00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

לבזבז באהבה

תקציב הפרסום של קפה גרג עובר לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB

תקציב הפרסום של קפה גרג

עובר לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB

 תקציב הפרסום מוערך בכ – 4  מיליון ₪

בנוסף מעניקה חסות למועדון מכבי תל-אביב בתקציב של  1 מיליון ₪

 

פעילות קפה גרג הכוללת את הרשתות: קפה גרג , רשת קפה ביגה, רשת המזון המהיר ביגה פסטה בר ומפעל הלחמים והמאפים ביגה, העבירה את תקציב הפרסום שלה לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB, זאת לאחר שבחנה בחודשים האחרונים מספר משרדי פרסום.    תקציב היקף הפרסום השנתי  של קפה  גרג נאמדת  בכ- 4 מיליון ₪ לשנה.   בנוסף, מעניקה רשת קפה גרג חסות למועדון מכבי תל-אביב, בתקציב של 1 מיליון ₪.

 

תקציב הפרסום של קפה גרג טופל ב 10 שנים האחרונות ע"י  משרד הפרסום ברזני.

 

יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי קפה גרג מסר:" לאחר בחינת מספר  משרדי פרסום מצאנו ששמעוני פינקלשטיין עומד מול האתגרים  אותם אנו מצבים לשנים הבאות,  במטרה להמשיך ולהוביל בישראל את תחום הקפה והמזון בישראל, לחזק את מקומן של הרשתות  כסמן ימני ולבדל אותה מהמתחרים".

 

לדברי מלכה: "התקציב כולל את פעילות הדיגטל של הרשת, את פעילות המועדון של גרג  וכן את הפרסום המסורתי".

 

משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין נמצא בבעלות דודי שמעון ומטפל בין הייתר בסוזוקי/מכשירי תנועה, אוטו סנטר, הרץ, משאיות MAN, ויליפוד, רשת תכשיטי צבאן,  קבוצת  פררו (קינדר, נוטלה, טיק טק וכו) ,אונ' חיפה ועוד.

 

קפה גרג נמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי .

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל saritp3 אלא אם צויין אחרת