my scraps

היום העשירי והאחרון לחופשת קיץ באוסטריה

האמת שוינה לא משכה אותנו כ"כ אבל החלטנו להגיע אליה יום לפני הטיסה על מנת שלא נצטרך לעשות את הנסיעה הארוכה הזאת ביום הטיסה.

כשתכננתי את הטיול מצאתי מספר אטרקציות אפשריות כאשר שתיים מהן, כפי שכתבתי אתמול, היו ממש במרחק הליכה מהמלון.

הארמון וגן החיות של וינה. האמת שקצת שכחתי מגן החיות ומכיוון וכבר היינו בשניים אחרים במהלך הטיול ויתרנו עליו .

בדיעבד, אולי היה עדיף לוותר על גן החיות בזלצבורג אבל too late

צמוד לארמון יש פארק ענק שהלכנו דרכו על מנת להגיע לתחנת הרכבת. משם רצינו להגיע לדנובה ולעוד פארק ליד

ירדנו בתחנה הקרובה והתחלנו ללכת... הלכנו והלכנו והלכנו... ולא היה שום דבר מיוחד. הדנובה לא היתה מרשימה מהכיוון הזה, המקום נראה שומם ולא תיירותי בכלל...

היינו כבר די עייפים מההליכה אבל ידעתי שיש עוד אטרקציה אחת שעליה, לטובת הילדים, אני לא מוותרת. פארק PRATER

כשהגענו לשם הבנו שכל היום היה בזבוז!! היינו צריכים להגיע בבוקר ולהנות כל היום רק בפארק cheeky

אמנם כל מתקן עולה בין 2.5 יורו ל- 5 יורו ובהחלט אפשר להוציא שם סכומים גדולים, אבל האווירה שם מקסימה!!

היינו שם רק 3 שעות כי כבר היה מאוחר וידענו שאנחנו צריכים לארגן מזוודות וללכת לישון מוקדם. בכל הזמן הזה כל ילד עלה רק על מספר מתקנים בסכום שהוקצב מראש.

חלק מהכיף היה פשוט להסתובב בין המתקנים, להשוות למתקנים שאנחנו מכירים מהארץ, לראות את המחירים של כל אחד ולחשוב על איזה באמת הכי כדאי לעלות.

ידענו שיש לנו עוד נסיעה חזרה ברכבת ואחריה הליכה לא קצרה למלון והיינו מותשים.... אכלנו שוב בבורגר קינג שיש במתחם הפארק וסגרנו את נושא ארוחת הערב

בבוקר נשאר לנו רק לאכול ארוחת בוקר במלון ולנסוע לשדה התעופה.

גם הפעם כל תהליך הבידוק בוינה וביקורת דרכונים בארץ הלך ממש מהר וללא תורים בכלל indecision . תוך חצי שעה מהנחיתה כבר היינו עם המזוודות ביד