לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום איביי ופייפל ebay and paypal
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

משלוח לארה"ב בכלל
23/07/2015 | 22:41
2
58
שלום, אני רוצה לבצע משלוח של מוצר מסויים רק לארצות הברית, אבל אני לא מצליח לעשות זאת מכיוון שכאשר אני מבטל את האיפשרות למשלוח מקומי אז אוטומטית מתבטלת לי האפשרות של משלוח לחו"ל.
 
אשמח לעזרה בנושא, תודה ושבת שלום 
אם נרשמת ב איביי com מקומי = ארהב
23/07/2015 | 22:51
1
45
אתה לא יכול לבטל משלוח מקומי למיטב ידיעתי. למקומי אתה חייב לשלוח.
 
אל תתבלבל מקומי זה לא ישראל.
תודה על התשובה
23/07/2015 | 23:00
35
תודה רבה על התשובה, אז עשיתי שאני מבצע רק משלוח מקומי - אבל העניין הוא שאני שולח את זה מהארץ עם חברה פרטית שלי אז בחרתי באפשרות: Expedited Shipping from outside US (1 to 4 business days) - Free shipping
 
למרות שאני משלם על משלוח אקספרס והמוצר יכול להגיע עד מקס' 3 ימים וזה הכי תואם שמצאתי.
מחפשים סוחרים באיביי
23/07/2015 | 17:50
66
לפלטפורמה אפליקטבית חדשה שפיתחנו מחפשים סוחרים באיביי .מדובר על תנאים מעולים.
מחפשים אך ורק סוחרים בעלי ניסיון.
ניתן להשאיר פרטים ב brgrtr@gmail.com 
מסגרת זמנים ב-paypal לדיספיוט ואסקלציה
23/07/2015 | 15:53
5
53
שלום,
לפני 11 ימים שאלתי שאלה בנוגע למשלוח מארה"ב לאנגליה.
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...

מסתבר שבארה"ב, שירות דואר רשום, עולה כ-13-14 דולר בנוסף לעלות המשלוח. קצת מוגזם בשביל סריקת בר-קוד 5-6 פעמים מרגע קבלת החבילה ועד שתמסר לנמען, אבל זה התעריף ובלתי אפשרי להתמודד עם זה.
להבנתי, התעריף אינו כולל ביטוח על החבילה, אלא רק את הסריקות, אך ייתכן והבנתי לא נכון.

בכל אופן. המוכר המדובר פחות או יותר מתעלם מהדיספיוט.
להודעה הראשונה הוא ענה בתוך כמה שעות מפתיחת הדיספיוט. תשובה לקונית מאות. אתה יכול לשלוח חזרה ותקבל החזר מלא. אבל - אינני יודע לאן לשלוח מכיוון שאין לי כתובת למשלוח חזרה. הגבתי מיד וביקשתי את הכתובת.
שבוע שלם עבר בין התגובות שלו והוא ענה "דיברתי עם מהנדס ותבדוק שאין לכלוך במקום מסוים". תשובה מיותרת שלא אומרת כלום ולא מתייחס לעניין שבגללו פתחתי את הדיספיוט. כתובת חזרה הוא לא כתב. ההרגשה שהוא פשוט מורח אותי. 130 ליש"ט, כ-200 דולר וזה היחס מצד המוכר. נוראי!
מאז התשובה הזו חלפו עוד שלושה עד ארבעה ימים ועדיין לא שמעתי כלום מהמוכר.

להבנתי:
יש עד 20 ימים להסלים את הדיספיוט לאסקלציה.
שאלתי היא, כמה זמן מרגע שבוצעה אסקלציה ועד שpaypal מקבלים החלטה בתיק.

הבנתי שאני צריך לשלוח למוכר חזרה את המוצר. איכשהו, בלית ברירה, "בלעתי את הצפרדע" הזו שהמשלוח על חשבוני.
First-Class International עולה כ-14$ לא כולל מספר מעקב. מה שאומר, סה"כ קצת פחות מ-$30.
Priority Mail International עולה כ-25$ ללא מספר מעקב. מה שאומר, קצת פחות מ-$40.
האפשרות הראשונה איטית יותר. המוכר גורר ומושך זמן ואולי בגלל זה אצטרך להוציא $11 נוספים רק בגלל שהוא גורר רגליים. זה מעט מקומם.
ההבדל בין שיטות המשלוח הוא זמן המשלוח. ה-Priority מהיר יותר.
 
רוצה להבין מה מסגרת הזמן שנותרה בידי.
כתוב שאני יכול לעשות אסקלציה עד 01/08/2015.
 
תודה רבה מראש,
מוטי
אתה בטוח שב-Priority אין מספר מעקב?
23/07/2015 | 17:46
4
30
למיטב ידיעתי יש תמיד. כמו כן, כפי שכבר ציינתי, גם FC תמיד היה עם מעקב, רק שבעבר הוא פעל רק בתוך ארה"ב (והפסיק ברגע שהחבילה יצאה מגבולות ארה"ב) ומסוף 2013 מספר המעקב של FC תקף גם בישראל ומתקבל כדואר רשום. נראה לי מוזר שזה יהיה נכון רק לגבי ישראל (ולא בריטניה) אבל אולי... בכל מקרה לגבי Priority אני מתקשה להאמין. אולי הוא התכוון לאישור מסירה (כזה שמצריך חתימה ידנית ומוחזר אליך) ולא למספר מעקב?
 
ממליצה לך לפנות ל-naf86, הוא מוכר באיביי שחי בארה"ב ושולח לכל העולם. לאחרונה הוא לא היה פעיל בפורום, אבל אני רואה שאתמול פתח כאן שרשור.
באשר לשאלת מסגרת הזמנים - היכן אפשר למצוא מידע?
23/07/2015 | 19:52
3
29
כלומר, כמה זמן מרגע שבוצעה אסקלציה יש לי? זו מהות ההודעה הקודמת שכתבתי.
 
בנוגע לדברים שכתבת:
האם אני בטוח? כל שאני יכול לעשות הוא לכתוב מה אמרו לי ב-USPS
על הקופסאות שמתקבלות מ-USPS בשביל שירות Priority אין מספר מעקב בינ"ל. זו עובדה.
יש מספר בתצורה בינ"ל על "טופס המכס", אבל, כפי שהסברתי בדיון הקודם (http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for... ככל הנראה אין מדובר במספר מעקב.
 
בנוגע ל-First Class, אין מעקב ב-USPS למעט קנדה. ליתר דיוק, כפי שכתוב על הקבלה מחבילה ששלחתי לישראל בסופ"ש האחרון:
scan event information is available only to Canada at this time.
תוכלי לבחון את מספר "טופס המכס" בעצמך: LC578809593US.
באתר של USPS כתוב: USPS Tracking™ is unavailable for this product for ISRAEL.
דואר ישראל מתייחסים לזה כאל דואר רשום, "דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 23/07/2015.".
 
עבור 13-14 דולר למספר מעקב, אני לא מוכן לסכן את ה-200 דולר.
 
בסניף הדואר אמרו לי באופן חד משמעי - בשביל מספר מעקב צריך לשלם עוד.
גם במחשבון האינטרנטי של USPS, אחרי שמכניסים את ממדי דבר הדואר, בוחרים בשיטת משלוח - יש אפשרות להוסיף שירותים, אחד מהם הוא registered.
 
לצערי אי אפשר לפנות לשמות משתמשים בפורטל תפוז אם אין שם משתמש. כשניסיתי להירשם לא הצלחתי וניסתי עם 2 תיבות דוא"ל שונות. אם כך, אינני יכול לפנות ל-naf86. תודה על ההצעה.
 
 
תודה רבה,
מוטי
ניתן למצוא מידע בהסכם המשתמש של פייפל, כמובן...
25/07/2015 | 02:48
2
22
בבקשה (אפילו בעברית):
אם לא פתחת תיק באיביי, תוכל לפתוח מחלוקת בפייפל תוך 180 יום ממועד התשלום. מרגע הפתיחה יש 20 יום להגיע לפתרון עם המוכר או להסלים, אחרת המחלוקת תיסגר אוטומטית.
 
למה שיהיה מספר מעקב על קופסאות Priority? המספר מתקבל רק ברגע שקונים את המשלוח.
למיטב ידיעתי המספר המתקבל הוא כן מספר מעקב, אבל אין לי ניסיון במשלוחים מארה"ב לבריטניה, כאמור.
 
בנוגע ל-FC, לא יודעת מה מפורסם באתר USPS, אבל בוודאות מה שנשלח בדואר פרטי (לא כמותי) דרך First Class International מגיע לישראל כדואר רשום (וכאמור, גם בעבר היה מספר מעקב, פשוט רק בשלבים בתוך ארה"ב ולא בישראל).
 
לא אמור להיות קושי מיוחד להירשם לתפוז; האם ניסית להירשם עם כתובות דואל חד-פעמיות? (זה חסום).
בכל מקרה אתה יכול להגיב בשרשור שהוא פתח ולהפנות אותו לשרשור הזה, והוא יראה את תגובתך.
אבל לא שאלתי על זה
26/07/2015 | 05:14
1
18
מההודעה הפותחת:
להבנתי:
יש עד 20 ימים להסלים את הדיספיוט לאסקלציה.
שאלתי היא, כמה זמן מרגע שבוצעה אסקלציה ועד שpaypal מקבלים החלטה בתיק.
לשאלה הזו אין התייחסות בפייפל. אולי יש ולא ראיתי.
כמו כן כתבתי:
בכל אופן. המוכר המדובר פחות או יותר מתעלם מהדיספיוט.
ככה ש-180 ימים בכלל לא רלוונטי. את הדיספיוט פתחתי 3 ימים אחרי שהחבילה הגיעה אלי וסה"כ 9 ימים מיום התשלום.
 
מה שנכון לדואר ישראל לא אומר שהדברים עובדים בצורה זהה בדואר ארה"ב.
על קופסה של priority יש ברקוד. זו עובדה. שתי אותיות ו-11 ספרות. כנראה מספר מעקב פנים-אמריקאי ולא בינ"ל. אבל - עובדתית, יש על הקופסא ברקוד שמתקבל לפני שקונים דבר. נכנסים לסניף דואר ולוקחים/מבקשים קופסה. זו עובדה.
 
הצגתי באופן חד משמעי שהמספר המתקבל הוא ללא מעקב בדואר ארה"ב. אולי בעבר זה היה ככה, אבל עובדתית, חבילה ששלחתי שבוע שעבר לישראל זה לא כך. לא מאמינה? תבדקי את המספר שהבאתי בתגובתי הקודמת.
 
ניסיתי עם מספר כתובת דוא"ל שאני משתמש בהן יום-יום.
אין טעם שאגיב בדיונים שלא נוגעים אלי, תודה על ההצעה.
 
 
תודה בכל אופן....
שבוע מוצלח,
מוטי
מצטערת, אבל לא קראתי מחדש את כל השרשור כשהגבתי לך
26/07/2015 | 05:25
20
והבנתי שאתה שואל כמה זמן מפתיחת התיק יש לך לבצע הסלמה... ניסוח השאלה "כמה זמן מרגע שבוצעה אסקלציה יש לי?" בלבל אותי, כי אין *לך* הקצבת זמן; פייפל פוסקים תוך כמה זמן שבא להם (לרוב ימים ספורים), השעון לא מתקתק עבורך. זה אכן לא זמן שכתוב בנהלים כי הם לא מתחייבים לפרק זמן מסוים (ולך כקונה זה לא משנה).
 
העובדה שהמוכר לא ענה לא רלוונטית ברגע שכבר הסלמת.
 
לגבי המשלוחים מארה"ב, האחרונים שקיבלתי הגיעו כדואר רשום. אולי הם שינו משהו לאחרונה... זה המידע שיש לי להציע, צר לי שלא יכולתי לעזור.
בוטני קלקר בראשון, יש המלצות?
23/07/2015 | 10:40
4
44
כמה אתה צריך? יש לי לא מעט
23/07/2015 | 13:57
1
33
יש בחולון את מיטב, קניתי מהם כמה פעמים
23/07/2015 | 13:58
60
 
רק תתקשר לוודא שאכן יש במלאי.
לא כדאי לך בוטני קלקר
23/07/2015 | 20:30
1
56
הם פחות טעימים מהבוטנים הקלויים.
 
(:
24/07/2015 | 17:26
7
רציתי לדעת מאיפה אפשר להשיג
23/07/2015 | 09:36
2
71
מעטפות קצת יותר גדולות מהרגילות על מנת לשלוח למשל חולצות .
אני כל הזמן אורזת באריזת קרטון וזה ממש מיותר 
תודה
המעטפות המפוצפצות בדואר מתאימות
23/07/2015 | 10:19
51
אני קונה בארגז של אמה במחיר שווה. מתאים בהחלט לאריזה של חולצה.
אפשר גם לארוז בניילון פולימר שנמכר פה על ידי מנהל הפורום.
פני אלי למייל שבחתימה אשמח לעזור
23/07/2015 | 11:10
27
שלחתי מוצר ב ECO ב 15.6.,המוצר התקבל ב 20.6 עכשיו הלקוח טוען
23/07/2015 | 09:11
2
68
הלקוח טוען שלא קיבל ופתח קייס

מה עושים ?
לאיפה שלחת ?
23/07/2015 | 09:15
1
28
גרמניה
23/07/2015 | 10:48
52
אני יודע שהיה שם שביתה של המכס אבל מה אני עושה ?
מספר שאלות למבינים שבנינו :)
23/07/2015 | 01:28
1
126

שלום לכולם ושיהיה סופ"ש טוב.
 
יש לי מספר שאלות לשאול ואתחיל:
 
1. אני מתחיל למכור תכשיטים/יהלומים באיביי עכשיו המחיר כרגע נע בין 500-2000 דולר, מישהו יודע באיזה משלוח הכי כדאי להשתמש? אני חסר ידע בנושא והאמת שלא מקבל תשובות חד-משמעיות באינטרנט

2. אני חדש במכירת תכשיטים באיביי, השאלה שלי היא אם איביי לוקחים גם כן 10% על כל מכירה ואם כן יש לך הצעות בשבילי להפחית את הכסף שאיביי יקחו לי, כעת אינני יודע מה תהיה תדירות המכירות שלי אך אם ילך לי טוב אני מניח שאוכל להגיע ל5 אלף דולר בחודש אם לא יותר.

3. אם אני פותח חנות Basic ומגיע לי 150 מכרזים חינם, זה כולל גם REVERSE PRICE או שלא? ז"א אני אוכל להעלות מכרז עם מחיר מינימלי של 1500 דולר וזה לא יעלה לי כסף?
 
זהו עד כאן השאלות שלי, מצטער אם אני קצת חוצפן, זאת לא מטרתי:). תודה לכולם ושיהיה סופש רגוע
 
ת
24/07/2015 | 13:10
33
1. משלוח תכשיטים (זהב ואבנים יקרות) אפשרי רק בחברות הבלדרות ולא בדואר ישראל מאחר והוא לא מאפשר ביטוח.
    תתקשר לכל החברות ותברר מחירים+תנאים.
2. איביי גובה עמלת מכירה של 9% (למנויי חנות) בקטיגורית אופנה. אם אתה "טופ-רייטד פלוס", אתה מקבל 20% הנחה על עמלה זו.
3. אין יותר מכרזים חינם לחנויות. בל מקרה, אף מכרז לא כולל חינם מחיר שמור.
כל פירוט העמלות מופיע באיביי. פשוט חפש תחת "help"/
בהצלחה!
 
 
משלוח שחזר
22/07/2015 | 23:48
5
93
במרץ היה לי הזמנה מגרמניה. חודש אחרי זה המשלוח חזר אלי. אז שלחתי את זה שוב לגרמניה.
השבוע זה חזר אלי שוב עם הרבה מדבקות בגרמנית. יש לי הרגשה שהכתובת לא נכונה או שהלקוחה סירבה לקבל.
 
עכשיו, המוצר יושב אצלי בבית. עברו מעל 90 יום מאז ההזמנה המקורית. הלקוחה לא פנתה אלי, לא ביררה, כלום.
 
יש לי 2 אופציות.
אני יכול להתעלם. אם הלקוחה לא  יוצרת קשר, בעיה שלה. אני ניסיתי פעמיים.
אני יכול ליצור קשר עם הלקוחה. לשאול אם היא רוצה את החבילה. אבל אני לא מוכן לשלוח שוב על חשבוני. האם זה יכול להסתבך לרעתי אם הלקוחה פתאום תפנה לאיביי בטענה שלא שלחתי (יש לי 2 מספרי מעקב), או בגלל שעבר 90 יום, זה בעיה שלה?
 
אצלי - כמעט כל הבעיות מגיעות מגרמניה. בקשר ללקוחה
23/07/2015 | 10:02
4
78
בפייפל יש לה אופציה של חצי שנה לבקש החזר. וזה שהיא לא קיבלה - זה 100% סיכוי שיחזירו לה מהחשבון שלה.
 
זה קרה לי חודש שעבר שהדואר איבד לי חבילה בארה"ב ולאחר 4 חודשים הלקוח קיבל מפייפל את הכסף (כמובן שמשכו מהחשבון שלי)
כולל משלוח?
23/07/2015 | 16:44
3
50
כלומר, אני שילמתי על המשלוח. אם פייפאל יחזירו את הכסף, יוצא שגם איבדתי מכירה, וגם שילמתי על משלוח.
זה אשמת הלקוחה שהמשלוח חזר. למה אני צריך לספוג את העלות?
היו כאן הרבה דיונים על כך. ובקיצור - חוקי איביי מאוד הולכים
23/07/2015 | 20:51
2
53
לכיון הלקוחות. אם הלקוח לא קיבל - זה לא מעניין אותם למה - הם "ישתו" ממך את כל הסכום.
 
קראתי איפשהו - שאם הלקוח צריך להחזיר פריט שלא מרוצה ממנו (לא המקרה שלך) - המוכר ישלם על המשלוח. כבר כמה כאן כתבו שקרה להם.
 
אני מוסיף - שהשלב הבא - איביי יחייבו את המוכר לממן ללקוח טיפול נפשי בגלל האכזבה..
אז כדאי לשחק ראש קטן?
23/07/2015 | 21:51
1
42
נגיד ואני משחק ראש קטן. אם הלקוחה לא שמה לב עד עכשיו, אולי לא תשים לב עוד חודשיים. עוד חודשיים עבר חצי שנה ואז איביי לא יקחו כסף מהפייפאל.
אם אני מגדיל ראש ויוצר קשר עם הלקוחה, איכשהו יכול לצאת שאני צריך לשלם (שוב) על משלוח.
שיקול שלך - יש כאלו ששוכחים...
23/07/2015 | 21:54
23
מחפש מוצר באינטרנט לרכישה כבר די הרבה זמן
22/07/2015 | 18:40
2
171
מצאתי 2 חנויות שכביכול מוכרות את המוצר. חנות שנקראת מנהטן, שאין בה אפשרות לרכוש מוצרים דרך האינטרנט, ושכשהתקשרתי לשם לברר לגבי המוצר המוכר לא ידע לזהות את המוצר בכלל, וגם נאמר לי שאין משלוחים מהחנות ביבנה. החנות השנייה היא חנות ווירטואלית שנקראת יאלה, ששם ניסתי לבצע הזמנה עם אשראי ובסופו של דבר הבטיחו לחזור אלי לאחר מילוי הפרטים על מנת לתת להם את פרטי האשראי, והם לא ממש חזרו. אני רוצה לבקש ממי שמכיר את המוצר ויודע היכן להשיג לכתוב לי מאיפה אפשר להשיגו. המוצר נקרא שעון שולחני עץ בסגנון טלויזיה. תודה רבה :)
בבקשה מצאתי , תהנה
22/07/2015 | 22:37
1
104
מודה לך על המאמץ והרצון הטוב
24/07/2015 | 17:20
51
אבל כבר ביצעתי באתר הזה הזמנה , הבטיחו לחזור לנייד ולא חזרו.
רוצה לפתוח חשבון בנק מסודר בארה"ב - המלצות ?
22/07/2015 | 17:04
31
רוצה לפתוח חשבון בנק מסודר בארה"ב - המלצות ?
 
בברכה
 
 
החלפת מוצר באמזון גרמניה
22/07/2015 | 17:03
17
היי,
זקוק לעזרה בבקשה.
מה אני אמור לעשות כשאני מחליף מוצר באמזון גרמני, בשביל לא לשלם אליו שנית מע"מ בארץ?
תודה
 
תראו מה המוכר כותב לי ...
22/07/2015 | 16:57
3
94
זה אחרי שפתחתי RETURN ( יום אחרי שהמוכר כבר שלח לי חלק חליפי בדואר ולא ידעתי )
ואחי שעשיתי ESCALETED לאחר גרירת רגליים ונסיון סחיטת פידבק של המוכר .
בבקשה :
Sorry , I haven't said that I will not refund you 51 dollars , I have said I agreed with you .

So could you please kindly close the return ? That is already escalated .

Ebay will make the decision soon .

If ebay make the decision , then they will require you to ship the item back get the full refund . Please noted about this .

I hope we can settle it by the best way .
 
איך אני אמורה להתייחס לזה ? 
להתחשב בבקשה שלו או להשאיר את זה ככה עד שהמשלוח של החלק החליפי יגיע לארץ ?
האם איביי יכולים לקבל החלטה פחות טובה עבורי ממה שהמוכר הציע ונניח לחייב אותי לשלוח את המוצר הפגום לסין ? 
תשאירי ככה אבל את תצטרכי לשלוח את הפריט הפגום לדעתי
22/07/2015 | 17:34
2
47
אם רצית להימנע משליחה זה היה צריך להתבצע טרם פתיחת הקייס והגעה להבנה עם המוכר.
 
מצד שני אם תסגרי את הקייס באיביי לא תוכלי לפתוח אותו שוב ואז המוכר יכול לרמות ולא לשלוח כלום (למרות שאמר ששלח).
למה לחוץ לו שאני אבטל את ה- RETURN ?
22/07/2015 | 22:14
1
58
למה הוא לא יכול להתאפק עד שהמשלוח יגיע ונראה שהכל בסדר ואז אני אבטל ?
ודבר שני - גם אם איביי יחליטו שאני צריך להחזיר לו את המוצר הפגום לסין , האם הוא יעדיף להמשיך לוותר על העניין הזה ( כי הרי אין לו מה לעשות עם החלק ) העיקר שאני אתן לו פידבק שלילי ?
כי הוא עושה לך פרינציפ
22/07/2015 | 22:27
58
רוצה החזר? אז גם המוכר יצמד לחוקים היבשים של איביי מה שאומר שאת חייבת להחזיר
 
אגב אם החלופי תקין והכל בסדר , למה פידבק שלילי?
נכון, מנסה לשדל אותך לסגירת הקייס שזה לא הכי הגון אבל משתף פעולה.
 
אגב...
בפוסט המקורי כתבת בלשון נקבה (איך אני אמורה להתייחס)
בפוסט השני בלשון זכר (גם אם איביי יחליטו שאני צריך להחזיר לו)
אז????
מעטפה שנשלחה ללקוחה בדנמרק וחזרה אליי
22/07/2015 | 13:52
6
118
הלקוחה אומרת שהכתובת נכונה, וצירפה תמונה של social secuaty card עם אותה הכתובת בדיוק. היא רוצה שאני אשלח לה שוב, או אתן החזר.
אולי יש כאן למישהו נסיון עם איך אמורה להראות כתובת בדנמרק?
ואולי זה חזר אליי מסיבה אחרת?
תודה!
תבררי עם הדואר על פי מספר המעקב ותקבלי תשובה ממקור ראשון
22/07/2015 | 13:54
3
43
זה לא נשלח בדואר רשום.
22/07/2015 | 13:57
2
34
חבל. אולי בכל זאת לגשת עם המעטפה לסניף ולברר
22/07/2015 | 13:58
1
59
אולי על פי המדבקות ידעו להגיד
אני ממש בספק שהפקידים שם ידעו
23/07/2015 | 21:40
42
לפחות הפקידים שאני נתקלתי בהם, הם עם רמת הבנה אפסית מעבר להקלדת קודים במקלדת.
חבילות/מעטפות בד"כ חוזרות כ"לא נדרשות"
24/07/2015 | 13:14
43
פשוט תנסי לשלוח שוב, זה קורה לפעמים.
 
האם הסיבה לא רשומה בדנית, במדבקה? נסי לתרגם עם גוגל.
24/07/2015 | 20:10
13
בהמשך לשאלת המשלוח חינם כמקדם מכירות..פעם הייתה אפשרות של
22/07/2015 | 11:47
25
צרוף מתנה עם הפריט - לאן זה נעלם?
אליאקספרס ביטלו את הזמנתי
22/07/2015 | 08:04
38
וזו ההודעה שקיבלתי:
Your payment was not processed due to security reasons. As a result your order has been cancelled. AliExpress did not accept any payment for this order. However, please note that some banks may hold onto payments for up to 3-15 working days. To avoid order cancellations in the future, please submit a claim to validate this payment information.
עד כה לא היתה לי שום בעיה עם הכרטיס (ויזה נטען) ,  מה עליי לעשות?  תודה על העזרה
אפשר קישור לקבוצה הסגורה בפייסבוק של התוכנה של חזי הרשקוביץ?
21/07/2015 | 22:09
1
43
נרשמתי לתוכנה של הדרופשיפינג של חזי והבנתי שיש קבוצה סגורה בפייסבוק למשתמשים.
אני לא מוצא שום קבוצה כזו, מישהו יוכל לעזור ולהגיד איך הצטרפתם לקבוצה ?
 
תודה
מתי נירשמת?
22/07/2015 | 11:23
30
זה הקישור, אבל לדעתי לא תוכל להתחבר אם לא הכניסו אותך.
חזי מחבר אותך לקבוצה ברגע שאתה משלם. 
האם קבלת שם משתמש והתוכנה פעילה אצלך?
אני שואל כי חזי כרגע באיטליה והוא הודיע שלא יהיה זמין כמה ימים, אלא למקרים דחופים.
אם תרצה עזרה, תפנה לשותך שלו אדריאנו לשקוביץ, מצרף קישור של הפרופיל שלו. תשלח לו הודעה.
 
את תצטרך עזרה נוספת, אתה מוזמן לפנות אלי למייל amiram38@gmail.com
אני עוזר להם הרבה בתמיכה בתוכנה הזו.
שאלה לגבי selling limits
21/07/2015 | 21:04
2
43
מישהו יודע אם ומתי איביי מסירים לגמרי הגבלות מכירה על החשבון? כלומר, האם יש שלב מסויים שאתה יכול להגיע אליו בו אפשר למכור כמות בלתי מוגבלת של פריטים בסכום בלתי מוגבל?
בימינו אין חיה כזו חשבון בלתי מוגבל
22/07/2015 | 11:27
1
47
אלא רק לאלה שפתחו חשבון לפני שנים.
אתה יכול עם עבודה קשה להגיע להגבלות יפוצת מאוד של מאות אלפי דולארים.
זה עניין של זמן, ווליום מכירה.
אם יש לך מקור טוב להרבה מוצרים ואתה מנצל כל חודש את המגבלה הנוכחית, פשוט תעשה לך הרגל קבוע ובראש כל חודש תתקשר לאיביי על מנת להעלות את הכמות.
אהבתי את התשובה שלך. פעם הייתי בלתי מוגבל כזה וכעת - כל חודש
22/07/2015 | 11:49
41
מתקשר עם האנגלית הרצוצה שלי לאיביי לבקש הגדלת מסגרת.
שוב שלום לפורום הנפלא! שתי שאלות ועדכון קצר בשבילכם:
21/07/2015 | 20:08
6
89
העדכון :
שאלתי אותכם לגבי מוכר שביטל מכירה (וזיכה אותי) בתירוץ של בעיה עם החשבון PP שלו ושלח לי חשבונית מס לתשלום לחשבון PP אחר אך ללא קשר לEBAY - ישירות לPP. קצת חששתי האם המוצר יגיע ולא ידעתי מה לעשות עם המוכר כי  EBAY פנו אליי וביקשו להתיחס לביטול מכירה,  חשבתי שאולי  הוא מנסה להתחמק מעמלות של EBAY ולא ידעתי מה עושים במקרה כזה. אתם אמרתם לי לחכות עד שהמוצר מגיע....
אז ככה : המוצר הגיע בזמן  ובמצב מושלם. אני מרוצה מהעסקה. בחרתי לא לעשות איתו (עם המוכר) כלום , למרות חששות שלי שאני לכאורה גם שותפה ל"פשע" אי תשלום עמלות.
היו לו רק 11 מכירות, נניח שהכל נעשה בתום לב מחוסר נסיון ולא בכוונה תחילה.
 והשאלות:
1.אני מבינה שהרוב כאן בפורום מוכרים ולא קונים . לכן אני בטוחה שתדעו לענות לי על שאלה שלי: האם בEBAY קיים ממשק כלשהו שיכול להראות למוכר שהלקוח הוא לקוח חוזר / לקוח קבוע? או שאתם לא שמים לב כל כך והעיקר למכור?
אני שואלת כי יש לי כמה מוכרים שאני חזרתי לקנות אצלם אבל כל  הנסיונות לקבל הנחה כלשהי למחיר  , ואפילו לעשות combined shipping שיוזיל את המחיר - כל הנסיונות לא הביאו תוצאה. אחד בקור רוח כתב שמדיניות EBAY מאפשרת CS רק למוצרים זהים לחלוטין (האומנם?) ומה שאני רכשתי היו מאותו הסוג אך לא זהים, השניה פשוט התעלמה ממני לגמרי כשפניתי אליה לגבי CS וכו'. לדעתכם - זה נורמלי? ככה נהוג לזלזל בלקוחות? לא נהוג לשמור לקוחות כדי שיחזרו עוד ועוד? שלא תבינו אותי לא נכון - לא היה כאן נסיון "סחיטה" מצדי , לא נסיתי לקבל מחיר לא מציאותי. ביקשתי להתחשב במחיר המשלוח שהוא לא זול במקרה של ארה"ב.... פשוט זה די מעליב שאני יודעת שלשלוח שני מוצרים של 15 גר כל אחד יעלה אותו הסכום כמו לשלוח מוצר אחד כזה - זה כולה מעטפה! וגובים ממני פי שניים ולא רוצים לעשות שום מאמץ וללכת לקראתי....אם אני טועה - אשמח להסבר מנומק, נטול עקיצות מצד המוכרים.... :)

2. שאלה השניה - פחות חפירות
רכשתי מוצר, הוא נשלח עם מספר מעקב והיום ......גיליתי אותו תקוע בתיבת הדואר שלי. זה נורמלי? בשביל מה מספר מעקב אם למוכר לא יהיה אישור מסירה? ואם נניח גנבו לי אותו מתיבת הדואר? מוזר .....
לגבי איחוד משלוחים
21/07/2015 | 20:56
3
47
ולפני שהצדיקים/צדקנים יקפצו...
משום מה איביי מקשה עד מאוד ליצור הנחה קבועה או מדיניות לגבי איחוד משלוחים אלא אם כן אכן מדובר במוצר זהה. נכון להיום אני פשוט מזכה ידנית בפייפאל וסופגת את העמלות. אלא אם כן פונים אלי מראש וגם אז זה באמת כאב ראש כי חלק מהמוצרים הם בתשלום מיידי ולא ניתן להכניסם לעגלת קניות. בקיצור אין לי מושג למה אבל מה שהיה קורה פעם באופן אוטומטי או לפחות היה פשוט עבורנו המוכרים הפך לכאב ראש.
ומהו בעצם מוצר זהה?
22/07/2015 | 16:28
2
24
האם חייב להיות ממש זהה ? נניח חולצה בצבע ירוק וזה אומר שרק אם אני קונה שתי חולצות מאותו הדגם ורק בצבע ירוק אני יכולה לקבל CS.
או שגם חולצה מאותו הדגם ומאותה המידה  אך בצבע שונה גם נחשב ל"פריט זהה"?
יש לי איזה מוכרת ששולחת מאלסקה ....קניתי ממנה מספר פעמים - כל פעם שתי גופיות (יש לה הרבה דברים פשוטים וחמודים ,תוצרת ארה"ב ולא דרעק סיני, ובמחיר מנצח).כמובן הגופיות לא היו זהות לחלוטין. לשאלתי לגבי CS היא בשמחה הסכימה לזכות אותי דרך PP באופן חלקי.
ומוכר אחר(גם מארה"ב) ממנו אני  קניתי מספר פעמים דברים קטנטנים במשקל בקושי 15-20 גר- הוא  לא הסכים להוריד סנט. לא יפה.... . עם קצת רצון טוב יכול לעשות CS  ללקוח חוזר ,ולא לסרב ולתרץ את זה בכללי EBAY. אני מבינה את הרצון להרוויח, אבל אני בעד להרוויח ביושר ולא דרך גביית דמי משלוח שלא בצדק (לדעתי לשלם בדואר  6 דולר על מעטפה אחת   ולגבות ממני 12 כי זה שני מוצרים - זה לא בצדק!)
הכוונה למוצר שנמכר באותו דף מכירה, למיטב הבנתי
22/07/2015 | 18:58
1
10
אכן כן
22/07/2015 | 22:14
14
רק באותו דף ניתן ליצור הנחה למשלוח אם תקני יותר ממוצר אחד. הבירוקרטיה הכרוכה בזיכוי ידני לאחר הקניה מעצבנת ומיותרת ועולה כסף
שמחה לשמוע שהסתדרת
22/07/2015 | 02:12
1
29
1. אני לא יודעת מה המוכרים רואים, אבל כקונה ראיתי כבר כמה פעמים את ההערה seller you bought from או משהו כזה (אם כי עכשיו משום מה אני לא רואה אותה). קרה פעם שפניתי למוכר שקניתי ממנו מוצר, הייתי מרוצה ורציתי לקנות עוד, ביררתי לגבי הנחת כמות. הוא אמר שבאיביי הוא לא יכול לעשות כי הוא גם ככה מרוויח מעט וצריך עוד לשלם עמלה; יצא שהתכתבנו בדואל (אחרי עסקה כבר יש לשני הצדדים כתובות דואל של חשבונות פייפל) וסגרנו עסקה בפייפל מחוץ לאיביי (ואז הוא אכן נתן לי הנחה קטנה).
 
2. ייתכן שזה מספר מעקב שפעיל רק במדינת המוצא; לא בטוח שזה מגיע לישראל כדואר רשום (יש מקרים כאלה). אפשרות אחרת היא שהדוור או הדואר התעצל / התרשל.
עוד לגבי 2 - מספר מעקב...
22/07/2015 | 16:15
21
סליחה שלא הוספתי פרט חשוב - רכשתי בעבר את אותו המוצר מאותו המוכר, כמובן גם אז היה מספר מעקב. אבל קבלתי את הפתק לתיבת הדואר ולא את המוצר עצמו והלכתי לקבל בסניף כמו כל דואר רשום.
כנראה זה עוד סיפור של עובדי הדואר שעושים בושה למקצוע (בטוח שרובכם ראו את הסרטון שרץ ברשץ  בו הדוורית  מסתכלת שמאלה ימינה וכשרואה שאן אף אחד היא זורקת ערימת מכתבים/דברי דואר לפח). במקרה שלי לא זרקו לפח (וואו, תודה!) אבל תקעו את המוצר לתיבה שלי.
האם ישראלי יכול לקנות כרטיס אשראי נטען אמריקאי אונליין?
21/07/2015 | 13:35
1
35
ואם לא, האם חבר אמריקאי יכול לקנות בשבילי כרטיס אשראי נטען אנונימי (כדי שהוא לא יצטרך להיות מקושר לקניות שלי) כמו הויזה נטען שיש בישראל?
כמובן, הצורך בכרטיס כזה, הוא לקניות אונליין בחנויות שמכבדות רק כרטיסי אשראי שהונפקו באמריקה.
 
אגב, אותה בעיה יש לי ביפן, אלא ששם אין לי חברים.
 
 
גם לי היתה את הבעיה הזאת (אני מתייחס רק לארה"ב)
21/07/2015 | 14:11
34
עקרונית, אם החבר יכול לרכוש כרטיס כזה, אז אין שום בעיה שהוא גם ייתן לך להשתמש בו.
גם אם הצלחת להשיג את הכרטיס, יש בעיות אחרות.
האם זה כרטיס חד פעמי או נטען (אני מניח שלא תשלח את החבר לקנות לך כרטיס כל פעם)
אם הוא נטען, אז איך אפשר להטעין אותו (האם ניתן בפייפאל, האם ניתן בכרטיס אשראי לא אמריקאי....)
אם כבר מצאת כרטיס שעונה על 2 השאלות הקודמות (ויש כאלה), אז השאלה היא כמה עולה לך להשתמש בו?
כמה עמלה משלמים על הטענה של כסף? האם יש עמלת מינימום שנתית?....
 
בקיצור, מבדיקה שעשיתי בעניין לפני כמה חודשים, הגעתי למסקנה שניתן למצוא כרטיס כזה (PIONEER למשל), אבל אלא אם השימוש שלך בו הוא קבוע (אתה רוכש בחנויות הבעיתיות באופן קבוע), הוא פשוט לא יוצא משתלם (עלות שנתית + עמלת הטענה).
 
אז איך בכל זאת פותרים את הבעיה.
דרך אחת, אם כבר יש לך חבר שיכול לרכוש בשביל כ"א נטען, אז במקום זה, שהוא כבר ירכוש בשבילך באתר, ואתה תחזיר לו את הכסף (דרך PAYPAL למשל).
דרך אחרת, היא להשתמש באתרים שמספקים שירות רכישה עבורך. מהשוואה שעשיתי, האתר הכי משתלם עבור השירות הזה הוא DEALTAS. הם לוקחים עמלה של 2$ על כל 25$ (על קנייה ב 52$, תשלם 58$).
 
מן הסתם, זה יהיה הכי משתלם אם החבר יוכל לשלם עבורך כל פעם, וככה תוכל לשלוח את החבילה דרך איזה שירות שתרצה. אם זאת לא ממש אופציה, אז DEAL כנראה יהיה הכי משתלמים בשיקלול הסופי.
 
אגב, באיזה אתה מעוניין לקנות?
 
האם מרגע פתיחת " הסלמה" מול מוכר
21/07/2015 | 14:24
3
40
יש אפשרות לענות לפניות שלו בנסיון לפתור את הבעיה בינינו או פשוט להתעלם ממנו לחלוטין ?
אני לא רוצה שאיביי יחשבו שאני רוקדת על שתי חתונות וסתם יענישו אותי .
תודה
יש אפשרות לשלוח מסרים במקביל
21/07/2015 | 18:53
2
25
אבל עדיף שכל התקשורת תהיה דרך הקייס.
 
מה זה אומר תקשורת דרך הקייס
21/07/2015 | 19:35
1
17
 
1. איך אני אמורה לדעת אם המסרים מגיעים דרך הקייס או לא ?
2. אני לא רואה מה הם כותבים לו והוא לא רואה מה הם כותבים לי .המוכר כבר כתב שהוא מוכן לשלם לי את העלויות ששילמתי במכס וגם יש במשלוח חלק חדש במקום חלק פגום שהגיע ( הוא ויתר לי על שליחה החלק השבור אליו )
השאלה היא האם הם יכולים לקבל החלטה פחות טובה מההצעה שהוא נתן לי לפני שפתחתי את הקייס ומבלי להתייעץ איתי ? או שהם רואים את ההתכתבויות בינינו ועל מה שהוא הסכים , לא יהיה פחות מזה ?
תודה
ההתכתבות בקייס היא רק ביניכם
21/07/2015 | 19:46
21
ואיביי לא מתערבים. אם את מסלימה ל claim, איביי עוברים על תוכן הקייס ומחליטים.
אם פתחת קייס, והוא ענה בקייס שהוא מציע את הפתרון שאת מציינת, אז אין שום בעיה.
 
חם בפורומים של תפוז
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ