לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1384213,842 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'דף מכירה'
דף מכירה
23/10/2016 | 15:21
1
47
שאלה. חדשה בתחום. העלתי אתמול מוצר למכירה באיביי. מכאן איני יודעת איך לראות האם מישהו רכש. איך מיידעים אותי? איך נכנסת לדף מכירה שהעלתי?
לצפיה ב-'תראי הודעות בפעמון למעלה ותקבלי הודעה למייל'
תראי הודעות בפעמון למעלה ותקבלי הודעה למייל
23/10/2016 | 22:37
21
אל דאגה, לא תפספסי את זה
לצפיה ב-' שאלה לשולחי האקו לספרד, צרפת ואיטליה'
שאלה לשולחי האקו לספרד, צרפת ואיטליה
23/10/2016 | 12:36
6
81
יש לי המון המון בעיות עם פליינג קרגו לאחרונה בשליחה למדינות האלה, אני שוקל לחזור לאקו. 
אני כרגע שולח עם הפתרון של פליינג קרגו לאירופה (TrakPak) והמצב הוא שמשלוחים לוקחים לי 10 ימים ומעלה להגיע, לקוחות מתעצבנים, סטטוס מעקב לא עדכני ואני מדמם ומזכה על ימין ועל שמאל ונקעה נפשי.
לאלה מכם ששולחים לאחרונה אקו - אשמח לדעת:
1. זמני השירות בממוצע בימים אלה.
2. האם אתם חווים בעיות עם השירות?
 
אשמח לתשובות ממי שזה רלוונטי לגביו. 
לצפיה ב-'בגלל החגים גם אקו כמובן על הפנים'
בגלל החגים גם אקו כמובן על הפנים
23/10/2016 | 15:30
1
67
חבילות בקושי יוצאות מישראל בגלל החגים אבל ברגע ששם מתפקד יחסית בסדר נראה לי.
 
איטליה - 9/10, מופיע שמועקב במכס מאז ה-19/10
ספרד - 10/10 - נמסר ב-21/10 (שניים כאלו)
צרפת - 10/10 - נמסר ב-20/10
צרפת - 12/10 - נמסר 19/10
צרפת - 17/10 - נמסר 22/10
 
בפליינג קרגו לא מחייבים אותך לשלם מראש מיסים לאירופה?
לצפיה ב-'בסכומים נמוכים לא'
בסכומים נמוכים לא
24/10/2016 | 07:35
67
אבל לאור הנתונים שהצגת אני אחזיר את הכול לאקו
כי אני רואה כרגע רק פדיחות מפליינג קרגו והמחירים מאוד דומים לאקו ממילא...
 
לצפיה ב-'איך אתה איתם לארה"ב, קנדה ואוסטרליה ?'
איך אתה איתם לארה"ב, קנדה ואוסטרליה ?
24/10/2016 | 09:17
3
60
המעקב לארה"ב בחלק מהמשלוחים גרוע.
במשלוחים לקנדה ואוסטרליה כמעט ולא קיים, לא ברור איך הם משווקים את השירות כמשלוח עם מעקב
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
25/10/2016 | 00:12
2
64
פליינג קרגו מאוד טובים בארה"ב, לדעתי אין להם תחליף. 
7-10 ימים אתה ברוב חלקי אמריקה, המעקב טוב למעט החלק הראשוני עד שהמספר של DHL GLOBAL MAIL נהיה ואלידי. זה לא טוב עם לקוחות חפרנים שישר על ההתחלה בודקים סטטוס משלוח כי לאיזה 3-4 ימים ארוכים אין כמעט שום סטטוס זולת electronic notification recieved...
קנדה מזעזעת אצל כולם, בגלל המכס הקנדי, שביתות והמון בלגן. דווכא עכשיו יש יציבות שם.
אוסטרליה בסדר. בערך שבועיים דיוור. יותר טוב מדואר ישראל.
השוס הכי טוב עכשיו בפליינג קרגו זה שילוח עם הרמס לגרמניה. 4-5 ימים ואתה בכל כתובת בגרמניה. לא תמצא משהו מקביל לזה כי כולם נתקעים שם עם המכס המזורג...
 
עם איזה פיתרון אתה שולח ארה"ב?
 
לצפיה ב-'איזה מחיר אפשר לקבל אצל FC לארה"ב?'
איזה מחיר אפשר לקבל אצל FC לארה"ב?
25/10/2016 | 20:40
36
כי באקו מתחת ל-100 גר' ברגע שעברת בחודש 100 חבילות המחיר יורד ל-18.7 שח לחבילה (עם השירות ליצואן כמובן) שזה כבר כמעט כמו המחיר של רשום רגיל.
 
איסוף של FC הוא כבר כל יום או כמה פעמים בשבוע?
בגרמניה מעל 22 יורו אתה נדרש לשלם מיסים מראש לא?
לצפיה ב-'אני לא שולח הרבה, אבל את הרוב באקו'
אני לא שולח הרבה, אבל את הרוב באקו
25/10/2016 | 22:33
81
המעקב של UPSMI שבר אותי.
פעם אחרונה לקח יותר משבוע עד שהיה עדכון במעקב (מעקב לזה שהמספר הונפק) וחטפתי על זה שלילי. עם כל הכבוד, קשה לקרוא לזה מעקב.
אותו דבר לקנדה ואוסטרליה, מעקב מאוד בעייתי, ואם יש לקוחות לחוצים, יהיו גם בעיות
לצפיה ב-'טוב אני חייבת את העזרה שלכם .איביי חסמו אותי'
טוב אני חייבת את העזרה שלכם .איביי חסמו אותי
23/10/2016 | 10:54
4
253
מהאפשרות למכור עוד .אני שם מ2014 והשנה התחלתי לעבוד עם ספק שהמוצרים שלו נמכרו מאוד יפה אך לאחר חודש פתאום החלו לצוץ הבעיות. המשלוח נורא התעכב והמון לקוחות החלו לפתוח קייסים. כל המוצרים יש לציין הגיעו ליעד רק באיחור של שבועיים בערך. הלקוחות נורא התעצבנו היתי צריכה לענות כמובן לכל ההודעות וכשפניתי לספק הוא טען שהמוצר בדרך ולכן לא החזיר לי את הכסף שהחזרתי ללקוחות המאוכזבים. כמובן שהורדתי את כל הליסטים והפסקתי לעבוד איתו. אז אז הגיעה המכה האמיתית- אני לא יכולה למכור עוד באיביי. שלחתי להם הודעה בבקשה שיחשבו על זה שנית ואף עשיתי עוד קורס על מנת שדברים כאלה לא יקרו ולהתחזק יותר בנושא אך הם לא מוכנים לבוא לקראתי. אני מכירה מקרים בהם אנשים נחסמו אך פתחו להם את האפשרות שוב ונתנו להם הזדמנות נוספת בסופו של דבר. מה אני אמורה לעשות עכשיו? אני ממש רוצה לחזור לזירה ויודעת שאתן את הכי טוב שלי. 
למישהו יש עיצות בשבילי ?
אשמח. תודה ומועדים לשמחה
לצפיה ב-'בד"כ הם לא מתגמשים בכלל'
בד"כ הם לא מתגמשים בכלל
23/10/2016 | 11:07
3
85
תנסי להתקשר ל TRUST AND SAFETY TEAM ותבקשי שיעבירו אותך ל SELLER ALOWENCE TEAM
 
זה המספר שלהם:  8665403229
 
לחיוג מוסיפים 1 או 001 תלוי כיצד את מחייגת לחו"ל
 
לגבי אפשרות לשחרר חסימה אני אישית הייתי בסגה איתם וכרגע אני חסום בקטגוריה עיקרית שלי לצמיתות.... כנראה הם מנקים אורוות ולא מרחמים על אף אחד.
 
בהצלחה.
לצפיה ב-'אפשר לחייג עם אותו המספר בשיחת חינם מסקייפ'
אפשר לחייג עם אותו המספר בשיחת חינם מסקייפ
23/10/2016 | 12:41
2
69
רק להוסיף + לפני המספר.
בהצלחה
לצפיה ב-'היי תודה. אני תוהה איך אני אעשה את זה מפני שהאנגלית הרצופה '
היי תודה. אני תוהה איך אני אעשה את זה מפני שהאנגלית הרצופה
13/11/2016 | 09:19
1
8
שלי בשיחה לא מי יודע מה. מה אתם מציעים?
לצפיה ב-'לבקש מחבר/ה שמדברים אנגלית שוטף להתקשר עבורך'
לבקש מחבר/ה שמדברים אנגלית שוטף להתקשר עבורך
13/11/2016 | 16:57
4
יש גם אנשים שיעשו את זה בתשלום.
לצפיה ב-'יום ושעת פירסום איביי'
יום ושעת פירסום איביי
22/10/2016 | 22:41
1
70
היי. מניסיונכם - מתי - יום ושעה  (שעון ישראל) כדאי להעלות מכירה באיביי כדי שהיא תהיה עם הכי הרבה חשיפות? בהנחה שאני פונה לקונים מארצות הברית.
תודה!
לצפיה ב-'מכירה באיביי'
מכירה באיביי
23/10/2016 | 23:42
47
היי, הבנתי שהכי טוב זה שבת וראשון.
המכירות קופצות משמעותית בימים אלה.
לצפיה ב-'האם משתמש של EBAY USA עובד גם על EBAY EU?'
האם משתמש של EBAY USA עובד גם על EBAY EU?
22/10/2016 | 16:08
1
37
היי
יש לי משתמש שאני עובד איתו באיביי ארצות הברית.
ויש לי מחסן שנמצא בUK  ואני מעוניין למכור דרך איביי EU,
האם יש אפשרות להישאר עם אותו משתמש של איביי ארצות הברית ולמכור באיביי EU?
ואם כן. מה עלי לעשות בשביל לעשות המעבר?
ועוד משהו קטן.
אני מעוניין לשלוח למספר מצומצם של מדינות (אירופה) איך אני מגדיר את זה?
תודה לעזורים
לצפיה ב-'אתה יכול למכור בכל זירות שתרצה עם שם המשתמש שלך'
אתה יכול למכור בכל זירות שתרצה עם שם המשתמש שלך
22/10/2016 | 19:55
37
קח בחשבון שיש עמלות העלאת מוצרים שונות מזירת קום.
אתה תקבל את הכסף במטבע המקומי של אותה זירה.
בנוגע למשלוחים, יש פוליסת משלוח שאתה מגדיר בדיוק כמו שהגדרתצ בזירת קום.
לצפיה ב-'ליסטים שלא נמכרו'
ליסטים שלא נמכרו
22/10/2016 | 11:51
8
173
יש לי (לצערי) כמה ליסטים שלא נמכרו ונמצאים כרגע תחת unsold עם אופציה ל- relist
בגלל שהמוצרים לא נמכרו ולא נשארו לי עוד ליסטים החודשים (השתמשתי בכל ה-10) האם אני יכולה לשנות את מה שלא נמכר ולעשות relist למוצר אחר? או שאיביי לא מאפשרים זאת?
לצפיה ב-'ממש לא!!! נגד חוקי איביי'
ממש לא!!! נגד חוקי איביי
22/10/2016 | 19:58
5
85
לצפיה ב-'אז מה אפשר לעשות איתם'
אז מה אפשר לעשות איתם
22/10/2016 | 21:03
4
89
חוץ מלראות אותם בכל פעם ולהיזכר שלא הולך?
מתי יתחדשו לי ה-10 ליסטים החדשים?
לצפיה ב-'להיות סבלניים'
להיות סבלניים
22/10/2016 | 22:07
3
95
ולהבין שככה זה עובד למשתמשים חדשים
כל חודש עשרת הליסטים מתחדשים.
אחרי חודש אפשר להתקשר לאיביי ולבקש פתיחה של המגבלות לעוד שלב.

לצפיה ב-'האם כדאי לעשות relist?'
האם כדאי לעשות relist?
23/10/2016 | 16:22
2
50
או שפשוט להתקדם ולהמשיך הלאה?
 
ה-10 המתחדשים הם קלנדריים או חודש מהיום שהעליתי את הליסט הראשון?
ואני מקבלת 10 ליסטים חדשים גם אם יש לי ליסטים שעדיין מוצעים למכירה?
לצפיה ב-'קלנדריים לראשון בכל חודש.'
קלנדריים לראשון בכל חודש.
24/10/2016 | 10:26
1
46
אם יש לך מגבלה של עזרה מוצרים, ממליץ לגוון ולנסות בכל פעם להעלות דברים אחרים.
כשהם מתחידשים את לא מקבלת עשרה נוספים מיבר למה שיש לך פעיל כבר
לצפיה ב-'תודה לך'
תודה לך
25/10/2016 | 11:14
17
אנסה לחפש עוד דברים בתקווה שמשהו יתפוס
 
סתם בשביל המוטיבציה- איזה דברים אתה יודע שנמכרים טוב?
לצפיה ב-'מה זה ליסטים'
מה זה ליסטים
27/10/2016 | 14:26
1
64
לצפיה ב-'מוצרים'
מוצרים
27/10/2016 | 15:02
9
לצפיה ב-'אימות באיביי - בעיה בעייתית'
אימות באיביי - בעיה בעייתית
22/10/2016 | 10:40
9
124
אהלן
פתחתי בעבר חשבון איביי על שם חברה שלי. עכשיו אני צריך לאמת את החשבון - לשלוח תז וכזה והבעיה שעכשיו כבר מדובר באקסית שלי והיא לא כלכך זרמה על העניין של לשלוח לי תמונות של הפרטים שלה..
חח איך אני יכול לזייף אימות/ דרך אחרת לאמת את החשבון??
תודה!
לצפיה ב-'מאחר ומדובר בעבירה פלילית'
מאחר ומדובר בעבירה פלילית
22/10/2016 | 11:25
88
אני ממליצה לך פשוט לפתוח חשבון חדש. התחזות לאחר ושימוש בפרטיו האישיים ללא רשותו - ומדובר כאן על פעילות כלכלית שיכולות להיות לה השלכות מבחינת מיסוי ותשלום חובות, אינה חוקית.
לצפיה ב-'שנה את הפרטים בחשבון על שמך ושלח מסמכים מזהים שלך'
שנה את הפרטים בחשבון על שמך ושלח מסמכים מזהים שלך
22/10/2016 | 14:27
7
58
לצפיה ב-'אי אפשר לשנות '
אי אפשר לשנות
22/10/2016 | 23:02
6
53
בלי הסכמה של בעל החשבון וגם עם הסכמה זה לא הליך פשוט. תפתח חדש
לצפיה ב-'אילו לא ניתן היה לשנות, לא ניתן היה מכור/לקנות חשבונות'
אילו לא ניתן היה לשנות, לא ניתן היה מכור/לקנות חשבונות
22/10/2016 | 23:46
5
59
היא לא רצתה לזרום איתו כל עוד החשבון על שמה, אבל אולי היא תסכים לשינוי שם. בכל מקרה זו נראית לי אפשרות ששווה לבדוק לפני שהוא פותח חשבון חדש בהנחה שחשוב לו להמשיך עם אותו חשבון (אם לא באמת פשוט יותר לפתוח חדש על שמו וחסל, מן הסתם).
לצפיה ב-'ואכן אי אפשר למכור במובן המקובל'
ואכן אי אפשר למכור במובן המקובל
22/10/2016 | 23:55
36
עסקאות מכירה כאלה הן בעייתיות וברוב המקרים לא נעשות תחת המטריה של איביי למעט מקרים בודדים. הן אינן כוללות העברת בעלות גלויה (מול איביי).
לצפיה ב-'אנשים מוכרים חשבונות איביי, לא פייפל'
אנשים מוכרים חשבונות איביי, לא פייפל
23/10/2016 | 08:51
3
37
לצפיה ב-'נכון, השרשור הוא על חשבון איביי, לא על פייפל...'
נכון, השרשור הוא על חשבון איביי, לא על פייפל...
23/10/2016 | 11:36
2
24
לצפיה ב-'נכון ועדיין עניתי לך על תהייתך'
נכון ועדיין עניתי לך על תהייתך
23/10/2016 | 12:23
1
33
שאלת אם אי אפשר לשנות פרטים בחשבון פייפל, אז איך אנשים מוכרים חשבונות?
עניתי שאנשים מוכרים רק חשבונות איביי. מי שקונה חשבון מחבסר אותו לחשבון פייפל הנוכחי שלו.
לצפיה ב-'לא שאלתי, הבהרתי נקודה... ולא התייחסתי כלל לפייפל'
לא שאלתי, הבהרתי נקודה... ולא התייחסתי כלל לפייפל
23/10/2016 | 13:20
18
לצפיה ב-'מכירה פומבית באיביי'
מכירה פומבית באיביי
22/10/2016 | 01:41
13
92
שלום לכולם,
פתחתי מכירה פומבית באיביי.
כבר יש כמה משתתפים שמעוניינים במוצר.
אחד המעוניינים פנה אלי בהודעה שהוא אינו רוצה לחכות עד סוף המכירה ומעוניין כבר עכשיו לקנות את המוצר בסכום מסוים.
איך אני יכולה לעדכן את הסכום רק עבורו ולעצור את המכירה הפומבית כבר עכשיו?
תודה
לצפיה ב-'את יכולה להוסיף אופציה של BUY IT NOW'
את יכולה להוסיף אופציה של BUY IT NOW
22/10/2016 | 09:24
2
34
לצפיה ב-'את בטוחה שאפשר לבצע שינוי אחרי שיש כבר בידרים?'
את בטוחה שאפשר לבצע שינוי אחרי שיש כבר בידרים?
22/10/2016 | 19:59
1
28
לצפיה ב-'לא זוכרת האמת עכשיו כשאתה שואל'
לא זוכרת האמת עכשיו כשאתה שואל
22/10/2016 | 22:33
34
אני זוכרת שאני הוספתי פעם אבל באמת לא זוכרת אם היו בידרים... שתנסה אם היא לא תצליח אין מה לעשות.....
לצפיה ב-'מנקודת מבטי כקונה, לא הייתי ממליצה לעשות זאת'
מנקודת מבטי כקונה, לא הייתי ממליצה לעשות זאת
23/10/2016 | 13:52
42
כלקוחה אני מצפה לשקיפות משני הצדדים, לעמידה בהסכמים. אם פרסמת מכרז, יש לו כללים של מכרז ולזה לקוחות מצפים. אם פתאום מוכר שובר את הכללים ומוכר למישהו אחר, אני לא ארצה להיות לקוחה שלו יותר (בעיניי זה מצביע על מוכר לא אמין ולא הגון). בפרט, לקוחות רבים מחכים לרגע האחרון כדי להשתתף. גם מבחינתם וגם מבחינתך לא כדאי לסגור לפני, המחיר יכול לעלות יותר. אם הוא רוצה את המוצר שיחכה ויראה אם הוא הזוכה.
 
בשורה התחתונה, קונה שרוצה מוצר מידי קונה אותו ב-Buy it now ולא במכרז. מוכר שמעוניין לאפשר BIN מוסיף אפשרות כזאת למכרז. אבל ברגע שנפתח מכרז ויש משתתפים כולם מצפים למשחק הוגן ולאפשרות להשתתף ולא לשנות את הכללים בדיעבד ולזרוק את כל המשתתפים החוצה למעט אחד.
לצפיה ב-'את יכולה אבל כל כך רצוי לעצור פומבית'
את יכולה אבל כל כך רצוי לעצור פומבית
23/10/2016 | 16:02
37
אז ככה...
 
כשאת יוצרת את הליסט את יכולה לשים אופציה לקניה מיידית אבל ברגע שיש הצעה ראשונה הכפתור של קניה מיידית יעלם. מן הסתם זה לא המצב אצלך.
 
את יכולה לבטל מכירה במידה ואת יודעת בוודאות שיש קונה כשהסיבה, פריט נשבר אבד וכו... אם יש הצעות לא רצוי לבטל מכירה בטח לא בתדירות גבוה מדי.

אם יש לך יותר מפריט אחד מאותו מוצר אני מציע להעלות מכירה במחיר קבוע גבוה יותר ממה שהקונה מסכים לשלם ולשים BEST OFFER... ככה הוא יוכל להציע את המחיר שהסכמת איתו וגם להרויח פרסום על מחיר טוב יותר

בהצלחה.
לצפיה ב-'תודה רבה לכולם'
תודה רבה לכולם
23/10/2016 | 23:39
7
36
תודה רבה לכולכם על העזרה!!
אז ככה לא עצרתי את המכירה והעלתי מכירה חדשה בשביל הקונה שרצה, הוא קנה את המוצר ושלחתי לו כבר את המוצר.
המוצר שהוא קנה היה משומש, עכשיו במכירה הפומבית שעדיין תקפה יש יותר משתתפים לכן אני רוצה לקנות את המוצר ולשלוח להם חדש למרות שבמכירה רשום שהוא משומש.
אבל יש לי בעיה קטנה שאני קונה עכשיו את המוצר ולא יצא לי משתלם אם במכירה הפומבית הוא ימכר בסכום נמוך.
אני יודעת שאפשר לשים ביטים אוטומטיים, אבל לא יודעת איך כי כרגע אין לי אופציה כזאת.
אשמח להכוונה
ושוב המון תודה לכם!
לצפיה ב-'אז עזרת ללקוח לקנות במחיר מוזל על חשבון הרווח שלך'
אז עזרת ללקוח לקנות במחיר מוזל על חשבון הרווח שלך
24/10/2016 | 10:21
31
לא חשיבה עסקית.
לצפיה ב-'לא בטוח שהיבנתי אותך'
לא בטוח שהיבנתי אותך
24/10/2016 | 17:52
21
האם התכוונת להקפיץ את המחיר בפומבית ?... זה אסור בתכלית האיסור. אם איביי יעלו על זה עלולים להגביל אותך עד אפילו חסימת חשבון.

אסור למוכר להקפיץ מכירה פומבית ע"י הכנסת "הצעות" פיקטיביות. או שתשימי מחיר שמור (יש עמלה על זה) או שמהמרים.
לצפיה ב-'כלומר יש לך עכשיו מכירה פומבית על מוצר שאין לך למכור?'
כלומר יש לך עכשיו מכירה פומבית על מוצר שאין לך למכור?
25/10/2016 | 01:57
4
23
ואולי לא תשיגי אותו במחיר משתלם? לא מצליחה להבין לשם מה היה כל זה... היה לך מוצר אחד, היו מציעים... למה לא להסתפק במכירה שלו במקום למכור אותו במחיר נמוך יותר לקונה אחר, ולהיתקע עכשיו עם מכירה פומבית שבה אין לך מה למכור...?
לצפיה ב-''
25/10/2016 | 10:08
6
לצפיה ב-'יש לי מוצר חדש'
יש לי מוצר חדש
25/10/2016 | 13:38
2
23
היי,יש לי מוצר חדש מה שנמכר היה משומש. ( הזמנתי את אותו המוצר מחדש).
לא מכרתי במחיר מוזל הוא הציע לי מחיר משתלם שלא בטוח שבמכירה הפומבית היה מגיע לסכום כזה.
כרגע המכירה הפומבית עדין פעילה ויש משתתפים. אבל כשאני רכשתי מוצרים באיביי ראיתי שבכול פעם שאני שמה מחיר אוטומטית האיביי מעלה ביד נוסף מעל המחיר שלי.
איך עושים את זה ?
לצפיה ב-'נתחיל מהסוף: לא איביי מעלה; מישהו הציע סכום גבוה יותר'
נתחיל מהסוף: לא איביי מעלה; מישהו הציע סכום גבוה יותר
25/10/2016 | 13:56
1
18
ולכן בכל פעם שמישהו יציע סכום נמוך ממנו הסכום יעלה אוטומטית. ממליצה לך לקרוא על השיטה (אני מודה שקשה לי להבין איך בכלל התחלת למכור בלי לקרוא ולהבין אותה...):
 
אם הוא הציע לך מחיר משתלם הוא היה יכול להציע אותו במכירה הפומבית ולהקפיץ אותה... ובכל מקרה לא ברור לי איך זה משתלם לך אם קנית מוצר חדש יקר יותר במחיר שאת לא יודעת אם המכירה הפומבית תגיע אליה... כך או כך, מים מתחת לגשר. אם תרוויחי – מצוין, אם תפסידי ראי זאת כשכר לימוד.
 
התחושה שלי היא שכרגע את מתנהלת בצורה לא מקצועית וללא חשיבה עסקית מסודרת. כרגע תעשי מה שאת חייבת, אל תשברי את ההתחייבות לקונים; אבל לפני שאת ממשיכה, כדאי לעצור קצת, לקרוא, להבין, לתכנן... לא לפעול בספונטניות שעלולה לעלות לך ביוקר (ולאו דווקא במובן המילולי; יש טעויות שלא מסתכמות רק בכסף, איביי קשוחים עם המוכרים).
לצפיה ב-'תודה רבה'
תודה רבה
25/10/2016 | 16:47
11
תודה רבה עזרתם לי מאוד!
רק התחלתי למכור לכן עדיין לא בקיאה, לפי מה שזה נראה יקח לי קצת זמן להשתפשף.
התחלתי למכור דברים שקיימים בבית ולא ציפיתי שיהיה ביקוש גבוה ...
שוב תודה רבה והמשך יום טוב!!
לצפיה ב-'לא מצליח להכנס לפייפאל.יש להם תקלה?'
לא מצליח להכנס לפייפאל.יש להם תקלה?
21/10/2016 | 21:39
2
24
לצפיה ב-'ככה זה נראה. גם אני לא מצליחה כבר למעלה משעה'
ככה זה נראה. גם אני לא מצליחה כבר למעלה משעה
21/10/2016 | 22:21
1
13
לצפיה ב-'כסף בפייפאל'
כסף בפייפאל
21/10/2016 | 11:22
19
119
שלום,
עשיתי קניה באיביי ושילמתי בפייפאל, המוצר לא הגיע אלי המוכר נעלם ואיביי החזירו לי את הכסף לחשבון הפייפאל.
כשניסיתי להעביר את הכסף הזה לחשבון שלי, היה כתוב לי בפייפאל שהסכום קטן מדי ולא ניתן למשוך אותו, כשקניתי עוד מוצרים באיביי, הסכומים פשוט יורדים והסכום שקיבלתי אז לחשבון פשוט נשאר שם תקוע בחשבון פייפאל שלי.
מה אפשר לעשות? איך אני יכולה להשתמש בכסף הזה?
 
תודה מראש,
 
לצפיה ב-'שהכסף ישאר בחשבון הפייפאל'
שהכסף ישאר בחשבון הפייפאל
21/10/2016 | 11:38
73
וכשתקני משהו תשלמי איתו. לא יקרה לו כלום שם...
לצפיה ב-'בהמשך לתגובתי הקודמת: האם יש שוני בסוגי המטבע?'
בהמשך לתגובתי הקודמת: האם יש שוני בסוגי המטבע?
21/10/2016 | 11:40
12
44
מקודם לא שמתי לב שכתבת שכשקנית עוד מוצרים לא השתמשו בכסף ה"תקוע" הזה.
זה קורה בדרך כל אם מדובר במטבעות שונים.
 
לצפיה ב-'אה..'
אה..
21/10/2016 | 11:44
31
רק אם מדובר באותו מטבע אז משתמשים בכסף התקוע הזה?
האם אני צריכה לעשות משהו מיוחד כדי שישתמשו בכסף הזה או פשוט בפעם הבאה שאני אקנה באותו מטבע זה יקרה אוטומטית?
 
לצפיה ב-'עכשיו הסתכלתי שוב'
עכשיו הסתכלתי שוב
21/10/2016 | 11:49
10
28
מצד אחד כתוב שיש לי יתרה בשקלים, אבל למטה כתוב  $ AUD.
ודווקא קניתי גם בשקלים וגם בדולר אוסטרלי לאחר שקיבלתי את הכסף, ולא השתמשו בו והוא עדיין תקוע...
 
לצפיה ב-'אם אני מבין נכון אז היתרה היא בדולר אוסטרלי'
אם אני מבין נכון אז היתרה היא בדולר אוסטרלי
21/10/2016 | 11:58
9
23
והסכום שמופיע לך בשקלים הוא ה"תרגום" לפי שער ההמרה שלהם.
 
מנסיוני בעבר, כי קרו לי מקרים דומים, אם תקני שוב בדולר אוסטרלי הם ישתמשו בסכום הזה קודם וליתרת הסכום יחייבו את כרטיס האשראי או חשבון הבנק בדולרים או בשקלים, לפי הנהוג בחשבונך/בכרטיס האשראי.
 
ובאופן כללי: סכומים קטנים תמיד עדיף להשאיר בחשבון בפייפאל כי זה יחסוך עמלות המרה וכדומה.
 
לצפיה ב-'אבל כן קניתי...'
אבל כן קניתי...
21/10/2016 | 12:01
8
18
ולא השתמשו בו..
לצפיה ב-'את מתכוונת שקנית שוב בדולר אוסטרלי ולא השתמשו בו?'
את מתכוונת שקנית שוב בדולר אוסטרלי ולא השתמשו בו?
21/10/2016 | 12:08
5
29
אם זה מה שקרה אז זה נראה לי מוזר.
בכל מקרה יש לפייפאל שרות תמיכה מעולה בעברית, שוחחתי איתם כמה פעמים בשאלות שהיו לי בעבר.
הם תמיד היו אדיבים וסייעו לי בצורה טובה.
אם הנושא לא ברור לך, אני מציע לך להתקשר אליהם.
 
הכנסי בבקשה (כשאת מחוברת לחשבונך בפייפאל) לקישור הבא:
יופיע לך שם מספר קוד אישי שלך.
אם לא תהיי מחוברת תצטרכי קודם להתחבר לחשבונך.
 
תתקשרי אליהם ותצטרכי למיטב זכרוני להקיש את הקוד, ואז יש מצב שיענו לך מיד או שיחזרו אליך, ותוכלי לשאול את כל השאלות בשפה מובנת.
 
רק קחי בחשבון שהחבר'ה הישראליים שיענו לך נמצאים פיזית באירופה ולא בארץ, שם נמצאים המוקדים שלהם, ושעות העבודה שלהם הן שעות העבודה באירופה ולא בישראל.
(אם אני זוכר נכון אז בפעמיים האחרונות שוחחתי עם אירלנד, אם זה משנה לך).
 
לצפיה ב-'תודה רבה לך!!!'
תודה רבה לך!!!
21/10/2016 | 17:04
4
11
לצפיה ב-'בבקשה. שמחתי לעזור.'
בבקשה. שמחתי לעזור.
21/10/2016 | 17:23
12
לצפיה ב-'שעות העבודה של שירות לקוחות פייפל בעברית מותאמות לישראל'
שעות העבודה של שירות לקוחות פייפל בעברית מותאמות לישראל
22/10/2016 | 00:20
2
30
"ראשון עד חמישי - בין השעות: 9:00 עד 17:30, שעון ישראל"
לצפיה ב-'התמיכה עסקית של הלקוחות לא עובדת ביום ראשון'
התמיכה עסקית של הלקוחות לא עובדת ביום ראשון
22/10/2016 | 19:56
1
12
מכיוון שמוקדי התמיכה של פייפל נמצאים בדאבלין אירלנד וברלין גרמניה.
לצפיה ב-'העדבקתי מהקישור של פייפל. זה שירות לקוחות (רגיל)'
העדבקתי מהקישור של פייפל. זה שירות לקוחות (רגיל)
22/10/2016 | 20:19
10
ולא תמיכה עסקית (פותחת השרשור קונה ולא מוכרת).
לצפיה ב-'ייתכן שלא אישרת המרה. בררת המחדל של פייפל להשתמש ביתרה'
ייתכן שלא אישרת המרה. בררת המחדל של פייפל להשתמש ביתרה
22/10/2016 | 00:28
1
18
קיימת בחשבון כשהיא באותו מטבע או אם הקונה מאשר המרה ואז יחייבו אותך בשקלים. אבל אם ביצעת עסקה והגדרת לפייפל חיוב במטבע העסקה המקורי ואין לך יתרה בחשבון במטבע הזה, הם יחייבו לך את כרטיס האשראי.
 
"כשאתה קונה משהו המוצע למכירה במטבע הקיים באחת מיתרות המטבע שלך, נמשוך תחילה כסף מהיתרה במטבע זה. אם אין מספיק כסף במטבע זה, נשתמש ביתרת המטבע הראשי שלך ובשער החליפין שלנו."
 
בשורה התחתונה, בררת המחדל של כל חשבון ישראלי היא שקלים. כלומר אם יש לך יתרה במטבע זר ואת קונה במטבע זר אחר, למיטב הבנתי פייפל לא ממירה ממט"ח א' למט"ח ב'. היתרה שלך תרד רק אם מטבע העסקה = מטבע היתרה או אם את משלמת בשקלים, ואז אמורה להיות לך אפשרות המרה (פחות מומלצת, כי תפסידי את עמלת ההמרה המגולמת בשער המרה שאינו אטרקטיבי).
לצפיה ב-'האמת...שלא עשיתי כלום'
האמת...שלא עשיתי כלום
22/10/2016 | 09:40
14
לא אישרתי ולא לא אישרתי, כי אין לי מושג איך עושים את זה בכלל....
אז מה בעצם אני אמורה לעשות?
לצפיה ב-'הייתה לך יתרה לפני כן? כשמבוצע החזר עסקה בפייפל הכסף מוחזר'
הייתה לך יתרה לפני כן? כשמבוצע החזר עסקה בפייפל הכסף מוחזר
22/10/2016 | 00:31
4
14
לאותו מקור שממנו נלקח – אם שילמת מיתרה קיימת, הוא יוחזר ליתרה; אם שילמת באשראי, לחברת האשראי. נשמע לי קצת מוזר שאיביי החזירו ויצרו לך יתרה בחשבון פייפל אם לא הייתה לך אחת לפני כן... טרם נתקלתי במצב כזה. תוכלי לצרף צילום מסך של היתרה? (ללא פרטים מזהים כמובן).
לצפיה ב-'לא הייתה לי יתרה'
לא הייתה לי יתרה
22/10/2016 | 10:19
3
24
וזה בדיוק מה שקרה, איביי החזירו לי את הכסף ויצרו יתרה.
מצרפת צילום מסך (מקווה שהצלחתי).
וכן, אני יודעת שסכום היתרה הוא מצחיק, אבל עדיין למה שיהיה תקוע שם..
 
לצפיה ב-'ממש מוזר, טרם נתקלתי בכך. וקנית בדולר אוסטרלי/בשקלים?'
ממש מוזר, טרם נתקלתי בכך. וקנית בדולר אוסטרלי/בשקלים?
22/10/2016 | 14:18
2
23
אגב, להבא אל תצרפי צילום מסך בקובץ וורד; זה לא מקובל ולא נוח (התמונה לא מופיעה בהודעה עצמה, אי אפשר לפתוח בדפדפן, צריך להוריד למחשב ולפתוח בתכנה מתאימה שלא לכולם יש...). אם את מצלמת מסך תשמרי כתמונה, פשוט תדביקי ב"צייר" או בכל עורך תמונות אחר.
לצפיה ב-'תודה'
תודה
23/10/2016 | 18:01
1
12
רק חבל שזה נאמר בכזו אגרסיביות, היה אפשר להגיד את זה בצורה אחרת לגמרי.
לצפיה ב-'בבקשה, אבל לא ענית לי על השאלה... אני מנסה לעזור'
בבקשה, אבל לא ענית לי על השאלה... אני מנסה לעזור
23/10/2016 | 18:12
13
אבל חסר לי מידע.
 
לגבי הערתך, דבריי נכתבו בצורה ישירה ועניינית לחלוטין. אם קראת אותם בטון אגרסיבי זו פרשנות שלך, אין לי שליטה בזה. נסי לקרוא אותם בטון נעים יותר ותראי שזה מסתדר. אין במילים עצמן שום מילה רעה עלייך. לו רציתי לכתוב ב"כזאת אגרסיביות" הייתי כותבת "את לא בסדר!" "תתביישי!" "איך העזת!" וכו'. זאת אגרסיביות. אבל אני לא אגרסיבית כלל, ואני לא חושבת שאת לא בסדר (כל אלה היו רק דוגמאות, כן? ). בסה"כ כתבתי לך להימנע מכך להבא כי זה לא מתאים לפורום, נימקתי למה ואף הסברתי מה לעשות להבא...
לצפיה ב-'העברות מט"ח בנק מזרחי '
העברות מט"ח בנק מזרחי
21/10/2016 | 10:17
2
50
שלום,
פתחתי חשבון בנק במזרחי על מנת להעביר כסף בדולרים מחשבון הפיפל לכרטיס האשראי. החלק הזה עבד לא רע וללא עמלות מיותרות.
העברתי כסף בדולרים מחשבון המטח של מיזרחי לספק בחול ואז ראיתי שחייבו אותי בבנק מזרחי בעמלה הזויה של 0.5% חצי אחוז מסכום ההעברה ! ואפילו לא טרחו לומר לי על העמלה ההזויה הזו. על העברה של 17000 דולר שילמתי כמעט 350 שקלים פשוט הזוי זה לעולם לא קרה לי ואני מעביר הרבה כספים לחול מבנקים בארץ.
פניתי אליהם וכמובן שאין מה לעשות לפי מה שהם אומרים.
האם זה חוקי? 
 
תודה
לצפיה ב-'בוודאי שזה חוקי. זאת עמלת העברה מקובלת.'
בוודאי שזה חוקי. זאת עמלת העברה מקובלת.
21/10/2016 | 11:41
1
30
לצפיה ב-'על פי '
על פי
21/10/2016 | 15:52
35
בדיקה שערכתי עכשיו עמלות בבנקים נעות בין 0.2 ל 0.22 אחוז לערך או מימום בסביבות 20 דולר.
כדאי לשאול לפני ההעברה כנראה על מנת שלא יכניסו את הצינור. פשוט בושה וחוסר חשיבה עיסקית מצד הבנק אני כבר לא אעביר דרכם כספים וכנראה אסגור שם את החשבון.
לצפיה ב-' אמריקאית רוצה משלוח מישראל עם ה-UPS שלה. איך עושים את זה ?'
אמריקאית רוצה משלוח מישראל עם ה-UPS שלה. איך עושים את זה ?
21/10/2016 | 07:42
1
38
לצפיה ב-'את מבקשת ממנה את מספר האקאונט UPS שלה'
את מבקשת ממנה את מספר האקאונט UPS שלה
21/10/2016 | 09:45
42
מתקשרת לUPS, נותנת את המספר ומבקשת לאסוף על חשבון המקבל. אם היא לא מעונינת לתת לך את מספר האקאונט היא יכולה לבקש לפתוח בקשת איסוף מארה"ב אבל אז היא צריכה לארגן את האיסוף, כלומר לפנות לUPS בעצמה או לעשות את זה דרך האתר שלהם. 
לצפיה ב-'איך אתם מתעדכנים מול המחיר שיכול להשתנות והמלאי עם יש לכם '
איך אתם מתעדכנים מול המחיר שיכול להשתנות והמלאי עם יש לכם
21/10/2016 | 04:38
5
62
כמה ספקים?
לצפיה ב-'תלוי מול איזה ספקים אתה עובד'
תלוי מול איזה ספקים אתה עובד
21/10/2016 | 09:03
4
69
אם ה"ספקים" האלה זה אמזון או וולמארט או כל אתר מכירות אחר שאינו מודע שאתה מחשיב אותו כספק (רק שם משתנים המחירים והמלאי בלי שליטתך) אז תצטרך לעבוד עם מוניטור שיבצע ניטור כל שעה ויעדכן לך את חשבון איביי.
מול ספקים אמיתיים שיש לך איתם הסכם עבודה מוגדר מראש, אין בעיות כאלה.
אני קונה סחורה, משלם עליה מראש עם מחיר עלות שידועה לי ומסוכמת ויודע כמה נשאר לי במלאי. מנהל את זה באקסל. 
יש תוכנות לניהול עבודה מול ספקים כגון CRAZY VENDOR.
יש לי ספק נוסף בארץ שאני משלם לו רק כשקנו ממני. אמנם המחירים קבועים, אבל פה יש בעיה קטנה. אני מקבל עדכון אחת לשבועיים על המלאים שלו. לפעמים יש פספוסים. אבל זה המחיר בלעבוד בקונסגינציה.
אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
לצפיה ב-'לפי מה שהבנתי לא כל מוניטור יכול לעבוד עם כל אתר-ספק, רק אתר'
לפי מה שהבנתי לא כל מוניטור יכול לעבוד עם כל אתר-ספק, רק אתר
22/10/2016 | 00:18
3
37
ספצפי, עד עכשיו ראיתי רק אמזון ווולמארט, או שאני טועה ?
לצפיה ב-'המוניטור הזה תומך במאות ספקים שונים'
המוניטור הזה תומך במאות ספקים שונים
22/10/2016 | 20:03
2
141
 
תתחבר לקבוצה הזו בפייסבוק. זו קהילה שעוסקת באוטומציה בדרופ שיפינג לספקים, אתרים שונים.
יש וובינר למוניטור הזה שאפשר לרכוש וללמוד.
תקרא בקבוצה
לצפיה ב-'מישהו פה עובד עם ווולמארט? הבנתי שהם לא עושים דרופשיפינג.'
מישהו פה עובד עם ווולמארט? הבנתי שהם לא עושים דרופשיפינג.
23/10/2016 | 00:12
1
82
הקונה מקבל חשבונית עם מחיר יותר נמוך ממה ששילם, איך מתמודדים עם זה ?
לצפיה ב-'מכרתי כמה פעמים מוצרים שלהם בדרופ'
מכרתי כמה פעמים מוצרים שלהם בדרופ
23/10/2016 | 08:50
33
לא היו ללקוחות תלונות.
ואני מכיר אנשים בקבוצה שהפניתי אותך שמוכרים משם קבוע.
זה נכון שאין את האופציית "מתנה" של אמזון, לא חושב שיש בעיה.
לצפיה ב-'העלאת ליסטינג דרך האפליקציה'
העלאת ליסטינג דרך האפליקציה
20/10/2016 | 19:52
1
38
הי לכולם! אני לא מצליחה להעלות מוצרים דרך הסמארטפון או לעשות שום פעולה שקשורה במכירות דרך הסמארטפון. עשיתי דראפט במחשב ובכל זאת אני לא רואה את זה כשאני נכנסת לאפליקציה.
הרבה זמן לא התעסקתי עם מכירות באיביי ואני תוהה אם משהו השתנה או שיניתי משהו בהגדרות או לא יודעת..
למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? 
ואגב יש אפליקצייה מומלצת ספציפית למוכרים? 
תודה רבה 
לצפיה ב-'את צריכה לשנות את המיקום שלך לארה"ב'
את צריכה לשנות את המיקום שלך לארה"ב
21/10/2016 | 00:14
22
ואז האופציות יפתחו לך.
זה לא עובד כשמדינת המקור היא ישראל
לצפיה ב-'עד מתי אפשר לפתוח תביעה באיביי...'
עד מתי אפשר לפתוח תביעה באיביי...
20/10/2016 | 16:13
2
36
האם זה קשור למועד ביצוע ההזמנה
או שקשור לתאריך המסירה המשוער
בעצם השאלה היא עד מתי אפשר לפתוח קייס
אודה להסבר מפורט
תודה
לצפיה ב-'במשך 30 יום ממועד המסירה האחרון המשוער'
במשך 30 יום ממועד המסירה האחרון המשוער
20/10/2016 | 19:20
1
17
לצפיה ב-'תודה רבה ! '
תודה רבה !
22/10/2016 | 13:18
1
לצפיה ב-'חווית שירות לא נעימה עם TNT'
חווית שירות לא נעימה עם TNT
20/10/2016 | 15:56
3
94
שלום,
לאחרונה הייתי זקוק לשירות משלוח חבילה לישראל ממוכר שלא שולח לארץ. מקריאה פה בפורום הבנתי ש-TNT היא אופציה טובה, ביצעתי את הקניה ולצערי החוויה לא נעימה. המוצר הגיע לארץ ולא יצרו איתי קשר - נורה אדומה ראשונה. כשניסיתי ליצור קשר איתם, אולצתי לעשות מספר טלפונים להנהלת החשבונות כדי שיגידו לי כמה אצטרך לשלם בעת המסירה (לא העלו בדעתם לעשות את כל הבירורים בין המחלקות השונות שלהם ולחלזור אלי עם תשובה). לבסוף קבעו איתי שיגיעו היום, בין 8:00 ל-16:00, שערוריה בפני עצמה - מצפים שאדם יפנה יום עבודה בהמתנה להם. בסביבות השעה שלוש, כשכמובן לא הגיע איש, התקשרתי ונאמר לי שעקב תקלה לא יוצאים היום משלוחים לעיר שלי בכלל (ראשל"צ). הפקידה (החצופה) טענה שאני יכול לבוא לקחת את החבילה מהם (מה הטעם בכך אם אני משלם עבור שירות משלוחים עד הבית?) וצחקה כששאלתי בציניות לגבי החזר הוצאות הדלק. מיותר לציין שלא חשבו אפילו להודיע שהמשלוח לא יגיע היום, אלא מבחינתם זה סביר לגמרי שאדם ירותק לבית יום שלם בהמתנה לשליח שלהם שאין בכוונתו להגיע כלל.
 
האם מניסיונכם זה מקרה חד פעמי או שלעוד אנשים יצא להיתקל בשירות כזה אצלם?
לצפיה ב-'נשמע זוועה'
נשמע זוועה
20/10/2016 | 17:21
1
49
ממליץ לך לפנות למטה החברה שבהולנד ולספר להם...
לצפיה ב-'איך לפנות אליהם?'
איך לפנות אליהם?
21/10/2016 | 14:12
33
באתר שלהם אין כתובת מייל אלא פשוט אפשרות לשלוח דרך האתר, ואז הם מתעלמים מזה.
לצפיה ב-'אישית, לא מתקרב יותר ל-TNT אחרי כמה חויות מאוד שליליות'
אישית, לא מתקרב יותר ל-TNT אחרי כמה חויות מאוד שליליות
21/10/2016 | 07:59
28
לצפיה ב-'אמזון השעיה'
אמזון השעיה
20/10/2016 | 14:37
1
74
אמזון השעו את החשבון בגלל שהם חושדים למוצרים מזוייפים, הם מבקשים חשבוניות , אני ישלח להם הכל . השאלה שלי מישהו קרה לו מקרה דומה ואחרי שהוא שלח חשבוניות הם אישרו אותו חזרה והכל חזר לקדמותו ?
 
 
לצפיה ב-'כן'
כן
20/10/2016 | 19:24
45
קרה עם החברה שאני עובדת עימה.
שלחנו את כל המסמכים ולאחר כשבועיים ההשעיה הוסרה.
זה קרה בדיוק לפני שנה בזירת גרמניה, עם התחלת העליה במכירות, לפני עונת החגים (כמה נחמד מצידם).
 
לצפיה ב-'מחפשת מישהו שימכור עבורי שמלות באיביי'
מחפשת מישהו שימכור עבורי שמלות באיביי
20/10/2016 | 11:39
70
יש לי כמה שמלות לילדות חגיגיות. ואני לא יודעת איך מוכרים באיביי. מישהו מוכן למכור עבורי תמורת תשלום כמובן? תודה
לצפיה ב-'האם יש מצב להעלות מוצר במכרז ללא עמלה?'
האם יש מצב להעלות מוצר במכרז ללא עמלה?
19/10/2016 | 18:58
8
50
ניסתי למצוא לזה תשובה ולא ממש הצלחתי להבין האם זה אפשרי
תודה מראש לעונים!
לצפיה ב-'איביי גובים על כל דבר שאת עושה'
איביי גובים על כל דבר שאת עושה
20/10/2016 | 09:49
5
52
עמלת העלאה עבור מוצר שעלה למכירה פומבית או רגילה.
במידה וזו מכירה רגילה, כל 30 יום תיגבה אותה עמלה שוב.
כשאת מוכרת תגיבה עמלת מכירה 10 אחוז מאיביי ו 4 אחוז בקריוב מפייפל.
אי אפשר להתחמק מתשלום עמלות.
בלי לפגוע, אם החצי דולאר עמלה זה מה שמפריע לך אז תחשבי עם עצמך האם את מתאימה לעסק הזה.
על מנת לההצליח צריך להשקיע הרבה יותר מחצי דולאר להעלות מוצר.
בשרשור אחר ציינת את הסיפורים שמספרים בנושא רווחים של אלפי דולארים אחרי כמה חודשים.
\האם את חשובת שמי מרוויח שם לא השקיע לפני? קנו סחורה, החזיקו אותה במחסנים, יש מורצים שמפסידים עליהם. יש סיכונים.
לצפיה ב-'כנראה שלא הסברתי טוב את שאלתי'
כנראה שלא הסברתי טוב את שאלתי
20/10/2016 | 09:58
4
45
אני לא מדברת על עמלת מכירה שאותה אני משלמת,
מעניין אותי אם במכירה פומבית תמיד אצטרך לשלם 1$ למרות שלא קונים את המוצר או שיש מצב להעלות מוצר חינם.
זאת אומרת שרק אם זה נמכר אני ישלם עמלה.
תודה מראש!
לצפיה ב-'ניראה לי שלא קראת או לא הבנת את תשובתי'
ניראה לי שלא קראת או לא הבנת את תשובתי
20/10/2016 | 10:05
3
45
אני חוזר ומפרט:
יש שני סוגי עמלות באיביי:
1. עמלת העלאה של מוצר insertion fee. משלמים אותה עבור העלאה של מוצר לאווןיר ללא קשר אם נמכר או לא. זה בדרך כלל חצי דולאר למכירה פומבית. במכירות רגילות זה בין חצי דולאר ל 30 סנט. אם שי לך חנות העמלנ נמכוה יותר, אבל את לא שם עדיין.
את העמלות הללו תשלמי בכל פעם שהליסט יתחדש.
2. עמלת מכירה, 10אחוז כשהמוצר נמכר. עם חנות זה 9 אחוז.
 
כל העמלות שצויינו הן חובה. יש לאיביי מבצעים של איקס מוצרים להעלות חינם, צריך לעקוב בדש בורד שלך. לא חושב שיש מבצעים בשלב של הגבלת עשרה מוצרים בחודש.
לצפיה ב-'איביי מאפשרת למוכרים ללא חנות 50 ליסטים בכל חודש בח-י-נ-ם'
איביי מאפשרת למוכרים ללא חנות 50 ליסטים בכל חודש בח-י-נ-ם
20/10/2016 | 15:35
2
57
לכן את תשלמי רק במידה והפריט יימכר את עמלות המכירה של איביי ופייפל.
מעבר ל-50 פריטים, תשלמי 30 סנט לכל פריט שתעלי.
לצפיה ב-'הבנתי שהמבצע הזה כבר לא תקף'
הבנתי שהמבצע הזה כבר לא תקף
21/10/2016 | 00:13
1
21
היא צריכה לבדוק בדש בורד.
לצפיה ב-'זה לא מבצע'
זה לא מבצע
21/10/2016 | 00:19
29
יש 50 ליסטינגס חינם בחודש, לחשבון מוכר ללא חנות.
לצפיה ב-'מכרז שהסתיים במכירה'
מכרז שהסתיים במכירה
20/10/2016 | 19:26
1
36
מקבל זיכוי על עמלת העלאה.
איביי עושים זאת כדי לעודד מוכרים להעלות מכירות פומביות במחירי פתיחה נמוכים ולצמצם את כמות המכרזים הפחות אפקטיביים.
 
לצפיה ב-'מה שאומר שרק אם מכרתי מבטלים את הדמי מנוי?'
מה שאומר שרק אם מכרתי מבטלים את הדמי מנוי?
23/10/2016 | 01:10
12
ואם לא אני ישלם 1$ למכרז?
לצפיה ב-'אשמח לעזרה'
אשמח לעזרה
20/10/2016 | 06:48
47
היי אני מחפש לדעת אילו מוצרים מקוריים הכי כדאי לקנות מחול עם המשלוח הכי זול !ולחסוך כמה שיותר עלויות !
כרגע המוצרים הם  נעלי טימברלנד ביגוד נעלי ספורט נרות ספא ונרות ריחניים מוצרי רחצה טבעיים  חופשות ספא  שעונים ומשקפי  ראיה ושמש
תודה לכם על העזרה  וחג שמח

חם בפורומים של תפוז

המוזיקאי לירון עמרם מתארח בפורום
המוזיקאי לירון עמרם...
המוזיקאי המוכשר והייחודי ופריצת השנה בגלגל``צ...
המוזיקאי לירון עמרם מתארח בפורום
המוזיקאי לירון עמרם...
המוזיקאי המוכשר והייחודי ופריצת השנה בגלגל``צ...
אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
אירוח בנושא פיענוח...
מעלים ציורים של הילד/ה שלכם ומקבלים פיענוח לציורים
אירוח בנושא פיענוח ציורי ילדים
אירוח בנושא פיענוח...
מעלים ציורים של הילד/ה שלכם ומקבלים פיענוח לציורים
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות
פורום עסקים
פורום עסקים

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ