לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'אשמח לעזרה'
אשמח לעזרה
20/10/2016 | 06:48
47
היי אני מחפש לדעת אילו מוצרים מקוריים הכי כדאי לקנות מחול עם המשלוח הכי זול !ולחסוך כמה שיותר עלויות !
כרגע המוצרים הם  נעלי טימברלנד ביגוד נעלי ספורט נרות ספא ונרות ריחניים מוצרי רחצה טבעיים  חופשות ספא  שעונים ומשקפי  ראיה ושמש
תודה לכם על העזרה  וחג שמח
לצפיה ב-'האם יש מצב להעלות מוצר במכרז ללא עמלה?'
האם יש מצב להעלות מוצר במכרז ללא עמלה?
19/10/2016 | 18:58
8
50
ניסתי למצוא לזה תשובה ולא ממש הצלחתי להבין האם זה אפשרי
תודה מראש לעונים!
לצפיה ב-'איביי גובים על כל דבר שאת עושה'
איביי גובים על כל דבר שאת עושה
20/10/2016 | 09:49
5
49
עמלת העלאה עבור מוצר שעלה למכירה פומבית או רגילה.
במידה וזו מכירה רגילה, כל 30 יום תיגבה אותה עמלה שוב.
כשאת מוכרת תגיבה עמלת מכירה 10 אחוז מאיביי ו 4 אחוז בקריוב מפייפל.
אי אפשר להתחמק מתשלום עמלות.
בלי לפגוע, אם החצי דולאר עמלה זה מה שמפריע לך אז תחשבי עם עצמך האם את מתאימה לעסק הזה.
על מנת לההצליח צריך להשקיע הרבה יותר מחצי דולאר להעלות מוצר.
בשרשור אחר ציינת את הסיפורים שמספרים בנושא רווחים של אלפי דולארים אחרי כמה חודשים.
\האם את חשובת שמי מרוויח שם לא השקיע לפני? קנו סחורה, החזיקו אותה במחסנים, יש מורצים שמפסידים עליהם. יש סיכונים.
לצפיה ב-'כנראה שלא הסברתי טוב את שאלתי'
כנראה שלא הסברתי טוב את שאלתי
20/10/2016 | 09:58
4
42
אני לא מדברת על עמלת מכירה שאותה אני משלמת,
מעניין אותי אם במכירה פומבית תמיד אצטרך לשלם 1$ למרות שלא קונים את המוצר או שיש מצב להעלות מוצר חינם.
זאת אומרת שרק אם זה נמכר אני ישלם עמלה.
תודה מראש!
לצפיה ב-'ניראה לי שלא קראת או לא הבנת את תשובתי'
ניראה לי שלא קראת או לא הבנת את תשובתי
20/10/2016 | 10:05
3
42
אני חוזר ומפרט:
יש שני סוגי עמלות באיביי:
1. עמלת העלאה של מוצר insertion fee. משלמים אותה עבור העלאה של מוצר לאווןיר ללא קשר אם נמכר או לא. זה בדרך כלל חצי דולאר למכירה פומבית. במכירות רגילות זה בין חצי דולאר ל 30 סנט. אם שי לך חנות העמלנ נמכוה יותר, אבל את לא שם עדיין.
את העמלות הללו תשלמי בכל פעם שהליסט יתחדש.
2. עמלת מכירה, 10אחוז כשהמוצר נמכר. עם חנות זה 9 אחוז.
 
כל העמלות שצויינו הן חובה. יש לאיביי מבצעים של איקס מוצרים להעלות חינם, צריך לעקוב בדש בורד שלך. לא חושב שיש מבצעים בשלב של הגבלת עשרה מוצרים בחודש.
לצפיה ב-'איביי מאפשרת למוכרים ללא חנות 50 ליסטים בכל חודש בח-י-נ-ם'
איביי מאפשרת למוכרים ללא חנות 50 ליסטים בכל חודש בח-י-נ-ם
20/10/2016 | 15:35
2
31
לכן את תשלמי רק במידה והפריט יימכר את עמלות המכירה של איביי ופייפל.
מעבר ל-50 פריטים, תשלמי 30 סנט לכל פריט שתעלי.
לצפיה ב-'הבנתי שהמבצע הזה כבר לא תקף'
הבנתי שהמבצע הזה כבר לא תקף
21/10/2016 | 00:13
1
21
היא צריכה לבדוק בדש בורד.
לצפיה ב-'זה לא מבצע'
זה לא מבצע
21/10/2016 | 00:19
29
יש 50 ליסטינגס חינם בחודש, לחשבון מוכר ללא חנות.
לצפיה ב-'מכרז שהסתיים במכירה'
מכרז שהסתיים במכירה
20/10/2016 | 19:26
1
36
מקבל זיכוי על עמלת העלאה.
איביי עושים זאת כדי לעודד מוכרים להעלות מכירות פומביות במחירי פתיחה נמוכים ולצמצם את כמות המכרזים הפחות אפקטיביים.
 
לצפיה ב-'מה שאומר שרק אם מכרתי מבטלים את הדמי מנוי?'
מה שאומר שרק אם מכרתי מבטלים את הדמי מנוי?
23/10/2016 | 01:10
11
ואם לא אני ישלם 1$ למכרז?
לצפיה ב-'שאלה לגבי דרושיפינג תודה מראש'
שאלה לגבי דרושיפינג תודה מראש
19/10/2016 | 12:03
4
106
לפני חודשיים קיניתי כמה מוצרים מאיביי , ספק מסין , המוצרים לא הגיעו ובכל פעם ששלחתי הודעה לספק קיבלתי תשובה נעימה ברורה , לפני מספר ימים ראיתי שטעיתי בכתובת שלי שמעודכנת באיביי , פניתי אליו והוא שלח לי את המוצר שוב ללא תשלום , יחסית מוצר יקר ולא כמה שקלים , בעקבות כל ההתקשרות עם הספק נוצר איזה קשר נעים ביננו טהתחלנו לשוחח גם על דברים באופן כללי , רציתי לדעת האם אני יכולה באיזה דרך לשתף איתו פעולה ? הוא מוכר באיביי ( לא ידוע אם מוכר באתרים אחרים ) אולי לקנות ממנו ולמכור באיביי? אני מקווה שהשאלה מובנת , תודה מראש לעונים
לצפיה ב-'תשאלי אותו , מה את שואלת אותנו?'
תשאלי אותו , מה את שואלת אותנו?
19/10/2016 | 13:28
3
66
אנחנו מכירים אותו?
תסבירי לו שיש לך חשבון איביי והאם יהיה לא איכפת ש"תתחרי בו"
את יכולה להציע לו למכור מוצרים אחרים ממה שהוא מפרסם.
אני עובד ככה מול ספק כבר כמה שנים. ישראלי אגב שחי במזרח.
כשאת מחליטה להשקיע, חשוב לתאם מחירים ומוצרים / דגמים מול הספק שלא תתחרו אחד מול השני.
בשורה התחתונה יש לו אינטרס שתמשיכי לקנות ממנו.
לצפיה ב-'אחדד את השאלה , האם מותר לי למכור מוצרים '
אחדד את השאלה , האם מותר לי למכור מוצרים
19/10/2016 | 16:04
2
89
שהוא מפרסם באיביי או שאסור? זה בעצם אותם מוצרים רק העתק הדבק אך איביי מסתכלים על מכירות כאלו? האם זה בסדר שאני מתכתבת איתו דרך איביי? או עדיף במייל פרטי? האם כדאי לי להזמין לארץ ולמכור מהארץ ?
לצפיה ב-'תשובות'
תשובות
19/10/2016 | 16:50
1
62
בהחלט מותר לך למכור מוצרים שהוא מוכר.
זה בינך לבינו. האם שווה לך להתחרות בו.
את לא אמורה להשתמש באותן הכותרות שהוא משתמש. תחשבי על כותרות שאולי יעזרו לך לעלות בתוצאות החיפוש.
בנוסף את יכולה לפרסם את המוצרים שהוא מפרסם בזירות אחרות.
בנוגע לתקשורת:
עדיף להתכתב איתו במייל פרטי, או וואטאפ. לא כי יש בעיה עם איביי, אלא פשוט התקשורת תהיה יותר נוחה וזמינה.
תקבעי איתו הסכם מראש לעבודה משותפת. 
אם אתם מוכרים את אותם המוצרים חשוב שתתאמו מחירים בינכם.
השאלה היא האם את קונה מראש. אם כן אז את חייבת לסכם איתו.
אולי עדיף לכם לחלק בינכם את המוצרים. תקני צבעים או מידות אחרות.
תמיד תשאפי ליצור מצב שיש לך בלעדיות על מוצרים שאת קונה ממנו. יש לו אינטרס למכור לך לא? הוא לא יכול לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. גםפ ספק וגם מוכר באיביי.
חשוב לסכם איתו לגבי משלוחים מראש, בקשעי ממנו טבלת מחירים למשלוחים. שתדעי בדיוק כמה את הולכת לשלם. תמיד תבררי את המשקל של המוצר שאת הולכת למכור, שתוכלי לעשות חישוב כלכלי..
החזרות. מי אחראי?
להזמין לארץ זה בעיתי משני טעמים:
א. את משלמת פעמיים משלוח ואז  המוצר הפוך להיות לא כלכלי.
ב. אם את תשלחי לארץ קופסה היא עלולה להיעצר במכס על יבוא מסחרי ותשלמי מכס ומע"מ. קחי בחשבון שללא עוסק מורשה לא תוכלי לשחרר את המוצרים. יש הגבלות נוספות שמחייבות בדיקה של מכון התקנים. זה יעלה לך הרבה כסף.  לדוגמה: על מוצרים שמשמשים למזון שתייה, אפילו בקבוקי שתייה לספורטאים שהם ריקים. (מניסיון)
בהצלחה.
לצפיה ב-'תודה עמירם מובן '
תודה עמירם מובן
19/10/2016 | 19:34
16
לצפיה ב-'מה מוכרים?'
מה מוכרים?
19/10/2016 | 10:54
11
112
התחלתי למכור מוצרים שיש לי בבית ואני גם חושבת להתחיל לקנות ולמכור דברים ולשלוח אותם. הבעיה היא שאני לא מוצאת שום מוצר שאני יכולה למכור ולהרוויח עליו. גם עכשיו המוצרים שאני מוכרת עולים לפחות 5 דולר כדי לא להפסיד את המשלוח (וזה בניגוד לסרטונים שראיתי שממליצים להעלות בידים של 0.99 עם משלוח חינם, שככה הפסדתי כסף)
איך יודעים מה כדאי למכור ובכמה בלי להפסיד כסף?
לצפיה ב-'לא הבנתי... מה הבעיה ב"להפסיד" כסף?'
לא הבנתי... מה הבעיה ב"להפסיד" כסף?
19/10/2016 | 12:54
7
95
כל עוד את מוכרת דברים מהבית זה נחמד כתחביב אולם לקנות סחורה ולמכור אותה באיביי זה עסק 
ובכדי לבסס חשבון עסקי בהתחלה בהחלט לא מרוויחים. 
חנות איביי זה עסק לכל דבר ועניין ודורש התמקצעות.
אם היית פותחת חנות פיזית בקניון הקרוב למקום מגורייך, היית משקיעה כסף? סחורה, שכירות, פרסום? היית מוציאה כסף לפני שהיית מרוויחה את השקל הראשון? קוראים לזה השקעה... זה ממש לא הפסד.
לצפיה ב-'להשקיע בסחורה ולהפסיד'
להשקיע בסחורה ולהפסיד
19/10/2016 | 13:39
6
81
אני נגד להשקיע בסחורה ולמכור במחירי הפסד זו גישה מוטעית מהיסוד שבסופו של דבר שוחקת את הרווחים של כל הסוחרים ומי שעושה את זה לא יצליח להתרומם אף פעם.
תשקיע בפירסום, תשקיע בלימוד בקורסים וכדומה אבל ממש לא צריך למכור במחירי הפסד זה לא יביא אותך לשום מקום ואפילו יצור לך מתחרים שבתור מוכר חדש יוכלו להפיל אותך בקלי קלות.
לצפיה ב-'מדובר על מכירה של דברים מהבית בעלות אפס'
מדובר על מכירה של דברים מהבית בעלות אפס
19/10/2016 | 13:57
5
71
תקרא את השרשור.
אף אחד לא יעץ לה לקנות סחורה ולהפסיד.
זה שלב שכולם עוברים. מכירה של שטויות שנשארו לך יד 2.
לצפיה ב-'אבל הבעיה שלא קונים ממני כלום'
אבל הבעיה שלא קונים ממני כלום
19/10/2016 | 14:18
4
81
מתוך 10 רשומות שהעליתי עד עכשיו מכרתי 4 פריטים- 3 במכירה פומבית בהפסד על דמי משלוח (הפסד של 40 ש"ח) ועוד אחד במחיר קבוע של 10$ ששם הצלחתי להרוויח כמה שקלים.
 
שאני מנסה לעשות סקר שוק על דברים שאני רוצה למכור אני רואה שאין לי סיכוי לעמוד במחירים של מוצרים דומים בקטגוריה
לצפיה ב-'את רק מתחילה. צריך סבלנות'
את רק מתחילה. צריך סבלנות
19/10/2016 | 15:37
3
71
תעלי בהתחלה מוצרים ממש זולים, מדבקות, קשקשוקים בדולאר עם משלוח רגיל (עם בול)
העיקר לקבל פידבקים.
את עדיין לא בשלב של מסחר כמו עסק.
כולם עברו מה שעברת.
אל תסתכלי על המחירים שמוכרים אחרים. זה לא רלוונטי ולא מעניין.
יש לי מוצרים שנמכרים אצלי במחיר יותר יקר ממתחרים.
זה עניין של כותרות נכונות, לא רק מחיר.
לפעמים עדיף ללקוח לקנות ממוכר בישראל ולא ממוכר מסין.
בטוח אל תעלי דברים שעולים משלוח יקר. רק מוצרים זולים וקלים במשקל.
לצפיה ב-'אני שומעת מלא סיפורי הצלחה'
אני שומעת מלא סיפורי הצלחה
19/10/2016 | 19:28
2
73
על אנשים שמכרו בקבוק בושם זול ב-35$, מישהו שמכר אבן ב-11$ ועוד מעשיות על כאלה שתוך כמה חודשים כבר הצליחו להרוויח אלפי דולרים.
אני לא חושבת שכולם שקרנים, רק לא הצלחתי להבין מה אני עושה לא בסדר...
בכל מקרה תודה על העצה, צרת רבים חצי נחמה.. 
לצפיה ב-'למכור משהו בהרבה כסף זה לא בעיה'
למכור משהו בהרבה כסף זה לא בעיה
19/10/2016 | 22:54
67
הדבר הקשה הוא לשמור על הצלחה לאורך זמן ולבנות את זה כעסק יציב ולא כמכירה חד פעמית. תאספי בבית את כל הדברים שאת לא צריכה. תחפשי מותגים למשל שאת כבר לא משתמשת, ותתחילי לבדוק מה נמכר באיביי ובכמה כסף. ככה תתחילי לראות מה הולך, מה לא הולך ולקבל רעיונות. דברים שהם VINTAGE, חזקים מאוד למשל. אל תפסלי שום דבר למכירה, כי דוקא הדברים שאף אחד לא מתאר לעצמו שמישהו יקנה אותם, נמכרים לפעמים במאות דולרים. אחד הדברים שלמדתי, לא לחשוב בשביל הקונים וככה גם גיליתי דברים הזויים שלא העליתי על דעתי שמישהו ירצה בכלל, ואכן נמכרו בסוף במאות דולרים. זה לא קרה בחודש הראשון שמכרתי, אבל זה כן קרה כמה חודשים אחרי שהתחלתי כי לא הפסקתי לחפש. שיהיה בהצלחה. 
לצפיה ב-'זהו בדיוק , אילו "סיפורי הצלחה"'
זהו בדיוק , אילו "סיפורי הצלחה"
20/10/2016 | 09:42
55
אפשר להרוויח מאיביי ולעשות אחלה כסף, בטוח שלא בזבנג וגמרנו. 
זה עסק כמו כל עסק ודורש השקעה והתמדה.
אני ארבע שנים מתעסק בזה ועדיין לא עברתי לווילה בסביון.
כמו שאמרו לך, אפשר למכור דברים ולהרוויח יפה, אבל זו הצלחה חד פעמית.
בשביל עסק צריך לבנות אסטרטגיה.
לצפיה ב-'איביי זה הרבה השקעה והרבה עבודה קשה'
איביי זה הרבה השקעה והרבה עבודה קשה
19/10/2016 | 14:45
2
82
צריך לחפש ולחפש ולחפש עד שמוצאים. אין דרך אחרת. אף אחד לא יגיד לך איך לעשות כסף. את צריכה לחפש מוצרים שכן יש בהם רווח ולא חסר כאלה. צריך לחפש. אף אחד לא אמר שזה קל או פשוט. זה דורש הרבה השקעה. 
לצפיה ב-'עדיף לקנות דברים ולמכור או למכור רק מה שיש בבית??'
עדיף לקנות דברים ולמכור או למכור רק מה שיש בבית??
27/10/2016 | 18:46
1
11
לצפיה ב-'אין שום בעיה עם לקנות דברים'
אין שום בעיה עם לקנות דברים
27/10/2016 | 20:35
11
עדיף למכור דברים שנמכרים ויש להם ביקוש...זה לא משנה מה...
לצפיה ב-'השעיה מרמזים גרמניה. חשד לזיופי'
השעיה מרמזים גרמניה. חשד לזיופי
18/10/2016 | 23:22
3
122
 שלום לכם חברים, אנחנו מוכרים באמזון אירופה כבר כמעט שנה הכל חלק ואין בעיות, אתמול שלחו לי למייל הודעה בגרמנית עשיתי תרגום והיתי בשוק, אתה מושעה זמנית מאמזון גרמניה תשלח לנו הוכחות שהמוצרים שלך מקוריים. אוקיי אני ישלח כמובן, יש מישהו שזה קרה לו גם בזירה הזאת ? ולמה הם נזכרו עכשיו לשאול אותי שאלה כזו אחרי שנמכרו המון מוצרים מהמותג הזה ולא היה אף תחונה מלקוח. יש לציין שהמחירים שלי לא נמוכים בכלל מהמחיר של המותג ככה שאין חשד אפילו מבחינת מחיר הוא ראלי לחלוטין
 
 
לצפיה ב-'איך אתה בכלל חודר את המכס הגרמני?'
איך אתה בכלל חודר את המכס הגרמני?
19/10/2016 | 16:21
87
האם אתה שולח ממחסן באירופה? או שאתה שולח מהארץ?
 
אני מהמר שמתחרים שלך התלוננו עליך שאתה מוכר זיופים למרות שברור לך שזה שקר כדי להעיף אותך מהמשחק. עשו לך לינץ'.
 
מציע לך לקחת מישהו דובר גרמנית שייצור קשר עם שירות לקוחות של איביי גרמניה וינהל את הסיטואציה.
לצפיה ב-'פשוט תשלח להם את כל המסמכים ותמלא את הטופס באנגלית'
פשוט תשלח להם את כל המסמכים ותמלא את הטופס באנגלית
20/10/2016 | 19:32
52
עם כל ההסברים שהם מבקשים לקבל.
אם המוצרים מקוריים, יסירו את ההשעיה.
לפעמים צריך לנדנד להם ולהתקשר כמה פעמים עד שמקבלים תשובה ברורה מנציג של
seller performance.
 
לצפיה ב-'קודם כל תירגע (:'
קודם כל תירגע (:
21/10/2016 | 11:33
44
קרה לי באמזון צרפת שליסט של מוצר מנצח הוסר בגלל תלונות על מוצר לא מקורי.
שלחתי חשבוניות, שלחתי אישור מהיצרן, ביקשתי מהיצרן שיפנה אליהם. 
באו. ראו. בדקו. שחררו והכול בסדר.
זה חלק מהעסק.
 
אז עם כל הכבוד לאיזה מייל מלחיץ בגרמנית ב-3 בלילה, זה העסק, אתה תאכל כאלה לארוחת בוקר. 
המייל שאולי אתה יותר מכל לא רוצה לראות ב-3 בבוקר במיטה זה מ- 
Seller Performence Team של אמזון.קום. שם מסתתרים הרוצחים האמיתיים (:
לצפיה ב-'מחפש לקנות חשבונות איביי משנת 2008 ומטה'
מחפש לקנות חשבונות איביי משנת 2008 ומטה
18/10/2016 | 08:52
2
91
מחפש לקנות חשבונות איביי משנת 2008 ומטה 
מוכן לשלם סכומים נכבדים . 

יצירת קשר במייל או בפלאפון
0526865357
לצפיה ב-'מחפש לראות בעזרה של איביי, ובגוגל, התיחסות לקניה כזט'
מחפש לראות בעזרה של איביי, ובגוגל, התיחסות לקניה כזט
18/10/2016 | 17:25
77
מחפש לראות בעזרה של איביי, ובגוגל, התיחסות לקנית חשבונות באייביי. עדיפה התיחסות לקניה ברבים, כלומר של כמה חשבונות. לא רק חשבון אחד.
 
לא מוכן לשלם דבר. האם ל smarty יש מידע כמבוקש? האם יש לו סיבה למסור אותו?
 
ועכשיו חדש! אין צורך ליצור קשר במייל, ולא בפלאפון. מספיק לפרסם את המידע כאן!
לצפיה ב-'למה מ-2008? מה קרה אז?'
למה מ-2008? מה קרה אז?
20/10/2016 | 19:33
23
לצפיה ב-'שקיות אריזה'
שקיות אריזה
17/10/2016 | 23:43
1
77
אשמח לקישור לקנות שקיות טובות לארוז פרטי לבוש �� תודה
לצפיה ב-'מנהל הפורום מוכר שקיות כאלה'
מנהל הפורום מוכר שקיות כאלה
18/10/2016 | 09:11
35
לצפיה ב-'רכישה במטבע שאין לי בו יתרה בפייפאל'
רכישה במטבע שאין לי בו יתרה בפייפאל
17/10/2016 | 22:10
34
שלום,
יש לי יתרה בחשבון בדולר אמריקני,
אני מעוניין לקנות משהו בדולר אוסטרלי ואין לי את מלוא הסכום, אבל אני רוצה שאת מה שיש בדולר אמריקני ינכו לי קודם. מה שבפועל קורה הוא שכרטיס האשראי שלי מחויב במלוא הסכום, גם כשהוספתי דולר אוסטרלי למטבעות שלי.
כיצד אני יכול שקודם ינוכה הדולר האמריקני?
תודה וחג שמח :D
 
לצפיה ב-'יש כאן'
יש כאן
17/10/2016 | 21:44
1
81
מישהו שעובד\/עבד עם בוננזה ויכול להמליץ או להתריע על/מפני ..האתר הנ"ל?
לצפיה ב-'אני מוכר שם'
אני מוכר שם
17/10/2016 | 23:11
63
אתר נחמד. אין מה להתריע. הבעיה שאין מספיק תעבורה בו.
לדעתי הם מקדמים במכירות את מי שמשלם על חנות שעולה לא מעט.
יש לשים לב שהאתר מקושר לאמזון ומראה ללקוח עבו כל מוצר השוואת מחיר להם.
לצפיה ב-'החזרת מוצר שהוזמן. האם זה עובד וכיצד זה מתבצע?'
החזרת מוצר שהוזמן. האם זה עובד וכיצד זה מתבצע?
17/10/2016 | 20:06
14
75
שלום לכולם! 
רכשתי לפני יומיים-שלושה מוצר ב eBay ואני שוקל להחזירו. יש לציין שהמוצר עדיין לא הגיע אלי. 
האם אפשר להחזיר את המוצר? 
האם יש לי ערבות שאקבל את התשלום עליו חזרה? 
 
איך כל התהליך מתבצע?
תודה. 
לצפיה ב-'אתה יכול לסרב לקבל בדואר'
אתה יכול לסרב לקבל בדואר
17/10/2016 | 23:15
13
71
ואז המוצר יחזור חזרה למוכר.
קח בחשבון שזה עלול לקחת זמן
ישנם מקרים שהמוכר צריך לשלם קנס בדואר כשהמוצר חוזר אליו. אינני יודע כיצד הוא יתייחס לזה.
מה שאני ממליץ לך זה לשלוח למוכר הודעה ולעדכן אותו. תחשבו יחד מה לעשות.
בגדול על פי חוקי איביי, כשהחזרה אינה על בסיס של מוצר פגום / לא כמתואר , עלות ההחזרה היא הקונה.
הערבות לקבל את הכסף חזרה היא דרך הגנת הקונה. אין לך מה לדאוד בנושא זה.לאחר התכתבות עם המוכר תפתח החזרה מסודרת דרך איביי, תקבל את הכסף חזרה כשהמוצר יחזור למוכר.
לצפיה ב-'טעות עמירם! מי שמסרב לקבל חבילה מאבד את ה- Buyer Protection'
טעות עמירם! מי שמסרב לקבל חבילה מאבד את ה- Buyer Protection
19/10/2016 | 01:58
12
66
 
Generally, the buyer is responsible for accepting the item when it arrives. If the buyer refuses delivery, their claim is not eligible for the eBay Money Back Guarantee.
 
אגב, גם אם הוא פותח קייס בפייפל זה אותו הדבר.
 
 
לצפיה ב-'אז שיקח את המוצר מהדואר ויפתח החזרה רגילה'
אז שיקח את המוצר מהדואר ויפתח החזרה רגילה
19/10/2016 | 07:56
11
29
לצפיה ב-'איביי לא סלחנים שמנסים לסובב את החוקים שלהם'
איביי לא סלחנים שמנסים לסובב את החוקים שלהם
19/10/2016 | 12:44
10
55
כשאתה פותח בקשת החזרה אתה נדרש להזין מספר מעקב של הפריט המוחזר.
לקוח שמזין את אותו מספר המעקב שהמוכר הזין  אם כדי לחסוך לעצמו דמי משלוח חוזרים או כי לא בא לו לשלם מיסים - נדפק פעמיים.
גם מאבד את ההגנה של איביי/פייפל ונתון לחסדיו של המוכר וגם מאבד את הזכות להשאיר פידבק.
 
שלא יעבדו עליכם  
 
לצפיה ב-'מי אמר את כל מה שכתבת?'
מי אמר את כל מה שכתבת?
19/10/2016 | 13:58
5
38
שישלח רגיל חזרה למוכר עם מספר רשום חדש.
מה הבעיה?
לצפיה ב-'את כל מה שכתבתי אתה אמרת- ואתה טועה ומטעה..'
את כל מה שכתבתי אתה אמרת- ואתה טועה ומטעה..
19/10/2016 | 18:03
4
41
בכותרת ובשורה הראשונה לתגובה שלך רשמת:
"אתה יכול לסרב לקבל בדואר ואז המוצר יחזור חזרה למוכר"
 
בהמשך רשמת:
"הערבות לקבל את הכסף חזרה היא דרך הגנת הקונה. אין לך מה לדאוד בנושא זה.לאחר התכתבות עם המוכר תפתח החזרה מסודרת דרך איביי, תקבל את הכסף חזרה כשהמוצר יחזור למוכר."
 
אסור לסרב לקבל חבילה ואין הגנת קונה למי שנוהג לפי העצה הזו.
מי שינהג לפי העצה שנתת עלול למצוא עצמו בלי המוצר ובלי הכסף.
 
 
לצפיה ב-'לא מתכון להתווכח איתך'
לא מתכון להתווכח איתך
20/10/2016 | 09:51
3
26
אבל לקוחות מסרבים מידי פעם לקבל מוצר. זה מקבול וזה קורה.
כשמכרתי מאמזון לאיביי בדרופ שיפינג, היו לי מידי פעם לקוחות שהתחרטו ואיביי וגם אמזון עצמם יעצו לי להציע ללקוח לסרב לקבל את המוצר.
יש הבדל בין חוק יבש למה שקורה בפועל.
לצפיה ב-'בכבוד... אני בטוח שנסכים שכשמייעצים פה צריך לתת תמונה מלאה'
בכבוד... אני בטוח שנסכים שכשמייעצים פה צריך לתת תמונה מלאה
20/10/2016 | 14:50
2
22
אני מסכים איתך שהפרקטיקה בפועל שונה מהחוק היבש.
גם בכביש שהמהירות מוגבלת ל- 90 קמ"ש השוטר עם הלייזר יתפוס אותך רק על 110 ומעלה ולא יתעסק עם מי שנוהג 96 קמ"ש למרות שגם הוא עובר על החוק.
החוק היבש בא להגן עלינו המוכרים מקונים שמסרבים לאסוף חבילות. לפעמים חבילות שנשלחו בחברות בלדרות שעלות המשלוח שלהן מאות שקלים ואין שום סיבה בעולם שלקוח שהחליט לעשות דין לעצמו יגרום למוכר להפסיד כסף כי לא מתאים לו לשלם מיסים או כי הוא רב עם אישתו אחרי שגילה לה שרכש משהו באינטרנט.
 
אישית, לי, מוזר קצת שמוכרים ותיקים לא מכירים את החוקים של הפלטפורמה שעובדים בה ושבאים לייעץ פה לאנשים לא מציירים תמונה מלאה ומהימנה שתואמת את המדיניות של האתר.
יש מוכרים גמישים ונפלאים כמוך שמאפשרים ללקוח לעשות מה שבא לו ויש מוכרים מחורבנים ומרובעים כמוני שהולכים by the book.
 
אנחנו לרוב עונים פה עם מידע חסר. בלי לדעת מה המוצר, מה העלויות, מהיכן המוכר וכד'.
אם השואל יפסיד את כספו מהעצות השגויות שניתנות פה, הרי שלא אני, לא אתה אתה ולא מנהל הפורום הנכבד נפצה אותו על הנזק שהעצות שלנו גרמו לו. נכון?
 
אז אני בטוח שתסכים איתי שרצוי ונכון לחשוב פעמיים לפני שעונים פה לאנשים. אחרי הכל מדובר על כסף של אנשים אחרים, לא כסף שלי/שלך.
 
ומותר גם להגיד סליחה טעיתי/לא ידעתי ולא רק לעקוץ ולקנטר שאני או מישהו אחר משתמשים לא רשומים בתפוז ושלל הערות מתנשאות כמו "המקורות שלך" ו"נורא נחמד מה שאתה כותב".
 
שאני כותב - אני יודע
שאני לא יודע - אני שותק. 
לצפיה ב-'אין בעיה שפני. אני האמת בכלל לא ידעתי שזה נוגד את חוקי איביי'
אין בעיה שפני. אני האמת בכלל לא ידעתי שזה נוגד את חוקי איביי
20/10/2016 | 15:28
1
15
לסרב לקבל את החבילה.
כל כך הרבה פעמים זה קורה.
לקוחות גם מבצעים החזרות אחרי כמה ימים. מי יודע שהם מוגנים או לא?
אנחנו לא מושלמים ולא יודעים הכל.
מי שנכנס לפורום הזה ובוחר על דעת עצמו ללמוד מאלה שמייעצים על חשבון זמנם הפרטי ללא תמורה, הוא גם אחראי לנזקים שיקרו במידה ויבצע החלטות כאלה ואחרות.
אני יותר מכיר מקרים שיעצתי פה דברים ואנשים עשו ההיפך והפסידו.
באופון כללי, מעולם לא אמרתי שאין לי מה ללמוד וממי ללמוד.
נהפוך הוא. בשמחה אני לומד כל הזמן. 
אי אפשר לדעת הכל. יש כל כך הרבה חוקים ובהרבה מקרים משתנים אחרי כמה זמן. כולנו לומדים תוך כדי תנועה.
מצד שני אני יכול להגיד בביטחון שברוב רובם של המקרים אני עונה על פי ניסיוני (המר או המתוק) וכמעט תמיד יודע מה שאני אומר.
בקיצור, מאחל לכולנו להמשיך לעזור אחד לשני. 
בהצלחה.
לצפיה ב-' האחריות היא אישית של כל אחד כלפי עצמו'
האחריות היא אישית של כל אחד כלפי עצמו
21/10/2016 | 14:18
12
איך הוא בוחר להתנהל, ממי הוא מקבל עצה וכו'. אנשים עונים כאן בהתנדבות לפי מיטב ידיעתם ונסיונם, לפעמים זה לא מדויק וצריך לקחת זאת בחשבון. אף אחד לא טועה לחשוב שאנחנו נציגים רשמיים של איביי/פייפל. כמו כן כל אחד יכול לקרוא את הנהלים של איביי, מי שלא טורח יכול לבוא בתלונות רק אל עצמו.
לצפיה ב-'מאבד את הזכות להשאיר פידבק?'
מאבד את הזכות להשאיר פידבק?
19/10/2016 | 18:55
3
46
אתה יכול להפנות אותנו בבקשה לפוליסי שכתוב זאת? או למקורות שלך?
לצפיה ב-'בהחלט... כנראה שלא הבהרתי את עצמי מספיק'
בהחלט... כנראה שלא הבהרתי את עצמי מספיק
19/10/2016 | 19:28
2
37
דינה של בקשת החזרה זהה לכל קייס שהקונה פותח.
בבקשת החזרה הקונה נדרש לספק מספר מעקב של הפריט שמוחזר ואם הוא מזין את אותו מספר מעקב שהמוכר שלח איתו - המוכר יכול להסלים את בקשת ההחזרה לקליים וזו נסגרת לטובת המוכר.
כל קייס שנסגר לטובת המוכר גורם להסרה אוטומטית של הפידבק שאותו קונה השאיר.
אם צריך עוד הבהרות - אשמח לחדד
 
לצפיה ב-'נורא נחמד כל מה שאתה כותב'
נורא נחמד כל מה שאתה כותב
19/10/2016 | 20:44
1
54
אפשר לראות קישור לטקסט של איביי שאומרים את זה בעצמם?
לצפיה ב-'בבקשה...'
בבקשה...
19/10/2016 | 21:21
44
תחת ה- Seller Protection רשום:

Automatic transaction defect protections
We automatically remove the defects from your seller performance evaluation, and the Feedback related to the defect from your Feedback profile, in the instances described here. 
 
אחד מהקריטריונים שהם נותנים הוא:
We take action on a buyer for activity that violates the Buying Practices policy.
 
ולסרב לקבל משלוח זה בניגוד למדיניות כפי שכבר הראיתי בתחילת השרשור.
יש?
לצפיה ב-'עמלת איביי'
עמלת איביי
17/10/2016 | 15:55
1
66
שולם רב
לפני כחודש ביצעתי 5 מכירות באיבי גבו ממני 25 דולר בחודש שעבר ,הפסקתי את המכירות.מדוע אייבי ממשיכים לגבות ממני עמלה החודש למרות שהפסקתי את המכירות, ומה עלי לעשות?
בברכה דוד
לצפיה ב-'עמלות של איביי'
עמלות של איביי
17/10/2016 | 19:57
51
יש לאיביי שני סוגי עמלות:
1. עמלת העלאה של ליסט (Insertion feee| שנגבית בכל חודש כשהליסט מתחדש (על פי הזמן שהגדרת לליסט. 30 יום וכו)
כניראה שזה מה שגובים ממך. פשוט יש לך כניראה ליסטים פעילים.
2. עמלה 10 אחוז על כל מכירה. נגבית רק לאחר שמכרת.
יכול להיות שפתחת חנות בסיסית, עליה אתה משלם 15 דולאר לחודש. תבדוק.
אם אתה רוצה להפסיק את הפעילות, פשוט תסיר את כל הליסטים הפעילים שלך\
לצפיה ב-'מוצר חדש'
מוצר חדש
17/10/2016 | 08:59
1
68
שלום חברים,
יש לי מוצר חדש וייחודי שעדיין לא קיים בשוק.
ואני מחפש חברה שיריצו אותו במכירה.
המוצר מתאים לכל החגים והפשטות שלו כל כך מיוחדת.
אני מחפש אנשים שימכרו עבורי את המוצר ב איביי או בכל מקום אחר.
לפרטים נוספים צרו קשר -
052-5801108
 
 
לצפיה ב-'מידע נוסף'
מידע נוסף
17/10/2016 | 13:30
52
פרט לפני יצירת הקשר כמה פרטים:
לאן משתייך המוצר, לאיזו קטגוריה ?
האם הוא עונתי או כל השנה ?
לצפיה ב-'מדינות שלא כדאי למכור להן מישראל'
מדינות שלא כדאי למכור להן מישראל
16/10/2016 | 14:29
6
145
היי,
 
אני מוכר כיום באיביי מוצרי הלבשה והנעלה והייתי שמח לדעת לאיזו מדינות אתם לא ממליצים לשלוח מעבר למדינות שדואר ישראל פשוט לא שולח להן.
 
כיום אני לא מוכר לאיטליה, אינדונזיה, פיליפינים, הודו, ויאטנם, תאילנד, מקאו וניגריה. אשמח לעצות על הורדה והוספה של מדינות.
 
תודה על העזרה!
לצפיה ב-'ישראל '
ישראל
16/10/2016 | 15:54
86
לצפיה ב-'למה איטליה לא ?'
למה איטליה לא ?
16/10/2016 | 16:58
75
לצפיה ב-'דרום אפריקה , דרום אמריקה'
דרום אפריקה , דרום אמריקה
16/10/2016 | 17:16
81
לצפיה ב-'זה מאוד אינדוידואלי'
זה מאוד אינדוידואלי
16/10/2016 | 21:45
2
104
אנשים יגידו שתחסום את ישראל ואני חושבת שהקונים הישראלים אחלה, אנשים יגידו תחסום את דרום אמריקה ואצלי היא ממש לא חסומה. אפריקה היתה חסומה אצלי המון זמן וגיליתי אחלה קונים ואחלה שירות לשם. הכל אינדוידואלי. אל תשאל ואל תקשיב. תנסה לבד. החוויה של כל אחד פה שונה לגמרי. סתם לידע כללי, היו לי קונים מתאילנד והיה אחלה, באיטליה יש כמעט תמיד עיכובים ואני עדיין מוכרת לשם המון. אולי היו שני קונים שהחזרתי להם כסף, ואני לא חוסמת את איטליה. חוץ מאינדונזיה שציינת שניסו לעקוץ אותי פעם אחת וחסמתי כי מישהו באיביי אמר לי שיש שם המון עקיצות, את רוב המדינות אין סיבה לחסום בעיני. חסימת מדינה בהרבה מקרים זה הפסד של כסף. זאת דעתי בלבד. מה שכן , תעבור על הרשימה של הדואר ותחסום את המדינות שהדואר לא שולח אליהן.
לצפיה ב-'מסכים. אין צורך לחסום על סמך ניסיון של אחרים'
מסכים. אין צורך לחסום על סמך ניסיון של אחרים
17/10/2016 | 00:39
1
89
תחסום על סמך הניסיון שלך בלבד.
לצפיה ב-'צודקים'
צודקים
18/10/2016 | 11:44
65
תודה על העזרה ואתם בהחלט צודקים. קנו ממני הרבה ישראלים וכולם היו אחלה.
לצפיה ב-'מוצרים של דיסני'
מוצרים של דיסני
15/10/2016 | 22:44
4
125
אם אני זוכר נכון, כתבו כאן שאסור למכור באיביי מוצרים של דיסני.
 
אבל משום מה, אני רואה שהמון מוכרים אותם. 
 
אז האם בכל זאת מותר? 
 
ובמידה ולא ובכל זאת אני אמכור, מהן ההשלכות?
 
תודה!
לצפיה ב-'לא לא לא !!!!!!'
לא לא לא !!!!!!
16/10/2016 | 00:23
2
121
לכל כלל יש יוצא מן הכלל [
אולי המוכרים שאתה רואה קיבלו אישור
או הם לא קיבלו אישור
אולי הם מוכרים זיופים
בכל מקרה זה רק עניין של זמן עד שיורידו אותם
או שלא כי הם מוכרים באישור
שורה תחתונה - שלא תעז למכור
תחטוף אזהרה במיידית
לצפיה ב-'תודה רבה!'
תודה רבה!
16/10/2016 | 08:23
1
67
איך אפשר לדעת עוד אלו מותגים אסור למכור?
לצפיה ב-'תחפש VERO בגוגל'
תחפש VERO בגוגל
18/10/2016 | 13:59
58
ותראה איזה חברות רשומות שם , אלא החברות שאסור למכור מוצרים שלהן ללא אישור , יש גם המון חברות אחרות שלא רשומות לתוכנית הזאת ועדיין אסור למכור ללא אישור
לצפיה ב-'אל תחפש שיוויון באיביי'
אל תחפש שיוויון באיביי
18/10/2016 | 15:40
73
אתה יכול לראות 30 מודעות של הפריט דיסני שאתה רוצה למכור, כולם מוכרים פצצה.
 
תנסה לעלות גם אתה, למחרת תחטוף הודעת  vero שכל המודעות שהעלית ירדו .
 
למה להם לא מורידים ולך כן הורידו....אף אחד לא יתאמץ להסביר לך. ככה זה !!
 
תפנה לבעלים של המותג, יש מצב שאפילו לא יענו לך. ואם כן יגידו לך שלא מאשרים לך למכור.
 
יש אינטרסים. יש הסכמים. יש קומבינות. ככה זה.
 
השאלה כמה מאמצים יש לך להפנות למלחמה הזו.
לצפיה ב-'להכניס מחיר משלוח במחיר מוצר ולסמן משלוח חינם?'
להכניס מחיר משלוח במחיר מוצר ולסמן משלוח חינם?
15/10/2016 | 21:42
2
50
או לגבות בנפרד עבור מוצר ועבור משלוח?
 
מה עדיף? מה הצדדים לכאן ולכאן? 
 
ומה אתם נוהגים לעשות?
לצפיה ב-'לפי דעתי עדיף להכניס את מחיר המשלוח בתוך המחיר.'
לפי דעתי עדיף להכניס את מחיר המשלוח בתוך המחיר.
15/10/2016 | 22:42
56
ולתת משלוח חינם
לצפיה ב-'אתה יכול לבדוק את זה בעצמך'
אתה יכול לבדוק את זה בעצמך
16/10/2016 | 17:31
41
לפתוח ליסט אחד עם משלוח חינם ושני עם מחיר יותר נמוך ומשלוח בנוסף ולבדוק לאורך זמן מסויים היכן יש יותר צפיות.
חשוב שלא תהיה לשני הליסטים אותה הכותרת.
לצפיה ב-'מבצעים למוכרים'
מבצעים למוכרים
15/10/2016 | 17:54
84
פעם איביי היו מציעים מבצעים למוכרים מעבר ל- 50 ליסטים בחינם, בערך אחת לחודשיים.
בשנה האחרונה - כלום
מישהו יודע מה הסיבה?
לצפיה ב-'עידוד קונים להשאיר פידבקים ו DSR, רעיונות ?'
עידוד קונים להשאיר פידבקים ו DSR, רעיונות ?
15/10/2016 | 11:18
4
86
פחות ופחות קונים משאירים פידבקים וזאת בעיה.

חשבתי אולי לעודד קונים להשאיר פידבק ע"י מתן זיכוי חלקי

לא חושב שיש באיביי איזו תקנה נגד זה סה"כ זכותי לתת זיכוי כמה שבא לי

אשמח לשמוע רעיונות ותגובות ...
לצפיה ב-'אתה אמיתי? זה גם בניגוד לחוקי האתר וגם לא מחשבה עסקית נכונה'
אתה אמיתי? זה גם בניגוד לחוקי האתר וגם לא מחשבה עסקית נכונה
15/10/2016 | 14:36
3
76
אני בהחלט מסכים איתך שיש ירידה משמעותית באחוז הפידבקים שמשאירים קונים ואני רוצה להאמין שאיביי יעשו מעשה והשיטה של הדירוג תשתנה בקרוב כי נכון להיום היא ממש לא אפקטיבית ולא באמת מייצגת את הרמה של המוכר.
איביי עצמם הבינו שיש עם זה בעיה ולפני כמה שנים התחילו לתת אוטומטית 5 כוכבים למוכר שמציע משלוח חינם בסעיף הDSR של עלות המשלוח וכד'.
 
בשינויים האחרונים שעשו הפסיקו להתחשב בפידבקים שליליים בכלל בDefect Rate כי הם הבינו שהפידבקים אינם מייצגים כלום ושום דבר ואין להם ערך אמיתי. 
 
לשאלתך -
אסור להתנות פידבק מקונה בשום צורה, זה נחשב Feedback extortion ואתה מסכן את החשבון שלך.
 
מהפן העיסקי אתה צריך להסתכל קדימה, לא אחורה.
 
במקום לתת זיכוי חלקי בתמורה לפידבק תחשוב על העסקה הבאה עם הלקוח ותציע לו במייל, 10% הנחה על הרכישה הבאה שלו אם הוא מרוצה מהעסקה הנוכחית והשאיר לך פידבק.
 
גם תגדיל את הפידבקים שלך וגם תייצר לקוחות חוזרים.
 
לצפיה ב-'לא אמרתי לסחוט, נהפוך הוא לעודד '
לא אמרתי לסחוט, נהפוך הוא לעודד
15/10/2016 | 14:53
2
51
לתת 10% הנחה לקניה הבאה זאת אופציה לקידום אבל כשיש מעט קונים וכאלו שמזדמנים זה לא ממש מעודד לכלום.

אני שולח מייל לאחר שהחבילה נשלחה עם מספר המעקב, עם כתובת האתר למעקב ובקשה לקבלת פידבק ו DSR לאחר קבלה.

הרוב לא מתייחסים.
 
מנסיון עבר כששלחתי תזכורת או שניים וקיבלתי שלילי... היום אני לא מנדנד, מזכיר פעם אחת כחלק מהודעת מספר המעקב וזהו.
לצפיה ב-'לעודד את איביי לסגור לך את החשבון סופית? '
לעודד את איביי לסגור לך את החשבון סופית?
15/10/2016 | 15:01
1
61
אסור להציע בתמורה לפידבק החזר חלקי.
זה רשום שחור על גבי מסך בפוליסי:
לצפיה ב-'אוקי היבנתי '
אוקי היבנתי
15/10/2016 | 15:37
36
בזמנו קראתי את זה רק לא זכרתי שזה מנוסח ככה.. צריך לחשוב מה לעשות ...
 
תודה ושנה נהדרת.
לצפיה ב-'מישהו התמודד מול איביי עם הגבלת MC011'
מישהו התמודד מול איביי עם הגבלת MC011
15/10/2016 | 11:11
68
אשמח לקבל מידע בפרטי, תודה...
לצפיה ב-'רייבאן'
רייבאן
14/10/2016 | 18:04
41
שלום לכולם
מקווה שאני במקום הנכון :)
מישהו הזמין פעם רייבאן דרך איביי? איך
אפשר לדעת שלא מדובר בזיוף? 
 
תודה!
לצפיה ב-'איך אתם ממלאים את הכתובות כאן אם יש לי ספקים מארצות שונות? '
איך אתם ממלאים את הכתובות כאן אם יש לי ספקים מארצות שונות?
15/10/2016 | 05:52
5
78
לצפיה ב-'כותב את הכתובת שלך'
כותב את הכתובת שלך
15/10/2016 | 11:16
2
51
במידה וצריך לקבל החזר אתה פונה לקונה ומעדכן אותו.
 
אם קונה פותח תלונה אתה מעדכן בתלונה כתובת החזרה.
 
אם קונה שולח על דעת עצמו בחזרה ללא תיאום איתך הוא סופר אידיוט. מעולם לא קרה לי כזה מקרה והיו לי מספיק אדיוטים שנתקלתי בהם.
לצפיה ב-'אם אני מזמין ממקום אחר את המוצר ללוקח ואצלי רשום נמצא'
אם אני מזמין ממקום אחר את המוצר ללוקח ואצלי רשום נמצא
15/10/2016 | 17:44
1
39
בישראל לקוחות רואים את זה, זה לא יוצר בעיות ?
לצפיה ב-'לא. יש לך מחסנים בכמה מקומות בעולם.'
לא. יש לך מחסנים בכמה מקומות בעולם.
15/10/2016 | 18:50
23
לצפיה ב-'סליחה אבל אני חושב שלא הייתי ברור'
סליחה אבל אני חושב שלא הייתי ברור
16/10/2016 | 23:38
1
28
בפרטים שלך אתה כותב כתובת בארץ אבל בדף המכירה של כל פריט אתה מציין איפה הפריט נמצא או במילים אחרות מאיפה הוא נשלח.
 
מנסיון עבר קונים יעדיפו לקנות פריטים מישראל ולא מסין או הונג קונג.
 
חשוב לעדכן שהמוצר מגיע מסין או מדינה אחרת כי יש לקוחות בררנים שעלולים להתרגז ש"רימית" אותם...
 
בהצלחה.
לצפיה ב-' קרה לי שמוצר לא נשלח מהמדינה המוצהרת וזה היה מרגיז מאוד'
קרה לי שמוצר לא נשלח מהמדינה המוצהרת וזה היה מרגיז מאוד
16/10/2016 | 23:55
25
זה חלק מהשיקולים שלי כקונה. כשכתוב Item location אני מצפה למיקום מוצר מוצהר אמיתי ולא פיקטיבי, ואני לא סלחנית כשמשקרים לי.

חם בפורומים של תפוז

בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ