לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2069420,694 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

לצפיה ב-'שאלה לגבי תכנון תח"צ ממוחשב כהמשך לשרשור של הרוכב לאוטובוסים'
שאלה לגבי תכנון תח"צ ממוחשב כהמשך לשרשור של הרוכב לאוטובוסים
05/07/2017 | 16:29
1
161
האם תיכנון רשת התח"צ בארץ במשרד התחבורה מבוצע בעיקר על ידי בני אדם, אנשים, שהם מהנדסי תחבורה; או שכיום זה מבוצע בעיקר ע"י מחשב עם תוכנות מיוחדות שמחשבות את המסלולים והלוז"ים היעילים ביותר לאחר שהן מקבלות פרמטרים נחוצים? אני מדבר על אוטובוסים, רכבות קלות ורכבת ישראל.

 
לצפיה ב-'בני אדם'
בני אדם
08/07/2017 | 19:28
27
ואם נפרט
יש לנו רשת תחבורה ציברוית קיימת ומפותחת בישראל, ומאחר ואנשים רגילים אליה, אתה חייב להתייחס לכל שינוי בזהירות.
 
מחשבים עשויים להגיד לך מה "לדעתם" (בהתאם לפרמטרים שהכנסת) צריך להיות. אך היישום של ההמלצות חייב להיות בזהירות ולא באופן אוטומטי.
 
אגב גם את זה מחשבים לא עושים. כאשר יש מודלים מורכבים ה"מחשבים" רק אומרים לך מה מבין התוכניות שהכנת (כבן אדם) יותר טוב. הם לא בונים תוכניות בעצמם. 
 
 
בנוסף, עבור סוגיות קטנות (הוספת נסיעה, הורדת נסיעה) הם עשויים להמליץ, אך יקשה עליהם להמליץ על פתרונות מורכבים יותר (כמו הוספת קו "עוזר").
לכן, בין אם האנשים נעזר במחשבים בהיקף נרחב ובין אם לא, בסוף בני אדם מחליטים.
 
לבסוף, לאחר שבנית לו"ז, מחשבים עשויים לעזור בפיין טיונינג שלו כדי להקטין את כמות הרכבים הנדרשת (הזזה של נסיעה פה או שם בחמש דקות). אבל נדרשת העין האנושית כדי שתגיד אם זה הגיוני או לא. (נניח התאמה לרכבת).
 
 
 
 
לצפיה ב-'אוטובוסים באילת'
אוטובוסים באילת
05/07/2017 | 14:11
22
365
הקישור מחוץת לאילת הוא די בעיתי מבחינת הלוז והאוטבוסים שיוצאים חלק ישנים ומלוכלכים , לפי דעתי צריך להחליף את אגד באיל מי חושב
 
לצפיה ב-'מקווה שיהיה גם מכרז אבל הבעייה שאגד לא תסכים על האשכול הזה.'
מקווה שיהיה גם מכרז אבל הבעייה שאגד לא תסכים על האשכול הזה.
05/07/2017 | 15:57
21
262
מכרז זה הדבר שצריך בשביל לשפר את התחבורה הציבורית באילת ולהקים מערך חדש לחלוטין של תחבורה ציבורית עירונית וקישור לנמל תעופה תמנע.
 
הצעתי מספר פעמים הצעה למערכת קווים חדשה באילת אך יש צורך במכרז עקב כך שאגד בסכסוך עם משרד התחבורה.
 
לצפיה ב-'מה יש לכם נגד אגד? '
מה יש לכם נגד אגד?
05/07/2017 | 22:37
20
192
האם עדיף לכם חברות אחרות? כבר ראינו מה הם שוות. אגד חברה טובה סך הכל עם נהגים מקצועיים. תראו לי עוד חברה חוץ מאגד ודן שנותנת שרות ברמה הזאת. אז תפסיקו לחפש להחליף את אגד אתם עוד תתגעגעו.
לצפיה ב-'אגד חברה טובה בסך הכל אבל יש לא מעט בעיות.'
אגד חברה טובה בסך הכל אבל יש לא מעט בעיות.
06/07/2017 | 00:31
19
196
אגד מפגרים מבחינה טכנולוגית בהשוואה למפעילות אחרות, תדירות נמוכה יותר מקווי דן באיזור המרכז ואגד אינה מתאימה את עצמב לעידן המכרזים.
 
משרד התחבורה כבר נתן בתחילת שנות ה 2000 סכום רב לאגד כדי שתתאים עצמה לעידן המכרזים אך אגד לא עתה זאת והשתמשה בכסף לצרכים אחרים. על הנושא הזה פרץ הסכסוך בשנים האחרונות בין אגד למשרד התחבורה. שביתות מרובות, חסמים על הוספת קווים.
 
עקב הסכסוך לא ניתן לשפר את השירות באשכולות השייכים לאגד. עקב כך מכרז הינו חובה לשיפור השירות.
לצפיה ב-'אז אפשר לתת לדן חלק מקווי אגד '
אז אפשר לתת לדן חלק מקווי אגד
06/07/2017 | 06:25
13
177
החברות הפרטיות כפי שנאמר בפורום הם קבלני ביצוע וכפי שאנו רואים רובם גם לא משהו וזה בלשון המעטה. למה לא לתת לדן שכן התאימה את עצמה לטכנולוגיה ולתחרות קווים של אגד? אני מדבר על לתת לדן עצמה לא לחברות בנות.
לצפיה ב-'אגד ודן הן גם חברות פרטיות'
אגד ודן הן גם חברות פרטיות
06/07/2017 | 08:06
5
175
דן כבר מזמן חברה בע"מ, אבל גם לפני זה היתה קואופרטיב בבעלות החברים ומעולם לא היתה ממשלתית.
 
אגד עדיין קואופרטיב בבעלות החברים.
 
למעט החברה העירונית באר שבע, ועוד כמה יוצאי דופן קטנים, מעולם לא היתה בישראל תחבורה ציבורית באוטובוסים שאינה פרטית.
 
 
לצפיה ב-'אילו יוצאי-דופן נוספים היו בתח"צ?'
אילו יוצאי-דופן נוספים היו בתח"צ?
06/07/2017 | 19:48
4
101
אילו חברות אוטובוסים, מלבד החברה העירונית בבאר שבע היו לא פרטיות? באיזו תקופה מדובר?
לצפיה ב-'גם היום יש תחבורה ציבורית שמופעלת על ידי גורמים לא פרטיים'
גם היום יש תחבורה ציבורית שמופעלת על ידי גורמים לא פרטיים
06/07/2017 | 20:21
1
105
לא חברות, אבל מועצות אזוריות. מועצה אזורית גולן מפעילה ישירות חלק מהתחבורה הציבורית בגולן (וחלק מופעל על ידי חברות פרטיות ברשות המועצה האזורית) ומועצה אזורית חבל אילות מפעילה את קו 20.
לצפיה ב-' אכן לא חשבתי על מועצות אזוריות. '
אכן לא חשבתי על מועצות אזוריות.
07/07/2017 | 08:41
64
אלא אם היו מקרים נוספים, שאמיר התכוון.
על מועצה אזורית חבל אילות, אני יודע על המקרה. לא ידעתי על רמת הגולן. כיום חשבתי, שההסעות הן רק על-ידי החברות, שמפעילות את האוטובוסים עם הכיתוב "רמה".
לצפיה ב-'לא רציתי להיות חד משמעי'
לא רציתי להיות חד משמעי
08/07/2017 | 19:15
1
57
אבל אני באמת לא מצליח למצוא עוד גומאות חןץ מהחברה העירונית באר שבע.
 
אולי קו 20 שמופעל על ידי מועצה אזורית אילות (השירות בגולן הוא לא ממשלתי אלא פרטי ומופעל על ידי החברה הכלכלית של המועצה האזורית גולן, אבל באילות זה כולה אישור שחציו העלמת עין להשתמש באוטובוסים הצהובים גם לקו 20.
לצפיה ב-'OK. תודה, אמיר'
OK. תודה, אמיר
08/07/2017 | 19:26
16
לצפיה ב-'גם אגד ודן הן קבלניות ביצוע של מפעיל העל - משרד התחבורה'
גם אגד ודן הן קבלניות ביצוע של מפעיל העל - משרד התחבורה
06/07/2017 | 09:42
66
לצפיה ב-'חבל שמשרד התחבורה לא עושה את זה.'
חבל שמשרד התחבורה לא עושה את זה.
06/07/2017 | 15:24
5
151
משרד התחבורה רוצה מכרזים. צריך לתת לה איזה מספר קווים בחולון שמטרופולין לא תוכל להפעיל אותם עקב דרישה של מפרקיות ועומס רב.
 
דן התאימה את עצמה עם הכספים שמשרד התחבורה נתן לה לעידן המכרזים ומצליחה גם עם 3 חברות בנות בתחום וגם בתחומים אחרים כגון נדל"ן.
לצפיה ב-'מדוע שהיא "לא תוכל להפעיל אותם"?'
מדוע שהיא "לא תוכל להפעיל אותם"?
07/07/2017 | 17:59
4
66
יש מכרזים, כמו ביתר שבו התנאי היה אוטובוסים מפרקיים. ניתן ליישם את זה במכרזים אחרים. למעשה חבל, שבאשכול השרון ובאשכול שרון-חולון או באשכולות אחרים אין אוטובוסים רבי-קיבולת, כמו אוטובוסים מפרקיים או קומתיים.
לצפיה ב-'במקרה ומשהת"ח יתן הוראה להעביר קו מאגד למטרופולין.'
במקרה ומשהת"ח יתן הוראה להעביר קו מאגד למטרופולין.
07/07/2017 | 20:55
3
83
יש קווים שמטרופולין תוכל להפעיל ללא בעיות בחולון עם הצי הרשום במכרז אבל במקרה ומשהת"ח יחליט להעביר את אחד הקווים הבאים: 71, 75, 76, 143, 171, 271. אז למטרופולין תהיה בעייה גדולה עקב כך שאין לה מפרקיות וזה קווים שדורשים מפרקיות, יש צורך בתשומות לקווים אלו, עומס רב שבקושי מטרופולין מצליחה להתמודד איתו בקו 29 בשרון, מטרופולין רוכשת אוטובוסים נמוכי כניסה לרב וזו בעייה עם עומס רב גם מבחינה בטיחותית(ראה את העומס בקו 29 בשרון) ושים לב העומס בחולון הרבה יותר רב.
לצפיה ב-'משרד התחבורה לא יעביר למטרופולין קווים שמצריכים מפרקיות ללא'
משרד התחבורה לא יעביר למטרופולין קווים שמצריכים מפרקיות ללא
07/07/2017 | 21:03
93
רכישת מפרקיות על ידי מטרופולין.
לצפיה ב-'זה לא ממש כך'
זה לא ממש כך
08/07/2017 | 19:37
1
60
קודם כל, השימוש כיום בקו 143 הוא באוטובוסים רגילים. אולי יש שימוש מסויים במפרקיות, אבל זה עדיין לא קו של רק מפרקיות.
כמו גם שכתבתי, אם המכרז יהיה מותנה בשימוש במפרקיות (כמו למשל "מטרונית" בחיפה או באשכול ביתר), המפעיל מי שזה לא יהיה ירכוש מפרקיות ויתפעל אותן.
אמנם השימוש הרווח ב"מטרופולין" הוא אכן באוטובוסים נמוכי כניסה. אבל בקווים 29/39 יש יותר ויותר שימוש בנמוכי כניסה. אלה איסוזו, שיש בהם שלוש דלתות. 
אני משתמש הרבה מאוד ב"מטרופולין". הרי אני גר בעיר שהם המפעיל הבולט. אמנם יש מקרים, שיש אי-יציאה של נסיעות. אבל עדיין בשבע השנים, שהם פועלים בשרון אני מרוצה מאוד. השיפור הוא רב מאוד, לעומת מה שהיה קודם לכן. אם הם יפעילו את אשכול שרון-חולון, באותה רמה, כפי שעד כה הם פעלו, הרי שהמצב הולך להשתפר מאוד.
בחולון אמנם אני לא נוסע. אבל בעיר גדולה לידה אני נוסע לעתים קרובות - ראשון לציון. בתקופה האחרונה אני נוסע שם כל יום. המצב שם לא טוב. את המצב הגרוע בקו 164, תיארתי בעבר. כבר בנסיעה הראשונה של 05:20 מפתח תקווה לכיוון ראשל"צ הנסיעה היא מלאה. צפופה בנוסעים, כמו סרדינים. למרות פנייתי ל"אגד" בעניין הזה לפני למעלה מחצי שנה, טרם נעשה שיפור כלשהו, כמו למשל הוספת נסיעות. גם השירות העירוני או האזורי לא טוב. בין היתר תדירות נמוכה או מסלולים ארוכים. בנוסף אין כמעט שירות אוטובוסים לתחנות הרכבת בעיר. יתר על כן תחנת ראשון לציון מערב היא תחנה, שבה יש מספר גבוה של נוסעים. למרות זאת השירות המשלים מושתת בעיקר בפרבייטים או במוניות ספיישל. גם חלקם הגדול של האוטובוסים ישן ומצב התחזוקה אינו מספק.
לצפיה ב-'ב- 143 פועלים אוטובוסים עירוניים ולעיתים יש סידורים של '
ב- 143 פועלים אוטובוסים עירוניים ולעיתים יש סידורים של
09/07/2017 | 09:48
51
מכונות בינעירוניות, בדומה לקווים נוספים בתוך חולון
לצפיה ב-'לגבי תדירות נמוכה - הכל באדיבות משרד התחבורה'
לגבי תדירות נמוכה - הכל באדיבות משרד התחבורה
06/07/2017 | 09:08
83
לצפיה ב-'במה אגד מפגר טכנולוגית ?'
במה אגד מפגר טכנולוגית ?
09/07/2017 | 15:45
3
51
"תדירות נמוכה" - האם אגד או איזו חברה אחרת קובעת את התדירות?
"שביתות מרובות" - שביתת אזהרה אחת ליום אחד בי"ם במשך יותר מ20 שנה...
 
אין קשר בין חתימה על הסכם לבין שיפור השירות. 
אתה בור בכל מה שקורה בתח"צ, וכותב סתם העיקר להשמיץ את אגד בלי שום הבנה בנושא תח"צ
אם היית מבין משהו,  לא היית כותב את השטויות המצוטטות לעיל. 
לצפיה ב-' אין קשר בין חתימה על הסכם לבין שיפור השירות?'
אין קשר בין חתימה על הסכם לבין שיפור השירות?
10/07/2017 | 11:53
2
48
חלק גדול מאד משיפורי השירות נקבעים בהסכמים.
 
וכל שיפור שירות מגובה במנגנונים שנכתבים בהסכמים.
 
כך שהשורה הזו לא יכולה להיות נכונה.
 
אגד חברה טובה מאד, ויש לה הרבה זכויות גם הסטוריות וגם עכשוויות, בתחומים מסוימים כמו תחזוקה היא אוכלת את החברות האחרות בלי מלח. וגם תנאי הנהג בה טובים בהרבה (לאו דווקא המשכורת כי שכר השכירים שהם כבר הרוב לא שונה בהרבה ממפעילים אחרים, אבל כל המעטפת טובה יותר - הפסקות במקום מסודר וכו'.
 
אבל היא לא מושלמת ויש לה בעיות, אחת הבעיות היא בתחום הטכנולוגי בו אגד מתעקשת, מכוחה היותה חברה גדולה, לפתח בעצמה במקום לרכוש מוצרי מדף ולהתאימם קלות, דבר שמביא לתהליכים ארוכים יותר ולצערי גם לתוצר נחות יותר. מאפיין אחד בולט שהציבור נחשף אליו הוא ה"ביצים" של התיקוף מכל הדלתות. אגד היתה החברה השלישית שהתקינה כאלה (אחרי דן ומטרופולין), והשקיעה מאמצים רבים בפיתוח במקום לרכוש משהו שכבר עובד רק כדי לקבל מוצר "בעייתי" בלשון המעטה.
 
גם ה-WIFI של אגד הכי גרוע בגלל איזה נסיון לחבור למאקו ולהרוויח קצת מזה. לוקח הכי הרבה זמן להתחבר אליו והוא תמיד מתנתק. (דווקא בסיניים החדשים זה יותר טוב). אגד גם היתה האחרונה להכניס שקעי טעינה של USB ועדיין מרבית הצי הבינעירוני שלה הוא בלי USB (למרות שהדרישה קיימת מ-2011, כבר שש שנים).
 
כריזת "התחנה הבאה" היא בדרך כלל וולונטרית ולא לאורך כל המסלול (דווקא התצוגה פועלת בסדר).
 
אפילו שילוט הקו נוגד את חוק הנגישות ביותר מדי אוטובוסים (שילוט אדום שלא טוב לעיוורי צבעים והאמת שגם לי קשה לראות אותו).
 
קופות הנהג הקודמים של אגד היו גרועים מבחינת העיכוב לנוסע, החדשים דווקא בסדר לדעתי אבל לקח כמה שנים טובות (של פיתוח עצמאי) להגיע לכך. הום עדיין פחות טובים מדן, גם בקווים שלא יוצאים מגבולות המטרופולין.
 
ואלה רק הדברים שהנוסע חשוף אליהם. יש הרבה מערכות טכנולוגיות מאחורי הקלעים שאני לא יודע מה קורה איתם אבל סביר שגם שם ההתנהלות דומה.
 
נכון שיש חברות גרועות יותר בכל פרמטר, אבל אם אגד רוצה למצב עצמה כמובילה אסור לה שיהיו טובות ממנה. היא כנראה ויתרה על זה.
 
לצפיה ב-'כאיש טכנולוגיה באגד הרשה לי'
כאיש טכנולוגיה באגד הרשה לי
10/07/2017 | 15:46
1
52
להגיד רק דבר אחד,
אתה טועה בגדול.
אני לא אפרט ואתייחס לכל סעיף וסעיף אבל עצם העובדה שאתה מכנה את מכשירי הכרטוס "קופת נהגים" מראה שאתה לא ממש מבין.
אז די להתלונן ולהשמיץ.
 
לצפיה ב-'דווקא כאיש טכנולוגיה אשמח לתגובה יותר עמוקה'
דווקא כאיש טכנולוגיה אשמח לתגובה יותר עמוקה
11/07/2017 | 08:32
39
אני לא איש טכנולוגיה, אני לקוח של החברה.
 
כמעט כל יום (501+502, ולפעמים 71/171/271 עם העליה בדלת האחורית)
אני גם לקוח של חברות אחרות, בעיקר מטרופולין (48/347 ולפעמים 1 של רעננה, 29/39), אבל גם אגד תעבורה (100), ובאופן מזדמן יותר יצא לי לנסוע כמעט עם כל מפעיל אחר בארצנו הקטנה.
 
אני משקף מה שאני רואה. לא מתלונן.
 
אתה יכול להאיר את עינינו, כי אני לא היחידי ולא הראשון בפורום שהצביע על הדברים שכתבתי מעל. זה יהיה נהדר לדיון.
 
והאמת שהתלבטתי בין לכתוב "מכונות כירטוס" לבין "קופות נהג". אני מכיר את שני המונחים אבל לא בקיא ולכן לא יודע מה הביטוי המקובל יותר. העיקר שאתה והקוראים האחרים יודעים בדיוק למה התכוונתי.
 
אשמח לתגובה עניינית.
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 5/7 '
שרשור הכוונה ומודיעין 5/7
05/07/2017 | 08:53
13
10
לצפיה ב-'כמה זמן באמת לוקח ל-910 ממרכזית ת"א לתחנה מול סמינר לוינסקי?'
כמה זמן באמת לוקח ל-910 ממרכזית ת"א לתחנה מול סמינר לוינסקי?
05/07/2017 | 23:32
12
101
("קריית חינוך", התחנה שלפני גלילות). הכוונה ביום חול (עכשיו, בקיץ) בשעות אחה"צ המוקדמות. באתר של אגד כתוב 15 דקות אבל זה נשמע לי אופטימי להחריד.
 
אני מסיימת את ענייני בסביבות 15:00 (יכול להיות קצת אחרי) וצריכה להגיע למרכז הכרמל עד 17:30 (קצת לפני, כי אני לא רוצה לאחר). ברכב זו כמובן לא בעיה, בתח"צ קצת יותר, כי יש לי לו"ז די קשיח בשני הצדדים (מתי נגמר "אירוע" אחד ומתחיל "אירוע" אחר).
 
האפשרות הבטוחה אך המסורבלת היא קו 13 (יוצא ב-15:15) לרכבת האוניברסיטה, משם רכבת לחיפה ואז 133 / 132 / 3 למרכז הכרמל (תלוי לאיזה מהם אספיק). זמן כולל כשעתיים+ והרבה החלפות...
 
האפשרות הנוחה והזולה יותר היא כמובן 910 שעוצר מול, מוריד אותי ישירות במרכזית עצמה ואני גם מקבלת נסיעת המשך חינם. לכאורה מושלם. הבעיה שהוא יוצא ממרכזית ת"א ב-14:30 (כנראה מוקדם מדי) והבא אחריו ב-15:35 (עלול להיות מאוחר מדי, אני חוששת שזו שעה של פקקים).
 
אבל אם הקו של 14:30 מגיע לשם רק בסביבות 15:00, אולי שווה לי לחתוך כמה דקות קודם... או אם הוא דווקא נורא זריז בדרך לחיפה וצפוי להגיע לפני 17:00 למרכזית (איכשהו אני לא אופטימית ) אני יכולה להסתפק בו...
 
אם מישהו בקיא בלו"ז האמיתי בשעות האלה ויוכל לשפוך אור אני אשמח.
 
תהייה: אולי שווה לי לנסות לעקוב אחרי הלו"ז בתחנה מחר אחה"צ? אני לא יודעת אם לו"ז של ימי חמישי משקף את שאר השבוע... (או אם יהיה לי זמן ואזכור לבדוק בדיוק בשעה הנכונה).
לצפיה ב-'אל תסעי ב-910 בשעות האלה הוא נתקע בפקקים כל הדרך עד ינאי'
אל תסעי ב-910 בשעות האלה הוא נתקע בפקקים כל הדרך עד ינאי
06/07/2017 | 00:39
1
78
לוקח לו בטח איזה חצי שעה לעבור את הפקקים בתוך תל אביב, אח''כ האטה באזור הרצליה שמריהו ואח''כ עוד פקק באזור העבודות בשפיים ועוד פקק באזור חבצלת.
 
בשעות האלה הנסיעה בו לחיפה יכולה בקלות לעבור את השעה וחצי מלוינסקי.
לצפיה ב-'פקקים בתוך ת"א דווקא יכולים להועיל לי, אם הם יעכבו אותו בדרך'
פקקים בתוך ת"א דווקא יכולים להועיל לי, אם הם יעכבו אותו בדרך
06/07/2017 | 01:06
86
אליי, כי אז אם הקו של 14:30 יגיע אליי בסביבות 15:00 (השאלה אם זה קצת לפני או קצת אחרי...) ולא אכפת לי מהפקקים שאחרי; העיקר שאוכל להספיק לעלות עליו ואז בטוח אספיק להגיע למרכזית חוף הכרמל לפני 17:00 וזה חוסך לי גם את זמן המעבר מהרכבת למרכזית (מדובר בכמה דקות, זה לא מעט מטרים, בפרט שהתחנה של 133/132 די מזרחית), וכמובן חוסך לי כסף ונסיעה בתוך ת"א עד לתחנת הרכבת.
לצפיה ב-'בנוסף לאפשרות שהעלית, לבדוק את זמן ההגעה של הקו,'
בנוסף לאפשרות שהעלית, לבדוק את זמן ההגעה של הקו,
06/07/2017 | 01:03
2
56
את יכולה גם בזמן הארוע לעקוב אחריו, ולהחליט במקום אם למהר אליו או לחכות ולהשתמש ברכבת. אין צורך להחליט מראש.
לצפיה ב-'נכון, אבל זו תהיה הרצאה שאעדיף להתמקד בה ולא להיות על קוצים'
נכון, אבל זו תהיה הרצאה שאעדיף להתמקד בה ולא להיות על קוצים
06/07/2017 | 01:09
1
53
בכל מקרה מסתמן שהקו של 15:35 לא יביא אותי בזמן (וכמובן לא אחכה עד אז ואפספס את הרכבת) ולכן זה רק הקו של 14:30 ומתי הוא באמת יעבור... המממ.
 
עוד נקודה חשובה: האם צפויה בעיית מקום באוטובוס? לא יודעת עד כמה הוא עמוס בשעות האלה, ואין לי רצון מיוחד לעמוד כל הנסיעה (או גרוע יותר, לרוץ כל עוד נפשי בי לתחנה ולגלות שאני נשארת בה כי הוא לא יכול להעלות אותי ).
לצפיה ב-'לא נראה לי שיהיו בו יותר מ20 נוסעים ואני צופה שיהיו פחות.'
לא נראה לי שיהיו בו יותר מ20 נוסעים ואני צופה שיהיו פחות.
06/07/2017 | 03:14
45
עולים עליו בהמשך יותר ממה שעולים עליו בתל אביב. ומאז שליעדי הביניים יש עוד קווים שבחלקם תדירים יותר כמו 825, זה רק הוריד מסך הנוסעים ב910.
לצפיה ב-'מדובר על 25 דקות נסיעה למכללת לוינסקי בשעות האלו'
מדובר על 25 דקות נסיעה למכללת לוינסקי בשעות האלו
06/07/2017 | 03:11
6
51
וזמן הגעה שנע סביב 16:00-16:20 לחיפה.
 
בימי חמישי זה יכול לקחת קצת יותר, יום חמישי הוא יום פקוק יותר.
 
בנוגע ללוינסקי, הייתי מתייצב בתחנה כבר ב15:50. ברגע שהאוטובוס עובר את רכבת מרכז הוא שועט קדימה ולרכבת מרכז מגיעים תוך רבע שעה משעת היציאה מהמרכזית. המינימום זמן שניתן להגיע מרכבת מרכז ללוינסקי הוא 5 דקות ולכן לא הייתי מסתכן.
 
הנסיעה הבאה זו נסיעה של שעה עמוסה יותר בתל אביב, לכן זמן ההגעה עד רכבת מרכז בשעה הזו עומד על 20 דקות בדרך כלל. מרכבת מרכז, כרגיל הכביש פתוח והאוטובוס יכול להגיע תוך 5-10 דקות ללוינסקי.
 
בנוגע להגעה לחיפה, סביר שתגיעי סביב 17:30 לחיפה.
 
אופציה נוספת היא לנסוע עם 825 של 14:40, הוא יגיע ללוינסקי סביב 15:05 או כמה דקות אחרי... תוכלי להגיע איתו לרכבת נתניה, מלוינסקי לרכבת נתניה זו נסיעה של 25-30 דקות. נכון, 825 עוצר במחלף, אבל אם לא עולים למחלף (וזה מה שכולם עושים) ופשוט חוזרים אחורה אחרי שיורדים ממנו במחלף נתניה, אז ממשיכים דרך כביש הגישה לרכבת. הליכה של 3-4 דקות ואת ברכבת.
 
אם האופציה הזאת משתלמת לך מבחינה כספית ומבחינת החלפות (נדרשת עוד החלפת רכבת אני מניח בבנימינה) וגם מבחינת הלו"ז, אז סבבה. אם לא, הייתי הולך על 910 של 14:30 ויוצא מלוינסקי בזמן שיספיק לי להגיע לתחנה עד 14:50.
לצפיה ב-'תודה, הבעיה שההרצאה אמורה להסתיים ב-15:00... נראה מה יהיה'
תודה, הבעיה שההרצאה אמורה להסתיים ב-15:00... נראה מה יהיה
06/07/2017 | 03:23
42
אולי במקרה תסתיים מוקדם יותר (בד"כ לא קורה... לרוב איש עיכובים) או אם היא לא תהיה מעניינת אולי פשוט אחתוך.
 
אם אעלה על רכבת זה כבר יהיה באוניברסיטה, הרבה יותר פשוט וקל מבחינתי (לא יותר פשוט מ-910, רק שהלו"ז שלו בעייתי לי).
 
בשורה התחתונה, די מתסכל שנסיעה בתחבורה ציבורית דורשת בערך זמן כפול והרבה יותר התעסקות ותזמונים מייגעים. זו אחת הסיבות העיקריות שאנשים מעדיפים רכבים פרטיים...
לצפיה ב-' בדקתי עכשיו: 14:45 מסוף 2000, 14:55 מול לוינסקי '
בדקתי עכשיו: 14:45 מסוף 2000, 14:55 מול לוינסקי
06/07/2017 | 15:11
4
47
אכן הזדחל עד ארלוזרוב ומשם הנסיעה כבר הייתה מהירה יותר, וזה עוד יום חמישי, אני מניחה שביום אחר יהיה אפילו מהיר יותר. אוף. תמיד כשיש קצת משחקים בשעת היציאה הם "לרעתי". למה דווקא הקו של 14:30 לא יכול לצאת ב-14:35 ודווקא הקו של 15:35 לא יכול לצאת באיזה 15:20?
 
זו אחת הסיבות שאני לא חובבת תחבורה ציבורית (בישראל): נסיעה בפרק זמן שאין כל קושי לעשות אותו ברכב (גם עם עומסים, אלא אם קורה אסון) הופכת להיות אתגר לוגיסטי שבו כל דקה לפה או לפה מכריעה את הכף (ו/או הוא גוזל פי שניים זמן והחלפות מייגעות). זה גם מה שגרם לי לנסוע מאוניברסיטת חיפה לטכניון בשני אוטובוסים דרך חורב (עד שלרווחתי יכולתי לקחת רכב).
לצפיה ב-'יש עוד אופציה ששכחתי ממנה בהחלפת שני קווים.'
יש עוד אופציה ששכחתי ממנה בהחלפת שני קווים.
07/07/2017 | 18:18
3
45
אפשר לנסוע עם 825/852 עד לצומת אולגה ובאותה תחנה להחליף ל910/947. פשוט 910 נוסע דרך הצמתים שבמחלפים וקצת נתקע... ואילו 825 לא, כך ש825 יכול לעקוף את 910 עד אולגה (910 נוסע דרך חבצלת ובית ינאי וזה מאט אותו).
 
או עם 826 אגד עד מחלף אור עקיבא שממנו אפשר להמשיך גם עם 910/947 לחיפה. תחנת ההורדה הראשונה של 826 היא פשוט מחלף אור עקיבא, לכן אי אפשר לרדת ממנו בגולדה.
 
אם אני לא טועה, שלושתם יוצאים ב14:40 ממרכזית תל אביב( בטוח לגבי 825 ו852) והם יגיעו ללוינסקי גם תוך 25 דקות. התדירות של 947 בשעה הזו היא גם כל 25 דקות.
 
אם ההגעה לרכבת מהירה יותר ונוחה יותר, בחרי ברכבת. אם יש סיכוי שתפספסי רכבת, הייתי בוחר באוטובוס עם החלפה בכביש החוף באולגה או במחלף אור עקיבא.
 
לגבי שאר הדברים שרשמת, מסכים איתך, זו אכן בעיה. אבל הבעיה הזאת לא הייתה קוראת אילולא הרכבת הייתה הורגת (ובצדק) את הצורך בקווי אוטובוס בין תל אביב לחיפה.
לצפיה ב-'א. זה הימור ; ב. איך עובד התשלום במקרה כזה?'
א. זה הימור ; ב. איך עובד התשלום במקרה כזה?
07/07/2017 | 19:43
2
24
לצפיה ב-'צריך לשלם פעמיים'
צריך לשלם פעמיים
07/07/2017 | 21:22
1
16
לצפיה ב-''
08/07/2017 | 00:52
7
לצפיה ב-'השריד האחרון לקו 995 מבוטל'
השריד האחרון לקו 995 מבוטל
04/07/2017 | 21:54
5
345
הודעה באתר אגד:
"
04.07.2017   קו 995 מב"ש לחיפה יבוטל החל מיום שישי 7.7
החל מיום שישי 7.7.17 תופסק פעילותו של קו 995 מבאר שבע למרכזית המפרץ.
"
לצפיה ב-'זאת דעתי'
זאת דעתי
04/07/2017 | 22:07
242
כי אין ביקוש אני מניח
לצפיה ב-'ולעומת זאת, קו חדש בין נצרת עילית לאילת של נסיעות ותיירות'
ולעומת זאת, קו חדש בין נצרת עילית לאילת של נסיעות ותיירות
04/07/2017 | 22:45
1
243
"
09/07/2017 
קו 890 החדש מנצרת עילית- לאילת
נוסעים יקרים  ,
תתחדשו ...
החל מיום ראשון 9.7.2017 יופעל קו חדש מס' 890 מנצרת עילית ונצרת לאילת ומעבר טאבה
 
הקו יופעל בימים א-ה
תחנת מוצא : נצרת עילית-דודג' סנטר
תחנת יעד : מעבר טאבה
מסלול הנסיעה : נצרת עילית (דודג' סנטר) , נצרת (מתחם ביג פאשן) , כביש 6 , כביש 40 , כביש 25 , כביש 90 , מלונות אילת , מעבר טאבה
יציאה בשעה 8:00 מנצרת עילית
חזרה בשעה 16:00 ממעבר טאבה.
"
לצפיה ב-'מעניין. יש לי שאלה תיאורטית לגבי קווים מהצפון לאילת'
מעניין. יש לי שאלה תיאורטית לגבי קווים מהצפון לאילת
05/07/2017 | 15:46
129
נניח שיחליטו לפתוח קו ישיר מטבריה לאילת. זכור לי שהיה קו כזה פעם בקיץ. נניח שיהיה לזה ביקוש. השאלה היא האם עדיף שהקו יעבור לאורכו של כביש 90 דרומה עד אילת (מטבריה לבקעת בית שאן, בקעת הירדן, ים המלח, הערבה ואילת) או שעדיף שקו כזה בכל זאת יעבור דרך כביש 6? לקו כזה שיסע דרך כביש 90 ניתן לקבוע תחנה גם בבית שאן לאיסוף, וכן תחנות בים המלח כדי לפזר נופשים שרוצים לנסוע מטבריה או בית שאן לים המלח.
מה יותר מהיר? דרך הבקעה או דרך כביש 6?
לצפיה ב-'חבל, זה היה קו מצויין. יותר מהיר מהרכבת.'
חבל, זה היה קו מצויין. יותר מהיר מהרכבת.
04/07/2017 | 23:33
105
לצפיה ב-'גם ככה זה היה דיי מוזר להשאיר נסיעה שלו דווקא בשישי בצהריים'
גם ככה זה היה דיי מוזר להשאיר נסיעה שלו דווקא בשישי בצהריים
05/07/2017 | 01:22
208
היא לא הייתה מלאה בנוסעים אף פעם, כן היו עולים עליה מספר שב"סניקים שהיו מצליחים להגיע לבאר שבע בזמן כדי לתפוס אותו.
 
עיקר השימוש ב995 כשהוא היה פעיל בעוד ימים בשבוע היה הגעה ליקנעם. ואז נפתח 958 שגם עוצר ביקנעם... שגם 958 צומצם קצת עקב מיעוט נוסעים.
 
לי זה נראה ש995 שרד עד היום בימי שישי מכיוון שמישהו עם כח פוליטי גרם לכך שהנסיעה היחידה הזאת שלו תישאר פעילה.
לצפיה ב-'הודעה ובקשה לנוסעי תחנת הרכבת ברחובות'
הודעה ובקשה לנוסעי תחנת הרכבת ברחובות
04/07/2017 | 20:24
203
רבים ממי שעושים שימוש בשירותי התחנה חונים את רכבם במגרש החניה הגדול בפארק המדע. מדובר במגרש עפר בתשלום. המצב במגרש מזעזע והוא מלא בוררות ומהמורות. נפתחה עצומה הקוראת לעיריית רחובות לטפל במצב. כולם מוזמנים לחתום ולהפיץ הלאה בפייסבוק ו- וואטסאפ:

https://www.atzuma.co.il/parkingparkhamada
לצפיה ב-'שלוב יפה מטוס קרב-TGV, חבל שכל כך קצר.'
שלוב יפה מטוס קרב-TGV, חבל שכל כך קצר.
04/07/2017 | 17:54
173
ברכבת אמור היה להמצא נשיא צרפת שחנך קו מהיר חדש(מיועד למהירות 320קמ״ש)
http://www.lci.fr/societe/video-un-rafale-survole-...

לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 4/7 '
שרשור הכוונה ומודיעין 4/7
04/07/2017 | 09:40
5
15
לצפיה ב-'מחיפה לירושלים - חמישי בבוקר'
מחיפה לירושלים - חמישי בבוקר
04/07/2017 | 16:04
1
99
הי חברים,
מה הדרך המהירה ביותר להגיע מחיפה לירושלים ביום חמישי בבוקר (ממרכז הכרמל לעין כרם)?
אוטובוס? רכבת ואוטובוס?
חשבתי להשאיר את האוטו בחוףהכרמל ולנסוע משם בתח"צ...
 
תודה מראש!
לצפיה ב-'מחוף הכרמל 940 למרכזית ירושלים ומשם רכבת קלה ואוטובוס לעין כ'
מחוף הכרמל 940 למרכזית ירושלים ומשם רכבת קלה ואוטובוס לעין כ
05/07/2017 | 17:15
65
אם אתה מתכוון לעין כרם רכבת קלה לתחנת הר הרצל ומשם 28 לעין כרם יציאה בצומת בסמוך לתחנה, אם לבית חולים הדסה עין כרם קו 27 מתחנת רכבת קלה הר הרצל.
 
לצפיה ב-'הגעה לטיילת של נתניה'
הגעה לטיילת של נתניה
05/07/2017 | 21:41
2
47
מאיזור התחנה המרכזית של נתניה
(קודם לכן אהייה בקניון השרון שאני יודע שהיא סמוכה לתחנה המרכזית ולשם אני יודע איך להגיע האלה שלי היא אח"כ איך להגיע מהאיזור הזה שאני יודע שהוא קרוב לתחנה המרכזית של נתנהי אל איזור הטיילת של נתניה וחוף הים)
לצפיה ב-'מהמרכזית זה מרחק הליכה של 7-8 דקות.'
מהמרכזית זה מרחק הליכה של 7-8 דקות.
05/07/2017 | 22:06
1
20
לצפיה ב-'תודה. לא ידעתי שזה קרוב '
תודה. לא ידעתי שזה קרוב
05/07/2017 | 22:24
16
לצפיה ב-'מרחק בין עמודי חשמול '
מרחק בין עמודי חשמול
04/07/2017 | 08:51
155
הערה קטנה: מרחק בין העמודים לא לקבוע והוא משתנה בהתאם לתוואי במסילה (רדיוס, מפלגים וכו...)
לצפיה ב-'הודעה לתקשורת - סיירת הנימוסין של רכבת ישראל'
הודעה לתקשורת - סיירת הנימוסין של רכבת ישראל
03/07/2017 | 23:21
5
338

הודעת דוברות רכבת ישראל
כשמתחשבים באחר – נהנים יותר ברכבת ישראל!
סיירת הנימוסין החדשה החלה את פעולתה
רכבת ישראל ממשיכה במהלך השיווקי להעלאת המודעות להתנהגות הנכונה ברכבת ומציגה את סיירת הנימוסין אשר תנחה, תדריך ותאכוף את הנימוסין בתחנות וברכבות
 
לפני מספר ימים החלה את פעילותה סיירת הנימוסין של רכבת ישראל, כחלק ממהלך שיווקי מקיף, המתקיים זו השנה הרביעית ובפעם השניה בשנת 2017, ומטרתו להעלות את המודעות להתנהגות נכונה בתחנות וברכבות, לשם שיפור חוויית הנסיעה והפיכתה לנעימה ומהנה יותר עבור כולם, תחת המסר "כשמתחשבים באחר – כולם נהנים יותר!". תפקידי סיירת הנימוסין להמחיש לנוסעים כיצד ניתן להפוך את הנסיעה לנעימה יותר, כשמקפידים על כמה כללים פשוטים ומתחשבים גם בשאר הנוסעים.  
 
עד כה נחשפו לסיירת הנימוסין אלפי נוסעים אשר שמחו להישמע להנחיותיה, דבר שבא לידי ביטוי בתגובות אוהדות ברשתות החברתיות ובשטח.
 
אז זהו! אלה לא עובדי רכבת ישראל שגויסו למשימה, אלא שחקנים מקצועיים וליצנים רפואיים שמטרת פעילותם היא להגביר את המודעות של לקוחותינו להתנהלות הרצויה בשטח תחנות הרכבת, הרציפים ובתוך הרכבת. את הסיירת המנומסת ניתן לפגוש ב- 10 תחנות רכבת ובמסלולי נסיעה משתנים, בשעות העומס בבוקר ואחה"צ עד ה- 6 ביולי 2017, (תחנות - ת"א סבידור מרכז, ת"א ההגנה, ת"א האוניברסיטה, חיפה חוף כרמל, חיפה מרכז השמונה, נתניה, נתניה – ספיר, לוד, רחובות, אשקלון, אשדוד, בנימינה).
 
מטרת המהלך השיווקי, שמלווה גם בקמפיין דיגיטאלי, במיתוג קרונות רכבת, בכריזה בתחנות בקולו של הקומיקאי טל פרידמן (שמוביל גם את הקמפיין הדיגטאלי) הינה להביא את הנוסעים להתנהג באופן מתחשב יותר: היצמדות לימין בעליה ובירידה במדרגות, המתנה לירידת הנוסעים מהרכבת טרם עלייה אליה, שיח שקט בסלולארי וההאזנה למוזיקה באמצעות אוזניות והימנעות מהנחת רגליים על המושבים.
 
"אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני רכבת ישראל הוא להפוך את חוויית הנסיעה לנעימה יותר ולהביא עוד לקוחות לוותר על הרכב הפרטי ולבחור לנסוע ברכבת. במחקרים רבים שערכנו בנושא חווית הנסיעה ולצד פניות של נוסעים, עולה כי להתנהגות הנוסעים יש השפעה מכרעת על חווית הנסיעה. מדובר במהלך שאינו שם את הרכבת כגורם מטיף ומחנך אך עם זאת גורם לאנשים להקשיב, להבין ולשנות התנהגות. לכן בחרנו  במהלך שיווקי מתמשך, בגובה העיניים, מסקרן ומעורר שיחה" מסבירה אתי פינקלשטיין, מנהלת אגף השיווק ברכבת ישראל.
 
המהלך השיווקי כולל שני חלקים עיקריים:
קמפיין דיגיטאלי  - שיכלול ארבעה סרטונים הומוריסטיים בכיכובו של טל פרידמן המציגים את ההתנהגויות באופן קליל והומוריסטי, לצד מסר ברור המנחה כיצד נכון להתנהג..
פעילות שטח – כריזה בתחנות וברכבות בקולו של טל פרידמן; מיתוג מערכי רכבת במדבקות (תמונות מטה); שחקנים בתחנות הלבושים כסיירי נימוסין בצבעים אדום (להצגת התנהגויות לא רצויות) וירוק (להצגת התנהגויות רצויות) אשר יקיימו אינטראקציות ביניהם ובין הנוסעים בתחנות וברכבות וידגימו את מגוון ההתנהגויות המפורטות.
 
הקמפיין ההסברתי והפעילות בשטח יתמקדו במספר נושאים:
התנהגויות פונקציונאליות – התנהגויות שמטרתן הפחתת הצפיפות, הדוחק והעומס ומההיבט התפעולי סיוע לזרימת נוסעים מיטבית בתחנה, ברציף וברכבת לצד שיפור העמידה בלוחות הזמנים ולמניעת עיכובים ברציף ובכניסות וביציאות מהתחנה.
עולים –יורדים: מתן זכות קדימה ליורדים מהרכבת בטרם עלייה. חשוב לשם חוויית נסיעה טובה יותר שתביא לפחות דוחק, דחיפות וצפיפות בכניסה לקרונות, עליה וירידה נוחות יותר אל/מהרכבת ופיזור העומס ומההיבט התפעולי לזרימת נוסעים מיטבית ברציף וברכבת, פינוי מהיר של הנוסעים מהרכבת וכניסת נוסעים כדי לשפר את העמידה בלוחות הזמנים ולמנוע עיכובים ברציף.
התנהגויות תרבותיות - 
פנים קרון - שיח שקט בסלולארי או בין נוסעים, האזנה למוסיקה באמצעות אוזניות, הימנעות מהנחת רגליים על המושבים ושמירה על הניקיון. אלו הן התנהגויות שמטרתן שיפור והנעמת חוויית הנסיעה .
בתחנה - היצמדות לימין בגרמי המדרגות ובמעברים כדי להקל על זרימת הנוסעים, למנוע דוחק ולאפשר לממהרים לעבור בקלות.
 
ניתן לחבר לכל המעוניין ראיונות וביקור במקומות בהן פועלת הסיירת.
 
לצפיה ב-'הרעיון טוב, הביצוע: גרוע במיוחד'
הרעיון טוב, הביצוע: גרוע במיוחד
03/07/2017 | 23:24
93
לצפיה ב-'צריך להפעיל גם באוטובוסים'
צריך להפעיל גם באוטובוסים
04/07/2017 | 09:26
55
לצפיה ב-'לא כדאי שיתחילו עם קצת דוגמא אישית?'
לא כדאי שיתחילו עם קצת דוגמא אישית?
04/07/2017 | 11:20
172
לצפיה ב-'ואולי יתחילו עם הפקחים של הרכבת?'
ואולי יתחילו עם הפקחים של הרכבת?
04/07/2017 | 12:40
138
יש כמה ששורקים כמה שניות לאחר עצירת הרכבת ומלחיצים את הנוסעים לעלות, כי שריקה משמעה שהרכבת עומדת לזוז.
 
הפקחים צריכים להשתמש במשרוקית שלהם רק 20-40 שניות לאחר עצירה, ובשיקול דעת.
לצפיה ב-'מביך'
מביך
04/07/2017 | 22:02
31
לצפיה ב-'צרפת רוצה להיות הראשונה שבה יסעו רכבות מהירות ללא נהג'
צרפת רוצה להיות הראשונה שבה יסעו רכבות מהירות ללא נהג
03/07/2017 | 23:11
7
172
לצפיה ב-'חברת אלסטום החליטה להפרד מסיטי פס בכל מה שקשור לפרוייקטים הב'
חברת אלסטום החליטה להפרד מסיטי פס בכל מה שקשור לפרוייקטים הב
04/07/2017 | 10:22
131
הבאים ..כגון הקו הירוק בירושלים הכולל גם את הרחבת הקו האדום .
לצפיה ב-'אני מקווה שהם שאלו את איגודי העובדים '
אני מקווה שהם שאלו את איגודי העובדים
04/07/2017 | 10:26
3
46
לצפיה ב-'זה לא בידיוק בלי נהג, כלומר יש נהג ביטחון למקרה הצורך'
זה לא בידיוק בלי נהג, כלומר יש נהג ביטחון למקרה הצורך
04/07/2017 | 16:23
2
84
כל השאר אוטמט ,הרכבת מופעלת בלי נהג.
לצפיה ב-'הבנתי, בואו נשקיע כסף בשביל שנהגי קטרים יעשו עוד פחות עבודה'
הבנתי, בואו נשקיע כסף בשביל שנהגי קטרים יעשו עוד פחות עבודה
04/07/2017 | 16:39
1
92
ממה שהם עושים ועדיין יקבלו משכורת על זה שהם לא עושים כלום.
הגיוני בסה"כ
מעניין באמת איך יגיב האיגוד המקצועי של נהגי קטרים אם ממשלת צרפת אפילו תחשוב על צמצום משכורות שלהם.
 
 

 
 
לצפיה ב-'זה ידוע שהצרפתים עם עצלן ,הוא עובד הכי פחות במערב ויש לו'
זה ידוע שהצרפתים עם עצלן ,הוא עובד הכי פחות במערב ויש לו
04/07/2017 | 22:31
73
הכי הרבה חופשות .
 
32 שעות בשבוע זה משרה מלאה  משהו כמו 9:00 עד 16:00 עם הפסקה 
 
של חצי שעה .,30 ימי חופש בלי חגים .
 
לכן הם משקעים המון כסף בתחבורה ציבורית בכדי לחזור הבייתה
 
מהר מעוד יום עמוס (-: .
לצפיה ב-'הודעה מענינת אבל........כבר פורסמה בפורום ב 15 ליוני.'
הודעה מענינת אבל........כבר פורסמה בפורום ב 15 ליוני.
04/07/2017 | 20:38
59
לצפיה ב-'שינוי לו"ז לעומת מה שפורסם בתחילת יוני.'
שינוי לו"ז לעומת מה שפורסם בתחילת יוני.
03/07/2017 | 21:01
186
פורסם לו"ז חדש לקווים 370,380,369 ו-363.
הדפסתי את הקווים הרלבנטיים עבורי.
ביום חמישי הופתעתי לעלות בסורוקה על קו 370 בשעה 11.28, כי היה רשום שהוא יוצא בשעה 11.30 מתחנה מרכזית.
בזמנו גם התלוננתי על כך שבלוח הזמנים החדש יש הרבה פחות נסיעות.
כעת הוצאתי לו"ז חדש - ואכן התווספו נסיעות בקו 370. קו 380 נשאר באותה מתכונת.
מוזר....
ו דן באר שבע מתחילה להידמות למטרודן מבחינת אי הגעת אוטובוסים בזמן.
רעיה
לצפיה ב-'"מטרופולין" תחל להפעיל את אשכול שרון-חולון במהלך 2018'
"מטרופולין" תחל להפעיל את אשכול שרון-חולון במהלך 2018
03/07/2017 | 17:34
175
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין 3/7 '
שרשור הכוונה ומודיעין 3/7
03/07/2017 | 08:14
3
9
לצפיה ב-'מסמינר הקיבוצים לרחוב המסגר (כמה שקרוב יותר לתאטרון תמונע)'
מסמינר הקיבוצים לרחוב המסגר (כמה שקרוב יותר לתאטרון תמונע)
03/07/2017 | 12:32
2
29
תאטרון תמונע נמצא ברחוב שונצינו 12...
(מדובר על ת"א כמובן...)
 
אילו קווים מגיעים?
 
תודה רבה
לצפיה ב-'קווים 71,171,271,274'
קווים 71,171,271,274
03/07/2017 | 12:55
1
33
יש לרדת בתחנת המסגר/יצחק שדה.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
03/07/2017 | 15:25
7
לצפיה ב-'מאיפה צץ פתאוֹם קו 369 בין עכו וכרמיאל??'
מאיפה צץ פתאוֹם קו 369 בין עכו וכרמיאל??
03/07/2017 | 07:18
3
163
עם נסיעוֹת לאוֹרך כל היוֹם, כמעט כל שעה, מעניין. דווקא את 363 היה צריך לעשׂוֹת יוֹתר תדיר.
לצפיה ב-'זה קו הזנק'
זה קו הזנק
03/07/2017 | 08:46
2
205
משכונות עכו לאזור התעשייה של כרמיאל.
 
ובלי קשר, אני מניח שעם פתיחת תחנת רכבת כרמיאל או קצת אחר כך 361 ידולל ו-363 יחוזק.
לצפיה ב-'מה זה קו הזנק?'
מה זה קו הזנק?
03/07/2017 | 11:48
1
61
לצפיה ב-'קו לאזור/י תעסוקה'
קו לאזור/י תעסוקה
03/07/2017 | 21:23
45
לצפיה ב-' מהיום ניתן לעלות מאחור בחיפה בקווים נוספים:'
מהיום ניתן לעלות מאחור בחיפה בקווים נוספים:
02/07/2017 | 23:13
41
310
הודעה באתר אגד:
"
02.07.2017   חיפה - מעתה ניתן לעלות מאחור גם בקווים 101, 110, 111, 112, 123
מעתה ניתם לעלות מאחור גם בקווים 101, 110, 111, 112, 123. זאת לאחר שבחודש פברואר 17 החלה עלייה מאחור בקווים 1, 11, 17, 18, 19, 19א', 20, 36 ו 36א'.
...
המשך>>
הודעה באתר אגד:
"
02.07.2017   חיפה - מעתה ניתן לעלות מאחור גם בקווים 101, 110, 111, 112, 123
מעתה ניתם לעלות מאחור גם בקווים 101, 110, 111, 112, 123. זאת לאחר שבחודש פברואר 17 החלה עלייה מאחור בקווים 1, 11, 17, 18, 19, 19א', 20, 36 ו 36א'.
"
לצפיה ב-'רשת מסילות הרכבת, לשנת היעד 2040'
רשת מסילות הרכבת, לשנת היעד 2040
02/07/2017 | 22:31
18
1041
לא יודע אם כבר העלו את זה הנה, אבל מצאתי לנכון לשתף אתכם.
מקור: מסמכי תוכנית הבינוי של המתחם התפעולי של הרכבת באשקלון.
לצפיה ב-'המפה הימנית כבר הועלתה לפורום מספר פעמים'
המפה הימנית כבר הועלתה לפורום מספר פעמים
02/07/2017 | 22:52
146
לצפיה ב-'במפה השמאלית פרט מעניין (CCyclist, זה בשבילך)'
במפה השמאלית פרט מעניין (CCyclist, זה בשבילך)
03/07/2017 | 11:45
9
295
חיבור בין תחנת האומה (והתחנה הנוספת שתיבנה בירושלים) לתחנת מלחה. זה דבר שדובר עליו רבות בפורום בתור משהו מתבקש.
 
---
(אגב, ברור לכולנו שרוב המסילות החדשות שבמפה השמאלית לא יוקמו עד 2040, אם בכלל)
לצפיה ב-'שמתי לב ל"מרכז העיר ים" על מסילה המחברת ממלחה לאומה. '
שמתי לב ל"מרכז העיר ים" על מסילה המחברת ממלחה לאומה.
03/07/2017 | 12:57
8
239
שם תיכנוני כמו "מרכז העיר ים" אינו מתחייב למיקום גאוגרפי מדוייק וזה אומר שניתן לתכנן תחנה בממילא או תחנה באזור יפו / המלך ג'ורג' לפי ההגדרה ולבחור בתחנה הכי שימושית מבחינת אינטראקציה עם התח"צ במרכז ירושלים וצרכי אוכלוסיית העיר והנוסעים אליה.
 
אבל - ההגדרה והמסילה פוסלות מכל וכול את רעיון תחנת "הכותל" מתחת לעיר העתיקה. אפילו מנהרה שתגיע לעיר העתיקה מרחוב הנביאים וסיבוב לשער שכם או שער הפרחים כך שתחנה בעיר העתיקה תהיה באוריינטציה של צפון-דרום  בקירוב תחייב גשרים והרס עתיקות בגן הלאומי של גיא בן הינום ופורטלים באזור מעלה השלום ועין רוגל. מנהרה מכיכר צה"ל תחייב גישור מאסיבי להר הזיתים או מעל לסילוואן. המשך מתחנה בכותל פשוט אינו ריאלי ולכן תיכנון למסילה שתחבר את שני קווי ירושלים פוסל תחנה ממזרח לממילא.
 
לצפיה ב-'ת׳כלס השר הוא לא זה שיאשר את מיקום התחנה אלא ועדות הבנייה'
ת׳כלס השר הוא לא זה שיאשר את מיקום התחנה אלא ועדות הבנייה
03/07/2017 | 14:10
161
המקומיות והמחוזיות וזה נעשה בהליך ציבורי שפתוח לציבור וכל אחד מוזמן להביע את דעתו בנושא בזמן אישור התוכנית.
לצפיה ב-'שתי אפשרויות'
שתי אפשרויות
03/07/2017 | 20:06
1
144
או שיהרסו עתיקות בלי חשבון, או שיבנו את התחנה במקום ההגיוני מחוץ לחומות, ואז יקראו לה "ירושלים - הכותל" בשביל להעמיד פנים שיש תחנה בכותל, למרות שהמרחק ממנה לכותל יהיה לא קצר.
לצפיה ב-'או ששר התחבורה יתחלף...'
או ששר התחבורה יתחלף...
04/07/2017 | 19:41
40
לצפיה ב-'גם אם לא תהיה תחנה בכותל, עדיין עדיפה תחנה במרכז העיר ממש'
גם אם לא תהיה תחנה בכותל, עדיין עדיפה תחנה במרכז העיר ממש
05/07/2017 | 16:19
4
86
ולא בממילא.

תחנה במרכז העיר תשיק לרכבת הקלה - לקו האדום, לקו הכחול ואולי בעתיד היותר רחוק גם לקו הצהוב שיגיע לכותל. בסופו של דבר, רכבות כבדות מיועדות פחות לתיירים מחו"ל ויותר לאזרחי המדינה בחיי היומיום. מרכז העיר ירושלים הוא מקום הרבה יותר מרכזי בירושלים מאזור ממילא והעירייה. כל עיר גדולה, ובמיוחד עיר בירה, צריכה קו במרכז העיר. ממרכז העיר אפשר להמשיך את הרכבת דרומה לתחנת מלחה בתוואי ממונהר בערך מתחת לרחוב המלך ג'ורג, אזור רחוב עזה, אזור קטמון, והתחברות לתחנת מלחה. תחנה במרכז העיר גם תקל באופן ניכר יותר על העומס הצפוי בתחנת האומה מאשר תחנה תיירותית בממילא.
לצפיה ב-'ממילא נמצאת 10 דקות הליכה ממרכז העיר'
ממילא נמצאת 10 דקות הליכה ממרכז העיר
05/07/2017 | 17:13
73
וחוץ מהתיירים יש שגרים באזור ובעיר העתיקה, לתחנת הרכבת יכולה להיות יציאה ליד ממילא ויציאה בשלומציון ליד מרכז העיר והעיריה.
לצפיה ב-'הנושא נידון בפורום בעבר, ישנן מספר אופציות לחיבור. '
הנושא נידון בפורום בעבר, ישנן מספר אופציות לחיבור.
05/07/2017 | 20:20
2
65
בגדול יש שתי אופציות שיכולות לחבר את הקו החדש לרצועת הקו הישן:  
 
חלופת שער יפו: תחנה בממילא
 
חלופת המלך ג'ורג' : תחנה ברחבת המשביר ותחנה שניה באזור המלונות.
 
בחלופות על הקו הישן (הרעיון הוא מנהרה רדודה לאורך התוואי) ניתן לשלב תחנה בעמק רפאים / בקעה וכן בתלפיות.
 
חלופות חיבור שלא יכנסו למרכז העיר:
 
חלופת ציר הרצוג (תחנה בעמק המצלבה, נקודת המרכז הגאוגרפית של העיר בהצטלבות צירי הרצוג, יזה וחזז)
 
חלופת ציר בגין (תחנה בין בית הכרם לגבעת רם)
 
 
לדעתי בקונטקסט של שנות התשעים היה הגיוני לדבר על תחנה במלך ג'ורג' ומרכז העיר אך הרק"ל ופיתוח אזור ממילא העבירו מידה רבה של מרכזיות מזרחה לאזור העירייה וממילא. תחנה אחת בממילא יכולה לשרת שלושה מוקדים שונים: מרכז העיר וציר הקו האדום, אזור המלונות וציר המלך דוד (ובעתיד הקו הכחול דרך אותו " קו סגול " שאני מציע שיחבר בין רק"ל דרך חברון העתידי לרק"ל האדום הקיים) וכמובן העיר העתיקה.
 
הנטייה הישראלית לבנות תחנות גרנדיוזיות עם מלא משרדים ו"מנהל" בכל תחנה (אני מכיר תחנות בריטיות לא מאוישות עם בניין כניסה שמספיק בקושי לקופה ואפילו תחנות רכבת עילית בלונדון ללא מבנה כלשהו) והצורך במיזוג עלולה להתבטא בכך שבמקום תחנת ביניים צנועה בת 2 רציפים כפי שבונים בקרוסרייל הלונדונית למשל, ההחלטה הישראלית לתחנה התת קרקעית בתוואי העמוק תהיה לבנות איזו "אומה 2" ואז זו חייבת להיות תחנה אחת שרוקדת על כמה שיותר חתונות - מה שהכי מתאים לממילא.
לצפיה ב-'"תחנה שניה באזור המלונות" - אילו מלונות? של רחוב דוד המלך?'
"תחנה שניה באזור המלונות" - אילו מלונות? של רחוב דוד המלך?
05/07/2017 | 23:01
1
45
שתי החלופות האחרונות שלא נכנסות למרכז העיר הן לדעתי החמצה.

תחנה באזור ממילא גם תצריך ליצור את "הקו הסגול" שאתה מדבר אליו (למרות שהצבע כבר תפוס בתוכניות לקו השמיני בין הדסה עין כרם לאזור התעשייה תלפיות - סוג של שילוב בין קווים 10 ו-12 של אגד כיום) והיא גם תתרחק למזרח ותצריך מינהור יותר ארוך כדי להגיע למלחה.
ממילא אכן מקום שתופס תאוצה, אבל אתה יכול לומר את זה גם על מדרחוב בן יהודה, מדרחוב יפו, ומדרחוב המלך ג'ורג' העתידי שייבנה עם פתיחת הקו הכחול.
לצפיה ב-'לתחנה תת קרקעית יציאות שמכסות אזור נרחב ולכן: '
לתחנה תת קרקעית יציאות שמכסות אזור נרחב ולכן:
06/07/2017 | 02:00
42
כמה דוגמאות לתחנות רכבת כבדה תת קרקעיות עם יציאות בשני צידי הרציפים: יש 250 מטר בין היציאות של תחנת מונאקו, 320 מטר בין היציאות של סיטי טמזלינק הלונדונית, ו300 מטר בין היציאה המזרחית ביותר של תחנת טוטנהאם קורט רוד הלונדונית (קרוסרייל) ליציאה המערבית ביותר.
 
לפי הגיון כזה תחנה מתחת לקרן היסוד היתה יכולה לכלול יציאות ראשיות בצד הצפוני של גן הפעמון וגם בקרן היסוד פינת ג'ורג' וושינגטון. מספר מנהרות רוחב כנהוג בתחנות מטרו גדולות היו מחברות לכניסות משנה ליד מלון המלך דוד ואימק"א ומלונות אחרים כמו ענבל, פרימה רויאל והמלך שלמה. בצורה כזו רוב אזור המלונות של המלך דוד וקרן היסוד היה מכוסה בצורה שתביא את התייר מהמטוס למלון ברכבת אחת ללא החלפות, ומי שיעדו במלון הר ציון או במלון מצודת דויד והאסטוריה היה יכול לעשות נסיעת המשך של תחנה בודדת באמצעי משלים ממותג.
 
לתחנת ממילא יכולות להיות יציאות ראשיות במלך דוד (בית גשר) ובנסיכה מרי (בניין ג'נראלי או חיבור לבית הדואר הראשי)  בנוסף על יציאה מרכזית בממילא עצמה. הגיוני שימצאו דרך לחבר מנהרות הולכי רגל בינה לטיילת ממילא ותחנת כיכר ספרא. מה שאני מכנה "הקו הסגול" יחבר אותה למלונות רחוב המלך דוד וגן הפעמון אך פחות למלונות קרן היסוד. אבל: אזור הכיסוי של התחנה יכלול את נחלת שבעה מחד ואזור המלונות מאידך וזה די מייתר תחנת ביניים במרכז העיר כי תמיד אפשר לקפוץ תחנה או שתיים על הרק"ל.
לצפיה ב-' איפה תחנת הכותל??'
איפה תחנת הכותל??
03/07/2017 | 18:38
70
לצפיה ב-'עוד פרט מעניין במפה השמאלית: הכפלת (ריבוע) ת"א-לוד עד 2030?'
עוד פרט מעניין במפה השמאלית: הכפלת (ריבוע) ת"א-לוד עד 2030?
03/07/2017 | 23:48
1
175
מעניין איפה יהיה מקום לזה... מנהרה? חשבתי שהמנהרה שברכבת רוצים מתחת לת"א מתוכננת להיות עד נתב"ג, לא עד לוד. כאן מציגים את ההכפלה הזו כחלק מפרוייקט הכפלת מסילת החוף, שמיועדת לקום לפני המנהרות המדוברות.
 
אז איך יעשו את זה? כמו שעלה לפני כמה שבועות בדיון בפורום, זה דורש הסטה מאסיבית של נתיבי כביש 1 כדי "לעשות מקום" למסילות נוספות, ובנייה מחדש של הגשרים במחלף גנות...
לצפיה ב-'ריבוע המסילות בין ת"א ללוד זה חלק מפרויקט המסילה הרביעית'
ריבוע המסילות בין ת"א ללוד זה חלק מפרויקט המסילה הרביעית
04/07/2017 | 00:28
169
באיילון, לא חלק מפרויקט ריבוע מסילות החוף.
לצפיה ב-'זה רק אני או שחסרות מלא תחנות?'
זה רק אני או שחסרות מלא תחנות?
04/07/2017 | 08:01
3
160
תחנות קיימות:
עכו,
להבים,
קריית גת
תחנות נתניה
אשדוד
רמלה
בינימינה
וכו'...
 
תחנות בבניה:
כפר מנחם
מזכרת בתיה
לצפיה ב-'זו מפת רשת עם תחנות חשובות. רק עפולה חסרה באמת.'
זו מפת רשת עם תחנות חשובות. רק עפולה חסרה באמת.
04/07/2017 | 13:32
2
58
לצפיה ב-'לגבי תחנת עפולה ומסילות מנשה וטבריה'
לגבי תחנת עפולה ומסילות מנשה וטבריה
05/07/2017 | 16:03
1
134
שבתשתיות פירסם מצגת שרכבת ישראל הכינו לגבי התוכנית ל-2040.
במפה שם רואים שהקו לטבריה יעבור במסילת מנשה, ויתחבר למסילת העמק ממערב לתחנת מגדל העמק-כפר ברוך. לאחר עצירה בתחנה, הקו יתפצל שוב מהמסילה מערבית מעפולה, ולא יעבור בתחנת עפולה הקיימת. נראה שהוא יעבור ממערב למזרח ויחצה את כביש 60 באזור קיבוץ מזרע (אולי יקימו שם תחנה בשביל העפולאים), ולאחר מכן יפנה לכיוון צפון באזור כפר תבור (עם תחנה שם כנראה), ושוב מזרחה בצומת גולני (עם תחנה גם שם כנראה), עד תחנת טבריה בצומת פוריה.

על כל פנים, לפי המפה - הקו לטבריה לא יעבור בתחנת עפולה, מה שיותיר בעפולה את הקו הקיים היום לבית שאן בלבד, אלא אם כן יהיו קווים שבאים מהמרכז או מירושלים דרך מסילת מנשה, יתחברו למסילת העמק בכפר ברוך ויישארו על המסילה הקיימת לכיוון עפולה או בית שאן.
לצפיה ב-'יהיה קו חיפה-טבריה'
יהיה קו חיפה-טבריה
05/07/2017 | 17:14
126
אבל כן, אם יבחרו לעשות את הפיצול ממערב לעפולה עפולה תישאר עם רק שתי רכבות בשעה לפני מפת 2040.
לצפיה ב-' שרשור הכוונה ומודיעין סופ"ש 02/07 '
שרשור הכוונה ומודיעין סופ"ש 02/07
02/07/2017 | 09:31
18
לצפיה ב-'פינת הנוסטלגיה : אגד תחבורה ציבורית'
פינת הנוסטלגיה : אגד תחבורה ציבורית
01/07/2017 | 22:40
2
320
שלט ישן ולא רלבנטי אבל מזכיר נשכחות,ברציף 1 לבאר-שבע,מסוף 2000 המזרחי,כיום משרת רק את קו 380 של מטרופולין,שבעבר הופעל במשותף עם חברת-בת של אגד,שנקראה אגד תחבורה ציבורית,שלמיטב ידיעתי ההמשך שלה היה אגד תעבורה.
לצפיה ב-'היו כמה שמות לחברת הבת'
היו כמה שמות לחברת הבת
01/07/2017 | 23:06
165
בהתחלה כמו שכתבת "אגד תחבורה ציבורית". כאשר הם רק הפעילו את קווים 370 ו-380, החל מ-2002. אחרי הזכייה באלעד ב-2004 השם היה "אגד פלוס". בהמשך "אגד תשתית" ולימים "אגד תעבורה".
לצפיה ב-'לא רק את קו 380, גם את 469.'
לא רק את קו 380, גם את 469.
02/07/2017 | 02:17
62
לצפיה ב-'הידעתם שביוטונג של אגד (לא יודע על אחרים) מותר 14 בעמידה?'
הידעתם שביוטונג של אגד (לא יודע על אחרים) מותר 14 בעמידה?
02/07/2017 | 03:47
15
294
חשבתי שזה רק 10.
 
לצפיה ב-'הוא ארוך יותר'
הוא ארוך יותר
02/07/2017 | 07:32
3
82
לצפיה ב-'סיבה קצת מוזרה (בטח עם המספר משתנה בהתאם'
סיבה קצת מוזרה (בטח עם המספר משתנה בהתאם
03/07/2017 | 01:14
2
96
למספר מקומות הישיבה).
אין מדיניות ברורה?
 
לצפיה ב-'הוא כתב את זה בהומור לדעתי...'
הוא כתב את זה בהומור לדעתי...
03/07/2017 | 13:32
1
26
לצפיה ב-'זה משהו שאין לי...'
זה משהו שאין לי...
04/07/2017 | 01:33
15
לצפיה ב-'גם אני שמת לב למדבקה הזו... '
גם אני שמת לב למדבקה הזו...
02/07/2017 | 07:34
4
299
לצפיה ב-'גם ברשיון מצוין 14 נוסעים'
גם ברשיון מצוין 14 נוסעים
02/07/2017 | 07:59
3
80
לצפיה ב-'זה כנראה היערכות לשינוי שמייחלים לו הרבה זמן'
זה כנראה היערכות לשינוי שמייחלים לו הרבה זמן
02/07/2017 | 12:01
2
213
לשנות את המגבלה הגורפת ברישיון רכב בינעירוני ל-10 ולחזור למגבלת היצרן (במקרה של יוטונג 14, אבל זה משתנה מרכב לרכב).
 
מגבלת ה-10 נוסעים בעמידה תישאר ותפוקח על ידי צוות הבקרה של המשרד, אך כבר לא תהיה פלילית. (קנס רמת שירות בלבד). 
בנסיעות אחרונות של כל קו יהיה מותר מראש להסיע עד מגבלת היצרן (כי הדבר הכי גרוע זה להשאיר נוסע בתחנה מאוחר בלילה ללא אלטרנטיבות כאשר טכנית אתה כן יכול לקחת אותו).
 
כדי שיהיה ניתן לבצע את השינוי, צריך להיות מצוין במקום בולט בסביבת הנהג מה מספר הנוסעים המקסימלי שהרשיון הרכב מאפשר.
לצפיה ב-'אני מזמין אותך להתמודד עם נוסעים '
אני מזמין אותך להתמודד עם נוסעים
02/07/2017 | 13:17
1
184
מס' 11 ו 15....
לצפיה ב-'זו בדיוק הבעיה שמנסים לפתור'
זו בדיוק הבעיה שמנסים לפתור
03/07/2017 | 08:56
92
בעיית הנוסע ה-11 היא בהחלט בעיה כואבת. והרצון הוא להפסיק להתמודד איתה.
 
הנהג אמור לקבל הנחיות להעלות את כל הנוסעים בתחנה עד מגבלת היצרן (בדרך כלל היא לא 14 אלא גבוהה יותר 18-22). וזה יהיה חוקי ולא פלילי כמו היום.
 
את הקנס יקבל המפעיל אבל הקנס יבוטל אם המפעיל יוכיח שהוא פועל לקידום פתרון הבעיה (בין אם זה שליחת תגבור במקרה של עומס נקודתי ובין אם זה קידום של ציפוף הלו"ז ברישיון הקו מול משרד התחבורה במקרה של עומס קבוע).
 
וכן אני יודע שבחיים האמיתיים זה לא עובד כל כך חלק, אבל הרעיון הוא לא להפוך נהגים לעבריינים עם תיק פלילי בגלל סוגיית הנוסע ה-11.
 
היום נסעתי באוטובוס בינעירוני (502 אגד, לא זוכר איזה דגם אוטובוס), היו כ-20 נוסעים בעמידה והיו תחנות בהם הנהג לא עצר כלל.
 
זהו עומס קבוע שחוזר כל בוקר. וזה המקום שבו המשרד רוצה שהמפעיל יבוא אליו ויציף את הבעיה ויקדם את הפתרון. לכן הקנס על רמת שירות חשוב. מנגד, כל עוד מספר הנוסעים תואם להוראות היצרן אין טעם לערב את המשטרה.
 
 
לצפיה ב-'נצל"ש: האם אגד הפסיקה להתקין WiFi באוטובוסים?'
נצל"ש: האם אגד הפסיקה להתקין WiFi באוטובוסים?
02/07/2017 | 13:55
4
199
כך זה לפחות בגולדן דרגון הבינעירוני.
נוסף על כך, אוטובוסים אלו ממש לא נוחים לישיבה בעיקר מבחינת מקום לרגליים. אני רק נסעתי איתם מרעננה לת"א, אבל אם מפעילים כאלה בקווים ארוכים כמו ת"א -ק.שמונה זה גרוע מאוד!
לצפיה ב-'יוטאנג של אגד הרבה יותר מפנקים לדעתי מבחינת נוחות, מושבים ,'
יוטאנג של אגד הרבה יותר מפנקים לדעתי מבחינת נוחות, מושבים ,
02/07/2017 | 18:44
1
153
מרווח לרגליים, שקעי הטענה..
לצפיה ב-'הכי מפנק זה יוטאנג לבן של אגד היסעים שלפעמים עושה קו רגיל'
הכי מפנק זה יוטאנג לבן של אגד היסעים שלפעמים עושה קו רגיל
02/07/2017 | 18:45
68
לצפיה ב-'שמים אותם ולא פעם יוצא לי לראות אחד על 921 947 או 8XX'
שמים אותם ולא פעם יוצא לי לראות אחד על 921 947 או 8XX
03/07/2017 | 13:35
38
לצפיה ב-'יצא לי לראות על 870 באר שבע - עפולה ו470 באר שבע - ירושלים.'
יצא לי לראות על 870 באר שבע - עפולה ו470 באר שבע - ירושלים.
05/07/2017 | 01:24
15
לצפיה ב-'מופיעה אפשרות כזו ברשיון הדגם'
מופיעה אפשרות כזו ברשיון הדגם
02/07/2017 | 23:09
103

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ