לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'היי, קניתי דרך ebay זוג ארנקים'
היי, קניתי דרך ebay זוג ארנקים
12/05/2016 | 09:08
18
85
של טימברלנד וקיבלתי מספר מעקב, אני והמוכר דיברנו והוא דווקא נחמד מאוד, בכל אופן רכשתי ב4 למאי ובחמישי המספר מעקב התעדכן בדואר של מדינת טייוואן וב6 למאי התעדכן שוב שב7 למאי זה עוזב את מדינת המקור למדינת היעד ישראל סניף דואר 150 תל אביב יפו.
בפועל אין שום דבר מעבר לזה והחבילה עדיין בסטטוס של העברה לארץ ודואר ישראל לא קיבל מספר מעקב כזה, מה לדעתכם לעשות? תודה רבה.
לצפיה ב-'להתאזר בסבלנות ולחכות; בדואר לא יתעדכן המספר עד שייסרק בארץ'
להתאזר בסבלנות ולחכות; בדואר לא יתעדכן המספר עד שייסרק בארץ
12/05/2016 | 13:07
17
28
לצפיה ב-'תודה על התגובה'
תודה על התגובה
12/05/2016 | 20:06
16
40
מקווה שבאמת זה יעודכן כי זה לא אמור להיות תקין, מספר מעקב משודר באותו רגע ליעד שלו ברגע שהוא נסרק פעם ראשונה(דואר ישראל יודע עוד לפני שזה בארץ, אני יודע כי שאלתי אותם), פעם אחרונה שהזמנתי חבילה תוך כמה ימים היא הגיעה והכל היה מעודכן עד לרמת המינימרקט שהיא נמצאת בו כדי לאסוף אותה.
לצפיה ב-'לא יודעת ע"ס מה את טוענת ש"מספר מעקב משודר ליעד שלו ברגע ש"'
לא יודעת ע"ס מה את טוענת ש"מספר מעקב משודר ליעד שלו ברגע ש"
12/05/2016 | 22:58
15
53
מניסיוני (בהזמנות ממדינות רבות לישראל וגם חבילות ששלחתי פה ושם) זה ממש לא נכון. אולי זה משהו שמופיע לפעמים במחשבים הפנימיים שלהם, אבל לא שקוף לאדם מן השורה שעוקב. בכל מקרה עבר פחות משבוע, וזה שבוע קצר בגלל החגים, כך שאין שום סיבה להילחץ כרגע, להפך.
לצפיה ב-'תודה ושוב הכל בהתבסס על נציגים'
תודה ושוב הכל בהתבסס על נציגים
12/05/2016 | 23:16
14
34
של דואר ישראל בטלפןן 171, יחד איתי נכנסו לאתר הבינלאומי וראו את מספר המעקב מעודכן ובדקו במערכת שלהם וראו שלא התעדכן אצלהם וטענו שזה לא תקין, זאת לא המצאה שלי. 
במקרה אחר לא היה איכפת לי שיקח גם שנה אני פשוט לחוץ על המשלוח הזה.
תודה רבה בכל אופן אתם צודקים זה חגים והכל וזה יגיע פשוט אהיה סבלני. 
לצפיה ב-'בלי לשים לב חיזקת את דבריי: הם בדקו באתר בינ"ל'
בלי לשים לב חיזקת את דבריי: הם בדקו באתר בינ"ל
12/05/2016 | 23:18
13
61
האתר הבינ"ל מתעדכן ע"ס העדכונים בחו"ל, לא בישראל. בדואר ישראל חבילות מתעדכנות רק כשהן נסרקות כאן. הנציגים יכולים לספר לך סיפורים שזה "לא תקין" אבל זה המצב הקבוע בדואר ישראל מימים ימימה...
לצפיה ב-'אז הנה עוד שירות שדואר ישראל מספק'
אז הנה עוד שירות שדואר ישראל מספק
13/05/2016 | 00:32
45
"להלחיץ לקוחות", ממש הלחיצו אותי שזה לא תקין ולפנות לשולח.
מה, אפילו ידע בסיסי להגיד ללקוח לא ילמדו אותם? 
תודה לך עכשיו אני מבין איך זה מתנהל ופשוט אמתין  .
לצפיה ב-'לא ממש מחזק אותך'
לא ממש מחזק אותך
13/05/2016 | 11:45
11
25
הם בדקו באתר הבין לאומי כדי לראות שהמספר אכן קיים ולוודא מה הסטטוס שלו.
בהנתן סטטוס מסויים, מס' המעקב אמור להיות מעודכן במחשבים שלהם (לטענתם). בגלל שהוא לא היה מעודכן במחשבים שלהם, נאמר לו שזה לא תקין.
 
בפועל, יש מדינות שמס' המעקב מתעדכן בדואר ברגע שהחבילה יוצאת לכיוון ישראל (הולנד למשל), ויש מדינות שהוא מתעדכן רק כשהחבילה מגיעה לארץ
 
לצפיה ב-'אם זה מעודכן במחשבים שלהם, למה שזה לא יעודכן באתר הדואר?'
אם זה מעודכן במחשבים שלהם, למה שזה לא יעודכן באתר הדואר?
13/05/2016 | 13:20
10
22
מאין נשאב המידע באתר דואר ישראל אם לא ממערכות המחשב של דואר ישראל? אין שום סיבה הגיונית שיהיה מידע שונה במערכות שונות (של אותה חברה) כשהיגיון בסיסי מחייב במקרה הזה שהמידע המוצג באתר יישאב ממערכת הדואר (אלא מהיכן?). זה מחזק אותי כי דיברתי על המצב הרגיל בדואר, והוא שהמעקבים לא מעודכנים מראש ולא מעודכנים כמעט בכלל במה שלא קורה בישראל עצמה. תקין או לא תקין, זה המצב דה-פקטו, וזה די פתאטי (אם כי לא מפתיע) שנציגי הדואר צריכים לבצע את הבדיקה באתר בינ"ל שכל אחד מאיתנו יכול לבדוק בו.
 
עוד סיפור להמחשת העליבות: לפני כמה חודשים החזרתי מוצרים לחנות בריטית שהזמנתי ממנה. אחרי כמה ימים קיבלתי דואל מהחנות שהם קיבלו את החבילה שלי והם מזכים אותי. הסטטוס באתר דואר ישראל נותר מאז ועד היום "הפריט בתהליך העברתו לארץ היעד. תאריך עדכון אחרון ב23/02/2016".
 
חבילה ששלחתי לארה"ב קצת לפני כן אכן נחתה בניו יורק וזה היה הסטטוס האחרון שהתעדכן באתר דואר ישראל ("הפריט התקבל בארה"ב ב 10/02/2016"). את כל שאר המעקב (והיה הרבה) ביצעתי כבר באתר של USPS.
 
בשורה התחתונה, אני לא יודעת מה "תקין" מבחינת הדואר ולמה המערכות שלהם מחוברות, אבל הן כנראה לא ממש מחוברות למציאות. כבר עדיף לבדוק באתרים זרים, זה הרי גם מה שהנציגים שלהם עושים...
לצפיה ב-'זה לא כלכך שונה משירותי דואר אחרים'
זה לא כלכך שונה משירותי דואר אחרים
13/05/2016 | 16:48
1
21
למשל, החבילה האחרונה שנשלחה אלי מהולנד.
תחילת המעקב היתה באתר של דואר הולנד. כמה ימים אח"כ, הופיעה הודעה באתר ההולנדי שהחבילה נשלחה לישראל, ובאותו יום הופיעה הודעה באתר של דואר ישראל "החבילה נשלחה מהולנד בתאריך ...."
המשך המעקב התבצע דרך האתר של דואר ישראל, כאשר לא נוספה שום הודעה נוספת באתר של דואר הולנד.
לעוומת זאת, כששולחים מסין, האתר הסיני מתעדכן עד היציאה לישראל, והעדכון הבא הוא רק באתר של דואר ישראל, ורק כשהחבילה מגיעה לארץ.
עד כמה שזכור לי מהחבילות הבודדות שהגיעו אלי מטאיוואן, זה יותר כמו הדואר הסיני (אבל משמעותית מהיר יותר), אבל אולי אני לא זוכר נכון.
 
בכל מקרה, הנציגה לא המציאה משהו שלא קיים. מקסימום טעתה וחשבה שהעדכון הרגע היציאה קורה גם במשלוחים מטאיוואן.
לגבי פאשלות של הדואר, זה ידוע, וזה כבר סיפור אחר....
 
לצפיה ב-'זה שונה בעיקר בכך שאתר הדואר מעודכן הרבה פחות'
זה שונה בעיקר בכך שאתר הדואר מעודכן הרבה פחות
13/05/2016 | 16:51
20
ומראה רק סטטוס אחרון ולא את ההיסטוריה, וגם נראה שאינו שואב מידע מאתרים זרים.
 
אני יודעת שכשאני מזמינה מחו"ל אני לא רואה את הסטטוס באתר דואר ישראל עד שהחבילה נסרקת בארץ. אולי יש הסכם שונה עם הדואר בהולנד, אבל לא נתקלתי במקרים שבהם חבילה מופיעה לי באתר דואר ישראל רק כשהיא מיועדת לישראל וברגע שהיא נסרקת שם. רק כשהיא נסרקת כאן.
לצפיה ב-'קל לנחש שבסוף זה העלות, אך אולי יש דברים נוספים'
קל לנחש שבסוף זה העלות, אך אולי יש דברים נוספים
14/05/2016 | 18:03
7
15
איני בטוח מה הפירוש של המלה פתטי, אך מי שבסוף משלם הם כולנו. וכמו הרבה דברים, יש לכולנו רצון ממוצע. על סטית התקן ממעטים לדבר. ועוד פחות מזה מדברים על השאלה האם, ואיך, לקבוע מהו הממוצע, או לפרסם באופן ברור את הרקע. הודעה של USPS, גם אם היא בהקשר הנכון, עדין אינה הודעה של דואר ישראל.
לצפיה ב-'עלות? של מידע שכבר קיים במחשבים? על מערכות קיימות?'
עלות? של מידע שכבר קיים במחשבים? על מערכות קיימות?
14/05/2016 | 18:15
6
17
בוא ניקח את מקרה הקיצון, שצריך אשכרה לכתוב עוד כמה שורות קוד; גם שעת עבודה של מתכנת היא כסף קטן מאוד. אני לא יודעת מה הסיבה, אבל ספק רב אם מדובר בעלות.
לצפיה ב-'אציין לטובת הדואר שהמשלוח'
אציין לטובת הדואר שהמשלוח
14/05/2016 | 21:09
5
23
לפני האחרון הגיע אליי תוך שבוע ימים ועל פי אתר 17track החבילה עודכנה באותו היום שהיא הגיעה לארץ ונקראתי לאסוף אותה באותו יום, החבילה האחרונה כבר חודש וחצי ויש את החבילה שדיברתי עלייה בפוסט הזה שהיא שבוע מחכה להגיע לארץ (יותר נכון מחכה שהדואר יעדכן שהיא הגיעה).
אין ספק שהייתה להם התייעלות אדירה אך זה לא עוסק באפשרות של הלקוח לדעת מה בגורל החבילה ברגעים נתונים וזה אחד הדברים החשובים ביותר כאשר לקוח מחכה וכדי ליצור מציאות שבה אנשים לא יפחדו להזמין כי זה אבד/נתקע/הגיע ליעד אחר.
אגב , לנושא התקציבים, גם אם נניח שלבצע עבודה שוטפת ותכנות מחדש של כלל המערכות, הם לוקחים כסף עבור מספרי מעקב.
 
לצפיה ב-'לפעמים יש מזל ומקבלים מהר, לפעמים מחכים יותר... ככה זה'
לפעמים יש מזל ומקבלים מהר, לפעמים מחכים יותר... ככה זה
14/05/2016 | 21:23
4
15
זה לא תלוי רק בדואר ישראל, זה תלוי גם ברשויות דואר זרות, בעומסים בשדות, במכס... יש לא מעט חוליות בשרשרת ועדיין כמעט הכול מגיע בסופו של דבר ולכן אין סיבה לחשוש, והמספרים ההולכים וגדלים מדברים בעד עצמם. רוב החבילות שאני מקבלת אינן רשומות, ו-99.9% מגיע בסופו של דבר.
 
הסיבה שגובים יותר כסף על משלוח רשום היא שהרישום גוזל יותר זמן/כוח אדם (צריך לסרוק כל חבילה וחבילה בזמן שמעבירים אותה), כלומר זה שירות שאכן יש לו עלות מסוימת (לא עלות המחשוב, זה דווקא זניח; משתמשים במחשבים כך או כך).
 
אני פשוט לא בודקת את מצב החבילה באתר דואר ישראל אלא רק כשהיא כבר ממש מגיעה לשלב המיון. עד אז אני עוקבת באמצעות אתרים זרים, ונטשתי את track17 הוא ממש לא משהו בעיניי. מישהו קישר כאן לאתר רוסי מוצלח מאוד, הוא מאפשר גם מעקב בדחיפה (כלומר אני מזינה את הפרטים ומקבלת כל עדכון ישירות לדואל). הוא עוקב אחרי כל האתרים בחו"ל + מעדכן מספר מעקב משני (למשל אם ספק דואר אחד נעזר בספק משנה או מעביר הלאה, הוא מעדכן גם את מספר המעקב הבא, אף שהוא לא מופיע באתר החנות). זה האתר:
לצפיה ב-'יש איתו בעיה במספר המעקב שלי'
יש איתו בעיה במספר המעקב שלי
14/05/2016 | 21:46
3
19
אכן הבנתי שזה אתר טוב אבל כבר ניסיתי כמה פעמים את מספר המעקב והוא לא מתעדכן שם הוא רושם שאין שום דבר על המספר הזה ודווקא כן יש באתרים אחרים, זה נראה באתר הטייוואני וגם ב 17track.
לצפיה ב-'עוד לא קרה לי... אם ידוע ספק הדואר אפשר לחפש נקודתית'
עוד לא קרה לי... אם ידוע ספק הדואר אפשר לחפש נקודתית
14/05/2016 | 21:52
2
14
לצפיה ב-'חייב לציין לטובה שוב את הדואר'
חייב לציין לטובה שוב את הדואר
16/05/2016 | 13:44
1
16
החבילה עודכנה היום שהיא מחכה לי במינימרקט ליד הבית לאיסוף, שבוע וחצי מרגע הרכישה וזה כבר פעם שנייה, התקדמות מדהימה של הדואר אין ספק. 
לצפיה ב-' אם כי אני חייבת לציין שמאז ומעולם קיבלתי חבילות תוך זמן'
אם כי אני חייבת לציין שמאז ומעולם קיבלתי חבילות תוך זמן
16/05/2016 | 14:38
12
קצר כמו ימים ספורים / שבוע / עשרה ימים, זה היה תלוי בעיקר מהיכן הזמנתי (מאיזו חנות, איך ותוך כמה זמן שלחו, מאיזו מדינה).
לצפיה ב-'האם יש פורום אליאקספרס? תודה. '
האם יש פורום אליאקספרס? תודה.
11/05/2016 | 00:09
2
42
לצפיה ב-'בפייסבוק ALIBUY'
בפייסבוק ALIBUY
11/05/2016 | 09:36
1
66
זו קבוצה שבה מקבלים המלצות לקניהי של מורצים מומלצים. 
מנהל הקבוצה עושה שירות עבור החברים לחיפוש של מוצרים. (מאמין שיוצא לו מזה משהו, אבל לא נהיה ישראלי ונתחשבן)
לצפיה ב-'תודה רבה. '
תודה רבה.
11/05/2016 | 09:55
24
לצפיה ב-'חברת פולפילמנט'
חברת פולפילמנט
10/05/2016 | 22:14
72
מבקש המלצה על חברת פולפילמנט בארה"ב ולא אמאזון...
לצפיה ב-'תוך כמה זמן לקוח באיביי יכול לפתוח קייס, אם אין תאריך משוער'
תוך כמה זמן לקוח באיביי יכול לפתוח קייס, אם אין תאריך משוער
10/05/2016 | 21:59
3
44
להגעת הפריט?
 
תודה מראש
לצפיה ב-'במשלוח בינ"ל 30 יום ממועד התשלום נחשב לתאריך המשוער'
במשלוח בינ"ל 30 יום ממועד התשלום נחשב לתאריך המשוער
11/05/2016 | 14:51
2
27
 When we have no information about the actual delivery date, we use the latest estimated delivery date. When we have no estimated delivery information, we consider the latest estimated delivery date to be 7 days from payment date for transactions between a buyer and seller in the same country, and 30 days from the payment date for buyers and sellers in different countries.
 
לצפיה ב-'זה כמובן נכון לאיביי; אם שילם בפייפל, עד 180 יום מהתשלום'
זה כמובן נכון לאיביי; אם שילם בפייפל, עד 180 יום מהתשלום
11/05/2016 | 14:59
1
14
לצפיה ב-'תודה!'
תודה!
11/05/2016 | 16:17
6
לצפיה ב-'מישהו יכול לעזור עם מוצר ADD ON באמזון ? משום מה זה מוצר ש'
מישהו יכול לעזור עם מוצר ADD ON באמזון ? משום מה זה מוצר ש
10/05/2016 | 21:40
1
130
עולה 28$ ובכל זאת יש עליו ADD ON
מישהו בקשה? 
לצפיה ב-'זה לא המקום לבקשה הזו'
זה לא המקום לבקשה הזו
11/05/2016 | 09:38
83
תמצאי יותר בקלות בפורומים דרופ שיפינג של פייסבוק
לצפיה ב-'שיפצור שעון : כיסוי שעון לחייל לצבא - לשעון חכם '
שיפצור שעון : כיסוי שעון לחייל לצבא - לשעון חכם
10/05/2016 | 13:26
2
230

קניתי שעון חכם מומלץ וזול [ פחות מ 60 ש"ח, משמש גם כטלפון 
יש גם בצבעים לנשים כמו לבן וזהב ] 
אני רק מחפש כיסוי שעון  
יפה זול ואיכותי 
מאייבי \ אלי אקספרס \ אליבאבא ודומיו

בארץ המבחר לא גדול 
או שחסר במלאי או שעולה המון 
או שדמי המשלוח מעל מחיר המוצר :)

בקיצור מגן שעון חכם - אופנתי וזול 
 
לצפיה ב-'14$ כולל משלוח, זה מה שמצאתי'
14$ כולל משלוח, זה מה שמצאתי
10/05/2016 | 14:50
63
TACTICAL UNIVERSAL WRIST WATCH COVER
 
 
לצפיה ב-'הוא כנראה לא כזה חכם אם אפילו לא יודע להגן על עצמו'
הוא כנראה לא כזה חכם אם אפילו לא יודע להגן על עצמו
10/05/2016 | 15:40
41
לצפיה ב-'משלוח מאנגליה'
משלוח מאנגליה
09/05/2016 | 14:31
2
87
אני מעוניינת להזמין מוצר מאיביי בשווי GBP 38.5, המשלוח שציין המוכר הוא באמצעות Royal Mail International Tracked שעלותו GBP 7.99.
כמובן צוין International items may be subject to customs processing and additional charges.
 
שאלתי בנוגע לשחרור המשלוח בישראל.
כידוע לי, מהמוצר עצמו לא ניתן לגבות מכס ומיסים מאחר שאינו עולה על $75, אך האם שיטת המשלוח הזו תדרוש ממני לשחרר את המשלוח מהדואר בעמלות שונות ומשונות (כמו EMS למשל)?
 
 
לצפיה ב-'רכשתי בעבר בשיטת משלוח זו ולא דרשו כלום'
רכשתי בעבר בשיטת משלוח זו ולא דרשו כלום
09/05/2016 | 15:48
1
48
מדובר בשירות משלוח בריטי הרשום בסהכ
 
לא בשירות קורייר כדוגמת FedEx, ups, dhl
 
תהני
לצפיה ב-'תודה רבה '
תודה רבה
09/05/2016 | 16:29
13
לצפיה ב-'מדריך על מציאת מוצרים עם משלוח מאיביי'
מדריך על מציאת מוצרים עם משלוח מאיביי
08/05/2016 | 11:17
5
119
שלום כתבתי מדריך קצר על מציאת מוצרים עם משלוח מאיביי לישראל.
מאוד אשמח אם תעברו עליו ותעירו לי בערות.
האם יש עוד דרכים שאתם מכירים לגלות איזה מוצר נשלח מאיביי לישראל?
לצפיה ב-'מדריך? משפט אחד: מיין את תוצאות החיפוש לפי מחיר+משלוח*'
מדריך? משפט אחד: מיין את תוצאות החיפוש לפי מחיר+משלוח*
08/05/2016 | 17:42
4
72
* ודא שמופיע משלוח לישראל (מופיע אוטומטית לכל מי שרשום עם כתובת ישראלית / לא רשום אבל גולש מ-IP ישראלי).
 
ואחרי זה אתה עוד כותב במדריך "איביי לא מאפשרים שום אפשרות פשוטה שתראה לנו אלו מוצרים נשלחים לישראל" – ?! יותר פשוט מזה?
לצפיה ב-'גם אני תמהה אם צריך מדריך ל price+shipping lowest first '
גם אני תמהה אם צריך מדריך ל price+shipping lowest first
09/05/2016 | 15:57
3
49
פשוט למיין וזה הכל
 
זה לא כמו אמאזון ששם אתה צריך להגיע ל checkout כדי לדעת מה מחיר המשלוח או שנזקקים לתוסף של כרום שבאמת מועיל שם.
פה זה ממש ממש פשוט ואינטואיטיבי.
 
לצפיה ב-'אני תמהה, אתה תמה (בהנחה שלא עברת ניתוח לשינוי מין... )'
אני תמהה, אתה תמה (בהנחה שלא עברת ניתוח לשינוי מין... )
09/05/2016 | 16:08
2
44
אכן, באמזון לא ניתן לחפש רק מוצרים שנשלחים לישראל ומהבחינה הזאת זה הרבה פחות נוח (אם כי אין בעיה להזמין מאמזון באמצעות שלל החברות שמספקות כתובת אמריקנית, כמובן).
 
עם זאת לא תמיד חייבים להגיע למסך האחרון כדי לדעת את מחיר המשלוח – כשאמזון מוכרים בשירות גלובל שיפינג הם כותבים מפורשות אם המוצר נשלח לישראל וגם מחיר המשלוח כבר מופיע אוטומטית (לישראל, כן כן!) ממש ליד מחיר המוצר.
 
אבל אם רוצים לדעת אם מוכר ברשימה שולח לישראל צריך לבדוק אם הוא שולח בינ"ל ואז להיכנס לעמוד שלו ולבדוק בטבלה וזה כבר ממש לא נוח, כבר עדיף לשים בסל ולבדוק (ואז צריך לעבור את כל השלבים עד המסך האחרון וזה באמת מעיק).
 
שמעתי על התוסף לכרום, לא ניסיתי.
לצפיה ב-'חחח, מרוצה מהקיים,אבל אם במשלוח בינלאומי אמאזון עסקינן'
חחח, מרוצה מהקיים,אבל אם במשלוח בינלאומי אמאזון עסקינן
09/05/2016 | 16:41
1
64
מה לגבי תיבות הסימון השמאליות שהבחנתי בקיומן, ראי צילום מסך. שווה משהו?
 
התוסף מצויין אגב, עושה עבודה יפה.
לצפיה ב-'יפה! לא הבחנתי בהן עד היום, בין היתר כי זה לא פרמטר מבחינתי'
יפה! לא הבחנתי בהן עד היום, בין היתר כי זה לא פרמטר מבחינתי
09/05/2016 | 16:48
44
הרי באמזון בלאו הכי כל המוכרים מתכנסים תחת אותו מוצר (פחות או יותר...) והבחירה היא לפי מוצר ולא לפי מוכר, אז אני מחפשת את המוצרים הרלוונטיים לי (וגם באתרים אחרים). אם החלטתי לקנות דווקא מאמזון והמוצר לא נשלח ישירות לישראל אין בעיה להיעזר בשירותי BUY2USA וכיו"ב כך שזה גם לא חסם. בכל מקרה השאלה הבעייתית היא לא אם המוצר נשלח לישראל (זה קל לברר) אלא באיזו עלות... אולי אנסה את התוסף בהזדמנות, אני משתדלת לא להעמיס תוספים על הדפדפן, הוא גם ככה כבד.
לצפיה ב-'לקוח הזמין מוצר אבל כרגע יצא מהמלאי הצבע שלו,'
לקוח הזמין מוצר אבל כרגע יצא מהמלאי הצבע שלו,
07/05/2016 | 13:54
58
שלחתי לו הודעה אם הוא רוצה בצבע אחר או לבטל,הוא לא ענה עוד.
יש זמן מסויים שכבר לא יהיה ניתן לבטל הזמנה באיביי ? 
 
לצפיה ב-'Domestic services- מה אני צריך להגדיר שם כשהמשלוח הוא בין'
Domestic services- מה אני צריך להגדיר שם כשהמשלוח הוא בין
07/05/2016 | 13:50
1
46
3-5 שבועות ??
תודה!
לצפיה ב-'אני מניח....'
אני מניח....
08/05/2016 | 11:10
37
שאתה מדבר על מצב שבוא אתה עושה Dropshipping
בתוך ארה"ב?
 
אם אכן קח, תבחר Standart Shipping
לצפיה ב-'תצוגה חלקית של המוצרים שאני מוכרת....'
תצוגה חלקית של המוצרים שאני מוכרת....
06/05/2016 | 22:46
2
85
הי,
יש לי מעל 30 מוצרים באויר למכירה.
היום נכנסתי דרך חברה (עם שם המשתמש שלה) לדף שלי ולחצתי על המוצרים שלי למכירה ומשום מה מופיעים לה בתצוגה רק ארבעה פריטים. כאילו אני מוכרת רק ארבעה פריטים ולא מופיעים כל ה - 30.
למה?
)-:
HELP!!!
טנקס,
(-:
 
לצפיה ב-'האם כל המוצרים שלך נשלחים לישראל?'
האם כל המוצרים שלך נשלחים לישראל?
07/05/2016 | 16:43
1
76
שמתי לב שכשבררת המחדל שלי היא כתובתי בישראל (יש לי כתובות נוספות בחשבון) אם אני נכנסת להצגת מוצרים של מוכר מסוים, בררת המחדל באיביי היא להציג לי רק את המוצרים שנשלחים לישראל (יש אפשרות לשנות זאת בראש הדף).
לצפיה ב-'אה מגניב תודה (-:'
אה מגניב תודה (-:
07/05/2016 | 23:14
29
לצפיה ב-'מה אני צריך להגדיר במשלוח כשהגעת המוצר היא בין 3-5 שבועות'
מה אני צריך להגדיר במשלוח כשהגעת המוצר היא בין 3-5 שבועות
06/05/2016 | 15:54
1
81
ללקוח ?
 
לצפיה ב-'הגדרת בסדר גמור - משלוח אקונומי'
הגדרת בסדר גמור - משלוח אקונומי
08/05/2016 | 14:09
43
זה המשלוח הכי ארוך שאפשר.
אם אתה עושה דרופ מסין שיקח כל כך הרבה זמן, עדיף שלא תעשה אותו.
לצפיה ב-'סמינר בנושא פיתוח מוצרים, מיתוג איכותי והבאת תנועה חיצונית'
סמינר בנושא פיתוח מוצרים, מיתוג איכותי והבאת תנועה חיצונית
05/05/2016 | 22:31
45

ביום שישי הבא ה 13.05 בשעה 9:00 ייערך סמינר בנושא הקמת עסק באמזון, את הסמינר יעביר מאיר ש. שמחי, מומחה בינלאומי למיתוג ואסטרטגיה דגיטלית.
מדובר בסמינר שארגנו בהתראה קצרה מאחר ומאיר הגיע מסין לביקור בישראל וקיבלנו המון פניות לערוך כנס בנושא.
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף וללמוד טיפים לפיתוח מוצרים, מיתוג איכותי וכמובן קידום המוצרים באמזון והבאת תנועה חיצונית.
ההשתתפות לא כרוכה בתשלום אך מצריכה רישום מוקדם מאחר והמקום מוגבל ל 50 איש בלבד.
http://tzerim.activetrail.biz/Capsula_amazon
לצפיה ב-'האם אני יכול לבוא בדרישה לספק שלי לא לשתף פעולה'
האם אני יכול לבוא בדרישה לספק שלי לא לשתף פעולה
05/05/2016 | 16:32
1
80
עם מוכרים אחרים במוצר הספציפי שאני עובד איתו?
כי כך התחרות שלי בשוק תגדל ואני ארוויח פחות .
 
לצפיה ב-'אתה יכול לבוא באילו דרישות שבא לך'
אתה יכול לבוא באילו דרישות שבא לך
05/05/2016 | 17:17
65
השאלה האם יש לספק שלך אינטרס וכדאיות כלכלית לעבוד רק מולך.
טוב שאתה חושב שתרוויח פחות אם התחרות תגדל, אבל הספק שלך מפעיל עסק שמטרתו להרוויח כמה שיותר. 
למה אתה חושב שיסכים לתת לך בלעדיות על מוצר כלשהו?
האם אתה קונה ממנו כמות גדולה מאוד כל חודש ומשלם מראש על הסחורה?
האם החלטה שלך להפסיק לעבוד מול הספק הזה תגרום לו לירידה מאוד משמעותית במכירות ששווה לו לתת לך בלעדיות?
מאיפה שאני בא,, נותנים בלעדיות לחברה שמוכיחה את עצמה בווליום מכירות מסויים וגם זה רק לאחר חתימה על תוכנית עסקית שהחברה הזו מחוייבת עליה מראש, במידה ולא תעמוד בה תצטרך לפצות את הספק או שתאבד את הבלעדיות.
אז טוב ויפה שיש לך אינטרס למכור ללא תחרות ולהרוויח כמה שיותר, להגיד לשותף עסקי "אם לא תביא לי את הווילה שלך, לא תקבל את הלירה שביד שלי" לא עומד בקנה אחד עם הציפייה שלך.
לצפיה ב-'עזרה בבקשה|...'
עזרה בבקשה|...
04/05/2016 | 21:41
5
160
שלחתי מייל לאיביי להעלות את מכסת המכירות
(אני עושה דרופ מאמזון ומסין)
וקיבלתי את המייל הזה: מה אני עונה להם???


תודה על פנייתך שירות לקוחות eBay על המגבלות על חשבונך. אני בהחלט יכול להבין את ההתלהבות שלך ב המבקשים לרשום יותר פריטים באתר שלנו, כמו רישום יותר פריטים עשויים לתרגם למכירות יותר. אני אריקה ואני אשמח לסייע לך עם זה.

קודם כל, אנחנו מודים לך על התעניינותך מכירת פריטים נוספים באתר שלנו כדי להגדיל את המכירות שלך. נשמח לעזור לך להצליח עם העסק שלך. על מנת שתוכל להעריך את בקשתך גבולות מוכרים גבוהים, אנו זקוקים לעזרתכם. נא לענות על השאלות האלה, ופעם שתקבלו את תשובתך אז אנחנו נבדוק את החשבון שלך בתוך 7-10 ימי עסקים .

• אילו סוגים של פריטים אתה רוצה למכור ב eBay (להיות ספציפי עם מותגים ומה הפריטים הם)?

• איפה אתה מקבל את המוצרים שאתה מתכנן למכור (להיות ספציפי עם שמות של המפיצים והספקים שלך)?

• כמה פריטים אתם מתכננים לרשום באתר?

• מהו המחיר הממוצע עבור הפריטים שאתה מוכר?

• האם את הפריטים חדש או משומש?

• האם יש לך חשבונות eBay אחרים, למכירה או לקנייה?

אם אתה עסק רשום, אנא מלא את שאלות נוספות הבאות:

• מהו שמו של העסק שלך?

• האם יש לך אתר אינטרנט או לבנים בחנות מרגמה? או שניהם? אם יש לך אתר אינטרנט נא לציין את כתובת האתר.

• ציין את זיהוי המס שלך.

לאחר שנקבל תשובת הדוא"ל שלך, אנחנו בוודאי נבדוק את הבעיה ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי. אנו מעריכים את שיתוף הפעולה שלך.

אני מאוד שמח לעזור לך באיזושהי דרך היום ואני מאחל לך את הטוב ביותר של מזל במכירות בעתיד שלך כאן eBay. אני באמת אוהב איך מוטיבציה אתה במכירת פריטים כאן ואני מקווה שאתה לא לאבד את המוטיבציה כי. תודה שבחרת eBay! אנו מעריכים את העסק שלך!

בכנות,

אריקה ס
שירות לקוחות eBay

לצפיה ב-'רק שיחת טלפון, חבל על ההתכתבות המיותרת'
רק שיחת טלפון, חבל על ההתכתבות המיותרת
04/05/2016 | 22:30
3
95
בטלפון זה הרבה יותר מהר
לצפיה ב-'אבל מה להגיד להם?'
אבל מה להגיד להם?
05/05/2016 | 08:52
2
82
גם בטלפון הם ישאלו איפה המוצרים... מה אני אומרת?
לצפיה ב-'EBAY לא אוהבים דרופשיפינג מסין ומאמזון '
EBAY לא אוהבים דרופשיפינג מסין ומאמזון
07/05/2016 | 15:07
1
92
לכן הם יגבילו אותך
לצפיה ב-'לאיביי אין שום בעיה עם דרופ שיפינג'
לאיביי אין שום בעיה עם דרופ שיפינג
14/05/2016 | 21:10
23
התוכנות שעושות מוניטור בין אמזון לאיביי הן eBay certified כך שקצת מצחיק להגיד שהם לא אוהבים דרופ.
מי שמגביל סוחרים להשתמש בחשבון למטרות מסחריות הם דווקא אמזון ולא איביי.
בתקנון של אמזון כתוב בפירוש שאסור להשתמש באתר למטרת reselling
איביי ממש לא איכפת להם. הם מרוויחים מזה.
לצפיה ב-'היי, שלחתי לך הודעה פרטית.'
היי, שלחתי לך הודעה פרטית.
08/05/2016 | 11:24
36
לצפיה ב-'עזרה בנושא בנר מוצרים בתחתית הליסט'
עזרה בנושא בנר מוצרים בתחתית הליסט
04/05/2016 | 20:38
48
שלום חברים
 
האם משהו יודע כיצד ניתן להסיר\ לערוך בנר מוצרים המופיע מתחת לעמוד המכירה- מצורפת תמונה
 
אשמח להכוונה
 
בברכה,
לצפיה ב-'המשך הבעיה עם הארנק של מייקל קורס'
המשך הבעיה עם הארנק של מייקל קורס
04/05/2016 | 20:26
2
88
כזכור אחר שרכשתי ארנק והוא התברר כזיוף תבעתי את המוכר דרך פייפאל אך התיק נסגר לכן טלפנתי לפייפאל והם אמרו לי שהתיק נסגר עקב זה שהמוכר מכר ארנק מסוים וקיבלתי את אותו ארנק ופייפאל אינם אחראים אם המוצר מזויף או לא-כל עוד הזמנתי ארנק וקיבלתי ארנק זה בסדר מבחינתם-הבהרתי לנציג בפייפאל שבתקנות של איביי אסור למוכר למכור זיופים ולכן הארנק אמור להישאר אצלי ואני גם אמור לקבל החזר מלא-אך הוא טען שבגלל שהתיק נסגר ע"י וועדה מלמעלה ידיו כבולות ואינו יכול לעשות דבר והמליץ לי לתבוע את המוכר דרך איביי, דא עקא שאיביי לא נותנים לי לתבוע את המוכר אצלם מכיוון שהתיק כבר נסגר אצל פייפאל-מישהו יודע מה עוד ניתן לעשות ע"מ לקבל החזר מלא?(איני רוצה לשלם מחיר על מוצר מזויף כשמחיר המוצר המקורי אינו גבוה בהרבה ממחיר המוצר המזויף שקניתי)
לצפיה ב-'רק לנסות להתקשר שוב ולדבר עם נציג אחר / לבקש מנהל'
רק לנסות להתקשר שוב ולדבר עם נציג אחר / לבקש מנהל
04/05/2016 | 23:32
51
ואם זה לא עוזר אני חוששת שמיצית את האפשרויות וראה בכך שכר לימוד. להבא כדאי לפתוח תיקים על קניות באיביי באיביי ולא בפייפל, כי שם תקפה מדיניות איביי.
לצפיה ב-'כשלי קרה משהו דומה,פניתי למח' הונאות של ויזה וקיבלתי החזר'
כשלי קרה משהו דומה,פניתי למח' הונאות של ויזה וקיבלתי החזר
06/06/2016 | 23:02
1
מקרה קצת שונה. המוכר הסיני פשוט לא שלח לי שום מוצר ובפעם אחרת, שלח חבילה ריקה..העיקר שהיה לו להכניס מספר מעקב..
פניתי לחברת הויזה שלי וקיבלתי בכל אחד מהפעמים החזר.
לצפיה ב-'בקשה לת.ז בהזמנה מאמאזון דרך i-parcel'
בקשה לת.ז בהזמנה מאמאזון דרך i-parcel
04/05/2016 | 19:34
27
128
אני יודע שדיברו על זה בעבר, אבל אני מעלה את הנושא הזה שוב מכיוון שנורטון מזהיר אותי ש i-parcel.com  הוא אתר הידוע בגניבת זהות, וממליץ לא להיכנס לאתר. (תמונות מצורפות)
 
זאת ההודעה שקיבלתי מ i-parcel.com לאחר ההזמנה מאמאזון:

לקוח/ה יקר/ה
אנו שמחים להודיעך כי הנך אמור/ה לקבל משלוח מארצות הברית באמצעות חברת i-parcel

על מנת לבצע את הליך השחרור מהמכס בארץ הנך נדרש/ת להמציא לידינו את מספר תעודת הזהות שלך

יש להקפיד לציין את תשע הספרות של תעודת הזהות לרבות מספר הביקורת
יובהר כי ללא נתון זה לא נוכל לצערנו לשלוח את החבילה מארה"ב לישראל שכן לא נוכל לשחררה במכס

אבקשך למלא את מספר תעודה הזהות:

הקלק כאן i-parcel
בתודה מראש על ההבנה ושיתוף הפעולה.

ובכבוד רב

צוות היצוא
i-parcel USA
 
מה דעתכם?
לצפיה ב-'תתעלם מנורטון ותן להם את הפרטים'
תתעלם מנורטון ותן להם את הפרטים
04/05/2016 | 23:18
11
47
לצפיה ב-'אני גם הזמנתי מאמזון צרפת, וקיבלתי מייל מ-I-PARCEL ארה"ב'
אני גם הזמנתי מאמזון צרפת, וקיבלתי מייל מ-I-PARCEL ארה"ב
06/05/2016 | 12:09
10
74
שאני צריכה לתת את המס' ת.ז.  התקשרתי לתמיכה של נורטון ונאמר לי לא לתת את הת.ז., שזה יכול להיות מסוכן שיש היום הרבה האקרים ששולחים מיילים כאלה שמבקשים ת.ז.
לצפיה ב-' אבל הזמנת! האקרים שולחים סתם, פה החברה פונה אלייך...'
אבל הזמנת! האקרים שולחים סתם, פה החברה פונה אלייך...
06/05/2016 | 13:01
9
45
כי זו החברה שמטפלת לך במשלוח. אם את רוצה לקבל אותו אל תקשיבי לנורטון, במקרה הזה הם מטעים אותך וחבל.
 
אין ספק שצריך להיזהר מהאקרים ומ"דיוג" ולא למסור את הפרטים סתם לגופים שפונים בדואל. אבל כשפונה חברת בלדרות ידועה, החברה שעובדת עם אמזון, והזמנת חבילה מאמזון...
לצפיה ב-'אבל המייל מ I-PARCEL הגיע כ-5 שעות אחרי המייל מאמזון צרפת,'
אבל המייל מ I-PARCEL הגיע כ-5 שעות אחרי המייל מאמזון צרפת,
06/05/2016 | 14:21
8
51
אולי איזה האקר ראה את המייל הזה אצלי ושלח לי מייל כאילו הוא מאיי פרסל וזה מייל מזוייף. כמו-כן, במייל מאמזון צרפת כתוב לי שהמשלוח שלי נשלח דרך 
I-PARCEL EU (שזה אומר "אירופה") והמייל מאיי פרסל נשלח מאיי פרסל USA. למה זה?
תוכן המייל מאמזון צרפת הוא:
We inform you that your order has been shipped. Your parcel is in the course of shipment and this command can therefore no longer be changed.
Your package is shipped by IPARCEL_had and your tracking number is (כתוב המס').
Depending on your delivery option it is possible that the tracking information is not yet available at the time you receive this email. Please consult our Help page for more information on the carrier and obtain the address of the site of follow-up online.
לצפיה ב-'למה גם צריך למסור ת.ז., אני קראתי באינטרנט שחברות אחרות לא '
למה גם צריך למסור ת.ז., אני קראתי באינטרנט שחברות אחרות לא
06/05/2016 | 14:27
3
50
מבקשות ת.ז. ד"א האם המס' של הת.ז. צריך להיות של אותו אדם שהכרטיס אשראי הוא שלו? אני הזמנתי על השם שלי והכתובת שלי עם כרטיס אשראי לא שלי. 
המייל התקבל מהכתובת: info@i-parcel.com
לצפיה ב-'כפי שכבר כתבתי לעיל, כדי לשחרר מהמכס בישראל. את היבואן.'
כפי שכבר כתבתי לעיל, כדי לשחרר מהמכס בישראל. את היבואן.
06/05/2016 | 14:55
2
49
לא משנה של מי כרטיס האשראי. גם חברות אחרות צריכות מס' ת"ז שלך אם הן משחררות עבורך מהמכס (אם הן לא מבקשות במיוחד זה רק כי כבר מסרת להן אותו בהליך הרישום בעבר, כנראה). כשהם משחררים את החבילה מהמכס הם צריכים למלא טפסים בשמך. הם לא היבואנים, הם רק הנציגים שעושים עבורך את השירות. החבילה צריכה להירשם על שמך ועל פרטייך, כי את כאזרחית ישראל משלמת מסים למדינת ישראל על מוצר/ים שאת מייבאת, ורשות המסים מנהלת רישום כשהיא גובה מסים מהאזרחים... הגיוני, לא?
לצפיה ב-'לא הגיוני'
לא הגיוני
06/05/2016 | 16:24
1
33
זה משהו שקשור בחברת ההובלה שפונה אלייך לבקש פרטים בלי שום קשר ל-IPACEL לראיה אם המוצר יעצר במכס יבקשו את הפרטים מחברת ההובלה וחברת ההובלה תפנה אליך. אם מדובר בדואר, יבקשו לגשת פיזית למכס עם מסמכי זיהוי או להציג מסמכי זיהוי בעמדת הדואר כתנאי לשחרור החבילה.
היום כל החברות הגדולות מנסות לסחוט פרטים או שמשתמשים בהם בצורה עקומה או ששומרים אותם ידע זה כוח.
לצפיה ב-'לא "אם ייעצר במכס"; זה לא תנאי, זו ודאות: מדובר בשחרור פרטני'
לא "אם ייעצר במכס"; זה לא תנאי, זו ודאות: מדובר בשחרור פרטני
06/05/2016 | 19:42
27
ב-100% והם מנסים לתקתק אותו ולכן מבקשים מראש את מס' תעודת הזהות. זה תקין לחלוטין, זה הנוהל הרגיל שלהם. מה שכתבת נכון לגבי דואר ישראל שמשחרר חבילות באופן קולקטיבי ואז פונים לקונה רק אם יש בעיה, או אם אין בעיה (אבל הוא חייב במסים) אז משחררים לו והוא משלם בסניף כשהוא לוקח את החבילה. זה לא המצב כאן, מדובר בחברת בלדרות, משלמים את כל המסים (אם ישנם) מראש, והחבילה מגיעה עד לכתובת באמצעות שליח.
לצפיה ב-'הגיוני מאוד, החבילה עברה לטיפולם... אין בזה שום דבר חשוד'
הגיוני מאוד, החבילה עברה לטיפולם... אין בזה שום דבר חשוד
06/05/2016 | 14:53
3
31
וזו אותה חברה, ייתכן שהדואל נשלח משרתים בארה"ב והטיפול הוא של שליחים מקומיים בצרפת, מה הביג דיל?
 
אם האקר ראה את הדואל שלך סימן שיש לו גישה למחשב שלך או לתיבת הדואל שלך, ובמצב כזה הוא יודע עלייך כבר הרבה הרבה יותר, כך שדווקא ידיעת מספר תעודת הזהות שלך הרבה פחות מעניינת... (שלא לדבר על כך שמרשם האוכלוסין של ישראל דלף, להאקרים אין שום בעיה להשיג מספרי ת"ז של אזרחי ישראל).
 
ואחרון חביב, מה את חושבת בדיוק שהאקר יעשה עם תעודת הזהות שלך? ססמאות לאתרים, מס' כרטיס אשראי וכו' – ברור; אבל דווקא מספר תעודת זהות? למה לו?
לצפיה ב-'יצרתי קשר עם אמזון צרפת בצ'אט שלהם, אך מכיוון שאני לא יודעת '
יצרתי קשר עם אמזון צרפת בצ'אט שלהם, אך מכיוון שאני לא יודעת
06/05/2016 | 16:17
2
56
טוב צרפתית הפסקתי את הצ'אט באמצע לפני שהוא בירר את העניין. מה שהנציג הספיק להגיד לי זה לא לתת בשום אופן שום פרטים אישיים לפני שאני מבררת עם
I-PARCEL שאכן המייל הגיע מהם. הוא נתן לי כתובת מייל שאני יכולה לכתוב באנגלית לאמזון וגם מס' טלפון של איי-פרסל בצרפת. אני אברר ואעדכן אתכם.
לצפיה ב-'אז הנציג בצרפת לא יודע איך עובד מכס ישראל. אנחנו יודעים...'
אז הנציג בצרפת לא יודע איך עובד מכס ישראל. אנחנו יודעים...
06/05/2016 | 19:47
24
לא ברור לי לשם מה את שואלת ומבררת כאן אם אח"כ את מתעלמת מהתשובות שניתנות לך, אבל כרצונך. ברור לי שהנציג לא הבין אותך ולכן נתן אזהרה כללית, אבל היא באמת לא נחוצה במקרה המסוים הזה. זו חברת הבלדרות שאחראית להעביר לך את החבילה שהזמנת, כבר יש להם פרטים אישיים שלך! יש להם שמך, כתובתך... (מה שנתת) וכתובת הדואל שלך, והם השתמשו בה כדי לפנות אלייך בסה"כ כדי לבקש ת"ז. אלה לא "פרטים" אלא פרט אחד ויחיד שהם ממלאים בטופסי המכס ואין להם. לו הם היו האקרים, הם היו (כאמור) משתמשים במרשם האוכלוסין של מדינת ישראל ולא טורחים בכלל לפנות אלייך...
לצפיה ב-'יא ווארדי איזה סיפור עשיתם מזה כולה ת.ז.'
יא ווארדי איזה סיפור עשיתם מזה כולה ת.ז.
06/05/2016 | 20:38
44
את חושבת שכזה קשה למישהו למצוא את מספר ת.ז. שלך?
ומה בדיוק הוא יעשה עם הפרט הנכסף הזה??
 
צאו מהסרט אנשים. לא ביקשו מכם פרטי כרטיס אשראי.
זה הנוהל, כולם פה אומרים לך שכך הם תמיד נוהגים, זה מוכר, זה לא יוצא דופן, אף אחד לא מנסה לגנוב את הזהות שלך ולאף אחד לא איכפת.
לצפיה ב-'i-parcel היא חברת בלדרות מוכרת וידועה השייכת ל-UPS'
i-parcel היא חברת בלדרות מוכרת וידועה השייכת ל-UPS
04/05/2016 | 23:40
68
אמזון עובדים איתה, היא הקבלן שלהם לענייני משלוחים (אחרי השחרור מהמכס בישראל הם כבר מעבירים את החבילה לשליחויות של דואר ישראל). הזמנת מוצר מאמזון, הם זקוקים למספר תעודת הזהות שלך (שלאמזון אין) כדי לשחרר אותו עבורך מהמכס . זו דרישה של המכס כי אתה היבואן כאן, הם רק הנציגים שמבצעים את הפעולה במקומך, זה חלק מהשירות וכך זה גם בחברות בלדרות אחרות.
 
אין לי מושג מה נורטון רוצה ואין לי מושג על איזו "גנבת זהויות" אתה מדבר. לו היית מקבל דרישה מאתר לא ידוע בלי שהזמנת שום דבר, הייתה סיבה טובה לחשוד; אבל הזמנת מאמזון, אתה ממתין לחבילה, וידוע גם שאמזון עובדים איתם, כך שאין שום סיבה לחשוד שמישהו מנסה לרמות אותך או לגנוב לך את הזהות.
לצפיה ב-'מסכים עם הכותבים פה'
מסכים עם הכותבים פה
06/05/2016 | 18:51
13
42
הזמנתי מאמאזון מס' פעמים, בדקתי מול שירות הלקוחות שלהם. העניין הוא שהרבה משלוחים משוחררים ברשימון קולקטיבי, כנגד מס' זהות היבואן בלבד, לא צריך את צילום התעודה (בדקתי את זה אתמול מול מכס נתב"ג) - במידה ומדובר במשלוחי בלדרות. אכן I-Parcel מבקשים ת"ז כדי לעכב את המשלוח עם ההגעה כמה שפחות.
אלעד
לצפיה ב-'כבר הצלחתם לשכנע אותי, ואז אני לוחצת על הקישור במייל כדי '
כבר הצלחתם לשכנע אותי, ואז אני לוחצת על הקישור במייל כדי
06/05/2016 | 20:57
12
49
להכניס ת.ז. ואני מקבלת אזהרה מנורטון (כפי שציין מישהו אחר בפורום שקרה לו), להלן קישור למה שקיבלתי. https://safeweb.norton.com/report/show?url=http:%2...
 
 
לצפיה ב-'זו הקונפיגורציה של נורטון, את חושבת שהוא יודע שהזמנת מאמזון?'
זו הקונפיגורציה של נורטון, את חושבת שהוא יודע שהזמנת מאמזון?
06/05/2016 | 21:29
11
36
אולי זה כך כלפי אתרים שמבקשים פרטים, אולי היו גולשים חשדנים שסימנו את האתר... ואללה לא יודעת מה גורם להם לסמן אותו כך, אני לא משתמשת בנורטון כשאני גולשת, אני משתמשת בשכל הישר (ובניסיון שלי).
 
זה אכן האתר של i-parcel:
הוא אתר רשמי ואמיתי של חברת בלדרות אמינה (שייכת ל-UPS, כפי שכתוב שם) ולכן אמזון עובדים איתה. אותי זה מספק ואני לא צריכה שום נורטון שמורטון שיזהיר אותי מפני אתר רשמי שמספק לי שירות שהזמנתי. השתמשתי בעבר באתר הזה כדי לעקוב אחרי חבילה שנשלחה אליי מאמזון (ארה"ב) וגם יצרתי איתם קשר בדואל והם נתנו לי את מס' המעקב המקומי (של שליחי דואר ישראל). כל הפרטים היו נכונים והחבילה הגיעה אליי. אני לא רואה שום סיבה לחשוד באתר, לא נותר לי דבר להוסיף על הנאמר.
 
אם את סומכת על נורטון יותר משאת סומכת על התשובות בפורום זה לגיטימי, רק במקרה כזה לא ברור לי למה לשאול כאן מלכתחילה...? עשי כרצונך.
לצפיה ב-'הסתדרתי. תודה לכולכם.'
הסתדרתי. תודה לכולכם.
07/05/2016 | 12:07
10
21
לצפיה ב-'כלומר?'
כלומר?
07/05/2016 | 14:17
9
13
לצפיה ב-'אתמול ב-17:00 שלחתי מייל לאמזון צרפת, הסברתי להם על המייל '
אתמול ב-17:00 שלחתי מייל לאמזון צרפת, הסברתי להם על המייל
07/05/2016 | 15:00
8
57
שקיבלתי מ-I-PARCEL וגם אמרתי להם על האזהרה שקיבלתי מ-NORTON SECURITY ושאלתי אם יש דרך שאקבל את המשלוח ללא מסירת ת.ז., והם ענו שבעקבות המייל ששלחתי, הם סידרו את העניין ואני אקבל את המשלוח (בזמן) בלי לתת ת.ז.
לצפיה ב-'על האזהרה כתבתי להם במייל נוסף מאוחר יותר'
על האזהרה כתבתי להם במייל נוסף מאוחר יותר
07/05/2016 | 15:16
7
18
לצפיה ב-'נקווה שהם יעבירו ל- i-parcel והם יטפלו בטעות מול נורטון'
נקווה שהם יעבירו ל- i-parcel והם יטפלו בטעות מול נורטון
07/05/2016 | 16:40
6
37
זו טעות של נורטון וזה מביך שאתר רשמי של חברה גדולה ולגיטימית מסווג ככזה, זה משהו שהם צריכים לדאוג להסיר אותו (אבל אולי לא מודעים לו). כך או כך, אין שום חשש למסור מס' ת"ז, זה לא מידע נפיץ / רגיש, הוא לא מעניין האקרים, ואם במקרה הוא כן, יש דרכים הרבה יותר קלות להשיג אותו והן ממש לא מערבות פנייה לאדם, רק לידיעתך הכללית.
לצפיה ב-'אמזון כתבו לי'
אמזון כתבו לי
07/05/2016 | 16:57
5
46
Following your e-mail, I have contacted our carrier to submit additional information for delivery, so they can make delivery attempt on time
ואחרי ששאלתי אותם אם הכוונה שאני לא צריכה יותר לעשות כלום וגם לא למסור ת.ז., הם ענו לי: I assure that you do not have to do nothing more because in your last email, my colleague was already contacted to the carrier and he asked him to delivery you as soon as possible.
לצפיה ב-'בקשר לנורטון, אני חושבת שמה שמביך הוא שחברה שעובדת עם חברות'
בקשר לנורטון, אני חושבת שמה שמביך הוא שחברה שעובדת עם חברות
07/05/2016 | 17:48
4
39
מכובדות כמו UPS ואמזון, יש לה אתר לא בטוח. אני מאמינה שאם נורטון סימנו את האתר כלא בטוח יש להם סיבה. יש מעט מאוד אתרים שהם מסמנים כמסוכנים. וגם ברגע שהכנסתי בתגובה בפורום את הקישור מההתראה שקיבלתי מנורטון ברגע שנכנסתי לאתר של I-PARCEL, הופיע לי מעין באג במחשב - כאשר פתאום הכותרת של המייל שקיבלתי מ I-PARCEL הופיעה לי על כל הדף של הפורום. (מייד סגרתי את האתר של הפורום וגם את חלון ההתראה). עכשיו הכל בסדר.
לצפיה ב-'אני מסכימה שזה מביך, אבל אני לא יודעת במי האשם'
אני מסכימה שזה מביך, אבל אני לא יודעת במי האשם
07/05/2016 | 18:06
3
30
כאמור, אני לא עובדת עם נורטון אלא עם כרום של גוגל (שכן מוציא אזהרות נגד אתרים "מרושעים") והוא לא צפצף לי מעולם באתר של  i-parcel ולא הייתה לי איתם שום בעיה. כשנזקקתי לשירותיהם השתמשתי באתר כדי לעקוב אחר משלוחים מאמזון וכשהחבילה הייתה בישראל ולא חולקה כתבתי להם דואל וקיבלתי תשובה בתוך פחות משעה (מסרו לי את מס' המעקב המקומי של שליחות דואר ישראל). אני לא יודעת אם האתר שלהם אכן בעייתי כפי שנורטון טוענים או שההגדרות שלהם מחמירות יתר על המידה ולא בצדק. כך או כך, כפי שציינתי, אני סומכת על i-parcel ואין שום סיבה לחשוד באתר שלהם שהוא מנסה "לגנוב זהות", אין סיבה לחשוד באיזשהו קשר להאקרים ואין סיבה להימנע ממתן מס' ת"ז במקרה כזה.
לצפיה ב-'עד כמה שאני יודעת כרום גוגל הוא אתר חיפוש ולא תוכנת אבטחה,'
עד כמה שאני יודעת כרום גוגל הוא אתר חיפוש ולא תוכנת אבטחה,
07/05/2016 | 18:36
2
24
(ונורטון עד כמה שאני יודעת הם בין הטובים ביותר בתחום). בכל אופן, אני תמיד מעדיפה כמה שיותר ללכת על בטוח :)
יום טוב :) 
לצפיה ב-'גוגל היא חברה המציעה שירותי מנוע חיפוש, דפדפן, דואל, ענן...'
גוגל היא חברה המציעה שירותי מנוע חיפוש, דפדפן, דואל, ענן...
07/05/2016 | 18:40
1
26
את התייחסת למנוע החיפוש של גוגל (הנקרא פשוט "גוגל") אבל את ודאי מכירה את שירות תיבת הדואל שלה (ג'ימייל), את אתר יוטיוב (שהיא קנתה), את מערכת ההפעלה "אנדרואיד" (שקיימת בטלפונים חכמים של סמסונג ועוד רבים אחרים), את "מסמכי גוגל", את "כונן גוגל" (ענן) ובין היתר גם את דפדפן "כרום" (שהוא כיום אחד הדפדפנים הנפוצים ביותר בעולם).
 
בדפדפן כרום יש גם אפשרות של גלישה בטוחה שמוציאה אזהרות מפני אתרים מסוכנים (קרה לי פה ושם), ואתר i-parcel אינו אחד מהם. גם אני מעדיפה ללכת על בטוח, כאמור, כאן אני לא רואה סיבה לחשוד ונראה לי שהייתה הפרזה בבטיחות יתר שאין לה הצדקה.
לצפיה ב-'לא ידעתי שדפדפן כרום מתריע מאתרים מסוכנים, טוב לדעת.'
לא ידעתי שדפדפן כרום מתריע מאתרים מסוכנים, טוב לדעת.
07/05/2016 | 23:15
24
בקשר ל i-parcel, אם הצלחתי לעקוף את הצורך במתן פרט אישי באתר שאני לא בטוחה לגביו, אז מה טוב
לצפיה ב-'Import charges מה זה?'
Import charges מה זה?
04/05/2016 | 11:21
2
72
שלום רב,
אני מעוניין להזמין מוצר דרך ebay.com.
לאחרונה ראיתי שמתחת למחיר המשלוח נוספה שורה בשם  Import charges.
 
מה אומר הסכום הזה?
האם אלו הטלי ממס מקומי (בארץ של המוכר) שעלי לשלם?
כל קניה תחוייב בסכום הנקוב או רק קנייה מעל סכום מסויים ?
למה זה מופיע רק בחלק מהמוצרים?
 
תודה
לצפיה ב-'זה חדש יחסית, חלק מה- Global Shipping Program'
זה חדש יחסית, חלק מה- Global Shipping Program
04/05/2016 | 12:11
52
ואלו המיסים שתדרשי לשלם בישראל וגובים ממך מראש כולל היטלים נוספים של חברת הבלדרות.
 
מה שקורה זה שהמוכר שולח את הפריט הנמכר למרכז הפצה של איביי בארה"ב ומשם הם מטפלים הלאה בכל העניין, וזה אמור להגיע אליך עד הבית עם שליח ללא תשלום נוסף.
 
זה נמצא רק בחלק מהפריטים כי רק חלק מהמוכרים בוחרים להשתמש בזה, כל אחד בוחר בדרכו.
לצפיה ב-'ובהמשך לנאמר מעליי, שים לב לסימן השאלה ולקישור see details'
ובהמשך לנאמר מעליי, שים לב לסימן השאלה ולקישור see details
04/05/2016 | 18:10
36
שבו יש קישור שמוביל אותך לתנאי השירות.
לצפיה ב-'עזרה במאמר על אמזון ישראל'
עזרה במאמר על אמזון ישראל
04/05/2016 | 16:56
1
62
גתבתי משהו קטן על אמזון בישראל.
האם תוכלו לעזור לי ולהוסיף לי מחכתמכם בנושא?
לצפיה ב-'שכחת לציין שירותי העברת דואר (כתובת אמריקנית)'
שכחת לציין שירותי העברת דואר (כתובת אמריקנית)
04/05/2016 | 18:07
35
כפי שמציעות חברות רבות כמו BUY2USA, מסטופ, דיל-טס, שיפיטו ועוד.

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא פוריות והפריה חוץ גופית
אירוח בנושא פוריות...
ביום שלישי יתארח ד``ר שי אליצור, מנהל היחידה...
אירוח בנושא פוריות והפריה חוץ גופית
אירוח בנושא פוריות...
ביום שלישי יתארח ד``ר שי אליצור, מנהל היחידה...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות
לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ