00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

תפוז עסקים - הבלוג

איך להפוך את גוגל לכלי שיווק עוצמתי עבור העסק שלך

איך להפוך את גוגל לכלי שיווק עוצמתי עבור העסק שלך

 

 

כל מה שצריך לדעת על אפשרויות הקידום והפרסום בגוגל ועל אופן השימוש בהן ככלי שיווק עבור כל עסק.

 

גוגל, מנוע החיפוש המוביל ביותר מסוגו ו-"מפלצת המידע" של העידן המודרני, מהווה את אחת מפלטפורמות הקידום והפרסום האופטימאליות ביותר ברשת עבור כל עסק בכל סדר גדול ובכל תחום עסקי. אפשרויות הפרסום העומדות לרשותכם בגוגל הן רבות ומגוונות והן כוללות בין היתר:

  • קידום ממומן בגוגל (PPC) - גוגל מפעילה מערכת פרסום עצמאית המיועדת לצרכי הצגת מודעות טקסט במנוע החיפוש. מודעות אלו מוצגות בפני גולשים המבצעים חיפוש תחת מונחי חיפוש ומילות מפתח הקשורים לתוכן המודעה. אפשרות פרסום זו מאפשרת לכם ליהנות מיתרונות שיווקיים כגון: חשיפה ממוקדת של מועדות הקמפיין לקהל יעד רלוונטי שברגעים אלו ממש מבצע פעולת חיפוש אחר מוצרים/שירותים אותם אתם משווקים, שיטת תשלום PPC (אתם משלמים רק ברגע הגולש לוחץ על המודעה ומועבר לדף האינטרנט אליו תרצו שהוא יופנה), אפשרות מעשית לתכנון וניהול תקציב הפרסום ועוד.
  • קידום אורגני בגוגל (SEO) - שיטת קידום אתרים המיועדת לצרכי הופעת אתרכם במקומות מועדפים יותר בדפי החיפוש השונים של גוגל תחת מונחי חיפוש ומילות מפתח הרצויים לכם. שיטת קידום זו מיושמת על ידי חברות קידום אתרים והיא משלבת בתוכה מגוון רחב של פעולות המיועדות למקם את אתרכם בעמוד החיפוש הראשון של גוגל תחת כל מילת מפתח וביטוי הרלוונטי לתחום עיסוקכם.
  • פרסום בית העסק באמצעות GOOGLE MAPS שירות פרסום חינמי המאפשר לכם לחשוף את מיקום בית העסק באפליקציית המפות של גוגל. אמצעי פרסום זה, מעבר להיותו חינמי, מאפשר לכם ליהנות מיתרונות כגון: חשיפת בית העסק לקהל יעד הנמצא בסביבתו וכפועל יוצא מכך סיכוי המרה גבוהים. יתרון נוסף נובע מהשינויים אותם הטמיעה גוגל במערכת הקידום האורגני, כאשר פרסום ב-GOOGLE MAPS מסייע גם לצרכי קידום SEO של בית העסק בהתאם למיקומו הגיאוגרפי.
  • פרסום מודעות תמונה בגוגל - שירות פרסום באנרים (מודעות תמונה) בכל אותם אתרים המאפשרים לגוגל לבצע פעולות פרסום בדפי האתר ובתמורה לכך בעלי האתר נהנים מהכנסות הפרסום. שיטת פרסום זו מאפשרת לכם להגיע לקהלי יעד מגוונים ברחבי הרשת והיא מיועדת בעיקר לצרכי פרסום באתרי נישה בהם קהל הגולשים רלוונטי לתחום המוצר/שירות אותו אתם משווקים ברשת.
  • פרסום בגוגל פלוס - גוגל + היא למעשה הרשת החברתית של גוגל והיא מאפשרת לכל אחד ואחת מכם לפתוח חשבון פעיל וליהנות ממגוון רחב של יתרונות הקשורים באופן עקיף לפעולות הפרסום והקידום השונות שלכם בגוגל. יתרונות אלו כוללים בין היתר את כפתור ה + המעניק ערך לקידום דף האינטרנט בו הוא מופיע, קישורים יוצאים לאתר המקודם מתוך גוגל פלוס, הגדלת המוניטין העסקי והאישי של בעל הפרופיל ועוד.

 

טיפים לשימוש נכון ועוצמתי במערכות הפרסום השונות של גוגל

על מנת למנף את פעילותכם השיווקית בגוגל, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים שיסייעו גם לכם להפוך את גוגל לכלי שיווק עוצמתי עבור העסק שלכם.

  1. התוכן הוא המלך הבלתי מעורער של גוגל - האלגוריתמים של גוגל יודעים לזהות תוכן ענייני, רלוונטי ובעל ערך מוסף ולהתאים אותו לפעולות החיפוש המתקיימות על ידי גולשי גוגל בכל רגע נתון. כפועל יוצא מכך, מומלץ להשקיע בכתיבת תכנים רלוונטיים וענייניים לתחום עיסוקכם ולהעלותם לכל אחד מדפי האינטרנט באתרכם. תוכן שיווקי איכותי יצליח להנגיש את אתר הבית שלכם בצורה מטיבה יותר לקהלי היעד הרלוונטיים לכם ויתרום רבות להליכי הקידום השונים בגוגל גם באמצעות שיטת הקידום הממומן וגם בשיטת הקידום האורגאני.
  2. הקפידו על שימוש בתמונות מקוריות באתר - פרסום תמונה מקורית באתרכם יאפשר ל-GOOGLE לכלול את התמונה באינדקס התמונות שלה. על מנת לסייע לתמונה להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל מומלץ להוסיף טקסט תיאורי לתמונה ולהקפיד על העלאת תמונות באיכות גבוהה. בדקו היטב את כל התמונות המופיעות באתרכם והקפידו על איכויותיה של תמונה ותמונה. זכרו- תמונה איכותית היא דרך מצוינת ליצירת תנועה לאתרכם.
  3. אימות העסק ב- GOOGLE PLACES- "גוגל מקומות" הוא למעשה שירות של גוגל המאפשר את שילובו של העסק במאגר העסקים המקומיים אותו יוצר גוגל. אימות העסק ב-
    "גוגל מקומות" מתאפשר אך ורק לעסקים בעלי מיקום פיזי והוא כולל מילוי פרטים אודות בית העסק ושירותיו ולאחר מכן הליך רישום המתבצע באמצעות קוד הנשלח לבעלי העסק. עסקים הנכללים במאגר יוצגו בפני הגולשים המבצעים חיפוש לפי אזור גיאוגרפי ו/או לגולשים אשר הגדירו את מיקומם הפיזי באזור הגיאוגרפי בו פועל בית העסק.
  4. אופטימיזציה לדפי האתר - על מנת לייעל את הליכי הקידום האורגני (SEO), אנו ממליצים לכם למטב את דפי האתר באמצעות פעולה מקצועית המכונה: אופטימיזציה. פעולה זו מיועדת לצרכי התאמת קוד האתר לצרכי הקידום. פעולת האופטימיזציה כוללת בין היתר: שיפור התוכן באתר והתאמתו למילות המפתח וביטויי המפתח הנדרשים לצורך קידומו, שדרוג נראות ומבנה האתר ושימוש בנתוני מטא (META DESCRIPTION).

 

לסיכום, טיפול מקצועי באתר יסייע לכם רבות לצורך קידום האתר וביצוע פעולות פרסום ושיווק נוספות באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט. כיום, לנוכח התחרות ההולכת וגוברת בתחום השיווק באינטרנט, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותיה של חברת קידום אתרים בגוגל המתמחה גם בניהול מהלכי שיווק ופרסום בפלטפורמות נוספות במרחבי הרשת. כיום, השילוב בין מהלכי קידום (ממומן ואורגני בגוגל) לצד קיום פעולות שיווק כגון: פרסום ברשתות החברתיות, שיווק ברשת באמצעות תוכן וכדומה, מהווה את השילוב האופטימאלי ביותר לצרכי ביסוס מעמדכם ברשת וחשיפתכם לקהל הרלוונטי ביותר בעבורכם בכל רגע נתון.

 

 

 

 

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל Tapuz Asakim אלא אם צויין אחרת