00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

שיווק דיגיטלי

חדשות שיווק אתרים ועדכונים חמים באינטרנט

התפקיד הסקסי של עולם האינטרנט

מנהלי דיגיטל הפכו למצרך לוהט בזירת האינטרנט. יש ארגון מנהלי דיגיטל, קטגוריית דרושים ייעודית, כנסים מיוחדים להשבחת מנהלי דיגיטל ונראה שהברנז'ה הדיגיטלית גדלה מיום ליום.
על פי תחזיות, הביקוש לאנשי דיגיטל יעלה השנה ב-38% ועד 2020 חברות יוציאו בסביבות 113.18 מיליארד דולר על פרסום בדיגיטל. עם כאלה נתונים משמחים, בהחלט יש בשביל מה לעבוד או יותר נכון, בשביל מה ללמוד.

ניהול דיגיטלי הוא תחום חדש יחסית שממציא את עצמו תוך כדי תנועה. יש מנהלי דיגיטל שהם בעיקר אסטרטגים ומעצבים מדיניות דיגיטלית בארגון בעוד אחרים הם אנשי קריאיטיב בנשמה שמציעים כיצד לפרסם ערוצים הדיגיטליים או לתחזק נכון את הנכסים הדיגיטליים ויש מנהלי דיגיטל בעלי נטייה אנליסטית שעוסקים הרבה באופטימיזציה. יש גם מנהלי דיגיטל שהמומחיות שלהם היא לתפעל צוותי אינטרנט מעורכי תוכן דרך מעצבים גרפיים ועד מנהלי אתר ואנשי פרסום ולנצח על מקהלת הדיגיטל מכל הבחינות – מה לפרסם, איך והיכן וכיצד לעשות את זה טוב יותר. ברוב התחומים כדי להגיע לתפקיד ניהולי צריך לעבור דרך חתחתים ולצמוח מלמטה. כשזה נוגע לדיגיטל, אפשר לקצר תהליכים ולפעמים מספיק פשוט ללמוד את המקצוע לאחר צבירת רקע בשיווק, קידום אתרים או מדיה חברתית.

מי מתאים לקורס ניהול דיגיטל?

כדי להיות מנהלי דיגיטל כדאי לבוא מרקע של שיווק או אינטרנט, בין אם עבודה במחלקת דיגיטל, משרד פרסום, חברת אינטרנט או ידע קודם, למשל, במסגרת קורס שיווק במדיה חברתית או קידום אתרים. בעלי תואר במנהל עסקים באוריינטציה של שיווק יתאימו אף הם לקורס. לסיכום, קורס מנהל דיגיטל הוא מקפצה לתפקיד מבוקש במקצוע המהווה הזדמנות ליישם טכנולוגיות חדשות, לחשוב מחוץ לקופסא וליהנות מתנאים מצוינים בתחום שלא מפסיק לצמוח.

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל גבי שחר1 אלא אם צויין אחרת