לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'ג'ק מא, מנכל עליבבה, לא סופר את המותגים'
ג'ק מא, מנכל עליבבה, לא סופר את המותגים
15/06/2016 | 12:05
8
135
 
"The problem is the fake products today are of better quality and better price than the real names. They are exactly the [same] factories, exactly the same raw materials but they do not use the names," he said during a speech on Tuesday at Alibaba's headquarters in Hangzhou.
 
לצפיה ב-' נו באמת... כבר קיבלתי מעלי אקספרס מוצרים עלובים'
נו באמת... כבר קיבלתי מעלי אקספרס מוצרים עלובים
16/06/2016 | 02:37
95
לדוגמה, הזמנתי טייץ בדוגמה של דמויות דיסני. מן הסתם זה סוג של חיקוי (כי אין להם זכויות) אבל לא של "מותג" (אלא פשוט שימוש ב"סימן רשום" ללא היתר). הבעיה שבתמונה היה טייץ עם דמויות של דיסני, ואני קיבלתי טייץ שנראה כמו חיקוי של התמונה, וכשאני אומרת חיקוי, אני מתכוונת שנראה שמי שצייר היה ילד בן 10 שניסה להעתיק את המקור. זה חיקוי במובן הכי מקורי של המילה... אני מצרפת תמונה להמחשת הזוועה. בקיצור, עזבו חיקוי של מותגים, זה היה חיקוי של התמונה, המוכר אפילו לא טרח לצלם את החיקוי שהוא באמת מוכר. המילים "מוצר שלא כמתואר" לא מצליחות להעביר עד כמה זה מביך ועלוב.
לצפיה ב-'קשה שלא להסכים איתו'
קשה שלא להסכים איתו
16/06/2016 | 10:04
6
83
נכון הוא מולטי מיליארדר , אבל הוא צודק בגדול , המותגים הגדולים בעולם מיוצרים בסין קמבודיה מלזיה אינדונזיה וויטנאם
תבדקו בכל חנויות הבגדים ואופנות העילית של איטליה וצרפת , 90% מיוצרים במזרח הרחוק , ורק בודדים באירופה המערבית והמזרחית , אז נכון שאיכות הלא מקוריים ירודה מהמקור אבל יש המון מוצרים לא ממותגים שלא נופלים מהאופנות העילית ואפילו עולה עליהן , ויש גם חברות קטנות הרבה יותר שמייצרות במזרח כמובן מוצרים ברמה מאוד מאוד גבוהה .
 
לצפיה ב-'זה נכון, אבל זה לא אומר שהחיקויים זהים למקור'
זה נכון, אבל זה לא אומר שהחיקויים זהים למקור
16/06/2016 | 12:34
5
44
גם אם הם מיוצרים באותו פס ייצור (שזו כבר השתנה מהמקפצה מבחינת זכויות יוצרים) הם לא בהכרח עוברים אותה רמה של אבטחת איכות, אחריות וכו'.
 
בבגדים יכול להיות הבדל ברמת חומרי הגלם, באיכות התפירה, הגימור וכו'. לפעמים זה לא משמעותי, לפעמים כן. אני לא קונה בגדים ממותגים באופן כללי ובד"כ לא מזמינה בגדים (שאינם אביזרים או תחפושות) מהמזרח הרחוק כי המידות שלהם קטנטנות, אבל נתקלתי במצבים כאלה אצל אחרים.
 
דוגמה נוספת שאני יכולה לתת היא של עכבר למחשב שקניתי (באיביי, אבל אלה אותם סינים...) ובמקרה פירטתי עליה לאחרונה בפורום השכןאגב, העכבר החדש הגיע אליי אתמול והוא עובד כמו חמאה.
 
בשורה התחתונה, יש מקרים שהחיקויים נאמנים למקור (אולי לא ב-100% אבל ברמה סבירה, או לכל הפחות כזאת שמצדיקה את המחיר) ויש מקרים שמקבלים זבל שבזבלים. לא תמיד ניתן לדעת מראש. אבל לטעון באופן גורף שהחיקויים טובים יותר? קצת נסחף.
לצפיה ב-'אני מזמין הרבה מעלי וחש בבירור בעליה באיכות'
אני מזמין הרבה מעלי וחש בבירור בעליה באיכות
16/06/2016 | 13:42
4
59
ברור שזה לא גורף לכל המוצרים , אבל זה מדהים שבחמישית המחיר את מקבלת איכות טובה.
כשאת מנקה ממחיר המוצר הממותג את הסכום שמיוחס למותג המוצר יעלה חצי לפחות.
הסינים קשובים לשוק ומבינים שאיכות זבל רק תגרום להחזרות מרובות ולכן מוצרים שקניתי בעצמי היו ברמה טובה.
 
להגיד שהחיקויים עולים על המקור הממותג שעבר כמה בדיקות איכות זה קצת פופוליסטי אבל הם משתפרים ממש.
לצפיה ב-'זה כנראה תלוי מה אתה מזמין... בהזמנה האחרונה שלי זה לא קרה'
זה כנראה תלוי מה אתה מזמין... בהזמנה האחרונה שלי זה לא קרה
16/06/2016 | 14:06
3
38
אני לא מזמינה חיקויים למותגים כי מלכתחילה אני לא טיפוס שקונה מותגים, אבל ה"סתם" מוצרים שהזמנתי לא היו באיכות שונה מהאיכות שאני רגילה לה ממוצרים סיניים זולים.
לצפיה ב-'אני הזמנתי כמה חולצות כדורגל מעליאקספרס '
אני הזמנתי כמה חולצות כדורגל מעליאקספרס
16/06/2016 | 15:28
2
48
הגיעו חיקויים מדויקים של נייקי ובאיכות מעולה
לצפיה ב-'בעליאקספרס נמכרו שמלות של רשת אפנה ישראלית ידועה'
בעליאקספרס נמכרו שמלות של רשת אפנה ישראלית ידועה
16/06/2016 | 18:14
1
66
כשהתגלתה הבושה בתקשורת ברשת סיפקו הסבר שזה עודפי ייצור משנה שעברה וסוג ב.
 
נו באמת
 
לדעתי מי שייצר להם רכב על קו הייצור וייצר עוד כמה מאות ומכר מוצרים באיכות טובה במחיר נמוך. לכאורה, לכאורה.
זה לא הוגן כלפי הרשת אבל הסינים לא סופרים אף אחד.
לצפיה ב-'המונח לא הוגן בעייתי בעיני'
המונח לא הוגן בעייתי בעיני
16/06/2016 | 21:16
45
גם אני מזמינה הרבה מסין ואין לי שום בעיה מוסרית או אחרת עם חיקויים. הגונב מגנב פטור.
החוצפה לדרוש מחירים כל כך מופרכים הופכת את קניית הזיופים לכיף גדול מאוד!
חבל שלא מזייפים מילקי וארטיקים
לצפיה ב-'קונה שבצע הצעה ולא שילם ועכשיו שאיביי פתחו דיספיוט רוצה לבטל'
קונה שבצע הצעה ולא שילם ועכשיו שאיביי פתחו דיספיוט רוצה לבטל
14/06/2016 | 14:06
59
קיבלתי הצעה מקונה (פידבק 1) ולאחר מיקוח אישרתי. שלחתי חשבונית והודעה שעליו לשלם. בינתיים איביי פתחו אוטומטית דיספיוט על המוצר.
 
עכשיו הוא חזר אליי ומבקש לבטל את העסקה.
איך אני עושה את זה במסגרת הדיספיוט כך שאקבל את העמלות בחזרה?
פשוט לבחור ב-cancel order? 
 
 
לצפיה ב-'האם אתם מעוניינים למכור דרך שירות ה FBA של אמאזון באירופה'
האם אתם מעוניינים למכור דרך שירות ה FBA של אמאזון באירופה
13/06/2016 | 19:23
1
84
שלום חברים אשמח אם תועילו בטובכם לעזור לי להבין כמה דברים לגבי הקפי השימוש באמאזון אירופה בתקווה שהתשובות שתספקו יהוו צעד בבניית שירות עתידי שיסייע למי מכם שרוצים למכור באירופה לעשות זאת והגדיל את החשיפה בכמה מאות מילוני לקוחות.
א. האם אתם מעוניינים למכור מוצרים באמאזון אירופה דרך שירות ה FBA?
ב. אם כן, מה מונע מבעדכם לעשות זאת?
ג. למוכרים שבינינו, אם נניח אתם מייבאים מוצרים מסין לFBA אירופה האם אתם שולחים את ההספקה ישירות מהיצרן/ספק לאמאזון? האם שירות שמקבל בעבורכם את החביולת באירופה מוודא שהכל תקין, מכין את המוצרים למשלוח לאמאזון ודואג שאמאזון יקבלו את החבילות כאשר ההתערבות שלכם היא מינימלית היה יכול לסייע לכם?
 
אני מודה לכם מאוד על תשובותיכם המלמדות.
עמית
לצפיה ב-'לא כל כך מבין לאן אתה חותר'
לא כל כך מבין לאן אתה חותר
15/06/2016 | 13:15
39
אני שולח די הרבה סחורה ל-FBA באירופה.
כמו בארה"ב, מוצרים שנמצאים ב-FBA מקבלים יתרון גדול ומקודמים ולכן זה מאוד משתלם.
מה השאלה שלך בעצם?
לצפיה ב-'מסר לא מובן שנשלח אלי מאיביי אבוד עצות'
מסר לא מובן שנשלח אלי מאיביי אבוד עצות
13/06/2016 | 19:04
2
124
היי חברים
לפני כמה ימים, בטעות, אבל ממש, בזמן שחשבוני היה פעיל (Online), לחצתי על אחד מהפריטים שהתעניינתי לגביהם באתר איביי.
מבלי לשים לב, נשלחה למוכר הודעה על 'פתיחת הזמנה'.
איביי התחילה לשלוח אלי הודעות תזכורת לתשלום ואני מצאתי עצמי מתכתב עם המוכר ואיביי בו זמנית...
כמובן שהסברתי להם (גם למוכר וגם לאיביי) מה קרה והבהרתי בפירוש שאני לא מעוניין כרגע במוצר.
 
ממש לפני כמה דקות, איביי שלחו הודעה בה נאמר כי המוכר ביטל את ההזמנה אבל ! בשורה האחרונה נרשם כי: "על חשבונך נרשם פריט שלא שולם" (מההה ??)  זה די מלחיץ אותי, מה עושים ועל מה הם מדברים ? האם פייפאל גבו תשלום/כנס בעקבות כך ? האם יגבילו את חשבוני ?
 
וזה התוכן המקורי: "lalune1978 has canceled the transaction, and you're no longer entitled to receive the item. Also, an unpaid Item has been recorded on your account."
 
את עזרתכם ...! בבקשה
לצפיה ב-'נרשם לך סטרייק בחשבון'
נרשם לך סטרייק בחשבון
13/06/2016 | 21:31
1
93
שלושה כאלה והחשבון שלך מושהה לצמיתות.
מצד אחד המוכר היה צריך לבטל לך בלי בעיות. דברים כאלה קורים.
מצד שני אתה חייב להבין שלחיצה , גם בטעות על commit to buy משמעה התחייבות כלפי המוכר.
לצפיה ב-'היי תודה על העזרה [: המשך יום נהדר'
היי תודה על העזרה [: המשך יום נהדר
14/06/2016 | 09:30
25
לצפיה ב-'שאלה דחופה!'
שאלה דחופה!
13/06/2016 | 00:19
1
103
למה כשאני רוצה להעלות מוצר באיביי יש לי אפשרות להעלות אותו רק במכרז לא ב " Buy It Now"?
תודה רבה מראש וחג שמח
לצפיה ב-'זה מוצר ראשון שלך?'
זה מוצר ראשון שלך?
13/06/2016 | 09:11
36
לצפיה ב-'שיעורים באמאזון'
שיעורים באמאזון
12/06/2016 | 19:23
67
שלום לכולם
אני מחפש מורה פרטי למכירה באמאזון .
מכירים מורה כזה ? אשמח להמלצות 
לצפיה ב-'שלום!אני רוצה למכור מוצר רק לארה"ב.מה אני מגדירה בSHIPPING'
שלום!אני רוצה למכור מוצר רק לארה"ב.מה אני מגדירה בSHIPPING
12/06/2016 | 14:36
4
65
POLICY???
תודה.
 
לצפיה ב-'?????????'
?????????
12/06/2016 | 15:54
24
לצפיה ב-'את מגדירה בדיוק מה שאת רוצה. מציע שתצרפי צילומי מסכים, וגם'
את מגדירה בדיוק מה שאת רוצה. מציע שתצרפי צילומי מסכים, וגם
12/06/2016 | 18:45
2
42
שתבדקי בעזרה שלהם.
צילומי מסכים בהם את אמורה להגדיר, אך לא הבנת מה לרשום שם.
לצפיה ב-'אני לא רואה שכתוב שם US אין אופציה כזאת בסינון מדינות'
אני לא רואה שכתוב שם US אין אופציה כזאת בסינון מדינות
12/06/2016 | 23:20
1
16
לצפיה ב-'אולי זה נקרא domestic. תלוי באיזה ארץ פרסמת. תמונות, בבקשה?'
אולי זה נקרא domestic. תלוי באיזה ארץ פרסמת. תמונות, בבקשה?
13/06/2016 | 18:57
19
נדמה לי שצילום מסך זה כפתור print screen, ומיד פוצחים את תוכנת הצייר, מדביקים, ושומרים כ gif או png.
לצפיה ב-'כמה מס עלי לצפות לשלם בתמורה למוצא שעולה 250 דולר?'
כמה מס עלי לצפות לשלם בתמורה למוצא שעולה 250 דולר?
12/06/2016 | 12:12
2
48
צהריים טובים וחג שמח.
אני מעוניין להזמין מנורה לסלון במחיר 250$ כאשר המשלוח חינם.
האם ניתן להעריך את עלות המס הצפוי?
האם יש עלויות נוספות בלתי צפויות?
עקב נסיון רע עם DHL המוכר הסכים לשלוח את המוצר בדואר רגיל.
תודה והמשך יום נפלא.
לצפיה ב-'רק מע"מ 17%. מקשרת לטבלת המסים:'
רק מע"מ 17%. מקשרת לטבלת המסים:
12/06/2016 | 12:32
1
43
לצפיה ב-'תודה רבה '
תודה רבה
12/06/2016 | 12:42
9
לצפיה ב-'בעיות בתשלום באיביי'
בעיות בתשלום באיביי
12/06/2016 | 12:01
3
50
ב3 ימים אחרונים אני חווה בעיות בתשלומים לאיביי.
אני מנסה לרכוש מוצרים קטנים בעלות של לא יותר מ15 דולר אבל אני מקבלת הודעת שגיאה, כמו למשל שאי אפשר להשתמש בכרטיס הזה כרגע ועוד. לאחר שאני מרעננת או לאחר כשעה הרכישה עוברת.
אני משתמשת בדביט של הדואר, מעולם לא היתה לי בעיה. 
הכרטיס אשראי מקושר לפייפל.
 
בנוסף, לאחרונה נתקלתי בחלק מהרכישות שמפנות אותי לPAY במקום REVIEW AND PAY
מה שאומר שזה מחיב אותי בשקלים ולא במטבע שעל הקבלה.
אני רוצה תמיד לשלם במטבע הרכישה. איך אפשר להפוך את הגדרת המטבע ולהגדיר את זה שבמקום שאצטרך לשנות למטבע הרכישה ממטבע שקלי אשנה לשקלי? 
לצפיה ב-'לא קניתי באיביי בימים האחרונים, אבל בגדול'
לא קניתי באיביי בימים האחרונים, אבל בגדול
12/06/2016 | 12:37
2
37
מאז שהם נפרדו מפייפל הם הציגו מסך תשלום חדש שאמור "לקצר" או "לפשט" את התשלום דרך פייפל, ובו לא ניתן היה לשנות את בררת המחדל של פייפל מהמרת מטבע למטבע העסקה. עם זאת, מכיוון שהם הוסיפו אפשרות של תשלום ישיר בכרטיס אשראי, זה מה שעשיתי (הזנתי פרטי אשראי ולא שילמתי באמצעות חשבון פייפל).
 
בחודש האחרון שמתי לב שהם דווקא חזרו למסך הרגיל של פייפל ויכולתי לבחור מטבע וכך עשיתי. לא יודעת מה קרה בימים האחרונים, כאמור.
 
אם כרטיס האשראי מהדואר שאת משתמשת בו הוא כרטיס דולרי, את יכולה להתקשר לשירות הלקוחות של פייפל ולבקש להגדיר אותו כדולרי. המשמעות היא שכבררת מחדל פייפל תחייב אותו כדולרי (אם העסקה בדולר אמריקני לא תהיה המרה, אם העסקה במטבע אחר בררת המחדל תהיה המרה לדולר אמריקני). כדי להתקשר לשירות הלקוחות (בשעות הפעילות בימים א-ה) יש להיכנס לחשבון ולבחור ביצירת קשר, תקבלי מספר טלפון וקוד להקיש.
לצפיה ב-'אוקי אבל לא הבנתי'
אוקי אבל לא הבנתי
12/06/2016 | 15:06
1
17
מדוע זה עושה לי בעיות באישורי עסקה וכדומה. מעולם לא היתה לי בעיה, וכסף יש לי בכרטיס.
 
לצפיה ב-'אין לי מושג, התקשרי מחר לשירות לקוחות פייפל.'
אין לי מושג, התקשרי מחר לשירות לקוחות פייפל.
12/06/2016 | 15:08
10
לצפיה ב-'פייפל חסום לתושבי תורכיה '
פייפל חסום לתושבי תורכיה
11/06/2016 | 23:34
2
100
ספק שיל הודיע שחסמו את אזרחי תורכיה לפייפל - שמעתם על זה?
לצפיה ב-'חיובי לגמרי - הנה הכתבה'
חיובי לגמרי - הנה הכתבה
12/06/2016 | 00:19
1
91
לצפיה ב-'היי - תודה '
היי - תודה
12/06/2016 | 05:15
35
לצפיה ב-'איביי חסמו אותי לצמיתות אפשר לפתוח על שם אחר?'
איביי חסמו אותי לצמיתות אפשר לפתוח על שם אחר?
11/06/2016 | 19:31
1
119
היי, לפני 3 שנים היה לי חשבון מוכר ואיביי ופייפל חסמו אותי לצמיתות.
ואז כשניסיתי להירשם מספר פעמים הצלחתי, אך כשהתחלתי למכור הם שוב חסמו אותי.
שאלתי היא האם הם חוסמים כל פרט שקשור לפרטים שלי, או לפי האייפי?
לצפיה ב-'Stealth Account'
Stealth Account
12/06/2016 | 11:13
114
חפש בגוגל מושג שנקרא stealth account
לצפיה ב-'מתי החופשות של הסינים? שאדע להערך בהתאם אני עוד מעט '
מתי החופשות של הסינים? שאדע להערך בהתאם אני עוד מעט
11/06/2016 | 19:08
1
75
אתחיל לעבוד איתם 
תודה
לצפיה ב-'הצעות שלא בדקתי'
הצעות שלא בדקתי
12/06/2016 | 19:04
67
  1. יש בויקיפדיה העברית ערך לוח השנה הסיני.
  2. לשאול בשגרירות שלהם כאן.
  3. לחפש באינטרנט.
  4. לשאול את מי שבקשרים איתו שם.
לצפיה ב-'האם באליאקספרס יש מגבלה של 10 wishlists, לכל היותר, למשתמש?'
האם באליאקספרס יש מגבלה של 10 wishlists, לכל היותר, למשתמש?
11/06/2016 | 18:13
9
אני יכול ליצר wishlists באליאקספרס. למשל, כדי להפריד בין קטגוריות של מוצרים שאולי אקנה. אך איני מצליח ליצור יותר מ 10 wishlists כאלו. באיביי אפשר ליצור הרבה יותר מ 10 wishlists.
האם אכן זו המגבלה באליאקספרס, או שאני עושה משהו לא נכון?
מצורפת תמונה מהעזרה המקוונת של אליאקספרס. אולי היא תעזור להבהיר למה הכונה ביצירת wishlist.
לצפיה ב-'יש פה אנשים שניסו את shipto?'
יש פה אנשים שניסו את shipto?
11/06/2016 | 17:19
2
66
ראיתי שנעליים במידות 12 כפול 4 כפול 8 משקל קילו מאה יצא 19.11 דולר אז זה אותו דבר כמו שתי הישראליות.היתרון שלה הוא בדברים יותר קטנים נאמר עט?
לצפיה ב-'לא ניסיתי בעצמי אבל יש בלוגר שניסה וכתב על כך רבות:'
לא ניסיתי בעצמי אבל יש בלוגר שניסה וכתב על כך רבות:
11/06/2016 | 18:41
74
 
אתה יכול להגיב לו בשאלה בבלוג והוא יענה, אפשר גם ליצור איתו קשר דרך הבלוג. התייעצתי איתו בעבר והוא נחמד מאוד ושמח לעזור.
לצפיה ב-'אני הזמנתי דרכם והחבילה נאבדה'
אני הזמנתי דרכם והחבילה נאבדה
13/06/2016 | 16:13
60
לא הזמנתי ביטוח אבל הם החזירו לי את הסכום ואמרו שזה יהיה חד פעמי ופעם הבאה אני צריכה להזמין ביטוח.
לצפיה ב-'שטיח לרכב מזדה '
שטיח לרכב מזדה
11/06/2016 | 11:12
1
26
הי
אני מעוניין לקנות שטיח לרכב מזדה CX-5 מאלי אקספרס.
השאלה שלי אם המחיר הוא 128 דולר למשל אני בטח צריך לשלם מעמ לא?
הבנתי שיש אנשים שמבקשים מהמוכר ללרשום מחיר נמוך יותר ואז יש פטור ממעמ... איך?
וואיזה מסים יש לשלם עוד על השטיחים ? מס קניה? עוד?

תודה למגיבים!!
לצפיה ב-'בעיקרון מעל $75 יש חיוב במע"מ. אין מסים נוספים למה שציינת.'
בעיקרון מעל $75 יש חיוב במע"מ. אין מסים נוספים למה שציינת.
11/06/2016 | 18:57
13
טבלת מסים מרוכזים:
 
כששולחים חבילות במשלוח בינ"ל יש להדביק עליהן מבחוץ הצהרת מכס (CN22). אני מעולם לא ביקשתי מאף מוכר לשקר עבורי, מדובר בהעלמת מס וזו עברה פלילית. הסינים נוטים לכתוב הצהרות מפוברקות גם בלי שתבקש, אבל זה לאו דווקא לטובתך; מבחינת רשות המסים, אתה היבואן ואתה האחראי, ואם החבילה תיתפס הם יכולים לשערך אותה בעצמם, לדרוש ממך מסים ואף כפל מס כקנס (וזה קרה בשנים האחרונות כשבמכס החליטו להתלבש על סלולריים). בקיצור, תחליט מה שתחליט, לא באתי להטיף לך מוסר; רק דע את החוק ואת ההשלכות.
 
אחריות היבואן על הצהרת תכולת החבילה
  1. על פי סעיף 39(ב) לפקודת המכס, המתייחס לייבוא באמצעות הדואר, די בכך שהטובין אינם תואמים את הפרטים הכתובים בהצהרת הייבוא או בתווית של חבילת הדואר כדי שניתן יהיה לתופסם, גם אם ההצהרה הכוזבת נמסרה ללא ידיעת הנמען.
  2. במקרה של הצהרה כוזבת, רשות המסים רשאית לחלט את הטובין או להטיל קנס על היבואן (מזמין החבילה) בגובה כפל המסים בנוסף לתשלום מסי יבוא כתנאי לקבלת הטובין.
  3. יודגש, כי מזמין החבילה הוא שאחראי על תוכן ההצהרה כלפי המכס. אשר על כן מומלץ, במיוחד למי שרוכש טובין באמצעות האינטרנט, לוודא עם ספק הטובין כי ההצהרה על גבי החבילה תואמת את הטובין המצויים בחבילה וכן, את נכונות הפרטים המופיעים לגבי עסקת הרכישה, לרבות מחיר הטובין.
לצפיה ב-'אמזון'
אמזון
11/06/2016 | 10:08
2
38
מנסה להזמין מוצרים מאמזון מקבל את ההודעה הבאה.
האם לא כולם שולחים לישראל (גם בתוספת תשלום-כי מצויין עלות משלוח בליסט)
האם ניתן לסנן ספקים שמוכרים לישראל?
תודה

Important Message
There was a problem with some of the items in your order (see below for more information):
Anself Professional 15 Colors Women Cosmetic Makeup Neutral Nudes Warm Eyeshadow Palette

Type/Item/Price Qty. Send to:
Anself Professional 15 Colors Women Cosmetic Makeup Neutral Nudes Warm Eyeshadow Palette
$3.83 - In Stock
Condition: New
Sold by: mokingtop

Delete

1
 
Sorry, this item can't be shipped to your selected address. Learn more. You may either change the shipping address or delete the item from your order. You can also see if this item is available to ship to your address from another seller.
לצפיה ב-'בעיקר שולחים לארץ DVD וספרים'
בעיקר שולחים לארץ DVD וספרים
11/06/2016 | 15:41
22
גם אם יש מוכר שישלח לארץ , לדעתי יקרע אותך במחיר המשלוח.
תפתח מנוי ב BUY2USA. תקבל תיבת דואר בארה"ב אליה תישלח החבילה.
תוך שבע תגיע אליך עם שליח הביתה,
יש שם טבלה על פי משקל ותוכל לדעת את מחיר המשלוח מראש.
קח בחשבון שתצטרך לשלם מראש גם מכס.
 
לדוגמה: אני שולח לארץ זוג מוצרים ששוקלים 240 גרם.
עולה לי לשניהם משלוח 20 דולאר ומכס 20 דולאר.
לצפיה ב-'לא, ממש לא כולם שולחים לישראל ולא ניתן למיין לפי משלוח לארץ'
לא, ממש לא כולם שולחים לישראל ולא ניתן למיין לפי משלוח לארץ
11/06/2016 | 18:46
18
בעמוד של כל המוכרים והמחירים, ניתן לראות אם כתוב רק domestic או גם international. אם יש גם משלוח בינ"ל ניתן להיכנס לעמוד של המוכר ולראות אם הוא שולח לישראל, אבל בד"כ פשוט יותר לשים בעגלה, לבחור כתובת ולבדוק.
 
אם אתה מנסה לקנות ממוכר שמופיע כבררת מחדל ואתה גולש באמזון עם חשבון מחובר (שבו כתובת בררת המחדל היא ישראל), כבר יופיע לך מתחת למחיר אם המוצר נשלח לישראל או לא.
 
כמו כן אמזון עצמה שולחת כיום לא מעט מוצרים לישראל באמצעות הסדר Global Shipping (משלמים הכול מראש, כולל מסים אם ישנם, ומקבלים את החבילה עם שליח עד הדלת). אמזון מספקת שירותי משלוח למוכרים באמצעות תכנית FBA, אבל רוב המוכרים שמשתמשים בה שולחים מקומית בלבד (בתוך ארה"ב).
 
הבנתי שיש תוסף לדפדפן שמאפשר לבדוק משלוח לישראל, לא ניסיתי.
לצפיה ב-'מס על רמקולים'
מס על רמקולים
11/06/2016 | 08:15
1
29
האם המס הוא 34.5%?
https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B00FXBIG1G...

תודה
וחג שמח

לצפיה ב-'אכן'
אכן
11/06/2016 | 19:00
17
לצפיה ב-'שלום לכולם תודה על העזרה מראש!'
שלום לכולם תודה על העזרה מראש!
11/06/2016 | 07:45
1
38
אני מוכר חדש באיביי ולא הבנתי למה אין לי אפשרות למכור את המוצרים שלי לא במכרז ואיך איביי מרווחה מכל מכירה שלי שוב תודה ושבת שלום לכולם!
לצפיה ב-'את יכולה למכור גם במכרז וגם מכירה רגילה'
את יכולה למכור גם במכרז וגם מכירה רגילה
11/06/2016 | 15:44
21
בתור מוכרת חדשה, יותר מומלץ לפרסם מכרזים. יש עליהם יותר חשיפה.
חשוב שתתמחרי את המחיר ההתחלתי על העלות פלוס משלוח.
איביי לוקחים ממך עמלה לכל מכירה - 10 אחוז מערך המוצר כולל משלוח.
פייפל לוקחים 4 אחוז.
הנוסחה שלך צריכה להיות 
מחיר מכירה - 14 אחוז - עלות מוצר - משלוח
לצפיה ב-'מסטופ ופייפאל'
מסטופ ופייפאל
10/06/2016 | 19:41
6
52
בעבר עשיתי כמה הזמנות דרכם אבל בחיוב בפייפאל צריך לאפשר להם גישה חופשית בכל עסקה לשנה,אז עברתי לbuy2usa שאצלהם פייפאל מצריך אישור ממני פר עסקה.האם זה נשמע תקין והאם למישהו ,שהזמין דרכם ב3 שנים האחרונות,יכול לאמר שהם השתפרו מבחינת החיובים והשרות?
לצפיה ב-'הזמנתי ממסטופ בתקופה שהם היו היחידים בשטח, מאז עברו שנים'
הזמנתי ממסטופ בתקופה שהם היו היחידים בשטח, מאז עברו שנים
11/06/2016 | 19:13
2
37
וקמו להם מתחרים לא פחות טובים. לא חזרתי לנסות אותם כי לא מצאתי בהם שום יתרון על פני BUY2USA (וההזמנה האחרונה שלי הייתה די סיוט בגלל פשלות בשירות של DHL בישראל, די הוציא לי את החשק לעבוד איתם). BUY2USA תמיד שולחים מסרון כשהחבילה מגיעה לשליחים של הדואר ובכך מאפשרים לי להיערך טוב יותר. גם הניסיון שלי מול שירות הלקוחות שלהם היה לא רע, בסה"כ. לא ממש הבנתי מה הקשר לפייפל, מאז ומעולם שילמתי למסטופ או ל-BUY2USA בכרטיס אשראי.
לצפיה ב-'תודה,הזמנה במסטופ דרך פייפאל מחייבת subscription לשנה'
תודה,הזמנה במסטופ דרך פייפאל מחייבת subscription לשנה
12/06/2016 | 09:23
1
21
לא השתמשתי אף פעם באפשרות שלהם לכרטיס אשראי.לא יודע למה הם מתעקשים על זה בפייפאל.
לצפיה ב-'גם אני לא יודעת, אבל מה זה משנה? אל תשתמש בהם או בפייפל'
גם אני לא יודעת, אבל מה זה משנה? אל תשתמש בהם או בפייפל
12/06/2016 | 12:19
18
אם הדרישה הזאת לא מוצאת חן בעיניך, יש חלופות אחרות.
לצפיה ב-'תנסה GLOBEFLIGHT גלובפלייט'
תנסה GLOBEFLIGHT גלובפלייט
14/06/2016 | 19:26
2
23
שירות מארה"ב ומאנגליה כמו BUY2USA רק 30-40% יותר זול, משלמים רק לאחר הגעה לארץ, יחסית איטי (כשבוע ימים) אבל המחיר מפצה על הכל
לצפיה ב-'הצצתי באתר שלהם, לא ראיתי במה הם זולים יותר... (מארה"ב)'
הצצתי באתר שלהם, לא ראיתי במה הם זולים יותר... (מארה"ב)
16/06/2016 | 13:00
8
ובעיניי בעייתי לשלם רק לאחר ההגעה לארץ ולא מראש, יוצר אי ודאות גדולה מדי. אני לא רוצה הפתעות, אני רוצה מחשבון נוח ומחיר מוסכם מראש.
לצפיה ב-'רק אני לא מצאתי את המחירון שלהם באתר?'
רק אני לא מצאתי את המחירון שלהם באתר?
18/06/2016 | 10:19
4
לצפיה ב-'שליחת הודעה (דוא"ל) לשירות-לקוחות eBay'
שליחת הודעה (דוא"ל) לשירות-לקוחות eBay
10/06/2016 | 23:32
1
43
היי חברים,
 
מה שלומכם?
 
לפני כחודשיים קונה רכש ממני פריט והשבוע פנה אליי בטענה שהפריט לא הגיע, השאיר פידבק שלילי ופתח מחלוקת (כל זה עוד טרם תגובתי).
שלחתי לו הודעה וכתבתי, שיתכן והגעתו מתעכבת, או שהוחזר אליי.
בנוסף, ציינתי, שאני מוכן לשלוח את הפריט מחדש (על חשבוני) ולצערי, איננו השיב להודעותיי (שתי הודעות)...
 
החדשות הטובות:
לפני כשעה הסלמתי את המחלוקת שלו (כשמס'-המעקב קיים במערכת).
המחלוקת נסגרה לטובתי (גם בימי המחלוקת, הקונה לא השיב להודעותיי... הזוי) ו-eBay זיכו אותו מחשבונם.
 
החדשות הרעות:
על-אף שביקשתי במחלוקת שיסירו את הפידבק שלו, אינם עשו זאת.
 
לכן, אשמח לדעת, כיצד ניתן לפנות לשירות-הלקוחות, אפילו כשניתן לפנות רק טלפונית?
 
תודה-רבה מראש ושיהיה חג-שמח!
 
בברכה,
תומר צייטלין
eBay Seller
לצפיה ב-'בכל עמוד באיביי יש למעלה ולמטה קישור עזרה / יצירת קשר'
בכל עמוד באיביי יש למעלה ולמטה קישור עזרה / יצירת קשר
11/06/2016 | 19:09
20
כשבוחרים את סיבת הפנייה הוא מציע פנייה בכתב או טלפונית, בהתאם לנושא ולעומס בשירות הלקוחות. אם לא מסתדר לך נסה לבחור סיבה אחרת או נסה בהזדמנות אחרת. עם זאת לא ברור לי מדוע אתה מעדיף לפנות בכתב כשניתן רק טלפונית, בד"כ המצב הפוך... וממה שכתבו כאן מוכרים אחרים, הסיכוי שלך להסיר משוב הוא רק בשיחה עם נציג (ולפעמים נדרשת יותר משיחה אחת).

חם בפורומים של תפוז

במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ