00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

Swiss System‏ - סוויס סיסטם

חברת סוויס סיסטם - הבלוג בתפוז של SWISS SYSTEM

איך לבחור מיטה? סוויס סיסטם המלצה לבחירת מיטה

לא יודעים איך להחליט לבחירת המיטה שלכם!? צפו בהמלצה של חברת סוויס סיסטםhttps://rotter.net/forum/ihaveasay/19856.shtml:

בחירת כרית שינה נוספת יכולה להיות שליח מוחץ. עם המתווה המרושע הזה שמתי לב לנקודות המשמעותיות ביותר שעליכם להבין כאשר אתם בוחרים כרית שינה.

האם זו הזדמנות להחליף את כרית השינה שלך? - האם כרית השינה שלך היא מעל גיל 8? הנחיה סטנדרטית כללית היא להחליף את המצעים שלך כמו שעון. עם זאת, על הסיכוי הנמוך שאינכם נחים בביטחון, בשלב זה תוכלו לזרוק את אותו המבחן הרב שנתי מהחלון. נטיות המנוחה שלך צריכות להיות הגורם הגדול ביותר להחלטה אם עליך לשנות את כרית השינה שלך. מתנמנם באופן לא מספיק? זו ההזדמנות האידיאלית לשינוי.

איזה סוג מצעים הכי מתאים לך? - בעת בחירת כרית שינה, ההחלטה הגדולה ביותר תרתע לקצף או לולאות. הקצף מציע חיבוק מדהים, צורה ואווירה מעניינת. תלתל הוא תחושה נהוגה בהדרגה עם דילוג מדהים. לרוב הישנים אני מציע לקצף. יהיה זה ככל שיהיה, במקרה שאתה עצום בצורה יוצאת דופן (250+), זקוק לוויב קונבנציונאלי, או שיש לך צרכי קירור יוצאי דופן, תלתלים יכולים להיות ההחלטה הטובה יותר.

מה הגבול הכספי שלך? - בחר הוצאה שעובדת בשבילך. בעולם מושלם יהיה לך 800 - $ 1,000 לבזבז. זה יציע לך את האפשרויות הרבות ביותר ויכניס אותך לחלק האקסטרוונטרי של חלון הראווה של הסידור. נסה לא לבזבז פחות מ- $ 500 אלא אם כן אתה זקוק למצעים שעומדים להיפרד הרבה יותר מוקדם (וכזו שיכולה להזיק יותר ויותר מדי).

איזו רמת נטייה היא באופן ישיר עבורך? - רוב הישנים מעדיפים יציבות ב 5-7 מתוך 10 טריטוריה. זה מתאים לכל תנוחת מנמנם אחת ולרוב סוגי המשקל / גוף. עם רוב הסיכויים שתעבור 4 או מתחת אתה ככל הנראה ישן צדדי. עם סיכוי פנוי שתעבור מעל 7 אתה ככל הנראה בטן או גב (כל דבר שהוא מעל 7 אינו מדהים לרוב הישנים בצד).

אילו תנוחות אתה נשאר במיטה? - בחרו כרית שינה עם יציבות שמתאימה לצרכים שלכם. ישנים בצד עומדים עם 3-6 מתוך 10. חזרה עם 4-7 מתוך 10. בטן עוברת עם 5-7 מתוך 10. ברור שיהיו יוצאים מן הכלל בכל אחד מאלה, עם זאת משתמשים בהם ככללים כלליים להתחיל.

איזה כמות אתה מודד ומה סוג גופך? - תמיכה ממצעים מזוהה באופן לגיטימי עם משקל גופכם. ככל שאתה כבד יותר, כך קצפי העזרה צריכים לעבוד כדי לתת נחמה אידיאלית. המשקל משפיע על כמה עזרה תקבל מכרית השינה שלך תלויה בכל השקיעות ובמיקוד המשקל.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל סוויס סיסטם אלא אם צויין אחרת