00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

שיווק דיגיטלי

חדשות שיווק אתרים ועדכונים חמים באינטרנט

שיווק ברשתות החברתיות

מהי רשת חברתית?

רשת חברתית הוא אתר או אפליקציה שמחבר ומקשר אנשים. לכל אחד מהמשתמשים יש דף פרטי משלו (פרופיל אישי), בו ניתן לראות את התכנים שהוא בחר לשתף עם האנשים אליו הוא קשור ברשת החברתית (שיכולים להיקרא "חברים", "עוקבים", "מנויים" וכדומה, בהתאם לרשת החברתית). דף הבית של הרשת החברתית הוא ה-Feed (פיד) – עמוד בו ניתן לראות מה האנשים שקשורים אלינו שיתפו.

בשנים האחרונות גולשים רבים בוחרים לבלות את מרבית הזמן שהם משקיעים בגלישה באינטרנט דווקא ברשתות החברתיות, ובפייסבוק במיוחד. בזכות פלטפורמות אלה ניתן להגיע לקהלי יעד ספציפיים ורלוונטיים, ללקוחות פונטציאלים וללידים רבים ואיכותיים.

 

מהו שיווק ברשתות חברתיות?

שיווק ברשתות חברתיות בא לידי ביטוי במספר אופנים: שיווק אורגני, שיווק ויראלי ופרסום ממומן. שיווק אורגני משמעו פרסום תכנים להמונים (באמצעות דף פייסבוק, פרופיל אישי או קבוצה) – והחשיפה נקבעת לפי אלגוריתמים של פייסבוק. שיווק ויראלי הינו המקביל לשיווק מפה לאוזן רק של עולם האינטרנט. אדם אחד שיתף תוכן מגורם אחר בפייסבוק ובכך גורם לחשיפה של אנשים נוספים. פרסום ממומן כולל בתוכו מספר סוגי מודעות, עם אפשרויות פילוח ממוקדות הרבה יותר בהשוואה לשיווק אורגני ושיווק ויראלי.

פייסבוק – הרשת החברתית הפופולרית ביותר בישראל

בישראל בלבד יש כ-4.2 מליון משתמשים בפייסבוק מתוכם 2.4 מליון נכנסים לפייסבוק מידי יום. פייסבוק זו פלטפורמה מדהימה לפרסום לסוגים רבים של קהלי יעד. אמנם עסקים שפונים לצרכנים יכולים להפיק את המירב מפלטפורמה זו, אך גם עסקים שפונים לעסקים אחרים יכולים להניב פירות משימוש בשיווק ברשתות חברתיות אם משתמשים בה בצורה חכמה ונכונה. כל מה שצריך הוא יצירתיות, מוטיבציה ורצון להצליח.

Social Media, Facebook, Twitter, Google

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל גבי שחר1 אלא אם צויין אחרת