לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1431314,313 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'קניית חנות קיימת באי ביי'
קניית חנות קיימת באי ביי
24/10/2017 | 10:28
2
47
היי,
אני מחפש אופציות לקניית חנויות קיימות באי ביי והשבחתן (לשם כך צריך לקנות, כמדומני, חשבונות של מוכרים אחרים).
לדעתי, חנות קיימת, בייחוד עם פידבקים חיוביים רבים, תמשוך קונים.
מה אתם אומרים על זה? האם כדאי?
רציתי לדעת באילו מקומות או אתרים יש מודעות שמציעות מכירת חנויות קיימות.
כרגע מדובר בבדיקת אופציות בלבד, לא יותר מזה.
לצפיה ב-'תתחבר לקבוצה הזו בפייסבוק'
תתחבר לקבוצה הזו בפייסבוק
24/10/2017 | 11:43
1
41
שם תמצא הרבה אנשים שמוכרים וקונים.
 
 
 
לצפיה ב-'תודה'
תודה
24/10/2017 | 11:59
8
לצפיה ב-'הודעה של מוכר'
הודעה של מוכר
24/10/2017 | 08:26
2
51
בתגובה להזמנת מכונת גילוח חשמלית קבלתי את המייל הבא. עד כמה תוכן ההודעה תואם את הקורה בשטח. דעתכם בעניין .

Dear customer

Thank you for your purchase.

This product contains a battery.
So you have to use special express to transport the battery.
However, Express has heard the following answer.

The Israeli government strictly controls electronic product clearance.
Therefore, the Israeli government requests various documents from the purchaser of the product at the time of electronic goods customs clearance.
If the documents can not be submitted, the products are discarded without clearance.

Realistically, this product is difficult to clear in Israel.
Do you want to cancel your order?

I will wait your reply.

Have nice day.
Thanks.
לצפיה ב-'יש בעיה במשלוח סוללות ליתיום בדואר'
יש בעיה במשלוח סוללות ליתיום בדואר
24/10/2017 | 11:44
1
47
ממליץ לך להתייעץ בקבוצה הזו ALIBUY. דיברו על זה שם לא מעט פעמים
לצפיה ב-'משלוח בעייתי'
משלוח בעייתי
24/10/2017 | 12:02
23
הגיעו לא מעט ניידים וכלי עבודה המופעלים בסוללות ואף פעם לא היו בעיות. כל המשלוחים האלה הגיעו אחרי שהמגבלות הידועות החלות על משלוח סוללות  פורסמו.
אנסה לקרוא בלינק שצרפת, תודה רבה
לצפיה ב-' השאלה מופנית לבעלי ניסיון לגבי מוצרים '' מזוייפיים '''
השאלה מופנית לבעלי ניסיון לגבי מוצרים '' מזוייפיים ''
24/10/2017 | 06:57
8
68
אני רכשתי 4  זוגות   עגיל כזה מהמוכר באיביי כפי תראו בלינק  הבא  .
    אני העליתי את המוצר למכירה באיביי  באותה כותרת  ובאותו תיאור . 
  איביי הסירה לי את המוצר  בטענה שהוא מזוייף  .  
--- 
  בתשובה שלי לאיביי  שקניתי את המוצר באיביי   כנ'ל .  הם התחמקו מתשובה עיניינית . 
  ובקשו שאדווח להם על המוצר '' המ זוייף .  ''
בפועל דיווחתי להם   בלינק המיועד לכך  מיד   וזאת כדי לראות אם המוצר   הזה יורד 
 מדף המכירה  של אותו מוכר . 
    עד כה המוצר לא ירד . 
  מדובר  במוכר ובפריט הזה . 
 
לצפיה ב-'בואי נתחיל בזה שזו בעיה להעלות מוצר באותה כותרת בדיוק'
בואי נתחיל בזה שזו בעיה להעלות מוצר באותה כותרת בדיוק
24/10/2017 | 12:31
7
42
ואותו תיאור.
המנעו חיפוש קנסיני מזהה ומוריד אותך מייד הכי למטה בתוצאות החיפוש.
גם גוגל מתייחס למודעות שמועתקות באותו האופן ואף יסיר אותן לגמרי.
 
לגבי איביי. ייתכן והמוכר דייווח עלייך שאת מעתיקה ממנו. אל תצפי לעשיית צדק בזירה של איביי. אל תצפי שאם הסירו לך ליסט יסירו גם לו.
את מבחינתך צריכה לנהוג על פי הכללים של איבייי. לא להעלות מוצר באותה הכותרת, זה אסור (גם אם תעלי שני מוצרים שלך באותה הכותרת  בחשבון שלך)
בלי קשר,  דרופ מאיבי לאיביי זה בעייתי מאוד.
אי אפשר להזין פעמיים מספר מעקב לדואר באותה המערכת.
לצפיה ב-'את אותו המוצר העליתי פעמיים בכותרת שונה '
את אותו המוצר העליתי פעמיים בכותרת שונה
24/10/2017 | 13:55
6
25
ואת אותו המוצר העליתי פעמיים   בכותרת שונה 
וגם בתיאור   שונה . 
    יצויין   כי איביי טענה כי קיימת הפרה של זכויות יוצרים  
  עד כמה שניתן להבין  זו לא הייתה בעייה של הכותרת 
 איביי טענה שהמוצר מזוייף   למרות שהכותרות שהעליתי הם ללא ציון שם המותג 
לצפיה ב-'זה מה שכתבת בפוסט'
זה מה שכתבת בפוסט
24/10/2017 | 15:26
5
26
כתבת "אני העליתי את המוצר למכירה באיביי  באותה כותרת  ובאותו תיאור . "
אז אינני יודע את התשובה האמיתית:
1. ייתכן שמישהו התלונן עליך כמתחרה.
2. ייתכן שלא מציינים את המותג זה אומר שהמוצר לא מקורי.
תלמד. אין צדק באיביי. יכולים לתפוס אותך על מוצר ולהסיר לך ובאותו הזמן, מאה אחרים ימשיכו למכור. אתה יכול להגיד  "למה אני"? "למה תמיד דופקים אותי"?
את אף אחד שם זה לא מעניין.
אפשר לשלוח מייל לשירות לקוחות. אפשר להתקשר אליהם. הם נמצאים בזמן פסיפיק, עשר שעות אחורה. 
לצפיה ב-' המשך כדאי לעשות ניסיון ראה המשך '
המשך כדאי לעשות ניסיון ראה המשך
24/10/2017 | 17:29
4
22
כדאי לפתוח  קבוצה בפייסבוק  
  ולהעלות אפליות  או  בכותרת  אחרת 
  כדי למנוע  זאת   ו/או להפחית 
    את  המעללים של איביי 
 במיוחד  נגד   מוכרים קטנים  
  מה שאיביי לא נוהגת   כלפי הסינים 
 
לצפיה ב-'אתה חושב שזה יעזור לך לפתוח קבוצה בפייסבוק?'
אתה חושב שזה יעזור לך לפתוח קבוצה בפייסבוק?
24/10/2017 | 17:35
3
22
יש פורומים רשמיים של איביי ואנשים כותבים שם את התלונות שלהם.
לא ראיתי שזה עוזר.
אל תשווה את עצמך לסינים. הם מפרסמים באיביי וממש לא איכפת להם מאיביי כמערכת.
הם מוכרים במקביל בזירות אחרות כגון עלי אקספרס, בנג-גוד, ספקים מוכרים סטוקים באליבאבא. הם לא סופרים אף אחד בעולם ממטר.
לצפיה ב-'ככה זה נראה !'
ככה זה נראה !
24/10/2017 | 20:34
2
24
כלומר   המוכרים באיביי  
עובדים  בגדר שלח לחמך על פני המיים  .  
   או חברת להימורים  . 
   לפי מיטב ידיעתי בארץ הם היו חוטפים תביעות ייצוגיות 
     מהעובדה שהם מאפשרים לך לקנות פריט שהם עצמם 
  מגדירים אותו  כהפרת זכויות יוצרים .  
  וכשאתה בא למכור  את אותו המוצר  הם מעיפים אותו .. מדף המכירה שלך 
לצפיה ב-'שטויות ברוטב'
שטויות ברוטב
24/10/2017 | 23:31
19
מה שעולה להם בחכה כפסול- אם כתוצאה מהסריקה של הבוטים שלהם ואם כתוצאה מתלונה שמישהו הגיש הם מורידים. מה שלא- לא
הם לא מחויבים בדין וחשבון לך. לא טוב לך? אל תמכור אצלם. ובוא לא נשכח- אתה מוכר אצלהם וזה אומר שאתה מחויב לכללים שלהם!
אגב, אם השתמשת בתמונות של המוכר שקנית ממנו הרי שהפרת זכויות יוצרים.
לו היית קונה ממני והיית משתמש בתמונות שלי על מנת למכור את המוצר לא רק שהייתי דואגת שיעיפו לך את הליסטינג, הייתי גם תובעת אותך.
יש אין ספור פורומים של מאוכזבי/מתוסכלי איביי (וגם אמאזון לצורך העניין) - תכלס- ברכה לבטלה. יש לכל פלטפורמה את החוקים והכללים שלה. העגילים האלה הם זיוף של שאנל. אותך תפסו. את הו צ'י מין לא. איפה כאן הבעיה?
לצפיה ב-'הבעיה היא שאתה מחפש כמו רוב הישראלים כסף קל'
הבעיה היא שאתה מחפש כמו רוב הישראלים כסף קל
25/10/2017 | 10:51
16
חושבים שאם יעתיקו כמה תמונות ויעלו ליסט מעלי אקספרס, יכטולו לשבת בים עם כוס ברה והכסף יכנס לבנק.
פתאום אתה מגלה שהזיזו את הגבינה שלך ואז המערכת לא מתאימה לך והיא חברת הימורים.
חביבי,
אני מוכר חמש שנים באיביי, זו עבודה קשה בדיוק כמו כל עבודה.
אין פה קיצורי דרך.
אני הבנתי מזמן שמכירה של מוצרים בדרופ מאתר לאתר בלי סיכונים לא שווה את הזמן שאני משקיע בה.
אני עובד מול ספקים, קונה סחורה, משקיע.
גם אם תצליח למכור עגילים כאלה או אחרים, תרוויח דולארים בודדים. תצטרך לנהל חנות עם עשרות אלפי ליסטים, מלא שירות לקוחות.
אתה חשוב שלא תעבוד קשה?
לצפיה ב-'המלצה למערכת שמרכזת את ההזמנות'
המלצה למערכת שמרכזת את ההזמנות
23/10/2017 | 16:59
26
אני רוצה להמליץ על מערכת שהתחלתי להשתמש בה לא מזמן, והאמת הייתי שמחה אם מישהו היה ממליץ לי עליה כבר שנה, אז אני ממליצה לכם.
המערכת מרכזת את ההזמנות מאיביי ואמזון ביחד. היתרונות הם שניתן להדפיס את כל התויות ברצף, אין צורך לעשות העתק הדבק, בנוסף, היא מרכזת את ההזמנות, בצורה נוחה, להכניס מספרי מעקב , השימוש במערכת מקצר את זמן הכנת המשלוחים משמעותית. זה לא ממושק לפלטפורמת המשלוחים של איביי.
המערכת מדפיסה את התויות ישירות למדפסת מדבקות DYMO או במדפסת רגילה.
המערכת גם מנהלת מלאי.
לי אישית זה ייעל וקיצר את זמן העבודה בצורה מאוד משמעותית. ממליצה בחום.
אם אתם מעונינים צרו קשר עם חיים: haimgoldberg@gmail.com
 
לצפיה ב-'מכירת נעליים באיביי'
מכירת נעליים באיביי
23/10/2017 | 15:27
1
42
אהלן,
העלתי נעליים למכירה באיביי ולא ראיתי שקיימת האופציה לבחור איזה מידת נעליים למכור (יש מוכרים שראיתי שזה כן מופיע אצלם) , מישהו יודע למה ?
תודה..!
לצפיה ב-'עבור זוג אחד אפשר לכתוב בשורת הכותרת מה המידה EU US'
עבור זוג אחד אפשר לכתוב בשורת הכותרת מה המידה EU US
23/10/2017 | 15:55
20
את בטח מתכוונת לכאלה שמפרסמים תפריט בחירה של מידות. זה ליסט עם וואריציות ומתאים כשיש לך מלאי של נעלים ומידות שונות.
כמו כן, במידה ובחרת את הקטגוירה המתאימה, אמור להופיע צפריט בתוך הליסט למידות
לצפיה ב-'היבואנים שחוסמים אתרי קניה כדי שתשלמו יותר באינטרנט'
היבואנים שחוסמים אתרי קניה כדי שתשלמו יותר באינטרנט
23/10/2017 | 14:26
1
57
 
אבל כשם שיש טכנולוגיות חסימה יש טכנולוגיות עקיפה. 
משחקים במי חכם יותר - הקונה או בעלי האתר.
לצפיה ב-'הקונים. תמיד יימצא הגיק שיעשה את העבודה וימצא פתרון... '
הקונים. תמיד יימצא הגיק שיעשה את העבודה וימצא פתרון...
23/10/2017 | 22:45
15
לצפיה ב-'הבוקר ראיתי איך מביאים שקי דואר לחנות פרטית שמחלקת'
הבוקר ראיתי איך מביאים שקי דואר לחנות פרטית שמחלקת
23/10/2017 | 12:52
1
75
את החבילות שהוזמנו ברשת
חוץ מלבעוט בחבילות הם עשו כל מה שאפשר כדי לשבור את מה שיש בחבילות - זוועה
לצפיה ב-' ממליצה לדווח למנכ"ל הדואר. וחבל שלא צילמת...'
ממליצה לדווח למנכ"ל הדואר. וחבל שלא צילמת...
23/10/2017 | 23:20
21
לצפיה ב-'מספר מעקב עם DHL ECOMMERCE'
מספר מעקב עם DHL ECOMMERCE
22/10/2017 | 21:36
9
210
רכשתי מאייביי מוצר ב10.10 ב16.10 הוא שוחרר מהמכס לפי מה שנכתב באתר וב22.10 נכתב לי כך: Arrived at Local Distribution Center
Delivered – to Post for PO Box addressee
 
כשניגשתי לתיבה לא היה פתק לאיסוף והדוור לא ידע על מה מדובר
האם לא הבנתי נכון? האם מישהו אחר לקח לי את המוצר?
לצפיה ב-'לא הבנתי אם המוצר נשלח בחברת הבלדרות DHL או דרך דואר ישראל'
לא הבנתי אם המוצר נשלח בחברת הבלדרות DHL או דרך דואר ישראל
22/10/2017 | 22:19
8
46
והאם יש לך תיבת דואר (בדואר) או שאתה מתכוון לתיבת הדואר אצלך בבניין?
היכן בדקת את מספר המעקב?
 
אם מדובר בדואר הגרמני (שגם הוא נקרא DHL, זה קצת מבלבל) המוצר נשלח בדואר רגיל ואז צריך לבדוק את מספר המעקב באתר דואר ישראל.
 
אם מדובר בחברת הבלדרות DHL, הם עובדים עם שליחים מדלת לדלת ולכן לא אמורים לחלק לתיבת דואר בסניף. במקרה כזה אתה אמור לבדוק את מספר המעקב באתר DHL ובמידת הצורך ליצור קשר עם  DHL ישראל.
לצפיה ב-'הכתובת שלי למשלוח דואר היא תיבת דואר שאני משלם עליה'
הכתובת שלי למשלוח דואר היא תיבת דואר שאני משלם עליה
23/10/2017 | 10:02
7
33
ולא הכתובת שלי בבית.
כשרכשתי קיבלתי את האתר הזה לבדיקת המשלוח https://dhlecommerce.asia/track ;
בטלפון לDHL  נאמר שיש לפנות לדואר ישראל. בדואר ישראל אין פתק . 
לצפיה ב-'שליחי DHL לא יכולים לחלק לתיבת דואר, רק הדואר. שאלת בסניף?'
שליחי DHL לא יכולים לחלק לתיבת דואר, רק הדואר. שאלת בסניף?
23/10/2017 | 11:50
6
40
מאיזו מדינה נשלח המוצר?
 
אין לי ניסיון בנושא כי אין לי תיבת דואר וגם אין סיבה להשתמש בכתובת של ת"ד בבלדרות (כל הרעיון הוא שהשליח מגיע עד לדלת). אם זה אכן בבלדרות הייתי מתעקשת מול DHL לברר למי נמסר המוצר ומתי. הם אישית לא יכולים להשאיר לך פתק בתיבה, כאמור.
לצפיה ב-'אנסה לחדד.'
אנסה לחדד.
23/10/2017 | 13:22
1
49
המוצר נשלח מסין.
אני לא שילמתי על משלוח DHL, זה היה המשלוח חינם שלהם.
מדובר במקלדת לסטרימר.
כאמור, DHL אומרים שהDHL COMMERCE זה לא הם. הדואר אומר שלא ידוע להם. אני באמצע וללא מוצר
לצפיה ב-'או, עכשיו סוף סוף ברור'
או, עכשיו סוף סוף ברור
23/10/2017 | 13:55
49
אם DHL בארץ אומרים שזה לא הם, אני מניחה שזו לא בלדרות; הם יודעים לאן להפנות אותך? (מלבד לדואר...).
זה מה שמצאתי בעברית:
לא ממש עוזר...
ניסית לפנות למוכר? אולי הוא ידע לשפוך אור, לפעמים יש סינים מביני עניין...
 
אם המוצר הגיע לדואר ישראל, לכאורה, האם ניסית לבדוק את מספר המעקב באתר הדואר?
הדבר האחרון שהייתי מנסה הוא לפנות למנכ"ל הדואר. טוענים שזה עוזר (כמובן, בהנחה שהמוצר אכן הגיע לדואר... אבל מניחה שהוא יוכל לברר).
לצפיה ב-'עכשיו ראיתי שהמוכר סימן את המוצר כ"הגיע" באיביי'
עכשיו ראיתי שהמוכר סימן את המוצר כ"הגיע" באיביי
23/10/2017 | 13:48
3
48
מה אני עושה? איבדתי גם כסף וגם מוצר!
לצפיה ב-'המוכר לא סימן, זה עדכון אוטומטי של איביי ע"ס מספר המעקב'
המוכר לא סימן, זה עדכון אוטומטי של איביי ע"ס מספר המעקב
23/10/2017 | 13:55
30
לצפיה ב-'מאיפה הזמנת? אליאקספרס?'
מאיפה הזמנת? אליאקספרס?
23/10/2017 | 14:08
1
46
מספר המעקב שלך מתחיל באותיות CNCAI ? 
אם כן - אז המשלוח נמצא אצל חברת מיילוג, שהיא מפיצה את החבילות האלו בארץ. דבר איתם.
לצפיה ב-'אוי עכשיו רואה שכתבת שזה מ eBay'
אוי עכשיו רואה שכתבת שזה מ eBay
23/10/2017 | 16:49
29
לצפיה ב-'משלוח לקזחסטן'
משלוח לקזחסטן
21/10/2017 | 17:21
2
32
הי
 
מישהו שלח פעם לקזחסטן ויודע אם יש מעקב ?
לצפיה ב-'כן, נראה לי שיש מעקב. לא היו לי בעיות שם, שלחתי כמה פעמים'
כן, נראה לי שיש מעקב. לא היו לי בעיות שם, שלחתי כמה פעמים
21/10/2017 | 22:14
20
לצפיה ב-'שלחתי הרבה פעמים'
שלחתי הרבה פעמים
22/10/2017 | 09:20
24
אבל אחוז הרמאים שקנו ממני מאותה מדינה היה חריג. עבדתי בעבר מול ספק של שעוני ספורט וכל המוכרים שלו סבלו מאותם רמאים מאותה מדינה בדיוק.
אבל אולי זה היה מקרי.
לצפיה ב-'מע"מ/מיסים בהזמנה מאמזון'
מע"מ/מיסים בהזמנה מאמזון
21/10/2017 | 11:31
22
72
שלום,
אני רוצה לעשות הזמנה מאמזון ארה"ב  (פעם ראשונה שאני מזמינה באינטרנט), ונאמר לי שבהזמנה שהסכום הכולל שלה הוא מעל 75$ אז צריך לשלם מע"מ (17 או 18%), ואולי גם מיסים (ד"א, על איזה סוג של פריטים משלמים מיסים?). האם זה נכון? ואם כן, האם אני יכולה פשוט לבצע 2 הזמנות (כי אני רוצה להזמין פריטים בסכום כולל גבוה מזה)?
לצפיה ב-'ממליץ לחפש את אותם מוצרים באמזון בזירות אירופה'
ממליץ לחפש את אותם מוצרים באמזון בזירות אירופה
22/10/2017 | 09:23
21
29
הם שולחים לארץ בגלובל שיפינג, את משלמת את הסכום הסופי כולל מיסים והמוצר מגיע עם שליח לארץ.
זירת ארהב, ברוב המוצרים לא שולחים לארץ.
קניתי מאמזון איטליה לדוגמה סמסונג גלקסי 8 במחיר 2200 שקלים כולל הכל כשהטלפפון עלה בארץ מעל 3000.
מוצרי חשמל לדוגמה אפשר להשיג במחירים טובים מאמזון גרמניה וגם בריטניה.
 
לצפיה ב-'תודה, אבל הסתכלתי באמזון גרמניה, בריטניה ואיטליה ואת המוצרים'
תודה, אבל הסתכלתי באמזון גרמניה, בריטניה ואיטליה ואת המוצרים
22/10/2017 | 20:48
20
23
שאני רוצה להזמין אין שם או שאין משלוח לישראל. אם אני מזמינה מאמזון ארה"ב, אז בנוסף למחיר הסופי שאני רואה בביצוע ההזמנה, צריך גם לשלם מיסים בארץ? כלומר, זה יעלה לי יותר ממה שרשום לי בסוף ההזמנה?
לצפיה ב-'אם מזמינים מאמזון ארה"ב ישירות לישראל המחיר סופי כולל הכול'
אם מזמינים מאמזון ארה"ב ישירות לישראל המחיר סופי כולל הכול
22/10/2017 | 22:21
19
33
הם אחראים על השחרור מהמכס ומביאים את החבילה עם שליח עד הדלת. אם גבו יותר מדי מיסים, מחזירים.
 
האמור לעיל אינו כולל מוצרי מדיה (ספרים ותקליטורים) שנשלחים בדואר רגיל ומוצרים שנשלחים עצמאית ע"י מוכרים/חנויות ב-market (כלומר לא דרך מערך המשלוחים של אמזון).
לצפיה ב-'תודה. סליחה על התגובה המאוחרת. אני מבינה שיחד עם זאת, אם '
תודה. סליחה על התגובה המאוחרת. אני מבינה שיחד עם זאת, אם
27/10/2017 | 22:08
18
7
ההזמנה היא בסכום גבוה מ-75$ אז צריך לשלם מיסים בארץ, בנוסף לתשלום שרואים בזמן ההזמנה?
כמו-כן, אני רוצה לשאול - כשרואים באמזון ארה"ב, את המחיר ליד המוצר, וכתוב המחיר ולידו + Shipping & Import Fees Deposit to Israel, זה  אומר שרק מי שמזמין לישראל משלם את הסכום הזה של משלוח ומיסים ומי שמזמין לכתובת בארה"ב לא משלם משלוח ומיסים?
או במקרה אחר - שכתוב מחיר ולידו + סכום כך וכך משלוח, וכתוב שהמוצר לא נשלח לישראל, אז זה אומר שהסכום של המשלוח הוא לגבי משלוח לארה"ב?
לצפיה ב-'אם ההזמנה מעל $75 הם גובים את המיסים מראש, הסכום סופי'
אם ההזמנה מעל $75 הם גובים את המיסים מראש, הסכום סופי
27/10/2017 | 22:12
17
12
אבל החוק בישראל מתייחס לערך המוצרים בלבד; כל ערך הטובין בחבילה מתחת ל-$75 יש פטור מלא ממיסים. רק אם ערך הטובין מעל $75 משלמים מיסים (גם על עלות המשלוח) ובנקודה הזאת אמזון מפשלים. המערכת שלהם גובה מראש את המיסים אוטומטית מעל $75 גם אם מדובר בסכום הכולל והטובין עצמם מתחת לרף. אבל במקרה כזה הם יחזירו בדיעבד.
 
אם המוצר לא נשלח לישראל את כנראה רואה את המחיר לארה"ב. בכל מקרה מחיר לישראל לא מוצג אוטומטית (למיטב זיכרוני) אלא רק אם את בתוך חשבון שכתובת ביררת המחדל שלו היא ישראל (אבל אולי הם כבר שינו משהו).
 
אם את לא בטוחה, שימי בסל והגיעי עד למסך האחרון לפני התשלום, תראי את הסכום הסופי בוודאות.
לצפיה ב-'תודה. אני מתכוונת לעשות 2 הזמנות, אחת לכתובת בארה"ב ואחת '
תודה. אני מתכוונת לעשות 2 הזמנות, אחת לכתובת בארה"ב ואחת
27/10/2017 | 22:34
16
19
לישראל. כרגע מה שנמצא בחשבון הוא הכתובת שלי בישראל שהכנסתי כשנרשמתי לאמזון.
אני מבינה שאם כתוב מחיר + סכום מסויים משלוח לישראל, אז זה אומר שבמשלוח לארה"ב אין תשלום על משלוח (כלומר אין שום תשלום נוסף חוץ ממחיר הפריט?
לצפיה ב-'זה לא אומר שום דבר אוטומטית; שני את כתובת ברירת המחדל ובדקי'
זה לא אומר שום דבר אוטומטית; שני את כתובת ברירת המחדל ובדקי
27/10/2017 | 23:31
15
15
או בחרי בכתובת אמריקנית בזמן ההזמנה ותראי מה הסכום הסופי.
בעיקרון אם אין לך מינוי לאמזון פריים (ואני מניחה שאין לך) המשלוחים בארה"ב חינם רק מעל $49 (אלא אם הם שוב שינו את התנאים, לא הזמנתי לאחרונה). זה אמור להיות כתוב לך (אבל כנראה לא כל עוד את עם כתובת ברירת מחדל של ישראל).
 
כמו כן במשלוח מאמזון לארה"ב בד"כ מתווסף מס קנייה מקומי, תלוי בכתובת המשלוח  (הם חייבים לגבות מס בכל מדינה שבה יש להם מחסן, זה בערך בחצי מהמדינות).
 
ולסיום רק אחזור ואציין שכל הנ"ל תקף למשלוחים דרך אמזון עצמה (Global Shipping Program); אם מזמינים ממוכר/חנות שמוכרים דרכה (Market Place) ששולחים עצמאית, המחירים והתנאים יכולים להיות שונים בתכלית.
לצפיה ב-'תודה. מספר שאלות:'
תודה. מספר שאלות:
28/10/2017 | 16:00
14
15
אני רוצה להזמין עם ויזה שלי (ישראלית) לכתובת בארה"ב שהיא לא שלי. בטיפים שהם נותנים באמזון כדי למלא את הכתובת בארה"ב כתוב:
Your billing address must match the address that appears on your monthly credit card or bank statement.
Be sure to check your statement for accuracy. מה זה אומר?
ובאשר לתשובות שלך:
א. מה הכוונה בשינוי כתובת ברירת המחדל? כשאני רוצה להזמין מופיע הכתובת שלי בישראל, ויש אפשרות להוסיף כתובת (של ארה"ב) וללחוץ על "ship to this address", זה מספיק לעשות כך, או שאני צריכה קודם למחוק את הכתובת הישראלית?
ב. בקשר למס קנייה מקומי - אני אראה את סכום המס הכולל בסוף ההזמנה?
ג. איך אני יודעת אם הפריטים שאני רוצה להזמין הם דרך אמזון עצמה (global shipping program או market place?
לצפיה ב-'ד"א, אני מזמינה מעל 49$.'
ד"א, אני מזמינה מעל 49$.
28/10/2017 | 16:03
16
לצפיה ב-'הכתובת למשלוח היא Shipping Address. אפשר להזין לחוד. '
הכתובת למשלוח היא Shipping Address. אפשר להזין לחוד.
28/10/2017 | 19:14
12
19
Billing Address היא כתובת החיוב והיא אכן צריכה להיות זהה לכתובת שלך בחברת האשראי.
 
א. בספר הכתובות שלך את יכולה לבחור איזו מביניהן תהיה ברירת המחדל. כמובן, זה רלוונטי רק אם הזנת יותר מאחת...
 
ב. כן.
 
ג. הכול כתוב בראש הדף, פשוט תקראי מה כתוב (מי המוכר, דרך מי המוצר נשלח). אם תתני קישור למוצר אוכל לעזור.
לצפיה ב-'תודה. בקשר ל-BILLING ADDRESS - '
תודה. בקשר ל-BILLING ADDRESS -
29/10/2017 | 11:23
11
16
לא הבנתי בדיוק מה זה אומר. אני יכולה להשתמש בויזה הישראלית שלי (שכמובן יש לה כתובת ישראלית) כדי לשלוח לכתובת בארה"ב (שהיא לא שלי)? וכמו-כן, בכתובת בארה"ב אני כמובן כותבת את השם של האדם בכתובת האמריקאית, נכון?
לצפיה ב-'כמו-כן, כתובת החיוב, זה הכתובת שאני גרה בה?/הכתובת שאני '
כמו-כן, כתובת החיוב, זה הכתובת שאני גרה בה?/הכתובת שאני
29/10/2017 | 11:47
4
12
מקבלת אליה דואר מחברת הויזה?
לצפיה ב-'כן.'
כן.
29/10/2017 | 14:29
3
5
לצפיה ב-'תודה. ה"כן" זה לגבי 2 השאלות האחרונות שלי?'
תודה. ה"כן" זה לגבי 2 השאלות האחרונות שלי?
29/10/2017 | 14:53
2
5
לצפיה ב-'התשובה חיובית לכל השאלות.'
התשובה חיובית לכל השאלות.
29/10/2017 | 14:54
1
4
לצפיה ב-'תודה :)'
תודה :)
29/10/2017 | 14:55
לצפיה ב-'כן.'
כן.
29/10/2017 | 14:30
5
5
לצפיה ב-'שוב תודה. עזרת לי מאוד. ביצעתי את ההזמנה (ע"י עזרה נוספת '
שוב תודה. עזרת לי מאוד. ביצעתי את ההזמנה (ע"י עזרה נוספת
30/10/2017 | 21:54
4
4
משירות הלקוחות של אמזון) :)
לצפיה ב-' מקווה שעכשיו המערכת ברורה יותר, בפעם הבאה תוכלי לבד'
מקווה שעכשיו המערכת ברורה יותר, בפעם הבאה תוכלי לבד
30/10/2017 | 22:18
3
3
לצפיה ב-'כן. נראה לי שאני פחות או יותר אסתדר.'
כן. נראה לי שאני פחות או יותר אסתדר.
30/10/2017 | 23:13
2
4
באותה הזדמנות, יש לי שאלה נוספת. אחד הפריטים שהזמנתי לכתובת בארה"ב הוא טבעת (נאמר לי ע"י החברה ששולחת אותם שלא בטוח שהיא תגיע בזמן (עד שמי שמביאה לי את הדברים תטוס חזרה לארץ). ההזמנה הזו צריכה להגיע בין 3 ל-8 לנוב' ואני צריכה שהיא תגיע עד ה-6.11. אני שוקלת אם לבטל את ההזמנה, או שהאדם שגר בכתובת בארה"ב ישלח לי את הטבעת לארץ כשהיא תגיע (היא שוקלת 85 גרם), את יודעת כמה אמור לעלות משלוח כזה? (אולי אפשר לשלוח את זה במעטפה עם פצפצים ויעלה פחות?).
לצפיה ב-'משלוח רגיל (איטי) בתוך ארה"ב בד"כ ימים ספורים עד שבוע'
משלוח רגיל (איטי) בתוך ארה"ב בד"כ ימים ספורים עד שבוע
31/10/2017 | 00:15
1
7
אם ישלחו היום או מחר סביר להניח שיגיע בזמן, קל וחומר אם ישלחו במשלוח מהיר.
 
משלוח של פריט קטן וקל אינו יקר, אבל אם הטבעת יקרה כדאי לדאוג לביטוח.
 
 
לצפיה ב-'תודה.'
תודה.
31/10/2017 | 00:38
1
לצפיה ב-'איביי ניתקע הרבה כשמעלים ליסטים'
איביי ניתקע הרבה כשמעלים ליסטים
21/10/2017 | 02:19
6
33
שלום לכולם
האם עוד מישהו סובל מהבעיה שכאשר משנים/מעלים ליסטים הגלגל של sumbit listing פשוט ניתקע ולא קורה כלום?
ניסיתי מכמה מחשבים וכמה דפדפנים...
כבר סובל מזה הרבה זמן, פניתי לאיביי חוץ מלחרטט אותי אין להם תשובות
לצפיה ב-'האם ניסית מרשת אינטרנט אחרת, מחשב אחר?'
האם ניסית מרשת אינטרנט אחרת, מחשב אחר?
22/10/2017 | 09:18
5
14
זו יכולה להיות בעיה במחשב שלך. אולי תנקה את כל קבצי הקש והקוקיז.
בנוסף, אם אתה מבצע את זה בימי שישי, דע לך שהחל משעה 10:00 בבוקר שזה חצות אצלם, איביי מבצעים את הגיבוי והתחזוקה השבועית לדאטה בייסים שלהם. ובאותם שעתיים שלוש יש המון תקלות.
לצפיה ב-'כפי שרשמתי, ניסיתי מכמה מחשבים וכמה דפדפנים'
כפי שרשמתי, ניסיתי מכמה מחשבים וכמה דפדפנים
22/10/2017 | 09:46
4
9
כולל חיבור אחר.
זו בעיה שקיימת אצלי בשנה האחרונה, בדקתי בגוגל וראיתי שהבעיה הזאת חוזרת אצל המון משתמשים. איביי לא יודעים איך להתמודד עם זה
לצפיה ב-'אז מה אתה אומר שהמשתנה היחיד שנשאר קבוע הוא החשבון שלך'
אז מה אתה אומר שהמשתנה היחיד שנשאר קבוע הוא החשבון שלך
22/10/2017 | 10:36
3
12
כל השאר, סביבה, חומרה, רשת אינטרנט אחרת, הכל נבדק.
מעניין מה היה קורה אם היית מעלה חשבון של מישהו אחר באותה הרשת?
אבל זו יכולה להיות בעיה מבחינת הזיהוי של איביי. יכולים לחסום לשניכם את החשבון.
אין שם אנשי סיסטם להתייעץ איתם? ניראה שזו בעיה בחשבון שלך.
לצפיה ב-'בדיוק ככה, הבעיה בחשבון'
בדיוק ככה, הבעיה בחשבון
22/10/2017 | 11:59
2
12
אבל ממה שראיתי זה קורה אצל הרבה
לצפיה ב-'אצלי זה קורה באיביי UK'
אצלי זה קורה באיביי UK
22/10/2017 | 12:08
1
19
ואני יכולה להעלות ליסטינגס רק בפיירפוקס.
כל דפדפן אחר נתקע עם הבעיה שתיארת.
 
לצפיה ב-'ביזיון'
ביזיון
22/10/2017 | 12:23
11
לצפיה ב-'השלמה אוטומטית באיביי נעלמה'
השלמה אוטומטית באיביי נעלמה
20/10/2017 | 19:42
20
ההשלמה אוטומטית בחיפוש באיביי נעלמה לי מישהו יודע איך מחזירים את זה?  חיפשתי בהגדרות ולא עזר
תודה
לצפיה ב-'שאלה לגבי פנייה לפייפאל'
שאלה לגבי פנייה לפייפאל
20/10/2017 | 08:06
11
52
אחרי ההודעה הזאת שקיבלתי מהמוכר
 
המתנתי וההוא לא החזיר את הכסף
פניתי לאיביי והם אמרו לי שהיה לי יותר מידי אמון במוכר הזה
והעבירו אותי לפייפאל אחרי זמן המתנה השיחה התנתקה
 
נכנסתי לחשבון פייפל שלי
כדי לפתוח פנייה
אני לא יודע אם עשיתי את זה טוב
לחצתי על פתיחת קייס כי לא קיבלתי את הפריט
ואז היה רשום לי שעכשיו פייפאל תפנה למוכר
היום בבוקר ניכנסתי שוב לחשבון פייפאל ועכשיו זה מראה שהם קיבלו את המייל מהמוכר וממתינים למייל ממני
 
איך זה בדיוק הולך
כי אני חושב שעשיתי שם איזה טעות
הייתי צריך לרשום שם משהו ?
בהערות רשום שלא הוספתי תמונות או קבצים
לא ראיתי שם שום אפשרות לעלות קבצים
לצפיה ב-'אי אפשר לענות לך בלי לקרוא מה כתבו לך ומה כתב המוכר'
אי אפשר לענות לך בלי לקרוא מה כתבו לך ומה כתב המוכר
20/10/2017 | 20:55
9
14
לצפיה ב-'לא רואים שם כלום'
לא רואים שם כלום
20/10/2017 | 21:15
8
23
נכנסתי ל"מרכז יישוב המחלוקות"
יש למטה טבלה שרשום בה
מזהה מקרה - סיבה - עודכן לאחרונה בתאריך - סכום  - מצב - פעולה
 
 
תחת המילה מצב רשום
נדרשת תגובה מהמוכר
 
ותחת המילה פעולה רשום הגב
 
מעבר לזה לא רשום שם כלום
לא מה פייפאל רשמו או מה המוכר רשם
לצפיה ב-'אם נדרשת תגובה מהמוכר הוא טרם הגיב וממתינים לתגובתו'
אם נדרשת תגובה מהמוכר הוא טרם הגיב וממתינים לתגובתו
20/10/2017 | 21:35
7
9
לצפיה ב-'טעות שלי מתחת לשורה שרשום "מצב"'
טעות שלי מתחת לשורה שרשום "מצב"
20/10/2017 | 22:10
6
15
 
תחת המילה מצב רשום
נדרשת תגובה מהקונה
 
וזהו לא רואים שם את התגובה של המוכר (כלומר מה הוא רשם)
חוץ מהמלל שרשמתי כאן אין כלום
לצפיה ב-'נשמע מוזר. אולי צריך ללחוץ עליה כדי לפתוח אותה?'
נשמע מוזר. אולי צריך ללחוץ עליה כדי לפתוח אותה?
20/10/2017 | 23:21
5
12
אני לא יכולה לדעת בשלט רחוק בלי לראות. צרף בבקשה צילומי מסך (תוכל למחוק מהם פרטים אישיים, כמובן) או פנה ביום ראשון לשירות הלקוחות של פייפל לעזרה (הם עונים בעברית).
לצפיה ב-'הנה'
הנה
21/10/2017 | 06:41
4
20
מעבר לזה אין כלום
אי אפשר להרחיב את זה או לראות את התגובה של המוכר
או כל דבר אחר רק זה
אני יחכה ליום ראשון לדבר עם פייפאל
רק שזה לא יסגר או משהו כזה ואז אני לא יוכל בכלל לבקש החזר ?
 
לצפיה ב-'חסר כאן מידע. אני חושבת שאתה מפספס משהו. דבר עם פייפל מחר.'
חסר כאן מידע. אני חושבת שאתה מפספס משהו. דבר עם פייפל מחר.
21/10/2017 | 13:53
11
לצפיה ב-'דיברת עם פייפל? נשמח אם תעדכן...'
דיברת עם פייפל? נשמח אם תעדכן...
24/10/2017 | 21:23
2
5
לצפיה ב-'דיברתי אם פייפאל'
דיברתי אם פייפאל
24/10/2017 | 23:05
1
11
הם סגרו את הפנייה לטובתי והוחזר הכסף
 
שאלתי את הנציג לגבי מה שרשום שם
הוא אמר שבדרך כלל זה לוקח 24 שעות עד שמחליטים אבל במקרה הזה
זה היה ישר על המקום הוא אמר שזה בגלל אופציה שהמוכר עשה (שכל פנייה תיסגר אוטומטית לטובת הלקוח) נשמע משונה
 
לגבי החוסר מידע
מה שיש בצילום מסך זה המידע שיש
אין יותר מזה והנציג הסביר שגם לא צריך יותר מזה
 
לצפיה ב-' לא ממש הבנתי את ההסבר, אבל העיקר שקיבלת את הכסף '
לא ממש הבנתי את ההסבר, אבל העיקר שקיבלת את הכסף
24/10/2017 | 23:07
5
לצפיה ב-'לא בכל השלבים אתה מתבקש להוסיף קבצים'
לא בכל השלבים אתה מתבקש להוסיף קבצים
22/10/2017 | 09:29
13
בדרך כלל זה קורה בדרך הבאה:
1. אתה פותח קייס ובו אתה מתלונן שלא קבלת את המוצר.
2. המוכר מקבל מייל שנפתח קייס ומתבקש להוכיח שהמוצר נשלח, לספק מספר מעקב או לסגור את הקייס על ידי החזר.
3. אחר שמוכר מספק את המידע או שממתינים זנו נוסף במידה ומספר המעקב מוכיח שהמוצר כבר אמור ל"הגב", מה האפשרויות שנפתחות לך? את יכול לספק צילום מסך?
4. במידה ולא תהיה מרוצה מההתנהלות מול המוכר אתה תמיד יכול להסלים לדיספיוט ואז פייפל מחליטים סופית. כמו הבורר".
לצפיה ב-'מחפש תותחי מכירות באיביי, אמזון, עלי אקספרס, וכד'.'
מחפש תותחי מכירות באיביי, אמזון, עלי אקספרס, וכד'.
19/10/2017 | 21:17
2
94
שלום לכולם שמי שמעון ויש ברשותי מבחר של מוצרים למכירה כמו:טונרים וראשי דיו, תיקי נשים, צעצועים, פרטי לבוש, תכשיטים, ועוד. 
המחירים שלי מאוד תחרותיים מחפש מוכרים שיהיו מוכנים לעבוד על עמלות ואפילו גבוהות מהרגיל לכל המעוניינים נא לשלוח פרטי התקשרות ואחזור אליכם, תודה.
לצפיה ב-'מעוניין'
מעוניין
20/10/2017 | 07:57
47
אהלן שמעון אני מוכר באיביי,אשמח לשמוע עוד פרטים במייל
 
לצפיה ב-'אשמח לשמוע פרטים'
אשמח לשמוע פרטים
22/10/2017 | 10:57
33
לצפיה ב-'שאלות של מתחיל לגבי זיכוי חשבון בנק'
שאלות של מתחיל לגבי זיכוי חשבון בנק
19/10/2017 | 20:53
4
39
שלום חברים,
 
אמנם אני משתמש בפייפל מעל 8 שנים אבל אף פעם לא לצורכי הכנסה אלא תמיד תשלום. מישהו העביר לי לפייפל כסף. האם יש אפשרות להעביר את הכסף לבנק או לכרטיס אשראי שמקושר לחשבון פייפל (אם כן איך עושים את זה)?
 
שאלה נוספת, משום מה למרות שלא החלפתי כרטיס אשראי, ואפילו השתמשתי בו לצורכי רכישות במהלך החודשים האחרונים, פתאום נדרשתי לעשות verify לכרטיס אשראי. זה הגיוני?
בנוסף איך אני אחרי זה מכניס את ההחזר של פייפל לחשבון בנק?
 
תודה 
לצפיה ב-'לדעתי שווה לך פשוט לנצל את היתרה לקניות, משיכה תעלה לך יותר'
לדעתי שווה לך פשוט לנצל את היתרה לקניות, משיכה תעלה לך יותר
19/10/2017 | 22:34
2
25
לצפיה ב-'סבבה אבל עדיין רוצה לבצע הפקדה לחשבון בנק'
סבבה אבל עדיין רוצה לבצע הפקדה לחשבון בנק
20/10/2017 | 17:55
1
20
זה אפשרי?
לצפיה ב-'כמובן; לא יודעת מה התנאים, אולי יענה לך אחד המוכרים'
כמובן; לא יודעת מה התנאים, אולי יענה לך אחד המוכרים
20/10/2017 | 20:51
20
או פשוט חפש לבד במדריכים של פייפל (אפשר דרך גוגל), הם די ידידותיים (וגם בעברית).
לצפיה ב-'אתה צריך להיות VERIFY לכרטיס'
אתה צריך להיות VERIFY לכרטיס
20/10/2017 | 21:12
24
איןשום בעיה למשוך. יש אופציה של משיכה לחשבון בצד שמאל, אם הסכום קטן מאלף שח יש עמלה של 8 שח, מעל 1000 אין עמלה. קח בחשבון שהשער בפייפל הוא נמוך יחסית. הוא מראה לך את שער ההמרה לפני שאתה מאשר את המשיכה.
לצפיה ב-'קניות מאמזון '
קניות מאמזון
19/10/2017 | 19:00
1
34
שלום לכולם ניסיתי לאתר מוצר מסויים 
ומצאתי אותו במאזון 
ניסיתי לרכוש כלים מאמזון התרשמתי יותר מהשליח עד לפתח העסק
אבל גיליתי שהמחירים לא זולים בכלל
 
מה מומלץ 
אמזון הוא הכי יקר מדוע?
לצפיה ב-'משלוח בלדרות עד לדלת אינו זול... בצע השוואת מחירים וקנה'
משלוח בלדרות עד לדלת אינו זול... בצע השוואת מחירים וקנה
19/10/2017 | 22:39
27
היכן שמשתלם ומתאים לך.
 
אגב, אני מניחה שבדקת באמזון ארה"ב (com); כל זירה של אמזון היא נפרדת, ולפעמים זול או נוח יותר להזמין מאחת הזירות האירופאיות (בריטניה, גרמניה, צרפת...).
 
כמו כן בהזמנה מארה"ב נסה לבדוק אם במקרה יצא לך משתלם יותר להזמין דרך אחת החברות שמספקת לך כתובת אמריקנית ושולחת לישראל (בד"כ גם באמצעות שליח עד הדלת) כמו USHOP / דילטס / MUSTOP וכו'. לרובן יש מחשבוני אמזון שבאמצעותם תוכל לקבל הערכת מחיר כוללת.
לצפיה ב-'קנייה בטוחה בפייפאל'
קנייה בטוחה בפייפאל
19/10/2017 | 12:39
1
20
אהלן
אני מעוניין להזמין אביזר למכשיר שמיעה שאינו קיים בארץ.
מצאתי חברה קטנה ממלטה שמוכרת אותו. דיברתי איתם והם שלחו לי קישור להזמנת המוצר דרך דף פייפאל. הם אמרו שאי אפשר להזמין דרך האתר כי הוא בשיפוצים (האתר עדיין עובד אגב).
הדאגה שלי היא שאיני מכיר מספיק את החברה הקטנה והלא מוכרת הזאת. איני גם מבין בכל הקשור לרכישות דרך האינטרנט. אם אני מזמין את המוצר דרך הלינק שהביאו לי, מה הסיכויים שיוכלו בעתיד (החברה או מישהו אחר) למשוך (יותר נכון, לגנוב) עוד כסף עם הפרטים של הכרטיס? 
לצפיה ב-'אם יש לך חשבון פייפאל'
אם יש לך חשבון פייפאל
19/10/2017 | 12:56
18
אף אחד לא נחשף לפרטי האשראי שלך.
שישלחו לך חשבונית לתשלום לפייפאל שלך, עם כל פרטי המוצר שאתה קונה.
שלם דרך החשבון שלך ותהיה מוגן.
 
לצפיה ב-'תכנית שותפים Affiliate program'
תכנית שותפים Affiliate program
19/10/2017 | 08:12
1
25
אהלן,
יצרתי קשר אם ספק מארצות הברית בשביל לעשות לו דרופשיפינג למוצרים(רק איביי בנתיים) והוא אמר לי שהם לא עובדים דרופשיפינג אלא בתכנית שנקראת 
"Affiliate program",עכשיו אם הבנתי נכון הם מבקשים ממני לשלוח אליהם לאתר קונים וכל קונה שהפנתי אליהם אני אקבל מהם עמלה . לפי מה שאני מבין זה לא יכול לעבוד עם איביי נכון ? מישהו עבד בשיטה הזו? 
לצפיה ב-'נכון, זה לא יכול לעבוד עם איביי'
נכון, זה לא יכול לעבוד עם איביי
19/10/2017 | 12:03
18
אתה צריך להמליץ על המוצרים שלו באתר משלך / קבוצת פייסבוק / פורום וכו' ולתת קישור עם מזהה יחודי שלך שיאפשר קבלת עמלה מהם ברגע שמישהו קנה שם מוצר בהמלצתך
לצפיה ב-'איביי הסיר לי מוצר שהעלתי למכירה'
איביי הסיר לי מוצר שהעלתי למכירה
18/10/2017 | 07:43
5
84
שלום,
די חדש באיביי וכל הנושא של דרופשיפינג,קיבלתי הבוקר הודעה מאיביי שהמוצר שהעלתי למכירה הוסר
מכיוון שהוא לא קיבל אישור מכירה מהיוצרים שלו . המוצר הוא Watch Ya' Mouth והעלתי אותו למכירה בX דולר
ופשוט מוצא לו ספק זול אחר באחד האתרים…
לא כל כך סגור על הנושא של דרופשיפינג,האם לכל מוצר צריך לקבל אישור מהיוצרים? האם יש מדריך שיכול
להסביר קצת אילו מוצרים דורשים איושר מהיוצרים ואיזה לא?
תודה
לצפיה ב-'לא ממליץ על דרופ שיפינג למוכר חדש'
לא ממליץ על דרופ שיפינג למוכר חדש
18/10/2017 | 12:20
3
63
יש הרבה סיכונים שחבל שתיקח עם חשבון חדש.
אם אתה מתעקש, אז כדאי שתדע. יש באיבי תוכנית VERO .
תכתוב בגגל קנשט הקרם ותקבל רשימה של חברות ומותגים שאסורים למכירה.
מעבר לכך איביי מסירים ליסטים על הפרה של זכויות יוצרים בתמונות (אסור להשתמש בתמונות שהעתקת מאתרים אחרים), על מוצרים ספציפים שהספקים שלהם לא רוצים תחרות (אין לך שליטה על זה, הם פשוט פונים לאיביי ומתלוננים)
על אותנטיות של מותג ועוד
 
אתה לא יכול לדעת מראש על מה יסירו לך ליסט.
זה הסיכון שאתה לוקח.
אין מדריך עם כלל אצבע לספקים לידיעתי. זה עניין של קילומטרז' והבנה של התחום.
לצפיה ב-'טעות הקלדה תכתוב בגוגל ebay VERO program'
טעות הקלדה תכתוב בגוגל ebay VERO program
18/10/2017 | 12:54
2
48
תקבל רשימה של מותגים עם הגבלות וכן הסברים על התוכנית.
לצפיה ב-'תודה רבה!'
תודה רבה!
19/10/2017 | 08:07
1
20
תודה על התשובה המפורטת,
וברגע שאני מקבל אישור מכירה מהספק(שהוא לא מידל מן) אז אני יכול להיות רגוע בקטע הזה ?
לצפיה ב-'קח בחשבון שה VERO לא מכסה את כל המותגים'
קח בחשבון שה VERO לא מכסה את כל המותגים
20/10/2017 | 21:15
25
צריך להיות זהירים, כי יש הרבה מותגים שאסור להעלות, והם לא כתובים בשום מקום, צריך ללמוד מהניסיון, ואם יורידו לך יותר מדי ליסטים, עלולים לסגור לך את החשבון. לא כדאי לשחק עם זה.
לצפיה ב-'לפי מיטב ידיעתי בד'כ המתלונן על הפרה הוא מתחרה שלך באיביי '
לפי מיטב ידיעתי בד'כ המתלונן על הפרה הוא מתחרה שלך באיביי
19/10/2017 | 12:21
38
לפי מיטב ידיעתי בד'כ המתלונן על הפרה הוא מתחרה שלך באיביי 
  והוא/ המתלונן  עצמו   מפר זכויות יוצרים . 
 
לצפיה ב-'המלצה על קורס - מסחר באיביי אמזון וכו' '
המלצה על קורס - מסחר באיביי אמזון וכו'
18/10/2017 | 10:52
5
95
שלום לכולם, מקווה שאני במקום הנכון , מישהו יכול להמליץ לי על קורס שמלמד על מסחר באינטרנט ?
תודה מראש.
לצפיה ב-'ממליץ לך להתפקס על משהו אחד'
ממליץ לך להתפקס על משהו אחד
18/10/2017 | 12:17
3
69
עדיף להתחיל באיביי כי אמזון יותר קשים עם המוכרים. גם עבור אמזון אתה צריך להחזיק מלאי מוצרים במחסנים שלהם. זה נושא בפני עצמו.
שווה לחפש הדרכה אחד על אחד, עם מנטור שיעבוד איתך באופן אישי.
הקורסים היקרים של יעל גלזר ודומיה הם בזבוז כסף.
לצפיה ב-'תודה '
תודה
18/10/2017 | 15:47
33
לצפיה ב-'עמירם מסכימה איתך שאמזון מאודדדד קשים'
עמירם מסכימה איתך שאמזון מאודדדד קשים
20/10/2017 | 21:18
1
46
אבל ממש לא צריך להחזיק מלאי במחסנים שלהם...לא יודעת למה כל הישראלים נדבקים לFBA, אני עושה FBM.....
לצפיה ב-'גם אני'
גם אני
21/10/2017 | 23:29
30
יש המון חסרונות ל- FBA ואם יש לכם נישה שאתם חזקים בה אין שום צורך להשתמש בזה
לצפיה ב-'ממליץ לך על אמזון זו הזירה הגדולה ביות בארה"ב היום'
ממליץ לך על אמזון זו הזירה הגדולה ביות בארה"ב היום
22/10/2017 | 14:18
34
יש מגוון רחב של קורסים גם באיבי וגם באמזון,
רובם הם מה שנקרא קורסרים, אנשים שיצרו קורס כדי להרוויח,
ממליץ לך ללמוד מסוחר ואדם מיומן אם חשקה נפשך באמזון
קורס אמזון מומלץ

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום עסקים
פורום עסקים
לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ