לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1420214,202 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'לא הצלחתי עם פייפל'
לא הצלחתי עם פייפל
22/12/2016 | 17:32
2
29
שלום
בעבר הייתי בפייפל ונירשמתי בקלות וקניתי עם החשבון . לאחרונה ניסיתי שוב לפתוח שוב חשבון ובסיום התהליך, בשום אופן לא מצאתי פשוט את שם או מספר החשבון, ובנוסף לא הבנתי איפה מטעינים הכרטיס והאם זה הכרחי
קיבלתי הודעה שיש כבר חשבון בלי שום הפנייה למספר שלו וניסיתי את כל כל הלינקים כדי למצוא אותו. גם סביב ההטענה קרה דבר דומה
לצפיה ב-'חשבון פייפל = כתובת הדואל שלך (שרשמת לפייפל). אין מספר חשבון'
חשבון פייפל = כתובת הדואל שלך (שרשמת לפייפל). אין מספר חשבון
23/12/2016 | 01:18
1
22
גם אין שום הטענת כרטיס... אם אתה משתמש בכרטיס אשראי נטען של הדואר אתה מטעין בדואר, זה לא קשור לפייפל.
 
אם אתה מתכוון לעדכון כרטיס אשראי בחשבון פייפל, ברגע שתיכנס לחשבון פשוט תעקוב אחר ההוראות, אין הרבה אפשרויות ואין עם מה להתבלבל או לטעות.
לצפיה ב-'תודה אנסה לראות'
תודה אנסה לראות
27/12/2016 | 15:44
2
לצפיה ב-'קבלת פידבק מקונה'
קבלת פידבק מקונה
22/12/2016 | 16:01
2
64
שלום, אני חדשה כאן ובתחום
מכרתי מוצר ראשון, הלקוח קיבל, שלחתי לו הודעה שאשמח לקבל פידבק אך אין מענה. מה אתם עושים עוד כדי לעודד לקוח להשאיר פידבק כמובן חיובי?
האם להשאיר לו פידבק כקונה או לחכות לפידבק שלו ?
 
תודה
לצפיה ב-'ככה זה. אחוז הפידבקים אינו גבוה'
ככה זה. אחוז הפידבקים אינו גבוה
23/12/2016 | 11:12
1
52
אבל אינני מבין מדוע את לא נתנת ללקוח פידבק מייד אחרי ששילם?
זה לא פידבק מותנה.
את נותנת  פידבק כתודה ללקוח ששילם בזמן וקנה ממך ולא ממוכרים אחרים.
הוא נותן פידבק שמשקף את חוויית הקנייה שלו.
ייתן והוא בודק את המוצר ויתן לך פידבק אחרי שיהיה בטוח שהוא מרוצה.
יש גם הרבה שלא נותנים, אבל אם לא תתני בכלל אל תצפי גם לקבל.
בתור מוכרת חדשה הייתי קודם נותן על מנת למקסם את הסיכויים לקבל בחזרה.
רק הסינים נותנים רק אם מקבלים.
לצפיה ב-'כפי שכתבתי בעבר, מניסיוני רוב הסינים דווקא נותנים אוטומטית'
כפי שכתבתי בעבר, מניסיוני רוב הסינים דווקא נותנים אוטומטית
23/12/2016 | 15:34
39
דווקא מוכרים מאירופה (ולפעמים ארה"ב) חיכו יותר שאתן להם משוב לפני שהם נותנים.
לצפיה ב-'החזרת מוצרים- לא יוכלו לעקוץ אותי?'
החזרת מוצרים- לא יוכלו לעקוץ אותי?
22/12/2016 | 15:36
9
109
אמכור מוצר מקורי ויקר בדואר רשום, הלקוח יקבל אותו, ויחליט שהוא לא רוצה אותו.
הוא פותח תיק החזרה. ואז מה?
הוא שולח לי את המוצר, והנה אני פותח אותו ורואה שהוא שלח לי חיקוי זול ועלוב, וזה לא המוצר ששלחתי לו.
אני טוען שהוא שלח לי חיקוי, הוא טוען ששלח לי את מה ששלחתי לו, ודורש פיצוי.
 
מה איביי פוסקים במקרה כזה?
לצפיה ב-'בדרך כלל לרעתך'
בדרך כלל לרעתך
22/12/2016 | 15:58
95
מסקנה: לא למכור מוצרים יקרים בתחילת הדרך.
גם כשתחליט למכור, חשוב לברר שמדובר בתחום שאתה מבין בו ויודע שקשה לזייף.
חשוב לשלוח עם ביטוח
לצפיה ב-'מנסיוני בעסקאות החזרה'
מנסיוני בעסקאות החזרה
22/12/2016 | 16:24
104
ואני יכול לספר רק מנסיוני ...
 
איביי לא החזירו לקונה את הכסף לפני שאני המוכר אישרתי שהמוצר אצלי ואני מאשר את קבלתו.
אני מכיר מקרים שסיפר מוכר שמכר טלפון ,אישר החזרה, חזרה חבילה, המוכר שחרר את השליח לדרכו, פתח את החבילה וקיבל אבן.
אני אומר במקרה כזה לצלם את השליח בוידיאו ואת פתיחת החבילה ולא לחתום לשליח שקיבלת אם זה לא מה שאתה מצפה לו.
צריך הוכחות. זה מילה שלך נגד הקונה.
אם תספק הוכחות לאיביי שהקונה עקץ אותך הם לא יחזירו לו את הכסף.
בנוסף הבנתי שאפשר להתלונן במשטרה, להגיש את התלונה לשגרירות ולקבל אישור מהשגרירות אישור על הגשת התלונה.
אם טרחת וקיבלת את האישור ואתה מציג אותו לאיביי אתה תזכה בויכוח.
לצפיה ב-'ביקור קצרצר ביוטיוב...'
ביקור קצרצר ביוטיוב...
24/12/2016 | 13:12
6
83
מעלה סרטונים של מוכרים, שקיבלו בחזרה מוצרים דפוקים מהלקוח.
למשל, מוכר מחשבים, שמכר לפטופ, קיבל בקשה להחזרה וקיבל את המחשב בחזרה, ללא דיסק קשיח בפנים... עקיצה נאה של הקונה.
 
לצפיה ב-'שטויות, אל תאמין לכל סרטון שאתה רואה ביוטיוב'
שטויות, אל תאמין לכל סרטון שאתה רואה ביוטיוב
24/12/2016 | 21:34
5
63
המון סרטים מבויימים עם שקרים רק כדי להדהים ולהביא טראפיק לערוץ שלו.
 
יש עקיצות אבל איביי זה כבר לא גן עדן לעוקצים. הם מבינים שיש יותר מדי כח בידי הקונה.
 
למשל הילדון המשועמם הזה
 
לצפיה ב-'למה לא להאמין למה שרואים ביוטווב?'
למה לא להאמין למה שרואים ביוטווב?
26/12/2016 | 12:21
4
27
לא שמענו על מקרים שמישהו שלח מוצר ופתחו לו החזרה, כשהמוכר פתח את החבילה גילה ערמה של מטבעות מתכת באותו המשקל בדיוק?
לקוח אחר פתח החזרה על טבעת זהב בטענה "שהיא לא מוצאת חן בעיני אשתי" והמוכר קבל חזרה את אותה הטבעת במדוייק מזוייפת?
יש מקרים כאלה בלי סוף ואין למוכר שום דרך להוכיח שהלקוח מרמה.
לדעתי בסיטואציות כאלה, חשוב ללכת לדואר עם מצלמת וידיאו ולפתוח את החבילה כשהמצלמה מצלמת את כל האירוע. מרגע קבלה של המוצר מהפקיד עד הפתיחה, בלי שוטים. צילום בשוט אחד.
לצפיה ב-'תפתח סרט סרט ותראה ש 90% מבויים כמו הקישור ששמתי'
תפתח סרט סרט ותראה ש 90% מבויים כמו הקישור ששמתי
26/12/2016 | 13:27
1
28
כל מיני משועממים מעלים סרטי שקר ורואים שהאיש שקרן/ילד משועמם.
 
ברור לנו שיש מקרי עקיצה אבל הסרטים שראיתי עם טקסט חיפוש ebay scam זה סרטי בולשיט לא אמינים בכלל.
 
 
 
לצפיה ב-'עניתי באופן כללי. לא צפיתי בסרטונים הללו'
עניתי באופן כללי. לא צפיתי בסרטונים הללו
26/12/2016 | 13:45
10
לצפיה ב-'ואיך תוכיח שהטבעת המזויפת אינה הטבעת שהמוכר שלח בעצמו?'
ואיך תוכיח שהטבעת המזויפת אינה הטבעת שהמוכר שלח בעצמו?
26/12/2016 | 15:43
1
13
לצפיה ב-'אני לא מומחה בהערכת שווי של מוצרים'
אני לא מומחה בהערכת שווי של מוצרים
26/12/2016 | 15:52
18
אבל אני מאמין שיש דרכים לשלוח יהלומים / תכשיטים. לדעתי צריך לצרף תעודת מקוריות. יש מספר סידורי לכל פריט
 
לצפיה ב-'מיסים גרך Ebay'
מיסים גרך Ebay
22/12/2016 | 12:53
6
68
ברכישה באיביי של טאבלט SURFACE יד שניה כתוב באיביי שיש תוספת על מיסים. (צירפתי את הטקסט למטה.)
השאלה שלי היא האם באמת בדרך זו אין תשלום נוסף על המס?
או שיכולים פתאום בארץ לבוא אלי בדרישה לשחרר חבילה מהמכס או לשלם עוד מס?
תודה



No additional import charges on delivery.
This item will be sent through the Global Shipping Programme and includes international tracking. Learn more

Import charges:
US $60.73 (amount confirmed at checkout)  

לצפיה ב-'זה התשלום הסופי שתשלם'
זה התשלום הסופי שתשלם
22/12/2016 | 13:49
42
בתוכנית גלובל שיפינג המוצר מגיע עד לבית עם שליח. אתה חותם ומקבל את החבילה ביד.
לצפיה ב-'שאלה שדיברתי עליה עם חבר שעבד בתור עמיל'
שאלה שדיברתי עליה עם חבר שעבד בתור עמיל
22/12/2016 | 16:27
4
64
החבר אמר לי שלמרות שהאתר שממנו קנית גבה את המס אתה יכול למצוא את עצמך בסניף הדואר עם דרישה חוזרת למס.
 
למה? ככה.
הפקידה תגיד לך, אם לא תשלם אני לא משחררת לך את החבילה ואז אתה צריך ללכת לחפש את הפקיד שקבע את הקביעה ולהראות לו ששילמת כבר באתר בו קנית.
שיטת ייאש את האזרח וטרטר אותו עובדת חזק.
 
מאיזה כח האתר גובה בשם מדינת ישראל את המס? אני גם לא יודע!
לצפיה ב-' וחייבים לשלם את המס לאיביי?'
וחייבים לשלם את המס לאיביי?
22/12/2016 | 16:47
2
32
יש איזו דרך שאני לא מכיר שלא גובים דרך איביי מראש את המס?
לצפיה ב-'כן, אל תקנה ממוכרים ששולחים דרך global shipping program '
כן, אל תקנה ממוכרים ששולחים דרך global shipping program
22/12/2016 | 17:06
42
אני מבין שרק דרך התוכנית הזו גובים את המס מראש.
 
אם תקנה ממוכרים שכן שולחים ישירות לישראל לא יגבו ממך מראש.
 
לצפיה ב-'כן בטח'
כן בטח
31/12/2016 | 16:43
5
תעשה שימוש בחברות הישראליות עם כתובת בארה"ב
ככה תימנע מגלובל שיפינג. שהוא דרק גמור. בד"כ גובים הרבה יותר ממה שצריך בפועל לשלם.
אני לפחות מצאתי שזו השיטה היותר  טובה.
אם יש לך מוכר בלי GS אז לך עליו. אבל קשה למצוא לפעמים
לצפיה ב-'איך הוא ימצא את עצמו בסניף הדואר אם זה שירות D2D? לא דואר'
איך הוא ימצא את עצמו בסניף הדואר אם זה שירות D2D? לא דואר
23/12/2016 | 01:29
31
הוא מקבל את החבילה עם שליח עד הבית (וגם אם זה דואר שליחים של דואר ישראל, הם נפרדים מדואר ישראל והחבילות שלהם לא מגיעות לסניפים אלא למרכזים הלוגיסטיים שלהם) ולכן שום פקידה בדואר לא יכולה לומר לו שום דבר, הוא לא יפגוש שום פקידה. נראה לי שהעמיל לשעבר שדיברת איתו לא מבין/מכיר היטב את מהות השירות ותנאיו או שהוא התבלבל עם משהו אחר.
לצפיה ב-'שאלה על אי קבלת מוצר'
שאלה על אי קבלת מוצר
22/12/2016 | 09:56
8
54
קניתי מסין מוצר, עבר כמעט חודש וחצי ועדיין לא הגיע. כתוב בדף המכירה וגם המוכר טוען שזמן הגעת המוצר לישראל הוא עד 60 ימי עסקים. כמה זמן בתור קונה נשאר לי להתלונן עליו אם עוברים 60 יום ? הלופ של הזמן שאני יכול לעשות משהו הוא יותר מ-60 יום ? תודה למשיבים
לצפיה ב-'קנית באיביי?'
קנית באיביי?
22/12/2016 | 10:29
2
34
אם כן, אתה בהחלט יכול כבר לפתוח קייס שלא קבלת את המוצר ולהמתין. הלקוח יצטרך לספק את הפרטים.
מקסימום הוא יחזיר לך את הכסף ותסכמו שתשלם לו כשהמוצר יגיע.
בפייפל ניתן לפתוח קייס עד 180 יום.
אם קנית באתר סיני אחר תבדוק את הנהלים שצלהם לגבי קייסים.
לצפיה ב-'כן, קניתי באיביי ועוד שאלה'
כן, קניתי באיביי ועוד שאלה
22/12/2016 | 10:56
1
40
הבנתי את דבריך אבל השאלה שלי היא : האם אחרי 60 יום אני עדיין יכול פתוח קייס או שהקנייה יוצאת מהלופ ?
לצפיה ב-'יוצאת מהלופ באיביי, לא בפייפל'
יוצאת מהלופ באיביי, לא בפייפל
22/12/2016 | 12:42
23
לצפיה ב-'מסין יכול להגיע גם אחרי חודשיים, בפרט בתקופה הזאת של השנה'
מסין יכול להגיע גם אחרי חודשיים, בפרט בתקופה הזאת של השנה
22/12/2016 | 15:09
2
26
ב-11/11 היה יום הרווקים הסיני, היו מיליוני הזמנות לכל העולם, וגם לישראל הגיעו כמויות גדולות של חבילות ואני לא יודעת אם עדיין סיימו לפרוק, להעביר ולמיין את כולן.
 
באופן אישי הזמנתי ב-11/11 עשרות מוצרים (שונים, קטנים) מסין (דרך עלי אקספרס, אבל זה לא ממש משנה), מתוכם קיבלתי עד כה רק 4 חבילות. מאז כבר הזמנתי עוד כמה פעמים (גם מאיביי וגם מעלי) ולא קיבלתי עדיין כלום.
 
בסוף נובמבר היו מבצעי "יום שישי השחור" / "שני הכסוף" ושלל מבצעים לקראת החגים בארה"ב בפרט ובעולם המערבי בכלל ולכן יש עומס אדיר על שירותי הדואר בעולם. גם חבילות מארה"ב הגיעו אליי באיטיות מורטת עצבים בחודש האחרון.
 
בקיצור, אני מבינה שיש "פקק" עצבני בתקופה הזאת של השנה ופשוט מתאזרת בסבלנות... זה מבאס להמתין, אבל כרגע אין שום סיבה לעשות שוב דבר. המוכר לא יכול לזרז את הדואר או את המכס ואין לו שליטה במיקום המוצר.
 
מבחינת משוב באיביי, יש לך 60 יום. סביר שיגיע עד אז, אבל אם במקרה לא, אתה יכול להחליט אם להשאיר משוב ולציין שלא הגיע או פשוט לא להשאיר כלום.
 
מבחינת פתיחת מחלוקת, באיביי יש לך 30 יום מהתאריך האחרון המשוער להגעת המוצר (מופיע לך בהיסטוריית הרכישות, תבדוק). הוא בד"כ אחרי יותר מחודש ולכן בד"כ יש לך יותר מ-60 יום לפתוח מחלוקת באיביי (ובפייפל עד 180 יום, כפי שכבר נכתב לך) ולכן אין לחץ.
לצפיה ב-'פתיחת מחלוקת'
פתיחת מחלוקת
23/12/2016 | 17:51
1
32
קניתי משהו באנגליה תאריך אחרון משוער להגעה 2 בדצמבר שבוע הבא חולפים להם 30 הימים שאיביי מאפשר לפתוח מחלוקת המוצר עדין לא הגיע )-: בפעם הקודמת שזה קרה לי ופתחתי מחלוקת המוכר שלח לי מוצר חדש אבל לבסוף הגיעו 2 המוצרים כמובן שילמתי למוכר גם על המוצר השני . אבל נמאס לי 30 יום לדואר ישראל זה כלום מה באייבי לא מבינים את זה ? בישראל צריך לפחות 60 יום מתאריך אחרון להגעת המוצר
לצפיה ב-'אם התאריך האחרון הוא 2/12 אז יש לך עד 1/1, יום ראשון הבא'
אם התאריך האחרון הוא 2/12 אז יש לך עד 1/1, יום ראשון הבא
23/12/2016 | 18:28
16
בהחלט ייתכן שיגיע בשבוע הקרוב, ואם שילמת בפייפל אפשר לפתוח מחלוקת גם עד 180 יום. אני לא מבקשת שישלחו לי חדש אלא זיכוי ואז אם באמת לא מגיע מזמינה שוב.
 
בכל מקרה אין מה להאשים את דואר ישראל, יש כרגע עומסים גדולים על הדואר בכל העולם בגלל החגים. אין לך מושג כמה אטי כרגע דואר ארה"ב.
לצפיה ב-'אני מחכה 60 ימים ולא הגיע'
אני מחכה 60 ימים ולא הגיע
24/12/2016 | 13:18
1
22
חושבת מה לעשות? הארכתי את תקופת ההגעה כי אמרתי בטח יש לחץ על הדואר וכו'. אבל תוהה באופן כללי עד כמה יש להמתין? חלק מהמוצרים מאליאקספרס וחלק מאיביי.
 
באיביי אני ממתינה לשלושה מוצרים ממוכרים שונים כבר 70 ימים. לפני שבועיים, לאחר התכתבות עמם, הם שלחו שוב (אבל עוקבת אחרי החבילות הראשונות. מאז עבר 70 יום והן עדיין לא הגיעו). אני תוהה מה לעשות עם מוצרים שעוברים 60 ימים ועדיין לא הגיעו. 
 
שמתי לב שמוצרים גדולים מגיעים וכל מה שמעטפות קטנות פשוט נעלמים בדרך. יש לכם רעיון? למישהו הגיעו מוצרים גם אחרי 60 ימים? 
לצפיה ב-' זה קורה לפעמים... בד"כ זה סימן שכבר לא יגיע, אבל מסין'
זה קורה לפעמים... בד"כ זה סימן שכבר לא יגיע, אבל מסין
24/12/2016 | 14:10
18
כבר קרו מקרים שקיבלתי גם אחרי... ונקודתית כרגע אני באמת חווה עומס גדול מהרגיל מכל הכיוונים. לא שמתי לב שמעטפות קטנות נעלמות; ארבע החבילות שכבר קיבלתי מסין היו רק דברים קטנים (הזמנתי גם גדולים מהם) ושלוש מהן הושארו לי בתיבה. אבל מלבדן הזמנתי עוד הרבה וטרם הגיעו... וכבר ביקשתי (וקיבלתי) כמה הארכות. ככה זה, אין מה לעשות... בדיוק דיברתי בסופ"ש עם המשפחה, גם הם הזמינו ביום הרווקים הסיני וטרם קיבלו... כך שזו לא בעיה נקודתית, מניחה ומקווה שהפקק ישתחרר בקרוב ונזכה לגשם של חבילות.
לצפיה ב-'דיווח למס הכנסה'
דיווח למס הכנסה
22/12/2016 | 00:27
30
שלום
האם את החשבוניות קניה וחשבוניות מכירה של עסקאות דרופשיפינג שנעשות בדולרים אנחנו צריכים להמיר לשקלים לפי שער יציג. והדיווח למס הכנסה נעשה בשקלים?
 
לצפיה ב-'הנעת מכירות - מוכרת חדשה'
הנעת מכירות - מוכרת חדשה
21/12/2016 | 21:11
1
54
אני מנסה כחודש להניע מכירות ומתקשה. יש לי מוצרים ומחירים די טובים וברור לי שלפחות חלק מהבעיה היא מחסור בכוכבים ומוניטין.

יחד עם זאת- משלוח שעולה כ 35-40 שח מבטל לדעתי את היכולת והכדאיות במכירת מוצרים ממש זולים שעולים כ 1 $.

המלצתכם המלומדת איך מתחילים לגלגל את הכדור והמכירות.... תודה!
לצפיה ב-'איך את מגיעה למחיר משלוח כזה?'
איך את מגיעה למחיר משלוח כזה?
22/12/2016 | 09:39
63
את כניראה שולחת מוצרים כבדים.
אוש את בוחרת אקו פוסט.
מוצרים שנמכרים בדולאר אפשר בהחלט לשלוח לא רשום.
תבחרי מוצרים זולים מאוד במחיר הקנייה וקלים מאוסד מבחינת המשקל.
תקראי את התשובות שלי למתחילים אחרים ששאלו אתמול ושלשום.
כרגע את בפאזה של בניית עסק, מבחינת מוניטין ופעילות
זה לא משנה מה את מוכרת וכמה מרוויחה. חשוב שתתמקדי במוצרים פשוטים.
לצפיה ב-'כתבה מעניינת על dropshipping, arbitrage ואיך נולד כל הרעיון'
כתבה מעניינת על dropshipping, arbitrage ואיך נולד כל הרעיון
21/12/2016 | 17:47
15
109
הסוגיות הנילוות אליו וההשלכות ליצרן ולמתווך.
שווה להשקיע את הזמן, כתוב מעניין מאוד.
 
 
לצפיה ב-'אני יכולה להבין את היצרן שמרגיש מרומה וחסר שליטה'
אני יכולה להבין את היצרן שמרגיש מרומה וחסר שליטה
22/12/2016 | 02:39
14
69
הוא לא יכול לדעת באיזה אופן מציגים את המוצר שלו, איך משווקים אותו, איך מוכרים, היכן, באיזה מחיר...
מוזר לי שלא עלה נושא VERO (הוא יכול להגדיר לאיביי שלא יאפשרו למכור את המוצר שלו, לא?).
 
כמו כן מי שבונה אתר עצמאי (יותר התעסקות, יותר דאגה לחשיפה, אבל גם יותר שליטה, כמובן) יכול לדרוש התאמה בין כתובת אמצעי החיוב לכתובת האספקה ובכך למנוע אפשרות לדרופשיפינג (אם כי המשמעות היא לאבד לקוחות).
לצפיה ב-'האופן שבו הוא התעלל בדרופשיפר הרג אות מצחוק'
האופן שבו הוא התעלל בדרופשיפר הרג אות מצחוק
22/12/2016 | 12:07
65
"אחד מאותם אנשים, Eric Wildermuth, שמוכר קו של כובעי ילדים בשם Snuggleheads, הגה עונש ערמומי במיוחד: הוא קנה את הכובע שלו מתוך eBay מסוחר ארביטרג' עבור 27 $ - ואז, לפני שה סוחר ארביטרג' הלך לאמזון לבצע את הרכישה, Wildermuth שינה את מחיר המודעה באמזון שלו ל -199 $.
תוצאה: הסוחר ארביטרג' יכול היה להפסיד 172 $ על המכירה או לבטל את הרכישה, אשר תפגע בדירוג שלו.
Wildermuth  חזר על זה בערך 10 פעמים.
"קבלתי שיחות קדחתניות אלה [מן arbitrager].
הוא אמר, 'בבקשה אל תעשה את זה' ", אומר Wildermuth.
"הוא ידע מה אני עושה.
ואני פלטתי מחרוזת של קללות.
לצפיה ב-'אגב,אין מה לעשות,זו תעשיה שאיביי ואמאזון מכירות ומקדמות'
אגב,אין מה לעשות,זו תעשיה שאיביי ואמאזון מכירות ומקדמות
22/12/2016 | 12:26
42
הקהילה העצומה הזו שנקראת  DSDomination מחוברת היטב לאיביי וכל עוד הארביטרג' הזה מכניס לשתי הפלטפורמות כסף הכל סבבה.
 
זו כתבה עדכנית
 
לצפיה ב-'הכנסה של המוצר שלו ל VERO זה כמו לשאוב את הים בכוס'
הכנסה של המוצר שלו ל VERO זה כמו לשאוב את הים בכוס
22/12/2016 | 12:41
11
39
המוכרים האלה שמתעסקים בארביטרייז' אינם מתייחסים למוכר ספציפי כשהם מעלים מוצרים לחנות האיביי שלהם.
הם אפילו לא מודעים שהם העלו ממנו.
רובם מעלים באמצעות תוכנות BULKS של ליסטים (אלף במכה)
התוצאות נבחרות על פי התוכנות שתוארו שם דוגמת "profit scraper" וכו
המוכר יכול להכניס את המוצר שלו ל VERO במידה וזה אכן מוצר בבעלות מיתוג שלו.
בתכלס הדרך לךהתמודד עם התופעה מצד איביי היא בצורה גורפת כפי שבוצע
ב- 4.7 השנה.
פשוט דגמו אלפי חשבונות של מוכרים (בעיקר מישראל) והגבילו אותם כלפי מטה. ממגבלה חודשית של חצי מליון דולאר או עשרות אלפי מוצרים
למגבלה חודשית של-2000 דולאר או 200 מוצרים.
זה לדעתי גרם להרבה מהמוכרים להתייאש ולעזוב את התחום או לחליפין, להתמקד במקורות אחרים של מוצרים (דוגמה אנוכי, רק שאני במזל יצאתי בזמן, שלושה חודשים לפני הגזירה. נשארתי עם החשבון שלי INTACT
לצפיה ב-'פניתי לעורך האתר ושאלתי אותו לגבי VERO'
פניתי לעורך האתר ושאלתי אותו לגבי VERO
22/12/2016 | 14:10
10
37
hi Jason,
I read your fascinating story
I really enjoyed it but something was not clear to me.
eBay have this program that is called vero that protects rights owners.
instead of fighting the arbitrages he could enroll into this program and ebay would take down any listing that sells his products.
Did he just not know about vero or what......?
today its not sold on ebay so eventually he solved the problem. how?
thanks a lot
 
HI,
Thanks for the nice words. Yes, he knew about Vero, but found it too cumbersome to use, because he had to fill out paperwork for every listing, and new ones were popping up every day. He ultimately found that it wasn't worth the amount of time Vero took.
 
And indeed, he solved the problem. The arbitrage all went away when he left FBA. At the time my story ran, he had just decided to do that and wasn't sure what the consequences would be. Ultimately, he's been very happy with the decision.
 
Best,
J
לצפיה ב-'כמו שאמרתי - לשאוב את הים עם כוס'
כמו שאמרתי - לשאוב את הים עם כוס
22/12/2016 | 14:28
9
30
אבל משהו אחר לא מובן לי. זה נושא שהוזכר בכתבה.
הבנאדם פירסם ליסטים FBA במחיר מסויים על מנת למכור.
זה המחיר שדרש.
אז במקום שלקוחות בודדים יקנו לעצמו מוצר לשימוש עצמי במחיר שדרש, עשרות מוכרים מאיבי קנו ממנו במחיר שדרש. ההבדל היחיד שהם העבירו לו כתובת לשלוח למישהו אחר.
אבל בשורה תחתונה: יותר אנשים קנו ממנו., במחיר שהוא דרש. יותר רווחים.
מה הבעיה בדיוק?
לצפיה ב-'לא קראת את המאמר? הוא ציין שהיו לו המון החזרות דרך איביי'
לא קראת את המאמר? הוא ציין שהיו לו המון החזרות דרך איביי
22/12/2016 | 14:41
6
34
והוא הפסיד מזה הרבה כי את המוצרים המוחזרים הוא כבר לא היה יכול למכור שוב. הבעיה היא שהוא לא שולט בשיווק, באופן שבו מציגים את המוצר הלאה, בשירות הלקוחות.
 
יש כאן יצרן שרוצה למכור ישירות ללקוחות, רוצה להחליט איך, היכן ובאיזה מחיר למכור את המוצר שלו. הוא רוצה לשווק אותו בעצמו, להציג אותו באופן מסוים... ואז בא מתווך מיותר ובעצם פוגע בזה, ועכשיו הוא לא שולט באופן השיווק ובשירות שמקבלים הלקוחות.
 
כשיש בעיה במוצר הם לא באים בתלונות ישירות למתווך אלא הם רואים בזה אחריות של היצרן, המותג נפגע. ההחזרות והבעיות מתגלגלות בחזרה אליו. המתווך לא מפסיד כסף מההחזרות (פשוט לא מרוויח) הוא זה שמפסיד בסופו של דבר.
 
מבחינתו הפתרון היה להפסיק לעבוד דרך אמזון בתנאים שעושים חיים קלים למי שרוצה "לרכוב" עליו. הבאסה היא כמובן שהחשיפה של אמזון גדולה פי כמה לעומת מה שהוא יכול להשיג כאתר עצמאי, אבל בכל דבר יש יתרונות וחסרונות.
לצפיה ב-'קראתי והבנתי'
קראתי והבנתי
22/12/2016 | 14:46
5
24
הנקודה שלי שבאותה מידה היה יכול לעלות על גל הצלחה, למכור כל יום לעשרות קונים אינדיבידואלים שלא עושים דרופ דרכו ועדיין לקבל כמות של החזרות ולא לשלוט בשיווק של המוצר.
ככה זה. קוראים לזה "חוק המספרים". כשמוכרים הרבה, כמות התלונות / השליליים / החזרות עולה ביחס ישר.
איך אנחנו אומרים בקהילת רוכבי האופנים "מי שלא ניפצע לא רוכב"
לצפיה ב-'אבל זה לא "באותה מידה", לדבריו, והוא התייחס לזה באחוזים'
אבל זה לא "באותה מידה", לדבריו, והוא התייחס לזה באחוזים
22/12/2016 | 14:48
4
21
ולא במספרים מוחלטים, כך שחוק המספרים לא רלוונטי כאן.
 
אם הוא זה שמוכר ישירות מאמזון הוא שולט בשיווק המוצר, הוא שולט בשירות.
לצפיה ב-'את רוצה להיכנס איתי עכשיו לוויכוח על הסתברות?'
את רוצה להיכנס איתי עכשיו לוויכוח על הסתברות?
22/12/2016 | 14:54
3
19
כי זה היה קורס שנה בלימודים שלי.
לצפיה ב-'מי מתווכח? זו לא הסתברות, אלה יחסים פשוטים שלומדים ביסודי'
מי מתווכח? זו לא הסתברות, אלה יחסים פשוטים שלומדים ביסודי
22/12/2016 | 14:56
2
21
דרך אמזון, אחרי שהשתלטו עליו מאיביי, היו לו מאות החזרות. דרך האתר שלו שבו הוא משווק ישירות היה לו החזר אחד. מדבריו עולה שיחס המכירות וההחזרות לא היה זהה, כלומר זה לא שהיו לו פי מאתיים החזרות כי הוא מכר פי מאתיים. בכל מקרה, זו הנקודה שלו, אני בסה"כ הסברתי אותה. אתה חושב שהוא טועה? תתווכח איתו, לא איתי...
לצפיה ב-'כל מה שאת או הוא אומרים אילו הנחות'
כל מה שאת או הוא אומרים אילו הנחות
22/12/2016 | 15:01
1
19
אין לאף אחד דרך למדוד האם כמות ההחזרות שלו גדלה כתוצאה מהעובדה שהתחילו לקנות דרכו דרופרים או מסיבה אחרת.
התנאים להשוואה אינם תפוחים מול תפוחים.
1. האם השוואה בוצעה עם אותם מוצרים בשני במקרים?
2. אולי בתקופה שמכר רק דרך איביי, הוא מכר מוצרים יותר אמינים?
3. אולי תקופת הדרופרים היתה בזמן החגים שבה יש המון החזרות בכל מקרה?
בתכלס, זה ויכוח ללא שום בסיס.
הוא כתב כתבה, הוא לא סיפק את כל הפרטים.
המידע שהוא כתב יכול להיות מגמתי עבור מישהו ששילם לו.
 
 
לצפיה ב-'שוב, אני לא אומרת; רק מסבירה את מה שהוא אמר'
שוב, אני לא אומרת; רק מסבירה את מה שהוא אמר
22/12/2016 | 15:02
16
אני מבינה למה הוא כועס. אתה חושב שהוא טועה, בסדר; אתה יכול לפנות אליו כפי שעשה panayotiss.
לצפיה ב-'הבעיה שהוא מציין שהוא גילה שכמות ההחזרות שלו גדלה מאוד'
הבעיה שהוא מציין שהוא גילה שכמות ההחזרות שלו גדלה מאוד
22/12/2016 | 14:45
1
25
ככל שבאו יותר דרופרים כך כמות ההחזרות עלתה.
 
קונה רכש מדרופר
הדרופר רכש מאיביי ושלח לקונה
הקונה גילה שהמוצר הגיע מאמאזון , ראה את המחיר המופחת באמאזון ופתח עסקת החזרה,
הדרופר גם פתח עסקת החזרה מאמאזון
היצרן סופג את כל ההחזרות ויש לו גם עמלת החזרה וכמו כן סחורה שנפתחה שרואים שעשו בה שימוש לא ניתן לשווק אותה שוב.
 
היצרן גילה שהוא מפסיד המון מזה שהמוצר שלו נסחר בדרופ.
 
כשאתה מוכר בין 50 ל 100 יחידות ביום מזה זה מצטבר לנזק גדול.
לצפיה ב-'ברוב העסקאות שמתבצעות באמזון'
ברוב העסקאות שמתבצעות באמזון
22/12/2016 | 14:48
29
לא מופיע המחיר בחבילה.
אני מכרתי בדרופ שנתיים. יש לי חברים שעדיין מוכרים וכמות התלונות מאוד קטנה ביחס למחיר.
החזרות יש ותמיד היו ויהיו ללא קשר.
לצפיה ב-'כשאני מעלה מוצר ל ebay us איפה אני מכריז שאני מישראל?'
כשאני מעלה מוצר ל ebay us איפה אני מכריז שאני מישראל?
21/12/2016 | 16:24
1
17
אני לא מבין איפה אני מגדיר שאני (המוכר) והמוצר (שאני מוכר) נמצאים בישראל... 
יש לי הגדרות דואר אמריקאיות ולא מאפשרים לי בדף פרסום המוצר לבחור את מיקומו. 
לצפיה ב-'בפוליסת משלוח איפה שאתה מגדיר מחירים'
בפוליסת משלוח איפה שאתה מגדיר מחירים
21/12/2016 | 16:47
15
יש שם item location
זה אמור להיות פר ליסט. ישמר כברירת מחדל להקמת הליסט הבא עד שתנה שוב
לצפיה ב-'שינוי פייטבק'
שינוי פייטבק
21/12/2016 | 15:28
1
24
שלום לכם
 
אני רכשתי מוצר  מאיביי  מסיום
בהתחלה נתתי לו 5 כוכבים
אבל בדקתי מוצר לעומק  הוא לא תואם בכלל  לכתוב
 
ואני רוצה לדעת אך אני משנה את הפייטביק
 
תודה
לצפיה ב-'את הפידבק אתה לא יכול לשנות אבל אתה יכול לפתוח קייס החזרה'
את הפידבק אתה לא יכול לשנות אבל אתה יכול לפתוח קייס החזרה
21/12/2016 | 16:07
14
אם אתה לא מעוניין במוצר כי הוא לא תואם את מה שחשבת שהוא
לצפיה ב-'היכן קונים אריזות למשלוח מוצרים '
היכן קונים אריזות למשלוח מוצרים
21/12/2016 | 14:23
42
שלום,
 
התחלתי למכור הרבה ויש לי בעיית אספקת אריזות בגדלים שונים (בכמות לא מסחרית).
היכן בצפון אפשר לקנות אריזות בכמות קטנה (או במרכז שמביאים לצפון) במחיר נמוך ביותר.
 
בתודה, יהודה
לצפיה ב-'עזרה...איך אדע אם המוצר הגיע לקונה בארה"ב?'
עזרה...איך אדע אם המוצר הגיע לקונה בארה"ב?
21/12/2016 | 12:06
20
63
היי לכולם,
מוכרת חדשה באיביי. כיוון שהחבילות הנשלחות מישראל לא נסרקות באופן קבוע כשמגיעות לארה"ב יש דרך אחרת לעקוב עם המספר מעקב אחר החבילה?
 
תודה על עזרתכם : )
לצפיה ב-'כיצד את עוקבת היום? track17.net?'
כיצד את עוקבת היום? track17.net?
21/12/2016 | 12:12
19
51
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
21/12/2016 | 13:48
6
61
כן אבל אין מידע נוסף לאחר שמופיע transit. המעקב מסתיים בשלב זה ואין לי יכולת לדעת אם המוצר הגיע לקונה. יש דרך שכן תבוצע סריקה ב usps?
לצפיה ב-'ככה זה עובד במשלוח רשום'
ככה זה עובד במשלוח רשום
21/12/2016 | 14:12
5
49
באקו פוסט תקבלי מידע מלא אבל זה משלוח יותר יקר
לצפיה ב-'לא אתה כתבת שגם ברשום יש בד"כ אישור על מסירה?'
לא אתה כתבת שגם ברשום יש בד"כ אישור על מסירה?
21/12/2016 | 16:53
4
20
לצפיה ב-'רק כשהמוצר הגיע ללקוח וגם לא תמיד'
רק כשהמוצר הגיע ללקוח וגם לא תמיד
21/12/2016 | 17:02
3
32
זה לא עקבי
לצפיה ב-'מן הסתם אישור על מסירה ניתן רק אחרי שהתבצעה מסירה...'
מן הסתם אישור על מסירה ניתן רק אחרי שהתבצעה מסירה...
21/12/2016 | 17:14
2
20
לצפיה ב-'שאלו בפוסט כיצד לעקוב אחרי חבילה'
שאלו בפוסט כיצד לעקוב אחרי חבילה
21/12/2016 | 17:17
1
30
שהיא עדיין בסטאטוס  IN TRANSIT
ברור שהחבילה מגיעה ליעדה אז לא צריך כבר לעקוב אחריה.
מהות השאלה היא כי קונים שואלים אותנו המוכרים למתי לצפות שהמוצר יגיע. בהמשך שואלים "איפה החבילה שלי".
אין תשובה כי אין מעקב מעודכן.
לצפיה ב-'זה דווקא לא מה שהיא שאלה...'
זה דווקא לא מה שהיא שאלה...
21/12/2016 | 17:51
23
היא שאלה "איך אדע אם המוצר הגיע לקונה בארה"ב" ובהמשך פירטה: "כן אבל אין מידע נוסף לאחר שמופיע transit. המעקב מסתיים בשלב זה ואין לי יכולת לדעת אם המוצר הגיע לקונה."
 
כלומר היא לא שאלה איך לעקוב אחרי החבילה בזמן שהיא בסטטוס transit אלא איך היא יכולה לדעת שהחבילה נמסרה אם אין אישור מסירה (כי הסטטוס נתקע על transit). במקרה כזה דואר רשום אמור לספק את הסחורה, לפי מה שכתבת כאן בעבר, ונראה שעכשיו ענית לה תשובה הפוכה ולכן לא הבנתי.
לצפיה ב-'לארה"ב אפשר לעבוד ישירות מול האתר של USPS, הוא ממש נוח'
לארה"ב אפשר לעבוד ישירות מול האתר של USPS, הוא ממש נוח
21/12/2016 | 16:52
11
32
ואפשר להזין בו דואל ולקבל עדכונים בדחיפה.
לצפיה ב-'תודה על תגובתכם. איך עושים זאת?'
תודה על תגובתכם. איך עושים זאת?
21/12/2016 | 18:24
10
23
איך עובדים ישירות עם האתר של USPS? האם כך אוכל לעקוב אחר החבילה?

תודה מראש
לצפיה ב-'כן, פשוט נכנסים לאתר של USPS לעמוד מעקב משלוחים... (גוגל)'
כן, פשוט נכנסים לאתר של USPS לעמוד מעקב משלוחים... (גוגל)
22/12/2016 | 01:28
9
31
לצפיה ב-'היא לא תראה שם סטאטוס'
היא לא תראה שם סטאטוס
22/12/2016 | 09:42
8
19
האתר track17 נותן את אותו הסטאטוס שהוא קורא באתר USPS
לצפיה ב-'בדואר רשום רגיל לא, כל עוד אין מסירה; אבל למה לא להשתמש בו'
בדואר רשום רגיל לא, כל עוד אין מסירה; אבל למה לא להשתמש בו
22/12/2016 | 13:37
7
19
ולהעדיף על פניו אתר מתווך שלוקח ממנו את המידע? אם המקור נוח ומציע שירות בדחיפה, למה לעבוד מול אתר לא מקורי ופחות נוח (לפחות לדעתי)?
לצפיה ב-'track17 נותן סטאטוסים לגבי כל חברות השילוח'
track17 נותן סטאטוסים לגבי כל חברות השילוח
22/12/2016 | 13:48
6
17
הספק שלי שולח מוויטנאם באמצעות Vietnam Post. אז עוקבים באמצעות
track17
trackitonline.ru
USPS לא יתעדכן עד שהחבילה לא תגיע לגבולות ארה"ב.
לצפיה ב-'נכון, אבל היא שאלה ספציפית לגבי USPS... לא לגבי שאר העולם'
נכון, אבל היא שאלה ספציפית לגבי USPS... לא לגבי שאר העולם
22/12/2016 | 14:34
5
11
זה לא נכון ש-USPS לא מתעדכן עד שהחבילה בארה"ב; תלוי איך שולחים. באקו הוא מתעדכן לפני. בדואר רשום מאז שאין מעקב בארה"ב, בכל מקרה לא היה עדכון סטטוס עד שתהיה מסירה (וזה מה שמעניין אותה), לא משנה באיזה אתר עוקבים (הרי בעצמך כתבת ש-track17 שואב את הנתונים מ-USPS).
לצפיה ב-'עניית לה "באקו פוסט תקבלי מידע מלא אבל זה משלוח יותר יקר"'
עניית לה "באקו פוסט תקבלי מידע מלא אבל זה משלוח יותר יקר"
22/12/2016 | 14:43
4
15
שימי לב 
את שאלת מדוע להשתמש באתר צד שלישי גכשאפשר לבדוק ב USPS ישירות. 
עניתי שטראק17 משמש למשלוחים ממדינות אחרות. נתתי לדוגמה את הספק שלי בוויטנאם. זה לא בהכרח לארה"ב. זה לכל מדינה בעולם.
בהרבה מקרים אתר USOPS לא מספר מידע עד שהמוצר מגיע לגבולות ארה"ב וגם הרבה אחרי.
לצפיה ב-'אני יודעת מה ענית, שוב, היא שאלה לגבי ארה"ב, עניתי בהתאם'
אני יודעת מה ענית, שוב, היא שאלה לגבי ארה"ב, עניתי בהתאם
22/12/2016 | 14:46
3
12
אכן שאלתי מדוע להשתמש באתר צד שלישי כשמדובר בשליחה לארה"ב. לא לשאר העולם שאז ברור שאין טעם להשתמש באתר של USPS...
 
אם USPS לא מספק מידע סימן שאין מידע, אז מה זה משנה באיזה אתר תשתמש? אם שלחת בדואר ישראל תוכל למצוא בו עדכון שהמוצר נשלח, אבל כל עדכון נוסף מעבר לכך, ברגע שהמוצר יצא את גבולות ישראל, יסתמך על העדכונים של USPS (בין אם זה אתר דואר ישראל או כל אתר אחר ששואב את הנתונים). לכן כשמדובר בארה"ב (בין אם זה המקור או היעד) אני מוצאת את אתר USPS ואת המעקב שהוא מציע נוחים מאוד ולא רואה טעם להיעזר בתיווך.
לצפיה ב-'ברוב המשלוחים שלי לארה"ב אין סטאטוס'
ברוב המשלוחים שלי לארה"ב אין סטאטוס
22/12/2016 | 14:50
2
16
הפסדתי לא מעט קייסים של לקוחות שלא ידעו היכן המוצר שלהם.
לא משנה אם בדקתי ב USPS או אתר כזה או אחר.
לצפיה ב-'וברובם אתה שולח באקו או ברשום?'
וברובם אתה שולח באקו או ברשום?
22/12/2016 | 14:52
1
20
אם אתה שולח ברשום ברור שאין מעקב תוך כדי ואתה לא יודע היכן המוצר. הכול כבר נאמר. אני מרגישה שאנחנו מסתובבים במעגלים כי אתה מתפזר לכל מיני נקודות שלא עליהן היא שאלה.
 
בשורה התחתונה: אם שולחים בדואר לארה"ב, אני ממליצה על בדיקה באתר USPS. אכן אם אין עדכון לא יהיה עדכון בשום מקום, כי כל האתרים האחרים נסמכים על USPS... ולכן מהבחינה הזאת לא משנה באיזה בודקים (אבל USPS אתר נוח וידידותי, אז למה לא לבדוק ישירות בו?). כן, אם שולחים רשום לא יהיה עדכון עד שתהיה מסירה וגם אז לא בטוח. הכול ידוע.
 
עוד משהו?
לצפיה ב-'כשאני שולח רשום אז זה רגיל. לא אקו '
כשאני שולח רשום אז זה רגיל. לא אקו
22/12/2016 | 14:57
19
אלא אם מדבהור ממוצרים יקרים (EMS)
ואני לא מתפזר ולא כלום.
זה מה שהיא שאלה. היא לא שאלה על אקו וזה לא רלוונטי.
די ויכוח. את מפריעה לי לעבוד
לצפיה ב-'אין קרטונים- אפשר לשלוח חבילות בקופסאות אחסון?'
אין קרטונים- אפשר לשלוח חבילות בקופסאות אחסון?
21/12/2016 | 11:47
4
55
היי, אני רוצה למכור כמה מכשירים ובאזור הדרום אין אף מקום שמוכר קרטונים, יש חנות מהמרכז שרוצה 80 ש"ח על משלוח, באיביי לא מצאתי קרטונים במידה (35 ס"מ אורך).
 
במקום ללכת לחפש עכשיו קרטונים מלוכלכים ברשתות שיווק, אפשר לשלוח חבילה בקופסאות אחסון שקונים ברשתות הסטוק למיניהן? ראיתי שקופסאות שקופות ממש גדולות עולות 10-15 ש"ח. אני שואל כי אף פעם לא קיבלתי חבילה שאינה בקרטון.
לצפיה ב-'איזה סוגי מוצרים אתה שולח?'
איזה סוגי מוצרים אתה שולח?
21/12/2016 | 12:11
3
37
האם מדובר במוצר שנמכר סדרתית ותצטרך לארוז הרבה כאלה כל יום או מכירות משתנות?
אני בעד להכין קופסה מקרטון מחזור. אבל זה דורש עבודה. במידה ואתה תצטרך להכין כאלה כל יום זה יגרום לך להתייאש.
במקרה כזה כדאי להזמין ממפעל קופסואת על פי מידה ולתמחר את ההוצאה במחיר המכירה.
לדעתי קופסת אחסון יותר כבדה. האם היא ננעלת? תצטרך לעטוף אותה בנייד חום. הרי לא תשלח מוצר בקופסה שקופה נכון?
לצפיה ב-'הנה תמונה של קופסה אחת'
הנה תמונה של קופסה אחת
21/12/2016 | 19:09
2
68
היא ננעלת וגם אהדק אותה עם סרט הדבקה, בפנים אעטוף את המוצר בפצפצים. 
 
זאת מכירה חד פעמית של 4 נגני דיסקים לתקליטנים שאין להם שום דרישה בארץ. 
 
מבחינת עלויות זה יותר זול לי מלהזמין קרטונים. זה יותר חזק מקרטון דפנה אחת, לגבי 2 אני לא בטוח. למה לא לשלוח בקופסה שקופה, כי השליח אולי יחליט שבא לו על זה?
לצפיה ב-'לא לשלוח קופסה שקופה נקודה'
לא לשלוח קופסה שקופה נקודה
22/12/2016 | 09:41
1
44
כן. אתה לוקח סיכון פה. זה לא מקובל לשלוח קופסה שקופה לדעתי.
תעטוף בנייר חום.
לצפיה ב-'וכך אעשה, תודה רבה.'
וכך אעשה, תודה רבה.
22/12/2016 | 13:16
18
לצפיה ב-'מישהו יכול להמליץ לי על מדריך פרטי'
מישהו יכול להמליץ לי על מדריך פרטי
21/12/2016 | 10:53
4
41
ללימוד איביי ופייפל אצלי בבית?
לצפיה ב-'תתחיל ביוטיוב. יש המון סרטונים'
תתחיל ביוטיוב. יש המון סרטונים
22/12/2016 | 12:48
1
25
בנוסף תתחבר לקבוצה הזו.
בפוסט "נעוצים"  יש הרבה חומר וקשיורים לוובינרים שיעניינו אותך.
 
שים לב. ב 5.2.17 מתקיים כנס גדול של הקבוצה הזו בנושא דרופ שיפינג, שם תוכל לפגוש הרבה אנשים וללמוד. ממליץ לך להירשם.
זה הלינק לכנס:
הכנס מתחיל בשעה 18:00 בערב אבל שעה לפני זה תתקיים הדרכה למתחילים.
מומלץ מאוד. המחיר כולל אירוח קייטרינג חלבי.
אמור להסתיים בשעת חצות.
לצפיה ב-'תודה :)'
תודה :)
24/12/2016 | 10:42
5
לצפיה ב-'שלחתי לך הודעה בפרטי'
שלחתי לך הודעה בפרטי
23/12/2016 | 17:36
1
10
לצפיה ב-'ראיתי תודה'
ראיתי תודה
24/12/2016 | 10:39
6
לצפיה ב-'אני לא מבין'
אני לא מבין
21/12/2016 | 10:27
10
109
רציתי לקנות משהו. המחיר סביר. ובנוסף היתה אפשרות להציע מחיר. נתתי הצעה של 10%. המועד הוא בערך עד מחר.
מה יקרה אחרי המועד הזה? אקח את הפריט במחיר שהצעתי? המוכר יכול להתחרט? מדובר במוצר משומש וישן שיש לי כזה בדיוק (שעון).
בנוסף אשלם את דמי המשלוח, לא נורא.
תודה
לצפיה ב-'בהצעת מחיר המוכר צריך לאשר'
בהצעת מחיר המוכר צריך לאשר
21/12/2016 | 11:18
1
61
אחרת אתה לא זוכה.
אם מוצר מוצע במחיר X , אתה הצעת לשלם רק 10 אחוז ממנו או בהנחה של 10 אחוז?
לצפיה ב-'לשלם רק 10%'
לשלם רק 10%
21/12/2016 | 17:50
46
והבנתי שאין פריירים בעולם.
לצפיה ב-'פורמט best offer'
פורמט best offer
21/12/2016 | 11:24
7
59
אתה יכול; להציע הצעה והמוכר יכול לקבל אותה או לדחות אותה.
אם קיבל אותה אתה מחוייב לשלם.
אם דחה אותה אתה יכול להציע לו עוד פעמיים. אם שלוש ההצעות נידחו לא תוכל לקנות ממנו.
יש למוכר 48 שעות להגיב, אם לא מגיב ההצעה מבוטלת.
 
לצפיה ב-'הוא לא מגיב'
הוא לא מגיב
21/12/2016 | 17:49
6
38
תודה
לצפיה ב-'גם אני לא הייתי מגיב במקומו'
גם אני לא הייתי מגיב במקומו
22/12/2016 | 09:45
5
46
אתה מבחינתו קונה לא רציני.
אם אני מציע כמוכר מוצר ב 100 שקלים עם אפשרות לתת OFFER ולקוח יתן לי הצעה על סך עשרה אחוז מהמחיר, אני לא אזכה אותו אפילו בתגובה DECLINE.
זה לא מקובל בשום התנהלות של מסחר אלקטרוני.
מקובל לתת 70 אחוז, 80 אחוז ממחיר המכירה. לא עשרה.
לצפיה ב-'המוצר גם תקול'
המוצר גם תקול
22/12/2016 | 11:02
4
44
שעון זהה תיקנתי ב300 ש"ח.
Item condition:Pre-owned
“Original In non-working condition”
לצפיה ב-'עיון במוצרים שהוא מוכר,'
עיון במוצרים שהוא מוכר,
22/12/2016 | 11:07
38
אריזות קרטון או בקבוקים ריקים של יינות ומשקעות אלכוהול ובמחיר גבוה לכל מוצר.
לצפיה ב-'ההגדרות שלו לא נכונות'
ההגדרות שלו לא נכונות
22/12/2016 | 12:08
2
44
הוא מצהיר - "pre own"
מצד שני non working condition?
 
pre own אומר מוצר "לא חדש באריזתו" אבל במצב שלא היה בשימוש.
 
לצפיה ב-'pre own'
pre own
23/12/2016 | 13:50
1
23
אני הבנתי שזה היה בשימוש שלו. או שהסוללה גמורה מרוב יושן טרם השימוש. זה גם דגם משנות ה80 אולי 90 של המאה הקודמת.
הגדלתי את ההצעה שלי מ-10 ל20 ש"ח. גם זה לא רציני והתיאשתי מהשעון הנ"ל.
יאללה, שבת שלום.
לצפיה ב-'pre owned'
pre owned
23/12/2016 | 19:46
20
יד שניה. לא חדש והיה בשימוש
לצפיה ב-'חישוב עלויות משלוח בינלאומי של אמאזון prime'
חישוב עלויות משלוח בינלאומי של אמאזון prime
21/12/2016 | 09:23
1
33
בוקר טוב,
כשאני  מבצע dropshipping מול אמאזון prime, המשלוח בתוך ארה"ב הוא חינם תחת השירות. איזה שירות  בebay אני בוחר כדי לתמוך במשלוחים בינלאומיים של prime? הרי אמאזון שולחים עבורי, מאיפה אני יודע לחשב עלות של זה ?
לדוגמא, אני גר בגרמניה, והזמנתי את המוצר שאני מפרסם בebay (שנמצא באמאזון פריים) - כמה יעלה לי המשלוח לגרמניה.
שואל כדי לדעת מה עלי לציין בinternational costs תחת ebay כדי לתמוך באופציה .
תודה
עידן
לצפיה ב-'מחיר המשלוח בגלובל שיפינג של איביי לא בשליטתך'
מחיר המשלוח בגלובל שיפינג של איביי לא בשליטתך
21/12/2016 | 12:16
18
נקבע על ידי מרכז ההפצה שלהם בקנטקי.
אולי יש דרך לבדוק מראש מחיר. תבדוק בתוכנית שלהם באתר של איביי. לדעתי הלא קובעת תוכל לדעת את המחיר על פי פוליסת המשלוח שתבחר בגלובל שיפינג אבל אני ממש לא בקיא בזה..
 
לצפיה ב-'איך אפשר לתת פידבק למוכר שפתחתי בירור מולו?'
איך אפשר לתת פידבק למוכר שפתחתי בירור מולו?
21/12/2016 | 09:05
23
הוא נעלם מהרשימה הראשית. אבל מכיוון שהתנהג כמו שצריך רציתי לתת לו פידבק. אני לא מצליחה למצוא אותו.
לצפיה ב-'שילוח מסין לארץ'
שילוח מסין לארץ
20/12/2016 | 23:26
5
37
שלום לכולם
אני מתכנן לייצר ולייבא לארץ 1000 יחידות של מוצר שנראה כמו פנס לדים קטן.
איש הקשר של היצרן בארץ נתן לי הצעת מחיר של חברת שילוח מקצועית ואמינה.
הם רוצים כ-1900 ש"ח על שילוח מסין עד הבית שלי (לפני מכס), זה יוצא לי 1.9 ש"ח ליחידה!

ההצעה נראית לי סבירה אבל זה מייקר לי כל יחידה ב20%+
יש רעיונות אחרים לשילוח משנזן לארץ?
 
 
להלן ההצעה

0.40 X 0.60 X 0.30 ס"מ ליחידה
משקל לחיוב – 50 ק"ג
 
עלות הובלה אווירית מבית הספק ועד לנתב"ג – 320$
הוצאות בארץ ( כולל פיזור לבית הלקוח) – 180$ + מע"מ
 
תודה
 
לצפיה ב-'אם הם מביאים לך עד הבית הם מבצעים שחרור מהמכס, יש לזה עלות'
אם הם מביאים לך עד הבית הם מבצעים שחרור מהמכס, יש לזה עלות
21/12/2016 | 03:37
22
בפרט שכאן מדובר בייבוא מסחרי, צריך להיות עסק ולעמוד בתקנים, להציג אישורים וכו'.
ודאי שיבוא מסחרי יקר לעומת יבוא אישי. אתה אמנם משלם פחות על כל יחידת מוצר כי אתה קונה כמות, אבל המשלוח כבר לא חינם (זו כבר לא יחידה קלה ששולחים במעטפת מרופדת קטנה) ועליו נוספות עלויות כמו ביטוח, טיפול, שחרור ממכס ועוד.
לצפיה ב-'בשילוח ככל שהמשקל גדל המחיר פר קילו יורד'
בשילוח ככל שהמשקל גדל המחיר פר קילו יורד
21/12/2016 | 14:29
3
109
אם את יכולה להגדיל את ההזמנה המחיר יהיה נמוך. 50 ק"ג זה משקל מאוד קטן לשילוח אוירי. המחיר שקבלת סביר לגמרי. רק קחי בחשבון שיהיו לך עוד כמה מאות שקלים של שחרור מכס, אחסנה, אגרות וכל מיני חרטוטים שחברות השילוח אוהבות להכניס בפנים. ואין לך דרך להמנע מזה....
לצפיה ב-'אז איזו חלופה יש? כרגע אני לא יכול להגדיל את הכמות'
אז איזו חלופה יש? כרגע אני לא יכול להגדיל את הכמות
21/12/2016 | 14:36
2
11
לצפיה ב-'אין חלופה... תנסה להוריד את הסיני במחיר, ואם אי אפשר'
אין חלופה... תנסה להוריד את הסיני במחיר, ואם אי אפשר
22/12/2016 | 08:37
1
16
אז זה מה יש....
לצפיה ב-'הסינים מאוד קשוחים במשא ומתן'
הסינים מאוד קשוחים במשא ומתן
22/12/2016 | 09:36
6
לצפיה ב-'נעליים שקניתי באיביי'
נעליים שקניתי באיביי
20/12/2016 | 16:57
2
59
היי כולם..
בבקשה עזרה :) הזמנתי נעליים מאיביי והם הגיעו עם ריח מזעזע (שילוב של נפט וגומי נראה לי.. ) מישו נתקל בתופעה ויודע אם יש שיטה להוציא את הריח?

תודה!
לצפיה ב-'מה הקשר בין פורום איביי להוצאת ריח מנעליים...? '
מה הקשר בין פורום איביי להוצאת ריח מנעליים...?
21/12/2016 | 04:23
43
עדיף לשאול בפורום אופנה, אולי שם הבנות מבינות.
 
באופן אישי לא נתקלתי בנעליים חדשות עם ריח מזעזע... הזמנת נעליים זולות מסין? אולי זה ריח של חומר סינתטי / צבע שמריחים עכשיו חזק כי הן היו ארוזות בחבילה זמן רב ולא התאווררו. יצא לי להריח ריח חזק של גומי בסניקרס, אבל אני דווקא אוהבת אותו... ממה עשויות הנעליים שהזמנת?
 
באופן אישי הייתי מנסה לאוורר קצת בחוץ ביום לא גשום. עדיף ביום אבל לא בשמש ישירה ולא ליותר מדי שעות, שלא יתפסו לחות. אם את רוצה להסוות את הריח בריח אחר, יש בחנויות כל מיני תרסיסים שמוציאים ריח / מוסיפים ריח טוב. יש תרסיסים ייעודיים לנעליים שמוכרים בחנויות (בעיקר נגד ריח רע שנגרם מחיידקים וכיו"ב) ויש מטהרי אוויר שמתאימים גם לבדים ולריפודים.
לצפיה ב-'מדוע לא להחזיר את המוצר חזרה לשולח?'
מדוע לא להחזיר את המוצר חזרה לשולח?
22/12/2016 | 14:29
13
קנית משהו, שילמת ממיטב כספך. האם בחנות בקניון היית משלמת עבור אותו מוצר?
לצפיה ב-'לקוח השאיר כבר פידבק חיובי ועכשיו טוען שלא קיבל את המוצר'
לקוח השאיר כבר פידבק חיובי ועכשיו טוען שלא קיבל את המוצר
20/12/2016 | 18:30
3
44
משהו פה נראה לא הגיוני. הוא לא חדש באיביי.
המעקב תקוע (משלוח אקו לארה"ב)
עכשיו הוא דורש זיכוי. החבילה נשלחה ב-25.11

מה מומלץ לעשות ? מנסה למשוך אותו עוד קצת אבל הוא דורש זיכוי
לצפיה ב-'אם זה אקו, למה אתה לא מנסה לברר בדואר?'
אם זה אקו, למה אתה לא מנסה לברר בדואר?
20/12/2016 | 20:47
1
30
צריך להיות להם מעקב....
לצפיה ב-'המעקב תקוע ובכל מקרה'
המעקב תקוע ובכל מקרה
20/12/2016 | 21:54
35
עד שמבררים לוקח מספר שבועות
לצפיה ב-'מבחינת הזמנים זה לא בלתי הגיוני לנוכח הקריסה של USPS'
מבחינת הזמנים זה לא בלתי הגיוני לנוכח הקריסה של USPS
21/12/2016 | 03:33
44
וכבר היו על כך כמה שרשורים בשבוע האחרון. מצבך אינו חריג; דואר ארה"ב מזייף כבר זמן רב ועכשיו לקראת החגים הוא צולע קשות...
 
חבילה ששלחתי באקו ב-30/11 ויצאה מישראל ב-1/12 נסרקה בארה"ב (NY) לראשונה רק ב-12/12 (והיא נשלחה בדואר אוויר, כן? לא נדרשו לה 12 ימים להגיע לארה"ב, היא פשוט חיכתה לתורה). היא כבר נמסרה (תודה לאל) בפנסילבניה לפני כמה ימים, אבל המעקב אכן היה תקוע לא מעט (מזל שזו מדינה קרובה לניו יורק...).
 
חבילה שגולשת בפורום שלחה (לא באקו, בדואר רשום) לארה"ב הגיעה ליעדה לאחר חודש כמעט.
 
לשתי חבילות (ללא מעקב) שנשלחו אליי בחודשיים האחרונים מארה"ב חיכיתי שבועות ארוכים (לאחת כשישה שבועות, לשנייה כמעט שמונה!).
 
כרגע חבילה ששלחו לי ב-16/12 מנוודה לניו ג'רזי ב-Priority (שבימים כתיקונם נמסר תוך יומיים, גם מחוף לחוף וגם לפי הלו"ז המשוער כבר הייתה אמורה להימסר ביום שני 19/12) תקועה, לא ברור היכן (כי המעקב לא מתעדכן). וזה Priority, הדואר שמקבל עדיפות, כן? אקו לא מקבל שום עדיפות (חרף הבולשיט שמנסים למכור בדואר). אם בודקים מספרי מעקב של אקו ב-USPS כתוב מפורש שהם First Class, כלומר המשלוח הבסיסי (וכך גם הובהר לי בעבר בשיחה עם שירות הלקוחות של USPS).
 
חבילה שנשלחה אליי מפנסילבניה לישראל (First-Class Package International) גם כן ב-16/12 הגיעה ב-17/12 לשיקגו ומאז המעקב קפא. נראה ששם היא עדיין תקועה.
 
לסיכום, כל המעקבים תקועים כרגע כי הדואר האמריקני מוצף. זו אינה אשמתך, נסה לשקף זאת ללקוח בצורה שלא תישמע בכיינית או מאשימה אלא עניינית ואמינה, לאחר בדיקה. תהיה אמפתי, תסביר לו שאתה לוקח אחריות מלאה ובכל מקרה תחזיר לו את כספו אם החבילה אכן לא תגיע, אבל היא כבר בארה"ב (מה בעצם אומר המעקב ב-USPS? כתבת שהוא תקוע, לא כתבת היכן) אבל בגלל העומס העצום של החגים המעקב פשוט לא מעודכן ואין לך שליטה בכך.

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
פורום עסקים
פורום עסקים
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ