לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
71157,115 עוקבים אודות עסקים

אודות הפורום אופניים חשמליים

לצפיה ב-'רכישת אופניים - 20 ק"מ ביום'
רכישת אופניים - 20 ק"מ ביום
10/11/2016 | 13:26
1
186
שלום לכולם,
אני מעוניין לרכוש אופניים לרכיבה של 20 ק"מ ביום ללא הטענה (תוך כדי דיווש).
מתוך ההסתכלות ראיתי שסוללה של 36W ו 10A יכולה לעשות את העובדה וראיתי מספר אופניים במחירים שנעים סביב ה 3000 ש"ח.
השאלה היא האם בגלל היכף השימוש עדיף/חובה להסתכל על אופניים איכותיות יותר (בטווח מחירים ובאיכות הסוללה) או שגם הפשוטות ישרדו למעלה משנה?
אם אתם ממליצים על רכישה של אופניים יקרות יותר אשמח להמלצות על מפרט לסוללה.
תודה מראש,
נדב
 
לצפיה ב-'עדיף סוללה יותר חזקה.'
עדיף סוללה יותר חזקה.
11/11/2016 | 23:46
139
מבחינת האופניים רוב האופניים ישרדו סבבה לגמרי. הסוללה גבולית. ז"א סוללה חדשה 36V 10A עושה 20-25 ק"מ כתלות במשקל הרוכב ומתווה המסלול (הרבה עליות או לא וכו'), ככה שעדיף לקחת סוללה עם קצת יותר קיבולת בשביל להיות עם שקט נפשי שגם אחרי חצי שנה+ עדיין לא תהיה בבעיה. וגם הסוללה נחלשת ככל שהיא מתקרבת לריקון (המתח יורד והמהירות יורדת מאוד עד כדי קצב הליכה) ועם סוללה עם 'אקסטרה' זה יהיה כמעט לא מורגש. 36V 13A יספיקו. (וכל המרבה הרי זה משובח! ;) ).
זה הבדל יחסית קטן במחיר אבל הבדל גדול ביום יום.
לצפיה ב-'סוללה בתוך השילדה'
סוללה בתוך השילדה
09/11/2016 | 20:44
1
123
שלום לכולם, 
אין לי שאלות רבות, את כל הבדיקות לצרכים שלי עשיתי וגם ביקרתי בחנויות, 
רק שאלת סקר אחת......
 
דגם אחד הוא ZOOZBIKE סוללה בתוך השילדה, מתקפלות
דגם שני : כל אופניים נורמליות סביבות 36 10H+- עד 3K
השאלה היא : סוללה בשלדה, מה הייתרונות ומה החסרונות,
יותר יתרונות או יותר חסרונות ?
אני מעלה את האופניים הביתה ולמשרד כך שאין כל כך סכנת גניבה.
ובכל זאת . מה עדיף?
ישנן חסרונות ?
לצפיה ב-'לדעתי יותר חסרון מיתרון.'
לדעתי יותר חסרון מיתרון.
10/11/2016 | 16:09
138
היתרונות זה לכאורה הגנה יותר טובה מגשם ומגניבות ולא צריך לקחת את הסוללה.
החסרונות זה שלא צריך את ההגנה מגשם כי עובדתית אין בעיה לסוללות רגילות בגשם.. ואי אפשר לשדרג כי אין מקום לסוללה יותר גדולה בדר"כ או רק שדרוג קטן ואתה מחויב ליבואן (ולמחיריו) ולא יכול להחליף לסוללה רגילה כי אין לך הכנה.
עוד נקודה זה שאני לא בטוח שזה יותר בטוח מגניבה.. אולי יותר קשה לגנוב אבל מצד שני כל פעם שאתה קושר בחוץ אז אתה לא לוקח אתך את הסוללה...
לצפיה ב-'אופניים חשמליים במחיר ממש זול שווה ? '
אופניים חשמליים במחיר ממש זול שווה ?
09/11/2016 | 19:38
3
153
היי , אני רוצה לקנות לבני החייל אופניים חשמליים , הכי זול שראיתי זה 2,300 ש"ח . פה האם יש יותר זול מהאופניים האלה (אני לא צריכה ברקס דיסק קדמי ולא אחורי ולא סוללה של סמסונג ) האם יש יותר זול אפילו 24 וולט ,הם טוענים ש 24 וולט לא יסחוב ולכן הציאו לי רק את הדגם היותר חזק של 36 וולט במחיר היקר הזה . 
 
לאיזה משקל זה 24 וולט ?.. יש פה מישו שבאמת נוסע וזה עושה לו בעיות ?.. 
לצפיה ב-'חכמים אמרו "זול זה לעשירים"'
חכמים אמרו "זול זה לעשירים"
10/11/2016 | 15:44
171
מירב שלום,
בשוק תחרותי ופתוח תמיד יהיה "יותר זול". אני מבין את הרצון לזול אבל יש לשקול איפה הגבול בין מחיר זול מאוד שלאחר מכן מתקנים חלקים ומתמודדים עם יבואנים שלא מכירים באחריות על החלקים וכו, לבין מחיר קצת יותר גבוה ששם אפשר למצוא אופניים עם "אבא ואמא".
בהצלחה
לצפיה ב-'מחזק את מה שהמנהל אמר.'
מחזק את מה שהמנהל אמר.
10/11/2016 | 16:12
1
119
בכל מקרה, 24V לא קונים יותר. זה לא זז.
לצפיה ב-'מזל שבאוטו יש 12 וולט. בלי זה לא היה לי על מה לפרסם הודעה.'
מזל שבאוטו יש 12 וולט. בלי זה לא היה לי על מה לפרסם הודעה.
12/11/2016 | 18:28
67
לצפיה ב-'מעוניין לקנות אופניים חוקיים שיסעו 25-30 קמ בהטענה אחת '
מעוניין לקנות אופניים חוקיים שיסעו 25-30 קמ בהטענה אחת
08/11/2016 | 07:27
1
97
יש לי כרגע אופניים חשמליים הרגילים ניקנו ברוזן מינץ הנפוצות ביותר, ורוכב איתם לעבודה 6 קמ כל כיוון.
צריך עכשיו אופניים לרכיבה של 25 קמ 

לא מאמין שהם יסעו 20 קמ ללא הטענה, אבל גם במידה וכן הם ממש לא נוחים לרכיבה כזאת ארוכה, לכן מחפש כלי יותר רציני עם גלגלים 26  וכיסא נוח.

אשמח לקבל הצעות מבעלי עסק/ניסיון

אגב ראיתי ברכבת בחור עם אופני קונינג שיכוך מלא ואמר לי שהם עושות 35 קמ, היתי קצת סקפטי ... אבל אני לא ממש יודע ... זה ייתכן  ?
לצפיה ב-'בוודאי שזה ייתכן.. הכל תלוי איזה סוללה יש לך על האופניים'
בוודאי שזה ייתכן.. הכל תלוי איזה סוללה יש לך על האופניים
08/11/2016 | 15:55
123
יש לאנשים נטייה להגזים אבל סוללה 36V 15A תעשה את זה (ויותר מזה) בלי בעיה. סוללה 36V 10A סטנדרטית שמגיעה עם רוב האופניים תספיק עם פידול לכ20-25 ק"מ כשהיא חדשה. הייתי נוסע עם אחת כזאת בת כשנה (אבל שלא הייתה הרבה בשימוש) 22 ק"מ ביום אבל כשהייתי מגיע לבית האופניים בקושי היו זזות על בערך 5 קמ"ש.
לצפיה ב-'שאלות טכניות '
שאלות טכניות
08/11/2016 | 04:48
1
89
בס"ד. 
שלום.. רציתי לשאול:
1. למה הבלם הקדמי שלי "צורח" בעת השימוש בו?
2. האם אפשר לסדר הפנסים יקבלו חשמל מהסוללה, במקום להחליף להם סוללות כל פעם?
בתודה מראש, נסים. 
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
08/11/2016 | 15:48
63
1. יש לך בעיה.. הנפוץ זה: רפידות גמורות, יכול להיות דיסק שנשרט.. לך לחנות שיסתכלו.
2. לפי מה שאתה מתאר יש לך פנס שעובד על סוללות ולכן המתח שלו נמוך משמעותית מהמתח של הסוללה ולכן אי אפשר למשוך ישירות חשמל מהסוללה אלא רק או להתקין מיישר זרם שיוריד למתח הרצוי ולחבר בקומבינה (לא רצוי) או פשוט לקנות פנס שמתאים למתח של הסוללה ולהתקין. הערת אגב, זה נשמע מוזר שיש לך רק פנס על סוללות כי כל האופניים החשמליים היום מחויבים להגיע עם פנס.
לצפיה ב-'עזרה באופניים'
עזרה באופניים
07/11/2016 | 12:50
1
148

שלום לכם 
קניתי לבן שלי אפניים לפני פחות מחודש 
וכבר גנבו אותם....
קצת כבד עלי לקנות שוב אפניים
האם משהו יכול לעזור בתרומת אפניים?
האם יש גופים שיכולים לעזור לי
מאוד כואב לי לראות אותו בוכה
בבקשה עזרתכם
תודה 
 
לצפיה ב-'אם כל הכבוד לאסון הנורא שפקד אותכם'
אם כל הכבוד לאסון הנורא שפקד אותכם
09/11/2016 | 17:17
136
רוב האנשים והאגודות בארץ עוסקים בנתינה של דברים קצת יותר חשובים כמו עזרה לחולי סרטן או אוכל. לא יודע איך האופניים נגנבו אבל כנראה מבחוץ - זה לקח לא להשאיר אופניים בחוץ אף פעם. מעבר לזה, אם הוא בגיל שהוא בוכה מזה, כנראה הוא מתחת לגיל 16 - שזה גם לא חוקי וגם מסוכן מאוד. משהו כמו 50% מהפצועים קשה בתאונות אופניים הם מתחת לגיל 16.
לצפיה ב-'שאלה לגבי הספק המנוע'
שאלה לגבי הספק המנוע
04/11/2016 | 18:16
8
103
נברתי לא מעט בהודעות עבר, ולא ברורה לי סוגיה מסויימת.
אני מבין מדוע המחוקק מגביל את מהירות הנסיעה ל- 25 קמ"ש; הגבלה כזאת הגיונית, ומשאירה את האופניים החשמליים בתחום מהירויות "אופניים" (לעומת, כלי רכב מנועי).
לעומת זאת, לא ברורה לי מגבלת ההספק של 250W, ובפרט כאשר יש עדויות רבות לכך שמנוע בהספק כזה פשוט לא מספיק בערים הרריות (ויהא מתח הסוללה אשר יהא). שהרי ניתן היה להגביל רק את המהירות ללא מגבלה על הספק המנוע, וההבדל היחיד מבחינת המחוקק היה התאוצה האפשרית (וגם אותה ניתן היה להגביל בחוק ובאמצעים טכנולוגיים), וכך לאפשר שימושיות אופניים חשמליים גם בערים הרריות. שכן לעניות דעתי, לאופניים חשמליים זכות קיום בעיקר בערים הרריות, ובחסות חוק זה מבוטלת זכות קיום זאת..
אשמח לדעתכם בעניין.
 
~מתוסכל שחי בעיר הררית וממש רוצה אופניים~
לצפיה ב-'זה בכלל לא קשור למחוקק הישראלי. כחברה בoecd'
זה בכלל לא קשור למחוקק הישראלי. כחברה בoecd
05/11/2016 | 20:21
4
102
ישראל מחויבת לקבל עליה את התקנים בכל הקשור לקטגוריות של כלי רכב כולל אופניים חשמליים. בכל מקרה, 48V מחזיק בסדר גם בעליות הקשות של ירושלים. 36 באמת לא סוחב. (ודרך אגב אין הגבלה על הספק.. ברגע שמשדרגים ל48V זה יותר מ250W, בערך 350W). בצד נשאיר את זה שיש עוד כמה תקנים לאופניים שישראל בחרה לא לאמץ (עד 750W וכו').
לצפיה ב-'האם יש לכם אסמכתאות?'
האם יש לכם אסמכתאות?
06/11/2016 | 17:48
1
62
האם אתם יכולים להביא מקורות נגישים לכולם באינטרנט לקשר בין ה OECD לתקן לאופניים חשמליים? לכל דבר אחר ש mudale222 כתב?
משהו שהוא מעבר ל"כך אומרים כולם" לענין הלא סוחב בעליות של התקן הקים? "לא סוחב בעליה" יכול להיות "מושך הרבה יותר לאט מאשר במישור" ויכול גם להיות "לא מצליח לעלות". נראה לי ש"מושך הרבה יותר לאט מאשר במישור" מאד צפוי. כולם אומרים שהעליות באירופה קשות לפחות כמו בארץ. האם כולם אומרים שאנשי התקינה האירופאים לא ידעו מה הם עושים, או שהחליטו שאופניים חשמליים לא מתאימים לאנשי ההרים? וגם לשמנים, דרך אגב. הם בטח רצו לעודד הרזיה באמצעות פעילות גופנית.
לצפיה ב-'ממש לא ברור לי מה אתה רוצה.'
ממש לא ברור לי מה אתה רוצה.
07/11/2016 | 02:49
56
בקשר לתקינה האירופאית אתה יכול לקרוא כאן על האופנועים ולהבין שאחנו מתוקננים כמו האירופאים:
 
אתה יכול לקרוא כאן על התקן האירופאי:
 
דה פקטו אני לא יכול להגיד אם ישראל מחויבת ב100% בתקנות האופניים החשמליים האירופאיות כי אני לא בטוח האם הם נחשבים "רכב" ממש אבל בכל מקרה זה המציאות ואלו התקנות שישראל אימצה.
 
בקשר לסחיבה לא ברור לי מה אתה מתקשה להבין.
לצפיה ב-'טענת פה טיעון מעניין'
טענת פה טיעון מעניין
07/11/2016 | 14:09
1
58
האם לכל מנוע 250W ניתן לחבר סוללה 48V ולקבל הספק גבוה יותר, או שמנועי 36V או 48V בארץ כולם מוגבלים להפיק 250W בהנתן שחיברת להם את הסוללה ה"מתאימה"?
אגב, מבחינה חשמלית, ההספק מוגדר בתור מכפלת המתח בזרם, ז"א V*I, והזרם I בתור V/R (כאשר R התנגדות המנוע נותרת ללא שינוי), ולכן הגדלת המתח פי 1.333 מ- 36V ל- 48V תגדיל את ההספק פי 1.333 בריבוע, ז"א פי בערך 1.8 ל ~440W.
אני חדש מאוד בתחום האופניים, אך שועל זקן מספיק באלקטרוניקה..
תודה.
לצפיה ב-'אין שום הגבלה במנוע.. לכן זה תמיד מצחיק אותי לראות את '
אין שום הגבלה במנוע.. לכן זה תמיד מצחיק אותי לראות את
07/11/2016 | 17:54
84
הפרסומים על מנועי "350W".. הספק המנוע נקבע על פי כמה וואט שעה הוא יכול להחזיק (עד אינסוף) מבלי להתחמם.. ולכן כפועל יוצא מזה 99% מהמנועים יכולים להחזיק לפחות 350W ורובם גם אפילו 500W בנסיעות עירוניות ממוצעות (לא אינסוף) ללא שום בעיה. אגב כל בקר 250W מוציא לכמה שניות 500W.. זה נקרא פיק וזה קורה כל תחילת נסיעה בשביל שתוכל להאיץ כמו שצריך. חיבור סוללה 48V לכל אופניים שתוכננו ל36V יעלה את ההספק בכ1.33. זה טעות להגיד שהתנגדות המנוע נותרת ללא שינוי ובכל מקרה עדיף תמיד לחשב עם נוסחאות שיש לך את כל הנתונים. בכל מקרה, כל החישובים הם רק מקורבים מכיוון שלמרות שזה זרם ישר - מנוע חשמלי זה pwm שמתנהג יותר כמו ac.
לצפיה ב-'חוקיות המנוע באופניים חשמליים'
חוקיות המנוע באופניים חשמליים
07/11/2016 | 15:54
1
74
OFIR שלום,
אני שמח על רב שיח שנוצר בכל שאלה ובהחלט יש תשובות מענינות לכולם.
כאחד שהשתתף בוועדות תקינה בארץ ועזר בדיונים כאלה ואחרים, אוכל לומר שבארץ הפחד ברשויות גדול. הכוונה היא בעיקר רשויות מחוקקות.
ממחלקת תקינה במשרד התחבורה ועד וועדות הכלכלה, אף אחד לא מעוניין לקחת אחריות מעבר למינימום ואומר זאת בזהירות רבה.
גם עכשיו שה"עלהום" בתקשורת גדול על אופניים חשמליים כאילו הוא אויב העם לא ייתן שום מומנטום לשינוי בחוק הקיים.
לצפיה ב-'אולי המנהל ימשיך לחלוק עם הקהל את נסיונו?'
אולי המנהל ימשיך לחלוק עם הקהל את נסיונו?
08/11/2016 | 21:12
61
נניח שאדם שמן נכנס לחנות של המנהל ומבקש אופניים חשמליים. אילו שאלות ישאל? מה יוצע לו בהיבט הטכני? באילו מצבים, אם בכלל, יאמר לו שמסיבות טכניות, אופניים חלשים מדי מכדי לניד אותו?
ובאופן דומה, מה בקשר לרכישה של אופניים לשימוש בצפת, חיפה, ירושלים?
 
אני מניח שהתשובות דומות לכל עסק מקביל. כך שנראה לי לא מאד קשה לענות בלי ליפול לפרסום אסור.
לצפיה ב-'קראתי אי-שם שהסטנדרט נכתב בשנת 2002 מתי שהמנועים היו פחות..'
קראתי אי-שם שהסטנדרט נכתב בשנת 2002 מתי שהמנועים היו פחות..
11/11/2016 | 09:24
47
ממה שהם כיום, יש כאלה שטוענים שהמפרט מתייחס להספק מתמשך (continuous)  ולא peak, כדי לוודא שלא תקבל מנוע שהוא פחות ממה שנטען. היום כל המנועים יכולים להפיק לפחות 250 וואט. יש לי יצרן סיני שמוכר אותו מנוע בקיטים שונים רק תחת הספקים שונים פעם זה 500 , פעם 700 פעם 1500 ופעם 2500. רק החלקים סביבו משתנים.
גם הגבלת המהירות לא הגיונית במיוחד  אפילו ש30 קמ"ש נחשב אצלם "כטוסטוס", 25 קמ"ש זה המהירות המקסימלית כשהמנוע מפסיק לעזור לך, והציפייה שלא תישאר במהירות הזו (כלומר תגיע ל20 ופחות) , בעוד שחיפוש קטן בגוגל מראה ש25 קמ"ש ייכול להיות מהירות ריצה בספרינטים, מהירויות של אופניים רגילים בהחלט יכולים להגיע ליותר מזה ואני אומר לך את זה כמישהו שרכב לעבודה 6-8 ק"מ כל יום, והיגיע למהירויות של 35 קמ"ש.
הסנטדרט הזה מתאים לשטחים כגון אלו שמוצגים כאן, ולא על כבישי ישראל.
מבחינת הבירוקרט קרוב לוודאי שאין קשר בין המציאות לסנטדרט, הם ניסו לחשב כמה וואט מוציא אדם, מה המהירות הכי שאינה מהירות של רכב הכי חלש שיש והקריצו לך את זה.
ואז בירוקרטרים  אחרים יוכלו לאמץ את הסטנדרט בהתלהבות של מנמ"ר כדי להגיד "מה , זה IBM זה נחשב הסנטדרט, איך אתה מעיז לפקפק בזה" ואז היחצ"ן של משרד התחבורה יכול למלמל בשנתו "משרד התחבורה מחוייב לסנדרטים המחמירים של אירופה .." , כדי לתת לך את התחושה שמדובר בתוצרת אירופית משהו"  ..
לצפיה ב-'אילו אופניים יתאימו לצרכים שלי?'
אילו אופניים יתאימו לצרכים שלי?
02/11/2016 | 12:47
1
100
אני מחפשת לרכוש אופניים חשמליות שיהיו  מתקפלות וקלות משקל כך שאוכל להעלות אותן לרכבת בקלות. אילו חברות או דגמים יכולים להתאים? מה נחשב משקל קל יחסית לאופניים?
לצפיה ב-'אין תשובה לשאלה שלך.'
אין תשובה לשאלה שלך.
02/11/2016 | 16:28
100
יש מאות דגמים. תלך לחנויות הכי קרובות אליך (שיהיה לך נוח להגיע אליהם לתיקונים וכו'... אח"כ) ותעשה סקר שוק.
לצפיה ב-'סוללת DLG'
סוללת DLG
01/11/2016 | 09:56
1
133
תודה על ההבהרות הקודמות, הבנתי שהסוללה היא העיקר.
האם סוללת DLG היא מוצר אמין כמו samsung או פנאסוניק או שזה כבר לא זה?
 
לצפיה ב-'סוללה לאופניים חשמליים DLG'
סוללה לאופניים חשמליים DLG
01/11/2016 | 12:17
160
אלכס,
DLG הוא ייצרן של סוללות וגם מרכיב סוללות שהתאים שלהם של סמסונג. סמסונג מייצרת תאי סוללות ולרוב אינה מייצרת מוצר מוגמר מתאים אלו.
DLG הוא יצרן מוכר מאוד בעולם ואף מייצר סוללות למחשבים ניידים לחברות מובילות בעולם.
 
לצפיה ב-'הרכבת אדם נוסף על אופנים חשמליים'
הרכבת אדם נוסף על אופנים חשמליים
31/10/2016 | 20:45
3
202
אני מעוניין להתקין על הסבל האחורי באופניים החשמליים שלי כיסא עם משענת על מנת שאוכל להרכיב את חברה שלי,
האם הרכבת אדם נוסף מאחורה על האופניים החשמליים עלול לפגוע במנוע ואו בבקר?
 
תודה מראש
לצפיה ב-'תוספת לשאלה'
תוספת לשאלה
31/10/2016 | 20:48
1
87
מדובר על משקל כולל של 130 ק"ג  (2 אנשים)
לצפיה ב-'תלוי בהרבה משתנים.'
תלוי בהרבה משתנים.
31/10/2016 | 21:02
104
בקצרה: זה לא בריא אבל גם לא יחריב לך את האופניים.
באירוך: תלוי מה אורך הנסיעות ותנאי השטח ותלוי גם כמה האופניים חזקות. זה כמובן יעמיס יותר את כל המערכות, מהמנוע שיתחמם יותר כנ"ל הבקר, השלדה, הברקסים... הכול.. אם זה נסיעות קצרות בעיקר במישור אז לא יקרה כלום.. אם זה נסיעות ארוכות ותכופות באיזורים משופעי עליות אז כנראה יתקצר אורך החיים של האופניים והמכלולים בעיקר אם הם זולות חלשות.
לצפיה ב-'הרכבת רוכב נוסף באופניים חשמליים'
הרכבת רוכב נוסף באופניים חשמליים
01/11/2016 | 12:14
108
בנצי שלום,
ראשית בפן החוקי- איסור מוחלט להרכיב רוכב נוסף אלא, רק בכיסא בטיחות לילדים שמוגבל במשקל.
שנית- האופניים בנויים לרוכב אחד. הם מאוזנים בבניתם ובתכנונם לעניין זה. האוכף ומוט האוכף הינם במרכז הכובד של האופניים. המנוע מיועד ברוב לדחיפה ללא מעמסה עליו ( כאשר הוא מורכב מאחור ) ולמשיכה ( כאשר הוא מורכב בגלגל הקידמי). כל שינוי בעומס על המנוע/סוללה/בקר לא מאוזן עלולים ליצור שחיקה והרס.
רוב החברות המסחריות אינן נותנו אחריות על הרכבת נוסף נוסף. קח בחשבון
 
לצפיה ב-'שאלה על שימוש באופניים חשמליים בחורף'
שאלה על שימוש באופניים חשמליים בחורף
30/10/2016 | 22:02
4
94
עם תחילת הגשמים, הבוץ והשלוליות מה הם הסיכונים לרוכב ולאופניים עצמן ברכיבה בתוקפת החורף ובגשמים בפרט?
בנוסף אשמח לכל המלצה בנדון.
לצפיה ב-'רכיבה בחורף- אופניים חשמליים'
רכיבה בחורף- אופניים חשמליים
01/11/2016 | 12:25
2
179
אהלן,
רכיבה על אופניים חשמליים אינה שונה מכל רכב אחר בדגשים לחורף
 
מפנה לך כתבה שלדעתי רלוונטית בכל זמן
 
לצפיה ב-'כן אבל מה עם הסוללה תחת גשם?'
כן אבל מה עם הסוללה תחת גשם?
01/11/2016 | 14:57
1
78
האחריות ברוב החנויות אם אני לא טועה לא מכסה קורוזיה של סוללה. 
יש מדדים מדויקים מתי אין שום נזק לסוללה ומתי כן?
כמובן הכוונה לשימוש סביר באופניים, לא להרכיב עליהם עוד שני אנשים ולא לרכב בשלוליות ובסערה. 
לצפיה ב-'לסוללה בדר"כ לא תהיה בעיה כי היא מוגנת ואטומה'
לסוללה בדר"כ לא תהיה בעיה כי היא מוגנת ואטומה
01/11/2016 | 15:28
87
לחלוטין. בדר"כ הבעיה תהיה (אם תהיה) בבקר. אני יכול להעיד אישית שאני רכבתי בערך שעה כל יום כל החורף שעבר גם בשלגים והגשמים הכי קשים שהיו בירושלים ולא הייתה שום בעיה.
לצפיה ב-'סכנות לרוכב - החלקה ורכיבה נכונה'
סכנות לרוכב - החלקה ורכיבה נכונה
10/11/2016 | 20:15
77
נעילת גלגל קדמי בבלימה תביא לנפילה.
ניתן לתרגל (במגרש סגור ו'סטרילי' מתנועה) וללמוד רגש בבלימה - כדי להמנע מנעילה בבלימת חירום.
 
נושא שני הוא המבט בעת הרכיבה - יש להביט הרחק קדימה - לאן שפניך מועדות- ולא להשפיל המבט אל עבר קצה הגלגל הקדמי.
כך אפשר לראות מפגעים ומכשולים מבעוד מועד ולהערך אליהם בהתאם, מבט 'רחוק' מוסיף גם לבטחון ברכיבה וליציבות.
 
לחץ אויר תקין בצמיגים חשוב בחורף יותר מתמיד עקב פינוי המים שמבצעות סוליות הצמיגים.
 
ביגוד מתאים הוא חשוב בהחלט (כמפורט במאמר שבלינק שנתן יובל).
דגש על נראות - צבעים זוהרים/ בהירים וגם תאורה בשעות היום.
 
והעצה הטובה ביותר לרכיבת חורף - שיקול דעת! - לרכוב מעט לאט וזהיר יותר מעל יבש
ולא לשכוח שהאחיזה פחות טובה (פניות, ירידות, בלימות).
 
לסיום חיוך גדול :) כי לרכב בגשם זה גם כיף ומיוחד - ריכוז, אויר נקי ושמיים מעוננים
לצפיה ב-'מידע עבור בחירת אופניים חשמליים ?'
מידע עבור בחירת אופניים חשמליים ?
29/10/2016 | 12:48
7
127
אני מחפש אופניים חשמליים עבורי (בן 54) כאשר הדברים החשובים לי הם:
= אמינות (לא מוכן ליסוע למקום מסוים ולהיתקע בדרך מכיוון שיש בעיה טכנית/חשמלית באופניים)
= טעינה מספקת שלא תסתיים באמצע הנסיעה – נוסע למרחק של 10 ק"מ לכל כיוון (סך הכל 20 ק"מ בדוגמא הזו)
= מכיוון שאני גר בגבעתיים יש שם עליות שעל האופניים להתמודד איתם מבלי לגמור את הסוללה
= הרכיבים יהיו איכותיים ומוכרים וימשיכו לעבוד זמן רב גם ללא תחזוקה מרובה

נושא נוסף הוא מותג ומקום הקנייה:
כל מקום אליו אגיע יטען שהמותג שהוא מוכר הוא הכי טוב/אמין/נמכר/ידוע בשוק וימנה יתרונות שאין לאחרים (נכון או לא נכון זה כבר סיפור אחר). איך אפשר להבדיל מה נכון ומה סיפורי מעשיות ?
כל מוכר וחנות ידברו על מידע "אובייקטיבי" לכאורה שכמובן יוביל ליתרון שלהם כדי שהם יצליחו לבצע את המכירה (שכמובן יש בו אלמנט סובייקטיבי ברור) ולא ברור לי איך אני בורר את העיקר מתוך המוץ ועושה את הבחירה שהכי נכונה לי בלי לעבור בהרבה חנויות עם כל הגרסאות השונות.
אציין גם שקראתי מידע באתרים של ספקים כמו למשל רוטלה, הובי ניטרו ועוד אחד שאינני זוכר כרגע את שמו ועדיין אינני רואה הבדל של ממש ביניהם ולכן קשה לקבל החלטה למי לגשת.

אודה על הכוונה שיכולה לסייע לי לקבל כיוון מתאים.

לצפיה ב-'כל ה"מותגים" בארץ זה בסה"כ השמות שהיבואנים נותנים לאופניים ש'
כל ה"מותגים" בארץ זה בסה"כ השמות שהיבואנים נותנים לאופניים ש
29/10/2016 | 15:17
5
199
הם מייבאים מסין. אין כמעט הבדל בין על הדגמים הסטנדרטיים וחלקם אף אותו דבר בדיוק. הכי חשוב באופניים זה הסוללה. כמה שיותר אמפר ייתן לך יותר טווח. 48V ייתן לך תאוצה חזקה יותר וסגירה חזקה יותר. תחפש סוללה ממותג או סמסונג או פנסוניק. לא להתפשר על סיניות. בקשר לאופניים עצמם, שיכוך מלא זה יותר נוח, דיסק הידראולי יותר טוב מvbrake רגיל. אתה צריך לבחור אופניים לפי המפרט שלהם ולא על פי שם.
לצפיה ב-'שאלות ממוקדות יותר'
שאלות ממוקדות יותר
29/10/2016 | 19:15
2
211
הבנתי את רוח הדברים אזי אשאל שאלות נקודתיות:
א. איזה מנוע חשמלי נחשב היום הטוב ביותר מבחינת אמינות, צריכת הספק נמוכה ומומנט גבוה
ב. איזו סוללה עדיפה ויש לה ניצולת וקיבולת טובה היום
ג. איזה בלמים קדמיים נחשבים טובים ומועדפים היום לבלימה יעילה ובטוחה
ד. איזה גודל צמיגים מומלץ לאופניים לנסיעה עירונית משולבת עליות וירידות
ה. איזו שילדה (קבועה, מתקפלת, חומר ייצור) נחשבת עדיפה היום
ו. מה הדברים הכי חשובים שהבקר האלקטרוני צריך להראות בצג והאם יש תוצרת עדיפה לבקר מבחינת איכות ואמינות
תודה
לצפיה ב-'תשובות:'
תשובות:
30/10/2016 | 16:13
165
א. 8fun שזה כמעט המנוע בכל האופניים.
ב. סמסונג או פנסוניק.
ג. הידאוליים במקום מכניים, אבל די נדיר לקבל את זה בדגמים לא יקרים.
ד. כמעט כולם גם ככה מגיעים אותו דבר 2-2.25 אינטש.
ה. תגדיר מה זה "עדיפה" לדעתך. קבועה תהיה תמיד יותר בטיחותית וכנראה גם יותר קלה ותסבול פחות מרעידות. אבל לא תהיה מתקפלת שזה חסרון ענק להרבה אנשים. יש הרבה אוטובוסים שאפשר לעלות רק עם מתקפלות.
ו. לא רלוונטי.
לצפיה ב-'שאלות לגבי אופניים חשמליים'
שאלות לגבי אופניים חשמליים
31/10/2016 | 09:06
152
נח שלום,
שאלות רבות לעניות דעתי לא יפתרו און ליין ( לפחות לא רובן)
על מנת להרשם באמת מאופניים או לחילופין לקבל מידע ולהתנסות ( הכי חשוב!)
רצוי להגיע לחנות מובחרת באיזור מגוריך.
אתה מפרט שאלות על חלקים אבל בעצם כל החלקים הינםשלם אחד ואין אפשרות במכירת אופניים מוסדרים להפריד ולמשול על קניית חלקים.
בכל מקרה גולשים ענו לך יפה
לצפיה ב-'סוללות איכותיות לאופניים חשמליים'
סוללות איכותיות לאופניים חשמליים
01/11/2016 | 12:24
1
137
MUDALE,
אני קצת חולק על הדברים שרשמת. יש הבדלים עצומים באיכויות של סוללות. יבואנים משקיעים שנים של ניסיון במאמץ אדיר להביא מוצר שיתאים לכולם.  כל לקוח ויבואן מעדיף מוצר  ללא הרבה שירות - הווה אומר מוצר איכותי ביותר בטח ובטח סוללה שהיא מוצר אינטנסיבי ומשמעותי לאופניים חשמליים.
יש בסוללה מרכיב BMS שהינו ה"מוח" של הסוללה. ככל המוח זה יותר משוכלל ואיכותי כך הסוללה תשמר לאורך זמן ויפיקו ממה את המיטב. רוב הסוללות אינן בעלות BMS איכותי ויש לשים דגש לנקודה זו.
לצפיה ב-'יש הבדל בין הסוללות ולכן רשמתי בפירוש '
יש הבדל בין הסוללות ולכן רשמתי בפירוש
01/11/2016 | 15:20
90
שיקנה סמסונג או פנסוניק שהם המובילות בשוק ולא סיני. בקשר לBMS אין ללקוח שום אפשרות מעשית לדעת את איכות הBMS שקיים אצלו בסוללה ולרוב המוכרים בעצמם גם אין מושג.
לצפיה ב-'אופניים חשמליים'
אופניים חשמליים
20/03/2017 | 20:43
27
היי,
אפשר למצוא את כל המידע הרלוונטי על אופניים חשמליים באתר הבא:
לצפיה ב-'מה בדיוק ההבדל בפועל בין 36 ל 48 וולט?'
מה בדיוק ההבדל בפועל בין 36 ל 48 וולט?
27/10/2016 | 19:50
4
1276
שלום, אשמח אם מישהו ייעץ לי.

1) אני גבוה (1.86) ושוקל 89 קילו, מעוניין באופניים חשמליים.
2) אני הולך לאיבוד מרוב דגמים ועצות סותרות, אבל הבנתי שהחשוב ביותר שהסוללה תהיה אמינה ומיצרן מוכר. חשבתי על koning אבל מאוד יקר. 

האם ההבדל בין 36 ל 48 וולט הוא באמת משנה, או שזה עניין של תאוצה בלבד?
תודה 
לצפיה ב-'הבדל גדול מאוד.'
הבדל גדול מאוד.
29/10/2016 | 15:13
3
499
אם יש הגבלת מהירות באופניים אז כמובן שיהיה מוגבל עד 25 קמ"ש. אם מורידים את ההגבלה אז יגיע יותר. בכל מקרה יאיץ יותר חזק ויעלה עליות יותר טוב וגם יחזיק בדר"כ יותר ק"מ.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
30/10/2016 | 13:54
207
תודה
לצפיה ב-'האם זה אומר שעדיף, נניח, 13 אמפר ו36 וולט'
האם זה אומר שעדיף, נניח, 13 אמפר ו36 וולט
01/11/2016 | 10:37
1
335
מאשר 10 אמפר ו48 וולט?
לצפיה ב-'לא. עדיף ההפך רוב הסיכויים'
לא. עדיף ההפך רוב הסיכויים
01/11/2016 | 15:24
345
קיבולת הסוללה נקבעת על פי מכפלת המתח בזרם ולכן:
1. 13*36 = 468wh
2. 48*10 = 480wh
 
והעלייה במתח תוביל לביצועים טובים יותר.
לצפיה ב-'מחפש אופניים חשמליים לכבדי משקל לאחי '
מחפש אופניים חשמליים לכבדי משקל לאחי
23/10/2016 | 20:07
2
151
היי , יש לי בעיה מאוד קשה עם אח שהוא מעל הנורמה של המשקל , לצערי הוא שוקל 170 קילו ,מה ניתן לעשות ?.. 
ראיתי רק פתרון אחד לאופניים שסחבו אותו 48 וולט עם אחריות שהיא כוללת עומס ,הבעיה היא שהתקציב שלי הוא הרבה פחות מימה שהציאו לי , הם רוצים 3 וחצי אלף יש לנו מצב מאוד קשה שהאופניים שעולים 2,500 ו 3,000 ש״ח לא סוחבים אותו , מה כדאי לעשות ? 
מה דעתכם על יד 2  ? 
לצפיה ב-'הפתרון הכי טוב זה אופניים עם 2 מנועים קדמי ואחורי אבל זה '
הפתרון הכי טוב זה אופניים עם 2 מנועים קדמי ואחורי אבל זה
24/10/2016 | 02:27
137
לא יהיה בתקציב שלכם. הובי ניטרו היו עושים כאלה פעם. 170 קילו זה יותר מנסיעה בהרכבה.. זה הרבה. אפילו ל48V יהיה קשה מאוד בעליות. יד2 רוב הסיכויים זה כבר כלים שעברו שנה+ והסוללה כבר נחלשה ככה שזה לא נראה לי פתרון מי יודע מה למרות שתמיד יש מציאות. בקיצור, לדעתי, או שתעלו בתקציב או שילך ברגל בינתיים עד שתשיגו. כדאי גם לעשות נסיעת מבחן לפני קנייה כי זה מקרה מיוחד.
לצפיה ב-'לאח שלך יש באמת בעיה קשה והיא לא רק בחלק החשמלי.'
לאח שלך יש באמת בעיה קשה והיא לא רק בחלק החשמלי.
29/10/2016 | 20:05
99
משקל כזה במהמורות וחורים יכול לעשות בעיות בגלגלים עצמם ובחישוקים אם הם לא בנויים מספיק חזק עלולים לקבל צורה יצירתית...
בנוסף לכך אתה צריך לקחת בחשבון את המושב ואת הזמן הישיבה שלו, כי מושב לא נכון או בזווית לא נכונה בשילוב ישיבה ארוכה ללא תזוזה בכזה משקל עלולה לגרום לבעיות נוספות...
לצפיה ב-'שאלה בקשר לסוללה באופניים יד שנייה'
שאלה בקשר לסוללה באופניים יד שנייה
18/10/2016 | 16:54
2
122
שלום, 
יש לי חבר שמעוניין למכור אופניים חשמליים מדגם פישר אקספרס 2015.  הוא טוען שהוא רכב עליהם רק כמה פעמיים ולא השתמש בהם בערך שנה.  
מה מצב הסוללה ואיך אפשר לבדוק? 
תודה, אלעד
לצפיה ב-'אם הוא שמר את הסוללה מלאה לפני השנה המתנה אז היא אמורה להיות'
אם הוא שמר את הסוללה מלאה לפני השנה המתנה אז היא אמורה להיות
20/10/2016 | 03:57
1
100
במצב מושלם פחות או יותר. אם היא הייתה ריקה לפני השנה הזאת אז יש סיכוי שהיא הלכה לפח כי תמיד יש קצת זליגת מתח ויכול להיות שהיא פרקה לגמרי וממצב כזה לא בטוח שהיא תהיה 100% אף פעם. אפשר לבדוק קיבולת של סוללה בחנויות. לוקח בערך שעה בדר"כ.
 
לצפיה ב-'תודה רבה'
תודה רבה
20/10/2016 | 07:47
26
לצפיה ב-'סוללה לאופניים חשמליים 36 v'
סוללה לאופניים חשמליים 36 v
09/10/2016 | 21:32
1
131
היי,
מחפש סוללה לאופניים שלי במחיר שפוי. מישהו יודע איפה ניתן להשיג בזול באיזור המרכז תל אביב -הרצליה?
 
לצפיה ב-'כנס לזאפ. יהיה יותר זול מרוב החנויות באזור שלך.'
כנס לזאפ. יהיה יותר זול מרוב החנויות באזור שלך.
20/10/2016 | 03:55
53
לצפיה ב-'הסביבה היחידה שבה מפרטים של pedelec עושה שכל'
הסביבה היחידה שבה מפרטים של pedelec עושה שכל
06/10/2016 | 16:42
2
89
לצפיה ב-'האם פדלק חלש מדי לשמנים?'
האם פדלק חלש מדי לשמנים?
12/10/2016 | 16:40
1
53
הדעה שאני מכיר כמקובלת היא שמנוע בתקן של פדלק חלש מדי לשמנים. האם זה נכון, בהנחה שלא מנסים לעשות להם דיאטה סמויה על ידי כך שיאלצו לפדל? עד כמה שאני יודע, שמנים, כלומר יותר מבעלי עודף משקל קטן, הם אחוז לא מבוטל באוכלוסיה.
לצפיה ב-'250 וואט הוא חלש, גם בעליות מתונות יחסית...'
250 וואט הוא חלש, גם בעליות מתונות יחסית...
13/10/2016 | 12:35
56
זה סטנדרט שנראה כאילו בירוקרטים עשו אותו, יעני אמרו, "הממ ,250 וואט זה פחות או יותר מה שבן אדם עושה בנסיעה רגועה אופניים, אבל ליתר ביטחון נגביל את המהירות לזו של בן אדם שעושה ריצת  sprint"  
אבל מכיוון שזה סטנדרט של האיחוד האירופאי כולם חייבים להתיישר איתו
 
מתי הפעם האחרונה ראית המוני אנשים רצים בכביש עם מכוניות? :)
לצפיה ב-'קורקינט חשמלי 2016 RIO '
קורקינט חשמלי 2016 RIO
06/10/2016 | 15:29
1
143
שלום, רציתי לדעת אם לנסיעה קצרה של 3 קילומטר כל כיוון לרכבת דבר כזה יספיק לי?
על פי המפרט זה נוסע במהירות של 12 קמ"ש ונושא משקל של 80 קילו
לצפיה ב-'כנראה שלא לאורך זמן.'
כנראה שלא לאורך זמן.
08/10/2016 | 20:58
90
לא מכיר את הקורקינט הספציפי אבל הוא נראה כמו הצעצועים של הילדים הקטנים. צריך להבדיל בין הצעצועים שקונים לילדים לשחק לבין קורקינט רציני שנועד למבוגרים. זה נראה כמו של הילדים. באופן כללי קורקינט רציני לא עולה ככה. אם הוא יספיק ל6 ק"מ? אולי. אבל השאלה היא איך הוא יעשה אתה זה וכמה זמן הוא יחזיק.
לצפיה ב-'מה אני צריך עבור הצרכים שלי? אופניים או קורקינט?'
מה אני צריך עבור הצרכים שלי? אופניים או קורקינט?
29/09/2016 | 17:51
7
167
קודם כל אגיד שאף פעם לא התעניינתי אז ההבנה שלי בנושא היא אפס.

אני מחפש אופניים או קורקינט חשמליים בשביל להגיע מהבית לתחנת רכבת ומהתחנת רכבת לעבודה (וחזור כמובן).

המרחק בכל צד הוא 1.5 ק"מ.
כלומר 1.5 ק"מ כפול 4 פעמים ביום. (וגם, לא כל יום, עדיין יש ימים שאני משתמש ברכב).

זה יהיה השימוש היחידי (!), לכן אני לא מעוניין להשקיע יותר מדי.

כן חשוב לי שיהיו נוחות לנשיאה ברכבת (משקל, ושיהיה נוח לקפל אותם).

המשקל שלי 72 ק"ג בערך אם זה משנה.

מה עדיף בתנאים האלו?

מה הסדר גודל של מינימום תקציב שייתן לי גם תמורה לכסף?

יש המלצות לדגמים ספציפיים שיוכלו להתאים לי?
תודה.
לצפיה ב-'המלצה לאופניים חשמליים'
המלצה לאופניים חשמליים
29/09/2016 | 18:00
1
222
אהלן,
השימוש שאתה מעלה הוא מינימלי ותואם לאופניים בסיסיים שלא אמורים לעלות יותר מ 3500 שח. 
לצערינו לא נוכל לעלות שמות, מותגים או לינקים למכירות. אבל עדיפות לרכוש סוללה ממותגת שתחזיק לאורך זמן וכך תוכל גם להנות מהאופניים.
תוכל לחפש בפורום על טיפים נוספים והמלצות מה לבדוק טרם ברכישה
חג שמח ובהצלחה
 
לצפיה ב-'קורקינט לצרכים האלה אמור לעלות יותר זול?'
קורקינט לצרכים האלה אמור לעלות יותר זול?
29/09/2016 | 18:05
124
ומה השיקולים שאמורים להכריע בין אופניים לקורקינט?
 
קורקינט בהכרח יהיה יותר קל ונוח להתניידות כשאני לא בזמן נסיעה?
לצפיה ב-'בתכלס, בשביל מרחק כזה לא הייתי טורח לקנות כלי חשמלי'
בתכלס, בשביל מרחק כזה לא הייתי טורח לקנות כלי חשמלי
29/09/2016 | 19:40
3
112
אם תזיע, זה יהיה בגלל עמידה ברמזור בשמש, ולא בגלל שתדווש 10 דקות.
בהנחה שאין עליות מיוחדות, הייתי קונה אופניים מתקפלים קלים ופשוטים בעד 1000 שקל, וסוגר עניין. במצמן אמור להיות דגם נחמד של DAHON.
 
לגבי חשמלי, אני מעריך שהמחירים של אופניים וקורקינטים הם דיי דומים, ומתחילים מסביבות ה 2500 ש"ח (לפחות לפי מה שראיתי). קורקינט לא בהכרח יהיה קל יותר.
אם אתה מחפש משהו קל, בד"כ תצטרך להשקיע יותר, ככה שזה בעיקר שאלה של תקציב. האופניים שלי שוקלים 15 קילו ועולים סביב ה 6000 שקל. מצד שני, באחד האתרים ראיתי עכשיו קורקינט ששוקל 7 קילו, ועולה רק 4000 שקל.
 
בכל אופן, מה שלא תקנה, ממליץ לך תמיד לאחסן בבית ובעבודה, ולא להשאיר ברחוב או אפילו בחדר מדרגות (שלי נגנבו אחרי שבוע, ולכן קניתי דגם קל שאני אוכל לעלות איתו כמה קומות במדרגות).
 
 
לצפיה ב-'אופניים רגילים. לא חשמליים. מהסוג הזול. או שנים.'
אופניים רגילים. לא חשמליים. מהסוג הזול. או שנים.
30/09/2016 | 19:51
2
108
אופניים רגילים. כאלו שעולים כ 750 ש"ח לחדשים. יש חדשים גם בפחות. אני סבור שלמשתמשים רבים אופניים רגילים ב 750 ש"ח יעשו את העבודה בדיוק באותה מידה שאופניים רגילים, ממותגים, ב 1750 ש"ח ומעלה, יעשו אותה. יד שניה היא יד שניה. אינך יודע מה אתה קונה. כל אחד והחשבונות שלו. סבור שגם חדשים, מהסוג הזול, תוכל להשאיר אותם קשורים ברחוב. רצוי במקום מואר. לענין הלהשאיר ברחוב, המחיר הזול מועיל כאן. מועיל מאד שאין גלגלים שחרור מהיר. ללא שחרור מהיר נמצא פחות באופניים ממותגים. ואם הכסא הוא שחרור מהיר, אז אותו צריך לקחת איתך. אז שוב - זול זה טוב. נדמה לי שברבים מהם הכסא אינו בשחרור מהיר.
יש בעיה להעלות אופניים רגילים לרכבת. לא רשמת את השעות שלך. וגם בשעות שאפשר, הרכבת דורשת לא להעלות לרכבת שאין בה מקום מתאים. לא רשמת את הקו בו אתה נוסע. ואפשר להניח שאין מקום אינו דבר מוחלט.
אז מה עושים אם באמת אי אפשר להעלות את האופניים לרכבת, וגם אי אפשר לחכות לרכבת אחרת? אם אין תל אופן באחד מהקצוות של המסלול, אפשר לקנות עוד זוג!
לצפיה ב-'באמת בתור התחלה קניתי '
באמת בתור התחלה קניתי
01/10/2016 | 17:48
1
85
מחנות אופניים ליד הבית אופני הרים פשוטות יד 2 ב 300 שח. זה סה"כ קילומטר וחצי והכוונה להשאיר אותם בתחנה ולא לעלות איתם לרכבת כרגע (נשמע כמו טירטור שינטרל את היתרון שבאופניים).
 
תודה על התגובות.
לצפיה ב-'לא ממש ברור'
לא ממש ברור
01/10/2016 | 18:27
54
אמרת שיש לך את אותו מרחק מהתחנה לעבודה.
למה לא לקנות אופניים מתקפלים שתוכל לעלות איתם לרכבת?
לצפיה ב-'בשביל קילומטר וחצי לכל צד ונסיעות ברכבת קורקינט יהיה כנראה'
בשביל קילומטר וחצי לכל צד ונסיעות ברכבת קורקינט יהיה כנראה
30/09/2016 | 23:49
91
יותר אידאליי. אופניים ברכבת זה תמיד מעצבן, קורקינט אתה יכול להיכנס לכל תא חופשי ולקפל אותו בין המושבים בתנאי שהוא מספיק קטן. קורקינט גם מתקפל בקלות רבה יותר מאופניים. הכל כמובן תלוי מאוד מה הוא תוואי הדרך המדובר. האם זה מדרכות נקיות ונוחות או זוועה שחייבים לרדת לכביש ואז עדיף אופניים (אני לפחות לא אוהב בכלל קורקינט על הכביש).
לצפיה ב-'אופניים חשמליים - בקשה לסדר בבאלגן'
אופניים חשמליים - בקשה לסדר בבאלגן
02/10/2016 | 09:37
2
194
אהלן,
 
אני מעוניין לקנות אופניים חשמליים חדשות.
 
לטובת העניין - ערכתי סקר שוק באינטרנט ויצאתי הרבה יותר מבולבל - בליל של אין סוף דגמים, חנויות ומפרטים השאיר אותי חסר אונים לנוכח חוסר ההבנה שלי בתחום.
 
מבקש את עזרתכם בבחירת דגם + חנות בהתחשב בפרמטרים הבאים:
 
1. שימוש: 4 ק"מ נסיעה לכל צד ביום, בתל אביב, גם ביום וגם בלילה.
2. מחיר: עד 3.5k, כמובן עדיפות למקסם כמה שיותר את המחיר אל מול הצרכים.
3. עמידות: יכול להיות שהאופניים יעמדו בחוץ במשך שבוע ואף יותר, גם בחורף.
4. דרישות נוספות: שיהיו מתקפלות, כמה שיותר קלות בהינתן התקציב.
5. פרטים נוספים: יש לי הנחה של 300-400 שקל ברוזן ומינץ (עמית חבר) - לא בטוח אם זה הופך את הקניה שם לכדאית. זמינות לתיקונים: החל מ20:00 ביום חול ובימי שישי.
6. חוויה קודמת: לפני כשנה קניתי אופני "Rainbow" ברוזן ומינץ שנגנבו לי, בערך ב3000 שקל. האופניים עשו את העבודה אך היו באיכות גרועה מאוד - חלקים התפרקו מהם באופן קבוע, החלידו מהר מאוד, בלמים נחלשו מאוד מהר. הרגיש כמו זבל סיני אמיתי שנותן את המענה הבסיסי ביותר של להגיע ממקום למקום, אבל חוץ מזה כלום.
 
אשמח אם מישהו אוכל לעשות לי סדר בבאלגן.
 
תודה ושנה טובה!
לצפיה ב-'איזה סדר בבלאגן בדיוק?'
איזה סדר בבלאגן בדיוק?
05/10/2016 | 21:50
155
לצרכים שלך (4 ק"מ נסיעה לכל צד, 8 יומי) כל אופניים חשמליים ממוצעים יספיקו. אין משמעות לשמות הדגמים כי יש מאות\אלפים כי כל יבואן נותן שם לאופניים שהוא מייבא וזה לא משהו אוניברסלי ולכן רק המפרט משנה. רוצה יותר מהיר קח 48V, רוצה יותר טווח, תעלה באמפר, רוצה יותר שיכוך תקנה שיכוך מלא וכך הלאה....
אגב, התכנית שלך להשאיר את האופניים שלך שבוע ויותר בחוץ (ועוד בגשם) זה תכנית גרועה מאוד. אופניים זה דבר גניב. כל כך גניב שהסיכוי שהאופניים שלך לא ייגנבו ממש קלוש! לא משאירים אופניים בלילה בחוץ, בטח לא כמעשה קבע. באמת (ואני לא מגזים) ש99% שהאופניים (או חלקים מהם) ייגנבו.
לצפיה ב-'חפשו בפורום במילת החיפוש יש הרבה תשובות '
חפשו בפורום במילת החיפוש יש הרבה תשובות
06/10/2016 | 09:57
79

מנהל/ת הפורום

אודות:
את/ה מוביל/ה בתחומך? אנו מזמינים למשרדינו בימים אלו בעלי מקצוע המתאימים לנהל פורום מקצועי באשכול המומחים של אתר הקהילות המוביל תפוז אנשים. מנהל/ת פ
עוד...

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ