00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

תפוז עסקים - הבלוג

7 דרכים להשיג יותר אוהדים לדף העסקי שלכם

7 דרכים להשיג יותר אוהדים לדף העסקי שלכם

כאשר מדברים על פרסום ברשתות חברתיות מתכוונים בראש ובראשונה לפייסבוק. זה נכון שיש עוד רשתות חברתיות עם מיליוני משתמשים אבל פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והמובילה בעולם. בתי עסק רבים נשענים על הקהל בפייסבוק כדי לשווק ולקדם את העסק שלהם, להביא לקוחות חדשים ולייצר הכנסה שתחזיק או תקדם אותם. הכלי השיווקי העיקרי עבור בתי עסק לצבור קהל עוקבים נאמן, לשתף אתו תכנים, לבנות יחסי אמון וקרבה וכמובן לפרסם בו את שירותי החברה – הוא באמצעות עמוד עסקי. בעמוד העסקי חשוב להביא קהל עוקבים חדש ולהגדיל אותו באופן שוטף אולם לא פחות חשוב הוא גם לשמור על הקהל הזה.

חשוב גם לגרום להם להישאר:

על מנת לשמור על קהל האוהדים שלכם בפייסבוק אתם צריכים לזכור קודם כל שמדובר באנשים ולא רובוטים עם ארנק שמחכים שתפרסמו להם דברים למכירה. אנשים הזקוקים לעזרה אמיתית ולכם יש את המענה. גם אם המענה הוא לא תמיד שירות בתשלום אלא עצה טובה של איש מקצוע מנוסה שיכול לעזור להם להתמודד לבד עם הבעיה – הם יעריכו אתכם מאוד, ימשיכו לעקוב אחריכם, יזכרו אתכם לטובה ואף יזמינו את השירותים שלכם כשהם באמת יצטרכו בהם. כדי לשמור על האוהדים בדף העסקי חשוב להיות שקופים ואמינים עם הגולשים שלכם, כדאי לצרף תמונות/סרטונים לפוסטים שלכם ולחלק תוכן איכותי, טיפים מועילים ואולי אפילו לעשות פעילויות נושאות פרסים. הכי חשוב הוא לשמור על עניין לאורך זמן.

הנה כמה דרכים שבאמצעותם תוכלו להגדיל את קהל האוהדים שלכם בעמוד:

#1 – פרסום ממומן:

כמובן שהדרך הראשונה והפופולרית ביותר היא באמצעות פרסום ממומן. תוכלו להשתמש במערכת הפרסום המתקדמת של פייסבוק, לסווג היטב את קמפיין הפרסום שלכם לקהל יעד מסוים שאתם רוצים לפי גילאים, מגדר, אזור מגורים, תחומי עניין ואינספור פרמטרים אחרים. לא כדאי להשתמש בכפתור הBOOST בתוך העמוד שלכם כיוון שזה בדרך כלל יעלה לכם יותר וקהל היעד יהיה פחות ממוקד. כדאי לבצע את הקמפיין מתוך מערכת הפרסום של פייסבוק.

#2 – כפתורי שיתוף באתר שלכם/שיתופים ברשתות חברתיות:

הוסיפו כפתורי שיתוף באתר שלכם, מעל/מתחת למאמרים שלכם וכמובן שתפו את העמוד העסקי שלכם בפרופילים אחרים שלכם ברשתות חברתיות אחרות כדי להביא קהל משם אל דף הפייסבוק שלכם. בקשו גם מחברים לשתף אתכם.

#3 – תגובות בקבוצות אחרות:

בפייסבוק יש קבוצות דיון חינמיות כמעט בכל תחום אפשרי. הצטרפו לקבוצות דיון, הגיבו בעניין ובמקצועיות לאנשים אחרים ולעתים שתפו את הדף העסקי שלכם בתגובה כהמלצה לקבלת טיפים מקצועיים נוספים.

#4 – פוסטים אורחים:

פנו אל קולגות או אנשים אחרים, הציעו להם פוסט אורח בעמוד העסקי שלהם או באתר העסק שלהם ובתמורה לקשר מסוף הפוסט כהמלצה על הדף העסקי שלכם.

#5 – אתרי מאמרים:

אל תזלזלו באתרי המאמרים שמשמים בעיקר עבור חברות קידום אתרים בגוגל, אולי הקישורים שלהם פחות חזקים מבעבר והם פחות מקודמים מבעבר, אך עדיין הרבה אתרי מאמרים ישראלים (ובוודאי בחו"ל) מחזיקים בכמות גדולה של מקרים מדי יום לקריאת תכנים באתר שלהם ועל כן תוכלו להרוויח תנועה לדף שלכם.

#6 – השתמשו ביוטיוב:

היוטיוב הוא אתר הווידיאו הפופולרי בעולם. אנו מכירים אינספור בתי עסק שהביאו המון אוהדים לפייסבוק והמון לקוחות לעסק באמצעות פרסום סרטונים וניהול ערוץ יוטיוב פופולרי. אם אתם אוהבים להצטלם זו הטכניקה הטובה ביותר עבורכם.

#7 – פרסמו ברשימות תפוצה:

רשימות תפוצה הן טכניקת שיווק אונליין בפני עצמה ואם יש לכם רשימת תפוצה מאתרים ודפי נחיתה שלכם תוכלו להמליץ לרשומים שלכם להצטרף לדף הפייסבוק שלכם. אם אין לכם רשימות תפוצה תוכלו לפנות לקולגות ולהציע להם משהו בתמורה להמלצה עליכם (כסף, פוסט אורח, שירות שלכם וכו').

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל Tapuz Asakim אלא אם צויין אחרת