22
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

שעטת הנצח

תרנגולות חרוכות אחוריים מנהלות את המטכ"ל של צ.ה.ל

תרנגולות חרוכות אחוריים מנהלות את המטכ"ל של צ.ה.ל

 

המיתוסים הגדולים אותם
מנפץ 
‏אורי מילשטיין‏ (‏‎Uri Milstein‎‏) בספריו ומאמריו,
אודות נפוחי החזה ענודי
המדליות, 
שבנו לעצמם בובות פריסטיג'ה
לפי מיומנותם במכמני ה"פוליטיקה" המניפולטיבית, 
נבנו
על רוח גבורה אמיתית שפיעמה
ועדיין מפעמת 
בקרב גיבורי ישראל.

אלא שלדאבון לב , 
מי שבחזקה ובכוח הרמייה וההונאה
השתלט על מוקדי השלטון 
ויצר את מופע האימים הרופס
נכון לעכשיו
אלו הם החגבים המניפולטיבים
פולטית 
שדחקו את רגלי הגברים היהודים
האמיתיים 
שנפשם קצה בשקר המתגולל

והמתעולל
ולקחו פינה מתוך ידיעה 
שברגע האמת יקריבו את נפשם 
עבור הצלת האומה.


העיניים של המדינה
יש לי כמה חברים ששרדו את הקרב ההוא
הם נשארו בחיים אמנם
אבל שרוטים לגמרי
גם בני מסס ז"ל גמר את חייו אומלל
אבל העדות הזו שלו חיה ובועטת
"המפקדים אמרו לנו שנהיה שם לבד"
כל אחד לעצמו....
מלחמה זה דבר נורא
אני מסוגל להבין את אלו ה"נלחמים על שלום"
אבל ממש לא מהזווית שלהם
רובם תבוסתנים, פחדנים רופסים, בוגדניים...
אני לא מפחד להלחם על האמת
אבל אף אחד לא נלחם על האמת, באמת
כי על האמת לא צריך להלחם בכלל
האמת מנצחת כל מי שמוכן לקבל אותה
בלי מלחמה כלל
אז על מה אני מוכן להלחם?
אני מוכן להלחם על שקר המתחזה לאמת
איי 
כל אחד יכול לטעון שהוא נלחם על האמת שלו...
כן.
אבל האמת היא אחת.
השקר הוא הרבה
ומי שנלחם על אמת שהיא שקר
הוא זה שמחולל מלחמות כל הזמן
הוא גם שולח חיילים פשוטים למות עבור השקר שלו
יש כאלה שחוזרים כדי לספר לכולם
מי שמכיר את הסיפור האמיתי של מה שקרה שם
יודע
שמה שבני מסס ז"ל מספר כאן
זה ממש אפילו לא מרים את קצה השמיכה
העיניים של המדינה?
 עצומות.



 




ראיון
שראיינתי את שלמה באום ז"ל
סגנו של אריק שרון ב 101
[איש יקר ערך צנוע שלקח פינה וישב בה עד פטירתו]
זמן מה לפני שנפטר :

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

טובה ראייתה - טבריה

שעטת הנצח
 

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל מרדכי היהודי ללא ספק אלא אם צויין אחרת