00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

בזק - אתם לא לבד

בדרך כלל אני נמנע מהשמצות ומהמלצות בקשר לנותני שרות, לא זאת דרכי. בזק היום הצליחו לשכנע אותי לסטות מדרכי.
 
כבר מזמן הגעתי למסקנה שבמקום נציגי שרות עדיף להעסיק מחשבים שידברו וידובבו את הלקוחות.
 
מעשה שהיה כך היה - אחי שגר באחת מארצות הנכר,מחזיק בביתו בארץ הקודש קו טלפון של בזק. היום התברר לי שהקו נותק עקב נפילה של הוראת הקבע בחשבונו. לפני שנחקור מה בעצם קרה ולאן נעלמה הוראת הקבע.ביקשנו לשלם את החשבון שלא שולם ולחבר את הקו. חייגתי 199 והופ חזרתי 30 שנה אחורה לימים שבהם לקבל קו טלפון חדש בבית אנשים חיכו גם 5 שנים.
 
לקחת כסף הם יודעים מהר מאד אבל לחבר את הקו הם מתחייבים עד 48 שעות בכפוף לפקס שישלח אליהם והם יחפשו אותו בערמת הפקסים. הרגשתי חוסר אונים, כל נציג שדיברתי איתו רק החריף את הבעיה. בסופו של סיפור אחת האחראיות הבטיחה שיהיה בסדר.
 
הדבר המעצבן ביותר הוא שבמשך התהליך אתה צריך לספר את הסיפור מחדש לנציג שרות אחר. אסור להם להעביר שיחות לנציג שאיתו דיברת קודם. כדי לדבר עם מישהו מעל נציגי השרות הייתי צריך להרים את הקול ולרגוז באופן זר לי. 
 
בזק חושבים שהם לבד בשוק,אין HOT אין חברות סלולריות. התנהגות פטריאכלית היוצאת מתוך הנחה שכולם מבקשים לרמות אותם.
 
כל מי שביקש ממני בזמן האחרון עצה בקשר לחיבור האינטרנט,שאלתי אותו עם הוא מחובר להוט,במידה ותשובתו הייתה חיובית המלצתי להשתמש בשרות WOW של בזק,אני מאמין גדול של ביזור הספקים ולא לתת לספק אחד את כל העוגה.
 
מעניין מה אמליץ מעכשיו..
 
עדכון : בערב התקשרנו לבדוק מה קורה,ב199 ענתה פקידה בשם רויטל. היא החזיקה אותנו על הקו עד שהכל סודר והקו חזר לפעול. ממש דוגמה למתן שרות.
 
 
המלצת הצרכן: שלמו דרך האינטרנט,גם על הבנק אי אפשר לסמוך.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

8 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת