00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אוכל ושאר ירקות

4 אפליקציות שיכניסו אתכם לכושר

4 אפליקציות שיכניסו אתכם לכושר

ניסיתם חדר כושר ולא שרדתם שם יותר משבוע, קבעתם עם מאמן כושר אישי וכל פעם לא הסתדר, נורא בא לכם ללכת לשיעור יוגה אבל בעבודה תמיד נתקעים עד מאוחר... אם יש אפליקציה לכל דבר, אז ברור שיש גם כאלה שיכולות לבוא לטובתכם בעניין הזה ולגרום לכם להתאמן ויהי מה.

זמן? כסף? הכול תירוצים. בכמה קליקים אתם מורידים את האפליקציות הבאות שיעזרו לכם גם להיכנס לכושר וחשוב מכך – לשמור על הכושר – גם בימים עם לו"ז צפוף, גם כשבחוץ קר וגשום, וגם כשסתם אין לכם חשק. אף אפליקציה לא יכולה להחליף את מאמן הכושר האישי שבונה לכם תכנית אישית ומדרבן אתכם חזק, אבל היא בהחלט יכולה לתת לכם נקודת התחלה טובה שבעקבותיה יבוא תיאבון להיכנס לזה הרבה יותר ברצינות ואף לשנות סדרי עדיפויות בחיים בהתאם. כל האפליקציות קלות לשימוש וליישום, ידידותיות למשתמש, עושות גוד וייב וגם מביאות לתוצאות.

Seven

שבע דקות ביום. תתחילו בשבע דקות ביום. זה כל מה שהאפליקציה הזו דורשת מכם כדי לתחזק את הכושר בימים שבהם, מה לעשות, אין זמן לעשות אימון רציני או לצאת לג'וגינג. לפי מחקרים רבים שבע דקות זה המינימום שהגוף שלנו צריך מדי יום. האפליקציה Seven מגישה לכם ווריאציות שונות של סטים של אימונים שניתן לתרגל בפשטות במשך 7 דקות. כל תכנית אימונים קצרה שכזו כוללת תרגילים שונים ומגוונים. אם אתם מגלים (וזה יקרה לכם מהר מאוד) ששבע הדקות עוברות במהירות ובקלות, ניתן להיכנס להגדרות של האפליקציה, לבחור באופציה של Circuits ולשנות בהדרגה את אורך האימון עד אפילו 40 דקות רצופות. כל התרגילים מומחשים ויש גם הדרכה קולית. "המאמן האישי שלכם" יכול להיות בחור או בחורה, דוברי אנגלית, רוסית וצרפתית. אפליקציה שיש בה משהו פשוט וממכר – מומלץ למתחילים!פעילות גופנית

Six Pack

מי לא רוצה בטן חזקה, שטוחה וגם כזו שמחזקת באופן ישיר את שרירי הגב? האפליקציה הכיפית הזו תאמן ותחזק את שרירי הבטן שלכם בהתאם לרמת הכושר האישית שלכם. כל התרגילים מלווים בהדרכה ויזואלית וקולית, הם קלים לביצוע ויש הגדרה מדויקת כמה זמן לבצע כל תרגיל. אחת מהאפליקציות הכי נוחות ומדויקות שיש בתחום הכושר. אחרי פעם אחת שתנסו אותה, יהיה לכם קשה לא לנסות שוב ושוב ושוב.

Butt and Legs

באפליקציה הזו מובאות 30 סדרות של תרגילים – תכנית אימונים לכל יום לחיטוב ולחיזוק של שרירי הרגליים והישבן. הממשק ממש כיפי וקל לשימוש – כל התרגילים מונפשים באנימציה, ממש קל להבין איך עושים אותם, חלקם קלים וחלקם מאתגרים לביצוע אבל משתלמים מאוד, וכל תרגיל מתוחם בזמן. בדומה למאמן כושר אישי, האפליקציה לא עושה לכם הנחות – היא לא תוותר לכם על שום תרגיל אלא אם תחליטו לכבות את הטלפון ולהטמין אותו עמוק בתיק. ברשת ישנן המון ביקורות שהאפליקציה הזו הורידה מידה עבור בנות רבות תוך חודש!

Nike Training Club

איך אפשר בלי אירובי? איך? בשביל שלא יהיה לכם אף פעם משעמם האפליקציה הזו מציגה למעלה מ-100 אימונים אירוביים שונים. תוכלו לבחור באימון שמתאים בהתאם לזמן הפנוי שלכם – החל מאימון בן רבע שעה ועד לאימון בן 45 דקות. יש תרגילים למטרות שונות: שריפת שומנים, חיטוב, גמישות וכוח. חוויית המשתמש ממש טובה – קל מאוד לעקוב אחרי ההנחיות לביצוע התרגילים וניתן גם לתעד את משך האימון ושיפור ההישגים בין אימון לאימון.

ומילה אחרונה: זה מאוד כיף ונוח להתאמן בזמן הפנוי, במשרד או מבלי לצאת מהבית, אבל עדיף לפני שעושים זאת לכל הפחות להתייעץ עם מאמן כושר אישי או עם רופא. חשוב לוודא שאימון ביתי בטוח עבורכם, במיוחד אם אתם סובלים או סבלתם בעבר מבעיות גב, כתפיים, ברכיים, מפרקים ועוד. כמובן שהדבר נכון גם לגבי נשים בהריון או אנשים שיש להם מחלות רקע שונות/ נוטלים תרופות באופן קבוע.

שיהיה לכם אימון נעים!

נסו את מתכוני הבריאות באתר סוגת

ירקות זה החיים: שווארמה סלרי בתנור - מתכון של אורי שביט

מה זה EMS ומי צריך את זה?

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל פאוורפון אלא אם צויין אחרת