00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

פתרונות התחשבות

כיצד נעצב את המשרד החדש באופן שיהיה נעים לעבודה?

 

תודו שהרבה יותר כיף להגיע למקום עבודה נעים מראה, מעוצב באסתטיות, נקי ומסודר. משרד מעוצב כראוי מעלה לא רק את מצב רוחם של העובדים אלא גם את התפוקה שלהם, ואין זה משנה אם אתם בעלי עסק קטן שלו יש יחידה משרדית אחת עם חדרי שירות נלווים או חברה גדולה המתמקמת במספר מבנים ומעסיקה מאות עובדים – את כל המשרדים יש לעצב בדרך הטובה ביותר. הפעילות בכל משרד הינה לרוב אינטנסיבית, ולכן הוא חייב להיות פונקציונלי, ידידותי ונעים לשהייה. 

עיצוב חלל המשרד 

סביבת העבודה של העובדים אמורה להיות נוחה ונעימה. הדבר חייב להתבטא במעטפת שירותים שכוללת יחידות שירותים נוחות, מטבחונים, חדרי אוכל, חדרי עישון, וכן הלאה. קיימים משרדים אשר בהם יש קבלת קהל והם חייבים להיות מותאמים לקליטת מסה גדולה של מבקרים. הדבר מחייב לובי כניסה עם עמדת קבלת קהל, פינות ישיבה, מתקנים לשתייה ולעיתונים, מערכת כריזה ועוד אלמנטים שמסייעים להעביר את הזמן בנוחות. עיצוב משרד מודרני חייב להתחשב בכל הפרמטרים אלה ואחרים נוספים.

ריהוט משרדי

בעלי משרדים נוהגים להיעזר בשירותי מעצבי פנים אשר מתכננים את כל החלל הפנימי של המשרד. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לכל הנושא של הריהוט המשרדי מאחר שהוא אחד הפריטים הדומיננטיים והנחוצים ביותר. ריהוט משרדי חייב להיות פונקציונלי ונאה למראה. זהו ריהוט בעל נוכחות ואך טבעי הדבר שמתכננים יעמידו אותו, במקרים רבים, במרכז העניינים, וסביבו יוסיפו את יתר הפריטים במשרד. כמעט כל משרד כולל היום שולחנות עבודה, כסאות למנהלים, למזכירות ולאורחים. בנוסף, יש ארונות שבהם מאחסנים ציוד משרדי, קלסרים, ניירת ועוד. ריהוט משרדי מגיע בעיצובים שונים, מיוצר מחומרים מגוונים ובמבחר גדלים כך שקיימות אפשרויות בחירה רבות לכל אחד.

אופי המשרד

תכנון המשרד אמור לשקף את אופי הבעלים ונעשה על פי צרכיהם וטעמם. בכל משרד תהיה הפרדה ברורה בין האזור הציבורי והפרטי. העיצוב הפנימי תלוי מאוד באופי ההנהלה. יהיו משרדים שבהם תודגש ההפרדה בין משרדי ההנהלה ומשרדי הפקידים, והדבר נובע מהצורך להדגיש את חשיבות ההנהלה ומעמדה. אופי העיצוב וכן פריטים וחומרים שונים יכולים לגרום לשינויים בולטים כאלה. לדוגמא: רצפת פרקט בחדרי הנהלה וישיבות לעומת שטיחים במשרדי פקידים, ריהוט איכותי ויוקרתי מעץ מלא במשרדי המנכ"ל לעומת ריהוט משרדי פשוט בחדר המזכירה וכן הלאה. יהיו מקרים אחרים שבהם לא יבקשו המנהלים להדגיש באופן בולט את הבדלי הדרגות והמעמדות.

רכישת ריהוט איכותי

בכל מקרה, תמיד יש צורך לשמור על קו עיצוב אחיד בכל משרד תוך מציאת איזון נכון בין הפונקציונליות המתבקשת למראהו. צבע הריהוט ומראהו יותאם לגודל המשרד, לצבעי הרצפות והקירות וכן הלאה. בכל תכנית עיצוב מומלץ לכלול ריהוט משרדי איכותי המיוצר על ידי יצרן בעל מוניטין. הוא ישדרג את מראה המשרד ואת נוחיות העבודה בו.

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל פריטטה2 אלא אם צויין אחרת