my scraps

היום הראשון לחופשת קיץ באוסטריה

לפני שנה בעלי זכה בחופשה זוגית חלומית באירופה מתנת 'פורש טרוולס'. מסע חוצה אירופה ברכבי פורשה מדהימים!

אממה.... אני עובדת משרד החינוך וכשכולם מתלוננים שיש לנו יותר מדי ימי חופש, אין לנו בכלל אפשרות לבחור מתי לקחת את החופשה הזו.

לאחר מכתבים, מיילים וניסיונות לתאם פגישות עם גורמים רלוונטים, נאלצתי לוותר על הטיול! כן, פשוט לוותר על טיול בשווי למעלה מ- 15000 ש"ח blush

אפילו כשהצלחתי להחליף את הימים עם הגננת המשלימה שלי על מנת לא לקחת חופש בכלל, עדיין לא הסכימו. לא מכירה עוד עבודה שתגיד לעובדים שלה לוותר על זכייה כזו angry.

שעה לפני שנסע לשדה התעופה בלעדי, הכרחתי את בעלי להזמין לנו כרטיסי טיסה לחופשה בקיץ. הייתי חייבת משהו שימתיק לי קצת את הטעם המר שהיה לי בפה.

אז הוא טס למסע, נהנה וחזר ועכשיו גם אני טסתי, נהנתי וחזרתי רק שהפעם זה היה על חשבוני wink

והנה סוף סוף הגיע יום הטיסה!! אחרי כל הפוסטים שנכתבו על התורים בנתב"ג ממש חששנו אבל הכל הלך די זריז וכשראו באל על שיש עומס פתחו לנו את דלפק ה- VIP .

מנצלים את זמן הטיסה למשחקים וכתיבה במחברת מסע

נחתנו בוינה, אספנו את הרכב השכור, ונסענו לצימר (הוזמן דרך בוקינג). הצימר היה מקסים עם גינה קטנה ונוף מדהים

אלה הפרטים למי שמעוניין. בעלת הצימר מקסימה!!

וזה הנוף מהחדר

מכיוון שהנסיעה מוינה לצימר ארכה למעלה משלוש שעות תכננתי כמה אופציות לעצירות בדרך, בסוף עשינו אחת הלוך ואחת בדרך חזרה.

העצירה הראשונה היתה בעיירה בשם Melk בה ישנה טירה במעלה גבעה ופארק ירוק. בחרנו להיכנס רק לפארק (10 יורו) מכיוון ולא רצינו להתעכב יותר מדי

מהפארק אפשר לצלם גם את הטירה

עלות כניסה לשתי האטרקציות היתה 22 יורו לכולם

אחר כך התחלנו להרגיש את הרעב ועצרנו לארוחה קלה. בנוסף לזה היו עוד עצירות קטנות להתרעננות שירותים, גלידה/קפה.

כשראינו שאנחנו די מתעכבים התקשרנו לבעלת הצימר על מנת להודיע שנגיע מאוחר. היא ציינה שהיא בבית ואין שום בעיה indecision

הגענו ב- 19:00, כחצי שעה לפני סגירת הסופר 'השכונתי', עשינו קניות קטנות והתאקלמנו בצימר ללילה.

ניסיתי לתכנן מראש מה נעשה בכל יום אך מזג האויר הבלתי צפוי שינה לנו מדי פעם את התוכניות surprise. סה"כ היה לנו מזג אויר מדהים!!