לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום איביי ופייפל ebay and paypal
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

שני מוכרים בעייתים באיביי...
11/05/2015 | 20:49
7
146
בס"ד
 
לאחר שקנתי עטים מאיביי מהרבה מוכרים שונים, שניים עשו לי בעיות (מקווה שלא יהיה עוד מוכר בעיתיי).

המוכר הראשון כותב לי כך:
Thank you for your order first!

I am sincerely sorry that the item havn't sent out yet, it was out of stock. And I contacted with many factories, still can't get it in recently. Sorry!
Should we refund you ?

If any inconvenience cause, really apologize.
נו טוב, אולי הוא ניסה לעשות דורפשיפיג, אני לא יודע יודע איך בדיוק זה "נעלם" מהמלאי, אבל למה הוא עדיין לא מוריד את המוצר מהמדף ? זה עדיין עומד שם למכירה... מה הולך איתו...?
מודבר על המוצר הזה:

לגבי המוכר השני הוא כותב לי שלא באנגלית... כך:
Bonjour,
Merci de votre soutien chez nous.
Desole,ce produit est en rupture de stock.Pouvez-vous attendre encore 5 jours?Etes-vous d'accord?
Si non,nous pouvons vous donner un remboursement.
En attente de votre reponse.
Si l'absence de reponse dans les 48 heures. Nous allons vous donner un remboursement.
Tout les autres questions,bienvenue me recontacter ici.
Passez une bonne journee
Cordialement

בקיצור לא הבנתי מה הוא רוצה, הוא לא שלח את המוצר
מדובר על המוצר הזה
http://www.ebay.co.uk/itm/131388954826?euid=e9481923e9b04baa8557664a2024537f&cp=1


מה כדאי\אפשר לעשות? (מה לענות להם?)
ת
11/05/2015 | 21:08
6
100
קורה לפעמים שמוכרים פריט שלא נמצא במלאי.
הראשון כותב לך שהוא מוכן לתת החזר, פשוט קבל אותו.
השני שואל אותך אם אתה מוכן להמתין 5 ימים שהמוצר יחזור למלאי, או מעדיף החזר כספי מיידי. 
אם לא תהיה התייחסות מצידך בתוך 48 שעות, יתבצע החזר.
 
לא הייתי אומרת שהם בעייתיים. תקלות קורות. קח החזר והמשך בחייך.
 
 
רגע ואם הם נותנים החזר
12/05/2015 | 00:04
5
83
האם זה החזר "מלא" או שיורד בהחזר העמלות ? (עמלת איביי, פייפל, עמלת קנית מטבע וכו')
בשביל מה כל החומכולוגיות האלה
12/05/2015 | 07:55
4
82
החזר = מה ששילמת על האגורה יחזור לחשבונך. 
אלה לא חוכמולוגיות אלקס
12/05/2015 | 08:06
3
91
קונה שאין לו יתרה בפייפאל והוא קונה מזדמן משלם עמלת קנייה על הכסף שהוא קונה באמצעות פייפאל וזה אכן מאוד מרגיז הביטולים הסתמיים הללו. אני וכמוני מוכרים רבים לא מוכרים מוצרים שאין לנו במלאי. מוכרים אחרים אוהבים את שיטת ה- back order. בעיה שלהם. לא של הקונה.
לשאלת הקונה- אתה מקבל חזרה לחשבון הפייפאל מה ששילמת למוכר. ממילא כקונה לא חלות עליך עמלות איביי ופייפאל על הקניה אלא רק על המרת המטבע אם יש. זכותך להתלונן על צמד המוכרים הנ"ל. אחד הכללים באיביי הוא שהמוצר שמוצג למכירה חייב להיות במלאי. זכותך להעניק פידבק שלילי (אם כי יתכן והוא יוסר אם הכסף יוחזר).
חוזר בי
12/05/2015 | 10:58
1
55
האמת שלקבל את מלוא הסכום לפייפאל, ולסנדל אותך לרכישה באמצעותו, זה דיי מרגיז. במיוחד שהייתה פה הצעה, קיבול ועכשיו המוכר לא מקיים את חלקו.
 
צודקת.
 
סליחה (:
12/05/2015 | 11:14
14
איזו "עמלת קנייה" משלמים לפייפל? לכל היותר המרה
12/05/2015 | 19:11
32
וגם אז בכל מקרה עדיף לוותר על שירותי ההמרה של פייפל ולעשות זאת בכרטיס האשראי.
שאלה על paypal
11/05/2015 | 20:28
4
83
לא בטוחה שזה המקום המתאים , אבל שואלת:
יש לי אתר (רגיל,  לא קשור לאייבי) ויש את הכפתור "קנה עכשיו"
כשהלקוח עובר לפייפאל הוא יכול לבחור אם לשלם דרך החשבון שלו בפייפאל (הבנתי שבדרך זו אין צורך בשירותי סליקה של חברות האשראי בגלל שפייפאל מבצעת את פעולת הסליקה).
או דרך כרטיס האשראי שלו והוא ממלא את הפרטים של הכרטיס .
אז רציתי לדעת אם הלקוח מעדיף לשלם בכרטיס האשראי - גם בדרך זו פייפאל מבצעת סליקה ?
 
 
בהחלט
11/05/2015 | 20:30
3
46
הלקוח מכניס את פרטי האשראי שלו ללא צורך להרשם לפייפאל והסליקה מתבצעת
הוא גם יכול לבחור על הדרך אם להרשם לפייפאל
אחלה דרך למשוך לקוחות שאין להם חשבון פייפאל
בהצלחה
על התשובה המהירה,
11/05/2015 | 20:45
2
34
ז"א אם הבנתי נכון, זה הרבה יותר פשוט בדרך הזו, ואין צורך להתעסק עם אישורים לתוכנות סליקה אם אני מתכוונת להשתמש רק בפייפאל ?
 
בהחלט
11/05/2015 | 22:24
1
28
את יכולה בנוסף להשתמש בחברות סליקה שלוקחות 2-4% עמלה תלוי במיקוח , בדרך זה הם משלמים לך
ישירות לחשבון הבנק(חברת הסליקה) תוך 1-7 ימים מיום תשלום הלקוח שמשלם בכרטיס אשראי ישירות ללא מעורבות פייפאל
אבל קחי בחשבון שאם את מכוונת ללקוחות מחו"ל לא תמצאי חברות אשראי בארץ שיסכימו לעבוד איתך אלא רק חברות מחו"ל
בהצלחה !
אני מכוונת ללקוחות מישראל שוב תודה רבה
11/05/2015 | 22:29
17
כמה מכס משלמים שעוני יד ולפי מה זה מיתחשבן ?
11/05/2015 | 16:45
2
67
רק מע"מ על שעונים
11/05/2015 | 21:03
1
33
למעט שעוני חכמים של 'אפל' ודומיהם
11/05/2015 | 22:26
37
אלו מסווגים בהתאם להגעתם - עם או בלי יכולת לכרטיס סים.
ולא על פי תעריפי המכס של שעוני יד רגילים.
 
אלעד
תשלום בפייפל לא ירד מהחשבון בנק
11/05/2015 | 16:32
1
42
שלום לכולם
 
ביום שישי האחרון ביצעתי הזמנה באינטרנט לכרטיסי רכבת באיטליה, ושילמתי דרך PayPal. קיבלתי במייל קבלה ובחשבון עצמו נראה שההעברה הושלמה, אבל בחשבון הבנק שלי ובאתר ישראכרט לא מופיע שום חיוב. זה די מוזר כי בדרך כלל החיוב מופיע מיד, לפעמים על תנאי ולפעמים קצת משתנה, אבל מעולם לא קרה לי שהחיוב פשוט לא מופיע ולא נראה שירד כסף מהחשבון. 
 
עברו יותר מ-48 שעות מההזמנה, ואני תוהה האם זה קרה לעוד אנשים ויש מה לדאוג, או שצריך ליצור קשר עם מי מהצדדים (פייפאל או ישראכרט)?
נראה לי שבשביל הנסיעה המוצלחת שם, כדאי שתפנה לפייפאל.
11/05/2015 | 18:02
20
שאלה בקשר לרשימון יצוא.
11/05/2015 | 10:27
8
65
ניסיתי לחפש בגוגל אבל הכל מבולגן שם, לא ברור כמה עולה (באתר דואר ישראל כתוב 68 שקל), כמה
התקרה (100 או 200 דולר), למה יש תקרה ומה צריך לעשות.
 
אני מבין שרשימון יצוא זה בשביל לקבל זכות ל-מע"מ 0 על מוצרים שנשלחים לחו"ל.
מה הדרך הטובה ביותר כדי להוציא את הרשימון במידה ואני שולח מעט מאוד מוצרים לחו"ל כל חודש?
אני מדבר על מוצרים בשווי של 100$-1000$.
מה בדיוק אני צריך לעשות וכמה זה יעלה?
רשימון ייצוא מרוכז
11/05/2015 | 10:46
1
59
תוציא אחת לחודש רשימון ייצוא מרוכז. אתה צריך אישור מראש בשביל זה. אם אתה גר באזור המרכז תפנה לרבקה ממכס תל אביב, רחוב ההגנה 137. אתה עולה לקומה הראשונה לסניף הדואר ופונה ימינה. שם תמלא טפסים שיאפשרו לך הגשת רשימון חודשי מרוכז.
את הרשימון החודשי אתה עושה דרך געש עמילות מכס. באותה קומה עד הסוף שמאלה. רשימון חודשי עולה 50-60 ש"ח ואתה יכול להצהיר על טובין עד 10,000 דולר בכל רשימון.
ברשימון חשוב שמספר העוסק מורשה שלך יירשם, כמו כן לפחות מספר מעקב אחד מתוך מה ששלחת. 
זה הכול. 
תודה אלכס.
11/05/2015 | 11:37
37
בתגובה באשכול אחר פה, אתה כתבת ש-DHL עושים זאת בשבילך ב-2 דולר לחבילה.
האם אתה יכול להרחיב על כך?
רשימון מרוכז
11/05/2015 | 11:39
3
58
רק להזמנות עד 250$.
 
את יכולה בבקשה להרחיב על כך?
11/05/2015 | 19:35
2
30
או להפנות אותי ללינק שיסביר בדיוק מה לעשות.
תודה.

 
בבקשה
11/05/2015 | 21:02
1
42
רשימון יצוא חודשי הוא למשלוחים בודדים שערכם עד 250$.
משלוח מסכום זה מחייב רשימון נפרד.
 
כל הפרטים בנוגע לרשימון יצוא חודשי מרוכז (כפי שאלכס כבר פירט עבורך) באתר רשות המיסים:
 
 
פשוט תתחיל תהליך ותגש לרבקה לקבלת האישור.
 
עכשיו מובן.
11/05/2015 | 22:35
10
רשומון יצא
15/05/2015 | 16:07
6
רשימון הוא הוכחה שביצעת יצוא ממדינת ישראל תוכל לקבל אותו מהדואר (געש) אינו קשור ל מע"מ 0 כל יצוא הוא מע"מ ב 0 ללא קשר לרשומות מחירון הדואר למשלוח יצוא הוא במעמד 0 מלכתחילה.
רשומון יצא
15/05/2015 | 16:07
3
רשימון הוא הוכחה שביצעת יצוא ממדינת ישראל תוכל לקבל אותו מהדואר (געש) אינו קשור ל מע"מ 0 כל יצוא הוא מע"מ ב 0 ללא קשר לרשומות מחירון הדואר למשלוח יצוא הוא במעמד 0 מלכתחילה.
לפני 3 ימים היה פה שרשור על שמן מרוקאי
11/05/2015 | 00:13
2
147
דובר על החברה שמעיפה כל מודעה שמפורסמת על שמן ארגן ושומרת באדיקות על המותג ואז נתקלתי במודעה הזו.
 
 
הבחור בסוף המודעה כותב כך
Trademark and Copyright Infringement Concerns
All of our listings and their contents is vetted approved by our own as well as our upstream distributors legal departments. We take extreme care to not violate any trademarks or copyrights and assure that our listings are not in any violation. If, however, you feel that this is not the case, please contact us through eBay before filing any VERO complaints. If a VERO complaint is filed against our listing we will file a counter-notice and should any damages occur based on the false VERO claim we will be forced to seek compensatory as well as punitive damages.
 
כלומר אם תפתחו עלינו תלונת VERO סתמית אנחנו נתבע אותכם ונקבל פיצוי על הנזק שנגרם לנו.
כל הכבוד.
גדול!!!
11/05/2015 | 11:51
1
87
מעניין אם הוציא לפועל פעם את האיום
להעריץ אותו..כי יש לו משאבים להפעיל מחלקה משפטית
11/05/2015 | 14:38
79
כשהנציגים של איביי אומרים לך שהם לא בודקים בכלל מה שהבעלים של ה VERO אומר להם אם זה חוקי או לא חוקי, הם פשוט מורידים את המודעה וזבש"ך . חושב אחרת? תוכיח או תפנה אליו...
 
זה מקומם, זה מרגיז, זה מעצבן ובא לך לתבוע לחברה השקרנית את הצורה כי רוב הסיכוי שהיא הסירה את המודעה סתם והיא פשוט רוצה לנפנף אותך כמו זבוב טורדני.
 
גם הבחור הזה חטף עצבים עליהם
 
 
 
חבילה מאנגליה תקועה איפשהו כבר כמעט שלושה שבועות
10/05/2015 | 22:06
4
72
היי,
 
החבילה (בדואר רשום על ידי רויאל מייל) נשלחה אלי בתאריך 22.4.15 ומאז ועד היום הסטאטוס בדואר ישראל לא משתנה.
״אין נתונים על דבר הדואר מסוג רשום מחו״ל שמספרו...״. מדובר על חבילה שערכה מעל 75$.
כמובן שטרם קיבלתי אותה או פתק אדום לאסוף אותה.
מישהו יודע מה אפשר לעשות?  
תודה
נ.ב
10/05/2015 | 22:07
3
47
מישהו יודע למה הסטטוס כלל לא משתנה? הרי ברור שהחבילה איפשהו בארץ.
לא בטוח שהחבילה בארץ, וגם אם כן, ייתכן שטרם נסרקה בדואר
10/05/2015 | 23:20
2
47
בד"כ חבילות מבריטניה מגיעות תוך כשבועיים-שלושה (בעבר הרבה פחות...) אבל בשנתיים האחרונות קרו לי כמה וכמה פעמים שחבילות מהממלכה המאוחדת התעכבו מאוד, גם חודש ואפילו כמעט חודשיים. בקיצור, סבלנות...
אוקיי תודה רבה!
10/05/2015 | 23:23
1
29
עדכון
11/05/2015 | 11:03
32
בדיוק בדקתי שוב במעקב וראיתי שהמשלוח הגיע לסניף המרכזי בעירי.
כנראה שכל יום הוא יגיע אל הסניף ליד הבית. מקווה שהיום/מחר אקבל את הפתק האדום הנכסף.
תודה
משלוח נייד מארה"ב לישראל - buy2usa או shipito?
10/05/2015 | 21:17
4
307
אני אולי עומדת לקנות מחשב נייד ב-400 דולר באיביי. אצטרך לשלם מע"מ. מה הדרך העדיפה לשלוח לארץ - Buy2USA (יצא 51 דולר בדואר אויר) או shipito (יצא 45 דולר עם DHL Express)? קצת חוששת משירות DHL Express שנעצר במכס.
לדעתי עדיף BUY2USA, כי את משלמת להם מראש, ואז את בראש שקט
10/05/2015 | 21:33
1
127
הם אחראים לבצע את השחרור מהמכס, את מקבלת את החבילה עם שליח לדלת הבית, בלי הפתעות ותשלומים נוספים.
 
לעומת זאת שיפיטו פשוט מספקים לך כתובת בחו"ל ואז שולחים ממנה דרך חברות שילוח שונות (הם מציעים, את בוחרת) אבל הם לא אחראים על השחרור מהמכס. כלומר לצורך העניין (למיטב הבנתי, אין לי ניסיון אישי) זה כאילו מוכר בחו"ל שלח לך חבילה דרך אחת החברות, ומה שקורה כאן כבר לא מעניין אותו, ואם יהיו עמלות נוספות ב-DHL (וסביר שיהיו...) הן יהיו עלייך.
תודה
11/05/2015 | 07:04
23
גם אני משתמש ב BUY2USA
11/05/2015 | 10:13
1
63
שילמתי מע"מ מראש והמוצר הגיע עם שליח עד הבית
ללא כל צל של ספק: .USendHome
11/05/2015 | 11:24
95
משלוח בדואר רגיל USPS עם מספר מעקב, עוד פלוס ענק שאת ממלאה את הצהרת המכס (תשתמשי בכוח הזה בתבונה )
יש ל - USendHome גם קופון של 10% הנחה על המשלוח ככה שזה בכלל משתלם!
 
שלא תעיזי להתקרב לDHL ושות', את תצטרכי להשאיר הרבה עמלות בכיסים שלהם!
 
 
לא מצליחה לשלם עבור 2 פריטים שנרכשו באיביי אנגליה..
10/05/2015 | 19:48
8
53
השתתפתי אתמול בשתי מכירות פומביות באיביי אנגליה וזכיתי בשתיהן.
בשתי המכירות צויין בבירור שהם שולחים לארץ.
מכירה אחת היא במסגרת ה-גלובל שיפינג והסכום הנקוב הוא 20 פאונד. המכירה השנייה המשלוח
באמצעות הרויאל מייל והמחיר הנקוב 7.5 פאונד.
כשניסיתי לשלם לא הצלחתי וקבלתי הודעה שיש בעייה עם הכתובת שלי באיביי ואני נדרשת
לשנותה. כתבתי מסרים לשני המוכרים וביקשתי שישלחו לי INVOICE עם ה-TOTAL החדש . קבלתי מענה אוטומטי
מאיביי  ובו סיכמו את שתי הקניות יחד(משני המוכרים יחד) עם  NEW TOTAL ושוב התבקשתי לשלם.
נכנסתי וניסיתי לשלם אך שוב נחסמתי בטיעון שיש בעייה עם הכתובת ואני צריכה לשנותה.
המוזר הוא שדקה לפני כן רכשתי פריט באיביי ארה"ב ושילמתי בלי שום בעייה.. הכתובת היא אותה כתובת לא שיניתי ולא החלפתי במשך כל חמש השנים בהם אני קונה באי ביי.
בעייה מוזרה ומדאיגה כאחת אין לי שום רצון שינקפו לזכותי שני סטרייקים .
מה עושים?
יזקפו לזכותי כמובן.
10/05/2015 | 19:50
19
נסי לשלם לחוד ותראי איזו מכירה בעייתית ולטפל בה נקודתית
10/05/2015 | 20:06
6
27
בדקי שאכן כל מוכר הגדיר את עלות המשלוח לישראל.
ניסיתי לשלם לחוד, אין שום שינוי הבעייה חוזרת על עצמה..
10/05/2015 | 20:16
5
14
האם באיביי שמורה לך רק כתובת אחת או שהזנת חדשה / החלפת?
10/05/2015 | 20:20
4
13
כתובת אחת בלבד. לא שיניתי ולא החלפתי. תודה על המענה.
10/05/2015 | 21:13
3
8
ואללה, בזה טרם נתקלתי... פני לשירות הלקוחות
10/05/2015 | 21:26
2
23
עד היום היו לי בעיות רק אם המוכר לא הגדיר משלוח לכתובת שרציתי או שכתובת בררת המחדל שלי לא תאמה את היעדים שהמוכר שולח אליהם, וכו'.
שירות לקוחות של אי ביי או פייפל? תודה.
10/05/2015 | 23:06
1
26
של איביי, כמובן (מה הקשר לפייפל?)
10/05/2015 | 23:14
10
קניית חומר דנטלי ב-EBAY
10/05/2015 | 16:23
4
75
שלום,
אני מעוניין לקנות חומר להלבנת שיניים כאן:
 
מדובר בחומר להלבנת שיניים שנחשב "מקצועי" (צריך לדעת איך להשתמש בזה). בארץ אפשר להשיג אותו רק דרך רופאי שיניים (במחיר מופקע). גם בארה"ב החברה הרשמית מוכרת את זה רק דרך רופאי שיניים. כפי שאפשר לראות, ב-EBAY אפשר לקנות את זה ישירות.
השאלה שלי: 
האם רשויות המכס / רשויות היבוא בארץ יכולות לעשות בעיות עם זה? הם בכלל בודקים, מבינים בזה, יכולים להגיד לי "אנחנו לא מאשרים להכניס את זה לארץ באופן פרטי"?
אני מעוניין להזמין, מצד שני אני חושש מ"בלאגן" בארץ.
מה דעתכם?
לשימוש אישי או מסחרי ?
10/05/2015 | 17:27
1
23
לשימוש אישי
10/05/2015 | 18:39
20
בדוק במדריך המכס:
10/05/2015 | 18:37
30
על פי תעריף המכס...
10/05/2015 | 18:50
42
הפריט חייב באישור משרד הבריאות ביבוא מסחרי בלבד
ביבוא אישי אין צורך באישור
יחד עם זאת, אם אתה מביא יחידה אחת או שתיים זה בסדר
אם אתה הולך לקנות 20-30 יחידות בבת אחת - אין סיכוי שזה יעבור כ'יבוא אישי'.
בברכה, אלעד
אמזון אירופה - מישהו קיבל אישור?
10/05/2015 | 13:18
6
124
לפני כמה חודשים, שינו באמזון אירופה את המדיניות ואיפשרו למוכרים ישראלים למכור.
 
אני כבר מתבוסס מספר חודשים בבוץ הזה של הניסיון לקבל אישור מכירה,
ולאחרונה התחלתי לחשוד שאולי הם 'מאפשרים' לישראלים למכור כדי להמנע מטענות אפלייה,
אך הם לא באמת מתכוונים לאפשר לנו למכור.
חודשים רבים מתנהל התהליך הזה. הם דורשים מסמכים, אני מעלה, עוברים מספר שבועות והם מבקשים הבהרות או מסמכים חלופיים,
וחוזר חלילה.
אני מכיר עוד מספר אנשים שעוברים את התהליך הזה.
האם יש כאן מישהו שהגיש מסמכים בחודשים האחרונים כמוכר ישראלי וקיבל אישור?
 
אני עוד פעם בסבב אישורים מולם
10/05/2015 | 14:34
5
84
מאוד מעייף העניין.
 
אם בארזים נפלה שלהבת...
10/05/2015 | 16:26
4
84
אני הייתי בטוח שאתה כבר שולט בבייבוקס בכל אירופה...
אני בסבב מספר 723 בערך.
הפעם הם מצאו ששם הרחוב שלי כתוב באנגלית במקום אחד בצורה שונה ממה שרשמתי.
עכשיו הם מבקשים על זה הבהרות.
פשוט מתיש. 
 
 
תודה על המחמאה
10/05/2015 | 17:00
3
68
אבל הארזים נשרפים שחבל לך על הזמן.
בסבב הראשון הם אכלו לי את הראש.
ולפני חודש זה שוב התעורר, ואני שולח כבר פעם שלישית מסמכים שאתה לא מבין איזה מחקרים אני עושה פה וטלפונים, ועכשיו אני ממתין שתעודת העוסק מורשה שלי תגיע מחברת תרגום מקצועית ואז אני אשלח להם אותה.
 
קרציות!!!!
Start selling in Europe--it’s easier than you think
11/05/2015 | 09:24
2
57
זו כותרת המייל שקיבלתי מאמזון.
במייל הם מפרטים צעד צעד איך לבצע את הכניסה לאמזון UK.
נתנו לי לינק להורדת טבלת אקסל עם המוצרים שלי מאמזון COM, וזה כבר מותאם לדף המוצר ב-UK,
ולינק לביצוע ההרשמה.
 
נראה קל
 
 
אז זהו, שלא.
11/05/2015 | 10:07
1
62
גם אני פניתי לכל המהלך הזה בעקבות המייל הזה.
 
הרישום עצמו לא קשה. אתה פשוט מגיע לשלב האימות ושם מתחיל הבלגן.
 
אני אגב לא חושב שזאת תוצאה של מדיניות כלפי מוכרים ישראלים, הפליה או דברים אחרים שנאמרו בשרשורים מהסוג הזה.
 
מדובר בגישה מאוד אנגלית, מאוד זהירה מבחינת complience עם החוקים באיחוד האירופי, מאוד זהיר מבחינת הלבנת הון. 
 
אנחנו כל הזמן צריכים להבין דבר אחד, אתרים כמו איביי ואמזון לא מכירים אותנו, המוכרים, ולוקח המון זמן עד שהם יודעים שיוזר X הוא מוכר אמין. האתרים האלו נותנים בעצם ל...זרים! ממש ככה, להציע מוצרים תחת שמה של אמזון\איביי ויש המון נוכלים שם בחוץ. לכן תמיד ההתחלות קשות.
 
אני בטוח שאם היום הייתי מתחיל מ-0 באיביי הייתי חווה חוויה מאוד שונה מהימים בהם אני התחלתי. ואני בטוח שאמזון COM עצמה גם יותר קשה.
 
מפה אגב שאובה גם האמונה שלי שצריך חשבון אחד, מכובד, עם אפס חריגות. כל המוכרים שפותחים לעצמם פה חשבונות על שם האחות כל שני וחמישי זה פשוט טוב לתפוס גל, אבל עסק רציני לא יכול להתבסס ככה.
 
אני חושב (ואולי אפילו מנחש) שהשלב הבא עם איביי אמזון יהיה שלפני פתיחת חשבון אנשים יצטרכו להגיע פיזית לפגישה, כי כמות העקיצות והנוכלים הולכת ומתרבה ככל שהפלטפורמות האלה מסיטות אליהן תנועה ומחסלות את הקניון והשוק. 
תרשה לי לחלוק עליך
12/05/2015 | 12:30
48
באמזון בעיקר, אבל גם באיביי, אתה יכול להיות הכי בסדר בעולם ולעשות הכל לפי הספר ועדין להיחסם (יש לי אינסוף דוגמאות לא אפרט כדי לא להעמיס על הפוסט).
לגישתי מוכר רציני חייב לחשוב על היום שאחרי ולהחזיק ארסנל של חשבונות ככה שאם אחד נחסם תמיד יש שני, שלישי וכו'.
 
לגבי אמזון אירופה - לפני כשנה פתחתי שם חשבון עם שם אזרח בריטי והכל הלך חלק. בחודשים האחרונים אני מנסה לפתוח חשבון כישראלי וזה תקוע בדיוק כמו שכולכם מספרים. לא יודע לומר אם ההבדל הוא באזרחות או בתקופה, אבל בקרוב אהיה חכם יותר ואעדכן (פותח חשבון נוסף על שם בריטי).
|רמקול|המשפיענים של |תפוז| אנשים
( לעמוד שלי בתפוז )
10/05/2015 | 12:39
6
יש לכם דעה? בואו להשפיע!

קבוצת המשפיענים של תפוז אנשים, מחפשת אתכם.
הצטרפו אלינו ותהנו מחוויית צרכנות שונה ומעניינת עם מגוון הטבות וצ'ופרים.. וזאת, הרבה לפני כולם!

לחצו על הלינק הבא וצרפו עצמכם לקבוצה.
אנחנו כבר נדאג לאשר אתכם ;)
https://www.facebook.com/groups/613058758781259/

מכס על קניית בגדים
10/05/2015 | 11:21
6
50
הי, בקניית בגדים מאתר אנטרנט, עד איזה משקל של החבילה או מחיר אפשר להגיע כדי להמנע ממכס?
קראתי באנטרנט שעד מחיר 75 דולר, האם נכון? האם על החבילה רשום המחיר הכולל של הקניה? 
עד איזה משקל ניתן לשלוח ללא מכס?
תודה 
פטור ממס עד 75$
10/05/2015 | 11:58
5
46
ועד 325$ משלמים רק מע"מ.
 
* עד $500 (הפטור ממכס הועלה לפני כמה חודשים)
10/05/2015 | 13:44
4
25
תודה רבה טלי וטריליין, שאלת המשך:
10/05/2015 | 13:50
3
35
כלומר עד 75 דולר אני משלמת את מה ששילמתי באתר ומעבר לזה לא נדרשת לשלם בדואר כשהקניה נכנסת לארץ?
אכן, אלא אם כן הזמנת בשילוח אקספרס, שגובה עמלה בקבלת הפריט
10/05/2015 | 14:01
1
22
הרבה תודה! :)
10/05/2015 | 18:30
16
אם המשלוח בדואר רגיל את פשוט לוקחת את החבילה בדואר
10/05/2015 | 21:37
22
אלא אם יש איזושהי בעיה חריגה (לא סביר, בפרט במקרה של בגדים). גם אם נשלח דרך חברת שילוח, בעיקרון רובן לא גובות עמלות כשעלות המוצר מתחת ל-$75. קראי כאן:
הודעה מאמזון בנוגע
10/05/2015 | 10:20
97
שלום לכולם,
קיבלתי הודעה מאמזון שאני לא עומד בדרישות של משלוח של יומיים הם קוראים לזה:
Your eligibility status has changed for the Two-Day Shipping option and you are currently not eligible to offer this shipping option on Merchant-fulfilled orders
אני בדרך כלל שולח באותו היום או ביום אחרי אבל משום מה זה נראה לי שזה קשור להזנה של המספר מעקב.
בתחילה היתי שם את המספר מעקב ובוחר שיטת משלוח ב USPS ואחרי שקיבלתי מהם מייל שאני מזין מספר מעקב לפני שאני שולח את הפריט כנראה משום שהמספר מעקב ניקלט במערכת USPS רק אחרי כמה ימים אז שיניתי לOTHER ואני רושם דואר ישראל.
 
מישהוא יודע איך להתמודד עם זה? האם אפשר לפנות אליהם בנושא?
 
תודה
 
חוויות DHL - שומר נפשו ירחק!
10/05/2015 | 09:47
4
129
משתף אתכם בחוויות האנטי-שירות שלו זכיתי ב-DHL.
לפני מספר חודשים החלטתי שמספיק לי עם כל האיחורים והפאשלות של EMS בדואר ישראל,
ובמיוחד לאחר שבאמזון קיבלתי התראות על כך שאני לא עומד בהתחייבויות הזמנים.
פניתי לכל חברות השילוח, ו-DHL נתנה לי את המחיר הטוב ביותר (ההפרש היה של כמה גרושים, לא משמעותי).
השירות היה מעולה בשלב קבלת הצעות המחיר, אבל ברגע שחתמתי, התהפך.
 
לאחר המשלוח הראשון ביקשתי לראות תמחור, על מנת לוודא שמה שאני משלם זה מה שציפיתי.
משכו אותי במשך 3 שבועות, וכשסוף סוף קיבלתי חשבונית, התברר שחייבו אותי בגין 16$ נוספים למשלוח בשל טעות שעשיתי במילוי הטפסים,
כאשר סימנתי את הביטוח של המוצרים, מה שחשבתי שכלול במחיר. 
כמובן שלא קיבלתי שום זיכוי, ולו באופן חלקי. נכון, מדובר בטעות שלי, אך אם היו שולחים לי חיוב או ממחיר לחיוב בזמן, הייתי מבטל מייד.
 
כשביקשתי לדעת אילו מוצרים יעצרו במכס האמריקאי, אמרו לי שהם לא יכולים לדעת,
כאילו שזה לא תחום העיסוק שלהם.
לא הרגשתי שום איכפתיות מצידם לעניין זה ושום ניסיון לסייע.
 
מספר מוצרים אכן חוייבו במכס בארה"ב, ועל חלקם הקונים סירבו לשלם, והם הוחזרו לארץ.
התבקשתי לשלם כ-300 ש"ח על כל חבילה כזו.
לא הסכמתי לשלם מבלי לדעת על מה אני משלם.
בהתחלה אמרו לי שזה מכס בארץ - אבל אני הוצאתי רשומון ולא אמור להיות מכס,
אח"כ אמרו שזה מכס בארה"ב, בסוף התברר שזה בכלל בגין בעמילות מכס של אנשי DHL.
באחת החבילות, הגיע השליח להחזיר וביקש שאחתום על התשלום, וזאת לפני שקיבלתי פירוט על מהות התשלום.
הודעתי שאני לא משלם מבלי לדעת על מה, ואז הגדירו את החבילה כלא נדרשת ע"י הבעלים - מועבר להשמדה.
כמובן שלא סיפרו לי על זה, רק אחרי שבועיים כשניסיתי לברר מה קורה נאמר לי שאני ביקשתי לנטוש את החבילה (ערכה - 400$).
כשכבר קיבלתי אותה, האריזה היתה שבורה לגמרי. ניסיתי לקבל פיצוי דרך הביטוח שעשיתי בטעות, אבל,
סופרייז סופרייז - אמרו לי שלא ארזתי כראוי ולכן אני לא זכאי לביטוח.
 
לכל אורך הקשר הקצר שהיה לי איתם, זכיתי לשירות מתחת לכל ביקורת.
תשובות התאחרו, חוסר תשומת לב וחוסר רצון לעזור.
 
אני יודע שיש אחרים שחווים את השירות אחרת, אני, בכל מקרה, לעולם לא אחזור לעבוד איתם!!!
 
 
תודה על השיתוף
10/05/2015 | 12:00
45
הסיפור שלך מאוד רחוק ליחסי העבודה שלי איתם
10/05/2015 | 12:16
2
94
אני שולח איתם את כל האקספרסים שלי לארה"ב, כנראה יש ביננו שונות באופי המוצרים הנמכרים. אני שולח דברים שנעים במחירים של 50$ ומעלה, כשיש משלוחים שהיו גם 1000-2000$ אם כי מעטים.
 
מעולם לא נתקלתי במכס בארה"ב (למעט מקרה אחד שתיכף אני אתאר), כנ"ל גם עמילות מכס של DHL או מחיר שלא סוכם.
 
הם עומדים במחירון שקבעתי איתם על האגורה, מוציאים רשימון ייצוא ב-2 דולר על כל משלוח שזה מה שסוכם, במידה ויש בעיות ביעד (והיו לי לא מעט מקרים כאלה בעיקר לאנגליה) אז התחנה בישראל יוצרת איתי קשר באופן מאוד ידידותי ואני מחבר אותם לקונה והחבילה נמסרת.
 
עד היום היו לי 0 פדיחות איתם ללא מענה. פדיחות היו. הייתה חבילה של 25 ק"ג בשווי 2000$ שהמכס האמריקאי סרב לשחרר בהיעדר תעודת מקור. DHL שכחו לפנות אלי ולבקש את המסמך ואז החבילה הוחזרה לישראל. כמובן שהמשלוח הזה עלה לי משהו כמו 800 ש"ח והייתי מאוד מאוכזב. שלחתי מייל בתיבת הפניות וקיבלתי שיחת טלפון באותו היום מ-DHL ישראל. לקחו אחריות ונתנו לי אפשרות לשלוח את הקופסא שוב ללא תשלום עם עוד פיצוי קטן.
 
בקיצור, החוויה שלי הפוכה לשלך, ואולי דווקא משום כך חשוב שאני אכתוב גם את החוויה שלי איתם.
 
אגב, נשמע שבמקרה שאתה מתאר באמת שווה לך לחזור מהר ל-EMS, כדי שהיציבות והשקט יחזרו... אבל תבדוק אם יש משהו שאתה יכול לעשות כדי להבין מה קרה איתך ב-DHL, כי אני מתקשה לקבל שיש לנו חוויות כל כך שונות עם אותה חברת שילוח ולאותו היעד, יהיו ההבדלים בטובין הנשלחים אשר יהיו. 
חוויות שונות...
10/05/2015 | 13:12
58
אני יודע שאתה מאוד מרוצה מהקשר איתם.
מבחינת המחיר, המחירים שלנו מאוד דומים.
אני שלחתי כחמש חבילות ביום, 6 ימים בשבוע.
 
כשהרגשתי שהישרות שאני מקבל מאשת הקשר שלי, ביקשתי להפגש איתה ועם הממונה עליה,
וממנו לא קיבלתי שום תשובה שונה.
הקש ששבר את גב הגמל זו החבילה שטענו שנטשתי, הביאו לי אותה שבורה, וסירבו לממש את הביטוח בטענות שווא.
 
לא יודע ממה נובעים ההבדלים בחוויות השירות,
אבל מאחל לך מכל הלב שתמשיך להיות שבע רצון.
 
לאלו שבודקים שירותים דומים חשוב לדעת שחוויות השירות שונות,
וכדאי לפקוח עיניים.
משלוח בחברות אקספרס
15/05/2015 | 16:20
14
מש לוחים הנשלחים במערכת אקספרס פרטית שונה ממערכות דואר בינלאומיות כמו ems
בזמן שדואר לא משחרר טובין בחול אלא מעביר טובין לעמיל מכס של הקונה שילוח
בחברות אקספרס משחררות בעצמם את המשלוחים ומחייבים את הנמען במכס ועמלת שחרור ואחסנה ,חברות ה אקספרס לא יודעות להגיד לך במדויק מהו סכום המכס שיגבה מהלקוח שלך ולכן הם צודקים
שלח עם ems תקבל שרות מזעזע בישראל אין שרות לקוחות ואין להם כל אחריות מכוון שזה עובר לצד ג בארהב או באירופה לשחרור הטובין מתי טוב לשלוח עם ems שהערך הוא נמוך מאוד כמו ניירת וזמני המסירה שתרצה הם ארוכים נגיד שבוע 10 ימים זה יגיע
eBay -מצלמת Sony DSC-HX20V שהגיע תקולה
09/05/2015 | 19:23
61

הי
הזמנתי באיביי מצלמת Sony DSC-HX20V משומשת - “EXCELLENT CONDITION COUPLE OF VERY MINOR MARKS”
עלות המצלמה : GBP 99.00
דמי משלוח : GBP 25.11
אגרת יבוא : GBP 24.50
 
המצלמה נשלחה מאנגליה ,הגיע במשלוח עד הבית באריזה פשוטה (קופסת קרטון מקורית של המצלמה עטופה בניילון פצפצים סטנדרטי – הייתי מגדיר את האריזה ממש לא מקצועית).
קופסת המצלמה הכילה מצלמה+ סוללה+ מטען מקורי + חוברת הפעלה.
 
כשהמצלמה הגיעה בדקתי לשלמות ותקינות, אכן המצלמה במצב חיצוני כמו חדשה, ללא שריטות וללא סימני מכות .בהפעלה הצילומים הינם ברמה מאוד גבוהה ,לווין נקלט תקין ושאר היישומים ללא דופי.
 
למעט דבר אחד...
בעת הפעלת זום כאשר טלסקופ העדשה במצב מקס' בחוץ טלסקופ העדשה נתקע במצב זה ועל מסך המצלמה מופיע כתובית "Turn the power off and on again".
כאשר סוגרים ומפעילים מחדש התקלה מסתדרת עד לפעם הבאה שמבצעים זום מקסימלי ושוב התקלה חוזרת.
 
כתבתי לספק על הבעיה, לטענתו המצלמה יצאה במצב תקין לחלוטין כאשר נבדקה לכל הפעולות, ביקש לבדוק את המצלמה באם נפגמה במהלך השינוע, לדבריו קיים סיכוי סביר שהתקלה שציינתי הינה עקב  מכה שקיבלה במהלך ההובלה, לסיכום ביקש לשלוח המצלמה חזרה אליו בעקבות הפגם.
 
בכל אופן, מדיניות ההחזרה בדף הרכישה מציינת:
                             No returns or exchanges, but item is covered by the eBay Money Back Guarantee

אני מעוניין להחזיר את המצלמה, השאלה היא כיצד.
והאם אהיה זכאי לקבלת כל הסכום ששילמתי או שאפסיד את עלות המשלוח אלי + עלות אגרת היבוא?
האם במקרה של קבלת פריט תקול דמי משלוח ההחזרה אמורים לחול עלי?
 
מודה לכם מראש על עזרתכם.
אין אכיפה על זכויות יוצרים באיביי?
09/05/2015 | 18:15
4
120
אני רואה אנשים מוכרים חולצות, פוסטרים ושאר מוצרים של להקות, מפורסמים, סרטים וכו, זה תקין?
 
יכול להיות אם זה בקטנה אז לא נורא, ואם יש לי חנות ענקית של מזכרות של קבוצת כדורגל למשל אז איביי יעשו בעיות רק אם הקבוצה תתלונן עלי?
יש אכיפה של זכויות יוצרים
10/05/2015 | 12:01
75
והיא בד"כ מתקיימת לאחר פניה של בעל הזכויות.
אם אתה מוכר מוצרים ללא הרשאה, רוב הסיכויים שהמוצרים שלך יחסמו למכירה ואף תושעה.
 
יש אכיפה שטנית של זכויות יוצרים באיביי
10/05/2015 | 16:21
2
78
יש לאיביי תוכנית מעשה שטן ששמה VERO .
 
אם אתה בעלי מותג/קניין רוחני אתה רשאי להירשם לתוכנית ואז ברשותך להעיף כל מודעה באיביי שלא קיבלה את הרשאתך לשאת את המותג.
 
הצרה היא שבעלי מותגים לפעמים קצת חורגים מהרשאתם ודורשים מאיביי להעיף מודעות שחוקית מותר שתישארנה ולא מפרות את הפטנט. איביי רוצה לכסתח את עצמה וממש לא איכפת לה אז היא מעיפה גם את החפים מפשע.
הנציגים מודים שזה ממש לא מעניין אותם אם המודעה עמדה בתנאים ל VERO או לא עמדה. הם לא בודקים.
פנה לבעלי המותג ושהוא ייאשר אותך.
לא מתאים לך, אל תמכור באיביי.
איזה דיקטטורה....
10/05/2015 | 23:06
1
53
ואיך אני יכול לעשות ברור אם למוצר מסויים יש זכויות יוצרים? למשל אם אני רוצה למכור ציור של המומינים שציירתי, אני לא יודע אם ולמי יש זכויות על המומינים, וחוץ מזה אני ציירתי אז זה לא לגמרי שלו. אני יכול לבדוק את זה? או שזה כמו שאמרת אם יש ספק אז אין ספק וחוסמים?
לא יחסמו אותך, המודעה תוסר עם אזהרה לא להעלותה שוב
10/05/2015 | 23:54
43
יש עמוד של VERO שבו כל המשתתפים שיצרו about me page  ואלה שלא ייצרו פשוט יעיפו לך את המודעה וכך תדע.
 
 
 
 
 
איך לארוז חולצה?
09/05/2015 | 18:05
2
106
חשבתי לקפל אותה ולהכניס למעטפה, אבל אני רואה שנהוג לשים אותה בPoly Mailers.... זה בסדר אם אני אשים בסתם שקית? ואולי גם חתיחת קרטון שלא יתקמט.
 
מה זה הPoly Mailers איפה אתם קוינם בזול? אני מקווה להמשיך למכור דברים ככה שאין לי בעיה לקנות כמות קטנה.
אפשר לעטוף בשקית ניילון
10/05/2015 | 12:03
69
ולהכניס למעטפת נייר עבה/מעטפת פצפץ.
לגביי מעטפות פולי, חפש בגוגל או פנה לירון.
 
אצלי תוכל להשיג מעטפות לבגדים
10/05/2015 | 14:24
76
שלח לי מייל  ואוסיף פרטים yaronh29@gmail.com
קורס
09/05/2015 | 11:09
56
הי,

אשמח אם מישהי או מישהו יוכל להעביר לי כמה שעות באחד על אחת על הנושא,  מכירות באיביי וכל מה שקשור בזה,  פייפל וכו. כמובן שאשלם.
רק מי שיש לו ניסיון אמיתי ותותח על :) ממרכז הארץ.

תודה.
שישי שבת באיביי מתחשבים או שזה עדין נחשב 1 handle time ?
09/05/2015 | 14:52
4
57
האם בשישי שבת אייבי לא סופרת את ה24 שעות להוספת מס מעקב?
איביי הוא אתר אמריקאי. יום המנוחה הוא יום ראשון.
09/05/2015 | 15:00
1
45
גם שבת; בארה"ב שבוע העבודה הוא חמישה ימים
09/05/2015 | 17:54
63
אם כי הדואר עובד חצי יום בשבת (בדומה ליום שישי בישראל).
משישי בעשר בבוקר שעון ישראל
09/05/2015 | 18:14
52
עד שני ב9:59 שעון ישראל
כל הזמנה בטווח הזה יש לשלוח עד שלישי ב 959 (אם הוגדר יום עסקים אחד) מכיוון שז ה בטווח ימי המנוחה
שבת בבוקר זה שישי 12:00 בלילה
10/05/2015 | 00:05
37
וזה נחשב לזמן אספקה.
החישוב הוא ספירה של24 שעות מרגע הקנייה ואז ב 10 בבוקר למחרת - 24:00 בלילה בשעון פסיפיק. (אם לא חל בסופ"ש)
אם לדוגמה קנו אצלך מוצר בשישי שעה 7:00 בבוקר ואתה מווייב ליום אספקה אחד, תצטרך לעדכן את המספר מעקב עד שבת עשר בבוקר.
אם קנו אצלך מוצר באותו שישי בשעה 11:00 בבוקר אתה כבר משוחרר עד יום שלישי שעה 10:00 בבוקר.
חם בפורומים של תפוז
עוסק מורשה או חברה בע``מ
עוסק מורשה או חברה...
עכשיו בפורום הלוואות לעסקים, דיון בנושא עוסק...
עוסק מורשה או חברה בע``מ
עוסק מורשה או חברה...
עכשיו בפורום הלוואות לעסקים, דיון בנושא עוסק...
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
זוכים בספר צביעה
זוכים בספר צביעה
שתפו אותנו ביצירות שלכם עם הילדים ותוכלו לזכות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מזונות לילדי
מזונות לילדי
מה שיעור המזונות שעלי לדרוש מבעלי אחרי 27 שנות...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
מרגיש הורה רע
מרגיש הורה רע
עכשיו בפורום, ``אני נתקל במצבים שגורמים לייאוש...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
Flix וידאו
אולטק- גאדג'טים ומתנות
אולטק- גאדג'טים ומתנות
טקפון- מעבדות סמארטפון
הטלפון מקרטע?
אביעד מחשבים
אביעד מחשבים
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ