00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

פרקולוג @ Perkolog

שאלה היפותטית על מסחור ופרסום

אם, למשל, חברה מסחרית כלשהי היתה רוצה ליצור "באז" סביב מוצר או קמפיין מסוים, והיתה מגייסת בלוגר אחד, שיסחף סביבו עוד למעין תנועת בלוגרים, עם פליקסים ושאר שטיקים - זה היה בסדר?
 
מה היינו מרגישים בדיעבד כבלוגרים שנסחפו, מרומים?
 
מה היינו מרגישים כלפי המוצר או החברה בהם מדובר? כעס על הניצול, או פרגון על השיחוק?
 
סתם דוגמה מההיסטוריה הקרובה: נניח (רק נניח! הוא לא!) שקמפיין החיבוקים הנחמד בכיכר רבין היה מתגלה בדיעבד כ"להקת חימום" לקמפיין של דיאודורנט גוף. איך היינו מרגישים עם זה? כרמל?

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

8 תגובות

ארכיון פוסטים
נקה
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל perkolit אלא אם צויין אחרת