00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

שיווק דיגיטלי

חדשות שיווק אתרים ועדכונים חמים באינטרנט

כל מה שאתם צריכים לדעת על פרסום באינטרנט ב-6 אותיות

מונח מרכזי ראשון: נכסים דיגיטליים

נכס דיגיטלי הוא פלטפורמה לתקשורת עם קהלי המטרה שלנו, כזו המהווה "כתובת" קבועה אליה ניתן להגיע בכל עת (או להירשם לקבלת עדכונים), והמסייעת ליצור אינטראקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים (הפניה למכירה או פעולה אחרת, יצירת קשר, הגדלת מודעות, ועוד). נכס דיגיטלי יכול להיות אתר, אפליקציה, עמוד נחיתה, עמוד פייסבוק או חשבון מדיה חברתית אחר, בלוג, ערוץ תוכן המתארח באתר אחר, ארוע דיגיטלי כגון תחרות או פעילות אחרת, ניוזלטר פופולרי, יישום המוטמע בפלטפורמות של אחרים, ועוד. לעתים נוכל לתפוס כנכס דיגיטלי גם פריט תוכן כגון מאמר פופולרי שלנו או סרטון וידאו מוצלח במיוחד שמושך אליו מאסה של צופים, מספק מידע אודות המוג שלנו ומפנה אליו.

הנכסים שלנו, כמו "סניפים" שמאפשרים לנו ליצור מגע עם לקוחות, יכולים לשמש כיעד לפרסום באינטרנט, אליו יפנו האמצעים בהם נעשה שימוש בקמפיינים שונים.

מונח מרכזי שני: המעבד

כל פעולה שלנו נמדדת, מחושבת, ומייצרת מסקנות והמלצות להמשך פעילות: לגבי יעילות כלים, יעילות ערוצים, שיעורי היענות, פוטנציאל המרה, ועוד. ההמלצות הללו, יחד עם מידע שכבר נאסף עבורנו בפלטפורמות אחרות - ישמשו להכתבת הפעולה הבאה, כשהקווים המנחים הם תמיד רלוונטיות ויעילות. למעשה, תהליך העיבוד מספק משקל לבחירה במרכיבים השונים של הפעילות הדיגיטלית שלנו.

ואלה מרכיבי האסטרטגיה:

המוצר/השירות (What) - מה שמהווה את מרכז הפעילות העסקית שלשמה התכנסנו, ואיתו הערכים שהוא מציע, המיצוב הרצוי, ההבטחה המוצרית וה-D.N.A שלו. אפשר לשאול גם: מה הוא רוצה להיות? זה יכול להיות המותג, סדרת מוצרים, שירות חדש, וכו'. מהערכים שלו ייגזרו הכלים, השיטות, נקודות המפגש ואופי ה- Engagement הרצוי, עם הצרכנים.

מטרות ומהות (Why) - מה אנחנו רוצים להשיג, ומה מהות הפעילות. מכאן ייגזרו יעדים לכל פעילות שתתבסס על האסטרטגיה, לכל קמפיין.

הקהל (Who) - למי אנחנו פונים, מה מניע ומעניין אותו (גם כדי שנוכל לשחק עם הנכסים שלנו ולדאוג שיכללו את מה שרלבנטי עבורו), איך אני צריך לדבר איתו (ומתי), איך הוא עשוי להגיע אלי. אני והצעות הערך שלי צריכים להיות רלוונטיים אליו, ובכל פעם בקונטקסט אחר בו אנו נפגשים: בהתאם לזמן, למקום, לערוץ, לפלטפורמה, להלך הרוח, לשלב ההיכרות בינינו, וכו'.

הכלים (Which) - סט הכלים בו נעשה שימוש. הוא יכלול אמצעים להעברת מסר (באנר, מודעה, פרסומת וידאו, פריט תוכן, הודעת דואר-אלקטרוני) וכן נכסים דיגיטליים כגון גוגל ופייסבוק.

השיטות (How) - איך נבחר לנצל את התקציב ואת המשאבים, על מה נשים ז'יטונים.

 

Online Marketing, Internet Marketing

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל גבי שחר1 אלא אם צויין אחרת