00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

תפוז עסקים - הבלוג

פתרונות יצירתיים לדליפת שתן

פתרונות יצירתיים לדליפת שתן

דליפת שתן היא תופעה שכיחה מכפי שנהוג לחשוב, אך גברים ונשים בגילאים שונים עדיין מתביישים לדבר עליה. אז מה עושים? הנה כמה פתרונות יצירתיים לשיפור באיכות החיים

בריחת שתן, או במילים אחרות דליפת שתן, היא תופעה שכיחה שקיימת אצל שליש מהנשים מעל גיל 40. מעבר לכך, זו תופעה שקיימת בעיקר אצל מבוגרים אך היא עלולה להופיע גם בקרב ילדים ובני נוער. הבעיה העיקרית עם בריחת שתן באה לידי ביטוי בפגיעה באיכות החיים, בחוסר הנוחות שמלווה גם דליפה של טיפות שתן בודדות וכמובן בירידה בביטחון העצמי.

הדבר הכי חשוב שצריך לזכור לגבי בריחת שתן הוא שקיימות דרכים להתמודד איתה. אם רוצים למצוא פתרון יצירתי ומתביישים לדבר על הבעיה, אפשר לנסות את אחד הטיפים הבאים:

1. שימוש במוצרי ספיגה

מוצרי ספיגה ובהם חיתולים למבוגרים או תחתונים חד פעמיים נועדו במיוחד להתמודדות עם תופעות של בריחת שתן בדרגות חומרה משתנות. אלו מוצרי ספיגה שמותאמים להיקף הגוף ולתדירות אירועי בריחת שתן אצל מבוגרים, ניתן להשתמש בהם בצורה דיסקרטית לחלוטין והם מאפשרים יציאה מהבית לבילויים, פעילויות פנאי ועבודה.

קל להתרגל לשימוש במוצרי ספיגה והם מוכיחים את עצמם לכל אורך שעות היום. בהקשר הזה, מה שכדאי לעשות הוא להשוות בין המוצרים שזמינים בצבעים שונים ולהתייחס אליהם כפריט לבוש לכל דבר ועניין.

2. שינוי של התזונה

תזונה נכונה היא קריטית להתמודדות טבעית עם בריחת שתן. בלי קשר לפרוצדורות רפואיות או לתרופות שאותן בוחרים לקחת, חשוב מאוד להימנע מצריכת קפאין, אלכוהול ותה ולהחליף פירות הדר בפירות כמו אבטיח, אגסים, תפוחים, צימוקים, מלון ואוכמניות. אפשר לצרוך כמויות קטנות של פירות כאלה במשך תקופה קצרה, לעקוב אחר התחושה ולאחר מכן להמשיך עם אלו שמשיגים את התוצאות הטובות ביותר.

במסגרת שינוי התזונה, כדאי גם לוותר על משקאות מוגזים ולהימנע משתיית כמויות גדולות של מים לפני השינה. אפשר עדיין לשתות 10-15 כוסות מיום ולעמוד בהמלצות משרד הבריאות, אך יש להרחיק את מועד השתייה מהשעה שבה מתכננים ללכת לישון.

3. בצעו פעילות גופנית רלוונטית

כאן לא מדובר רק על פתרון יצירתי אלא על המלצה קונקרטית של אנשי מקצוע שמכירים מקרוב את התופעה של בריחת שתן. בין היתר, מומלץ לבצע תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן ולאמץ טכניקות מהתחום של יוגה ופילאטיס. בעזרת תרגילים ספציפיים לחיזוק שרירי רצפת האגן ושימוש במערכת ביופידבק ניתן להפחית את תדירות האירועים של בריחת שתן ואף למזער את מידת החומרה שלהם.

בשורה התחתונה, בריחת שתן היא תופעה לא נעימה אך היא גם לא גזירה משמיים. אם משתמשים במוצרי ספיגה ומשנים את התזונה, ניתן להתמודד איתה בצורה אפקטיבית. לבסוף, כדאי לנצל את ההזדמנות ולחזק את השרירים הרלוונטיים.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל Tapuz Asakim אלא אם צויין אחרת