00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

סלולר - השיחה מועברת לתא הקולי

את/ה מחייג לחבר/ה, הקו לא פנוי, לפתע מקבלים את ההודעה החדשה, "השיחה מועברת לתא הקולי".
 
פאניקה, תוך 2.5 שניות חייבים להחליט אם מנתקים או משאירים הודעה.
 
חברות הסלולר להבדיל מהוראת הרגולטור על ניוד המספרים שלא בוצעה עד היום. החליטו להענות (זה כבר הישג, למשרד התקשורת) ולהפעיל את ההודעה המאפשרת למשתמשים למנוע את התשלום על השימוש בתא הקולי של בעל/ת המכשיר שאליו חייגו.
 
אני מוצא את עצמי כמה וכמה פעמים ביום, מנתק בהיסטריה את הטלפון לפני שתתחיל ההודעה, "הגעתם לתא הקולי של......" מעניין שגם אין צליל המודיע לנו שמעכשיו אנחנו מחויבים, השאירו את המצב הזה מעורפל.
 
זה קרב מוחות בין חברות הסלולר שרודפות אחרי כל אגורה שלנו למשתמשים תמימים שעייפו מהטריקים והשטיקים שגוזלים את כספנו על כל צעד ושעל.
 
מענין לדעת את הסטטיסטיקה של השפעת התקנה החדשה על השימוש בתא קולי בישראל. האם באמת נרגיש בחשבון הסלולר שלנו ירידה בחיובים עקב ניתוק השיחות בזמן.
 
בזמן האחרון אני מקבל הרבה התרעות על מסר קולי, שלא הושארה בהם הודעה. כנראה שהמחייג עדיין מתלבט אם לנתק או לא. השרות החדש טוב למהירי החלטה בלבד. בוחנים את זריזות המחשבה והפעולה שלנו.   
 
לחברות הסלולר יש לי רק בקשה אחת, מה אכפת לכם, תהיו נדיבים, הרי אתם ממילא תגלגלו את ההפסד ממיעוט השימוש  בתאים הקוליים עלינו הצרכנים. תנו לנו עוד 2 שניות להחליט, זה לא יפגע במעמדכם כחברות החזקות במשק ומאידך תזכו לאהדתנו, לפחות בכל הקשור לתאים הקוליים המכניסים לכם מיליונים רבים.
 
הצעתי למשתמשים, עשו כמוני, ככל האפשר החליטו מראש אם אתם משאירים הודעה קולית או לא, זה יחסוך לכם כמה מנות פלאפל בשנה.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת