לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום איביי ופייפל ebay and paypal
פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

שיטת משלוח ?
09/02/2016 | 20:06
1
61
שלום ,
ביצעתי באיביי הזמנה של שני רכיבי זכרון למחשב מהונגריה 
המשלוח היה בתשלום ($ 12)
שיטת המשלוח -  Expedited Int'l Shipping (מה הכוונה איזה משלוח זה?)
בסטטוס מעקב משלוחים כתוב  :
2016-02-02 16:12   y postai átvétele / Item accepted
2016-02-03 13:11   Célországba elküldve / Item sent abroad
מאז שבוע אין כל אזכור על החבילה .....
זה לא משלוח מהיר שהיה אמור להיות כבר בארץ ?
בבדיקה במעקב משלוח בדואר ישראל אין נתונים על החבילה .
 
אשמח להסבר
תודה
 
האם שוה את ההתעסקות?
09/02/2016 | 22:06
47
לא יודע איזה משלוח זה. על פניו - זה בדרך. בטוח ב 100% שלא מדובר במשלוח של עד 7 ימים. יש דברים שעדיף לא לצפות להם במידי. תזכור את התאריך האחרון לפתוח קייס. ניחוש שלי הוא שזה יגיע קודם.
להבא, אם זמן המשלוח מאד חשוב לך, אולי בגלל שבלי הפריט אתה תקוע באופן כלשהו, תשאל מראש. ועל אותו מטבע, אם אינך יכול לחכות לפריט יותר ממחר יתכן ששוה לך לשקול עוד רכישה, תוך ישום הלקחים של הנוכחית. האם טובים השנים מהאחד?
אתר טוב לעריכת דפי מכירה ותיאור
09/02/2016 | 18:48
48
שלום, אני מחפש אתר טוב לערוך דפי מכירה לא אכפת לי התשלום.
אני מכיר את האתרים:
crazylister.com
widgetchimp.com
חשוב לי שיהיה אתר איכותי שיכול להביא תוצאות טובות.
תודה.
שאלה על פייפאל והחזרים
09/02/2016 | 18:43
2
55

הגשתי תביעה בפייפאל על מוצר שלא קיבלתי הרבה זמן,הרבה מעבר לזמן המובטח.(עד חודש ימים)
.
החזירו לי את הכסף בפייפאל, ופתאום אחריי חודשיים קיבלתי את המוצר בדואר.
האם אני אמורה לדווח לפייפאל שקיבלתי בסוף את המוצר ולהחזיר לחברה את הכסף? או שלא כי הם לא עמדו בזמן משלוח הסביר שהובטח? איך זה עובד?
 
והאם החברה יכולה לדעת שקיבלתי את המוצר לבסוף? ולדרוש את הכסף?
 
 
 
בוודאי שיכולים לדעת, אם יבדקו, השאלה היא ההגינות שלך.
09/02/2016 | 20:44
22
ממליץ בפה מלא להיות הוגן ולשלם למוכר.
09/02/2016 | 20:56
17
כאב ראש חדש באיביי מהחודש
09/02/2016 | 16:48
2
570
 מוצרים עם ברקוד זה עניין חדש באיבי לפי מה שהבנתי 
מה צריך לעשות ?
אני מוכר מוצרים חדשים שאני עושה ואין לי ברקודים ...
מה לעשות ?
קונים באיביי עצמה 50 ברקודים בדולר...
10/02/2016 | 17:15
1
61
מה השם שלהם בחיפוש ?
10/02/2016 | 22:00
21
פורומים חדשים בתפוז
( לעמוד שלי בתפוז )
09/02/2016 | 14:55
2
 יש לכם שאלות בנוגע לבריאות הפה? מתעניינים בהלבנת שיניים?
בפורום שיקום הפה תוכלו לשאול ולהתייעץ עם מומחה מהתחום!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2555
 
 סובלים מעור פנים בעייתי? רוצים לדעת כיצד להיפטר מפצעי הבגרות?
בואו לדבר על זה בפורום אקנה - טיפול ושיקום העור
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2103

 רוצה לצמצם את היקף הבטן ולעצב את פלג הגוף המרכזי?
פורום מתיחת בטן הוא המקום בשבילך!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2548
 
 סובלת מעור עודף? רוצה לדעת כיצד להתמודד עם התופעה?
בפורום הסרת עודפי עור תוכלו להתייעץ עם מומחה מהתחום!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2547
 
 יש לכם שאלות בנוגע לתטא הילינג? מתעניינים בשיטת הריפוי האנרגטית העוצמתית ביותר?
בואו לדבר על זה עכשיו בפורום תטא הילינג!
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/2423
 
טוב אני לא יודעת מה הסיפור של איביי אבל בסהכ החלפתי שם משתמש
09/02/2016 | 11:34
2
104
אז הם שלחו לי את ההודעה הבאה:

You have sucessfully changed your eBay User ID .
Please note that because you have changed your User ID, you may need to update certain eBay features which depend on it. Features that use your old User ID will stop working 30 days after the change.
If you have bookmarked your My eBay page or seller search results page, you'll need to rebookmark those pages.
If you use an eBay link button to display a list of your auctions from your own web page, the HTML tag provided for that link button contains your old User ID. There are two ways to make this change:
Visit http://pages.ebay.com/services/buyandsell/link-but... request a new HTML tag.
Update the HTML in the source code on your web page by replacing your old User ID with your new one.
מישהו שהבין??
אפשר לדעת מה אני צריכה לעשות ??
בגלל שלא הבנת מנחש שלא נוגע לך. ואם אינך מוכרת, התיקון קל
09/02/2016 | 22:20
63
אם אינך מוכרת, אז יותר קל לתקן. גם אם את מוכרת לא מסובך לתקן. אך שוב, אני מנחש שבכלל לא נוגע לך.
האם הצלחת להבין ברמת האנגלית, לא ברמת המשמעות?
זה נראה , שהכל בסדר.
11/02/2016 | 15:34
20
הם בסה"כ כותבים לך , שאם שמרת איפושהו קישור אל חנות/חשבון האייבי שלך,
ז"א במועדפים ... או במידה ואת מוכרת ואת מפנה את הלקוחות שלך בצורה כזו או אחרת
למוצרים שאת מוכרת את הם בעצם כותבים שתשני את הכתובות לפי שם המשתמש החדש במקומות הרלוונטיים.
 
זה הכל :)
Dont Panic !
שעון חכם זול מאוד - יש מחיר ודגם טוב מזה ?
08/02/2016 | 18:37
2
49
מחפש המלצה על שעון חכם
ישמש בעיקר להקלטת קול [ שיחות עיסקיות ]  
 
מצאתי בנתיים את זה:
 
הוא כולל: 
מקליט קול
רשימת טלפונים ואנשי קשר
יומן ותזכורות [ מסתנכרן ] 
שעון מעורר
מחשבון
שליחת SMS
שליטה מרחוק במצלמת הסלולרי - משמש גם כשלט רחוק למצלמה לטובת צילום תמונות ווידאו סלפי.
ANTI LOST ALARM - הודעה ואזעקה במקרה שהטלפון יוצא מטווח הקליטה.
מה האתר הרשמי שלו עם כל המידע ?
האם מערכת ההפעלה שלו היא  android wear ?
הוא יכול לשמש כטלפון לכל דבר ? [ בנפרד, לא סלולרי קרוב ? ] 
האם תומך ברשת הוט מובייל ?
[ יש לי סים ללא תשלום חודשי רק לפי שיחות ]
האם זה או SIM או mSD 
או שיש לו 2 כניסות נפרדות ?
כמה זמן הטענה ? 
וכמה זמן יעבוד ? 
יש משהו טוב יותר - באותה רמת מחיר ?
האם ניתן להתקין אפליקציות נוספות יעודיות ?
האם ניתן להקליט איתו כמו "טייפ" מנהלים ?
איך מטעינים אותו ? דרך USB ?
אז אפשר גם דרך "בטריית גיבוי לסלולרי"?
[ או אולי מגיע עם מטען שמתאים רק לחו"ל ] 
 
אם זה קשור לסלולארי כדאי להתייעץ בפורום סלולארי
09/02/2016 | 01:59
1
16
או בפורום אחר שרלוונטי למהות המוצר. אם אין כזה, פורום צרכנות.
הפורום הזה מתמקד בפן הטכני של מכירה/קנייה באיביי וכו', לא בהמלצות על מוצרים (לפעמים יש מזל ומישהו במקרה יודע לענות, אבל לא בהכרח תמצא כאן אנשים שמבינים ספציפית במוצר שאתה מחפש; עדיף תמיד לחפש אותם בפורום שרלוונטי למוצר).
זה נראה יותר כמו פרסומת לא מוצלחת
09/02/2016 | 07:14
52
איפה אני יכולה למצוא את המשלוח עם מספר מעקב
08/02/2016 | 18:26
2
32
REXXXXXXXXXSE
פה
08/02/2016 | 20:50
26
אתמול מצאתי פה משלוח שנשלח אלי מסין בדואר השוודי, וזה מה שנראה לי המצב אצלך.
ואפשר גם פה
08/02/2016 | 20:53
25
באתר של הדואר השוודי.
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-cli...
תמלא את המספר בשורה השניה.
האם אקבל SMS ? טעות במספר שלי - קידומת ללא 0
08/02/2016 | 18:21
2
46
הכנסתי לאייבי את המספר המלא שלי, 
ומסתבר שהם כנראה אוטומטית מוחקים את ה 0 - 
אז אם הקידומת שלי היא נניח 052, אז זה מופיע 52
עכשיו שינתי בהזמנות חדשות, 
אבל יש איזה 50 הזמנות עם המספר בלי 0
הדואר יזהה את זה ? 
בוודאות כן
08/02/2016 | 20:50
19
הם מחקו את האפס כי לא מחייגים אותו בשיחה בינ"ל
09/02/2016 | 20:50
25
אם המספר שלך בישראל הוא 052-9876543 אז ברישום בינ"ל הוא ייכתב
972-52-9876543
 
אין סיבה שהדואר לא יזהה את זה, אבל לא תמיד השולח מדפיס/כותב את הכתובת עם מספר הטלפון, אז לא בטוח שהיא תופיע על החבילה, ולמיטב הבנתי במקרה כזה לא יישלח אליך מסרון. כך או כך, אתה אמור לקבל את הפתק בדואר, אז מקסימום תמתין עוד יום, לא אסון.
פירגון ל francolana בעניין משלוח לאיטליה
08/02/2016 | 15:08
5
79
זמן רב נמנעתי מלשלוח לאיטליה כיון שכל משלוח לשם נתקע לי במכס.
אחרי חששות רבים שלחתי לאיטליה בעצתה של francolana 
פיצלתי למשלוחים עם ערך נמוך מ-25 יורו .
מדובר בשירשור הזה
 
הלקוח קיבל ונתן פידבק מפרגן.
תודה רבה לך , למדתי והשכלתי והכי חשוב מבחינתי שיש לי ביטחון כעת לשלוח לשם בלי חשש תוך הקפדה על הכללים.
המגבלה באיחוד אירופי ערך תכולה קטן מ22 יורו.
08/02/2016 | 17:01
29
איזה כיף לי תודה
08/02/2016 | 21:34
1
21
מגיע לך מה שכתבת קיבל חותמת כשרות. התענוג שלי.
09/02/2016 | 16:11
6
מלא בעיות עם הדואר באיטליה
08/02/2016 | 22:53
1
45
גם אם מתגברים על בעיות המכס,
בניגוד לשאר מדינות אירופה, באיטליה שירותי הדואר זוועתיים.
שוקל להפסיק לשלוח לשם בגלל זה.
אחוז החבילות שמגיעות אחרי שלושה שבועות ומעלה ממש מפחיד.
מוזר. לא הייתי מגדיר ככלל את איטליה כבעיה למשלוח .
09/02/2016 | 20:49
16
זמן משלוח
08/02/2016 | 12:07
7
58
שלום לכולם,
מניסיונכם, כמה זמן לוקח לחבילה יחסית גדולה להגיע לארץ? מה היה הזמן הארוך ביותר שחיכיתם?
אני רוצה להזמין לבת שלי שמלה מאיביי לפורים (עוד חודש וחצי בדיוק) ואני מפחדת להיתקע (שבוע לפני פורים כבר אין תחפושות בחנויות...)
אני אובדת עצות....
מה לעשות?? יעצו לי...
איך אפשר לזרז את המשלוח? אני לא מבינה כ"כ בדברים האלה
 
תודה רבה לעוזרים
השאלה היא מאיזו מדינה המוצר נשלח
08/02/2016 | 12:37
22
אם מסין אני כבר אומר לך לא לקחת את הסיכון. רק ב 15 הם חוזרים מחג ויקחו ימים מספר עד שיחזרו לעבודה.
גם אם יסמנו כנשלח לא תוכלי לדעת האם המוצר נשלח פיזית.
יש אופציה לקבל משלוח מהיר אבל לדעתי זה לא יהיה כלכלי.
אין קשר לגודל החבילה; יש קשר למדינת המוצא ולתקופה בשנה
08/02/2016 | 12:48
29
הזמן הארוך ביותר שחיכיתי לחבילות היה כחודשיים (וזכורים לי לפחות שני מקרים שחבילות הגיעו גם אחרי יותר, וכבר קיבלתי עליהן החזר). בד"כ העיכובים הגדולים ביותר היו מסין, אבל יצא לי לחכות גם יותר מחודש לחבילות מארה"ב / אירופה, בעיקר בתקופות העמוסות של השנה (נובמבר-דצמבר).
 
את כותבת "להזמין מאיביי" אבל לא מזמינים מ איביי (זו לא חנות) אלא קונים ב איביי. איביי היא כמו שוק או קניון, היא רק פלטפורמה שבה פועלים מוכרים מכל העולם. בדיוק כפי שאת לא קונה מהקניון אלא בקניון, ואין דין קנייה בסופרפארם כקנייה בטרקלין חשמל למשל, כך גם באיביי... תלוי ממי את קונה ומהיכן הוא שולח.
 
בקיצור, השאלה העיקרית היא מאיזו מדינה נשלחת החבילה. להזמין כרגע מסין (חודש וחצי מראש) זה סביר אך עלול להיות גם גבולי, קשה לדעת מראש. לפני שלוש שנים חיכיתי 6 שבועות לחבילה עם תחפושת מסין וכבר חששתי שאפספס את פורים... אם את מזמינה עכשיו רוב הסיכויים שהתחפושת תגיע לפני פורים, אבל קחי בחשבון שאם תהיה בעיה ומשהו ייתקע או יתפקשש (המוצר לא יהיה תואם למתואר / בעיה במידות וכו') סיכוי גבוה שכבר לא יישאר לך זמן להזמין משהו חלופי (לכל היותר לתקן בארץ, אם אפשר). כדי לזרז את ההגעה אפשר לשדרג את המשלוח למשלוח אקספרס (יכול להיות יקר) או להזמין ממדינות אחרות.
 
אני למשל הזמנתי (לעצמי) תחפושת מאמזון (עצמה) ב-27/1. התחפושת עלתה לי $10 והמשלוח עוד $20 (ב-Global shipping, זו האפשרות היחידה). אתמול (7/2) דפק אצלי שליח של דואר ישראל בדלת וקיבלתי את החבילה. מצד שני, חבילה אחרת שהזמנתי בשירות הזה ישבה שבוע במוקד השליחים של הדואר כי זה היה בשיא העומס (לפני חודש) עד שגיליתי זאת והתקשרתי ותיאמתי איתם שליחות (והם הגיעו למחרת).
 
אני שמחה שהזמנתי מוקדם כי השגתי אותה במחיר טוב (זו תחפושת שאפשר למצוא באתרים אחרים במחיר של $30 ומעלה, לפני משלוח) וגם כי גיליתי שהיא גדולה עליי (בביקורות אין ספור נשים התלוננו שהשמלה קטנה בשתי מידות לפחות, אז הזמנתי מידה גדולה...) ועכשיו אצטרך לתקן אותה כאן כי לא משתלם לי להתחיל להחזיר ולהזמין מחדש.
אגב, יש הרבה חנויות מקוונות שאינן באיביי ואפשר להזמין מהן
08/02/2016 | 12:51
27
הזכרתי כבר את אמזון (שמוכרת מטעם עצמה וגם מאפשרת למוכרים למכור דרכה, בדומה לאיביי) אבל כדאי לבדוק את ההיצע בחנויות בארה"ב/אירופה. השבוע נתקלתי בכתבה (משנה שעברה) שפורסמה ב-YNET עם המלצות על קניית תחפושות:
יש בה גם המלצות על חנויות אחרות.
אני מניחה שיש גם לא מעט מידע וטיפים שתוכלי למצוא בפורומי הורים / בפייסבוק.
יש המון מבצעים בארץ
08/02/2016 | 14:34
1
32
הזמנו לילדים באלי אקספרס תחפושות ולמחרת ראינו שיש תחפושות דומות בארץ במחירים לא ממש יקרים.
לדעתי לא שווה את הסיכון שהבת שלך תתאכזב.
החנויות כבר מפנימות שהן לא לבד ונתונות לתחרות באוןליין
08/02/2016 | 14:56
37
יש מבחר תחפושות בחנויות מ 60 ש"ח לתחפושות מ 3 עונות אחורה שזה לא רע בכלל.
יש גם ב 120 שח
וכמובן ב 200 שח לדמויות הכי עדכניות.
 
אגב אני כבר כמה שנים מזמין תחפושות מזירת  UK ונהנה ממשלוח של סביב 10-14 יום שזה ממש סבבה.
המבחר אדיר בזירת UK . חובה לברר אם המוכר שולח לארץ ובכמה שלא תהיינה טעויות ומפח נפש.

חברים אני חייבת לכם תודה ענקית!!
09/02/2016 | 10:57
1
34
היי לכולם!
אז ככה: אתמול אחרי שקראתי את התשובות שעניתם, די התבאסתי. הייתי די סגורה על הזמנה מאיביי (הזמנה באיביי לא מאיביי... חשוב..) אז הלכתי לחנות גדולה של תחפושות ועוד יותר התבאסתי... אין כ"כ מגוון, המחירים -למרות שאמרו שיש תחרות עם האינטרנט ויורידו מחירים- נשארו גבוהים. נשארתי בלי רעיונות מה לעשות...
בערב ישבתי עם בתי מול המחשב ועברנו על תמונות של תחפושות בגוגל.
פתאום קלטתי תחפושת מהממת של נסיכת ישראל- היא כ"כ פשוטה להכנה ועם הידע המועט שלי בתפירה- אני פשוט אכין אותה בעצמי!! איזה ענק לא?
בקיצור תודה חברים. סה"כ יש לכם חלק בעניין... 
שיהיה חג פורים שמח לכולכם!  
 
09/02/2016 | 20:00
3
האם ייתכן אותו מוצר בכמה חנויות במחיר שונה בתכלית?
08/02/2016 | 04:00
4
57
קישור א'
קישור ב'
קישור ג'
 
אני ממש לא מבין מה הולך פה?
על פניו נראה שכולם מוכרים את אותו מוצר...
פיספסתי משהו?
והנה עוד אחד...
08/02/2016 | 04:02
40
רק ממבט מהיר שנתתי
08/02/2016 | 06:27
45
תן מבט בפרטי המשלוח, חושבני שזה יבהיר לך את הנקודה.
אין דינו של משלוח מהיר בחברת שילוח כדין משלוח "אקונומי" בדואר רגיל.
העלות נכללת במחיר.
זה הדבר הראשון שהבנתי במבט מהיר ולא מעמיק.
במבט יותר מעמיק שנתתי...
08/02/2016 | 06:29
40
זה נראה לי בעצם עוד יותר "חשוד" מכפי שסברתי תחילה,
כי כעת הבחנתי שדווקא בשילוח המהיר המחיר זול יותר מהמשלוח ב"אקונומי".
אז אינני יודע מה להגיד...
כמובן; זה קורה גם בחנויות פיזיות; לכן משווים מחירים
08/02/2016 | 13:30
33
צריך לבדוק כמובן את הפרטים הקטנים (למשל לפעמים מוצר מוגדר כ"חדש" אך נשלח ללא אריזה) אבל בגדול אין כאן משהו חריג או מפתיע. בחר את ההצעה המשתלמת ביותר עבורך (מחנות/מוכר אמינים, כמובן) ושיהיה בכיף.
כיצד לשלוח בצורה אוטומטית מייל ללקוח לאחר רכישה בפייפאל?
07/02/2016 | 21:24
2
51
כיצד לשלוח בצורה אוטומטית מייל עם לינק לקובץ EBOOK ללקוח לאחר רכישה ממני ע"י פייפאל?
האם ישנה יש הגדרה כזו? או שעושים זאת ברב מסר?
ודבר נוסף, היכן ניתן לאחסן קבצים כדוגמת EBOOK בצורה מאובטחת ובחינם (כרגע)
 
שליחת מייל לאחר רכישה
08/02/2016 | 09:40
49
שלום,
 
את מוזמנת להיכנס למערכת אקטיב טרייל. יש לך שתי אפשרויות לשליחה אוטומטית כזאת של המייל: האחת, באמצעות אוטורספונדר שאת קובעת שיישלח לאחר הרכישה והשנייה, באמצעות אקטיב קומרס- כלי מיוחד של דיוור אלקטרוני אוטומטי ללקוחות בחנויות אונליין. נסי פה חודש חינם! http://bit.ly/20jbGds ;
הוזלה
08/02/2016 | 21:32
28
אם אתה שולח לחו"ל אוכל להוזיל לך עלויות
אימייל: 0542288269@WALLA.COM
פייפאל -
07/02/2016 | 12:34
4
59
מישהו יודע למה בחיוג לפייפאל ישראל (1809477777) יש מענה באנגלית שאומר שהמשרדים סגורים ביום ראשון?
 
למיטב ידיעתי המשרדים בארץ פתוחים בראשון
והאם יש מספר אחר שאתם מכירים?
07/02/2016 | 14:05
15
אולי כי זאת חברה בינלאומית
07/02/2016 | 19:53
28
ובעולם נוהגים שלא לעבוד בימי ראשון בשבוע.
רק אולי ...
כי הנציגים שעונים לך בעברית לא עובדים בארץ
08/02/2016 | 00:23
1
28
הם עונים לך מברלין.
ואם את מתקשרת למחלקה העסקית הנציגים עונים מדבלין אירלנד.
מן הסתם החברות שם עובדות על פי לוח השנה הנוצרי.
לי ענו תמיד מאירלנד
08/02/2016 | 06:31
27
משרות הלקוחות ולא מהמחלקה העסקית. (ולא שזה משנה לי עמירם יקר, רק כתבתי הבהרה/עובדה זו לידיעה).
Excluded shipping locations
06/02/2016 | 22:14
2
37
יש כמה מדינות שאנחנו לא יכולים לשלוח אליהן, אפשר להכין את הרשימה באיביי ולהטעין אותה כל פעם, במקום לסמן ב-וי כל הזמן?
אפשר להגדיר פוליסת משלוח
07/02/2016 | 10:37
23
ולהשתמש בה כברירת מחדל בכל ליסט שתעלי.
תחפשי תחת הגדרות החשבון שלך האם קיימת האפשרות Business policies
אם לא, תבדקי בגוגל. יש סרטונים כיצד לאקטב את האופציה.
בהחלט , יש הגדרה ברמת האתר שתופסת לכל המודעות מאותו רגע
07/02/2016 | 13:41
22
זה יופיע אוטומטית במידה ובהגדרה של השיפינג של המודעה כתוב להשתמש ב exclusion list רשימת ההחרגה.
account
site preferences
shipping preferences
Exclude shipping locations from your listings
בחירה במדינות ושמירה.
במודעה יש add or remove options
לסמן וי ב exclusion list
להשתמש ב exclusion list
מישהו פה קנה מBuy America?
06/02/2016 | 19:23
2
55
ממליצים?
מנסה לקנות מוצר שלא נשלח לארץ והמחיר אצלם נמוך משמעותית מbuy2usa
חמי קונה לנכדים לגו תמיד שם
07/02/2016 | 10:40
1
54
ניראה לי שהוא מרוצה.
ההבדל בין BUY2USA הוא שבראשון עושים עבורך את הכל. זה כמו לקנות בחנות.
ב BUY2USA אתה מבצע את הקנייה באיזה אתר שבא לך, אתה אחראי על כל ההתנהלות מול המוכר. את החבילה אתה שולח לכתובת בארה"ב שקבלת בחשבון שלך.  הם ממשים רק כבלדרים.
למען האמת BUY2USA מאפשרים גם שירות כזה; יש להם 3 שירותים
08/02/2016 | 14:07
29
1. כתובת אמריקנית – קנייה עצמאית בארה"ב (הם רק שולחים משם לכאן, אתה קונה עצמאית ומשלם להם כשהחבילה מגיעה אליהם).
 
2. קונים עבורך באמזון (אתה אומר להם איזה מוצר לקנות עבורך באמזון, הם נותנים לך מחיר סופי, אתה משלם להם ומקבל את המוצר עם שליח הביתה).
 
3. חנות BUY2USA שבה הם מוכרים מוצרים "חמים" מטעמם (הם בעצם מייבאים אותם מארה"ב, אבל למיטב הבנתי לא מראש; אולי סוג של דרופשיפינג שהם עושים). בוחרים מההיצע שלהם, משלמים להם ומקבלים את המוצר (לא התנסיתי).
כתבה על דואר ישראל
06/02/2016 | 18:32
7
124
ניסתי לחפש ולא מצאתי כתבה על דואר ישראל שרוצים לחוקק חוק שיחייב אותם לשלם קנס לקונים במידה והם איבדו חבילות ?? תודה לעוזרים
לא שמעתי על זה, אבל גוגל מצא בקלות
06/02/2016 | 20:12
6
87
(חיפשתי: דואר קנס חבילות).
 
בבקשה:
החבילה לא הגיעה בזמן? הדואר ישלם קנס
עזרי עמרם | חדשות 2 | פורסם 04/02/16
 
וכתבה מלפני שנה:
לראשונה: משרד התקשורת קונס את דואר ישראל ב-120 אלף ש' על עיכוב במשלוח דואר
אופיר דור 08.03.15
האם אתם חושבים
06/02/2016 | 20:25
5
71
שזה צודק לעשות דבר כזה ??
מאיזו בחינה?
06/02/2016 | 20:26
4
33
מהבחינה הזו
07/02/2016 | 11:20
3
46
שהאם זה צודק  ??
למי? למה? באיזה אופן? מה הקשר לצדק?
07/02/2016 | 12:24
2
21
המשך לדבריי
08/02/2016 | 09:13
1
30
לדואר ישראל , וזה קשור לצדק ככה שאולי זה יביא סוף 
לבלאגן שיש שם 
האם זה הוגן כלפי דואר ישראל? זאת השאלה?
08/02/2016 | 11:58
24
אני לא חושבת שיש כאן שאלה של "הוגנות" או של "צדק"; יש כאן חברה שיש לה רגולטור, היא צריכה לעמוד בתנאים מסוימים ואחרת אפשר לקנוס אותה. אין כאן שום דבר חדש.
 
כרגע בדואר ישראל יש "בלגן" כי הם בתהליכי ארגון והתייעלות בשנה האחרונה ומפטרים כ-1,200 עובדים. לא רואה את הקשר לנקודה.
מספר כרטיס אשראי שגוי
06/02/2016 | 16:32
3
31
קניתי באליאקספרס  בסך הכל ב5 שקלים כל פרטיי נמצאים במחשב והייתי צריכה למסור רק 3 מספרים אחרונים בגב הכרטיס רשמתי מהזכרון  .ההזמנה אושרה .אך לא הייתי שקטה והלכתי לבדוק התברר שטעיתי במספר לא הצלחתי לתקן הטעות..מה עושים? האם לא תווצר בעיה או אי נעימות?
לא קרה לי מצב כזה, אבל לא הייתי עושה כרגע שום דבר
06/02/2016 | 17:22
25
אם החיוב יאושר אין בעיה, ואם תהיה בעיה והוא יבוטל, פשוט תזמיני מחדש וחסל.
זה מה שאעשה
06/02/2016 | 19:49
1
11
זה מה שאעשה אקווה שלא תהיה בעיה. ההזמנה עברה לדף ההזמנות שלי אז יתכן שזה סימן טוב, תודה.
נקווה שלא תהיה בעיה, אבל גם אם תהיה, מה הבעיה?
06/02/2016 | 20:06
17
מה כבר יכול לקרות? לכל היותר יבקשו להזין את הפרטים הנכונים או שיבטלו את המכירה ותצטרכי לקנות מחדש. כך או כך, לא אסון.
מוצר שהוזמן באי ביי לא מתאים - אשמח לעזרה
06/02/2016 | 12:24
7
37
שלום
 
הזמנתי נרתיק להארד דיסק חיצוני בגודל 2.5 אינטש. בפועל נשלח לי משהו קטן שלא מתאים בכלל להארד דיסק החיצוני שלי. עלות של עשרה שקלים כולל משלוח. כסף קטן. 
 
פניתי למוכר ביקש תמונות הסברתי את הבעיה שלחתי הכל וביקשתי החזר כספי. המוכר רושם לי שהוא מציע לי החזר כספי חלקי. כמובן שאני מסרב. זה הוא שפרסם תיאור שגוי במוצר והמוצר כלל לא מתאים. לפנייה השנייה שלי הוא טרם ענה. מה עליי לעשות??
 
תודה
לפתוח מחלוקת באיביי או בפייפל. להתלונן על מוצר לא כמתואר
06/02/2016 | 14:08
27
אם כבר פתחת מחלוקת, להסלים אותה לשיפוט איביי.
אם המוכר דורש שתשלח את המוצר חזרה זה לגיטימי, כל עוד הוא מחזיר לך את הכסף גם עבור עלות המשלוח.
מאוד פשוט. פותחים קייס באיביי - מוצר לא כמתואר
06/02/2016 | 14:14
5
28
אבל חשוב קודם לבדוק שבאמת תיאור המוצר שונה מהמוצר בפועל. ישנם מצבים שקונים לא קוראים את כל הפרטים ואשימים את המוכר בטעות שלהם.
אחרי שבדקת שבאמת זו אשמת המוכר, פותחים קייס באביי על מוצר שאינו כמתואר. מתארים את הפרטים ומבקשים החזר מלא.
על פי מדיניות איביי אתה אמור לשלוח את המוצר חזרה על מנת לקבל החזר. בסיטואציה הזו כמובן שעלות המשלוח על המוכר.
אינני יודע מאיזו מדינה המוצר נשלח, אני מתאר לעצמי שלא יהיה שווה למוכר לממן את העלות משלוח אז הוא יציע לך החזר מלא.
במידה ולא תגיעו לעמק השווה פשוט מסלימים את הקייס ל "קליים" לשיפוט של איביי. במקרה כזה, רוב הסיכויים שתקבל את כספך חזרה.
לדעתי, כל זמן שלא תערב את איביי , המוכר מריח את חוסר הניסיון שלך ומנסה בשיטת המצליח לפצות אותך בפירורים. ברגע שזה יעלה לטיפול רשמי של המערכת, הוא יודע שהוא לא צודק.
בכל מצב אל תאיים בפידבק שלילי במידה ולא תקבל טיופל. זה נגד חוקי איביי. אתה בעצם משחק לידיו.
בהצלחה
עמירם
תודה, איך פותחים קייס?
06/02/2016 | 15:34
4
18
איך אני מגיע לזה ואיך המסך הזה נראה? תודה 
בהיסטוריית הרכישות שלך יש בצד ימין אפשרויות לפעולה
06/02/2016 | 15:58
19
לחץ על resolve a problem והמשך בהתאם להנחיות.
 
מידע מלא על מדיניות הגנת הקונה של איביי:
תעמוד בהסטוריית הרכישות על המוצר
06/02/2016 | 18:44
2
16
מצד ימין יש תפריט, תבחר כמו בתמונת המסך המצורפת את האופציה I didn't recieve it.
תקבל תפריט שיעזור לך מה לעשות.
אבל הוא קיבל את המוצר...
06/02/2016 | 20:09
1
17
אצלי לא מופיע כל התפריט הזה אלא כפתור כחול גדול resolve a problem.
בכל מקרה אם מופיע כמו אצלך, נראה לי שהוא צריך לבחור return this item.
כן לרגע התבלבלתי בנושא
07/02/2016 | 10:35
12
עניתי לו לפני כן שיפתח קייס על "מוצר לא כמתואר".
אצלי התפריטים שונים כי אני בעל חנות. עובד עם אפליקציה של איביי בשם
Selling manager.
מתאר לעצמי שהבחור פותח הפוסט , יש לו תפריטים כמו שלך.
FedEX
06/02/2016 | 14:05
4
54
שלום, השאלה שלי לא קשורה לאיביי ולא לפייפאל, אבל אתם בטח תדעו
אני רוצה להזמין דוגמית של מוצר קוסמטי בעלות של 1$, אך האתר שממנו אני רוצה להזמין שולח רק באמצעות FedEX.
כמה יעלה לי בסופו של דבר לקבל את המוצר עם התוספים של פדאקס?
 
תודה רבה רבה לעונים
בעיקרון לא אמורות להיות לך עלויות שחרור מתחת לרף המס ($75)
06/02/2016 | 14:09
3
21
תודה! מה בדבר עלויות טיפול בחבילה שלהם?
06/02/2016 | 14:18
2
19
אותה תשובה. כל התוספות, עמלות וכו' רק לחבילות מחויבות במס
06/02/2016 | 14:23
1
40
כך מניסיוני האישי (המצומצם מאוד, ולאו דווקא מול FedEx) וממה שקראתי, למשל בכתבות וברשומות כאלה:
כמובן, לא ניתן להתחייב על כך ב-100%, אבל בעיקרון זו השיטה.
 
מה שכן, נראה לי מופרז לחלוטין לשלם על משלוח FedEx לחנות עבור מוצר שעולה דולר אחד... זה משהו ששולחים בדואר רגיל, כי לא שווה "לבטח" אותו במשלוח יקר ולשלם פי כמה וכמה משוויו. בקיצור, כשיש לך מוצר שעולה $1 אתה שולח אותו במשלוח הזול והפשוט ביותר (אפילו בלי מעקב) כי כל תוספת למחיר המשלוח כבר תעלה על מחיר המוצר (הרי אם יאבד ילך דולר, למה לשלם פי כמה מראש?). אם החנות לא מוכנה לשלוח בדואר רגיל ואין עם מי לדבר, הייתי מחפשת חנות אחרת לקנות ממנה.
תודה!
07/02/2016 | 09:59
28
וכן, שלחתי מייל לבעלי אותו אתר כדי להתעניין אם הם יכולים לשלוח לי בדואר רגיל, ולצערי הם ענו שהם עובדים רק עם פדאקס, ככה שלא יהיה ניתן ...
חם בפורומים של תפוז
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
מסגרת החינוך שמתאימה לילדיך
מסגרת החינוך שמתאימה...
אז איך עושים את זה בצורה נכונה? ועל מה חשוב לשים...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
אירוח בנושא חיסכון פנסיוני
אירוח בנושא חיסכון...
מה אנחנו יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לשפר את מצבנו...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
הקשר בין טראומה והתמכרות למין
הקשר בין טראומה...
איך טראומה יכולה ליצור התמכרות? אתם מוזמנים כבר...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
הודעות נבחרות
טקפון- מעבדות סמארטפון
הטלפון מקרטע?
פורום ייבוא מסין
פורום ייבוא מסין
פורום מעבדת סמארטפון
שוב התקלקל הטלפון?
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ