לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'חבילה מגרמניה מתעכבת'
חבילה מגרמניה מתעכבת
22/03/2016 | 19:19
1
32
שלום רב.
יש לי חבילה מגרמניה שכבר מתעכבת חודש ושבוע.
לא הצלחתי לאתר אותה גם באתר בינלאומי שנקרא TRACK 17
האם להתחיל לדאוג ?
לתשובתכם אודה
דורון
לצפיה ב-'מה מראה מספר המעקב בדואר הגרמני?'
מה מראה מספר המעקב בדואר הגרמני?
24/03/2016 | 14:45
9
לצפיה ב-'חבילה מגרמניה מתעכבת'
חבילה מגרמניה מתעכבת
22/03/2016 | 19:16
2
51
שלום רב,
יש לי חבילה שמתעכבת כבר חוד שושבוע מגרמניה.
האם לדאוג או שזה סביר ?
לא רואים אותה גם באתר בינלאומי שנקרא TRACK 17
לתשובתכם אודה.
דורון
לצפיה ב-'זה יכול לקרות. נסה לאתר אותה באתר הזה:'
זה יכול לקרות. נסה לאתר אותה באתר הזה:
23/03/2016 | 12:06
37
לצפיה ב-'אי מענה ממוכרים'
אי מענה ממוכרים
22/03/2016 | 15:04
4
177
קניתי כמה מוצרים באיביי  אך טרם קיבלתי אותם
 יצרתי קשר עם המוכרים אבל הם לא ענו לי מלבד אחד שאמר שהזמן הוא עד 45 יום (למרות שהוא התחייב במערכת איביי עד אתמול)
איימתי להשאיר פדבק שלילי וליצור קשרעם איביי מכיוון שהוא לא עונה ומסרב להחזיר כסף
מה עושים? אני חושש לפנות לאיביי עם 4 מוצרים שלא קיבלתי בפתיחת קייס שלא יחסמו לי את החשבון.
בדקתי את הכתובת היא בסדר וגם קבלתי בעבר מוצרים
לצפיה ב-'אסור לאיים בפידבק שלילי'
אסור לאיים בפידבק שלילי
22/03/2016 | 17:29
82
טוב שאתה שואל פה.
1. לפי חוקי איביי אתה יכול לפתוח קייס באיביי לפי טווחי הזמנים שהמוכר התחייב עליהם כלומר כתובה לך שהפריט יגיע בין 10 למרץ עד 30 למרץ אז רק החל מ 31 למרץ תוכל לפתוח קייס.
במודעה כתובים טווחי הזמנים אז אם רכשת סימן שהסכמת לזמנים שהמוכר התחייב.
מה עושים?
ממתינים שזמן שהתחייב המוכר הגיע ואז שואלים אותו אם יש לו פיתרון או מספר מעקב.
לא עונה? פותחים קייס.
לא עונה, מחריפים את הקייס ומקבלים חזרה את הכסף.
לא לאיים בפידבק שלילי כי אז המוכר ישתמש נגדך בזה בקייס ויאמר שאתה סוחט אותו והוא ייזכה ואתה תפסיד את הכסף
לצפיה ב-'מתי קנית? מהיכן נשלחו המוצרים? האם יש מספרי מעקב?'
מתי קנית? מהיכן נשלחו המוצרים? האם יש מספרי מעקב?
23/03/2016 | 12:27
2
37
רוב המוצרים מגיעים בסופו של דבר, אין טעם לפנות למוכרים (הם לא שולטים בדואר) אלא פשוט להתאזר בסבלנות. לפעמים משלוחים מתעכבים גם למעלה מחודש וגם עד חודשיים, זה קורה בעיקר מסין אבל לא רק.
 
בהיסטוריית הרכישות (Purchase History) תוכל לראות מה טווח הזמנים המשוער להגעת כל מוצר, אין מה לעשות לפני כן וגם אח"כ אין הרבה מה להתרגש כי לפעמים זה פשוט לוקח זמן. מהתאריך האחרון המשוער יש לך 30 יום לפתוח תיק באיביי, לכן אין טעם להילחץ או למהר. אני ממתינה קרוב ל-60 יום (זה עדיין נופל בטווח הזמנים) עד שאני פותחת פנייה על אי הגעה של מוצר. כמו כן אם שילמת בפייפל יש לך 180 יום מתאריך הרגישה לפתוח מחלוקת, כך שבאמת אין לחץ.
לצפיה ב-'מנסיון'
מנסיון
23/03/2016 | 16:16
1
44
שלי יש מוכרים סינים שמשתמשים בשיטת "מצליח". מקבלים תשלום ולא שולחים את המוצר. יש המון אנשים שמזמינים מוצרים זולים ואפילו לא שמים לב אם הגיע או לא הגיע ושם ההצלחה שלהם. פידבקים שליליים לא מזיזים למוכרים האלה עם עשרות אלפי פידבקים. רצוי לבדוק מוכרים כאלה לקרוא קצת את התלונות בפידבקים השליליים אם חוזרת הרבה התלונה שמוצר לא הגיע אז עדיף לא להתעסק איתם מלכתחילה. אם קנית מוצר מהם ולא הגיע עדיף מייד לפתוח קייס אין שום טעם לפנות למוכר בהודעות פרטיות זו גם דרך ההתנהלות המקובלת באיביי דרך קייסים זה לא משהו יוצר דופן. 
לצפיה ב-'מניסיוני הם דווקא מיעוט, ומוכרים כאלה לא יגיעו רחוק.'
מניסיוני הם דווקא מיעוט, ומוכרים כאלה לא יגיעו רחוק.
23/03/2016 | 16:25
35
ראשית, הזמנתי אין ספור פעמים מסין (וכך גם חצי ישראל וחצי עולם...) והרוב המוחלט הגיע. הרי אם לא ישלחו, איך יקבלו את המשובים החיוביים שיאזנו להם את השליליים? ובהתחשב בכך שטעויות תמיד קורות ובכל רשויות הדואר יש אחוז מסוים של אבדות כמו גם אחוז מסוים של מוצרים שמגיעים שבורים / לא כמתואר או סתם לקוחות לא מרוצים (כלומר תמיד יהיה אחוז מסוים של תקלות גם אם הם יעבדו מושלם), איך בדיוק יאזנו את כל המחלוקות שייפתחו נגדם והשליליים שיצטברו אם לא ישלחו לכולם?
 
אני מסכימה שאם מוצר לא מגיע הדבר הנכון הוא לפתוח מחלוקת, אבל למה "מיד"? מה זה נותן? רוב המוצרים כן מגיעים בסופו של דבר, ואם פותחים מוקדם מדי מה שעלול לקרות (ואכן קורה לא פעם) הוא שהמוצר מגיע אח"כ ואז גם אם משלמים למוכר זה דופק אותו וזה דופק גם את הקונה (כי איביי/פייפל לא חובבים גם מוכרים שפותחים יותר מדי מחלוקות, לידיעתך) שלא לדבר על התעסקות מיותרת. לכן הדבר הנכון לעשות הוא להמתין בסבלנות את המקסימום הסביר והאפשרי (לפחות חודש וחצי אם מדובר מהמזרח הרחוק) ואם אין סבלנות, לא להזמין מלכתחילה ממדינות זרות בכלל ומסין בפרט.
לצפיה ב-'סוגי משלוח'
סוגי משלוח
22/03/2016 | 14:12
5
131
שלום,
אשמח להמלצה בנוגע לאופן המשלוח.
האם אפשר לשלוח בדואר רגיל ללא מספר מעקב?ההבדל בעלות דיי משמעותי כשמדובר בשליחת מוצר בודד.
במידה ושולחים ללא מספר מעקב,צריך לציין את זה בתיאור המוצר או בסוג משלוח שונה?
תודה רבה לעוזריח
לצפיה ב-'המלצות'
המלצות
23/03/2016 | 18:42
2
91
ניתן כל מוצר לשלוח כפי שניראה לך. רק שתדע שיש לכל החלטה השלכות.
1. בהגדרה של איביי, כל משלוח לארה"ב אמור להיסרק במערכת USPS עם מספר מעקב. כך תעלה את הניקוד של החשבון וגם על מנת לקבל טופ רייטד סלר
אבל,
יש מגבלה היום, מספרים רשומים רגילים אינם נסרקים כבר ולכן משלוחים יחסית זולים עדיף לשלוח לא רשום ולחסוך את הכסף.
במשלוחים יקרים מומלץ להשתמש ב ECO POST
במוצרים hקרים באמת מומלץ על EMS שהוא משלוח מהיר - בממוצע חמישה ימים ומשלב גם ביטוח והודועת מעקב SMS לסטאטוס של החבילה.
2. במשלוחים לשאר העולם אין חשיבות אם תשלח רשום או לא מבחינת ניקוד החשבון. חשוב שתדע, במידה ותשלח מוצר לא רשום והלקוח יפתח נגדך מחלוקת, אמין לך שום הגנה ואתה מפסיד אוטומטית.
אני, שולח מוצרים זולים לא רשום כשאני ידוע שמחיר המשלוח הרשום יהיה זהה פחות או יותר למחיר ההפסד במידה ויפתחו נגדי מחלוקת.
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
25/03/2016 | 09:35
1
45
ראשית, תודה רבה
מדוע במשלוחים לשאר העולם אין חשיבות אם אשלח רשום/לא רשום? 
לצפיה ב-'כי ככה קבעו איביי קום'
כי ככה קבעו איביי קום
26/03/2016 | 00:00
32
איביי קום מתייחס ומחמיר לגבי משלוח לארה"ב, לא לשאר העולם.
שאר העולם כמו כל בכל נושא אחר בחיים לא מעניין אותם.
 
לצפיה ב-'למוכר חדש'
למוכר חדש
24/03/2016 | 14:44
1
64
ללא רקורד מכירתי ופידבקים, שליחה בדואר רגיל בלבד יכולה להיות הרסנית.
מאז אוקטובר האחרון, שהדואר האמריקני הפסיק לסרוק מספרי מעקב מישראל, זה נהיה קשה יותר להתחיל למכור באיביי.
מי שרק מתחיל, כדאי שיספוג "עלויות הקמה" של העסק בדמות משלוח בדואר שמקבל סריקה באיביי (אקו או חברות השילוח הפרטיות).
 
לצפיה ב-'תודה רבה '
תודה רבה
25/03/2016 | 09:36
15
לצפיה ב-'תביעת PAYPAL'
תביעת PAYPAL
21/03/2016 | 18:15
2
86
היי,
בהמשך להודעה ששלחתי בעבר ,
עשיתי טעות רכשתי מוצר באייבי ממוכר ללא רקורד המוכר לא שלח את המוצר.
פתחתי מחלוקת בPAYPAL ומאוחר יותר אף הסלמתי אותה לתביעה.
המצב היום הוא בסטטוס שזה ממתין לתגובת הצד השני (קרי המוכר) אבל מה שמוזר הוא שהם נתנו לו זמן להגיב עד ה20.3 ואילו היום כבר ה21.3 ולמרות שהמוכר לא הגיב בכלל בכל זאת אין שום שינוי בסטטוס של התביעה.
מה ניתן לעשות כדי לקדם את הליך התביעה? מה צפוי לי מול PAYPAL?
לצפיה ב-'המלצה מנסיוני האישי במקרה דומה'
המלצה מנסיוני האישי במקרה דומה
22/03/2016 | 05:52
59
להתקשר למספר שמופיע כאן:
הם מדברים בעברית.
יש שם קוד שצריך להקיש בטלפון.
מנסיוני הם עוזרים מאוד.
בהצלחה.
לצפיה ב-'שאלת שאלה לפני יומיים, ענו לך, מה הלאה?'
שאלת שאלה לפני יומיים, ענו לך, מה הלאה?
23/03/2016 | 14:41
17
לצפיה ב-'אני רק שאלה (-: - הודעה פרטית לסגירה מוקדמת של מכירה'
אני רק שאלה (-: - הודעה פרטית לסגירה מוקדמת של מכירה
21/03/2016 | 17:53
2
90
הי,
יש לי מכירה פומבית באוויר שקיבלה כבר בידים ועומדת על 9.99$ + דמי משלוח 6$.
קיבלתי פתאום מודעה פרטית ממישהו שמבקש לדעת בכמה כסף אני מוכנה לסגור את המכירה ושהוא לא רוצה לחכות לסוף המכירה (עוד שלושה ימים). הוא גם ביקש טלפון שלי על מנת לשאול עוד פרטים על המוצר.
האם אני יכולה לסגור מכירה לפני הזמן אם הגדרתי אותה רק כמכירה פומבית?
מה נהוג לעשות ואיך בכלל עושים את זה?
האם אני אמורה לתת למישהו שאני לא מכירה (מישראל אומנם) את הטלפון שלי?
יש לי הרגשה שזה מישהו שזיהה פוטציאל ליותר כסף עבור המוצר ורוצה למכור את זה בעצמו.
HELP!!!
תודה מראש (-:
מיכל
לצפיה ב-'תמיד תסמכי על החושים/תחושות שלך'
תמיד תסמכי על החושים/תחושות שלך
21/03/2016 | 22:18
1
58
אם זה נראה לך מסריח כנראה זה מסריח.
אסור לך לתת פרטי טלפון או אימייל כדי לסגור את העסקה מחוץ לאיביי. תזהרי מזה.
מה שכן , אין בעיה להגיד לאדון את המחיר לקניה מיידית ואם יש לך פריט נוסף כזה תוכלי להרים לו מודעה ישירה במיוחד בשבילו. פרטים איך כשזה יהיה רלוונטי.
 
אם אין לך פריט נוסף כזה שייתן בידים כמו כולם.
 
לפי חוקי איביי היבשים מותר לך לבטל עסקה עם בידים אם יש עדיין מעל 12 שעות לסיום המכרז ואז תצטרכי לספק סיבה הולמת.
זה שמישהו הציע לך מחיר גבוה לקניה מיידית לא נראה לי עונה על סיבה הולמת. זה פוגע באנשים שנתנו בידים כחוק וזה לא בסדר.
הפריט ניזוק למשל זה סיבה הולמת.
אני לא הייתי מסתכן.
לצפיה ב-'המון תודה'
המון תודה
22/03/2016 | 06:55
32
תודה עלהתשובה המפורטת.
עזרת לי מאוד
(-:
לצפיה ב-'תלונה בעליאקספרס-מה ואיך עונים??'
תלונה בעליאקספרס-מה ואיך עונים??
21/03/2016 | 16:43
4
72
רכשתי 2 זוגות נעליים בעליאקספרס. הגיעו בגודל לא נכון. פניתי למוכר כמה פעמים ולא התייחס בלית ברירה פתחתי תלונה. המוכר ענה לי רק אחרי פתיחת התלונה באמצעות התלונה עצמה וכתב :
hello we according to your size to sent, if wrong, that is your order wrong size, hope you understand,but we can help you to change other size, so please tell me of your right size ,you need check us size chart, measure your kids foot length, hope help you ,thank you!
 
אני מבינה מזה שהוא לא מסכים להחזר כספי אבל מסכים לשלוח לי 2 זוגות אחרים בגודל אחר?? או שאני טועה??
 
בכל מקרה, אני פוחדת לענות לתלונה כי פוחדת שהתלונה תסגר ואי אפשר יהיה לשנות כלום.
לא איכפת לי שהוא יישלח לי זוג במידה אחרת ללא תשלום?
השאלה- מה לכתוב בתלונה?? מי אמר שאם אכתוב שאסכים הוא ישלח לי אכן את הסחורה ולא יעלם פתאום??
 
תודה
לצפיה ב-'באיזה אפשרות לבחור שם?'
באיזה אפשרות לבחור שם?
21/03/2016 | 16:57
1
40
יש 4 אופציות ואני חדשה בזה לא מבינה באיזה אפשרות עליי לבחור כדי שישלח לי מידות אחרות ללא תוספת תשלום
לצפיה ב-'מה האפשרויות? העתיקי אותן לכאן / צרפי צילום מסך'
מה האפשרויות? העתיקי אותן לכאן / צרפי צילום מסך
22/03/2016 | 10:20
23
אנחנו לא רואים מה שאת רואה ואל תבני על זה שאנשים זוכרים בע"פ את המסכים ב"עלי".
 
באופן כללי כשמדובר בסינים האמינות לא משהו, ואם מדובר בסיני שכבר אכזב אותי, הנטייה שלי היא לבקש את הכסף בחזרה (גם אם זה כרוך בשליחת המוצר בחזרה למוכר) ולא להמתין לקבלת מוצר חלופי (המתנה שעלולה להיות ארוכה מדי וגם המוצר החלופי לא בהכרח יתאים).
לצפיה ב-'המלצה'
המלצה
21/03/2016 | 17:45
1
55
יש בפייסבוק קבוצה בשם AliBuy. יש שם מומחים לקנייה בעלי אקספרס.
אני בטוח שיוכלו לנדב לך מידע מהשטח
לצפיה ב-'תודה, בכל זאת גם מפה יעזור אם מישהו יודע...?'
תודה, בכל זאת גם מפה יעזור אם מישהו יודע...?
21/03/2016 | 20:39
32
אני מבינה שלא מזמינים פה הרבה...
לצפיה ב-'תשלום באיביי'
תשלום באיביי
21/03/2016 | 16:14
3
68
עד כה רכשתי באיביי באמצעות מתן פרטי כרטיס אשראי ברכישה מאובטחת על ידי הפייפל.  אך היום בבואי לרכוש אני רואה שהדרך היחידה לרכישה היא על ידי רישום לפייפל.
האם חל שינוי באופן התשלום באיביי בימים האחרונים?
במידה וכן, האם הפייפל אכן בטוח, עד כה לא נרשמתי אליו.... במידה ולא חל שינוי כיצד ניתן לשלם בדרך המוכרת לי?
תודה
לצפיה ב-'עדיף לשלם דרך פייפאל'
עדיף לשלם דרך פייפאל
21/03/2016 | 17:13
2
50
תכנית הגנת הקונה שלהם מאפשרת פתיחת תלונה עד 180 יום לאחר הקניה.
הרשמה פשוטה ומהירה.
 
לצפיה ב-'תודה '
תודה
22/03/2016 | 00:29
7
לצפיה ב-'לא בטוחה שזה משנה, גם סליקת כ"א היא דרך פייפל כך או כך'
לא בטוחה שזה משנה, גם סליקת כ"א היא דרך פייפל כך או כך
22/03/2016 | 10:33
27
(הם כותבים שם, אבל לא התעמקתי יותר מדי) ולאחרונה (אולי מאז הפיצול) איביי פתחו אפשרות לתשלום ישיר בכ"א (לא דרך חשבון פייפל) לכל העסקאות, לפחות כך היה בכל העסקאות שערכתי בתחילת החודש (בשבועיים האחרונים לא הזמנתי, לא יודעת אם משהו השתנה).
 
עברתי לשלם חלק ניכר מהעסקאות בכ"א (כלומר בפייפל, אבל לא דרך החשבון) כי איביי שינו את מנשק התשלום של פייפל שהם מציגים והוא כבר לא נראה כמו בשאר החנויות (וגם לא כפי שנראה בעבר). הם מציגים מעין גרסה "קלה" יותר שלכאורה אמורה להיות נוחה, אבל בפועל רק מקשה.
לצפיה ב-'מכירה ראשונה ב-EBAY'
מכירה ראשונה ב-EBAY
21/03/2016 | 14:36
11
129
היי,
 
אני מעוניין להעלות לאי-ביי מוצר שברצוני למכור (עד היום רק קניתי...). ראיתי באתר שלהם שעד שאין לי 3 מכירות "מוצלחות" אני לא יכול לפנות לשוק הבינלאומי. רק כדי לוודא - זה אומר שכרגע אני יכול למכור את המוצר שלי רק למי שכתובת המשלוח שלו רשומה בארץ?? או שלא הבנתי נכון?
 
אגב, האם באמת 50 ליסטים ראשונים הם חינם?
 
בכלל, אשמח לטיפים (רק כדי להבהיר, אני לא סוחר אלא רק מנסה את מזלי במכירת כמה פריטים שכבר אין לי בהם שימוש).
 
תודה לעונים!
לצפיה ב-'אם מדובר במכירה חד פעמית, כדאי לתת למוכר מנוסה למכור עבורך'
אם מדובר במכירה חד פעמית, כדאי לתת למוכר מנוסה למכור עבורך
21/03/2016 | 14:53
2
105
(תמורת עמלה מסוימת) ואם לא מדובר במוצרים בעלי רווח גדול, עדיף למכור ביד2 או למסור דרך "אגורה" (או לתרום) כי כל ההתעסקות מסביב כרוכה בטרחה רבה (להכין דף מכירה כמו שצריך, לפרט כל מה שצריך בלי לשכוח פרטים חשובים, לצלם את המוצרים, לבדוק שאתה עומד בכל הכללים, להשיג אריזות, לשלוח בדואר...) שלא לדבר על כך שכמוכר חדש אין לך הרבה חשיפה, אתה לא מקודם ע"י המנוע של איביי... וכמובן, את הקונים (וגם את איביי) לא מעניין שאתה סתם קונה שהחליט למכור כמה דברים. איביי זה לא כמו "יד2" זו זירה מקצועית לחלוטין, ומצופה ממך לעמוד בכל הכללים ב-100% בלי הנחות ולתת שירות מצוין כבר מהמכירה הראשונה. יש לא מעט שיעורי בית להכין. אם אתה מתחיל לבסס חשבון, זו השקעה כדאית (צריך להתחיל מאיפשהו) אבל אם זה משהו חד פעמי, לדעתי לפחות זו טרחה רבה מדי ואתה עלול סתם להסתבך או להצטער על כך אם יפלו עליך קונים לא מרוצים, בעיות בדואר, הפרה של איזשהו כלל (גם בתום לב) ועוד.
לצפיה ב-'תודה, אבל...'
תודה, אבל...
22/03/2016 | 09:39
1
72
אגורה הוא אתר שנותנים בו דברים בחינם וביד-2 אין קונים למוצר (באיביי יש בוודאות).
 
אשמח אם בכל זאת מישהו יוכל לענות על שאלותיי.
 
תודה.
לצפיה ב-'לכן כתבתי "למסור"... יש דברים שלא שווה להתעסק איתם'
לכן כתבתי "למסור"... יש דברים שלא שווה להתעסק איתם
22/03/2016 | 10:00
68
(אם זה משהו זול, הרווח נמוך, ואם זה משהו יקר, בעייתי למכור כמוכר חדש דנדש) גם אם תאורטית ניתן למכור אותם, מעשית זה לא תמיד מצדיק את ההשקעה (ולמידת התחום, הקמת דפי מכירה נכונים, שליחה, שירות לקוחות וכו' הם השקעה לא קטנה בכלל).
אבל זו דעתי בלבד, מן הסתם. שיהיה
לצפיה ב-'מכירה '
מכירה
22/03/2016 | 21:05
7
61
הי, יש לי חשבון שבעיקר קניתי ממנו.
לפני שבוע העלתי מוצר , הוא נמכר והיום כבר שלחתי לקנדה.
יש מעט התעסקות בעיקר בעלות המשלוח אבל לדעתי זה בסדר כי ככה לומדים.
לצפיה ב-'תוכל/י לפרט קצת יותר?'
תוכל/י לפרט קצת יותר?
22/03/2016 | 21:34
6
58
כמה עולה להעלות פריט? (50 ראשונים בחינם?)
הבנתי שאחרי המכירה אי-ביי לוקחים 10% מהסכום הכולל וכמובן שצריך לשלם גם עלמה לפייפאל... נכון?
האם יכלת להציע כבר את המוצר הראשון למשלוח בינלאומי?
 
תודה.
לצפיה ב-'קצת פרטים לגבי מוכרים חדשים'
קצת פרטים לגבי מוכרים חדשים
23/03/2016 | 18:37
5
63
1. חשבון חדש מוגבל להעלאה ומכירה של עד עשרה מוצרים בחודש, או 500 דולאר,הראשון מבינהם.
2. בכל מקרה, איביי אינם אוהבים שמוכרים חדשים מנסים להעלות מוצרים יקרים. אם המוצר הראשון שתעלה יהיה על 500 דולאר החשבון שלך עלול להיסגר כתוצאה מחשד לעוקץ.
3. מבצע המוצרים חינם רלוונטי כשיפתחו לך קצת המגבלות, תוך חודשיים שלושה.
4. עמלות משלמים - 10 אחוז לאיביי על העלות הכוללת כולל משלוח
3.99 אחוז+ 30 סנט לפייפל
בנוסף לכל מוצר שאתה מעלה תשלם בין 30-50 סנט.
במידה ויהיו הנחות בחשבון תקבל אותן בהתחשבנות הסופית.
5. התשלום לאיביי הוא בתאריך קבוע לקראת סוף החודש.
תשלום לפייפל מיידי בעסקה.
6. בשלושת החודשים הראשונים לפעילות, התשלומים מהלקוחות מוקפאים עד שהלקוח מקבל את המוצר ונותן פידבק. זאת על מנת לבדוק את רצינות המוכר.
7. אין הגבלה על משלוח לחו"ל אבל יכולות להיות מגבלות על קטגוריות מסויימות. לדוגמה מכירה של מוצרים סלולריים או מוצרי אלקטרוניקה.
8. חשוב מאוד לעשות שיעורי בית לפני שמתחילים. יש את נושא פוליסות המשלוח, זמני האספקה שאתה חייב לעמוד בהם, תמחור המוצר וכן הבנת העסק - חשיבות מערכת המשובים, תמחור משלוחים בדואר והכרות עם סוגי המשלוחים, הבדל בין צרור קטן לחבילה, משלוח אקו, משלוח EMS, מספרי מעקב וכו
 
בהצלחה
עמירם
לצפיה ב-'תודה! עוד כמה שאלות:'
תודה! עוד כמה שאלות:
23/03/2016 | 22:16
2
53
1. האם יש מקסימום של דמי משלוח שאפשר לבקש? כי ECO POST נורא יקר וכרגע זו הדרך היחידה שאני מכיר כדי לשלוח לארה"ב עם מספר מעקב.
2. בנוגע לסעיף 6: אם לקוח לא נותן פידבק אז אני לא אקבל את הכסף?
3. לכמה זמן תקף התשלום לליסט? אני יכול להשאיר מוצר גם חצי שנה או שמונה חודשים בסכום בודד של 30-50 סנט? (בהנחה שהוא לא נמכר).
4. מה הכוונה פוליסות משלוח?
 
אגב, מדובר במוצרים זולים (לא אלקטרוניים).
 
תודה מראש לעונים!
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
24/03/2016 | 11:07
1
50
1. אין מקסימום. הכל ביחס למחיר המוצר וכמה הלקוח מכון לשלם. אם אתה שולח פריט ב-10 דולאר לארה"ב לא הגיוני שתגבה על משלוח ECO. עדיף לשלוח לא רשום בכלל.
2. תקבל את הכסף. אחרי תקופה של כ-21 יום.
3. כל זמן שהליסט תקף, כל חודש תשלם עמלת העלאה. אתה יכול להגדיר שהפריט ירד אוטומטיצת לאחר 30 יום או שישאר במצב GTC - good until cancelled. בצרוה השנייה אתה שומר על הסטוריית המכירות שלך.
4. פוליסת משלוח - הכוונה לתנאי המשלוח שאתה מגדיר לפריט.
לדוגמה:
מוצר נשלח לארה"ב חינם, לשאר העולם בתוספת כמה דולארים.
סוג המשלוח (סטנדרטי 1-11 יום, אקונומי 11-23 יום)
חשוב שתגדיר את המשלוח המתאים ותעמוד בו אחרת תחטוף  קייסים על איחור או שליליים. אתה לא תגדיר 10 ימי משלוח עד לבית הלקוח מישראל כשמדובר בארה"ב או אוסטרליה.
כמה ימי טיפול מוגדרים לפני משלוח.
מהיכן המוצר נשלח
החרגת מדינות - לאילו מדינות לא תשלח (אילו יכולות להיות מדינות ערב, או מדינה שהתנסית עם בעיות במכס)
תכתוב ביוטיוב business policies ותראה סרטונים.
לצפיה ב-'תודה!'
תודה!
24/03/2016 | 13:14
14
לצפיה ב-'שאלה'
שאלה
25/03/2016 | 10:16
1
28
לגבי סעיף 3- למה הכוונה במבצע מוצרים חינם? 
 
לצפיה ב-'FREE INSERTION FEES'
FREE INSERTION FEES
25/03/2016 | 23:57
20
כשיש לך לדוגמה מיכסה של מאה מוצרים להלעות בחודש, בלי חנות, איביי נותנים מבצעים של 50 מוצרים להעלות חינם. לאל עמלת INSERTION FEES
כשיש לך רק עשרה, תקבל עמלה חינם במכירות פומביות בלבד.
לצפיה ב-'FBA - איך ואיפה אני מוסיף מספר EAN לצורך יצירת ברקוד'
FBA - איך ואיפה אני מוסיף מספר EAN לצורך יצירת ברקוד
21/03/2016 | 10:48
24
לצפיה ב-'רכישת סמארטפון ב-1000 שקל מאיביי - מיסים'
רכישת סמארטפון ב-1000 שקל מאיביי - מיסים
21/03/2016 | 09:48
1
71
שלום רב,
במידה ואזמין טלפון ב-1000 שקל מאיביי, מה עלות המיסים שיהיה עליי לשלם ?
 
תודה רבה
לצפיה ב-'טלפון סלולארי/סמארטפון'
טלפון סלולארי/סמארטפון
24/03/2016 | 08:50
45
34.6% מיסים (מס קניה ומע"מ).
אמנם השווי הוא פחות מ-500$ אבל ההקלה היא רק במכס, לא במיסים אחרים.
מכיוון שמכשיר סלולארי פטור ממכס, אבל משלם מס קניה ומע"מ - אתה משלם 34.6% מערכו הכולל (עלות המכשיר + משלוח).
 
בברכה,
אלעד
לצפיה ב-'מה שווי של מכירת חשבון "UNLIMITED" איביי?'
מה שווי של מכירת חשבון "UNLIMITED" איביי?
21/03/2016 | 09:47
61
עדיין לא יכולתי לקבל הערכה כספית עבור חשבון ללא הגבלת כמות המוצרים וגם סכום המכירות ללא הגבלה.
החשבון עם 1353 פוזיטיב פידבק.
מתאים למישרוצה להתחיל למכור ללא הגבלה בכמויות או מוכר שמכר וחשבונו נסגר מאיזו שהיא סיבה.
אשמח  לדעת. תודה מראש
לצפיה ב-'היסטוריה רכישות מאייבי'
היסטוריה רכישות מאייבי
20/03/2016 | 21:07
3
48
ערב טוב טוב לכם

אך אני יכול לראות רכישות שלי מהיום ושנה אחורה

אז אני רואה היסטוריה של רכישות של שנה

תודה
לצפיה ב-'בראש הרשימה אפשר לבחור See orders from משלוש השנים האחרונות'
בראש הרשימה אפשר לבחור See orders from משלוש השנים האחרונות
21/03/2016 | 01:04
13
לצפיה ב-'עוד קצת עזרה'
עוד קצת עזרה
21/03/2016 | 12:24
1
18
אך אני ניכנס לזה

כי אני לא ממש בקיאה בזה
לצפיה ב-'בעמוד היסטוריית הרכישות למעלה, זה מופיע בראש הרשימה'
בעמוד היסטוריית הרכישות למעלה, זה מופיע בראש הרשימה
21/03/2016 | 14:44
14
לצפיה ב-'הגדרת מטבע בקבלת תשלום ב PAYPAL'
הגדרת מטבע בקבלת תשלום ב PAYPAL
20/03/2016 | 18:32
1
30
היי חברים
 
לאחר מהראה החדש של PAYPAL איני מוצא את הדף בו ניתן להגדיר באיזה מטבעות ניתן לקבל תשלומים ב PAYPAL
משהו יכול להכווין אותי בבקשה היכן זה נמצא?
 
המון תודה
לצפיה ב-'בתחתית העמוד ניתן ללחוץ על "תצוגת חשבון ישנה"'
בתחתית העמוד ניתן ללחוץ על "תצוגת חשבון ישנה"
20/03/2016 | 20:17
20
הקישור לניהול מטבעות בתצוגה הישנה:
לצפיה ב-'איך עושים דרופ שיפינג?'
איך עושים דרופ שיפינג?
20/03/2016 | 12:32
1
83
יש מדריך שמסביר זאת?
 
 
 
 


חתימה:
איפה קונים בשמים וטיפוח בזול?
http://bit.ly/1Rp1Z8l
 
לצפיה ב-'באותו מקום שקיים המדריך לשחייה בהתכתבות'
באותו מקום שקיים המדריך לשחייה בהתכתבות
23/03/2016 | 18:55
15
לצפיה ב-'חבילה שלוקח לה הרבה זמן'
חבילה שלוקח לה הרבה זמן
20/03/2016 | 09:27
2
58
שלחתי 2 חבילות בדואר אוויר רשום לאוסטריה ב- 28/2 והן עדיין לא הגיעו לאוסטריה ולא מופיעות במעקב של הדואר שם.
בדואר שלנו כתוב שהפריט בדרכו לאוסטריה(עדכון אחרון 1/3).
בסניף העובדת בדקה וכתוב לה שזה נשלח.
אני מתחילה לדאוג.
מה אני יכולה לעשות?
לצפיה ב-'משלוחים לאוסטריה'
משלוחים לאוסטריה
20/03/2016 | 15:13
1
55
מתעכבים לאחרונה ויכולים לקחת גם חודש.
אם יש מספר מעקב, הם יופיעו באתר האוסטרי כאשר יקלטו שם.
 
לצפיה ב-'יש מספר מעקב'
יש מספר מעקב
20/03/2016 | 15:22
47
אני פשוט מתחילה לדאוג כי החבילות מגיעות לשם בדרך כלל מהר.
נראה שבכלל יש עיקובים לאחרונה.
גם חבילות שמגיעות אלי לארץ...
לצפיה ב-'זקוק לדעתכם.. קונה שרוצה להחזיר מוצר'
זקוק לדעתכם.. קונה שרוצה להחזיר מוצר
19/03/2016 | 18:42
7
102
אהלן,
מכרתי חלק חילוף כלשהו למכשיר לבית. החלק מקורי של חברה מוכרת בעולם.
היה הסבר מפורט על החלק כולל מידות כולל תמונות, בקיצור לא משהו שאפשר להתבלבל. המוצר ארוז באריזת בליסטר מפלסטיק.
 
לאחר מספר ימים שהוא קיבל את המוצר.. הוא מבקש שאתחיל בתהליך החזרה כי החלק לא מתאים.. ביקשתי שיפרט..
 
הוא הסביר שהוא ניסה להחליף חלק קיים של אותה חברה שהוא באותם מידות אך משום מה זה לא התאים..
 
המדיניות החזרה שלי היא תוך 14 יום משלוח חזרה על הקונה..
 
יש לציין שהוא פתח את האריזה והיא לא ניתנת לסגירה שנית..
 
הבחור לא פתח קייס אלא רק שלח הודעה.
 
מה אתם אומרים?
להסכים לבקשת החזרה?
 
או להסביר לו שאני לא אחראי לחוסר ההתאמה?
 
אודה לעזרתכם :)
 
לצפיה ב-'אם הלקוח פתח Factory Sealed Pack אתה לא חייב לקבל החזרה'
אם הלקוח פתח Factory Sealed Pack אתה לא חייב לקבל החזרה
20/03/2016 | 00:10
76
תסביר לו את זה בעדינות ותפנה אותו למדיניות של איביי:
אולם עליך להביא בחשבון שהוא עלול להשאיר פידבק בהתאם.
לצפיה ב-'אני נגד להתווכח עם לקוחות'
אני נגד להתווכח עם לקוחות
20/03/2016 | 10:28
5
76
תחשבו איך אתה מסתדר עם לקבל את המוצר חזרה.
אני חושב שאתה צריך להסכים להחזרה אבל להגיד לו שהמשלוח יהיה על חשבונו.
מבחינה זו אתה מוגן. אין שום סיבה שתממן מכיסך את ההחזרה אם כל הפרטים בליסט נכונים.
קח בחשבון שהלקוחות יודעים כבר אילו תירוצים לתת כשהם לא רוצים מוצר.
הוא הרי לא יגיד לך שלא בא לו על המוצר סתם, או שמצא עסקה יותר טובה במקום אחר אטו שחבר אמר לו "למה לא אמרת, יש לי בדיוק את אותו  החלק אצלי ואתן לך אותו בחינם??"
 
בקיצור, כשידע שההחזרה תעלה לו כסף יחשוב פעמיים אם כדאי לו.
אתה מצידך, תרוויח פעמיים ותוכל למכור את החלק שוב בהנחה קטנה כשאתה מציין בליסט שהמוצר חדש אך אינו SEALED.
 
לצפיה ב-'בשיטה שלך עמירם אתה מפסיד פעמיים '
בשיטה שלך עמירם אתה מפסיד פעמיים
20/03/2016 | 14:05
4
73
פעם אחת אתה מפסיד את עלויות המשלוח ללקוח כי כשהמוצר חוזר אתה מחוייב לתת החזר מלא כולל דמי משלוח.
פעם שניה אתה מפסיד כשאתה מוכר מוצר שקנית כחדש פתוח ולא באריזה מקורית דבר שמשמעותית יוריד את ערכו ועלול לגרום שיעלה אצלך אבק כי מרבית הקונים יעדיפו לשלם עוד כמה דולרים ולקבל מוצר Factory Sealed עם אחריות.
השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך היא כמה שווה לך להפסיד כדי שהלקוח שלך יצא מרוצה.
אחרי הכל אנחנו פה לעשות כסף
לצפיה ב-'עמירם צודק ... הלקוח תמיד, אבל תמיד צודק...'
עמירם צודק ... הלקוח תמיד, אבל תמיד צודק...
20/03/2016 | 17:19
3
58
מוכר אונליין תמיד צריך לזכור שהכח תמיד בצד הלקוח
הוא תמיד צודק, גם אם יש הפסד כספי על הפריט
לפי דעתי אם תנסה להתווכח איתו, הוא יכול לפתוח קייס על מוצר פגום שנשלח + קייס באיביי + קבלת פידבק שלילי ... עדיף לעשות כמו שעמירם אמר ולהחזיר לו בתנאי שהוא משלם את המשלוח לארץ (אפילו המוכר ישלם את המשלוח לארץ) העיקר שיהיה מרוצה
לצפיה ב-'כן לכבד את הלקוחות שלך. לא לפחד מהם או מהפידבקים שלהם'
כן לכבד את הלקוחות שלך. לא לפחד מהם או מהפידבקים שלהם
20/03/2016 | 23:23
2
50
אם הקונה פנה במסרים ולבקשת המוכר הסביר ופירט במערכת המסרים את סיבת ההחזרה מה יש לפחד ממנו? 
אז מה אם הוא יפתח קייס? הוא יפסיד בו.
גם אם ישאיר פידבק שלילי על סירוב לקבלת החזרה בנסיבות הללו - הפידבק יוסר.
 
אין לי מושג מה עלות הפריט. על שטויות של 10-20$ מילא....
אבל בפריטים יקרים - בשום אופן לא!
 
אני מוכר ציוד מיחשוב ותוכנות במאות דולרים.
יש לי לא מעט בקשות להחזרות (בעיקר בשל חוסר התאמה לחומרה של הלקוח) ואני מעולם לא הסכמתי לקבל חזרה אריזה שנפתחה.
אין לי מה לעשות איתה.
אם לקוח לא טרח לקרא את המפרט.... איביי מגנה על מוכרים במצבים כאלה. גם בהכרעה בקייסים וגם בהסרת פידבקים.
 
לצפיה ב-'התכתבתי איתו במסרים'
התכתבתי איתו במסרים
21/03/2016 | 01:43
50
ניסיתי לדובב אותו שיהיה תיעוד במערכת מסרים אז הוא הסביר שהוא ניסה להתקין אותו ולא התאים.
 
כתבתי לו בצורה מפורטת שלא אוכל לקבל חזרה וסיפקתי לו מוצר בדיוק כמו בתאור..
 
מה גם שהוא פתח את האריזה...
אז הוא כתב שהאריזה הגיעה אליו פתוחה. שהמוצר היה נראה חדש והאריזה היתה פתוחה..
 
הוא מנסה לשחק את המשחק כי הוא גם מוכר..
 
מתלבט איך להתנהל מולו..
 
מדובר במכירה בסך 70 דולר.
לצפיה ב-'אל תהיה צודק תהיה חכם'
אל תהיה צודק תהיה חכם
23/03/2016 | 18:53
14
1."כן לכבד את הלקוחות שלך. לא לפחד מהם או מהפידבקים שלהם"
האימרה הזו תלוייה בכמות הפידבקים שיש לך בחשבון.
אם יש לי 5000 פידביקם אז באמת לא אפחד מהפידבקים שאקבל
אם יש לי רק 100-200
פידבק שלילי אחד יכול להרוס חשבון.
 
2. "אז מה אם הוא יפתח קייס? הוא יפסיד בו."
ראיתי כבר דברים בחיי. איביי בהרבה מקרים אינם עומדים לצד המוכר.
המוכר כבר יסובב את המקרה ויספר את הסיפור שלו שיזכה אותו במוצר חינם.
 
3. "
גם אם ישאיר פידבק שלילי על סירוב לקבלת החזרה בנסיבות הללו - הפידבק יוסר"
חחחחחחחח...בדיחות טובות יש לך.
קבלתי מלקוח פידבק שלילי שבו כתוב "איפה המוצר שלי"., פידבק שלילי שני "המוצר לא כמתואר" כשהכותרת תיארה במדוייק מה הוא המוצר".
התקשרתי לאיביי, למישהו היה איכפת?
ענו לי את התשובות שכתובות להם על המסך  "אנחנו מאוד מצטערים על מה שקרה לך, במדיה ויש לך שאלה נוספת, אתה מוזמן לשאול".
 
בקיצור, יש מצבים שאין ברירה אלא לנהוג בצורה מסויימת למזער נזקים.
כולנו יודעים שפעם מפסידים ופעם מרוויחים.
 
לצפיה ב-'תווית זמן משלוח במערכת "מוצרים שקניתי" באיביי'
תווית זמן משלוח במערכת "מוצרים שקניתי" באיביי
19/03/2016 | 14:45
1
36
בכל המוצרים שיש לי יש לי שורה שאומרת את זמן המשלוח המשוער.
במוצר האחרון שרכשתי מוצר מסויים מסומן כנשלח, מצורף מספר מעקב אבל משום מה אין את הזמן המשוער למשלוח.
מה זה צריך להיות? עליי להיות מודאג שלא עבדו עליי? באג במערכת?
לצפיה ב-'לא לדאוג ופשוט לעקוב אחר המספר.'
לא לדאוג ופשוט לעקוב אחר המספר.
20/03/2016 | 15:15
2
לצפיה ב-'מצאתי מוצר טוב שנמכר באיביי אבל'
מצאתי מוצר טוב שנמכר באיביי אבל
18/03/2016 | 22:21
3
141
כשאני רוצה להעלות אותו למכירה דרך התכנה של חזי(ניטור באמזון) זה עושה פרוטקטד מוד(20) ,עכשיו ברור לי שאני לא אעלה כי יש על המוצר הגנה.
אם אני בכל זאת רוצה למכור את המוצר הזה, לא דרך אמזון כמובן,אלא בדרך אחרת שאקבל אישור והכל יהיה חוקי שאיביי לא יעשו לי בעיות,
למי אני צריכה לפנות ? לייצרן של המוצר? לדבר עם איביי? 
אשמח להצעות.
לצפיה ב-'20 Vero found on TITLE'
20 Vero found on TITLE
18/03/2016 | 23:05
2
77
אתה יכול להעלול את המוצר. רק לקרוא מה המגבלה. מדובר בשם מוגן שמופיע ב TITLE של המוצר.
זה יכול להיות לדוגמה המילה SONY, או ORANGE או HP או המילה AMAZON.
תבדוק מה ההודעה. תבצע חיפוש באמצעות ctrl F בכל הליסט ותעלה.
לצפיה ב-'לא זה לא קשור למילים שנמצאות בדף המכירה או בכותרת'
לא זה לא קשור למילים שנמצאות בדף המכירה או בכותרת
18/03/2016 | 23:25
1
61
אני שמה לב למוצרים כאלה ואז מוחקת ומעלה
אבל זה מוצר שכנראה החברה קיבלה אישור מאיביי שרק היא נותנת לזכיינים שלה למכור את המוצרים האלה ואז לי אין אפשרות להעלות או שאם אעלה יוכלו לסגור לי את החשבון על דבר כזה. 
אז רציתי לדעת איך מגיעים להשגת אישור שכזה 
לצפיה ב-'תקראי בבקשה את טבלת הקודים של וירו אצל חזי'
תקראי בבקשה את טבלת הקודים של וירו אצל חזי
20/03/2016 | 10:45
44
זו לא הגבלה של וירו כזכויות יוצרים. זו הגבלה על מילה כזו או אחרת שמופיעה.
אבל, אין בעיה. תעשי מה שתרצי
לצפיה ב-'שאלה'
שאלה
19/03/2016 | 14:31
2
62
שלום
האם לאחר שקנו ממני מוצר ואני שולחת אותו בדואר, צריך לשלוח קבלה לקונה? 
או שפשוט שולחים עם מספר מעקב וזהו?
תודה רבה
לצפיה ב-'מספיק מספר מעקב'
מספיק מספר מעקב
19/03/2016 | 21:15
1
28
רק לעדכן את המספר מעקב וזהו :)
לצפיה ב-'תודה:)'
תודה:)
20/03/2016 | 13:10
3

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא פוריות
אירוח בנושא פוריות
ד``ר נהרי מומחית לפריון מגיעה לענות על שאלותיכם
אירוח בנושא פוריות
אירוח בנושא פוריות
ד``ר נהרי מומחית לפריון מגיעה לענות על שאלותיכם
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

טקפון- מעבדות סמארטפון
הטלפון מקרטע?
פורום מעבדת סמארטפון
שוב התקלקל הטלפון?
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ