לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'מוכר שלא מגיב'
מוכר שלא מגיב
14/01/2017 | 14:14
3
26
רכשתי מוצר בביד אך מכיוון שהמוכר לא נתן מחיר משלוח שלמתי בפועל לאחר סיום זמן הביד(ביצעתי התחייבות לקנייה אך רק לאחר שהמוכר נתן עלות משלוח רכשתי בפועל)
המוצר שולם ב8/1 אך עוד לא קבלתי הודעה על משלוח והודעה ששלחתי למוכר עדיין לא נענתה
האם ומתי עלי לפנות לאיביי בעניין?
לצפיה ב-'מה מדיניות המשלוח שכתובה בליסט? תוך כמה ימים מתחייב לשלוח?'
מה מדיניות המשלוח שכתובה בליסט? תוך כמה ימים מתחייב לשלוח?
14/01/2017 | 14:57
1
6
לצפיה ב-'שילוח לרוב תוך יום עסקים אחד'
שילוח לרוב תוך יום עסקים אחד
14/01/2017 | 15:33
4
לצפיה ב-'ייתכן שהוא שלח ולא סימן, זה קורה לפעמים; לא לעניין שלא הגיב'
ייתכן שהוא שלח ולא סימן, זה קורה לפעמים; לא לעניין שלא הגיב
14/01/2017 | 19:00
44
נסה לפנות אליו שוב. כבר קרה שמוכרים פספסו פנייה שלי והגיבו רק בפעם השנייה.
 
בכל מקרה אין טעם לפנות לאיביי, רק לחכות למועד הגעת המוצר ואם לא יגיע לפתוח מחלוקת. אני בד"כ ממליצה לחכות את הזמן המקסימלי להגעה (יש 30 יום לפתיחת תלונה אחרי המועד האחרון, ואני ממליצה להמתין ל-20+ יום) אבל במקרה שאין אינדיקציה שהמוכר שלח והוא לא מגיב להודעות, הייתי פותחת תלונה באפשרות המידית הראשונה (מיד שהתאריך עובר). למעשה נדמה לי שבפייפל אפשר לפתוח תלונה עוד לפני כן; אם ימשיך להתעלם ממך והמוצר לא יגיע בינתיים (מאיזו מדינה אמור להישלח?) הייתי פותחת מחלוקת בפייפל.
 
כשהמוכר שולח כמתחייב ויש עומסים ועיכובים בדואר, אני לא באה אליו בטענות; ברור לי שאין לו שליטה בכך, ואני מוכנה להמתין בסבלנות. אבל אני שונאת מוכרים מורחים שמבזבזים לי את הזמן לחינם בזמן שהכסף שלי שוכב אצלם. זה לא רק שירות רע, זו חוצפה וניצול לרעה של המערכת.
לצפיה ב-'חוקיות ייבוא מספר קילוגרמים של מזון'
חוקיות ייבוא מספר קילוגרמים של מזון
14/01/2017 | 12:51
7
42
אני מעוניין לרכוש ב-eBay, ממוכר הממוקם באנגליה, שלושה קילוגרמים של אבקת ספירולינה (אצה) לשימושי העצמי. אשמח לדעת אם יש בכך בעייתיות חוקית כלשהי.
 
תודה.
לצפיה ב-'כן, עלולים לעשות בעיות במכס. אמנם 3 ק"ג זה הרף העליון'
כן, עלולים לעשות בעיות במכס. אמנם 3 ק"ג זה הרף העליון
14/01/2017 | 19:05
6
35
ומתחת בעיקרון לא אמורה להיות בעיה, אבל לחבר טוב שלי קרה שעיכבו לו במכס שקיות תה(!) שהוא הזמין מבריטניה (והוא אמנם הזמין כמה קופסאות, אבל זה לא מגיע למשקל של קילו אפילו... הוא אדם פרטי, לא בית קפה) וכתוצאה מכך נאלץ לשלם הון לא קטן לחברת הבלדרות על השחרור... (אף שהסכום היה נמוך מ-$75).
 
יש קצת מידע באתר משרד הבריאות:
מקרים של יבוא אישי דרך הדואר יטופלו על-ידי פקידי המכס בהתאם להנחיות של שירות המזון הארצי
יבוא אישי
  • ניתן לייבא ביבוא אישי מוצרי מזון עד 15 ק"ג, אך לא יותר מ- 3 ק"ג למוצר. מותנה במילוי טופס הצהרה על יבוא אישי של מזון ו/או תוספי תזונה.
  • תבלינים - עד 500 גרם מכל סוג תבלין או אריזה אחת מכל סוג תבלין בכמות כוללת של עד 5ק"ג.
  • תוספי תזונה בכמות המיועדת לצריכה אישית לתקופה שלא תעלה על שלושה חודשים.
חשוב:
  • אין לייבא בשר, דגים ומוצריהם, למעט שימורים בכמות כמוזכר לעיל.
  • אין לייבא חלב ומוצריו, למעט גבינות קשות ואבקת חלב בקופסאות בכמות כמוזכר לעיל.
  • גבינות קשות ניתן לייבא מסוגים שונים בכמות שאינה עולה על 3 ק"ג.
לצפיה ב-'המון תודה על המידע.'
המון תודה על המידע.
14/01/2017 | 19:56
5
18
הזמנתי בעבר תוספי תזונה מארצות הברית, בסדר גודל של שניים עד שלושה בקבוקים למשלוח, ולא נתקלתי בבעיות מיוחדות. מניח שזה עניין של מזל.
 
עלות הקניה שאני שוקל, לא כולל דמי משלוח, נמוכה מ-75 דולר. בעניין המשקל, כדאי שאבקש מהמוכר שהמשקל הכולל, יחד עם האריזה, לא יעלה על שלושה קילוגרם? חושש שלא יאפשרו לי לקבל את החבילה אם אחרוג במעט, מאחר שאני לא יבואן. בכל אופן, מאחר שהעלות בישראל גבוהה מאד, הקניה תהיה משתלמת גם אם אדרש לשלם מכס.
לצפיה ב-'השאלה איך שולחים לך... בדואר רגיל זו פחות בעיה'
השאלה איך שולחים לך... בדואר רגיל זו פחות בעיה
14/01/2017 | 20:11
4
21
אבל כשאתה מזמין כמה קילוגרמים זה כבר בד"כ לא בדואר רגיל או לא ב-First Class International (השירות הבסיסי של USPS הוא רק עד 4 פאונד, 3 ק"ג זה כבר מעל, חייבים לשלוח Priority לפחות) ואז אין לדעת.
 
הכללים של משרד הבריאות מתייחסים למשקל המזון עצמו (מה שכתוב על החבילה) ולכן לא נראה לי שלמשקל החבילה הכולל יהיה כאן משמעות מעבר לכך שמשקל או נפח גבוה מעוררים יותר תשומת לב. מניסיוני חבילות (גם בדואר רגיל) נעצרות יותר במכס ככל שהן גדולות וכבדות יותר.
 
כמו כן אם שולחים דרך חברת בלדרות יש בדיקה ב-100%. במקרה של החבר הוא לא שילם מע"מ (כאמור, המוצרים היו פטורים) אבל מכיוון שהייתה בדיקה פרטנית והוא היה צריך לחתום להם על טופס, והייתה פרוצדורה, והייתה המתנה, כל זה הוסיף לעלויות שהוא שילם לחברה עצמה (עמלות).
לצפיה ב-'לפי הפרטים שמצוינים בליסטינג,'
לפי הפרטים שמצוינים בליסטינג,
14/01/2017 | 21:58
3
18
החבילה תישלח ב-International Priority Shipping, דרך ה-Global Shipping Program. יודעת לומר אם חברת בלדרות היא חלק מהתהליך הזה בארץ?
לצפיה ב-'למיטב הבנתי כן, כי לא תקבל את החבילה בדואר אלא עם שליח לדלת'
למיטב הבנתי כן, כי לא תקבל את החבילה בדואר אלא עם שליח לדלת
14/01/2017 | 22:06
2
22
אבל במקרה כזה אתה משלם הכול מראש (לפי מה שכתוב לך באיביי) והם מטפלים לך בכל השחרור במכס, אז דווקא לא הייתי דואגת מבחינת עמלות נוספות (כי אין להם זכות לגבות). להבא כדאי להתחיל מהמידע הזה.
 
היה כאן מקרה דומה של לקוח שהזמין מזון (אבל מעל 3 ק"ג למוצר) ואכן הייתה בעיה במכס ועיכוב וביקשו ממנו אישורים ודרשו ממנו לשלם עוד, אבל הוא פנה לאיביי והם טיפלו בזה. אנסה לאתר את השרשור... מצאתי:
לצפיה ב-'תודה רבה; מעריך את המאמצים המרובים'
תודה רבה; מעריך את המאמצים המרובים
14/01/2017 | 23:21
1
13
היית לי לעזר רב גם בשאלות קודמות בפורום. אמנם זה קצת כאב ראש, אם כל העלויות מכוסות גם במקרה של מכס, אשקול אפילו להוסיף מעט לכמות.
 
שבוע טוב.
לצפיה ב-''
14/01/2017 | 23:27
4
לצפיה ב-'בעיה רצינית עם החשבון, אשמח לעצתכם'
בעיה רצינית עם החשבון, אשמח לעצתכם
13/01/2017 | 09:26
11
151
היי
 
בתחילת השנה החלטתי לנסות שירות חדש של משלוחים שהוא לא דואר ישראל. על הנייר ולפי מה שנציגת החברה אמרה לי, זה היה אמור להיות מדהים.
אז שהו, שלא ממש. חבילות ששלחתי ב-3 עדיין אין עדכון מעקב מעבר לזה שמספר המעקב נקלט במערכת. יש פריטים ששלחתי לפני כמה ימים שכלל לא מופיעים במערכת.
הלקוחות מתחילים לשאול שאלות, ובצדק.
 
האם הייתם פונים ללקוחות באופן יזום ומסבירים את המצב, או מחכים שחלק לא ישימו לב ומנסים להרגיע את אלה שפונים אליכם ?
 
אני באמת לא יודע מה לעשות, שלחתי בערך 15 חבילות איתם ואם יהיו בעיות זו יכולה להיות מכה ניצחת לחשבון. האמת, אני גם אשם בזה שסמכתי עליהם בלי להוציא חבילה אחת ולבדוק...
לצפיה ב-'באיזה שירות מדובר? שנדע לא להתעסק איתם'
באיזה שירות מדובר? שנדע לא להתעסק איתם
13/01/2017 | 17:00
48
לצפיה ב-'תגיד מי החברה, אולי יש פה כאלה שעובדים איתם '
תגיד מי החברה, אולי יש פה כאלה שעובדים איתם
13/01/2017 | 21:25
8
61
ויוכלו לייעץ להם מנסיונם...פליינג?
לצפיה ב-'מעדיף לא להגיד בפומבי'
מעדיף לא להגיד בפומבי
13/01/2017 | 21:42
7
53
לצפיה ב-'למה לא?'
למה לא?
14/01/2017 | 14:14
6
63
אתה רוצה עצה מחברי הפורום אבל לא מוכן לתרום להם מנסיונך?
לצפיה ב-'על חוק איסור לשון הרע שמעת?'
על חוק איסור לשון הרע שמעת?
15/01/2017 | 18:33
5
49
הוא לא רוצה להיתבע בצדק.
 
מי שרוצה לדעת יפנה אליו בפרטי.
לצפיה ב-'שמעתי, איך זה קשור?'
שמעתי, איך זה קשור?
16/01/2017 | 08:38
4
35
זכותו של כל אחד לכתוב ביקורת על עסק, אין כאן השמצות חסרות בסיס אלא סיפור על חוויית שירות, הכי לגיטימי בעולם לכתוב את זה ואין פה שום קשר ללשון הרע.
באחריות.
לצפיה ב-'שמעת אבל כנראה אתה לא בקיא בחוק, יש ביקורת ויש השמצה'
שמעת אבל כנראה אתה לא בקיא בחוק, יש ביקורת ויש השמצה
16/01/2017 | 11:01
3
39
לכל מטבע יש שני צדדים, אתה תגיד שהעסק רמאי והוא יגיד שהוא עסק הגון והוצאת דיבתו.
 
בסופו של דבר במקום לשלם קנס של 100,000 שח הוצאת דיבה תשלם 50,000 שח פשרה רק כי רצית שכולם יידעו.
 
אני אומר לך מראש אל תתחיל ללכלך על בית עסק באינטרנט כי אותו בית עסק ייקח עורך דין תותח שיקרע אותך לגזרים.
 
megaman 4 צודק 200% שהוא לא מזכיר את העסק .  
 
 
לצפיה ב-'לא ראיתי בשום מקום שכתוב רמאי'
לא ראיתי בשום מקום שכתוב רמאי
16/01/2017 | 11:08
2
29
כתובות עובדות נטו - הלקוח השתמש בשירותי המשלוחים של העסק, המשלוחים לא עודכנו עד כה כפי שמצופה מהשירות שרכש.  אז תסביר לי איפה בדיוק יש פה השמצה והוצאת דיבה?
אני מציע לך, בייחוד כמנהל הפורום לדייק בעובדות, ובכלל, לעודד אנשים לשתף ידע ולא להפך. אתה גם טועה אבל גם מטעה.
 
לצפיה ב-'ההיפך, בתור מנהל הפורום אני מגלה אחריות בוגרת'
ההיפך, בתור מנהל הפורום אני מגלה אחריות בוגרת
16/01/2017 | 11:42
1
46
כל מה שאני כותב מבוסס על נסיון. לא טועה ולא מטעה. תפסיק לדבר שטויות.
 
שיתוף יידע היא פעולה שכל באי הפורום יודעים שהיא מבורכת.
הוצאת דיבתם של בתי עסק פה, ממש לא!!
 
אתה מוזמן לפרסם על דפי האינטרנט מה שתרצה על אחריותך. בהצלחה ב"הפצת האמת".
 
בוא נסגור. מיצינו את העניין.
 
לצפיה ב-'הדיון סגור. תודה'
הדיון סגור. תודה
16/01/2017 | 16:16
19
לצפיה ב-'פניה יזומה לכולם'
פניה יזומה לכולם
14/01/2017 | 21:50
83
תנסח מכתב שמסביר שיש בעיה עם חברת השילוח ואתה מטפל בזה.
לא לחכות שיפנו אליך או יפתחו קייס.
 
לצפיה ב-'מכירה ללקוח תוך כדי מכירה פומבית'
מכירה ללקוח תוך כדי מכירה פומבית
13/01/2017 | 08:56
3
48
לקוח הציע מחיר נמוך מהמחיר ההתחלתי. איך אפשר למכור לו ולסגור את המכירה פומבית?
תודה
לצפיה ב-'איך הוא יכול להציע מחיר נמוך מהמחיר ההתחלתי? '
איך הוא יכול להציע מחיר נמוך מהמחיר ההתחלתי?
13/01/2017 | 12:39
34
אפשר לסגור מכירה לפני הזמן, אלה התנאים:
אבל אם יש בררה, זה לא מומלץ. ראשית, המחיר עוד יכול לעלות, ובד"כ העניין במכירה הוא ממש בדקות האחרונות. שנית, לא מן הנמנע שיש לך לקוחות סמויים שראו ועוד לא השתתפו והם מחכים לסוף המכירה. אם הם רואים שאתה פתאום סוגר את המכירה, לא רק שאתה מאבד אותך עכשיו, ייתכן שתאבד אותם בהמשך כי הם לא יטרחו לעשות עסקים עם מוכר שמציע מכירה פומבית ואז סוגר אותה בפתאומיות. זה שובר את כללי המשחק והורס את התחרות, קח זאת בחשבון.
 
להבא אם אתה רוצה לסגור מכירה מהר אתה יכול להוסיף כפתור Buy it now (שיהיה זמין לקונה הראשון, במקום לתת הצעה) או פשוט למכור ב-BIN מלכתחילה... בחרת במכרז, למה לא ללכת איתו עד הסוף?
לצפיה ב-'אתה יכול להוריד את מחיר הפתיחה.'
אתה יכול להוריד את מחיר הפתיחה.
14/01/2017 | 21:52
20
הוא מציע ביד במחיר ההתחלתי, ואתה סוגר את המכרז ובוחר באופציה למכור לבידר הגבוה.
 
לצפיה ב-'תודה לשניכם'
תודה לשניכם
14/01/2017 | 22:21
8
לצפיה ב-'מוכר רמאי'
מוכר רמאי
12/01/2017 | 16:54
3
94
 הזמנתי עור לתוף ממוכר באיביי , הסברתי לו מה אני רוצה שלחתי לו תמונות ,סרטון ומידות , המוכר אמר שיש לו המון כאלו במלאי ושלח לי חשבונית למייל הפרטי דרך פייפאל ,לא הבנתי שזה קנייה מחוץ לאיביי, המשלוח הגיע ולא היה בכלל מה שביקשתי העובי והסוג היו שונים,המוכר הודה וביקש שאשלח את המוצר בחזרה והוא יחליף לי, שלחתי וביקשתי החזר מפייפאל על המשלוח בחזרה על מלוח דואר רשום בדואר ישראל וקיבלתי ,בדואר ישראל אין עד עכשיו הודעה שהמוכר קיבל את החבילה וזה תקוע על סטטוס "נשלח לארצות הברית" כבר 3 חודשים, פתחתי תלונה בפייפאל והתכתבתי עם המוכר דרך פייפאל המוכר הודה שקיבל את המוצר למרות שבמעקב לא רשום כך והוא רוצה לזכות אותי רק על המוצר בלי המשלוח למרות שסוכם שהוא נותן זיכוי מלא כולל משלוח ,הסלמתי ופייפאל ביקשו מסמכים וצירפתי אותם,קיבלתי תשובה עקב אי הוכחה על קבלת המוצר בחזרה ע"י המוכר המקרה נסגר ואין שום זיכוי למרות שקיבלתי מוצר לא לפי מה שהזמנתי ולמרות שהמוכר הודה שקיבל את החבילה דרך התכתבות בתוך פייפאל,פתחתי ערעור ועדיין הם מבקשים הוכחת קבלה רשמית של המשלוח מהמוכר, מה עשיתי לא טוב ומה אפשר לעשות,האם נתקלתם בדבר כזה ? חשבתי שפייפאל אמינים.
לצפיה ב-'אתה יכול לנקנק את המוכר הזה'
אתה יכול לנקנק את המוכר הזה
12/01/2017 | 19:24
2
67
אם איביי ידעו מהסיפור(מכירה מחוץ לאיביי) המוכר הזה בבעיה קשה
גם אני מוכר באיביי , ואם יוצא (לעיתים נדירות) עוקף את איביי במכירה.
איביי לדעתי חברה מונופוליסטית שגובה עמלות מופרזות שמעדיפה את הגנת הקונה על הגנת המוכר.
במקרה כזה של מכירה מחוץ לאיביי המוכר חייב לדאוג שהקונה יהיה מרוצה ,לא במאה אחוז אלא במאתיים אחוז.
הקיצר יש לך קלף חזק מאוד כנגד המוכר הנוכל.
לצפיה ב-'איך אני יכול להתלונן עליו באיביי?'
איך אני יכול להתלונן עליו באיביי?
12/01/2017 | 23:23
1
55
אני חייב להראות לו מאיפה משתין הדג
לצפיה ב-'פשוט מאוד'
פשוט מאוד
13/01/2017 | 16:34
51
חפש את הטלפון שלהם, אתה יכול להתקשר דרך סקייפ
דבר עם הנציג של שירות לקוחות
אני מניח שלא מחקת את המיילים שהחלפתם בינכם.
 
שיהיה בהצלחה
בר-מוח
לצפיה ב-'מסחר באמזון'
מסחר באמזון
12/01/2017 | 14:45
3
65
שלום לכולם, אשמח לעצתכם/ן המלומדת. לאחרונה התחלתי להתעניין במסחר באמזון בגלל אפשרות האיחסון, התחלתי להתקדם והגעתי לשלב של עבודה מול הספק הסיני. אולם הספק ביקש ממני מחירים מופקעים ולא הצלחתי לדלג מעל המשוכה הזאת. לכן, התחלתי לחפור באינטרנט והגעתי לקורסים שמלמדים איך סוחרים באמזון. אחד מה היה של גלזר ואני היום מתלבט אם ללכת אליו. האם למישהו יש נסיון בקורס? ובאופן כללי האם לדעתכם כדאי לקחת קורס?
לצפיה ב-'יש קורס און ליין של אורי ואורי'
יש קורס און ליין של אורי ואורי
12/01/2017 | 14:48
1
67
תחפש בגוגל. שמעתי שהם טובים.
לצפיה ב-'הנה הקישור לאורי ואורי'
הנה הקישור לאורי ואורי
12/01/2017 | 16:25
63
אכן שמעתי שהם מעולים לכל מי ש PL בראש מעיניו.
 
צריך לדעת שמדובר באפיק שמצריך הרבה מאוד לימוד והשקעת כסף משמעותית.
 
 
שוב אני מציין שהמידע הוא לרווחת הגולשים שלנו ואין מדובר בפרסומת.
לצפיה ב-'ערן בלאושטיין'
ערן בלאושטיין
15/01/2017 | 11:18
33
ממליץ מאד על קורס של ערן בלאושטיין.
הוא מהותיקים בתחום, הקורס מכסה את כל האפשרויות של מכירה באמזון, לא רק PL.
לצפיה ב-'בכ"ז פייפאל המירו דולרים לדולרים מכרטיס ויזה דולרי שלי'
בכ"ז פייפאל המירו דולרים לדולרים מכרטיס ויזה דולרי שלי
12/01/2017 | 07:17
3
51
שלחתי תשלום בדולרים מכרטיס ויזה דולרי נטען של הדואר, באמצעות פייפאל, ובמעמד התשלום סימנתי בפייפאל שחברת האשראי "תמיר" את הכסף (לא היה צורך להמיר, כאמור שלחתי דולרים מכרטיס דולרי, אבל לא היתה אפשרות לסמן שהכרטיס בדולרים, רק אפשרות לבקש מפיפאל לא להמיר כלום).
אף על לפי כן, פייפאל המירו.
יצא ששילמתי עבור 3 המרות. פעמיים לחברת האשראי: פעם ראשונה כהמרתי שקלים לדולרים כשקניתי את הכרטיס הדולרי, פעם שניה, כשפייפאל גבו את הכסף בשקלים, שילמתי שוב לחברת האשראי עבור המרת הדולרים לשקלים ופעם שלישית כשפיפאל המירו את השקלים לדולרים.
אגב, דאגתי לסמן דולר USD כ-PRIMARY CURRENCY בחשבון, אבל גם זה לא עזר (זה כנראה משפיע רק על סוג המטבע שמתקבל כשמשלמים לי ולא להפך).
 
למה ואיך זה קרה ומה אפשר לעשות עכשיו, או לפחות איך להמנע מזה בעתיד?
תודה!
לצפיה ב-'אפשר להגדיר את הכרטיס כדולרי בשירות הלקוחות של פייפל'
אפשר להגדיר את הכרטיס כדולרי בשירות הלקוחות של פייפל
12/01/2017 | 23:00
2
23
זו לא אפשרות שפתוחה למשתמשים בחשבון, אבל הנציגים יכולים להגדיר אצלם.
 
לא יודעת מה סימנת, אבל אם פייפל ביצעה המרה כנראה לא סימנת נכון או שחסרים פרטים שלא כתבת / אינך מודע להם. ממליצה לך להתקשר ביום ראשון לשירות הלקוחות של פייפל ולבדוק מולם.
לצפיה ב-'תודה! מה מס. הטל. של פייפאל?'
תודה! מה מס. הטל. של פייפאל?
13/01/2017 | 11:09
1
8
לצפיה ב-'מופיע באתר פייפל. תיכנס לחשבון, תקבל קוד להקיש כשתתקשר.'
מופיע באתר פייפל. תיכנס לחשבון, תקבל קוד להקיש כשתתקשר.
13/01/2017 | 11:38
10
לצפיה ב-'עזרה בהעלאת מוצר ראשון'
עזרה בהעלאת מוצר ראשון
11/01/2017 | 22:09
1
35
שלום לכולם
אני רוצה להעלות את המוצר שלי והוא לא נותן לי לבחור במשלוח של standart economy shipiing וכותב לי את ההודעה הבאה:
It looks like you’re trying to use the economy shipping method in the Cell Phones & Smartphones category.

This shipping method is reserved for accounts that have an established history of selling on eBay, as well as making sure their buyers receive their items in a timely manner. As you continue to list items and build your reputation as a seller, this option may become available.

To continue with this listing, please go back and select a different shipping method.

Learn more about handling time guidelines in our selling practices policy.
מה לעשות? האם סימנתי משהו לא נכון?
לצפיה ב-'מוכרים חדשים מוגבלים במשלוחים ארוכים לקטגוריות מסוימות'
מוכרים חדשים מוגבלים במשלוחים ארוכים לקטגוריות מסוימות
11/01/2017 | 23:18
32
בתחום הסלולר אי אפשר לסמן משלוח אקונומי שהוא ארוך מידי 11-23 יום.
רק משלוח סטהדרט עד 10 יים, מה שאני לא ממליץ.
תחפש כרגע מוצרים אחרים לשלוח.
לצפיה ב-'הכרטיס הנטען מרוקן ללא שום הסבר'
הכרטיס הנטען מרוקן ללא שום הסבר
11/01/2017 | 17:24
6
47
שלום רב!
הטענתי לראשונה כרטיס פייפאל נטען בדולרים.
סה"כ הכל לאחר הורדות הכרטיס היה מוטען 196 ש"ח=50$
השימוש עד כה :
8/12/16 - 3.99$ = 15.55
8/12/16 - 3.99$ = 15.55
28/12/16 - 1$ =4 ש"ח
סה"כ :35 ש"ח הוצאות.
 
בתאריך 30.1.17 ביצעתי תשלום להגדלת נפח שטח אחסון באפל-icloud בסה"כ 4 שקל שייגבו בכל סוף חודש.
עד כמה שידוע לי לא ניתן לפרוס כרטיס נטען לתשלומים אז לא דאגתי.
 
אתמול בקשתי לבצע תשלום נוסף באתר אחר ולא הצלחתי.
לאחר בירור יתרה באתר פייפאל, ראיתי שהיתרה היא 0.
בפירוט התשלומים, אין שום הסבר הקשור לחברת אפל Apple, כלומר חברה לא לא מוזכרת כלל, למרות שהגדלת הנפח לחודש הנוכחי בוצעה בהחלט בטלפון.
לאן בעצם נעלם הכסף?
אמור להשאר לי 150 ש"ח ואין כלום.
 
ניסיתי ליצור קשר על כל החברות הנוגעות : דואר, פייפאל, אפל, ואין שום מענה קולי. אין לי את מי לשאול חוץ מכם ואינני בקיאה בנושא.
אשמח לעזרה. תודה מראש.
 
 
 
לצפיה ב-'כרטיס פייפל נטען או כרטיס אשראי נטען של הדואר שמקושר לפייפל?'
כרטיס פייפל נטען או כרטיס אשראי נטען של הדואר שמקושר לפייפל?
12/01/2017 | 01:53
5
20
לצפיה ב-'תודה על התגובה. כרטיס ויזה נטען $'
תודה על התגובה. כרטיס ויזה נטען $
12/01/2017 | 03:13
4
29
כרטיס ירוק. נתתי בדואר כסף מזומן אותו הטעינו לי בכרטיס חדש. להבנתי,
אוכל בהמשך לגשת ולהטעינו שוב אם ארצה.
שילמתי עליו 40 ש"ח בדואר בנוסף להטענת המזומן.
מצרפת קישור להמחשה (דואר ישראל): http://www.israelpost.co.il/content.nsf/pages/visa...
תודה.
לצפיה ב-'בנוסף ניסיתי לבדוק באתר הדואר מה יתרת הכרטיס- ללא הצלחה. '
בנוסף ניסיתי לבדוק באתר הדואר מה יתרת הכרטיס- ללא הצלחה.
12/01/2017 | 03:27
1
19
די הסתבכתי למרות שפעלתי ע"פי ההוראות.
האם יש צורך לברר מול ויזה?
עד כמה שזכור לי, כאשר שילמתי ב icloud  במכשיר הנייד היתה האפשרות לשלם בויזה וייתכן ודרכם התבצע התשלום.
מעניין שמופיעה ההודעה שהתשלום ייגבה בכל סוף חודש ב-4 ש"ח.
האם בכך שהסכמתי לאפשרות הזו, חברת apple קבעו  בעלות על היתרה בכרטיס?
מה יקרה אם אפסיק את התשלום, האם יוחזר לכטיס הכסף?
לצפיה ב-'צר לי, לא יודעת לענות... ממליצה שתנסי שוב מחר בבוקר'
צר לי, לא יודעת לענות... ממליצה שתנסי שוב מחר בבוקר
12/01/2017 | 03:28
10
לצפיה ב-'כך הנחתי, פשוט כתבת משהו אחר... הכרטיס מוכר'
כך הנחתי, פשוט כתבת משהו אחר... הכרטיס מוכר
12/01/2017 | 03:27
1
22
אם כי לי אישית אין ניסיון בו (משתמשת בכרטיסי אשראי רגילים). בקישור שהבאת יש מדריך לשימוש בכרטיס, חשוב לדעת, תנאי שימוש וצור קשר. ניסית להיעזר בהם?
לצפיה ב-'תודה רבה על הרצון לעזור. אמשיך לברר ואעדכן. שבוע טוב'
תודה רבה על הרצון לעזור. אמשיך לברר ואעדכן. שבוע טוב
12/01/2017 | 20:01
5
לצפיה ב-'החזרת מוצרים'
החזרת מוצרים
11/01/2017 | 12:55
2
63
שלום לכולם. אני מחפש פתרון למכת ההחזרות כאשר לצד של טענות מוצדקות של הקונים, לא חסר טענות הזויות שזה לגמרה לא מפריע להם לפתוח תביעות על מוצר שלא לפי התאור ולדרוש החזרה על חשבון המוכר.
לדוגמה מוצר שעולה 160$ ו-45$ הובלה דרך EMS (בגלל המשקל והנפח), לשלוח בחזרה מארה"ב לכאן עולה 69$ בשרות הכי זול. זה מרוקן מתוכן את כל העניין של איביי ואמזון
פעם איזה בחור ישראלי מארה"ב ייצר איתי קשר ובין שאר שרותיו הזכיר את נושא ההחזרות.
יש לי בדיוק קונה אחד כזה, דווקא כאן מדובר בסיבה מוצדקת, אבל מה לעשות עם המוצר? יותר זול להשאיר אותו אצלו אבל זה גם לא הפתרון. איך אתם מתמודדים עם הנושא?
לצפיה ב-'ברר באתר shipito כמה יעלה לך להחזיר מטעמך'
ברר באתר shipito כמה יעלה לך להחזיר מטעמך
11/01/2017 | 13:40
1
33
משלוח עד המחסן שלהם זה משלוח פנימי בתוך ארהב ומשם אתה בוחר את מחיר ההחזרה לפי סוג המשלוח (מהיר, איטי)
לצפיה ב-'לא חשבתי על זה, אבדוק אותם'
לא חשבתי על זה, אבדוק אותם
11/01/2017 | 13:58
13
לצפיה ב-'נעליים משומשות'
נעליים משומשות
11/01/2017 | 10:26
6
74
בקר טוב. אני צריכה לשלוח נעלי ספורט משומשות והקופסא מאוד מייקרת. האם כדאי לשלוח בלי הקופסא?
לצפיה ב-'בטח, ותרי על הקופסא, רפדי היטב בניילון פצפץ ושגרי'
בטח, ותרי על הקופסא, רפדי היטב בניילון פצפץ ושגרי
11/01/2017 | 10:34
4
57
וכמובן חשוב שתרשמי במודעה שאת שולחת ללא קופסא.
 
בנעליים משומשות זה לגיטימי לגמרי העדר של קופסא
לצפיה ב-'נעלי ספורט'
נעלי ספורט
11/01/2017 | 11:04
3
55
במעטפה גדולה?
לצפיה ב-'אפשר גם בשקית ניילון לשלוח?'
אפשר גם בשקית ניילון לשלוח?
11/01/2017 | 11:26
2
47
אפשר גם בשקית ניילון לשלוח?
לצפיה ב-'ממליץ ככה'
ממליץ ככה
11/01/2017 | 12:15
1
61
לעטוף אותם בניילון פצפץ
 
ולשים בשקית שילוח אטומה או מעטפת נייר גדולה מחנויות ציוד משרדי.
 
שקית שקופה מסוכן מדי, מישהו עלול לחמוד אותן בדרך.
 
 
לצפיה ב-'נעליים משומשות אינן אטרקציה כ"כ גדולה שמישהו יחמוד אותן...'
נעליים משומשות אינן אטרקציה כ"כ גדולה שמישהו יחמוד אותן...
11/01/2017 | 16:52
43
מדי יום שולחים בדואר מוצרים שווים פי כמה ורובם לא "נחמדים" בדרך אלא מגיעים ליעדם. פשוט לשלוח עם רשום מספר מעקב (אקו, אם זה לארה"ב). עדיף שהשקית לא תהיה שקופה כי זה מקובל ונראה טוב יותר, ובפרט, אם רואים בבירור את הנעליים דרך השקית סימן שהן לא עטופות מספיק בפצפצים וכו'.
לצפיה ב-'תלוי מה מצב הנעליים, ממה הן עשויות'
תלוי מה מצב הנעליים, ממה הן עשויות
11/01/2017 | 16:54
37
בעיקרון נעלי ספורט רכות וגמישות ואין חשש שיישברו בדרך; מנגד, במשלוח ללא קופסה (גם אם עוטפים היטב בפצפצים, כמובן) יש סכנה גדולה יותר למעיכה (תחת משקל כבד) ולכן אם הן במצב שמעיכה יכולה לעוות את צורתן ולהרוס אותן, לא הייתי מסתכנת. קופסה לא אמורה לייקר הרבה, חפשי קופסה קלה.
לצפיה ב-'יש איזושהי הגבלה בעריכת מכירת BIN? '
יש איזושהי הגבלה בעריכת מכירת BIN?
11/01/2017 | 09:04
4
36
היי,
פרסמתי לפני 10 שעות מכירת Buy it now ואני לא יכול לערוך אותה. 
זו לא הפעם הראשונה שאני מוכר. 
האם יש איזו הגבלה? 
אם לא, תוכלו להכווין אותי? משום מה אני לא מוצא. 
בעבר לא היתה על בעיה, כולל עריכה מיד לאחר השלמת המכירה. 
תודה! 
לצפיה ב-'אין שום מגבלה. בטח באג'
אין שום מגבלה. בטח באג
11/01/2017 | 09:26
3
17
לצפיה ב-'פשוט מוזר... אמנם ניסיתי מהפלאפון '
פשוט מוזר... אמנם ניסיתי מהפלאפון
11/01/2017 | 11:43
2
22
אך זה היה גם באפליקציה וגם מהדפדפן 
לצפיה ב-'מהאפליקציה צריך להיות מוגדר למיקום ארה"ב'
מהאפליקציה צריך להיות מוגדר למיקום ארה"ב
11/01/2017 | 17:06
1
19
אחרת לא תהיהי אפשרות לבצע REVISE
אם יש בעיה גם ממחשב נא צרף תמונת מסך של הודעת השגיאה
לצפיה ב-'תודה רבה! '
תודה רבה!
16/01/2017 | 07:37
לצפיה ב-'לכל מי ששותל אצלינו פרסומות במסווה של שאלה'
לכל מי ששותל אצלינו פרסומות במסווה של שאלה
10/01/2017 | 14:03
96
בחייכם, תעשו טובה, פשוט לא!
 
זה מעליב את האינטליגנציה שלנו כשאתם חושבים שמישהו באמת יאמין לזה.
 
על פרסום צריך לשלם. מחלקת שנור זה במסדרון הבא ימינה.
 
יום נעים וקניות/מכירות מוצלחות .
לצפיה ב-'בוקר טוב, האם יש טעם להתעסק עם מוצרים שבירים?'
בוקר טוב, האם יש טעם להתעסק עם מוצרים שבירים?
10/01/2017 | 11:05
4
61
נניח פורצלן, זכוכית, או סתם דברים עדינים שאני מעוניינת למכור.
 
כדאי לפרסם? או שרוב הסיכויים שיגיע שבור ללקוח?.
 
תודה
לצפיה ב-'גם שביר לפריט וגם שביר לחשבון המוכר שלך'
גם שביר לפריט וגם שביר לחשבון המוכר שלך
10/01/2017 | 11:38
55
קחי בחשבון שהשליחים בדרך זורקים את החבילות במשאיות.
מה שהמוצר עובר עד שמגיע ללקוח זה זוועות.
 
זה מאוד מסוכן לחשבון שלך מבחינת סבירות לפידבקים שליליים, עוגמת נפש ללקוח, סטרס שלך האם יגיע שלם או לא, וסבירות גבוהה שתפסידי גם את מחיר המוצר כי הלקוח יבקש ריפנד.
 
אל תלכי לשם.
 
אני לא ממליץ.
לצפיה ב-'לא לחשוב אפילו ללכת לשם'
לא לחשוב אפילו ללכת לשם
10/01/2017 | 12:10
45
אלא אם יש לך ניסיון רב שני באריזה של מורצים שבירים.
אם את מתעקשת למכור מוצרים (יצירה שלך) שבירים עדיף למכור באתר ETSY ששם לטעמי פחות לחוץ מבחינת ניקוד חשבון.
הייתי גם הולך על פרסום בארץ דרך פייסבוק או אתר שלך. עדיף שיבואו אליך ויקחו את המוצר באופן אישי על פני משלוח בדואר.
בהצלחה
לצפיה ב-'תלוי עד כמה שבירים ובמה מדובר'
תלוי עד כמה שבירים ובמה מדובר
10/01/2017 | 14:32
1
38
הזמנתי בעבר הרבה מוצרים שבירים, בעיקר מארה"ב, רובם הגיעו בסדר. חלקם לא היו מושלמים וקיבלתי פיצוי חלקי מהמוכרים, אבל לא הגיעו שבורים לרסיסים. צריך לארוז היטב, כמובן, וזה משפיע על גודל החבילה ועל המשקל. אם את מוכרת חדשה עדיף כנראה לחכות עם זה ולצבור ניסיון, אבל באופן כללי זו לא בעיה שאין לה פתרון. כפי שתוכלי לבדוק באיביי, יש אין ספור מוכרים שמוכרים מוצרים שבירים/רגישים ולקוחות קונים ובד"כ הכול בסדר.
לצפיה ב-'תודה לכולכם, כנראה אחכה עם זה'
תודה לכולכם, כנראה אחכה עם זה
10/01/2017 | 14:59
33
זה לא מוצר שאני מכינה, אלו דברים ערכיים שיש לי בבית.
לא דחוף לי, אבל כבר מזמן תהיתי באופציה הזו
לצפיה ב-'ביטול ביד וסיום המכירה הפומבית ,זה אפשרי מבחינת איביי ?'
ביטול ביד וסיום המכירה הפומבית ,זה אפשרי מבחינת איביי ?
10/01/2017 | 09:41
1
44
היי ,
הצעתי במכירה פומבית ,ובאותו היום המוכר ,ביטל את הביד שלי וסיים את המכירה ידנית.
האם זה חוקי לעשות כך?
לצפיה ב-'מעל 12 שעות מסיום המכרז אפשר ללא בעיה'
מעל 12 שעות מסיום המכרז אפשר ללא בעיה
10/01/2017 | 14:14
34
אם נותרו פחות מ 12 שעות ויש בידים הוא צריך למכור לבידר הגבוה ביותר.
 
אם נותרו פחות מ 12 שעות ואין  בידים אין בעיה לבטל.
 
זה לא כזה אתי אבל החוקים היבשים מאפשרים.
לצפיה ב-'דאר רגיל'
דאר רגיל
10/01/2017 | 08:36
1
62
בקר טוב לכולם. עצה למתחילה - אני רוצה לשלוח דאר רגיל ולא רשום. איפה אני רושמת את זה באי ביי?
לצפיה ב-'רגיל זה הברירת מחדל '
רגיל זה הברירת מחדל
10/01/2017 | 14:11
42
אם את ממש חפצה בכך את יכולה בגוף המודעה לרשום שאת שולחת רגיל ללא מספר מעקב אבל זה הברירת מחדל ( אני לא כותב את זה שאני הולך לשלוח רגיל.)
 
וההיפך, אם החלטת כן לשלוח רשום את כותבת על כך כיתרון בולט.
לצפיה ב-'דואר רשום לחו״ל שלא הגיע ליעדו'
דואר רשום לחו״ל שלא הגיע ליעדו
09/01/2017 | 23:33
1
53
היי חברים!
שלחתי מספר דברי דואר רשומים, אך הם לא הגיעו לפי טענת הקונים.
חלקם בשווי 150 דולר, וחלקם פחות.
האם הדואר נותן פיצוי בגובה כזה? והאם ניתן לבטח משלוח דואר רשום לחול כדי לקבל מעבר לבסיס שקבוע בדואר?
תודה
לצפיה ב-'מתי שלחת ולאילו מדינות?'
מתי שלחת ולאילו מדינות?
10/01/2017 | 00:56
29
לצפיה ב-'למוכר יש אפשרות לפי מדיניות איביי לבטל את הביד שהצעתי ולסיים'
למוכר יש אפשרות לפי מדיניות איביי לבטל את הביד שהצעתי ולסיים
09/01/2017 | 22:31
29
את המכירה ידנית?
תודה.
לצפיה ב-'שמעו איזו חוצפה'
שמעו איזו חוצפה
09/01/2017 | 12:49
10
143
הגיע אלי מוצר שבכלל לא היה מאיכות  טובה. פניתי למוכר כשעה אחרי שקיבלתי את המוצר וכתבתי שאני רוצה להחזיר (קניתי 3 ושניים היו עוד סגורים באריזה המקורית, בגלל שאחד היה פתוח, בקשתי להחזיר רק את השניים הסגורים).
ראוי לציון שבליסט המוכר כותב שאצלו ניתן להחזיר תוך 30 ימים.
המוכר התעלם עד שהשארתי לו פידבק שלילי (הפידבק השלילי הראשון שנתתי באיביי, שם אני קונה מעל עשור).
ברגע שנתתי לו שלילי, הוא כתב לי שהיה עסוק ולא יצא לו לענות לי ושהוא מבקש שאני אשנה לו את הפידבק. הוא מיד שלח לי אפילו טופס שינוי פידבק.
הוא בכלל התעלם מהבקשה שלי לגבי החזרת המוצר ולא ענה כלום בפתיחת התיק להחזרת המוצר באיביי. כאשר עבר יום נוסף, הוא כתב לי שראה שלא שינית את הפידבק ושהוא יחסום אותי (שוב, הוא לא התייחס בכלל לבקשתי להחזרת המוצר).
היום הוא כותב לי YOU ARE A ASSHOLE!!! )באותיות גדולות).
כתבתי את זה לאיביי. נראה איך הם יגיבו.
מה נראה לכם?

לצפיה ב-'כמה זמן עבר מהרגע שפנית ועד שנתת שלילי?'
כמה זמן עבר מהרגע שפנית ועד שנתת שלילי?
09/01/2017 | 13:08
4
91
נתת לו מספיק צ'אנס לענות? אני מתעצבן שקונים נותנים שלילי מהר לפני שממצים את ההזדמנות לפיצוי, אבל במקרה זה אני מבין שכניראה הוא היה שווה את השלילי שנתת לו.
1. קודם כל טוב שדיווחת עליו. אסור לנבל את הפה דרך מערכת המסרים של איביי. מקווה שיטפלו בו.
2. מבחינה פרקטית, נא תפתח קייס החזרה מולו ותכתוב "מוצר לא כמתואר".
אם אתה לא רוצה להחזיר את הכל, תבקש ריפאנד יחסי על אחד המוצרים.
במידה והוא לא יענה לקייס בזמן שיינתן לו, אתה פשוט מסלים לאיביי ותקבל את הכסף חזרה.
איבי איתך בזה. בכל מקרה , במקביל הייתי ממתין גם לקבל תשובה מאיביי לגבי התגובה של המוכר האדיוט.
 
לצפיה ב-'חיכתי כמה ימים לפני שנתתי לו פידבק שלילי. '
חיכתי כמה ימים לפני שנתתי לו פידבק שלילי.
09/01/2017 | 13:17
3
77
הוא ענה כחצי שעה לאחר מתן הפידבק.
פתחתי כבר קייס החזרה, איביי אמרו שכבר עבר הזמן שהמוכר נתן להחזרת המוצר ויש לבקש מהמוכר, אולי הוא יתגמש.
רק קיבלתי את המוצר וכחצי שעה לאחר שבאתי הביתה פניתי להחזרת המוצר (בליסט הוא מתפאר שאצלו ניתן להחזיר תוך 30 ימים ולא שבועיים).
לצפיה ב-'באיביי ניתן לפתוח תלונה עד 30 יום מהתאריך המשוער להגעת המוצר'
באיביי ניתן לפתוח תלונה עד 30 יום מהתאריך המשוער להגעת המוצר
09/01/2017 | 15:00
2
66
אם התאריך כבר עבר, אפשר לפתוח מחלוקת בפייפל עד 180 ימים מהתשלום. לא הייתי מותרת; אם המוצרים אינו כמתואר, גם על הפתוח הייתי דורשת זיכוי (הרי לא יכולת לדעת מראש שהוא לא כמתואר לפני שפתחת) ואם הוא רוצה שהמוצרים יחזרו אליו, שישלם כמובן על עלות ההחזרה. לפי ההתנהלות שלו הוא מוכר גרוע ובריון, לא הייתי מוותר לו.
לצפיה ב-'התאריך המשוער היה התאריך של היום. את המוצר קיבלתי'
התאריך המשוער היה התאריך של היום. את המוצר קיבלתי
09/01/2017 | 15:55
1
64
שבוע שעבר.
בגלל זה לא היה מובן לי למה איביי טענו שמועד ההחזרה של המוכר כבר עבר.
אני אמור להחזיר עוד לפני שקיבלתי את המוצר? ממש תמוה.
אני מקווה שאיביי יפעלו נגד המוכר (למרות שלא נראה לי).
הכי אבסורד, זה שהמוכר מתגאה בזה שאצלו ניתן להחזיר עד 30 ימים ולא שבועיים. הוא אפילו שם 3 סימני קריאה- ממש מוכר הזוי.
לצפיה ב-'זה באמת לא ממש מסתדר... לפי התיאור שלך יש לך אפשרות להחזיר'
זה באמת לא ממש מסתדר... לפי התיאור שלך יש לך אפשרות להחזיר
09/01/2017 | 16:40
52
אני יכולה רק להציע לך להתקשר אליהם (טלפונית, אפשר גם דרך סקייפ) ולברר.
לצפיה ב-'המוכר הזה הזוי ברמות. עכשיו הוא'
המוכר הזה הזוי ברמות. עכשיו הוא
09/01/2017 | 20:48
4
80
כתב לי (הכל באותיות גדולות ועם סימני קריאה) שאני אפסיק להטריד אותו, אחיה את החיים שלי ואתן לו לחיות את החיים שלו בשקט. הוא המשיך וכתב, שאין שום בעיה עם המוצר ואפילו אני אמרתי זאת.
 
מעולם לא אמרתי את זה, וחוץ מהמסר הראשוני ששלחתי לו, לא כתבתי לו כלום ולא הגבתי לו בכלל (כנראה זה מה שחירפן אותו). עכשיו איביי יכולים לראות גם את המסר הזה שהוא כתב. אני באמת מקווה שהם יעשו משהו ולא ינפנפו את זה.
מה שגם קיבלתי הודעה לפני כן, שהמוכר סגר את הבקשה להחזרת המוצר.
אין לי שום אפשרות של פתיחת תלונה. רק מופיעה האפשרות של ליצור קשר עם המוכר (מה שאין סיכוי).

לצפיה ב-'פשוט וקל:'
פשוט וקל:
10/01/2017 | 06:35
68
להעביר את כל ההתכתבות לאיביי.
הם יבינו כנראה עם מי יש להם עסק.
לצפיה ב-'מה זאת אומרת סגר את הבקשה להחזרה?'
מה זאת אומרת סגר את הבקשה להחזרה?
10/01/2017 | 10:20
2
67
מוכר לא יכול סתם לסגור החזרה. הוא יכול לאשר אותה או לבצע ריפאנד ואז היא תיסגר.
תתקשר לאיביי ודבר איתם. משהו לא ברור בתיאור שלך.
במידה ולא יתנו לך מענה, אתה יכול לפתוח קייס בפייפל "מוצר לא כמתואר" או אפיול לציין שם סעיף שאתה חושב שהמוכר מרמה אותך ולהסלים מיידית לשיפוט של פייפל.
אתה יכול גם להתקשר לפייפל . יש להם תמיכה בעברית . תתייעץ מה אתה יכול לעשות. מדובר במוכר רמאי.
לצפיה ב-'אז אני אסביר:'
אז אני אסביר:
10/01/2017 | 16:24
1
65
קיבלתי את המוצר ביום שני שעבר. הלכתי לדואר ובדרך פתחתי אחד מהמוצרים לראות וראיתי שזה באיכות מאד גרועה (המוצר מארה"ב).
חזרתי הביתה ומיד נכנסתי לאיביי בשביל לבקש להחזיר את שני המוצרים שעדיין לא פתחתי והם סגורים באריזה המקורית.
מאחר והמוכר מתפאר שהוא מקבל החזרים עד 30 יום, נכנסתי לאפשרות באיביי של "החזר את המוצר". שם (ברב טיפשותי) בחרתי באפשרות שהמוצר איננו מתאים.
קיבלתי הודעה (מאד תמוהה) שמאחר ועבר תאריך החזרה של המוכר, כל מה שאני יכול לעשות זה לפנות אליו (דרך טופס ההחזרת המוצר של איביי).
 
עכשיו; תאריך המסירה המשוער של איביי היה 9 לינואר. אני פתחתי את הבקשה בתאריך השני לינואר וזה מאד תמוה שקיבלתי את ההודעה שתאריך ההחזרה כבר עבר.
 
המוכר לא ענה כמה ימים והחלטתי לתת לו פידבק שלילי.
כחצי שעה אחרי זה הוא כתב לי (במסרים של איביי, לא בטופס ההחזרה) שהוא היה בחופשה ושאני אשנה את הפידבק שלו.
הוא בכלל לא התייחס לכך שאני רוצה להחזיר את המוצר.
2 דקות לאחר מכן,  הוא כבר שלח לי את טופס שינוי הפידבק (עדיין, ללא כל התייחסות להחזרת המוצר).
יום לאחר מכן, הוא כבר כתב לי והתחיל עם ההשמצות (שוב, ללא כל התייחסות להחזרה).
 
אתמול אני מקבל הודעה מאיביי שהמוכר סגר את הבקשה להחזרת המוצר.
קצת לפני כן הוא שלח לי את ההודעה YOU ARE A ASSHOLE!!! (בכתב גדול).
פניתי לאיביי (כמו שכבר כתבתי בהודעות קודמות) ואת המכתב האחרון הוא כתב שוב בערב (כמו שכתבתי בהודעה קודמת).
איביי חזרו אלי אתמול (לפני המכתב האחרון שלו) ואמרו שהם יטפלו בזה אבל לא יוכלו לשתף אותי במה שיחליטו בגלל שמירת הפרטיות. זה הכל.
לצפיה ב-'תבדוק אם במקרה קבלת החזר'
תבדוק אם במקרה קבלת החזר
10/01/2017 | 17:05
52
אם פתחת קייס "מוצר אינו כמתואר" הוא לא נסגר אחרי כמה ימים., אלא אם המוכר עשה פעולה על מנת לסגור כמו להחזיר את הכסף לקונה, או לאשר תחילת תהליך החזרה (במידה ופתחת החזרה)
הוא לא סוגר קייס על דעתו.
קייס יסגר אוטומטית אחרי 30 יום מרגע שפתחת אם לא הגבת / לא הסלמת לאיביי.
אולי לא שמת לב לזמן ופיספסת?
תבדוק האם יש לך אפשרות ערעור.
או תכתוב לאיביי מכתב מסודר, תתאר במדוייק את התאריכים של ההתרחשות
תאריך קנייה
תאריך קבלה של המוצר
תאריך פתייחת קייס
תריך שנסגר (ולמה נסגר)
ותבקש החזר על המוצרים שקנית.
אם לא ילך (אפשר גם במקביל) תוכל להתקשר לפייפל ולהתייעץ. יש תמיכה בעברית.
עד 180 יום יש לך אפשרות לפתוח בפייפל קייס נוסף אבל רק אם תציין סיבה אחרת ממה שצויינה באיביי.
לדוגמה רמאות. או אולי מוצר פגום. תבדוק. יש שם טבלת אפשרויות
זה לא הגיוני מה שאתה מתאר.
לצפיה ב-'נפתח פורום מעמד זרים'
נפתח פורום מעמד זרים
( לעמוד שלי בתפוז )
09/01/2017 | 17:50
5
 יש לכם שאלות בנושא הסדרת מעמד אזרחים זרים אשר שוהים בישראל? זקוקים לאשרת עבודה? 
 היכנסו עכשיו לפורום ותקבלו מענה לשאלותיכם:
 

חם בפורומים של תפוז

מכינים עוגת גבינה מכל הלב וזוכים בפרסים!!!
מכינים עוגת גבינה מכל...
שלחו לנו מתכון + תמונה של עוגת הגבינה הכי מקורית...
מכינים עוגת גבינה מכל הלב וזוכים בפרסים!!!
מכינים עוגת גבינה מכל...
שלחו לנו מתכון + תמונה של עוגת הגבינה הכי מקורית...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ