לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תחבורה ציבורית
ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

למתעדים צילמתי כעת 76-313-69
07/12/2015 | 22:54
1
200
יורו 6 מרכבים פנימי 97422
תיקון פנימי 94722
07/12/2015 | 22:55
26
חופשי חודשי גוש דן - מסתבר שלא רק באגד, דן, קווים ומטרופולין
07/12/2015 | 22:18
18
340
בן זוגי הצליח להשתמש בחופשי סטודנטיאלי של גוש דן בקו 351 של אפיקים בנסיעה מבני ברק לראשון לציון. זאת למרות שהחוזה הזה פורסם מאז ומעולם כמכובד ע"י אגד, דן, קווים ומטרופולין בלבד.
מעניין אם זה אומר שהוא תקף בכל קווי חברת אפיקים, כלומר אם אפשר לנסוע לדוגמה מפתח תקווה לתל אביב בקווי אריאל. ומעניין אם הוא כבר תקף בחברות נוספות.
זה יהיה ממש מעולה, יש הרבה קווים יעילים של אפיקים
07/12/2015 | 23:39
167
באיזר גוש דן והשרון שבהחלט יכולים להקל על משתמשים, כנ"ל נתיב אקספרס.
מעניין הדבר הזה
08/12/2015 | 01:13
8
131
אפשרות נוספת, שזה תקף בכרטיס סטודנטיאלי או שזה פועל באופן לא רשמי. בדומה לערך הצבור בקווי נתניה-תל אביב, שמפעילים "נתיב אקספרס". 
מובן, שאם זה ניתן בכל הכרטיסים ובאופן רשמי, זה יהיה טוב ושיפור רב.
זה לא קיים באופן רשמי ואני בספק אם זה עובד בקווי השומרון של
08/12/2015 | 01:31
7
132
אפיקים, דבר שיעקר את החופשי-חודשי הלבן של אפיקים, שיקר משמעותית מהחופשי-חודשי המרחבי של גוש דן.
 
קו 351 שייך לאשכול החדש ביותר של אפיקים - אשכול אשדוד-יבנה.
אם אכן החופשי הסטודנטיאלי של גוש דן פעל בקו הזה (ולא חוזה אחר שאולי היה טעון ברב-קו ההוא, כמו למשל ערך צבור שתקף באשכול אשדוד-יבנה של אפיקים), ייתכן שזה יישום מוקדם ולא רשמי של מה שצפוי להיות חלק מהרפורמה של ינואר 2016. אז קווי אשדוד-יבנה של אפיקים צפויים להיכלל באזורי התעריף של מטרופולין גוש דן.
 
לגבי קווי השומרון של אפיקים יש שאלה כיצד הם ישולבו ברפורמה עם ההנחה שחלה עליהם.
גם קווי שומרון וגם קווי בני ברק-ירושלים
08/12/2015 | 22:18
77
ובאופן ספציפי יותר קו 425, במסלולו החדש, בקטע מצומת רעננה עד אזור אור יהודה.
אני נוטה לחשוב כמוך, על מה שכתבת בהודעה השנייה; מן 'ירושה' במעבר קו 351 מ"אגד" ל"אפיקים".
בכל מקרה נקווה, ש"אפיקים" ו"נתיב אקספרס" ייכנסו בסופו של דבר לכרטוס המשותף בשרון ובגוש דן.
אגב, זה סגור שהרפורמה אכן תקרה בינואר הקרוב?
08/12/2015 | 22:32
5
79
יש קשר שתיקה מוחלט בנושא...
אין קשר שתיקה. בפרסומים של משרד התחבורה נכתב במפורש
08/12/2015 | 23:59
4
86
שהרפורמה תתבצע החל מינואר.
אבל אין שום פרסום לציבור. אפילו לא פורסמו הגבולות של האזורים
09/12/2015 | 09:56
3
59
וכל המחירים. אני לא זוכר שום ידיעה עם פרטים בפורום חוץ מחוזר אחד של משרד התחבורה עם כמה דוגמאות למחירים.
פרטי הרפורמה אכן לא פורסמו, כי מנהגו של משרד התחבורה לפרסם
09/12/2015 | 11:54
2
70
את הפרטים לא יותר משבוע לפני יישום.
אבל משרד התחבורה פרסם כבר מספר פעמים בהודעות שונות שלו שהרפורמה תיושם מינואר 2016.
החל מ...זה לא אומר כלום
09/12/2015 | 19:42
1
58
אם אני צריך לקנות חופשי גמיש 30 בעוד, נניח, 10 ימים.
האם ארכוש במחיר של 510 ש"ח כשאולי המחיר ירד שבוע וחצי קדימה ל 280 ש"ח?
 
אין בזה היגיון.
במקומך הייתי סופג כמה ימים עם ערך צבור או כרטיסיה
10/12/2015 | 07:31
45
ומחכה לפרסומים.
יכול להיות שיש לכך סיבה ספציפית לקווים 351 ו 355
08/12/2015 | 02:32
7
148
שני הקווים הללו עברו באוקטובר ובאוגוסט (בהתאמה) השנה מאגד לאפיקים. כשהם הופעלו על ידי אגד, החוזים התקופתיים של גוש דן היו תקפים בהם בנסיעות בין בני ברק והתחנות בכביש 4 לבין ראשון לציון ולכן ייתכן שאפיקים "ירשה" בקווים הללו את המצב שהיה בתקופת אגד. אחרת היה מדובר בנסיגה אחורה ובהרעה לעומת המצב שהיה בתקופת ההפעלה על ידי אגד.
בקיצור הטבה ספציפית למגזר החרדי, לא להתלהב.
08/12/2015 | 22:30
1
34
ההטבה לא כוונה ספציפית למגזר החרדי, אלא שרק קווי חרדים עברו
09/12/2015 | 00:24
77
במסגרת יישום מכרז אשדוד-יבנה מאגד לאפיקים.
אבל ממילא בקרוב קווי האשכול הזה ייכנסו לאזורי התעריף של מטרופולין גוש דן.
עכשיו יש בעיה בתשלום ברב קו בקווים לאשדוד בגלל קוד 42
09/12/2015 | 10:30
4
89
אם אני עולה על קו כלשהו בגוש דן ומשלם בקוד 42 מהערך צבור ואח"כ (תוך פחות מ-90 דק') אני עולה על קו של אפיקים לאשדוד (נניח 350), אז המכשיר מראה "מעבר בקוד 42, נא להסיר את הרב קו מהמכשיר" ואז הנהג לא יכול לחייב אותי על נסיעה רגילה לאשדוד דרך הרב קו ואני נאלץ לשלם במזומן.
בכלל לא ברור לי למה לקו 350 ודומיו מופיעה אפשרות תשלום על המכשיר גם בקוד 42 (מילא לקו 351 שגם מקשר בין בני ברק לראשל"צ, אבל מה קשורים לכך קווים 350, 320 וכו'?)
שטויות, אתה ממשיך לנסוע עד התחנה האחרונה שניתן לנסוע אליה
10/12/2015 | 11:57
3
55
בקוד 42 ואז ניגש שוב לנהג ומשלם על המשך הנסיעה לאשדוד (שיכול להיות שאפילו כרגע מדובר בתעריף זול יותר).
 
מערכת הכרטוס מבוססות GPS, הנהג לא יכול לחייב קודי נסיעה שלא רלוונטיים לתחנה הנוכחית ולא יכול לבצע חיוב כפול (דבר שרבים התלוננו עליו) כשקיים מעבר שתקף בקו הנסיעה המדובר. לכן, כשמגיעים לתחנה בה לא ניתן יותר לקבל את המעבר של קוד 42, נפתחת בפני הנהג האופציה לחייב אותך.
 
ובכל מקרה, זה יפתר ב1.1.16 כשתהיה טבעת כללית לאשדוד ותשלם כבר באוטובוס של דן או אגד או קווים את ה13.50 לאשדוד.
נוסע ממוצע לא צריך לדעת טריקים כאלה. מי שאמור להכווין אותו
10/12/2015 | 12:19
2
56
לכך, במצב הנוכחי, זה הנהג.
בקו 350 התחנה האחרונה לפני אשדוד היא במחלף גבעת שמואל (תחנת איסוף בלבד, תחנת ההורדה הראשונה היא בניר גלים). נוסע שעלה עליו בתוך בני ברק לאחר שנסע בתוך גוש דן, לא אמור לדעת שהוא צריך לשלם בקו 350 רק אחרי מחלף גבעת שמואל, וזה גם לא ממש רלוונטי כי ממילא שם אפשר רק לעלות ולא לרדת.
 
אלא אם כן משרד התחבורה יחבר ספר עב כרס "קובץ ההנחיות והטריקים לנסיעה בתחבורה ציבורית במדינת ישראל" ויפיץ אותו לכל אזרחי ותושבי המדינה.
 
אבל אפילו הנהגים (שלא לדבר על המכשירים האוטומטיים) לא בקיאים ברזי הטריקים הללו.
עכשיו שאני מתעמק יותר בהודעתו, שמתי לב לבעיה.
10/12/2015 | 13:05
1
57
אם מדובר גם ב349 ו350 וקווים מתל אביב שהם ישירים - ברור לי לחלוטין הבעיתיות. מכונת הכרטוס לא צריכה לפתוח את האופציה הזאת כלל וכלל. בקו 351 לעומת זאת, כן.
 
ובכל זאת, החל מה1.1 זה יפתר מעצמו עם תוכנית התעריפים החדשה. בכל מקרה, אעביר את זה הלאה לטיפול.
השאלה היא למה בכלל מופיעה לנהג (בדקתי, מופיעה לו על המסך)
10/12/2015 | 18:57
51
האפשרות לחייב 6.9 ש"ח (כאשר רשום ליד זה קוד 42), בקו 350/320.
שרשור הכוונה ומודיעין 07/12
07/12/2015 | 12:01
29
38
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
שרשור, חצי שרשור, מבט אחד מהיר...
07/12/2015 | 12:14
2
67
על משקל השיר של רחל:
"פגישה, חצי פגישה, 
מבט אחד מהיר,..." (:
 
באיחור אלגנטי של 12 שעות יפה לך.  
אבל אני יודעת שזה לא התפקיד שלך, אז תודה בשם כל ה"פציינטים" שלכם כאן.
 
 
 
היי, בן אדם צריך לעבוד גם
07/12/2015 | 13:02
1
15
נכון. אחרת מי יפרנס אותנו?
07/12/2015 | 13:10
14
האם אין שרשור הכוונה להיום? בגלל חנוכה אתם בחופש?
07/12/2015 | 11:05
10
79
רציתי לשאול על קו שאני לא זוכרת:
באיזה אוטובוס מגיעים מרכבת עזריאלי בתל אביב (היום אחה"צ) לצומת אלוף שדה/הרא"ה (או דרך רבין) ברמת גן.
והאם יש בעיה בתדירות הקו, במיוחד היום - חנוכה. 
בתודה מראש,
מיכל.
קו 56 של "קווים", בתדירות של כל 20 דק'
07/12/2015 | 11:42
4
54
התחנה ממוקמת על הגשר מעל נתיבי איילון, בצד מול הכניסה לתחנת הרכבת
גם 472, לא?
07/12/2015 | 11:53
2
12
כן
07/12/2015 | 11:55
6
תודה, איליה וסנוי, אז אגיד לו שיָּשִׂים עין גם על 472.
07/12/2015 | 12:05
9
או! תודה על התשובה המצויינת, orenhz. בדיוק לקו הזה
07/12/2015 | 12:02
39
התכוונתי, וכשהבן שלי שאל הבוקר, לא זכרתי.
ועכשיו אני גם יודעת לאיזו תחנה אתה מתכוון, כי הורדתי שם לפעמים חברים שביקשו להגיע לרכבת.
תודה לך. 
סידרתי לך שרשור
07/12/2015 | 12:01
1
8
חח. תודה, ניר.
07/12/2015 | 12:03
7
כן, אני מפשל בזמן האחרון - זו נפיחות מהסופגניות...
( לעמוד שלי בתפוז )
07/12/2015 | 14:52
2
15
אז תעבור ללביבות, אלן: יותר טעים ויותר בריא.
07/12/2015 | 15:40
1
9
פחות טעים, פחות...
( לעמוד שלי בתפוז )
07/12/2015 | 20:31
9
מבודפשט לברטיסלאבה מחר יום שלישי 8/12
07/12/2015 | 20:12
127
אשמח אם מישהו יוכל לתרום לי מזמנו ולפרט עבורי את הדרכים מבודפשט לברטיסלאבה בתחבורה ציבורית מחר בשעות הבוקר.

כמובן שאשמח גם למחירים וכו'

תודה וחנוכה שמח!
איזה קו מגיע מרמת חייל ( ברזל ) לתחילת אבן גבירול?
07/12/2015 | 20:30
1
16
189, 389 מרח' וולנברג
07/12/2015 | 21:43
28
יש לציין שב189 אי אפשר לשלם אצל הנהג. אם משלמים על נסיעה בודדת כדאי להכין כסף במדוייק. למיטב ידיעתי המכונה באוטובוס לא מחזירה עודף.
 
אפשר גם לנסוע עם 142 מוולנברג (בהנחה שהתכוונת לאבן גבירול מדרום לשאול המלך) אבל משך הנסיעה בו ארוך יותר.
 
ל389 נסיעות בודדות.
שאלה בנוגע להטענת רב קו באגד
07/12/2015 | 20:45
1
126
היי, אני יודעת שזה שרשור הכוונה ומודיעין, אולם לא מצאתי שרשור יעודי בנוגע לשאלות על הרב קו.
אז ככה, הטענתי אתמול בבוקר 10 נסיעות בקו 947, עד כאן הכל תקין. מכיוון שיש רק כרטיסיות של 5 נסיעות, הנהג הטעין את הרב קו ב-2 פעימות(ויש לי את 2 הקבלות).
הפתקית שיצאה הראתה כי מימשתי נסיעה אחת מתוך 5.
שאלתי את אותו הנהג יום אחרי למה לא מופיע לי 10 נסיעות, כי אני מפחדת שכאשר יגיעו מס' הנסיעות ל-0, ההטענה השנייה תעלם.  הוא הוציא לי פירוט הטענות(מצ"ב תמונה, לא להתייחס לחוזים של אגד תעבורה) שאני לא מצליחה להבין.
 
האם זה הגיוני שאני לא רואה את כל יתרת הנסיעות בכרטיס בפתקית הימנית(שמראה כי נשארה לי נסיעה אחת)?
 
אודה לעזרתכם:)
 
מוטענות בכרטיס הרב קו שלך שתי כרטיסיות בקוד 11
07/12/2015 | 20:57
43
בדו"ח היתרות (השמאלי) אפשר לראות בשורה הראשונה כרטיסיה אחת ובשורה השלישית כרטיסייה נוספת (מלאה) באותו הקוד
אשדוד ליגאל אלון 126
07/12/2015 | 22:14
4
30
בתל אביב בתחבורה ציבורית.
עליי להיות שם ב-11 בבוקר, על איזה קו אוטובס\רכבת עליי לעלות כדי להספיק? תודה
רכבת או קו 280 עד תחנת רכבת השלום,
07/12/2015 | 22:21
35
ומשם הליכה של כחמש דקות. לגבי זמנים, אפשר למצוא את לוח הזמנים באתרים כמו callkav.gov.il, ואת לו"ז הרכבות אפשר למצוא בין השאר באתר של רכבת ישראל.
שינוי!!!!!!!!!!!!!!!!!
07/12/2015 | 23:18
2
53
מראשל"צ ליגאל אלון 126 בתל אביב.
תודה ענקית!!
ראשל"צ עיר גדולה ומכל מקום בעיר יש דרך אחרת להגיע ליעד שלך.
07/12/2015 | 23:38
1
36
נא לציין את נקודת המוצא בראשל"צ.
אני עם רכב כך שיכול להגיע לכל מקום
08/12/2015 | 07:28
32
בראשל"M ולהשאיר אותו שם. פשוט לא רוצה להכנ עם רכב לתל אביב.
אז מאיפה הכי טוב לקחת את הקו מראשל"צ? אני יכול להגיע לשם ולהשאיר את הרכב
שימוש ברב קו אחד אנונימי ע"י שני בני נוער - אפשרי?
07/12/2015 | 23:48
4
43
הכרטיט אנונימי וללא פרופיל כלשהו (גם לא תלמיד) - טעון ברב קו רק ערך צבור.
הכרטיס משמש שני אחים שלי לניסעות אולי פעם בחודש גג... האם הם יכולים לנסוע בתוך גוש דן (אזור 1) ולהעיבר שתי נסיעות מהערך הצבור במקביל? ואם יעשו כך, האם יהיו להם 90 דקות מעבר? - אני מניח שלא כי זה לא הגיוני, אז מהן האפשרויות? שיקנו עוד רב קו אנונימי?
האם כדאי להוציא להם רב-קו רגיל במקום, ולטעון בפרופיל תלמיד?
 
אני יודע שאלו המון שאלות, אך עדיף לקבץ מאשר לפרוס לאורך שרשור ארוך.
תודה רבה מראש,
גיא.
תשובות>>>
07/12/2015 | 23:56
1
54
1. אפשר להעביר רב קו על שני אנשים בפרופיל נוסע רגיל (רב קו אישי) או ברב קו אנונימי בלבד.
 
2. מעברים חופשיים ל-90 דקות, מכונות הכרטוס זוכרות רק את הפעולה האחרונה שבוצעה ברב קו, לכן מעבר אחד "ידרס" והנהג באוטובוס הבא יראה שיש זכאות רק למעבר אחד וידרוש תשלום בעבור הנוסע הנוסף (גם אם יוצגו בפניו שני הכרטיסים, אם כי יש נהגים, בעיקר בדן שמסכימים שלא לחייב שוב עם הצגת הפתקית, לא כדאי לסמוך על זה).
 
3. ברב קו רגיל ההנחה היא 20%, ברב קו עם פרופיל נוער ההנחה היא 50%. אז כן, בהחלט כדאי להנפיק לכל אחד בנפרד רב קו אישי ולהנות מההנחה שמגיעה להם, 50%.
שאלות המשך (מצטער שזה מקפיץ את השרשור מאתמול אבל אין ברירה)
08/12/2015 | 19:48
20
תודה רבה על המענה המהיר, olli3!
את הדרך הלוך הם יעשו לבד, ובחזור אהיה איתם כך שאוכל לפתור בעיות אם יהיו. אבל בהלוך:
 
1. אז במידה והם נוסעים שניהם יחד, הם פשוט מעבירים את הכרטיס פעמיים בעלייה לאוטובוס?
2. איך כדאי להדריך אותם מה לעשות בנושא? שפשוט יתכוננו לאפשרות של נהג קפדן שידרוש תשלום נוסף על אחד משניהם בנסיעת ההמשך?
3. מה נדרש להביא לתחנת השירות עבור הוצאת פרופיל נוער? - אין להם עדיין ת.ז.
מאחר ובדרך חזור אני נוסע איתם, חשבתי אולי שעדיף פשוט להוציא להם רב-קו אישי ברכבת מרכז. (ממש על הדרך)
 
שוב תודה על המענה המהיר והמקצועי.
מותר רק כאשר שניהם נוסעים ביחד
08/12/2015 | 10:49
1
27
אחרת המבקר יכול לקנוס אח שהשתמש ברב קו של האח השני
מדובר ברב קו אנונימי - ואני מדבר על כשהם נוסעים חד-פעמית יחד
08/12/2015 | 19:39
9
שאלת רב-קו קצרה
06/12/2015 | 22:05
4
135
שלום לכולם,
אני מתכנן לנסוע בחנוכה עם 2 הילדים (שניהם מעל גיל 5) ברכבת ממודיעין לחיפה. לי יש רב-קו אבל להם אין. מאחר ואין הנפקת רב-קו במודיעין מרכז, האם אני יכול לטעון על הרב קו שלי 3 נסיעות הלוך ושוב לי ולשני הילדים? הייתי מזמין מהאתר אבל מאוחר מדי.
עוד שאלה, אם יצטרף עוד ילד (מתחת גיל 5), האם הוא צריך רב קו או לא כדי לנסוע חינם? באתר הרכבת יש הסבר לא כל כך ברור.
תודה מראש לעונים!
אגב, באותו נושא, סתירה בין אתר אגד לאתר הרכבת
06/12/2015 | 22:30
3
116
אתר אגד:
ילדים מגיל 5 ועד גיל 18 זכאים להנחה של 50% בכל קווי התחבורה הציבורית בארץ
אתר הרכבת:
ילדים ונוער בגיל 5-18/ תלמיד עד כיתה יב' /חינוך מיוחד עד גיל 21
 כרטיסייה 12 נסיעות
 50%
 
כלומר לפי הרכבת יש 50% לבי נוער רק אם יקנו כרטיסיה (לא כרטיס בודד או הלוך ושוב). לפי אתר אגד זה לכל נסיעה.
 
מה נכון?
כמה תשובות
07/12/2015 | 16:16
2
82
קודם כל, ניתן לעשות רב קו בסניף של קווים במודיעין, לא חייבים ברכבת.
שנית, ילד מתחת לגיל חמש לא צריך רב קו כדיי ליסוע חינם, ואם הוא לא נראה כמו ילד בן חמש (מאוד גבוה או משהו כזה) אלה יותר גדול ייתכן ויבקשו תעודה שמאשרת שהוא מתחת לגיל 5.
בנוסף, באגד כתוב שמקבלים 50 אחוז הנחה בכל קווי התחבורה הציבורית בגלל שבאוטובוסים, טעינת ערך צבור מקנה לילדים 50 אחוז הנחה.
ברכבת אין ערך צבור אלה ניתן לטעון רק נסיעות (כרטיסיות למיניהן ועוד...) ולכן רק אם מטעינים נסיעות מקבלים את ההנחה לילדים.
 
כל הדברים שאמרתי הם מהידע שלי ואם טעיתי תקנו אותי.
מקווה שעזרתי!
תודה רבה על ההסבר. מה לגבי טעינת 3 כרטיסים על אותו רב-קו?
07/12/2015 | 20:37
1
46
התשובה על אגד מסבירה מה מקור ההבדל - תודה.
לגבי הנפקת הרב-קו, רציתי להמנע מלהגיע לסניף קווים, כדי לחסוך זמן בבוקר, אבל זה מה שאעשה אם אין ברירה.
אז לדעתך, אי אפר לטעון 3 כרטיסי הלוך ושוב על הרב-קו (האישי) שלי?
אי אפשר כי זה רב קו אישי
07/12/2015 | 22:35
24
רגע לפני שאתם מתחילים להשתמש בערך צבור
06/12/2015 | 21:49
16
340
לפי הרפורמה החדשה אתם הולכים להפסיד כסף (לזכאים להנחה כדוגמת נוער)
לדוגמא: מחיר נסיעה עולה 25 ₪ לנוער המחיר 12.50 ₪ לא ניתן לשלם את המחיר הנקוב אלא צריך לטעון ערך צבור (מינימום 30 ₪) ומשם להוריד נסיעה, 5 ₪ יישאר ברב קו ללא יכולת שימוש טעינה נוספת זה חוזה חדש לא ניתן לשלם נסיעה משני ערך צבור.

עד שלא יעשו בלאגן זה יישאר ככה.
כל טעינה אמורה להצטרף ליתרה קיימת ולא לפתוח חוזה חדש
06/12/2015 | 22:20
2
218
אם נפתח חוזה חדש זו תקלה שהמפעילה צריכה לתקן.
הבלאגן צרך לקרות מול מפעילה שלא פועלת כפי שצריך.
אז כרגע באגד זה מה שקורה
07/12/2015 | 00:07
1
178
ואם לא יצעקו על כך כנראה שלא יסדרו את זה.
הערך הצבור באגד פועל כבר יותר מחצי שנה במטרופולין חיפה
07/12/2015 | 11:59
140
וגם בגוש דן יש תקופה דומה טעינה של ערך צבור באגד (חיוב של ערך צבור שנטען אצל מפעילות אחרות יש כבר מיולי 2011).
אם בגוש דן ומטרופולין חיפה זה עובד, אין סיבה שבמקומות אחרים זה לא יעבוד.
אני רוצה להבין בבקשה משהו אחד
07/12/2015 | 19:22
4
118
האם הערך הצבור מגיע גם לקווי אגד הבין העירונים?
כלומר אין יותר כרטיסיית שתי נסיעות בקווי אגד הבין העירונים? 
(כמו למשל תל אביב - ירושלים או תל אביב - קריית שמונה)
 
כלומר מטעינים ברב קוו אצל מפעיל שמכבד ערך צבור סכום כסף ונוסעים בקווים הללו שציינתי?
ושאלה נוספת בבקשה
07/12/2015 | 19:24
81
במידה והתשובה לשאלה ששאלתי היא כן
אז מי שנוסע בנקודה צפונית לעיר חיפה (נניח צפת) האם יש לו אפשרות לקבל כרטיס מעבר כמו שיש בכרטיסיית שתי נסיעות למרכזית חוף הכרמל ולהיפך?
אפשר להשתמש בערך צבור גם לנסיעות בינעירוניות, אבל כרטיסיות
07/12/2015 | 19:49
2
108
שתי הנסיעות באגד לא התבטלו.
אם אתה רוצה כרטיס עם נסיעת המשך בחיפה או כרטיסיית שתי נסיעות עם נסיעות המשך בחיפה, אתה צריך לקנות את החוזים הללו.
כשאתה מבצע נסיעה כזו תבדוק עם הנהג אם אפשר להשתמש בערך צבור על מנת לקבל נסיעת המשך בחיפה.
 
בתחילת 2016 ההגדרה של מטרופולין חיפה מתוכננת להתרחב ואז בחלק מהמקרים בהם היום יש נסיעות המשך (למשל כרמיאל - חיפה), יהיו נסיעות עם מעברים חופשיים במשך 90 דקות.
תודה על התשובה
07/12/2015 | 20:08
1
57
השאלה היא מה ההנחה שיש כיום בכרטיסיית 2 נסיעות של אגד
 
15 אחוז או 20 אחוז?
 
אם זה 15 אחוז אז לא שווה לרכוש כרטיסיית 2 נסיעות ועדיף לשלם בערך צבור 
תבדוק עם נהג. לא בטוח שאפשר לקבל נסיעת המשך בערך צבור.
07/12/2015 | 20:17
34
יש לך כאן טעות מאד מאד יסודית במה שכתבת.
07/12/2015 | 23:46
115
ראשית, בפרופיל נוער, טעינת 30 ש"ח, הופכת ל60 ש"ח ברב קו. ומה-60 ש"ח יירד לך 25 ש"ח והיתרה שתישאר היא 35 ש"ח. אין שום בעיה להשתמש ביתרה הזאת לכל נסיעה אחרת בכל הארץ כמעט כבר ובעתיד הממש קרוב המטרה היא שהערך הצבור יהיה שמיש אצל כל המפעילות. ואז כל נסיעה שכל נוסע יבצע, תרד מהערך הצבור, במקום לטרטר אותו עם אינספור כרטיסיות.
 
שנית, הרפורמה לא קשורה לערך הצבור. הערך הצבור קיים כבר בכל כך הרבה מקומות בארץ באופן בלעדי, ללא אפשרות לרכישת כרטיסיות. כך למשל במודיעין, לוד, רמלה, בדרום, בחלקים מהצפון (עפולה והאיזור) אין כרטיסיות מזה כשנתיים. כולם טוענים ערך צבור אם הם רוצים לקבל הנחה.
בגלל זה עדיף לרכוש כרטיסיה ולא ערך צבור
08/12/2015 | 12:22
3
29
כרטיסיות הולכות ונעלמות ולא ירחק היום שבו לא תהיינה יותר
08/12/2015 | 15:31
65
כרטיסיות.
אין יותר כרטיסיות במטרופולין חיפה והצפון
08/12/2015 | 16:32
1
27
גם לא בדרום
09/12/2015 | 21:03
11
יש מגבלה על כמה ערך צבור אפשר לטעון על הרב קו?
08/12/2015 | 17:34
2
57
אפשר לטעון יותר מ1000 שקל?
 
יש מגבלה. אני לא בטוח כמה בדיוק. רשמית סכום הטעינה המקסימלי
08/12/2015 | 18:00
78
(סכום הטעינה, לא התשלום) הוא 400 ש"ח. לא רשמית אפשר יותר אבל לא יותר מאלף ש"ח.
עד 800 ש"ח לטעינת פרופיל רגיל שהם 1000 ש"ח לאחר קבלת התוספת.
08/12/2015 | 23:24
53
היתרה בערך הצבור מוגבלת לעד 1000 ש"ח ולכן טעינה מתאפשרת עד 800 ש"ח בפרופיל נוסע רגי ופחות בפרופיל אחרים (נוער/אזרח וותיק ניתן לטעון 500 ש"ח שהופכים ל1000).
מכשירי הטענת רב קו עצמאי בתחנה מרכזית ירושלים
06/12/2015 | 19:12
9
209
כרגע בהרצה עדיין לא ניתן להטעין אך ניתן להוציא יתרות.
נ.ב. הטעינה תהיה באשראי בלבד.
המכשירים ממוקמים בקומת הרציפים מול הרציפים 14+15
בתחנות לאורך ז'בוטינסקי רמת גן עומדים כבר כמה שבועות
06/12/2015 | 19:39
1
164
מכשירי הטענה של קווים, אבל כולם כבויים.
אין כמו מכשירי ההטענה לסוגיו
07/12/2015 | 19:38
81
הפועלים היטב בכל תחנות המטרונית בחיפה רבתי.
תודה על העדכון!
06/12/2015 | 21:34
40
בירושלים המכשיר החל היום לעבוד
07/12/2015 | 17:43
1
101
ניתן גם לרכוש נסיעה בודדת מנייר.
שימו לב שהנהגים עדיין
07/12/2015 | 17:46
106
לא מכירים את המכשיר והכרטיסים, במידה ונתקלים בנהג שמסרב להעלות אתכם יש לפנות לקופאי/מבקר/סדרן שנמצאים ליד המכשירים.
מכשירי הטענת רב קו
07/12/2015 | 20:27
3
144
בתחנת המרכזית כרמיאל, במרכזית המפרץ.
בעכו יש עמדות טעינה פעילות 'רב אמצעיות' של "נתיב אקספרס" .
מי מבצע נסיעות פנים בתוך העיר כרמיאל?
07/12/2015 | 20:36
2
93
כלומר איזה חברת אוטובוסים?
האם זה גם נתיב אקפרס?
כן
07/12/2015 | 20:38
15
אגד מפעילים את הקווים העירוניים בכרמיאל
07/12/2015 | 21:01
21
אוטובוס חשמלי באגד
06/12/2015 | 19:01
162
אגד בוחן נסיון להפעיל אוטובוס חשמלי בקו 27 בירושלים
חברת מטרופולין הוד השרון קו 3 מאחר או לא מגיע באופן סידרתי
06/12/2015 | 16:44
1
126
שלום חברים
אני נוסע וחוזר מידי יום לעבודה עם קו 3 הבעיה שלי שהוא מאחר או לא מגיע כלל באופן סידרתי.
פניתי ל: תלונות הציבור של חברת מטרופולין, משרד התחבורה, ראש העיר, דובר חברת מטרופולין, הממונה על התחבורה הציבורית בעיר, כתבת עיתון ירוק (אף פורסמה כתבה בנושא).תלונות לישראל כץ, מייל להנהלת מטרופולין.
תבעתי אותם בבית המשפט בתביעות קטנות על הנזק שעשו לי מה עוד ניתן לעשות על מנת לפתור את הבעיה?
מדובר בממוצע פעם אחת כל שבוע מחודש מאי 2015 ועד היום.
פה זה לא אירופה
06/12/2015 | 18:37
196
יש אינטרס שלא תיסע באוטובוס ושהחברות יקבלו סובסידיה ממשרד התחבורה ללא תמורה וללא קנסות. זה קורה לי גם כל הזמן, אוטובוסים לא מגיעים וטוענים שהם עברו כבר.
מישהו גונב לנו את הכסף וזה ברישיון. המדינה הזו מיאשת.
באיחור של שבוע ...תמונות מהחודש האחרון
06/12/2015 | 16:15
44
764
חודש יחסית משעמם-ברובו המוחלט שהיתי ברעננה (וזו גם הסיבה שההעלאה התאחרה).
חוץ מזה הייתי גם בשדרות ובנתיבות (אין שם משהו חדש מספיק בשביל להעלות...) וכמובן בפתח תקווה.
למרות זאת,אני מקווה שתהנו מהשרשור הקצר,שיכלול כ25 תמונות.
 
(בתמונה: התמונה הראשונה...
המשך>>
חודש יחסית משעמם-ברובו המוחלט שהיתי ברעננה (וזו גם הסיבה שההעלאה התאחרה).
חוץ מזה הייתי גם בשדרות ובנתיבות (אין שם משהו חדש מספיק בשביל להעלות...) וכמובן בפתח תקווה.
למרות זאת,אני מקווה שתהנו מהשרשור הקצר,שיכלול כ25 תמונות.
 
(בתמונה: התמונה הראשונה לחודש נובמבר; 76-138-69 91686 אגד בקו 947 לירושלים,נכנס למסוף צומת רעננה 01/10.)
יש זוכה במכרז החשמול של רכבת ישראל - SEMI
06/12/2015 | 13:15
24
595
"SEMI הגישה הצעה שנמוכה בכ-1 מיליארד שקל מהערכות המוקדמות "
06/12/2015 | 13:42
13
267
לא נשמע מעודד
למה לא ,כי הם לא גנבים כמו האחרים
06/12/2015 | 14:02
3
236
יש להם הוכחות ליכולת שלהם , הם בדקו וראו שאולי זה קל ואמור להיות זול,
 
אז מזל טוב .
הדאגה שלי היא שמדובר בהצעה מזוייפת
06/12/2015 | 14:39
2
243
ובמהלך הפרויקט יתברר שהמחיר לא מכסה באמת הכל
1b חריגה? המכרז תפור
06/12/2015 | 18:40
186
אין חיה כזו, מישהו ייקח את הכסף על חשבוננו, זה בטוח.
אתה גם יכול לדאוג הפוך שמישהו היה גוזר קופון
07/12/2015 | 13:39
99
שהרי אולי החברה המייעצת לרכבת ישראל רצתה לעשות סיבוב .
 
הרי החברה הזאת לא הייתה מגיעה לגמר ללא ניסיון ,הרי לפני ההצעה
הכספית בוחנים את היכולת ואז בסיום רואים מה היא מסוגלת לעשות
בתמורה  .
 
הרי החברה הספרדית בטח בנתה קווים כאלה לאורך אלפי קילומטרים
יש לה הוכחות כולל כספיות  ,אז מה צריך יותר מזה ???.
 
מיליארד שקל פחות מהאומדן אבל בלי לדעת מה היו ההצעות האחרות
06/12/2015 | 14:54
4
210
אי אפשר לדעת כמה חריגה היתה ההצעה. ייתכן והאומן היה שגוי.
קשה להאמין שאחרי מכרז PQ האומדן היה שגוי
06/12/2015 | 15:52
2
165
בשליש מעלות הפרויקט!
אני חושב שהאומדן נקבע לפני הPQ, ז״א עוד בזמן בקשת התקציב.
06/12/2015 | 16:14
1
163
לפי מה שאני מבין גם הליך התמחור נעשה פעמיים. המעטפות הכספיות נפתחו ואז נעשה סיבוב הצעות כספיות נוסף (best and final offer).
פרוייקטים כאלו נוטים להכפיל את התקציב. הנה סיפור דומה:
07/12/2015 | 14:28
105
 
כבר "התקדמו" לתקציב פי 3 מההערכות הראשוניות, ודחיות לו"ז שידחקו את הפרוייקט בשנה-שנתיים. ככה זה תמיד, וזו דוגמה ממדינה בה שני הקווים הראשיים האחרים (הקו הזה קצר יותר כי הוא ממזרח למערב ולא מדרום לצפון) חושמלו מזמן.
וזו לא פעם ראשונה
07/12/2015 | 23:59
74
שזה קורה, למי שעוקב.
אני מקווה שהפרויקט לא יסתבך
06/12/2015 | 15:35
156
האם אין תקנה במכרזים ממשלתיים שאוסרת לקבל הצעות הנמוכות משמעותית מהאומדן?
ההערכה המוקדמת(פורסמה ב 31.10.2014) היתה:
06/12/2015 | 19:16
2
201
2,543,000,000 €.
SEMI חברה מאוד רצינית, נכון להיום היא מחשמלת בספרד קוים המיועדים ל
AVE הרכבת המהירה הספרדית(Alta Velocidad Española).
אז עלות החשמול היא 9-10% פחות!?
בהקשר הזה אולי כדאי לציין שהייתה עוד חברה ספרדית
06/12/2015 | 20:15
174
בין המועמדים האחרונים במכרז - אלקנור, ושגם היא מחשמלת קווי AVE בספרד.
זו יכולה להיות הערכה של כלל הפרוייקט, כולל
08/12/2015 | 00:02
75
רכש הציוד הנייד - וגם היא נשמעת מוגזמת.
רצ"ב ההודעה הרשמית:
06/12/2015 | 21:33
2
299

הודעת דוברות רכבת ישראל
רכבת ישראל הכריזה על חברת SEMI הספרדית כזוכה במכרז להנחת תשתיות החשמל בהיקף של 2 מיליארד שקל.
חברת SEMI, חברה ספרדית בעלת ניסיון רב בתחום תשתיות הרכבת, זכתה במכרז תשתיות החשמל הגדול בישראל לרכבת, בהיקף של כ-2 מיליארד שקלים, לאחר שעברה בהצלחה את כל שלבי המכרז המורכב. ההצעה הכספית של החברה התבררה כנמוכה בכ-1 מיליארד שקל מהתקציב שתוכנן, גם בשל תהליך מכרזי ברור ומקצועי.
 
היום, א', 6/12/2015, הודיעה רכבת ישראל לחברת הספרדית SEMI (Sociedad Espanola de Montajes Industriales S.A) על זכייתה במכרז להקמה ולתחזוקה של מערכת תשתית חשמלית להפעלת רכבות.
 
המכרז הגדול להנחת תשתיות החשמול התנהל באופן מוקפד, יסודי, בהשתתפות כל הגורמים הרלוונטיים בחברת רכבת ישראל ובמשרדי הממשלה.
 
בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל: "פרויקט הסבת רשת מסילות הרכבת לחשמל, הוא ללא ספק אחד מהפרויקטים המשמעותיים שמבצעת רכבת ישראל, מאז היווסדה, והוא צפוי לשנות לחלוטין את פני החברה. הרכבות החשמליות הכרחיות לתוכנית הפיתוח של רכבת ישראל, על מנת להכפיל את כמות הרכבות המופעלות ביממה ולספק שירות למספר כפול של לקוחות".
עוד הוסיף כי: "בשנה האחרונה הואץ הפרויקט ופורסמו מכרזי הענק לרכש קטרים חשמליים והנחת תשתיות. אין לי ספק כי משלב זה והלאה נראה התקדמות הולכת וגדלה בפרויקט זה, עד למימושו כבר בקו המהיר לירושלים, בשנת 2018".
 
מצורפים:
 
הודעה לתקשורת
רקע ומידע נוסף
תמונה (קרדיט: יח"צ רכבת ישראל)
קישור לדיווח החברה לבורסה: http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=...
 
 
 
ישראל  טל - סרנגה | מנהל אגף דוברות והסברה
טלפון 03-6076610 | נייד 050-6187999 | פקס  153-3-6076610
תחנת רכבת ת"א מרכז ע"ש סבידור, ת.ד. 18085 ת"א 61180
 
 
ובשורה התחתונה
06/12/2015 | 21:51
1
234
מתי נתחיל לראות סוף סוף מסילות מחושמלות וציוד מתאים?
הקטרים החשמליים יתחילו להגיע לקראת סוף 2017. מצטרף לשאלה
07/12/2015 | 14:40
213
לגבי מועד "טקס הצבת עמוד החשמולת הראשון" ע"י מר כץ!
איך זה עובד? קצת מידע לסקרנים על החשמולת שהזכיינית תתקין
07/12/2015 | 23:41
2
140
מומלץ לפתוח:
Real speed test of catenary C-350 for railways high speed-You tube
בצוע של SEMI סרטון פרסומי מאוד קצר.
 
Catenary and pantograph:how does it work?-You tube
הסברים עקרוניים.
 
Modern catenary installation-You tube
הסבר סכימתי.
SCORPION - מדוע אינך מעתיק לנו את הקישורים ?
11/12/2015 | 13:43
1
12
ניסיתי כמובן, אבל לא הצלחתי, אנסה שוב משך השבת.
11/12/2015 | 17:36
7
איך זה עובד? קצת מידע לסקרנים על החשמולת שהזכיינית תתקין
07/12/2015 | 23:46
97
מומלץ לפתוח:
Real speed test of catenary C-350 for railways high speed-You tube
בצוע של SEMI סרטון פרסומי מאוד קצר.

Catenary and pantograph:how does it work?-You tube
הסברים עקרוניים.

Modern catenary installation-You tube
הסבר סכימתי.

היו תגובות בעתונות שטענו ש SEMI ״קטנה ולא ידועה״, לכן ....
08/12/2015 | 14:11
2
145
צריך כנראה להדגיש כאן, שהיא שייכת לקונצרן הספרדי ACS, שהוא לא פחות ולא יותר מקבלן העבודות הגדול ביותר בעולם
(להפתעתי הוא אפילו עולה על BECHTEL האמריקאית הכל כך מפורסמת).
אולי זה ההסבר להצעה הנמוכה יחסית לר״י ?
ראו:
אמרו את זה גם על איזיג'ט כשהגיעה לארץ.
08/12/2015 | 18:36
1
122
בעת שמספר הנוסעים השנתי הכולל שלה היה גדול יותר מזה של בריטיש אירוויז.
 
זו שיטה של בעלי אינטרסים כלכליים להכפיש חברות זרות גדולות אך לא מוכרות לציבור בארץ בעת שהן עושות את צעדיהן הראשונים בארץ. הנמלה קוראת לפיל או לעדר פילים שלם "קטן, קיקיוני, לא מוכר". הפרובינציאליות בהתגלמותה.
 
אם אלדי ולידל יגיעו לארץ כדי להוריד את יוקר המחייה (אני קונה דווקא בקארפור) הם יקראו לרשתות הענק האלו שלהן סניפים מהאיים הקנאריים ועד לחוג הקוטב בכינויי גנאי דומים.
אגב: SEMI שייכת לקונצרן ACS שכבר עבד בארץ באמצעות
09/12/2015 | 09:44
103
חברת DRAGADOS שגם שייכת לו, בבניית נמל  היובל  באשדוד.
נקודת האיזון
06/12/2015 | 12:34
3
260
כמה נוסעים בערך צריכים לעלות על אוטובוס במהלך נסיעה עירונית (נניח של שעה), כדי שחברת האוטובוסים תגיע לאיזון (כלומר לא תפסיד מהנסיעה).

זו שאלה שנשמעת נורא פשוטה אבל התשובה עליה מורכבת ביותר.
06/12/2015 | 13:39
210
כל הפעלה של קו ושל אוטובוס כרוכה בעלות. העלות הזו מעבר לעלות הישירה כמו שכר הנהג, דלק, בלאי, ביטוח וכו' מגלמת בתוכה את כל יתר ההוצאות שיש לחברת ההפעלה - שכירות, תקורות, משכורות, נדל"ן, רשיונות הפעלה, עלויות מכרזים, סובסידיות  וכו' וכו' וכו'. לכן לכל חברה - הנתון הזה יהיה שונה והא אף עשוי להשתנות בכל רגע נתון.
0
07/12/2015 | 18:35
1
110
במכרזים החדשים חברות האוטובוסים מקבלות ממשרד התחבורה תשלום פר קילומטר נסיעה.
אז תחליף את חברת האוטובוסים במדינה.
07/12/2015 | 19:52
48
תראו מי מאמין בעתיד הרכבת ומשקיע בו!
06/12/2015 | 11:38
1
261
זה בטח עושה אחלה יחסי ציבור לקנדים
06/12/2015 | 23:33
39
זוכים בסכין שפית מקצועית
( לעמוד שלי בתפוז )
06/12/2015 | 11:38
1
51
יש לכם הזדמנות לזכות בסכין שפית מקצועית מתנת ארקוס!
היכנסו עכשיו לפורום מתכונים - שתפו אותנו במתכון לסלט שלכם ואולי תזכו!
 
לפרטים נוספים והשתתפות:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...
 
הבהרה: התחרות מתייחסת גם לנשים וגם לגברים
תקופה בעייתית קצת להגריל סכינים
06/12/2015 | 12:06
13
רשמים מהעבודות על תחנת שאול המלך
06/12/2015 | 11:23
176
שבוע טוב,
 
היום יצא לי לנסוע לעבודה ולראות מה קורה באזור תחנת שאול המלך. 
אז ככה : לקחו שני נתיבים מהצד המערבי (צד הקריה) וחסמו אותם בין צומת תנובה (דרך בגין/דרך נמיר) לבין צומת דרך בגין/מוזס , וחילקו "מה שנשאר" בין שני כיווני התנועה, מה שיוצר סללום בכיוון התנועה לדרום וצמצום לצפון.
בכיוון הנסיעה לדרום (שבו נסעתי, סביבות 8 וחצי), היה לא עמוס בכלל, אפילו דהרנו. היה רק עומס רגיל בתחנות של עזריאלי עצמן.
לעומת זאת, בכיוון הנסיעה לצפון היה עמוס מצומת דרך בגין/קפלן ועד דרך בגין/דרך נמיר, בעיקר מלא מלא אוטובוסים שפשוט מתקבצים ומצמצטמים בנתיבי הנסיעה.
להולכי הרגל הקצו גם שבילון צר בצד המערבי.
רכבל כתחבורה ציבורית
06/12/2015 | 02:50
2
215
רציתי לשאול, ובעיקר את הפיזיקאים בנינו, מה אתם חושבים על רכבל כתחבורה ציבורית? האם הוא יכול להועיל או להזיק? האם כדאי, ואם לא, למה? מבחינה פיזיקאית, זה יכול לעבוד?
בנסיבות הנכונות הוא יכול להיות פתרון טוב:
06/12/2015 | 07:08
1
280
 
לעומת זאת, הרכבל המתוכנן מלב המפרץ לאוניברסיטת חיפה הוא בזבוז לחינם, כי הוא לא מקצר את הדרך לעומת אוטובוסים, וכי תבנית השימוש בקווי סטודנטים מצריכה גמישות בציוד נייד עם פסגות קיצוניות בשעות הבוקר ואחרי סיום הרצאות, מה שאומר שהקרונות יהיו ריקים ברוב שעות היום.
דוגמה נוספת - לה פאס שבבוליביה
06/12/2015 | 09:32
142
כתבה.
רכבל יכול לשמש להסעת המונים במקרים מאד ספציפים.
 
שרשור הכוונה ומודיעין 06/12
( לעמוד שלי בתפוז )
06/12/2015 | 00:29
14
15
אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאaלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
וולנברג רמת החייל לכצנלסון 35 קרית אונו
06/12/2015 | 14:27
6
43
האם יש דרך שפויה לעשות את זה באוטובוסים במטרה להגיע ליעד עד 20:00 (ביום שלישי הקרוב)?
 
כרגע אני חושבת ברצינות לצאת מוקדם מהעבודה, לעבור דרך הבית ולנסוע משם ב 55, כי גם ככה זה המסלול היחיד שלא יכניס אותי לפקקים מטורפים בדרך.
מאיזה פקקים את חוששת? נראה לי שהחלפה במכון מור ל-68/70
06/12/2015 | 15:20
4
45
זאת הדרך ההגיונית ביותר.
במבצע קדש, גשר אם המושבות, ז'בוטינסקי וכביש 4.
06/12/2015 | 15:28
3
12
וגם בבן גוריון כמובן. אם מדברים על הגעה למכון מור
06/12/2015 | 15:57
2
11
אני עדיין לא חושב שלהיכנס לגבעתיים זה יותר טוב,
06/12/2015 | 19:38
1
36
כי גם במרכז רמת גן ובגבעתיים לא חסרים פקקים.
אבל אולי אני טועה.
אחה"צ הפקק היחיד בגבעתיים זה בעלייית הנוער
06/12/2015 | 20:15
32
בין ערבי נחל לכצנלסון ובין נחלת יצחק לדרך השלום לכיוון דרום, ובעליית הנוער מנחלת יצחק לכצנלסון לכיוון צפון. לא מכיר פקקים אחרים אחה"צ, ויצמן יחסית זורם .
נסיעה דרך גבעתיים עם 55 תיקח לך יותר זמן
06/12/2015 | 20:45
33
אמנם 68 ו-70 אוכלים פקקים בז'בוטינסקי ובגהה בשעה הזאת, אבל זה לא עד כדי כך מטורף. 19:00 זה כבר אחרי שיא הפקקים.
קו 27 בנשר-קרית אתא
06/12/2015 | 20:53
6
54
פועל כבר, או לא?
הוא מופיע במערכות המידע, אבל לא על המפות, וחבר שלי טוען שהוא לא פועל.
 
איך יכול להיות שהוא מופיע במערכות המידע אם ככה?
לא פועל
06/12/2015 | 21:51
3
51
הקו מתבסס על כביש דשנים שעדיין לא נפתח (לא משנה שהיה אמור להיפתח לפני שנתיים בערך), הבנתי שהקו כבר נרשם ברישומים של משרד התחבורה ולכן מופיע במערכות המידע למרות שבפועל אין נסיעות. ככה גם עם שינוי המסלול של קווים 4 ו 10 בחיפה שלא בוצע בפועל אבל מופיע במערכות המידע.
מה הסיבה שהשינוי בקווים 4 ו-10 לא בוצע?
07/12/2015 | 11:54
2
19
שאלה טובה, אגד לא פירטו למה משרד התחבורה הקפיא את השינוי..
07/12/2015 | 21:00
12
41251 ארלוזרוב/בלפור
08/12/2015 | 20:54
77
גם המסלול שלו ושל קו 144
08/12/2015 | 20:52
1
93
שונה מהרשום באתרי המידע (חוץ מאגד והמקביל לו במשרד התחבורה)
בקרית אתא דרך רחוב טביב בשני כיווני הנסיעה.
מה זו החובבנות הזאת של אגד חיפה?
08/12/2015 | 21:17
16
וולוו עירוני באגד ירושלים
05/12/2015 | 21:23
5
255
הגיע לסניף האומה (קל לזהות כי הוא בצבע לבן) 73-205-52
החל את דרכו בחיפה
05/12/2015 | 23:37
331
ועבר ...גם לירושלים
במהלך השבוע החולף גם זה
05/12/2015 | 23:50
268
עזב את חיפה ועבר לירושלים.
עדיף שישאירו לבן... הירוק הכהה הזה לא ממש אקולוגי...
06/12/2015 | 03:48
75
באיזה קו פועל ?
06/12/2015 | 15:20
1
185
לקו 27 למשל,יש "היסטוריה" של ניסיוניות
הוולוו הנסיוני
06/12/2015 | 19:00
102
עובד על קו 45+9+15
נוהל עדכון מחירי נסיעה ברכבת - יש דבר כזה?
05/12/2015 | 20:21
3
124
שלום,
האם רכבת ישראל רשאית לעדכן את מחירי כרטיסי הנסיעה על דעת עצמה, או שיש צורך באישור מצד גורם כמו שר התחבורה?
האם בשעת עדכון מחירים, הרכבת מחוייבת לצאת בהודעה לציבור?

מישהו יכול להפנות אותי לנהלים / חקיקה בעניין?
תודה
מחירי הרכבת מתעדכנים בצו שעליו חותם שר התחבורה
05/12/2015 | 20:27
1
104
זו אחת הסיבות לכך שכאשר נפתח קו חדש שבעקבותיו צריך לעדכן מחירים, העדכון מתמהמה ולא מתבצע מיידית עם פתיחת הקו.
תודה!
05/12/2015 | 20:34
22
שאלה טובה יותר: מדוע מחירי הנסיעה לא ירדו בעקבות הורדת המע"מ
06/12/2015 | 03:39
28
רכבות בשלג
05/12/2015 | 11:38
7
373
הנה אוסף מדהים של קטעי נסיעת רכבות בשלג: https://youtu.be/hzZk1cZGQZs

חשבתי לתומי שרכבת הנוסעת בשלג עמוק תישמט מהמסילה. אומנם חלק מהקטרים בסרט הינם קטרים מפלסים אבל נדמה לי שלא כולם.
אם שלג היה מפריע לרכבות לנסוע, רוב רוסיה היתה מבודדת חצי שנה
06/12/2015 | 07:13
6
70
מענין מדוע מפסיקים את פעולת הרק"ל הירושלמית לאחר ירידת שלג
06/12/2015 | 09:17
5
63
למיטב זכרוני בסופה הגדולה לפני שנה או שנתיים
06/12/2015 | 13:08
4
205
דווקא הרק"ל המשיכה לעבוד כשכל הכבישים היו חסומים והיוותה את אמצעי התחבורה היחיד בעיר שפעל בצורה סדירה. אני טועה?
אתה טועה.
06/12/2015 | 13:36
3
208
הבעיה עם הרכבת הקלה בירושלים היא הרצון לחסוך כמה פרוטות וראש קטן בתכנון המערכת.
בירושלים הותקנו מפלגים זולים ובלתי מחוממים, מה שאומר שכמות קטנה של שלג או אפילו גשם עם קצת קרה בבוקר שהופכת לקרח - משביתה את המפלגים שקופאים תחת מעטה הקרח ןמרכז הבקרה מאבד אינדיקציה לגבי מצב הנעילה שלהם.
לרכבות עצמן אין שום בעיה לנוע בשלג עד עומק מסוים ובכל מקרה יש לסיטיפס הציוד הנדרש לפילוס השלג. הבעיה היא, כאמור, במפלגים הזולים.
הבעיה היותר קשה הייתה רכבת שלמה שירדה מהפסים
06/12/2015 | 15:42
1
183
ובנוסף כבל חשמל שנקרע מנפילת עץ. להוסיף עוד צרה לרשימה, הסתבר שקשה מאוד לפנות שלג שהצטבר על גשר המיתרים, מה שגרם להפעלת הרכבת עד התחנה המרכזית לזמן מה, עד שהצליחו לפלס את הציר שעל הגשר והרכבת חזרה לפעילות מלאה.
 
באותה תקופה גם שירות האוטובוסים היה חלקי ביותר, בגלל אוטובוסים שהחליקו חופשי על ימין ועל שמאל על הקרח שהצטבר, לצד עומסי תנועה כבדים בגלל שהכבישים נחסמו חלקית בגלל ערמות שלג שפולסו / רכבים תקועים / חלקי עצים שנפלו.
כל הבעיות האלו הן בעיות בסיסיות
06/12/2015 | 21:53
138
של חוסר ידע בתפעול המערכת בתנאים כאלה.
 
איפה שנוגעים מגלים זילזול וראש קטן
06/12/2015 | 17:40
54
משהו טוב בבית שמש
05/12/2015 | 19:16
203
סופסוף 'משרד התחבורה' קיבלו קצת שכל(אחרי לחץ ממושך)והחליטו להפעיל את קו 420 מבית שמש לירושלים במוצ"שים (החל מהלילה ובינתיים נסיעה בודדת)
מקווה לעוד שיפורים בקרוב כדי שיהיה משתלם להשאיר את הרכב בבית..
חם בפורומים של תפוז
עוסק מורשה או חברה בע``מ
עוסק מורשה או חברה...
עכשיו בפורום הלוואות לעסקים, דיון בנושא עוסק...
עוסק מורשה או חברה בע``מ
עוסק מורשה או חברה...
עכשיו בפורום הלוואות לעסקים, דיון בנושא עוסק...
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
Flix וידאו
אופני שחף
אופני שחף
מחסני ממונעים
מחסני ממונעים וקארטינג
פורום אופניים חשמליים
פורום אופניים חשמליים
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ