה שמח שנהור לא פועלים באזור שלי כי עם שירות כמו שלהם הייתי מתרחק מלהשתמש בתחבורה ציבורית
זה פשוט ביזיון של חברה! לדעתי אגד תעבורה היו טובים יותר
https://www.facebook.com/ynetnews/photos/a.2894573...
נורת אזהרה או הפחדה מיותרת?
19/02/2016 | 12:28
43
733
http://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4765466,00.html

וזה מבלי קשר לכך שלדעתי תכנית הרכבת הקלה גרועה למדי, הן מבחינת הקונספט, הן מבחינת מסלולי הקווים, והן מבחינת תחנות
המשך>>
http://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4765466,0...

וזה מבלי קשר לכך שלדעתי תכנית הרכבת הקלה גרועה למדי, הן מבחינת הקונספט, הן מבחינת מסלולי הקווים, והן מבחינת תחנות
שרשור מודיעין והכוונה 20/02-19/02
( לעמוד שלי בתפוז )
18/02/2016 | 23:34
8
16
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
איך מגיעים בצורה סבירה מהטכניון לבת גלים?
19/02/2016 | 09:56
1
20
אין דרך סבירה יותר מקו 17
19/02/2016 | 11:11
20
שאלה
20/02/2016 | 09:12
2
31
האם יש קו ישיר מתל אביב רחוב אחד העם להרצליה , במידה ולא איך ניתן להגיע?
האם מהרצליה יש קו ישיר לבאר שבע? איזה קו? תדירות? זמן הנסיעה?
תודה ושבת שלום
מאחד העם (אזור מגדל שלום) יש לך את קווים 47/48/247 להרצליה
20/02/2016 | 20:24
21
בהנחה שאתה מכוון למרכז העיר ולא להרצליה פיתוח.
 
אין קווים ישירים מהרצליה לבאר שבע. כדי להגיע לשם מהרצליה, אתה לוקח 501/502 לרכבת מרכז, ומשם קו 380 או רכבת (מה שאתה מעדיף)
בהמשך למה שנכתב ובעיקר כי 47/48/247 לא ישירים מבחינת המסלול
21/02/2016 | 01:18
13
שלהם. הם אומנם מקשרים בין הנקודה ממנה את יוצאת בת"א להרצליה אבל בדרך איטית למדיי... עדיף לנסוע מאותו המקום עם 149 המהיר (מבצע איסוף בלבד בת"א עד תחנת נמיר פינת יהודה המכבי). ממליץ לרדת ממנו בתחנת מכללת לוינסקי ומאותה התחנה להחליף ל501/502 למרכז הרצליה (להרצליה פיתוח ולמחלף הסירה יש קווים נוספים).
 
לגיב הגעה לב"ש, כאן אם משלבים רכבת ניתן לנסוע גם עם 47/48/247 לתחנת הרכבת ת"א האוניברסיטה במקום לנסוע לרכבת מרכז. בשעות מסויימות זה יהיה מהיר משמעותית מנסיעה לרכבת מרכז.
 
כמו כן, אם כבר רכבת, אפשר כמובן לעלות עליה בתחנת הרצליה.
 
אופציה נוספת היא לעלות על 669 ממסוף צומת רעננה מרכז, אבל זה יהיה רלוונטי רק אם את נמצאת בחלק של הגבול בין הרצליה לרעננה וגם זה לא בטוח שיהיה מהיר יותר ממעבר דרך ת"א.
שאלה חצי קשורה - עד מתי הנתיב באיילון דרום הוא לתח"צ בלבד
20/02/2016 | 23:24
2
18
בבקרים? (הנתיב השמאלי ממבוא אייילון עד צומת חולון).
 
התשובה תסייע לי להחליט אם לקחת ב 9:20 מחר אוטובוס, או להמתין לרכבת.
 
תודה
עד 9:30
21/02/2016 | 01:09
1
6
תודה
21/02/2016 | 08:15
3
הארכת קו הרק"ל לנווה יעקב - תמונות מצב.
18/02/2016 | 20:08
23
553
הכותרת שלי לשלב זה של העבודות: אופטימיות זהירה. בשכונת נווה יעקב הונחו כל התשתיות הנדרשות במדרכות, בוצעו החציות, וכעת נותר לי לברר האם קיים סיכוי שהעבודות על רצועת הרכבת תחלנה לפני סיומן של העבודות בפסגת זאב. בפסגה, אגב, הסתיימה העבודה על הצד המזרחי של שד' משה דיין "ובקרוב" אמורים לעבור לעבוד על הצד המערבי של הרחוב. מסיבה שלא לגמרי ברורה לי, הוחלט שטכנולוגיית העל החדישה של הנחת החשמול   תוצא שוב למכרז בינ"ל.
צומת הרחובות נווה יעקב - משה דיין.
18/02/2016 | 20:17
348
קצת קשה להאמין, אבל סוף-סוף האספלט מגיע גם לכאן. לאחר שבמשך שנים של עבודות התגלו בצומת זה "כל מיני" תשתיות אבודות שאיש לא ידע על קיומן. את פרק התשתיות בקטע זה חותמת חברת החשמל. ואפרופו חשמל, סמוך למעגל התנועה שיהפוך לצומת, צפוי להיבנות מבנה זרם ישר של הרכבת.  
מה צפוי בהמשך הפרויקט + ענייני לו"ז.
18/02/2016 | 20:52
346
עד סוף השנה אמורות להסתיים העבודות על צדו המערבי של רחוב משה דיין, תוך תקווה שסמוך למועד זה תחלנה העבודות על רצועת הרכבת - בטונים, עמודים ומערכות. כרגע מתבצעות עבודות ביסוס של העמודים שמחוץ לרצועת הרכבת. הערכת אנשי המקצוע ביחס להארכה זו - רכבת נוסעת תוך שלוש שנים. 
הארכה של ההארכה.
18/02/2016 | 21:11
5
416
מבנה זרם ישר נוסף יוקם סמוך לקצה הקו בצומת נווה יעקב - לאה גולדברג. ואם כבר מזכירים את הקצה, הנה מידע שלמיטב ידיעתי טרם פורסם בפורום. על שולחנות התכנון נמצא בימים אלה המשכו של קו הרק"ל אל מיני דפו חדש שיוקם כארבע מאות מטרים צפונה לנקודת הקצה הנוכחית והמתוכננת של הקו. מדובר למעשה באזור שישמש לדיור בלבד של רכבות סמוך לעיקול הרחוב ולמסופונצ'יק התחבורה שנמצא בקרבת המקום. ע"פ מידע ראשוני, המיני דפו יהיה "קבור" בתוך חפירה עמוקה שתתבצע באתר. מידע נוסף ומעניין מגיע גם מההארכה הדרומית להדסה, שבה מתכננים "לגלח" את קו הרכס, אבל על כך בפעם אחרת ולאחר סיור שיתקיים באזור.  
זה בהחלט סקופ ראוי לשמו!
19/02/2016 | 12:28
77
תודה ושאלה לבועז האם זה אומר שהם יקנו אותם מערכים של קרונות
19/02/2016 | 16:19
3
137
הרי אם הקו מתארך לשני הכיוונים צריכים עוד מערכים לעמוד בתדירות
 
האם זה אומר שאותם קרונות אלסטום ירכשו או שיש מרכז חדש ?.
זאת שאלה טובה לפיינשטיין. ציוד נייד זה ממש לא התחום שלי.
19/02/2016 | 23:07
107
מצטער.
אני די בטוח שיצא מכרז חדש לנייד
21/02/2016 | 00:39
1
78
ואני גם די בטוח שאלסטום תזכה בו בדיוק מהסיבה הזו.
OK סרטון שלג של הרכבת
21/02/2016 | 02:38
108
לסיום - הפרדה מפלסית 132 ברמלה.
18/02/2016 | 21:23
377
כמעט שנה חלפה מאז פרסום המכרז על ביצועה של הפרדה מפלסית 132 (כביש 44, מסילת לוד-רחובות). ע"פ פרסומי עיריית רמלה (ואי פרסומי "נתיבי אילון" ), נערכו בקרבת המפגש עבודות להעתקת תשתיות "מקורות". בשטח לא מצאתי שום רמז לעבודות, פרט לגידור של השטח. בהנחה שמדובר בעבודות שאכן התבצעו, מדובר כמובן בעבודות שמומנו ע"י "נתיבי אילון" ואינן חלק מעבודותיו של הקבלן הזוכה, שגם את זהותו נאלצתי לגלות בדרך לא-דרך (שוב תודה ל"נתיבי אילון" שאינה טורחת לעדכן את הציבור על הנעשה בכספו). ובכן: הקבלן הזוכה הנו "טר ארמה", משך הביצוע של ההפרדה עומד על 28 חודשים מיום מסירת צ.ה.ע (צו התחלת עבודה) לקבלן, שנמסר ב-15.2.16.  
אה-כן. אוכלס מגדל הפיקוח החדש בנתב"ג.
18/02/2016 | 21:29
6
288
  הנהלת הרש"ת הבטיחה סיור מצומצם וסחבקכם כבר חושב על הדרך מעלה לסוכה. יאללה ביי.
תודה, בעז
18/02/2016 | 23:14
33
על העדכונים
19/02/2016 | 13:59
4
83
תודה רבה.
מתי בדיוק אוכלס המגדל אם אתה יודע?
מצפה לתמונות מהסיור המיועד!
המגדל אוכלס לפני כשבוע.
19/02/2016 | 23:06
3
118
אשתדל להביא תמונות מהביקור הבא במגדל.
מישהו יכול למצוא בארכיון את הסקירה
22/02/2016 | 10:10
2
23
המעולה (אני חושב של דוד פיינשטיין) על ההסטוריה של נתב"ג.
הוא העלה אותה לדעתי באזור תאריך "הפתיחה" הקודם של מגדל הפיקוח באזור אוקטובר 2015.
 
אני לא מצליח למצוא בתפוז שום דבר.
בבקשה, אמיר.
23/02/2016 | 07:36
1
15
אחת הסקירות אם לא ה...
 
תודה רבה
23/02/2016 | 09:00
4
תודה רבה בועז!
( לעמוד שלי בתפוז )
18/02/2016 | 23:33
47
רבה בועז+
19/02/2016 | 10:22
4
343
קבלו תמונה של תחנת פ"ת - קרית אריה מזוית חדשה..
 
צולם ממבנה המשרדים של מרכז התחזוקה והתפעול (דיפו) של הרכבת הקלה, שהולך ונבנה בימים אלו..
היית צריך לפרסם את התמונה הזו כחידת תשתיות: "מהיכן התמונה
19/02/2016 | 16:13
2
141
צולמה?"
תודה רבה על התמונה.
אני מניח שלא יהיה קישור מהתחנה הזו לרק"ל......
19/02/2016 | 19:27
1
115
כמיטב המסורת.
יהיה קישור. תהיה לשלוחת הקו האדום תחנה ליד תחנת הרכבת הכבדה
19/02/2016 | 19:31
56
תודה רבה, דני!
19/02/2016 | 23:02
31
תודה רבה, גם בכיוון מערבה לקריית יובל\מנחם עובדים במרץ
20/02/2016 | 00:16
109
אני חושב שההארכה של הקו האדום בירושלים תפתח לפני הקו האדום בגוש דן (L:
עדכונים באשכול נתניה - גוש דן של נתיב אקספרס:
18/02/2016 | 19:47
14
290
קו חדש 609 בין נתניה לרעננה וכפר סבא החל מ-28.2.
שינוי לו"ז ומסלול בקו 608 החל מ-28.2 - יעבור דרך רחוב גיבורי ישראל באזור התעשיה בנתניה.
ביטול נסיעה ראשונה במוצ"ש בקו 601.
 
לפי מכרז שרון - חולון מרחבי החדש קו 609 אמור להיות דווקא קו בין נתניה להרצליה פיתוח. קו 621 אמור להיות קו בין נתניה לאזור התעשיה בכפר סבא וקו 623 אמור להיות קו בין נתניה לאזור התעשיה אתגרים ברעננה.
יש מידע על קו 609?
18/02/2016 | 20:20
10
103
ניסיתי באתר "נתיב אקספרס", למצוא מידע על מסלול קו 609 ומידע על לוח הזמנים, אך לא הצלחתי.
עוד 4 ימים יהיה אפשר לראות אותו באתר כל-קו
18/02/2016 | 20:24
2
55
OK
18/02/2016 | 20:28
20
בטח אפשר לראות ב-google maps כבר עכשיו.
19/02/2016 | 09:54
26
מסלול הקו:
19/02/2016 | 09:28
6
104
יציאה מנתניה דרך כביש 553, מחלף דרור, כביש 4 עד רעננה צפון, כניסה לאיזור התעשיה בצפון רעננה, מזרחה לכפ"ס דרך בגין, בן יהודה, הפועל, התע"ש.
כך לפי govmap. היום מופיעות שם התחנות.
בנתניה הקו יסע דרך אזור התעשיה ספיר
19/02/2016 | 11:05
89
זה מעין הקדמה לא מדוייקת לקווים 621 ו 623 של המכרז החדש.
חיבור נתניה לאזורי התעשיה ברעננה וכפר סבא וחיבור כפר סבא לאזור התעשיה בנתניה.
אבל 621 מתוכנן לנסוע דרך קרית השרון ואילו 609 יסע דרך גשר השלום.
מפצה על חיסרון הנסיעות בכביש 553
19/02/2016 | 13:35
4
73
השאלה מה כמות הנסיעות. כנראה יהיה פירוט לוח-זמנים בימים הקרובים.
נתונים לפי google maps:
20/02/2016 | 10:01
2
55
מנתניה לכפר סבא:
שעות יציאה מהתחנה המרכזית: 6:00, 6:30, 7:00, 7:30, 8:00, 8:45, 9:15, 10:00, 10:45, 11:30, 12:15, 13:00, 14:15, 15:00, 15:45, 17:00, 17:30, 18:15, 18:45, 19:30, 20:00
 
תחנות:
נתניה:
תחנה מרכזית נתניה
שד. בנימין / שד. ירושלים
שד. בנימין / תחכמוני
שד. בן אב"י / שד. בנימין
שד. בנימין / שלום שבזי
בן צבי / הגר"א
בן צבי / פלוגת מכבי
בן צבי / גרינבוים
בן צבי / שד. אגם כנרת
בית חרושת טבע
שד. גיבורי ישראל / התרופה
שד. גיבורי ישראל / הבונים
האומנות / שד. גיבורי ישראל
איקאה
 
כביש 553 / תחנת רכבת בית יהושע
כביש 553 / אדם
תל-יצחק
כביש 553 / דרך רבין
מחלף דרור
מחלף הדרים
מחלף הדרים
צומת בני ציון
מחלף בצרה
 
רעננה:
החרושת / ויצמן
החרושת  / המסגר
קניון רננים
בורוכוב / ויצמן
ויצמן / עקיבא
 
כפר סבא:
שדרות בגין / נעמי שמר
שדרות בגין / האחדות
בן יהודה / י. כהן
הגליל / בן יהודה
בן יהודה / דרך הפועל
התע"ש / יד חרוצים
סליחה, יוצאת מנתניה נסיעה גם ב 20:30
20/02/2016 | 10:23
15
תודה, עמוד השדרה. מפתיע מאוד לטובה
20/02/2016 | 20:30
23
כמות נסיעות לא רעה בשני הכיוונים. בסך הכל קו במסלול טוב.
אני מניח, שאחרי הפעלת מכרז שרון-חולון, יהיה פיצול בין קו מנתניה לאזור התעשייה רעננה לקו מנתניה למסוף התעש.
כעת זהו קו עם נסיעות בכל כיוון, במשך כל שעות היום. אם זה כך, אני לא רואה סיבה שזה לא יהיה כך גם בקו 640.
מכפר סבא לנתניה:
20/02/2016 | 10:16
50
זמני יציאה מהתע"ש / יוחנן הסנדלר: 7:15, 7:45, 8:30, 9:15, 10:15, 10:45, 11:30, 12:15, 13:45, 14:30, 15:15, 15:45, 16:30, 17:15, 17:45, 18:30, 19:00, 19:45, 20:15, 20:45, 21:15, 21:45
 
תחנות:
כפר סבא:
התע"ש / יוחנן הסנדלר
התע"ש / יד חרוצים
קאנטרי קלאב / בן יהודה
מטווח עירוני / בן יהודה
בגין / כצנלסון
בגין / משה סנה
 
רעננה:
החרושת / ויצמן
החרושת / המסגר
קניון רננים
בורוכוב / ויצמן
ויצמן / החרושת
ויצמן / עקיבא
צומת רעננה צפון
 
מחלף בצרה
מחלף בני ציון
מחלף הדרים
מחלף דרור
כביש 553 / דרך רבין
צומת תל יצחק
אמפיתאטרון
כביש 553 / תחנת רכבת בית יהושע
 
נתניה:
מרכז מסחרי / שד. גיבורי ישראל
גיבורי ישראל / האומנות
שד. גיבורי ישראל / הבונים
שד. גיבורי ישראל / התרופה
בית חרושת אביק
שד. בן צבי / שד. אגם כנרת
משטרה / בן צבי
שד. בן צבי / שמחה ארליך
שד. בן צבי / נחום
שד. בן צבי / היהלומן אברהם
שד. בנימין / הרב טביב
שד. בן אב"י / שד. בנימין
שד. בנימין / תחכמוני
שד. בנימין / שד. ירושלים
תחנה מרכזית נתניה
 
קווי הכסת"ח של משרד התחבורה ממשיכים להצטמק ולהפוך לפחות
20/02/2016 | 10:52
2
119
ישירים.
 
התדירות של קו 608 תופחת באופן משמעותי, מתדירות של 15-20 דקות לאורך כל היום, לתדירות של פעם בחצי שעה ברוב שעות היום ופעם ב-20 דקות בין 6:00 ל 7:00.
כמו כן הקו יעצור בתחנות באזור התעשיה בנתניה.
 
עכשיו ברור כיצד התפנו התשומות להפעלת קו 609.
 
אחרי הפיצול והדילול של קו 93 ושינוי המסלול והיעוד של קו 80 ודילולו, מגיע גם תורו של קו 608.
אבל קווים 130 ו 131 מצליחים בינתיים לשרוד - זה ההבדל בין חניון חנה וסע במקום טוב ונגיש לחניון חנה וסע במקום מופרך וחסר נגישות.
מעולם לא ראיתי מישהו שנסע ב 608
20/02/2016 | 20:14
28
לדעתי היה עדיף לבצע את זה אחרת
20/02/2016 | 20:36
66
לדעתי במקום קווים 91/93 היה עדיף להפעיל קו ראשל"צ-הרצליה, שמתוכנן להיות דומה לקו 1 גוש דן או 189 - אוטובוסים מפרקיים עם עלייה בכל הדלתות, עם עמדות כרטוס לידם.
קו מפרקי תדיר, במקום קווים עם כמות נסיעות מאוד מסוימת. 
 
אני כמו ג'קי, גם כן לא ראיתי, שיש ממש נוסעים בקו 608. לצד זה טוב, לדעתי שהוסיפו לו תחנות באזור התעשייה נתניה. אולי יש מקום להוסיף תחנות בקרית השרון.
 
קו 80 - אולי עדיף לבטל את הקו הזה. במקומו להפנות אוטובוסים לקווים מזינים לתחנת ראשון לציון מערב או לאזורים אחרים בראשון לציון. 
קווי תלמידים+חיוב יתר ע"י חברת אוטובוסים
18/02/2016 | 19:26
1
153
1.למה ישנם קווי תלמידים שמופיעים במערכת המידע ומנגד יש קווים שאינם מופיעים? האם קווים שאינם מופיעים אינם מיועדים לנוסעים מזדמנים ואילו קווים שמופיעים פתוחים לקהל הרחב?

2.חוייבתי חיוב יתר(אחה"צ), למרות שקניתי בבוקר חופשי יומי הכולל את האזור. החיוב קרה באוטובוס של סופרבוס והחופשי יומי נקנה באגד. יש לציין שבאוטובוס אחר של סופרבוס לא היתה בעיה ואילו באוטובוס אחד המכונה לא זיהתה שאני מחזיק בחופשי יומי.
עד כמה זה ריאלי להשיג פיצוי מהחברה שכולל לא רק את עלות חיוב היתר אלא גם פיצוי על הזמן שהייתי צריך להקדיש כדי להגיע למרכז השירות שלהם ולהמתין בתור רק כדי לשמוע שהם מוכנים להחזיר רק את הסכום שנגבה לשווא?
עצה פרקטית
18/02/2016 | 20:02
122
זה לא ממש עונה לשאלתך, אבל אני ממליץ להחזיק חוזים תקופתיים (חופשי למיניהם) בכרטיס נפרד. זה כבר חסך ממני כמה וכמה חיובים מיותרים (אבל לא את הויכוח עם הנהג).
כדאי לשמור את הקבלה עם הפרטים כשמטעינים את הכרטיס.
במקרה שהוא לא מסתפק בזה והחוזה גם לא מופיע בפירוט היתרות צריך לבקש שיוציא פירוט של הפעולות האחרונות כדי שיראה שנעשה בו שימוש.
מי בונה את "קירות הרעש" הסמוכות למסילות הרכבת
18/02/2016 | 19:14
2
200
בצמוד לשכונות מגורים? האם הרכבת? הרשות המקומית?
חברות קבלן שעובדות עם הרכבת
18/02/2016 | 19:27
1
162
(יכול להיות שזה השתנה)
תודה!
19/02/2016 | 01:08
33
הוספת תחנות לקו 266 דן
18/02/2016 | 13:38
2
147
אבסורד שקו 266 לא עוצר בין מרחקים גדולים יחסית:
צריכים להוסיף לו תחנות ב:
1- אם המושבות פינת מרטין גהל- בשביל פארק אזורים וקריית אריה בשני הכיוונים אין בעיה להוסיף תחנה בנתיב הימני, יש שם עוד נתיבים לרכבים. שימתינו כמה שניות או שיעקפו, לא חייב מפרץ, גם בחו"ל אין מפרץ וגם בארץ לא חסרות תחנות בלי מפרץ. (זה יהיה מעולה אם כל מי שיגיע ברכבת קרית אריה בכל שעות היום, יוכל לרדת ברכבת ולקחת אוטובוסים לאם המושבות פינת מרטין גהל לפארק אזורים!)
2- אם המושבות פינת השפלה- בשביל קריית אריה.
3- אם המושבות פינת זבולון המר- יש שם תחנה לקו 53, מדוע לא הוסיפו את 266 לשם?
4- להוסיף תחנה ברחוב ראשל"צ לטובת שכונת אם המושבות, במיוחד לנוכח ביטול 44 בקרוב, וגם בלי קשר לביטול
5- כנ"ל עוד תחנה ברחוב זה
6- תחנה בפינת גרינשפן לטובת נווה גן
7- לכיוון בית רבקה יש תחנה ליד קרול. לכיוון קלצ'קין אין בכלל תחנה מטרומפלדור ועד אם המושבות! מדובר במרחק גדול של 1.5 ק"מ- 19 דקות הליכה לפי גוגל מפות!!!!

ועוד שינוי קטן, אולי לכיוון ת"א הייתי משנה את הקו שייסע ממינץ במקום מגרינשפן, כי הקו עוזר ל-25 בפ"ת, ותיכף עם אפיקים הוא עוד יותר יעזור ל-25, לכן מי שמחכה ל-25 במינץ, והגיע לו 266 יוכל לעלות עליו (גם 50 לא סימטרי בין מינץ ושפירנצק בשני הכיוונים)
מה בין מינץ לגרינשפן?
18/02/2016 | 14:08
1
82
אני מניח שהתכוונת לשפרינצק. לא חושב שכדאי להעביר את 266 במינץ,25 מספיק תדיר,ול266 המסלול די סימטרי. לא צריך עכשיו גם לסובב אותו דרך מינץ ופינס.
כן התכוונתי לשפרינצק. בכל מקרה זה חלק שולי מהשינוי שצריך
19/02/2016 | 00:11
44
להתבצע לדעתי וגם אם לא יתבצע לא יקרה כלום.
מה שחייב להיעשות זה הוספת תחנות היכן שהוא עובר. הרי הוא לא מוגדר כקו מהיר ולא אמור להיות כזה. פשוט משרד התחבורה לא הציב תחנות היכן שהוא עובר
רכבת עילית "סופר קלה" תוקם בראשל"צ
18/02/2016 | 11:39
33
442
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4767546,00...

מרשים ביותר. עיריית ראשל"צ סיכמה עם חברה דרום קוריאנית על הקמת 3-5 ק"מ של מיני-רכבת (המכונה בכתבה מעלית אופקית) שתעזור לפזר אנשים מתחנת הרכבת משה דיין לנקודות שונות באיזור התעשיה החדש שיוקם במערב ראשל"צ.

ההספק של המערכת די צנוע - 6000 נוסעים בשעה בצורתה הסופית. אבל באמת התרשמתי מעלות ההקמה - רק 80 מלש"ח לקילומטר. ומדברים גם על תחילת ההקמה בשנה הבאה והפעלה תוך כשנתיים!
רצוי שעיריית ראשל"צ תשתף את משרד התחבורה בתוכניותיה, אחרת
18/02/2016 | 11:45
1
349
היחס של משרד התחבורה למיזם הזה יהיה כיחסו לכרמלית בחיפה וכרטוס משותף - יוק.
משרד התחבורה לא אוהב אמצעי תח"צ המופעלים על ידי או באחריות עיריות. הוא אוהב לשלוט על האמצעים בעצמו.
נכון, רצוי מאוד שיהיה תיאום
18/02/2016 | 12:09
235
וכרטוס משותף, כמובן.
 
במקום פודיפיקציה הם צריכים לאפשר את חיבור ראשונים ומשה דיין
18/02/2016 | 13:24
6
264
היחידה הבסיסית של המערכת היא Pod לארבעה נוסעים בערך. מערכות כאלו אינן יעילות והן יותר קוריוז מתח"צ, ומערכות מסילתיות פנימיות בכלל הן עניין לשדות תעופה. ההצעה מזכירה את מערכת הפודים של חניון העסקים בטרמינל 5 בהית'רו, שהינו גימיק לנוסעי המחלקות הראשונות בלבד.
 
אלטרנטיבה יעילה יותר מבחינת נסועה (שאולי תתאים לחיבור טרמינל 1 לטרמינל 3 ותחנת הרכבת בנתב"ג, ואולי אף חיבור לתחנת "תעופה") הן יחידות רק"ל רובוטיות בדומה לחיבור בין שני הטרמינלים בגטאוויק או מערכת הרק"ל בין הטרמינל בסטאנסטד לבנייני השערים. לא שזה מתאים לחיבור של אזור תעשייה בשולי עיר לתחנת רכבת פרברית שתפקידה להסיע מהעיר למטרופולין.
 
מוטב שעיריית רשל"צ תאפשר את חיבור שלוחת הראשונים למשה דיין כי ההיסטוריה המסילתית מעידה ששלוחות דינן לדאוך ולהסגר, ואולי במקום להתנגד לרכבת קרובה לעיר במוטה גור / נאות אשלים.
חבל שלא מאלצים את עיריית ראשל''צ להסכים לרכבת בתחומה
18/02/2016 | 13:38
200
דרך התחנה המרכזית הנטושה במחלף גן רווה והמכללה.
 
התחבורה הציבורית בעיר הזאת תקועה בפקקים של מרכז העיר הישן
לדעתי אין קשר בין שני הנושאים
18/02/2016 | 19:33
4
135
ברור שצריך לחבר את תחנת הראשונים למסילת איילון. התנגדות למהלך הזה היא מעשה חמור של העיריה.
 
אבל חיבור כזה בשום פנים ואופן לא היה עוזר בפיזור הנוסעים מתחנת רכבת לרחבי איזור התעשיה. למטרות כאלה הפתרון שנבחר מתאים בול.
אבל מי נוסע לראשונים בבוקר מלוד והאיילון?
18/02/2016 | 20:07
3
120
התחנה היא בשולי רשל"צ אז אם מדובר בנוסעים שמגיעים בקווים הפנימיים עדיף להאריך אותם קצת לאזור התעשייה. פתרון של שאטל לשאטל פשוט גדול על המיקום הזה.
וגרוע יותר - מי מגיע לעבודה ברכבת של 7:21 וזו של 8:21 ???
18/02/2016 | 21:53
2
107
זו שלוחה שזוכה לרכבת אחת בשעה, שזמן הגעתה אינו מתחבר להגעה בשעה עגולה כלשהי. מגוכח להשקיע באמצעי מסילתי למקום כזה.
מדובר בחיבור למסילה לכיוון ענבה ומודיעין, מעבר למסילה ללוד
( לעמוד שלי בתפוז )
18/02/2016 | 21:58
104
כמו כן, ברגע שיהיה החיבור הזה, אז כל הרכבות הפרבריות שבאות מתל אביב למשה דיין תוכלנה להמשיך למודיעין או בלולאה חזרה לתל אביב. בראשונים כבר לא תהיה רכבת פעם בשעה והתחנה תהפוך לשימושית יותר עבור תושבי דרום ראשון לציון ונס ציונה.
התבלבלת עם התחנות...
21/02/2016 | 14:55
37
התחנה שממנה יופעל השאטל היא משה דיין. בבוקר עוצרות שם רכבות מכיוון ת"א כל 15 דקות ומכיוון אשדוד כל חצי שעה.
מאיפה בדיוק יגיעו האנשים קשה לדעת בינתיים כי איזור התעשיה עצמו טרם נבנה. אבל אם מראש יהיה ידוע על נגישות טובה לרחבי איזור התעשיה, זה ישפיע לטובה גם על החברות שירצו להתמקם שם וגם על העובדים הפוטנציאליים שירצו לעבוד בהן.
כי היא מתנגדת לחיבור תחנת הראשונים למשה דיין דרך העיר
18/02/2016 | 15:30
11
188
זה טריק פוליטי ידוע להציע תוכנית שלא תאושר בחיים, (כי הממשלה, משרד התחבורה, תוכניות התח"ץ לא כאלה) כדי להתנגד לתוכנית שכן יכולה להתבצע.
 
בדיוק כמו הצהרות השרים על "רכבת לאילת" כאשר יש דרישה לפרויקטים אחרים.
לא נראה לי קשור...
18/02/2016 | 19:41
10
91
1) חיבור המסילות היה פותר בעיות אחרות, אבל לא את הבעיה הספציפית של קיצור הדרך מתחנת רכבת למקום העבודה. אין כל אפשרות לשים תחנות רכבת כבדה במרחק קצר אחת מהשניה שדרוש במקרה כזה.
2) למיטב הבנתי את הכתוב, יש סיכום בין החברה לעיריה ואני לא חושב שהמדינה תתערב ותמנע את מימוש הפרויקט.
3) גם לגבי הרכבת לאילת, תמיד סברתי ועודני סבור כי הפרויקט נחוץ וכי הוא ייצא אל הפועל בעתיד הנראה לעין.
קווי אוטובוסים יפתרו את הבעייה יותר בזול
18/02/2016 | 20:43
9
94
הפתרון חדש, יקר ולא נוסה בארץ, לכן , זה לא פתרון שהם באמת מתכוונים לישם,
רק כדי להרחיק את חיבור המסילה דרך ראשון מה שכן תוכנן.
זה כמו ה"ניסוי" שרוצים לעשות עם Skytrain בהרצליה (אאל"ט)
18/02/2016 | 23:38
6
103
רק רעיון ו/או ספין. לא פתרון מעשי וכלכלי.
19/02/2016 | 00:04
15
או בנמל תל אביב.
19/02/2016 | 00:30
3
89
והנה כתבה מ-2012 שהרכבת תתחיל לפעול תוך שנה וחצי, ותציע נסיעה מחניון רידינג לנמל תל אביב (למי שלא מכיר את האזור מדובר במרחק הליכה של 500 מטר) ב-6 שקלים "בלבד". אה, וכל קרון מכיל עד שני נוסעים- אז נא להגיע לנמל רק במספרים זוגיים!
נסיעה רומנטית מול השקיעה לזוגות אוהבים.
19/02/2016 | 10:04
2
27
של 2 דקות במקרה הטוב.
19/02/2016 | 15:27
1
20
אז אפשר לתכנת את הקרונות לנסיעה יותר איטית (:
20/02/2016 | 00:25
13
גם SKYTRAN לא הולך לשום מקום
21/02/2016 | 15:01
21
הם מתכוונים לערוך ניסוי בשטח מפעלי התעשיה האווירית כבר בחצי הראשון של 2016.
איך אפשר להשוות?
21/02/2016 | 15:11
1
20
איך אפשר להשוות אוטובוס לרכבת עילית או תחתית??? פה אין רמזורים, אין חלוקת הכביש אם כלי תחבורה אחרים. שלא לדבר על חלקות הנסיעה. אוטובוס הוא כלי תחבורה לא נוח.
אבל זו לא רכבת, מקסימום קרוניות על מסילה.
21/02/2016 | 23:19
24
המילה "רכבת" גדולה על האמצעי הזה.
זה יוקם רגע אחרי שיסיימו
18/02/2016 | 19:11
1
170
את הקמת הרכבל לטכניון ואונ' חיפה...
גם תורם של הפרויקטים האלה יגיע
18/02/2016 | 19:42
114
אבל כאן מדובר בתוכנית קונקרטית למימוש מיידי.
שילכו על קטן יותר - שירות אוטובוסים נורמאלי למתחם שורק
18/02/2016 | 20:15
5
287
קודם כל שילכו על יותר קטן - חיבור מתחם שורק (אזור התעשייה "איקיאה") לתחנות הרכבת בעיר.
כיום זה לנסוע 50 דקות בקו 84 ממתחם שורק לתחנת הרכבת משה דיין, בהשוואה לסביבות העשר דקות, במסלול פרייבט.
עיריית ראשון לציון מעוניינת שתהיה תחנת רכבת ליד מתחם שורק
18/02/2016 | 20:26
4
62
אני לא יודע על זה
18/02/2016 | 20:35
3
87
גם לא בטוח לגמרי, שתחנת הרכבת הזו תהיה יעילה. לצד הקמת התחנה, יהיה צורך בשבילי הליכה. אחרת אם יש צורך לנסוע אליה, אז ממילא נוסעים לתחנת משה דיין.
תחנת משה דיין היא תחנה ראשית. לכן לפחות עד, שמקימים תחנת רכבת נוספת (כמובן, אם זו תוקם), מתבקש שיהיה שירות אוטובוסים סביר. לתחנות רכבת אחרות פתחו קווי אוטובוסים מזינים. אין מניעה, שזה לא יהיה בתחנה בולטת, כמו משה דיין.
במסגרת הדרישה של העיריה שהמסילה בין משה דיין לראשונים
18/02/2016 | 21:03
2
103
תהיה בתוואי 431, יש גם בקשה שתוקם תחנה בסמוך למתחם שורק.
ומי בדיוק ישתמש בתחנה הזאת?
18/02/2016 | 21:06
82
לרוב העובדים שם (אם לא לכולם) יש רכבי ליסינג, לא הייתי בונה על כך שהקונים באיקאה יסחבו את הרהיטים ברכבת וגם ככה חצי מהמתחם לא יהיה במרחק סביר מהתחנה בגלל הצורה שבה הוא בנוי.
אם כך לא מדובר רק בהקמת תחנת רכבת
18/02/2016 | 21:12
82
חשבתי קודם, שהכוונה להקים תחנה בין יבנה-מערב לתחנת משה דיין. כעת אני מבין, שהכוונה להקים תחנה בתוואי העתידי.
טיפוסי לעיריית ראשל"צ- פשוט טימטום מוחלט.
18/02/2016 | 20:46
3
176
קודם כל, על סמך מה בדיוק עיריית ראשל"צ מניחה שרוב האנשים יגיעו לאזור התעשייה מהרכבת? וגם אם נניח שזה נכון- זה נראה כמו אמצעי התחבורה הכי פחות מתאים לתרחיש של peak-ים רגעיים בכמות הנוסעים שרכבת כבדה שמגיעה לתחנה גורמת להם.
זה אזור תעשייה שנמצא רק בשלבי תכנון- לכן הפיתרון ההגיוני הוא לתכנן אותו מראש עם מת"צים, ואז יהיה אפשר גם לספק שאטלים מצויינים מתחנת הרכבת וגם לאפשר לקווים שמגיעים ממקומות שהם לא תחנת הרכבת לנסוע במהירות וביעילות בתוך אזור התעשייה, בשבריר מהעלות של תחזוקת המערכת היחסית ייחודית הזאת.
18/02/2016 | 21:23
24
+ שביל אופניים
20/02/2016 | 02:21
1
11
20/02/2016 | 20:39
12
טעות באתר הרפורמה בתחבורה הציבורית
18/02/2016 | 08:49
11
247
גיליתי טעות באתר המביא מידע על הרפורמה בתחבורה הציבורית metrobus.gov.il
בנוסף, במפות לא מצויינים קודי השיתוף, מה שעלול ליצור בעיה כיוון שנהגים אינם בקיאים בהם, במיוחד בקודים מחוץ לאזורי נסיעתם, ויש צורך לומר לנהג את מספרו של הקוד.
למי עלי לפנות על מנת לתקן את הטעות ולשפר את החסר?
כאן:
18/02/2016 | 09:36
98
זה לא אתר הרפורמה, אלא אתר של מטרופולין חיפה
18/02/2016 | 10:04
2
102
אתר הרפורמה:
 
באתר של מטרופולין חיפה יש הצגה מבלבלת מכיוון שההבחנה בין מערכת התעריפים הבסיסית (לנסיעות בודדות ולערך צבור) לבין מערכת תעריפי הכרטיסים התקופתיים לא מוצגת בו בבהירות.
 
זו אחת מתוצאות הלוואי של קיום מערכת תעריפים כפולה וסותרת שיצרה הרפורמה החדשה.
כוונתי היא גם לאתר הזה
18/02/2016 | 19:16
42
האתר מטרובוס מביא את אותה מפה של האתר הזה עם אותה טעות
אני לא מוצא באתר כתובת לפניות
18/02/2016 | 19:20
15
האתר הזה לא מעודכן
18/02/2016 | 10:20
66
למטרונית בחיפה יש אתר אחר http://www.dannorth.co.il/
וכמו שרשמו פה זה גם לא אתר הרפורמה
באתר ובאפליקציית
18/02/2016 | 17:30
5
66
איפה בוס, ניתן לראות את תעריפי המנויים החדשים לפי הרפורמה החדשה.
את התעריפים ניתן לראות לפי תכנוני נסיעה מנקודה לנקודה.
בזמן ביצוע תיכנון הנסיעה ניתן לראות איזה סוג מנוי נדרש, את קוד השיתוף ואת התעריפים היומי, השבועי והחודשי.
 
כמו כן במפות המופיעות באיפה בוס אפשר להציג שכבות המראות את כל אזורי הרפורמה כולל החלוקה לטבעות השונות.
 
מושיקו
מודיעין שייכת גם לירושלים וגם לגוש דן
18/02/2016 | 17:41
4
58
לא כמו שיש אצלך במפות
אתה צודק, אבל
18/02/2016 | 17:52
3
51
כאשר מבצעים תיכנון נסיעה מאזור ירושלים, הוא כולל את מודיעין לצורך חישוב התעריפים.
 
כנ"ל כשמבצעים תיכנון מאזור תל אביב.
 
לצורך העניין, גם אזור חדרה דומה, הוא נכלל בשני מטרופולונים.
 
ויזואלית, קשה להציג אזור בצבע ששיך לשני אזורים, אך המערכת יודעת להתמודד עם זה.
הצבע יכול להישאר אותו צבע, בכל זאת טבעת שלישית
18/02/2016 | 17:56
2
63
הכוונה שגם כשמציגים רק את מטרופולין ירושלים הוא יופיע.
 
חדרה ואשקלון זה כבר סיפור אחר, זה אזורים שמחוץ למטרופולין ויש להם כרטיסים משותפים עם המטרופולינים, בחודש הבא יהיו עוד אזורים כאלה, ובכלל המפה תסתבך
צודק, עכשיו שמתי לב
18/02/2016 | 19:51
45
שזה נעלם כשמציגים את ירושלים.
יתוקן
 
תודה
 
מושיקו
 
תוקן באתר
18/02/2016 | 21:12
20
סגירה זמנית של מקטע באר שבע צפון - באר שבע מרכז במוצ"ש 27.2
18/02/2016 | 11:35
141
"
סגירה זמנית של מקטע באר שבע צפון - באר שבע מרכז
במוצ"ש 27.2.16 תופסק תנועת הרכבות מ/אל תחנת באר שבע מרכז בשל עבודות תשתית. הרכבות תתחלנה ותסיימנה את נסיעתן בתחנת באר שבע צפון-אוניברסיטה.
 
הרכבות היוצאות מתחנת באר שבע מרכז בשעות: 18:40, 19:01, 19:20, 20:01, 20:20, 21:01, תתחלנה את נסיעתן בתחנת באר שבע צפון-אוניברסיטה.
הרכבות המסיימות את נסיעתן בתחנת באר שבע מרכז בשעות: 20:28, 21:16, 21:28, 21:56, 22:16, 22:28, 23:46, תסיימנה את נסיעתן בתחנת באר שבע צפון-אוניברסיטה.
לרשותכם יעמדו שירותי הסעות בין התחנות 
ביום ראשון 28.2.16 תנועת הרכבות תחזור לסדרה.
 
לבדיקת זמני נסיעה מעודכנים אנא היכנסו ל"תכנון מסלול נסיעה" באתר או באפליקציה.
 
מתנצלים על אי הנוחות הזמנית.
"
 
בהודעת הרכבת יש גם פירוט לגבי ההסעות.
חם בפורומים של תפוז
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
אופני שחף
אופני שחף
מחסני ממונעים
מחסני ממונעים וקארטינג
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ