00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

תפוז עסקים - הבלוג

חיזוק הקשר עם הלקוח באמצעות שליחת סמס פשוטה

חיזוק הקשר עם הלקוח באמצעות שליחת סמס פשוטה

השיווק כיום מונה אינספור אפשרויות להגיע אל קהל לקוחותיכם, אך עצם הגעתכם אל עיניי הלקוח איננה אומרת שהצלחתם להגיע אל ליבו – לצורך כך עומדת לפניכם דרך ארוכה. באמצעות האינטרנט, שלטי החוצות שנמצאים כמעט בכל מקום וכן על ידי אפשרויות פרסום רבות אחרות, ניתן להגיע לאנשים ולפרסם את העסק שלכם. דרכי שיווק מסוג זה עובדות על עיניו של הלקוח בלבד, אולם החיבור העמוק יותר עם הלקוח הינו קשה הרבה יותר. ברוב המקרים, הלקוח קונה את המוצר שלכם בעיקר מעצם החוויה שהוא עובר בתהליך המכירה עמכם. כלומר, ברוב המקרים הלקוח מבצע את הרכישה מתוך הנעה רגשית.

רכישה מתוך הנעה רגשית – כיצד הדבר בא לידי ביטוי?

בדפי נחיתה וכן במכירות פרונטליות, הלקוח נוטה לקנות את מה שהמוצר או השירות מעניקים לו. אמנם, מה קורה כאשר ישנם מוצרים זהים לשלכם בשוק? מדוע שלקוח ייכנס דווקא לחנות השכונתית ולא ייסע 5 דקות נוספות רחוק יותר לקניון בכדי לקנות בגדים?. ובכן, במקרים רבים הלקוח כבר מכיר את המוכר/ת בחנות הבגדים השכונתית, נוח לו לשוחח עמם במהלך הקנייה וחוויית הרכישה שלו היא אחרת מאשר בחנות מנוכרת בקניון שבה שוהה מוכרת שמתייחס אליו כאובייקט שמקרב אותה לבונוס החודשי אם רק תשכנע אותו להוסיף יותר מוצרים לסל הקנייה.

חשוב לזכור שבמקרים רבים הלקוח קונה מתוך רגש, בין אם מדובר בחיבור אליכם ובין אם מדובר בחיבור רגשי טעון למה שהמוצר יעניק לו אם ירכוש אותו ויעשה בו שימוש.

מהי מערכת הפצת SMS וכיצד הדבר עשוי לתרום לכם?

מערכת לשליחת SMS הנה מערכת שבאמצעותה ניתן לטעון רשימת נמענים ולשלוח אליהם הודעות SMS בלחיצת כפתור אחת, שכאמור יגיעו לכלל הרשומים ברשימת התפוצה שלכם. ישנה יכולת להוסיף ידנית את הנמענים וכן לתכנן באמצעות המערכת דף נחיתה שבו יהיה טופס הרשמה מקוון. בטפסי ההרשמה שתוסיפו לאתרכם מומלץ לכלול שדה הוספה של מספר טלפון, כך שאנשים הנרשמים יוכלו לקבל מכם הודעות SMS וזאת לאחר שהסכימו לכך מפורשות.

יתרונות השימוש במערכות SMS:

  • באמצעות שליחת סמס ניתן להתקרב הרבה יותר אל הלקוח שלכם. מבחינה פסיכולוגית, הלקוח נוטה במקרים רבים להתכתב בשיטה זו בעיקר עם מקורביו ואולם כאשר הנכם מגיעים להתכתבות עמו באמצעות SMS הרי שמקובל לחשוב כי מדובר במשהו אישי הרבה יותר מאשר שליחת אליו דוא"ל מהמחשב.
  • המסר קצר וקליט יותר ויכול להניע יותר אנשים לפעולה.
  • אחוזי הפתיחה של ההודעה הנם גבוהים יותר וכך גם אחוזי ההנעה לפעולה.
  • לאנשים רבים נמאס מלקבל מיילים פרסומיים ושיווקיים ולכן יש להם נטייה לשלוח אותם לספאם או להסיר את עצמם מהתפוצה של אותם המוענים. מסיבה זו, תפוצת SMS הפכה לדרך פופולרית ואפקטיבית הרבה יותר בשנים האחרונות.

כך תחזקו את הקשר עם הלקוח באמצעות שליחת SMS

חיזוק הקשר עם הלקוח שלכם עובר דרך שליחת הודעות SMS במסגרת רשימת התפוצה שלכם. על מנת לחזק את הקשר עם הלקוחות שלכם רצוי לשלוח אליהם הודעות באופן סדיר פעם או פעמיים בשבוע ולא להגזים מעבר לכך. הרגילו את הלקוחות לימים קבועים אם אפשר, שבהם יקבלו מכם הודעות. השתדלו שלא להגזים עם כמות ההודעות כיוון ולקוחות לא יאהבו זאת ואולי רבים מהם אף ירצו להסיר את עצמם מרשימותיכם. כמו כן, מומלץ לשלוח הודעות SMS קצרות יחסית בכדי לשמור על תמציתיות וסבלנותם של הלקוחות שלכם. השתדלו להעניק גם מתנות והטבות ולא רק לקדם מכירות או מבצעים הקשורים לעסק שלכם במטרה להעניק ערך רב יותר לאנשים מרשימת התפוצה שלכם. בדרך זו קרוב לוודאי שהם יתחברו אליכם הרבה יותר ויבינו כי אינכם רואים בהם רק כלקוחות אלא כשותפים לדרך.

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל Tapuz Asakim אלא אם צויין אחרת