לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'איך מוסיפים את אופציית out of stock??'
איך מוסיפים את אופציית out of stock??
15/02/2016 | 23:40
2
51
תודה
לצפיה ב-'נראה לי שמה אתה מחפש נמצא כאן:'
נראה לי שמה אתה מחפש נמצא כאן:
17/02/2016 | 01:13
50
לצפיה ב-'זה הנתיב להפעלת הפיצ'ר'
זה הנתיב להפעלת הפיצ'ר
17/02/2016 | 14:48
29
my ebay
my account
site preferences
selling preferences
Use the out-of-stock-option
yes
apply
לצפיה ב-'פריט שנמכר ולא מופיע ב - sold Items'
פריט שנמכר ולא מופיע ב - sold Items
15/02/2016 | 20:37
6
51
שלום,
 
מכרתי השבוע פריט מסויים.
אני מעוניין להוסיף לו Tracking number, ואני לא מוצא בשום מקום ב Ebay את הפריט שנמכר.
 
מה עליי לעשות כדי למצוא אותו?
הוא לא מופיע ב - Sold items.
לצפיה ב-'תוסיף את ה Tracking number בפייפאל'
תוסיף את ה Tracking number בפייפאל
16/02/2016 | 12:58
2
33
רק בפייפאל המידע נשמר מעבר לשלושה חודשים.
 
באיביי המודעה אחרי שלושה חודשים תיעלם מה sold items וכך גם הטראקינג נאמבר.
 
תתרגל לעדכן בפייפאל.
לצפיה ב-'העניין הוא שמדובר במכירות שבוצעו לפני יום או יומיים'
העניין הוא שמדובר במכירות שבוצעו לפני יום או יומיים
16/02/2016 | 20:42
1
17
הם אמורות להופיע באיביי, אבל לא מופיעות תחת Sold Items.
לצפיה ב-'תתקין בבקשה סלינג מנג'ר'
תתקין בבקשה סלינג מנג'ר
16/02/2016 | 21:07
33
הוא ייתלבש לך על הממשק של my ebay
תלך משם ל awaiting shipment
מקווה שזה יעזור
לצפיה ב-'עכשיו ראיתי , זה גם אצלי, תיכנס מזירה אחרת'
עכשיו ראיתי , זה גם אצלי, תיכנס מזירה אחרת
16/02/2016 | 23:18
2
33
מזירה כמו UK או קנדה כן תראה את המכירות שלך.
 
באג מעצבן ב COM
לצפיה ב-'מישהו שאל על הבאג הזה בפורום השכן בפייסבוק'
מישהו שאל על הבאג הזה בפורום השכן בפייסבוק
17/02/2016 | 13:06
1
29
האם זה באג ידוע?
לצפיה ב-'לי זה חדש מאתמול'
לי זה חדש מאתמול
17/02/2016 | 13:39
23
הרי כל יום אני רואה את המכירות הנכנסות באיביי קום
 
פתאום 0 .
לצפיה ב-'שאלה על FBA'
שאלה על FBA
15/02/2016 | 16:54
31
שבוע טוב!
מישהו יכול בבקשה להסביר לי את התהליך שקורה ב-FBA כשאני שולח אליהם מוצרים מרשת אמריקאית (לא פרייבט לייבל)? נניח וקניתי כמה פריטים באותה רכישה והם נשלחו למחסן. ברגע שקונה מבצע רכישה מהעמוד שלי הם פשוט יישלפו יחידה אחת מהקרטון המסויים הזה, יארזו אותו וישלחו אותו אליו? והאם אלו השלבים היחידים שעליי לעשות במקרה כזה? 
תודה רבה
לצפיה ב-'הזמנת ציוד צבאי'
הזמנת ציוד צבאי
15/02/2016 | 12:39
50
היי, קוראים לי מיכל וקיוויתי שתוכלו לעזור לי במסגרת כתבה שאני עושה.
אני מחפשת אנשים שהזמינו דרך האינטרנט ציוד צבאי (נעליים צבאיות, קסדות, אפודים, מדים, מימיות וכו')
מכירים מישהו כזה? אשמח אם תיצרו איתי קשר (אפשר גם בעילום שם!)

זה המייל שלי: 
michalit999@gmail.com
לצפיה ב-'לאלו ששולחים ללא מספק מעקב'
לאלו ששולחים ללא מספק מעקב
15/02/2016 | 08:28
1
75
איך אתם מוציאים על החביחות האלה רשימון יצוא ?
לא חייבים מספרי מעקב עבור הרשימון ?
 
תודה
 
לצפיה ב-'אכן חייבים'
אכן חייבים
15/02/2016 | 08:35
58
אבל אף אחד לא ממש בודק כל עוד זה גם עם הרשומים
לצפיה ב-'מתי נגמר ראש השנה הסיני?'
מתי נגמר ראש השנה הסיני?
14/02/2016 | 23:51
1
25
לצפיה ב-'כבר נגמר בשבוע שעבר'
כבר נגמר בשבוע שעבר
15/02/2016 | 17:42
27
יש חברות שחזרו לעבוד רק היום ויש כאלה שכבר בשישי שבת
בכל מקרה הפקק ישתחרר תוך 3-5 ימים עם כל החבילות שהצטברו בעקבות החופשה
לצפיה ב-'הגישה לחשבון הפייפאל מושבתת'
הגישה לחשבון הפייפאל מושבתת
14/02/2016 | 22:45
3
78
שלום לכולם ושבוע טוב,
 
היה לי חשבון ישן בפייפאל, וכעת יש לי חשבון אחר עדכני. לפני שבועיים שחררתי את הכסף בחשבון הישן ( מהמחשב שבו אני גם משתמש בחשבון החדש).
 
עכשיו כאשר אני מתחבר לחשבון פייפאל העדכני שלי קיבלתי את ההודעה:
 
"
מדוע מוגבלת הגישה לחשבון שלי?
 
04/02/2016: כדי לסייע בהגנה על חשבונות לקוחותינו, אנו בוחנים פעילות בחשבון באופן קבוע. הבחינה שלנו העלתה שיש לך יותר מחשבון אחד, ושבאחד מחשבונותיך בוצעה פעילות שמפירה את הסכם המשתמש שלנו.
 
כתוצאה מכך, הגבלנו את חשבונותיך. עדיין תוכל להיכנס לחשבון שלך ולצפות בהיסטוריית העסקאות שלך, אך לא תוכל לשלוח או לקבל תשלום.
 
04/02/2016: כדי לסייע בהגנה על חשבונות לקוחותינו, אנו בוחנים פעילות בחשבון באופן קבוע. הבחינה שלנו העלתה שיש לך יותר מחשבון אחד, ושבאחד מחשבונותיך בוצעה פעילות שמפירה את הסכם המשתמש שלנו.
 
כתוצאה מכך, הגבלנו את חשבונותיך. עדיין תוכל להיכנס לחשבון שלך ולצפות בהיסטוריית העסקאות שלך, אך לא תוכל לשלוח או לקבל תשלום.
 
לא ניתן לערער על מגבלה זו."
 
השאלה שלי היא האם 1000 הדולר שלי שהיו בחשבון הלכו לעולמם? מה גם שאינני מנהל חשבון כפול זה בכלל חשבון ישן שלי שרק שיחררתי את הכסף שנשאר בו.
 
אובד עצות וחסר אונים מצפה לעזרה .
לצפיה ב-'הכסף ישוחרר בעוד 180 יום '
הכסף ישוחרר בעוד 180 יום
15/02/2016 | 09:06
2
44
וחשבון הפייפאל נחסם (כמעט בטוח שלתמיד)
לצפיה ב-'תודה על התגובה'
תודה על התגובה
15/02/2016 | 12:46
1
32
היי רותם, בוודאות שנחסם ל180 יום? כעת הסתכלתי במייל ורשום שהנושא ב"וועדה" ולאחר 45 יום יחיזרו לי תשובה בנידון
לצפיה ב-'תתקשר אליהם ותבדוק '
תתקשר אליהם ותבדוק
15/02/2016 | 13:11
25
לצפיה ב-'הכנה לפתיחת מחלוקת או שיפוט '
הכנה לפתיחת מחלוקת או שיפוט
14/02/2016 | 10:41
15
98
טוב עברו חמישה ימים מאז שהמצר הגיע ואלה היו הימים הקשים ביותר בשנה האחרונה . אולי עוד ניתן יהיה להימנע מזה אבל כרגע המקלדת הזאת  היא מוצר דומם שתופס לי מקום בחדר . מהתמיכה מייבשים אותי הייתי במתח נפשי מאד לא נעים בחמשת הימים הללו וישנתי מעט וגרוע . עצות? האם לפתוח את המחלוקת דרך איביי או פייפאל ? אשמח לכל רעיון מועיל . נשארו עוד יומיים עד שיעבור שבוע מיום האספקה .

לצפיה ב-'פשוט תפתח קייס באיביי'
פשוט תפתח קייס באיביי
14/02/2016 | 11:22
14
46
על מוצר שלא כמתואר - פגום/לא עובד.
 
לצפיה ב-' מה צריך ללחוץ?'
מה צריך ללחוץ?
14/02/2016 | 11:37
13
19
לצפיה ב-'מה = על מה . כתוב איפו שהוא OPEN CASE או משהו כזה ? '
מה = על מה . כתוב איפו שהוא OPEN CASE או משהו כזה ?
14/02/2016 | 11:39
12
12
לצפיה ב-'בהיסטוריית הרכישות (purchase history) בצד ימין יש אפשרויות'
בהיסטוריית הרכישות (purchase history) בצד ימין יש אפשרויות
14/02/2016 | 13:56
11
24
כפתור resolve a problem או return an item וכיו"ב. תבדוק מה מוצע לך והמשך בהתאם להוראות.
לצפיה ב-'אוקיי סבבה '
אוקיי סבבה
14/02/2016 | 15:14
10
15
לצפיה ב-'סוף טוב הכל טוב ? '
סוף טוב הכל טוב ?
15/02/2016 | 17:45
9
33
והיום בא ידיד ועזר לי להפעיל את המקלדת . לא יהיה צורך במריבות יותר .  ואני שואל : לא היה יותר טוב לכולם לו היו מקדישים לי כמה דקות בסקייפ במקום להתבחבש איתי במיילים במשך שבוע ? כבר כמעט פתחתי מחלוקת .
 
לצפיה ב-'העיקר שהסתדר. תיהנה מהמקלדת '
העיקר שהסתדר. תיהנה מהמקלדת
15/02/2016 | 17:53
12
לצפיה ב-'לא מבינה, האם המוכר התחייב לספק תמיכה טכנית? '
לא מבינה, האם המוכר התחייב לספק תמיכה טכנית?
15/02/2016 | 19:30
7
21
לא מצליחה להבין מה הקשר למחלוקת אם המוצר היה תקין וסתם הסתבכת איתו. לא כולם חזקים מבחינה טכנית, אבל מה אשם המוכר? (ולמה לקחת ללב ולהגיע למצוקה נפשית מפאקינג מקלדת?).
לצפיה ב-'אז זהו שעד אתמול בערב בכלל לא ידי אם המקלדת עובדת '
אז זהו שעד אתמול בערב בכלל לא ידי אם המקלדת עובדת
16/02/2016 | 09:33
6
23
ואם לא  האם אקבל את הכסף בחזרה. ואם כן מה עם המיסים? למי אפנה ? קיצור חרא חוויה . לא צריך לספק תמיכה אבל בלי תמיכה אני לא יכול לדעת את כל זה . קל להיות חכם כשאתה סוחר באי בי . אבל ללקוח זה סיוט .
לצפיה ב-'אם המוצר פגום מקבלים את הכסף חזרה, זו הגנת הקונה המובטחת לך'
אם המוצר פגום מקבלים את הכסף חזרה, זו הגנת הקונה המובטחת לך
16/02/2016 | 12:13
5
20
לגבי "סיוט", אתה קצת נסחף. גם אם הקנייה לא טובה, זו בסה"כ קנייה.
לצפיה ב-' זה סובייקטיווי . מן הסתם כשיהיה לי יותר ניסיון בשופינג'
זה סובייקטיווי . מן הסתם כשיהיה לי יותר ניסיון בשופינג
16/02/2016 | 14:18
4
24
אלקטרוני אני אלחץ פחות . אני אפילו שוקל לקחת קורס איביי כדי להבין יותר טוב איך כל העסק עובד , אבל אני עוד לא סגור על זה . אגב יש לפעמים מפגשי פורום ?
לצפיה ב-'רעיון מעולה -טלי? ירון?'
רעיון מעולה -טלי? ירון?
16/02/2016 | 14:27
1
16
מתאים מפגש פורום
לצפיה ב-' '
16/02/2016 | 15:06
3
לצפיה ב-'נכון, ועדיין, לא צריך לקחת ללב או לאבד שינה בגלל מוצרי צריכה'
נכון, ועדיין, לא צריך לקחת ללב או לאבד שינה בגלל מוצרי צריכה
16/02/2016 | 15:34
1
17
או חוויית קנייה לא מוצלחת. זה יכול לאכזב ולתסכל, ועדיין לא מדובר בחיים ומוות או במשהו שמשפיע מהותית על חייך... לפעמים קונים משהו לא מוצלח או מקבלים מוצר פגום ומתמודדים עם זה, החיים נמשכים. כאמור, כפי שהסבירו לך כאן ברגע ששאלת, יש לך הגנה כקונה.
 
קורסים לאיביי נועדו למוכרים, לא לקונים... ובכל מקרה לא מדובר במשהו מסובך, אין טעם להשקיע בכך כסף. מקשרת לך הודעה שבה ריכזתי שלל מדריכים וטיפים:
 
לצפיה ב-'תודה '
תודה
16/02/2016 | 17:14
8
לצפיה ב-'20 יום ועדיין אין זכר ל 14 חבילות אקו שנעלמו'
20 יום ועדיין אין זכר ל 14 חבילות אקו שנעלמו
14/02/2016 | 07:26
39
157
 
LX015748625IL
LX015748611IL
LX015748639IL
LX015748713IL
LX015748656IL
LX015748599IL
LX015748571IL
LX015748585IL
LX015748761IL
LX015748608IL
LX015748758IL
LX015748695IL
LX015748735IL
 
לצפיה ב-'מה זה נעלמו? אני מצליח לעקוב'
מה זה נעלמו? אני מצליח לעקוב
14/02/2016 | 10:49
4
116
הם פשוט בדרך חחח , לא נסרקו.הגיעו לארהב עדיין
תעקוב כאן:
 
לצפיה ב-'chinadrop'
chinadrop
14/02/2016 | 10:54
2
80
דבר ראשון הקישור שנתת מוביל לדף הראשי של תפוז. משהו לא בסדר בקישור.
דבר שני אם תקרא קצת בהמשך הפורום בדף הבא, תראה שהאיש כועס מאוד, הוא כבר הפך אותי לנציג דואר ישראל , ועוד ועוד...
קל לא להאשים את הדואר, קשה לו להבין שלא תמיד הדואר אשם.
לצפיה ב-'הלינק שלי עובד מצויין - זה שתפוז שמים פרסומת'
הלינק שלי עובד מצויין - זה שתפוז שמים פרסומת
14/02/2016 | 12:44
1
67
על הדרך זה לא בעייה שלי :)
דואר ישראל , אין  מה להגיד
לצפיה ב-'אני לא מדבר על הפרסומת'
אני לא מדבר על הפרסומת
14/02/2016 | 13:04
58
אחרי הפרסומת מגיע הדף הזה:
אולי תנסה שוב?
לצפיה ב-'אכן לפי הקישור מה25 לינואר החבילות בתל אביב ולא זזו'
אכן לפי הקישור מה25 לינואר החבילות בתל אביב ולא זזו
14/02/2016 | 14:46
54
לפי דואר ישראל הם יצאו לארהב, אבל היכן החבילות 20 יום???
שאלה טובה
לצפיה ב-'לדעתי החבילות שלך עדיין בארץ'
לדעתי החבילות שלך עדיין בארץ
14/02/2016 | 11:21
2
75
ומישהו שכח אותם.
לא הגיוני שהסריקה האחרונה היא מ-25 לינואר ואין תנועה מאז.
 
לצפיה ב-'האמת שגם לי היו תקלות עם אקו פוסט לארה"ב'
האמת שגם לי היו תקלות עם אקו פוסט לארה"ב
14/02/2016 | 14:01
1
64
לקח לחבילה 4 שבועות להגיע,
היו לי הרבה בעיות עם המשלוח הנ"ל כי דרשתי אקסטרה על משלוח יותר "מהיר",
לפעמים מגיע תוך 5-10 ימים ולפעמים החבילה "מטיילת" הרבה יותר זמן,
היו לי גם חבילות שנעלמו בדרך (כמובן אין עם מי לדבר בדואר)
 
אני מאמין שהדברים ששלחת איכשהו נפלו בין הכיסאות במיון בארץ,
למרות שזה אף פעם לא קרה לי (לוקח לפריט כמה ימים בודדים להגיע לארה"ב מניסיוני)
לצפיה ב-'זה כי דואר ישראל כדי לחסוך עלויות שולח דרך מדינה שלישית'
זה כי דואר ישראל כדי לחסוך עלויות שולח דרך מדינה שלישית
14/02/2016 | 14:48
60
אבל אם אנחנו משלמים כל כך הרבה אז למה השירות שאנחנו מקבלים הוא הזול ביותר??
לצפיה ב-'כנראה יש בעיה ספציפית במשלוח שיצא מישראל ב- 25/1'
כנראה יש בעיה ספציפית במשלוח שיצא מישראל ב- 25/1
14/02/2016 | 16:38
4
54
גם לי יש חבילות ששלחתי באקו לארה"ב טרם נסרקו ב-USPS ושדואר ישראל סימן שיצאו בדרכן לארה"ב ב- 25/1.
כל חבילות האקו לארה"ב ששלחתי לפני התאריך הזה ואחריו - הגיעו מזמן ליעדן.
תפתח קייס על כל חבילה כזו ב- צור קשר באתר של דואר ישראל.
יש ביטוח.
 
לצפיה ב-'LX015748470IL עוד חבילה כבר 4000$ קייסים פתוחים'
LX015748470IL עוד חבילה כבר 4000$ קייסים פתוחים
14/02/2016 | 22:10
3
76
לא יודע מה לעשות עם דואר ישראל ולאן הם שלחו את זה ???
לצפיה ב-'מדבריך עולה ששלחת 15 חבילות ב-Eco בשווי 4000$???'
מדבריך עולה ששלחת 15 חבילות ב-Eco בשווי 4000$???
14/02/2016 | 23:48
1
105
משלוח Eco מבוטח עד 50$ והנמען לא חותם על קבלת החבילה.
מה עבר לך בראש שבחרת לשלוח חבילות ששוויין הממוצע 250$ בשירות שלא מתאים לדרישות ההגנה של איביי ופייפל שדורשים חתימה של המקבל על חבילות בשווי 250$... 
דואר ישראל דפוק... אתה צודק!
לצפיה ב-'עלאק, אם אני אשלח חבילות של 50$ באקו אני אפשוט רגל'
עלאק, אם אני אשלח חבילות של 50$ באקו אני אפשוט רגל
15/02/2016 | 06:52
70
וזה עדיין לא פוטר את דואר ישראל מאחריות. אסור לשלוח לארהב אקו דרך מדינת צד שלישי.
ההתחייבות של דואר ישראל היא למעקב אחרי אקו והם לא עומדים בזה.
לצפיה ב-'יתכן ויש בעיה בתכולת הפריטים והכמות והמכס עצר? היה CN22 '
יתכן ויש בעיה בתכולת הפריטים והכמות והמכס עצר? היה CN22
15/02/2016 | 21:35
19
לצפיה ב-'חבילה שיצאה מסין לפני יותר משבועיים'
חבילה שיצאה מסין לפני יותר משבועיים
15/02/2016 | 13:22
13
49
עדיין לא נסרקה ע"י דואר ישראל, כאילו לא קיימת
 
לא מובן.
לצפיה ב-'למה שתיסרק ואיך תיסרק בדיוק?'
למה שתיסרק ואיך תיסרק בדיוק?
15/02/2016 | 13:47
12
39
היא כבר הגיעה לארץ שתיסרק?
לצפיה ב-'למה לא?'
למה לא?
15/02/2016 | 13:59
11
50
לוקח למטוס שבועיים להגיע לישראל?
 
בכל מקרה זה כבר לא רלוונטי, קיבלתי לפני כמה דקות הודעה שהחבילה הזו מחכה לי בסניף.
לצפיה ב-'זה לא רק עניין של מטוס. ושבועיים מסין? תהיה מבסוט.'
זה לא רק עניין של מטוס. ושבועיים מסין? תהיה מבסוט.
15/02/2016 | 14:36
10
23
לצפיה ב-'שבועיים מטוס ועוד שלושה שבועות בארץ '
שבועיים מטוס ועוד שלושה שבועות בארץ
15/02/2016 | 14:45
9
36
דואר הפנים פה נהיה קטסטרופה.
 
אתה שולח ואין לך שום ביטחון שאכן יגיע ליעדו.
 
לא בכדי העיריות , חברות המים וחברת החשמל שולחות בעצמן את המכתבים עם דוורים שלהם.
החשבונות מגיעים לתיבות כמו שעון!
 
לצפיה ב-'א. הוא כתב על חבילה שנשלחה לפני שבועיים והגיעה אליו היום'
א. הוא כתב על חבילה שנשלחה לפני שבועיים והגיעה אליו היום
15/02/2016 | 14:48
8
34
אז מה שכתבת ממש לא נכון.
ב. מה הקשר בדיוק בין חבילה שנשלחה מסין והגיעה בתוך שבועיים לבעיות שיש בדואר בתוך הארץ?
ג. אכן יש בעיות רבות בתוך הדואר, ואני כמו רבים סבלתי מהם לא מעט, אך לאחרונה אני חש בשיפור עצום.
 
לצפיה ב-'זה חוויה סובייקטיבית שלי על המשלוחים שלי מסין'
זה חוויה סובייקטיבית שלי על המשלוחים שלי מסין
15/02/2016 | 15:17
1
36
א. אצלי זה נכון!
ב. כשהחבילה מגיעה לארץ היא מצטרפת לבעיה שנקראת דואר פנים.
ג. רק היום נתבשרתי על אדם ששלח לי מעטפה חשובה לפני 4 חודשים וככשאלתי אותו למה הוא לא שולח ? הוא אומר שלחתי. איפה המעטפה אלוהים יודע.
ד. אתה מבין איזה מצב ביש נהיה פה?
אנשים לא מאמינים בדואר הפנים ומייצרים שירותים אלטרנטיבים.
אז על מה אני מתלונן?
שאנחנו מספר 1 בעולם בהתפלת מים,
שאנחנו יודעים לייצר מערכות נשק הכי מתוחכמות שיש,
שאנחנו מובילים עולמיים בפיתוח מכשור רפואי.
אבל.....
להעביר פאקינג מעטפה מעיר לעיר?לא, זה מתוחכם מדי,  לא עובד פה.
 
לצפיה ב-'אוקיי ועדיין החוויה (בעצם החוויות) שלי שונה/שונות בהרבה משלך'
אוקיי ועדיין החוויה (בעצם החוויות) שלי שונה/שונות בהרבה משלך
16/02/2016 | 06:21
22
ואענה אחת לאחת לפי הסדר שכתבת לעיל:
א. אצלי זה שונה.
ב. בעיית הפנים קיימת ואני מודע לה כמובן, גם אני מקבל מכתבים ודברי דואר אחרים באיחור, אך לאחרונה חל שיפור עצום בנושא, אולי זה קשור לעיר ואולי להנהלת הסניף, אולי, אצלנו בעיר יש שיפור עצום.
ג. אכן, וכבר שמענו על דוורים מתוסכלים שזרקו דברי דואר לזבל כשחרב הפיטורין היתה על צווארם. מעשה נפשע ללא ספק שהסובלים הם לא אלה שמגיע להם לסבול, אך גם כשאנשי רשות שדות התעופה שובתים מי שסובלים אלה האזרחים.
ד. עם כל הצניעות, אני מבין את הדברים האלה לא פחות טוב ממך, בתוך עמי אני חי ולא על הירח, ולהזכירך, את השירותים האלטרנטיביים כגון "מסר", "א.ד. הפצות" וכו' (יש עוד חברות מהסוג הזה) הקימו עוד לפני שהתחיל הבלאגן בדואר, כאילו כדי ליצור תחרות , אבל בפועל זה היה הטריגר שתרם המון לקריסת הדואר.
כנראה שהזכרון אצל כמה אנשים אינו מדוייק על פי סדר הדברים...
 
וכאשר כל הדואר הפנימי הכמותי ירד באלפי אחוזים מהסיבה לעיל, זה היה בטרם ה"בום" הגדול של הקניות מחו''ל באינטרנט, וכבר אז הדואר נאלץ לצמצם בעובדים כפי שכל בעל עסק היה מצמצם (ראה מוקדי חברות הסולר בעקבות ה"רפורמה" ועוד).
ובטוחני שגם אתה כבעל עסק היית נוקט בצעדים דומים בעסקך.
 
לצערי ככל הנראה הכעס (המוצדק כשלעצמו) על העיכובים בדואר קצת מבלבל אתכם עם העובדות.
 
ועכשיו יחזור מר "הסתברות*" ויהיה עוד יותר בטוח שאני מטעם הדואר, אבל שלילי חד משמעי, אלה הזיות שלו.
אני בן אדם פשוט כמוני וכמוכם שעובד קשה לפרנסתי, קשה באמת ולא מתעסק ברווחים מ"דרופשיפינג" כזה או אחר ביושבי מול המחשב, עם כל הכבוד לכל תעסוקה של כל אדם.
אצלי זה פשוט ביותר: אין אצלי אחד בפה ואחד בלב, ואני אומר את האמת שעל ליבי גם אם היא לא הכי נעימה למי שמולי.
 
הערה למנהלים: אם הייתם מוחקים כבר כשביקשתי והזהרתי לראשונה את מה שמחקתם אתמול, המצב פה היה יכול להיות הרבה יותר נעים, ללא העקיצות המיותרות, אך אני מעריך שהעדפתם להשאיר את המיותר כי גם לכם יש בלב הרבה על הדואר.
דרך אגב, הייתי רחוק אתמול משעות הצהריים ועד עתה מכל קו תקשורת, כך שאני אפילו לא יודע מתי בדיוק בוצעה המחיקה, ואת התגובות האחרונות אני רואה רק בכותרת במייל שאני מקבל מתפוז.
לצפיה ב-'אתה קורא לא נכון'
אתה קורא לא נכון
15/02/2016 | 20:05
5
36
החבילה יצאה מסין לפני יותר משבועיים. ידוע לי שזה לא עניין רק של מטוס אבל למה אין שום מידע על חבילות רשומות בדואר ישראל? כשהמוכר שלח את החבילה שלו מסין יכולתי לדעת כמה סניפים היא עברה ומתי בדיוק היא יצאה מסין. בארץ לא ידעתי כלום (במשך יותר משבועיים) עד הרגע שהיא הגיעה לסניף שלי.
לצפיה ב-'עם כל הצניעות והענווה בטוחני שאין לי כל בעייה בהבנת הנקרא.'
עם כל הצניעות והענווה בטוחני שאין לי כל בעייה בהבנת הנקרא.
16/02/2016 | 06:29
17
השאלה שלי, ואולי לך היתה בעייה בהבנת הנקרא, אולי כי לא הסברתי יותר לעומק, היא:
אם החבילה או המכתב טרם הגיע/ה לדואר ישראל, כיצד ברצונך שדואר ישראל יסרוק ברקוד של דבר שטרם הגיע אליו???
 
איך את/ה יכול/ה לסרוק משהו שאתה לא רואה אותו???
 
האם כעת השאלה שלי יותר מובנת?
לצפיה ב-'אתה לא יודע אם היא באמת *יצאה* מסין, רק שהיא נסרקה לפני טיסה'
אתה לא יודע אם היא באמת *יצאה* מסין, רק שהיא נסרקה לפני טיסה
16/02/2016 | 13:33
3
20
בנקודת המיון האחרונה שם. היא יכולה להמתין לתורה במחסני ענק בשדה התעופה שם (כי עוד לא העלו אותה לטיסה) או בישראל (כי עוד לא פרקו את המטענים מהטיסות האלה). כך או כך, גם אם היא יצאה מסין לפני שבועיים זה בכלל לא אומר שהיא התקבלה כבר בדואר ישראל.
 
ואגב, מניסיוני עם סינים, אין ספור פעמים קיבלתי דיווחי שווא שהחבילה שלי נשלחה (ובפועל שלחו הרבה ימים אחרי, אפילו שבוע או עשרה ימים, ראיתי לפי חתימת הדואר הסיני על המעטפה, היא כוללת תאריך...) או שקיבלתי מהם מספר מעקב פיקטיבי... וכאמור, גם כשהמספר תקין עדיין החבילה יכולה להיתקע ב"צוואר בקבוק" בדרך כאן או שם.
לצפיה ב-'תודה רבה לך על חיזוק הדברים שכתבתי.'
תודה רבה לך על חיזוק הדברים שכתבתי.
16/02/2016 | 15:34
2
11
עוד מעט היו מאשימים אותי פה ברצח ארלוזורוב...
לצפיה ב-'אין בעד מה, אם כי לא ניסיתי לחזק אותך, עניתי כפי שעניתי בעבר'
אין בעד מה, אם כי לא ניסיתי לחזק אותך, עניתי כפי שעניתי בעבר
16/02/2016 | 15:35
1
11
לצפיה ב-'אני יודע בוודאות שלא ניסית לחזק אותי. אין לי בכלל ספק בכך'
אני יודע בוודאות שלא ניסית לחזק אותי. אין לי בכלל ספק בכך
16/02/2016 | 15:50
15
אבל הדברים שכתבת מדברים בעד עצמם.
לצפיה ב-'הדואר עדיין לא יודע מה עם החבילות'
הדואר עדיין לא יודע מה עם החבילות
16/02/2016 | 12:59
11
46
הנושא בבירור, הם לא יודעים לאן זה נעלם.
לצפיה ב-'זה באמת לא נעים, ואני בהחלט מבין אותך'
זה באמת לא נעים, ואני בהחלט מבין אותך
16/02/2016 | 16:27
38
אבל כדאי שתירגע עם השערות והשמצות, כי כתבת יותר מידי מאלה ומאלה.
השאלה היא באמת היכן החבילות נמצאות, ואני מקווה בשבילך שימצאו במהרה את האבידה.
לצפיה ב-'לפני שבועיים הוסבר איפה החבילות... But you are not receiving'
לפני שבועיים הוסבר איפה החבילות... But you are not receiving
16/02/2016 | 18:49
9
60
הסריקה האחרונה בישראל היתה ב- 25 לינואר.
החבילות יצאו מישראל - עובדה מוגמרת.
באותם הימים, סוף ינואר, היתה בחוף המזרחי סופה נוראית שקונתה Winter Storm Jonas. הסופה גרמה לביטולי אלפי טיסות ולעיכובים בדואר שמורגשים עד עתה.
חבילות ששלחת לפני השבוע האחרון של ינואר ומתחילת פברואר כולן, ללא יוצא מהכלל, הגיעו מזמן ליעדן כי USPS, משיקוליו הוא, נותן עדיפות לשוטף ועוד לא טיפל בחבילות שעוכבו. (אצלי רק היום יש סריקה ראשונה לאחת מעשרות החבילות ששלחתי ועוכבו בשל הסופה)
אז מה דואר ישראל אשמים ומה הם חייבים לך?
אין להם, כמו לאף חברת שילוח אחרת שום אחריות על עיכובים שנובעים מאיתני הטבע ולא בשליטתם?
תמשיך להשמיץ את דואר ישראל, בטוח תגיע רחוק.
 
אם הגוף הזה היה פחות רופס ולמישהו היה באמת אכפת מהשם ששלהם היו בקלות מגלים מי מתחבא מאחורי המקלדת ולא מפסיק להשמיץ והתביעה היתה מגיעה אליך הרבה יותר מהר מהחבילות שאתה שולח.
תתבייש לך.
לצפיה ב-'כונתה '
כונתה
16/02/2016 | 18:51
20
לצפיה ב-'אגב USPS, חבילה ששלחתי באקו לא התעדכנה מאז 12/2... '
אגב USPS, חבילה ששלחתי באקו לא התעדכנה מאז 12/2...
16/02/2016 | 21:31
5
51
ואמנם היה סופ"ש באמצע, אבל אקו אמור להיות דואר מהיר (חשבתי אולי אפילו מועדף*) ו-Priority עובר תוך יומיים בארה"ב מקצה לקצה... כאן מדובר בסה"כ בפיטסברג, פנסילבניה, עיר גדולה שנמצאת שעות נסיעה ספורות מניו יורק... והחבילה נחתה בניו יורק כבר ב-10/2, מה מעכב אותם אותם לעזאזל? אני צריכה שהחבילה תגיע ליעד עד 18/2, והייתי בטוחה שיש די זמן, ועכשיו אני מתחילה להיות מוטרדת. הפעם האחרונה שלא היה עדכון של ארבעה ימים ב-USPS הייתה כשהם איבדו לי חבילה (אבל אז הייתי הנמענת ולא המוענת ולכן זו לא הייתה בעיה שלי).
 
* באתר של USPS כתוב מעל לפרטי המעקב:
Postal Product:
First-Class Package International Service
Features:
Priority Mail International Parcel
לצפיה ב-'אין שום התחייבות לזמני מסירה בשירות '
אין שום התחייבות לזמני מסירה בשירות
16/02/2016 | 22:05
3
24
לצפיה ב-'אין התחייבות רשמית אבל יש הצהרה על טיב השירות באתר הדואר:'
אין התחייבות רשמית אבל יש הצהרה על טיב השירות באתר הדואר:
16/02/2016 | 22:09
2
33
"חלוקה תוך 5-7 ימי עסקים במרבית היעדים" (לא כולל אוסטרליה).
 
ובדואר בהחלט משווקים את זה כשירות מועדף ומהיר יותר מדואר רשום רגיל.
לצפיה ב-'יש גם כוכבית ליד... תקראי בבקשה את תנאי השירות ל- '
יש גם כוכבית ליד... תקראי בבקשה את תנאי השירות ל-
16/02/2016 | 22:17
1
39
"טיב שרות
השרות מהיר בהשוואה לשרות משלוח דואר בין לאומי רגיל ודואר רשום. לאקו פוסט ניתנת עדיפות בתהליכים התפעוליים, הן  בארץ על ידי חברת דואר ישראל והן בחו"ל במדינות היעד. לפיכך טיב השרות של פריטים בשירות אקו פוסט  מהיר יותר בהשוואה למשלוחי דואר בשירות הבין לאומי הרגיל והרשום.
יעדי טיב השירות המשוערים למסירת פריטי דואר בשרות אקו פוסט הם מסירה  תוך 5-7 ימי עבודה ממועד המשלוח (לא כולל את יום המשלוח ,עיכובים בתהליכי מכס, כוח עליון ואירועים ומועדים מיוחדים בחו"ל).
 
השרות אינו שרות בלדרות ולפיכך אין התחייבות באשר לזמני ההגעה.כמו כן המסירה לנמען אינה כוללת את חתימת הנמען.
למשלוח פריטים בשרות דחוף, מומלץ להשתמש בשרות ה EMS  בו מתקיים  טיב שרות ומועדי מסירה מהירים יותר וכן ניתן החזר דמי משלוח במקרה של אי עמידה בלוחות הזמנים ובהתאם לתנאי השרות של ה EMS."
לצפיה ב-'הכוכבית היא לגבי אוסטרליה; ובכל מקרה, קראתי את כל זה מזמן'
הכוכבית היא לגבי אוסטרליה; ובכל מקרה, קראתי את כל זה מזמן
16/02/2016 | 23:22
26
וזה לא סותר דבר ממה שכתבתי, כך שאתה לא מחדש לי דבר...
 
לא כללתי בחישוב את יום המשלוח, אין ולא היו עיכובים במכס, אין כוח עליון, אין כרגע מזג אוויר מיוחד וגם לא חגים. לפני חצי שנה שלחתי לאותה כתובת בדיוק דואר רשום רגיל והוא הגיע מהר יותר, כך שאני לא מזהה כאן מהירות או עדיפות יתרות. לא שלחתי בדואר אקספרס או בבלדרות כי לא הייתי צריכה שירות דחוף וגם לא חתימה או מסירה ביד; למעשה לקחתי כמה ימים אקסטרה מעבר לזמן המשוער, ואני יודעת גם מניסיון ש-USPS בד"כ מהירים ולא מבזבזים את הזמן סתם, ובכל זאת, כרגע הם מתמהמהים ללא סיבה נראית לעין.
 
למען הסר הספק, אני לא מאשימה כאן את דואר ישראל, להפך, אלה USPS שלוקחים ת'זמן; אני רק תוהה למה הם מפרסמים שזה משלוח עדיף כשזה לא ממש קורה בפועל.
לצפיה ב-'הבוקר היא הגיעה לניו ג'רסי שבוע מניו יורק לניו ג'רסי!'
הבוקר היא הגיעה לניו ג'רסי שבוע מניו יורק לניו ג'רסי!
17/02/2016 | 15:05
27
(והכוונה לערים, לא למדינות). ברגל אפשר היה להעביר את זה יותר מהר!
כל מי שמתלונן על האיטיות של דואר ישראל, תחשבו שנית.
 
וזה אפילו לא היעד... היעד הוא בפיטסברג (פנסילבניה), שגם היא בסה"כ עיר די קרובה לניו יורק (כ-6 שעות נסיעה, זה בערך כמו לנסוע מחיפה לאילת).
לצפיה ב-'אני בקשר עם הדואר דרך סוכנות הדואר'
אני בקשר עם הדואר דרך סוכנות הדואר
17/02/2016 | 14:39
35
הבטיחו שיחזרו אלי תוך 24 שעות ועברו 4 ימים, אף אחד לא התקשר, לא איכפת להם.
לצפיה ב-'עלאק, לא קשה להגיע לפני החבילות שאני שולח'
עלאק, לא קשה להגיע לפני החבילות שאני שולח
17/02/2016 | 14:56
23
לצפיה ב-'איחוד מחיר משלוח למספר חבילות מאותו מוכר'
איחוד מחיר משלוח למספר חבילות מאותו מוכר
14/02/2016 | 07:03
11
56
שלום רב
מה אני עושה אם מוכר מסכים לאחד לי מחיר משלוח על מספר פריטים אבל באתר של איביי אין לי אפשרות טכנית להעביר אותם לסל קניות בכדי לבקש מהמוכר חשבונית חדשה? לפעמים אפשר לעשות זאת ולפעמים לא.
לתשובתכם אודה.
דורון
לצפיה ב-'מאוד פשוט'
מאוד פשוט
14/02/2016 | 11:29
49
אתה קונה את הפריטים (מתחייב לקניה על ידי לחיצה על BIN) ולא משלם.
לאחר שקנית את כל הפריטים, אתה פונה למוכר ומבקש חשבונית מאוחדת עבור כולם:
ask total from seller.
 
לצפיה ב-'לא הבנתי מה זה "אין לי אפשרות טכנית להעביר אותם לסל"'
לא הבנתי מה זה "אין לי אפשרות טכנית להעביר אותם לסל"
14/02/2016 | 13:08
7
34
 
אם תיקח כמה פריטים של המוכר ותשים בעגלת הקניות שלך, במעבר לצפיה בתוכן העגלה תוכל לראות אחרי כמה שניות שהמחיר של המשלוח התעדכן.
לא צריך מעורבות בכלל של המוכר. איביי תומכים טכנית.
 
עשיתי ככה מספר פעמים עם כמה מוכרים וזה עובד יפה.
 
לצפיה ב-'לא תמיד יש אפשרות לשים פרטים בסל'
לא תמיד יש אפשרות לשים פרטים בסל
14/02/2016 | 13:38
6
28
לפעמים האופציה היחידה היא לקנות וזהו
לצפיה ב-' אגב, לי זה קרה כשגלשתי בזירה שונה מזו של המוכר'
אגב, לי זה קרה כשגלשתי בזירה שונה מזו של המוכר
14/02/2016 | 13:54
5
34
כלומר אם למשל אני גולשת באיביי COM אבל המוכר פרסם בזירה אחרת, אז ב-COM אין אפשרות לשים בסל/עגלה אבל אם נכנסים לזירה שבה המכירות פורסמו זה יתאפשר.
 
בכל מקרה, אם יש אפשרות להתחייבות לקנייה, אפשר לקנות את כולם ולבקש חשבונית, כפי שנכתב מעליי.
לצפיה ב-'מעולה, טוב שכתבת את זה'
מעולה, טוב שכתבת את זה
14/02/2016 | 14:29
4
41
היה מוכר כלשהו שרציתי לקנות אצלו 2 פריטים, אבל אי אפשר היה להוסיף לעגלה.
נכנסתי עכשיו דרך זירת UK (קודם נכנסתי דרך com), וזה עבד.
 
 
לצפיה ב-'תענוג, נפתרה הסוגיה, כולנו למדנו.'
תענוג, נפתרה הסוגיה, כולנו למדנו.
14/02/2016 | 14:37
2
23
לצפיה ב-'עדיין לא נפתרה לי'
עדיין לא נפתרה לי
14/02/2016 | 15:38
1
24
זה מוכר גרמני. ניסיתי להיכנס דרך איביי הבריטי אבל עדיין אין לי אפשרות לשים את המוצרים בעגלת הקניות.
מה זה BIN ? 
לצפיה ב-'לא משנה מהיכן המוכר, משנה באיזה זירה פרסם'
לא משנה מהיכן המוכר, משנה באיזה זירה פרסם
14/02/2016 | 16:02
22
אם המחיר בליש"ט זה בזירת UK; אם לא, בזירה אחרת. אם הוא מוכר באירו, זה יכול להיות אולי דרך זירת גרמניה או זירה אירופית אחרת.
 
BIN = Buy It Now (להבדיל ממכרז שבו הקנייה לא מידית).
לצפיה ב-' כמובן, זה יעבוד רק אם המוכר הגדיר מראש הנחת כמות/איחוד'
כמובן, זה יעבוד רק אם המוכר הגדיר מראש הנחת כמות/איחוד
14/02/2016 | 16:00
22
אם המוכר לא הגדיר מראש אפשר רק ידנית בדיעבד, דרך שליחת חשבונית.
לצפיה ב-'קרוב לוודאי שלא ניתן כי המוכר לא מאפשר זאת'
קרוב לוודאי שלא ניתן כי המוכר לא מאפשר זאת
14/02/2016 | 16:46
1
26
אם המוכר מגדיר את תנאי התשלום למכירות שלו:
Require immediate payment when buyer uses Buy It Now
 
אתה לא יכול להוסיף לסל הקניות. פנה למוכר.
לצפיה ב-'אבל הוספה לסל הקניות אינה קנייה וגם לא התחייבות לקנייה'
אבל הוספה לסל הקניות אינה קנייה וגם לא התחייבות לקנייה
15/02/2016 | 16:59
21
זה בעצם כמו בכל חנות אחרת – מוסיפים לסל ומשלמים בסוף. כלומר זה לא סותר את תנאי התשלום, כי הלקוח לא מתחייב מראש לקנות והמוכר לא מתחייב לשמור לו את המוצר. רק ברגע שהוא ישלם על הסל תתבצע רכישה.
לצפיה ב-'לקוח השאיר לי פיידבק שלילי על זה שהמוצר יקר מדי'
לקוח השאיר לי פיידבק שלילי על זה שהמוצר יקר מדי
14/02/2016 | 00:22
10
143
יש משהו לעשות עם זה?
לצפיה ב-'נראה לי שכן ואסביר למה'
נראה לי שכן ואסביר למה
14/02/2016 | 10:26
8
137
כשלקוח לוחץ על כפתור BIN הוא מאשר שהמחיר וכל תנאי העסקה מקובלים עליו.
 
אם לקוח לוחץ על קניה ומאשר  commit to buy הוא לא יכול לבכות שיקר לו.
 
לדעתי יש קייס
 
 
 
 
לצפיה ב-'איביי לא יסירו את הפידבק'
איביי לא יסירו את הפידבק
14/02/2016 | 16:51
7
118
איביי יפרשו את הפידבק כמוצר שאיכותו נמוכה ביחס למחיר ושלא עמד בציפיות של הקונה. אין סיכוי שיסירו את הפידבק.
מה שכן אפשר ורצוי... לכתוב מסר ללקוח ולהוציא ממנו הצהרה  שהמוצר הוא כפי המתואר ושהתיאור/תמונות מתאימות למה שקיבל ואז... אם יש הצהרה כזו - איביי יתערבו ויסירו את הפידבק בלי בעיות.
לצפיה ב-'שלחתי לקונה מסר ושאלתי אותו למה הוא קנה את המוצר'
שלחתי לקונה מסר ושאלתי אותו למה הוא קנה את המוצר
14/02/2016 | 17:55
4
116
הוא אמר שהוא לא ידע שהמוצר עולה בעצם $5.00 (העלות של המוצר בלי משלוח).
 
התקשרתי לאיי בי פעם אחת והם ענו לי שהם לא יסירו את הפידבק כי מבחינתם זה review על המוצר אבל שווה לנסות עוד פעם.
לצפיה ב-'תשאל בנימוס אם בתמורה להשבת כספו הוא יסכים לבטל את הפידבק'
תשאל בנימוס אם בתמורה להשבת כספו הוא יסכים לבטל את הפידבק
14/02/2016 | 18:21
95
אני תמיד מנסה וב 99% מהמקרים הקונה מסכים
לצפיה ב-'תשאל אותו האם הוא עובד'
תשאל אותו האם הוא עובד
14/02/2016 | 22:04
96
כשיענה לך שכן תשאל אותו האם בעסק שהוא עובד לפרנסתו, האם הוא מרוויח על הלקוחות שלו או שאולי הוא פשוט מחלק להם את המוצרים בחינם.
לצפיה ב-'אולי הוא צודק... כמה הוא שילם לך על המשלוח? למה לא להציע '
אולי הוא צודק... כמה הוא שילם לך על המשלוח? למה לא להציע
15/02/2016 | 06:56
40
לצפיה ב-'תתקשר שוב ושוב ושוב ותמצא את הפסקה בהסכם של קונה מול איביי'
תתקשר שוב ושוב ושוב ותמצא את הפסקה בהסכם של קונה מול איביי
15/02/2016 | 11:05
57
תקריא לנציג את הפסקה שאומרת שקונה שלחץ על BIN התחייב שהוא מבין ומקבל את כל תנאי העסקה כולל המחיר הנקוב.
review  זה דיעה על מצב המוצר ואיכותו, לא עם המחיר שהוסכם.
 
על בסיס זה קונה לא יכול להתלונן שהמוצר ייקר מדי. הואר אישר אותו.
 
אם תעבור כמה נציגים אתה תמצא את זה שכן יסיר לך.
 
אתה משלם הון עמלות לאיביי, תדרוש את מה שמגיע לך!!!!
 
לצפיה ב-'מה זה פרשנות? הקונה הלין על המחיר לא על האיכות.'
מה זה פרשנות? הקונה הלין על המחיר לא על האיכות.
15/02/2016 | 11:08
1
63
וכפי שכתבת אם אפשר להוציא מהקונה הצהרה, זה הכי טוב שיש לצורך הצגת ראיות
לצפיה ב-'מחיר הוא תמיד ביחס לתמורה. אם המוצר לא מצדיק את מחירו'
מחיר הוא תמיד ביחס לתמורה. אם המוצר לא מצדיק את מחירו
15/02/2016 | 16:54
53
או שהקונה גילה בדיעבד שקיבל מוצר זול אך שילם יקר, לא פלא שהוא מרגיש מתוסכל/מרומה, גם אם זה בדיעבד. לו היה יודע זאת מראש כנראה לא היה קונה מלכתחילה.
 
במקום להיות צודק עדיף להיות חכם: אם הלקוח לא מרוצה, להציע לו הטבה (אולי הנחה בקנייה הבאה) / זיכוי חלקי / החזר מלא תמורת החזרת המוצר.
לצפיה ב-'קרה לי בדיוק אותו דבר'
קרה לי בדיוק אותו דבר
16/02/2016 | 09:40
55
היה לי גליץ' במדיניות משלוחים ופתאום קנה ממני בחור מישראל.
ידעתי שיש סיכוי של 99% שאני נופל על בהמה כי ככה זה. זה לא אני, זאת סטטיסטיקה.
בקיצור שלחתי לו את המותצר בשווי 40$ תוך ידיעה שיהיו צרות ותוך רווח מזערי, אם בכלל, בגלל המע"מ.
בכל מקרה הוא נתן לי ניטרלי וכתב "expensive".
אין אין לתאר איזה קונים בזוים מזומנים אלינו מפעם לפעם. 
אני אפילו לא מתחיל לתקשר איתו. 
לצפיה ב-'איביי דןרשים פרטים מסויימים עד סוף החודש ? מה עושים ?'
איביי דןרשים פרטים מסויימים עד סוף החודש ? מה עושים ?
13/02/2016 | 19:31
3
72
הי חברים
איביי מבקשים ממני משהו שנקרא :
PRODUCT IDENTIFIERS 
REQUIRED ON 29 FEBRUARY
Just a reminder that more categories will require product identifiers from 29 February. The requirement now applies to both single and multi-variation listings
 
מה הם רוצים ? מה צריך להוסיף ?
לצפיה ב-'ב- selling manage'
ב- selling manage
13/02/2016 | 19:58
2
56
מופיעה לך רשימת הליסטים שדורשים עדכון.
תכנס ותתקן כל אחד. בכוכבית אדומה יופע הפרט החסר.
בד"כ זה UPC ו- MPN. אם למוצרים לך אין את הפרטים האלו, פשוט תסמן בכל אחד  does not apply.
ליסטינגס שלא יעודכנו עד סוף החודש, ירדו.
 
לצפיה ב-'כמה שאלות המשך :'
כמה שאלות המשך :
13/02/2016 | 20:42
1
38
1 - זה רק ב UK ?
2  - יש לי ליסטים שמופיע גם UPC וגם MPN אבל ברובם יש לי רק MPN זה הגיוני או שאני מפספס משהו  ?
 
תודה
 
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
13/02/2016 | 20:58
27
1. זה ב-COM. לא בדקתי לגבי הדרישות בזירות אחרות.
2. זה תלוי במוצר ובקטיגוריה. יש מוצרים ששניהם נדרשים ויש רק אחד.
 
לצפיה ב-'האם המכס מחויב, ע"פ חוק, לשלוח חזרה פריט שנתפס?'
האם המכס מחויב, ע"פ חוק, לשלוח חזרה פריט שנתפס?
13/02/2016 | 16:26
26
המכס מחויב, ע"פ חוק, לשלוח חזרה פריט שנתפס, ואשר לא שוחרר, ואין טופס ויתור או אחר.
האם הטענה נכונה? אם כן, באיזו שיטת משלוח יחזיר? מי ישא בהוצאות המשלוח? אם מוחזר באותה שיטת משלוח בה התקבל, האם נכון שגם אם הנמען אמור לשאת בהוצאות ההחזרה, למדינה לא כדאי לגבות סכומים נמוכים?
אילו עוד דברים ניתן לומר במקרים כאלו?
לצפיה ב-'שירותי אחסון ומשלוח בארה"ב- עזרה'
שירותי אחסון ומשלוח בארה"ב- עזרה
13/02/2016 | 13:05
33
יש לי ספק למוצר מסויים עם פוטנציאל להימכר טוב באיי בי אבל אני לא יכולה לשלוח מהספק ישירות לקונה - אני צריכה למצוא שירות בתוך ארה"ב שבו אפשר לאחסן את המוצר ואז לשלוח אותו.
 
אני יכולה להשתמש באותו השירות גם כדי לשלוח אבל אני יכולה להשתמש גם בשירות של איי בי להדפסת תוויות משלוח.
 
חשבתי על שירות ה-FBA של אמאזון אבל אין לי אופציה להכין את החבילה בשביל ה-FBA.
 
למישהו יש פיתרון לזה?
לצפיה ב-'חברה שבת שלום אני חייבת את עזרתכם,'
חברה שבת שלום אני חייבת את עזרתכם,
13/02/2016 | 12:14
4
80
אני מנסה להעלות ליסט עם אופציה שניתן יהיה לקנות את אותו המוצר כמה פעמים באותו דף מכירה בלי שאצטרך להעלות מחדש כל פעם.
נעזרתי באיביי והם אמרו ללחוץ על
Add or Remove Options        שנמצא ליד  
" List Multiple Variations of this item in one listing "
 אני לא מוצאת איפה המשפט הזה נמצא בכל התהליך של העלאת הדף! 
מישהו יודע ויכול לעזור ?
לצפיה ב-'אם את מתכוונת למכירה של אותו המוצר ללא וריאציות'
אם את מתכוונת למכירה של אותו המוצר ללא וריאציות
13/02/2016 | 16:13
3
44
פשוט תבחרי ב- Good till canceled והמודעה תמשיך לרוץ.
את צריכה גם להפעיל את אופציית out of stock. כך, שהכמות תגיע ל-0 המכירה לא תרד עד שתחדשי שוב את כמות הפריטים.
 
לצפיה ב-'היי טלי5555,התכוונתי לאופציה הזאת-'
היי טלי5555,התכוונתי לאופציה הזאת-
14/02/2016 | 22:44
2
37
מצורפת תמונה

More than 10 available / 3,396 sold
 
לצפיה ב-'סבבה'
סבבה
15/02/2016 | 13:40
1
20
פשוט לבחור ב-good till canceled ובכמות הפריטים לציין את מה שיש במלאי.
בכל פעם שתהיה קניה היא תופיע בהיסטריית הרכישות ליד המלאי שנותר.
 
לצפיה ב-'אבל איפה זה נמצא ???????????'
אבל איפה זה נמצא ???????????
16/02/2016 | 19:27
5
איפה הGTC ????????
לצפיה ב-'מחירון למכירת חשבון איביי'
מחירון למכירת חשבון איביי
13/02/2016 | 07:19
4
85
בוקר צח.
מעוניין למכור את החשבון שלי:
טופ רייטד
טופ סלר
הגבלה ל-2080 מוצרים
או 80,000 $
 
ראיתי בעבר חברים פה שמוכרים חשבונות, אשמח להמלצות מחיר.
 
שבת דבש.
לצפיה ב-'וותק חשבון, מספר פידבקים?'
וותק חשבון, מספר פידבקים?
13/02/2016 | 13:56
2
49
לצפיה ב-'וותק חשבון???'
וותק חשבון???
13/02/2016 | 14:17
1
68
וותק חשבון הרבה שנים.....
בתור מוכר כשנה.
פידבקים כ340
99.7% חיובי.   (היה שלילי אחד בתחילת הדרך.....אמור להעלם בקרוב)
לצפיה ב-'לדעתי לא יותר מ-1000$'
לדעתי לא יותר מ-1000$
13/02/2016 | 19:45
41
לצפיה ב-'מחפש חשבון'
מחפש חשבון
25/02/2016 | 21:13
4
היי, אני מחפש חשבון דומה
במידה ורלוונטי עדין שלח לי הודעה ונדבר :)
0525515227
לצפיה ב-'האם קייס שנפתח בפייפאל משפיע על דפקט באיביי?'
האם קייס שנפתח בפייפאל משפיע על דפקט באיביי?
12/02/2016 | 21:20
3
24
האם קייס שנפתח בפייפאל משפיע על דפקט באיביי?

תודה
לצפיה ב-'החל מסוף החודש, פתיחה של קייס לא משפיעה על הדפקט'
החל מסוף החודש, פתיחה של קייס לא משפיעה על הדפקט
13/02/2016 | 16:17
2
27
תהיה השפעה רק לקייס שנסגר ללא פתרון מצד המוכר.
 
לצפיה ב-'אני שואל על המצב עכשיו, לא מסוף החודש'
אני שואל על המצב עכשיו, לא מסוף החודש
13/02/2016 | 16:47
1
21
האם קייס שנפתח בפייפאל משפיע על הדפקט באיביי?
 
תודה רבה!
לצפיה ב-'עד כמה שזכור לי- לא מופיע'
עד כמה שזכור לי- לא מופיע
13/02/2016 | 19:59
12
אם נפתח לך קייס בפייפאל והוא לא מופיע ב resolution center באיביי, כנראה שהוא לא משפיע.
 
לצפיה ב-'כשמוכר ב EBAY מבקש בהודעה לבצע את העסקה מחוץ לEBAY'
כשמוכר ב EBAY מבקש בהודעה לבצע את העסקה מחוץ לEBAY
12/02/2016 | 16:43
2
63
במה אני מסתכן אם אני מסכים?
לצפיה ב-'הסיכון הוא שלו. לא שלך'
הסיכון הוא שלו. לא שלך
12/02/2016 | 18:04
1
70
מכירה של מוצר שפורסם באיביי מחוץ לאייבי זה עברה על החוקים שלהם.
לך לא אמור להיות איכפת, בתנאי שהתשלום ימשיך להתבצע דרך פייפל.
בשום אופן אל תסכים להעברה בנקאית.
על הדרך הנמוכר חוסך פה עשרה אחוז עמלה. אפשר להתמקח איתו טיפה על המחיר.
לצפיה ב-'תודה על ההבהרה '
תודה על ההבהרה
12/02/2016 | 18:20
31
לצפיה ב-'אני בשלב של לבנות את דפי המכירה למוצרים שלי..'
אני בשלב של לבנות את דפי המכירה למוצרים שלי..
11/02/2016 | 22:59
53
כשאני לוחצת על "תצוגה לפני" (Preview ) ב- Shipping and handling הוא לא מציג לי את המחיר למשלוח שהגדרתי. בנוסף הוא מציג: Shipping to: United States  . למה זה לא  worldwide?  (הגדרתי שאני לא עושה משלוחים רק לMiddle East) מדוע זה מציג "משלוחים לארה"ב". אני מעוניינת לשלוח גם לאירופה וכו'.  איפה טעיתי פה..?
צירפתי תמונת המצב


לצפיה ב-'כרטיס אשראי פיוניר.למשוך דולר בכספומט? להעביר לבנק? מה עושים'
כרטיס אשראי פיוניר.למשוך דולר בכספומט? להעביר לבנק? מה עושים
12/02/2016 | 03:18
7
85
דנו בזה הרבה במהלך השנים וגם שכותבים בגוגל פיוניר מוצאים הרבה דברים 
אז נשאל כאן את התותחים באמת
 
קיבלת מאמזון כסף 
מה הדרך הכי זולה לקבל אותו ליד
למשוך דולרים בכספומט בארץ?
לשלם דרכו לאתרים מחול בדולרים (במידה ואתה קונה או משלם עמלות לחול - ככה אתה חוסך למעשה את כל ההמרה מהצד שני) 
למשוך לחשבון בנק שלך מפיוניר את הדולרים?
 
מה הדרך הכי טובה אם יש משהו אחר שלא ציינתי אשמח לדעת
 
לצפיה ב-'במשיכה הם גובים עמלה, ברכישה לא'
במשיכה הם גובים עמלה, ברכישה לא
13/02/2016 | 14:00
3
58
ככה ברור שעדיף, במידת האפשר, להשתמש ביתרה ולא למשוך אותה.
 
בפירוט העמלות אתה יכול לראות שעל רכישה אין עמלה ועל משיכה כן
לצפיה ב-'ועוד איך שיש עמלה גם ברכישה עם הכרטיס !'
ועוד איך שיש עמלה גם ברכישה עם הכרטיס !
13/02/2016 | 22:23
2
45
1.8% עמלה , כלומר רכשת ב-10$ עי תשלום עם הכרטיס , תחוייב בפועל ב- 10.18$
בקיצור פיוניר עושים קופה מטורפת בכל מצב
לצפיה ב-'מעניין.....רכשתי מספר פעמים ולא נתקלתי בעמלה הזו'
מעניין.....רכשתי מספר פעמים ולא נתקלתי בעמלה הזו
14/02/2016 | 00:19
1
25
אבדוק את זה שוב בחשבון לכל מקרה
לצפיה ב-'תבדוק כשאתה קונה משהו - זה קיים מהיום הראשון שלהם'
תבדוק כשאתה קונה משהו - זה קיים מהיום הראשון שלהם
14/02/2016 | 10:51
22
אני משתמש בפיוניר בערך שנתיים , ומהיום הראשון זה קיים , כל קנייה און ליין 1.8% לתשלום
לצפיה ב-'כרטיס פייוניר'
כרטיס פייוניר
14/02/2016 | 13:56
1
47
מה הפרוצדורה לקבל כרטיס מפיוניר למי שיש אצלם חשבון פעיל והכול.
מה הדרישות שלהם בדיוק לזה הבנתי שזה כרטיס מאסטרקארד. יש איזו עמלה חודשית על הכרטיס?
לצפיה ב-'זה כרטיס דביט של מסטארקארד'
זה כרטיס דביט של מסטארקארד
14/02/2016 | 19:31
40
לכל מי שיש חשבון פיוניר יש גם אפשרות לקבל את הכרטיס
לצפיה ב-'מצטרף לשאלה'
מצטרף לשאלה
21/02/2016 | 16:29
5
גם אני משתמש בכרטיס כבר יותר משנה.
בינתיים אני מושך בכספומט והכי הרבה שאי פעם הצלחתי למשוך איתו זה 1250 דולר (במשיכה אחת).
אם מישהו מכיר דרך טובה יותר או איך אפשר להסיר את המגבלה של עד 1200 בכספומט אנא שתפו.

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ