00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אוכל ושאר ירקות

משלוחים ברמת החייל רק דרך האינטרנט

משלוחים ברמת החייל רק דרך האינטרנט

את המסעדה הראשונה שלי הקמתי ברמת החייל, באזור מסחרי, עסקי והומה, ומאז פתחתי עוד 4 מסעדות נוספות ברחבי הארץ. המסעדה ברמת החייל היא הבייבי שלי, הבן הבכור שלי ואני תמיד עורך את הניסויים שלי בה ולא בסניפי המסעדות האחרים.

אחרי שנים שנהגתי לקבל הזמנות משלוחים דרך הטלפון, הווקי טוק, גביעי אשל מחוברים לחוט והפקסימיליה החלטתי לקבל את המאה העשרים ואחת ולעבור לקבלת הזמנות אך ורק דרך רשת האינטרנט. ההחלטה לא הייתה קלה, הייתי בטוח שאאבד חלק גדול מהלקוחות שלי, אבל אחרי תקופת הסתגלות קלה גיליתי שעשיתי את הדבר הנכון ביותר עבור מערך המשלוחים ברמת החייל.

יתרונות שירותי המשלוחים דרך האינטרנט:

היו לי לא מעט סיבות להעביר את מערך המשלוחים ברמת החייל לאינטרנט בלבד והרבה יתרונות במעבר הזה, ביניהם:

בעיות בשמיעת הזמנת הלקוח בטלפון – כאשר עוד קיבלנו הזמנות משלוחי אוכל דרך הטלפון היו יותר מדי טעויות במנות. זה בוודאי מוכר לבעלי עסקים אחרים שמקבלים הזמנות טלפוניות. לפחות פעמיים בשבוע היו מתקשרים לקוחות שקיבלו את ההזמנה שלהם וטענו שהיה בלבול. גיליתי שהסיבה לכך היא שמקבלי ההזמנות לא מצליחים לשמוע כמו שצריך את הלקוחות. רעש המסעדה, רעשי הרחוב, הלקוחות, המטבח, המכשירים החשמליים, המוסיקה בחלל המסעדה – כל אלו הפריעו לשמוע את ההזמנות הטלפוניות כמו שצריך. אך כאשר עברתי לקבל הזמנות אך ורק דרך האינטרנט – אחוז הטעויות ירד באופן משמעותי. אנחנו מקבלים את הזמנה של הלקוח כתובה כפי שהוא כתב אותה. יש מקום לפרט ולבקש בקשות מיוחדות ויש מינימום טעויות, רובן מגיעות מצד הלקוח.

קיצור משך זמן ההמתנה – כאשר קיבלנו הזמנות דרך הטלפון מישהו ענה לטלפון, רשם את ההזמנה, הזין אותה במחשב והבון היה יוצא במטבח. היום אני מצליח לקצר את משך זמן ההמתנה למשלוח בחצי!!! וזה מאוד חשוב ללקוחות הרעבים שלי. כאשר לקוחות מזמינים דרך הרשת הבון עובר ישירות למטבח, בלי מתווכים ומיד המנה עולה על האש. השליחים מגיעים מהר יותר ללקוחות והם הרבה יותר מרוצים.

מרכז מידע, ניתוח ושימור לקוחות – העברת שירותי המשלוחים ברמת החייל לאינטרנט הולידה עוד יתרון ענק שספק אם הייתי מתוודע אליו אם לא  הייתי עובר לקבלת הזמנות דרך הרשת. אני מדבר כאן על איסוף הנתונים אודות לקוחות במערכת ממוחשבת מתקדמת. כדי לקבל הזמנות דרך הרשת התקנתי תוכנה נפלאה לניהול הזמנות מקוונות. אז כמובן שהמערכת מסייעת לי לקבל את ההזמנות ולספק ללקוחותיי את משלוחי האוכל שהזמינו במהירות וביעילות אך בנוסף, המערכת הממוחשבת מנתחת נתונים, מבקרת את שירות המשלוחים ועוזרת לי לשמר לקוחות.

בעזרת המערכת הזו אני יכול לעקוב אחר סטטיסטיקות, אחרי מה שהלקוחות שלי אוהבים (ולפנק אותם בהתאם), אני יכול לדעת מי הוא לקוח קל ומי לקוח מאתגר וקשה ואיזה שירות הוא צריך, אני יכול לדעת אילו מנות פופולריות ואילו לא, אני יכול לעקוב אחר הצלחת מנות בעונות מסוימות ועוד ועוד. כל אלו מסייעים לי מאוד לשמר את הלקוחות שלי ולהכיר אותם יותר טוב וגם לנהל את העסק בורה הרבה יותר יעילה ומותאמת אישית.

מעקב אחר המשלוח – עוד יתרון גדול למעבר מערך המשלוחים שלי לאינטרנט הוא היכולת של הלקוח לעקוב אחר ההזמנה שלו. כמו שקורה בדואר, שנותנים לנו את האפשרות לעקוב אחר המשלוח שלנו, כך גם אצלי – לקוחות שמזמינים אוכל דרך האינטרנט יכולים לעקוב אחר השליח שבדרכו אליהם ולהקטין את חוסר הודאות למינימום.

אז אם אתם מתלבטים באם להעביר את מערך המשלוחים שלכם לרשת האינטרנט, אני ממליץ מאוד לנסות. אם אתם חוששים מעט אז דעו שאתם לא מוכרחים לוותר כליל על הזמנות טלפוניות אפשר לשלב גם וגם, וזה נכון בין אם אתם משנעים מזון ואוכל ובין אם אתם משנעים רהיטים גדולים ומורכבים.

מתכון לראשי אנדיב אפויים

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל פאוורפון אלא אם צויין אחרת