00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מלך הסושי

סושי ותזונה בריאה

סושי ותזונה בריאה

האם סושי הוא מזון בריא?

סושי נחשב למזון בריא אך הכל כמובן באופן יחסי. אי אפשר לקרוא למשהו בריא באופן כללי כי תמיד יש סיכוי שהוא ישתנה בגלל הרכיבים שמרכיבים אותו וכמובן שיש מאכלים שייחשבו ליותר בריאים ממנו. גם לכל אחד יש הגדרה למה בריא ומה לא ואין משהו דפיניטיבי כך שקשה לדבר על סושי כמאכל בריא לחלוטין. עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שבסושי יש מזונות טובים מאוד לגוף. אורז הוא אמנם פחמימה שלא טובה למי שרוצה לרדת במשקל אך היא פחמימה בריאה מאוד, יש בסושי אבוקדו, טונה או דגים, ירקות ועוד מזונות שכדאי לאכול אפילו בכל יום. כמובן שהכול צריך לאכול במינון.

האם סושי טוב לדיאטה?

סושי יכול להיות טוב לדיאטה אך שוב צריך לקחת הכל בערבון מוגבל. אין ספק כי סושי הוא מאכל בריא אך הוא עדיין משמין. ברול אחד אפשר לספור 400 קלוריות אפילו אם לא מדובר על רול מטוגן, שכמובן יכול להגיע גם ל-700 קלוריות. כמו כן, לא מדובר על מאכל כל כך משביע בעיקר אם גברים אוכלים אותו, שכידוע הם אוכלים יותר, ולכן שני רולים כבר יגיעו לבין 800 ועד 1000 קלוריות לפחות, שוב, בלי טיגון. אם אתם רוצים לאכול בריא סושי הוא פתרון נהדר אך הוא רחוק מלהיות טוב לדיאטה. כמובן שיש דיאטות שונות שבהם הוא כן יהיה טוב והכל תלוי מה התוצאות שאתם מעוניינים לראות.

סושי ותזונה בריאה

מה יכול לגרוע מהסושי?

לא משנה עד כמה נראה לכם שהרול שאתם אוכלים הוא טוב ובריא תמיד תזכרו שיש כיום כל מיני אפשרויות שונות שבסופו של דבר יבטלו את היתרונות שלו. למשל, טיגון הוא דבר נורא שצריך להתרחק ממנו. למרות שכולנו אוהבים ואוכלים מטוגנים שונים, רול סושי מטוגן יהיה דבר רע מאוד לגוף ובטח לדיאטה אם אתם מנסים להרזות. רולים מטוגנים יכולים להזיק לעורקים ולמערכת הדם באופן כללי, הם יכולים לגרום להשמנת יתר בלי שתשימו לב בעיקר אם אתם זללני סושי כרוניים. אמנם מדובר במאכל בריא אך כל תוספת שלא קשורה לבריאות כמו שמן, גבינה או שרימפס יכולה לגרוע ממנו מאוד.

סושי תעשייתי שונה מביתי?

עוד נקודה חשובה שצריך לזכור לגבי סושי הוא שהמוצר התעשייתי שונה מאוד מסושי שמכינים בבית, למעשה כמו כל מאכל אחר. אם תזמינו רול במסעדה הוא יהיה בעל קלוריות רבות הרבה יותר מרול שתכינו בבית וגם מבחינה בריאותית הוא יהיה מזיק יותר. למה זה כך? כי יש חומרי מאכל, יש חומרים משמרים, יש משפרי טעם וכן הלאה. כל החומרים הללו מזיקים לבריאות למרות שהם משפרים את הטעם שלו משמעותית. חשוב גם לזכור שבדרך כלל אוכלים סושי עם רטבים שונים והם לא כל כך בריאים, כמו למשל מיונז שכידוע משמין ולא בריא בכמויות גדולות, רוטב סויה שעשיר במלח וכן הלאה.

הפינוק הכי טוב שתוכלו לקבל

אין ספק שסושי הוא מאכל שקשה מאוד לאכול אותו מבחינה תזונתית, וקל מאוד לאכול בפועל. הוא נחתך לחתיכות קטנות וקל לנשנש אותו והוא יכול להתאים בדיוק לכם עם התוספות האהובות עליכם, בוודאי אם אתם מכינים אותו בבית. תמיד אפשר לאכול מה שרוצים אם מגבילים את עצמכם למספר פעמים בחודש אפילו אם מדובר ברול מטוגן שעושים במסעדה. בכל זאת, חשוב לזכור שביחס למאכלים אחרים שעונים להגדרה מזון מהיר או אוכל שנמכר במסעדות, מדובר באוכל בריא ומזין. כמו כן אם תכינו את הרולים שלכם בבית הוא יכול להוסיף לכם המון, גם לבריאות וגם לאיכות החיים.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל SushiKing אלא אם צויין אחרת