לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'אני קונה דברים קטנים'
אני קונה דברים קטנים
11/11/2016 | 09:05
3
211
הזמנתי פריט שיש לו גרסאות בWIFI או בלוטוט' או USB.
הזמנתי כזה שמתחבר בWIFI. הוא הגיע מסין עם CD פגום פיזית. בגלל האריזה הוא מעוך. אינני יכול לבדוק את המוצר. המוצר גם הגיע באיחור וכנראה שנשלח בינתים עוד אחד כי התלוננתי שלא הגיע לאחר היום האחרון.
זה מחכה לתשובה ממני וכתבתי מייל פנימי מה המצב שאני למעשה עם המוצר ולא יכול לבדוק. בקשתי שישלחו לי לינק להוריד את התוכנה מהאינטרנט.

במקביל מוצר שמתחבר בUSB שקניתי ממוכר אחר באותו זמן גם לא הגיע ואיביי סגרו וקבלתי מייד מהמוכר החזר. הזמנתי כבר אחר ממוכר אחר.
השאלה היא, מה קורה בכללי בהזמנות מוצרי אלקטרוניקה זולים מסין? זו הסטטיסטיקה העגומה?
לצפיה ב-'ראשית, שתי הזמנות לא יכולות להיות "סטטיסטיקה".'
ראשית, שתי הזמנות לא יכולות להיות "סטטיסטיקה".
11/11/2016 | 15:43
2
46
שנית, כשאתה מזמין מוצרים זולים במיוחד מסין אתה לא מצפה לאיכות ולאמינות, אני מקווה...
 
שלישית, מוצר שנפגם בדרך או לא הגיע יכול להיות כל מוצר (לאו דווקא אלקטרוני) ולקרות מכל מקום (וקרה לי) לא רק מסין. יש כאן גם אחריות של המוכר לארוז כהלכה. מתוך מאות הזמנות קרו מקרים בודדים שחבילות לא הגיעו כלל. זה קרה לי יותר מסין, אבל הזמנתי יותר מסין (ישירות לישראל), כך שזה עניין יחסי. גם מארה"ב ומבריטניה קרו מקרים שחבילות לא הגיעו אליי. פעמים בודדות, אבל קרה. מובן שאם שולחים ומזמינים יותר האחוזים הקטנים של הפגמים והאבדות מיתרגמים למספרים גדולים יותר...
לצפיה ב-'המשך'
המשך
11/11/2016 | 18:50
1
23
בדקתי עם תוכנות מהאינטרנט והמוצר מתפקד אבל רק בחיבור בלוטות'.
כתבתי מייל דרך איביי מסרים עם הפירוט למוכר.
כלומר הגיע מאד באיחור והמוצר צולע. רצה לחבר לתוכנה דרך PC ואת הבדיקה עשיתי מאנדרואיד.
בכותרת המוצר ובדף הסבר כתוב WIFI ובאותיות קטנות גם blutooth.
מה עושים במקרה כזה? אין לי עצבים לחכות שוב חודשיים למוצר שאולי א יגיע או שיתפקד לא כמו שאני רוצה.
לצפיה ב-'אם המוצר אינו כמתואר, פתח תלונה באיביי / מחלוקת בפייפל'
אם המוצר אינו כמתואר, פתח תלונה באיביי / מחלוקת בפייפל
11/11/2016 | 20:28
10
לצפיה ב-'חדשה בתחום האיביי'
חדשה בתחום האיביי
11/11/2016 | 08:29
2
109
בוקר טוב ומבורך, אני שמחה שיש פורום עם אנשים שמבינים עניין בנושא
אני חדשה שמתחילה מ 0 ומקווה לאט לאט להיתקדם
אשמח לטיפים , וממה בכלל להתחיל
יש לי חשבון באיביי ובפייפל
תודה על הסבלנות מראש
לצפיה ב-'תתחילי '
תתחילי
13/11/2016 | 12:36
70
במכירת דברים מהבית רצוי דברים קטנים יחסית שאת לא צריכה.
תשתדלי לתת תיאור מדוייק וכמה שיותר צילומים של המוצר. 
תשלחי אך ורק בדואר רשום עם מעקב ותחסמי מדינות שאין להן יחסים עם ישראל כמו מדינות ערב את זה את יכולה לראות באתר דואר ישראל לפי רשימת המדינות שהם כן שולחים אליהם.
בהצלחה
לצפיה ב-'יש המון סרטונים ביוטיוב, גם בעברית'
יש המון סרטונים ביוטיוב, גם בעברית
13/11/2016 | 14:12
51
כמובן שאפשר לקחת הדרכה, על בסיס מאמן אישי או קורס של כמה שעות.
הכל תלוי איזה אדם את. אוטודידקט או אחת שצריכה הנחיה והכוונה.
לצפיה ב-'פתיחת משלוח באמאזון'
פתיחת משלוח באמאזון
10/11/2016 | 22:45
1
60
שלום,
יש לי ספק בסין שמייצר עבורי את המוצר.
מצאתי חברה שמבצעת את השילוח בין סין לסין מחסני אמאזון. החברה המשלחת ביקשה כמה פרטים כמו כמות קרטונים, מידות וכו' וכן את כתובת המחסן של אמאזון בארה"ב.
אין לי את הכתובת, הבנתי שבעמוד המוכר שלי אני צריכה לפתוח דף משלוח אך לא הבנתי איך אני מבצת זאת. אודה לעזרה.
כמו כן, בדף המשלוח אקבל את מיקום המחסן אליו עלי לבצע את השילוח?
לצפיה ב-'תחפשי ביוטיוב. יש שם הדרכה מהתחלה עד הסוף'
תחפשי ביוטיוב. יש שם הדרכה מהתחלה עד הסוף
11/11/2016 | 08:54
36
תרשמי FBA shipping plan
את כתובת המחסן באמזון תקבלי רק ברגע שתזיני את כל פרטי המשלוח. אי אפשר לדעת קודם, כי הם יכולים להפנות כל פעם למחסן אחר...אין להם מחסן אחד.
לצפיה ב-'מה אתם עושים כדי להשתתף בחגיגיה המתחילה בחצות'
מה אתם עושים כדי להשתתף בחגיגיה המתחילה בחצות
10/11/2016 | 10:59
54
אני החלטתי לתת הנחות מ23:00 שעון ישראל ולהתתף בחגיגיות הרווקים ושישי שחור :)
מציע לכולם להצטרף. שנה שעברה זה הוכיח את עצמו.
 
למה אני מעלה את הפוסט הזה? כי אני חושב שיותר מכירות ומוכרים בסופו של דבר מגדיל את המכירות של כולם. כמובן שאני טובה יותר :)
בהצלחה
לצפיה ב-'ebay אך ניתן לצפות בחוות דעת על מוצר ולא על מוכר?'
ebay אך ניתן לצפות בחוות דעת על מוצר ולא על מוכר?
09/11/2016 | 23:46
26
שלום,

מישהו יודע אך ניתן לצפות בחוות דעת על מוצר ספצפי ולא על המוכר עצמו?

תודה.
לצפיה ב-'איביי בריטניה / ארה"ב'
איביי בריטניה / ארה"ב
09/11/2016 | 19:41
3
75
שלום
 
יש לי כמה ליסטים שהעלתי לאיביי בריטניה (גם המוצרים ישבו שם), בגלל שהליש"ט ירד בחדות לאחרונה הספק שלי נאלץ להחזיר את המוצרים לארץ וכעת לא משתלם להמשיך להעלות אותם באיביי בריטניה אלא רק באיביי ארה"ב.
 
האם יש אפשרות להעביר את כל הליסטים האלה מאיביי בריטניה לאיביי ארה"ב? נראה לי לא הגיוני שאני צריך להעלות את כולם מחדש...
 
 
תודה מראש
 
לצפיה ב-'צריך להעלות מחדש'
צריך להעלות מחדש
09/11/2016 | 20:31
2
37
לצפיה ב-'אשכרה? ראבק אנחנו בשנת 2016! '
אשכרה? ראבק אנחנו בשנת 2016!
09/11/2016 | 23:50
1
32
לצפיה ב-'שיטת העבודה של איביי בזירות השונות דפוקה מהיסוד'
שיטת העבודה של איביי בזירות השונות דפוקה מהיסוד
10/11/2016 | 09:48
43
אם יש לך מוצר שאתה רוצה להעלות לחמש זירות שונות, אתה צריך להיכנס לכל אחת מהן בניפרד ולהעלות שוב ושוב עם התמונות, פוליסות המשלוח וכו.
אחרי שהעלית כל הליסטיפ יופיו יחד בחנות שלך, כל אחד עם המטבע העיקרי שלו.
במדיה וצריך לבצע שינויים, יש להכנס לכל אחד מהאתרים בניפרד.
חוץ מזירת ארה"ב, הממשק של הזירות האחרות מיושן ולא מאפשר לחפש מוצרים שלך בחנות.
פשוט נורא.
לצפיה ב-'תוכנה אפליקציה לעריכת דפים באייבי, אשמח לקבל המלצה טובה'
תוכנה אפליקציה לעריכת דפים באייבי, אשמח לקבל המלצה טובה
09/11/2016 | 15:23
3
79
היי
עד לפני יומיים השתמשתי בתוכנה בשם crazylister
לצערי תקופת הנסיון שלי תמה,והשירות בתשלום שהם מציעים יקר כרגע עבורי.

האם מישהו מכיר תוכנה/אפליקציה נוחה וידידותית שאוכל לערוך בה את דפי הפריטים שלי?

תודה
לצפיה ב-'זו חינמית ונראית אחלה...'
זו חינמית ונראית אחלה...
09/11/2016 | 15:32
2
80
ראיתי אנשים מעצבים איתה עמודים לא רעים
בשביל חינם היא סבבה
 
 
לצפיה ב-'תודה...אשמח לשמוע על עוד המלצות'
תודה...אשמח לשמוע על עוד המלצות
09/11/2016 | 16:41
1
32
לצפיה ב-'אני ממש אבל ממש אשמח לקבל עוד המלצות'
אני ממש אבל ממש אשמח לקבל עוד המלצות
10/11/2016 | 18:21
32
היי אני ממש חייב תוכנה קלה לשימוש לעיצוב דפים ב HTML
מחפש משהו בסגנון של CRAZY LISTER אבל חינמי
 
מה שהוצע לי לא ממש נוח לשימוש...
לצפיה ב-'משלוח של פריט חזרה למוכר'
משלוח של פריט חזרה למוכר
09/11/2016 | 14:03
3
54
שלום רב.
אני מעוניינת לשלוח חזרה למוכר מברזיל (בתיאום) פריט שקיבלתי.
משקלו 1 ק"ג.
דרך מי כדאי לי לעשות את השילוח?
וכמה בערך יעלה לי הסיפור?
 
תודה.
 
לצפיה ב-'משלוח אקו פוסט בדואר ישראל יעלה לך פחות מרשום . 53 שקלים'
משלוח אקו פוסט בדואר ישראל יעלה לך פחות מרשום . 53 שקלים
09/11/2016 | 14:09
2
45
בהנחה שהמשקל באמת עומד עד קילו ולא גרם יותר.
בגדול, מהניסיון שלי משלוחים לברזיל מגיעים תוך חודש וחצי ויותר ונעצרים בהרבה מקרים במכס.
השאלה היא מה העךך של המוצר, כי אם הוא לא יגיע למוכר לא תקבלי את הכסף חזרה. אם מדובר במוצר יקר כדאי לשקול משלוח EMS שעולה 130 שקלים.
בהנחה והמוצר נשלח חזרה עקב סיבה מוצדקת ולא גחמה שלך (לא בא לי עליו) עלות המשלוח אמורה להיות על המוכר.
חשוב שתתאמי איתו ציפיות לפני המשלוח חזרה.
אני הייית מתחיל בלהציע לו משלוח EMS כי זה משלוח מהיר ויש אפשרות לשלם על ביטוח במידה והוא יקר.
מקסימום תרדי לאפשרות של אקופוסט.
לצפיה ב-'מדובר בגחמה שלי, הוא עושה לי טובה שהוא מסכים לקבל את הפריט'
מדובר בגחמה שלי, הוא עושה לי טובה שהוא מסכים לקבל את הפריט
09/11/2016 | 18:52
1
36
תודה על המענה.
 
רק שאבין, באקופוסט אין לי דרך לדעת אם הוא קיבל את זה או לא? אני לא מקבלת מס' מעקב?
לצפיה ב-'אקופוסט יותר אמין מדואר רשום נותן מעקב'
אקופוסט יותר אמין מדואר רשום נותן מעקב
09/11/2016 | 22:17
28
אבל אינני יודע מניסיון עם אקו פוסט למשלוח לברזיל. יש הרבה בעיות מכס עם ברזיל, תהיי בטוחה שחבילה ששוקלת קילו תיעצר שם.
לצפיה ב-'פתיחת חשבון באמזון אירופה - מוכן לשלם'
פתיחת חשבון באמזון אירופה - מוכן לשלם
09/11/2016 | 11:18
47
שלום לכם,
האם יש פה מישהו שמוכן בתשלום לפתוח לנו חשבון באמזון UK?
כמובן שצריך מישהו/י רציני/ת שיתחייבו למצב של חשבון מוכר פעיל וללא מגבלות.
 
תודה!
לצפיה ב-'התייעצות לגבי מיתוג user id'
התייעצות לגבי מיתוג user id
09/11/2016 | 11:04
5
76
יש לי עסק (בעיקר אונליין) בתחום של וינטג' ואספנות וקצת דברים שאני יוצרת.
החודש חזרתי לסחור קצת באיביי ואני רוצה לשנות את שם המשתמש הישן לשם שישקף את מה שאני מוכרת ויהיה מקושר לשם המותג שלי ברחבי האינטרנט. מצד שני, באיביי אני רוצה למכור גם דברים נוספים שלא קשורים רק לוינטג' או אספנות. חשבתי על
name-vintage-and-more
name-vintage
name
name-vintage-and-2nd

עוד הצעות?
מה אומרים?


לצפיה ב-'לא מוצא שום יתרון מיתוגי לשינוי שם המשתמש'
לא מוצא שום יתרון מיתוגי לשינוי שם המשתמש
09/11/2016 | 12:00
4
54
זה כל כך חסר משמעות לדעתי.
את יכולה לעצב לוגו יפה שמזוהה עם העסק שלך ולהעלות לחשבון.
הכי חשוב, המיתוג שלך צריך להשתקף במראה החנות שלך, מראה הליסטים שלך. השתמשי בצבעים של העסק שלך, שימי כתוביות שקשורות לעסק.  
לצפיה ב-'תודה על התגובה למרות שאני לא ככ מסכימה:) '
תודה על התגובה למרות שאני לא ככ מסכימה:)
09/11/2016 | 13:33
38
זה בכלל לא חסר משמעות..
ראשית יש לי לוגו, כרטיסי ביקור, מדבקות..שאני רוצה להשתמש בהם והיוזר הקודם (שהעיד על נישה ספציפית מאוד) פשוט לא התאים.  
חוצמזה בתחום שלי יצירת נוכחות אינטרנטית זה מאסט. במובן הזה זה שונה ממכירה של מוצרים מודרניים ומזדמנים שאין קשר ביניהם ואז באמת לא משנה מה היוזר באיביי או ברשתות חברתיות. 
אגב, בחרתי בסוף להשתמש בשם המותג בלי תוספות.  
לצפיה ב-'זה אכן לא משמעותי במיוחד כי בד"כ הוא חסר משמעות'
זה אכן לא משמעותי במיוחד כי בד"כ הוא חסר משמעות
09/11/2016 | 18:53
2
34
ולכן לא נקלט בעין כמילה ברורה ומדלגים הלאה. אבל כשמדובר בעסק בעל שם אני חושבת שזה דווקא עוזר, וכששם המשתמש היה בעל משמעות הוא צד את עיני וקראתי אותו. לפעמים זה גרם לי לחפש את החנות מחוץ לאיביי למשל, או לזהות חנויות שלה בזירות אחרות.
לצפיה ב-'בדיוק!'
בדיוק!
10/11/2016 | 22:11
1
28
זה יוצר בטחון אצל הקונה. ביחוד כשמדובר בפריטים מיוחדים או נדירים אבל גם באופן כללי נראה לי שקונה יעדיף להשקיע את כספו ב"avi_antiques" יותר מאשר ב avi12345..
זה משדר יותר רצינות..בקיצור לדעתי זה מאוד משמעותי!
ולסיכום, טוב שם משמן טוב!(:
 
לצפיה ב-'מהבחינה הזאת דווקא לא... ביטחון אצלי כקונה נוצר מהביצועים'
מהבחינה הזאת דווקא לא... ביטחון אצלי כקונה נוצר מהביצועים
10/11/2016 | 22:26
26
איך נראים דפי המכירה, אילו משובים הוא קיבל, איך ותוך כמה זמן הוא מגיב לפנייה שלי (אם בכלל...) וכו'. זה מה שמשדר עבורי רצינות, ואני לא חוששת לקנות מ-avi12345. אני מסתכלת על התכלס, לא על הקוסמטיקה. כאמור, אני לא מסתכלת בד"כ על שם המשתמש אלא אם אני מבינה שזה לא רק שם משתמש באיביי אלא מדובר בחנות של ממש (לא רק באיביי) ואז לפעמים יש לי אינטרס לחפש אותה בדרכים אחרות (כי איביי אינו בהכרח האפשרות המשתלמת ביותר).
 
במילים אחרות, מי שמוכר רק באיביי ומדובר בשם משתמש באיביי, שיכתוב ג'יבריש מוחלט, זה לא באמת משנה. אבל אם מדובר בעסק, בחנות שמוכרת בפלטפורמות אחרות (למשל זירות אחרות באיביי ובפרט בעלת אתר עצמאי משלה, חשבון פייסבוק וכו') שימוש בשם החנות עוזר מאוד כדי לחפש פרטים בגוגל ולהגיע אליה בדרכים אחרות.
לצפיה ב-'חברת GCX'
חברת GCX
09/11/2016 | 09:25
1
66
תהיתי האם יש למישהו ניסיון עם החברה הזו/מספר טלפון כלשהו שניתן ליצור עמם קשר?
 
הזמנתי לפני כמספר רב של שבועות חבילה שהגיע לארץ יחסית מהר אבל פשוט נתקעת כאן בארץ ..
בסטטוס המעקב נרשם ש״הלקוח לא בבית- לא נמסר״
אציין שכן הייתי בבית וכמו כן לא יצרו איתי שום קשר טרם הגעת השליח.
 
אני לא מצליח להשיג אותם בשום צורה שהיא.. אשמח למענה בעניין
 
לצפיה ב-'קיבלתי חבילה באמצעותם'
קיבלתי חבילה באמצעותם
09/11/2016 | 17:56
58
הזמנתי באיביי פריט דרך ה global shipping programe.
יש באתר של GCX מספר טלפון של שירות לקוחות.
הם אחראים להביא את החבילה לארץ ולשחרר אותה ממכס.
אח"כ הם מעבירים אותם למוקד השליחים של הדואר.
החבילה שלך כנראה תקועה במוקד. השליחים של הדואר אף פעם לא מתאמים מסירה ולא משאירים פתק.
תתקשר ל-GCX, צריך להמתין קצת על הקו, אבל הם יגידו לך באיזה מוקד שליחים היא תקועה.
הכי טוב לגשת פיזית למוקד ולקבל את החבילה (מספר מעקב+תעודה מזהה).
לצפיה ב-'משלוח פרטי מסין לישראל = פדקס UPS TNT'
משלוח פרטי מסין לישראל = פדקס UPS TNT
09/11/2016 | 09:12
11
66
יש לי חבילה כחצי קילו שאני צריך לשלוח למשפחה בארץ.
מדובר על מעין מדבקות רפואיות.
דיברתי עם פדקס, הם אמרו שעם האריזה שלהם ומשלח PRIORTY זה יקח כ3 5 ימים להגיע.
אבל יש בדיקה של המכס שיכול להאריך בעוד שבועים.
מה זו הבדיקה של המכס? האם זה מדגמי או לכל הסחורה? הסחורה נפתחת ונבדקת?
האם יש עלויות נוספות מעבר למשלוח של החבילה?
האם מומלץ לארוז באריזה של פדקס ושאר החברות או אריזה פרטית ?
מדובר על סחורה בשווי כ70 שקלים.
לצפיה ב-'כנס לדואר שלח ב דואר ליד הבית'
כנס לדואר שלח ב דואר ליד הבית
09/11/2016 | 21:07
2
35
לצפיה ב-'דיברתי עם EMS הם טוענים שזה גם יתקע במכס.'
דיברתי עם EMS הם טוענים שזה גם יתקע במכס.
10/11/2016 | 04:29
1
25
איך לשלוח בלי לשלם כסף נוסף על מכס?
לצפיה ב-'תלוי בערך החבילה אני שולחת ציוד אישי בems מסין בערךנמוך '
תלוי בערך החבילה אני שולחת ציוד אישי בems מסין בערךנמוך
10/11/2016 | 10:54
20
במידת הצורך שולחת מספר חבילות בems. משלמת 9$ ומגיע לי הביתה.
אם אתה שולח משהו אחר בעלות גבוהה זה משהו אחר וכן ידרשו לשלם מיסים......
 
גם זה שלחתי בEMS שלמו את המיסים, אך היה שווה את המאמץ.
לצפיה ב-'שחרור מכס - פדקס'
שחרור מכס - פדקס
09/11/2016 | 21:11
4
32
שחרור מהמכס לא לוקח שבועיים. אבל אתה לקוח פרטי וזה מתכון לצרות. תעשה לעצמך טובה ותשלח את זה בדואר. מה זה מדבקות רפואיות? אני מקווה מאוד בשבילך שזה לא משהו שמצריך אישור רוקחות.....בפדקס הכל עובר סיווג. אתה צריך להוסיף INVOICE לחבילה שלך. בשביל מה אתה צריך את הצרות האלה? תשלח בדואר. ככה זה יגיע בלי יותר מדי בעיות.
לצפיה ב-'תודה על התגובות'
תודה על התגובות
10/11/2016 | 03:44
16
האמת היא שנכנסתי לchina post שהם עובדים עם EMS פתאום הם אומרים לי שאי אפשר תוך 7 ימים אלא רק 15 - 30. זה נראה לי מוזר, כי שלחתי בעבר חבילת מסמכים ולקח לזה כארבעה ימים.
אני פשוט צריך שזה יגיע כמה שיותר מהר לארץ. ופדקס טוענים שמדובר על 3-6 ימי עסקים. אבל אם זה מתעכב במכס ויש תשלומים נוספים זה כבר לא כדאי לי.
זה מדבקות עם תרופה/משחה סינית עליהן נגד כאבים. לא נראה לי שצריך איזה אישור רוקחות על זה. 
לצפיה ב-'אגב, האם זה רלוונטי לכל חברות השילוח? TNT UPS ודומיהן?'
אגב, האם זה רלוונטי לכל חברות השילוח? TNT UPS ודומיהן?
10/11/2016 | 03:45
2
14
לצפיה ב-'כן. כל חבילה שיוצאת בקורייר חייבת באינוויס'
כן. כל חבילה שיוצאת בקורייר חייבת באינוויס
10/11/2016 | 08:11
1
15
פדקס מגיעים מסין תוך יומיים לכל היותר שלושה. הבעיה היא באמת השחרור פה וזה מאוד תלוי במה שאתה תרשום על הניירת. בגלל שזה משהו לשימוש רפואי לא הייתי שולחת בקורריר, כי יש סיכוי שזה כן מצריך איזשהו אישור. ישאלו מלא שאלות. אני ממליצה לשלוח בדואר רגיל. שם ישאלו הכי פשחות שאלות.
לצפיה ב-'שלחתי בסוף בEMS מקווה שלא יהיו בעיות'
שלחתי בסוף בEMS מקווה שלא יהיו בעיות
10/11/2016 | 12:27
10
650 גרם  . שחתו אותי :( 
לצפיה ב-'איי איי איי, פדקס...'
איי איי איי, פדקס...
09/11/2016 | 22:06
2
39
היה לי פעם מקרה אתם. שבועיים שחבילה של מכר שלי היתה תקועה אצלהם... תביא מכון תקנים, אישור משרד תקשורת, תביא נדוניה, תביא אבן מהירח... עולה חדש, שלח את המחשב האישי שלו באוויר. זכותו. הוא פטור ממכס. עולה חדש... לא! הם לא יודעים לשחרר... בסוף שילם לעמיל מכס שמבין ביבוא אישי... שעה וחצי אחרי, המחשב היה באוטו, בדרכו למכר, אחרי שמעריך במכס בדק את הניירת ואישר את הרשימון. בפטור ממיסים. בלי מכון ובלי תקנים (כי יבוא אישי לא דורש מכון תקנים למחשב אחד) ובלי משרד התקשורת.
לצפיה ב-'אלעד זה לא מיוחד לפדקס'
אלעד זה לא מיוחד לפדקס
10/11/2016 | 08:08
1
32
זה קורה בכל הקוריירים. בעיקר ללקוחות פרטיים וכשלא רושמים כמו שצריך  את הפירוט על הניירת ולקוח פרטי גם לא יודע להתנהל מולם. 
לצפיה ב-'courier = חברת שילוח / אקספרס / בלדרות. invoice = חשבונית'
courier = חברת שילוח / אקספרס / בלדרות. invoice = חשבונית
10/11/2016 | 17:47
8
לצפיה ב-'שאלה למנהלים'
שאלה למנהלים
09/11/2016 | 08:20
4
101
האם משלוח לדרום קוראה רשום הוא מספיק למשלוח או שצריך משלוח EMS
 
תודה
לצפיה ב-'אני שלחתי מספר פעמים. בהחלט אפשר רשום'
אני שלחתי מספר פעמים. בהחלט אפשר רשום
09/11/2016 | 11:02
3
58
גם קניתי לא מעט לגו ממוכרים בדרום קוריאה.
הכל מגיע כמו שעון
לצפיה ב-'יש אפשרות'
יש אפשרות
10/11/2016 | 10:43
2
35
למעקב בדואר רשום לקוריאה?
לצפיה ב-'משלוח רשום נותן מעקב'
משלוח רשום נותן מעקב
10/11/2016 | 10:59
1
33
אבל אינני יכול להצביע על קונסיסטנטיות מבחינת אתרי הדואר.
לצפיה ב-'כמה זמן לוקח לדרום קוראה ?'
כמה זמן לוקח לדרום קוראה ?
10/11/2016 | 17:17
14
לצפיה ב-'מוכר חדש '
מוכר חדש
09/11/2016 | 07:41
5
100
שלום חברים 
אני מוכר חדש שכרגע מוכר את כל הגאנק מהבית . העלתי 10 מוצרים ( המקסימום האפשרי ) 7 נמכרו ושולמו , 1 לא שילם ופתחתי קייס ואחד שמייד בסיום המכרז ביטל ואישרתי את הביטול .
 
הבעיה שלי זה עם האחד שביטל . איביי שלחה לי את הבקשה ואני מייד אישרתי לבטל והם רשמו לי שאני לא צריך לעשות כלום כי עדיין לא בוצע תשלום . אבל זה תופס לי ליסט למכירה ועדיין מופיע בעמוד המוצרים שנמכרו . מה עושים בשביל להעביר אותו ללא נמכר ובכך יפתח לי אפשרות לשלוח עוד מוצר ?
לצפיה ב-'אי אפשר להוריד אותו מהמכסה החודשית.'
אי אפשר להוריד אותו מהמכסה החודשית.
09/11/2016 | 10:58
72
ברגע שפירסמת אותו הוא ירד מהמכסה. לא המכירה בפועל היא שקובעת, אלא כמה ליסטים אתה מפרסם בחודש.
לצפיה ב-'אפשר לשאול מה מכרת?'
אפשר לשאול מה מכרת?
10/11/2016 | 12:26
3
65
רוב הדברים שהעליתי מהבית לא נמכרו
לצפיה ב-'השאלה היא באילו כותרות השתמשת. '
השאלה היא באילו כותרות השתמשת.
10/11/2016 | 12:52
1
65
האם השתמשת במילות מפתח מתאימות שמתארות את הפריט?
האם צילמת תמונות שמושכות את העין?
האם בדקת את המחיר של המתחרים לאותו מוצר?
לצפיה ב-'כן, כן וכן'
כן, כן וכן
14/11/2016 | 12:30
17
עשיתי מחקר, ראיתי מילות מפתח של מוצרים דומים, תמחרתי באותם סכומים והשקעתי בצילומים על רקע לבן וערכתי אותם בתוכנת עריכה.
 
עדיין, מעל 20 מוצרים שלא נמכרו...
לצפיה ב-'איני המוכר החדש קובי. אני כן מתאמן בפוליטיקה: איך לומר הכל?'
איני המוכר החדש קובי. אני כן מתאמן בפוליטיקה: איך לומר הכל?
10/11/2016 | 20:15
55
יש אנשים שטוענים שקורסים עוזרים. כל מיני קורסים, לאו דוקא באיביי. זהו חלק ממגון הדעות שיש בציבור. בציבור יש כאלו שהצביעו לכחלון ולא מרוצים, אחרים הצביעו ומרוצים, ואפשר להמשיך עם הקו הזה. יש גם אנשים שלא מבינים. אולי גם בגלל שאנשים אחרים הצליחו לבלבל אותם. אני מקוה שהובן מה שניסיתי לומר.
 
אם זה לא ברור, איני המוכר החדש, קובי, פותח השרשור.
לצפיה ב-'איך מחשבים עלויות משלוח ואיך פותחים חנות?'
איך מחשבים עלויות משלוח ואיך פותחים חנות?
08/11/2016 | 22:22
2
66
אני חדשה ורוצה ללמוד את התחום.. חשבתי להתחיל משמלות שיש לי בבית במצב מעולה. במקביל אני גם מחפשת מישהו שיסכים למכור לי אותם עד שאלמד את הנושא.. אם משיהו מעוניין אשמח למסר באישי...
 
השאלה שלי איך פותחים חנות? ואם אני רוצה לכתוב משלוח חינם לכל המדינות. איך אני יודעת איך לחשב את המשלוח יחד עם המחיר?? כמה יעלה משלוח? לכל המדינות זו אותו מחיר???
תודה
לצפיה ב-'חנות באיביי היא פונקציה כלכלית של כמות ליסטים באוויר'
חנות באיביי היא פונקציה כלכלית של כמות ליסטים באוויר
08/11/2016 | 23:20
1
85
אני מבין שאת מתחילה.
חנות פותחים כשיש כמות גדולה של ליסטים, מעל 1000 ואז חוסכים עמלות העלאה של ליסטים.
אינני רואה צורך לפני שאיביי יפתחו לך את המגבלות ויהיהו לך מספיק מוצרים להעלות.
בנוגע למשלוחים.
נא כנסי לאתר של דואר ישראל. 
תבחרי משלוח לחו"ל, צרור קטן. תבחרי כמות ומשקל ומדינת יעד.
בהנחה שהמשקל של רוב המוצרים שלך סביב X מסויים בגדול אפשר לעשות ממוצע של מחיר משלוח, נגיד לארה"ב. ההבדלים אינם גדולים בין היעדים.
ממליץ בתהחל פשוט לתמחר את מחיר המשלוח בעלת המוצר ולהציע משלוח חינם.
זה הכי פשוט.
את מחשבת במחשבון:
מחרי מכירה מינוס 14 אחוז עמלות אבייי ופייפל מינוס מחיר עלות מוצר מינוס מחיר משלוח . מה שנשאר זה הרווח.
לצפיה ב-'ממש לא 1,000 , סביב 100 מוצרים כבר כדאי לפתוח חנות'
ממש לא 1,000 , סביב 100 מוצרים כבר כדאי לפתוח חנות
09/11/2016 | 14:03
30
לצפיה ב-'מה רוצים מחיי?'
מה רוצים מחיי?
08/11/2016 | 20:30
1
99
Funds from your sales will be unavailable and show as pending in your PayPal account for a period of time. To learn why:
Read the eBay User Policy
 
This is only a warning. You can still post your listing.
לצפיה ב-'מוכר חדש באיביי?'
מוכר חדש באיביי?
08/11/2016 | 20:57
71
אם כן אז לתקופה של כשלושה חודשים, הכסף שאתה מקבל מושהה למשך כ-21 יום מיום התשלום עד שהלקוח יקבל את המוצר.
זו תקופה של בחינה של התפקוד שלך כמוכר. כולם עבורים את זה.
לצפיה ב-'נשלח מישראל לקוסטה ריקה ב1.11, ומאז אין שום עדכון..'
נשלח מישראל לקוסטה ריקה ב1.11, ומאז אין שום עדכון..
08/11/2016 | 19:40
1
41
מספר משלוח רשום RR648253671IL
 
נתתי לדואר ליד הבית ב28.10.
נשלח בפועל לקוסטה ריקה ב1.11, ומאז אין עדכון..
 
איך זה יכול להיות, עבר מעל שבוע...??
לצפיה ב-'ככה זה. אין מעקב בעיקר לא למדינות דרום אמריקה'
ככה זה. אין מעקב בעיקר לא למדינות דרום אמריקה
08/11/2016 | 20:59
31
כשיגיע תקבל עדכון.
תבדוק באתר track17.net
לצפיה ב-'זיכוי מפייפל במקרה של כרטיס אשראי מבוטל'
זיכוי מפייפל במקרה של כרטיס אשראי מבוטל
08/11/2016 | 17:10
4
21
היי.
 
הזמנתי ממוכר משהו ושילמתי בכרטיס אשראי.
אחרי שבוע נגנב הכרטיס וביטלתי אותו.
 
עכשיו המוכר צריך להחזיר לי את התשלום כי המוצר לא במלאי וכד',
מה קורה עם התשלום, אני יכולה להגיד לפייפל שיזכו אותי בכרטיס אחר שיש לי?
 
תודה.
לצפיה ב-'תעדכני את אמצעי התשלום החדש לפייפל'
תעדכני את אמצעי התשלום החדש לפייפל
08/11/2016 | 17:34
3
8
לצפיה ב-'אוקי, כבר עידכנתי אז יעבירו אליו אוטומט?'
אוקי, כבר עידכנתי אז יעבירו אליו אוטומט?
08/11/2016 | 18:53
2
9
לצפיה ב-'ייתכן והכסף יכנס ליתרה בפייפל'
ייתכן והכסף יכנס ליתרה בפייפל
08/11/2016 | 21:00
7
לצפיה ב-'נשמע הגיוני, אבל אין לדעת... תתקשרי לשירות הלקוחות ותשאלי'
נשמע הגיוני, אבל אין לדעת... תתקשרי לשירות הלקוחות ותשאלי
09/11/2016 | 01:58
7
לצפיה ב-'2 שאלות חשובות בנוגע לזמן השילוח שאני מגדירה'
2 שאלות חשובות בנוגע לזמן השילוח שאני מגדירה
07/11/2016 | 16:38
2
82
אני מגדירה שזמן הטיפול והשילוח אצלי הוא תוך 1-2 ימי עבודה.
מה קורה אם זה נופל על שישי שבת? האם המערכת של איביי מתחשבת בעובדה שזה לא נחשב יום עבודה?
שאלה נוספת:
הרבה פעמים איביי מודיעה לי שהמוצר נמכר, אולם הקונה טרם שילם.
לפעמים הוא משלם רק כעבור 3 ימים. במקרה כזה, האם זה מקלקל לי את התנאי ליעד שהצבתי (כלומר, 1-2 ימי עבודה זמני טיפול לשילוח)? כיצד איביי מתייחסת לזה?
 
זה חשוב לי מאוד לדעת, מאחר ועמידה בזמני הטיפול והשילוח, בייחוד שמדובר בזמנים קצרים מאוד (1-2 יום עבודה), מקדמת אותי ליעד הנכסף של להיות : Top-rated seller
אם אני לא עומדת ביעדים שאני מציבה לעצמי באיביי, אז יהיה קשה מאוד להשיג את התואר הזה.
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
07/11/2016 | 16:50
62
סופשבוע באיבי נקבע על פי ימי המנוחה של העולם (שבת ראשון) ולא ישראל.
שבת בבוקר עד 10:00 זה עדיין נחשב יום עבודה כי הפרש השעות ביננו הוא 10 שעות. זה אומר ש חצות בארה"ב זה המועד האחרון לפני תחילת סופשבוע שלהם.
 
ימי השיפינג מתחילים מרגע התשלום. לא מרגע המכירה. אם לקוח לא שילם את לא שולחת.
את יכולה להגדיר גם 3 או 4 ימי טיפול. טופ רייטד לא דורש להגדיר יום או יומיים, אלא פשוט לעמוד בזמנים הגדרת.
התואר הזה אינו ביג דיל ואינו ניכסף. זה מלהיב רק את המוכרים החדשים. גם כש"זוכים" בו הוא זמני עד שלא תצליחי לעמוד בתנאים. זה קורה לכולנו.
לצפיה ב-'שילוח באמצעות מיילוג'
שילוח באמצעות מיילוג
08/11/2016 | 12:26
44
היי עינב , 
שמי גיא , אני  מנכ"ל מיילוג , אנו מספקים שירותי שילוח איקומרס לכל העולם ונותנים פתרון מתחרה באקו פוסט. אצלינו כשאת מפיקה מספר מעקב דרך הפורטל הוא כבר חי במערכת כך שהמקבל שלך וגם איביי רואים שכביכול כבר הכנת את המשלוח לשילוח גם אם עשית זאת בשישי בצהריים.
אולי זה יכול לעזור לך , בכל אופן , אשמח לדבר אתך ולתת לך הצעה תחרותית לשילוח דרכינו. 
לצפיה ב-'הודעה על משלוח?'
הודעה על משלוח?
08/11/2016 | 08:50
10
98
האם צריך לשלוח הודעה לקונה לאחר ששלחתי את המוצר?
אם כן איך עושים זאת?
לצפיה ב-'אפשר, לא חובה'
אפשר, לא חובה
08/11/2016 | 09:13
7
71
אני עושה זאת, זה מראה על יחס אישי בעיניי, שירות יותר טוב, ומאפשר תקשורת ישירה עם הקונה במקרה שיש לו בעיות יהיה לו נוח יותר לפנות אליך ישירות ולא ישר לפתוח מחלוקת.
כדאי להכין נוסח קבוע כדי לא לעבוד קשה מדי...
בכל מקרה תדע שאיביי שולחת ללקוח הודעה שהמוצר נשלח כך שזה בהחלט לא חובה.
כדי לשלוח הודעה בוחרים ב-contact buyer באופציות שליד ההזמנה.
 
לצפיה ב-'הודעת משלוח '
הודעת משלוח
08/11/2016 | 09:55
1
54
סליחה על הבורות,
איך איביי יודעים ששלחתי את המוצר?
לצפיה ב-'טלפתיה'
טלפתיה
08/11/2016 | 10:36
55
סתם.
את מסמנת באיביי כ"נשלח" ומוסיפה מספר מעקב.
הלקוח מקבל הודעה במייל עם הפרטים.
אם את מעדכנת רק בפייפל זה מעדכן גם את איבי אוטומטית, אבל הלקוח יקבל מייל מפייפל.
לצפיה ב-'נוסח קבוע אבל יחס אישי? הלקוחות לא טיפשים'
נוסח קבוע אבל יחס אישי? הלקוחות לא טיפשים
09/11/2016 | 02:16
4
70
והם לא מרגישים שום "יחס אישי" כשסתם מציפים להם את תיבת הדואל בהודעות כפולות על אלה של איביי. לקוח שקונה ממך לא קונה רק ממך, סביר להניח שהוא מזמין ממוכרים/אתרים נוספים. אם כל אחד מהם יציף אותו בדואל, זה סתם יעיק עליו. הוא לא יודע מי אתה ועוד דואל ממך לא יגרום לו לזכור אותך או לפנות דווקא אליך במקרה של בעיה. בכל מקרה באיביי פנייה למוכר מסיבה של אי הגעה / מוצר שלא כמתואר עוברת בצורה מסודרת בפלטפורמה שלהם לפי הנוהל, ולא סביר להניח שהלקוח יזכור שפעם שלחת לו הודעה אז עכשיו הוא יפשפש בתיבה ויפנה אליך בצורה עוקפת.
 
בשורה התחתונה, לפנות ללקוח סתם כך כי המוצר נשלח ולחשוב על "יחס אישי" לכל לקוח (בעיקר כשאין שום קשר אישי) זו חשיבה נאיבית של עסק קטן. כל חנות רצינית לא מטרידה לקוח סתם אם אין לה משהו מיוחד לעדכן אותו בו. עסקה טובה היא עסקה שעובדת חלק ללקוח, בלי טרחה או טרדה מיותרת. לקוחות היום לא מחפשים שהמוכר יהיה נחמד אליהם או יחזיק להם את היד. שירות טוב הוא שירות מהיר, יעיל, ענייני. אם אין בעיות, לא צריך יותר מזה.
לצפיה ב-'תתפלאי. אבל כל אחד יכול לפעול לפי ראות עיניו'
תתפלאי. אבל כל אחד יכול לפעול לפי ראות עיניו
09/11/2016 | 10:02
3
32
לצפיה ב-'טוב, לא חסרים גם טיפשים (ולראיה, נשיא ארה"ב הנבחר... )'
טוב, לא חסרים גם טיפשים (ולראיה, נשיא ארה"ב הנבחר... )
10/11/2016 | 22:34
2
25
אבל באמת, מה שגורם לי להרגיש יחס אישי הוא... יחס אישי. למשל כשפניתי למוכר וקיבלתי תשובה עניינית, מהירה, אדיבה ואכפתית. כזאת שבאמת הרגשתי שהוא קרא והתייחס לדברים שכתבתי. או כשקיבלתי חבילות עם נייר עטיפה יפה, עם כתובת בכתב יד, עם מדבקות חמודות לקישוט... זה לא היה משנה לי גם לו זה לא היה כך, אבל הרגשתי מגע של יד אנושית בתהליך.
 
הודעה אוטומטית של "קונה יקר, תודה לך שקנית אצלנו, יאדה יאדה יאדה" היא פעולת מחשב אוטומטית שתוכנתה מראש ונשלחת באופן זהה לכולם, לא ידנית ספציפית אליי, אז מה לעזאזל "אישי" בזה?
לצפיה ב-'כשכתבתי תתפלאי לא התכוונתי שהלקוחות טפשים'
כשכתבתי תתפלאי לא התכוונתי שהלקוחות טפשים
12/11/2016 | 00:43
1
28
התכוונתי שמכתב אישי כן עוזר, ולקוחות מעריכים את זה.
וגם לא התכוונתי למייל אוטומטי עם יאדה יאדה.
המייל שלי מנוסח מאד אישי, הוא גם לא מכיל פרסומות, הפניה לחנות שלי או בקשה לפידבק. הוא בסך הכל אומר שאני מעריך את ההחלטה של הקונה לקנות ממני.
מנסיון, ישנם לקוחות שעונים למייל הזה, הם בטוחים שכתבתי את זה רק בשבילם, למרות שאני שולח 2-3 כאלה בדיוק ביום.
בכל מקרה, אולי זה לא מתאים לכל אחד, ואולי לא לכל מוצר. למה שאני מוכר (בעיקר פריטי אספנות) זה עובד לי.
לצפיה ב-'הבנתי אותך, ולמעשה דבריך רק חיזקו את העובדה שהם טיפשים'
הבנתי אותך, ולמעשה דבריך רק חיזקו את העובדה שהם טיפשים
12/11/2016 | 01:27
19
או תמימים מאוד אם הם חושבים שמוכר כתב מכתבה כזה רק ובמיוחד עבורם...
 
באיזו אופן המכתב שלך "מנוסח מאד אישי"? אתה מכיר את הקונה ומנסח כל פעם מחדש בהתאם אליו? גם אם אתה מעריך את ההחלטה של הקונה לקנות ממך, אין בזה שום דבר "אישי", הרי אתה מעריך את כל הקונים שבחרו לקנות ממך ללא הבדל דת / גזע / מין וכו'. אז בהנחה שאתה שולח לכולם אותו מכתב בדיוק (ולא משנה שלא אוטומטית; אם אתה שולח ידנית אתם סתם שורף לעצמך זמן, התוצאה זהה) אתה כנראה לא מבין את משמעות המילה.
 
העיקר שזה עובד לך... אם אתה מוכר פרטי אספנות אני מניחה שאתה גם לא מוכר בנפח גבוה (לעומת מי שמתקתק עשרות ומאות מוצרים זהים) ולכן אתה יכול להרשות לעצמך לשלוח ידנית מכתב לכל לקוח... אבל זו בפירוש לא עצה שהייתי נותנת באופן גורף, להפך.
לצפיה ב-'איביי שולחים אוטומטית, אין צורך לשלוח בנוסף, סתם מעיק'
איביי שולחים אוטומטית, אין צורך לשלוח בנוסף, סתם מעיק
09/11/2016 | 02:11
1
43
אפשר לצרף מסר אישי להודעות האוטומטיות של איביי. אין לי מושג איך, אבל קיבלתי כאלה כלקוחה, אז זה אפשרי...
לצפיה ב-'צודקת מאה אחוז מיותר '
צודקת מאה אחוז מיותר
09/11/2016 | 11:01
36
אני לא שולח ללקוחות מיילים נוספים לאלה שאיביי שולחים.
זו חשיבה של מוכרים מתחילים שמתנהגים  כמו מלצר שכל רגע בא לשאול אם הכל בסדר, כי הוא דואג לטיפ שיקבל.

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות
לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
Tesqa
לבדיקות תוכנה

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ