00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בנצי עדכונים

עדכונים בתחום הכלכלה והעסקים

ניהול מוקד טלפוני

אם אתם רוצים להיות מנהלים גדולים בחייכם, יכול להיות שאתם צריכים לעבוד על כמה תכונות באופי שלכם כדי שתתאימו למשימה באחוזים ניכרים יותר. ניהול מוקד טלפוני הוא דוגמה מצוינת כדי להמחיש עד כמה העבודה של המנהל חשובה, וזה הזמן לדבר על האופן בו עבודה זו מתבצעת.

יחסי אנוש טובים הכרחיים

מי שרוצה לנהל מוקד טלפוני חייב לדעת שללא יחסי אנוש יהיה לו קשה מאוד. יש מוקדים טלפוניים של שיחות יוצאות, יש של שיחות נכנסות ויש כאלו מעורבים. בדרך כלל שיחות יוצאות הן שיחות מכירה כאשר שיחות נכנסות יהיו שיחות לקבלת תלונות והזמנות שונות. בכל מקרה מדובר בסיר לחץ גדול ולא משנה באיזה סוד מוקד מדובר, והמנהל צריך להיות זה שמלחיץ או מרגיע בעת הצורך. הוא חייב להיות בגבול הטוב שבין מנהל מבין לבין מנהל שיודע גם לכעוס וזה דורש יחסי אנוש שאין לכל אחד.

האם נדרש ידע טכני?

כל מי שרוצה לנהל מוקד טלפוני חייב להכיר היטב את התוכנות שיעזרו לו להגשים את המטרה. התוכנות הללו שעוזרות לניהול מוקד טלפוני יכולות להיות מובנות מאוד או מסובכות מאוד וזה כבר תלוי בצרכים של המוקד ובבחירה שהוא עשה, כאשר ניהול מוקד טלפוני בכל מקרה מחייב ידיעה מדויקת של כל האפשרויות והמשימות. לא נדרש ידע טכני לפני לרוב המוקדים אם כי הדרישה הזו יכולה לעלות לעתים.

האם נדרש תואר מסוים?

עבור ניהול מוקד טלפוני אין באמת צורך בתואר אך שוב, זה תלוי באיזה מוקד מדובר ומה הדרישה הפרטנית של כל מקום ומקום. בדרך כלל אנשים מתקדמים לתפקידי ניהול אחרי שהם היו מוקדנים רגילים או שהם הגיעו ממקומות חיצוניים שלאו דווקא קשורים לסוג המוקד עצמו. תואר בניהול יכול לעזור בתור יתרון בכל מקרה.

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל בנצי גמלי אלא אם צויין אחרת