my scraps

היום התשיעי לחופשת קיץ באוסטריה

קודם כל פספסתי אתמול לספר שלקראת סוף היום עברנו באיזור אגם ZELL AM SEE ולצערנו לא היו מוכנים מראש לכך שניתן להיכנס אליו בקלות (יש איזור כמו חוף ים) אז רק חלצנו נעליים לכמה דקות, שכשכנו רגליים והמשכנו הלאה. מי שבאזור ממליצה להתארגן בהתאם (אפילו להביא אבוב או מזרן ים)

אחרי 8 ימים מקסימים באיזור חבל זלצבורג נאלצנו לארוז את המזוודות ולהתכונן לסוף הטיול angry

אחרי פרידה קצרה מבעלת הדירה נסענו ליעד הראשון בדרך לוינה. היו המלצות רבות על אגם MONDSEE ושתי עיירות בשם ST.WOLFGANG ו - ST.GILGEN.

כל האיזורים הנ"ל מאוד יפים אבל אם הייתי צריכה לבחור מביניהם הייתי מטיילת קצת בעיירה ST.WOLFGANG ואח"כ טובלת קצת באגם ומשם ממשיכה גם ל ST.GILGEN

באף אחת מההמלצות לא היה כתוב שניתן להיכנס לרחצה באגמים האלה וכשתכננו את הטיול תכננו כך שנסע מסביב, נעצור לצלם ונמשיך הלאה.

אבל המקומות האלה כ"כ יפים, המים נעימים/קרירים והנוף משגע. לקרוא ספר ולהנות. ואחרי אתמול שלא הגענו מוכנים הפעם בגד הים היה בשלוף surprise

הגענו למלון בוינה בסביבות 19:30, עייפים ורעבים! העיצוב של חדר המלון היה מאוד חמוד אבל החום הרג אותנו. כשראיתי את מחירי המלונות בוינה לעומת הצימר שהיינו עד כה, חיפשתי מלון פשוט שיהיה במחיר סביר לשני לילות שאנחנו צריכים להעביר שם. לא היו לי הרבה תוכניות לוינה וכשראיתי שהוא מרחק הליכה משתי אטרקציות שהומלצו החלטתי שננסה אותו.

זה המלון, על אחריותכם בלבד (אפילו המיני בר לא קירר כך שלא יכולנו לשמור מים קרים)

הוא במרחק של כמה דקות הליכה מגן החיות של וינה וארמון SCHONBRUNN. מעבר לכך הוא רחוק מאוד מכל דבר אחר

היינו מאוד רעבים ולא היה לנו כוח לחפש מסעדה (ובעלי הטיל וטו על מקדונלדס) אז אכלנו ארוחת ערב בבורגר קינג wink