לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'עליבאבא יורים לעצמם ברגל'
עליבאבא יורים לעצמם ברגל
20/01/2016 | 09:40
87
עליבאבא לא מאפשרים יותר תקשורת חופשית, ולא ניתן יותר לענות לפניות של מתעניינים.
אם אני רוצה תקשורת חופשית- אני צריך לשדרג לגולד.
לא רוצה להיות גולד.

 
לצפיה ב-'השלמת מילים אוטמטית'
השלמת מילים אוטמטית
20/01/2016 | 07:55
50
שלום :)
זכור לי לפני מספר שנים שכשהתחלתי לרשום בחיפוש שם של מוצר מסויים איביי היה מנגנון (כמו גוגל, יוטיוב וכו'..) שהיה מציע השלמות מילים ע"פ פופולריות, באיזשהו שלב זה נפסק (לא משנה מאיזה דפדפן) 
אפשר לעשות את זה רק בדף מפת האתר של איביי:
אבל זה לא נוח ללכת כל פעם לדף הזה.. קצת מוזר ולא ברור מדוע הם הורידו את המנגנון הכ"כ מועיל הזה, מישהו יודע אם יש איזשהי הגדרה או דרך להחזיר את זה?
לצפיה ב-'שאלת דואר ישראל (מקווה שזה בסדר)'
שאלת דואר ישראל (מקווה שזה בסדר)
19/01/2016 | 21:26
3
91
מחפשת אופציה זולה לשליחת דואר עם מעקב לחו"ל. מצאתי מחירון באתר דואר ישראל אבל הוא לא הגיוני, לפני שבוע שלחתי חבילה של 200 גרם לאנגליה ושילמתי 50 ש"ח, שם כתוב שזה אמור לעלות 20. או שדפקו אותי בדואר, או שהמחירון לא ברור.
מישהו יודע?
לצפיה ב-'כנראה "דחפו" לך אקופוסט שלא לצורך'
כנראה "דחפו" לך אקופוסט שלא לצורך
19/01/2016 | 23:38
2
63
את צריכה להבין את השפה ובדיוק מה את צריכה.
 
אם את שולחת פריט עד 2 קילו את שולחת צרור. מעל 2 קילו - חבילה.
 
צרור את יכולה לשלוח רגיל כלומר ללא מספר מעקב או רשום כלומר עם מספר מעקב שעולה לך 7.70 שח.
את יכולה לשלוח אותו אקופוסט שהוא יקר יותר מרשום ונותן יכולת מעקב יותר מפורטת באיזו נקודה בכל זמן נמצא הפריט.
את יכולה לשלוח אותו EMS כלומר אקספרס עם מעקב מאוד מפורט - תוך 5 ימים ביד של הלקוח- שירות שהוא כבר ממש יקר.
 
על רגל אחת אלה השירותים הפופולרים
 
לצפיה ב-'מרגיז, ביקשתי בפירוש לא אקופוסט'
מרגיז, ביקשתי בפירוש לא אקופוסט
20/01/2016 | 07:44
45
זה לא לקוח, אלו החלפות יד 2 אז אני בסדר עם דואר איטי אבל רוצה מספר מעקב ולדעת כמה כסף לבקש על המשלוח
המחירון באתר הדואר נכון? איך אני מבינה כמה זה יעלה?
וקצת מוזר אבל איפה קונים מעטפות גדולות? פעם היו בדואר, בשנה החולפת תמיד אין.
תודה!
לצפיה ב-'בעניין EMS'
בעניין EMS
20/01/2016 | 09:00
44
אני מנצל"ש היות וראיתי שהזכרת את הנושא בתשובה שלך.
ביום שישי קניתי משהו באיביי והיה כתוב שהמשלוח סטנדרטי, עם צפי להגעה בתוך כחודש - חודש וחצי, אך אחרי כמה שעות הופתעתי לקבל הודעת עם מספר מעקב, ומבדיקה ב"טראק17" התברר לי שהמוכר שלח לי את זה ב-EMS.
 
ביום ראשון בבוקר זה כבר הופיע להפתעתי אפילו במעקב של דואר ישראל כ"נשלח מהרפובליקה העממית של סין". (להפתעתי - כי משלוחים שנשלחו ''רק'' כרשומים לפני כחודש + טרם מופיעים).
 
מנסיונכם, תוך כמה זמן בערך אמור שילוח כזה להגיע אלי?
כמובן שאין כללים, אני שואל רק לגבי הערכת זמן על פי ניסיונכם.
לצפיה ב-'כיצד ניתן להוסיף מעמ ללקוחות בישראל'
כיצד ניתן להוסיף מעמ ללקוחות בישראל
19/01/2016 | 11:53
34
לצפיה ב-'כיצד ניתן להוסיף מעמ ללקוחות בישראל'
כיצד ניתן להוסיף מעמ ללקוחות בישראל
19/01/2016 | 11:53
4
67
שלום לכולם. יש לי חשבון באיביי ועד היום הייתי סופג את המעמ של הלקוחות שלי מישראל. לאחר תחשיבים יוצא לי לא משתלם למכור במחירים הללו ללקוחות בישראל אך יהיה לי משתלם אם אוכל לחייב את הלקוח בישראל במעמ.
לאחר חפירות מעמיקות והתייעצות עם כל מי שאני מכיר שמבין בתחום, הבנתי שהאפשרות היחידה שלי היא לחייב את הצרכן הישראלי במשלוח וזה למעשה ישמש כמעמ. הרעיון לא הכי אלגנטי אך עדיין יכול לענות על הדרישה שלי. הבעיה שלי מתחילה בכך שמגוון המוצרים שלי נע בין $15-$150 והמעמ לא יכול להיות זהה לכולם. לכן רציתי לפרק את ה SHIPPING POLICY שלי ל 4-5 קבוצות ולחייב משלוח שונה לכל קבוצה ללקוחות מישראל בלבד. בניתי 4 קבוצות וברגע שאני משנה באחת מהן את דמי המשלוח לישראל בלבד דרך הטבלה של המדינות, זה משנה לי את דמי המשלוח לישראל בכל 4 הקבוצות. כלומר ברגע שאני מעדכן אחת מהקבוצות כולן משתנות לפי האחרונה שעידכנתי.
אני מתוסכל לגמריי מהעיניין וניסיתי את כל הדרכים שאני מכיר.
 
אשמח לעזרה מכם.
 
תודה מראש
לצפיה ב-'העצה שנותנים כאן בדרך כלל היא לחסום את ישראל... '
העצה שנותנים כאן בדרך כלל היא לחסום את ישראל...
20/01/2016 | 01:50
2
64
בתור קונה ישראלית אני מודה שזו עצה שאינה חביבה עליי.
 
מכיוון שאין דרך טכנית להוסיף את המע"מ באיביי (כך הבנתי משרשורי עבר) אם אתה מעוניין למכור גם לישראלים (בישראל), לדעתי הפתרון הוא לא להגדיר מראש מחירי משלוח לישראל + לציין שלקונים מישראל יתווסף מע"מ (שיהיה כתוב כדי שיהיה לך כיסוי). אני לא יודעת אם מותר להשתמש בגופן עברי בעמוד המכירה, אבל אם כן הייתי כותבת את המשפט בעברית (כדי שיקפוץ לעין מצד אחד, ולא יפריע למי שאינו רלוונטי עבורו מצד שני).
 
בקיצור, לא לחסום את ישראל, אבל למנוע מצב של רכישה אוטומטית. ברגע שאין הגדרת מחיר משלוח, הקונה מחויב לפנות אליך ולברר ו/או לקנות ולבקש ממך חשבונית עם המחיר הסופי, ואז אתה יכול לעדכן אותו. אם זה מתאים לו הוא יקנה, אם לא יוותר (או שתבטל את הרכישה לבקשתו) ושלום שלום.
לצפיה ב-'אין עוד פתרון?'
אין עוד פתרון?
20/01/2016 | 09:22
1
40
בפתרון שציינת אני עלול לפספס המון לקוחות ישראלים מכיוון שיכול לקחת לי לפעמים גם 24 שעות (בד"כ בסופ"ש) לשלוח חשבונית סופית. ובנוסף האם יש אפשרות להפריד רק את ישראל מתשלום אוטומטי? או שזה יחייב אותי להפריד את כל המדינות?
 
האמת שהייתי מסתפק בפתרון אחר של 4 POLICY שונים של 4 קבוצות שונות של מחירים ואז עושה ממוצע של המעמ לכל קבוצה. בעיה כפי שציינתי שאני לא מצליח לעשות את זה.
לצפיה ב-'כמו? אין לאיביי התאמה מובנית לגביית מע"מ בישראל'
כמו? אין לאיביי התאמה מובנית לגביית מע"מ בישראל
20/01/2016 | 13:01
27
(אני לא מוכרת, זה מה שנכתב כאן לא מעט בעבר). לכן כל פתרון אחר הוא סוג של מעקף.
 
לגבי חשבונית סופית זה לא משנה, כי חשבונית אתה שולח למי שכבר התחייב לקנות; אישית בתור קונה מעולם לא קניתי ממוכר לפני שביררתי איתו את עלות המשלוח, והמתנתי לתשובתו. זה כמובן היה במוצרים שבהם השתלם לי לקנות ממנו או שהיה לו מוצר ייחודי (קניתי הרבה יד שנייה, למשל). אם אתה מוכר מוצר עם הרבה מתחרים ואין סיבה שהלקוח ימתין לך, אולי הוא באמת יברח; מנגד, אם יש לך יתרון על המתחרים (למשל, אתה בישראל והמשלוחים שלך מהירים ו/או זולים) ישתלם לו להמתין למענה שלך. לקוחות פונים למוכרים כל הזמן בשאלות לגבי מוצרים ורכישות, כך שזה לא נדיר.
לצפיה ב-'הבעיה היא שאחרי שהמכירה הסתיימה לא נהוג לבקש עוד כסף'
הבעיה היא שאחרי שהמכירה הסתיימה לא נהוג לבקש עוד כסף
20/01/2016 | 10:44
47
איביי לא נותנים אפשרות להגדיר שאם הקונה הוא מישראל אוטומטית יתווספו 17 אחוז מעמ.
 
אם תנסה לבקש עוד כסף מקונה הוא יקרא לך חצוף ואף ייתכן ו"יפנק" אותך בפידבק שלילי על החוצפה.
 
הפיתרון הטכני היחידי שלי נראה לעין הוא להחזיק עוד חשבון איביי ששם יימכרו מוצרים לישראלים בלבד כלומר מחירים עם מעמ (אסור למכור את אותו מוצר בשני חשבונות שונים של אותו מוכר)
 
לגבי מה שכתבת על לגלם את המעמ במשלוח אתה שוב מסתכן באופן חמור בפידבק שלילי.
לא אחת עלו פה טענות של מוכרים על לקוחות ישראלים זועמים שגבו מהם משלוח גבוה ממה שהיה רשום על בול התשלום על החבילה. תיזהר.
תשלח לישראלים או לפי מחיר המשלוח בדיוק או משלוח חינם. שום דבר אחר.
לצפיה ב-'האם בכול משולח לחול צריך לצרף CN22 יש שאומרים שלא צריך'
האם בכול משולח לחול צריך לצרף CN22 יש שאומרים שלא צריך
18/01/2016 | 19:51
2
67
לצפיה ב-'בעיקרון, חייבים בכל משלוח מעל 100 גרם'
בעיקרון, חייבים בכל משלוח מעל 100 גרם
19/01/2016 | 09:41
75
אבל אני אישית מדביקה רק על חלק מהמשלוחים.
 
לצפיה ב-'CN22 '
CN22
19/01/2016 | 12:28
92
שלום , חברת מיילוג נציגה של די אג אל איקומרס בישראל , אנחנו שולחים מטענים ל 220 מדינות , לעניין השאלה שלך , אנחנו לא דורשים מהלקוחות שלנו CN22 לארופה , אלא רק לשאר העולם.
מצורפת דוגמא
אשמח לעזור בכל שאלה 
אופיר
לצפיה ב-'כל ההבדל הוא ביחס לצרכן - השוואה בין דואר ארה"ב לדואר ישראל'
כל ההבדל הוא ביחס לצרכן - השוואה בין דואר ארה"ב לדואר ישראל
18/01/2016 | 17:14
96
כתבה מעניינת שבחרתי לשתף אותכם מגלובס 
 
 
"בחברת הדואר מדברים במונחים של "תוכנית הבראה", אך ספק עד כמה המילה "הבראה" רלבנטית במצב הנוכחי; נראה כי המילה "החייאה" מתאימה יותר."
 
לצפיה ב-'פורומים חדשים בתפוז'
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
18/01/2016 | 15:50
4
 יש לכם שאלות לגבי עולם השייט הבינלאומי? חולמים על חופשה חלומית וזקוקים למידע?
בפורום טיולי שייט תקבלו את כל המידע הדרוש!
 
 מתעניינים בקסמים וטלפתיה? רוצים ללמוד עוד על העולם הקסום והמיסתורי הזה?
 
 סובלת מנשירת שיער וחולמת על פיתרון? מתעניינת בתוספות שיער לקראת אירוע ורוצה לקבל טיפים ורעיונות?
בואי לדבר על זה עכשיו בפורום תוספות שיער!
 
 מהן האבחנות הרפואיות בתחום ההמטולוגיה? ממה הן נגרמות ומהם התסמינים שלהן? 
מוזמנים לדבר על זה עכשיו בפורום המטולוגיה כללי!
 
 יש לך שאלות מתחום הרדיולוגיה? נמצא לפני בדיקה פולשנית ויש לך חששות?
בפורום רדיולוגיה תוכל להתייעץ עם מומחה מהתחום!
 
 סובלים מפטרת ציפורנים? רוצים להתייעץ עם מומחה מהתחום לגבי דרכי טיפול אפשריות?
היכנסו עכשיו לפורום פטרת בציפורנים ותקבלו מענה אמין ומקצועי!
 
 
 
 
לצפיה ב-'מאיזה מוצרים באיביי מסין צריך להיזהר?'
מאיזה מוצרים באיביי מסין צריך להיזהר?
18/01/2016 | 13:45
1
35
למשל מסנן פחם פעיל למזגן מחנות עם  (35174 )
99% Positive feedback
יכול להיות מזויף?

http://www.ebay.com/itm/1m-1m-3-5-10mm-Air-Conditi...
לצפיה ב-'סליחה על הכפילות, היו לי בעיות בהעלאת השאלה'
סליחה על הכפילות, היו לי בעיות בהעלאת השאלה
18/01/2016 | 13:47
17
לצפיה ב-'מאיזה מוצרים באיביי מסין צריך להיזהר?'
מאיזה מוצרים באיביי מסין צריך להיזהר?
18/01/2016 | 13:44
2
39
למשל מסנן פחם פעיל למזגן מחנות עם  (35174 )
99% Positive feedback
יכול להיות מזויף?

http://www.ebay.com/itm/1m-1m-3-5-10mm-Air-Conditioner-Activated-Carbon-Purifier-Pre-Filter-Fabric-N4-/321868905235?var=&hash=item4af0e1bb13:m:m-VcbTSLjWV5HQgdcgP-pnw

לצפיה ב-'מכל מוצר שהאמינות / בטיחות / מותג חשובים בו...'
מכל מוצר שהאמינות / בטיחות / מותג חשובים בו...
18/01/2016 | 15:30
1
47
כל מוצר סיני זול עלול להיות "מזויף", אבל יש מוצרים שבהם זה לא רלוונטי מלכתחילה. אני לא חושבת שיש הרבה מה לזייף במסנן פחם, אבל לא מבינה בנושא ולא יודעת אם יש איכויות / רמות שונות של איכות ואמינות במוצר.
 
באופן כללי כשרוצים לקנות מוצר מסוים כדאי להתייעץ בפורומים הרלוונטיים לסוג המוצר (למשל אם קונים צעצועים כדאי להתייעץ בפורומי הורים; אם קונים איפור בפורומי טיפוח; אם קונים סלולרי בפורום סלולרי וכו'). בנוגע למסננים, הייתי מנסה את פורום "עשו זאת במו ידיכם".
לצפיה ב-'תודה !'
תודה !
18/01/2016 | 16:27
9
לצפיה ב-'אפשר עזרה?'
אפשר עזרה?
17/01/2016 | 23:45
39
יש מישהו שאפשר להתייעץ בפרטי?
אני מנסה למכור משהו ולא ניתן להעלות את הרשימה...
אשמח לעזרה
לצפיה ב-'שאלה לגבי קבלת החזר על מוצר'
שאלה לגבי קבלת החזר על מוצר
17/01/2016 | 22:35
1
51
שלום רב
קיבלתי מוצר מאי ביי שניזוק מאוד.
אני מנסה כבר כשעה למלא בקשה לקבלת החזר  דרך איביי ושולח תמונות אך האתר כותב לי שאינו יכול למלא כרגע את בקשתי בשל בעיה טכנית.
מישהוא יודע מה קרה ?
האם יש דרך יותר פשוטה לבקש החזר ?
לתשבתכם אודה
דורון
לצפיה ב-'תנסה לשלוח הודעה רגילה למוכר'
תנסה לשלוח הודעה רגילה למוכר
18/01/2016 | 15:59
26
ולצרף את התמונות.
לפעמים יש באגים זמניים באתר.
אם המוכר לא יפתור את הבעיה, תמיד אפשר לפתוח קייס באיביי/פייפאל.
 
לצפיה ב-'שאלה לגבי קבלת החזר על מוצר'
שאלה לגבי קבלת החזר על מוצר
17/01/2016 | 22:33
17
הגיע אלי מוצר פגום מאוד.
אני מנסה לבקש החזר ושולח תמונות אבל איביי כותב שאינו יכול לטפל בבקשתי בשל בעיה טכנית.
מישהוא יודע על כך ?
אולי יש דרך יותר פשוטה ?
לתשובתכם אודה
דורון
לצפיה ב-'שאלת דואר, אנא סילחו לי מראש....'
שאלת דואר, אנא סילחו לי מראש....
17/01/2016 | 22:18
4
724
קניתי פריט באי ביי ב3.1. נשלח בfirst class לישראל די מהר. ב6.1 כבר קיבלתי עידכון מאתר דואר ישראל שהפריט נשלח מארה"ב. מה רבה הייתה שמחתי כבר הייתי בטוחה שתוך שבוע הפריט אצלי. אז זהו...שטרם...הסטאטוס ששל החבילה בusps תקוע על Your item departed a transfer airport in Ben Gurion Intl, Tel Aviv Yafo, ISRAEL on January 8, 2016 at 11:51 am. The item is currently in transit to the destinatio. זו הודעה מה8.1 . ממה שאני מבינה שהחבילה הגיעה לישראל ב8.1 ועזבה את שדה התעופה לכיוון היעד. בינתיים כבר עברו להם 9 ימים ולא קיבלתי לא פתק ולא עידכון באתר של דואר ישראל. אני בטח סתם "טמפון" אבל ידוע לכם במקרה אם החבילה אמורה לעבור עוד תחנות טרם הגעתה לסניף האיזורי? ואם התחנות הללו אמורות להתעדכן באתר הדואר? תודה מראש
לצפיה ב-'מקרה די דומה שהיה לי עם משלוח ומעקב ב-USPS'
מקרה די דומה שהיה לי עם משלוח ומעקב ב-USPS
18/01/2016 | 11:51
3
98
חלפו 11 ימים מהרגע שהמשלוח נחת בנתב''ג ועד שקבלתי את הפתק עליו מהדואר בעיר מגורי, שהוא דווקא די יעיל (לפי מה שהבנתי) ממקומות אחרים.
הבעייה לא היתה בדואר, אלא בכמות המטענים שמורדת מהמטוסים ויש צורך למיין אותה.
ממה שהבנתי (כולל מחבר שעובד במטענים בנתב''ג) זה עיקר "צוואר הבקבוק".
ברגע שעוברים אותו צריכים להתפלל שהחבילה לא תיפול במדגמים של רשויות המיסים השונות (וכבר היתה לי חבילה של $2 שנפלה במדגם לעומת חבילה של $200 שלא נפלה במדגם) והעיכוב הזה שרובנו קוראים לו "העיכוב במכס" (למרות שהוא כולל לא רק את המכס עצמו) הוא צוואר הבקבוק השני, למי שנופל שם.
 
והנה ממש ברגע זה בעוד כותב את התגובה הזאת קבלתי מהדואר סמס על חבילה שאני מחכה לה כבר חודשיים, ואשר לפני כחודש וחצי (!) היא כבר נחתה מסינגפור בנתב''ג, אך איתרעו מזלה ומזלי והיא נפלה במדגם למרות שאין עליה שום מס.
אבל עיכוב בהחלט היה.
 
עניתי תשובה קצת ארוכה, מקווה שהיא מבהירה לך איך העסק עובד.
לצפיה ב-'תשובתך הייתה לא קצרה אך בהחלט לעניין '
תשובתך הייתה לא קצרה אך בהחלט לעניין
20/01/2016 | 18:29
2
40
תודה רבה על התשובה המפורטת אבי. אומנם לא באורך של 2 מילים ונקודה אך בהחלט מראה על אכפתיות ורצון לעזור   בדיוק לפני יומיים  לאחר כתיבת השאלה, קיבלתי עידכון מאתר הדואר שהפריט התקבל מארה"ב ב18.1 ומבקביל באתר של usps ראיתי את העידכון הבא
Your item was processed through a facility in ISRAEL on January 18, 2016 at 11:22 am. The item is currently in transit to the destination
אז אני מניחה שזו חצי נחמה וחבילתי היקרה איפשהו בדרכה אליי והיא מתקדמת לאט לאט ליעדה.
מקווה שזה אומר שהיא לא נתקעה במכס ושממש בקרוב אנחנו נתראה
חמסה חמסה בלי עין הרע
לצפיה ב-'מחזיק לך אצבעות שהחבילה שלך תגיע מהר.'
מחזיק לך אצבעות שהחבילה שלך תגיע מהר.
20/01/2016 | 18:50
1
18
לצפיה ב-'תודה רבה! גם אני '
תודה רבה! גם אני
21/01/2016 | 17:56
5
לצפיה ב-'לנצח בקייס מול קונים סקאמרים באיביי'
לנצח בקייס מול קונים סקאמרים באיביי
17/01/2016 | 21:37
1
98
היי,

מכרתי מוצר וירטואלי באיביי. שלושה קונים שונים פתחו עליי קייס והתלונה שלהם היא שהם היו קורבן לפראוד- מישהו גנב להם את הפרטים של הכרטיס אשראי וקנה דרכם, לא הם אלה שביצעו את הקנייה. אחד מהם קיבל את החזר על המקום! פשוט בושה! בלי לתת לי אפשרות להגיב על הקייס. זאת ההודעה של אחד מהם:

Unfortunately my Credit Card has been Cloned and was used on Saturday/Sunday Morning.
19No. Un-Authorised Transactions were made in my name including a 'Purchase' to yourselves below.
I have Contacted Ebay and Paypal and the are Investigating the matter and will be in contact regarding Re-Funds where due.

עכשיו ברור שהם סקאמרים שמנסים לעקוץ אותי. במיוחד ש"במקרה" לשלושה קונים שקנו ממני גנבו את פרטי האשראי. כן בטח... הלוואי אבל שפייפאל היו עובדים לפי ההיגיון הפשוט הזה.

אשמח אם מישהו יעזור לי לצאת מהקייס הזה ולזכות בו- איך להגיב לקייס, מה לכתוב. אני יודע שפייפאל לא אמורים לגבות קייסים של קונים על מוצרים וירטואליים. אבל איכשהו אני חושב שהם יפסקו לטובת הקונים. יש לי הוכחה ששלחתי את המוצר, אבל שוב פעם, זה מוצר וירטואלי אז לא יודע עד כמה ההוכחה הזאת מספקת.
לאחד הקייסים אני צריך להגיב עד ה19.1 אז זה די דחוף.
כמו כן, מה אני עושה עם הקונה שכבר קיבל החזר?

תודה מראש לעוזרים!
לצפיה ב-'לצערי אין לי בשורות טבוות בשבילך'
לצערי אין לי בשורות טבוות בשבילך
18/01/2016 | 09:18
82
פייפל לא מגינים על המוכר במכירה של מוצרים דיגטאלים.
אני התעסקתי לפני מספר חודשים עם ביט קוין והפסדתי כסף על בדיוק אותם מקרים.
תהיה בטוח אבל שלפייפל יש את כל המנגנונים לבדוק את אמיתות הטענות של אלה שפתחו לנגדך קייס. כניראה שהקונים לא עובדים עליך ובאמת פרצו להם לחשבון. אם היה מדובר במוצר פיזי שנשלח, פייפל היו מפצים גם אותך וגם את הקונה שפרצו לו לחשבון. במוצר דיגיטאלי אתה המופסד.
אין עם מי לדבר. אילו התקנות של פייפל והכל כתוב באתר שלהם.
פייפל לא מתיימרים להיות היכל הצדק.
תסתכל על זה כשכר לימוד

לצפיה ב-'לנצח בקייס מול קונים סקאמרים באיביי'
לנצח בקייס מול קונים סקאמרים באיביי
17/01/2016 | 21:36
1
64
היי,

מכרתי מוצר וירטואלי באיביי. שלושה קונים שונים פתחו עליי קייס והתלונה שלהם היא שהם היו קורבן לפראוד- מישהו גנב להם את הפרטים של הכרטיס אשראי וקנה דרכם, לא הם אלה שביצעו את הקנייה. אחד מהם קיבל את החזר על המקום! פשוט בושה! בלי לתת לי אפשרות להגיב על הקייס. זאת ההודעה של אחד מהם:

Unfortunately my Credit Card has been Cloned and was used on Saturday/Sunday Morning.
19No. Un-Authorised Transactions were made in my name including a 'Purchase' to yourselves below.
I have Contacted Ebay and Paypal and the are Investigating the matter and will be in contact regarding Re-Funds where due.

עכשיו ברור שהם סקאמרים שמנסים לעקוץ אותי. במיוחד ש"במקרה" לשלושה קונים שקנו ממני גנבו את פרטי האשראי. כן בטח... הלוואי אבל שפייפאל היו עובדים לפי ההיגיון הפשוט הזה.

אשמח אם מישהו יעזור לי לצאת מהקייס הזה ולזכות בו- איך להגיב לקייס, מה לכתוב. אני יודע שפייפאל לא אמורים לגבות קייסים של קונים על מוצרים וירטואליים. אבל איכשהו אני חושב שהם יפסקו לטובת הקונים. יש לי הוכחה ששלחתי את המוצר, אבל שוב פעם, זה מוצר וירטואלי אז לא יודע עד כמה ההוכחה הזאת מספקת.
לאחד הקייסים אני צריך להגיב עד ה19.1 אז זה די דחוף.
כמו כן, מה אני עושה עם הקונה שכבר קיבל החזר?

תודה מראש לעוזרים!
לצפיה ב-'מה שמות הקונים?'
מה שמות הקונים?
18/01/2016 | 08:41
45
ח
לצפיה ב-'סחורה חוזרת מאמזון דרך שיפיטו'
סחורה חוזרת מאמזון דרך שיפיטו
17/01/2016 | 21:21
1
79
שלום לכולם,
אחרי תקופת המכירות יש את תקופת ההחזרות באמזון FBA
יש לי חבילה די גדולה של כ-6 ק"ג ממתינה למשלוח לישראל ב-shipito.com
כמובן שבהצהרת המכס כתבתי סחורה חוזרת עם ערך נמוך. 
יש לי רשימוני יצוא של FC להציג במכס אם צריך.
אני רואה במחירון של שיפיטו שמחיר הכי טוב למשלוח הוא דרך DHL Express או דרך פדאקס או דרך TNT. החשש שלי הוא מעמלות שחרור ואמילות מכס שיכולים  לגבות ממני בחברות האלו פה בארץ. יש למישהו ניסיון עם זה? עלות השילוח חזרה לישראל היא בסביבות 90 דולר.
תודה.
 
לצפיה ב-'תמורת עמלה אפשר לשלוח את זה בדואר ימי'
תמורת עמלה אפשר לשלוח את זה בדואר ימי
20/01/2016 | 16:22
37
אם זה לא כ"כ דחוף אפשר לחשוב על זה. באתר של פדקס יש מחשבון לחישוב עלויות.
לצפיה ב-'שאלה מוזרה:-)'
שאלה מוזרה:-)
17/01/2016 | 18:01
2
119
אני שולחת לידיד מחו"ל את החטיף של הבמבה עם הביסלי ורציתי לדעת איך כדאי לשלוח בלי שזה ימעך בדרך
לצפיה ב-'בקופסת קרטון עם דפנות קשיחות'
בקופסת קרטון עם דפנות קשיחות
18/01/2016 | 13:15
1
53
אני אפילו הייתי שולח בקופסת פלסטיק בגודל של החטיף, אותה לעטוף בעטיפה אטומה.
זה בטוח לא יימעך
לצפיה ב-' קרטון עלול להימעך; קופסת פלסטיק גמיש (לא קשיח) תתאים'
קרטון עלול להימעך; קופסת פלסטיק גמיש (לא קשיח) תתאים
18/01/2016 | 15:32
28
לצפיה ב-'מישהו ניסה Salehoo? שווה את הכסף?'
מישהו ניסה Salehoo? שווה את הכסף?
16/01/2016 | 20:07
1
81
לצפיה ב-'שמעתי שלא'
שמעתי שלא
17/01/2016 | 11:58
41
לצפיה ב-'מופיע לי דף מכירה שלא אני יצרתי אצלי בחשבון'
מופיע לי דף מכירה שלא אני יצרתי אצלי בחשבון
17/01/2016 | 07:11
9
74
שלום לכם
כבר יומים מופיע לי דף מכירה שלא אני יצרתי אצלי בחשבון - אני מוחק והוא חוזר (החלפתי סיסמא וכו)
פניתי לאיבי - עדיין לא חזרו אלי 
מישהו נתקל בתופעה הזאת ?
לצפיה ב-'תחליף סיסמה. אולי מישהו פרץ לך לחשבון?'
תחליף סיסמה. אולי מישהו פרץ לך לחשבון?
17/01/2016 | 09:53
8
28
לצפיה ב-'3 פעמים כבר החלפתי'
3 פעמים כבר החלפתי
17/01/2016 | 10:33
7
35
זה לא זה
זה מגיע כאילו מתוך המערכת - אני מוחק ואחרי דקה זה חוזר
לצפיה ב-'נשמע הזוי. תתקשר בערב לאיביי'
נשמע הזוי. תתקשר בערב לאיביי
17/01/2016 | 10:58
3
24
לצפיה ב-'אשמח למספר בבקשה'
אשמח למספר בבקשה
17/01/2016 | 11:05
2
18
לצפיה ב-'18664923229+'
18664923229+
17/01/2016 | 11:57
1
36
שיחת סקייפ חינם. חשוב לשים את הפלוס לפני.
הם הפרש שעות איתנו  - זמן פסיפיק - 10 שעות אחורה.
לצפיה ב-'תודה רבה !!!'
תודה רבה !!!
17/01/2016 | 12:43
17
לצפיה ב-'אם יושב לך האקר על המחשב לא יעזור לך'
אם יושב לך האקר על המחשב לא יעזור לך
17/01/2016 | 14:18
2
73
צריך להבין שעבודה באינטרנט מחייבת סביבה סטרילית. הרשת חייבת להיות רק של המחשבים שעובדים בעסק ואסור בשם אופן לחבר אליה מחשבים חיצוניים ,גם של משפחה. אם עובדים מחוץ לעסק יש להשתמש בסטיק סלולרי בלבד, לא להתחבר לשום רשת חיצונית.
מחשב שנפגע מסוס טרוייאני לא ניתן להשתמש בו או בחומר שעליו יותר.
גם פירמוט לא יעזור.
צריך להחליף HDD או מחשב.
אסור להשתמש לאחר מכן בשום התקן זיכרון קודם או מדיה מגנטית בשום אופן גם אם הוא פורמט.
בנוסף חובה !!! להתקין על המחשב החדש תוכנה שנקראת fixer1 שעולה כמה עשרות שקלים בלבד,חד פעמי, ומאפשרת ריסטור של המחשב ,ככה שאם עשינו טעות וההאקר חזר, ניתן להעיף אותו מהמחשב. , בלי להחליף HDD.
לצערי אין דרך אחרת לפתור את הבעיה, ושילמתי הרבה כסף למומחים שלא הצליחו.
בהצלחה.
 
לצפיה ב-'החבר'ה מיחידית בטחון המידע שרפו לך משהו בתאים בראש...'
החבר'ה מיחידית בטחון המידע שרפו לך משהו בתאים בראש...
17/01/2016 | 16:52
1
42
לצפיה ב-'חכה שיפול עליך האקר כזה, עם מוטיביה'
חכה שיפול עליך האקר כזה, עם מוטיביה
18/01/2016 | 08:58
46
אתה קם בבוקר ואין לך גישה לשום חשבון כולל איביי, אמזון ,פאיפל ,מיילים וכו.
כל המודעות שלך ירדו ואם יש הזמנות אתה לא יודע מזה ולא יכול לספק.
אחר כך תדבר על תאים שרופים.
וזה משהו שמתרחש חודשים, ואין מי שיוציא אותך מזה.
כל אחד מבקש עשרות אלפי שקלים אבל לא באמת יודע להציל את המצב.
קיבלת עצה חינם תקבל ותסתום את הפה.

חם בפורומים של תפוז

במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ