לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1323213,232 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'אפליקציית EBAY'
אפליקציית EBAY
22/08/2016 | 03:26
1
48
משום מה אין לי אפשרות למכור באפליקציה לאייפון, משהו עוד נתקל בבעיה הזו? בעבר יכולתי למכור דרך האפליקציה, עכשיו אין בכלל לחצן של מכירה ב-SELLINGS...
אודה על התייחסותכם..
לצפיה ב-'טוב, אז העניין הסתדר...שיניתי את המדינה מישראל לארה"ב...'
טוב, אז העניין הסתדר...שיניתי את המדינה מישראל לארה"ב...
22/08/2016 | 03:34
17
לצפיה ב-'שימו לב. קונה לשם מתן פיידבק שלילי '
שימו לב. קונה לשם מתן פיידבק שלילי
21/08/2016 | 22:51
3
110
קונה בשם scuba*joe קנתה מוצר שבתאור רשום המשקל המדויק שלחה פיידבק שלילי בנוסח: very small... very disappointed.
לא מגיבה למיילים ובקשות להסבר.
לצפיה ב-'נו באמת, נראה לך שהיא קנתה רק כדי להשאיר משוב שלילי? '
נו באמת, נראה לך שהיא קנתה רק כדי להשאיר משוב שלילי?
22/08/2016 | 03:34
69
אתה באמת חושב שהיא עד כדי כך משועממת או מזוכיסטית שבא לה לשרוף עליך כסף רק כדי להתאכזב ולכתוב על כך משוב שלילי? לו היה מדובר במוכרת מתחרה או שבדקת והיא נותנת לכולם שליליים, עוד היה על מה לדבר; אבל מתוך התיאור שכתבת עולה שהיא בסה"כ התאכזבה מהמוצר. לדעתך לא בצדק, כי היא הייתה צריכה להבין שהמוצר קטן מהמשקל... מה לגבי מידות המוצר? האם פורטו? האם תמונות המוצר שיקפו בצורה טובה את גודלו גם למי שלא מכיר אותו?
 
זו הזדמנות להפיק לקחים במקום סתם לפרוק תסכולים, להיות חכם ולאו דווקא צודק. ייתכן שהיא לא קראה את התיאור עד תום (קונים רבים לא מתעמקים באותיות הקטנות אלא מסתכלים בעיקר על הכותרת ועל התמונה, יש לקחת זאת בחשבון) או לא הבינה אותו, אולי היא גם לא מבינה גדולה באיביי (ולכן גם לא מגיבה), גם כאלה יש.
 
בשורה התחתונה, יש לך קונה מאוכזבת במקום קונה מרוצה. אין ספק שזה מרגיז שהיא לא מגיבה, אבל מכאן ועד הכותרת שלך המרחק גדול. גם ללא תגובה מצדה, הייתי מנסה להראות את דף המכירה לאדם שאינו מכיר את המוצר ולבקש את התרשמותו. אולי באמת משהו בתמונות / בכותרת יוצר רושם שגוי שכדאי לתקן?
לצפיה ב-'שלח לי את דף המוצר ואני אתן לך משוב'
שלח לי את דף המוצר ואני אתן לך משוב
22/08/2016 | 10:55
30
לצפיה ב-'טוב שרשמת את היוזר שלה'
טוב שרשמת את היוזר שלה
22/08/2016 | 13:28
56
אני חסמתי אותה,
 
לדעתי זה רעיון טוב לשתף יוזרים של קונים בעייתים ,
אני אישית יצא לחסום כמה וכמה בעייתים.
לצפיה ב-'שאלה למוכרים לגבי משלוח לתא דואר'
שאלה למוכרים לגבי משלוח לתא דואר
21/08/2016 | 21:00
4
73
שלום למוכרים,
 
אצלי בישוב מחולק הדואר למרכז חלוקה בו לכל תושב יש תא דואר, כך שלמעשה אין אפשרות לשלוח לכתובת מגורים.
 
יש הרבה מוכרים באיביי שמסרבים לשלוח לתא דואר. אני לא ממש מבין את הסיבה למה.
 
למעשה, ניתן לשלוח דואר רגיל או רשום לתא דואר, בדיוק כמו לכתובת "רגילה", אז למה יש מוכרים שחוסמים?
 
אני מבין חברות שליחויות, שמגיעות ישירות הביתה וזקוקות לכתובת מגורים, אבל החבילות באיביי מגיעות ב-99% ע"י הדואר בכל מקרה.
 
יש סיבה אחרת?
תודה לעוזרים.
לצפיה ב-'כשאתה מתכוון לרוב המוכרים האם זה לארה"ב או לכל העולם?'
כשאתה מתכוון לרוב המוכרים האם זה לארה"ב או לכל העולם?
22/08/2016 | 10:58
3
43
כי בארה"ב יש חברות שילוח שמגבילות משלוח ל POBOX. גם אמזון גובה תוספת כסף במשלוח לתיבת דואר.
יכול להיות שבדקת מוכר אמריקאי. הוא לא מכיר את הלך הרוח בישראל. הוא מסתכל רק על המדינה שלו.
צור קשר עם המוכר ודבר איתו. אולי יסכים לשלוח אם תסביר לו את הסיבה.
לצפיה ב-'תודה על התשובה'
תודה על התשובה
22/08/2016 | 13:19
2
32
מדובר במוכרים מסין / הונג קונג / טאייואן.
אני בד"כ קונה דברים נפוצים שיש למוכרים רבים. כשאני נתקל באחד כזה, אני פשוט עובר למוכר הבא.
סתם רציתי להבין אם יש סיבה שלא חשבתי עליה.
אין פה איזו מניעה של הגנת המוכר מטעם איביי או פייפל שמונעת משלוח לתא דואר. נכון?
 
לצפיה ב-'לא ניראה לי'
לא ניראה לי
22/08/2016 | 13:35
1
35
זה באחריות המוכר להחריג את היעדים שהוא לא רוצה לשלוח אליהם.
אם הוא חסם POBOX לא תוכל לקנות ממנו.
לצפיה ב-'כן, זה ברור...'
כן, זה ברור...
22/08/2016 | 14:01
32
למזלי יש הרבה מוכרים באיביי.
תודה על התשובות
לצפיה ב-'שאלה לגבי פלטפורמת המשלוחים החדשה של איביי והדואר'
שאלה לגבי פלטפורמת המשלוחים החדשה של איביי והדואר
21/08/2016 | 16:46
15
164
האם אחרי שהנפקתי תוית, אני צריך לחכות בתור בודאר ?
הרי החבילה כבר מבוילת, לא ?

מתי מתבצעת הסריקה של מספר המעקב למערכת ? רק אחרי המסירה ? (כלומר, הפקידה צריכה לסרוק את המספרים)
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
21/08/2016 | 17:03
102
לחכות או לא זה תלוי- אם אתה מנוי של שרות ליצואן- החבילות יאספו על ידם. אם לא אז פשוט תסכם בסניף שאתה עובד איתו שאתה מוסר שק והם מטפלים בו בהמשך היום.
המספר נסרק ברגע שהפקיד בדואר סורק אותו אבל הוא מועלה לאיביי ופייפאל מיד עם התשלום שלך
לצפיה ב-'איך מתחילים לעבוד איתה?'
איך מתחילים לעבוד איתה?
21/08/2016 | 17:48
1
54
לצפיה ב-'כרגע התוכנית בפיילוט, עוד כמה שבועות התכנית תהיה "מבצעית"'
כרגע התוכנית בפיילוט, עוד כמה שבועות התכנית תהיה "מבצעית"
21/08/2016 | 19:32
78
אפשר להירשם כרגע רק על ידי הזמנה ישירה מאיביי,
זאת אומרת שרק מי שנבחר להשתתף בפיילוט יכול להשתמש בשירות החדש.
לצפיה ב-'אתה לא חייב לחכות בדואר, אתה יכול לתת להם את זה'
אתה לא חייב לחכות בדואר, אתה יכול לתת להם את זה
21/08/2016 | 21:44
6
68
זה הרי כבר מבוייל אז הם רק צריכים לשים בשק. אין להם מה לעשות עם זה.
לפי מה שאני ראיתי לגבי הסריקה היא מיידית לאיביי, המספר מתעדכן ברגע שאתה מפיק את התווית. אתה יכול להסתכל ולראות.....
לצפיה ב-'המספק אכן מתעדכן, אבל הוא לא נקלט במערכת לצערנו'
המספק אכן מתעדכן, אבל הוא לא נקלט במערכת לצערנו
21/08/2016 | 22:36
5
37
לצפיה ב-'מערכת המעקב של הדואר הכוונה'
מערכת המעקב של הדואר הכוונה
21/08/2016 | 22:36
4
31
לצפיה ב-'אחרי ששלחת בדואר?'
אחרי ששלחת בדואר?
21/08/2016 | 23:03
3
39
אני רואה את זה מייד אחרי הסריקה בפורטל עצמו ובאיביי
לצפיה ב-'הכוונה שלי הייתה לפני הסריקה'
הכוונה שלי הייתה לפני הסריקה
21/08/2016 | 23:08
1
25
לצפיה ב-'אם לא נסרק איך יתעדכן?'
אם לא נסרק איך יתעדכן?
21/08/2016 | 23:16
29
או שלא הבנתי אותך. אצלי מתעדכן באיביי ופייפאל מייד עם התשלום (כ"א) ובמעקב דואר עם הסריקה בדואר
לצפיה ב-'תוודאו שבדואר קוראים את הברקוד. אחרת לא יוצג בUSPS'
תוודאו שבדואר קוראים את הברקוד. אחרת לא יוצג בUSPS
25/08/2016 | 08:25
11
לצפיה ב-'מישהו הצליח לשלב את ההדפסה עם מדפסת תויות ?'
מישהו הצליח לשלב את ההדפסה עם מדפסת תויות ?
21/08/2016 | 23:09
34
לצפיה ב-'במה אני משתמש כדי להנפיק את הרשימון החודשי ?'
במה אני משתמש כדי להנפיק את הרשימון החודשי ?
23/08/2016 | 10:24
3
34
הרי אין לי ספח מהדואר...
לצפיה ב-'אני צורבת את התוויות על דיסק'
אני צורבת את התוויות על דיסק
23/08/2016 | 10:26
2
38
יחד עם הקבלות שלי
לצפיה ב-'תודה, אגב, אצלי ההתחלה פושרת'
תודה, אגב, אצלי ההתחלה פושרת
23/08/2016 | 10:38
1
43
מסרתי אתמול חבילה אחת בסניף.
היא עדיין לא מופיעה במערכת. הפקידה אומרת שסרקה.
אני מקווה שבהמשך הדרך זה יסרק...
לצפיה ב-'אני נהנית'
אני נהנית
23/08/2016 | 10:43
37
היו כמה ימים לפני כשבוע שהמערכת נפלה אבל חוץ מזה תענוג. שיתרחב לעוד פלטפורמות
לצפיה ב-'מוכר סיני רמאי שכנראה מנסה לעשות עלי סיבוב'
מוכר סיני רמאי שכנראה מנסה לעשות עלי סיבוב
21/08/2016 | 12:49
5
116

הזמנתי פאנל דאבל דין לרכב מהמוכר הכי זול באיביי (הפרש של 50 שקל מהבא אחריו)
 הדגשתי בהזמנה שישלח את זה בדואר רשום עם מספר מעקב
לאחר יום קיבלתי הודעה שזה נשלח ללא מספר מעקב
ומשם התחיל הסרט:
לאחר כמה שעות קיבלתי את ההודעה הבאה:
Hi friend, 
Good day.
Thanks for your purchase. 

We are prepare to ship your package by Post Office yesterday,but it was sent back,
Because they said your package is heavy and large,and your area is a bit of remote,
So your package could not be shipped by Post Office.

We have no choice but to ship your package by Aramex ,it's safe and fast,only takes 5-7 days to arrive your door.
The postage is GBP30, however,we are willing to pay GBP15 for you because of our good relationship.
So you only need to pay the shipping cost GBP15, then we can proceed the shipping for you today. 

לאחר כשעה התקבלה הודעה נוספת שימו לב למחירים
Hi friend, 
Good day.
Thanks for your purchase. 

We are prepare to ship your package by Post Office yesterday,but it was sent back,
Because they said your package is heavy and large,and your area is a bit of remote,
So your package could not be shipped by Post Office.

We have no choice but to ship your package by DHL ,it's safe and fast,only takes 3-5 days to arrive your door.
The postage is GBP85, however,we are willing to pay GBP45 for you because of our good relationship.
So you only need to pay the shipping cost GBP40, you can pay it directly at our Paypal account:
sales@autostereo.com.cn

Then we can proceed the shipping for you today. 

ולאחר יום הוא שולח שוב
שימו לב לסכומים
Hi,dear friend,
Good day.
Thanks for your promote reply.

1)We were prepare to ship your package by Post Office two days ago,but it was sent back,
Because they said your package is heavy and large, it is about 2KG.You can check the photos.
So we have no choice but to ship your package by DHL ,it's safe and fast,only takes 3-5 days to arrive your door.

2)The postage is GBP85,I tried my best to talk with my boss,finally,he agreed to pay GBP60 postage for you,then you only need to pay GBP25 for the DHL to ship your goods.
you can pay it directly at our Paypal account:
sales@autostereo.com.cn

3)The DHL shipping cost is the real cost.We do not want to make profits from this deal, you can see our price is a very low price on eBay compare to other sellers.
We are the new store, we just want to let our customers know us more better in terms of quality and service.


Hope you kindly understand.
Wait for your reply,

(סתם בענין עלות המשלוח
כשהזמנתי עגלה מעלי המשלוח לא היה כ"כ גבוה
ולמה שסיני יתנדב לספוג בשבילי 45 פאונד.... )
בתכלס על כל ההצעות הנדיבות שלו השבתי בשלילה ובבקשה לביטול ולהחזר
והוא מתעלם ולא עונה 
אגב
בנתיים הזמנתי מסיני אחר באיביי את אותו מוצר וזה נשלח מזמן עם מעקב
מה עושים?
(חוץ מהפידבק השלילי של החיים שלו...)
לצפיה ב-'אם הוא עדיין לא שלח שלח בקשת ביטול מאיביי'
אם הוא עדיין לא שלח שלח בקשת ביטול מאיביי
21/08/2016 | 13:59
2
89
זה ניראה כשיטה אצלו מול כל הלקוחות שעובדת בשיטת המצליח.
הייתי לוקח את זה קדימה ומתקשר לאיביי ומתלונן עליו.
לצפיה ב-'הענין הוא שהוא סימן כנשלח באיביי'
הענין הוא שהוא סימן כנשלח באיביי
21/08/2016 | 14:03
1
52
ואז אני לא יכול לעשות כלום כרגע
 
איך אני מתקשר לאיביי
מה המספר?
לצפיה ב-'הסינים תמיד מסמנים כשנשלח דקה אחרי שקנית'
הסינים תמיד מסמנים כשנשלח דקה אחרי שקנית
21/08/2016 | 14:57
62
אם הוא שלח אז מעולה. יגיע במלוח רגיל. מה צריך להתעסק בזה?
תברר האם הוא באמת שלח כי לי ניראה שהוא ממתין לתשובה מהפראייר התורן.
תגיד לו שאם הוא משנה את התנאים אתה מעדיף לבטל.
בנוגע לאיביי, יש מספר חינם בסקייפ. לא זוכר. תחפש בפורום
מתחיל ב +186649 משהו
לצפיה ב-'אין לך מה לדאוג, אתה יכול לטעון שהפריט לא הגיע ותקבל החזר'
אין לך מה לדאוג, אתה יכול לטעון שהפריט לא הגיע ותקבל החזר
22/08/2016 | 18:47
35
הרי הוא לא נתן לך מספר מעקב ולכן הוא לא מוגן
לצפיה ב-'עדכון,'
עדכון,
22/08/2016 | 18:53
45
קיבלתי זיכוי מאיביי
 
אני כבר מחכה שיחלפו 7 ימים בשביל לתת לו את הפידבק המגיע לו...
לצפיה ב-'עמלות שחרור DHL'
עמלות שחרור DHL
21/08/2016 | 12:22
4
59
הזמנה של בגדים בשווי 70$ לא כולל משלוח, לצפות לעמלות כלשהן?
לצפיה ב-'תתקשר ל DHL לברר'
תתקשר ל DHL לברר
21/08/2016 | 12:32
19
לצפיה ב-'בעיקרון לא אמורות להיות, מעשית אין לדעת... מקשרת כתבה:'
בעיקרון לא אמורות להיות, מעשית אין לדעת... מקשרת כתבה:
21/08/2016 | 18:23
2
35
לצפיה ב-'תודה'
תודה
23/08/2016 | 13:01
1
22
קראתי כבר לפני, בכל האינטרנט אין תשובה ברורה לשאלה הזאת. 
לצפיה ב-'תשובה ברורה תקבל אולי מפי הסוס, כלומר התקשר ל-DHL כפי שנכתב'
תשובה ברורה תקבל אולי מפי הסוס, כלומר התקשר ל-DHL כפי שנכתב
23/08/2016 | 13:44
25
אנחנו לא יכולים לדבר בשמם והאינטרנט לא יודע לחזות את העתיד...
לצפיה ב-'עזרה בבקשה דחופה לפני שהדואר יסגר'
עזרה בבקשה דחופה לפני שהדואר יסגר
21/08/2016 | 11:47
3
84
ביצעו אצלי 2 קניות אחת מארצות הברית והשנייה מרוסיה,הייתי בדואר ושלחתי את החבילות בדואר אוויר רשום, עד כאן הכל בסדר .
כשהגעתי הבייתה ראיתי שמספר המעקב לארצות הברית מתחיל באותיות LX והמספר מעקב לרוסיה מתחיל באותיות RR, לפי מה שידוע לי המספר מעקב לארצות הברית אמור להתחיל ב- RR האם ייתכן ושהפקידה עשתה טעות בהדבקת המדבקות ושלחה באופן לא נכון? או שאין קשר בין הדברים בבקשה תשובה מהירה שאספיק לחזור לדואר אם יש טעות
לצפיה ב-'שלחו לך לארה"ב באקו פוסט'
שלחו לך לארה"ב באקו פוסט
21/08/2016 | 12:37
2
72
זה משלוח יותר אמין והוא נסרק על ידי חברת השילוח USPS בהשוואה למספר הרגיל שאין עליו מעקב בכלל.
השאלה האם שילמת בהרבה ממה שציפית?
לפעמים, במשקל מסויים אקו פוסט יותר כלכלי ממשלוח רגיל.
בכל מקרה הפקידה היתה אמרוה להגיד לך או שאמרה ולא שמת לב.
לצפיה ב-'תודה הבנתי לרגע נלחצתי'
תודה הבנתי לרגע נלחצתי
21/08/2016 | 14:32
1
47
הבנתי את הרעיון תודה ועוד 2 שאלות אשמח לתשובה:
הבנתי שאי איפשר לשלוח בשמים(בושם ) לחו"ל האם נכון?
ודבר שני ראיתי כאן בפורום לגבי מסמך שהיה צריך למלא בדואר ( מסמך ירוק ) ולא אמרו לי כלום על זה במה מדובר?
תודה על העזרה עמירם באמת שאין לי מילים לתאר 
לצפיה ב-'שליחת בשמים בדואר'
שליחת בשמים בדואר
21/08/2016 | 14:55
97
שמעתי גם על זה אבל לא נריאה לי שיש בעיה.
מצרף רשימה של הגבלות מהאתר של הדואר.
 
בנוגע לטופס CN22 הירוק. ממלאים כשהחבילה מעל 100 גרם. בכל מקרה, זה לא אסון גם כשלא מילאת.
לצפיה ב-'שליחת ספרים לארה"ב'
שליחת ספרים לארה"ב
21/08/2016 | 10:41
4
40
האם כדאי למכור ספרים באיביי למרות המשקל ונפח? איך ניתן להוזיל את המשלוח היקר של דואר ישראל לספרים? האם יש שירות מיוחד לספרים במקום אחר? זה שוק מאד תחרותי (בייחוד ספרים משומשים) ועלויות המשלוח פשוט הופכות את זה לכאורה ללא כדאי ואותי למתחרה לא רלוונטי
לצפיה ב-'אם יש ברשותך ספרים משומשים נדירים'
אם יש ברשותך ספרים משומשים נדירים
21/08/2016 | 10:55
3
40
אינני רואה פה שום בעיה מבחינת מחיר המשלוח.
ההיפך. מוצר יקר בעל ערך הייתי שולח ב EMS עם ביטוח ואישור מסירה והייתי דואג לעדכן בליסט את העובדה הזו.
זה היופי במוצרים לאספנים. אין עוד עשרים מוכרים שמציעים את אותו המוצר שאתה מציע. כשקונה ימצא משהו שלך יש ולאחרים אין הוא יקנה ממך אפילו אם אתה שולח מישראל. אגב משלוח EMS מגיע ללקוח תוך חמישה ימים.
לצפיה ב-'ספרים רבותי ספרים'
ספרים רבותי ספרים
21/08/2016 | 11:01
2
34
תודה עמירם, יש לך טיפים או עצות לגבי ספרים פחות נדירים?  
לצפיה ב-'לא מתמצא בתחום'
לא מתמצא בתחום
21/08/2016 | 11:41
1
32
אבל כלל אצבע הוא, במוצרים שהם נפוצים וקיימת תחרות גדולה, אל תיכנס מראש אם אתה נמצא בעמדת נחיתות.
תבדוק האם הספרים הפחות נפוצים יהיו פופולרים גם במדינות אחרות כגון אירופה.
ייתכן ויהיה שווה ללקוחות לקנות ממך ולא מאמריקאי, כי משלוח מארה"ב החוצה עולה לא מעט.
לצפיה ב-'תודה רבה עמירם! המשלוח לאירופה רעיון טוב'
תודה רבה עמירם! המשלוח לאירופה רעיון טוב
24/08/2016 | 11:50
4
לצפיה ב-'שאלה דחופה-מכרתי ב איביי'
שאלה דחופה-מכרתי ב איביי
21/08/2016 | 00:35
2
87
מכרתי פעם ראשונה באיביי, מוצר יד שנייה. אני צריכה לשלוח את המוצר לקונה בארה"ב.שולחת בדואר רשום.האם צריכה להוסיף טופס CN22?אם כן ,האם למלא בכתב יד את הטופס הירוק מהדואר? צריכה להוסיף חשבונית לאריזה למרות שאין לי חנות?
לצפיה ב-'טופס מכס מעל מאה גרם'
טופס מכס מעל מאה גרם
21/08/2016 | 10:50
1
56
ממלאים בכתב יד.
לא צריך לצרף חשבונית וזה לא קשור האם יש לך חנות או לא באיביי.
הלקוח מקבל חשבונית מפייפל במייל.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
21/08/2016 | 11:33
31
תודה על התשובה המהירה.
לצפיה ב-'איך אומרים 'אלפון' באנגלית?'
איך אומרים 'אלפון' באנגלית?
20/08/2016 | 23:54
1
37
הכוונה לספרון הקטן שכותבים בו מספרים טלפון (שהיו פעם משתמשים).
אני רוצה לקנות כזה שמסודר לפי ה- A B C  .. (באליאקספרסס)
לצפיה ב-'אולי phone index notepad; אם כי לא מצאתי תוצאות בעלי אקספרס'
אולי phone index notepad; אם כי לא מצאתי תוצאות בעלי אקספרס
21/08/2016 | 01:57
18
אבל לא יודעת אם בכלל מוכרים שם כאלה... הם כבר לא ממש באופנה, מאז הסלולרים והארגוניות (כל יומן שניתן למלא בכל שנה, מכיל בסוף גם אלפון).
לצפיה ב-'שאלה'
שאלה
20/08/2016 | 17:14
2
30
איך אני יכול לדאוג שהמוכר יראה את הטל שלי בהזמנה ? על איזו אופציה אני יכול ללחוץ באתר אי ביי כדי שהטל יופיע ?
אני מעוניין לקבל הודעות אס אמ אס כשמגיעות חבילות.
לתשובתכם אודה.
דורון
לצפיה ב-'במעמד התשלום, יש אפשרות לשלוח הודעה למוכר'
במעמד התשלום, יש אפשרות לשלוח הודעה למוכר
20/08/2016 | 19:26
1
16
תבקש ממנו שיציין את מספר הטלפון שלך על החבילה.
 
לצפיה ב-'תודה רבה'
תודה רבה
22/08/2016 | 21:16
לצפיה ב-'מתי כדאי להוסיף מספר מעקב?'
מתי כדאי להוסיף מספר מעקב?
20/08/2016 | 17:07
3
55
וכמו כן, מה קורה אם מכרתי פריט ב1000 ש"ח בלי מספר מעקבת והלקוח טוען שלא קיבל אותו?
 
האם איביי מגינה עליי במקרה הזה?
 
תודה
לצפיה ב-'שיקול אישי שלך'
שיקול אישי שלך
20/08/2016 | 19:29
1
57
יש מוכרים ששולחים רשום רק משווי מסויים.
כל משלוח בדואר רגיל ללא מעקב, אינו מכוסה בתכנית הגנת המוכר של איביי/פייפאל.
מעל 200$, צריך רשום + אישור מסירה / EMS ודומיו.
 
 
לצפיה ב-'בטוח שזה מעל 200$ ולא 250$ ?'
בטוח שזה מעל 200$ ולא 250$ ?
21/08/2016 | 01:49
32
נדמה לי שבעבר ראיתי באתר של פייפל שזה מעל 250$
לצפיה ב-'ברגע שזה מוצר שאת לא מוכנה להפסיד עליו'
ברגע שזה מוצר שאת לא מוכנה להפסיד עליו
20/08/2016 | 19:57
47
אם אין מעקב והלקוח טוען שלא קיבל כל הכסף חוזר אליו, אין לך שום הגנה.
לצפיה ב-'מכירת נייד באיביי - עלויות'
מכירת נייד באיביי - עלויות
20/08/2016 | 16:57
2
45
היי,
אני רוצה למכור את הנייד שלי באיביי:
XIAOMI MI Note 4G LTE
מכיוון שזאת מכירה ראשונה שלי במחיר של מעל 1000 ש"ח - אני מבקשת עליו 1200 ש"ח רציתי לבדוק, האם אני כמוכרת צריכה לעשות משהו עם מכס,
לשלם עליות לכך?
איזה עלויות נלוות יש לי חוץ ממשלוח עם מעקב ואח"כ משיכה מחשבון הפייפל?
תודה!
לצפיה ב-'עמלות איביי ופייפאל הן כ-15% מסך העסקה'
עמלות איביי ופייפאל הן כ-15% מסך העסקה
20/08/2016 | 19:31
53
צריך לציין בליסטינג, שכל עלויות המכס/מע"מ וכד' חלות על הקונה.
 
לצפיה ב-'לא מומלץ להתחיל מכירה ראשונה ממוצר יקר יחסית'
לא מומלץ להתחיל מכירה ראשונה ממוצר יקר יחסית
20/08/2016 | 19:56
32
ראשית, יש הגבלת סכום על מוכרים חדשים (לא זוכרת כמה).
שנית, זה סיכון הן מבחינת הקונה (לקנות מחשבון חדש ללא היסטוריית מכירות) וסיכון גם מבחינתך כמוכרת, את יכולה ליפול על טעויות בסיסיות ולמצוא את עצמך מפסידה כסף במקום להרוויח.
 
אם יש לך כוונה להתחיל למכור באיביי, כדאי להתחיל מדברים קטנים וזולים, ללמוד את הכללים, את הפלטפורמה ולהתמקצע לאט לאט (ואז גם הטעויות, אם יהיו, יכאבו פחות). אם זה משהו חד פעמי, עדיף יד2 ולא איביי, או למצוא מוכר מנוסה שימכור עבורך (אם זה חבר טוב שיסכים לעשות לך טובה או מישהו פחות קרוב שיעשה זאת תמורת עמלה).
לצפיה ב-'Aliexpress - הזמנה בוטלה כי תשלום לא התבצע עד לתאריךנקוב'
Aliexpress - הזמנה בוטלה כי תשלום לא התבצע עד לתאריךנקוב
20/08/2016 | 10:21
8
70
התאריך הוא מספר ימים אחרי שהזמנתי ולא ביום ההזמנה. מישהו מכיר את תהליך התשלום בעליאקספרס ויכול להסביר מה כנראה השתבש? 
האם זו בעיית תשלום או בכלל בעיית אספקה? (המוכר לא סיפק את המוצר בזמן ולכן לא בוצע תשלום?) 
לצפיה ב-'האם שלמת? הפשוט ביותר הוא לשלם מיד אחרי ההזמנה.'
האם שלמת? הפשוט ביותר הוא לשלם מיד אחרי ההזמנה.
20/08/2016 | 16:50
7
28
אם הייתי עדין מעונין במוצר הייתי מנסה להזמין שנית, ולשלם מיד אחרי ההזמנה.
לצפיה ב-'תשלום מיד לאחר ההזמנה הוא לא ברירת המחדל? '
תשלום מיד לאחר ההזמנה הוא לא ברירת המחדל?
20/08/2016 | 17:21
6
27
נראה לי שהתשלום באליאקספר יורד לי אוטומטית מיד אחרי שאני מאשר את ההזמנה. אני טועה?
לצפיה ב-'בעיקרון כן; לא הזנת פרטי תשלום / אישרת תשלום מכ"א קיים?'
בעיקרון כן; לא הזנת פרטי תשלום / אישרת תשלום מכ"א קיים?
20/08/2016 | 20:00
5
21
אני לא מוכנה להשאיר את פרטי האשראי שלי שמורים בעלי אקספרס אז אני מזינה אותם בכל רכישה (לא מזמינה הרבה מעלי בלאו הכי).
לצפיה ב-'טעות שלי זו באמת הזמנה שהשארתי פתוחה ויצרתי חדשה'
טעות שלי זו באמת הזמנה שהשארתי פתוחה ויצרתי חדשה
21/08/2016 | 13:12
4
18
לגבי החשש להשאיר פרטי כרטיס אשראי שמורים בעלי אקספרס גם אני פעלתי ככה בהתחלה אבל במחשבה שניה לדעתי זו דווקא הדרך המסוכנת יותר.
אני אסביר. לקונה יש שתי אלטרנטיבות:
או שפרטי כרטיס האשראי מוזנות בכל עסקה מחדש ומגיעות ישירות לידי כל מוכר שאצלו אני קונה.
או שפרטי האשראי מוזנות פעם אחת אצל גוף אחד (גדול) בלבד - במקרה שלנו זה יהיה אליאקספרס - שמצהיר על כך אמנם שהוא שומר את פרטי הכרטיס עבור העסקאות הבאות (שימי לב שגם המוכר יכול לשמור את פרטי הכרטיס למרות שהוא אינו מדווח לך על כך). יתרון נוסף בשמירת הכרטיס באליאקספרס היא הגנת הלקוח שמספק האתר שנקראת ALIPAY ודומה במהותה להגנה שמספק PAYPAL. (החזר כספי חלקי או מלא במקרים מתאימים)
לצפיה ב-'באליאקספרס פרטי האשראי אף פעם לא נמסרים למוכר'
באליאקספרס פרטי האשראי אף פעם לא נמסרים למוכר
21/08/2016 | 17:32
16
לא משנה אם שמרת את האשראי בחשבון alipay או שאתה כל פעם מזין את הפרטים - הפרטים תמיד יועברו לalipay.
הם שומרים את הכסף בנאמנות עד שאתה מאשר את הגעת החבילה או עד שהגנת הקונה מסתיימת. אלא אם כן יש מחלוקת ואז הסכום כולו או חלקו מושב אליך.
לצפיה ב-'אין קשר; פרטי האשראי לא מגיעים למוכר, רק לעלי אקספרס'
אין קשר; פרטי האשראי לא מגיעים למוכר, רק לעלי אקספרס
21/08/2016 | 17:49
2
24
המוכר לא סולק, עלי סולקים ומעבירים לו את הכסף רק אחרי שהקונה אישר שהוא קיבל את המוצר או שעבר הזמן להגעת המוצר והוא לא פתח תלונה.
 
כמו כן אין שום קשר בין אי שמירת פרטי האשראי לבין הגנת הקונה. היא קיימת בעלי אקספרס, וכבר קיבלתי החזרים במקרים שמוצר לא הגיע / הגיע שונה מהמתואר.
 
בקיצור, היתרון היחיד בשמירת פרטי הכרטיס הוא שלא צריך להקליד אותם בכל פעם מחדש. מי שהנוחות הזאת משתלמת לו, לגיטימי; אני מעדיפה שהפרטים לא יישמרו שם במאגר (מה שלא אומר שהם לא שומרים אותם בכל מקרה... אבל אני את שלי עשיתי).
לצפיה ב-'אני מבין..תודה '
אני מבין..תודה
23/08/2016 | 08:44
1
10
עוד משהו קטן לגבי קבלת החזר כספי, האם אני חייב לפתוח "מחלוקת" או מספיק שאפנה אל המוכר בהודעה (עוד לא אישרתי את קבלת המוצר) והוא יוכל לתת לי החזר כספי? (אני מעדיף לנסות קודם כל בדרך יפה יותר בלי לפתוח מחלוקת)
לצפיה ב-'לא ניסיתי מעולם לפנות למוכר בעלי אקספרס, נראה לי מיותר'
לא ניסיתי מעולם לפנות למוכר בעלי אקספרס, נראה לי מיותר
23/08/2016 | 14:20
13
כשהייתה בעיה דיווחתי עליה במערכת המובנית, זה מה שמצופה ממנה לעשות, למה שאפעל אחרת? כל פתיחת תיק גם ככה מתחילה בפנייה למוכר, אז זו לא בעיה. למעשה אם עומד לעבור התאריך האחרון להגעת המוצר והוא טרם הגיע, אפשר להעביר בקשה (מובנית במערכת) למוכר להאריך את התוקף, אם אתה מוכן להמשיך לחכות. עשיתי זאת בעבר. היו מוכרים שהאריכו, היו מוכרים שהתעלמו ונאלצתי לפתוח תלונה.
 
גם באיביי אני לא מנסה "בדרך יפה" ובמעקפים. יש מערכת מובנה עבור לקוחות אם מוצר לא הגיע או שהגיע שלא כמתואר. היא כוללת פנייה מובנית למוכר בתוכה. לפי כללי איביי זה מה שאני צריכה לעשות כלקוחה, זה מה שאני עושה.
 
בפרט, עלי אקספרס לא איביי שבו התשלום עובר מהחשבון שלך לחשבון של המוכר. כפי שכבר הבהרנו קודם בשרשור, בעליאקספרס הסליקה היא שלהם, הכסף לא עובר ישירות לחשבון המוכר, הוא מקבל אותו רק אחרי שאתה מאשר שהמוצר התקבל (או שהתאריך עובר). אז אני לא יודעת אם הוא בכלל יכול טכנית לזכות אותך כשהוא לא זה שחייב אותך ולא פתחת מולו תלונה רשמית... ובכל מקרה, גם זיכוי הוא לא יכול לעשות עצמאית מחוץ למערכת (הוא לא יכול, זה לא פייפל) אז גם אם הוא יכול לזכות אותך בלי שתפתח תלונה, זה נרשם בעליאקספרס שהמוכר נתן לך זיכוי, כלומר הם ידעו כך או אחרת. אז למה סתם להסתבך?
לצפיה ב-'מכירת תמונות של היטלר ימח שמו'
מכירת תמונות של היטלר ימח שמו
19/08/2016 | 17:48
4
119
אני זקוקה לעזרתכם.
רציתי לקנות מוצר קוסמטיקה. נכנסתי לאתר של החברה שמוכרת אותו, חברה בריטית, וגיליתי שהם מוכרים גם גלויות של נאצים.
דיווחתי לאיביי, ואני מבקשת שכל מי שרואה את ההודעה הזו ידווח גם:
איך עושים את זה? על מסך המחשב (שולחני) בצד ימין למטה, מעל ה DESCRIPTION  מופיע המשפט Report item
לוחצים עליו, מגיעים למסך ושם בוחרים:
Report Category
Prohibited and restricted items

Reason for Report
Offensive or violent material

Detailed Reason
Nazi and Nazi-related
זה הכל.


http://www.ebay.com/itm/POSTCARD-Adolf-Hitler-Echt...
לצפיה ב-'1. המודעה הורדה'
1. המודעה הורדה
19/08/2016 | 20:41
3
80
2. את מוכרחה להבחין בין טפל ועיקר. אין פגם במכירת גלויות מהתקופה. זה תחום אספנות מוכר ויש המממממון יהודים שאוספים פריטים כולל כאלה המשוייכים להיטלר.
יש הבדל בין זה לבין מוצר כמו בובה משעשעת של היטלר- שנמכר בעבר ולאחר שהתלוננתי בכל הזירות הוא הוסר.
הפריט הזה הוסר בגלל מדיניות ה- pc המפותחת יתר על המידה של האמריקאים אבל תכלס- פריטים אותנטיים שאינם גנובים כמובן מותרים למכירה ואני בטוחה שעל גלויה כזו- יהיו הרבה קופצים יהודים וישראליים.
לצפיה ב-'ועוד משהו קטן'
ועוד משהו קטן
19/08/2016 | 20:49
1
69
נכנסתי לתוכן המודעה והמוכר מדגיש שלא מדובר ב"קידום מכירות" לנאצים אלא בפריט אספנות (ופריט מעניין במחיר סביר ביותר, אגב).
וממש מתחת (אם משעמם לך) יש הפניות למודעות דומות.
מה אני אגיד לך- לא כולם אוספים מפיות. חלק מתעסקים באיסוף פריטים היסטוריים וזה הכי לגיטימי בעולם
לצפיה ב-'מה זה בכלל משנה מה הוא כתב? EBAY לא התיחסו לזה. '
מה זה בכלל משנה מה הוא כתב? EBAY לא התיחסו לזה.
21/08/2016 | 09:52
14
לצפיה ב-'זה הורד כי זה נוגד את חוקי EBAY'
זה הורד כי זה נוגד את חוקי EBAY
21/08/2016 | 09:52
36
אין יהודים שאוספים תמונות של היטלר ימ"ש או הימלר עם צלבי קרס גדולים לידו.
אנשים אוספים עדויות הסטוריות באלפים, אבל בטח לא אוספים פוסטרים של היטלר.
האנשים היחידים שאוספים תמונות של היטלר הם ניאונאצים.
 
כאמור, מה שאתה חושב לא ממש משנה, כי EBAY חשבו שאני צודקת, והתמונה הורדה.
לצפיה ב-'פינת הביזאר: טרנד ה well worn shoes'
פינת הביזאר: טרנד ה well worn shoes
18/08/2016 | 17:16
5
109
אומרים שבאיביי לא חסרים פריטים מוזרים,
קבלו את ההזיה הבאה:
חפשו באיביי well worn shoes
תגיעו לזבל הזה שאנשים ממש רבים עליו בבידים
כרגע עומד על 61$ עם 40 בידים.
 
כרגע עומד על 102.5$ עם 22 בידים.
 
נעליים שמהרחוב לא הייתי מתכופף להרים.
 
הנה הוכחה למשפט: זבל של אחד זה זהב של אחר.
לצפיה ב-'חמודי, אין גבול לסטיות'
חמודי, אין גבול לסטיות
18/08/2016 | 17:58
2
77
פעם חיפשתי באיביי גרבי ספורט, וקיבלתי תוצאות זהות 
לצפיה ב-'תפסיקי לחפש מצאתי לך אותן'
תפסיקי לחפש מצאתי לך אותן
18/08/2016 | 18:26
1
79
לצפיה ב-''
18/08/2016 | 18:49
7
לצפיה ב-'אני מכרתי כמה נעליים משומשות'
אני מכרתי כמה נעליים משומשות
19/08/2016 | 06:06
77
אבל ממש לא במצב הזה. זה כבר מגוחך.
לצפיה ב-'טוב לדעת'
טוב לדעת
22/08/2016 | 09:03
7
לצפיה ב-'רכישה באיביי באמצעות כ.אשראי'
רכישה באיביי באמצעות כ.אשראי
18/08/2016 | 14:48
3
35
שלום,
שמתי לב ברכישה של כמה מוצרים באיביי גם לאופציה של רכישה באמצעות כרטיס אשראי. האם זהו פיצ'ר חדש מאז שאיביי ופייפל ניפרדו?
אם כן, איך אני יכול להוסיף את זה לליסטים שלי שתהיה לקונה אופציה לתשלום גם בכ. אשראי.
תודה
לצפיה ב-'אכן, אם כי הוא היה קיים גם קודם (במידה פחותה).'
אכן, אם כי הוא היה קיים גם קודם (במידה פחותה).
18/08/2016 | 15:01
25
ממה שראיתי בעבר זה הופיע רק אצל מוכרים שהסכימו לקבל תשלום באשראי וכיום זה אוטומטית ממש אצל כולם, אז לא נראה לי שצריך לעשות משהו מיוחד לשם כך.
לצפיה ב-'לדעתי זה כבר קיים ממש מזמן'
לדעתי זה כבר קיים ממש מזמן
18/08/2016 | 15:28
1
38
מי שאין לו חשבון פייפאל יכול לקנות בכרטיס אשראי מסוג: ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ודיסקאבר ומה שקורה בפועל שנוצר לו אד הוק חשבון פייפאל זמני שבתום העסקה משמיד את עצמו.
המוכר יראה שבוצעה ממנו קניה מחשבון פייפאל כזה בערך 873684765jghdsf8763453@gmail.com
 
יום נעים
לצפיה ב-'תודה'
תודה
18/08/2016 | 22:59
3
לצפיה ב-'סלר דשבורד- שימו לב'
סלר דשבורד- שימו לב
18/08/2016 | 13:03
1
82
אני משתמשת ונהנית מאוד בגלר דשבורד החדש אבל- היום שמתי לב לבעיה. כשאני בונה רשומה חדשה (לא sell similar) הכתובת שלי משתנה לארה"ב! שימו לב ותקנו את המיקום אם צריך!!
לצפיה ב-'תודה על העדכון!'
תודה על העדכון!
18/08/2016 | 17:56
22
לצפיה ב-'רכישות לקראת חורף'
רכישות לקראת חורף
16/08/2016 | 08:49
1
84
בוקר טוב לכולם

אני רוצה להתארגן לענות חורף

ואני הייתי רוצה לקבל טיפים אתרים בארה"ב שניתן להזמין דרכם אבל משלוח בתוך ארה"ב
ואך מוציאים באיביי תחת איזו קטיגורייה

תודה
לצפיה ב-'זה לא ממש הפורום המתאים, נסה בפורום צרכנות'
זה לא ממש הפורום המתאים, נסה בפורום צרכנות
17/08/2016 | 01:11
25
למיטב ידיעתי יש גם קבוצות בפייסבוק העוסקות בהמלצות וטיפים על רכישות מקוונות.
לצפיה ב-'שינוי כרטיס אשראי ברירת מחדל בפייאפל'
שינוי כרטיס אשראי ברירת מחדל בפייאפל
17/08/2016 | 16:59
9
135
שלום
יש לי 3 כרטיסי אשראי בפייפאל.
אני רוצה שהמטרכארד יהיה כרטיס ברירת המחדל.
חיפשתי המון המון בחשבון בפייפאל ולא מצאתי איך להגדיר את המסטרכארד שיהיה ברירת מחדל.
אתם אולי יודעים איך עושים את זה?
 
תודה!
לצפיה ב-'עכשיו הנקודה נמצאת בויזה. תסמן אותה במאסטרכארד. כמה פשוט.'
עכשיו הנקודה נמצאת בויזה. תסמן אותה במאסטרכארד. כמה פשוט.
17/08/2016 | 21:46
4
34
לצפיה ב-'כמה מתנשא בן אדם יכול להיות?!'
כמה מתנשא בן אדם יכול להיות?!
18/08/2016 | 13:09
3
69
בא תסביר לעולם כולו למה אתה גאון, חכם, יודע הכל. אבל אף אחד לא חייב לקבל את דעתך.
ברצינות?! זו התגובה שמצאת לכתוב? בא נראה רגע... וואלה, אבי לב, הצלת אותי! בחיים לא חשבתי לשנות את המיקום של הנקודה! מה הייתי עושה בלעדיך, הראת לי את האור. שינית את חיי!
בחייאת, אתה באמת חושב שלשנות באופן נקודתי ישנה את כרטיס ברירת המחדל? אז זהו, שלא. ברירת המחדל הוא הכרטיס העליון ברשימה ולשנות את מיקום הנקודה זו בחירה באיזה כרטיס להשתמש בקניה הנוכחית.
 
אם אתה לא יודע איך משהו עובד, אל תגיב. תודה רבה לך.
לצפיה ב-'מתנשא?סליחה בכלל שהגבתי לך שאלתיאל הלא נחמד והלא נכבד.'
מתנשא?סליחה בכלל שהגבתי לך שאלתיאל הלא נחמד והלא נכבד.
18/08/2016 | 13:24
2
43
אתה אדם גס רוח.
לצפיה ב-'עדיף שלא תגיב בכלל. לא בפורום הזה ולא באחרים'
עדיף שלא תגיב בכלל. לא בפורום הזה ולא באחרים
21/08/2016 | 17:35
1
15
תגובותיך טרחניות, מצטדקות ומתנשאות. באופן עיקבי.
הידע שאתה מוסיף - שואף ל-0. אם הוא בכלל מוסיף משהו.
נראה לי ש-99% מהפורומים שאתה כותב ישמחו אם תפסיק להגיב בהם.
 
להחלטתך. כמובן תעשה מה שבא לך ולא אומר שמה שכתוב פה נכון. הדברים נכתבו מניסיוני עתיר השנים.
לצפיה ב-'תודה על ההצעה.'
תודה על ההצעה.
21/08/2016 | 17:41
20
אבל זאת תשובתי אליך:
 
 
לצפיה ב-'אצלי הכרטיס הראשון (שחיברתי לחשבון) היה בררת המחדל אוטומטית'
אצלי הכרטיס הראשון (שחיברתי לחשבון) היה בררת המחדל אוטומטית
18/08/2016 | 06:31
3
48
זכור לי שבפייפל (צילום המסך שצירפתי הוא מאיביי) דווקא יש אפשרות לקבוע מי מהם בררת המחדל, אבל כרגע אין לי איך לבדוק כי כבר מחקתי את השני ונשארתי עם הראשון בלבד. אם אתה לא מסתדר פשוט היכנס מחר לחשבון פייפל שלך, בחר בצור קשר/עזרה, והתקשר לשירות הלקוחות של פייפל (הוא בעברית) בשעות הפעילות. ייתכן שזו הגדרה שרק הם יכולים לקבוע אצלם. אגב, גם אם תקבע בררת מחדל בפייפל אין לדעת איך היא תוצג בממשק החדש (והממש לא מוצלח) של איביי...
לצפיה ב-'ניסיתי בפייאפל, לא הצלחתי. תודה על ההמלצה לפנות לשירות! '
ניסיתי בפייאפל, לא הצלחתי. תודה על ההמלצה לפנות לשירות!
18/08/2016 | 13:10
16
לצפיה ב-'הפתרון בזכותך: צריך להכנס לכתובת www.paypal.com/creditcard'
הפתרון בזכותך: צריך להכנס לכתובת www.paypal.com/creditcard
18/08/2016 | 23:53
1
55
התקשרתי לשירות האמריקאי. הנציג אמר שבעקבות השינוי בממשק של האתר לא בטוח שזה אפשרי ואז מלמל / הרהר בקול שאולי הכתובת www.paypal.com/creditcard עדיין עובדת.
זה הפתרון. ראו בתמונה.
 
trilliane - תודה רבה לך!
לצפיה ב-' רק עכשיו נפל לי האסימון שוודאי חיפשת במנשק החדש של פ"פ'
רק עכשיו נפל לי האסימון שוודאי חיפשת במנשק החדש של פ"פ
19/08/2016 | 02:10
26
ואני עשיתי זאת בממשק הישן... ולמעשה החדש כ"כ נוראי ולא נוח שבכל פעם שנכנסתי להגדרות בחשבון עברתי מיד לישן, ולכן לא זכרתי (וגם כי עבר זמן מאז שנכנסתי להגדרות בחשבון; רוב הזמן אני רק מאשרת תשלומים).

חם בפורומים של תפוז

תחרות מפלצתית עם פרסים שווים במיוחד!
תחרות מפלצתית עם...
משתפים אותנו בסיפורים בדיוניים וזוכים בכרטיסים...
תחרות מפלצתית עם פרסים שווים במיוחד!
תחרות מפלצתית עם...
משתפים אותנו בסיפורים בדיוניים וזוכים בכרטיסים...
אירוח מומחה בפורום בנושא אבטלה
אירוח מומחה בפורום...
ביום ראשון, 13.8, יתקיים אירוח בנושא אבטלה בו...
אירוח מומחה בפורום בנושא אבטלה
אירוח מומחה בפורום...
ביום ראשון, 13.8, יתקיים אירוח בנושא אבטלה בו...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות
לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ