לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'מעקב אחר משלוח לארצות הברית'
מעקב אחר משלוח לארצות הברית
09/09/2016 | 11:20
7
150
שלחתי פריט חזרה לארצות הברית, באמצעות דואר רשום. האם קיים אתר בין לאומי בו ניתן לעקוב אחר המשלוח, לאחר שיצא מגבולות הארץ? לא עלה בידי לאתר מידע כלשהו באתרי UPS ,USPS ו-17track.
לצפיה ב-'כבר אין מעקב מקוון אחרי דואר רשום רגיל לארה"ב. רק באקו פוסט.'
כבר אין מעקב מקוון אחרי דואר רשום רגיל לארה"ב. רק באקו פוסט.
09/09/2016 | 14:19
6
38
לצפיה ב-'נפלאות דואר ישראל'
נפלאות דואר ישראל
09/09/2016 | 19:12
5
33
לצפיה ב-'דווקא לא; מנפלאות USPS. זו דרישה שלהם, לא של דואר ישראל'
דווקא לא; מנפלאות USPS. זו דרישה שלהם, לא של דואר ישראל
09/09/2016 | 21:13
4
32
לצפיה ב-'האם זו דרישה של האמריקאים, או ש"כך יוצא"?'
האם זו דרישה של האמריקאים, או ש"כך יוצא"?
09/09/2016 | 21:38
1
41
האם האמריקאים דרשו שדואר שעולה פחות מסכום מסוים לשולח לא יאפשר מעקב? אולי דרשו תשלום מסוים, ודואר ישראל לא הסכים לשלם? מה שאני מנסה לומר הוא הדבר הבא: אני בטוח שדואר ישראל לא רוחי בכל החתכים. יש חתכים רוחיים יותר, יש כאלו שפחות, וכנראה שחתכים מסוימים מראים הפסד. ואולי דואר ישראל בכלל מפסיד. בכל מקרה, סביר להניח שהפעילות בחתכים מסוימים מנסה לקזז הפסדים באחרים. והשאלה שלי היא: האם באמת לא היה ניתן לאפשר מעקב אחרי רשום כמו בעבר?
מקוה שהובנתי.
לצפיה ב-'אכן כן, האמריקנים דרשו איזשהו שדרוג, אחרת הם לא יספקו שירות'
אכן כן, האמריקנים דרשו איזשהו שדרוג, אחרת הם לא יספקו שירות
10/09/2016 | 02:14
36
 
מה זה "דואר ישראל לא הסכים לשלם"? מי שמשלם הם הלקוחות... גם ככה המשלוחים כאן לא יקרים (נסה להשוות מחיר של שליחת אותו משקל חבילה מישראל לארה"ב ולהפך). מי שרוצה לשלם יותר ולקבל שירות משודרג יכול, קוראים לו "אקו פוסט" (ולמעשה מעל משקל מסוים של חבילות הוא אפילו לא יוצא יקר יותר).
לצפיה ב-'הופתעתי לטובה, ובכל זאת;'
הופתעתי לטובה, ובכל זאת;
09/09/2016 | 22:25
1
36
משלוח לחו"ל בדואר רשום שלא מסופק במסגרתו מידע מעקב מעבר לגבולות הארץ, הוא חסר תועלת. פקידת הדואר שקיבלה אותי יכולה הייתה לשער שאני מבקש לבצע שילוח בדואר רשום על מנת שיתקבל מידע מעקב בין לאומי, אך לא יידעה אותי שמידע כזה כבר לא מסופק במסגרת השירות.
לצפיה ב-'דואר רשום פירושו שיש רישום ו/או אישור מסירה, נדמה לי שזה יש'
דואר רשום פירושו שיש רישום ו/או אישור מסירה, נדמה לי שזה יש
10/09/2016 | 01:59
34
מה שאין זה אפשרות מעקב מקוון דרך USPS (ולכן גם לא דרך כל מערכת אחרת שנסמכת על המידע המקוון של USPS). אני מסכימה שזו בעיה שבדואר ישראל לא אומרים, אם כי למען האמת זה קצת מפתיע מכיוון שגם לפני ש-USPS הפסיקו לספק את השירות פקידי הדואר תמיד הציעו לי לשדרג את המשלוח לאקו פוסט, כך שמוזר לי שהפקידה לא ניצלה את ההזדמנות...
לצפיה ב-'העברה בפייפאל עם קו עליה '
העברה בפייפאל עם קו עליה
08/09/2016 | 19:55
36
שלום, 
קיבלתי העברה של 200 דולר והיא מסומנת בקו. 
 
האם מוכר לכם? 
מה זה אומר? 
 
תודה רבה 
לצפיה ב-'נכנסתי לאתר BUY2usa השאלה היא:'
נכנסתי לאתר BUY2usa השאלה היא:
08/09/2016 | 17:11
2
59
אני רואה שזה אתר ישראלי השאלה אם לאתר הזה צריך לפתוח חשבון? אני שואלת מכיוון שייש כל מיני אתרים כמו זיפי וכאלו שמי שלא מבין נרשם לשם וגובים ממנו עמלה נוספת מכיוון שזה אתר בשפה העברית הבנת למה אני מתכוונת? הסיומת ל האתר זה co.il האם לחפש אתר מקורי אחר או שזה האתר?
לצפיה ב-'בהחלט אתר ישראלי'
בהחלט אתר ישראלי
08/09/2016 | 17:39
1
47
החברה הזו נותנת שירות לישראלים. משלוח מארה"ב / נידמה לי גם מבריטניה לישראל.
את צריכה לפתוח חשבון. את מקבלת מהם כתובת אמריקאית ושאת מזמינה מוצר מאמזון, את מכניסה את הכתובת הזו שם.
תוך יומיים המוצר מגיע לתיבה שלך בארה"ב ואז את מקבלת מייל מהחברה לצרף העתק חשבונית.
את משלמת על המשלוח וכן מכס והמוצר מגיע תוך שבוע אליך לארץ עם שליח.
מאוד נוח אבל צריך לשים לב ששילוח משם יהיה כלכלי.
אולי עדיף לך לקנות את אותו המוצר באיביי בכלל?
לצפיה ב-'כן צודק'
כן צודק
08/09/2016 | 20:55
26
רשימת למדנו עוד משו ,עמירם אין עליך תאמין יכולת לשים את כל המפרסמים ( אתם יודעים למי אני מתכוונת) מאחור .
דיברתי איתם ופתחתי חשבון תודה
לצפיה ב-'שאלה למוכרים באיביי'
שאלה למוכרים באיביי
08/09/2016 | 16:38
1
52
אני מוכרת באיביי. איפה אפשר לרשום שם והאם יש בכלל כזאת אופציה, כמו "מדיניות המוכר" או "מדיניות ההחזרים", שזה יראה אוטומטית בכל דפי המוצרים שאני מוכרת, שאין החזר כספי אם כתובת הנמען היא לא נכונה?
 
תודה מראש
לצפיה ב-'אפשר להגדיר בפוליסת משלוח כברירית מחדל'
אפשר להגדיר בפוליסת משלוח כברירית מחדל
08/09/2016 | 17:01
27
אבל חשוב יותר להכין לעצמך תבנית קבועה שתופיע בגוף הליסט ובה תצייני באותיות מודגשות את התנאים.
אפשר להכין תבנית מעוצבת באמצעות תוכנת קרייזי ליסטר או אחר,או סתם להוסיף טקסט בסוף הליסט אחרי היאור של המוצר.
לצפיה ב-'ובנוסף לזה שאני רוצה לקנות באמזון'
ובנוסף לזה שאני רוצה לקנות באמזון
08/09/2016 | 16:23
2
47
רוב המוצרים כמעט כולם אין משלוח לישראל למרות שביצעתי סינון של משלוח חינם ושל משלוח לישראל
לצפיה ב-'אמזון זה אתר לאמריקאים. לא לישראלים'
אמזון זה אתר לאמריקאים. לא לישראלים
08/09/2016 | 16:36
46
ככה. זה לא משתלם לקנות שם, מי ש/לא גר בארה"ב.
גם שילוח בחברות עצמאיות לפעמים לא כלכלי. תבדקי באתר של BUY2USA
יש שם טבלת מחירים על פי משקלים.
את מקבלת כתובת בארה"ב והמוצר מגיע לשם ושבוע אחרי זה הוא פה בארץ.
לצפיה ב-'כיום יש דווקא מוצרים רבים שנשלחים לישראל, השאלה רק מה'
כיום יש דווקא מוצרים רבים שנשלחים לישראל, השאלה רק מה
09/09/2016 | 01:28
31
לא ידוע לי שאפשר לסנן באמזון משלוח לישראל (וכשיש הוא לא חינם, אז אין טעם לסנן לפי זה), זה לא פרמטר שהאתר מציע. נכתב כאן בעבר שיש תוסף לדפדפן שמסייע בנושא. אם את מחפשת משהו מסוים כתבי במה מדובר, ננסה לעזור.
לצפיה ב-'שאלה לגבי אמזון'
שאלה לגבי אמזון
08/09/2016 | 16:15
4
59
נכנסתי לאמזון לקנות מוצר ( לא דרו) אלא לעצמי וזאת הפעם הראשונה שאני נכנסת לאמזון ראיתי ראיתי שהמשלוח יותר יקר פי כמה מהמוצר לדוגמא המוצר עולה 14 דולר והמשלוח עולה 250 שקל בערך האם זה הגיוני? אולי אני לא קוראת נכון? הגעתי עד לשלב של תשלום שבו מופיע הפירוט של עלות המוצר והמשלוח תודה מראש לעונים
לצפיה ב-'אמזון לא שולח לארץ הרבה מוצרים'
אמזון לא שולח לארץ הרבה מוצרים
08/09/2016 | 16:23
1
49
ואלה שכן נשלחים ,המשלוחים עולים לא מעט.
במידה ואת רוצה תבדקי לשלוח דרך חברת שילוח כמו BUY2USA
 
לצפיה ב-'תודהההה'
תודהההה
08/09/2016 | 16:53
12
לצפיה ב-'הגיוני שהמשלוח יעלה יותר מ-$14, אבל 250 ש"ח נראה לי הרבה מדי'
הגיוני שהמשלוח יעלה יותר מ-$14, אבל 250 ש"ח נראה לי הרבה מדי
09/09/2016 | 01:35
1
28
אלא אם מדובר במוצר גדול/כבד במיוחד. במה מדובר? תני קישור ונבדוק.
 
נ.ב.
אני מבינה שאת חדשה בנושא קניות מקוונות ויש לך שאלות רבות על אמזון; יהיה נוח יותר לכולנו לענות לך ולעקוב אחרי שאלותייך אם תרכזי אותן יחד בשרשור אחד ולא תפתחי בכל פעם שרשור חדש (כלומר תצרפי שאלה חדשה כתגובה לשאלה הקודמת ולא ע"י כפתור "הוספת הודעה").
לצפיה ב-'המון תודה'
המון תודה
09/09/2016 | 14:17
22
סבבה לגמרי ארכז כמה שאלות ואכן אני חדשה מקבלת בהבנה את ההערה תודה
לצפיה ב-'תמיכה טכנית למערכת תויות דואר\ebay'
תמיכה טכנית למערכת תויות דואר\ebay
07/09/2016 | 18:53
10
87
יש כזו ?
המשתמש שלי ננעל ואין בשום מקום טלפון\אימייל
לצפיה ב-'יש תמיכה אבל היא בצור קשר מתוך האתר'
יש תמיכה אבל היא בצור קשר מתוך האתר
07/09/2016 | 21:13
1
46
אז נראה לי שאתה צריך לתת למישהו את הפרטים שלך שישלח להם.... אם אתה רוצה לא אכפת לי לשלוח בשבילך, אבל תצטרך לתת מן הסתם פרט מזהה בטח יוזר או מייל כדי שיחזרו אליך. אתה יכול לשלוח לי בפרטי אם אתה רוצה
לצפיה ב-'הצור קשר הוא רק מתוך המערכת ?'
הצור קשר הוא רק מתוך המערכת ?
07/09/2016 | 21:41
17
לצפיה ב-'לעוד מישהו יש בעיה בהדפסה של התויות ?'
לעוד מישהו יש בעיה בהדפסה של התויות ?
08/09/2016 | 09:05
2
22
אחרי שאני בוחר בהדפסה הוא פותח לי קובץ לא ברור (בדקתי בשני מחשבים שונים)
לצפיה ב-'לא. אצלי עובד בסדר'
לא. אצלי עובד בסדר
08/09/2016 | 11:42
14
לצפיה ב-'גם אצלי עובד מעולה, משתמש לא מעט '
גם אצלי עובד מעולה, משתמש לא מעט
08/09/2016 | 13:55
11
לצפיה ב-'התמיכה של איביי סידרו לי את העניין :)'
התמיכה של איביי סידרו לי את העניין :)
08/09/2016 | 18:04
17
לצפיה ב-'אפשר לדעת איך נירשמים לזה?'
אפשר לדעת איך נירשמים לזה?
09/09/2016 | 18:40
3
27
העם נקעה נפשו לעמוד בתור בדואר
לצפיה ב-'נסה פה :'
נסה פה :
10/09/2016 | 18:38
2
33
לצפיה ב-'תודה נירשמתי'
תודה נירשמתי
11/09/2016 | 19:18
1
10
כמה זמן מניסיונך עד שחוזרים אליך?
לצפיה ב-'לא יודע, אליי פנו בלי שנרשמתי'
לא יודע, אליי פנו בלי שנרשמתי
11/09/2016 | 23:35
11
כחלק מהפיילוט. אני חושב שהמערכת אמורה להיפתח לכולם בקרוב
לצפיה ב-'פריט שממתין לבדיקת מכס.'
פריט שממתין לבדיקת מכס.
07/09/2016 | 08:49
9
143
בוקר טוב לכולם.
הרצתי את המספר הסיריאלי של החבילה שלי
וזה מה שקיבלתי (הפריט התקבל מגרמניה ב 05/09/2016 וממתין לבדיקת מכס)
מדובר בחבילה בשווי של 220 אירו,כמה זמן התהליך במכס נמשך עד שאני מקבל הודעה לבוא לשחרר?
תודה למשיבים ויום טוב לכולם.
לצפיה ב-'אני יושב ומורט שיערות מהייאוש'
אני יושב ומורט שיערות מהייאוש
07/09/2016 | 17:23
8
69
מתי יסתיים הסיוט של המכס?
כמה זמן של המתנה מורטת עצבים מחכה לי?
האם אפשר לקצר הליכים ולנסוע לשם לפני ששלחו אלי?
תודה למשיבים.
לצפיה ב-'זה יכול לקחת גם שבועיים...'
זה יכול לקחת גם שבועיים...
07/09/2016 | 18:51
5
41
לצפיה ב-'האם אפשר לגשת לשם עם מספר המעקב ולקצר הליכים?'
האם אפשר לגשת לשם עם מספר המעקב ולקצר הליכים?
07/09/2016 | 19:53
4
37
לצפיה ב-'אני ניסיתי כמה פעמים ונאמר לי שלא'
אני ניסיתי כמה פעמים ונאמר לי שלא
07/09/2016 | 21:43
3
38
לצפיה ב-'אני רוצה להבין,אתה הגעת לשם פיזית'
אני רוצה להבין,אתה הגעת לשם פיזית
07/09/2016 | 22:04
2
62
עם מספר המעקב והם סירבו?
או שניסית טלפונית?
לצפיה ב-'הגעתי פיזית'
הגעתי פיזית
07/09/2016 | 22:35
1
69
גם לדואר המרכזי וגם לצד של המכס - "אין מה לעשות"
 
אני שם כל שבוע...
לצפיה ב-'תודה לך'
תודה לך
07/09/2016 | 23:06
27
לצפיה ב-'למה ייאוש? למה סיוט? למה עצבים? לא כיף להמתין, ועדיין'
למה ייאוש? למה סיוט? למה עצבים? לא כיף להמתין, ועדיין
08/09/2016 | 04:29
1
67
זו לא כזאת דרמה ואתה לא צריך לעשות שום דבר מיוחד, זה לא שאתה מחכה במעצר... אתה יודע שהוא בישראל, אתה יודע היכן הוא נמצא, אתה בסה"כ צריך קצת סבלנות לכמה ימים. זמן = כסף; אם זה משהו סופר דופר דחוף משלמים על שירות אקספרס והם משחררים לך מהמכס ומביאים עם שליח עד הדלת (תמורת עמלות שונות ומשונות). אם לא עד כדי כך דחוף, מה הלחץ? נשום עמוק, שתה מים צוננים (או קפה / בירה / מה שעושה לך נעים בגרון) והמשך בשגרת חייך. המוצר יגיע כשיגיע, כנראה במהלך השבוע הבא.
לצפיה ב-'אמנם היו לנו פעם חילוקי דיעות קלים אבל הפעם קבלי'
אמנם היו לנו פעם חילוקי דיעות קלים אבל הפעם קבלי
08/09/2016 | 06:36
60
על תגובתך.
כל מילה בסלע !
לצפיה ב-'שאלה על אמזון'
שאלה על אמזון
06/09/2016 | 23:57
1
39
שלום
אם קניתי מוצר ממוכר חיצוני באמצעות אמזון,
האם אני יכול לפנות למוכר לבד? או שאני חייב את התיווך של אמזון?
אם אני רוצה לשאול את המוכר שאלות על המוצר ואחר כך לוודא מה קורה עם ההזמנה שלי אני יכול לקבל ממנו מידע?
תודה
לצפיה ב-'במקרה של MF ולא FBA'
במקרה של MF ולא FBA
07/09/2016 | 00:25
16
לצפיה ב-'אני במינוס של כמה עשרות $ בפייפל, איך להעביר $ לחשבון?'
אני במינוס של כמה עשרות $ בפייפל, איך להעביר $ לחשבון?
06/09/2016 | 21:51
3
51
יש לי כרגע מינוס של כמה עשרות $ בחשבון הפייפל שלי עקב דיספיוט שנפתח על מוצר שעוד לא הגיע.
 
איך אני מעביר $ לחשבון הפייפל בשביל לסגור את המינוס שיש שם שמונע ממני לבצע פעולות בחשבון?
לצפיה ב-'בקש מחבר/קרוב בעל חשבון פייפל לשלוח לך תשלום (תשלם עמלה)'
בקש מחבר/קרוב בעל חשבון פייפל לשלוח לך תשלום (תשלם עמלה)
07/09/2016 | 02:34
2
17
לצפיה ב-'אין שום דבר מסודר יותר?'
אין שום דבר מסודר יותר?
07/09/2016 | 15:01
1
23
לצפיה ב-'אם יש לך חשבון ישראלי, לא, למיטב ידיעתי. אתה צריך יתרה'
אם יש לך חשבון ישראלי, לא, למיטב ידיעתי. אתה צריך יתרה
07/09/2016 | 15:07
28
וכסף יכול להיכנס לחשבון פייפל רק אם משלמים לך כך או אחרת.
בחשבון אמריקני ניתן להעביר כספים בחינם ישירות מחשבון הבנק האמריקני (ולהפך).
לצפיה ב-'שימוש בכרטיס אשראי של אדם שאינו בעל החשבון'
שימוש בכרטיס אשראי של אדם שאינו בעל החשבון
06/09/2016 | 20:39
9
46

שלום,
לא הצלחתי למצוא תשובה חד משמעית, אולי תוכלו להפנות אותי לתנאים של איביי או מקור מידע כלשהו.
יש לי חשבון איביי כבר יותר מ-10 שנים. התחלתי לקנות בצורה פעילה יותר סביב 2010, עשרות רכישות בשנה, אולי אפילו מאות.
מכרתי כמה פעמים מוצרים יד-שניה, שום דבר רציני.
מעולם לא היו לי בעיות בחשבון. אף פעם לא התקשרתי לשירות לקוחות. פתחתי כמה קייסים על מוכרים סיניים שמוצר לא הגיע אבל לא משהו חריג..

יש מוצר שעולה $30 כולל משלוח ממוכר אמריקאי.
מישהי שאין לה חשבון איביי רוצה את המוצר.
באיביי יש אפשרות לשלם עכשיו עם כרטיס אשראי ולא חייבים לשלם בפייפאל.
 זה בסדר להשתמש בכרטיס אשראי שלה בשביל לקנות לה משהו ב$30?
הרכישה תהיה דרך החשבון איביי שלי.
אני לא רוצה לשלם משלי ושהיא תחזיר לי כסף והיא לא ככ רוצה לפתוח חשבון איביי.
תודה רבה ולילה טוב
 
לצפיה ב-'דעתי היא'
דעתי היא
06/09/2016 | 20:52
30
רב הנסתר על הגלוי השאלה שלך? מה הבעיה תזמין דרכך ותיקח את הכסף אם אתם חברים כי רק דרך פייפאל יש לך ביטחון לכסף ואם לא תקבל את המוצר? היא תאשים אותך ככה זה היום נוכלים יש בכל העולם וזה לא אומר שאם ארצות הברית אז הכל כשר לדעתי אם זה הייתה אתה עצמך אז חפיף הלך הכסף הלך אבל שתדע שהחברות בניכם יכולה להיגמר אם המוצר לא יגיע וזה כבר לא קשור לאיבי או פייפאל זה העולם אז בהצלחה
לצפיה ב-'ואגב'
ואגב
06/09/2016 | 20:53
19
לדעתי היא יכולה לשלם לך לחשבון פייפאל תבדוק אך עושים את זה ואתה תזמין דרכך
לצפיה ב-'אם יש לה חשבון פייפל היא יכולה להעביר לך כסף'
אם יש לה חשבון פייפל היא יכולה להעביר לך כסף
06/09/2016 | 21:17
3
9
לצפיה ב-'הוא סתם ישלם על כך עמלה, חבל.'
הוא סתם ישלם על כך עמלה, חבל.
07/09/2016 | 03:21
2
17
אבל אם יש לה חשבון פייפל, בהנחה שאין בעיה לשלם באמצעי תשלום אחר, מה שנכון לכרטיס אשראי אמור להיות נכון גם לחשבון פייפל. אצלו זו אולי בעיה אם הוא מוכר, אבל אצלי חשבון פייפל לא מקושר לחשבון איביי (פעם זה היה מופיע אוטומטית, מאז שהם נפרדו צריך לקשר ואני לא רוצה, אני רוצה שהוא יבקש ממני את הססמה בכל פעם מחדש) ואני מכניסה את פרטי החשבון שלי בכל קנייה. בעיקרון אני לא רואה סיבה (טכנית) שלא אוכל להכניס גם חשבון של מישהו אחר, אם כי אישית לא הייתי עושה זאת כי איביי נוטים להיות קצת פסיכים בקישורי חשבונות.
לצפיה ב-'אפשר לשלם מחשבון של מישהו אחר בלי בעיה'
אפשר לשלם מחשבון של מישהו אחר בלי בעיה
07/09/2016 | 09:15
1
10
בכל מקרה, במקרה וכן יבחר לשלם עבורה אין שום סיבה שהעמלה תהיה עליו.
אני בכלל בעד לקבל מזומן עבור קניות שאני מבצע עבור חברים.
לצפיה ב-'טכנית סביר שכן; השאלה מה קורה אם וכשיש בעיה...'
טכנית סביר שכן; השאלה מה קורה אם וכשיש בעיה...
07/09/2016 | 12:46
7
והאם איביי לא יקשרו את החשבון שלו (מאחורי הקלעים, לא רשמית) לחשבון פייפל שלה, ואז אם יום אחד כן יהיה לה חשבון באיביי הם יקשרו ביניהם ואז אם תהיה אצלה בעיה יעשו גם לו בעיה או להפך (הוא אמר שהוא קצת מכר). בקיצור, בכל מה שנוגע לאיביי בקטעים האלה, אחרי כל מה שקראתי כאן בפורום, המחשבה לקשר בין החשבון שלי לחשבונות של אנשים אחרים בכל דרך שהיא נראית לי מסוכנת. זה אדיוטי, זה לא אמור לקרות, זה לא אמור לשנות, אבל הם פסיכים... אני נכנסת לחשבון שלי באיביי אך ורק מהמחשב הפרטי שלי וזהו. אני אמנם לא מוכרת, אבל אני לא יכולה לשלוט במה שאחרים עושים בחשבון שלהם (או אם הם יחליטו למכור בעתיד או השד יודע מה).
לצפיה ב-'מעשית נראה שכן (לא ניסיתי), עקרונית לא מצאתי התייחסות לנושא'
מעשית נראה שכן (לא ניסיתי), עקרונית לא מצאתי התייחסות לנושא
07/09/2016 | 03:17
11
 
אתה יכול לנסות, מניסיוני בקניות מקוונות אני מניחה שתצליח. ברוב החנויות אין דרישה כזאת (שאמצעי התשלום יהיה של בעל החשבון או שכתובת אמצעי התשלום תהיה זהה לכתובת המשלוח). אם חשוב לך לוודא את נוהלי איביי בנושא, פנה לאיביי.
לצפיה ב-'פרטים נוספים'
פרטים נוספים
07/09/2016 | 09:45
1
17
אין לה חשבון איביי ואין לה חשבון פייפאל.
אנו נפגשים לעיתים רחוקות מאוד. תשלום במזומן אינו רלוונטי.
חשבון הבנק הישראלי שלי לא בשימוש ולכן לא רלוונטי שתעשה העברה בנקאית אלי.
לצפיה ב-'נו אז אתה לא חייב'
נו אז אתה לא חייב
07/09/2016 | 12:47
13
אם אתם ניפגשים לעיתים רחוקות שתבקש ממישהו שהיא נפגשת איתו לעיתים קרובות.
מה צריך לעשות מזה סיפור?
תסלח לי על  השאלה, מה בדיוק יוצא לך מכל הסיפור הזה?
לצפיה ב-'פלאפון לילדה אשמח לדעתכם'
פלאפון לילדה אשמח לדעתכם
06/09/2016 | 17:29
13
70
אני מעוניינת לקנות נייד לילדה האם כדאי לי לקנות מאיביי ? אני מתכוונת לטלפונים הזולים שעולים כ 300 שקל ולא מותגים מה דעתכם כדאי או שעדיף בארץ למרות שהמחירים פי 10 תודה
לצפיה ב-'ממש לא לקנות באיביי'
ממש לא לקנות באיביי
06/09/2016 | 17:44
10
97
המחירים פה לנידיים של ילדים ממש לא יקרים.
אפשר ב 300-500 שקלים להשיג מכשירים סיניים נחמדים של XIAIOMI / ZENFON וגם סמסונג.
אני קניתי לשני ילדיי לפני שנה (היו בגילאים 7, 11) ZENFON 4
הטעות היתה שהמסך היה קטן והם ממש לא נהנו להשתמש בהם.
עכשיו החלפתי להם. יש לסמסונג גם מכשיר נחמד לילדים בשם J5 שעולה 500 שקלים.
יש מכשירים אפילו יותר זולים. תבדקי בזאפ.
 
לצפיה ב-'תודההה'
תודההה
06/09/2016 | 19:59
1
24
לצפיה ב-'ראי תגובתי כמה שורות בהמשך השרשור הזה.'
ראי תגובתי כמה שורות בהמשך השרשור הזה.
08/09/2016 | 06:47
20
לצפיה ב-'ברשותך עמירם ידידי, J5 הוא ממש לא מכשיר לילדים'
ברשותך עמירם ידידי, J5 הוא ממש לא מכשיר לילדים
08/09/2016 | 06:44
7
65
אמי בת ה-88 משתמשת בו והיא ממש לא ילדה.
כמו כן המחיר של 500 ש''ח הוא למכשיר משומש ולא חדש, מהדור הקודם של J5 וללא אחריות היבואן הרשמי, וזה כבר מוריד מההמלצה שלי לרכוש כזה.
אחד חדש עם אחריות בהחלט כן, אבל זה כבר נע סביבות ה-1000 ש''ח.
 
מה שכן, אני בהחלט מצטרף להמלצה שלא לרכוש טלפון באיביי, ואני בהחלט בעד רכישה מחנויות מוכרות ובעלות שם טוב בסין וסביבתה (הונג קונג, סינגפור וכו') ואני יכול להמליץ על כמה שביצעתי מהן רכישות מוצלחות של מכשירים במחיר שהוא מתחת לסף המס של $75.
לדוגמא כמה מהחנויות האלה שיש לי איתן ניסיון טוב, לטובת המעוניינים
לעומתם אני לא יכול לצערי להמליץ על רשת עלי בבא/אקספרס למרות שישראלים רבים קונים שם (ורבים גם נכווים מהם, כי זה למעשה מעין קניון של מוכרים כמו איביי, והם לא מקבלים פייפאל שזה כבר מוריד להם ציון בעיני).
לצפיה ב-'לא הבנתי את הלוגיקה בתשובה שלך'
לא הבנתי את הלוגיקה בתשובה שלך
08/09/2016 | 09:32
6
50
בגלל שאימך משתמשת במכשיר הזה הוא מבוטל בתור מכשיר לילדים?
אני מכיר חבר של בני בן 12 שמסתובב עם LG G5 חדש. אז זה מבטל אותו בתור מכשיר יוקרתי למבוגרים?
בהגדרה שלי , מכשיר לילדים הוא במחיר פחות מ-1000 שקלים.
J5 לא עולה במחיר שציינת, עולה חדש 777 שקלים.
מספיק לילד דגם 2015.
אחריות יצרן למכשירים כאלה ממש לא מעניינת אותי ולא אשלם עבורה שקל נוסף, - חוויתי עכשיו על הטלפון של אשתי את השירות "הנהדר" של "שירות יצרן"
לינק למוצר:
מכשיר לילדים מוגדר כמכשיר עם חומרה נחותה שלא תדבר אל מבוגרים אלא אם
הם מתקמצנים או מאותגרים טכנולוגית.
בדרך כלל המסך אינו איכותי, מצלמה בעלת חיישן חלש, מעט זיכרון יחסית, פיצ'רים כמו NFC שמשמש אותי המון לא קיים בטלפונים האלה.
אני מכיר יותר מילד אחד בבית ספר של הבת שלי (היא בת 9) שיש להם J5 של סמסונג והוא מכשיר מתאים מאוד.
לאתרים tunydeal / banggood לא הייתי מתקרב. יש לי ניסיון מר איתם באיכות של המוצרים.
מעבר לכך שהמכס בארץ חם מאוד על מכשירים וכמעט כל מכשיר יעצר במכס.
לא שווה את הטרחה.
מצרף לינק להמלצות עדכניות למכשירים 
 
לצפיה ב-'כשלא מבינים אותי אני משתדל להסביר טוב יותר...'
כשלא מבינים אותי אני משתדל להסביר טוב יותר...
08/09/2016 | 10:20
2
50
כך אני מקווה לפחות.
אתה הגדרת את המכשיר כמכשיר לילדים ועל כך אני חולק, כי זה לא מכשיר לילדים.
זה שהבן של השכן שלי מסתובב עם אייפון 7 הופך את המכשיר למכשיר לילדים? לא.
מכשיר לילדים בעיני זה מכשיר זול שגם אם יקרה לו משהו הלב והכיס יכאבו פחות.
זאת הלוגיקה של הדברים.
בעיניך מכשיר לילדין=ם הוא כל מכשיר שמחירו מתחת ל-1000 ש''ח? אשרי הילדים ואשרי ההורים/הסבים/הסבתות שיכולים להרשות זאת לעצמם...
 
ואם אתה מתעקש שמכשיר J5 עולה 777 ש''ח, אפנה אותך לפה.
תראה עמירם: המומחיות שלך היא פייפאל ואיביי ואני מסיר את הכובע בפניך בתחומים האלה.
 
אבל בנושאי סלולרי אהיה צנוע אם אגיד שמומחיותי עולה על מומחיותך, במחילה מכבודך.
 
בשנתיים האחרונות עשיתי תואר שני ושלישי באוניברסיטה של החיים בנושא מכשירים סלולריים ומה שמסביבם, ואני באמת צנוע עמירם.
 
נכון, הרף התחתון במחירים נראה כמו מה שכתבת, אך השאלה היא האם תקנה מכשיר סלולרי מכל מוכר שאתמול פתח את חנותו/דוכנו ומחר לך תחפש אותו...
 
אני לא אמליץ לאף אחד ולאף אחת לרכוש מכשירים של סמסונג ושל LG מיבוא אפור/מקביל וכדומה, שהם אלה הנמכרים במחיר שציינת, מה שכן אוכל להמליץ לגבי מותגים פחות פופולאריים.
 
יש מאות ואלפי מקרים של רוכשים שרכשו מכשירים כאלה מיבוא מקביל/אפור וכדומה ומחפשים את אלוהים או מישהו אחר שיעזור להם.
מי שמתעקש ללכת על מכשירים של סמסונג או של LG יעשה בחוכמה אם ירכוש כאלה רק מהיבואני הרשמיים. 
ומה לעשות? אבל כן, על אחריות ועל שרות משלמים, גם אם בארץ ידוע שלא תמיד השרות והאחריות טובים במיוחד, כמו כמעט כל דבר בארץ, לצערנו, אבל ליבואן רשמי יש תמיד את השוט של היצרן מעל ראשו, ותאמין לי שאני מדבר גם מידע וגם מניסיון אישי.
 
בנוגע למכס חם או קר על מכשירים סלולריים, זה היה לפני שנה או שנתיים, שאז היה "ברן" גדול בתחום, אך הוא נרגע בינתיים, ורק באחרונה קבלתי בתוך זמן קצר ומבלי שיתעכבו במכס החם (לדעתך) כמה מכשירים מצויינים שהזמנתי (עבור קרובים וחברים שסומכים עלי) באתרים האלה שאתה משום מה לא אוהב אותם.
כל המכשירים היו במחיר של פחות מסף המס של $75, על כולם נרשמו בטפסי ה-CN22 המחירים האמיתיים כדי להמנע מבעיות.
 
המלצות שנכתבות באתרים שונים לא מעניינות אותי כי כמעט תמיד מעורבות בהם/בהן כסף ויחצ''נות.
 
ושכל אחד יעשה את הטוב בעיניו.
 
 
 
לצפיה ב-'תשמע מכבד את דעתך ואת מיקצועיותך'
תשמע מכבד את דעתך ואת מיקצועיותך
08/09/2016 | 10:37
1
40
לא התיימרתי להבין בסלולרי. אני ממש לא מומחה שבודק מכשירים.
שאלו פה שאלה פשוטה. מה מומלץ. המלצתי בתור אבא לילדים.
אני לא מתכוון להכנס פה לדיון וויכוח.
כמו שאמרת, מכשיר לילדים הוא מכשיר שפחות יכאב בכיס אם יקרה לו משהו, בדיוק מהסיבה הזו אני סבור שממש מיותר לשלם אקסטרא ליבואן רשמי.
מניסיוני, שירות של יבואן רשמי אינו מצדיק את עצמו.
לאשתי ולי יש LG G3 , שילמנו עבור יבואן רשמי מאות שקלים יותר. כשהגיע הרגע שהיינו צריכים שירות, אני לא רוצה להוסיף מילים. 
אגב הרבה מהחנויות שנמצאות בזאפ ממש טובות ויש להן מעבדות לא רעות בכלל.
לצפיה ב-'רק עוד שתי הערות, אשתדל שתהיינה קצרות:'
רק עוד שתי הערות, אשתדל שתהיינה קצרות:
08/09/2016 | 10:52
32
1. לי דווקא יש ניסיון מעולה עם רונלייט היבואנית של LG וגם עם סאני היבואנית של סמסונג.
ואני מסכים שחלק מהחנויות שמופיעות בזאפ הן של אנשים ישרים ומקצועיים, אך אם לנו בכבודנו ובעצמנו יש בכל יד 5 אצבעות שאינן שוות,  הרי שכך המצב גם בשוק, שהרי לא כולם שווים.
ואם היית קורא/שומע בחודשים האחרונים על השרות המעולה שרונלייט נותנים כשנוצרה בעייה מסויימת עם אחד מסוגי מכשירי LG למי שרכש דרכם, לעומת אלפים שתקועים עם לבנות ברזל ופלסטיק ללא שימוש כי רכשו את מכשירים מיבואנים אחרים, אולי היית משנה את דעתך.
 
2. מלבד נסיוני האישי אני מדבר כאבא וגם כסבא...
לצפיה ב-'דרך אגב...'
דרך אגב...
08/09/2016 | 10:25
2
45
אני מעדיף בדרך כלל להוסיף תגובה ולא לערוך את מה שכבר כתבתי.
 
לכתוב כפי שכתבת "מכשיר לילדים מוגדר כמכשיר עם חומרה נחותה שלא תדבר אל מבוגרים אלא אם הם מתקמצנים או מאותגרים טכנולוגית."  זאת בעיני יהירות ו/או סתם מחשבה מוטעית, ככל הנראה של אדם בעל אמצעים נוחים למדי.
 
אני למשל מבוגר ממך בכמעט 20 שנה, בהנחה שהגיל שרשום בכרטיסך האישי בתפוז נכון.
ובגילי אני עובד קשה מאוד עבור 26 ש''ח לשעה !
ככל הנראה זה סכום שאתה עושה בישיבה של 2 דקות על הכסא או הכורסה, ואני באמת מפרגן לך מכל הלב.  אני לא בנוי לסיכונים, כי אותם לקחתי בעבר.
 
האם זה הופך אותי לקמצן??? אולי למאותגר טכנולוגית???
אני חושב שהתנצלות כנה שלך על התבטאותך האומללה תהיה מעשה נבון מצידך.
 
**כאן דווקא כן בוצעה עריכה שכללה תיקון שגיאת כתיב אחת.
לצפיה ב-'אני מתנצל הדיון הזה חרג מכל פרופורציה'
אני מתנצל הדיון הזה חרג מכל פרופורציה
08/09/2016 | 10:40
1
42
כניראה שלא הבנת את כוונתי.
לא דיברתי עליך ישירות. חבל שאתה לוקח דברים אישית.
לצפיה ב-'אני לא לוקח אישית ולא לקחתי אישית.'
אני לא לוקח אישית ולא לקחתי אישית.
08/09/2016 | 10:54
27
בדברים שכתבת אני רואה פגיעה בציבור נרחב, בלי קשר אלי בכלל.
והתנצלות של כל אדם מעידה על גדולתו.
כל טוב.
לצפיה ב-'ממליצה לך להתייעץ בפורום סלולארי'
ממליצה לך להתייעץ בפורום סלולארי
07/09/2016 | 03:04
1
24
לצפיה ב-'אני אורח משם לפה והנה כבר ייעצתי פה...'
אני אורח משם לפה והנה כבר ייעצתי פה...
08/09/2016 | 06:46
22
לצפיה ב-'שאלה למוכרים באמזון'
שאלה למוכרים באמזון
06/09/2016 | 13:06
12
132
אני מוכר באמזון כבר כשנתיים כאשר ובשנה האחרונה קצב המכירות עלה משום השירות ב-FBA אך לאחרונה אני חווה בעיות של חוות דעת גרועות REVIEWS על מוצרים ופגיעה משמעותית משום שאילו מוצרים שכבר נימצאים במלאי באמזון ויוכולים להתקע שם. 
חשוב לציין שאילו מוצרים טובים שאני מוכר גם באיביי ובארץ ואין איתם בעיות של איכות או החזרות להיפך, יש עשרות לקוחות מרוצים בארץ ובחול ממוצרים אילו רק שבאמזון או שיש מתחרים שרוצים להוריד לי את המוצר ומנצלים את העובדה של מספר חוות דעת נמוך יחסית (כ-10 חוות דעת בשנה) כך ע"י חוות דעת אחת או שניים לא טובים הם יכולים להרוס מוצר או סתם חוסר מזל של לקחוחות בעיתיים ומשום מספר חוות דעת נמוך כל כך כל חוות דעת שלילית יכולה להשפיע לרעה.
 
ראיתי ביוטיוב על שיטות להשיג או לקנות חוות דעת, להכנס לאיזשהו מועדון של חוות דעת ועוד אך אני חושש מזה מצד אחד אך מצד שני אני מתחיל להבין שאין הרבה ברירה.
יש למישהו ניסיון עם זה אולי יכול להמליץ?
תודה
 
 
לצפיה ב-'יש באמזון המון מוכרים שמשחקים מלוכלך'
יש באמזון המון מוכרים שמשחקים מלוכלך
06/09/2016 | 13:40
11
126
שמע סיפור
מוכר התלונן שהתכונן זמן רב עם מלאי מוכן ליום מכירות מיוחד.
כשהגיע היום הזה בא מתחרה שלו וקנה ממנו את כל המלאי ולא שילם, כלומר המלאי היה ב pending .
באותו יום המתחרה מכר לבד באופן פנומנלי וכשנגמר היום החזק הוא ביטל את הקניה והשתחרר המלאי.
 
יש המון טכניקות מלוכלכות שאמזון בצורה מעצבנת מאפשרת.
זו הזירה, אלה תנאי המכירה, כל אחד עושה מה שנראה לו ועם האתיקה האישית שלו.
צריך ללמוד הרבה להבין איך מתמודדים עם הזבלים האלה.
 
בהצלחה
לצפיה ב-'תודה על התשובה'
תודה על התשובה
06/09/2016 | 14:02
1
82
הבנתי את זה בדרך הקשה. אבל יחד עם הרצון להיות ישר נתקלים בבעיה שכל המערכת הזו לא עובדת לטובת מוכרים קטנים ובינוניים ויש המון שנצלים את זה לרעה אם זה מתחרים שיכולים להפיל לך מוצר ברגע, או סתם קונים שמנסים לסחוט החזרים. אתמול קיבלתי הודעה מקונה שרכש ממני מוצר לפני שנה דרך FBA כנראה שהשתמש בו עד תום ורוצה עכשיו להחזיר מוצר משומש גמור שעשה את שלו תמורת מוצר חדש או החזר כספי והוא עוד מאיים בחוות דעת שלילית אם לא יהיה מרוצה ממה שאציע לו.
 
יש לי מוצר טוב ונימכר עם 15 חוות דעת שמתוכן כבר 2 שליליות שניהם לא מוצדקות כלל ואפילו לא VARIFIED אבל עוד חוות דעת של כוכב אחד יוריד את המוצר ל-3 כוכבים בערך והלך מוצר שעבדתי עליו יותר משנה. 
אם זה היה מוצר עם 50-120 חוות דעת ויותר כמו שאני רואה שיש למוצרים מתחרים זה לא היה מזיז לי כ"כ מה שהופך את כל הסיפור הזה ללא הוגן בעליל גם אם אתה משחק את המשחק הכי ישר שיש.
 
לצפיה ב-'קרא בבקשה את השירשור הבא'
קרא בבקשה את השירשור הבא
06/09/2016 | 14:33
76
לצפיה ב-'איך זה אפשרי? באמזון קנייה = תשלום; לא שילמת, לא קנית'
איך זה אפשרי? באמזון קנייה = תשלום; לא שילמת, לא קנית
07/09/2016 | 03:35
8
53
אין התחייבות לרכישה כמו באיביי ועד לא השלמת את העסקה אתה לא מחויב והחנות לא מחויבת לשמור לך. למעשה כבר קרו מקרים במכירות בזק מיוחדת ששמתי את המוצר בעגלה ועד ששילמתי נגמר המלאי / התעדכן המחיר... (זה היה מאמזון עצמה, אבל לא ראיתי שיש הבדל).
לצפיה ב-'אפשרי בהחלט כי התשלום לא מאושר מיידית. אצלי זה קורה לא מעט'
אפשרי בהחלט כי התשלום לא מאושר מיידית. אצלי זה קורה לא מעט
07/09/2016 | 10:14
7
48
לאמריקאים יש צורות תשלום יותר מגוונות משלנו לדוגמא e-check וכיוב שמקבלות אישור רק אחרי כמה ימים.
קורה לי שקונה רוכש ממני מוצר, המלאי שהוא קנה אצלי נכנס ל pending והוא מוקפא ואחרי כמה ימים העסקה לא מסתיימת כי התשלום כנראה לא אושר, ההזמנה נעלמת מה pending והמוצר משתחרר חזרה למלאי.
 
זה לא אותה גישה כמו באיביי בכלל. חשיבה שונה לגמרי.
באמאזון שיעור הביטולים הוא מופרע!
הבנתי שבגלל שהמדיניות באמאזון של ביטולים היא מקלה מאוד לקוחות מזמינים מוצרים מכמה אתרים אמריקאים. מוצר שמגיע קודם נשאר אצל הלקוח והשאר מבוטלים והכסף חוזר.
 
בגלל התחרות העצומה הלקוח מרגיש מלך העולם.
לצפיה ב-'כתבת קודם שהוא לא שילם; הוא שילם, רק באמצעי תשלום לא מאושר'
כתבת קודם שהוא לא שילם; הוא שילם, רק באמצעי תשלום לא מאושר
07/09/2016 | 12:49
6
28
אצלי התשלום מאושר מידית (כ"א ותיק ושמור אצלם). אני חושבת שהם צריכים להכניס נוהל אוטומטי שבאמצעי תשלום חדש ולא מאושר לא יהיה ניתן לקנות יותר מ-X יחידות או מעל סכום מסוים או כל עסקה שמדיפה ניחוח מעט חשוד.
 
לגבי ביטולים, לא ממש הבנתי... בארה"ב מקובל לאפשר החזרות מוצרים בכל חנות כמעט, אבל המוצר לא נשאר אצל הלקוח במקרה כזה, מן הסתם.
לצפיה ב-'את קונה מתוך מטרה אמיתית לקנות ובאמת לשלם ולכן'
את קונה מתוך מטרה אמיתית לקנות ובאמת לשלם ולכן
07/09/2016 | 13:23
5
47
הכרטיס שלך ייאומת ויישלם מיידית.
 
אני מתאר מוכרים שמשתמשים בנקודות תורפה של אמאזון (לדוגמה אמצעי תשלום שנדרש כמה ימים כדי לאשר אותו) כדי לסכל מכירות של מתחרים שלהם.
אין ספק שיש ליקויים במדיניות העסקית באמאזון שבעקבותם יש abuse של המערכת.
 
לגבי הביטולים, את מדברת על החזרות פיזיות ואין בעיה כי הלקוח מחזיר פיזית.
אבל כשמדובר בעסקת אונליין צריך לשלוח בדואר,  אם הקונים יתבקשו לשלם על כל החזרה שהם מבצעים, לא תהיה כזו יד קלה על ההחזרות.
מישהו משלם את ההחזרה וזה לא הקונה.
אבל זה ה trade off , כדי שיהיו עסקים פורים וטובים כנראה צריך לאפשר החזרות ללא בעיה.
אגב מדיניות ההחזרה באיביי היא כזו:
הקונה רוצה להחזיר את המוצר סתם כי לא בא לו עליו - הוא יישלם את ההחזרה.
הקונה רוצה להחזיר כי המוצר פגום או לא כפי המתואר - המוכר צריך לשלם על ההחזרה.
 
 
לצפיה ב-'אכן, החזרה חינם מקובלת שירותית, העיקר שהלקוח יהיה מרוצה'
אכן, החזרה חינם מקובלת שירותית, העיקר שהלקוח יהיה מרוצה
07/09/2016 | 14:35
20
וזה קיים גם באיביי לא מעט, הם מעודדים זאת.
 
יש מקרים שזה אפילו הכרחי, למשל חנות בגדים שאני אוהבת ומזמינה ממנה הרבה מאפשרת החזרה/החלפה חינם (לתושבי ארה"ב; אני משלמת על המשלוחים מישראל, כמובן, אם כי שירות "יש דרך חזרה" של פייפל עזר לי מאוד בשנה האחרונה) כי אחרת לקוחות יחששו לקנות ממנה בגדים בלי למדוד מראש. יש באתר החנות מידע רב על מידות, טיפים, עצות, ביקורות ועוד (ולכן לשמחתי לא היו לי כמעט נפילות) אבל הידיעה שאפשר להחזיר אם זה לא מתאים עוזרת לקנות בראש שקט, ואין לי ספק שהיא משתלמת להם.
לצפיה ב-'זו גם המדיניות של אמאזון'
זו גם המדיניות של אמאזון
07/09/2016 | 19:28
3
16
לצפיה ב-'זה מחזיר אותנו להתחלה לסחיטה של המוכר'
זה מחזיר אותנו להתחלה לסחיטה של המוכר
07/09/2016 | 21:09
2
37
לא תחזיר את המוצר על חשבונך? תחטוף review גרוע.
 
באיביי אפשר לתת פידבק שלילי עד חודשיים
 
באמאזון אין מגבלה לזמן ה review , זה זוועה.
לצפיה ב-'סטנדרט שירות מקובל אינו "סחיטה"'
סטנדרט שירות מקובל אינו "סחיטה"
08/09/2016 | 04:34
1
23
ובארה"ב אכן מקובל להשתדל יותר (ודאי שלעומת ישראל...) כדי להוציא את הלקוח מרוצה. זה מתאים פחות למוכרים קטנים, זה משחק של עסקים גדולים, אבל כך הם מתנהלים והחזרות הן חלק מהתקציב, לוקחים בחשבון שיהיו כאלה.
 
לגבי משוב מוגבל בזמן, אני חושבת שהזוועה היא באיביי, כי פעמים רבות קונה מגלה שהוא נדפק גם אחרי 60 יום. כשמדובר במשלוחים בינ"ל (קל וחומר מסין) זה לא כ"כ הרבה זמן, ומוכרים רבים נהנים מההפקר. אם קונה ירצה להתנקם בכל מחיר הוא יוכל לעשות בלי בעיה גם לפני 60 יום; המגבלה הזאת דופקת בעיקר קונים תמימים שמוכרים משכו אותם או שבטעות חיכו יותר מדי, והמוכרים נחלצים ממשובים שליליים שהגיעו להם בצדק רק בזכות המגבלה המלאכותית המיותרת הזאת.
לצפיה ב-'מה שלא מבינים'
מה שלא מבינים
08/09/2016 | 08:32
35
הוא הענין שכל השירות לקוחות האובר אובססיבי שיש לטובת הלקוח באמזון בסופו של דבר מתבטא במחיר המוצר. 
אני ספק שצריך להרויח X אחוזים למוצר אני מכניס לרווח החזרות, שירות לקוחות וכו וכך גם מתמכר את המוצר לכן יש מוצרים שממש לא שווה למכור מאמזון ובאיבי שווה ומצד שני הלקוח ישלם על השירות שהוא מקבל למשל בFBA זה יעלה לו הרבה יותר.
לצפיה ב-'מספר עוסק מורשה או חפ של אמזון או איבי - יש דבר כזה ?'
מספר עוסק מורשה או חפ של אמזון או איבי - יש דבר כזה ?
06/09/2016 | 11:29
2
37
שלום לכם
מספר עוסק מורשה או חפ של אמזון או איבי - יש דבר כזה ?
המנהל חשבונות שואל 
לתשובתכם אודה
לצפיה ב-'שניהם מופיעים באתר של רשם החברות'
שניהם מופיעים באתר של רשם החברות
06/09/2016 | 11:40
1
41
איביי:
https://havarot.justice.gov.il/CompaniesDetails.as...

לאמזון יש כמה תשובות, אז אולי כדאי להתייעץ עם מנהל החשבונות.
בצע חיפוש באתר של רשם החברות: https://havarot.justice.gov.il
 
לצפיה ב-'thank you @!'
thank you @!
06/09/2016 | 19:58
9
לצפיה ב-'החזר חלקי ב-hold בפייפל'
החזר חלקי ב-hold בפייפל
06/09/2016 | 11:09
4
38

שלום,
קיבלתי ממוכר החזר חלקי על עסקה.
ההחזר מופיע ב-hold בפייפל כבר יותר מ-24 שעות (הכסף עדיין לא נמצא ביתרה המוצגת בפייפל).
מישהו יודע אם זה פעולה סטנדרטית של פייפל?
כדאי להתקשר אליהם?
תודה לעונים.
 
לצפיה ב-'שילמת בפייפל באמצעות כ"א או יתרה בחשבון? ההחזר חוזר לאמצעי'
שילמת בפייפל באמצעות כ"א או יתרה בחשבון? ההחזר חוזר לאמצעי
07/09/2016 | 03:31
3
13
התשלום שבו שילמת. כלומר אם שילמת באמצעות יתרה שהייתה לך בחשבון, הוא יוחזר ליתרה בחשבון; אבל אם התשלום בפייפל חייב את כרטיס האשראי ההחזר יועבר מידית לחברת האשראי ולא תראה יתרה בפייפל.
לצפיה ב-'שילמתי בכ"א....'
שילמתי בכ"א....
07/09/2016 | 10:01
2
9
תודה על התשובה.
ההחזר לא נמצא לא בפייפל, ולא בכ"א, והסטטוס שלו באתר של פייפל הוא: Temporary Hold כבר שלושה ימים.....
לצפיה ב-'בחשבון אתה יכול לבחור בעזרה/יצירת קשר ולהתקשר לשירות הלקוחות'
בחשבון אתה יכול לבחור בעזרה/יצירת קשר ולהתקשר לשירות הלקוחות
07/09/2016 | 12:41
1
11
של פייפל (תקבל קוד ומספר טלפון). הם עונים בעברית. קח בחשבון שגם כשההחזר יגיע לחברת האשראי הוא לא יופיע מיד, לרוב נדרשים כמה ימים.
לצפיה ב-'תודה על ההצעה'
תודה על ההצעה
07/09/2016 | 16:59
28
אני אנסה לברר טלפונית.....
לצפיה ב-'כמה טיפים לקידום החנות שלכם באיביי (ובגוגל!)'
כמה טיפים לקידום החנות שלכם באיביי (ובגוגל!)
05/09/2016 | 23:36
65
הנה מאמר שכתבתי בנושא טיפים לקידום חנות באיביי (וגם בגוגל!)
http://bit.ly/2bR8PfK
לצפיה ב-'מסחר באמזון'
מסחר באמזון
05/09/2016 | 21:32
1
75
יש לי שאלה לגבי שיטת האביטראז'
האם בשיטה זו אני משלם על המשלוח של המוצר לאמזון או המוכר  משלם על המשלוח לאמזון?
או שבכלל מדובר במשלוח חינם לאמזון?
מה סדר גודל של עלות משלוח מוצר לאמזון  בתוך ארה"ב ? לא מדבר על מוצר מסין...
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
06/09/2016 | 15:24
41
במשלוח אממזון בתוך ארה"ב, מוצרים במחיר קנייה מעל 48 דואלר נשלחים חינם. מתחת יש לשלם משלוח.
במידה ואתה מנוי בתוכנית פריים כל המשלוחים יהיו חינם,לכל סכום קנייה.
כשאתה מציע מוצר למכירה בשיטת ארביטז', אתה מתמחר את המחיר שאתה רוצה, כך שתצא ברווח.
מומלץ לשים מחיר סופי עם משלוח חינם, כי ככה יותר נוח לתוכנת המוניטור לבדוק (אם אתה משתמש בכזו)
לצפיה ב-'offers'
offers
05/09/2016 | 17:02
4
54
שלום, כאשר מישהו נותן לי הצעה לגבי פריט שאני מוכרת האם המחיר שהוא מציע כולל משלוח? 
 
תודה
לצפיה ב-'זו שאלה שאתה צריך לשאול את עצמך'
זו שאלה שאתה צריך לשאול את עצמך
05/09/2016 | 17:18
3
32
העלית מוצר, שמת מחיר איקס. האם יש משלוח בנוסף?
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
05/09/2016 | 17:23
2
35

אני כן כללתי מחיר בגלל זה אני שואלת.
המוצר שהעלתי עולה 18.5$ והמשלוח 7.5$. קיבלתי הצעה של 11$ ואני לא יודעת אם זה כולל את המשלוח.. 
האם לשאול את הקונה?

לצפיה ב-'מה זה מכירה פיקס עם בסט אופר?'
מה זה מכירה פיקס עם בסט אופר?
05/09/2016 | 17:40
1
40
זה לא אמור לכלול את המשלוח
לצפיה ב-'כן, תודה רבה!'
כן, תודה רבה!
05/09/2016 | 17:53
10
לצפיה ב-'איך מדפיסים עכשיו חשבונית של איביי?'
איך מדפיסים עכשיו חשבונית של איביי?
05/09/2016 | 11:33
2
51
מאז שהם עשו שינוי עוד לא התרגלתי.
 
לצפיה ב-'אם אתה מתכוון ל- seller hub'
אם אתה מתכוון ל- seller hub
05/09/2016 | 22:36
1
45
תלחץ על לשונית messages בצד ימין למעלה.
ואז תוכל להגיע ללשונית account בצד שמאל למעלה.
משם אתה ממשיך כמו בעבר.
 
לצפיה ב-'Thanks'
Thanks
06/09/2016 | 11:04
7
לצפיה ב-'דרושיפינג'
דרושיפינג
05/09/2016 | 15:36
1
50
מצאתי מוצר שיוצר לפני המון זמן ולספק יש יחידה אחרונה , הוא הציע לי לקנות את המוצר אבל אני לא יודעת אם כדאי לי זה עולה כמה מאות שקלים ,אבל הוא מוכן לשמור לי את המוצר בהתחייבות למספר ימים בודדים השאלה שלי היא : אם אני מפרסמת את המוצר לשלושה ימים או יומיים זה כרוך בתשלום לאיביי או שלא משנה לכמה ימים מפרסמים והכל ללא תשלום תודה לעונים
לצפיה ב-'את מדברת על עמלת העלאה?'
את מדברת על עמלת העלאה?
05/09/2016 | 15:47
32
זה חצי דולאר!!! אם מדובר במכירה פומבית רוב הסיכויים שלא תשלמי כלום.
אני לא הייתי לוקח סיכון לסמוך על מוכר שנשארה לו יחידה אחרונה לשמור לי.
אם למוכר תהיה הזדמנות למכור הוא לא מחוייב לך לכלום.
או שאת לוקחת את הסיכון וקונה ומחזיקה את המוצר אצלך או שלא.
זה לא שתפרסמי ועוד יומיים יקנו.
לפעמים לוקח חודש חודשיים עד שמישהו קונה.
את צריכה להחליט , באמצעות בדיקה האם זה מוצר ששווה להשקיע בו.
כל העסק הזה בנוי על סיכונים.
אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
אם אתה רצה יעוץ במה מדובר, את מוזמנת לשלוח לי מייל.
 

חם בפורומים של תפוז

במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ