00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

שיווק דיגיטלי

חדשות שיווק אתרים ועדכונים חמים באינטרנט

גוגל ופייסבוק אבני דרך בשוק הפרסום

וידיאו הוא פורמט הפרסום החשוב ביותר בימים אלה, ובכל פלטפורמות התוכן מבינים זאת היטב.באתרי התוכן משקיעים עוד ועוד משאבים בהפקת תוכני וידאו כדי להעמיס עליהם פרסומות בניסיון לייצר הכנסות, אחרי שהמודלים המסורתיים קורסים ובמקביל נתח גדל והולך של הוצאות הפרסום עובר לרשתות החברתיות.בגוגל הבינו כבר מזמן את עליונות הפרסום בפייסבוק בווידאו, והם גם מכתיבים את הטון כבר שנים - באמצעות יוטיוב. בפייסבוק מודעים לחשיבות הפרסום בווידאו, ובשנתיים האחרונות מתחילה הרשת החברתית לנגוס באופן משמעותי מהנתח של הענף בעוגת הפרסום.המובילות - פייסבוק ויוטיוב - תתעצם. פייסבוק תמשיך להציג מספרים גדלים והולכים של חשיפות לווידאו ולפרסומות, ויוטיוב תתאמץ להדגים כיצד התכנים שלה יוצרים מעורבות גדולה יותר ואפקטיביות גבוהה, בעיקר בקרב הקהל הצעיר והרלוונטי. ההתגוששות הזאת בין שתי הענקיות, מסמנת עבור חברות ופלטפורמות דיגיטליות אחרות את הדרך אל כלי הפרסום החשוב ביותר של השנים הבאות.

http://www.themarker.com/technation/1.2934645

 

Social Media Marketing, Seo, Social

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל גבי שחר1 אלא אם צויין אחרת