00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

netalterman

משווק מוצר חדש, כך תבדוק אם המוצר עונתי?

כשרוצים לשווק מוצר חדש או קיים אנו נתקלים במספר מכשולים בדרך, פרמטרים כמו תחרות, הכרה למוצר, קהלי יעד ועוד רבים נוספים.
בין הפרמטרים הללו תמצאו גם את מאפיין העונתיות, מוצר המוגדר  עונתי יכול להטעות אתכם בשלבי מכירת אותו המוצר.
נאמר ואתם משווקים מוצר עונתי כמו אייפון X כשהאיפון רק יוצא לשוק יווצר באז גדול שיגרום לאנשים רבים להשיג את אותו הדגם שרק יצא, לאחר שנה מגיע הדגם החדש של אפל והמכירות מתחילות לצנוח.

איך לוודא אם המוצר עונתי או לא

על מנת לבדוק אם המוצר עונתי או לא יש מספר כלים באינטרנט שתוכלו להיעזר בהם, המוכרת והטובה מבניהם היא גוגל טרנדס.
כן כן, אותה גוגל שייצרה כלים רבים למדידה פרסום ואפלירציות מתוכמות וידודיות להפליא מאפשרת לנו גישה לכלי חינמי המודד עונתיות.

בעזרת הכלי Google Trends תוכל למדוד ביטויי חיפוש גנריות עבור המוצר שלכם ולמדוד את כמות החיפושים לאורך תקופות שונות.
בנוסף המערכת מאשפרת לכם אופציה להשוואה בין מספר ביטויים ובכך לאפשר לכם עוד כלי למדידה האם המוצר שאתם הולכים לשווק הוא עונתי ובמידה וכן מתי הכי נכון לשווק אותו.
למדריך על שימוש במערכת ויכולות נוספות תוכלו למצוא במדריך לגוגל טרנדס.

האם כדאי לבחור במוצר עונתי

ברוב הפעמים התשובה שלי תהייה "לא" אבל כל מקרה לגופו, כחו לדוגמא את הספינר.
כלי משחק פשוט שמעביר את הזמן ומסייע לריכוז, זהו מוצר שיצא בבאז גדול ולתקופה קצרה, אם תרצו לשווק מוצר בצורה אגרסיבית ונקודתית ולא לאורך זמן, מוצר עונתי אולי יתאים עבורכם.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל netalterman אלא אם צויין אחרת