לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1376613,766 עוקבים אודות עסקים

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'שאלה למוכרים פה או למי שמבין'
שאלה למוכרים פה או למי שמבין
15/06/2017 | 17:00
9
50
בקשתי ממוכר להציע גם אופציה עם מעקב והוא אמר שיש כזו יקרה פי שתיים וחצי.הוא לא הציע אותה לצד הבלי מעקב,ובכמה מכתבים איתו לא הצלחתי להבין,איך מוסיפים לו את ההפרש .הוא טען שהוא יכול להגדיל את הסכום אחרי שאעשה צק אאוט,אבל לא היתה אופציה אחרת.היום הודיע שאזל לו,התנצל ואמר שעשה הכל להסביר את עצמו.לשאלתי למה הוא לא מכניס אפשרות בחירה מובנית עם מעקב בתהליך הקניה,ענה,שאין לו בעיות עם הללא מעקב לישראל.
זו בעיה טכנית גדולה למוכר להכניס עוד אופציה לבחירה?? היה לי מוכר יווני שלבקשתיp;הכניס בלי בעיה אופציה כזו
נצטרך לחכות עוד שלושה שבועות,עקב זה,וגם אז כנראה לא ישתנה
לצפיה ב-'מה איכפת לך אם ישלח עם מעקב או לא?'
מה איכפת לך אם ישלח עם מעקב או לא?
15/06/2017 | 17:08
8
22
ומדוע אתה צריך לשלם יותר?
המעקב הוא עבור המוכר. לא עבורך.
נגיד והמוצר לא הגיע, אתה פותח קייס ומקבל את כל הכסף חזרה בלי שום ויכוח. המוכר פה בעמדת נחיתות.
יש כאלה שמנצלים את זה לרמות ואומרים שלא קבלו, כי בלי מספר מעקב לא ניתן להוכיח DELIVERY.
בקיצור, אתה לא רמאי כמובן, אבל אתה מבחינך ממתין להגעת המוצר. מגיע נהדר. לא מגיע מקבל את הכסף חזרה.
לצפיה ב-'כי אני צריך המוצר ולא החזר.ככה יש יותר סיכוי שיגיע'
כי אני צריך המוצר ולא החזר.ככה יש יותר סיכוי שיגיע
15/06/2017 | 17:22
7
19
וגם קצת יותר מהיר.יש פה עיכובים גדולים וגם אובדנים
אתה יודע אם טכנית מסובך,להוסיף אופציה כזו?
לצפיה ב-'מספר מעקב לא יגביר את הסיכוי שיגיע'
מספר מעקב לא יגביר את הסיכוי שיגיע
15/06/2017 | 17:40
6
21
וגם המשלוח תמיד יהיה יותר מהיר כשלא יהיה רשום.
אינני יודע למה התכוון המשורר ברמה הטכנית.
הוא יכול להציע מוצר עם וואריציות עם מחיר שונה למשלוח רשום או רגיל.
או שהוא מגדיר שלא תוכל לשלם מיידית ואז הוא יוציא לך חיבו עם המשלוח המתאים.
לצפיה ב-'הכוונה לרשום עם חתימה.המשורראכן התכוון לוריאציות'
הכוונה לרשום עם חתימה.המשורראכן התכוון לוריאציות
15/06/2017 | 17:49
5
10
לצפיה ב-'לא ניתן להוסיף וריאציות למודעה פעילה ללא וריאציות'
לא ניתן להוסיף וריאציות למודעה פעילה ללא וריאציות
15/06/2017 | 18:13
4
80
ולכן זה לא כל כך פשוט.
חוצמזה, מצטרף למה שעמירם כתב, מספר מעקב לא מגדיל את סיכויי ההגעה...וגם לא את זמן ההגעה.
לצפיה ב-'לא סתם ספרתי על המוכר היווני שכן הוסיף,אז איך לא ניתן??'
לא סתם ספרתי על המוכר היווני שכן הוסיף,אז איך לא ניתן??
15/06/2017 | 18:42
3
12
כנראה כן אפשר
לצפיה ב-'לא ניתן'
לא ניתן
16/06/2017 | 00:17
2
12
מה לעשות?
 
אולי למוכר היווני שלך היה כבר ליסטינג עם וריאציות? אז הוא יכול ליצור עוד אחת.
אולי הוא יצר ליסטינג חדש.
אבל הוא לא הוסיף וריאציה לליסטינג פעיל שאין לו וריאציות, פשוט כי איביי לא מאפשרת את זה.
לצפיה ב-'קצר בתקשורת'
קצר בתקשורת
16/06/2017 | 07:59
1
16
לא ניתן לייצר ואריאציית מוצרים בליסטינג קיים.
כן ניתן להוסיף ואריאציית משלוחים (אקונומי/סטנדרד/אקספרס).
אתם פשוט מדברים על שני דברים שונים בגלל המילה ואריאציה שקצת בילבלה פה.
 
המוכר יכול להוסיף אופציית משלוח נוספת אבל היא כרוכה בכאב ראש.
לא ניתן לייצר עלות משלוח נפרדת בדואר רשום רק לישראל. צריך לייצר אותה עבור כל המדינות שישראל משתייכת לקבוצה שלהן.
הוא צריך לבדוק מחירים לשאר המדינות וזו לא מעט התעסקות.
לצפיה ב-'תודה טלי,אכן התכוונתי להוספת אופצית שילוח.סוף סוף זה מובן'
תודה טלי,אכן התכוונתי להוספת אופצית שילוח.סוף סוף זה מובן
16/06/2017 | 09:49
6
לצפיה ב-'שינוי או ביטול אמצעי תשלום קבוע באיביי '
שינוי או ביטול אמצעי תשלום קבוע באיביי
15/06/2017 | 14:26
3
36
שלום
כיצד אני מוצאת את אמצעי התשלום שלי באיביי ?
כשאני רוצה לקנות , התשלום מבוצע באופן אוטומטי ולא נותן לי להכניס פרטי כרטיס אשראי. ניסיתי לחפש מהו הכרטיס שאיתו אני רוכשת ומשלמת (שכניראה עידכנתי כקבוע ) ולא מצליחה.
אגב, על כל רכישה אני מקבלת הודעה למייל אז אין צורל להלחיץ אותי שמה מישהו קונה עלי בלי לאמר לי
 
תודה
לצפיה ב-'באיבי משלמים דרך פייפל שהוא מחובר לאמצעי תשלום'
באיבי משלמים דרך פייפל שהוא מחובר לאמצעי תשלום
15/06/2017 | 17:10
2
18
על מנת לדעת לאיזה, תכנסי לחשבון פייפל שלך ותבדקי בהגדרות חשבון.
לצפיה ב-'אפשר לשלם גם בכרטיס אשראי, לא זוכרת אם הפרטים נשמרים'
אפשר לשלם גם בכרטיס אשראי, לא זוכרת אם הפרטים נשמרים
16/06/2017 | 12:56
12
לצפיה ב-'היי, אתה טועה'
היי, אתה טועה
17/06/2017 | 08:31
24
האמת שהסתדרתי כבר לכן לא בדקתי תשובתיכם פה .. (מתנצלת)
אפשר לשלם באשראי .. עשעיתו עוד הזמנה וכשהגעתי לשלום עלו 4 ספרות האחרונות של כרטיס האשראיח שלי והוא נתן לי אופציה לשנות.
 
תודה בכל מיקרה
לצפיה ב-' פורום הישרדות נפתח מחדש '
פורום הישרדות נפתח מחדש
15/06/2017 | 13:07
3
 שורדים אמיתיים מכורים להדחות ומשימות חסינות
פורום הישרדות נפתח ומחכה לכם, במיוחד לרגל העונה החדשה המשודרת בימי רביעי ושבת ערוץ 2.
היכנסו ושתפו מי הפייבוריט שלכם
 
 
לצפיה ב-'מסחר דרופשיפינג'
מסחר דרופשיפינג
15/06/2017 | 04:56
4
60
מחפש סוחר דרופשיפינג שמגלגל כסף במסחר האייבי,
שמוכן לעשות הדרכה אישית בתשלום ...תושב חיפה
במקום לקחת קורס עם תלמידים נעדיף הדרכה אישית...0547271205
לצפיה ב-'יכול להדריך אותך דרך סקייפ אני מהמרכז'
יכול להדריך אותך דרך סקייפ אני מהמרכז
15/06/2017 | 09:53
33
לצפיה ב-'היי שלומי'
היי שלומי
15/06/2017 | 11:27
41
יש לי הצעה מעניינת בשבילך.
בבקשה תיצור איתי קשר במייל elads80@gmail.com
או בטלפון 0507380322
לצפיה ב-'ממליץ להכנס לקבוצה של דרופשיפינג ישראל בפייסבוק'
ממליץ להכנס לקבוצה של דרופשיפינג ישראל בפייסבוק
17/06/2017 | 19:09
1
37
כל התותחים נמצאים שם
לצפיה ב-'או הקבוצה הזו של שקד פריימן'
או הקבוצה הזו של שקד פריימן
18/06/2017 | 10:19
29
לצפיה ב-'משלוח של חבילה 19 ק"ג לארה"ב'
משלוח של חבילה 19 ק"ג לארה"ב
14/06/2017 | 23:28
1
40
מה הדרך הטובה והזולה לשלוח חבילה גדולה לארה"ב
מה עם המיסים שם?
תודה על התשובה
לצפיה ב-'תלוי מה הערך של החבילה'
תלוי מה הערך של החבילה
15/06/2017 | 00:01
45
מבחינצ מיסים, עד 800$ ערך אין בעיה.
אפשר להשוות מחיר של EMS לUPS אקונומי לדעתי. אם זה לא דחוף. פדקס זה הפתרון האולטימטיבי לארהב אבל יקר.
לצפיה ב-'ביטול הצעה'
ביטול הצעה
14/06/2017 | 18:54
2
42
פירסמתי הצעה והפריט שבניתי עליו כבר נמכר , אין לי מושג איך לבטל את ההצעה שקבעתי לה זמן של עשרה ימים .נתתי מחיר אטרקטיבי ואני מפחד שמשהו יעביר לי תשלום מבלי שאני יכול לספק לו .אודה לעזרתכם .תודה
לצפיה ב-'לא ברור'
לא ברור
14/06/2017 | 19:52
1
24
העלית ליסטינג למכירת מוצר שכבר אינו זמין במלאי?
פשוט תבטל את המכירה: end item.
 
לצפיה ב-'הצעה'
הצעה
14/06/2017 | 22:13
22
אל תעלה למכירה פריטים שאין לך ספק זמין או לחלופין יש לך מלאי מהם.
לצפיה ב-'התראות מאתר עליבאבא'
התראות מאתר עליבאבא
14/06/2017 | 13:38
26
שלום. כל הזמן אני מקבלת במייל הצעות רכישה מעליבאבא.
ניסיתי למחוק את החשבון שלי שם אבל קיבלתי הודעה שגם החשבון בעליאקספרס יימחק לי.
איך ניתן למנוע קבלת מההודעות האלו?
מצ"ב דוגמא להודעות שאני מקבלת
תודה
לצפיה ב-'שאלות פיוניר'
שאלות פיוניר
14/06/2017 | 08:14
2
46
למרות שאני משתמשת כבר די הרבה זמן בשרות הזה אני חייבת לסדר קצת את העניינים :)
כמה מותר לי למשוך בש"ח במשיכה יחידה?
כמה עולה לי כל הפקדה וכל משיכה?
האם יש עדיין מקום בו ניתן למשוך דולרים?
תודה!
לצפיה ב-'אני אענה על מה שאני יודעת'
אני אענה על מה שאני יודעת
14/06/2017 | 21:13
1
33
תעשי העברה לחשבון, למה למשוך....העברה את יכולה לעשות בכל סכום. דולרים היה אפשר למשוך עד לפני חודשיים נראה לי ,בכספומטים של לאומי, אבל מישהו כתב פה לפני כמה זמן שזה בוטל....לא בדקתי את זה מאז. העמלות של פיוניר לגמרי נתונות למו"מ. אם יש לך ווליום גבוה, תתקשרי אליהם, הם מורידים את העמלות בלי בעיה, אז משתנה מאחד לאחד. 
לצפיה ב-'תודה אורית!'
תודה אורית!
14/06/2017 | 22:11
14
לצפיה ב-'Standard Intl shipping ebay'
Standard Intl shipping ebay
13/06/2017 | 21:43
9
42
שלום לכולם
אבקש לדעת האם השיטה הזו כוללת איזשהו מספר מעקב חלקי או מלא?לא הצלחתי להבין.האקונומיק היא בטוח ללאמעקב  לידיעתי.
אם יש מניסיתי להבין מהמוכר,אך אחרי שענה לי שיש אפשרות לשיטה עם חתימה שלי,הפסיק לענות.הוא רוצה 4 לירות שטרלינג על זה ו10 על השניה,אבל לא מגיב כאמור.אין מוכר אחר

לצפיה ב-'זה Standard Int'l postage '
זה Standard Int'l postage
13/06/2017 | 22:09
17
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
14/06/2017 | 01:43
7
23
השיטות למשלוח הן מן ברירת מחדל של איביי. הן לא קשורות לדואר בעולם. חוץ מהדואר האמריקאי.
אם המוכר בוחר באחת מהשיטות הללו, הוא מתחייב לזמן משלוח מסויים שהוא צריך לספק ללקוח את המוצר. בנוגע למס מעקב, כל מוכר עושה מה שהוא רוצה. עדיף לשאול אם זה חשוב לך אם הוא נותן מס מעקב.
רק אם המוכר שולח בתוך ארצות הברית אתה יכול לבדוק באתר של הדואר שלהם אם השיטה היא עם מס מעקב או בלי.
לצפיה ב-'הבעיה שהוא הפסיק לענות'
הבעיה שהוא הפסיק לענות
14/06/2017 | 08:18
6
17
וזה מביא אותי למחשבה שניה אם כדאי לקנות ממוכר כזה,אפילו שאני מאד רוצה המוצר.שלחתי עוד מייל היום,ואם לא יענה עד מחר אוותר על הקניה.יש מצב לפני קניה לכתוב פידבק  על מוכר או שרק פניה לאיביי,אם בכלל זה מוצדק?הבעיה שהוא המוכר היחידי של המוצר ולרוע המזל טרול לא מתקשר
לצפיה ב-'יש מוכרים קצרי סבלנות... זה לא אומר שתהיה בעיה במשלוח'
יש מוכרים קצרי סבלנות... זה לא אומר שתהיה בעיה במשלוח
14/06/2017 | 11:16
3
20
באופן אישי אם הוא היחיד שמוכר את המוצר הייתי מזמינה וזהו, מה זה משנה? אופן השליחה הוא עניין שלו, אתה בכל מקרה מוגן אם לא יגיע. שמח שהוא לא שולח ב-GSP כי אז כנראה היית משלם הרבה יותר.
 
לא ניתן להשאיר משוב אם לא ביצעת קנייה... אם תחליט לקנות ממנו, בסוף התהליך, אחרי שתקבל את המוצר (או את הכסף, אם במקרה לא יגיע) תוכל לשקלל את חוויית הקנייה שלך למשוב בהתאם. כרגע אתה קצת רותם את הסוסים לפני העגלה.
לצפיה ב-'בסדר,זה מה שיש.לגבי רישום כתובת חלופית...'
בסדר,זה מה שיש.לגבי רישום כתובת חלופית...
14/06/2017 | 13:24
2
12
עשיתי זאת אבל לא שמתי לב ששתי החבילות נשלחות ברשום עם צורך בחתימה.מה שקרה היה שהדוור החולה עצבים והקריזיונר,התקשר אליי מתחנת החלוקה,בטענה שהבעלים לא רוצה לחתום.בסוף הוא חתם,אבל הייתי צריך לשמוע את הדוור הקריזיונר מזהירני"זו הפעם האחרונה שאתה רושם כתובת לא שלך" וגם צועק עליי.מהנסיון הזה בקשתי מהבעלים,שיסכים לחתום על החבילה השבדרך,כי אי אפשר כבר לשנות כתובת והבטחתי שיותר לא יקבל רשומים.הוא הסכים,אבל עדיין קיים החשש שעוד פעם הדוור הזה יחולל מהומה.
רשמת פעם תחנת חלוקה אחרת או רק אנשים אחרים שידעת שיחתמו ללא בעיה?
לצפיה ב-'אצלנו הדוורים מלכתחילה לא מחלקים חבילות אז אין בעיה כזאת...'
אצלנו הדוורים מלכתחילה לא מחלקים חבילות אז אין בעיה כזאת...
14/06/2017 | 13:58
1
13
שלחתי בעבר דברי דואר להוריי או לחברה טובה, אבל לא לאנשים זרים ומן הסתם עדכנתי אותם על כך וזה לא היה בהפתעה. בכל מקרה בכל המקרים לא הייתה חלוקת חבילות למען, כך שבבעיה כמו שלך לא נתקלתי מעולם.
 
לא יודעת מה זה "לרשום תחנת חלוקה אחרת". אני תמיד מקבלת את החבילות בסניף הדואר השכונתי שהשתנה בהתאם לשינויים בכתובות שלי במשך השנים. היו סניפים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, אבל עם כולם למדתי להסתדר.
לצפיה ב-'במקרה שלי אין סניף דואר קרוב,אלא תחנת חלוקה שלשם'
במקרה שלי אין סניף דואר קרוב,אלא תחנת חלוקה שלשם
14/06/2017 | 14:54
11
הולכות 99% מהחבילות הלא רשומות.רק  חבילות גדולות מדי או חייבות במס  הולכות לסניף הראשי הכי קרוב.העדפתי לרשום את שמי ליד תחנת חלוקה אחרת קצת יותר רחוקה כי מאסתי בשירות הגרוע והייתי שלם עם זה.הבעיה שמרוב הכאב ראש,לא שמתי לב שהחבילות רשומות,ומצריכות חתימה.
אגב,הוא סוף סוף ענה היום וטען ששלח תשובה אתמול.ממש לא הגיע.בכל מקרה הוא אומר שהסטנדרד הזה הוא בלי מעקב מאנגליה ועם זה 9.99 שטרלינג.עדיין לא ענה אם המחיר הגבוה גם מהיר יותר.אצלו זה חלקי תשובות
לצפיה ב-'תגובה '
תגובה
14/06/2017 | 12:16
1
9
מצטרפת לתגובה הקודמת. אני גם חושבת שמקסימום אם המוצר לא מגיע ואפילו אם המוכר לא עונה אתה יכול לפתוח תמיד קייס ויחזירו לך.
עכשיו כשהדואר שלנו עושה ״מהפכה״ הרבה משלוחים מגיעים באיחור אז תצטרך לחכות יותר מהזמן המשוער.
גם אני נתקלתי בהרבה מוכרים שבכלל לא עונים אבל ברגע שמתבצעת ההזמנה הם שולחים והכל בסדר. אני מציעה, שרק אחרי שתקבל את המשלוח ותוודא שהכל תקין תכתוב פידבק.
לצפיה ב-'בסדר תודה'
בסדר תודה
14/06/2017 | 12:56
5
לצפיה ב-'איך יוצרים קשר עם המוכר'
איך יוצרים קשר עם המוכר
13/06/2017 | 19:14
9
68
ראיתי פריט מסויים ובחלק התחתון של המסך יש שם אפשרות
לשאול את המוכר על המוצר
כתבתי את מה שרציתי לשאול ולחצתי על שלח (היה איזה מספר שצריך לרשום כדי לזהות שזה לא רובוט)
בקיצר המסר נשלח (שלחתי ככה 7 מסרים ל7 מוכרים שונים)
ואף אחד לא עונה (זה היה לפני שבועיים)
 
אז או שאני עושה משהו לא נכון
או שהמסרים האלו לא מגיעים אליהם
בקיצור איך אפשר לשאול אותם משהו על המוצר?
 
או שזה תקין וזה יכול לקחת כזה הרבה זמן?
 
לצפיה ב-'זו השיטה... לא כולם טורחים לענות. 7 מתוך 7 עוד לא קרה לי'
זו השיטה... לא כולם טורחים לענות. 7 מתוך 7 עוד לא קרה לי
14/06/2017 | 11:18
8
45
בשלב הזה אם לא ענו כנראה גם לא יענו. אם זה חשוב נסה שוב; מצד שני, אם מדובר בסינים, אל תעצור את נשימתך בציפייה.
לצפיה ב-'טוב אני ינסה אצל מוכרים אחרים'
טוב אני ינסה אצל מוכרים אחרים
14/06/2017 | 17:56
7
8
לצפיה ב-'אם מדובר במוצר שנמכר ע"י רבים, מספיק שתמצא אחד שמפרט'
אם מדובר במוצר שנמכר ע"י רבים, מספיק שתמצא אחד שמפרט
14/06/2017 | 18:08
6
20
ונותן לך את המידע הדרוש וזה יהיה רלוונטי לשאר. פעמים רבות אפשר למצוא מידע באתרים אחרים שאינם איביי (אם זה מוצר ממותג בד"כ אמזון, אם משהו סיני, עלי אקספרס וכיו"ב).
 
כבר קרה לי בעבר שרציתי לקנות מוצר סיני ממוכר והוא העלה לדף המכירה תמונות של המוצר בווריאציות שונות (איכות גימור שונה, נקרא לזה כך) וניסיתי להבין איזו מהן משקפת את המוצר שהוא באמת מוכר... שלחתי לו שאלה בנושא ובתגובה הוא פשוט חסם אותי . מדובר במוכר סיני די גדול וכך קרה כבר פעמיים שבאתי לקנות מוצר ולא יכולתי כי זה היה ממנו, מתברר... (לא נורא, קניתי ממישהו אחר, באמת לא חסר).
לצפיה ב-'זה מוצר זול 15 שקל '
זה מוצר זול 15 שקל
14/06/2017 | 18:20
5
11
והרבה מוכרים פרסמו תמונה
אחד ענה לי (לא אחד מה7) שברגע שמזמינים אין לו דרך לדעת מה נשלח מהמחסן
הם שולחים מה שיש להם באותו רגע
אין להם דרך להגיד להם (למחסן) לשלוח דגם ספציפי
 
אז אני מחפש מישהו שיודע שיכול לשלוח את אותו מוצר שהוא מראה בתמונה
לצפיה ב-'אם כך חבל על ההתלבטות ועל ההטרדה... המוצר זול ויש תמונה'
אם כך חבל על ההתלבטות ועל ההטרדה... המוצר זול ויש תמונה
14/06/2017 | 18:26
4
17
פשוט תזמין ממוכר שמציג את התמונה של המוצר שאתה רוצה ואם תקבל מוצר שונה מהתמונה תפתח תלונה על מוצר שונה מהמתואר ותקבל את כספך בחזרה.
לצפיה ב-'אני עוד לא מכיר את אי ביי'
אני עוד לא מכיר את אי ביי
14/06/2017 | 18:42
3
17
ואני לא רוצה להכנס לבעיה שיש לי אפשרות להמנע ממנה מהתחלה
לכן אני שואל
 
אני ינסה לשאול מוכרי אחרים נראה עם יענו
לא יענו אז אולי אני יעשה מה שאמרת
לצפיה ב-'הבעיה אינה ברורה לי... המוכר שם תמונה, התמונה מחייבת אותו'
הבעיה אינה ברורה לי... המוכר שם תמונה, התמונה מחייבת אותו
14/06/2017 | 18:49
2
17
מה אתה צריך לשאול מעבר לכך? אני לא מבינה...
 
 
לצפיה ב-'זה נכון בתאוריה'
זה נכון בתאוריה
14/06/2017 | 18:56
1
14
כבר יצא שקניתי משהו ב 300 שקל שהגיע אחר
קניתי דרך חבר
ואחרי הרבה מאוד התכתבות עם המוכר במייל הסכים לשלוח מוצר כמו בתיאור / תמונה
לצפיה ב-'לא, זה נכון גם במעשה. יש פאשלות ותמיד יהיו. אבל הפרסום מחייב'
לא, זה נכון גם במעשה. יש פאשלות ותמיד יהיו. אבל הפרסום מחייב
14/06/2017 | 19:01
22
ואין צורך שלפני כל קנייה תטריד מוכרים לחינם אם מה שהם פרסמו זה באמת מה שהם מוכרים... קל וחומר כשזה לא מוצר ב-300 ש"ח אלא ב-15 ש"ח, וכך או כך כספך מובטח. אבל אם אתה מעדיף להמתין עוד לחינם ולכלות את זמנך הפנוי בתכתובות עם מוכרים, שיהיה בכיף ובהצלחה.
לצפיה ב-'עזרה בהחזר תשלום לפייפאל'
עזרה בהחזר תשלום לפייפאל
13/06/2017 | 18:26
10
32
היוש. הסיפור הוא כזה. הזמנתי פעם ראשונה מאליאקספרס והמוצר לא הגיע. ראיתי שעוג אנישם כתבו שהוא לא הגיע. כתבתי למוכר ואחרי הרבה שיחות של "חכי עוד קצת, אולי זה מתעכב" הוא שאל אם לשלוח שוב והעדפתי שיחזיר לי את הכסף. הוא שואל אם יש לי פייפאל, עניתי שכן. (שילמתי לו דרך האשראי) *עכשיו, איך זה הולך?* שלא אתן לו פרטים שלי בטעות כי אני לא מבינה בזה, תמיד הזמנתי מאיביי והיה בסדר ולא התעסקתי מעבר לזה.
ונניח ותהיה לי את היתרה הזאת בפייפאל, אני יכולה לשלם איתה על מוצר זהה באיביי? זה יקרה אוטומטית? (באיביי אני עם פייפאל)
אשמח שתסבירו לי, המון תודה
לצפיה ב-'והאם אני צריכה לפתוח dispute?'
והאם אני צריכה לפתוח dispute?
13/06/2017 | 21:14
7
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
14/06/2017 | 01:48
17
באלי אקספרס יש פרק זמן מסויים שאת יכולה לפתוח דיספוט. אם המוכר אמר שיחזיר לך אז אין בעיה. את יכולה להביא את הפייפאל שלך למוכר. זה בסה״כ כתובת של הדואר האלקטרוני. בשום פנים ואופן לא להביא את פרטי האשראי לאף אחד.
לצפיה ב-'המשך'
המשך
14/06/2017 | 01:50
1
13
כן את יכולה לקנות כל מוצר באיביי אם היתרה בפייפאל.
לצפיה ב-'ותודה גם לך! :)'
ותודה גם לך! :)
14/06/2017 | 18:42
2
לצפיה ב-'כמה זמן לא הגיע? מסין זה חודש-חודשיים בכיף... אם לא עברו'
כמה זמן לא הגיע? מסין זה חודש-חודשיים בכיף... אם לא עברו
14/06/2017 | 10:53
5
14
בהחלט ייתכן שהמוצר עוד יגיע והייתי ממשיכה לחכות.
ברשימת ההזמנות כתוב לך עד מתי ההזמנה פתוחה (הגנת הקונה):
Your order will be closed in: X days Y hours Z minutes
כל עוד הזמן לא חלף את מוגנת (אפשר גם לבקש מהמוכר להאריך אותו במידת הצורך).
אם את מחליטה לפתוח מחלוקת את לוחצת על Open Dispute שמופיע לצד ההזמנה וממשיכה לפי ההנחיות. ההחזר מבוצע לכרטיס האשראי ששילמת באמצעותו. לא שילמת בפייפל ולכן לא מחזירים בפייפל, זה לא מקובל ובאופן אישי לא הייתי מוסרת את כתובת החשבון שלי למוכר אלא פועלת בהתאם לנהלים ולפעולות המובנות באתר.
לצפיה ב-'מדובר ב4 חודשים'
מדובר ב4 חודשים
14/06/2017 | 18:03
4
6
הוא האריך לי את הזמן וגם זה עבר.
אז טוב שאמרת לי, לא אתן את הפייפאל. אז איך עושים? דרך dispute? או בהתכתבות עם המוכר?
המון המון תודה
לצפיה ב-' אם כך זה באמת מעל ומעבר ולא סביר להניח שהמוצר כבר יגיע'
אם כך זה באמת מעל ומעבר ולא סביר להניח שהמוצר כבר יגיע
14/06/2017 | 18:11
3
9
כתבתי, את לוחצת על Open Dispute. אם כבר אין לך אפשרות כי עבר זמן ההגנה (כתבת שהוא האריך וגם זה עבר...) הוא לא יוכל להחזיר לך את הכסף דרך המנגנון של עלי אקספרס ובמקרה כזה הייתי נותנת לו את פרטי חשבון פייפל שלך ושמחה שנפלתי על מוכר הגון שמוכן להחזיר את הכסף גם "מחוץ לקופסה" ואף שהסתיימה ההגנה. רוב הסינים לא כאלה, מניסיוני עד כה.
לצפיה ב-'צודק/ת. יש את הלחצן אבל..'
צודק/ת. יש את הלחצן אבל..
14/06/2017 | 18:17
2
8
זה לא אפשרי להשתמש בdispute. באסה. מקווה שזה מספיק בטוח דרך פייפאל. עוד שאלה- איך אני משנה את דרך התשלום? אני רוצה להחליף לפייפאל. לא מצאתי בהגדרות שום דבר
לצפיה ב-'אין אפשרות, עלי לא עובדים עם פייפל.'
אין אפשרות, עלי לא עובדים עם פייפל.
14/06/2017 | 18:21
1
9
אם הוא מציע לך החזר דרך פייפל אין מבחינת בעיה של חוסר בטיחות, ולמעשה אין לו דרך אחרת... בעיניי זה מקסים שהוא הציע, כי הוא היה יכול להתנער ממך בקלות. להבא תדעי לא לחכות עד שהזמן נגמר אלא לפתוח מחלוקת קצת לפני (עלי אקספרס שולחים לך תזכורות בדוא"ל).
לצפיה ב-'נכון'
נכון
14/06/2017 | 18:29
7
זה התריע לי בפעם הראשונה ואז הוא האריך ומשום מה כשגם זה נגמר, פספסתי את ההודעה איכשהוא ואז היה מאוחר מידיי. וכן, עוד קונים כתבו שהוא החזיר את הכסף. אם עכשיו הייתי רואה את המשובים (הם די חדשים והוא לא מכר מזה הרבה לפני 4 חודשים), לא הייתי מזמינה. אבל ממש מעט מכרו את המוצר הספציפי הזה שממש רציתי ולקחתי סיכון...
שלחתי לו עכשיו את כתובת המייל.
תודה רבה!!
לצפיה ב-'השוק העצום של הבגדים ההרוסים '
השוק העצום של הבגדים ההרוסים
13/06/2017 | 18:18
67
המדע המדוייק של יצירת בגדים שנראים כאילו נלבשו וכובסו אינספור פעמים.
 
אנשים משלמים והרבה עבור בגדים ששופשפו בנייר זכוכית נחרכו עוותו ונשכחו בשמש כדי שייראו כאילו הם נהנים מחיים מאושרים פשוטים ומלאי הרפתקאות.
אך תהליך גרימת הנזק אינו פשוט: צורת הקרעים בברכיים חייבת להיות מדוייקת וכך גם הפיזור של החורים דמויי העש.
 
כתבה מעניינת מוול סטריט ג'ורנל על המוצרים שנמצאים אצל כך אחד מאיתנו בבית שעם הרס נכון של הפריט הוא יכול לעלות את ערכו פי 5.
 
 
דוגמא
 
לצפיה ב-'פידבק לא הוגן'
פידבק לא הוגן
13/06/2017 | 17:50
17
77
קיבלתי פידבק מקונה שהמוצר לא הגיע למרות שהוא כן הגיע (עם מס מעקב) והיא לא עונה להודעות שלי. למרות שבהתחלה היא כתבה שהיא רוצה החזר ואחרי שהיא הבינה שהיא לא תקבל בגלל שיש מס מעקב, אז היא נעלמה. אז ברור לי שהיא רצתה לקבל את המוצר בחינם.
מה אפשר לעשות בנידון הפידבק?
לצפיה ב-'אפשר להתקשר לאיביי'
אפשר להתקשר לאיביי
13/06/2017 | 17:57
16
62
ולבקש הסרה של הפידבק מסיבה של ניצול לרעה (abuse) של שיטת הפידבק. להסביר שהמוצר נמסר לפי מספר המעקב ולכן לא הוגן לרשום שלא הגיע.
נתקלתי במקרים רבים שמוכרים עשו זאת ואמרו שאיביי הסירה את הפידבק.
 
אם לא יעזור, יש כל מיני מומחים שמתחייבים להסיר פידבק תמורת תשלום. אם זה קריטי, אפשר לנסות גם דרכם.
לצפיה ב-'שאלה'
שאלה
14/06/2017 | 01:35
15
48
המס מעקב לא נוסף להזמנה עצמה כנראה כי שכחתי להוסיף (אבל קיים), האם זה משנה מבחינת איביי? אם יש לי את כל המסמכים?
פשוט כל פעם שאני פונה לאיביי הם דופקים אותי. אז אני חוששת לפנות אליהם בכל נושא כי אני רק יוצאת אשמה, למרות שאני לא.
לצפיה ב-'תשובה'
תשובה
14/06/2017 | 07:51
10
41
אין לך ממש מה להפסיד, מקסימום הפידבק השלילי יישאר...
אם מספר המעקב מופיע באתר שבו ניתן לראות תיעוד של מועד המסירה+כתובת של הנמען (למשל 17track ) אז אין בעיה, את יכולה גם להוסיף אותו כעת להזמנה.
לצפיה ב-'מספר מעקב לא כולל את כתובת הנמען, גם לא ב-track17'
מספר מעקב לא כולל את כתובת הנמען, גם לא ב-track17
14/06/2017 | 11:11
9
38
הכתובת הכי קרובה שמופיעה היא של סניף הדואר המקומי (שאליו הגיעה החבילה לפני שיצאה לחלוקה).
לצפיה ב-'איך לא כולל?'
איך לא כולל?
14/06/2017 | 12:21
8
34
רשמתי את הכתובת על פתק מהדואר.
וכשבודקים רשום נמסר ליעדו או באנגלית כשבודקים delivered to the address
לצפיה ב-'לא כולל, עובדה, אפשר לבדוק. המדינה כן, הכתובת ושם הנמען לא.'
לא כולל, עובדה, אפשר לבדוק. המדינה כן, הכתובת ושם הנמען לא.
14/06/2017 | 14:03
6
31
למיטב ידיעתי הכתובת שרשמת על פתק מהדואר נשארת על הפתק ולא מוזנת למחשב (לא בדואר ישראל לפחות). פעמים רבות הם נתנו לי את הפתק ריק (עם מדבקת מספר המעקב וחותמת התשלום) ואני מילאתי בדיעבד...
 
אכן, יש סטטוס שדבר הדואר נמסר לכתובת הנמען, אבל הכתובת עצמה לא מופיעה. במעקב אפשר רק לראות מה הייתה תחנת הדואר האחרונה לפני המסירה (סניף הדואר השכונתי בד"כ).
 
לצפיה ב-'צודקת.'
צודקת.
14/06/2017 | 16:30
1
14
לצפיה ב-''
15/06/2017 | 03:05
6
לצפיה ב-'תודה לכם!'
תודה לכם!
15/06/2017 | 12:34
1
21
העובדים של הדואר עושים מה שבא להם. ויושבים עם פרצוץ חמוץ. היום רק קיבלתי חבילה ששלחתי לפני שבועיים, תקשיבו טוב, היא לא חזרה! היא נשלחה אלי! למרות הבול שהיה מודבק בצד של הנמען.
לצפיה ב-'מבין אותך, זה מעצבן'
מבין אותך, זה מעצבן
15/06/2017 | 13:35
18
קרה לי ששלחתי שתי חבילות לשתי כתובות שונות בארה"ב באותו זמן, שתיהן הגיעו לארה"ב ל (כנראה) פקיד אידיוט שכנראה הסתכל על הכתובת של השולח במקום הכתובות בארה"ב, ועל שתיהן סומן invalid address והן נשלחו חזרה לשולח (אלי...). כמובן שאח"כ שלחתי שוב ושתיהן הגיעו כראוי. רק לומר שבעיות כאלה קיימות בכל מקום.
 
כדי להקטין את הסיכון שזה יקרה, חשוב להוסיף בצורה בולטת את המלים SHIP TO ו-SHIP FROM במקומות הרלוונטיים, לא פותר לגמרי את הבעיה אבל אולי יכול קצת לצמצם אותה.
לצפיה ב-'תיקון קטן'
תיקון קטן
15/06/2017 | 13:40
1
18
במעקב שמבצע הדואר במדינה השולחת עם הדואר במדינת היעד (גם במדינות שלכאורה אין מעקב אחרי דואר רשום מישראל) מתקבלת תוצאה הכוללת את המען אליו נמסר המשלוח.
אגב, חובה לכתוב את כתובת הנמען על הפתק הלבן. בעיקרון הדואר אינו אמור לקבל חבילות ללא המידע הזה.
 
לצפיה ב-'ייתכן שזה מידע שנשמר במחשבי הדואר, הוא לא משוקף ללקוחות'
ייתכן שזה מידע שנשמר במחשבי הדואר, הוא לא משוקף ללקוחות
15/06/2017 | 13:57
13
כלומר כשבודקים מספר מעקב לא ניתן לראות את שם הנמען ואת כתובתו ולכך התייחסתי.
 
כשמוסרים חבילה בדואר הם מקבלים את המידע של הכתובת (היא מופיעה על החבילה...) ומעניינת אותם רק המדינה. בעיקרון למען הסדר הטוב הם אכן אמורים לחכות שאכתוב את הכתובת בפתק ורק אז להחתים וכו', אבל כדי לתקתק את העניינים הם לא טורחים...
לצפיה ב-'לצורך פיצוי מהדואר'
לצורך פיצוי מהדואר
14/06/2017 | 22:17
19
מספיק הפתק הלבן עם חותמת משלוח וכן חשבונית המעידה על התכולה (חשבונית שאת הוצאת ללקוח או חשבונית קניה שלך). כאמור בחודשים האחרונים זכיתי לכמה החזרים. עצתי- אל תוותרי להם. הם מנסים לייאש ועד כה וויתרתי כי זמן ההתעסקות עלה לי יותר. אחרי המקרה של השק הנעלם החלטתי לא לוותר ופניתי קודם ל- 171 ואחכ למייל של פניות דואר ומאז יש לי מענה קבוע (גם אם איטי) לכל תלונה.
לצפיה ב-'-'
-
14/06/2017 | 08:20
3
30
את יכולה לסרוק את תעודת המשלוח (הפתק הלבן של הדואר), שם מופיע מספר המעקב וכתובת הנמען.
אני מוסיפה המלצה למקרים האלה: חשוב להשתמש בפתקים הלבנים ולא בגליונות שמשמשים להוצאה של כמות חבילות גדולה. אני שולחת עשרות חבילות בכל משלוח ומקפידה להשתמש בפתק אחד לכל חבילה. כשיש בעיה זה בדרך כלל מספיק כדי להוכיח משלוח
לצפיה ב-'מוסיפה'
מוסיפה
14/06/2017 | 08:23
1
26
לאחרונה היו לי די הרבה פשלות של הדואר, כולל שק שלם שנעלם לפני שיצא מהארץ. הפתקים הלבנים האלה הם ההבדל בין לקבל פיצוי ובין להשאר בלי כסף ובלי סחורה. חשוב גם לסרוק אותם ולא למסור אותם למכס. תמיד להשאיר אותם אצלכם (לפחות למשך חצי שנה). גם בשאין מעקב במדינת היעד, כשיש לכם את זה הדואר יכול להוציא שאילתה לדואר במדינה אחרת ולקבל תשובה.
לצפיה ב-'בדואר אמרו לי'
בדואר אמרו לי
14/06/2017 | 12:30
31
או למלא טופס באתר שלהם. (עד היום אף אחד לא חזר אליי) או שהנמען ימלא טופס חקירה או תלונה משהו כזה.
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
14/06/2017 | 12:27
28
יש לי הכל. החבילה נשלחה בישראל.
לצפיה ב-'תקלה באיביי??'
תקלה באיביי??
13/06/2017 | 14:33
1
31
שלום לכולם
מישהו יודע על תקלה באיביי???
מאד מוזר כבר כמה שעות שלא ניתן לפתוח דפים באפליקציה הכל נראה בסדר אך ברגע שנכנסים לדף כלשהוא האפליקציה קורסת.
מתקבלת הודעה ebay עצר.
ניסיתי להכנס במחשב והמצב עוד יותר מוזר דפי המכירה מוצגים כרגיל אך כשנכנסים לפריט לא מוצגת תמונה ונעלמה גם האופציה לבחור גודל או מידה כשיש אפשרויות בחירה.
מישהו יודע מה קורה פה?
תודה
לצפיה ב-'אצלי עובד מעולה גם באפליקציה וגם באתר'
אצלי עובד מעולה גם באפליקציה וגם באתר
13/06/2017 | 14:57
9
 
תנסה מדפדפן אחר. מחשב אחר.
לצפיה ב-'צרוף מסמכים לתלונה'
צרוף מסמכים לתלונה
13/06/2017 | 12:59
7
36
הגשתי תלונה לפיי פאל על אי הגעת פריט, בתהליך מילוי כל הפרטים רציתי לצרף מסמך ופשוט לא מצאתי אפילו רמז או הכוונה לבצע זאת.
אחרי שהגשתי את התלונה חזרתי לאתר  ושוב , חיפשתי וחפרתי ולא מצאתי כלום בענין צירוף מסמכים. חפשתי באתר כי פשוט אין אופציה שלא תהיה אפשרות לצרף מסמכים. כנראה שהאופציה קיימת אבל לא מצאתי אותה. אשמח לקבל הסבר או הנחייה לענין צרוף מסמכים לתלונה.
לצפיה ב-'זה עובד בשלבים'
זה עובד בשלבים
13/06/2017 | 14:11
6
18
1. אתה פותח קייס. המוכר מקבל מייל מפייפל להציג את ההוכחות שלו גנגד לטיעונים שלך.
בשלב זה אתה לא מתבקש להוכיח כלום מהצד שלך, חובת ההוכחה היא על המוכר. לכן האופציה לצרף קבצים לא פעילה.
2. במידה והקייס לא נסגר כי לא הגעת לעמק השווה עם המוכר או שהוא לא סיפק אותך בתשובות /פתרונות שלו, אתה מבצע אסקלציה לשיפוט פייפל. כרגע זה בין פייפל לבין המוכר.
3. בשלב מסויים ייתכן תתבקש להמציא מסמכים שמוכיחים את טיעוניך. תלוי במקרה.
4. בכל מקרה, אם לחוץ לך בכל זאת לצרף קבצים תפנה לפייפל טלפונית, הם ישלחו לך קישור להעלאה של הקבצים שלך למערכת שלהם. זה קרה לי כשספק רימה אותי והיה חשוב לי להביא הוכחות לכך ולא להמתין שיבקשו ממני או שלא (ואולי כתוצאה מכך פחדתי להפסיד)
לצפיה ב-'צרוף מסמכים'
צרוף מסמכים
13/06/2017 | 14:30
5
18
הבנתי את ההסבר, כמובן שחיפשתי גם בגוגל שהציג לא מעט פתרונות לבעיה, נכון שניסיתי לישם אל כל ההצעות ותמיד הגעתי ל"דד אנד".
בכל מקרה בענין של הצרוף מסמכים, האתר של פיי פאל פשוט הזוי, איך אומרים זקני הדור" אין דברים כאלה". מדהים שאחיהם האהוב איי ביי דוקא כן מספקים מבחינה זו כל מה שהבן אדם צריך. ממש לא ברור ההגיון של אלה שהחסרו מדף הרזולושין  את האופציה הבסיסית של צרוף מסמכים.
לצפיה ב-'יש אופציה לצרף קבצים, היא לא פתוחה כרגע'
יש אופציה לצרף קבצים, היא לא פתוחה כרגע
13/06/2017 | 15:37
4
14
כי הסברתי לך שכרגע חובת ההוכחה היא על המוכר.
מה איכפת לך? שיתפתל ויוכיח ההיפך ממה שאתה טענת.
נגיד וטענת שאין מספר מעקב, אתה לא יודע מתי המוצר יגיע. אז הוא מחוייב להעלות מספר שהוא פעיל.
נגיד וטענת שהמוצר הגיע והוא פגום, אז אולי היתה נפתחת לך אופציה לצרף קבצים עם תמונות של הפגמים.
ייתכן ורק לאחר שהוא יגיב ויבקש ממך תמונות כאלה תיפתח האופציה.
 
לצפיה ב-'ברור'
ברור
13/06/2017 | 15:47
3
12
הכל ברור לחלוטין אבל ובכל זאת פתיחת אופציה והעלמתה נראית כשיטה הזויה ומיותרת. מנסיוני  מעולם לא ראיתי פתרון הזוי כזה כמו של פיי פאל , לדעתי נראה שהם היחידים שהמציאו ועושים שימוש בשיטה הזו. אוקי, שיהיה כך, בתקווה שלא אזדקק אצלם לדיספיוטים בעתיד.
תודה על ההסברים
לצפיה ב-'תגיד תודה שאתה לא מתמודד עם דיספיוטים בתור מוכר'
תגיד תודה שאתה לא מתמודד עם דיספיוטים בתור מוכר
13/06/2017 | 16:26
2
14
מי שהזויים זה בדרך כלל הלקוחות (לא אתה)
כשהלקוח צודק אני מזכה בלי להתווכח, אבל לקוחות לא קוראים גם את האותיות הגדולות.
כתוצאה מכך, פותחים לפעמים על מקרים שאני לא יודע אם לצחוק או לבכות.
 
לצפיה ב-'כמה שאתה צודק'
כמה שאתה צודק
13/06/2017 | 16:43
1
18
ברור לי שהרבה מהיחס שאני חווה מהמוכרים, רובו מכעסים עצורים וחשדנות  כמו אל  קונים המתנהגים בתמימות/טפשות / טמטום או  SO CALLED נוכלים שאוהבים לקבל פריטים בחינם.
יש המון פורומים של מוכרים וכמות הבכי והתסכול שם בשמיים. רציתי פעם בעבר הרחוק לעסוק במכירות אבל החשק כמו שאומרים התפוגג בצ'יק.
סתם לעניין התלונה שהגשתי לפיי פאל , קבלתי החזר מלא ממוכר ממש לא הגון.
לצפיה ב-'לאיזון התמונה'
לאיזון התמונה
13/06/2017 | 17:54
9
חשוב להגיד שרוב מוחלט של הקונים הם הגונים, ולמרות שכמעט את כל המשלוחים שלי אני עושה ללא מספר מעקב, מספר הפניות אלי שפריט לא הגיע הוא מזערי, ולדעתי כמעט בכל המקרים הם לא שיקרו (מצד שני אני לא מוכר פריטים ששוויים מאות דולרים ומעלה, אולי שם יש יותר רמאויות).
תמיד יש רמאים, אבל עדיין שווה ומשתלם למכור באיביי. ה"קצ'ינג" שהאפליקציה משמיעה בכל מכירה מעלה את החשק הרבה הרבה יותר מאיזה רמאי שמגיע אחת ל...
לצפיה ב-'ויזה נטען בחיוב ישיר בהשוואה לתשלום עם פייפל'
ויזה נטען בחיוב ישיר בהשוואה לתשלום עם פייפל
13/06/2017 | 12:27
3
16
אני מנסה להבין איזה הבדלים יש בשתי אפשרויות תשלום:
  1. ויזה נטען בחיוב ישיר .
  2. תשלום דרך פייפל כלומר: רישום בפייפל עם אותו ויזה ניטען.
איזה יתרונות ואיזה חסרונות יש בשתי אפשרויות תשלום?
מה קורה שמוצר לא היגיע או הגיע פגום?
אם רוצים לבטל עיסקה?
וכל האפשריות שיכול להיות בהשוואה לשתי אפשרויות התשלום?
 
לצפיה ב-'פייפל מעניקים לך עוד שכבת הגנה וגם חוסכים לך הקלדת פרטים'
פייפל מעניקים לך עוד שכבת הגנה וגם חוסכים לך הקלדת פרטים
13/06/2017 | 12:39
2
14
אם כבר יש לך חשבון פייפל, לדעתי נוח יותר להשתמש בו (כאפשר). לא רואה סיבה שלא.
לצפיה ב-'הבהרות'
הבהרות
13/06/2017 | 13:16
1
12
אין לי חשבון פייפל.
אבל אני שואל האם כדאי שיהיה לי בהשוואה לחיוב ישיר בויזה נטען?
ואם יש בעיות אם המוצר כמו משלוח מוצר פגום ועוד.
מה היתרונות והחסרונות לחיוב ישיר בהשוואה לחיוב עם פייפל?
 
לצפיה ב-'לדעתי שווה לפתוח, ולו רק כי זה נוח יותר באיביי וגם מקובל'
לדעתי שווה לפתוח, ולו רק כי זה נוח יותר באיביי וגם מקובל
13/06/2017 | 14:34
11
ומשמש באתרים רבים שבהם אין הגנת קונה של איביי.
מבחינת ההגנה עצמה היא זהה לזו של איביי (מוצר שלא הגיע / הגיע לא כמתואר) אך ארוכה יותר – 180 יום מתאריך הרכישה (באיביי 30 יום מהתאריך המשוער האחרון להגעת המוצר, שזה 60+ יום בד"כ).
 
כמו כן פייפל מפעילה בשנתיים האחרונות שירות בשם "יש דרך חזרה" שבו היא מאפשרת לך לקבל החזר הוצאות משלוח חזרה על מוצרים שהחלטת להחזיר מסיבותיך שלך (לא במסגרת הגנת הקונה, שאז המוכר אמור לתת את ההחזר). נוח במיוחד בקנייה של בגדים. נעזרתי בו לא מעט.
לצפיה ב-'Estimated delievery time'
Estimated delievery time
13/06/2017 | 10:34
24
כשהייתי שולחת ברשום הייתי יכולה לראות את ה Estimated delievery time להגעת מוצר שלי לקונה.עכשיו התחלתי לשלוח בלא רשום ואני לא מכניסה מספר מעקב,אז משום מה המערכת לא רושמת את הזמן משוער - כתוב שאין זמן משוער,האם זה בסדר?
לצפיה ב-'מעוניין לבצע refund אבל אין כסף בחשבון הפייפל '
מעוניין לבצע refund אבל אין כסף בחשבון הפייפל
13/06/2017 | 01:23
6
43
כחודשיים לאחר מכירה, הקונה פתח את החבילה וגילינו שהיתה אי הבנה ושלחתי לו משהו אחר ממה שביקש.
 
אין לי בעיה להחזיר לו את הכסף (מה ששלחתי לא שווה הרבה), והוא כבר פתח dispute, אבל כשאני בוחר באפשרות של refund, פייפל כותבים שאין לי מספיק כסף בחשבון ועלי לבצע add funds, אולם אין לי חשבון בנק אמריקאי (רק חשבון + כרטיס אשראי ישראליים) והמערכת לא נותנת לי להוסיף לעצמי כסף וגם לא לפתור את הקייס ב refund...
 
מה אפשר לעשות פה ? יש לי אינטרס לסיים את הקייס הזה מהר.
 
ושאלה אחרת - נניח שאשלם 100 דולר לחבר כ״מתנה״ והוא יעשה refund, האם הכסף ילקח מכרטיס האשראי שלי, אבל יחזור לחשבון הפייפל כיתרת פלוס (כלומר יהיה לי מאיפה לעשות refund לקונה) ?
 
תודה לעוזרים !
לצפיה ב-'תגיד לחבר שישלח לך כסף ושאתה תחזיר לו את הסכום + העמלה.'
תגיד לחבר שישלח לך כסף ושאתה תחזיר לו את הסכום + העמלה.
13/06/2017 | 02:22
2
32
למיטב ידיעתי אם שלחת לו כסף שירד לך מהאשראי ולא מהיתרה, אחרי שהוא יעשה לך החזר זה יחזור אליך לאשראי ולא ליתרת הפייפל.
לצפיה ב-'זו אפשרות פחות עדיפה'
זו אפשרות פחות עדיפה
13/06/2017 | 02:28
1
29
לא מעוניין שיהיו לי העברות לחשבון ללא הסבר (אני עוסק מורשה).
 
מעדיף לפתור בתוך פייפל... מה עושים במקרה כזה ?
לצפיה ב-'זו הדרך היחידה שאני מכיר ושעובדת'
זו הדרך היחידה שאני מכיר ושעובדת
13/06/2017 | 03:12
24
יש לי רעיון נוסף  - אולי שהחבר יקנה משהו מהחנות שלך באיביי ואתה תשתמש בכסף שלו כדי להחזיר ללקוח ההוא, ואז אחרי שייכנסו לך עוד מכירות ועוד כסף מלקוחות אחרים אז החבר שלך "יבקש" בהודעה באיביי לבטל את ההזמנה ואז תבטל לו והכסף יחזור אליו מיתרת הפייפל שלך.
לצפיה ב-'אתה יכול לעשות ללקוח העברה בנקאית'
אתה יכול לעשות ללקוח העברה בנקאית
13/06/2017 | 09:58
2
21
יש היום אפליקציות להעברת כסף בסלולרי. שיתקין אחת כזו (יש BIT / PEPPERPAY) ותעביר לו
לצפיה ב-'הן טובות רק עם חשבון בנק ישראלי'
הן טובות רק עם חשבון בנק ישראלי
13/06/2017 | 10:06
1
14
לצפיה ב-'אז שיבקש מחבר שיעביר לו כסף לפייפל'
אז שיבקש מחבר שיעביר לו כסף לפייפל
13/06/2017 | 10:44
15
בתמורה יעביר לו דרך האפליקציה הזו כסף מזומן.
לצפיה ב-'שלום. רוצה להעלות מוצר ראשון שלי ויש כמה שאלות'
שלום. רוצה להעלות מוצר ראשון שלי ויש כמה שאלות
12/06/2017 | 15:30
1
36
ראיתי שאני מחוייב ב10 סנט כל כל מוצר האם החיוב נגבה גם אם לא התקיימה מכירה?
והאם מותר לשים בתמונה קולאז תמונות על תמונה אחת? תודה. איתמר.
לצפיה ב-'INSERTION FEES'
INSERTION FEES
12/06/2017 | 16:54
25
העמלות של אבייי מתחלקות לשני סוגים:
1. עמלת העלאת ליסט INSERTION FEE. נגבית בכל פעם שתעלה ליסט , כמו כן כל חודש כשהליסט יתחדש. כל זאת לאל קשר כמה פריטים מוצעים למכירה בליסט הנ"ל.
10 סנט זו עמלה שמשלמים בדרך כלל בחנויות. בלי חנות תשלם בין 30-50 סנט להעלאה. אולי אתה מעלה מוצר יד 2?
לעמלות הללו יש מבצעים. לדוגמה אם אתה עם מגבלה של 50-100 מוצרים בחודש, בדרך כלל על חמישים ראשונים מקבלים הנחה לא לשלם.
 
2. עמלת מכירה. 10 אחוז ממחיר המכירה כולל מחיר המשלוח. תיגבה רק אם המוצר יימכר כמובן.
 
ללא קשר לכל זה, צריך לכלול גם 4.4 אחוז עמלה של פייפל לאותו מחיר מכירה.
לצפיה ב-'מכירת סטוק'
מכירת סטוק
12/06/2017 | 19:15
3
80
שלום,
 
לפני כמה שבועות כתבתי כאן על חנות באיביי שמכרה מוצרים מקוריים שלנו-
משחקי לוח וקלפים. לחנות היתה בלעדיות למוצרים וכיום היא לא פעילה,
אך המוצרים זמינים למכירה- משחקי חשיבה בעברית עם תרגום לאנגלית,
רוסית וערבית. 
 
למי שמעוניין בקניית כמות למכירה באיביי מוזמן לפנות אליי לקבלת פרטים.
לצפיה ב-'שלח לי פרטים '
שלח לי פרטים
12/06/2017 | 23:32
36
לצפיה ב-'שלח פרטים במייל הפרטי'
שלח פרטים במייל הפרטי
13/06/2017 | 18:42
1
30
לצפיה ב-'אשמח לפרטים למייל:'
אשמח לפרטים למייל:
14/06/2017 | 12:25
26

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא יחסים בין אחים ואחיות
אירוח בנושא יחסים בין...
ביום ראשון, 19.11, נארח את קרן גאולה, מנחת הורים,...
אירוח בנושא יחסים בין אחים ואחיות
אירוח בנושא יחסים בין...
ביום ראשון, 19.11, נארח את קרן גאולה, מנחת הורים,...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות
לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ