my scraps

היום השלישי לחופשת קיץ באוסטריה

את היום השלישי הקדשנו לזלצבורג עם עצירה קצרה בדרך. קמנו יחסית מאוחר מאחר וכולנו עדיין עייפים מהטיסה והנסיעות אך בדיעבד מאחר והנסיעה מ Wagrain לזלצבורג לא כ"כ קצרה היינו צריכים לצאת מוקדם יותר ולהנות קצת יותר ממה שזלצבורג יכולה להציע laugh . נו טוף... מטעויות לומדים

העצירה בדרך לזלצבורג כללה את מפלי GOLLINGER שהעליה והירידה לקחו כשעה וחצי. הכניסה למפלים ללא כרטיס זלצבורגלנד 7.2 יורו לכל המשפחה

הגענו לזלצבורג והפעם החלטנו שנשאיר את הרכב בחניון (בתשלום כמובן) וננצל את התחבורה הציבורית (שכלול בכרטיס) על מנת שלא להסתבך בתוך העיר יותר מדי. מודה שכל סיפורי הקנסות שאנשים מקבלים שנה אחרי שטיילו בחו"ל הצליחו להלחיץ אותי.

היו שלושה דברים בתכנון ואני לא בטוחה שהם בהכרח היו הכי מוצלחים אז כשאתם מתכננים את זלצבורג עצמה תעשו תחקיר מעמיק יותר.

חנינו בחניון צמוד לאטרקציה הראשונה MIRABELL PALACE AND GARDENS

טיילנו בעיר תוך כדי חיפושים אחר ביתו של מוצארט. בדרך הראנו לילדים את גשר המנעולים וטיילנו ביריד דוכנים חמוד צמוד לגשר, מזכיר קצת את הדוכנים בנחלת בנימין.

מצאנו את ביתו של מוצארט אך מאחר והגענו מאוחר לזלצבורג ותכננו להגיע גם לגן חיות, די רפרפנו על ביתו כדי לעשות  וחבל laugh

כניסה לביתו של מוצארט ללא כרטיס זלצבורגלנד עולה 11 יורו למבוגר ו- 3 יורו לילד

נסענו באוטובוס שהוריד אותנו ממש בכניסה לגן החיות של זלצבורג. הילדים מאוד נהנו וזכו לראות חיות שאין בארץ וגם כאלה שיש cheeky

כניסה לגן החיות ללא כרטיס זלצבורגלנד עולה 11.5 למבוגר ו- 5 יורו לילד

חזרנו עם האוטובוס והיינו ממש מותשים אז אחרי חיפוש קל אחר מקום לארוחת ערב נכנסנו שוב למקדונלדס

אחרי הפעם הזאת בעלי שם וטו על מקדונלדס mail לשאר ימי הטיול

בתוך כרטיס זלצבורגלנד יש כרטיס לזלצבורג עצמה ל- 24 שעות והוא מתחיל לפעול מהאטרקציה הראשונה שאתם עושים בזלצבורג.

ע"ג הכרטיס וגם ברשימת 190 האטרקציות הכלולות בכרטיס כתוב במפורש שניתן לנצל או 24 שעות בזלצבורג או כניסה לדרך גרוסקלוקנר (יום שישי לחופשה)

שעולה 35.5 לרכב ולפי חישובים כלכליים החלטנו לנצל 24 שעות זלצבורג ומקסימום, אם באמת נחליט לנסוע לגרוסקלוקנר, נשלם כניסה לרכב.