לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-' מצב קפקאי ובלתי פתיר לכאורה באייבי '
מצב קפקאי ובלתי פתיר לכאורה באייבי
02/12/2016 | 18:02
2
66
מצב קפקאי ובלתי פתיר לכאורה באייבי

הי Guys

אני קונה ותיק באייבי ומוכר די חדש (כ-10 פריטים נמכרו בחודשים האחרונים). 100% פידבק חיובי

מלפני מספר ימים (ככה פתאום) אני לא יכול יותר לבצע Bids בטענה של Too many unpaid items, רק שאין לי ולא היו לי מעולם Unpaid Items

אוקי טעויות קורות, צריך להתקשר ל-customer service של אייבי, רק מה לא ניתן ככה סתם להתקשר או לשלוח מייל או כל צורת תקשורת אחרת, צריך להגיד קודם מה הבעייה (משהו כמו לפתוח קריאה במרכז שירות כלשהוא).

כאשר אני מנסה לייצור קשר באמצעות האתר בנושא Unpaid Items המערכת אומרת (ובצדק) No unpaid items found

מה עושים?

תודה מראש ...


לצפיה ב-'מתקשרים לאיביי 18666431587. בהצלחה!'
מתקשרים לאיביי 18666431587. בהצלחה!
02/12/2016 | 22:00
19
לצפיה ב-'בוחרים בעיה / סיבת פנייה אחרת...'
בוחרים בעיה / סיבת פנייה אחרת...
03/12/2016 | 20:47
7
לצפיה ב-'מדוע השם משתמש של המוכר שהזמנתי ממנו באיביי שונה'
מדוע השם משתמש של המוכר שהזמנתי ממנו באיביי שונה
02/12/2016 | 17:06
6
53
מהשם משתמש שיש לו בפייפל?
 
 
לצפיה ב-'למה לא?'
למה לא?
03/12/2016 | 13:36
22
המשתמש בחר שם משתמש אחד לאיביי ואחר לפייפל. אולי השם שרצה היה תפוס, אולי סתם בא לו. למה זה חשוב?
 
לצפיה ב-'גם אצלי שונה. מה הבעיה?'
גם אצלי שונה. מה הבעיה?
03/12/2016 | 14:17
1
19
את מי זה מעניין?
לצפיה ב-'יש אנשים שיש להם חשבון פייפל מהעבר'
יש אנשים שיש להם חשבון פייפל מהעבר
03/12/2016 | 14:19
18
ולכשהתחליטו להתחיל למכור באיביי חיברו את חשבון האיביי שלהם לחשבון הפייפל.
 
לצפיה ב-'כי אלה חברות שונות ופותחים בהן חשבון בנפרד. גם אצלי זה שונה.'
כי אלה חברות שונות ופותחים בהן חשבון בנפרד. גם אצלי זה שונה.
03/12/2016 | 20:32
2
21
למעשה בעבר היה לי שם משתמש זהה באיביי ובכתובת דואל ואז הגעתי למסקנה שאני לא רוצה שכל מי שרואה את הכינוי של באיביי ידע מה הדואל שלי ועוד יותר אני לא רוצה שידע מה החשבון שלי בפייפל (מסיבות אבטחה) ושיניתי. יש לי כיום דואל ייעודי לפייפל וזה הרבה יותר נכון ונבון. בקיצור, זה עניין נוחות/בטיחות של בעל החשבון וממש לא צריך לרגש/לעניין אותך.
לצפיה ב-'בפייפאל אין שם משתמש. זה כתובת מייל'
בפייפאל אין שם משתמש. זה כתובת מייל
04/12/2016 | 09:07
1
20
לצפיה ב-'וזה בדיוק מה שכתבתי...'
וזה בדיוק מה שכתבתי...
04/12/2016 | 13:54
3
לצפיה ב-'קצת מאוחר מידי אבל אולי עדיין יעזרו '
קצת מאוחר מידי אבל אולי עדיין יעזרו
02/12/2016 | 12:33
4
54
אני צריך לקבל  203 דולר מחברת פורקס הבעיה שהם עובדים רק  עם  פייפל או   העברה בנקאית  .


יש  דרך לבקש מפייפל לא לשלם שום עמלות  כדי לקבל את ה 203 דולר   האלה   ולהמיר אותם  לשקלים  ?

העברה בנקאית  זה יקר   רוצים  20 דולר  .   ( אני סיכנתי את כול הכסף שלי כמעט  כדי  איך שהוא  לעשות את הרווח הזה ולשלם עליו יותר  מדולר  - 2   עמלה  זה  מוגזם   - כמובן שאני פורש  מהבורסה כי  אי אפשר  באמת להרוויח  שם   )

תודה מקווה שיש  דרך לא  לשלם    את העמלות המטורפות  .



לצפיה ב-'פייפאל מתנהלת כמו בנק ומרוויחה מהעמלות'
פייפאל מתנהלת כמו בנק ומרוויחה מהעמלות
02/12/2016 | 14:13
3
40
פה תשלם פעמיים: בקבלת הכסף לפייפל שלך ובמשיכה לארץ בשקלים.
 
לצפיה ב-'יש דרך לבקש הנחה או משהו כזה ? '
יש דרך לבקש הנחה או משהו כזה ?
02/12/2016 | 15:02
2
13
לצפיה ב-'לצערי לא.'
לצערי לא.
02/12/2016 | 15:33
1
32
אבל אם יש לך חשבון מט"ח, יש אפשרות למשוך את היתרה בדולרים בלי המרה.
העמלה במקרה כזה תהיה 5$ אאל"ט.
את עמלת קבלת המזומן מפורקס(3.9%) לא ניתן לבטל.
 
לצפיה ב-'בטח מתאמים את העמלות עם הבנקים זה די דומה '
בטח מתאמים את העמלות עם הבנקים זה די דומה
02/12/2016 | 15:42
13
לצפיה ב-'משתמש חדש עם 0 פידבקים שילם על המוצר שלי, לשלוח או לבטל?'
משתמש חדש עם 0 פידבקים שילם על המוצר שלי, לשלוח או לבטל?
02/12/2016 | 10:42
2
51
היי, אני מוכר נעליים מסין לאיביי, העליתי מוצר חדש השבוע והיום ראיתי שמישהו קנה.. הבעיה שהמשתמש שלו נוצר היום, והוא עם 0 פידבקים, יכול ליהיות שזה אחד המתחרים מנסה לעקוץ אותי? האם יש לו דרך לעקוץ בכלל אם אני שולח עם מספר מעקב?
 
מה אתם חושבים?
לצפיה ב-'הכל יכול להיות, אבל אין לך עילה לביטול עסקה'
הכל יכול להיות, אבל אין לך עילה לביטול עסקה
02/12/2016 | 11:31
1
44
תשלח. קונים ממני המון אנשים עם 0 פידבקים....רובם סתם חדשים. עקיצה לא חייבת לבוא ממשתמש עם 0 פידבקים. תשלח עם מספר מעקב ואתה מכוסה.
לצפיה ב-' כולנו היינו פעם משתמשים חדשים... חבל לוותר על לקוח חדש'
כולנו היינו פעם משתמשים חדשים... חבל לוותר על לקוח חדש
02/12/2016 | 16:22
36
זו דווקא ההזדמנות לתת לו "ספתח" ראוי ולהשאיר אותו עם טעם טוב בפה.
 
הייתי חוששת מעקיצה רק לו היה מדובר במוצר יקר במיוחד. אם מוכרים מוצרים בשווי מאות ואלפי דולרים, בהחלט כדאי להגביל גולשים ללא משובים (זכור לי שקראתי כאן שזה אפשרי).
לצפיה ב-'צריכה את עזרתכם בנוגע למספרי מעקב ומשלוח שלא מגיע'
צריכה את עזרתכם בנוגע למספרי מעקב ומשלוח שלא מגיע
01/12/2016 | 18:09
10
74
1. 80306425386 כבר עבר יותר מחודש. הסטטוס האחרון זה שזה נשלח אווירית מסין ומאז כלום. מה הולך איתו?? זה משהו ממש קטן.
2. 32599781238. נשלח לפני 4 ימים. אין מידע, שום אתר שניסיתי לא מוצא.
3. 33593548348. כנ"ל.
 
למה כולם במספרים ולא אותיות? (סקרנות)
כולם מסין דרך איביי. המון תודות לעוזרים!!!
לצפיה ב-'משלוחים זולים (רגילים) מסין הם איטיים מאוד, גם עד חודשיים'
משלוחים זולים (רגילים) מסין הם איטיים מאוד, גם עד חודשיים
01/12/2016 | 20:12
42
זה אפשרי לחלוטין. מספרי המעקב לא תמיד אמיתיים, ולפעמים הם תקפים רק בתוך סין (כלומר לא יהיה מעקב מעבר לכך וזה לא יגיע כדואר רשום לישראל). אין סיבה לעקוב או להילחץ, פשוט לנשום עמוק ולהתאזר בסבלנות... (כמעט) הכול מגיע בסופו של דבר, ועל מה שלא הגיע פותחים מחלוקת ומקבלים החזר כספי (חשוב רק לוודא שלא עוברים את טווח הזמן שבו ניתן לעשות זאת – באיביי עד 30 יום מהתאריך האחרון המשוער להגעת המוצר, בפייפל יש 180 יום מתאריך הרכישה).
 
אגב, ממש עכשיו חזרתי מהדואר עם ספר שנשלח אליי מנוודה, ארה"ב(!) ב-22/10 והגיע לסניף רק לפני יומיים (29/11) כך שלא רק מסין צריך לפעמים נשימה עמוקה... חבילה נוספת שנשלחה אליי מארה"ב (אתר אחר) ב-16/10 עוד לא הגיעה (ולא מדובר במשהו גדול או יקר). זה די מעצבן אבל זה אתר שהזמנתי ממנו אין ספור פעמים בעבר, אז אמתין עוד שבועיים ורק אז אפנה אליהם. מקווה שיגיע וחסל.
לצפיה ב-'אלה למעשה לא מספרי מעקב רגילים.'
אלה למעשה לא מספרי מעקב רגילים.
02/12/2016 | 11:43
8
39
אני דווקא לא חושב שאלה מספרי מעקב לא אמיתיים, אבל אלה לא מספרי מעקב שנחשבים כמספרי מעקב.
אלה מספרי הברקוד שהמוכר מטביע על המשלוח, מנסיוני עד היום כולם היו אמיתיים, אך הם נשלחים בדואר איטי ולא מהיר, וחודשיים להגעת משלוח שכזה מסין הם זמן סביר בהחלט.
זה קורה כשמשלמים על "אקונומי" = חסכון פשוטו כמשמעו.
על מוצרים שחשוב לי לקבל מהר ובביטחון אני מוסיף לפעמים כסף למוכרים כדי שישלחו בדואר רשום אווירי עם מספר מעקב מוכר.
לצפיה ב-'באסה, יש לי עוד מה ללמוד בנושא כנראה'
באסה, יש לי עוד מה ללמוד בנושא כנראה
03/12/2016 | 12:34
7
25
אני תמיד שמחה לראות שהמשלוח חינם, אבל אני בעיקר בוחרת לפי המוכר והפופולריות, כלומר כמה הוא כבר מכר ושהביקורות יהיו טובות... פעם הבאה אשים לב יותר לסוג המשלוח.... איך בכלל מוסיפים עוד כסף למשלוח בדואר רשום? איך זה מתנהל? כלומר אני קונה את המוצר ואז מה?
לצפיה ב-'אני אישית שולח למוכר מסר '
אני אישית שולח למוכר מסר
03/12/2016 | 18:30
34
ומתעניין באפשרות להוסיף תשלום כדי שישלח את המשלוח עם מספר מעקב.
יש מוכרים שמסכימים ויש שלא מסכימים.
 
בסך הכל אם המוכר לא מסכים והמשלוח לא מגיע הבעייה היא שלו.
לצפיה ב-'את מקבלת את מה שאת משלמת עליו... זמן = כסף, השאלה מה יש יותר'
את מקבלת את מה שאת משלמת עליו... זמן = כסף, השאלה מה יש יותר
03/12/2016 | 20:00
35
לי יש יותר זמן מכסף, ואני מעדיפה לחסוך כסף ולחכות קצת יותר. אם זה דחוף אני פשוט לא מזמינה מחו"ל, ודאי שלא מסין. אגב, צריך לקחת בחשבון שלפעמים גם שדרוג המשלוח לא בהכרח יקצר את זמן ההגעה, אז בשביל מה? אני לא צריכה את המעקב, זה בשביל המוכר.
לצפיה ב-'תגובה נוספת לשואלת.'
תגובה נוספת לשואלת.
04/12/2016 | 16:02
4
24
בעקבות מחיקת חלק מהתגובות ע''י הנהלת הפורום ובעקבות התגובה של trilliane אסביר שאולי מספר מעקב מיועד בעיקר לשולח כדי להגן עליו, אבל אותי לא מעניינת ההגנה שהוא מגן על עצמו.
מכיוון שיותר מהזמנה אחת שנשלחה אלי ללא מספר מעקב לא הגיעה, אני מוכן לשלם על מספר מעקב של משלוח בדואר רשום כי אני אוהב לעקוב אחרי המשלוחים שאני מזמין.
אני ממש לא אדם עשיר, ואני שוקל כל אגורה שאני מוציא, אבל אוותר על בילוי בקולנוע או על ארוחה במסעדה ואעדיף לשלם את השקלים הבודדים עבור משלוח רשום עם מספר מעקב.
כל אחד והתחביבים שלו... התחביב שלי זה לאסוף מספרי מעקב. מותר לי, נכון ?
לצפיה ב-'חח ברור, גם לי יש תחביב לעקוב'
חח ברור, גם לי יש תחביב לעקוב
04/12/2016 | 19:06
3
20
אפילו הורדתי אפליקציית מעקב. פשוט לא חשבתי שאפשר לבקש מספר מעקב מהמוכר, תמיד שמחתי כשיש והתבאסתי כשאין...
ובכלל, שאלתי את המוכרים למה המספרים לא עובדים והם לא ענו עדיין. הייתי רגילה שהם עונים תוך כמה שעות, מה נסגר. וההוא עדיין תקוע על sent to airline. אני מתפדחת להתלונן כי אני  יודעת שדואר ישראל רחוק ממושלם אז אני מחכה. העיקר שיגיעו!
ותגידו, ems china יעיל יותר? שלחו לי דרכו 2 פיג'מות (onesie) והמשלוח עדיין נחשב כחינם. אולי כי החבילות גדולות?
בכל אופן תודה לכל העונים, אני לומדת מכולכם אחד אחד :)
לצפיה ב-'מנסיוני בחודשים האחרונים'
מנסיוני בחודשים האחרונים
04/12/2016 | 19:47
1
11
האחרונים שצריך להאשים אותם זה דואר ישראל.
הם השתפרו מאוד בחודשים האחרונים, וכל העיכובים שהיו במשלוחים שהזמנתי היו בסין ולא בדואר ישראל.
 
לשאלתך על ems china : גם אני הזמנתי כמה פריטים שנשלחו דרכם ללא תוספת תשלום  (ואל תדאגי למוכרים, זה מגולם במחיר)  ולקח כשבועיים עד שלושה עד שהמשלוחים האלה הגיעו אלי.
 
ועדיין יש משלוח אחד שהוזמן לפני קרוב לחודשיים ונשלח ללא מספר מעקב אמיתי (הופיע מספר שכלל רק ספרות ללא אותיות שזה לא מעקב אמיתי) והוא טרם הגיע.
אז שלחתי היום הודעה למוכר דרך המערכת של איביי, ואני מחכה לתשובה ממנו.
אם לא תגיע תשובה אבקש החזר.
ובכל מקרה אני לא מודאג כי הגנת הקונה של פייפאל יותר ארוכה.
לצפיה ב-'סבבוש. המון תודה. שמחה לשמוע'
סבבוש. המון תודה. שמחה לשמוע
04/12/2016 | 21:00
9
על דואר ישראל ו ems. נקווה לטוב
לצפיה ב-'היום היה יום ראשון (יום המנוחה השבועי). תני להם זמן... '
היום היה יום ראשון (יום המנוחה השבועי). תני להם זמן...
05/12/2016 | 03:08
10
זה נחמד לעקוב אבל לדעתי חבל "להתמכר" לזה, כלומר להיות על קוצים ולבדוק כל הזמן... בפרט שמספרי המעקב הפשוטים של דואר סין מתעדכנים מעט מאוד ורובם לא תקפים בישראל (כי לכאן הם לא מגיעים כדואר רשום) אז אני לא רואה הרבה טעם, מניסיוני זה רק מכניס סתם לחץ או חששות. ברור שמעצבן לחכות, אבל מה עוד אפשר לעשות? יגיע כשיגיע.
 
הדבר היחיד שאני עוקבת אחריו ומקפידה להיות עם יד על הדופק הוא שאני לא מפספסת ולא שוכחת הזמנות "באוויר", כלומר מוודאת שבאמת כל מה שהיה אמור להגיע אכן הגיע. בנקודה הזאת יש יתרון לעלי אקספרס – הם שולחים התרעות לדוא"ל ימים ספורים לפני שעובר התאריך האחרון שבו ניתן לפתוח תלונה.
 
מלבד זאת אני לא רואה טעם בתלונה או בפנייה למוכרים, הם הרי לא יכולים לזרז את הדואר... נראה לי מיותר להציק להם סתם. אני מחכה ממש עד שמתקרב המועד האחרון שבו אפשר לפתוח תלונה ורק אז פותחת. זה חוסך לי פניות מיותרות כי בד"כ עד השלב הזה (כמעט) הכול מגיע, ומה שלא בד"כ כבר לא יגיע.
לצפיה ב-'ניסיונות ראשונים במכירה: המוצר יוצא מארה"ב? '
ניסיונות ראשונים במכירה: המוצר יוצא מארה"ב?
01/12/2016 | 16:04
4
39
אני רואה שמוצר שפרסמתי כתוב כ
Item location: McGrew, Nebraska, United States
 
מה פיספסתי? 
זה בעייתי? הקונה מארה"ב. 
לצפיה ב-'אתה שואל אותנו לאן נשלח מוצר שפרסמת? לא ברור...'
אתה שואל אותנו לאן נשלח מוצר שפרסמת? לא ברור...
01/12/2016 | 16:53
3
37
או שאתה משתמש בדרופ-שיפינג?
 
Item location = מקום המוצר, כלומר מהיכן הוא נשלח (לא להיכן הוא נשלח).
כדי לדעת לאן הוא נשלח בדוק בשורה מתחת – Ships to.
 
בעיקרון כל המוצרים בזירת ארה"ב של איביי (com) נשלחים לארה"ב, זו בררת המחדל ולא ניתן לוותר עליה, רק להוסיף מדינות.
לצפיה ב-'צודק, הייתי לא ברור'
צודק, הייתי לא ברור
01/12/2016 | 17:46
2
28
אני והמוצר בארץ,
אבל בדף מוצר (שאני יצרתי) כתוב שהוא בארה"ב (מה שלא נכון).
כנראה שאני עשיתי משהו לא בסדר... 
השאלה איפה טעיתי ומה לעשות עכשיו כשהקונה בארה"ב.
הוא לא מצפה לקבל את המוצר יותר מהר ממה שבאמת יהיה? 
לצפיה ב-'אתה תצטרך לעדכן את הלקוח שהמוצר אינו בארה"ב'
אתה תצטרך לעדכן את הלקוח שהמוצר אינו בארה"ב
01/12/2016 | 19:24
1
19
ואני מתאר לעצמי שהוא יבקש לבטל
מקווה בשבילך שלא ידפוק לך שלילי.
בפעם הבאה נא עשה שיעורי בית לפני שאתה רץ להעלות מכירות.
תשאל פה את כל השאלוות. בשביל זה הפורום קיים
לצפיה ב-'בלבלתי כנראה אם האפשרות לבחור "מהיכן המוצר במקור" '
בלבלתי כנראה אם האפשרות לבחור "מהיכן המוצר במקור"
01/12/2016 | 19:30
10
לצפיה ב-'מכירת חוברות פורנו באיביי'
מכירת חוברות פורנו באיביי
01/12/2016 | 11:35
6
98
ניסיתי להעלות ליסט, ללא הצלחה.
התקבלה הודעה שמכירת פורנו יכולה להתבצע רק בתוך ארה"ב וקנדה.
וכי למה?
האם יש דרך לעקוף את האיסור ?
 
לצפיה ב-'יש איסור מכירת פורנו באיביי מחוץ לארה"ב'
יש איסור מכירת פורנו באיביי מחוץ לארה"ב
01/12/2016 | 12:26
71
IMPORTANT FACTS ABOUT BUYING & SELLING ADULT MAGAZINES
 
- International:  eBay's Policy states that Adult items permitted on the main eBay site requires sellers to select shipping to the United States ONLY.
לצפיה ב-'מציע לך לא לחפש דרכים לעקוף את חוקי איביי'
מציע לך לא לחפש דרכים לעקוף את חוקי איביי
01/12/2016 | 12:36
57
הם מאוד חשדניים ולא מרחמים.
 
לצפיה ב-'תנסה להעלות באיביי גרמניה, יש לי תחושה שלא תהיה בעיה'
תנסה להעלות באיביי גרמניה, יש לי תחושה שלא תהיה בעיה
01/12/2016 | 13:32
3
69
מישהו אמר בעבר שפורנוגרפיה זה עניין של גיאוגרפיה.
 
לכל זירה יש את האיסורים שלה.
 
לצפיה ב-'עמלות העלאה/מכירה באיביי גרמניה הן זהות לאיביי ארה"ב?'
עמלות העלאה/מכירה באיביי גרמניה הן זהות לאיביי ארה"ב?
02/12/2016 | 20:08
2
30
1
האם במסגרת 50 ליסטים חינם אפשר להעלות גם באיביי גרמניה ללא עלויות נוספות?
לצפיה ב-'לכל פלטפורמה יש מגבלות אחרות'
לכל פלטפורמה יש מגבלות אחרות
03/12/2016 | 13:33
20
והן גם לא קשורות אחת לשניה.
באנגליה אם אני לא טועה יש 20 ליסטים חינם ובגרמניה גם יש איזו כמות אבל אני לא בטוח כמה.
זה אומר שאתה יכול להעלות בכל זירה את כמות הליסטים החינמיים בלי קשר לזירות האחרות
לצפיה ב-'לדעתי תשלם בנוסף'
לדעתי תשלם בנוסף
03/12/2016 | 14:20
19
תנסה להעלות ליסט ותראה בסיכום מה צריך לשלם.
לצפיה ב-'חשבוניות על מכירות באמזון.'
חשבוניות על מכירות באמזון.
01/12/2016 | 10:35
6
122
כשאתם מוציאים חשבוניות על מכירות באמזון, האם אתם מקזזים כבר בחשבונית את העמלה של אמזון? אם מכרתי מוצר ב-100$, האם להוציא חשבונית על 100$ או על 85$? 
בניגוד לאיביי, הכסף עובר מאמזון כשהעמלה לאמזון כבר מקוזזת ממנו.
 
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
01/12/2016 | 13:22
5
54
אתה מוציא על 100$ כי הלקוח משלם 100$. אין משמעות למתי משולמת העמלה.
 
15$ זה חלק מעלות המכר שלך.
לצפיה ב-'זה נכון שהלקוח משלם 100'
זה נכון שהלקוח משלם 100
02/12/2016 | 14:16
4
41
אבל בניגוד לאיביי, שם אתה מקבל תשלום ישירות מהלקוח, באמזון אתה מקבל את התשלום מאמזון פעמיים בחודש.
לצפיה ב-'אז את מוציאה חשבונית פעמיים בחודש לאמאזון?'
אז את מוציאה חשבונית פעמיים בחודש לאמאזון?
02/12/2016 | 21:25
3
32
או עבור כל פריט לכל לקוח בנפרד? גם אני חשבתי להוציא רק עם התשלום מאמאזון אבל אז אמרו לי שאסור
לצפיה ב-'חשבוניות לאמזון'
חשבוניות לאמזון
04/12/2016 | 10:56
2
17
אני מוציא פעמיים בחודש חשבוניות לאמזון לפי המלצה של רואה חשבון.
לצפיה ב-'אני אשמח לדעת לפי אלו הוראות והאם גם חשבונית אחת לחודש'
אני אשמח לדעת לפי אלו הוראות והאם גם חשבונית אחת לחודש
06/12/2016 | 10:35
1
11
זה נכון שברמת התקבול יש להוציא קבלה בעת קבלת הכסף. למי שיש מלאי מחוייב להוציא חשבונית בעת התגבשות העסקה ולא ביום קבלת הכסף. 
לפיכך הדבר הנכון לעשות הוא להוציא חשבונית ביום התגבשות העסקה וקבלה בעת קבלת הכסף. לא שזה משנה, כי אין לכם חבות במע"מ בכפוף לרשימון. זה לעניין ניהול ספרים תקין.
לצפיה ב-'רו"ח שלי עשה בדיקה מול מס הכנסה'
רו"ח שלי עשה בדיקה מול מס הכנסה
07/12/2016 | 07:24
20
וזה מה שאישרו לעשות, להוציא חשבונית כאשר אמזון מבצע תשלום - פעמיים בחודש. אין בעיה להוציא חשבונית לעסקה כאשר יש אחד ביום. גם כשיש 10. אבל כאשר יש 100? 300? 1000? ואם להוסיף לזה עמלות, החזרות, תיקוני עמלות, ועוד הוצאות והכנסות שיש בתוך אמזון, לא יוצאים מזה... אז זה הפתרון.
לצפיה ב-'שלום לכולם אשמח לעזרה בשני נושאים'
שלום לכולם אשמח לעזרה בשני נושאים
01/12/2016 | 05:24
1
45
אחד: לקוח פתח לי קייס שהמוצר לא הגיע אליו , מה המשמעות לגבי החשבון שלי? החזרתי לו את הכסף וביקשתי שיסגור את הקייס ואם המוצר יגיע שישלם לי , האם הוא יכול לתת לי פידבק שלילי ? עניתי לו מיידי והחזרתי כסף מיידי
הנושא השני : לקוח לא שילם , פתחתי קייס בעבר שאלתי מה עושים אבל לא הצלחתי האם אפשר להדריך אותי בשלבים , כיצד אני סוגרת המוצר?
תודה מראש לעונים , הנושא המלחיץ אותי יותר זה הקייס שנפתח לי אחרי חצי שנה יתקלקל לי החשבון
לצפיה ב-'ת'
ת
01/12/2016 | 09:05
24
1. הקייס נסגר אוטומטית כאשר את מבצעת החזר. מאחר ופתרת את הבעיה ולא בוצעה אסקלציה לאיביי, הקייס לא נרשם לרעתך ואין השפעה על החשבון.
2. הלקוח יכול לתת שלילי, אבל אם היה רוצה בכך, היה כבר עושה זאת (מנסיון).
3. לא הבנתי. יש לך קייס פתוח? שלחת בקשה לביטול הדדי של עסקה?
אם כן, יש לך אפשרות אחרי שבוע לסגור אותו. פשוט תלכי ל-resolution center ותראי שיש שם קייס שממתין לפעולה מצידך. תסגרי אותו ובסיבה תבחרי שהעסקה לא הושלמה. העמלות יוחזרו לך.
לצפיה ב-'הזמנה מאמזון שלא נשלחה- מה עושים?'
הזמנה מאמזון שלא נשלחה- מה עושים?
30/11/2016 | 21:55
7
47
הזמנתי שלשה מוצרים ב27.11 . שילמתי תוספת עבור משלוח של שני ימים כדי שיגיע למלון וימסר שם.
אתמול דיברתי בצאט עם שרות לקוחות- הסבירו לי שיש מחסור במוצרים אבל "שלא אדאג" , ההזמנה מובטחת להגיע עד 07.12. שזה מה שמופיע כרגע באתר. מקבל החבילה עוזב ב06.12.
האם יש התחייבות גורפת לימי אספקה באמזון?( פעם ראשונה שאני מזמין שם)
האם ניתן לבטל את ההזמנה או לבקש פיצוי על זה שלא מספקים תוך יומיים?
ובכלל איך לפעול.
תודה

ORDER PLACED
Sunday, November 27, 2016
ORDER #
108-0597912-0064261  |  Invoice
Not yet shipped (Shipment 1)
DELIVERY ESTIMATE:
Wednesday, December 7, 2016
Neewer 10084674 Aluminum Alloy Video Camera Handheld Stabilizer for Cameras up to 2.1 lbs (Black)
Sold by Global_omo
Neewer 67MM Complete Lens Filter Accessory Kit: UV,CPL,FLD Filters+Macro Close-up Filters (+1,+2,+4,+10)+ND2,ND4,ND8 Neutral Density Filters+Lens Hood+Lens Cap+Filter Carry Pouch
Sold by Global_omo
Wireless Mouse, Anker Ergonomic USB 2.4G Wireless Vertical Mouse with 3 Adjustable DPI Levels 800 / 1200 / 1600 and Side Controls, Black

לצפיה ב-'לפנות שוב לשירות הלקוחות ולהסביר את המצב. מניסיוני הם טובים'
לפנות שוב לשירות הלקוחות ולהסביר את המצב. מניסיוני הם טובים
30/11/2016 | 21:57
6
28
אם יש להם אפשרות הם יזרזו את המשלוח, אם יש מחסור סביר שיבטלו את ההזמנה (אם לא יוכלו לספקה בזמן).
לצפיה ב-'אני מבזבז שעות מול אנשים שלא יודעים לכתוב'
אני מבזבז שעות מול אנשים שלא יודעים לכתוב
30/11/2016 | 23:55
5
40
באנגלית עם תשובות שחוזרות על עצמן- אל תדאג אני אטפל בך אישית...
מ4 אנשי שרות לקוחות.
הייתי מוכן לתשלום נוסף עבור שרות ראוי.
אני אפילו לא יודע אם אני רשאי לבטל את ההזמנה ואם הם יחזירו לי את הכסף.
 
לצפיה ב-'אולי אתה מתכתב איתם בשעות שיש תמיכה מהודו? ואללה לא יודעת'
אולי אתה מתכתב איתם בשעות שיש תמיכה מהודו? ואללה לא יודעת
01/12/2016 | 03:12
24
בעבר (הרחוק) היו מקרים שעברתי שלושה נציגים "פשוטים" עד שהרביעי היה בכיר יותר (ובוודאות לא הודי) ופתר לי את הבעיה; אבל דווקא בשנים האחרונות קיבלתי מענה הולם בפנייה הראשונה, ופניתי יותר מפעם אחת.
 
ב-2009 ממש בתקופה הזאת, הייתה לי בעיה דומה: הזמנתי מוצר במבצעים המטורפים שהיו לקראת החגים, בחרתי משלוח חינם (לא משודרג) שהיה אמור להגיע תוך X ימים, אבל הם קצת לקחו ת'זמן... והמוצר היה אמור להגיע לחבר לפני טיסה לישראל כך שהזמן הפך להיות לחוץ. פניתי אליהם ותוך שעות ספורות הם שלחו לי אותו במשלוח משודרג שהגיע תוך יומיים אל פתח ביתו.
 
לפני כשנה הייתה בעיה שהם שלחו לי מוצר לא נכון (מאותו סוג, אבל לא מה שהיה בתמונה...). בעקבות הפנייה שלי הם עדכנו את התמונה הנכונה והציעו לי כמה אפשרויות ראויות מאוד לפיצוי.
 
והיו עוד הזדמנויות... האחרונה לפני כחודשיים-שלושה. בכל הפעמים קיבלתי שירות טוב מאוד והצליחו למצוא פתרונות שהוציאו אותי מרוצה.
לצפיה ב-'תבטל את ההזמנה או תפתח קייס'
תבטל את ההזמנה או תפתח קייס
01/12/2016 | 08:57
3
21
אם לא סופק בזמן אליו התחייב המוכר תפתח קייס ותבקש החזר. אם לך הזמן לא מתאים תבקש ביטול הזמנה בטענה שאתה לא זקוק למוצר
לצפיה ב-'באמזון לא ניתן לבטל (עצמאית, באופן מובנה) כשההזמנה בטיפול'
באמזון לא ניתן לבטל (עצמאית, באופן מובנה) כשההזמנה בטיפול
01/12/2016 | 17:00
2
19
ואין פתיחת "קייס", זה לא איביי או פייפל... הוא צריך לפנות לשירות הלקוחות של אמזון (אם היא המוכרת ו/או השולחת) או ישירות למוכר (אם הוא מוכר ושולח עצמאית).
לצפיה ב-'איפה רואים התחייבות לזמן אספקה(אם בכלל קיים באמזון)? ההזמנה '
איפה רואים התחייבות לזמן אספקה(אם בכלל קיים באמזון)? ההזמנה
01/12/2016 | 17:34
1
11
משני ספקים
לצפיה ב-'אם שילמת על משלוח שהיה אמור להגיע אתה יכול לבטל'
אם שילמת על משלוח שהיה אמור להגיע אתה יכול לבטל
01/12/2016 | 19:42
15
אין לי כוח לויכוחים אבל באמאזון יש קייס הוא נקרא A-Z. וניתן לפתוח בקשת ביטול עסקה בכל שלב. אם המוכר כבר שלח העסקה תבוטל אבל החזר יגיע רק לאחר שהמוצר יחזור אליו (זה קורה אטחרי שאתה לא אוסף אותו). אני שוב אומרת אם הוא לא שלח זה הזמן לבטל
לצפיה ב-'מעניין אותי לדעת. אם יש לי מגבלה ל 5 אלף דולאר בחודש'
מעניין אותי לדעת. אם יש לי מגבלה ל 5 אלף דולאר בחודש
30/11/2016 | 17:11
2
71
אני מעלה מכירה פומבית, האם אפשרי שהמחיר יעבור את ה 5 אלף תיאורטית?
לצפיה ב-'יוכל לעבור את המגבלה שלך ללא הפרעה, מניסיון.'
יוכל לעבור את המגבלה שלך ללא הפרעה, מניסיון.
30/11/2016 | 18:36
22
לצפיה ב-'יעבור, אבל'
יעבור, אבל
01/12/2016 | 09:54
30
ברגע שהbidder הכי גבוה יעבור את ה-5 אלף לא תוכל יותר להעלות מוצרים באותו החודש כי פוטנציאלית הגעת למכסה שלך.
לצפיה ב-'עשיתי בטעות Standard International Shipping'
עשיתי בטעות Standard International Shipping
30/11/2016 | 14:02
10
90
שלום חברים
 
לפני יומיים העליתי מוצר משומש מהבית במכירה פומבית באיביי.
לצערי לא כלכך ידעתי מה אני עושה במשלוח כי זה פעם ראשונה שהעליתי למכירה מוצר מהבית (עד עכשיו עשיתי רק דרופשיפ) ובטעות בחרתי בStandard במקום Economy.
עכשיו יש כבר 5 בידינג על המוצר וכרגע עומד על $10.
הבידר הכי גבוה הוא משוודיה ואחריו אחד מארה"ב.
כשבדקתי מה זמן המשלוח שאיביי רושמים עבורי למשלוח לשוודיה זה יוצא 11 ימי עסקים ולארה"ב זה יוצא 18 ימי עסקים (ללא זמן הטיפול שמוגדר אצלי 3 ימים)
ממה שהבנתי מקריאה בפורום כאן זמני המשלוח של דואר ישראל לוקחים הרבה יותר מזה.
 
מה אתם ממליצים לעשות ? ממש לא בא לי לחטוף פידבק שלילי כי אני מוכר חדש ובונה את עצמי עכשיו.
 
האם לבטל את המכירה הפומבית ולשלם את הקנס של הFinal Value Fee על 10$ ? אני צופה שהבידינג יגיעו לאיזור ה30-40 דולר בסוף המכירה (נותרו 5 ימים).
 
לצערי לא רשמתי בליסטינג שלי את זמני המשלוח.
 
מה הייתם עושים ?
 
תודה מראש.
לצפיה ב-'יש לך שתי אפשרויות ואף אחת מהן לא ביטול חד צדדי'
יש לך שתי אפשרויות ואף אחת מהן לא ביטול חד צדדי
30/11/2016 | 15:21
9
68
1. לחכות שהמכירה תסתיים, לפני התשלום לשלוח ללקוח שזכה מייל ולהסביר לו, בלי להזכיר מה הגדרת ומה לא, שלידיעתו משלוח מישראל למדינה שלו יקח X זמן בממוצע.
רוב הלקוחות לא יעשו עניין.
מה שכן אתה חשוף לפתחית קייס לפני הזמן.
במקרה הזה, חשוב שתשלח רשום.
2. פחות מומלץ, להתעלם ולשלוח כרגיל. מקסימום יפתחו לך קייס. 
בכל מקרה לקוחות לא כל כך מהר נותנים שלילי.
מניסיוני בדרך כלל שולחים מייל ושאלים היכן המוצר.
או שפותחים קייס ויש לך זמן מסויים להגיב.
 
אם הגדרת שלושה ימי טיפול, ממליץ לך לשלוח מייד כשיתקבל התשלום. 
בהצלחה
לצפיה ב-'תודה רבה. שאלה נוספת'
תודה רבה. שאלה נוספת
30/11/2016 | 15:51
8
43
אני חושב שאני אלך על האופציה הראשונה שהמלצת. 
ידוע לך לאיזה טווח של ימי עסקים דואר ישראל מתחייבים/מציינים במשלוח לארה"ב ולאירופה בדואר אוויר רשום ?
אף פעם לא שלחתי שום דבר לחו"ל ולא הצלחתי למצוא את המידע הזה באתר שלהם.
 
תודה רבה
 
לצפיה ב-'דואר ישראל לא מתחייבים לכלום'
דואר ישראל לא מתחייבים לכלום
30/11/2016 | 16:40
7
46
בממוצע משלוח לארה"ב לקוח בין שבועיים לשלושה
לאירופה גם בסביבות שבועיים
לצפיה ב-'כשאתה אומר שבועיים שלושה'
כשאתה אומר שבועיים שלושה
30/11/2016 | 17:18
6
33
הכוונה ל14-21 ימי עסקים או מספר ימי העסקים שיש בשבועיים שלושה ?
 
כי אם זה נניח שלושה שבועות ובטווח של שלושה שבועות יש 15 ימי עסקים אז אני דיי מכוסה בstandard כי לפי איביי אני מחוייב לספק עד 18 ימי עסקים ללא handling time.
 
תודה
 
לצפיה ב-'שבועיים שלושה במובן הרגיל של המילה (לא ימי עסקים)'
שבועיים שלושה במובן הרגיל של המילה (לא ימי עסקים)
30/11/2016 | 19:33
5
40
11 ימי עסקים (= שבועים) לאירופה או 18 ימי עסקים (= שבועיים וחצי) לארה"ב זה בגבול הסביר והאפשרי לחלוטין (אם אין חגים או משהו מיוחד). לארה"ב מומלץ בכל מקרה לשלוח אקו-פוסט, כי בדואר רשום אין מעקב אונליין (לפעמים עדכון בדיעבד אחרי מסירה). מניסיוני הקטן במשלוח דואר רשום / אקו פוסט לארה"ב יש סיכוי גבוה שהחבילה תגיע תוך 18 ימי עסקים ואף פחות. בפעם היחידה שהחבילה שלי לא הגיעה בטווח היא לא הגיעה בכלל... (כלומר הגיע לארה"ב ואז הם הצליחו לאבד אותה). בכל מקרה במשלוח אקו יש מעקב ב-USPS ואז הלקוח יכול לדעת מה קורה עם החבילה, אם הוא רואה שהיא כבר בדרך וקרובה אליו סביר להניח שהוא יירגע ולא יהיה לחוץ גם אם זה ייקח עוד כמה ימים.
לצפיה ב-'האם אקו פוסט לא יקר משמעותית מדואר אוויר רשום ?'
האם אקו פוסט לא יקר משמעותית מדואר אוויר רשום ?
30/11/2016 | 20:26
4
26
כמו כן, העובדה שאין מעקב אונליין יכול לפגום בדרישה לוידוא של מספר המעקב על מנת להיות Top Rated Seller ?
לצפיה ב-'לא בהכרח, תלוי בגודל ובמשקל החבילה; וגם דואר רשום לא כ"כ זול'
לא בהכרח, תלוי בגודל ובמשקל החבילה; וגם דואר רשום לא כ"כ זול
30/11/2016 | 20:28
15
לצפיה ב-'במשקלים גבוהים אקו פוסט יותר זול'
במשקלים גבוהים אקו פוסט יותר זול
30/11/2016 | 21:54
2
37
לאקו פוסט  יש ולידציה ומעקב עבור טופ רייטד סלר.
לרשום לארה"ב לא.
ולא צריך להיות טופ רייטד סלר בכל מחיר. זו לא מדליה של אולימפיאדה.
חשוב קודם שתרוויח מהעסקאות שאותן אתה מבצע.
 
לצפיה ב-'אהבתי את ההשוואה לאולימפיאדה'
אהבתי את ההשוואה לאולימפיאדה
01/12/2016 | 09:48
1
22
הצחקת אותי באמת :)
אבל האם top rated לא מקדם אותך משמעותית בתוצאות החיפוש/מגדיל משמעותית את כמות המכירות/שניהם ?
לצפיה ב-'כן ולא'
כן ולא
01/12/2016 | 11:07
17
לא הוכחתי את זה מדעית.
אני טופ רייטד בגלובל, בארה"ב אני לא, כי אני עומד על 25 אחוז משלוח שעבר ולידציה לארה"ב. גם כי המשלוחים הרשומים לא נסרקים על ידי USPS וגם כי נמאס לי לפרנס את איביי על מנת לקבל מדליה מטופשת שהיא אפילו לא קבועה.
חשוב לי למכור ולהרוויח, לכן אני שולח הרבה מוצרים לא רשום בכלל.
אגב המוצרים שלי בעיקר נמכרים לארה"ב.
אני חושב שבשורה התחתונה, אם יש לך מוצר נמכר, מנוע החיפוש מעלה אותך למעלה.
את זה כן הוכחתי.
יצא לי לקנות מוצרים מהספק שלי שלא נמכרו במשך חודשים, אפילו אחד. הייתי טופ רייטד באותו הזמן.
לאחר מספר חודשים, כשנמכרו מוצר שניים כאלה, זה התחיל לזרום והמוצרים האלה ממשיכים להימכר כמה בשבוע.
צריך כמה פעמים למכור שהליסט שלך יעלה למעלה.
יש לי עוד דוגמה שמוכיחה על בסיס מה המנוע מקדם את המכירות:
יש לי מוצר שנמכר ביחידות בודדות.
שלוש יחידות ב 15 דולאר או עשר יחידות ב 35.
בגלל שהליסט של השלוש יחידות נמכר הרבה יותר מהליסט של העשר, ראיתי תופעה שקונים ממני שלוש כפול שלוש יחידות ב -45 דולאר - סה"כ תשע יחידות, במקום פעם אחת עשר יחידות ב-35 דולאר. מבולבלים? גם אנחנו.
זה לא מוכיח את הטיעון לגבי קידום ליסטים על בסיס מכירות?
אז לסיכום:
אני לא אומר לא לשאוף לקבל טופ רייטד. אני גם מבין את ההתלהבות והמטרה להגיע לזה. כולם עוברים את זה.
השאלה האם במחיר של הפסדים, או רווחים יותר קטנים.
תעשה את החשבון הכלכלי.
בהצלחה
עמירם
לצפיה ב-'המלצה מאיפה לקנות חומרי אריזה (מסקינגטייפ) - כמה אתם משלמים?'
המלצה מאיפה לקנות חומרי אריזה (מסקינגטייפ) - כמה אתם משלמים?
30/11/2016 | 11:13
2
44
מחפש ספק לחומרי אריזה לקניית של כמות דבק מסקינגטייפ.
 
מאיפה אתם קונים וכמה אתם משלמים ?
 
תודה
לצפיה ב-'אני רוצה להפנות את תשומת לבך לשלושה סוגים'
אני רוצה להפנות את תשומת לבך לשלושה סוגים
30/11/2016 | 11:46
1
66
כך שאם אתה מקבל מחיר ממש נמוך תסתכל שלא מציעים לך את הדבק הנחות היותר
 
סרט הדבקה PVC הוא האיכותי והחזק בסרטי ההדבקה.
סרט הדבקה דמוי PVC מסוג אקרילי קצת פחות איכותי
סרט הדבקה פוליפרופילן הכי פחות איכותי משלושתם
 
תשאל מה קיבלת כי יש הבדל ממשי במחירים.
לצפיה ב-'תוכל לתת לי מחירים שאמורים לעלות סוגי הדבקים השונים ?'
תוכל לתת לי מחירים שאמורים לעלות סוגי הדבקים השונים ?
30/11/2016 | 13:49
35
מה הטווח מחירים שאמור לעלות כל אחד משלושת הסוגי דבקים ?
 
יש לך המלצה מאיפה לקנות ?
לצפיה ב-'ביצוע עיסקה מחוץ לאיביי?'
ביצוע עיסקה מחוץ לאיביי?
30/11/2016 | 10:46
12
88
יש מוכר שהזמנתי ממנו פעמיים בעבר מוצרים בעלות נמוכה יחסית (5-15$)
פניתי אליו בהודעה עכשיו כדי לקבל הנחה על מוצר מסוים שאני רוצה ממנו - משהו שהוא מוכר בהנחה אם קונים כמות מאוד גדולה, ושאלתי אם כלקוחה חוזרת הוא מוכן לתת לי את ההנחה על כמות קטנה יותר (זה יוצא עיסקה של כ30 דולר).
הוא ענה לי שבגלל שאין לו listing לכמות הזאת אם זה בסדר שהוא ישלח לי חשבונית דרך פייפאל ואני פשוט אשלם והוא ישלח לי ישירות?
 
מה אתם אומרים - עד כמה זה סיכון לעשות עסקה כזאת מחוץ לאיביי? אני מנחשת שהוא הציע את זה כדי להימנע מהעמלה לאתר שהיא מאוד גבוהה לפי מה שהבנתי (אף פעם לא מכרתי באיביי).
כאמור, עשיתי איתו 2 עסקאות בעבר והוא גם מדורג Top-rated seller.
 
בהנחה ואני משלמת דרך פייפאל יש אפשרות לדרוש להחזר אם בסוף לא אקבל את המוצר נכון?
לצפיה ב-'הסיכון פה הוא של המוכר'
הסיכון פה הוא של המוכר
30/11/2016 | 11:13
9
65
מכירה של מוצרים שפורסמו באיביי מחוץ לפלטפורמה מהווה עברה על חוקי איביי.
זה לא אומר שבתור קונה את לא יכולה לקנות ישירות בפייפל. מבחינת הגנת הקונה יש לך את כל ההגנה ויותר מזה.
פייפל מאפשר לך לפתוח קייס עד 180 יום. אין לך מה לדאוג.
העניין הוא שלא מומלץ להתכתב על הנושא במערכת המסרים של איביי.
תתכתבו דרך מייל אחר או בוואסאפ.
אגב אי אפשר להעביר במערכת המסרים כתובת מייל. ההודעה תפולטר.
לצפיה ב-'וואלה טוב לדעת'
וואלה טוב לדעת
30/11/2016 | 11:38
43
אז אתה אומר שכבר בעצם זה שהוא הציע לי דבר כזה הוא מסתכן ואם איביי יתפסו אותו משום מה, הלך עליו...
אבל לי כקונה יש הגנה.
מעולה, תודה :)
לצפיה ב-'הניסוח שלך עלול להטעות או לבלבל'
הניסוח שלך עלול להטעות או לבלבל
30/11/2016 | 20:36
7
38
"מכירה של מוצרים שפורסמו באיביי מחוץ לפלטפורמה מהווה עברה על חוקי איבי" – זה לא נכון... אין ספור מוכרים וחנויות מוכרים את אותם מוצרים בדיוק בשלל פלטפורמות אחרות (פיזיות ווירטואליות) כמו עלי אקספרס, בוננזה, אמזון ובאתרים פרטיים שלהם.
 
מה שאסור לעשות הוא לנסות לעקוף את המנגנון של איביי, כלומר לראות מוצר שמפורסם באיביי, לפנות למוכר (בפלטפורמה של איביי...) ולבקש ממנו למכור אותו לא דרך איביי אלא באופן פרטי. או במילים אחרות, כפי שאיביי מנסחים זאת במדיניות שלהם:
We don't allow our members to use eBay to contact each other to make offers to buy or sell items outside of eBay.
 
הם כותבים שבעיקרון אם קיבלת פרטי מידע דרך איביי אתה לא יכול להשתמש בהם... אבל בזה הם כבר לא יכולים לשלוט. אם ראיתי פרסום באיביי וחיפשתי את החנות מחוץ לאיביי וקניתי בה (קרה) אין להם מה לעשות. כמו כן לא מעט מוכרים שולחים לקונים כרטיס ביקור עסקי עם החבילה שיש בו קשור לאתר הפרטי שלהם... זה אולי מסכן אותם, אבל בפועל כנראה אף קונה לא טורח לדווח (אם הוא בכלל טורח להסתכל ולא זורק לפח עם האריזה).
 
בקיצור, אם יש לך פרטים של מוכר (דואל – יש, כבר שילמת לו בפייפל; כתובת אתר וכו') אתה יכול מיוזמתך לפנות אליו עצמאית וזה לא עניינה של איביי מה אתם מסכמים ביניכם, הם יכולים לקפוץ. העובדה שמוכר מוכר גם באיביי לא מונעת ממנו לעשות עסקים בכל פלטפורמה אחרת או לדחות הצעות של לקוחות שפונים אליו לא דרך איביי.
 
השורה התחתונה (וכאן אנחנו מסכימים) – אם רוצים לבצע עסקה מחוץ לאיביי אין בעיה, פשוט פונים למוכר מחוץ לאיביי וחסל.
לצפיה ב-'אני בטוח שפותח השרשור הבין למה כוונתי'
אני בטוח שפותח השרשור הבין למה כוונתי
30/11/2016 | 21:51
6
28
ברור שלא אמרתי שאיביי מטילים וטו למכור בכל העולם מוצרים שפורסמו שם.
מדובר על סיטואציה שמוכר שמציע מוצר מסויים מנסה לשדל קונה לעקוף את המערכת.
כולם הבינו את הכוונה. אין צורך לכל דבר להתחכם בהתפלפלויות דקדקניות של ניסוחים.
לצפיה ב-'אני לא בטוחה, לכן חידדתי.'
אני לא בטוחה, לכן חידדתי.
30/11/2016 | 22:03
5
34
"אין צורך לכל דבר להתחכם בהתפלפלויות דקדקניות של ניסוחים"? נאה דורש נאה מקיים. לא ראיתי שזה מנע ממך להגיב לי בשלל הערות גם כשכתבתי מידע נכון ורלוונטי לפותח השרשור (בשלל מקרים בעבר). לא אכפת לי שמעירים לי או כשמחדדים, אבל סטנדרטים כפולים לא מקובלים עליי.
לצפיה ב-'התחלת לנהל פינקס?'
התחלת לנהל פינקס?
30/11/2016 | 22:30
4
19
לצפיה ב-'לא. אני באמת חושבת שזה היה ניסוח לא טוב שעלול להטעות.'
לא. אני באמת חושבת שזה היה ניסוח לא טוב שעלול להטעות.
01/12/2016 | 02:46
3
25
מעבר לכך אין לי רצון להמשיך בשיחה הזאת, דווקא מפני שאני לא מנהלת פנקס. אם תרצה נמשיך במסרים.
לצפיה ב-'הכל בסדר חברים, לא לריב '
הכל בסדר חברים, לא לריב
01/12/2016 | 10:44
24
הבנתי כבר מהתשובה הראשונה...
בסופו של דבר המוכר הוא זה שהציע לי לצאת מגבולות איביי ולכן אם מישהו לוקח פה סיכון זה הוא, לא אני.
ברור שאין לי אינטרס לדפוק אותו ולכן את ההתכבות אח'כ כבר המשכתי במייל - אבל אם הוא בחר להציע את זה, בעיה שלו.
 
יומטוב :)
לצפיה ב-'אני מתנצל אם פגעתי בך'
אני מתנצל אם פגעתי בך
01/12/2016 | 11:10
1
19
חשבתי שאפשר להתבדח מידי פעם.
לצפיה ב-' תודה, הכול בסדר, לא נפגעתי; משתדלת לשמור על דיון ענייני'
תודה, הכול בסדר, לא נפגעתי; משתדלת לשמור על דיון ענייני
01/12/2016 | 14:21
8
לצפיה ב-'עשיתי זאת, אין שום בעיה. כבר יש לכם כתובות דואל (דרך פייפל)'
עשיתי זאת, אין שום בעיה. כבר יש לכם כתובות דואל (דרך פייפל)
30/11/2016 | 20:39
1
23
פשוט סכמו ביניכם מה שבא לכם. בלאו הכי את מבקשת ממנו עסקה שהוא לא מציע בפועל דרך איביי... אחרת כבר היית קונה ממנו באיביי.
 
גם בפייפל יש הגנת קונה ואם זה מוכר שאת כבר מכירה וסומכת עליו ועל טיב הסחורה שלו, שישלח לך חשבונית לפייפל, שלמי לו, לא צריכה להיות בעיה.
לצפיה ב-' תודה '
תודה
01/12/2016 | 10:32
11
לצפיה ב-'בעיה עם דרופ שיפ לאוקראינה... מישהו נתקל ?'
בעיה עם דרופ שיפ לאוקראינה... מישהו נתקל ?
30/11/2016 | 08:26
12
75
שלום, לאחרונה אני עושה לא מעט דרופשיפ וטפו טפו, יש לי חודש מוצלח בטירוף.
רוב הקונים שלי הם אמריקאים, קנדים, אוסטרלים, יש בודדים ממקומות אחרים בעולם והופ... אתמול הגיע אחד אוקראיני ואיתו הבעיה..
 
הוא שילם לי בפייפאל.. וכשאני מבצע הזמנה של המוצר ושם את הפרטים של האוקראיני, אני מקבל הודעה מפייפאל, שחשבון ישראלי, לא יכול לבצע משלוחים לאוקראינה... - .... מה עושים במקרה כזה ?!
 
מצורפת תמונה של השגיאה.
לצפיה ב-'תני יותר פרטים'
תני יותר פרטים
30/11/2016 | 08:44
11
61
מאיזה אתר את קונה את המוצרים שאת שולחת בדרופ?
האם יש אפשרות תשלום בכרטיס אשראי?
אפשר לבדוק גם מול פייפל מה הסיבה, אבל אני מניח שהמוכר פשוט חסם תשלום ממדינות מסויימות.
את יכולה ליצור קשר עם המוכר, לא חיביים להגיד לו שאת עושה דרופ דרכו
ולבדוק את הסיבה.
אפשרות אחרונה, במידה וזה לא ילך , תשלחי ללקוח הודעה שיש בעיה לשלוח ותבקבלי את איושורו לביטול העסקה.
בשום אופן לא לבטל באופן חד צדדי.
לצפיה ב-'היי..'
היי..
30/11/2016 | 08:47
10
61
האתר שממנו אני קונה הוא sun-sky, אתר לחלקי חילוף ומוצרי אלקטרוניקה אחרים. אני מצליחה לעשות קניות ללא מעט מקומות בעולם, אבל פעם ראשונה שאני נתקל בזה. אני מניח שהתקלה היא מהפייפאל שלי ולא מהאתר שלהם.. זה מוזר לי מאוד.
 
מה שכן, חבר שלי אמר שיתכן וחסמו באוקראינה את הפייפאל או משהו כזה ? הגיוני ?
 
מה המספר שירות לקוחות של פייפאל שעונים בעברית ? תודה...
לצפיה ב-'באתר שלהם'
באתר שלהם
30/11/2016 | 08:52
8
51
האתר הזה תומך תשלום בכרטיס אשראי?
אם כו תשלמי  באשראי.
לצפיה ב-'לא...'
לא...
30/11/2016 | 09:05
7
38
לא תומך באשראי...
 
תומך במאניגראם ועוד כל מיני שיטות מוזרות.
לצפיה ב-'אז דברי עם פייפל /עם המוכר'
אז דברי עם פייפל /עם המוכר
30/11/2016 | 11:14
6
22
לצפיה ב-'לא יודעת למה אתה פונה אליו בלשון נקבה, הוא כותב בלשון זכר...'
לא יודעת למה אתה פונה אליו בלשון נקבה, הוא כותב בלשון זכר...
30/11/2016 | 20:43
5
17
לצפיה ב-'משעמם לך הערב?'
משעמם לך הערב?
30/11/2016 | 21:51
4
28
טעות הקלדה.
תירגעי
לצפיה ב-'כואב לך משהו?'
כואב לך משהו?
30/11/2016 | 21:59
3
27
בסה"כ רציתי להסב את תשומת לבך שאתה עונה לגבר ולא לאישה. זו לא טעות הקלדה, פנית אליו כאל אישה באופן עקבי לאורך כל השרשור.
לצפיה ב-'יכול להיות שנתקע לי בראש בגלל השם melory'
יכול להיות שנתקע לי בראש בגלל השם melory
30/11/2016 | 22:32
2
14
לצפיה ב-'מלורי על שם קווין מלורי, מהסדרה גולשים בזמן.. אהבה של פעם :)'
מלורי על שם קווין מלורי, מהסדרה גולשים בזמן.. אהבה של פעם :)
30/11/2016 | 22:48
1
25
תודה על העזרה, פתרתי את זה מול הספקית שלי.. היא ביצעה את התשלום בשבילי, אני שילמתי ישירות אליה.. אבל שימו לב, יתכן ואוקראינה חסומה למשלוחים מישראל באמצעות דרופ שיפינג...
 
אני חסמתי את אוקראינה בליסטים שלי.
לצפיה ב-'לא אמרת שהדרופ מאתר אמריקאי ?'
לא אמרת שהדרופ מאתר אמריקאי ?
30/11/2016 | 23:02
17
מה הקשר לישראל?
לצפיה ב-'היכנס לחשבון פייפל שלך, לחץ על "צור קשר" (למטה או למעלה)'
היכנס לחשבון פייפל שלך, לחץ על "צור קשר" (למטה או למעלה)
30/11/2016 | 20:43
23
תקבל מספר פנייה וטלפון להתקשר. עובדים עד 5 או 6 בערב כמדומני. הם די עמוסים בתקופה הזאת, השבוע חיכיתי כ-15 דקות לפני שהתייאשתי וניתקתי. כמו כן שלחתי להם דואל ולא חזרו אליי כלל.
לצפיה ב-' צ'ארג'באק'
צ'ארג'באק
29/11/2016 | 22:12
5
72
קיבלתי תביעת צ'ארג'באק. שלחתי פריט למישהי לארהב בדואר רשום, כעבור מספר ימים מהמשלוח שלי קיבלתי את התביעה.
שלחתי לכתובת הפייפאל שלה.
צירפתי לתביעה את האישור של הדואר עם המספר הרשום והכתובת למשלוח - כאמור הכתובת המאושרת של הפייפאל.
כבר עשיתי ככה בעבר וזיכו אותי.
והפעם לא!! הסיבה: We were unable to verify the shipment information you provided.
אולי כי הפריט עדיין בדרך?
האם יש משהו לעשות בנדון? כי גם לא החזירו לי את הכסף שלי וגם חייבו אותי עוד 10 דולר עמלה.
האם אפשר/ איך לערער על ההחלטה של הפייפאל?
לצפיה ב-'כן , אפשר לערער'
כן , אפשר לערער
29/11/2016 | 22:18
2
45
תצטרך רק להוכיח שעמדת בתנאים של Paypal seller protection ויחזירו לך בחזרה את מה שגבו .   אם יש לך צילום של הקבלה מהדואר עם המספר רשום זה יעזור אם תצרף את זה לערעור.
לצפיה ב-'אפשר לערער'
אפשר לערער
30/11/2016 | 08:49
1
34
אבל עד שמספר המעקב לא יראה שהמוצר סופק, אל תצפה לזכות.
ככה זה במשלוחים לארה"ב. אין מעקב במשלוח רשום.
הבעיה היא שצ'ארג'בק זו תביעה בין חברת כרטיסי האשראי לבין פייפל וכמעט תמיד ידה של חברת האשראי על העליונה.
אתה יכול לחסום קונים שמשלמים בכרטיס אשראי, כי אין להם יתרה בפייפל שלהם. ככה תוכל למזער נזקים לבא.
לצפיה ב-'איך הוא יכול לחסום לקוחות שמשלמים לפייפל בכ"א? '
איך הוא יכול לחסום לקוחות שמשלמים לפייפל בכ"א?
30/11/2016 | 19:39
18
ממתי זה משהו שבשליטת מוכר באיביי באיזה אופן פייפל מחייבת את הלקוח?
שלא לדבר על כך שגם אם זה בשליטתו, ברור לך שלרוב הלקוחות אין יתרה בפייפל כי הם לא מקבלים כספים לפייפל? רק מי שמוכר או מספק שירותים דרך פייפל מקבל כספים. מי שסתם קונה (וזה רוב הקונים) משלם לפייפל באמצעות כרטיס אשראי (אם הוא אמריקני זה יכול להיות גם חשבון בנק). באמת היית מוכן לוותר על נתח עצום של לקוחות טובים ומשלמים רק בגלל קומץ רמאים?
לצפיה ב-'הבנתי שאין מעקב לארה"ב בדואר רשום . אלא אם שלחת'
הבנתי שאין מעקב לארה"ב בדואר רשום . אלא אם שלחת
29/11/2016 | 22:44
34
באקו פוסט או ems . ובכלל - בגלל שזה בטח גם עדיין בדרך אז אין אישור מסירה.
מרגיז שיש לקוחות כאלו ללא סבלנות.
לצפיה ב-'מה סיבת הצארג'בק?'
מה סיבת הצארג'בק?
01/12/2016 | 08:46
15
אם הוא על אי מסירה, אז צריך להוכיח delivery.
אם הוא על הכחשת עסקה, צריך להוכיח שליחה בלבד, ואז מספיק מספר המעקב
 
ובל מקרה, צא'רג'בק זה גועל נפש של קונים, במקום לנסות לפתור בעיות באמצעים המקובלים.
אני חושב שאיביי ופייפל חוסמות קונים שמשתמשים בדרך הזו יותר מפעם או פעמיים.
לצפיה ב-'רוצה להחליף מידה בנעליים שרכשתי ושילמתי עבורן מע"מ'
רוצה להחליף מידה בנעליים שרכשתי ושילמתי עבורן מע"מ
29/11/2016 | 21:00
3
47
שלום וברכה,
אני לא בטוחה שזה הפורום הנכון לשאלה הזו, אבל טרם מצאתי פורום יותר מתאים או תשובה מדפי גודל ולכן ברשותכם אנסה כאן
לאחרונה רכשתי זוג נעליים מאיביי שעברו את הסכום עבורו משלמים מע"מ.
לצערי, הנעליים לא מתאימות ואני רוצה להחזיר ולהחליף מידה.
שאלתי היא- האם אצטרך שוב להמתין בבדיקת המכס ולשלם בשנית?
יש דרך לסמן שהקניה הזו שולמה כבר ולא לחייב פעם שניה?
 
ולשאלה יותר מצחיקה - למה עמיל המכס רשם על הנעליים שלי "ציוד לאקווריום" ?  
 
תודה רבה לעוזרים
לצפיה ב-'עקרונית קיימת דרך, כנראה לא פשוטה ולא בטוחה שרלוונטית כאן'
עקרונית קיימת דרך, כנראה לא פשוטה ולא בטוחה שרלוונטית כאן
30/11/2016 | 03:04
1
46
 
הייתי בדיוק במצב הזה בחודש האחרון וחשבתי לנסות לקבל החזר, אבל יצא (במקרה) שעל הנעליים החלופיות שהזמנתי (במידה גדולה יותר) לא גבו ממני מע"מ, אז בלאו הכי לא היה טעם.
לצפיה ב-'אוי, נשמע נורא'
אוי, נשמע נורא
30/11/2016 | 19:01
29
מהתיאור שלהם באתר נראה שזה מלא בבירוקרטיה שלא בטוח שבסוף תתקבל או תהיה שווה את המאמץ.
מה שנקרא- כל הבאסה!
אוף. אין לי מזל.
לצפיה ב-'תשובה לגבי עמיל המכס'
תשובה לגבי עמיל המכס
02/12/2016 | 00:09
24
ברשימון היבוא יש מקום לשדה חופשי שם רושם עמיל המכס את תיאור הטובין. הוא יכול לרשום קוקמנגה או צ'ירובירו... מה שקובע הוא פרט המכס שאותו הגיש ברשימון.
לצפיה ב-'סיפור הצלחה - הביצה שמשגעת את ההורים האמריקאים'
סיפור הצלחה - הביצה שמשגעת את ההורים האמריקאים
29/11/2016 | 18:03
2
126
 
המחיר - בין 200$ ל 300$ והמדפים בחנויות ריקים.
 
זה טירוף!!!
 
מה היא עושה??
בקובץ המצורף.
לצפיה ב-'אגב היצרנית היא חברת spin master שיצרה את הלהיט באקוגן'
אגב היצרנית היא חברת spin master שיצרה את הלהיט באקוגן
29/11/2016 | 18:17
41
שגם לו יש סיפור עסקי מעניין מאוד
 
 
לצפיה ב-'וואוו... טוב שיש על מה להוציא ת'כסף מהאומה שבחרה את טרמפ'
וואוו... טוב שיש על מה להוציא ת'כסף מהאומה שבחרה את טרמפ
30/11/2016 | 03:09
13
לצפיה ב-'שאלת מתחילים'
שאלת מתחילים
29/11/2016 | 14:56
4
87
קודם כל תודה רבה על כל העזרה, שמתי לב שמייעצים כאן המון אז שוב תודה לכל מי שעוסק בזה.
עכשיו לשאלתי-פתחתי משתמש חדש באיביי התחלתי למכור בו מוצרים קיימים המוצר שלי הוא בעלות של פחות מ3 דולר כאשר הרווח שלי הוא במידה וקונים ממני 2 מוצרים ומעלה אחרת אני לא מרוויח ולא מפסיד, אני עושה את זה בעיקר כדי לצבור פידבקים ולקוחות המוצר הכי זול כרגע אחרי עולה כפול 3 ממני
השאלה שלי היא האם לדעתכם ונסיונכם הצורה שבה אני עובד היא טובה?
הייתם מתמחרים אחרת את המוצר?
בנוסף פתחתי עוד חנות כאשר החנות נפתחה ממחשב אחר בבית שעובד על אותו ראוטר...בעייתי? יש מצב שיגבילו אותי?
אשמח לעוד המלצות באופן כללי ממי שיכול.
תודה רבה :)
לצפיה ב-'מבחינת הדרך אתה נוהג טוב'
מבחינת הדרך אתה נוהג טוב
29/11/2016 | 16:00
3
47
רק אם קנו ממך כבר כמה יחידות,ף אתה בהחלט יכול להעלות את המחיר בטיפה, לבדוק FINE TUNING. זה לא משנה אם יש מוכרים יותר בזול.
ברגע שנמכרו כמה אתה עולה בטבלת החיפוש.
בנוגע לפתיחת חנות נוספת. זו טעות. איביי יודעים טוב טוב מה המניע של מתחילים לפתוח עוד חשבון ואם פתחת חשבון נוסף באותו הראוטר, אתה עלול למצוא את עצמך עם שני חשבונות מוגבלים / סגורים.
לצפיה ב-'תודה על התגובה אמירם'
תודה על התגובה אמירם
29/11/2016 | 16:35
2
33
מכרתי כבר את כל היחידות שהיו לי שם...פרסמתי 5 יחידות ונמכרו עכשיו פרסמתי עוד 5.
לגבי המשתמש הנוסף...זה נכון שהם יודעים לגביו כי מדובר באותו פייפאל השאלה שלי היא אם אשאר עם 2 המשתמשים האלה האם הם יגבילו אותי בוודאות?
אני לא מתכוון לפתוח עוד משתמשים מעבר ל2 האלה ספציפית לפחות בזמן הקרוב עד שאייצב את עצמי...
זה בוודאות שהם יסגרו יגבילו אותי?
לצפיה ב-'שום דבר לא וודאי'
שום דבר לא וודאי
29/11/2016 | 16:44
1
27
אבל אתה צריך לקחת בחשבון שאיביי שואלים את עצמם מדוע משתמש חדש ישר פותח עוד חשבון. הם מבינים שאנשים מנסים להתגבר על ההגבלות וזה נוגד את חוקי איביי.
אפשר לפתוח עד חמשיה חשבונות תחת אוות פייפל, שוב זה תלוי בתזמון וקח בחשבון שהחשבונות מקושרים וכל בעיה בחשבון אחד תשפיע על השני, אלא אם פתחת חשבון ברשת אינטרנט אחרת עם פרטים שונין ופייפל שונה.
 
לצפיה ב-'מותר לפתוח שני חשבונות מקושרים'
מותר לפתוח שני חשבונות מקושרים
01/12/2016 | 08:38
16
אבל בהחלט צריך לעשות זאת בזהירות הראויה, ומסיבה מוצדקת - לא כדי לעקוף את מגבלות המכירה שאיביי נותנת לכל חשבון.
 
לצפיה ב-'מישהו יכול להגיד לי איך אני יכול לכסות את '
מישהו יכול להגיד לי איך אני יכול לכסות את
29/11/2016 | 16:17
6
91
עצמי מכייס על אי קבלת מוצר אם אני מוכר משהו והקונה אוסף את המוצר בארץ?
לצפיה ב-'לקוח מישראל? שולחים רשום עם מספר מעקב'
לקוח מישראל? שולחים רשום עם מספר מעקב
29/11/2016 | 17:28
5
42
זה הכי פשוט.
מה הסטאטוס באתר של דואר ישראל?
לצפיה ב-'הכוונה שהוא אוסף ישירות ממני'
הכוונה שהוא אוסף ישירות ממני
29/11/2016 | 18:58
4
27
לצפיה ב-'אז שכבר ישלם לך ישירות במזומן וחסל...'
אז שכבר ישלם לך ישירות במזומן וחסל...
30/11/2016 | 03:52
19
לצפיה ב-'יצא לי כמה פעמים לפגוש לקוחות ולספק פנים מול פנים'
יצא לי כמה פעמים לפגוש לקוחות ולספק פנים מול פנים
30/11/2016 | 08:56
2
37
מה שעשינו, ברגע אספקת המוצר, הייתי מבקש מהלקוח הלכנס לפייפל ולתת לי פידבק "item accepted ok in personal, thanks you"
לצפיה ב-'לא ידעתי שאפשרי גם לתת פידבקים דרך פייפל, איך עושים את זה ?'
לא ידעתי שאפשרי גם לתת פידבקים דרך פייפל, איך עושים את זה ?
30/11/2016 | 09:36
1
14
לצפיה ב-'טעות. ברור מתן הפידבק דרך האפליקציה של איביי'
טעות. ברור מתן הפידבק דרך האפליקציה של איביי
30/11/2016 | 11:06
12

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא אבחון גנטי טרום השרשה
אירוח בנושא אבחון...
ביום ד` נארח בפורום את ד``ר ברוך פלדמן, מומחה...
אירוח בנושא אבחון גנטי טרום השרשה
אירוח בנושא אבחון...
ביום ד` נארח בפורום את ד``ר ברוך פלדמן, מומחה...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

Tesqa
לבדיקות תוכנה
לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ