my scraps

היום החמישי לחופשת קיץ באוסטריה

בניגוד ליום הרביעי לחופשה שהיה מאוד רגוע, היום היה לנו הרבה דברים להספיק surprise.

התארגנו זריז ונסענו ל- LAMMERKLAMM שזהו נקיק עם מסלול הליכה קליל על גשרוני עץ. בכניסה אמרו לנו שבסוף המסלול יש גם מסעדה/גלידה אבל ראינו שזה מתרחק מהמסלול אז חזרנו חזרה והמשכנו ליעד הבא. עלות כניסה לנקיק ללא כרטיס זלצבורגלנד 8 יורו לכל המשפחה

אחרי הנקיק נסענו למזחלת ההרים שמוזכרת בכל הפוסטים שקראתי עליהם והיא ABTENAU. הכניסה כוללת עליה למעלה ברכבל כמובן וגלישה אחת במזחלת.

אם אני לא טועה, ילד מגיל 6 יכול להיות לבד. הבת רצתה להיות עם בעלי והבן היה לבד וכך גם אני. חייבת לציין שזה די מגניב

עלות כניסה ללא כרטיס זלצבורגלנד 27.5 לכל המשפחה

משם המשכנו לאגם GOSAUSEE שגם עליו קראתי המון המלצות ואני חייבת לציין שאם הייתי יכולה, הייתי מוותרת...

(בימים הבאים אפרט על אגמים נוספים, לדעתי הרבה יותר מומלצים)

אחרי האגם נסענו לעיירה Hallstatt  ובה טיילו קצת ברגל ולקחנו שייט של שעה בסירת מנוע קטנה (20 יורו)

בית שיש לו גשרון קטן לאי חמוד באגם. כשהתקרבנו עם הסירה אפשר היה לראות שיש על האי שולחן וכסאות. מקום מושלם!

בדרכנו חזרה לאוטו הבן ראה משחק שח-מט והתחיל לשחק. כעבור כמה דקות הגיע ילד צרפתי, אותו גיל פחות או יותר, והם שיחקו יחד עם קצת עזרה מהאבות cheeky.

מסתבר שלצרפתים יש חוקים משלהם אך למרות החוקים בסופו של דבר לא נשארו לילד הרבה ברירות...

אחרי שבעלי הטיל וטו על מקדונלדס ואתמול שאכלנו פסטה בצימר, היום יצאנו למסעדה אמיתית surprise

כולנו נהנו מהמנות והמחירים סבירים לחלוטין!! מרק העגבניות ומרק השום מומלצים בחום!

Guggenberger (hotel)  המסעדה שייכת למלון בעיירה Kleinarl הסמוכה לעיירה Wagrain בה היינו