00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

הבנק

יו"ר הממלכה, כבר לא ילד, אי לכך אנו יורשי העצר מטפלים ברכושו בנאמנות וקפידה.
 
לזקן השבט יש פקדון שקלי באחד מהבנקים היותר גדולים בארץ. לפני כמה חודשים אחרי מאבק קצר עם הבנק, שופרה הריבית של הפקדון לשביעות רצוננו.
 
השבוע בדקנו מה המצב וראה זה פלא הבנק באופן חד צדדי שינה את הנוסחה לטובתו כמובן וזאת מבלי להודיע ללקוח. (למי שקצת מבין,בסיס הריבית היה פריים פחות X עכשיו הוא פריים פחות Y), למה ככה.
 
אחרי ישיבה ארוכה של מועצת החכמים, נשלחתי לבנק לראות הכצעקתה. נכנסתי לסניף הבנק בערבו של יום. האמת חייבת להישמע, הם נותנים לי שרות טוב אפילו עם חיוך. זה הופך את המקרה לעוד יותר עצוב.
 
סיפרתי לפקידה הקבועה שלנו את המקרה. היא נראתה מופתעת. התחילה להקיש במרץ על המקלדת המבריקה שלה ומהר מאד הודיעה לי שאני בהחלט צודק והיא לא מבינה איך זה קרה. קביעתה הפסקנית,הריבית תתוקן ולאלתר.
 
הענין מבחינתנו הצרכנים לא כל כך פשוט. התאגידים הגדולים מנסים אותנו. תרגיל כזה שקרה בפקדונו של אב הממלכה, מתרחש לרוב. תשימו לב שזה אף פעם לא יהיה לטובתנו. גם לא יד המקרה בדבר. מי שיאמר לכם שהאשמה היא במחשב פשוט לועג לאינטליגנציה שלנו.
 
מנסים לבדוק עד כמה אנו ערים לפרטים הקטנים, במידה ולא הם מלקטים עוד הרבה מיליונים מכיסנו, לרווחת בעלי המניות. זה לא קורה רק בבנקים אלא אצל רוב נותני השרות הארציים. מעטים הצרכנים שבאת מפענחים את החשבונות ודיווחי הבנקים עד תום. את זה הם יודעים לנצל.
 
מכיון שאני בטוח ששינוי נוסחת הריבית באותו בנק לא היה רק אצלנו, יש לדעתי רבים מאד שבמידה ויבדקו יתקלו באותה בעיה.
 
 
 
 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

6 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת