00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

שיווק רב רשתי

ארגנתי לנו פגישה עם איש עסקים שהגיע מחו"ל בישר לי הרומנטיקן לפני כמה ימים. יופי מה על הפרק השבתי.יש להם פטנט בלעדי שכבר נמכר במדינות העולם,הם רוצים להיכנס גם לישראל.
 
הגענו למרכז מסחרי וחיפשנו את המשרד,לבסוף מצאנו אותו באחת מקומות החניה. המקום המה איש ואישה, המשרדים כוסו בפרסומות של מוצרי טיפוח,הנוכחים ברובם הסתובבו עם פרצוף רב חשיבות. הכניסו אותנו לחדר ישיבות גדול. אני כבר זזתי באי נוחות בכיסא,אמרתי לרומנטיקן שקרוב הרגע שאני מנתק ואחכה לו בחוץ. כבר הבנתי שאין איש עסקים ולא בטיח.
 
נכנס בחור נמרץ,הציג את עצמו כטייס חיל האויר במי`ל,אני שהבנתי כבר במה מדובר,לא חיכיתי לעניין עצמו ושאלתי אם מדובר בשיווק רב שכבתי. מה רע הוא ענה, יש כאן הזדמנות עיסקית יוצאת מן הכלל. למה אתם מרמים אנשים ולא חושפים את מהות החברה מראש,מה יש לכם להסתיר.
 
ברגע של חולשה הוא הודה,אף אחד לא יגיע לכאן אם נספר את כל האמת כבר בשידול הראשון. הרומנטיקן גילה עניין במוצרים ובחברה,אני כבר הפלגתי במחשבותי למחוזות אחרים. אולי יש אנשים שלהם זה מתאים,לי בודאי שלא.
 
הפיתוי בחברות הללו עובד בשיטות דומות.
 
* הם לא מוכרים לך מוצר אלא הזדמנות עסקית.
 
* תמיד יש מישהו במשרד אבל בחדר השני שעושה הון ויראו לך אותו באקראי.
 
*רק בסוף הפגישה,במידה ויראו שאת/ה מעוניין להצטרף יספרו לך שאת/ה חייב לרכוש כמות מינימלית של מוצרים כל חודש ואם תחזיר אותם לא יזכו אותך בכל הסכום אם בכלל, .
 
* נהוג להשתמש בשם של מישהו מוכר מאד בארץ, רק שוכחים לציין שהשם זה אותו שם אבל מדובר על מישהו אלמוני,תחשבו כמה דוד לוי יש בישראל.
 
* יראו לכם דפי חשבון לא ברורים של הכנסות חודשיות,זה העתק של  דף חשבון אחד שמופץ בין כל המשתתפים במשחק.
 
* ילמדו אותכם איך ישלמו לכם ממון רב כל חודש, נוסחאות חישוב מסובכות עם עצים וענפים ובמיוחד שורשים,ממש ט"ו בשבט.
 
* דבר אחד לא חשוב להם,זה המוצר עצמו.ראו חברת יוביפון לדוגמה,הם מוכרים טלפון אינטרנטי. המוצר שלהם יקר יותר מתעריפי השיחות ממחשב לטלפון רגיל ב skype .
 
* במודעות הדרושים ברוב המקרים המודעות המציעות כניסה לעולם השיווק הרשתי יהיו עלומות.
 
שיטות הפיתוי שלהם משתכללות כל הזמן,מטרתם היא לצרף כמה שיותר אנשים. מי שבפנים לפחות בהתחלה ינסה את כוחו,רובנו נישבר בטווח של חודשיים שלושה. בינתיים הקופה התמלאה בעוד כמה מרשרשים מהפראיירים התורנים.
 
בין ים החברות של השיווק הרשתי יש כאלו שהמוצרים שלהם באמת כדאיים ואיכותים אפשר לספור אותם על אצבעות יד אחת.
 
הרומנטיקן מוסר שנשאר לו מלאי גדול של קרם המכיל את סוד הנעורים, לכל המעוניין..
 
המלצת הצרכן: שומר נפשו ירחק
 
 
 התמונה באדיבות הבלוג של yaronco1

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

16 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת