33
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בריאות בקלות

עוגיות גזר ותבלינים .

03/01/2017

בעונת החורף אנו  מתכסים  בלבוש חם , במספר שכבות בגדים כדי להתחמם. 

בתקופה זו אנו נדרשים לאכול מאכלים חמים, מאכלים מבושלים ומזינים המחממים את הגוף ועוזרים בזרימת דם וחיזוק מערכת החיסון. 

ברשומה זו  אני משתפת את כל הסודות אודות תזונת חורף. 

 בתקופה האחרונה התחלתי  להתאמן בהכנת מאפנ'ס  על בסיס פירות וירקות וקמחים ללא גלוטן. 

עוגיות  אלו שאשתף מאוד טעימות ומתאימות למזג אויר הקר העוטף אותנו בשבועות האחרונים. 

הן עשירות בתבלינים חמים כקנמון, גי'נג'ר ציפורן . 

לאפייה ללא גלוטן הצטיידתי במספר קמחים כגון קמח אורז לבן/ מלא, קמח טפיוקה, קמח תפוח אדמה וקורנפלור. העברתי את הקמחים לקופסא סגורה , ציינתי את התכולה ותאריך וכך אני שומרת במזווה לעת הצורך. 

ניתן להחליף את הקמחים ולגוון בקמח שקדים, קמח קינואה,קמח קוקוס , קמח כוסמת ועוד . 

כאן תוכלו למצא את מגוון הקמחים הקיימים בשוק ללא גלוטן. 

כמו שכתבתי ידע והתארגנות הם כלים לשינוי תזונתי. 

מרכיבים:

1 כוס גזר מגורד

2 ביצים

1/2 כוס סירופ מייפל או דבש

1/2 כוס שמן קנולה או שמן קוקוס

תבלינים : סה"כ 1-11/2 כפות של גינג'ר מגורד, קנמון טחון, ציפורן טחון, אגוז מוסקט  , הל 

כפית תמצית וניל

קרט מלח

11/2 כוסות קמח ללא גלוטן + 1 כפית אבקת אפייה ו 1 כפית סודה לשתייה. 

1/2 כוס שיבולת שועל או פצפוצי אורז

אופן הכנה:

לגרד גזר , ניתן להוסיף תפוח עץ או אגס ולהניח בקערה. 

להקציף 2 ביצים לתערובת אוורירית, להוסיף שמן ודבש.

בקערה נפרדת לערבב את הקמחים ושיבולת השועל או פצפוצי האורז  עם התבלינים.

לאחד את עיסת הביצים וקערת הקמחים לתערובת אחידה, להוסיף את הגזר ולערבב היטב. 

לשים ניירות קאפקיקס בתבנית שקעים, למלא כדי 3/4 כל שקע , לאפות בחום של 180 מעלות כ 20 דקות. 

בתאבון. 

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל eti19651 אלא אם צויין אחרת