00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

מפעל הפיס - השיטה החדשה

 
הבוקר כשהייתי טרוד בעיסוקי בעודי בכביש סואן, המטריד הסלולרי פצח במוזיקה קיצבית , שיחה נכנסת.
 
אני עונה בזריזות, קול חלש עד נעלם נשמע באופק. לא הבנתי אף מילה ואחרי כמה צעקות בסטייל למכשיר, ניתקתי. אחרי כדקה שוב הנודניק הסלולרי פצח את פיו. הפעם עצרתי בצד הדרך שלפתי את המכשיר מהדיבורית הצמדתי לאוזן, כלום זעקה באפלה.
 
הייתי בטוח שמשהו השתבש בנייד. כטכנאי מדופלם של טלפונים סלולרים שיודע רק שיטת תיקון אחת. כיביתי את המכשיר, אחרי כמה שניות הדלקתי. כדי להיות בטוח שהוא תקין התקשרתי לרומנטיקן שלאחרונה שדרג את שמו לרומנטיקן 8. קולו נשמע ברמה צח וברור.
 
המשכתי בנסיעה, כשהגעתי למחוז חפצי שוב פעם הגברת העדינה על הקו. הצמדתי את המכשיר לאוזני ואיך שהוא ניהלתי איתה שיחה.
 
אני מתוכנית המינוים של מפעל הפיס, הבקשה לכרטיס ששלח הטייקון בכבודו ובעצמו עדיין לא התקבלה. את המשפטים הבאים כבר לא הצלחתי לפענח. רק את המילים האחרונות איך שהוא הבנתי. "אנחנו משתמשים בפרטים שיש לנו ונזמין לו כרטיס מנוי. במידה וגם הטפסים יגיעו כבר נטפל בזה". הצעתי לה להמתין עוד שבוע. קולה הלך ונעלם עד שהתייאשתי וניתקתי את השיחה.
 
שאלתי את חברי מתחנת הלוטו הסמוכה, מה פשר העניין, הוא אמר לי שאני לא הראשון שמתלונן על עוצמת הקול עם שרות הלקוחות של מפעל הפיס. לדעתו כנראה זה שיטתי ולא במקרה.
 
אז מה יש לנו עכשיו: אפשרות לשני מינויים עם אותו מספר, טייקון זועף בחו"ל שכבר חודשים לא מצליח להסדיר איתם את עינייניו  ומפעל הפיס אחד שהצליח עוד פעם לעבוד עלי.
 
 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

2 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת