00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

תפוז עסקים - הבלוג

אל תישארו בחשכת מנועי החיפוש- צאו לאור הפרסום בעמוד הראשון

אל תישארו בחשכת מנועי החיפוש- צאו לאור הפרסום בעמו...

 

 

הפרסום בעולם האינטרנט והמחשוב- כולנו – אזרחים ובעלי חברות מבינים, כי בעידן החדש – עולם האינטרנט ועידן המחשוב- חלו שינויים רבים בתהליכי התודעה בתחומי עניין בחיים באופן מהפכני וחסר תקדים בהיקפו ובמהותו. אחד התחומים הללו- שבהם אין עוד התנהלות רגילה וסגירה כמו בעבר הלא רחוק... הוא תחום הפרסומת. בהחלט אפשר לומר, כי התודעה השיווקית הפכה את עורה והשתנתה באופן בלתי ניכר. מהפכה צרכנית פורצת דרך ניכרת כיום בארץ ובעולם. בעיקר את המהפכה הזאת חשים במלוא העוצמה בעלי חברות ועסקים גדולים וקטנים. אלו ואלו עדיין נלחמים על קהל הלקוחות על מנת לממש את מלוא היכולת השיווקית ולבסוף על מנת להצליח להוציא לפועל את ההצלחה העסקית הגלומה בעסק. למעשה מהפכה צרכנית ושיווקית פורצת דרך ניכרת כיום בארץ ובעולם כולו. אמנם זרעי המהפכה והשינוי בעולם השיווק החלו לפני מספר שנים וכיום ברור לכול, כי המהפכה השיווקית כבר עבר כברת דרך. אם כן, בעולם החדש- חייבים להשתמש בשירותיו של נותן שירות בתחום קידום האתרים.

קידום האתרים (Search Engine Optimization) – מה עיקר התפקיד? למי הוא עוזר? תחום זה של קידום האתרים- הוא תחום חדש באופן יחסי שהחל להיבנות ולהתבסס דווקא בעידן השימוש הנפוץ כל כך באינטרנט והפרסום במנועי החיפוש ובראשם- גוגל. המהפכה השיווקית יצרה ריק שלתוכה נכנסו באופן טבעי אנשי שירות בתחום שבו ניתן לשפר באופן אינטגרלי תחת מעקב וניתוח מיטבי את מיקומו של אתר עסקי.

כולנו מכירים את הסלוגן המנצח שעבד על כולנו ונחרט בזיכרון הציבורי- "הפרסום ברדיו עובד". השמעת הפרסומות ברדיו, הצפייה בהן במהלך השידורים בטלוויזיה המסחרית וכמובן שלטי הענק בחוצות היו הדרך האולטימטיבית והיעילה ביותר לשיווק ולפרסום. ואולם, לאחרונה ברור, כי נולד עידן חדש ובו כללים חדשים מאתגרים. מודעות הפרסום באינטרנט ובפרט עידן השיווק הטכנולוגי- תחת החיפוש באמצעות מנועי החיפוש- מחזקות את השינוי העצום. שינוי עצום שחל בתרבות הפרסום, השיווק והצריכה. הרכישות כבר נעשות באופן רב וניכר דרך אתרי האינטרנט ובמידה רבה פרסומות שמתגלגלות בין אתריו השונים הן אלו המשפיעות ביותר על עולם הצריכה. תרבות הרכישה השתנתה לבלתי היכר- החיפוש אחר אתר רלוונטי זה או אחר באמצעות אתרי האינטרנט אך מחזק את המהפך שהתרחש לנגד עינינו באופן הפרסום והצרכנות ברחבי העולם ובצורך באיש קידום אתרים על מנת שיצליח להזניק את האתר הרלוונטי למיקום מצליח ומיטבי.

 

קידום האתרים Search Engine Optimization

קידום האתרים- תחום חדש נולד לעולם- התחום של קידום האתרים נולד והתבסס רק בעשורים האחרונים עם התפתחות העיסוק בעולם התקשורת המבוסס על רשת האינטרנט. שיווק ופרסום- שהיו נחלתם הבלעדית של עולם המדיה הוותיק- החל מהעיתונות הכתובה וכלה בפרסומות נוטפות הון במרכז תכניות מלאות רייטינג- שינה את פניו. החלה להתפתח כידוע לכול- מגמה חדשה ומרתקת- שיווק מוצרים ופרסום חברות ומאמרים דרך רשתות האינטרנט ובפרט באמצעות עולם החיפוש של מנועי החיפוש המוכרים- גוגל וכדומה.

כאשר חברה או עסק רוצים להתבסס ולהתקדם בעולם הדיגיטלי הרי שהמשימה שלהם כבר הוחלפה- הגשמת הפוטנציאל הגלום בתוך העסק ובפרט הנגשתו לקהל לקוחות גדול ורחב ככל האפשר יתאפשר רק כאשר אתר החברה או העסק יהווה פלטפורמה שיווקית להכרתו ודרך מיטבית לחשיפתו בפניהם.

את המטלה להוביל את כינון האתרים במיקום גבוה ומיטבי אמור לבצע איש קידום האתרים. באמצעות עבודה מקצועית, אחראית ויעילה הוא יוכל לקדם את מיקומו של האתר הרלוונטי ולהנפיק עבורו את התוצאה הגבוהה האפשרית ככל יכולתו במנועי החיפוש. רמת המסירות ולמידת התכנים, שילוב של ניתוח אלגוריתם משמעותי ובוודאי מעקב אחר התנהגות הגולשים יוכלו לסייע בידי איש קידום האתרים לבסס את מיקומו של האתר ולחזק את מעמדו באופן ישיר בידי הגולשים.

סבלנות ועקביות- שם המשחק- את התוצאות של עבודתו של נותן השירות בתחום קידום האתרים לרוב לא ניתן לראות בטווח הקצר והמידי. על מנת להבין את גודל ההצלחה ואת הרעיון השיווקי האדיר שגלום בעבודה זו- חייבים להתאזר בסבלנות ולהיות עקביים במיוחד. יחס אדיב ואנושיות כלפי החברות יוכל לתרום אף הוא להשגת תוצאות מיטביות.

קידום אתרים אורגני- כלומר לא ממומן- הוא קידום שעשוי להיות מפתיע בתוצאותיו. לא מן הנמנע כי דווקא חברות קטנות ופחות מוכרות יופיעו לפתע במיקומים אסטרטגיים ומבוקשים במנועי החיפוש כאשר הן דוחקות את רגליהן של החברות הגדולות והמרכזיות במשק. מי היה מאמין שקהל לקוחות- הגולשים יראו את אתר החברה המקביל והפחות מוכר ולא את האתר הרשמי המגלגל מיליונים? זאת בדיוק עבודתו של איש קידום האתרים- באמצעות יכולת דיגיטלית והבנה מרבית גם בתכנים שנוגעים למחשוב ולעולם האינטרנט ובמיוחד על פי יכולת ניתוח של מידע עסקי ובמיוחד של שווקי פרסומות ויכולת להבין את ההתנהגות של קהל הלקוחות.

 

מאמרים נוספים תוכלו לקרוא ב https://seo-google.co.il/

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל Tapuz Asakim אלא אם צויין אחרת