לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1364413,644 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'עדכון מאיביי ישראל לגבי תמיכה בפלטפורמת המשלוחים החדשה'
עדכון מאיביי ישראל לגבי תמיכה בפלטפורמת המשלוחים החדשה
19/09/2016 | 20:44
8
147
שוחחתי איתם היום והם מסרו, כי ניתן לקבל סיוע ותמיכה בכל מה שקשור לשימוש בפלטפורמת המשלוחים החדשה עם דואר ישראל.
פשוט צריך ללחוץ על: עזרה>צור קשר.
ממלאים את טופס "צור קשר" והם חוזרים אליכם עם פתרון.
 
 
לצפיה ב-'או לא'
או לא
19/09/2016 | 20:56
3
88
כלומר חוזרים אבל יש בעיה עם האופן בו כתובת הנמען נשאבת. מדובר באי דיוקים קטנים אולם הם גורמים לעיכובים בזמני מסירה ולחבילות שמטיילות מסניף דואר אחד לשני באותה מדינה.
 
לצפיה ב-'הם יצרו איתי קשר '
הם יצרו איתי קשר
19/09/2016 | 21:02
1
79
כדי לדעת מהן בעיות כדי שיוכלו לטפל בהן.
אני אעדכן אותם בבעיה הטכנית הזו.
 
לצפיה ב-'כנ"ל'
כנ"ל
19/09/2016 | 21:10
56
הם יודעים. אבל המרה מעברית לאנגלית זו בעיה. לכן הכתובת מופיעה עם כל הסימנים לא במקום- האותיות בסדר הנכון. הסימנים לא. תוסיפי לזה ששם הקונה מופיע פעמיים וזו כבר משימה בלתי אפשרית לדוורים (או כך מסתבר). אני כבר לא מדברת על זה שפורטו ריקו למשל לא במדינות ארהב ועוד....
לצפיה ב-'צודקת, המערכת מחסירה נתונים מהכתובת'
צודקת, המערכת מחסירה נתונים מהכתובת
20/09/2016 | 09:08
32
לצפיה ב-'האם הזכיינים מפסידים מזה שאנחנו משתמשים במערכת ?'
האם הזכיינים מפסידים מזה שאנחנו משתמשים במערכת ?
20/09/2016 | 09:31
3
87
משלמים אונליין ורק שמים את החבילות אצלם ?
 
 
לצפיה ב-'בהחלט'
בהחלט
20/09/2016 | 09:34
2
35
לצפיה ב-'אני מרגיש שאני גונב פרנסה של מישהו'
אני מרגיש שאני גונב פרנסה של מישהו
20/09/2016 | 09:40
1
77
לא יכלנו למצוא לזה סידור ?
 
וגם מקבל הערות ופנים חמוצות על הדרך...
לצפיה ב-'גם אני'
גם אני
20/09/2016 | 09:50
66
אבל מכיוון שמדובר רק בחלק מהחבילות (רק החנות באיביי, לא אמאזון או כל חנות אחרת) אני עדיין מספקת להם מספיק עבודה. כך או כך אחרי ההתנסות ולאור הבעיות שהתעוררו הפסקתי להשתמש במערכת
לצפיה ב-'reserve not met הודעה שמופיעה לי '
reserve not met הודעה שמופיעה לי
19/09/2016 | 20:06
3
32
בליסט מתחת למחיר לא מצליחה להבין אשמח להסבר
לצפיה ב-'העלית מכירה פומבית עם מחיר מינימום'
העלית מכירה פומבית עם מחיר מינימום
19/09/2016 | 20:13
2
32
שאם המשתתפים במכרז לא יגיעו אליו, לא תתבצע מכירה.
שימי לב, שהעלאת מכרז עם "מחיר שמור" כרוכה בעמלה נוספת.
 
לצפיה ב-'נכוןןןן וואלה כן אני יודעת'
נכוןןןן וואלה כן אני יודעת
19/09/2016 | 20:30
1
24
תודה על המענה המהיר וכן אני יודעת לגבי העמלה העדפתי להפסיד 30 סנט אם אני לא טועה מאשר להפסיד יותר חשבתי שהמוצר יתפוס טעיתי חחח
תודה
לצפיה ב-'מחיר שמור מתאים בדרך כלל למוצרים יקרים/נדירים/אספנות'
מחיר שמור מתאים בדרך כלל למוצרים יקרים/נדירים/אספנות
19/09/2016 | 20:35
25
מאחר וזה פיצ'ר די מעצבן. המחיר הזה נסתר ולא רואים אותו עד ששני בידרים מצליחים לעבור אותו.
 
לצפיה ב-'אם אזמין מוצר יקר מאיביי ולא אקבל'
אם אזמין מוצר יקר מאיביי ולא אקבל
19/09/2016 | 18:17
21
76
יש אפשרות למנוע את חיוב?
או שאני מחוייבת רק לאחר שקיבלתי את המוצר

הזמנתי בחודש שעבר שלושה מוצרים מעליאקספרס לא בטוחה שחוייבתי עליהם עדיין, התנסתי במוצרים זולים, ואני רואה שזה עובד יפה.
אם אני מזמינה דרך פייפל זה אמור לתת לי הגנה למקרים כאלה לא? עדיף להזמין עם כרטיס נטען בדואר? אם אמורים לבדוק יתרה בכרטיס לפני שאני מזמינה לא, ואם יחייבו לפני שקיבלתי את המוצר?

משהו הזמין או יודע האם ניתן לפי חוק להזמין סוללה לאופנים חשמליות מחו''ל,?

לצפיה ב-'החיוב מבוצע ברגע ההזמנה'
החיוב מבוצע ברגע ההזמנה
19/09/2016 | 18:34
20
43
והמוכר שולח את המוצר/ים רק אחרי שקיבל את הכסף.
 
בקשר לעלי אקספרס יש לי דיעה שלילית, למרות שאנשים רבים קונים מהם, אפילו בני וכלתי קונים מהם, זאת רק דעתי לאור ניסיון רע איתם, אבל אולי זה רק אני...
 
קשה לי להאמין ששלחו לך משהו מבלי לחייב אותך, זה נראה לי קצת מצחיק שאת לא יודעת אם חוייבת או לא...
אפשר להניח שחייבו במאה אחוז, אחרת לא היו שולחים.
 
בקשר לשאלות על כרטיסי האשראי והכרטיס הנטען, אף רכישה לא תתבצע אם אין מספיק יתרה, זה מבוצע און ליין ורק אחרי קבלת אישור התשלום תקבלי הודעה שההזמנה אושרה.
 
אני מקווה שעזרתי לך להבין איך זה עובד.
לצפיה ב-'הבנתי, עזרת לי להבין '
הבנתי, עזרת לי להבין
19/09/2016 | 18:56
19
25
הרבה אנשים מתפלאים על המעקב שלי אחרי ההוצאות וההכנסות, אני לא בזבזנית, מה אומרים חסכנית ככה שאני במצב תקין אבל ברור שצריכה להשתפר עם זה
 
אני מבינה ממה שכתבת שאין טעם בכלל לעשות כרטיס נטען כי גם ככה הכסף יורד אז בשביל מה עוד כרטיס ו.... תור בדואר ישראל, מוציא את כל החשק מהשופינג
 
תודה!
לצפיה ב-'בעבר היה לי כרטיס נטען של הדואר'
בעבר היה לי כרטיס נטען של הדואר
19/09/2016 | 19:08
18
34
אבל בסך הכללי זה עולה לנו יותר מאשר עם כרטיס אשראי רגיל. (בגלל העמלות וכו').
 
ברכישות דרך האינטרנט אני מעדיף לשלם בפייפאל בעדיפות ראשונה ורק אם אין אפשרות כזאת אבחר בתשלום בכרטיס אשראי, אבל גם אותו לא אתן לכל אחד, למשל: עלי אקספרס ירדו לצערי מהרשימה של מקבלי מספר כרטיס האשראי שלי.
 
כרטיס נטען של הדואר טוב לדעתי לנסיעות של בני נוער לחו''ל כשרוצים להמנע מסחיבת ממון מיותר כאשר לבני הנוער אין כרטיס אשראי שלהם.
 
כך נהגתי עם אחת מבנותי כשטסה לחו''ל וזה היה מצויין, אבל כשביצעתי רכישות באינטרנט עם הכרטיס הזה, העלות היתה גבוהה מהתועלת.
לצפיה ב-'תודה על התשובה המפורטת, מדוע עלי אקספרס ירד מהרשימה שלך?'
תודה על התשובה המפורטת, מדוע עלי אקספרס ירד מהרשימה שלך?
19/09/2016 | 21:39
17
22
אם אני מוחקת את החשבון שלי גם פרטי כרטיס האשראי שלי שם בעלי אקספרס נמחקים?
לצפיה ב-'בגלל כמה אי הצלחות עם מוכרים שם.'
בגלל כמה אי הצלחות עם מוכרים שם.
20/09/2016 | 00:35
11
30
זאת הרי לא חנות אלא מעין קניון של מוכרים כמו איביי, וחלק מהמוכרים שם רמאים, הם לא מקבלים פייפאל ונכוויתי עם מסירת כרטיס האשראי לחלק מהם, אז למה לי לקחת סיכונים כאלה שוב?
אינני טוען שכולם שם גנבים, בכלל לא.  גנבים יש הרי בכל מקום. אבל שם נכוויתי. אז הם הפסידו לקוח.
 
אינני יודע את התשובה לשאלתך בוודאות, אני מניח שמחיקת חשבון מוחקת את פרטי כרטיס האשראי, אם בכלל היה מסומן שישאר אצלם לכל קניה, מה שאני לא עושה בשום מקום, פרט לפייפאל שמבחינתי זה כמו חשבון בנק נוסף ובטוח לשימוש.
לצפיה ב-'חידוד: לקוח בעלי אקספרס לא מוסר את כרטיס האשראי למוכרים שם'
חידוד: לקוח בעלי אקספרס לא מוסר את כרטיס האשראי למוכרים שם
21/09/2016 | 23:27
13
פרטי הכרטיס ידועים אך ורק לעלי אקספרס, הם אלה שסולקים, והם מחזיקים בכסף עד שהלקוח מאשר שהמוצר אצלו (או עד שעובר הזמן המוצהר והלקוח לא פתח תלונה / ביקש הארכה). קרו מקרים שלא קיבלתי מוצר / קיבלתי מוצר שלא כמתואר, וממש כמו באיביי (גם שם זה קרה לי) פתחתי תלונה וקיבלתי את כספי בחזרה. לכן לא משנה שאין פייפל, הגנת הקונה זהה ואין מה "להיכוות" או "להסתכן" כי הכסף מוגן לא פחות.
לצפיה ב-'יש סיכוי שהם ישתמשו בכרטיס ללא ידיעתי, במרמה?'
יש סיכוי שהם ישתמשו בכרטיס ללא ידיעתי, במרמה?
23/09/2016 | 14:59
9
5
היה לי ספק, הזמנתי 3 פריטים  מעלי אקספרס וקיבלתי את כולם, בתווך הזמן שצויין.
ורכשתי לפני שבוע וחצי מאיביי וגם את הרכישה הזאת קיבלתי על מפתן הדלת של בעלת הבית, בית פרטי בכניסה שהיא על הרחוב אין גדר אין כלום כל אחד היה יכול לקחת את זה. אבל זה כבר קשור לדואר ישראל נראה לי.
לצפיה ב-'אינני מאמין שזה יכול לקרות. אני חושב ומקווה שהנתונים מוצפנים'
אינני מאמין שזה יכול לקרות. אני חושב ומקווה שהנתונים מוצפנים
23/09/2016 | 15:10
8
6
אם כי כבר שמענו גם על נתונים מוצפנים שפוצחו.
כפי שאמר פעם איש חכם אחד:  לכל מנעול יש מפתח...
אבל אני מאוד מקווה שלפחות מהבחינה הזאת אפשר (עדיין) להישאר רגועים.
לצפיה ב-'טוב שאתה מרגיע קצת אחרי שאתה מלחיץ הרבה '
טוב שאתה מרגיע קצת אחרי שאתה מלחיץ הרבה
23/09/2016 | 16:16
7
4
תודה!
לצפיה ב-'הלחצתי הרבה? טוב... '
הלחצתי הרבה? טוב...
23/09/2016 | 16:24
6
8
ולמרות הכל ואף על פי כן אחזור שוב:
אני מעדיף להשאיר את מספר כרטיס האשראי שלי אצל פייפאל ולא אצל עלי.
 
מעולם לא טענתי שהם גנבים, טענתי ואחזור ואטען שבניגוד לפייפאל ולאיביי שעד היום במעט המקרים שנאלצתי לפנות אליהם זכיתי מהם לגיבוי של 100%, לא זה היה המצב בעלי.
 
עלי גם מחקו (ולא רק לי) פידבקים שליליים שנכתבו למוכרים.
באיביי לא שמעתי שמישהו נגע בכלל בפידבקים.
יחי ההבדל, כן?
 
אז אולי לקונים אחרים היתה חוויית קניה מדהימה בעלי, לי היתה "חוויית קניה" לא נעימה.
 
זהו...
שיהיה לכולנו סופ''ש נעים ושבת שלום.
לצפיה ב-'תודה!'
תודה!
23/09/2016 | 23:46
4
לצפיה ב-'גם באיביי מוחקים משובים שליליים אם הם עוברים על הכללים'
גם באיביי מוחקים משובים שליליים אם הם עוברים על הכללים
24/09/2016 | 17:13
4
8
ולו היית קורא כאן בפורום בקביעות במשך שנים, היית נתקל בלא מעט שרשורים שבהם מוכרים נתנו טיפים זה לזה לפנות לשירות הלקוחות של איביי ומה לומר כדי שיסירו משובים לא חוקיים. בקיצור, גם באיביי עושים זאת (לא אוטומטית, אם המוכר מבקש ויש לכך הצדקה). אז הנה, עכשיו שמעת.
לצפיה ב-'"אם הם עוברים על הכללים" !!!'
"אם הם עוברים על הכללים" !!!
24/09/2016 | 17:28
3
6
אמרת הכל וכל מילה נוספת תהיה מיותרת !!!
לצפיה ב-'מנין לך שהמשובים שכתבת בעלי לא עברו על הכללים?'
מנין לך שהמשובים שכתבת בעלי לא עברו על הכללים?
24/09/2016 | 17:30
2
6
גם הם לא מסירים סתם משובים כי מוכר ביקש. יש סיבה. אתה מתלונן על עלי כל הזמן, אולי בצדק מבחינתך, אבל כל עוד אינך מפרט אנחנו לא יכולים לדעת או לשפוט מה בדיוק קרה שם. ברור לי שאתה משוכנע שהצדק איתך (כולנו נוטים לחשוב כך כלפי עצמנו) אבל זה לא בהכרח המצב, וכאמור, קראתי כאן לא מעט תגובות של גולשים לאורך השנים שהיו בטוחים שהם צודקים ולא בהכרח ידעו שהם פועלים בניגוד לנהלים.
לצפיה ב-'אני מאוד משתדל להיות חביב אליך ולכולם'
אני מאוד משתדל להיות חביב אליך ולכולם
24/09/2016 | 17:35
1
8
ולענות בנימוס ובטעם טוב, אז בחייך, אני יכול להיות אבא שלך, לפחות אל תזלזלי באינטיליגנציה שלי.  Ok? לפחות בקשה צנועה זאת אבקש ממך.
לצפיה ב-'והנה, שוב במקום תשובה עניינית פנקסנות אגו. מה יהיה?'
והנה, שוב במקום תשובה עניינית פנקסנות אגו. מה יהיה?
24/09/2016 | 17:43
3
אתה שוב ושוב גולש ל"זלזול באינטליגנציה" או לגיל שלך או שלי. איך זה קשור לעניין? אני לא עונה לך בנימוס ובטוב טעם, אני עונה לך כפי שאני עונה לכולם: בצורה עניינית. לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. אני לא מכירה אותך וזה לא משנה. אני מתמקדת בעובדות, לא בדעות או ברגשות או באדם שמאחורי המילים. זה לא אישי וזה לא קשור אליך או אליי או לאינטליגנציה או לגיל שלך או שלי. גם אנשים אינטליגנטיים מאוד (צעירים כמבוגרים) יכולים לטעות, וכפי שציינת זה עתה בשרשור אחר, לא קראת את הכללים של איביי ולכן לא ידעת. בעלי קראת? בשיא הרצינות, תענה בכנות.
לצפיה ב-'והנה ממש עכשיו בראש הפורום הזה עוד תלונה מלקוח לא מרוצה'
והנה ממש עכשיו בראש הפורום הזה עוד תלונה מלקוח לא מרוצה
21/09/2016 | 05:38
4
37
של עלי...
 
אני חותם את שפתי אחרי כל מה שכבר טענתי בעבר...
לצפיה ב-''
23/09/2016 | 15:14
3
8
תודה!
לצפיה ב-'ולמרות תגובתך התומכת...'
ולמרות תגובתך התומכת...
23/09/2016 | 15:46
2
11
אני כבר רגיל שמשום מה יורדים רק עלי כשאני כותב משהו שלא מחמיא לעלי.
לא נורא, אני סולח מראש ובדיעבד לכולם.
 
לצפיה ב-'אף אחד לא "יורד עליך" ואין קשר ל"מחמיא לעלי". אתה כותב מידע'
אף אחד לא "יורד עליך" ואין קשר ל"מחמיא לעלי". אתה כותב מידע
24/09/2016 | 17:14
1
5
לא מדויק (ולפעמים שגוי) מתוך ניסיון אישי צר, ולכן מתקנים אותך. גם אותי מתקנים כשאני טועה, זה בסדר גמור. כך לומדים.
לצפיה ב-'כדאי שתתעמקי קצת יותר בנעשה בפורום הזה.'
כדאי שתתעמקי קצת יותר בנעשה בפורום הזה.
24/09/2016 | 17:32
4
ואל תתעלמי מהעובדות.
האם ה"ניקים" : "נודניק" / "נודניק 2" / "נודניק שמחליף את הנודניק הקבוע" לא אומרים לך כלום???
 
בחייאת, לפחות אל תסלפי את העובדות.
לצפיה ב-'גם לי יש שאלה... בעניין ביצוע רכישה באיביי ללא תשלום בפועל.'
גם לי יש שאלה... בעניין ביצוע רכישה באיביי ללא תשלום בפועל.
19/09/2016 | 17:34
6
46
יש מוכר באיביי שאני מעוניין לבצע ממנו רכישה, אבל אני מעוניין לשלם למוכר תוספת תשלום עבור משלוח מיוחד והמוכר אמר לי לבצע את הרכישה מבלי לבצע את התשלום, זאת כדי שהוא יראה את המכירה ואז הוא יוסיף לי דמי משלוח שאני מעוניין לשלם לו עבור המשלוח המיוחד.
 
מי יודע כיצד ניתן לבצע זאת?
 
זה מה שהוא כתב לי:
 
Dear friend,
you can make a order but not payment, we will found your order and add the extra charge of $3 for the extra shipping cost, then we will give you a message for payment. Thank you!
לצפיה ב-'פשוט מאוד: לוחצים על Commit to buy ואז לא משלמים אלא ממתינים'
פשוט מאוד: לוחצים על Commit to buy ואז לא משלמים אלא ממתינים
19/09/2016 | 20:03
1
29
לחשבונית הכוללת שתגיע ממנו, ורק אז משלמים (אם אין אפשרות להתחייב לרכישה סימן שהוא הגדיר תשלום מידי ואז זה לא אפשרי).
לצפיה ב-'אבדוק זאת, תודה.'
אבדוק זאת, תודה.
19/09/2016 | 20:19
4
לצפיה ב-'זה תלוי בו לא בך'
זה תלוי בו לא בך
19/09/2016 | 20:05
1
21
הוא צריך להגדיר בליסט שיהיה אפשר להזמין בלי לשלם.
אם לדוגמה מוגדר immediate payment לא תוכל להשלים את ההזמנה ללא תשלום.
לצפיה ב-'תודה גם לך עמירם, אבדוק זאת.'
תודה גם לך עמירם, אבדוק זאת.
19/09/2016 | 20:23
7
לצפיה ב-'עכשיו המוכר שלח לי הודעה כזאת:'
עכשיו המוכר שלח לי הודעה כזאת:
20/09/2016 | 09:24
1
17
Dear friend, In accordance with China payment habits. you can make a order, select paypal payment, Click "confirm and payment".then the web will go to Paypal web, you need fill in payment password, if you does not fill in the payment password. the order will be not payment. thank you!
 
האם מישהו מכיר את צורת התשלום הזאת?
לצפיה ב-'מתברר שמה שהוא רצה לבצע מקובל בין מוכרים לקונים בסין בלבד'
מתברר שמה שהוא רצה לבצע מקובל בין מוכרים לקונים בסין בלבד
20/09/2016 | 11:25
14
ומכיוון שמצד אחד הוא לא יכול לטענתו לשנות את המכירה, ומצד שני מצאתי את אותו המוצר אצל מוכר אחר, מעט יותר יקר אך עם אפשרות מובנית למשלוח עם מספר מעקב, שזה מה שהיה חשוב לי, המוכר "שלי" התנצל בנימוס ואני הזמנתי את המוצר מהמוכר השני, וזה עלה לי בסה''כ 1.5 $ יותר.  ממש לא נורא.
לצפיה ב-'איביי- סינון מוכרים לפי מדינה'
איביי- סינון מוכרים לפי מדינה
19/09/2016 | 17:06
5
65
האם אפשר לסנן מוכרים לפי מדינה, אם למשל אני רוצה לראות את כל המוכרים מישראל באיביי, מסוננים לפי מחיר מכירה? תודה
לצפיה ב-'אפשר רק להגדיר סינון לפי מוכרים מקומיים/אזוריים לזירה'
אפשר רק להגדיר סינון לפי מוכרים מקומיים/אזוריים לזירה
19/09/2016 | 20:14
2
24
למשל בזירת ארה"ב (com) אפשר להגדיר תצוגה של מוכרים מארה"ב בלבד או מצפון אמריקה:
Item Location
  • Default
  • <Within ___ km of <zip code
  • US Only
  • North America
  • Worldwide
 
בזירת בריטניה (co.uk) אלה האפשרויות (לפחות אלה שמוצגות לי):
  • Default
  • UK Only
  • European Union
  • Worldwide
אני מניחה שהאפשרות לטווח ממיקוד מופיעה כשאיביי מזהה את החשבון ומוזנת בו כתובת בררת מחדל מקומית עם מיקוד (כפי שיש לי בארה"ב).
 
זירה ישראלית אין, כידוע, ולכן לא ניתן למיין/לסנן לפי מוכרים מישראל.
לצפיה ב-'אין בעיה לבדוק מוכרים מישראל'
אין בעיה לבדוק מוכרים מישראל
19/09/2016 | 20:26
1
23
לצפיה ב-'כשיודעים היכן איביי החביאו את האפשרות... השכלתי, '
כשיודעים היכן איביי החביאו את האפשרות... השכלתי,
19/09/2016 | 20:31
16
לצפיה ב-'אפשר לבצע סינון לפי מדינה ספציפית'
אפשר לבצע סינון לפי מדינה ספציפית
19/09/2016 | 20:25
1
153
אבל צריך לחפש מוצר מסויים. אי אפשר לקבל רק רשימת מוכרים.
דרך advanced search גוללים למטה ויש אפשרות לבחור:
LOCATION
LOCATED IN
ולבחור מדינה מתוך הרשימה.
 
 
לצפיה ב-'אה, צריך ללחוץ על Advanced search קודם. הבנתי, תודה!'
אה, צריך ללחוץ על Advanced search קודם. הבנתי, תודה!
19/09/2016 | 20:31
11
בסינונים הרגילים (בצד שמאל) זה לא מופיע, לא ידעתי שהחביאו שם אפשרות כזאת.
לצפיה ב-'כדאי בהתחלה להעלות כמה מוצרים?'
כדאי בהתחלה להעלות כמה מוצרים?
19/09/2016 | 14:53
2
37
שמתי מוצר אחד בפומבית. כדאי במקביל לשים עוד מוצר/ים? או להתחיל אחד אחד... 
לצפיה ב-'אם אתה לא יודע עוד כיצד להתנהל'
אם אתה לא יודע עוד כיצד להתנהל
19/09/2016 | 15:02
1
46
תמתין שתמוכר את המוצר הראשון, תראה כיצד אתה מסתדר באריזה, משלוח וכו ואז תמשיך להעלות עוד מוצרים.
לצפיה ב-'רעיון טוב'
רעיון טוב
19/09/2016 | 15:21
17
לצפיה ב-'שאלה לגבי הנושא משתמשים חדשים '
שאלה לגבי הנושא משתמשים חדשים
19/09/2016 | 14:05
1
24
נאמר כאן למוכרים חדשים שצריך למכור בהתחלה בבידים ואפילו לא להרוויח ואף לקנות מוצרים זולים בשקל כדי להעלות את גמות הפידבקים ( ואני מסכימה עם זה מאה אחוז ) השאלה היא מניסיונכם עד מתי ? שנה? יש כמות פידבקים מינימלית ? וגם נגיד שייש לי 50 פידבקים או 100 למה שאיביי יקדמו את העמוד שלי ולא של טופ רטיידר באיזה שלב כדאי לי לפתוח חנות ?משהוא יכול אולי להסביר אך זה עובד ? תודה
לצפיה ב-'אין פה חוקים. הכל עניין של הזדמנויות'
אין פה חוקים. הכל עניין של הזדמנויות
19/09/2016 | 14:27
22
אני התחלתי למכור לפני ארבע שנים באייבי בתקופה שהייית מובטל שנה מעבודה.
בהתחלה פשוט העפתי את כל השטויות מהבית. חברים גם היו מודעים לעניין והביאו לי שטויות שלהם.
אחרי כמה חודשים, נקרתה בדרכי הזדמנות וחבר שעבד בחנות אופנים אמר לי שיש להם מחסן עם המון סחורה ששוכבת שם שלוש שנים ואף אחד לא רוצה להתעסק איתה.
אז לא אמרתי לו "סליחה לא הסתיימה תקופת הפומביות שלי, דבר איתי עוד חצי שנה". אמרתי לו "תביא שני ארגזים".
עבדתי וצילמתי את כל הבגדים והעליתי.
בין לבין היו לי הזדמנויות למכור קצת קוסמטיקה מאיזה ספק.
במקביל המשכתי למכור שטויות. זה לא נוגד אחד את השני.
אחר כך בת דודה של אשתי שלחה מארה"ב המון בגדים. עשינו מיון מה מתאים לאשתי והשאר מכרתי.
הכל קשור בהזדמנויות.
תמשיכי למכור מה שיש לך. אם אתה מזהה הזדמנות, תנסי.
בנוגע לשאלה שלך לגבי קידום:
איבי לא עשוים השוואה בין מוכרים ואומרים "בוא נקדם אותו כי הוא טופ רייטד ויש יותר סיכוי מאחר". זה לא עובד ככה.
המנוע חיפוש של איבי זה רובוט. הוא לא מתחשבן עם הסוחרים, עד שלא יגיעו ליעד איקס הוא יתעלם מהם.
ההצלחה שלך במכירות תלוייי במספר גורמים:
1. האם המוצרים שלך נדרשים בשוק (אם יש  לך מוצר ייוחדי, יקנו ממך גם אם תהיי עם חמישה פידבקים)
2. האם יש לך פעילות החשבון יומיומית (המנוע קסיני מזהה את זה ומקדם אותך)
3. האם השתמשת במפתחות חיפוש מתאימים.
4. האם את מציעה מחירים אטרקטיבים.
5. האם את יודעת לזהות מגמות (מוצר שנמכר טוב לדוגמה בשוק האוסטרלי, תעלי אותו בזירה שלהם)
6. גם כמות הפידבקים קובעת, אבל אפשר בהחלט עם 50 פידביקם בחשבון להתחיל לרוץ על מכירות.
 
נושא של חנות קשור לכמות הליסטים הפעילים שיש לך בחשבון בהשוואה לסכום החודשי שאת משלמת על העלאות ליסטים.
חנות בסיסית לדוגמה עולה 15 דולאר לחודש ונותנת לך 200 ליסטים חינם, כל ליסט נוסף 20 סנט.
תבדקי כמה ליסטים פעילים יש לך, כרגע את משלמת 50 סנט לכל ליסט, אבל יש באיבי גם מבצעים חינם כל חודש. 
תבדקי את ההוצאות שלך.
לצפיה ב-'מוצר שנימכר טוב באמזון ירד'
מוצר שנימכר טוב באמזון ירד
19/09/2016 | 11:20
1
61
שלום,
יש לי מוצר שנימכר טוב באמזון בשיאו היה נימכר כ-5 פריטים ביום אך לאחרונה יש ירידה הדרגתית מיולי מוצר ביום ואז שלוש מוצרים בשבוע ועכשיו כבר שבוע ללא מכירה כלל. אני מוכר את המוצר הזה שנה ומשהו כבר באמזון זה פחות או יותר גם מאז התחלתי עם אמזון ב-FBA.
אני חושש שהמוצר דעך מצד אחד אך מצד שני אוטוטו מתחילה העונה = גם הרבה החזרות שיהיו בסוף השנה כך שאני לא יודע אם להתחיל סייל או לחכות קצת בסבלנות. יש לי מלאי גדול של המוצר + משלוח גדול בדרך. מה אומרים המוכרים עם הניסיון? שווה לחכות לנובמבר או כבר עכשיו להתחיל בסייל? אני חושש "להרוס" את המוצר עם סיילים כבר מעכשיו.
 
תודה
לצפיה ב-'יעניין אותך שאעזור לך למכור את המוצר בחשבון איביי שלי?'
יעניין אותך שאעזור לך למכור את המוצר בחשבון איביי שלי?
19/09/2016 | 11:24
49
או שזסו תהיה תחרות עבורך?
אפשר לתאם מחירים
לצפיה ב-'רגע לפני העלאת מוצר ראשון'
רגע לפני העלאת מוצר ראשון
19/09/2016 | 11:11
1
58
עברתי על הכל עם מדריךביוטיוב, שלב שלב. רק משהו אחד לא מצאתי.
איך אפשר שהמכירה תעלה בשעות המומלצות ולא עכשיו.
אני מבינה שהעדיפות שזה יתפרסם בשעות הערב של ארה"ב. אבל כשהמדריך הראה את האופציה לבחור שעה- אצלי זה לא היה. אולי מאז היו שינויים באיביי. אז מישהו יכול לכוון אותי איך אני בדיוק מוצאת את האפשרות הזו?
או מידע אחר מהמנוסים פה לגבי השעה? מעלה מכירה פומבית ראשונה ל-7 ימים, כרגע האופציה היחידה שאיביי נותן לי זה לארה"ב.
תודה
לצפיה ב-'כל נושא השעות השתנה'
כל נושא השעות השתנה
19/09/2016 | 20:32
34
מאז שקונים בעיקר דרך המובייל.
אנשים לא מחכים להגיע הביתה כדי לקנות, הם עושים את זה לאורך כל שעות היום.
אם את מכוונת לשוק האמריקאי, ומדובר במכירה פומבית, את יכולה לתזמן אותה שתתחיל בשעות הבוקר המוקדמות שלנו. 
 
לצפיה ב-'מה פירוש validated by your carrier?'
מה פירוש validated by your carrier?
19/09/2016 | 09:36
7
50
שלום
נמסר לי מאיביי ש רק 45% מהמכירות  שלי השנה היו VALIDATED BY THE CARRIER  , מה שגרם לכך שחשבוני מוגבל וכל רמת התפקוד שלי כמוכר ירדה פלאים. האם יש משהו שהיה צריך לעשות? האם הדואר היה צריך לעשות?
לצפיה ב-'הכוונה ששלחת לא רשום או עם מספר מעקב שלא ניסרק'
הכוונה ששלחת לא רשום או עם מספר מעקב שלא ניסרק
19/09/2016 | 10:17
32
מהיכן אתה שולח את המוצרים , מישראל או שאתה מתעסק בדרופ שיפינג מאמזון?
 
תבדוק טוב מדוע החשבון שלך הוגבל.
אני במשלוחים לארה"ב נמצא על 35 אחוז validated by carrier, פשוט יש המון מוצרים שהפסקתי לשלוח רשום. לא משתלם. אני above standard בארה"ב.
לצפיה ב-'תמיד תמיד רשום ותמיד מעודכן תוך 24 שעות'
תמיד תמיד רשום ותמיד מעודכן תוך 24 שעות
19/09/2016 | 15:15
3
27
התקשרתי לאיביי ואמרו לי שזה לא מספיק שהמוכר מעדכן מספר מעקב אלא שזה גם צריך להיות VALIDATED ע"י הדואר. איך עושים את זה?
עוד שאלה: איך יש לי 45% בסדר אם אני עושה תמיד את אותו הדבר?
לצפיה ב-'לא חובה רשום אלא אם חשוב לך לקבל טופ רייטד'
לא חובה רשום אלא אם חשוב לך לקבל טופ רייטד
19/09/2016 | 16:12
2
30
וזה גם נדרש רק במשלוח בארה"ב.
לכל העולם אפשר לשלוח לא רשום ועדיין לקבל טופ רייטד.
זה שלא תשלח רשום, זה סיכון שלך כי לא תוכל להתמודד מול קייסים של לקוחות.
בנוגע ל validated. זה לא בשליטה שלך, כי משלוח רשום רגיל של דואר ישראל אינו נסרק בארה"ב על ידי USPS.
זו הסביה לאחוזים הנמוכים שיש לך בחשבון.
אתה יכול להתגבר על זה במשלוח ב אקו פוסט. שכן נסרק על ידי USPS, אבל  זה לא כלכלי, אלא אם תשלח מוצרים יקרים.
לא חובה לשלוח תוך יום. חבוה לעמוד בזמנים שהצבת לעצמך. אם הגדרת שלושה, אז תעמוד בשלושה.
לצפיה ב-'תודה. המדדים שלהם השתנו עם השנים'
תודה. המדדים שלהם השתנו עם השנים
19/09/2016 | 19:01
1
25
ןלעובדה שיש למישהו 100% פידבקים כבר אין כזאת משמעות כמו פעם. התחילו עם כל מיני סטטיסטיקות הזויות שהפכו לסוג של עגל זהב. משתחווים להן ואפילו לא ברור למה. עד שיבוא איזה כוכב סייבר חדש לשם,יטרוף את הקלפים ויציג מדדים אחרים.
אין ברירה,צריך לרקוד לפי החליל שלהם.
לצפיה ב-'אף אחד לא רוקד על פי החליל שלהם'
אף אחד לא רוקד על פי החליל שלהם
20/09/2016 | 13:51
14
בעבר רדפתי אחרי הטופ רייטד הזה. גיליתי שזה סתם שטויות.
אם יש לי מוצר שנמכר טוב במחיר נמוך ולא כלכלי לי לשלוח רשום אני לא אשלח רשום.
בגלובל זה יותר קל ואני בעל טופ רייטד שלא משתנה.
לצפיה ב-'תכנסי לסלר דשבורד'
תכנסי לסלר דשבורד
19/09/2016 | 20:22
1
22
ותבדקי את המדדים שלך בכל הפרמטרים.
לא מגיעים לדירוג הזה על מספרי מעקב שממילא איביי לא מחייבת לשלוח איתם.
כנראה הדפקט רייט שלך נפגע מכמה עסקאות:
DSR נמוך
קייסים שנפתחו/נסגרו לרעתך
איחור במשלוחים
ביטול עסקאות
 
את יכולה להפיק דוח ולראות על מה קיבלת דירוג נמוך.
אין קשר לוולידציה של מספרי מעקב.
 
לצפיה ב-'תודה רבה.'
תודה רבה.
20/09/2016 | 09:00
8
לצפיה ב-' האם איביי לוקחת עמלה גם על מוצרים שלא נמכרים ו"יושבים"'
האם איביי לוקחת עמלה גם על מוצרים שלא נמכרים ו"יושבים"
19/09/2016 | 08:08
1
22
האם איביי לוקחת עמלה גם על מוצרים שלא נמכרים ו"יושבים"
בדפי המכירה כבר זמן מה...?
לצפיה ב-'עמלת העלאה insertion fee חודשית'
עמלת העלאה insertion fee חודשית
19/09/2016 | 09:23
36
זה יכול להיות חיצ דולאר / 0.30 סנט לליסט כל חודש
בלי קשר שיש באיביי מבצעי חינם לכמות מסויימת של ליסטים.
המחיר יותר זול כשיש חנות, אבל מצד שני משלמים סכום חודשי כך שמומלץ לעושת תחשיב כדאיות כלכלית
לצפיה ב-'טיפים לקידום מכירות למוכר המתחיל???'
טיפים לקידום מכירות למוכר המתחיל???
18/09/2016 | 23:17
3
52
תתנו קצת טיפים כי בנתיים הרבה מסתכלים אבל לא קונים..
לצפיה ב-'קצת טיפים'
קצת טיפים
19/09/2016 | 09:00
2
56
דף מכירה מושקע ויפה. יש מלא טמפלטים מוכנים.
 
מחיר זול, אפילו בלי רווח.
 
מכירה במרכזים ולא מכירה ישירה.
 
צבירת פידבקים ע"י קניית דברים ממש קטנים שעולים 1 או 2.
לצפיה ב-'קודם כל תודה'
קודם כל תודה
19/09/2016 | 09:33
1
33
שאלה.. עדיף להעלות מוצר לי השעות של ארה"ב? נגיד בבוקר עד לפחות 2 בצהריים זה לפנות בוקר אצלם. כדאי לפרסם אחה"צ שלנו?
לצפיה ב-'אני חושב שכן.'
אני חושב שכן.
19/09/2016 | 09:55
18
לצפיה ב-'צילום ביתי '
צילום ביתי
18/09/2016 | 18:49
10
92
אני מבצעת צילום של המוצרים בבית ולא תמיד יוצא לי לצלם באור היום אשמח לקבל המלצות על מנת להוציא תמונות קצת ברורות יותר אני מצלמת מהנייד
לצפיה ב-'99% מאיכות תמונה זה אור'
99% מאיכות תמונה זה אור
18/09/2016 | 19:08
1
77
תמצאי לך בוקר או שישי או שבת, מול חלון שימי על שולחן ארגז תפרסי בד רקע שהולם את האובייקט מכל חנות בדים וכשהאור בגבך צלמי את האובייקט. גם עם מצלמת סלולרי תצאנה לך תמונות יפהפיות.
 
אם את יכולה צאי החוצה לחצר או למרפסת, תקבלי אור היקפי מדהים ובחינם.
 
אם תצלמי בערב עם פלאש יצא לך על הפנים.
לצפיה ב-'תודה כנראה שאין ברירה אעשה כך '
תודה כנראה שאין ברירה אעשה כך
18/09/2016 | 20:32
20
לצפיה ב-'אוהל צילום + מנורות בצדדים'
אוהל צילום + מנורות בצדדים
18/09/2016 | 22:47
51
עולה כמה גרושים באיביי/אלי
אבל כן, עדיין עדיף לצלם באור יום.
לצפיה ב-'לא לצלם מהנייד'
לא לצלם מהנייד
19/09/2016 | 09:16
6
30
לצפיה ב-'עמירם, המצלמה של סמסונג לפחות מ galaxy 5 איכותית בטירוף'
עמירם, המצלמה של סמסונג לפחות מ galaxy 5 איכותית בטירוף
19/09/2016 | 10:37
5
32
ובהינתן שהתאורה טובה מאוד התמונות יוצאות יפהפיות.
 
ממש לא חייבים להשקיע במצלמת רפלקס.
 
כאשר יש תאורה ירודה הצלמה הסלולרית נכנעת ויש גרעיניות והתמונות יוצאות לא טוב .
לצפיה ב-'מרוב שהיא איכותית אי אפשר לצלם בלילה'
מרוב שהיא איכותית אי אפשר לצלם בלילה
19/09/2016 | 10:52
4
37
עזוב נו.
זו לא חוכמה לצלם ביום. בכל מצלמה הכי דפוקה הכי יצא טוב.
החוכמה זה לצלם בתנאי תאורה גרועים.
לצפיה ב-'בלילה לך לישון '
בלילה לך לישון
19/09/2016 | 11:28
3
34
תבין שיש המון אנשים שרוצים להעלות ליסט בעלויות מינימום של המינימום.
 
הם לא ביקשו לצלם חתונות. רק אובייקט בשביל המודעה.
 
הסלולרית נותנת את האופציה הזו מבלי להיכנס לעלויות של צלם חובב/מקצוען.
 
זה כמו שתגיד לי שיש לך בבית זבוב טורדני, אני אשלח אותך לקנות מטול RPG כדי להרוג אותו
 
 
 
לצפיה ב-'חחחח.....אני לא ביקשתי ממנה לצלם בלילה'
חחחח.....אני לא ביקשתי ממנה לצלם בלילה
19/09/2016 | 11:56
1
24
פותחת השרשור שאלה במפורש איזה פיתרון יש לצלם בשעות הערב, כי לא תמיד יש לה אפשרות לצלם במשך היום.
מצידי שכולם ימשיכו לצלם בכיף שלהם עם הטלפונים הסלולריים ואני אמשיך להינות לצלם פרחים ונופים עם המצלמה המיקצועית והעדשות היקרות שלי.
לא כולם מסתכלים על צילום כתחביב וזה בסדר.
רק אל תשכחו להסיר את תמונות העירום 
לצפיה ב-'חחחח'
חחחח
19/09/2016 | 13:21
10
לצפיה ב-'חחחח'
חחחח
19/09/2016 | 13:33
7
לצפיה ב-'כמה זמן לוקח לקונה בארצות הברית לקבל את הפריט '
כמה זמן לוקח לקונה בארצות הברית לקבל את הפריט
18/09/2016 | 16:54
1
40
כמה זמן לוקח לקונה בארצות הברית לקבל את הפריט מישראל אם שלחתי דרך דואר ישראל משלוח צרור קטן דרך האויר?
 
לצפיה ב-'ממוצע 2-3 שבועות'
ממוצע 2-3 שבועות
18/09/2016 | 16:57
16
לצפיה ב-'העלאת אותו הליסט '
העלאת אותו הליסט
18/09/2016 | 15:33
2
27
יש לי 2 מוצרים זהים האם אני יכולה להעלות אותם בליסטים נפרדים אחד כביד ואחד כמכירה רגילה באותה הקטגורייה? לדוגמא יש לי 2 בובות זהות לחלוטין אני יכולה להעלות בובה אחת בביד ? ואת הבובה השנייה במכירה רגילה כאשר שניהם יופיעו בקטגוריית בובות ואולי את ליד השניה תודה מראש לעונים
לצפיה ב-'לדעתי את יכולה. אם איביי יזהה כפילות'
לדעתי את יכולה. אם איביי יזהה כפילות
18/09/2016 | 15:45
20
תקבלי הודעה כשתעלי את הליסט , ואם לא, הרווחת. תנסי אין מה להפסיד
לצפיה ב-'אני כמעט בטוח שאין בעיה להעלות אחד בביד ואחד רגיל'
אני כמעט בטוח שאין בעיה להעלות אחד בביד ואחד רגיל
18/09/2016 | 19:37
8
לצפיה ב-'מוכר חדש...כמה שאלות:'
מוכר חדש...כמה שאלות:
18/09/2016 | 13:38
13
99
היי,
מס' שאלות בתור מוכר חדש..
 
1. האופציה של - U.S SHIPPING. מהי בדיוק? ולמה שאני מנסה למכור מכשיר סלולרי אני לא יכול לבחור שם באקונומי אלא רק בסטנדרט? אני הרי לא יכול להתחייב שהמשלוח יגיע תוך 3-10 ימים!
 
2. לפני יומיים  הצלחתי למכור פלא' ישן ב-20 דולר. הקונה הוא מאינדונזיה, ועדיין לא העביר אליי את התשלום. שלחתי לו בקשת תשלום וגם הודעה, אבל עדיין לא הגיב. לבחור עצמו יש 0 פידבקים. בשלב כלשהוא אני אמור לערב את איביי או שהם פונים אליו לבד? איך זה הולך בדיוק? תודה!
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
18/09/2016 | 14:30
12
57
1. למוכרים חדשים שי הגבלה בחלק מהקטוגריות. בינהןו הגבלת משלוח לטלפונים סלולרים.
באופן כללי, לא מומלץ למכור דברים שיכולים להיות בהם  תקלות טכניות.
עדיף למכור מוצרים פשוטים.
2. תמתין עוד כמה ימים, במידה ולא קבלת תשלום, אתה פותח קייס לאי תשלום.
לאחר מספר ימים שהקייס פתוח, במידה והקונה לא ישלם, תופיע לך האופציה לסגור את הקייס. תקבל את עמלות חזרה. הלקוח יקבל סטרייק לחשבון.
לצפיה ב-'סליחה אבל לא ממש הבנתי את 1..'
סליחה אבל לא ממש הבנתי את 1..
18/09/2016 | 15:37
11
38
יש לי 2 אופציות לסמן בהן סוג משלוח.
 
הסוג הראשון הוא u.s shipping. מה הקטגוריה הזאת אומרת? 
לצפיה ב-'לא מכיר. תצרף צילום מסך'
לא מכיר. תצרף צילום מסך
19/09/2016 | 09:25
10
16
אבל בגדול למוכרים חדשים יש מגבלת משלוח לגבי מוצרים סלולרים
לצפיה ב-'תמונה:'
תמונה:
19/09/2016 | 13:49
9
20
לצפיה ב-'סימנת טוב'
סימנת טוב
19/09/2016 | 14:33
8
17
אבל תבדוק מתחת, יש עוד אופציה לבחירה נוספת למשלוח לכל העולם worldwide.
תבחר אותה בנוסף.
אגב שאלה, מדוע אתה מגדיר רק יום אחד של shipping & handling?
אתה חייב לעמוד בזמני המשלוח  שקבעת מול לקוחות.
אם לא תעמוד עדיף לבחור 2-3 ימים
לצפיה ב-'אני מוכר חדש, בגלל זה אני משתדל לעשות את המקסימום בתור התחלה'
אני מוכר חדש, בגלל זה אני משתדל לעשות את המקסימום בתור התחלה
19/09/2016 | 14:43
7
15
באפשרות השניה של המשלוח - worldwide אין לי בעיה בבחירה. 
 
העניין הוא, שאני מפרסם מכירה של סלולר, אני לא יכול לבחור אקונומי ב- u.s shipping.
לצפיה ב-'עניתי לך על זה אתמול. יש הגבלה למוכרים חדשים'
עניתי לך על זה אתמול. יש הגבלה למוכרים חדשים
19/09/2016 | 15:00
6
13
לקטגוריות מסויימות
לצפיה ב-'אז זה אומר שאם אני מוכר סלולרי, ומישהו מארצות הברית קונה'
אז זה אומר שאם אני מוכר סלולרי, ומישהו מארצות הברית קונה
19/09/2016 | 15:12
8
אותו, אני חייב לשלוח לו אותו בדואר מהיר?
לצפיה ב-'ועוד שאלה - האם אתה עובד כמנטור פרטי?'
ועוד שאלה - האם אתה עובד כמנטור פרטי?
19/09/2016 | 15:25
4
17
לצפיה ב-'נתתי שיעורים בעבר'
נתתי שיעורים בעבר
19/09/2016 | 16:58
3
18
מה החומר שאתה רוצה ללמוד?
לצפיה ב-'מוכר חדש. מה כדאי למכור, התנהלות תקינה בהתחלה וכו''
מוכר חדש. מה כדאי למכור, התנהלות תקינה בהתחלה וכו'
19/09/2016 | 16:59
2
14
לצפיה ב-'ואשמח אם תענה לי על השאלה למעלה :)'
ואשמח אם תענה לי על השאלה למעלה :)
19/09/2016 | 17:00
9
לצפיה ב-'תכין רשימת נושאים מסודרת'
תכין רשימת נושאים מסודרת
19/09/2016 | 17:02
16
מה המטרות שלך
ונדבר
לצפיה ב-'תשלום באיביי'
תשלום באיביי
18/09/2016 | 13:14
3
32
שלום,
 
איך אני מוודא שקיבלתי תשלום על מוצר שמכרתי באייביי לפני שאני שולח את המוצר?
 
אני אמור לראות את זה בחשבון שלי הפייפאל או שמספיק בחשבון איביי?
 
תודה מראש..
 
 
לצפיה ב-'גם וגם יהיה כתוב לך paid'
גם וגם יהיה כתוב לך paid
18/09/2016 | 13:56
10
לצפיה ב-'אם אתה מוכר חדש'
אם אתה מוכר חדש
18/09/2016 | 14:31
18
שתדע שהכסף יהיה ב HOLD בפייפל ל-21 יום.
מעבר לזה, אתה אמור לקבל מייל על תשלום לכתובת של פייפל.
כמו כן, כשתיכנס לטרנזקציה של איבי, תראה שהמוצר שולם.
ממליץ לך להתקין את האפליקציה של איביי, קבל את כל הדיווחים לשם.
לצפיה ב-'נסה'
נסה
01/10/2016 | 01:03
3
נה את אקיקו משלוחים המקום הכי טוב בארץ! לא מפסיקה להתלהב ממנו מאז שביקרתי שם בפעם הראושנה
לצפיה ב-'דואר רגיל'
דואר רגיל
18/09/2016 | 12:45
2
54
אם אני מחליטה לשלוח מוצר בדואר רגיל, הוא גדול אבל ממש בקושי שוקל משהו... אני פשוט שמה במעטפה מתאימה, ושמה בול ? אין צורך לעבור באמת אצל פקיד בדואר, אלא רק כדי לתת לו את זה כי כביכול בתיבה אין לי מקום לזה? 
איך אפשר לדעת איזה מחיר בול נדרש?
לצפיה ב-'בדיוק כך'
בדיוק כך
18/09/2016 | 12:55
1
51
תכתבי בגוגל "מחשבון מחירים דואר ישראל". תכנסי לאתר שלהם
האם מדובר במשלוח לחו"ל או בארץ?
בארץ בול עולה 4.1
אם לחו"ל, אז תחפשי משלוח, צרור קטן, משלוח רגיל ותבחרי מדינה.
לדוגמה: משלוח לא רשום לארה"ב עולה 8.30. לאירופה 7.30. לאוסטרליה 9.
את יכולה לקנות בולים בסניף או באוטומט שלהם. המשקל זה עד 500 גרם אם אני זוכר נכון.
קחי בחשבון שאם הלקוח מתלונן או פותח קייס את מפסידה אוטומטית כי אין לך הוכחה.
מצד שני, השיקול פה הוא כלכלי.
אם ההפרש בין רשום ללא רשום הוא כמיו ההפסד הפוטנציאלי, בהמחה שאחוזי ההפסדים יהיו קטנים, אולי יהיה שווה לשלוח לא רשום.
 
לצפיה ב-'איזו תשובה זריזה ומלאה. תודה!'
איזו תשובה זריזה ומלאה. תודה!
18/09/2016 | 13:06
17
לצפיה ב-'אמזון'
אמזון
17/09/2016 | 22:02
43
היי,
אני מחפשת מנטור פרטי ללימוד זירת אמזון בפרייבט לייבל
שלחו בפרטי, תודה מראש :)
לצפיה ב-'הפתעות של קינדר'
הפתעות של קינדר
18/09/2016 | 09:33
10
108
היי, אני רוצה להתחיל לפרסם מוצר ראשון שלי באיביי. הרבה שאלות:
חשבתי על הפתעות של קינדר. זה אפשרי? זה בסדר במכירה לכתוב את המילה קינדר? להשתמש במותג?
יש לי הרבה הפתעות,בלי הביצה עצמה. איך כדאי לעשות את זה? הרבה הפתעות במכירה אחת? או בודדים? 
לשלוח את זה ברשום? חשבתי להציע במכירה פומבית של 0.99 ומשלוח של משהו כמו 4$ ... אשמח מאוד לקבל כל הערה או טיפ אפשרי.
כרגע בחשבון האיביי שלי יש רק כמה רכישות בודדות שקניתי. אני מבינה נכון שכהתחלה אני יכולה למכור רק בארה"ב? זה קורה אוטומטית או שאני צריכה לבחור איפה זה יפורסם? 
ועוד ענין חשוב- אני צריכה להדפיס כל מיני פרטים כולל הכתובת למשלוח ולהדביק על המעטפה? תמיד החבילות שאני מזמינה מגיעות עם הרבה פרטים ומחיר וכתובות ועניינים והכל מודפס ובצורה רישמית. או שאני יכולה לכתוב ידנית? כל הנתונים חשובים? או שמחיר למשל לא צריך לציין?
תודה רבה!!!!!!
לצפיה ב-'זאת דעתי בלי התחייבות '
זאת דעתי בלי התחייבות
18/09/2016 | 10:59
70
כן אתה יכול לרשום קינדר אך עדיף שתצלם בעצמך את הנפתעות ולא לקחת מהאתר שלהם תמונות, לגבי העלאת המוצר אתה צריך לבדוק בכמה נמכר תעשה חיפוש באיביי ותראה המון הפתעות כך תוכל להעריך קח בחשבון את העמלות והמשלוח , אם אתה משתמש חדש וברמת מעוניין לבנות חנות רצינית אז תשלח ברשום והשרווח לא יהיה העיקר אלא הכוונה לקבל פידבקים חיוביים באתר דואר ישראל תוכל לבדוק עלות משלוח עמלות איביי ופייפאל בסביבות 15 אחוז מהמכירה תעשה סקר שוק לקבל אינדיקציה למחיר ולסוג הנפתעות בהצלחה
לצפיה ב-'את יכולה לכתוב את הכתובת ידנית אבל '
את יכולה לכתוב את הכתובת ידנית אבל
18/09/2016 | 11:02
47
עדיף שיהיה מודפס בכל אופן את לא שולחת לפני שאת מקבלת תשלום ואז תצטרכי לבדוק שהכתוהת של הקונה באיביי ופייפאל זהות ואם הם לא זהות אז לשלוח לקונה הודעה לאיזה כתובת לשלוח את צריכה להתייחס לכל העניין בדיוק כמו שפתחת חנות באזור מגוריך ואת רוצה להגדיל את כמות הלקות ולתת ירוץ הכי טוב וסבלנות זה מילת המפתח
לצפיה ב-'הי. אני בתחילת דרכי מכרתי המון בובות מקדונלד'
הי. אני בתחילת דרכי מכרתי המון בובות מקדונלד
18/09/2016 | 12:46
57
העליתי מכירות פומביות עם מחיר 0.99 ליחידה ועוד 3-4 דולאר משלוח.
היו בובות שהגיעו למחיר 10 דולאר כי היו פופולריות.
ממליץ לך לחפש וכמובן אפשר גם לנסות למכור את הפתעות קינדר
לצפיה ב-'חייב לנפץ לך את האשליה, באיביי ארה"ב אסור למכור הפתעות קינדר'
חייב לנפץ לך את האשליה, באיביי ארה"ב אסור למכור הפתעות קינדר
18/09/2016 | 13:45
6
76
אסור להכניס לתוך ארה"ב בובות שמתפרקות לחלקים כפי שביצי הקינדר מתפרקות, סכנה של חנק  ילדים.
ראיתי על זה כתבה בטלויזיה, בשדה תעופה JFK מצאו אצל מישהו במזוודה ביצי קינדר, הכניסו אותו לחדר חקירות.
 
בעוונותי בעבר העליתי סט ביצי קינדר מסדרה נדירה, העיפו לי את המודעה אחרי חצי שעה.
 
איך אחרים כרגע מפרסמים? לא יודע לאמר לך איך הם לא נתפסו ברדאר.
 
לצפיה ב-'הנה הודעה רשמית מ U.S Customs and Border Protection'
הנה הודעה רשמית מ U.S Customs and Border Protection
18/09/2016 | 14:22
49
לצפיה ב-'וואו!! טוב לדעת! '
וואו!! טוב לדעת!
18/09/2016 | 14:58
4
44
אז החיפושים אחר המוצר הראשון ממשיכים....
מצאתי ב"מחסן שלי" מראה קטנה שנפתחת לשני צדדים....ורוד מטאלי שבנות אוהבות...
חיפשתי כזה באיביי ואני רואה כל מיני אבל לא כמו שלי. אז יכול להיות שיאהבו...
יש בעיה כלשהי עם מראות או משהו שאני צריכה לדעת? שולחים כמובן באיזו מעטפת פצפצים. זה ממש קטן כזה לתיק של בנות...
לצפיה ב-'להבנתי את יכולה למכור באיביי, רק לא בזירה האמריקנית (com)'
להבנתי את יכולה למכור באיביי, רק לא בזירה האמריקנית (com)
18/09/2016 | 19:38
3
19
לצפיה ב-'לא הבנתי את הכוונה ! '
לא הבנתי את הכוונה !
18/09/2016 | 20:42
2
32
מה אני כן יכולה למכור באיביי ולא בזירה האמריקנית????
וכרגע כשאני חדשה במכירות אז האופציה למכירה פתוחה רק עבור אמריקה,לא?
 
לצפיה ב-'לאיביי יש זירות בכל העולם. המגבלה שצוינה כאן רלוונטית לארה"ב'
לאיביי יש זירות בכל העולם. המגבלה שצוינה כאן רלוונטית לארה"ב
18/09/2016 | 22:30
24
לא ידוע לי שאת חייבת למכור דווקא באיביי ארה"ב, אבל אני לא מוכרת, אז חכי לתשובת המומחים.
לצפיה ב-'ניראה לי שאת מבלבלת מושגים'
ניראה לי שאת מבלבלת מושגים
19/09/2016 | 09:21
25
וראיתי את זה כבר מכמה פוסטים של חדישם פה.
את מציינת שהמכירה פתוחה רק עבור אמריקה.
אם התכוונת שאת יכולה למכור רק לקהל האמריקאי ולשלוח רק לאזיור ארה"ב, אז זו טעות.
ניתן להוסיף משלוח לכל העולם.
בנוגע לנושא הזירות, לא הייתי ממליץ בשלב זה להכנס לזה, אבל ניתן לפרסם מוצרים גם זירות של איביי אחרות בעולם.
את יכולה להכנס עם המשתמש שלך לאיביי אוסטרליה לדוגמה או איביי בריטניה ולהעלות ליסטים שם. זה נותן חשיפה יותר גדולה ומאפשר לקונים לשלם במטבע שלהם.
אבל לא משנה כרגע.
תתרכזי בלחזק את החשבון.

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא: מיסוי ועבודה באופן עצמאי
אירוח בנושא: מיסוי...
בתאריך 24/10 יתארח בפורום רו``ח אלירן הררי, אשר...
אירוח בנושא: מיסוי ועבודה באופן עצמאי
אירוח בנושא: מיסוי...
בתאריך 24/10 יתארח בפורום רו``ח אלירן הררי, אשר...
אירוח בנושא היבטים משפטיים בהקמת עסק או חברה
אירוח בנושא היבטים...
באירוח תוכלו לשאול על היבטים ושיקולים משפטיים...
אירוח בנושא היבטים משפטיים בהקמת עסק או חברה
אירוח בנושא היבטים...
באירוח תוכלו לשאול על היבטים ושיקולים משפטיים...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ