חדרים לפי שעה -discrei

חדרים לפי שעה באתר המוביל בישראל

אספר לכם סיפור בנוגע לחדרים לפי שעה.

שמי ג'ון ואני עולה חדש מאנגליה, האמת היא שאני בארץ כבר 27 שנים אבל נוח להרגיש עולה חדש, בכל זאת, המבטא תורם לי רבות.

הגיל שלי פחות או יותר הוסגר אז חבל להסתיר אותו, אני בן 42, בגיל 15 עליתי עם הוריי לישראל מלונדון וקיבלתי הלם תרבות

שאפילו עד היום אני לא קולט את ההבדלים התרבותיים בין הישראלים לאנגלים הקרים.

אז נכון, הישראלים יותר חוצפנים, פחות מתורבתים אבל החום והעזרה שהם מרעיפים על אנשים זרים ובטח על מכרים לא

תמצאו באף תרבות אחרת בעולם!

כשנחתתי בישראל היה קשה לי להתאקלם במסגרת חינוכית, לא היו לי חברים מלבד נערה אחת שהתלהבה שהגיע עולה מאנגליה

לכיתתה והיא נצמדה אליי כל הזמן. לי היה כיף להרגיש רצוי ובמיוחד שזאת אחת הנערות הכי יפות בבית הספר.

אני לימדתי אותה אנגלית והיא הסתובבה איתי ובילתה איתי ובאופן טבעי גם החברים הכי קרובים שלה הצטרפו והפכו לחבריי הטובים עד היום.

אגב, לנערה קוראים אלנה והיא גם הייתה עולה ותיקה יותר בישראל והיא הגיעה מפינלנד.

אותה אלנה, 15 שנה אחרי שהכרנו הפכה להיות אשתי.

כיום אנחנו נשואים 12 שנה בקירוב עם 3 ילדים וחיים באושר ועושר.

אז כאמור, הכרתי אותה בגיל 15. התחלנו בתור שני זרים במקום חדש שרוצים להאחז אחד בשנייה כדי לשרוד ולהתקדם.

יחד הכרנו חברים חדשים בבית הספר עד כיתה י"ב, אפילו התגייסנו לצבא יחד אבל בכל אותם השנים הראשונות לא חשבנו על

איזשהו קשר זוגי ,פשוט היינו חברים טובים.

מתי כל זה התהפך? כשעברתי משבר לא פשוט בצבא, אלנה שהייתה הפקידה של המפקד ניסתה לעזור לי בכל דרך

ולדבר אל ליבו של המפקד, היא גם תמכה בי בימים שהרגשתי בודד.

יום אחד בשעות הלילה כשאני ישן, אלנה החליטה להיכנס לחדרי בבסיס ושכבה לצידי.

אלנה אמרה שהיא פוחדת, יש לה הרגשה לא טובה ורצתה שאני אשמור עליה.

בלי שהיה מתוכנן ובאופן טבעי לחלוטין התחלנו להתגפף והחלפנו את הנשיקה הראשונה שלנו.

ישר עצרנו, לא הבנו אם המעשה נכון ומותר, האם זה יכול לפגוע בקשר החברי שלנו, אבל הרגשנו שזה נכון והמשכנו.

באותו הלילה שכבנו בפעם הראשונה ובאותו היום הפכנו לזוג.

משפחותינו שהיו קרובים התבשרו על הזוג החדש רק אחרי שלקחנו כ-3 חודשים של בדיקה האם זה מהלך נכון.

הבנו שהיינו צריכים לעשות זאת עוד קודם לכן ואחרי ששיכנענו את עצמנו שאנו עושים נכון, בישרנו למשפחות שאנחנו בני זוג.

הם כמובן היו המומים אבל תמכו בנו.

במשך שלושת החודשים שהיינו בסתר והתנהלנו כבני זוג הגענו למצבים אינטימיים רק כשהייתה לנו אפשרות וזה כשיצאנו

יחד בסופי שבוע הביתה.

כמובן שלא יכולנו לממש את אהבתנו בביתנו כדי שהמשפחות לא יעלו על הקשר הזה ולכן בכל שבת שהיינו יוצאים היינו שוכרים

חדר לפי שעה שנתן לנו את המקום שבו יכולנו לממש את האינטימיות ולהגשים את הפנטזיות שלנו.

בשלושת החודשים שהסתרנו את הקשר היינו כ-10 פעמים בחדרים לפי שעה, למדנו להכיר את התעשייה הזאת, לבחור

את החדרים הקבועים שאליהם אנו רוצים להגיע ולמעשה אנחנו יכולים לומר שעד היום, אנו מבלים אחת לחודש בחדר לפי שעה ברחבי

הארץ כדי להזכיר לנו היכן הקשר שלנו התהווה והפך למה שהוא היום.

אנו תושבי תל אביב אבל בילינו בחדרים לפי שעה בצפון, כשאת רוב זמננו בחרנו להעביר בחדרים לפי שעה בחיפה.

כמובן שניסינו גם את החדרים לפי שעה בתל אביב ואפילו את החדרים בירושלים.

כ-20 שנה אנחנו מתנהלים אחת לחודש בחדרים לפי שעה, תארו לעצמכם כמה פעמים ביקרנו בהם בתקופה הזאת, כמה כסף הוצאנו,

אילו מרחקים עברנו. היינו במאות חדרים מקריית שמונה ועד אילת ואנו יכולים לומר שבילוי אחת לחודש

בחדר לפי שעה זה התרופה הכי טובה לחיזוק הקשר והאהבה.

אז מה היה לנו? התחלנו כעולים חדשים, הפכנו לידידים טובים מאוד, שירתנו יחד בצבא, נכנסנו לקשר רומנטי רק כ-5 שנים אחרי שהכרנו,

התחתנו, בילינו בחדרים לפי שעה והיום אנחנו נשואים באושר.