00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

תפוז עסקים - הבלוג

פרסום בפייסבוק – כל מה שמנהלי העמודים צריכים לדעת

פרסום בפייסבוק – כל מה שמנהלי העמודים צריכים לדעת

הרשתות החברתיות בכלל, ופייסבוק בפרט, הפכו בשנים האחרונות לאחד ממוקדי ההתעניינות של המפרסמים ושל גופים עסקיים וחברות המעוניינים להגדיל את המכירות שלהם ברשת. עם זאת, בשונה ממה שמקובל בפלטפורמות אינטרנטיות אחרות, ניתן לייצר בפייסבוק תנועת גולשים הן לאתר והן לדף הפייסבוק של העסק עצמו, באמצעות מגוון אמצעים ושיטות פרסום. מהו הפרסום בפייסבוק ובאילו אמצעים ניתן להגדיל את החשיפה למוצרים ושירותים שונים? מה בין פרסום ממומן בפייסבוק לקידום של דף פייסבוק באמצעים אחרים? בשורות הבאות נעסוק בפלטפורמה הפופולארית הקרויה פייסבוק, וכיצד ניתן להסתייע בה לקידום העסק והגדלת המכירות.

פייסבוק – פרסום ממומן בפייסבוק או פרסום אורגני

הפרסום בפייסבוק, בדומה שלה שמקובל בלפטמו רמות אחרות באינטרנט, לרבות גוגל, מתחלק לשתי שיטות עיקריות: הראשונה – פרסום ממומן בפייסבוק' והשנייה היא, כמוכן, פרסום ושיווק אורגני של העסק. ואולם לפני שנעסוק בהן, חשוב להזכיר כי לפני שמתחילים לפרסם, כדאי מאד לבנות דף פייסבוק איכותי, עם נראות גבוהה ועיצוב שלא רק שיגרום לגולשים להגיע אליו מלכתחילה, אלא גם יגרום להם להישאר בדף, לסמן אותו בלייק ולהתחיל לעקוב אחריו.   

פרסום ממומן – פייסבוק מציעה לבעלי עסקים המנהלים דף פייסבוק, מגוון רחב של אמצעים לפרסום. באופן עקרוני, פרסום ממומן בפייסבוק נועד להחדיר באיטיות אבל בשיטתיות את השירות או המוצר שהדף מקדם, לתודעתם של הגולשים. זאת, באמצעות פרסום חוזר ונשנה של המוצר, הן לקהלי יעד חדשים והן לגולשים שכבר ביקרו באתר, בדף הנחיתה או בדף הפייסבוק.

פרסום אורגני – באמצעות העלאת פוסטים מתוכננת היטב, הן מבחינת האופי של הפוסטים והן מבחינת התזמון שלהם. ככל שהפוסטים הם פופולאריים יותר וככל שיש להם יותר מגיבים ומשתפים, כך הם משיגים את המטרה ביעילות גבוהה יותר.

פרסום בפייסבוק – הטמעת הפיקסל של פייסבוק

הפיקסל (Pixel) של פייסבוק, הוא אחד האמצעים המעולים למעקב אחר הגולשים, זיהוי ההעדפות ואופי הפעילות שלהם בדף הנחיתה, בדף הפייסבוק או באתר. מדובר בקטע קוד קצר ופשוט יחסית, שניתן להטמעה בקלות על ידי מנהל הדף או הבעלים שלו. מרגע ההטמעה, ניתן לעקוב ביעילות אחרי הגולשים המגיעים הן מדף הפייסבוק והן מהאתר או מדף הנחיתה. האפשרויות הקיימות כוללות גם רימרקטינג – הפניית מודעות שיופיעו שוב ושוב בפיד של גולשים קבועים, או שהתעניינו במוצר או בשירות ספציפי. תקצר היריעה מלתאר כאן את כל היכולות של הפיקסל, וכל מה שנותר לומר הוא שאם יש דבר אחד שחשוב להבין ולדעת, הרי שהכרה והבנה של הפיקסל הוא הדבר הזה. כל השאר – תזמון ההעלאה של פוסטים, האופי שלהם, משיכת קהל הגולשים לתגובה – הם חשובים, אבל הפיקסל מאפשר לשלוט בהם בצורה טובה יותר.

פרסום בפייסבוק, הן פרסום ממומן בפייסבוק והן קידום דף פייסבוק, יכולים להתבצע בצורה טובה מאד על ידי בעלי העסק עצמו. עם זאת, הפרסום באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט, הולך ומתמקצע בכל יום שעובר. כדאי מאד להניח את הטיפול בדף לאנשי מקצוע מיומנים, מה שיאפשר לבעל העסק להתמקד במה שהוא יודע באמת לעשות – לקדם את המוצרים והשירותים שהעסק מוכר, ולשפר אותם.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל Tapuz Asakim אלא אם צויין אחרת