00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הבלוג של יניב - צויין אחרת

וַיַּעֲמֹד בֵּין הַמֵּתִים וּבֵין הַחַיִּים וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:

הרבי מלובביץ' אומר: עניינו של אהרון הוא והלימוד ממנו נמשך לכל יהודי "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום אוהב את הבריות ומקרבן לתורה" 

יהודי גם בגשמיות אף פעם לא מת מצד זה שנשמתו נצחית וגם גופו יקום בתחיית המתים. מוות ברוחניות הוא ייאוש ועצבות שכמו בגשמיות זה לא באמת קיים אלא סוג של אשליה. למה אשליה? משום שהקיום של עצבות הוא רק משום העדר שמחה, הקיום של ייאוש הוא רק משום העדר התקווה ומי שמחובר לנשמה הוא החלק הנצחי, החיות שמקבל הוא תקווה ויש שמחה בעבודת ה'. 

בדור שלנו עצבות וייאוש היא מגפה של ממש ואפילו המציאו לזה שם : "דיכאון" או דיכאון כרוני תוך כך יוצרים מציאות ממשית של ייאוש ועצבות במקום להבין את הדבר הפשוט שהאשליה הזו קיימת רק משום העדר וחיסרון של שמחה ותקווה כאמור. ההבנה הזו היא כבר תחילה לפתרון של אותה הבעיה כך במקום להתעסק עם חושך ולנסות לסלק אותו בעוד חושך (שמתחפש לאור) ולחפש פתרון חומרי לעצבות וייאוש אם בתרופות וכדורים או בצריכה מוגזמת של מוצרים חומריים כפיצוי צריך פשוט לגלות את האור האמיתי שבדרך ממילא אפילו לא יגרש החושך אלא יקיים את המציאות האמיתית הגאולתית אז לאותו החושך לא יהיה בכלל מקום כי האמת היא שהוא לא ממש קיים. 

כל יהודי יכול להתחבר לכוחותיו של אהרון הכהן ולעמוד בין המתים אילו המיואשים כביכול ובין החיים ולאהוב את הבריות ולקרבן לתורה וכמו שהרבי אומר, צריך לעשות טובה ליהודי קודם כל בגשמיות לדאוג לצרכים הבסיסיים ואחר כך ברוחניות בלימוד, בדבר תורה וכך לקרב אותו לנשמה שלו היא החלק הנצחי שם אין מוות לא בגשמיות ולא ברוחניות.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל yaniv450 אלא אם צויין אחרת