לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

הנהלת הפורום:

אודות הפורום איביי ופייפל ebay and paypal

פורום זה הוקם כדי לעזור למוכרים וקונים אשר משתמשים או מעוניינים להשתמש באתר EBAY ובשירותים תומכי EBAY כגון PAYPAL.
חברי הפורום משתפים בדעות שלהם ,בנסיון שלהם , בהמלצות שלהם ובידע אותו צברו מתוך נסיונם האישי, על מנת לעזור לשאר החברים.
מספר כללים למען הסדר הטוב של הפורום:
1. לא לקלל.
2. לא להשמיץ .
3. לא לרשום הערות גזעניות כלפי משתמשים אחרים או בכלל.
4. לא לפרסם , ניתן לפרסם אך ורק בלוחות הפורום. קישורים לאתרים המעניקים שירותים משלימים כאן בישראל ניתן למקם בלוחות או בחתימה בלבד!
5. לא לפתוח נושאים שאינם קשורים לתחום.
6. לא יתקבלו הצפות או הודעות חוזרות.
7. לא לנהל שיחות פרטיות על גבי הפורום, בשביל זה יש את צאט הפורום וניתן לקרוא לחבר או חברים לשיחה.
8. במידה ושרשורים ייתארכו יתר על המידה עקב התנצחויות אישיות ומאבקי כח השרשור יימחק.
9. למנהלי הפורום שיקול הדעת למחוק תכנים שנוגדים את מהות הפורום ומסיתים נגד השימוש באיביי .
 
הפורום הזה מיועד לכול מי שמעוניין ללמוד ,לחלוק ולשתף ואנחנו רוצים שיהיה מועיל , יעיל וחוויתי .
 
כל הפרה של כללי היסוד הנ"ל תסתיים בחסימה זמנית או קבועה. וכמובן, הערות והארות יתקבלו בשמחה גלישה נעימה,

לצפיה ב-'מוכרים שימו לב - פייפאל מעלה עמלה היום ל 4.4% + 0.3$'
מוכרים שימו לב - פייפאל מעלה עמלה היום ל 4.4% + 0.3$
30/03/2017 | 18:53
5
109
נא תמחרו בהתאם
 
כמובן כל אחד משלם עמלה בהתאם לנפח המכירות שלו.
לצפיה ב-'באסה...גם את ה Mass Payment הרסו...'
באסה...גם את ה Mass Payment הרסו...
30/03/2017 | 22:57
57
לצפיה ב-'קבלתי כרטיס בדואר ויזה דולר טעון'
קבלתי כרטיס בדואר ויזה דולר טעון
01/04/2017 | 13:04
3
59
עלות הנפקה 40 ש"ח
הכריחו אותי לקנות 50$
כל הפעולות כי הכרטיס הקודם פג תוקפו ומכיל כסף.
אני מנסה לאקטב אותו לתוך פייפאל. כמעט לקראת הסוף הם דורשים לקבל כאישור מספר 4 ספרות. מאיפה שואבים אותו? מהמייל? מהחשבון פייפאל? האם לחכות יום שהכסף יצא ויכנס?
 
ניסיתי לקבל את פירוט החשבון ונכנסתי למלא טפסים בינהם פירטי חשבון הבנק ומספרי BAN וכו' שאין לי שמץ וגם לא מעוניין לתת אותם לחברה פיוניר.
אפשר פשוט לשלם לאיביי ולעקוף את פייפאל?
עכשיו אני רואה כאן בהודעה שפייפאל גם מעלים עמלות. אני תמיד קונה דברים קטנים בסכומים מצחיקים אז יהיו מקרים שהעמלה תהיה יותר גדולה מסכום הקניה.
לצפיה ב-'פעולת אישור כרטיס בפייפל כוללת חיוב של ₪8'
פעולת אישור כרטיס בפייפל כוללת חיוב של ₪8
01/04/2017 | 17:11
2
67
ארבע הספרות יופיע בשורת החיוב (לצד שמה של פייפל), כלומר תוכל למצוא אותן בכל מקום שבו אתה יכול לראות את חיובי האשראי שלך (באתר האינטרנט של חברת האשראי / בתדפיס החודשי). בכרטיס שלי  (לא של הדואר, אין לי מושג איך זה עובד שם) הגדרתי קבלת מסרון בכל חיוב ולכן ראיתי זאת מיד.
 
אפשר לשלם לאיביי ישירות באשראי. הסליחה תהיה דרך פייפל, אך לא נדרש חשבון פייפל לשם כך. עם זאת, במקרה כזה לא תיהנה מהגנת הלקוח של פייפל (נוסף על זו של איביי). אישית לא נזקקתי לה עד היום בקניות באיביי, אבל יתרונה בכך שניתן לפתוח מחלוקת עד 180 יום מהקנייה, ובאיביי בערך שליש מזה (30 יום מהתאריך האחרון המשוער להגעת המוצר). באופן אישי אני מוותרת עליה לא פעם ומשלמת לאיביי ישירות באשראי עבור רכישות במטבעות שאינם $ כי באיביי אני לא יכולה למנוע מפייפל לבצע לי המרת מט"ח ושער ההמרה של פייפל יקר משמעותית מזה שאני מקבלת בכרטיס האשראי (גם אחרי העמלה).
 
אגב, מכיוון שאתה משתמש בכרטיס דולרי, תתקשר מחר לשירות הלקוחות של פייפל (לחץ על צור קשר /עזרה בתוך החשבון שלך) ותבקש מהם להגדיר אותו כדולרי. כך בכל מקרה החיוב יהיה בדולרים, גם באיביי (אבל אם תקנה באיביי במטבע שאינו דולרי פייפל תבצע המרה ממנו לדולר אמריקני, ואז עדיף לשלם ישירות באשראי, בהנחה שבכרטיס אתה נהנה מתנאי המרה טובים יותר).
לצפיה ב-'הסבר מעולה'
הסבר מעולה
01/04/2017 | 22:00
1
21
לצפיה ב-''
02/04/2017 | 00:43
10
לצפיה ב-'חשבון איביי למכירה '
חשבון איביי למכירה
30/03/2017 | 13:58
2
86
חשבון איביי עם 300+ פידבקים 100% חיובי וותק של מעל 4 שנים.
מעל למחצית מהפידבקים הם פידבק מוכר.
הגבלת מכירות 70,000$ בחודש ו/או 1300 פריטים.
בעת הקניה כל הפרטים כולל הפייפאל ושם המשתמש באיביי ישונו לפרטי הקונה.
בבקשה תגובות ענייניות המתייחסות למכירה בלבד.
תציעו מחירים...
לצפיה ב-'מחיר'
מחיר
03/04/2017 | 17:25
1
295
כמה אתה רוצה אני ממש בעניין
לצפיה ב-'כרגע ההצעה הכי גבוה שקיבלתי היא 4500 ש"ח '
כרגע ההצעה הכי גבוה שקיבלתי היא 4500 ש"ח
05/04/2017 | 10:30
12
אם רלוונטי תשלח הודעה עם סכום גבוה יותר. 
לצפיה ב-'וולמארט יוצאת למלחמה באמזון - כייף להיות לקוח אמריקאי'
וולמארט יוצאת למלחמה באמזון - כייף להיות לקוח אמריקאי
30/03/2017 | 11:47
99
זה מה שקורה במדינה שמעודדת תחרות
 
וזה מה שקורה במדינה שמדכאת תחרות
 
 
לצפיה ב-'שאלה'
שאלה
30/03/2017 | 05:02
1
54
אשמח לדעת  על כמה אתרים הכי מומלצים לקניות זולות של מוצרים מקוריים בלבד ,אתרים אמינים  וקלים לשימוש  תודה לכם !
 
לצפיה ב-'אילו מוצרים? למה הכוונה ב"מקוריים בלבד"? מותגים של מה?'
אילו מוצרים? למה הכוונה ב"מקוריים בלבד"? מותגים של מה?
30/03/2017 | 14:13
17
לצפיה ב-'ארגז אחורי לאופניים'
ארגז אחורי לאופניים
30/03/2017 | 01:00
4
52
שלום,
הזמנתי לפני כשבוע ארגז אחורי קטן (דומה למה שיש לאופנועים) לאופניים חשמליים.
עלות הארגז פחות מ 70 דולר. השאלה שלי האם יעצר במכס ויהיה צורך באישור כלשהו של משרד התחבורה/רישוי/משרד שקר כלשהו?
לצפיה ב-'בעיקרון אין מסים מתחת ל-$75; לגבי אישורים מיוחדים מוטב לשאול'
בעיקרון אין מסים מתחת ל-$75; לגבי אישורים מיוחדים מוטב לשאול
30/03/2017 | 14:17
3
31
גולשים בעלי ניסיון בקניית המוצר המסוים בהתאם לפורום הרלוונטי למוצר. נסה לשאול בפורום אופניים חשמליים:
או באחד הפורומים האחרים בנושא אופניים:
לצפיה ב-'תודה רבה'
תודה רבה
30/03/2017 | 15:21
2
27
נראה לי שבכל מקרה נדפקתי כי התברר לי עכשיו שזה EMS.

לצפיה ב-'לא "נדפקת"; זה רק אומר שתשלם עוד עמלה של ₪30, לא אסון'
לא "נדפקת"; זה רק אומר שתשלם עוד עמלה של ₪30, לא אסון
30/03/2017 | 15:43
1
17
לצפיה ב-'אחלה תודה רבה'
אחלה תודה רבה
30/03/2017 | 17:10
10
לצפיה ב-'אני מוכר חדש ואני צריך עזרה'
אני מוכר חדש ואני צריך עזרה
29/03/2017 | 19:05
2
77

היי אני מוכר חדש באיי ביי אני מאוד שאמח אם אוכל לקבל פה עזרה מכם.
אני רוצה לדעת מה זה משלוח GSP.
איך אני מקדם את המוצר שלי?
באיזה שעות וימים כדי לי לפרסם באיי ביי?
אני לא רוצה להתעסק עם כל נושא המשלוח אני רוצה שאיי ביי יעשו את זה , האם זה ניתן?
 
לצפיה ב-'האם אתה שולח מארה"ב?'
האם אתה שולח מארה"ב?
03/04/2017 | 16:12
12
אם לא אז שימוש בגלובל שיפינג מיותר וגם יקר.
כי בכל מקרה, אף רובוט לא ישלח במקומך את המוצרים מפה למרכז ההפצה של איביי בקנטקי ארה"ב. מדוע לעשות יויו למוצר. לשלוח לארה"ב ואז לאנגליה?
איפה תהיה תחרותי במחיר?
אתה תצטרך ללכת לדואר או שתעבוד עם חברת שילוח שמגיע ה אליך הביתה לקחת, אבל זה כבר תלוי בכמויות. עניין של כדאיות כלכלית.
כמובן שיש את האופצהי של עבודה מול דרופר שישלח עבורך, אבל אז תצטרך להששקיע בסחורה.
אתה יכול למכור מאמזון לאיביי, אבל גם נושא זה מיצה את עצמו.
 
לצפיה ב-'משלוח'
משלוח
29/03/2017 | 18:43
45
היי אני מוכר חדש באיי ביי אני מאוד שאמח אם אוכל לקבל פה עזרה מכם.
אני רוצה לדעת מה זה משלוח GSP.
איך אני מקדם את המוצר שלי?
באיזה שעות וימים כדי לי לפרסם באיי ביי?
אני לא רוצה להתעסק עם כל נושא המשלוח אני רוצה שאיי ביי יעשו את זה , האם זה ניתן?
לצפיה ב-'שילוח מוצר לאחר קבלת תשלום , לאחריו איביי הסירה את המוצר '
שילוח מוצר לאחר קבלת תשלום , לאחריו איביי הסירה את המוצר
29/03/2017 | 12:33
5
48
שלום, 
ביצעתי שתי מכירות באייבי לאותו מוצר,
- ההזמנה הראשונה - שולחה ע"י עם מספר מעקב הכנסתי את מספר המעקב גם באייבי וגם בפייפאל. ושלחתי לו הודעה איך לעקוב אחרי המוצר. 
- הזמנה השניה - הקונה ביצע תשלום, עדיין לא שלחתי את המוצר 
 
איביי הסירה את המוצר כי הוא לא עומד בתנאי הפולסי שלה, (למרות שאותו מוצר נמכר אצל מוכרים אחרים) 
אין אזכור למכירות שעשיתי באיביי ויכול לראות את המכירה רק אם אני נכנס Help & Contact  שם יש לי אפשרות לסמן באייבי את המכירה והוסיף מספר מעקב
(למרות שאותו מוצר נמכר אצל מוכרים אחרים) 
 
לשאלתי, 
איך אני אמור להתנהל במצב הזה. 
הלקוח הראשון המשלוח כבר יצא מהארץ. 
 
הלקוח השני מה אני אעשה איתו, 
אבטל את המכירה, או לשלח להוסיף לו מספר מעקב בפייפאל , ודרך Help & Contact
לצפיה ב-'אל תתרגש מזה'
אל תתרגש מזה
29/03/2017 | 13:29
4
40
מידי פעם איביי מסירים מוצר כי לא עמד בתנאי VERO.
חשוב לברר טוב אם קיימות מגבלות לפני שאתה מפרסם מוצרים, בעיקר אם תכננת לקנות ממנו סטוק.
אתה יכול לכתוב בגוגל ebay vero ולראות רשימה.
לפעמים בכלל מסירים בגלל שמישהו התלונן שהשתמשת בתמונה לא שלך. שים לב לתוכן של הודעת MC 999 שקבלת
לגבי המשלוח: אין שום בעיה. , תסמן בפייפל בלבד שנשלח ושלח.
לא צריך לעדכן גם וגם.
לצפיה ב-'תודה עמירם, העדכון שלך עשה לי קצת סדר.'
תודה עמירם, העדכון שלך עשה לי קצת סדר.
29/03/2017 | 13:38
3
15
לצפיה ב-'בכיף '
בכיף
29/03/2017 | 13:41
8
לצפיה ב-'עברתי שוב על המייל'
עברתי שוב על המייל
29/03/2017 | 13:52
1
27
הטענה שלהם שאני מוכר מוצר שקשור לטבק שנוגד את התקנון שלהם, שזה נכון,
השאלה אם ההודעה הראשונה שלך רלוונטית גם למקרה זה. 
 
לצפיה ב-'בהחלט כן'
בהחלט כן
29/03/2017 | 14:34
24
המגבלות של איביי מתחלקות למספר תחומים:
1. איסור על מכירה / הפצה של מוצר מחברה מסויימת (דוגמה אסור למכור מוצרים של דיסני)
3. איסור של מוצרים של חברה מסויימת בטריטווריה מסויימת (ישנם מורצים שאפשר למכור בבירטניה ולא בארה"ב)
4. איסור על קבוצת מוצרים מסויימת של חברה מסויימת.
5. איסור על משלוח מוצרים מסויימים למדינות מסויימות (כאמור טבק, מוצרי מזון לא יחבשים לארה"ב, תחום רובי אוויר וציוד נלווה אסור לשלוח לאילינוי או קליפורניה לדוגמה)
6. איסור על העתקה של תמונות וישמוש מליסט אחר או אתר אחר.
7. איסור על מכירה של זיוף. ניתן ל]פרסם מורצ זהה אבל אסור לרשום שהוא תואם או מקור של המוצר שהתכוונת אליו.
 
על חלק מהנקודות אתה תתנסה תוך כדי תנועה. לא כל איסור  מצויין בגוגל או באיביי.
תמדי תמצא מוכרים אחרים שעוברים את אותה העבירה.
אני לדוגמה מכרתי מוצר קומסטי שאני ידעתי שהחברה אוסרת למכור באיביי. יצא לי להינות ממכירת מוצרים אלה במשך תקופה ארוכה עד שהסירו לי.  אם תחפש את מוצרי החברה הזו תמצא אלפי מוכרים. לחקל מהם מסירים לחלק לא.
מצד שני אני לעולם לא אסתכן ואמכור מוצר שהוא לא מקורי.
לצפיה ב-'האם מוכרים מנפחים באופן מלאכותי דמי משלוח?'
האם מוכרים מנפחים באופן מלאכותי דמי משלוח?
29/03/2017 | 01:16
4
69
לפעמים אני רואה מוצרים דומים שנמכרים מארצות הברית ואחד יקר והשני זול, כאשר על המוצר הזול יש דמי משלוח גבוהים יותר. במקרה שלי המוצר נשלח דרך GSP

האם מוכרים "מעבירים" את המחיר ממחיר המוצר לדמי המשלוח? אם כן, איך אפשר לעלות על זה? האם אפשר לדווח על רמאים כאלה ל eBay ?
לצפיה ב-'לפעמים, בעיקר במכירות פומביות (כדי לא להפסיד) אבל לא ב-GSP'
לפעמים, בעיקר במכירות פומביות (כדי לא להפסיד) אבל לא ב-GSP
29/03/2017 | 03:02
2
53
זו תכנית משלוחים של איביי (המוכר שולח לאיביי והם מטפלים בכל השאר). למוכרים אין שום שליטה במחיר, הם אפילו לא יודעים אותו כי הוא לא מוצג להם מראש. הם רק בוחרים באפשרות ואיביי כבר מחשבים את כל השאר.
 
בכל מקרה גם כשהמוכר כן קובע את מחיר המשלוח אין כאן שום "רמאות" ואין על מה לדווח. זכותו של המוכר לנקוב במחיר כרצונו, אתה כקונה יכול למיין תוצאות חיפוש לפי מחיר סופי וחסל.
לצפיה ב-'מסכים לנאמר ומוסיף'
מסכים לנאמר ומוסיף
29/03/2017 | 14:24
1
40
שהעלות מוגדרת כעלות משלוח וטיפול, ויכולה לכלול (לראות המוכר) עלות של האריזה, הפצפצים, הדלק לסניף הדואר והשווארמה שאכל בדרך.
אתה כקונה אחראי צריך לבדוק האם עלות המשלוח סבירה בעיניך והאם אתה מוכן לשלם אותה בנוסף לעלות המוצר. אם כן, כנראה שהמחיר הכולל מתאים לך ולכן אתה יכול להיות מרוצה.
לצפיה ב-'בעיקרון אין סיבה שהעלויות שציינת לא יגולמו במחיר המוצר עצמו'
בעיקרון אין סיבה שהעלויות שציינת לא יגולמו במחיר המוצר עצמו
29/03/2017 | 15:07
32
כולן ידועות מראש למעט עלות המשלוח (לפי מדינה). בפרט שקונים אוהבים משלוחים חינם או לפחות הגיוניים ונרתעים ממחיר משלוח גבוה, אז אם אין סיבה (כמו "הגנה" במכירה פומבית) חבל סתם. עדיין זכותו של המוכר להגדיר כראות עיניו; כלקוחה אני בודקת את המחיר הכולל.
לצפיה ב-'הנה דוגמה אישית שלי:'
הנה דוגמה אישית שלי:
08/04/2017 | 13:55
12
בציום מסך הראשון זה החיובים בפייאל על העסקה הזאת
ובצילום השני זה מאיביי
 
 
לצפיה ב-'מכירת מעטפות יום ראשון ובולים'
מכירת מעטפות יום ראשון ובולים
28/03/2017 | 16:38
49
מצאתי אוסף של מעטפות יום ראשון לשנים 53-92 + גיליונות שי של שר התקשורת לילדי עובדיו (10 יח' שונות עם בולי מקור) וכן אלבום בולים ישן מהארץ ומחו"ל הכולל סדרות ובולים שהובאו מחו"ל טרם העליה ארצה (חלקם בעלי חותמות). מעוניין למכור. אריה - 0528906698 .תודה
לצפיה ב-'קונה השאיר פידבק ניטרלי.'
קונה השאיר פידבק ניטרלי.
28/03/2017 | 12:41
9
67
 שלום לכולם, קונה השאיר פידבק ניטרלי בטענה שהמוצר לא היה ארוז כראוי, הוא השאיר את המשוב בספרדית ולכן נראה לי שהוא לא יודע אנגלית. עכשיו מה כדאי לעשות? לנסות לדבר איתו שאולי יוריד את הפידבק? או שעדיף להמשיך הלאה ולא לעשות כלום? 
תודה לכולם.
לצפיה ב-'תמשיך הלאה'
תמשיך הלאה
28/03/2017 | 13:27
4
53
כמה פידבקים יש לך כרגע וכמה זה הוריד לך מהציון הכללי?
לצפיה ב-'אני מוכר חדש '
אני מוכר חדש
28/03/2017 | 13:53
3
60
בעבר היה לי כמה מכירות אבל זנחתי את זה. ולפני חודשיים התחלתי למכור שוב ולהתמיד וללמוד וכבר מכרתי 30 מוצרים.
יש לי סה״כ 31 פידבקים. 100 אחוז ללא שלילי. ויש לי גישה למאות מוצרים שאני צריך לעלות, ככה שאני רוצה לקחת את העבודה ברצינות.
אם אני יציע לו בנימוס החזר כספי זה מוצר של 11 דולר. אם הוא יוכל להסיר את הפידבק. זה ניחשב התניה ?
לצפיה ב-'לפני שאתה ממהר להציע פיצוי, ברר מולו מה הייתה הבעיה'
לפני שאתה ממהר להציע פיצוי, ברר מולו מה הייתה הבעיה
28/03/2017 | 14:22
38
נכון שיש לקוחות קטנוניים שרק מחפשים פיצויים והחזרים, אבל במקרה כזה הוא כנראה היה פותח תלונה. אם הוא טרח להשאיר משוב, זה כנראה היה חשוב לו שאתה תדע (וקונים עתידיים). פנה אליו בנימוס, הראה דאגה ואכפתיות, הסבר לו שהמשוב שלו חשוב ואתה רוצה ללמוד ולהשתפר, שיסביר לך מה הפריע באריזה. רק כך תלמד ותדע.
לצפיה ב-'אסור להתנות מתן פיצוי בתמורה לשינוי פידבק'
אסור להתנות מתן פיצוי בתמורה לשינוי פידבק
28/03/2017 | 15:10
37
אתה יכול לתת לו פיצוי כי אתה רוצה לקוחות מרוצים
אבל אסור להתנות.
נסה לברר.
מהניסיון שלי, אחרי שהם נותנים פידבק הם נעלמים.
לצפיה ב-'שילוח מהיר'
שילוח מהיר
02/04/2017 | 12:59
5
היי, אני עובדת בחברת מיילוג אנחנו מתמחים ביצוא ישיר לארה"ב עם זמני הגעה מהירים מהרגיל וכמובן מעקב מסודר לכל חבילה ! אם בא לך לשמוע עוד פרטים אתה מוזמן להתקשר אלינו ל0723387200 ואשמח לתת לך יותר מידע :] שבוע טוב,
עדן.
לצפיה ב-'בעיניי משוב חשוב ללימוד ולשיפור; הייתי פונה אליו כדי להבין'
בעיניי משוב חשוב ללימוד ולשיפור; הייתי פונה אליו כדי להבין
28/03/2017 | 14:19
25
ולהסיק מסקנות. מה לא היה טוב באריזה? מה היו ההשלכות? מה יכולתי לעשות אחרת? וכמובן, מה יגרום לו להיות מרוצה.
 
גם אם זה לא ישנה את המשוב האחד הזה, זה יכול להשפיע על לקוחות עתידיים, וזה שווה הרבה.
לצפיה ב-'תנסה לברר איתו מה היתה הבעיה'
תנסה לברר איתו מה היתה הבעיה
28/03/2017 | 15:35
2
33
אבל לאו דווקא בגלל שינוי הפידבק, אלא כדי להסיק מסקנות לגביי אופן האריזה.
 
לצפיה ב-''
28/03/2017 | 15:44
1
7
לצפיה ב-'תודה לכול העונים.'
תודה לכול העונים.
29/03/2017 | 00:27
10
לצפיה ב-'בעל חשבון איביי לא מוגבל מחפש שיתופי פעולה'
בעל חשבון איביי לא מוגבל מחפש שיתופי פעולה
27/03/2017 | 18:26
1
60
היי,
יש לי חשבון איביי ללא הגבלה במצב טוב עם ותק של יותר מ-12 שנים.
מחפש שיתופי פעולה להרחבת הפעילות, עדיף לא דרופשיפינג.
 
אם יש לכם רעיונות או הצעות אתם מוזמנים ליצור קשר במייל :
amirc900@gmail.com
 
תודה
לצפיה ב-'שילוח מהיר'
שילוח מהיר
02/04/2017 | 13:00
7
היי, אני עובדת בחברת מיילוג אנחנו מתמחים ביצוא ישיר לארה"ב עם זמני הגעה מהירים מהרגיל וכמובן מעקב מסודר לכל חבילה ! אם בא לך לשמוע עוד פרטים אתה מוזמן להתקשר אלינו ל0723387200 ואשמח לתת לך יותר מידע :] שבוע טוב,
עדן.
לצפיה ב-'רשומים לחו"ל...'
רשומים לחו"ל...
27/03/2017 | 14:39
5
51
אני לא יודע על מה מדברים כאן אנשים...אבל...
שלחתי ב 23/3 חבילה לבריטניה ועכשיו אני רואה שב 27/3 מופיע "נשלח לבריטניה".
להזכירכם 24-25/3 הם שישי ושבת.
 
אז מה לא טוב תקין בדואר ישראל (לא שיש לי מניות אצל הצבי) ?
לצפיה ב-'הצגת מדגם מייצג נהדר לסטטיסטיקה'
הצגת מדגם מייצג נהדר לסטטיסטיקה
27/03/2017 | 15:19
4
42
שלחת אחד. הגיע בשלום.
יופי.
שתתחיל לשלוח עשורת חבילות ביום למדינות שונות תגלה שחלק מהן לא מגיע ליעדו או שמגיע באיחור רציני אחרי שנאלצת להחזיר ללקוח את הכסף (ואתה יכול לחפש אותו אחרי זה)
לצפיה ב-'למה להחזיר כסף אם יש מספר מעקב ?'
למה להחזיר כסף אם יש מספר מעקב ?
27/03/2017 | 15:39
3
29
האם  EBAY/PAYPAL לא מגנים על המוכר בתנאי שישנו מספר מעקב ?
 
מי אמר ששלחתי אחד ? בגלל שנתתי דוגמא אחת ?
בחרו דוקא את החבילה האחרונה שלי, כדי להעביר מהר ואת כל השאר תוקעים שם ?
לצפיה ב-'מספר המעקב ברוב המקרים לא מראה סטאטוס אמיתי'
מספר המעקב ברוב המקרים לא מראה סטאטוס אמיתי
27/03/2017 | 15:45
2
29
בהרבה מקרים פשוט כתוב שהמוצר יצא מהארץ וזה נשאר כך עד שהלקוח מקבל את המוצר אם בכלל.
יש לי באפליקציית המעקב track17 חבילות שנשארו בסטאטוס In transit ואינני יודע אם באמת הלקוחות קבלו את החבילות.
משלוח אמין זה אקו פוסט או EMS אבל הם יקרים.
לצפיה ב-'אם ככה, אז אני מרים ידיים.'
אם ככה, אז אני מרים ידיים.
27/03/2017 | 16:38
1
17
לצפיה ב-'למה להרים ידיים?'
למה להרים ידיים?
27/03/2017 | 16:43
29
תקלות קורות , זה לא אומר שאתה לא יכול להצליח.
אני מוכר כבר ארבע שנים. אני לא בהפסדים.
לצפיה ב-'תשלום במט"ח בפייפאל'
תשלום במט"ח בפייפאל
26/03/2017 | 21:25
3
37
שלום רב.
 
אני רוצה לקנות את הפריט הזה.
אז הוא נותן לי אפשרויות למעלה באתר לבחור באיזה מטבע לשלם.
אירו, דולר, ריאל ברזילאי.
באירו הוא מבקש 558, שזה יוצא 2195 ש"ח.
בדולר הוא מבקש 616, שזה יוצא 2238 ש"ח.
בריאל ברזילאי הוא מבקש 2154, שזה יוצא 2519 ש"ח.
 
בחרתי כמובן באירו כדי לשלם כמה שפחות.
אח"כ לחצתי צ'ק אאוט, לשלם, וזה מעביר אותי לפייפאל.
עכשיו פה הוא נותן לי את התעריף לפי הריאל ברזילאי, למה זה ככה?
 
מצרפת תמונות.
 
לצפיה ב-'מצרפת שוב את התמונה השניה של פייפאל'
מצרפת שוב את התמונה השניה של פייפאל
26/03/2017 | 21:29
1
28
משום מה היא לא נפתחת בהודעה הקודמת.
 
לצפיה ב-'היא נפתחת; חוסם הפרסומות מפריע'
היא נפתחת; חוסם הפרסומות מפריע
28/03/2017 | 00:31
10
לצפיה ב-'אלה לא אפשרויות תשלום אלא אפשרויות תצוגה, לצורך הנוחות'
אלה לא אפשרויות תשלום אלא אפשרויות תצוגה, לצורך הנוחות
28/03/2017 | 00:29
12
החיוב הוא במטבע המקומי, זה לא קשור לפייפל. לפי מה שראיתי בתמונות פייפל מקבלים מהמוכר את מטבע העסקה המקורי ומבצעים לך המרה לשקלים. מומלץ בחום לנטרל את האפשרות, כלומר להיכנס לאפשרויות המרה (בעת ביצוע העסקה) ולבחור בחיוב במטבע העסקה המקורי, כדי שההמרה תבוצע ע"י חברת האשראי. ההמרה של פייפל יקרה ולא משתלמת.
לצפיה ב-'פתיחת קייס בפייפל לאחר פתיחת/סגירת קייס באיביי'
פתיחת קייס בפייפל לאחר פתיחת/סגירת קייס באיביי
26/03/2017 | 17:03
4
44
היי חברים,
אני מוכר באיביי, ורציתי לדעת האם ניתן לפתוח קייס בפייפל לאחר שנפתח קייס באיביי על אותה רכישה? או שפייפל מראש שולחים לאיביי על כל תלונה שקשורה לרכישה מאיביי?
לצפיה ב-'לא ניתן'
לא ניתן
26/03/2017 | 20:47
3
33
קייס באיביי גורם להקפאת התשלום בפייפל.
הלקוח לא יכול לפתוח בשניהם.
 
לצפיה ב-'ואם נסגר הקייס לטובת המוכר באיביי'
ואם נסגר הקייס לטובת המוכר באיביי
26/03/2017 | 20:53
2
30
הקונה יכול לפתוח בפייפל אחר כך?
לצפיה ב-'עד כמה שידוע לי, זה בלתי אפשרי'
עד כמה שידוע לי, זה בלתי אפשרי
28/03/2017 | 08:41
18
לצפיה ב-'יכול אם יציין סיבה אחרת לגמרי'
יכול אם יציין סיבה אחרת לגמרי
29/03/2017 | 14:37
22
פעם לקוחה התלוננה שלא הגיע אליה מוצר. אני הוכחתי לה שהמוצר הגיע לסניף אחר של הדואר והפניתי אותה לבדוק שם. זה היה בבריטניה.
היא טענה שהמוצר בכלל לא הגיע.
פתחה קייס נגדי עם אסקלציה והקייס נסגר לטובתי. היא פתחה ערעור והפסידה.
אחרי שבוע פתחה קייס בפייפל שהמוצר מזוייף.
גם שם הפסידה בקייס נגדי.
ככה זה. כשמנסים בכוח לרמות , לא בוחלים בשום אמצעי.
לצפיה ב-'עיצוב של תיאור ליסט באיביי'
עיצוב של תיאור ליסט באיביי
26/03/2017 | 16:27
43
שלום,
האם ידוע לכם על אתרים/תוכנות אשר ניתן לעצב בהם תיאור לליסט באיביי בדומה לCrazyLister? נרשמתי לCrazyLister וקיבלתי תקופת ניסיון חינם. מאוד אהבתי, אבל היא נגמרה ועכשיו הם דורשים תשלום. אין לי בעיה לשלם עבור דבר כזה, אבל האבסורד הוא שלמרות שאתה משלם, הם מגבילים אותך בכמות ליסטים זעומה, ועל זה אני לא מוכן לשלם.
תודה
לצפיה ב-'מסחר באיביי - התחלה'
מסחר באיביי - התחלה
26/03/2017 | 16:16
24
109
שלום לכולם,
התחלתי ללמוד את עיקרי המסחר באיביי ובעיקר אני כמובן רוצה להתמקד בדרופשיפינג. פתחתי חשבון עסקי באיביי ובפייפל. מצאתי אפילו כמה ספקים שנראים אמינים, שמעתי כל הסרטונים האפשריים בתחום... פרסמתי כמה מוצרים (כמובן בדקתי את המחירים ו"מכירתיות" טרם הפרסום) וכרגע בינתיים כבר כמה ימים אף אחד לא קונה... :(
פרסמת גם מוצר שמאתי בבית...
אני מאמינה שזה קשור לעובדה שאני חדשה ואין לי עדיין פידבקים במכירה... איך אני משנה את המצב?
 
אני אשמח גם לשתף פעולה עם מישהו בהמשך. אני מאמינה שכוחות מאוחדים יכולים להביא לתוצאה משופרת.
לצפיה ב-'מתקדמים בהדרגה'
מתקדמים בהדרגה
26/03/2017 | 20:49
84
סבלנות. זה לוקח זמן.
מתחילים במכירת פריטים זולים מהבית וצוברים פידבקים.
לצפיה ב-'תגובה'
תגובה
27/03/2017 | 02:59
22
74
תקני דברים זולים או דברים שאת רוצה או צריכה וככה תתצברי פידבקים.
את יכולה לבקש מהחברות/ המשפחה שלך לקנות אצלך משהו בשביל לכתוב אחרי זה פידבק (כמובן, לא מיד אחרי הקנייה).
*הקניות של המשפחה/חברות צריכות להיות מיוזר אחר + ממחשב/טלפון שאת לא משתמשת בו למסחר שלך + אינטרנט שונה, גם לא דרך אותו wifi. נגיד, מאינטרנט של הטלפון הנייד (לא wifi) אפשר. בתנאי שאת לא נכנסת לחשבון איביי שלך ממנו.
הקטע הזה מאוד חשוב, כי איביי יכול לסגור לך את החשבון אם הוא רואה פעילות חשודה כזו.
לצפיה ב-'לקנות?'
לקנות?
27/03/2017 | 11:40
21
65
לדנות דברים?
יש לי חשבון איביי ותיק ששם יש לי הרבה פידבקעם חיוביים אבל כרוכשת, לא כמוכרת... כעת בשביל להתפתח בתחום המכירות פתחתי חשבון איביי אחר בכוונה כדי לא להתחיל להתבלבל.
כדאי לחזור לחשבון קודם?
לצפיה ב-'ברור להשתמש בחשבון הותיק למכירות'
ברור להשתמש בחשבון הותיק למכירות
27/03/2017 | 12:17
19
59
אם צברת פידבקים. מעולה. זה כבר קרש קפיצה.
מה הבעיה להשתמש באותו חשבון לקנייה ומכירה?
זה מה שאני עושה כבר ארבע שנים מאז שהתחלתי לסחור באיביי.
מה בדיוק מבלבל פה?
אם כבר החלטת להפריד (לא מובן לי השיקול אבל מילא) אז תשתמשי בחשבון החדש לקניות.
קחי בחשבון שאיביי מאוד חשדנים כלפי מוכרים שמייד פותחים עוד חשבון.  
תיזהרי עם זה.
בקשר למכירות, מציע לך ליידע את כל החברים שכל מה שהם מתכננים לזרוק שיעבור דרכך.
את לא מאמינה כמה שטויות מכרתי בשנה הראשונה ובסכומים יפים.
בהצלחה
לצפיה ב-'הפרדת חשבונות הגיונית; מקובל להפריד פעילות עסקית מפרטית'
הפרדת חשבונות הגיונית; מקובל להפריד פעילות עסקית מפרטית
28/03/2017 | 00:39
18
39
גם מבחינת חשבונות בנק למשל. זה נוח מאוד כשצריך להתחשבן שהדברים לא מעורבבים. זה נכון במיוחד כשהחשבון העסקי הוא ע"ש העסק/חנות ורוצים שגם באיביי הרישום יהיה בהתאם לעסק ולא של האדם הפרטי.
 
כמו כן אני מניחה שיש מוכרים שכשהם קונים לא רוצים שידעו שהם מוכרים... למשל שאם הם פתחו מחלוקת מול מוכר שהוא לא יבדוק ויגיד "אה-הא, הלקוח הזה גם מוכר, עכשיו אני אקנה ממנו ואתנקם בו". אולי הזוי (שלא לומר ילדותי, קטנוני ומביך), אבל אין לי ספק שהיו דברים מעולם.
לצפיה ב-'יש בעיה מבחינת איביי לנהל שני חשבונות מאותה כתובת IP'
יש בעיה מבחינת איביי לנהל שני חשבונות מאותה כתובת IP
28/03/2017 | 11:28
16
50
במידה ואחד מהם יושהה או יסגר , זה עלול לקרות גם לשני.
 
לצפיה ב-'זו לא בעיה; ובמה זה שונה מניהול חשבון יחיד?'
זו לא בעיה; ובמה זה שונה מניהול חשבון יחיד?
28/03/2017 | 11:50
15
26
הכוונה כאן אינה לנהל שני חשבונות כדי להתחזות לאדם אחר. באותה מידה אם יש לך כמה חשבונות מקושרים בבנק אם אחד יעוקל זה ישפיע גם על השני... זו לא הנקודה.
לצפיה ב-'את מתווכחת עם עובדות'
את מתווכחת עם עובדות
28/03/2017 | 13:30
3
26
איבי עושים בעיות למי שמנהל שני חשבונות שלהם באותה כתובת IP.
אני מדבר מצד המוכרים כמובן.
אם אחד החשבונות שלה הינו של קונה בלבד ולא היו בו מוצרים , אולי זה היה מפחית מהסיכון.
אבל היא העלתה מוצרים בשני החשבונות ואני גם לא בטוח שהיא מודעת למגבלה החמורה שאסור להעלות את אותם המוצרים בשני חשבונות. את זה נשאיר לניחוש.
ענו לה שתמחוק את כל המוצרים מהחשבון החדש ותנהל את המכירות בחשבון הותיק.
זו הדרך הנכונה שתקצר לה תהליכים.
לצפיה ב-'לא, אני מנהלת דיון איתך, ועם כל הכבוד (ויש הרבה) גם אתה טועה'
לא, אני מנהלת דיון איתך, ועם כל הכבוד (ויש הרבה) גם אתה טועה
28/03/2017 | 13:52
2
28
מדי פעם. איביי עושים בעיות למי שעושה בעיות. כן, ברור שאם לאותו אדם יהיו בעיות בחשבון א' זה ישפיע גם על חשבון ב'. זה נכון גם בחשבונות בנק. אבל מה הבעיה בכך? זה נכון בכל מקרה גם לו היה לו חשבון יחיד, הוא היה באותו מצב... אם הוא מתנהל באופן בעייתי ועובר על הכללים, מובן שזה ישליך על כל החשבונות שלו, בין אם מדובר באחד, שניים, שלושה או יותר. כולם שלו.
 
יש סיבות שונות לגיטימיות לפיצול חשבונות. כאמור, חשבון פרטי וחשבון עסקי זה דבר מקובל מאוד. כנ"ל חשבונות שונים למוצרים מסוגים שונים. גם חשבונות נפרדים לקנייה ולמכירה. איביי מבינים ומכירים בכך (להלן הציטוטים ממסמכי המדיניות, אז באמת אין על מה להתווכח עם עובדות, כפי שכתבת לי). הם רק דורשים (ובצדק) שזה יעשה בצורה נכונה ולגיטימית ולא מטרות מעקפים או ניסיון לרמות (הגיוני).
 
Can I create a second account?
Yes, you can, as long as you use a different user ID and email address. You might find it convenient to have a second account if you buy or sell a large number of items and want to organize them better, or if you’re buying or selling a completely different kind of item and want to keep your accounts separate.
Just make sure that:
  • The two accounts are never used in the same listing.
  • Both accounts have different user IDs and different email addresses.
Please note that in some cases where a member has two accounts and one becomes suspended, their second account may also be subject to restriction.
 
Using multiple accounts
Policy overview
There are many reasons why users would choose to have more than one eBay account. For example, users who like to buy and sell may want separate accounts for each activity. Other users who maintain businesses on eBay may prefer to manage separate accounts for different product lines. 
 
Whether you have one account or more, eBay expects users to manage each of their accounts effectively in order to meet the highest buyer and seller standards. These standards and rules regarding performance, risk, and best practices are applicable for each account and help ensure a safe and positive experience on eBay.
 
Users are expected to resolve issues as they arise, and follow the steps provided by eBay to bring accounts back into good standing before continuing to buy or sell with other accounts. Learn more about how to increase limits on your account.
 
Make sure you follow these guidelines. If you don’t, you may be subject to a range of actions, including limits of your buying and selling privileges and suspension of your account.
 
What are the guidelines?
Allowed
Users may have multiple accounts on eBay. We understand that there are various reasons why someone would choose to have more than one account.
Not allowed
Registering new accounts or using other existing accounts to avoid buying and selling restrictions or limits or other policy consequences.
לצפיה ב-'יש יותר מידי עובדות בשטח שנוגדות את הציטוטים שהבאת'
יש יותר מידי עובדות בשטח שנוגדות את הציטוטים שהבאת
28/03/2017 | 15:23
1
19
ואני מדבר על חשבונות מוכרים.
איבי מקשים ומשהים וסוגרים חשבונות  על ימין ועל שמאל בעיקר למוכרים חדשים.
לא יעזרו כל ההצהרות שם.
תנסי לפתוח חשבון מוכר, תעלי כמה מוצרים, אחרי שבועיים תפתחי עוד חשבון ותראי מה יקרה.
אם תחפשי קצת בארכיון תמצאי פוסטים של כאלה שהתלוננו שסגרו להם חשבון ככה פתאום. בלי הסבר.
לצפיה ב-'לא, יש סיפורים. מה שכתבת לא סותר את הכללים, להפך'
לא, יש סיפורים. מה שכתבת לא סותר את הכללים, להפך
28/03/2017 | 15:37
19
ודאי שאיביי יסגרו חשבונות למוכרים חדשים שפותחים סתם כך עוד חשבונות כדי לעקוף את הכללים ולעבור את המכסות. הם מצהירים על כך מפורשות!
 
כאן בשרשור מדובר בחשבון חדש למכירה לעומת החשבון הישן שמשמש רק לקנייה. זה לא אותו מצב.
 
אני לא צריכה לחפש בארכיון, אני בפורום די שנים; אכן קראתי לא מעט סיפורים של גולשים "שהתלוננו שסגרו להם חשבון ככה פתאום". בד"כ התגובות היו "לא סוגרים חשבון סתם ככה פתאום, אתה לא מספר לנו את כל המידע".
לצפיה ב-'אסור לי ולאשתי לנהל חשבונות נפרדים באותו בית'
אסור לי ולאשתי לנהל חשבונות נפרדים באותו בית
28/03/2017 | 13:32
10
31
על אותה כתובת IP. עד כדי כך האבסורד.
חייבים להפריד רשתות וכן חשבונות פייפל
לצפיה ב-'אסור או שהם ישפיעו זה על זה? זה לא אותו הדבר'
אסור או שהם ישפיעו זה על זה? זה לא אותו הדבר
28/03/2017 | 13:39
9
25
למיטב ידיעתי מותר לבני בית לנהל חשבונות משלהם. זה לא אסור (אם כן, אנא הבא את האיסור מכללי איביי). אבל איביי יודעים לקשר בין החשבונות, כלומר במקרה של חסימה, תהיה השפעה הדדית.
לצפיה ב-'אני מנהלת את החשבון שלי'
אני מנהלת את החשבון שלי
28/03/2017 | 15:31
8
47
ושני חשבונות של לקוחות שלי - אחד מהארץ ואחד מספרד מאותו מחשב ורשת.
התייעצתי עם איביי ישראל לפי כן, והם אמרו שאין בעיה.
הדבר היחיד הוא, שאסור למכור את אותם המוצרים או אפילו חלקם, ביותר מחשבון אחד מתוכם.
גם אם מדובר ביישויות שונות, מבחינת איביי מדובר באותה יישות ולכן יש להמנע מכך.
 
לצפיה ב-' וזה עולה בקנה אחד עם הכללים והמדיניות המוצהרת'
וזה עולה בקנה אחד עם הכללים והמדיניות המוצהרת
28/03/2017 | 15:38
18
לצפיה ב-'כנריאה כי יש לך חשבונות מנוהלים'
כנריאה כי יש לך חשבונות מנוהלים
28/03/2017 | 15:43
5
33
במקרים שאני מכיר אנשים שמנהלים חשבונות של אחרים עובדים עם שרתי VPS וירטואלים או מתחברים ב TEAM VIEWER למחשב רחוק.
אני לא מדבר סתם
לצפיה ב-'אף אחד מהחשבונות לא מנוהל'
אף אחד מהחשבונות לא מנוהל
28/03/2017 | 15:50
2
26
וכל אחד מקושר לפייפאל אחר. אין לי גישה לפייפאל של הלקוחות שלי.
כל הנושא של הפרדת רשתות/מחשבים מתקיים כמעט תמיד אצל אלו שעובדים חזק רק בדרופ, או שפשוט לא עובדים נכון או עוברים על החוקים של איביי.
אם אחד מהחשבונות מושעה, זה יכול להשפיע גם על השאר. 
אבל, אם עובדים עם סטוק קיים, ומדובר בחברות/עסקים רציניים שמנהלים את החשבון שלהם בצורה נכונה, זה בסדר.
 
 
לצפיה ב-'ואגב, תלוי גם מה מיקום החשבון'
ואגב, תלוי גם מה מיקום החשבון
28/03/2017 | 16:20
1
25
בהתייחסות הכללית של איביי.
זה לא סוד שהישראלים לא ממש הולכים על פי הספר ומנסים לנצל כל פרצה לטובתם.
חשבונות ממדינות אחרות, מקבלים יחס אחר.
החשבון הספרדי למשל, מיד עם פתיחתו, קיבל מגבלה של 3000 יורו/100 מוצרים.
 
לצפיה ב-'כשאנשים מרמים הם מסתתרים; כשאין מה להסתיר לא צריך להתחבא'
כשאנשים מרמים הם מסתתרים; כשאין מה להסתיר לא צריך להתחבא
28/03/2017 | 16:41
16
לצפיה ב-'מנהלים חשבונות של *אחרים* שהם לא רוצים שיקושרו לחשבון שלהם.'
מנהלים חשבונות של *אחרים* שהם לא רוצים שיקושרו לחשבון שלהם.
28/03/2017 | 16:36
23
לא מדובר כאן בחשבונות שהם במובהק ובמוצהר של אותו אדם, זה לא אותו מצב.
לצפיה ב-'אולי הם עושים את זה כדי שאיביי לא יזהו קשר בין החשבונות'
אולי הם עושים את זה כדי שאיביי לא יזהו קשר בין החשבונות
28/03/2017 | 18:49
18
כדי להימנע מהגבלה של כולם במידה ותהיהי בעיה באחד מהם
לצפיה ב-'הם מחוברים לחשבונות פייפל ניפרדים?'
הם מחוברים לחשבונות פייפל ניפרדים?
28/03/2017 | 15:44
14
לצפיה ב-'דווקא זה יכול רק לעזור מבחינת פידבקים, ולגבי הקניות אפשר '
דווקא זה יכול רק לעזור מבחינת פידבקים, ולגבי הקניות אפשר
30/03/2017 | 11:33
12
להתקזז עם מס הכנסה ככה שזה בכלל עדיף
לצפיה ב-'לימית'
לימית
27/03/2017 | 16:47
41
כמו שכתבתי, אם פתחת 2 יוזרים, אל תכנסי אליהם מאותו מחשב+אינטרנט כולל wifi . (אני כותבת מנסיון)
אין שום טעם לדעתי גם, לפתוח 2 חשבונות בשביל להפריד בין המכירות שלך לקניות.
אני מציעה לך, למחוק את כל המוצרים שהצעת למכירה בחשבון החדש, ולהתחיל למכור בחשבון הישן, ששם יש לך כבר פידבקים (אפילו שהם שלך כקונה ולא כמוכרת).
לצפיה ב-'ביטול והחזרת מוצר התקוע במכס'
ביטול והחזרת מוצר התקוע במכס
26/03/2017 | 16:06
1
51
שלום רב,
הזמנתי סטרימר (Apple TV 4) אשר תקוע במכס מפאת בעיות של אישורי משרד התשקורת.
דיברתי עם המוכר ב-eBay על ביטול והוא הסכים לבטל את המוצר ושאחזיר לו בחזרה את המוצר.
הסטרימר נשלח דרך תוכנית ה-Global Shipping Progrmam של eBay והגיע אלי דרך GCX בישראל.

שלחתי מייל ל-GCX על מנת שיחזירו חזרה את המוצר וזה מה שענו לי:
״הי-
את ביטול העסקה יש לבצע מול המוכר בחו"ל והוא לפי החלטתו מחליט מה הכדאיות שלו ליצא את המשלוח בחזרה אליו.
נא ליצור קשר עם המוכר בחו"ל לעדכן אותו בנושא ולבטל מולו את העסקה.
בנוסף לבקש ממנו שיבצע ביטול או בקשת החזרה (אשר נקראת SRN) בהתאם להחלטתו.

תודה.״

לא מובן לי ההתקשקשות שלהם ולכן שלחתי כרגע מייל בחזרה:
״עם המוכר אני כבר דיברתי, מכייון שהמשלוח מיועד אלי אני זה שמחליט האם לבטל ולשלוח חזרה.
בכל מקרה,
המוכר מ-eBay הסכים ודרש לשלוח בחזרה.
אני מוכן לשלם כמה שיקח, אני רוצה להחזיר את זה בחזרה.״

מה אפשר לעשות מעבר?
לצפיה ב-'תעדכן במכס שיחזירו חזרה לשולח'
תעדכן במכס שיחזירו חזרה לשולח
27/03/2017 | 12:21
26
גם אם לא תעשה כלום המוצר בסופו של דבר יחזור חזרה אחרי שלא נידרש
לצפיה ב-'הזמנת סוללה מחו"ל'
הזמנת סוללה מחו"ל
24/03/2017 | 17:49
5
55
הבנתי שקיימת בעיה עם שילוח סוללות דרך האוויר. האם ניתן לבקש מהמוכר שילוח ימי?
לצפיה ב-'סוללות בגדול זה מסוכן'
סוללות בגדול זה מסוכן
24/03/2017 | 23:50
45
אבל תלוי מאוד מה אתה מזמין וממי. אם זה משהו מסין, יש סיכוי גדול שהמוכר לא יצהיר וישלח רגיל.....הכל שאלה של מה אתה מצהיר.
לצפיה ב-'שמעתי על כך אך אישית לא נתקלתי בבעיה'
שמעתי על כך אך אישית לא נתקלתי בבעיה
25/03/2017 | 00:10
3
37
בשנה האחרונה הזמנתי סוללות כפתור מסין וסוללה לטלפון מבריטניה.
לצפיה ב-'אני מדבר על power banks של 30000mah וצפונה'
אני מדבר על power banks של 30000mah וצפונה
25/03/2017 | 03:32
2
21
לצפיה ב-'זה תלוי לדעתי במוכר +בדרך המשלוח ומה המוכר יצהיר בטופס cn22.'
זה תלוי לדעתי במוכר +בדרך המשלוח ומה המוכר יצהיר בטופס cn22.
25/03/2017 | 06:06
1
72
כבר קבלתי מעטפות ריקות עם פתק שהסוללה הוצאה מהמשלוח בגלל בעיות בטיחות וגם קבלתי סוללות שעברו את כל הדרך אלי בשלום.
דרך אגב לאחרונה הזמנתי את כל הסוללות ממוכר בגרמניה ששלח אותן בדואר רשום עם מספר מעקב וכולן הגיעו בשלום.
לצפיה ב-'כנראה שיש החמרה בנושא בחודשיים האחרונים'
כנראה שיש החמרה בנושא בחודשיים האחרונים
25/03/2017 | 09:27
33
לתומי חשבתי ,שהמוכרים מודעים יותר ממני לסיפור הטסת הסוללות כך שאם המוצר מופיע ברשימה,המוכר יודע כיצד לשלוח את המוצר בצורה שתתאים לתקנות.
מסתבר שככל הנראה חלה החמרה בענין.אחד המוכרים החזיר מיוזמתו כסף והסביר שהרגולציה מונעת ממנו לשלוח את המוצר.מוצר נוסף פשוט "נעלם" מרשימת הקניות.כשמנסים לבדוק לינק בהיסטוריה רואים הודעה באדום מ EBAY עצמה,
Unfortunately, access to this particular item has been blocked due to legal restrictions in some countries. We are blocking your viewing in an effort to prevent restricted items from being displayed. Regrettably, in some cases, we may prevent users from accessing items that are not within the scope of said restrictions because of limitations of existing technology. Please accept our apologies for any inconvenience this may cause, and we hope you may find other items of interest on eBay."
לצפיה ב-'פתיחת חשבון בנק אמריקאי עם כרטיס אשראי שאפשר לקשר לפייפאל'
פתיחת חשבון בנק אמריקאי עם כרטיס אשראי שאפשר לקשר לפייפאל
25/03/2017 | 09:45
1
46
שלום,
 
אני מעוניין לחסוך את עמלות ההמרה של פייפאל כשמושכים כסף לבנק, ע״י פתיחת חשבון אמריקאי דולרי ולקשר אותו לפייפאל.
 
האם אתם מכירים שירות שעוזר לפתוח חשבון בארה״ב, ושלא יעשה בעיות עם פייפאל? שמעתי על פיוניר לדוגמא אבל פייפאל עושים בעיות איתם..
 
ועוד שאלה, כבר יש לי חשבון בנק ישראלי ואשראי שמקושרים לחשבון הפייפאל שלי, אם אני אוסיף חשבון אמריקאי בפייפאל זה יגרום לבעיות? 
לצפיה ב-'עדיין לא הצלחתי למצוא אפשרות כזו בלי להגיע פיזית לארה"ב'
עדיין לא הצלחתי למצוא אפשרות כזו בלי להגיע פיזית לארה"ב
25/03/2017 | 10:55
35
אם תצליח למצוא שתף אותנו גם....

חם בפורומים של תפוז

תחרות להורים: זוכים בכרטיסים ומבלים עם הילדים
תחרות להורים: זוכים...
כותבים על פעילות ייחודית לילדים בחופש וזוכים...
תחרות להורים: זוכים בכרטיסים ומבלים עם הילדים
תחרות להורים: זוכים...
כותבים על פעילות ייחודית לילדים בחופש וזוכים...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

הודעות נבחרות

בעלי מקצוע

לשכת יועצי מס בישראל
לשכת יועצי מס בישראל
פורום מיסים והחזרי מס
החזרי מס לשכירים וחברות

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ