לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1438414,384 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'דרוש - איש איביי\אמאזון למשרה מלאה + אחוזים'
דרוש - איש איביי\אמאזון למשרה מלאה + אחוזים
16/01/2017 | 12:29
1
77
שלום! 
לעבודה ריווחית בתחום מכירת הילהומים דרוש מוכר איביי מקצועי עם ידע באמאזון ורצון לעשות קריירה בתחום!
משרה מלאה (משכורת + אחוזים)
לפרטים נוספים
054-2389925
 
לצפיה ב-'עדיין רלוונטי'
עדיין רלוונטי
22/01/2017 | 10:51
8
לצפיה ב-'חבילה מאחרת'
חבילה מאחרת
16/01/2017 | 10:19
2
56
שלום רב. חבילה שהזמנתי באי ביי מאחרת מגרמניה  כבר חודשיים וחצי. האם יש עוד תקוה או שאבוד ?
דורון
לצפיה ב-'בדקת את המספר מעקב?'
בדקת את המספר מעקב?
16/01/2017 | 11:16
36
אתמול ידידה שלי פנתה אלי לעזרה שקנתה באיבי גרמניה איזה מעיל. כבר עברו חודשיים ולא קבלה את המוצר.
תדרכתי אותה לבדוק את המספר מעקב באתר דואר ישראל ומסתבר שהמעיל מחכה לה כבר מ 25.12 והיא לא קבלה מהם שום הודעת SMS.
ברגע האחרון הצליחה לתפוס את החבילה לפני שחזרה למוכר.
לצפיה ב-'יש עוד תקווה קלושה, זה באמת זמן ארוך מאוד...'
יש עוד תקווה קלושה, זה באמת זמן ארוך מאוד...
16/01/2017 | 14:18
39
מניסיוני חבילות מגרמניה לא מגיעות במהירות רבה (כשלושה שבועות, אף שזו מדינה די קרובה) אבל חודשיים וחצי זה כבר המון (אפילו לסין, קל וחומר לגרמניה). אם יש מספר מעקב, בדוק מה כתוב בו; אם אין, פנה למוכר. נראה לי שבשלב הזה הייתי פותחת תלונה/מחלוקת.
לצפיה ב-'ebay ID'
ebay ID
15/01/2017 | 22:10
8
93
אני צריך לשלוח למוכר את ה ebay ID שלי, לא ברור לי אם זה צריך להיות איזשהו מספר או השם משתמש שלי שמופיע ב summary.
 
הייתי שמח לעזרה, תודה.
לצפיה ב-'אף מוכר לא ביקש ממני דבר כזה. למה? באיזה הקשר?'
אף מוכר לא ביקש ממני דבר כזה. למה? באיזה הקשר?
15/01/2017 | 23:05
2
42
את שם המשתמש שלך הוא יכול לראות אם פנית אליו (כפי שאתה רואה את שלו). מה בדיוק הוא צריך ממך ומה הסיבה/מטרה?
לצפיה ב-'אני צריך להחזיר לו מוצר שלא עובד'
אני צריך להחזיר לו מוצר שלא עובד
16/01/2017 | 07:32
1
43
ובכל זאת, איך אני מוצא את זה?
 
תודה.
לצפיה ב-'זה שם המשתמש שלך'
זה שם המשתמש שלך
16/01/2017 | 09:05
21
לצפיה ב-'אם אתה צריך להחזיר מוצר'
אם אתה צריך להחזיר מוצר
16/01/2017 | 09:33
4
39
לדעתי הוא רוצה את המספר ID של המוצר ששלח לך. מה הקשר לשם משתמש שלך? הוא הרי מתכתב איתך.
תיכנס לדף המוצר שקנית ממנו ותראה באמצע מימין. יש מספר ארוך כזה.
הוא יזין את המספר הזה ואז יקבל את הפריט אצלו
לצפיה ב-'בהודעה ששלח לי זה מה שנרשם: Ebay ID:******( Yours)'
בהודעה ששלח לי זה מה שנרשם: Ebay ID:******( Yours)
16/01/2017 | 11:44
3
34
למה הכוונה?
לצפיה ב-'לא יודע. אתה מבין מה הכוונה?'
לא יודע. אתה מבין מה הכוונה?
16/01/2017 | 12:50
2
14
לצפיה ב-'כמובן, בגלל זה שאלתי פה'
כמובן, בגלל זה שאלתי פה
16/01/2017 | 17:46
1
15
לצפיה ב-'אנחנו לא מבינים. שאל אותו, שיסביר לך למה הוא מתכוון.'
אנחנו לא מבינים. שאל אותו, שיסביר לך למה הוא מתכוון.
17/01/2017 | 10:58
9
לצפיה ב-'חיילת שיש לה כרטיס דיירקט רוצה לקנות באיביי.'
חיילת שיש לה כרטיס דיירקט רוצה לקנות באיביי.
15/01/2017 | 14:57
6
64
האם חייבת כרטיס בינלאומי?
לצפיה ב-'למיטב ידיעתי כרטיס עם 8 ספרות לא תופס בעסקאות בינלאומיות'
למיטב ידיעתי כרטיס עם 8 ספרות לא תופס בעסקאות בינלאומיות
15/01/2017 | 18:30
5
27
רק 16 ספרות
לצפיה ב-'הסיפור עם ה-16 ספרות מוכר. השאלה היא, אם דרך פייפאל אפשר עם'
הסיפור עם ה-16 ספרות מוכר. השאלה היא, אם דרך פייפאל אפשר עם
15/01/2017 | 19:10
4
31
כרטיס ישראלי של חייל בן 16 ספרות.
לצפיה ב-'כרטיס ישראלי – כן, מניסיון; אבל מכיוון שזה לא כרטיס אשראי'
כרטיס ישראלי – כן, מניסיון; אבל מכיוון שזה לא כרטיס אשראי
15/01/2017 | 19:59
35
(דיירקט הוא דביט ולא קרדיט) אני לא יודעת אם זה אפשרי. מנגד, אפשר לשלם לפייפל בכרטיס נטען של דואר ישראל, אז אם לא ניתן עם הדיירקט ואין אפשרות לכ"א רגיל, נראה לי שזה פתרון די פשוט ויעיל (ואף מקובל).
 
"באילו כרטיסי אשראי ניתן להשתמש עם PayPal‏?"
 
מהמידע הזה לא הצלחתי להבין אם אפשרי. ממליצה להתקשר לשירות הלקוחות של פייפל (עונים בעברית) ולברר.
לצפיה ב-'לדיירקט יש 8 ספרות. אם יש לכרטיס שלך 16 ספרות זה אפשרי'
לדיירקט יש 8 ספרות. אם יש לכרטיס שלך 16 ספרות זה אפשרי
16/01/2017 | 07:58
2
15
לצפיה ב-'גם אם הוא לא בינלאומי?'
גם אם הוא לא בינלאומי?
16/01/2017 | 08:23
1
15
לצפיה ב-'נכון'
נכון
16/01/2017 | 11:03
8
לצפיה ב-'שאלה למישהו שמוכר באמזון אירופה'
שאלה למישהו שמוכר באמזון אירופה
15/01/2017 | 14:50
5
64
איך אתם מספקים כתובת החזרה באירופה? דרך מי? איך אתם נותנים שירות לקוחות בשפה המקומית שהיא לא אנגלית?
לצפיה ב-'מה הקשר בין הזירה לבין המקור של המוצר?'
מה הקשר בין הזירה לבין המקור של המוצר?
15/01/2017 | 15:07
2
44
יש לי ספק במדינה איקס. אני מפרסם את המוצרים שאני קונה אצלו בכל הזירות - בריטניה, גרמניה, צרפת, קנדה וכמובן ארה"ב.זה  על מנת לייצר חשיפה.
אם הלקוח רוצה להחזיר יקבל את הכתובת של הספק שלי.
לצפיה ב-'עמירם כדי למכור בקטגוריות מסוימות'
עמירם כדי למכור בקטגוריות מסוימות
15/01/2017 | 15:25
1
40
אמזון מבקשת כתובת החזרה במדינה שאתה מוכר בה או משלוח בינלאומי חינם. והיא מבקשת שגם תתן שירות לקוחות בשפה המקומית.
לצפיה ב-'אה זו מכירה מאמזון. לא מבין בזה'
אה זו מכירה מאמזון. לא מבין בזה
15/01/2017 | 17:37
33
סליחה. לא שמתי לב.
לצפיה ב-'אכן בעייתי..'
אכן בעייתי..
16/01/2017 | 21:53
1
26
או שאני אומר ללקוח לשמור את המוצר גם אחרי שהחזרתי את הכסף, או שישלח לבת דודה של אישתי בלונדון. היא כבר זכתה ממני במוצר חינם כי הלקוח לא היה מרוצה ממנו. ועוד אחד החליטה לתת מתנה לחברה לחתונה (שילמה לי דמי עלות שלפחות לא אפסיד).
 
שירות לקוחות בעזרת גוגל טנרסלייט, לא מושלם אבל מסתדר. בינתיים אין הרבה קשרי לקוחות, רק בקריסמס כמובן היו קצת.
לצפיה ב-'וואלה. ומה לגבי החברות שהם מציעים להחזרה?'
וואלה. ומה לגבי החברות שהם מציעים להחזרה?
16/01/2017 | 23:03
18
בדקת אותן?
לצפיה ב-'פרוצדרות של הדואר ביטוח וכו'...'
פרוצדרות של הדואר ביטוח וכו'...
15/01/2017 | 12:12
4
68
שלום,
יש ברשותי פריט שאני מעוניין למוכרו דרך איביי, יש לי כמה שאלות:
1- אני ארצה לבטח אותו מאחר והמחיר יהיה גבוה, איך הביטוח עובד?
נגיד קנו אותו, שלחתי אותו, ובסוף לא הגיע למוכר, אני צריך לזכות אותו, אך מצד שני איבדתי את המשלוח שלי, איך אפשר לבטח דרך הדואר (או דרך אחרת) במחיר המלא שלו? (כולל עלות משלוח וכו')
2- מאחר והפריט זה לאספנים, האם אני יכול לקבוע את המחיר שלו בשביל הביטוח?
(לדוג': לומר לדואר שאני מעוניין לבטח אותו ב1000 דולר ואם לא יגיע ליעדו ילך לאיבוד וכו' אקבל חזרה את הכסף מהדואר)
3- איך מוכיחים לדואר מעל כל ספק (שלא יהיו קונצים והתחמקויות ובקשת טפסים כאלה או אחרים ועוד בירוקרטיה שמועילה רק לדואר) שאיבדתי את המשלוח ע"מ שישלם לי?
4- איך מתמחרים את הביטוח?
5- מה גובה העמלה לאחר שאני פודה את הכסף מהכרטיס ויזה נטען? (שוב לדוג': מכרתי ב1000 דולר, כמה בפועל אני אוציא בשקלים לאחר עמלות וכו')
האם יש מיסים על עסקאות כאלה או עסקאות דומות?
6- מה הדרך הכי בטוחה ומהירה לשלוח את הפריט (לא שביר), וכמה זה יעלה? (מה המחיר הכי גבוה לשלוח אליו בעולם - פחות מקילו 1)
7- מה עוד אני צריך לדעת לפני ביצוע מכירה שכזו?
בתודה רבה מראש!
 
לצפיה ב-'הי אורח בתפוז. ברוך הבא'
הי אורח בתפוז. ברוך הבא
15/01/2017 | 12:23
3
51
האם יצא לך למכור באיביי בעבר?
אם לא. כדאי שתהיה מעודכן. מוכרים חדשים מוגבלים בחודשים הראשונים למגבלה עד 500 דולאר או 10מוצרים לחודש.
איביי מצפים ממוכרים חדשים להתחיל בקטן. ממש עקב בצד אגודל. להעלות מוצרים במחיר נמוך מאוד.
אם תעלה במכירה הראשונה מוצר ב 500 דולאר יש סיכוי סביר שיסגרו לך את החשבון.
מה שאני מציע לך. אם אין לך ניסיון במכירה באיביי, או שתמצא מוכר מנוסה שיעזור לך ויעלה את המוצר בחשבון שלו, או שתבדוק מכירה של המוצר בפלטפורמות אחרות של אספנים.
יש פורום אספנות בתפוז. הייית מתייעץ שם עם מנהל הפורום.
 
במידה ואתה בעל חשבון שמאפשר מכירה בסכומים הללו:
אתה תהיה חייב לשלוח את המוצר בחברת שילוח פרטית עם אישור מסירה.
קח בחשבון שזה לא יתן לך אחריות מלאה. אם קונה מתוחכם ירצה להחזיר וישלח לך מוצר זהה מזוייף, לא תהיה לך אפשרות להוכיח.
 
לצפיה ב-'לא בעל חשבון אבל תכננתי לחפש מישהו'
לא בעל חשבון אבל תכננתי לחפש מישהו
15/01/2017 | 15:48
2
37
מוכר מנוסה כדבריך, כן
לא יתן אחריות מלאה = דהיינו אין ביטוח מלא?
קשה לי להאמין שקונה מחו"ל יוכל להחזיר זיוף של מה שאני רוצה לשלוח (אוסף של מעל מאה פריטים קטנים שממש אין בחו"ל) אם כי אפשר לזייף הכל ומי יודע...
 
תיאורטית: אם אני מוכר מנוסה ומכרתי את זה, והמוכר רוצה להחזיר או החזיר מזוייף, ואני לא מוכן לזכות (ובצדק רק שלפי דבריך אין לי אפשרות להוכיח), מה איביי יכולים לעשות?
 
מה עם שאר השאלות?
לצפיה ב-'מישהו? שאר השאלות'
מישהו? שאר השאלות
17/01/2017 | 08:37
1
21
בבקשה
לצפיה ב-'מקפיץ בנוגע לשאר השאלות'
מקפיץ בנוגע לשאר השאלות
22/01/2017 | 08:25
5
לצפיה ב-'השארת פידבק על ידי קונה'
השארת פידבק על ידי קונה
15/01/2017 | 08:33
1
45
מתי נסגרת האפשרות לקונה להשאיר פידבק למוכר?
לצפיה ב-'חודשיים מיום הקניה'
חודשיים מיום הקניה
15/01/2017 | 13:42
11
לצפיה ב-'טבעת אירוסים מאי ביי ? '
טבעת אירוסים מאי ביי ?
15/01/2017 | 00:09
2
65
היי, 
יש לי תקציב מאוד מוגבל, לצערי הרב, ואני רציתי לקנות טבעת אירוסים לחברה שלי.
הטבעות בארץ אירוסים שנראות יפה לצערי הרב לא יורדות מ4000 ...
לצערי הרב התקציב שלי הוא רבע מזה בערך...שוב לצערי המאוד רב
אז השאלה שלי האם מישהו התנסה בקניית טבעת מזהב אמיתי מאי ביי ? 
מישהו מכיר מוכר אמין שמוכר כאלה טבעות ?
 
בכללי להציע אירוסים עם טבעת שהיא לא מיהלום זה ... משהו שעושים בעולם הזה ..עדיין ?
 
לצפיה ב-'אפשר ולגיטימי לקנות , אבל...'
אפשר ולגיטימי לקנות , אבל...
15/01/2017 | 00:32
65
חשוב מאד כשקונים בסכומים גבוהים לבדוק היטב את המוכר ואת המודעה:
1. לבדוק שלמוכר יש היסטוריית מכירות עשירה של פריטים מהסוג שאתה רוצה (לא המון מוצרים בדולר...) ואחוז פידבק גבוה. לבדוק האם הפידבקים השליליים (אם קיימים) מרמזים על בעיות באיכות המוצר וכדומה.
2. לבדוק היטב את המודעה - שהפריט הוא מה שאתה מחפש. אם אתה רוצה זהב, שים לב שכתוב Gold ולא Gold Filled או Gold Plated או שקר כלשהו אחר. מחיר נמוך מדי גם מחשיד.
3. ודא שיש אפשרות להחזרה - במידה ומה שתקבל לא ימצא חן בעיניך.
4. אפשר לשאול את המוכר שאלה או שתיים (אפילו טפשיות) כדי לבדוק את מהירות התגובה שלו , המקצועיות והשירותיות בתשובה.
5. לגבי השאלה האחרונה שלך, אין לי מושג :)
 
שיהיה במזל!
לצפיה ב-'ממליצה להתייעץ באחד מפורומי החתונה, ודאי יש בהם בעלי ניסיון'
ממליצה להתייעץ באחד מפורומי החתונה, ודאי יש בהם בעלי ניסיון
15/01/2017 | 16:22
35
ואגב, אישית אני לא רואה שום בעיה בהצעת נישואין ללא טבעת יהלום. המחשבה היא העיקר, הרצון שלכם לחיות יחד. אם תנהלו בית משותף אני מניחה שהיא מודעת למצב הכלכלי, הכסף שלכם חשוב לעתיד שלכם יותר מאבן מנצנצת על האצבע.
 
אני יודעת שיש נשים שחשוב להן מאוד מה יגידו ואיך יראו, אני לא כזאת, ולמעשה גם לא חובבת יהלומים. אני יודעת שקיבלנו התנייה תרבותית שיהלום זה "הדבר הנכון", ואנחנו אמורים להעריך אותו ולעמוד מולו משתאים, אבל אין לי מניות ביהלומים והאבנים המנצנצות האלה לא מרשימות אותי במיוחד. יש דברים חשובים (וגם יפים) יותר בחיים.
לצפיה ב-'התלבטות - איזה משוב להשאיר למוכר'
התלבטות - איזה משוב להשאיר למוכר
14/01/2017 | 23:32
4
65
שלום,
רכשתי מוצר ממוכר בארה"ב.
בעמוד המכירה הופיע שהמוצר יגיע אלי עד לתאריך מסוים וכמו-כן המוכר כתב WE SHIP FAST!!!
קניתי את המוצר, שילמתי מייד והתשלום אושר ע"י פייפל.
אחרי יום קיבלתי מייל ובו הופיע מספר מעקב של דואר ארהב.
בדקתי באתר של הדואר האמריקאי, לא היה שום מידע על החבילה.
רק אחרי 8 או 9 ימים נוספים הופיע שהחבילה התקבלה בסניף הדואר.
כלומר למרות שקיבלתי מספר מעקב אחרי יום אחרי ששילמתי הדואר קיבל את החבילה רק 9 או 10 ימים אחרי ששילמתי.
בכלל לא היה מעקב של הדואר באמריקה. היה סטטוס שהתקבל בסניף והסטטוס אחרי זה - אחרי 4 שבועות בערך היה בדואר ישראל שהפריט התקבל מארה"ב.
זה ממש לא בסדר!!
 
החבילה הגיעה אלי שבועיים באיחור ולא לפי התאריך שהופיע בעמוד המכירה.
 
אני יודע שברגע שהמוכר מעביר את החבילה לדואר, זה תלוי בדואר כמה מהר החבילה תגיע ודואר ישראל לא הדואר המהיר ביותר.
אבל יש פה שתי בעיות שממש לא בסדר מבחינת המוכר.
1. שהוא הביא את החבילה לדואר האמריקאי רק 9 או 10 ימים אחרי ששילמתי.
2. הוא התחייב לתאריך שאקבל את המוצר ולא עמד בהתחייבות.
 
המוצר עצמו בסדר.
 
אני ממש מתלבט אם לתת למוכר שלילי. עד עכשיו נתתי רק פעם אחת שלילי וקניתי יותר מ-800 פעמים באיביי.
 
מה אתם חושבים?
תודה רבה!!!!
לצפיה ב-'דעתי'
דעתי
15/01/2017 | 00:23
47
באמת נשמע שמשהו היה לא תקין בהתנהלות של המוכר כש"לקח את הזמן" עד שהביא את החבילה לדואר, ובעקבות זאת נגרם לך איחור.
עם זאת, נשמע מהדברים שכתבת שזה לא גרם לך נזק ממשי מלבד התחושה הלא נעימה.
אני במקרים כאלו פשוט לא משאיר פידבק. לא מגיע למוכר פידבק חיובי , זה ברור, אבל פידבק ניטרלי או שלילי גורם נזק למוכר, וגם זה לא משהו שאני רוצה לעשות. עוד לא יצא לי כקונה להשאיר פידבק שלילי למוכר, אבל אעשה זאת רק במקרה של מוכר רמאי מעל כל ספק.
לצפיה ב-'שלילי על איחור?'
שלילי על איחור?
15/01/2017 | 10:11
2
51
מאיפה אתה בטוח שהוא הלך פיזית ושלח רק 8-9 ימים אחרי ששילמת?
אצלי הסטאטוס התעדכן במערכת רק אחרי הזמן הזה?
תבדוק במדבקה על המעטפה מתי המוצר נשלח. זה בטח כתוב.
אתה יכול לכתוב למוכר שציפית לקבל את המוצר יותר מוקדם ולשחק לו קצת על הרגשות. לתת שלילי???
זה כל כך מרתיח אותי כמוכר שקונים לא מודעים להרס שפידבק שלילי נותן לחשבון של מוכר.  היד על ההדק קלה. לא מוצא חן משהו, ישר שלילי.
זה לא נגדך אישית, אבל אני קבלתי שני שלילייים עם שאלה "איפה המוצר שלי?"
מה הבעיה להתכתב ולשאול? 
 
כדאי שתהיה מעודכן. הסטאטוס של USPS כבר לא מתעדכן. הפסיקו לסרוק מוצרים. כתוצאה מכך, סטאטוסים לא מתעדכנים בזמן או לא בכלל.
אני לא אומר שזו הבעיה שלך כקונה. זו בגדול הבעיה של המוכר, אבל גם הוא לא אשם.
לצפיה ב-'מסכימה עם כל מילה של עמירם. '
מסכימה עם כל מילה של עמירם.
15/01/2017 | 10:44
35
לא למהר להשאיר שלילי ובטח אם המוצר בסהכ בסדר, אתה יכול לכתוב בפידבק החיובי שהמוצר בסדר אבל חבל שלקח יותר זמן מהמצופה, וזה בסדר גמור בעיני. שלילי זה מקרי קיצון!!!! לא יכול להיות שעל כל שטות לקוחות נותנים שלילי. 
לצפיה ב-'לא נכון, הסטטוס ב-USPS מתעדכן כמו שעון במשלוחים מארה"ב'
לא נכון, הסטטוס ב-USPS מתעדכן כמו שעון במשלוחים מארה"ב
15/01/2017 | 16:34
36
אני מזמינה כל הזמן, לא הפסיקו לסרוק שום דבר. אל תבלבל את זה עם דואר רשום מישראל, זה לא קשור (אקו פוסט כן נסרק רגיל, וגם דואר בתוך ארה"ב או משם לכאן). ברגע שחבילה נסרקת שם בכל תחנה, זה מופיע מיד באופן מקוון.
 
ב-USPS ניתן להזמין מראש משלוח, כלומר להיכנס לאתר הדואר ולקנות את המספר הרשום, לשלם על המשלוח. יופיע תאריך מתי זה נעשה. כשהחבילה תימסר בפועל לדואר, היא תיסרק ויופיע שהיא נקלטה בסניף. יהיה תאריך מדויק מתי זה קרה. דווקא תאריך על המדבקה בד"כ אין במקרים האלה (יש תאריך אם השתמשו בבולים).
 
אני לא חושבת שיש לו יד קלה, להפך, הוא הציג את הנושא בצורה שקולה והגיונית וידע להפריד בין זמן המשלוח בדואר (שאכן לא תלוי במוכר) לבין הזמן שלקח למוכר לשלוח את החבילה (ולזה המוכר אחראי 100%).
 
אם המוכר הבטיח לשלוח מהר והעביר את המוצר לדואר אחרי 9–10 ימים, הוא שלח לאט מאוד, וזה שירות רע ללקוח. אם התחייב לשלוח מהר הוא גם לא עמד במילתו, כלומר הוא לא אמין. למה שהלקוח לא ישאיר לו משוב בהתאם? משוב משאירים על ביצועים, הביצועים כאן לא היו מזהירים, בלשון המעטה.
 
לא הייתי משאירה משוב שלילי כי זה לא גרוע, המוצר הגיע תקין; אבל ניטרלי? כן, בהחלט הייתי שוקלת (תלוי בשקלול הכללי מחוויית הקנייה שלי) ובכל מקרה הייתי כותבת מילולית שהמוכר שלח את החבילה רק אחרי X ימים, כדי שגם קונים אחרים ידעו עם מי יש להם עסק. מובן שהייתי מדרגת נמוך את זמן המשלוח.
 
אחרון חביב, נדמה לי שנכתב כאן בשנה האחרונה שאיביי שינו את הערכת המוכרים ומשובים כבר לא משחקים כזה תפקיד מהותי כפי שהיה בעבר. כך או כך, המשובים נועדו לתת הערכה לאיכות המוכר, אין שום סיבה שהם לא ישקפו נאמנה את החוויה שקיבל הקונה (במה שאכן קשור לשירות שקיבלו מהמוכר ותלוי בו).
לצפיה ב-'מוכר שלא מגיב'
מוכר שלא מגיב
14/01/2017 | 14:14
3
26
רכשתי מוצר בביד אך מכיוון שהמוכר לא נתן מחיר משלוח שלמתי בפועל לאחר סיום זמן הביד(ביצעתי התחייבות לקנייה אך רק לאחר שהמוכר נתן עלות משלוח רכשתי בפועל)
המוצר שולם ב8/1 אך עוד לא קבלתי הודעה על משלוח והודעה ששלחתי למוכר עדיין לא נענתה
האם ומתי עלי לפנות לאיביי בעניין?
לצפיה ב-'מה מדיניות המשלוח שכתובה בליסט? תוך כמה ימים מתחייב לשלוח?'
מה מדיניות המשלוח שכתובה בליסט? תוך כמה ימים מתחייב לשלוח?
14/01/2017 | 14:57
1
6
לצפיה ב-'שילוח לרוב תוך יום עסקים אחד'
שילוח לרוב תוך יום עסקים אחד
14/01/2017 | 15:33
4
לצפיה ב-'ייתכן שהוא שלח ולא סימן, זה קורה לפעמים; לא לעניין שלא הגיב'
ייתכן שהוא שלח ולא סימן, זה קורה לפעמים; לא לעניין שלא הגיב
14/01/2017 | 19:00
44
נסה לפנות אליו שוב. כבר קרה שמוכרים פספסו פנייה שלי והגיבו רק בפעם השנייה.
 
בכל מקרה אין טעם לפנות לאיביי, רק לחכות למועד הגעת המוצר ואם לא יגיע לפתוח מחלוקת. אני בד"כ ממליצה לחכות את הזמן המקסימלי להגעה (יש 30 יום לפתיחת תלונה אחרי המועד האחרון, ואני ממליצה להמתין ל-20+ יום) אבל במקרה שאין אינדיקציה שהמוכר שלח והוא לא מגיב להודעות, הייתי פותחת תלונה באפשרות המידית הראשונה (מיד שהתאריך עובר). למעשה נדמה לי שבפייפל אפשר לפתוח תלונה עוד לפני כן; אם ימשיך להתעלם ממך והמוצר לא יגיע בינתיים (מאיזו מדינה אמור להישלח?) הייתי פותחת מחלוקת בפייפל.
 
כשהמוכר שולח כמתחייב ויש עומסים ועיכובים בדואר, אני לא באה אליו בטענות; ברור לי שאין לו שליטה בכך, ואני מוכנה להמתין בסבלנות. אבל אני שונאת מוכרים מורחים שמבזבזים לי את הזמן לחינם בזמן שהכסף שלי שוכב אצלם. זה לא רק שירות רע, זו חוצפה וניצול לרעה של המערכת.
לצפיה ב-'חוקיות ייבוא מספר קילוגרמים של מזון'
חוקיות ייבוא מספר קילוגרמים של מזון
14/01/2017 | 12:51
7
43
אני מעוניין לרכוש ב-eBay, ממוכר הממוקם באנגליה, שלושה קילוגרמים של אבקת ספירולינה (אצה) לשימושי העצמי. אשמח לדעת אם יש בכך בעייתיות חוקית כלשהי.
 
תודה.
לצפיה ב-'כן, עלולים לעשות בעיות במכס. אמנם 3 ק"ג זה הרף העליון'
כן, עלולים לעשות בעיות במכס. אמנם 3 ק"ג זה הרף העליון
14/01/2017 | 19:05
6
35
ומתחת בעיקרון לא אמורה להיות בעיה, אבל לחבר טוב שלי קרה שעיכבו לו במכס שקיות תה(!) שהוא הזמין מבריטניה (והוא אמנם הזמין כמה קופסאות, אבל זה לא מגיע למשקל של קילו אפילו... הוא אדם פרטי, לא בית קפה) וכתוצאה מכך נאלץ לשלם הון לא קטן לחברת הבלדרות על השחרור... (אף שהסכום היה נמוך מ-$75).
 
יש קצת מידע באתר משרד הבריאות:
מקרים של יבוא אישי דרך הדואר יטופלו על-ידי פקידי המכס בהתאם להנחיות של שירות המזון הארצי
יבוא אישי
  • ניתן לייבא ביבוא אישי מוצרי מזון עד 15 ק"ג, אך לא יותר מ- 3 ק"ג למוצר. מותנה במילוי טופס הצהרה על יבוא אישי של מזון ו/או תוספי תזונה.
  • תבלינים - עד 500 גרם מכל סוג תבלין או אריזה אחת מכל סוג תבלין בכמות כוללת של עד 5ק"ג.
  • תוספי תזונה בכמות המיועדת לצריכה אישית לתקופה שלא תעלה על שלושה חודשים.
חשוב:
  • אין לייבא בשר, דגים ומוצריהם, למעט שימורים בכמות כמוזכר לעיל.
  • אין לייבא חלב ומוצריו, למעט גבינות קשות ואבקת חלב בקופסאות בכמות כמוזכר לעיל.
  • גבינות קשות ניתן לייבא מסוגים שונים בכמות שאינה עולה על 3 ק"ג.
לצפיה ב-'המון תודה על המידע.'
המון תודה על המידע.
14/01/2017 | 19:56
5
18
הזמנתי בעבר תוספי תזונה מארצות הברית, בסדר גודל של שניים עד שלושה בקבוקים למשלוח, ולא נתקלתי בבעיות מיוחדות. מניח שזה עניין של מזל.
 
עלות הקניה שאני שוקל, לא כולל דמי משלוח, נמוכה מ-75 דולר. בעניין המשקל, כדאי שאבקש מהמוכר שהמשקל הכולל, יחד עם האריזה, לא יעלה על שלושה קילוגרם? חושש שלא יאפשרו לי לקבל את החבילה אם אחרוג במעט, מאחר שאני לא יבואן. בכל אופן, מאחר שהעלות בישראל גבוהה מאד, הקניה תהיה משתלמת גם אם אדרש לשלם מכס.
לצפיה ב-'השאלה איך שולחים לך... בדואר רגיל זו פחות בעיה'
השאלה איך שולחים לך... בדואר רגיל זו פחות בעיה
14/01/2017 | 20:11
4
21
אבל כשאתה מזמין כמה קילוגרמים זה כבר בד"כ לא בדואר רגיל או לא ב-First Class International (השירות הבסיסי של USPS הוא רק עד 4 פאונד, 3 ק"ג זה כבר מעל, חייבים לשלוח Priority לפחות) ואז אין לדעת.
 
הכללים של משרד הבריאות מתייחסים למשקל המזון עצמו (מה שכתוב על החבילה) ולכן לא נראה לי שלמשקל החבילה הכולל יהיה כאן משמעות מעבר לכך שמשקל או נפח גבוה מעוררים יותר תשומת לב. מניסיוני חבילות (גם בדואר רגיל) נעצרות יותר במכס ככל שהן גדולות וכבדות יותר.
 
כמו כן אם שולחים דרך חברת בלדרות יש בדיקה ב-100%. במקרה של החבר הוא לא שילם מע"מ (כאמור, המוצרים היו פטורים) אבל מכיוון שהייתה בדיקה פרטנית והוא היה צריך לחתום להם על טופס, והייתה פרוצדורה, והייתה המתנה, כל זה הוסיף לעלויות שהוא שילם לחברה עצמה (עמלות).
לצפיה ב-'לפי הפרטים שמצוינים בליסטינג,'
לפי הפרטים שמצוינים בליסטינג,
14/01/2017 | 21:58
3
19
החבילה תישלח ב-International Priority Shipping, דרך ה-Global Shipping Program. יודעת לומר אם חברת בלדרות היא חלק מהתהליך הזה בארץ?
לצפיה ב-'למיטב הבנתי כן, כי לא תקבל את החבילה בדואר אלא עם שליח לדלת'
למיטב הבנתי כן, כי לא תקבל את החבילה בדואר אלא עם שליח לדלת
14/01/2017 | 22:06
2
23
אבל במקרה כזה אתה משלם הכול מראש (לפי מה שכתוב לך באיביי) והם מטפלים לך בכל השחרור במכס, אז דווקא לא הייתי דואגת מבחינת עמלות נוספות (כי אין להם זכות לגבות). להבא כדאי להתחיל מהמידע הזה.
 
היה כאן מקרה דומה של לקוח שהזמין מזון (אבל מעל 3 ק"ג למוצר) ואכן הייתה בעיה במכס ועיכוב וביקשו ממנו אישורים ודרשו ממנו לשלם עוד, אבל הוא פנה לאיביי והם טיפלו בזה. אנסה לאתר את השרשור... מצאתי:
לצפיה ב-'תודה רבה; מעריך את המאמצים המרובים'
תודה רבה; מעריך את המאמצים המרובים
14/01/2017 | 23:21
1
13
היית לי לעזר רב גם בשאלות קודמות בפורום. אמנם זה קצת כאב ראש, אם כל העלויות מכוסות גם במקרה של מכס, אשקול אפילו להוסיף מעט לכמות.
 
שבוע טוב.
לצפיה ב-''
14/01/2017 | 23:27
4
לצפיה ב-'בעיה רצינית עם החשבון, אשמח לעצתכם'
בעיה רצינית עם החשבון, אשמח לעצתכם
13/01/2017 | 09:26
11
152
היי
 
בתחילת השנה החלטתי לנסות שירות חדש של משלוחים שהוא לא דואר ישראל. על הנייר ולפי מה שנציגת החברה אמרה לי, זה היה אמור להיות מדהים.
אז שהו, שלא ממש. חבילות ששלחתי ב-3 עדיין אין עדכון מעקב מעבר לזה שמספר המעקב נקלט במערכת. יש פריטים ששלחתי לפני כמה ימים שכלל לא מופיעים במערכת.
הלקוחות מתחילים לשאול שאלות, ובצדק.
 
האם הייתם פונים ללקוחות באופן יזום ומסבירים את המצב, או מחכים שחלק לא ישימו לב ומנסים להרגיע את אלה שפונים אליכם ?
 
אני באמת לא יודע מה לעשות, שלחתי בערך 15 חבילות איתם ואם יהיו בעיות זו יכולה להיות מכה ניצחת לחשבון. האמת, אני גם אשם בזה שסמכתי עליהם בלי להוציא חבילה אחת ולבדוק...
לצפיה ב-'באיזה שירות מדובר? שנדע לא להתעסק איתם'
באיזה שירות מדובר? שנדע לא להתעסק איתם
13/01/2017 | 17:00
48
לצפיה ב-'תגיד מי החברה, אולי יש פה כאלה שעובדים איתם '
תגיד מי החברה, אולי יש פה כאלה שעובדים איתם
13/01/2017 | 21:25
8
61
ויוכלו לייעץ להם מנסיונם...פליינג?
לצפיה ב-'מעדיף לא להגיד בפומבי'
מעדיף לא להגיד בפומבי
13/01/2017 | 21:42
7
53
לצפיה ב-'למה לא?'
למה לא?
14/01/2017 | 14:14
6
63
אתה רוצה עצה מחברי הפורום אבל לא מוכן לתרום להם מנסיונך?
לצפיה ב-'על חוק איסור לשון הרע שמעת?'
על חוק איסור לשון הרע שמעת?
15/01/2017 | 18:33
5
49
הוא לא רוצה להיתבע בצדק.
 
מי שרוצה לדעת יפנה אליו בפרטי.
לצפיה ב-'שמעתי, איך זה קשור?'
שמעתי, איך זה קשור?
16/01/2017 | 08:38
4
35
זכותו של כל אחד לכתוב ביקורת על עסק, אין כאן השמצות חסרות בסיס אלא סיפור על חוויית שירות, הכי לגיטימי בעולם לכתוב את זה ואין פה שום קשר ללשון הרע.
באחריות.
לצפיה ב-'שמעת אבל כנראה אתה לא בקיא בחוק, יש ביקורת ויש השמצה'
שמעת אבל כנראה אתה לא בקיא בחוק, יש ביקורת ויש השמצה
16/01/2017 | 11:01
3
39
לכל מטבע יש שני צדדים, אתה תגיד שהעסק רמאי והוא יגיד שהוא עסק הגון והוצאת דיבתו.
 
בסופו של דבר במקום לשלם קנס של 100,000 שח הוצאת דיבה תשלם 50,000 שח פשרה רק כי רצית שכולם יידעו.
 
אני אומר לך מראש אל תתחיל ללכלך על בית עסק באינטרנט כי אותו בית עסק ייקח עורך דין תותח שיקרע אותך לגזרים.
 
megaman 4 צודק 200% שהוא לא מזכיר את העסק .  
 
 
לצפיה ב-'לא ראיתי בשום מקום שכתוב רמאי'
לא ראיתי בשום מקום שכתוב רמאי
16/01/2017 | 11:08
2
29
כתובות עובדות נטו - הלקוח השתמש בשירותי המשלוחים של העסק, המשלוחים לא עודכנו עד כה כפי שמצופה מהשירות שרכש.  אז תסביר לי איפה בדיוק יש פה השמצה והוצאת דיבה?
אני מציע לך, בייחוד כמנהל הפורום לדייק בעובדות, ובכלל, לעודד אנשים לשתף ידע ולא להפך. אתה גם טועה אבל גם מטעה.
 
לצפיה ב-'ההיפך, בתור מנהל הפורום אני מגלה אחריות בוגרת'
ההיפך, בתור מנהל הפורום אני מגלה אחריות בוגרת
16/01/2017 | 11:42
1
46
כל מה שאני כותב מבוסס על נסיון. לא טועה ולא מטעה. תפסיק לדבר שטויות.
 
שיתוף יידע היא פעולה שכל באי הפורום יודעים שהיא מבורכת.
הוצאת דיבתם של בתי עסק פה, ממש לא!!
 
אתה מוזמן לפרסם על דפי האינטרנט מה שתרצה על אחריותך. בהצלחה ב"הפצת האמת".
 
בוא נסגור. מיצינו את העניין.
 
לצפיה ב-'הדיון סגור. תודה'
הדיון סגור. תודה
16/01/2017 | 16:16
19
לצפיה ב-'פניה יזומה לכולם'
פניה יזומה לכולם
14/01/2017 | 21:50
83
תנסח מכתב שמסביר שיש בעיה עם חברת השילוח ואתה מטפל בזה.
לא לחכות שיפנו אליך או יפתחו קייס.
 
לצפיה ב-'מכירה ללקוח תוך כדי מכירה פומבית'
מכירה ללקוח תוך כדי מכירה פומבית
13/01/2017 | 08:56
3
48
לקוח הציע מחיר נמוך מהמחיר ההתחלתי. איך אפשר למכור לו ולסגור את המכירה פומבית?
תודה
לצפיה ב-'איך הוא יכול להציע מחיר נמוך מהמחיר ההתחלתי? '
איך הוא יכול להציע מחיר נמוך מהמחיר ההתחלתי?
13/01/2017 | 12:39
34
אפשר לסגור מכירה לפני הזמן, אלה התנאים:
אבל אם יש בררה, זה לא מומלץ. ראשית, המחיר עוד יכול לעלות, ובד"כ העניין במכירה הוא ממש בדקות האחרונות. שנית, לא מן הנמנע שיש לך לקוחות סמויים שראו ועוד לא השתתפו והם מחכים לסוף המכירה. אם הם רואים שאתה פתאום סוגר את המכירה, לא רק שאתה מאבד אותך עכשיו, ייתכן שתאבד אותם בהמשך כי הם לא יטרחו לעשות עסקים עם מוכר שמציע מכירה פומבית ואז סוגר אותה בפתאומיות. זה שובר את כללי המשחק והורס את התחרות, קח זאת בחשבון.
 
להבא אם אתה רוצה לסגור מכירה מהר אתה יכול להוסיף כפתור Buy it now (שיהיה זמין לקונה הראשון, במקום לתת הצעה) או פשוט למכור ב-BIN מלכתחילה... בחרת במכרז, למה לא ללכת איתו עד הסוף?
לצפיה ב-'אתה יכול להוריד את מחיר הפתיחה.'
אתה יכול להוריד את מחיר הפתיחה.
14/01/2017 | 21:52
20
הוא מציע ביד במחיר ההתחלתי, ואתה סוגר את המכרז ובוחר באופציה למכור לבידר הגבוה.
 
לצפיה ב-'תודה לשניכם'
תודה לשניכם
14/01/2017 | 22:21
8
לצפיה ב-'מוכר רמאי'
מוכר רמאי
12/01/2017 | 16:54
3
99
 הזמנתי עור לתוף ממוכר באיביי , הסברתי לו מה אני רוצה שלחתי לו תמונות ,סרטון ומידות , המוכר אמר שיש לו המון כאלו במלאי ושלח לי חשבונית למייל הפרטי דרך פייפאל ,לא הבנתי שזה קנייה מחוץ לאיביי, המשלוח הגיע ולא היה בכלל מה שביקשתי העובי והסוג היו שונים,המוכר הודה וביקש שאשלח את המוצר בחזרה והוא יחליף לי, שלחתי וביקשתי החזר מפייפאל על המשלוח בחזרה על מלוח דואר רשום בדואר ישראל וקיבלתי ,בדואר ישראל אין עד עכשיו הודעה שהמוכר קיבל את החבילה וזה תקוע על סטטוס "נשלח לארצות הברית" כבר 3 חודשים, פתחתי תלונה בפייפאל והתכתבתי עם המוכר דרך פייפאל המוכר הודה שקיבל את המוצר למרות שבמעקב לא רשום כך והוא רוצה לזכות אותי רק על המוצר בלי המשלוח למרות שסוכם שהוא נותן זיכוי מלא כולל משלוח ,הסלמתי ופייפאל ביקשו מסמכים וצירפתי אותם,קיבלתי תשובה עקב אי הוכחה על קבלת המוצר בחזרה ע"י המוכר המקרה נסגר ואין שום זיכוי למרות שקיבלתי מוצר לא לפי מה שהזמנתי ולמרות שהמוכר הודה שקיבל את החבילה דרך התכתבות בתוך פייפאל,פתחתי ערעור ועדיין הם מבקשים הוכחת קבלה רשמית של המשלוח מהמוכר, מה עשיתי לא טוב ומה אפשר לעשות,האם נתקלתם בדבר כזה ? חשבתי שפייפאל אמינים.
לצפיה ב-'אתה יכול לנקנק את המוכר הזה'
אתה יכול לנקנק את המוכר הזה
12/01/2017 | 19:24
2
69
אם איביי ידעו מהסיפור(מכירה מחוץ לאיביי) המוכר הזה בבעיה קשה
גם אני מוכר באיביי , ואם יוצא (לעיתים נדירות) עוקף את איביי במכירה.
איביי לדעתי חברה מונופוליסטית שגובה עמלות מופרזות שמעדיפה את הגנת הקונה על הגנת המוכר.
במקרה כזה של מכירה מחוץ לאיביי המוכר חייב לדאוג שהקונה יהיה מרוצה ,לא במאה אחוז אלא במאתיים אחוז.
הקיצר יש לך קלף חזק מאוד כנגד המוכר הנוכל.
לצפיה ב-'איך אני יכול להתלונן עליו באיביי?'
איך אני יכול להתלונן עליו באיביי?
12/01/2017 | 23:23
1
58
אני חייב להראות לו מאיפה משתין הדג
לצפיה ב-'פשוט מאוד'
פשוט מאוד
13/01/2017 | 16:34
54
חפש את הטלפון שלהם, אתה יכול להתקשר דרך סקייפ
דבר עם הנציג של שירות לקוחות
אני מניח שלא מחקת את המיילים שהחלפתם בינכם.
 
שיהיה בהצלחה
בר-מוח
לצפיה ב-'מסחר באמזון'
מסחר באמזון
12/01/2017 | 14:45
3
66
שלום לכולם, אשמח לעצתכם/ן המלומדת. לאחרונה התחלתי להתעניין במסחר באמזון בגלל אפשרות האיחסון, התחלתי להתקדם והגעתי לשלב של עבודה מול הספק הסיני. אולם הספק ביקש ממני מחירים מופקעים ולא הצלחתי לדלג מעל המשוכה הזאת. לכן, התחלתי לחפור באינטרנט והגעתי לקורסים שמלמדים איך סוחרים באמזון. אחד מה היה של גלזר ואני היום מתלבט אם ללכת אליו. האם למישהו יש נסיון בקורס? ובאופן כללי האם לדעתכם כדאי לקחת קורס?
לצפיה ב-'יש קורס און ליין של אורי ואורי'
יש קורס און ליין של אורי ואורי
12/01/2017 | 14:48
1
74
תחפש בגוגל. שמעתי שהם טובים.
לצפיה ב-'הנה הקישור לאורי ואורי'
הנה הקישור לאורי ואורי
12/01/2017 | 16:25
66
אכן שמעתי שהם מעולים לכל מי ש PL בראש מעיניו.
 
צריך לדעת שמדובר באפיק שמצריך הרבה מאוד לימוד והשקעת כסף משמעותית.
 
 
שוב אני מציין שהמידע הוא לרווחת הגולשים שלנו ואין מדובר בפרסומת.
לצפיה ב-'ערן בלאושטיין'
ערן בלאושטיין
15/01/2017 | 11:18
38
ממליץ מאד על קורס של ערן בלאושטיין.
הוא מהותיקים בתחום, הקורס מכסה את כל האפשרויות של מכירה באמזון, לא רק PL.
לצפיה ב-'בכ"ז פייפאל המירו דולרים לדולרים מכרטיס ויזה דולרי שלי'
בכ"ז פייפאל המירו דולרים לדולרים מכרטיס ויזה דולרי שלי
12/01/2017 | 07:17
3
53
שלחתי תשלום בדולרים מכרטיס ויזה דולרי נטען של הדואר, באמצעות פייפאל, ובמעמד התשלום סימנתי בפייפאל שחברת האשראי "תמיר" את הכסף (לא היה צורך להמיר, כאמור שלחתי דולרים מכרטיס דולרי, אבל לא היתה אפשרות לסמן שהכרטיס בדולרים, רק אפשרות לבקש מפיפאל לא להמיר כלום).
אף על לפי כן, פייפאל המירו.
יצא ששילמתי עבור 3 המרות. פעמיים לחברת האשראי: פעם ראשונה כהמרתי שקלים לדולרים כשקניתי את הכרטיס הדולרי, פעם שניה, כשפייפאל גבו את הכסף בשקלים, שילמתי שוב לחברת האשראי עבור המרת הדולרים לשקלים ופעם שלישית כשפיפאל המירו את השקלים לדולרים.
אגב, דאגתי לסמן דולר USD כ-PRIMARY CURRENCY בחשבון, אבל גם זה לא עזר (זה כנראה משפיע רק על סוג המטבע שמתקבל כשמשלמים לי ולא להפך).
 
למה ואיך זה קרה ומה אפשר לעשות עכשיו, או לפחות איך להמנע מזה בעתיד?
תודה!
לצפיה ב-'אפשר להגדיר את הכרטיס כדולרי בשירות הלקוחות של פייפל'
אפשר להגדיר את הכרטיס כדולרי בשירות הלקוחות של פייפל
12/01/2017 | 23:00
2
23
זו לא אפשרות שפתוחה למשתמשים בחשבון, אבל הנציגים יכולים להגדיר אצלם.
 
לא יודעת מה סימנת, אבל אם פייפל ביצעה המרה כנראה לא סימנת נכון או שחסרים פרטים שלא כתבת / אינך מודע להם. ממליצה לך להתקשר ביום ראשון לשירות הלקוחות של פייפל ולבדוק מולם.
לצפיה ב-'תודה! מה מס. הטל. של פייפאל?'
תודה! מה מס. הטל. של פייפאל?
13/01/2017 | 11:09
1
8
לצפיה ב-'מופיע באתר פייפל. תיכנס לחשבון, תקבל קוד להקיש כשתתקשר.'
מופיע באתר פייפל. תיכנס לחשבון, תקבל קוד להקיש כשתתקשר.
13/01/2017 | 11:38
11
לצפיה ב-'עזרה בהעלאת מוצר ראשון'
עזרה בהעלאת מוצר ראשון
11/01/2017 | 22:09
1
40
שלום לכולם
אני רוצה להעלות את המוצר שלי והוא לא נותן לי לבחור במשלוח של standart economy shipiing וכותב לי את ההודעה הבאה:
It looks like you’re trying to use the economy shipping method in the Cell Phones & Smartphones category.

This shipping method is reserved for accounts that have an established history of selling on eBay, as well as making sure their buyers receive their items in a timely manner. As you continue to list items and build your reputation as a seller, this option may become available.

To continue with this listing, please go back and select a different shipping method.

Learn more about handling time guidelines in our selling practices policy.
מה לעשות? האם סימנתי משהו לא נכון?
לצפיה ב-'מוכרים חדשים מוגבלים במשלוחים ארוכים לקטגוריות מסוימות'
מוכרים חדשים מוגבלים במשלוחים ארוכים לקטגוריות מסוימות
11/01/2017 | 23:18
32
בתחום הסלולר אי אפשר לסמן משלוח אקונומי שהוא ארוך מידי 11-23 יום.
רק משלוח סטהדרט עד 10 יים, מה שאני לא ממליץ.
תחפש כרגע מוצרים אחרים לשלוח.
לצפיה ב-'הכרטיס הנטען מרוקן ללא שום הסבר'
הכרטיס הנטען מרוקן ללא שום הסבר
11/01/2017 | 17:24
6
49
שלום רב!
הטענתי לראשונה כרטיס פייפאל נטען בדולרים.
סה"כ הכל לאחר הורדות הכרטיס היה מוטען 196 ש"ח=50$
השימוש עד כה :
8/12/16 - 3.99$ = 15.55
8/12/16 - 3.99$ = 15.55
28/12/16 - 1$ =4 ש"ח
סה"כ :35 ש"ח הוצאות.
 
בתאריך 30.1.17 ביצעתי תשלום להגדלת נפח שטח אחסון באפל-icloud בסה"כ 4 שקל שייגבו בכל סוף חודש.
עד כמה שידוע לי לא ניתן לפרוס כרטיס נטען לתשלומים אז לא דאגתי.
 
אתמול בקשתי לבצע תשלום נוסף באתר אחר ולא הצלחתי.
לאחר בירור יתרה באתר פייפאל, ראיתי שהיתרה היא 0.
בפירוט התשלומים, אין שום הסבר הקשור לחברת אפל Apple, כלומר חברה לא לא מוזכרת כלל, למרות שהגדלת הנפח לחודש הנוכחי בוצעה בהחלט בטלפון.
לאן בעצם נעלם הכסף?
אמור להשאר לי 150 ש"ח ואין כלום.
 
ניסיתי ליצור קשר על כל החברות הנוגעות : דואר, פייפאל, אפל, ואין שום מענה קולי. אין לי את מי לשאול חוץ מכם ואינני בקיאה בנושא.
אשמח לעזרה. תודה מראש.
 
 
 
לצפיה ב-'כרטיס פייפל נטען או כרטיס אשראי נטען של הדואר שמקושר לפייפל?'
כרטיס פייפל נטען או כרטיס אשראי נטען של הדואר שמקושר לפייפל?
12/01/2017 | 01:53
5
44
לצפיה ב-'תודה על התגובה. כרטיס ויזה נטען $'
תודה על התגובה. כרטיס ויזה נטען $
12/01/2017 | 03:13
4
34
כרטיס ירוק. נתתי בדואר כסף מזומן אותו הטעינו לי בכרטיס חדש. להבנתי,
אוכל בהמשך לגשת ולהטעינו שוב אם ארצה.
שילמתי עליו 40 ש"ח בדואר בנוסף להטענת המזומן.
מצרפת קישור להמחשה (דואר ישראל): http://www.israelpost.co.il/content.nsf/pages/visa...
תודה.
לצפיה ב-'בנוסף ניסיתי לבדוק באתר הדואר מה יתרת הכרטיס- ללא הצלחה. '
בנוסף ניסיתי לבדוק באתר הדואר מה יתרת הכרטיס- ללא הצלחה.
12/01/2017 | 03:27
1
23
די הסתבכתי למרות שפעלתי ע"פי ההוראות.
האם יש צורך לברר מול ויזה?
עד כמה שזכור לי, כאשר שילמתי ב icloud  במכשיר הנייד היתה האפשרות לשלם בויזה וייתכן ודרכם התבצע התשלום.
מעניין שמופיעה ההודעה שהתשלום ייגבה בכל סוף חודש ב-4 ש"ח.
האם בכך שהסכמתי לאפשרות הזו, חברת apple קבעו  בעלות על היתרה בכרטיס?
מה יקרה אם אפסיק את התשלום, האם יוחזר לכטיס הכסף?
לצפיה ב-'צר לי, לא יודעת לענות... ממליצה שתנסי שוב מחר בבוקר'
צר לי, לא יודעת לענות... ממליצה שתנסי שוב מחר בבוקר
12/01/2017 | 03:28
11
לצפיה ב-'כך הנחתי, פשוט כתבת משהו אחר... הכרטיס מוכר'
כך הנחתי, פשוט כתבת משהו אחר... הכרטיס מוכר
12/01/2017 | 03:27
1
22
אם כי לי אישית אין ניסיון בו (משתמשת בכרטיסי אשראי רגילים). בקישור שהבאת יש מדריך לשימוש בכרטיס, חשוב לדעת, תנאי שימוש וצור קשר. ניסית להיעזר בהם?
לצפיה ב-'תודה רבה על הרצון לעזור. אמשיך לברר ואעדכן. שבוע טוב'
תודה רבה על הרצון לעזור. אמשיך לברר ואעדכן. שבוע טוב
12/01/2017 | 20:01
5
לצפיה ב-'נעליים משומשות'
נעליים משומשות
11/01/2017 | 10:26
6
74
בקר טוב. אני צריכה לשלוח נעלי ספורט משומשות והקופסא מאוד מייקרת. האם כדאי לשלוח בלי הקופסא?
לצפיה ב-'בטח, ותרי על הקופסא, רפדי היטב בניילון פצפץ ושגרי'
בטח, ותרי על הקופסא, רפדי היטב בניילון פצפץ ושגרי
11/01/2017 | 10:34
4
57
וכמובן חשוב שתרשמי במודעה שאת שולחת ללא קופסא.
 
בנעליים משומשות זה לגיטימי לגמרי העדר של קופסא
לצפיה ב-'נעלי ספורט'
נעלי ספורט
11/01/2017 | 11:04
3
55
במעטפה גדולה?
לצפיה ב-'אפשר גם בשקית ניילון לשלוח?'
אפשר גם בשקית ניילון לשלוח?
11/01/2017 | 11:26
2
47
אפשר גם בשקית ניילון לשלוח?
לצפיה ב-'ממליץ ככה'
ממליץ ככה
11/01/2017 | 12:15
1
61
לעטוף אותם בניילון פצפץ
 
ולשים בשקית שילוח אטומה או מעטפת נייר גדולה מחנויות ציוד משרדי.
 
שקית שקופה מסוכן מדי, מישהו עלול לחמוד אותן בדרך.
 
 
לצפיה ב-'נעליים משומשות אינן אטרקציה כ"כ גדולה שמישהו יחמוד אותן...'
נעליים משומשות אינן אטרקציה כ"כ גדולה שמישהו יחמוד אותן...
11/01/2017 | 16:52
43
מדי יום שולחים בדואר מוצרים שווים פי כמה ורובם לא "נחמדים" בדרך אלא מגיעים ליעדם. פשוט לשלוח עם רשום מספר מעקב (אקו, אם זה לארה"ב). עדיף שהשקית לא תהיה שקופה כי זה מקובל ונראה טוב יותר, ובפרט, אם רואים בבירור את הנעליים דרך השקית סימן שהן לא עטופות מספיק בפצפצים וכו'.
לצפיה ב-'תלוי מה מצב הנעליים, ממה הן עשויות'
תלוי מה מצב הנעליים, ממה הן עשויות
11/01/2017 | 16:54
37
בעיקרון נעלי ספורט רכות וגמישות ואין חשש שיישברו בדרך; מנגד, במשלוח ללא קופסה (גם אם עוטפים היטב בפצפצים, כמובן) יש סכנה גדולה יותר למעיכה (תחת משקל כבד) ולכן אם הן במצב שמעיכה יכולה לעוות את צורתן ולהרוס אותן, לא הייתי מסתכנת. קופסה לא אמורה לייקר הרבה, חפשי קופסה קלה.
לצפיה ב-'החזרת מוצרים'
החזרת מוצרים
11/01/2017 | 12:55
2
63
שלום לכולם. אני מחפש פתרון למכת ההחזרות כאשר לצד של טענות מוצדקות של הקונים, לא חסר טענות הזויות שזה לגמרה לא מפריע להם לפתוח תביעות על מוצר שלא לפי התאור ולדרוש החזרה על חשבון המוכר.
לדוגמה מוצר שעולה 160$ ו-45$ הובלה דרך EMS (בגלל המשקל והנפח), לשלוח בחזרה מארה"ב לכאן עולה 69$ בשרות הכי זול. זה מרוקן מתוכן את כל העניין של איביי ואמזון
פעם איזה בחור ישראלי מארה"ב ייצר איתי קשר ובין שאר שרותיו הזכיר את נושא ההחזרות.
יש לי בדיוק קונה אחד כזה, דווקא כאן מדובר בסיבה מוצדקת, אבל מה לעשות עם המוצר? יותר זול להשאיר אותו אצלו אבל זה גם לא הפתרון. איך אתם מתמודדים עם הנושא?
לצפיה ב-'ברר באתר shipito כמה יעלה לך להחזיר מטעמך'
ברר באתר shipito כמה יעלה לך להחזיר מטעמך
11/01/2017 | 13:40
1
33
משלוח עד המחסן שלהם זה משלוח פנימי בתוך ארהב ומשם אתה בוחר את מחיר ההחזרה לפי סוג המשלוח (מהיר, איטי)
לצפיה ב-'לא חשבתי על זה, אבדוק אותם'
לא חשבתי על זה, אבדוק אותם
11/01/2017 | 13:58
13

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום תביעות ייצוגיות
פורום תביעות ייצוגיות
עו
רענן גל - משרד עו"ד
כהן ישראלי ושות' - משרד עו
כהן ישראלי ושות'

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ