00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

מוקד עירייה (טלאול) - שלום !

יום שלישי בערב, יום סטנדרטי, ירדתי עם שקית הזבל לכניסת הבניין. לפתע שוד ושבר, עגלת הזבל שלנו נעלמה. כנראה שמישהו חמד אותה או התאהב בה.
 
התקשרתי למוקד 108 של העירייה.
 
מוקד עירייה שלום, ענה לי קול חינני. אולי אפילו חינני מידי.
 
סיפרתי לה את סיפור הפח האובד. אין בעיה אדוני יטופל עוד היום. עלמת החן ביקשה ממני את מספר הטלפון, הודתה לי שהתקשרתי, נפרדנו לשלום.
 
למחרת בבוקר, התקשרו מהמוקד, אתה יכול לבדוק באם הפח הגיע לביתכם ? אבדוק בערב כשאשוב לביתי ואודיע לכם מיד, עניתי. 
 
הפח לא הגיע, הודעתי להם בלילה, אני רואה שכבר דיברת איתנו, בישרה לי הכוננית. אני אדאג לכך דבר ראשון בבוקר. היא רק שכחה לציין, שהיא בכלל לא עובדת בעירייה, אלא בחברת טלאול שעיסוקה הוא מתן שרותי קול סנטר.
 
כך כבר עברו להם 3 ימים, כל דיירי הבניין מתקשרים ל"מוקד העירייה". מקבלים תשובות מפרגנות וכלום לא קורה.
 
למרות שאני לא אוהב את הבלוף של מענה אנושי, אין לי ולא דבר כנגד חברת טלאול, הם עושים את שלהם. (לפחות כך אני מקווה) מעבירים את הודעותינו לעירייה וסגרו מבחינתם את קריאות המצוקה של תושבי העיר. הם בסך הכל מחליפים את האופצייה של מענה קולי ממוחשב שיקליט את ההודעה.  
 
ליבי כבד על העירייה, שגובה מאיתנו סכומים נכבדים, אבל שרות בסיסי כמו הבאת פח אשפה חילופי, גדול עליהם. בשנה הבאה יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות, אנחנו בבניין כבר נדע איך להתחשבן איתם.
 
מי שמעוניין לדעת על איזה עירייה מדובר, שלח/י אלי מסר ואענה..
 
אין לקדם פוסט זה

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

5 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת